מעורב הופס לשבת: ג'יימס הארדן או דוויין ווייד? / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: ג'יימס הארדן או דוויין ווייד? / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: ג'יימס הארדן או דוויין ווייד? / מנחם לס

1.ג'יימס הארדן או דוויין ווייד?

טרייסי מגריידי כתב על הנושא פוסט שלם ("He is the better shooter and got better handles" – Tracy McGrady on who he'd pick in a James Harden vs. Dwyane Wade 1-on-1 matchup (msn.com)). הוא דיבר על קליעה, על הגנה ועל שליטה בכדור. אני מודה שההעדפה של אחד על השני אינה פשוט!

אני אעשה זאת פשוט יותר: סקר על מי היית בוחר משניהם ראשון לקבוצת NBA חדשה!

2. סטרהינג'ה (Strahinja) יוקיץ', אחיו בן ה-41 של ניקולה, בצרה עם החוק בדנבר

סטרהינג'ה (Strahinja) יוקיץ', אחיו בן ה-41 של ניקולה, הוא בצרה די רצינית. במשחק דנבר נגד הלייקרס בדנבר, הוא התנפל והיכה צופה במשחק. לא ידוע כיצד כל העסק התחיל אבל 'האח של' נמצא אשם ב-The elder Jokic was charged with third-degree assault, a misdemeanor, and first appeared in Denver County Court last month

באוקטובר יחליט השופט על גודל העונש. צפוי לו מאסר.

3.אנטוני אדוארדס מצטרף לרשימת הראפרים ב-NBA

היו כמה ראפרים ב-NBA. הידועים מכולם היו שאקיל אוניל ודמיאן לילארד. אתמול יצא תקליט של ג'יילן בראון 'JUST DO IT', ועכשיו מצטרף לרשימה אנט עם שיר הראפר הבא:

4. פול פירס, שפוטר מ-ESPN, חתם חוזה עם פוקס ספורט

5. אטלנטה האוקס החתימה את ג'ואי האוזר, אחיו של סם מהסלטיקס

 

6. ג'יני באס:  "שכרתי את ג'יי ג'יי רדיק בגלל שהגישה שלו לאימון שונה מכל אחד אחר!"

"אני מכנה אותו 'מאמן ספסל' ובמשך העונה תבינו את כוונתי", היא אומרת. "הוא הביא עמו רוח חדשה, VISION חדש, וגישה חדשה. אני לא יכולה לחכות שהעונה תתחיל וכולם יבינו על מה אני מדברת".

7. קטע מהעבר: היחסים המיוחדים בין סקוטי פיפן ומייקל ג'ורדן

היחסים בין סקוטי פיפן למייקל ג'ורדן תמיד היו טובים. הם העריכו מאד אחד את השני ופיל ג'קסון כתב בספרו שאף פעם לא הייתה קנאה ביניהם. כל מה שמייקל רצה זה לנצח, וכשהסתבר לו שזה בדיוק מה שגם פיפן רוצה, הם הפכו ל-'חברים' במשחק, אבל חברות זאת אף פעם לא גלשה למישורים פרטיים. מייקל כתב שגם לא הייתה כל קנאה ביניהם, מלבד MOVE אחד שסקוטי עשה בטבעיות ומייקל, שניסה לחקותו שוב ושוב – לא הצליח עד שהוא ויתר.

מדובר על ה-MOVE שפיפן עושה כשהוא מקבל כדור באזור הפאול עם הגב לסל. הוא עושה סיבוב של 180 מעלות וכשהוא מנתר על רגלו השמאלית הוא קובר דאנק מצלצל. מייקל ניסה שוב ושוב ולא הצליח: תמיד הניתור בא על רגלו הימנית. כשהוא ניסה לעשות את התרגיל עם ניתור על רגלו השמאלית, "משהו לא דפק בטבעיות עד שויתרתי".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
89 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Florida man
Florida man
24/08/2024 4:28:45

זה קל- הארדן נחנק סדרתי בפלייאוף, טיפוס שלילי שנזרק בבעיטה מ3 קבוצות בעוד שוויד לקח אליפות במו ידיו והיה שותף לעוד 2.
היחסים המיוחדים בין מייקל עם פיפן הסתיימו די מזמן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בנוגע להצבעה – מה שפלורידה כתב דלעיל. הרקורד שלהם מדבר בעד עצמו.
.
בנוגע למייקל – תקנו אותי אם אני טועה, אבל נדמה לי שלמייקל אין, ולא היו, חברים של ממש בליגה. היו שחקנים שהעריך, כמו לארי ומג'יק, היו שחקנים שהסתכסך איתם, כמו אייזיאה ובארקלי, והיה לו קשר של אח גדול, נניח, עם קובי, אבל לא זכור לי שהיה לו חבר של ממש. גם היום אני לא זוכר שום ידיעה על שיתוף פעולה שלו עם מישהו, השקעות משותפות, או סתם שצילמו אותו במסעדה עם מישהו מהתחום. זאב בודד, סליחה, שור בודד.

Florida man
Florida man
24/08/2024 4:40:51

לדעתי מייקל נשאר חבר של אוקלי לאורך השנים. לא חושב שהסתכסכו

Florida man
Florida man
24/08/2024 15:14:26
Reply to  Florida man

הוא הפסיק לדבר עם בארקלי אחרי שהוא קטל אותו בתור הבעלים של שארלוט (ובצדק)

אור
אור
24/08/2024 4:42:31

לפי גוגל הוא היה חבר של בארקלי, מג'יק ויואינג.

NFS
NFS
24/08/2024 7:50:48

שאלה – לטים דאנקן יש, או היו, חברים של ממש בליגה?
ואולי גם תשתף אם זכורה לך לגבי טימי ידיעה על שיתוף פעולה שלו עם מישהו, השקעות משותפות, או סתם שצילמו אותו במסעדה עם מישהו מהתחום

Last edited 20 days ago by NFS
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  NFS

כן,
היה את הבחור הגבוה שהוטרד, את שמו שכחתי, וטימי התעצבן על הספרס שהטרידו אותו ואמר שהוא היה החבר הכי טוב שלו בקבוצה. טימי בקשר עם הספרס והאנשים שם, רוכב על אופניים עם מאנו, ועוד. מעבר לזה שהוא פשוט בחור נעים, ככה אומרים כולם, אז אנשים אוהבים אותו, בעוד שעל מייקל אף אחד לא אומר את זה.

NFS
NFS
24/08/2024 8:16:25

כתבת מהליגה, לא מהקבוצה (חבר של מאנו.. נו. כולם חברים של מאנו).
לענייננו – דווקא לג'ורדן היו חברים קרובים בליגה כמו בארקלי ואוקלי ויואינג. תוכל למצוא ברשת הרבה תמונות ממגרשי גולף, מסעדות ואירועים שונים.
לא שזה אומר משהו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  NFS

סבבה, אז זו תשובה טובה לשאלה המקורית. פשוט באמת לא זכרתי אם יש כאלה. ואגב, שים לב שלא מצוינים שמות של שחקנים ששיחקו איתו (כמו פיפן למשל, אבל גם סטיב קר, קוקוץ' ואחרים). יתכן ש
He has issues
בקטע הזה

Yinon Yavor
24/08/2024 9:22:42

נאזי מוחמד?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Yinon Yavor

בדקתי עכשיו – מאליק רוז

MBK
MBK
24/08/2024 8:47:52

מייקל לא צריך חברים
יש לי חבר שהיה בכנס של סייבר בסן פרנסיסקו, החברה שהוא עובד בה הביאה את סקוטי פיפן לארוע שלהם
ברור לך שזה לא בחינם וברור ששחקן כמו סקוטי על אף ההצלחה עדין זקוק לכסף
מייקל עומד בשורה אחת משל עצמו, המותג ג׳ורדן חזק וביננו אני לא חושב שאנשים עשירים מתרועעים עם פשוטי העם (מי החברים של וורן באפט? צוקרברג? ביל גייטס?)
יכול להיות שגם עליות של אבטחה מטורפת לאבטח בן אדם כמו מייקל שבשיאו היה יותר פופלארי מישו

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:18:18
Reply to  MBK

גם הביטלס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  MBK

כולם צריכים חברים. גם עשירים. לחלק פשוט אין.

עגל
24/08/2024 12:05:35

מייקל הוא החבר הטוב ביותר של עצמו

עגל
24/08/2024 12:08:39
Reply to  עגל

לזקנים בינינו' מזכיר את barf:
half man, half, dog, I'm my own best friend

NFS
NFS
24/08/2024 12:11:24
Reply to  עגל

חחח..
קלאסיקה.
(שמעתי שמצלמים עכשיו סרט המשך..)

עידו גילרי
24/08/2024 12:12:09
Reply to  NFS

עם הגופות של כולם?

עידו גילרי
24/08/2024 14:26:42
Reply to  NFS

Thx

עגל
24/08/2024 13:32:16
Reply to  NFS

באת מעניין מי ישחק שם.
קשה לשחזר הצלחה כזאת, היה שם משהו חמקמק.
הייתי רוצה גם שיחזור של אוכפים לוהטים

עידו גילרי
24/08/2024 13:34:55
Reply to  עגל

כמו בהופס – בסוף מל יקבור את כולנו.

עגל
24/08/2024 13:43:55

חחח הם גם בערך באותו גיל

עידו גילרי
24/08/2024 13:46:28
Reply to  עגל

לברוקס יש איזה עשור עליו

עגל
24/08/2024 13:49:06

וואלה, חשבתי שרק 4-5 שנים הבדל.
חבל שהוא כזה זקן, הייתי שמח לראות אותו ממשיך ליצור.
לא בטוח שהסרטים שלו היו מצליחים באקלים של היום . . .

NFS
NFS
24/08/2024 14:08:44

חחח ענק

שי אבן צור
24/08/2024 14:23:40
Reply to  מנחם לס

חחחח
עד 120 מנחם!
אם אתה עושה את זה, אתה קובר אותי על בטוח🤣😏

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עגל

בדיוק

ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 5:10:52

תודה מנחם, וויד בלי לחשוב פעמיים,הארדן בפלייאוף כמו סינדרלה אחרי השעה 12 שהכרכרה הופכת לדלעת

אשך טמיר המקורי
24/08/2024 6:00:18

ברור שווייד. אחד הווינרים הקשוחים מול אחד הכוסיות הנחנקים.
ג'יני לא כשירה. צריך להוציא אותה לנבצרות.
סקוטי חירב את החברות עם מייקל.
בשנים האחרונות התברר שהוא מלא קנאה וארס לחברו הגדול ממנו.
המון רעל וטינופת הוא הוציא מכיוונו, האיש אומלל.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 6:36:51

מדויק חברי

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 6:51:31

בדיוק
ונחכה בשקיקה לראות כמה זינ'י מבינה באמת בכדורסל. אני חושב שזה יגמר בבכי כמובן.
לברון סידר עבודה לעוד חבר.
אלא אם לברון יצליח להביא את מיטצ'ל לLA לבניית שלישיית שקצים.

thejanitor
thejanitor
24/08/2024 6:32:10

בינתיים יש לנו 2 חסרי הבנה שהצביעו בסקר, או שלחצו בטעות על התשובה הלא נכונה

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 6:40:23

שבת שלום לכולם
תודה מנחם על עוד מעורב קורונה, לא ייאמן שאתה חולה ועדיין כותב מעורב.
בריאות לשניכם.
אני רואה את הסרטון הזה של שריפת הדגל וחושב שהרפובליקנים לא יעברו על הדברים האלה בשתיקה. אם יעלו לשלטון כל המשתתפים שצולמו ישפטו וחלק גדול מהם ישב בבתי סוהר.
שריפת הדגל היא אקט נגד המדינה בה אתה חי.
https://x.com/MarinaMedvin/status/1816249516128969021?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1816249516128969021%7Ctwgr%5E74d99b4e0dfe7a90a12b8380851832de58c375b0%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Frotter.net%2Fforum%2Fscoops1%2F864168.shtml

trusttheprocess
trusttheprocess
24/08/2024 6:59:30

זה די ברור שאתה לא מבין את החוקה האמריקאית או את התיקונים לחוקה .
שריפת הדגל בארה"ב שזה לא משהו שאני הייתי עושה היא אחת מאבני היסוד של הדמוקרטיה והחירות של אדם לעשות כנפשו כל עוד הוא לא עובר על החוק.
אתה רוצה שאנשים ישבו בכלא בגלל שעשו משהו חוקי?

Last edited 20 days ago by trusttheprocess
גיא הירוק
24/08/2024 7:11:14

מדויק.
מפתיעה כמות התגובות בנוגע לארה"ב כאשר ניכר שפשוט לא מכירים, לא את החברה האמריקאית בכלל ולא את החוקים בפרט.
בכל הנוגע לנידון:
התיקון הראשון לחוקה האמריקאית. חופש הביטוי. בית המשפט העליון בארה"ב קבע במפורש ששריפת הדגל זה אקט סימבולי המוגן על ידי חופש הביטוי.
הסייג היחיד שהרשות השופטת שמה על שריפת הדגל הוא לגבי ההבדל בין רכוש פרטי ורכוש ציבורי.
בהחלט ניתן, ואף עדו זאת בעבר, להעמיד לדין על פגיעה ברכוש ציבורי העת מחאה פוליטית.
סיפור אחר לגמרי הדן בסוגיית גבולות המחאה ולא בסוגיית חופש הביטוי.

Last edited 20 days ago by גיא הירוק
שי אבן צור
24/08/2024 7:49:52

רמה גבוהה האיש הזה, אין מה לומר!

פה, למשל, הוא קורא לשחרור חטופים עם רגישות נדירה:

https://x.com/Acyn/status/1743815477233619217?t=m-PYFN7gWQElAzmWcGs_QQ&s=19

Last edited 20 days ago by שי אבן צור
גיא הירוק
24/08/2024 7:35:46

זה שטראמפ רוצה לשנות את החוק, זה דבר אחד.
הדרך לשנות אותו, זה משהו אחר.
בית המשפט העליון בארה"ב פעמיים פסק ששרפת הדגל מוגנת על ידי חופש הביטוי –
פעם ראשונה ב-89' ופעם שנייה כאשר פסל חוק שניסה לאסור על שפת הדגל.
היות ומסורתית, אלו הרפובליקאים שנלחמים הכי חזק על התיקון הראשון,
קשה לראות איך בית המשפט בארה"ב משנה את עמדתו.
הדרך היחידה של טראמפ להעביר חוק כזה זה עם תמיכה של 66% מ-2 בתי הנבחרים.
לא משהו שנמצא בתחום האפשרויות הסבירות או המתקרבת להיות ריאליות.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 8:19:50

טראמפ פונה לבייס הפוליטי שלו, וזה חלק לגיטימי מהשיח הפוליטי. יש לזכור שהפסיקה על שריפת הדגל עברה בעבר ברוב גבולי, ולכן קיים סיכוי שבמידה והנושא יעלה שוב לדיון, הפסיקה עלול להשתנות. ההחלטה התקבלה ברוב של 5-4.

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:23:11

גם אני חושב שזה בתכנון כמו גם וועדת חקירה לבדיקת נסיונות ההתנקשות בטרמפורצח קנדי. נראה אם אלה לא רק ברבורים.
אגב יפה שאף אחד חוץ מהפיקטיבי לא ירד לפסים אישיים וגם הוא לא ממש התנגח.
ככה מנהלים דיון.

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:20:48

אתה מבין שבסוף יימאס לפטריוטים לראות את זה ואם אין חוק מישהם יקחו את החוק לידיים וזה ייגמר במקרי רצח, אולי עם נסיבות מקלות?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 7:51:31

שריפת הדגל לצערי חוקית בשל ההגנה על חופש הביטוי

בשנת 1989 זה עלה לבית המשפט העליון במשפט Texas v. Johnson, צריך לציין שזה בית משפט שהיו בו רוב רפובליקני (זה אחרי תקופת רייגן שמינה שופטים בלי הפסקה) שבו נקבע ששרפת הדגל היא ביטוי מוגן כחלק מהזכויות החוקתיות.

פסק הדין התקבל ברוב של 5 מול 4, כאשר שופט שמרני למי שזוכר כמו אנטונין סקאליה הצטרף לדעת הרוב שתמכה בהגנה על זכות זו.

Last edited 20 days ago by ברוך רובין
שי אבן צור
24/08/2024 8:04:41

רמה גבוהה האיש הזה, אין מה לומר!

פה, למשל, הוא קורא לשחרור חטופים עם רגישות נדירה:

https://x.com/Acyn/status/1743815477233619217?t=m-PYFN7gWQElAzmWcGs_QQ&s=19

שי אבן צור
24/08/2024 8:11:14

אופס, נראה שכבר אמרתי את זה

סוסמעץ
סוסמעץ
24/08/2024 8:26:21

חבורה של ילדים שבעים, פריבילגים ומשועממים.
בטוחים שעוסקים בצדק ובעצם לגמרי ההפך.

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:24:52
Reply to  סוסמעץ

נכון מאד.
לדעתי אם לא יהיה חוק, יהיו בארה"ב מספיק אנשים שיקחו את החוק לידיים. יש סרטונים והפנים של השורפים גלויים.

thetroll
thetroll
24/08/2024 17:58:34
Reply to  מנחם לס

תרגיש טוב מנחם

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 6:58:04

מאחל להאוזר האח שיצליח (כל כך הרבה שוקולד, צריך הרבה יותר ווניל) וגם לפירס בפוקס. רק קצת פחות מריחואנה ו בOOבס. יוקיץ יכול לשים שם מליון ש"ח או דינאר פיצויים ולסגור עסקה מחוץ לבית המשפט בשביל להציל לאחיו את התחת (לא תרתי משמע!)
תמו שידורינו לערב זה.

גיא הירוק
24/08/2024 7:27:10

ווייד או הארדן. לטעמי, ווייד.
אבל זה לא קל כמו שזה מרגיש ברגע הראשון.
כמו כל בחירה, גם בחירה זו קשורה ישירות לשאלת התעדוף –
מה חשוב יותר?
מקגריידי מתייחס לסטטיסטיקה אישית כמדד מוביל,
וזו נותנת יתרון ברור להארדן.
בלי להיכנס למספרים פרטניים,
הארדן זכה ב-MVP ונבחר 6 פעמים ל-All NBA חמישייה ראשונה.
ווייד זכה בפיינלס MVP ונבחר פעמיים לחמישייה ראשונה All NBA.
למה, למרות יתרון כמותי ברור של הארדן בתחום ההתקפי (נקודות, אסיסטים, אחוזים),
הבחירה שלי היא ווייד?
בגלל שילוב של יכולת All around מרשימה (התקפה, ניהול משחק, וחשוב לא פחות – הגנה)
עם יכולות מאניטיים מרשימות.
ווייד בשיאו היה מפלצת כדורסל שעשה הכל על הפרקט.
ב-09 הוא סיים שלישי הן במירוץ ל-mvp והן במירוץ לתואר שחקן ההגנה של העונה.

השורה התחתונה –
הבחירה שלי היא ווייד, בלי למצמץ.
אבל זה מתוך הערכה אדירה לווייד שהיה שחקן ענק,
ובלי לזלזל בהארדן שיש לו חלק לא קטן בשינויים שעברו על הליגה בשנים האחרונות (מהפכת השלשות).

בוקר טוב, מנחם.
החלמה מהירה!

שי אבן צור
24/08/2024 7:40:42

הצבעתי לווייד
חשבתי שהתוצאה תהיה צמודה יותר אבל אז קלטתי שכולם רואים את אותו דבר – זה שלקח אליפות במו ידיו מול זה שברגעי האמת לא סיפק את הסחורה. בחירה קלה.

מייקל הוא הגדול מכולם אבל יש לי תחושה שהוא לא יודע ליהנות מהחיים. לא רואים אותו בשום אירוע, לא במשחקים ולא בתקשורת

סתם לשם השוואה- סקוטי היה בפיינל פור ובאולימפיאדה

jefffoster10
24/08/2024 16:05:18

אני חייב להביע התנגדות ל"לקח אליפות במו ידיו". היה לו שאקיל לצידו והייתה גם קבוצה לא רעה בכלל (לא בטוח שהקבוצה של דאלאס ב-11' לדוגמה הייתה טובה יותר), ובגמר גם השופטים הוסיפו את הטאץ' שלהם (וויד זרק יותר עונשין מכל דאלאס ביחד).
בוודאי שהייתי מתחיל קבוצה עם וויד ולא עם הארדן, אבל הוא לא לקח אף אליפות "במו ידיו" וזה לא גורנ מהישגיו כהוא זה.

שי אבן צור
24/08/2024 16:12:52
Reply to  jefffoster10

סליחה על הניסוח המטעה – הכוונה היתה שהוא היה ה-שחקן המוביל באליפות הזאת ובתור שכזה הוא סיפק את הסחורה ביג טיים ברגעי האמת, אלה שקובעים אם אתה אלוף או לא

גיא הירוק
24/08/2024 7:43:31

הלייקרס.
הם מתחילים עונה ללא שום טרייד משמעותי בקיץ שיחזק אותם,
ללא שום החתמה משמעותית בשוק השחקנים החופשיים,
עם שחקנים מובילים זקנים והרכב שהספיק בקושי להדחה מהירה בסיבוב הראשון.
אני לא זוכר לייקרס פותחת עונה בעידן לברון עם פחות לחץ.
בהתחשב שזה הרכב שרץ ביחד כבר עונה וחצי,
יש סיכוי (לא גדול, אבל קיים ובתחום הסבירות) שבהנתן בריאות (שוב, לא סיכוי משמעותי…), הקבוצה תעשה עונה רגילה לא רעה בכלל. אם ימשיך התהליך של יותר דקות לברון כרכז,
אם דייויס יהיה שוב העוגן ההגנתי שהוא יודע להיות, ואם ריבס ימשיך לצמוח כשחקן –
זו יכולה להיות לייקרס שפתאום מוצאים אותה בטופ 4 במערב.
האם הם יהיו קונטנדרים?
אני לא מאמין.
המערב עמוק מדי, חזק מדי.
לא רואה את הלייקרס עוברים את יוקיץ'.
אבל גם דאלאס לא היו קונטנדרים והם העפילו לפיינלס.

השורה התחתונה –
המון "אם" בתגובה בדרך כלל מלמדים על יותר ווישפול ת'ינקינג מאשר כל דבר אחר…

שבת שלום ובשורות טובות במהרה.

שדות פופ לנצח
24/08/2024 8:21:43

גיא אתה הראשון שאני רואה בתגובות שלא מבטל את הסיכוי של הלייקרס העונה…הרוב המוחלט (ממה שאני ראיתי) צופה התרסקות גם בגלל הסיבות שמנית אבל יותר בגלל חוסר אמונה ברדיק והנחה שהוא בובה של לברון. התחושה שלי היא שרדיק הולך להפתיע את כולם ולמצוא דרכים לנצח במקומות לא צפויים…הוא יותר מדי חכם ופריק של המשחק והעובדה שמאז שנבחר ירד מהרדאר לגמרי מעידה יותר מכל לדעתי שהוא בא לעבוד…אז למרות שהמערב צפוף בכשרון ובאיכות אני סבור שהלייקרס ורדיק יפתיעו לטובה, יסיימו בין 5 הראשונות ורדיק יהיה במועמדים למאמן העונה….כדי לא סתם לזרוק משפט חלול שאף אחד לא יזכור עוד שבוע ובטח שלא בסוף העונה אני מקווה שמישהו שחולק עלי יעשה את זה מעניין ונהפוך את זה להימור , מישהו ?

רן הנרגן
רן הנרגן
24/08/2024 8:30:45

לא חושב שרדיק הוא בובה של לברון וכן חושב שלברון נבון דיו כדי להבין שהאיכות של הליקרס תלויה בשחקנים ששמם אינו לברון. מ AD ומטה. הדרך של רדיק כמאמן עוברת דרך השחקנים האלו. לברון יתן לרדיק ול FO שקט תעשיתי עד מועד העברות ורק אז יחליט מה עדיף מבחינתו

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:27:18

הדרך עוברת דרך טרייד בומבסטי שמביא כוכב ליד הגבבOן (O אחד!)

gogo
gogo
24/08/2024 14:41:09

מסכים לגמרי שהלייקרס לא יהיו בשר תותחים. יחד עם זאת הולכת להיות מלחמת עולם על העליה לפלייאוף במערב. הלייקרס ישתחלו במקרה הטוב מהפליאין לסיבוב ראשון

yaniv
yaniv
24/08/2024 19:04:00

רק מזכיר לך שגם שנה שעברה לא הייתה באמת סיבה ללייקרס להיות במקום שהם היו. דיוויס היה מעבר לבריא גם מצויין לברון היה לברון ובכל זאת זה לא הספיק. התחזית האופטימית שלך יכולה אולי אולי להתקיים זה בתנאי שריסס באמת ייתן קפיצה ויהיה הכוכב השלישי היציב שבא כל ערב לעבודה. אחר כך בהנחה שאריק באמת יפתיע ויביא שיטה חדשה שתמקסם את היכולות והשלישית האחרונה שונדרוילט חוזר הוא שחקן כל כך אנדרייטד אבל פשוט שחקן מעולה שהיה מאוד חסר לנו שנה שעברה

Maoz Daskal
Maoz Daskal
24/08/2024 22:18:41

מזלזלים בלייקרס כי שוכחים שיש להם את ברוני רוקי העונה העתידי

Last edited 19 days ago by Maoz Daskal
MBK
MBK
24/08/2024 8:38:22

אני הולך להיות עם דעה מאוד לא פופולארית –
להארדן יש קייס מול וייד
יש לו אופי חרא, הוא מעורר אנטגוניזם אבל כסקורר הוא יותר טוב מוויד
אם אני לא טועה הוא הוביל את הליגה 5 עונות ב WS p, יש לו MVP אחד אבל היו צריכים להיות לו עוד 2.
הארדן הנוכחי דעך, הפריים של הארדן הרבה יותר גדול מפריים וייד
אם לוויד היו את המספרים של הארדן הוא היה נחשב ה SG השני הכי טוב בהיסטוריה (אחרי מייקל ולפני קובי)
הוא מוסר יותר טוב מוויד, קלעי שלשות יותר טוב (פעמים מלך האסיסטים של הליגה ו 3 פעמים מלך הסלים)
בפריים שלו הוא לא שיחק עם מישהו איכותי ביוסטון ועדין היה קרוב (פציעה של פול מנעה ממנו גמר ואולי אליפות)
אופי חרא, זקן דעאש חיבה לחשפניות והנראטיב שלך נשבר לרסיסים
באשר למייקל ופיפן, היחסים כל כך טובים שהבן של מייק וגרושתו של סקוטי חברים טובים גם כן
אם יש מישהו שנעלב שכינתי את הארדן חרא עם זקן חובב חשפניות אז אחסוך לו
גם אני חרא, לרוב מזוקן לא בקטע של חשפניות, חשוב לדייק עם עובדות

שדות פופ לנצח
24/08/2024 9:15:22
Reply to  MBK

תיסלם על התגובה הזו מידן, לא תמיד אני רואה איתך עין בעין וגם הצבעתי וייד, אבל על התגובה הזו רק שלושת הכפ'ים- כיפאק, כפיים, וכבוד

Berch
24/08/2024 12:18:24

כשהוא צודק הוא צודק
וגם הצבעתי לוויד
🤷🏻‍♂️

thetroll
thetroll
24/08/2024 18:01:47

גם אני חרא מידי פעם מזוקן וחזק מאוד בקטע של זיונים (מותר לכתוב?) ומלא חשפניות. הזוהמה של האתר.

Last edited 20 days ago by thetroll
MBK
MBK
24/08/2024 19:03:18
Reply to  thetroll

כל עוד אתה לא חזק בזיון של קוקסינלים זה בסדר

MBK
MBK
24/08/2024 19:02:41

תודה שפ״ל
אני מקווה שזאת תחילתה של ידידות מופלאה

thetroll
thetroll
24/08/2024 18:03:42
Reply to  MBK

ענק מידן לא בטוח שמסכים עם הכל אבל השורה בסוף… חזק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

במסכת פסחים נאמר "אם ביקשת ליחנק היתלה באילן גדול" בקיצור להיתלות באילנות גבוהים זו דרך בטוחה לתהילה..
הבה נעשה תרגיל פשוט נשדך את הארדן עם לברון ובוש,או נשדך אותו עם שאקיל,האם היה משחק טוב יותר מוויד?נראה לי שכן.
הבעיה של מגיבים עם הארדן שהם שופטים אותו על פי היכולת שלו בשנים האחרונות,ולא על פי ביצועיו בליגה לאורך קריירה.מלבד גיא הירוק שמתייחס להישגים של הארדן,לא מעט מגיבים מקלים ראש ומאוד מזלזלים בשחקן ענק שלא פעם היה אימת הליגה.רק מגיב אחד חושב שהבחירה קשה מאוד.
שיהיה בריא האח של יוקיץ אבל יש לו פרצוף מפחיד ,אם אני והוא באותה מדרכה לקראת מפגש ,אני תופס ריצה ועובר למדרכה ממול הכל בלי להביט בו.
לגבי גיני באס בינתיים היא צודקת ,העונה עוד לא התחילה,וכבר הוכח שחסרי הנסיון מתגלים לא פעם כמציאות גדולות,התגובה שלה גם הגיונית ,אחרת למה בלייקרס בחרו בו,אם הם חושבים אותו ללא ראוי.
כן ראוי זה פרוסה של מרזולן לצד קפה עם קצף, ועם איחולי החלמה מהירים לזוג המלכותי האמיתי.כולם יודעים למי הכוונה.

MBK
MBK
24/08/2024 8:53:53

לגביי המדרכה ממול 😃
הזכרת לי סיפור שחבר כל הזמן מספר עליי
היינו יחד במשחק של מנצ׳סטר סיטי מול ריאל מדריד
בסיום המשחק לקחנו רכבת לעיר וצעדנו למלון, היה לילה קריר
הייתי עם כובע צמר וצעיף כיסה לי חצי מהפנים
עברנו בסמטה ועברו שם 5-6 אוהדים ואוהדות של מדריד
אני מדבר על 12 בלילה, ואני 1.9 על 120 קילו
הם פשוט קפצו למדרכה ממול ופינו לי את הדרך
את חבר שלי זה ממש הצחיק
הוא אומר – כשהם ראו אותך בא לכיוון שלהם הם פשוט החיוורו ומיד עברו לצד השני של הכביש
עוד סיפור על הישראלי המכוער מבית היוצר של MBK

דוקטור רזי הופמן
24/08/2024 9:30:08
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לך את סיפור הלום שלך!
120 קילו יהווארדי, חבר אתה צריך להתחיל לשמור.
ואל תאמין לכל אלה שאומרים שאתה מכוער כשכולנו יודעים שאתה פופאי.

thetroll
thetroll
24/08/2024 18:04:45
Reply to  MBK

חחחח מסכים שאת מכוער אבל אני יותר

רן הנרגן
רן הנרגן
24/08/2024 9:26:46

אתה צודק חלקית. הארדן עם קרי ודרימונד זו שלישיה מצויינת. הרבה יותר מאשר עם קלי פוסט פציעה. הענין שבהשוואה ראש מול ראש עם וויד נקלחת בחשבון גם האישיות ויכולת ההנהגה.
.
הענין עם רדיק קצת מוזר כי כשקר מונה למאמן של ג"ס לא היה לו יותר ניסיון כמאמן. הוא היה GM ופרשן אבל אף פעם לא אימן. בכל זאת אף אחד לא השמיץ אותו כמו שעושים לרדיק.

רן הנרגן
רן הנרגן
24/08/2024 9:00:24

וייד. כל מי שלא הפנים שמעבר ליכולות הטכניות שחקן צריך אישיות מתאימה כדי להוביל קבוצה לאליפות. לכן לווילט יש רק 2 ולראסל יש 11 (כן, היו עוד סיבות) ולוויד יש 3 ולהארדן אפס (כן, היו עוד סיבות). גם לקרי יש 4 ולדוראנט יש רק 2.
.
הסגל של ג"ס בנוי לעסקה. את החוזים של GP2, לוני, וויגינס, מודי, קמינגה וסנטוס אפשר להכניס לכל עסקה ובמועד העברות גם את החוזים של הילד, סלו מו, מילטון וואטרס יהיו זמינים. אפילו גרין.
.
כרגע יש כמה שחקנים אפשריים אבל גרנט לא מזיז את המחט ואינגרם לא מתאים לשיטה. לווין לעומת זאת יכול להכנס לנעלים של קלי ושיקגו יהיו שמחים להחליף אותו תמורת וויגינס, לוני ו CP2 ואולי אפילו יהיו מוכנים לזרוק פנימה בחירה. השאלה אם ההימור על הבריאות של לוין שווה.
.
אני חושב שג"ס תתחיל את העונה בהרכב הנוכחי ותראה מה המצב אחרי 20 – 30 משחקים. הסיבה היחידה לעסקה עכשו זה דידול השחקנים שיקבלו דקות משחק. אבל לוני ו GP2 לא אמורים לשחק הרבה דקות השנה והדקות של וויגינס ילכו ללוין אז זה וואש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/08/2024 9:37:21

כמו הרוב פה, אני הולך עם ווייד.
תודה רבה מנחם

Yinon Yavor
24/08/2024 9:52:28

התלבטתי מאוד ובסוף הצבעתי להארדן – והופתעתי לאיזה מיעוט (נרדף?) אני שייך.
הדעה הכללית היא מאוד דיכוטומית ובינארית, ומושפעת מאוד מהאם יש אליפות או אין אליפות. הדעה שהציג גיא מאוד משכנעת, בעיקר בגלל אלמנט ההגנה, אבל הארדן היה עילוי התקפי שגרם לכל קבוצה להיערך ספציפית להתמודדות מולו. שילוב מטורף של מסירה, חדירה וקליעה שאני לא זוכר. זו התלבטות מאוד קשה, אבל הלכתי עם המזוקן.
בכל מקרה, חייבים לזכור שיש כאן משחק קבוצתי. אי אפשר לשפוט שחקנים רק מהפריזמה הצרה הזו. זו אותה הסיבה שאנשים מזלזלים בשנות ה 90 ובשחקנים הנהדרים ששיחקו אז

שי אבן צור
24/08/2024 10:38:15
Reply to  Yinon Yavor

אין מחלוקת שהארדן בשיאו היה שחקן מדהים
הבעיה, כמו שציינו כאן לא מעט, היא היכולת שלו בפלייאוף
היתה לו הופעת פלייאוף פנטסטית אחת שבה הוא ויוסטון משכו את גולדן (עם דוראנט) לגיים 7 ואז, הו אז, היה לו חלק לא מבוטל ברצף ה 27-0 משלוש

או בקיצור, שחקן ענק! לגמרי!
ווינר? קצת פחות

זאת הסיבה שבחרתי בווייד

Last edited 20 days ago by שי אבן צור
ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 18:57:18
Reply to  Yinon Yavor

זה לא קשור לאליפות; אני בוחר את דונצ’יץ’ על פני שניהם, גם בלי אליפות. הארדן בפלייאוף הוא לא המפלצת מהעונה הרגילה, וויד שחקן הרבה יותר מסוכן למרות שהסטטיסטיקה של הארדן טובה באופן משמעותי.

החולשה של הארדן בפלייאוף נובעת גם מאופי המשחק שלו. הוא נמנע מלקחת אחריות בסוף המשחקים מול גולדן סטייט, וגם מהשיטה שהנחיל דאונתוני, שהתמקדה בשלשות ובנקודות בצבע, והפכה את ההתקפה לצפויה וללא אלמנטים מגוונים במשחק.

אבג
אבג
24/08/2024 10:31:56

וייד
פשוט כי העונה הרגילה חסרת חשיבות בעיני.
לא הנקודות, לא ה mvo, כלום
רק הפלייאוף קובע ושם הארדן שחקן לא רע, אבל וייד ענק

Berch
24/08/2024 11:28:20

אחלה מעורב לשבת
ברור שוויד, ולו בגלל האישיות.
היה אפשר להזכיר גם את היחסים החמים בין משפחת ג'ורדן למשפחת פיפן – גרושתו של פיפן עם הבן של ג'ורדן (או ההפך, לא זוכר)
🤣

thejanitor
thejanitor
24/08/2024 14:56:32

מחכה לסקר הבא, ווייד מול קובי. הקול שלי ילך לווייד

thetroll
thetroll
24/08/2024 18:05:58
Reply to  thejanitor

שלי לקובי

thetroll
thetroll
24/08/2024 18:07:48

מנחם מעורב קורונה מעולה תרגיש טוב. סרבי קשוח זה אחד הדברים הכי קשוחים שיש ואם הוא מקרר סופר מקס זו חויה טראומתית.

Yinon Yavor
24/08/2024 20:00:02

ראיתי עכשיו את הגול שפסלו ליונייטד בגלל נבדל וזה ממש הזוי.
הלכתי לוויקיפדיה וראיתי שזה באמת החוק. בעיקרון אם אתם שני שחקנים מול שער ריק אסור לשחקן האחורי למסור לקדמי. קצת מוזר כי אני זוכר מצבים של שניים מול שוער שהאחורי מוסר לקדמי כדי לשים אותו מול שער ריק, ואז לא פסלו את הגול.
זה ממש חוק דפוק

ברוך רובין
ברוך רובין
24/08/2024 20:44:23
Reply to  Yinon Yavor

מותר לשחקן למסור אחורה ולא קדימה, ולכן השער נפסל. החוק הזה הגיוני ונועד להגן על השוער, כדי שהוא יוכל לצאת מהשער.

birdman
birdman
24/08/2024 21:23:38

היה נבדל. החוק אומר שצריכים להיות 2 שחקני הגנה (אחד יכול להיות שוער) בין שחקן התקפה והשער, או ששחקן ההתקפה יהיה מאחרי הכדור. במקרה דנן זירקזי היה לפני הכדור, כך שהוא היה בנבדל.

birdman
birdman
24/08/2024 21:10:44

לא יודע מה הסיפור עם strahinja, אגב, הקלדתי את זה בגוגל טרנזלייט בשביל לשמוע איך מבטאים את זה, אז התרגום לאנגלית הוא: horror, לעברית: חרדה… מעניין מה עבר לאימא שלו בראש כשהיא החליטה על השם. מבטאים את זה: סטרהינייה.
מכל מקום, כמובן שלא הייתי נוכח בתקרית, אבל לפעמים אתה מרגיש שאתה רוצה להביא למישהו כמה פיצוצים לפרצוף. אני בטוח שלאח לא תהיה בעיה לשלם את הערבות. היה עדיף להם לסגור את העניין מחוץ לכתלי בית המשפט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/08/2024 13:12:55

הבחירה קלה. וייד יותר מגוון ווינר הרבה יותר גדול והתעלה במשחקים גדולים ושיחק גם הגנה.