מעורב הופס ליום ששי: בהפתעה מחלטת, וברגע האחרון כמעט, סטפן קרי הופיע בשידור-חי בוועידה הדמוקרטית והביע תמיכה מחלטת בקמלה האריס

מעורב הופס ליום ששי: בהפתעה מחלטת, וברגע האחרון כמעט, סטפן קרי הופיע בשידור-חי בוועידה הדמוקרטית והביע תמיכה מחלטת בקמלה האריס

מעורב הופס ליום ששי: בהפתעה מחלטת, וברגע האחרון כמעט, סטפן קרי הופיע בשידור-חי בוועידה הדמוקרטית והביע תמיכה מחלטת בקמלה האריס

0. בחלק האחרון של הוועידה הדמוקרטית חיכתה הפתעה גדולה: סטפן קרי הופיע בשידור-חי, והביע תמיכה מחלטת בקמלה האריס. לא רק; הוא הסביר בשפה רהוטה את הסיבות לכך. הקהל – אולי 22,000 באולם שיקגו בולס (זה כולל איזה 3,000 במרכז האולם) – נעמד על רגליו, צרח 'USA', 'USA', ומחא כפיים דקות ארוכות.

BREAKING NEWS: Steph Curry reveals why America MUST vote for Kamala Harris over Donald Trump as USA Olympics basketball hero makes shock DNC appearance

1. תחזית ESPN לקבוצות המערב: האם ישנה קבוצה (או קבוצות) שאתה לא מסכים עם מעמדן לפי ESPN?

מעורב הופס ליום ששי: בהפתעה מחלטת, וברגע האחרון כמעט, סטפן קרי הופיע בשידור-חי בוועידה הדמוקרטית והביע תמיכה מחלטת בקמלה האריס

The contenders

1. Oklahoma City Thunder: 57-25

2. Minnesota Timberwolves54-28

3. Dallas Mavericks: 52-30

4. Denver Nuggets: 52-30

5. Phoenix Suns: 49-33

6. Sacramento Kings47-35

The play-in group

7. New Orleans Pelicans: 46-36

8. Golden State Warriors45-37

9. Memphis Grizzlies44-38

10. Houston Rockets44-38

The bottom five

11. Los Angeles Lakers: 44-38

12. LA Clippers: 43-39

13. San Antonio Spurs: 35-47

14. Utah Jazz: 26-56

15. Portland Trail Blazers22-60

2. תחזית ESPN לקבוצות המזרח: האם ישנה קבוצה (או קבוצות) שאתה לא מסכים עם מעמדן לפי ESPN?

The contenders

1. Boston Celtics: 61-21

2. New York Knicks: 53-29

3. Philadelphia 76ers52-30

4. Cleveland Cavaliers: 50-32

5. Milwaukee Bucks49-33

6. Orlando Magic: 47-35

The play-in group

7. Indiana Pacers: 46-36

8. Miami Heat45-37

9. Atlanta Hawks31-51

10. Chicago Bulls30-52

The bottom five

11. Toronto Raptors: 26-56

12. Brooklyn Nets: 22-60

13. Charlotte Hornets: 21-61

14. Detroit Pistons20-62

15. Washington Wizards17-65

3. מה דעתך על ג'יי ג'יי רדיק כמאמן הלייקרס (תשובה בסקר)? לפי הפוסט הזה ישנם כבר סימנים טוביםJJ Redick's impact is already being felt by Lakers (msn.com)

Los Angeles Lakers HC JJ Redick© Kirby Lee-USA TODAY Sports :קרדיט

לפי דן וויקי מהלוס אנג'לס טיימס ( Dan Woike of the Los Angeles Times, ) כמה שחקנים הביעו כבר דעתם על ההשפעה החיובית המורגשת. הרפורט של וויקי מבוסס על כמה TRAINING REGIMES שרדיק INSTILLED – התקין – בכמה שחקנים הנמצאים בלוס אנג'לס והתחילו להתאמן תחתיו.

"Those workouts are the first in the formalized relationship between JJ Redick, his staff and the players, and the first impression might offer some hints as to how the new coach will operate," Woike reported. "Workouts have featured more live basketball — one on one and three on three — than past summers when the focus was more on individual, noncompetitive work."

רדיק הוא מאמן ללא כל נסיון קודם על הפארקט עצמו או ב-SIDELINE בכל רמה מקצוענית כל שהיא, ועדיין הוא מאמן את הקבוצה ה-PROMINENT – בולטת וידועה – מכל קבוצות העולם. הוא צעד ישר אל תוך סיר לחץ ועליו לשחות או לטבוע.

4. מה דעתך על רדיק כמאמן הלייקרס?

5. טריי מורפי מגלה מה היה הג'וב האחרון שלו לפני שחתם ב-NBA: "צ'יק-פיל A"

"כן, עבדתי כמלצר ב-FAST FOOD "צ'יק-פיל-A". יום א חד אשה ביקשה MILK SHAKE. הכנתי לה MILK SHAKE מהסרטים אבל היא הפילה אותו והכל נפל על נעלה. היא רצה למנג'ר, הצביעה עלי, ואמרה "HE CRUSHED THE MILK SHAKE AND IT FELL ON MY LEG. I WANT MY MONEY BACK"!

"ידעתי שזה לא יכול להיות העתיד שלי. מיד הגשתי להם את "הודעת השבועיים להפסקת עבודה".

שנה אחרי הוא שיחק ב-NBA!

6. סטפן קרי הוסיף תמונה של מדליית הזהב שלו מפאריז לאינסטגראם שלו ושינה את הפיסקה עליו:

שימו לב לשינוי:

"In his updated bio, Steph Curry switched the phrase "Guard for the Warriors

ל- "Olympic Gold Medalist"

אולי זה יפסיק את הויכוח על חוסר החשיבות של האולימפיאדות לשחקני NBA

7. ג'יילן בראון הוציא את התקליט הראשון שלו, בשיתוף עם נייקי, "JUST DO IT". המנגינה והמילים בסגנון 'קאונטרי'

Just Do It

trademark of Nike

NBA star Jaylen Brown has ventured into the music world with his new single “Just Do It”, featuring multi-platinum artist A$AP Ferg. The track is set to be released on Friday.

Collaboration with A$AP Ferg

8. רגע מהעבר: כשלארי בירד אמר למג'יק ג'ונסון: "מייקל ג'ורדן הוא הגדול מכולם", ואז הוא הוסיף, "אבל לא כל הזמן"

באולימפיאדת ברצלונה ב-1992 נוצרה חברות מיוחדת בין לארי, מג'יק, ומייקל. מג'יק ולארי היו בשנות הערביים שלהם ומייקל בשיאו. אבל למרות הפרש הגילים נוצרה בשלישייה הזאת מין חברות מיוחדת כשמייקל ולארי עולים מדי פעם על מג'יק, עד שהוא קולט שהכל היה בצחוק.

יום אחד הם דיברו על ה-GOAT. מג'יק טען שבזמנו הוא היה ה-GOAT, ואז לארי היה הGOAT, ועכשיו מייקל הוא ה-GOAT. אבל מייקל לא ויתר: "מי היה ה-GOAT הטוב מבין שלושת ה-GOATS". לארי ענה, "אני חייב להסכים שמייקל הוא ה-GOAT". מג'יק לא היה משוכנע. הוא זכה הרי ב-5 טבעות אליפות ולמייקל היו אז רק שתיים מ-1991 ו-1992. אז לארי מצא דרך לשכנע את מג'יק כשהוא סיכם: "אז בואו נחליט שמייקל הוא ה-GOAT אבל לא כל הזמן…".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
199 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
23/08/2024 1:05:44

תודה על המעורב

פה איתמר
פה איתמר
23/08/2024 2:47:27

תודה מנחם

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 3:33:16

תודה מנחם, אין כמו סיפורי סינדרלה על שחקנים שהתחילו כאורזי מצרכים או מוכרים במקדונלדס והגיעו לליגה הטובה בעולם. לדעתי, הסיפור המרגש מכולם הוא של קורט וורנר—שחקן שלא נבחר בדראפט, סבל מאינספור פציעות ומזל רע, אך הכישרון שלו הפך אותו לאחד מהגדולים בהיסטוריה.

רדיק ללייקרס זה כמו כוסות רוח למת, הוא לא יעשה את השינוי, קבוצת סף פלייאוף בדומה לסאנס ולווריורס.

בטן המערב עמוקה מתמיד.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה .
רק נציין שוורנר (שחקן שלא הכרתי)היה כוכב פוטבול.
בטן המערב ראו גרף.

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:08:29

הוא בהחלט יעשה שינוי, לרעה.

עידו גילרי
23/08/2024 8:51:38

סיפורי סינדרלה זה באמת אחלה אבל מה בין וורנר לטריי מרפי?

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 14:36:48

לא כל הסינדרלות נולדו שוות

עידו גילרי
23/08/2024 14:40:35

אמת, אבל מה הופך את מרפי לסינדרלה.

שי אבן צור
23/08/2024 14:55:30

כלום
נבחר 17 בדראפט

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 17:01:38

התייחסתי לטור לפי מנחם הוא רשם שהיה עובד ציק פילה ונהיה שחקן כדורסל, לא עשיתי בדיקה מעמיקה עליו

עידו גילרי
23/08/2024 17:23:28

בסדר, איך זה הופך אותו לסינדרלה? בגלל שהייתה לו עבודה פעם? באמת שאני לא מבין.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 17:39:33

לא זכרתי שהוא נבחר בדראפט, הוא בהחלט לא סינדרלה.

Avri
Avri
23/08/2024 15:39:32

גילרי, למה שלא במקום שאלות סרקסטיות פשוט תכתוב ישירות מה הבעיה ותחסוך לכולנו את חיפוש הגוגל על טריי מרפי בשביל שננסה לנחש למה התכוונת? לא לכולנו יש את הזיכרון גוגל שלך.

עידו גילרי
23/08/2024 15:41:52
Reply to  Avri

לכולם יש זיכרון גוגל.
ופה לא היה שמץ של סרקזם. מבטיח לך שאני לא אחמיץ הזדמנות לדחוף כזה אם אפשר…יש לי בעיה כך אומרים.

Avri
Avri
23/08/2024 17:29:26

זיכרון כמו שלך יש למעט מאוד אנשים.

עידו גילרי
23/08/2024 17:35:08
Reply to  Avri

זה היה נכון אולי לפני 20 שנה. כרגע יש לי זיכרון גוגל כמו לכולם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב תודה רבה מנחם.
.
הדירוג בעונה הסדירה קשור יותר לרצפה של הקבוצה, ולכן לא זהה, לדעתי, לסיכוי לקחת אליפות, שקשור לדעתי לתקרה של הקבוצה.
.
אני מסכים, למשל, שסקרמנטו תסיים לפני הלוס אנג'לסיות, אבל מאמין שהסיכוי שלהן לזכות באליפות, שהוא נמוך מאד, גבוה מזה של סקרמנטו – אם הלייקרס יעשו איזה טרייד ממולח, או שהקליפרס יזכו לקוואי בריא בפלייאוף, אז יש להן סיכוי, נמוך אך קיים, ללכת עד הסוף. לסקרמנטו, לטעמי, אין סיכוי כזה, כי התקרה שלה פשוט לא גבוהה מספיק בשום תרחיש. כנ"ל בנוגע לקליבלנד במזרח, בהשוואה נניח למילווקי.

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:09:14

סקרמנטו אמורים להשתפר מאוד עם דרוזן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כן ולא,
כן כי כן, בטח בעונה הסדירה
לא כי לדעתי זה לא מגביה את התקרה שלהם באופן משמעותי, סיבוב ראשון גג

שי אבן צור
23/08/2024 4:42:52

אחלה מנחם!
ההבדל בין קמלה לטראמפ זה בדיוק ההבדל בין סטף קרי להאלק הוגן

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 5:40:11

כאשר בוחנים את תפקודו של דונלד טראמפ מנקודת מבט כלכלית, לא ניתן להתעלם מהשפעתו החיובית על הכלכלה האמריקאית. במהלך כהונתו, נרשמה עלייה מרשימה במספר המשרות שנוצרו, דבר שתרם משמעותית לירידה בשיעור האבטלה והרחבת שוק העבודה. האינפלציה נשמרה ברמות נמוכות מאוד, מה שאיפשר יציבות כלכלית וסייע להמנע מעליית מחירים דרמטית. יתרה מכך, מחירי הבתים נשמרו יציבים ולא חוו את העלייה הדרמטית שראינו בשנים האחרונות, דבר שהקל על הציבור לרכוש בתים ולשפר את מצבם הכלכלי.

למרות המחלוקות הפוליטיות והביקורת על סגנון הדיבור של טראמפ, קשה להתעלם מהעובדה שהמדיניות הכלכלית שלו הובילה לתוצאות חיוביות ביותר עבור הציבור האמריקאי.

אלו העובדות חברי

Last edited 21 days ago by ברוך רובין
שי אבן צור
23/08/2024 6:09:22

בכל רע יש טוב כמו שבכל טוב יש רע

טראמפ הוא הפאדיחה הכי גדולה של מוסד potus מאז ומעולם – נרקיסיסט, מיזוגן, בור, עילג, גס רוח שלועג לנכים על נכותם וח*א של בנאדם באופן כללי

כמעט שכחתי, הבנאדם כמעט החריב את ארה"ב עם אירועי גבעת הקפיטול

לא יודע מה איתך אבל מבחינתי לא יכול לצאת מטיפוס כזה שום דבר טוב

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 6:28:39

אתה רושם הרבה דברים לא נכונים, הדיון סביב דונלד טראמפ צריך להתמקד בעובדות ובהישגים המוחשיים שלו, ולא באירועים בודדים כמו מה שאירע בגבעת הקפיטול.

ארה”ב היא מדינה חזקה ועמידה שתמשיך להתקיים עם כל מנהיג, בין אם זה טראמפ או האריס. יש להכיר בכך שטראמפ הוביל מדיניות כלכלית מוצלחת, שהביאה ליצירת מקומות עבודה רבים, יציבות כלכלית, וגם להישגים דיפלומטיים משמעותיים כמו הסכמי אברהם, שיצרו שינוי מהותי ביחסים בין ישראל למדינות ערביות.

בנוסף, בתקופת כהונתו של טראמפ פותח והופץ חיסון הקורונה במהירות שיא, מה שהיווה פריצת דרך במאבק במגפה.

מנגד, בתקופת נשיאותו של ביידן, העולם מתמודד עם אתגרים משמעותיים כמו גלי הגירה בלתי נשלטים, עלייה בפשיעה בתוך ארה”ב, ומלחמות בין רוסיה לאוקראינה ובין ישראל לחמאס. כאשר העולם מזהה את ארה”ב כחלשה או לא מגיבה בצורה החלטית, הדבר משפיע על היציבות העולמית. הבחירה בין המועמדים צריכה להתבסס על ההישגים והכישלונות המוחשיים שלהם, ולא על סיסמאות

רן הנרגן
רן הנרגן
23/08/2024 6:37:26
שי אבן צור
23/08/2024 6:48:03

בול!

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 7:06:06

אף אחד לא טוען שטראמפ מושלם. ישנם נושאים בהם המדיניות שלו נוראית, הטמטום של הנשק,השטויות שהוא פולט נגד ההתחממות הגלובלית היחס לקהילה הגאה והעמדות כלפי זכויות הפלות, שנחשבות בעיני רבים לבעייתיות ואף מזיקות. בנוסף, סגנון הדיבור שלו מביש וכולל אמירות פוגעניות ולא מבוססות.

עם זאת, אפשר בהחלט לתמוך במועמד רפובליקני מבלי להסכים עם כל עמדותיו. הפוליטיקה אינה שחור ולבן, וניתן להכיר בהישגים כלכליים ובינלאומיים של טראמפ, כמו יצירת משרות, הסכמי אברהם והבאת חיסון הקורונה, מבלי להתעלם מהחסרונות שלו. הבחירה היא מורכבת וכוללת שקלול של כל ההיבטים הללו, ולא חייבים להסכים עם כל גורם במפלגה כדי לתמוך במועמד שלה.

Last edited 21 days ago by ברוך רובין
שי אבן צור
23/08/2024 6:50:49

לא הבנתי, אתה נותן את הקרדיט על פיתוח החיסון לקורונה לטראמפ???

MBK
MBK
23/08/2024 7:04:49

ניתוח יפה ברוך
אני לא רוצה להכנס לדיון הפוליטי
הייתי בארה״ב בחורף (אורגון וקליפורניה)
הפעם האחרונה שהייתי בארה״ב הייתה 2019
בהפרש של 5 שנים הייתי בהלם טוטאלי מעליית המחירים, טוטאלי
מוצרים בטארגט מאחרי ויטרינה כשרק עובד מורשה יכול לפתוח …
מחירי המזון עלו משמעותית מאוד (סטייק נורמלי שהיה עולה 30 קפץ ל 50 וצפונה)
מבחינה אינפלציונית אני לא מבין איך הציבור הדמוקרטי מסוגל לתת לביידן/קמאלה קדנציה נוספת
לדעתי ארה״ב נמצאת קרוב לסוף הדרך מבחינת מעצמה מס 1
אני חושש שבעולם מטורלל נשיאה תתפרש כחולשה ומדינות ינצלו את זה לרעה
המלחמה באוקראינה והמלחמה בישראל הם רק הפתיח.
יש לי כמה חברים שגרים בארה״ב, נורמטיביים לחלוטין, אמרו לי – אם קמאלה תבחר, הלך על ישראל
אני מאוד מקווה שהם טועים
אני בכלל בתחושה שכולם בובות על חוט של אובמה הנוכל, גם ביידן ובטח שקאמלה האריס

Last edited 21 days ago by MBK
שדות פופ לנצח
23/08/2024 7:57:51
Reply to  MBK

ב2019, אמצע תקופת כהונתו של טרמפ , האינפלציה בקליפורניה השתוללה…כנראה אובמהן הרשע (שכידוע הוא מזרעו של האגגי) משך בחוטים כדי להשחיר את הרפובליקאים, אנגל'ה מרקל האישה (?) שכיהנה כראש גרמניה היא ההוכחה שקאמלה האריס תאבד לארהב את הכבוד וההרתעה ( ולא חביבנו דונלנד שכידוע מוערך על ידי כל אומות האולם החופשי כמו שהוא נערץ בישראל)…אגב אם בוחנים הייטב את האותיות בשמה של אנגל'ה מרקל ניתן לראות שמוצפן שם המסר – קאמלה לגן! מה שמוכיח בוודאות שהיא לא בליגה של הגדולים …אז שתחזור למטבח ותתמקד בעשיית ילדים אבל בלי הפלות, אה? אין ספק שבגלל ביידן והדונט' שלו והתמיכה שלו באוקראינה אלו הן הסיבות העיקריות לכך שהמלחמות פרצו, הרי טרמפ סובב את פוטין על האצבע הקטנה שלו , פוטין ממש העריץ את טרמפ ולא היה מעז לעשות צעד כזה אם הדון היה בשלטון (טרמפ עצמו אמר זה אז כנראה זה נכון), אם האוקראינים המטומטמים היו שומעים לעצת טרמפ ומעבירים לו את מה שביקש (כדי להפליל את בנו של ביידן הבידה המשומש) אז עד היום הם היו נהנים משגשוג ורווחה…אז שיבואו בטענות רק אל עצמם …החברים שלי בארה"ב גם באותה דעה ומשוכנעים שרק טרמפ יציל את הדמוקרטיה האמריקאית מניסיון ההפיכה הברוטלי של הדמוקרטים ב6 לינואר 2021 שאורגן גם הוא כידוע על ידי אובמה ואהוד ברק הפדופיל

MBK
MBK
23/08/2024 8:28:55

מגיע לך פרס על מפעל חיים לתגובות האינטלקטואליות בתולדות הופס

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:32:46
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק

שי אבן צור
23/08/2024 8:32:55

מעולה🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
23/08/2024 23:16:01

קשקשן.

Last edited 20 days ago by thetroll
thetroll
thetroll
24/08/2024 0:24:40
Reply to  thetroll

טוב. לא קשקשן. אבל התגובה הזאת היא קשקוש. אני בעד הומואים ולסביות נשים טרנסיות קוקסינלים דואג מההתחממות הגלובלית וחושב שצריך לשים מגבלות על הנשק אבל חושב שעדין אלה בעיות שוליות לעומת הבעיות האמיתיות שיש בעולם שמולן צריך ארהב כסופר פוואר חזקה ולא רופסת ואת זה הדמוקרטים לא מספקים ולא יכולים לספק בשל מדיניות ההכלה שלהם והגשת הלחי השניה. זה פשוט לא מתאים לעולם שאנחנו חיים בו.

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:32:24
Reply to  MBK

לא בטוח שאובמה הוא הבובן שמניע את הנבחרים הדמוקרטים אבל ללא ספק יש לו השפעה עצומה, כמו לאהרון ברק פה. כבייכול יושב בחוץ אבל עדיין בעל הדעה.

thetroll
thetroll
23/08/2024 23:18:18
Reply to  מנחם לס

מנחם 140% יחס חוב תוצר הבאתי בחשבון גם את החוב של המדינות. מה שכן הם יכולים להדפיס אותו בכייף הכל בדולר. זה שהם האומה העשירה בעולם לא משחררת מהם את החובה להפסיק להיות חבורת דבילים.

Avri
Avri
23/08/2024 15:41:52
Reply to  MBK

מבלי להכנס לפוליטיקה…. בכל העולם היו אינפלציה מטורפת ועליות מחירים חדות. גם ביבשת הישנה.

שי אבן צור
23/08/2024 13:55:21
Reply to  מנחם לס

נכון!!!
האיש הזוי בכל רמ"ח אבריו

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 14:51:46
Reply to  מנחם לס

אקונומיקה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

או קיי,אבל לא רק שלא נבחר לכהונה נוספת.הוא למעשה הובס בגדול.הציבור חשב אחרת.

MBK
MBK
23/08/2024 7:15:04

למה אתה כותב שהוא הובס בגדול?
טראמפ קיבל שיא קולות בכל הזמנים של מועמד רפובליקני
74 מיליון קולות לעומת 62 מיליון בבחירות של 2016 אותם ניצח
ביידן ניצח בזכות ההצבעות בדואר שהפכו את הקערה, זאת הסיבה שהוא הכריז – ניצחתי את הבחירות
כמובן שהמערכת האמריקאית ניקתה את עצמה מכל חשש לזיוף

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

שיא קולות של קלוריות ריקות.
הוא הפסיד בגדול וההפרש ממש לא משנה.

MBK
MBK
23/08/2024 8:29:52

תלמד על השיטה האמריקאית לפני שאתה קופץ בהצהרות
הוא ניצח את הילארי למרות שהיו לו פחות קולות
72 מיליון קולות של קלוריות ריקות

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

את מי זה מעניין בחירות 2016 .אני מתכוון כל הזמן לבחירות 2020 בהם לפי השיטה האמריקאית הוא הפסיד,וניסה לשנות את תוצאות הבחירות ע"י הסתה המונית.
חבל שבארץ מנסים לסמוך על צרכן זונות,וחיים באשליה שטיפוס מפוקפק כזה יציל את הימין המלא שכשל בכל חזית אפשרית.

MBK
MBK
23/08/2024 10:52:23

אתה יודע מה חבל?
חבל שהאופציות בארה״ב כל כך לא טובות
אני מודע לחסרונות של טראמפ וחושב שהזירה הפוליטית הפכה לזירת התגוששות בבוץ
אם הייתי אזרח אמריקאי הייתי בוחר שלא להצביע
טראמפ סירב לקבל את תוצאות הבחירות כי לשיטתו הקולות זיוייפו. חלק נכבד מראשי המפלגה הרפובליקנית הסכימו עם תוצאות הבחירות
שוב, לרפקובלקנים היו 4 שנים להעמיד אלטרנטיבה לטראמפ, זה לא קרה
גם ביידן אדם חביב שנקלע לסיטואציה לא נעימה, זה לא היה מרנין לראות אותו מגמגם ומתבלבל, גם הדמוקרטים היו חייבים להפנים את זה ולהציג אלטרנטיבה
אני לא יודע אם האריס הייתה מנצחת בבחירות אבל היא זכתה מן ההפקר
אני חושב שזה חסרון כשאתה צריך לבחור בין אדום לכחול אבל זה מה שיש בשיטה האמריקאית

אור
אור
23/08/2024 14:14:04
Reply to  MBK

עדיף מהשיטה פה זה בטוח

Avri
Avri
23/08/2024 15:44:15
Reply to  אור

נכון.

thetroll
thetroll
23/08/2024 23:19:36
Reply to  אור

מה עדיף? שכל מי שעובר שם אפילו לא אזרח יכול להצביע… וואלה מעניין.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/08/2024 0:46:54
Reply to  thetroll
אור
אור
24/08/2024 0:55:39
Reply to  thetroll

מדובר על ההבדל בין שתי מפלגות למלא מפלגות. יותר לא קשור מזה אי אפשר להיות

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:14:32
Reply to  אור

עם זה אני מסכים

אור
אור
24/08/2024 1:19:55
Reply to  thetroll

מתנצל על ה"יותר לא קשור מזה אי אפשר להיות", לא לעניין

IDO
IDO
23/08/2024 6:38:30

מעעע…
הנאסדק קפץ בחמישים אחוז בשנתיים האחרונות.
והדאו ג'ונס התרסק בשנה האחרונה של טראמפ. אז בוא נשים בצד את הקורונה ופיתוח ה ai בצד. זה לא קשור ביידן או טראמפ. הריבית לא עלתה כי היה קוביד והיא עמדה על אפס. בתנאים של אפס ריבית אין שום בעיה להרחיב השקעות. לגייס עובדים. רק שזה לא קשור לטראמפ בסנט.

טראמפ שם מכסים וקיבל צינור מהסינים שחנקו את התעשיינים האמריקאים. עוד ארבע שנים אצל הלייצן הזה ואתם יורדים שתי מדרגות מתחת לסין ומתחת לסעודיה.

ואגב מחירי נדל״ן. מהמעט שאני מעורב בשוק הנדלן של פיניקס, המחירים עלו יופי טופי בין 17-21.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 7:08:49
Reply to  IDO
Shenanigans
Shenanigans
23/08/2024 8:49:36

אלה לא ״עובדות״, זה פשוט ניתוח מאוד פשטני של מציאות מורכבת פי כמה.
בשביל להגיד אמירה כל-כך חד משמעית כמו שאמרת, צריך להבין האם זה קרה בזכות/היה קורה בלי קשר/קרה למרות טראמפ. ואין בדיקת מעבדה שאפשר לעשות באמת.

אני כן מסכים שבסוף מה שחשוב הוא מה שקורה בדיעבד, ולכן אני כן מבין את הנקודה. אבל קצת קשה לי עם החד-משמעיות. כמו המצב בישראל שחשוב מאוד לשנות את ההנהגה בגלל הכישלון שלה, שאי אפשר לדעת שוב אם זה היה קורה תחת ממשלה אחרת, אבל חובה לשנות. לצערי זה לא יקרה.

השור
23/08/2024 10:27:55

אני מאוד מכבד אותך, ואורך התשובה שלי מבטא כבוד זה.
ההשוואה בין תקופות הממשל של טראמפ וביידן מראה כי לכל אחד מהממשלים היו יתרונות וחסרונות בתחומים שונים. טראמפ הצטיין בצמיחה כלכלית וביצירת משרות (אם מתעלמים מתפקודו השערורייתי בתקופת הקורונה) אולם הקיצוץ במס החברות לא איזן את עצמו בשום צורה והחוב תפח משמעותית, ללא מזור. לפי מקורות שונים, כולל ה-Congressional Budget Office, הקיצוץ במס החברות לא "החזיר את עצמו", כלומר לא יצר מספיק הכנסות נוספות כדי לכסות את הירידה בהכנסות ממסים​ (PolitiFact Pew Research Center). ביידן הצליח לשקם את כלכלת ארה"ב באופן מעורר התפעלות עם השקעה נבונה (לא סתם הזרמה של כספים לוול סטיט או מעניקים) בתשתיות יסוד, השקעה בתעשיה ירוקה ותעשיית השבבים. יצר יותר מקומות עבודה מכל נשיא לפניו. למעשה עיקר הבעיה של השוק האמריקאי כעת הוא מחסור (יש שיאמרו מחסור חריף) בכוח עבודה מיומן. גם בתקופת ממשל ביידן גדל החוב – אך דרך השקעות סופר חכמות – שיניבו פירות לדורות. כאמור, הסיפור של האינפלציה הוא עולמי לאחר שכל כך הרבה כסף הוזרק לכלכלה והמחיר הכלכלי של המלחמה הכלכלית מול פוטין ואיראן (אירופה שילמה מחיר עוד יותר גבוה בתחום זה).
בתחום הפשע הייתה עליה חריפה (כ 30%), בסוף כהונתו. מגמה שנבלמה ואז ירדה לאור כל מכוני המחקר הראשייים. כאשר חלקם (מרשל) אמנם מכיר בהצלחה בבלימה ובהורדה אך טוען כי בתחום הפשיעה הרכושית, התמונה יותר מורכבת.
בתחום ההגירה טראמפ הבטיח אך לא השיג דבר. ביידן קידם מספר מהלכים ארוכי טווח שלקראת סוף תקופתו החלו לשאת פרי. המו"מ עם מדינות המוצא הצליח לעצור חלק משטף, בעיקר מול מקסיקו, באמצעות סיוע לתעשיה במקסיקו. לאור הגברת שטף המהגרים ממדינות נוספות. במקביל התנהל ניסיון להגיע למדיניות מוסכמת חוצת מפלגות שכאמור יורטה על ידי טראמפ. לאחר זאת, ביידן הצליח באמצעות צווים נשיאותיים לישם חלק מהמדיניות והפחית משמעותית את ההגירה.
בזירה הבנ"ל (זה תחום המומחיות שלי) ממשל ביידן היה אגדה ואלוהים יודע מה היה קורה לו טראמפ היה נשיא בתקופתו. ביידן שיקם את נאטו (טראמפ הוריד אותה לקרקע), הצליח לסייע להערכות אוקראינה לתקיפה, ובעיקר תפר את המהלך הבנ"ל (מאחורי הקלעים ובמשך השנה שקדמה לפלישה) לתגובה סופר מהירה של הקהילה הבנ"ל מול פוטין (להלן המלחמה הכלכלית). בכך גם הצליח להרתיע באופן אפקטיבי, את סין, מנקיטת פעולה דומה מול טאייוון. הוא לא הסתפק בזה וטווה מעין ברית נאט"ו אזורית המקיפה את סין ומרתיעה אותה באופן אפקטיבי מפעולה.
'סגנון הדיבור' אינו משהו שולי אלא אבן יסוד בפרימת קשרי היסוד בציבוריות האמריקנית. כמו אצלנו מדובר 'בסגנון' המשתלם אלקטורלית בבסיס הכוח אך בעל השלכות אדירות לחוסנה של החברה ועלול להביא לפירוקה.
אבל הכי מפחיד אצל טראמפ זה פרוייקט 2025. הנטייה להתעלם מאזהרות תנאי השירות (כמו בהורדת משחק בפלאפון, היא דבר ממש מסוכן. עיין היטב במסמך (תן לגפט לעשות לך תקציר אם קשה לך). זה כמו רפורמת יריב לווין המלאה (524 החוקים של הרפורמה אצלנו היו לטענתו שלב א') על סטרואידים לרבות ביטול החינוך הפדרלי במיוחד בגיל הרך, החלפת אלפי אנשי ממשל ורדיפת רופאים להפלות. זאת בנוסף לקיצוצים נרחבים בכל השירותים הציבוריים בארה"ב.
מקורות:

Yosi Berkeley
23/08/2024 14:05:13
Reply to  השור

תודה "השור" על תגובה מפורטת ורצינית.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 17:34:25
Reply to  השור

תגובה מצויינת חברי אני אגיב בקצרה כאן ואם תרצה נמשיך את הדיון במייל

1.נאט”ו: ההתרחבות והחזרה של נאט”ו הייתה טעות אסטרטגית, והיא אחת הסיבות המרכזיות לפלישה הרוסית, בנוסף לשאיפות האימפריאליסטיות של פוטין. אם הייתה מתקיימת דיפלומטיה יעילה והסכמים גלובליים מתאימים, ניתן היה למנוע את המלחמה. זו אחת מהטעויות המשמעותיות של ממשל ביידן.

2. טאיוואן: השתלטות סין על טאיוואן נראית כבלתי נמנעת. אינני סבור שיש נשיא שיכול למנוע זאת. סין כבר ביצעה תרגיל צבאי שמדמה כיבוש, והיא שולטת בכלכלה העולמית, מה שימנע מלהטיל עליה סנקציות כלכליות.

3.הגירה: נושא ההגירה הוא מורכב וטעון. המצב העולמי יחד עם ביטול חלק מהרפורמות שהונהגו על ידי טראמפ הובילו לעלייה במספר המהגרים שמנסים להיכנס לארה”ב. לדעתי, שני הממשלים כשלו בהתמודדות עם הסוגיה.
https://www.csmonitor.com/USA/2024/0416/biden-trump-immigration-border-crossings זה בין המאמרים המאוזנים והנכונים ביותר שניתן למצוא.

4. כלכלה: למרות שביידן עשה עבודה טובה בכלכלה, הוא לא הצליח להתמודד בצורה מספקת עם בעיית האינפלציה והריבית הגבוהה.

5.חוזקה בינלאומית: אני סבור שזהו אחד הרגעים החלשים ביותר של ארה”ב בזירה הבינלאומית.

Last edited 21 days ago by ברוך רובין
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23/08/2024 18:48:52

חשבתי שאנשים שעדיין מאמינים באמת שרוסיה פלשה לאוקראינה כפעולת תגובה/מניעה להתרחבות נאטו זה מיתוס. למה אתה עוד מאמין בשטות הזאת שאפילו הרוסים כבר לא טורחים לספר את השקר הזה?

השור
23/08/2024 22:17:24

זירת היחב"ל, היא המגרש הביתי שלי אז סלח לי על התגובה הארוכה…

  1. נאט"ו היה כבר בהנשמה ומי ש'הציל' אותו היה פוטין. ביידן היה היחידי לאורך השנה שקדמה לפלישה שהזהיר את חברות נאט"ו וטווה את התגובה המהירה לפלישה. יתר המדינות הסכימו ליצור את הפרוצדורה לתגובה המהירה, בין השאר, כי לא באמת האמינו. אף אחת מחברות נאט"ו לא חשבה על הגדלת התקציב הביטחון ואף דיברו ברצינות על קיצוצים נוספים.
  2. פוטין השתמש בבקשת אוקראינה (אשר נדחתה !!) כתירוץ ובאמת חשב שתגובת נאט"ו תהיה רופסת (כפי שהיה בשתי ההתקפות הקודמות). מזלנו שביידן היה על זה…זהו מהלך שתוכנן בקפידה עשור וחצי אך מסתבר שבזמן שפוטין שיחק דמקה, ביידן שיחק שחמט. פוטין באמת האמין שהוא רואה רחוק יותר ועמוק יותר מכל היתר. הוא היה משוכנע שהוא מחזיק את אירופה בביצים ובנה על זה שארה"ב לא תשלח חיילים להגן על אוקראינה (וגם אם כן, עד שיצליחו להגיב זה יהיה עניין גמור).
  3. למעשה מתנהלות 3 מלחמות במקביל ובשלושתן פוטין הובס – מלחמת סייבר התקפי, מלחמה כלכלית ומלחמה קונבציונלית. ביידן הצליח לנהל את שלושתן תוך תשלום מחיר מינימלי עד אפסי (כאמור, אינפלציה ומחירים כלכליים כבדים שבעיקר אירופה שילמה)
  4. בעניין טאיוון אתה מבטא תקשורת טראמפיסטית/פוטיניסטית על מלא. הניצחון הגדול של ביידן דחה את הפלישה לאי בשנים רבות. סין רואה את גורלה של רוסיה ומתכווצת בכיסא. כדאי לצפות ב peter zeihan וגם אם אינך מסכים איתו לחלוטין, להבין עד כמה שי לא יכול להרשות לעצמו מלחמה כלכלית כפי שביידן כפה על רוסיה. זאת בנוסף, לברית האזורית שחוזקה מאוד מסביב לסין ומונעת ממנה צעד שכזה. רק לראות מה נעשה בצבא היפני מעורר השתאות, שלא לדבר על הערכות טאיוואן גופה. מחיר הפלישה יהיה בלתי נסבל בשביל סיכויים אפסיים.
  5. ביידן היה שמח אם הנגיד היה יותר סלחני עם הריבית – הוא לא ארדואן ולא יכול לכפות עליו דבר. זה המסלול האיטי – אבל בשנה האחרונה ניתן לראות שיפור ניכר גם בתחום זה ובחודש האחרון האינפלציה ירדה מתחת ל 3%. הצפי הוא להמשך השיפור גם בתחום זה.
  6. בתחום ההגירה, כאמור, הצליחו להגיע לפתרון מקיף בנושא וטראמפ הכשיל אותו (יש גבול ברור מאוד למה שניתן לעשות באמצעות צווים נשיאותיים). טראמפ אפילו הכשיל העברת תקציב למכשירים לאיתור אנפטמיל (או איך שלא קוראים לזה), הקשב למה שסנטור קלי אומר בעניין (הוא מאריזונה ומאוד בעניין). טראמפ ממש לא רוצה שהעניין יפתר.
  7. ארה"ב כרגע במצב בנ"ל פנטסטי ביחב"ל הן ביחס לסין והן ביחס לרוסיה. נאט"ו התרחבה משמעותית עם הצטרפות שבדיה ופינדלנד והגדלת ההשתתפות של כלל מדינות אירופה. הזירה העקרית הבעייתית היא הזירה המזה"ת. כאשר נרקמה 'ברית קיצונים' לא כתובה של גורמי הכאוס שאינם רוצים בשום אופן בהסדרה – כי זה יהיה סופם הפוליטי. סינוואר יודע היטב שכניסת רש"פ מחודשת לרצועה היא סופו הפוליטי והארגוני. נתניהו -סמוטריץ-בן גביר….גם כאן העסקה האזורית שרקם ביידן היא מדהימה בטווח הבינוני והארוך להדברת מרבית סוגיות היסוד באזור – להדרת הכוחות הקיצוניים.
thetroll
thetroll
23/08/2024 22:06:47
Reply to  השור

תשובה טובה למעט העובדה שלמדנו בשנים האחרונות שנתונים שנחשבים מחקר במיוחד בתחומי מדעי החברה בסופו של דבר מוטים לפי דעתו האישית של המחבר שלהם. על כל מחקר שהבאת כאן ניתן למצוא מחקר עם תוצאות ומסקנות הפוכות.

thetroll
thetroll
23/08/2024 22:07:25
Reply to  thetroll

ולא אני לא מתכוון לנבור ולהביא.

שי אבן צור
23/08/2024 23:20:57
Reply to  thetroll

אז ככה פותרים דיסוננס?
וואלה יופי

שלהבת
23/08/2024 5:31:05

נפלא, תודה, מנחם.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

טראמפ נבחר לכהונה אחת ובבחירות נזרק מהנשיאות.הוא בן 78 שמחפש אולי ריפוי בעיסוק.לא ראיתי אצלו שום אמירה רצינית,חוץ מ… אצלי זה לא היה קורה,אמירה שגם השכנה העירקית שלי נזימה אומרת 10 פעמים ביום.מדובר בעבריין אפילו מורשע.שיביטו אצלנו ויראו איך נראית מדינה מנוהלת ע"י עברייני חוק.
הדירוג לא רע , אבל למה ממפיס מקום 9?מוראנט,ביין חוזרים,סמארט חוזר ויוצר רוטציה חזקה בעמדות הגארד,צמד הגקסונים -אחד כבר כוכב,גרגורי עם פוטנציאל אדיר,אדי רוקי שיועיל המון לממפיס.
לייקרס מדורגת נמוך מידי,אפילו לא פליי אין!קבוצה עם לברון ןדייויס לא הולכת ולא נבנתה ללוטרי.ומקווה שגם לא תלך ללוטרי,עם המזל שלה עוד יקטפו את פלאג בבחירה ראשונה.
במזרח קליבלנד 4 גבוה מידי לקבוצה שבנויה גרוע.היא מעל מילווקי עם יאניס,מעל אינדי.שיקגו שייכת למרתף המזרח,עוד קבוצה שבנויה גרוע.
טריי מרפי לו היה נשאר מלצר לא היה מרוויח אפילו 2% מהשכר של היום,גם אם היה ממלצר עם הצלחות בהליכה ברוורס, והיה מרחף אל הלקוחות עם צוקהארה ,או היפוכים א לה ביילס.כל זה עוד לפני שיקבל חוזה חדש.היום הוא יכול להזמין את הלקוחה המתלוננת לארוחת מישלן 3 כוכבים על חשבונו בלי בעיה .(למה שיעשה את זה?).
מה איתי? אסתפק בארוחה צנועה לא מצפה לי ארוחה של אפילו רבע מישלן.אבל יש סחלב לא צריך מישלן ולא רזי רהב.

IDO
IDO
23/08/2024 6:42:06

הדירוג הוא מה שהיה הוא שיהיה , ולכן אני לא מסכים איתו.
סן אנטוניו יוסטון יהיו בפלייאוף. דאלאס תתמוטט.
אינדיאנה אורלנדו יהיו יותר גבוה ואולי סוף סוף פילי תתן ריצת פלייאוף נורמלית

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:12:43
Reply to  IDO

סן אנטוניו לא תתקרב אפילו לפלייאין

thetroll
thetroll
23/08/2024 22:08:23
Reply to  IDO

זה גם מה שאני חשבתי.

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 6:46:05

הצבעתי "אני בעד" רדיק כמאמן לייקרס כי אני רוצה לראות אותם נכשלים

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 7:16:00

כנ"ל
גם אני רוצה לראות אם זה יוביל לפיאסקו מפואר. אם לברון והגבה יבקשו טרייד בסוף העונה אפשר יהיה סוף סוף לבנות שם קבוצה נורמאלית ב LA.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 7:23:05

הם יכשלו גם בלעדיו, קבוצת סף פלייאוף

NBA בדם
23/08/2024 9:58:29

😂

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 6:48:05

"פילנטרופ" זה לא מישהו שאמור לתרום בסתר?

שי אבן צור
23/08/2024 6:55:03

רצוי אבל לא חייב
כל המבנים "על שם" מישהו במוסדות ציבור נתרמו על ידי המישהו הזה שנחשב פילנתרופ

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:14:01

אבל זה תואר שאומרים על אדם כשרוצים להחמיא לו… לא משהו שאתה אומר על עצמך

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 7:17:32

זה חדש שסטף אוהב להחמיא לעצמו ולהקטין את האחרים?
אנג'ל EYE הוא גם חרX גדול, זה לא חדש.

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 8:28:16

האמת שזה חדש לי, כן

עידו גילרי
23/08/2024 8:54:27

חחח אז גם סטף חרא גדול. מעניין מי לא חרא, אתה יכול לתת רשימה?

שי אבן צור
23/08/2024 8:36:40

מסכים איתך שיהללוך זרים ולא פיך אבל צניעות ומתן בסתר כבר לא שכיחים בתקופתנו וחבל

MBK
MBK
23/08/2024 7:17:18

זה מישהו שנותן בסתר
אין בהכרח חובה לתרום בסתר
מסיבות של מיסוי רוב ה״פילונטרופים״ הגדולים מדווחים על כל תרומה ותרומה

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:37:33
Reply to  MBK

ברור
אצל עשירים בדרך כלל יש שתי מטרות זהות לתרומה, הקלות מס במליונים וכבוד. אני רואה את זה ב TAU כל הזמן.

NFS
NFS
23/08/2024 8:10:20

גם לי זה צרם.

מילא, תאהב את ג'יזס הכל בזכותו בלה בלה בלה, אבל קצת צניעות.

עידו גילרי
23/08/2024 8:55:00
Reply to  NFS

זה מקובל בתרבות האמריקאית. חוץ מזה סטף אף פעם לא היה צנוע.

עידו גילרי
23/08/2024 8:53:47

לא…בגדול בתרבות האמריקאית זה גם משהו שנהוג ל'נפנף' בו.

MBK
MBK
23/08/2024 6:54:44

תודה מנחם
כל הכבוד לקארי שהוא לא חושש להביא את העמדות שלו
השאלה…. האם יש איזה שחקן רד-נק שיתמוך בטראמפ ואיך זה ישפיע על המשך הקריירה שלו…
הדירוג של ESPN כל כך חסר מעוף שעדיף שלא להגיד עליו
מה שבלט לרעה זה האובר-פרגון לגולדן סטייט
במזרח שארלוט יהיו יותר טובים מ 21 ניצחונות
אני חושב שאינדיאנה יהיו הסוס השחור במזרח ויסיימו מעל 7
במערב יהיה קשה וקשוח, משחק לכאן לכאן ישפיע על המיקומים
יש 13 קבוצות עם פוטנציאל פלייאוף כשגם יוטה לא בדיוק שטיח
מסכן אבדיה מן הפח אל אתר הפסולת
באשר לרדיק, זה יהיה צל״ש או טר״ש לטוראי רדיק
הלייקרס אכלו אותה בעונה הקודמת בגלל האם
לדעתי הם יהיו בפלייאין, לברון ימשיך לשפר את הסטטיסטיקות והוא יזכר כשחקן העונה הרגילה, הפלייאוף והפלייאין הגדול בכל הזמנים!

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 7:20:49
Reply to  MBK

אתם צכים להתחיל מחדש. למכור את הגבבון ולקבל על שניהם כמה שאפשר. אולי הקבס יסכימו למשכן את העתיד בשביל הבבו והביבו שלו ואת הגבה של הצמד תשלח למקום אחר. אולי סקרמנטו? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

MBK
MBK
23/08/2024 7:25:53

מאוחר מידי להתחלה מחדש
חבל שהלייקרס לא קיבלה את בקשת הטרייד על לברון מגולדן סטייט בעונה שעברה
אפשר היה לקבל 2-3 שחקנים צעירים
את דיוויס הייתי מעביר תמורת בחירות דראפט
הוא כבר לא יהיה הפרנצייז פלייר או MVP
אלא אם מחלקים את התואר לקוקסינלים
גם בטורניר האולימפי….. שחקן עם סט הכישורים שלו היה צריך לתת דאבל דאבל בכל משחק עם 3 חסימות
הוא רך מנטלית

עידו גילרי
23/08/2024 8:57:10
Reply to  MBK

רק שאני אבין זה שהוא קוקסינל אומר שהוא רך?

NFS
NFS
23/08/2024 9:03:56

זה אומר שהוא חיפושית פרת משה רבינו

Last edited 21 days ago by NFS
עידו גילרי
23/08/2024 9:16:19
Reply to  NFS

comment image

MBK
MBK
23/08/2024 9:10:42

לא
זה גם לא מופיע באותו משפט
זה שהוא קוקסינל אומר שהוא לובש בגדי נשים, מתאפר וחוגג בשדרות סנסט
דיוויס הגבוה הכי מוכשר בליגה בעשור האחרון, בעוד שיוקיץ, יאניס ואפילו אמביד זכו ב 6 תארי MVP
AD נשאר מאחור
בתחילת הקריירה של דיויס חשבתי שיש לו פוטנציאל להיות PF טופ 3 בכל הזמנים
הוא לא הצליח בניו אורלינס וגם בלייקרס ההצלחה שלו מאוד מוגבלת
הוא כבר לא יהיה MVP ובטח שלא טופ 3 לעמדה, למרות שהיה לו את סט הכישורים הנדרש

עידו גילרי
23/08/2024 9:15:59
Reply to  MBK

אז אני מבין שאתה אומר את זה מנסיון אישי?

MBK
MBK
23/08/2024 10:43:57

לא
הזהר בלשונך, חלאה

עידו גילרי
23/08/2024 10:46:31
Reply to  MBK

חחח, אז מאיפה אתה יודע על הנטיות המיניות שלו?

Last edited 21 days ago by עידו גילרי
MBK
MBK
23/08/2024 10:59:22

על הנטיות של דיויס יש ויכוח
זה שאתה חלאה זאת עובדה מוגמרת,
פח זבל זה מה שאתה
בן אדם כותב הלצה ואתה יורד לפסים אישיים והעלבות
אתה אפס מאופס, מזכיר לי נשכחות
זאת לא הפעם הראשונה שאתה יורד לפסים אישים
אבל כזה אתה, פחדן
את הפרצוף שלך לא ראינו אף פעם
מה קרה? כתבתי 2 פוסטים אז כואב לך?

עידו גילרי
23/08/2024 11:00:49
Reply to  MBK

אני בסך הכל רוצה שתקרא גם לי קוקסינל. מה אני צריך לעשות?
סליחה שלא הבנתי שזו הלצה , חשבתי שזה סאטירה.

Last edited 21 days ago by עידו גילרי
thetroll
thetroll
23/08/2024 23:40:42

גילרי אני לא בטוח שאני מסכים עם ההגדרה שלך כחלאה אך יתכן שבהתנהגות שלך פה ושם יש – בוא נקרא לזה – הבזקי חלאתיות. או כפי שמהפנט התרנגולות היה אומר "סברינת עידו עם נגיעות חלאה". אתה מציק פה לאנשים אורב לאנשים שכותבים תגובות תמימות ותוקף (האשך תיאר את זה יפה – "הנה עידו הצליח להכניס עוד עובר אורח תמים למלתעותיו" לא יודע אם זה ציטוט מדויק אבל זאת היתה רוח הדברים). בקיצור לא יודע אם אפשר להגיד חלאה או חלאתיות והטיותיה – זה נראה לי מוגזם – אבל אפשר בהחלט להגיד שזה משרה פה אוירה לא מי יודע מה נעימה. אני יותר מתחבר לניסוח הזה מאשר לכל תאורי החלאתיות שלמעלה – שהיו דרך אגב בצחוק- ונראה לי שזה יותר מתאים. לי בכל אופן יותר נוח עם זה. בכל מקרה בן אדם כותב תגובה ותוך שניה זה הופך לעימות – במעורב הזה היו שלוש כאלה אחד עם מידן אחד עם רזי ועוד אחד עם ברוך ששמר על פאסון באופן יפה ואפילו הודה לך על תיקון הטעות. אברי ביקש ממך גם בנימוס להפסיק להשתמש ברמזים ויאללה לשחרר את התשובה הנכונה אם מישהו טועה. זה שאתה גוגל זה באמת כל הכבוד אבל זה לא חייב להיות מלווה בהבזקים הללו. אז אני מצטרף לבקשה של כל מי שנמצא פה – זה בסהכ אתר וקהילה (עדין? או שזה כבר מזמן הפך לזירת קרב?) שהתקבצה פה לאותו עניין. נ.ב אתה מוזמן לשים פס על הבקשה שלי – מה שבודאי תעשה- אז אם בא לך תמשיך. כידוע אני בעד שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
נ.ב. לברון צ'וקר.

Last edited 20 days ago by thetroll
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/08/2024 0:51:08
Reply to  thetroll

comment image?resize=1168,1536

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:17:56

שם לך חזרה תמונה של מיקל ברידג'ס הנה תראה:

עידו גילרי
23/08/2024 11:03:05
Reply to  MBK

ואגב בוא נעמיד דברים על דיוקם – אתה לא ראית את הפרצוף שלי ונראה לי שזה קשור באופן ישיר למידת הרצון שלי לראות את שלך.

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:43:46
Reply to  MBK

עזוב מידן, זה לא שווה את העצבים שלך.
לגילרי יש בעייה אחרת לא מאובחנת. כנראה שההורים לא רצו לקחת למאבחן בגיל צעיר אז לא עלו על זה.
אתה יכול להיות מן גאון כזה ועדיין עם אותה הבעייה.
צריך לדעת להכיל אותו כי אין לו ברירה. הוא לא שולט בזה…
עידו, תתמקד בי. אני עדין נהנה מאד מכל הנסיונות שלך ומבין שזה בגלל הבעייה האובייקטיבית שלך. לא כולם מושלמים, הנה אני חירש. מאובחן וחי עם זה בשלום
🙂

Last edited 21 days ago by דוקטור רזי הופמן
עידו גילרי
23/08/2024 11:50:56

חחח, נסיונות? נסיונות למה? למקרה שלא הבנת קוראים לזה מערכת תגובות לא מערכת נסיונות.
עכשיו אתה לא רוצה להיות פחדן כמוני נכון? מידן לא אוהב פחדנים. אז בוא תספר לכולם מה הבעיה האובייקטיבית הלא מאובחנת שלי. שידעו להתמודד. ממה אתה כל כך מפחד? שנים שאתה מתריע ולא מגלה.
זה לא יפה שאתה לא עוזר להם.

Last edited 21 days ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 12:00:22

הנה עוד תגובה
איזה כיף לי שאני ממשיך להנדל אותך.
לגבי הבעייה יש פה כבר לא מעט אנשים שלא צריכים הסבר, כבר הבינו לבד…
אז עזוב את מידן ושב לי על הראש.
אני הרי נהנה מזה.
אגב עם כל מה שיש לך בין האזניים לקח יותר מדי זמן עד שהגילאריS עלו על זה. לא מתאים לך! אבל בסוף הבנתם. כמה חיפשתם בגוגל עד שקיבלתם את התשובה? הרצתם איזה אלגוריתם כי לא כל כך קל להגיע לתשובה אבל גם לא קשה.
🙂

שי אבן צור
23/08/2024 12:05:16

הי שתף גם אותי – מת לדעת מה הבעיה של גילרי

גילוי נאות: הוא הוציא אותי פיתה לפני משהו כמו שלושה חודשים ונקרעתי מצחוק על הטמטום של עצמי🤣

Last edited 21 days ago by שי אבן צור
NFS
NFS
23/08/2024 12:23:58

רגע אז התואר "דוקטור" שאתה מתהדר בו לפני השם שלך שלא בטעות מישהו יפספס את זה, זה בכלל דוקטור לפסיכולוגיה?
אה שכחתי – חחחחח..

Last edited 21 days ago by NFS
עידו גילרי
23/08/2024 12:26:31

רק כדי לסגור את הרצף הכרונולוגי – קודם היית בראש שלי, אחר הרקדת עם החליל ועכשיו אתה מהנדל אותי? נשמע די כיף.
כל השעות האלה בגוגל הפגישות והדיונים הארוכים של הגילאריS (רגע עם מי נפגשתי בדיוק עם עצמי?) ואני אפילו לא יודע לתכנת אלגוריתם מתאים אז הייתי צריך ללכת ליברה חיצונית ועדיין לא עליתי על זה. וואי איזו הרקדה הבאת כאן. בבקשה תגלה לנו. מה קרה אתה מפחד?

Yosi Berkeley
23/08/2024 13:38:02

טוב, רק חייב להבין את עניין הדוקטור – איך השגת את ההקדמה הזו?

אור
אור
23/08/2024 14:21:43

רזי אתה ה-gaslighter הכי גדול פה, למזלך אף אחד לא באמת מתייחס אליך חוץ ממתי שאתה רומז כל מיני דברים, אבל כששואלים אותך תכלס על מה אתה מדבר אתה לעולם לא תענה כי ברור שזה סתם ניסיון לא מוצלח והבלוף התגלה. תמשיך לחשוב שאתה "מרקיד" מישהו חחחחחחחחחחחחחחחחיחחחחח

Last edited 21 days ago by אור
אור
אור
23/08/2024 14:28:38

אגב סתם לב איך זה תמיד קורה כשאתה מתערב בדיונים של גילרי עם אנשים אחרים ולא איתך? כנראה שהוא זה שמרקיד ויושב לך חזק בין האוזניים כי הוא בכלל לא מתייחס אליך עד שאתה מופיע ותוקף אותו

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 15:52:27
Reply to  אור

אההה, הבנתי.
לזה אתה קורה דיון?
תקרא שוב איך החבר שלך דיבר למידן.
אני לא רוצה להזכיר מה אווירה כזו גרמה בעבר.
תנסה להזכר בעצמך…
העיקר מי שבא להגן על מי שמותקף פה מתוך קנאה הוא האשם וזה שמלהיט את הרוחות?

עידו גילרי
23/08/2024 17:27:27

אוי זה רק הולך הולך ומשתפר…
עכשיו אני באמת חייב לדעת מי מקנא ומי הותקף ולמה…אתה חייב לספר לנו. בחייאת תן לנו איזה הצצונת למח הזה שלך.

thetroll
thetroll
24/08/2024 0:42:43
Reply to  אור

ואתה לא מתערב בזה הרגע בדיונים של גילרי עם אנשים אחרים ולא איתך?
שואל בשביל חבר.

Last edited 20 days ago by thetroll
אור
אור
24/08/2024 0:54:16
Reply to  thetroll

ואתה?
שואל בשביל עצמי

שי אבן צור
24/08/2024 0:59:58
Reply to  אור

חחח

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:35:59

חחח .. אבן צור מה המצב? התגעגעתי… מקוה שזוכר שלברון צ'וקר.. ככה שיהיה ביננו

שי אבן צור
24/08/2024 1:49:55
Reply to  thetroll

וואלה סבבה
זוכר, בטח זוכר
אני הוגה בקביעה הזאת יומם ולילה

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:21:56
Reply to  אור

רגע אני מתבלבל? אני כתבתי את זה או אתה? – "אגב סתם לב איך זה תמיד קורה כשאתה מתערב בדיונים של גילרי עם אנשים אחרים ולא איתך"? אתה כותב לו את זה תוך כדי כך שאתה בעצמך מתערב בויכוח שלו עם גילרי?
לגבי? אני מתערב כי בא לי. בשביל חבר.

אור
אור
24/08/2024 1:32:37
Reply to  thetroll

אל תשחק אותה, אם פעם אחת התערבתי כדי לשים לדוקטור (שבניגוד אליי עושה את זה שוב ושוב) מראה מול הפרצוף אז מה אני אגיד לך, עלית עליי

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:42:46
Reply to  אור

תפסתי אותך על חם מה שנקרא… זה לא אישי אבל נמאס מהצדקנות ואתה יודע שמי שבדרך כלל תוקף סתם וללא כל סיבה זה גילרי לא רזי. אז סבבה לשבת בצד אבל ללכת נגד רזי? לא נראה לי לעניין. תקן אותי אם אני טועה. זה פשוט נהיה פה גנון. כל הזמן הויכוחים המטופשים האלה

אור
אור
24/08/2024 1:49:29
Reply to  thetroll

לא תפסת שום דבר, אבל אם זה עושה לך טוב לחשוב ככה סבבה

thetroll
thetroll
24/08/2024 1:53:22
Reply to  אור

סבבה זה סבבה. יאללה ללט.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/08/2024 3:01:55
Reply to  thetroll

לי מותר לתקן אותך שאתה טועה?

thetroll
thetroll
24/08/2024 17:50:40

לא

Yosi Berkeley
23/08/2024 13:40:17
Reply to  MBK

ממש עליבות להתייחס לנטייה המינית של אדם. ואם אתה כבר מנסה לפגוע על ידי זה שאתה מתייג את דיוויס כקוקסינל – לפחות תדע להתמודד שזה חוזר אליך. ובשורה התחתונה – גועל נפש לעבור מביקורת על שחקן לביקור על הנטייה של האדם.

Avri
Avri
23/08/2024 15:54:23
Reply to  Yosi Berkeley

כל המגיבים, הפסקת כוס מים.

עידו גילרי
23/08/2024 17:27:59
Reply to  Avri

שתיתי, מה עכשיו (או שהייתי אמור לשפוך על הראש)?

Avri
Avri
23/08/2024 17:30:14

עבד?

עידו גילרי
23/08/2024 17:34:25
Reply to  Avri

לא יודע, מה היה אמור לקרות?

Avri
Avri
23/08/2024 18:56:00

לא הרגשת תחושת קירור נעימה?

עידו גילרי
23/08/2024 19:00:44
Reply to  Avri

תהיה יותר ספציפי בפעם הבאה – עדיין יש לי כוויות בגרון.

thetroll
thetroll
24/08/2024 0:45:59

טוב. לא עזרה השתיה – תנסה לשפוך על הראש. תעדכן.

thetroll
thetroll
24/08/2024 0:09:48
Reply to  Avri

מצטרף לבקשה. חלאס כבר עם הריבים האלה זה נהיה פה רמה של גנון (לעיתים)

Last edited 20 days ago by thetroll
thetroll
thetroll
23/08/2024 22:10:09
Reply to  MBK

מדויק

אהרון שדה
23/08/2024 6:55:54

אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה
אתה כולה שחקן כדורסל
זה לא עושה אותך לבעל דעה חשוב יותר מהמוכר חנות בגדים או הנהג משאית.
אז קרי בא לוועידה שוין
אני מניח שהסיכוי של האריס לנצח או בערך כמו הסיכוי של קרי לקחת טבעת בשנה הבאה.

איך סבתא שלי הייתה אומרת
אז אמר .

גיא הירוק
23/08/2024 7:18:40

מבלי להיכנס לדיון פוליטי של בעד או נגד,
מה הבעיה שקרי יביע את דעתו?
אף אחד לא חושב שהיא שווה יותר,
יש לו בקלפי בדיוק את אותו משקל כמו ההצבעה של המוכר בחנות הבגדים.
קרי בא לועידה בשביל לנסות להשפיע,
וזה חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה.

עושה רושם שאתה חושב שגולדן זוכים בשנה הבאה.
הפתעה…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2024 7:22:44

אתה צודק לחלוטין גיא

אהרון שדה
23/08/2024 10:28:21

ג.ס יזכונ בדיוק כמו האריס
רק אומר שאני מבין כדורסל….
לגבי הדעה של קרי
אין לי שום בעיה איתה
הבעיה היא שמחצינים את הדעה הזו
אני לא מדבר דווקא על מנחם ודווקא על קרי
אני מדבר על התרבות הזו של להחצין את הדעה של הסלבס
למה זה חשוב ?
ניחא אם היה איזה אדם מלומד וחכם באופן מיוחד (וגם אז זה בעייתי בגלל האינטרס והאג'נדה אבל אם נניח לשם ההנחה לא היה אינטרס אישי)
אתה כולה שחקן כדורסל
נהדר אגב מרטיט וכל הפידבקים (באמת)
אבל אתה שחקן כדורסל
אז לתמוך מותר לך כמובן
להביע דעה בוודאי
אבל שזה יתפוס כותרת ראשית ?
מקווה שהובנתי .

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 7:21:55

עושה שלום במרומיו
הוא יעשה שלום עלינו
ועל כל ישראל
ואמרו אמרו אמן!

שדות פופ לנצח
23/08/2024 8:16:52

צודק אהרון, מה לאתר שעוקב אחרי כל פיפס שקשור לnba ולמה שסטפן קרי אומר? איך שסבא שלי היה אומר – עעעיגגרצצח יכבכנמח (היה לו חך שסוע ולשון מפוצלת)

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:47:06

היה מסתדר מצויין עם הפיתונה שלי באקווריום.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

החלטת לעלות את החלומות שלך על כתב.
אין שום בסיס לתחזית שלך.את מה שאתה רוצה אתה מנסה להפוך לעובדה.
כן דעה של קארי נחשבת יותר ממוכר בחנות בגדים.ובטח יותר מנהג משאית.זה חלק מעובדות החיים.

אהרון שדה
23/08/2024 10:31:41

עוד מעט תגיד שגם הקול שלו שווה יותר ….
אגב זה נשמע לי מוכר
אבל בוא תן לי לחדש לך
הקול של קרי והמוכר בגדים שווה אותו קול .
ובבסיס בעולם מתוקן הדעה שלהם הייתה שווה אותו דבר.
זה שזה לא כך זו הבעיה

ולגבי הרישא התחזית שלי היא תחזית היא לא עובדה
ניפגש בנובמבר ונראה האם צדקתי בה

שי אבן צור
23/08/2024 11:07:42

מה לעשות שאם אני אגיד משהו ועומר אדם יגיד משהו אז אותו ישמעו יותר והדברים שלו יקבלו יותר משקל?
בקלפי אנחנו נספרו כקול אחד בלבד

וכן, אם אתה אדם שלאנשים מעניין מה יש לו לומר ויש לו משהו חשוב לו לומר אז אין שום סיבה שלא תאמר אותו

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:07:45

סיפור חזק בסיום
תודה דוק

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 7:15:08

פורטלנד יהיו טובים יותר השנה!
קבוצת פלייאין

MBK
MBK
23/08/2024 7:20:07

הלוואי

NFS
NFS
23/08/2024 8:15:36

אין סיכוי לדעתי.
קיבלו לו"ז קטלני שמהר מאוד יכניס אותם לטנק ולבטח יטרידו את ג'ראמי גרנט וסיימונס.
ואגב, זה לטובתם וזה גם רצון האוהדים – להפסיד כמה שיותר בשביל הסיכוי לקופר פלאג או אייס ביילי.

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 10:46:42
Reply to  NFS

אייס אייס ביילי…

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:47:48

אמן

thetroll
thetroll
23/08/2024 22:20:42

מסכים שהם יהיו יותר טובים בטח מהדירוג הזה. להנדרסון היתה שנת רוקי חלשה אבל יש מצב שזה יתהפך השנה.. מסייג רק – אני לא מת על הרוקי שהם בחרו השנה מקוה שאני טועה.

גיא הירוק
23/08/2024 7:44:05

תחזית סבירה, של espn.
לטעמי, ממפיס מדורגת נמוך מדי (קבוצה צעירה שהתחזקה בעמדת מפתח וקיבלה את הכוכב בחזרה במשרה מלאה). הם קבוצת עונה רגילה מושלמת –
יש להם צ'יפ על הגב והם ישחקו בשביל להוכיח. יש להם עומק, ויש להם "עמידות" יחסית לחיסרון לתקופות קצרות של אחד הכוכבים.
הסאנס, מנגד, מדורגים גבוה מדי.
הם צריכים את בוקר ודוראנט בריאים ב-72 משחקים בשביל מאזן כזה. קשה לי לראות את זה מתרחש.
הכוכבית על ההערכה שלי לגבי הסאנס קשורה לבודנהולצר. הם יודע למקסם תרומה של שחקני משנה בעונה הרגילה. הוא יודע לתת לכוכבים משטר דקות נוח ללא פגיעה בתוצאות.
מחזיק אצבעות! (וברכיים, שם אגד מדבק על גיד אכילס, וקצת עיסוי לגיד הארבע ראשי. טפו, טפו, טפו…)

במזרח, מקומות 1 – 5 מרגישים סגורים,
וזו תהיה עונה של תחרות על מיקום. יש חשיבות קריטית לסיים 1 – 3 בשביל לקבל פלייאוף עם קצת אוויר לנשימה.

הסוס השחור במערב (תמיד יש את הקבוצה שפתאום נותנת עונת פריצה) הם הרוקטס.
אם הם פותרים את שאלת ההיררכיה,
ואם ריד שפרד נותן את מה שמרגיש שהוא מסוגל לתת כרוקי (בשלב זה, קליעה יציבה ודקות טובות כמנהל משחק בהרכב מחליפים),
אז הם יכולים להפתיע הענק.
יש להם טונות של פוטנציאל כאשר שנגון היה אדיר בחצי הראשון של העונה וגרין התפוצץ בישורת האחרונה. וויטמור, תומפסון, סמית',
כולם נראים כמי שמסוגלים לתת עונת MIP
הבעיה שלהם, כאמור, היא ההיררכיה.

תודה רבה, מנחם.
בוקר טוב.

NFS
NFS
23/08/2024 8:29:39

הדירוגים של espn יותר משעממים מתושבי קריית שמונה שמשעממים את ביבי.
איזה חוסר מעוף. מה שהיה הוא שיהיה.

שי אבן צור
23/08/2024 8:40:12
Reply to  NFS

ממש
אני עוד זוכר איך ב 2017 או 16 הם דירגו את בן סימונס גבוה מקליי…

עמיחי קטן
23/08/2024 8:32:40

תודה על המעורב מנחם.
ג'יי ג'יי רדיק מבין בכדורסל, אבל יש חוסר הלימה לדעתי בין הציפיות של הלייקרס ולברון, שמסתכלים על עצמם כמועמדים ללכת רחוק, ובין המצב שלהם בפועל לדעתי. לצורך העניין, אני בכלל לא בטוח שהלייקרס שווים פלייאוף במצב הנוכחי (אם אני צריך להמר ברגע זה, הם נכנסים 7-8 כמו בשנתיים האחרונות) ונדמה לי שהם רואים את עצמם כקבוצת טופ 4 עם מאמן טוב.

Berch
23/08/2024 8:33:00

אחלה מעורב
אהבתי שרוב שועלי הקרבות הוותיקים פה באתר לא מתלהבים מרדיק לכאן או לכאן ורוצים לראות אותו בפעולה לפני מתן גזר הדין.
כבוד למקצוענות הקוראים
👏
דירוגי טרום עונה זה נחמד, אבל חסר משמעות.
הסיפור של טרוי מרפי נותן תקווה לאלפי מלצרים בציק א פילה.
אולי יש מקום לפוסט על סיפורים כאלה.
ולארי בירד אליל.
כרגיל
🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
23/08/2024 8:53:28

זה לא משנה מה טראמפ או קמאלה יעשו , אף אחד לא יגיע למחריבי המאה ה 21 ג'ורג' בוש ודיק צ'ייני.
כל מה שקורה ב 15 השנה האחרונות זאת תוצאה של הפלישה האידיוטית לעירק.

NFS
NFS
23/08/2024 9:02:40

מאוד מדוייק.
הטמטום האמריקאי השחצני והעיוור לעתיד הביא אותם לפלוש לעיראק ופשוט להעלים את הבאפר הנדרש בין איראן לבין סוריה ולבנון.

MBK
MBK
23/08/2024 9:15:39
Reply to  NFS

זה יותר יהירות מטמטום והרבה נאיביות
אין ולא תהיה להם הבנה מה היא מציאות מזרח תיכונית
הם אומרים – נעשה הסכם והכל יהיה אחלה באחלה
מצחיק קצת בהתחשב במונטין של הפרטנרים שלנו.
האמרקיאים לא ממש טובים בסיום של מלחמות, הם לא יודעים לגמור יפה

אשך טמיר המקורי
23/08/2024 10:48:04
Reply to  MBK

הם מתחילים טוב, אבל גומרים על הפנים.

MBK
MBK
23/08/2024 11:15:20

צפו ביותר מידי פורנו

דוקטור רזי הופמן
23/08/2024 11:52:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
והולכים לספר לחבר'ה

רן הנרגן
רן הנרגן
23/08/2024 12:08:16

נזכיר מי עמד ביציע ועודד אותם לכך. זה שמסרב להשיב את החטופים שעדין בחיים למשפחותיהם מפחדו מסמוטריץ.

Shenanigans
Shenanigans
23/08/2024 8:58:03

תודה על המעורב
במזרח יש הרבה מאוד קבוצות טיר-2 מאחורי בוסטון. יש בערך 6 קבוצות שיכולות לדעתי לסיים מקום 2, אני אהמר דווקא על אורלנדו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/08/2024 9:34:01

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

איצקו
איצקו
23/08/2024 9:50:43

ג'יילן בראון לא הוציא את השיר עם נייקי
הוא הוציא שיר שבא לעקוץ את נייקי…

דן רוזנבלום
23/08/2024 10:46:09

סוף שבוע נעים ושבת שלום!
מקווה שאתה ואשתך מרגישים טוב היום!

gogo
gogo
23/08/2024 11:43:37

תודה על המעורב
הלייקרס יהיו בפלייאין אם דיוויס בריא
סקרמנטו טובים אבל פרווה. בקושי קבוצת סיבוב ראשון. לא יודע מי החמישיה הפותחת (דרוזן וקיגן ביחד בחמישיה?)
ניו אורלינס- תלויה בהשתלבות של דגנטה מארי. לפרקים, בעונה הקודמת הם היו קבוצה טובה עם הגנה טובה. השתלבות טובה של מארי יביאו אותם לפליאוף

רן הנרגן
רן הנרגן
23/08/2024 12:29:59

לגבי תחזיות הנצחונות, זה לא קל, כשאני מסתכל אחורה על המאזן של ג"ס השנה שעברה, 46 ניצחונות וחושב על ההתחלה הכושלת ועל כמות העדרויות של גרין ו CP3, על חוסר היציבות של קלי ועל העובדה ששני רוקיז נכנסו לרוטציה של קר, על ההתדרדרות של לוני ווויגינס (השתפר בשליש האחרון). אני לא מצליח להסביר לעצמי את כמות הנצחונות.
.
אני מנסה להעריך את הרוטציה בתחילת העונה ולא מצליח. קרי ב PG זה ברור, האם גרין יפתח כסנטר? זה רע לגוף שלו. מי יפתח ב SG? פודז? מודי? וויגינס? באיזו עמדה קמינגה יפתח, הרי הוא חייב לפתוח. בכלל איזה וויגנס יגיע למחנה האימונים? לקר יש יותר כאב ראש מכל פתיחת עונה קודמת.
.
הנה כמה אופציות:
קרי, וויגינס, קמינגה, גרין , טרייס. הכי גבוהה שג"ס יכולים ללכת. הגנה טובה אבל אין מספיק קליעה אלא אם וויגינס חוזר לכושר של 2022. אין מספיק מובילי כדור אלא אם קמינגה הופך מברווזון מכוער לברבור.
קרי, פודז,וויגינס, גרין טרייס. הכי קר שיש אבל אי אפשר להושיב את קמינגה ושוב פודז וויגנס חייבים להראות שיפור בקליעה. יתכן שקמינגה יפתח במקום וויגינס אבל הוא חייב להראות שיפור בקליעה, קבלת החלטות והגנה.
קרי, מודי, וויגנס, קמינגה גרין. מי יוביל את הכדור? ממתי מודי מקבל דקות משחק מקר ואיך הגוף של גרין ישרוד?
לקר יש 10 שחקנים שהוא חייב לשתף: קרי, פודז, מילטון, מודי, היילד, וויגינס, קמינגה, סלו מו, גרין וטרייס. ישנם גם לוני ו CP2 ועוד שני צעירים מוכשרים, לינדי ווטרס השלישי וגואי סאנטוס ששיחק בנבחרת ברזיל באולימפיאדה . הקליעה שלו היתה בסדר אבל הוא לא זרק הרבה. ההגנה שלו היתה טובה. הוא היה מאד פאסיבי וברוב ההתקפות המתין על קשת השלוש ולא חתך לסל או נע יותר מידי. למרות זאת הוא שיחק הכי הרבה דקות.
איך קר יחלק את הדקות?

thetroll
thetroll
23/08/2024 22:43:41

אני עוד לא הצלחתי להבין את ההגיון שעומד מאחורי הבניה של הקבוצה הזאת. גרין וויגינס שניהם תעלומה אם בכלל יביאו משהו והיתר נראים כמו שעטנז לקחו מכל הבא ליד וחאו דוקא דברים טובים. בלי קרי זאת קבוצה ששווה מקום 13 דרומה במערב. איתו אולי פליאין.

Last edited 20 days ago by thetroll
עמיחי קטן
23/08/2024 12:34:31

שלום לכולם.
בימים האחרונים עלו במעורבים כמה אזכורים לפוליטיקה, דברים שלא היו עולים לאתר אם לא היה מדובר בכתבות של מנחם.
מכיוון שכך, לא התערבתי בדיונים הפוליטיים שחזרו לכאן, למרות שהאתר הזה הוא לא המקום המתאים עבורם, כי מדובר באתר של ספורט ולא פוליטיקה.
בכתבה הזאת אנחנו נמשיך לא להתערב, אבל אני מקווה לא לראות דיונים פוליטיים בתגובות של כתבות שיפורסמו בעתיד.
בלי קשר לנושא של הכתבות – תשתדלו להיזהר בכבוד חבריכם כאן באתר

עמיחי קטן
23/08/2024 14:23:43
Reply to  מנחם לס

אני לא מתערב אם מגיבים בצורה סבירה, אבל אני חושב שזה בלתי אפשרי כרגע

Klay Thompson
Klay Thompson
23/08/2024 14:13:00

לעיתים השיח באתר קשה וזה מבאס יותר מכל שיח פוליטי כזה או אחר.

Avri
Avri
23/08/2024 17:39:51

עמיחי, במחילה ועם הרבה הערכה על העבודה הקשה שלך: מספיק כבר עם המשטור הזה. מי שרוצה שידבר פוליטיקה ומי שלא רוצה שיגלול למטה. כולם כאן אנשים מבוגרים ולא צריכים שתסביר לנו על מה מותר לדבר בתגובות ועל מה אסור. זו קהילה שרצה כבר המון שנים וגם אם כמה מגיבים מעלים לפעמים את הסעיף אני לא חושב שאנחנו צריכים גננת.

עמיחי קטן
23/08/2024 18:13:49
Reply to  Avri
  • תרגיש חופשי להעביר ביקורת איפה שנראה לך נכון. אם זה נעשה בצורה מכובדת אני מקשיב ומשתדל לקחת בחשבון, למרות שאני כמובן לא מתחייב להשתכנע משום דבר.
  • לא התפקיד שלי לחנך אף אחד כאן. כן התפקיד שלי לגרום לזה שהאתר יתפקד טוב ככל האפשר, והשיח בתגובות לפעמים פוגע בתפקוד של האתר, בלי קשר לשאלה באיזה נושא מדובר.
  • באופן אישי אני לא אוהב שמדברים על פוליטיקה וחושב שאתר הופס זה לא המקום המתאים בשביל זה, אבל כל עוד השיח לא יהיה קשה מדי, אני לא מתכוון להתערב.
Avri
Avri
23/08/2024 19:14:24

שוב, מה שאתה כותב נשמע נחמד אבל מעלה שאלות קשות. כי מי אתה שתחליט מה זה שיח קשה מידי? שגילרי קצת רב עם רזי זה 'קשה מידי'? זו קהילה, לא מכון סטרילי לנימוסים והליכות, לפעמים מתגוששים קצת וממשיכים הלאה. ואיך בדיוק דיבור על פוליטיקה פוגע בתפעול האתר? לי באופן אישי זה מעשיר את החויה. ואם מנחם בעצמו מעלה נושאים פוליטיים, מי אתה שתחליט שאתר הופס זה לא מקום לדבר פוליטיקה? וגם אם נשארים רק בעולם הספורט, איך בכלל אפשר להפריד את הליגה מנושאים פוליטיים כמו, לדוגמא, גזענות או בזמנו קורונה? אתה קצת מכניס את עצמך לעמדת כוח ומפזר איומים שקטים ומצננים ('כל עוד…') וזה, יותר מכל שטות של רזי או ברוך, פוגע בתפקוד האתר ומשנה את אופיו. אני מסכים שצריך להיות גבול – הגבול עובר בהתנהגות לא חוקית, לדוגמא איום באלימות. לא ראיתי שהגבת כשמשהו כזה עלה פה.

עמיחי קטן
24/08/2024 20:13:43
Reply to  Avri

שבוע טוב. אני מסכים שצריך להיות גבול ואתה צודק שהוא לא הוגדר בצורה ברורה.

Dor
Dor
23/08/2024 12:56:33

לדעתי ממפיס תעשה פלייאוף ואולי אפילו עם ביתיות. כבר שכחנו כמה טובים הם היו ועם אידי על תקן אדאמס וג׳ה מחוזק כששאר החתיכות התבגרו ונחו היטב הם סוס שחור משמעותי מאוד במערב. תודה דוק

thetroll
thetroll
23/08/2024 22:46:38
Reply to  Dor

זה נראה די ברור

ranch
23/08/2024 13:22:53

קמלה האריס לא תוכל לעולם לנצח את הבחירות אם תעמוד מאחורי ההצהרות שלה לגבי המיסים.
העלאה דרמטית של מס חברות,העלאה מאוד גבוהה על בעלי המשכורות הגבוהות וגולת הכותרת- הטלת סוג של מס שבח על כל הרווחים- ואחת לשנה.
למשל- אם יש לך תיק מניות,והרווחת 10 אחוז- יוטל מס על הרווח,בין אם ממשת את המניות או שלא.
המדיניות הכלכלית ההזויה הזו תפסיד לה באופן ודאי את הבחירות-אלא אם כמובן תחזור בה,ואז הסיכויים שווים

Guy d
Guy d
24/08/2024 0:00:26
Reply to  ranch

לגבות מיסים ממי שיש לו הכי הרבה כסף זה לא הזוי, זה מתבקש.

Yinon Yavor
23/08/2024 18:42:57

התחזית סופר אופטימית עבור המערב.
קבוצה במאזן חיובי במקום 12!! לא חושב שהיה כזה דבר.
באופן כללי זה לא נראה מופרך, וזה מה שכל כך מדהים

MBK
MBK
23/08/2024 19:15:41
Reply to  Yinon Yavor

בעונה שעברה 11 קבוצות עם מאזן חיובי (יוסטון 41-41)
הדירוג שלהם סתמי לחלוטין
אין בשורה או הימור כלשהו
לא היה מצב ש 12 קבוצות עם מאזן חיובי

e.a sport
e.a sport
24/08/2024 4:22:47

יהודי שבוחר בהאריס – שלא יגיע למדינת ישראל (כנראה שגם לא ישאר הרבה ממנה אם היא תיהיה נשיאה…)
יישר כח לביבי על העמידה האיתנה על פילדלפי ונצרים.
אנחנו נחזיר אותם,הם כבר על הבירכיים.
תאמינו בצבא.

ירון, החלום
ירון, החלום
05/09/2024 3:00:27

בס"ד
תודה