מעורב הופס ליום רביעי: "NIGHTY-NIGHT" טראמפ / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: "NIGHTY-NIGHT" טראמפ / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: "NIGHTY-NIGHT" טראמפ / מנחם לס

1.סטיב קר מקבל את התשואות החזקות ביותר מכל הנואמים בוועידת הדמוקרטים עם ה-"NIGHTY-NIGHT" שלו

מעורב הופס ליום רביעי: "NIGHTY-NIGHT" טראמפ / מנחם לס

סטיב קר היה להפתעת רבים אחד הנואמים הראשיים בווועידת הדמוקרטים הגדולה חודשיים לפני הבחירות. הוא דיבר על דונלד טראמפ בסגי נאור וסיים כמו שסטפן קרי מסיים כל משחק 'גמור' עם ה-"NIGHTY-NIGHT" שלו. הקהל התפוצץ ממש במחיאות הכפיים כשקר התכוון כמובן שבעוד חודשיים זה יהיה 'NIGHTY-NIGHT' לטראמפ:

2.מה דעתכם על הטרייד הבא? הספארס מקבלת את הנשק שהיא צריכה לצד ויקטור, ותחמושת נוספת לכריס פול, והווריורס מקבלת 'עתיד' לבנייה מסביב סטפן קרי

https://fadeawayworld.net/grade-trade-spurs-acquire-jonathan-kuminga-deal-warriors-immediately-accept

הספארס ביצעו שני צעדים לעזור לויקטור וומבניאמה: הם החתימו את כריס פול ורכשו את הריסון בארנס. אבל…

They still need to add more pieces that can grow alongside Wembanyama to build a dynasty in the near future.

הדיל שמציע Ishaan Bhattacharya יביא את יונתן קמינגה מגולדן סטייט לספארס. קמינגה הוא שחקן פוטנציאלי מצויין שהולך לאיבוד בגולדן סטייט. זו לא אשמה של המאמן סטיב קר; זאת לא אשמה של סטפן קרי. אולי זאת אשמת המפרץ? מה שאני מנסה להסביר כאן הוא שאיש לא יודע מדוע קמינגה לא מצליח בווריורס, אבל זאת עובדה.

לכן חובה על הווריורס להטריד אותו. אז ההטרדה היא לספארס שם ויקטור, כריס פול, הריסון בארנס, דווין ווסל, וקמינגה יהוו את אחת החמישיות הטובות ביותר ב-NBA.

בסדר, זה דיל פנטסטי לספארס, אבל מה עם הווריורס המסכנים? כשתראו מה הם מקבלים אז הם ייראו הרבה פחות מסכנים:

Golden State Warriors Receive: Keldon Johnson, 2027 First-Round Pick (ATL), 2028 First-Round Pick (SAS), 2025 Second-Round Pick (SAS)

מה שהווריורס עושים זה לקבל את קלדון ג'ונסון – שחקן של 15.7 נק', 5.5 ריב', ו-2.8 אס' למשחק שיחליף את קליי תומפסון ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון בשנתיים הבאות.

קמינגה, מצד שני, הוא חור בראש של הווריורס: הוא שחקן מצויין שבחוזה הבא יהיה זכאי לעשרות מיליונים, והווריורס מעבירה את הבעייה הזאת לספארס בעוד שהיא מקבלת את ג'ונסון הצעיר על חוזה נוח, ועוד שתי בחירות דראפט על חוזי רוקי'ס. אז נוצרה כאן סיטואציה של WIN-WIN גם לספארס וגם לווריורס.

3. ביל סימונס מאמין שג'ף בזוס, הבעלים של 'אמזון', יהיה הבעלים החדש של הסלטיקס

מאחר ובעל הסלטיקס Wyc Grousbeck הודיע שהוא רוצה למכור את הסלטיקס, והמחיר שצף באינטרנט (ולא רק) הוא 5.12 ביליון (מיליארד) דולארים, ובאותו הזמן בעל 'אמזון' JEFF BEZOS הודיע שהוא מוכן למכור ערך של 5 מיליארד במניות 'אמזון', ביל סימונס עשה חושבים 'אחד-לאחד' (במקרה הזה הנינה שלי ברוק – קיצור של 'ברוקלין' – בת ה-12 הייתה מגיעה לאותה מסקנה!) וכתב השבוע ש-"ג'ף ג'זוס עומד לרכוש את הסלטיקס".

אפילו שם חדש כבר נותנים לאולם: "AMAZON PALACE" – ארמון אמזון! (בעברית זה שם שהיה זוכה ב'אוסקאר')

4. ג'יילן ברונסון הוא עכשיו אבא ל'אלי' (האם 'אלי' יהודיה?)

אשתו של ג'יילן, אליסון מרקס, היא יהודיה לפי בתי אפרת וחותני ג'ייסון המכירים את המשפחה. אליסון מרקס היא מאותה עיר בה גרו הוריו של ג'ייסון ומפיו נודע לי דבר. אם זה נכון אז הבת 'אלי' היא יהודיה.

נ.ב: אליסון נראית לי מה-זה יהודיה!

5. חדשות על הצעד הבא של שמס צ'רניה, מפיץ החדשות מס' 1 של ה-NBA!

Shams Charania has decided to shake up the snow globe a bit.

Ryan Glasspiegel of the New York Post reported on Monday that the NBA reporter Charania has decided to leave Stadium after spending the last six years with the outlet. Glasspiegel notes that Charania had hosted the weekly show “Inside the Association” for Stadium and also appeared regularly on the daily show “The Rally.” On top of that, Charania anchored coverage of events like the NBA Draft and NBA free agency for Stadium, drawing in major viewership on their social media platforms.

At just 30 years old, Charania has become of the biggest news-breakers in the industry. He also still works for The Athletic and FanDuel TV, but his deals with those outlets will expire later this year as well. Glasspiegel notes that Charania’s negotiations with both outlets continue but that it remains “up in the air” whether he will end up staying at either.

With a new NBA media rights deal about to kick in after the 2024-25 campaign, Charania, who is usually the one covering free agency, could be set up for a lucrative free agency of his own. Charania has his hand in a lot of different media cookie jars at this point (which has created certain conflict-of-interest criticisms), and now he will be looking for at least one different home after parting ways with Stadium.

6. לונזו בול הודיע שהוא חוזר לשחק העונה

לונזו בול, שהחמיץ את שתי העונות האחרונות חזר להתאמן, לדנקק, והוא אמר ל-TMZ שהוא "חוזר לשחק העונה"

7. תראו את ה-'MOVE' החדש של קייטלין קלארק (לשחקנית שעשתה עליה פאול מלוכלך)

8. דניס שרודר על הכדורסל האירופאי: "IQ BASKETBALL" (כדורסל אינטיליגנטי)

9. אני לא יודע מה גרם לאנטוני אדווארדס להעליב את כל שחקני העבר של ה-NBA מלבד מייקל ג'ורדן. אני מטמיע הכל באנגלית כדי שתקראו מילה במילה את דבריו:

I didn’t watch it back in the day so I can’t speak on it. They say it was tougher back then than it is now, but I don’t think anybody had skill back then. [Michael Jordan] was the only one that really had skill, you know what I mean? So that’s why when they saw Kobe [Bryant], they were .like, ‘Oh, my God.’ But now everybody has skill,” Edwards was quoted as saying.

אייזיה תומאס הוא היחיד עד עתה מהוותיקים שמגיב לו:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
370 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
21/08/2024 3:02:35

קרמיט הופך לשחקן החביב עליי.
וכן כל ידיעה שגורמת לאיזייה תומאס הצבוע להתפוצץ היא חיובית ביותר.

תודה מנחם.

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 4:01:36

טרייד מחריד לספרס.
בכל מקרה אין לי ציפיות מהם. ימשיכו לדשדש כקבוצת לוטרי.
לאדוארדס אין כלום בראש. עדיף שישתוק כי כל פעם שפותח את פיו יוצאים הבלים.

שי אבן צור
21/08/2024 5:27:59

לגמרי טרייד מחריד

golan
golan
21/08/2024 4:20:05

תודה על המעורב.
לא חושב שזה טרייד טוב לספרס.
למה אחד כמו אנט חייב להוכיח חוסר ידע ? מה הבעיה לראות משחקי כדורסל ולגלות את ההיסטוריה והשחקנים של הליגה שבזכותם אתה מיליונר היום (הייתי ממליץ לו להתחיל בג'יק, דר' גיי ואם הוא עדיין לא מזהה סקיל אז הוא בבעיה )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

כולם עם סקיל בגלל שהיום אסור לשמור אז הוא חושב לכל אחד יש סקיל 😅😅 זה לא הסקיל פשוט ביטלו את ההגנות.
בשמירה של אז הוא היה בוכה לאמא ואבא.
פה הוא מתנגש במגן צועק אייי והולך לקו.
לאלן אייברסון היה פי 100 יותר סקיל מכל השחקנים של היום

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 7:57:35

ואת המשיכה, ואת הצעדים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאתרינג זה מוב שמביא את הסקילס לרמה הבאה. גם בשנות ה60 היה גאתרינג פשוט אף אחד לא עשה, החוקים לא שונו 😉

שי אבן צור
21/08/2024 8:39:14

נכון מאוד!

דה שוט
21/08/2024 9:50:29

אח יקר אתה יודע שאני איתך ב-99% בכדורסל (וכשתכיר בגדולתו של ניימאר אז גם בכדורגל חחחח)
אבל…
האחד % החסר זה כאן : פעם לא היו הגנות, זאת אגדה אורבנית. זאת אומרת – היו הגנות חזקות וקשוחות אבל הן התבססו על זה שהשחקנים היו מוגבלים.
אנט צודק!!!
עקרונית…
ברור שהיו סקילס ותומאס אף הקדים את זמנו – אבל זה לא דומה להיום ובגלל זה ״היו הגנות״.
צבים שמרו על צבים… חחחח
על מי הגנו בגמרים הגדולים ? הורנאסק? מארלי? ראסל? רודמן? פאקסון? ביל קארטרייט? (תעשה גוגל) תבדוק רכזים – אתה משווה את של סטוקטון או דניס ג׳ונסון או סטארקס לאלה של קיירי לוקה פוקס וכאלה?
עם הסקילס שיש היום אי אפשר לשחק הגנה. בטח לא כזאת של שנות ה-80 וזה-90

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הסקילס היום זה גאתרינג וקפיצה על המגן וזעקת איייי והליכה לקו.

סטוקטון גם היום היה נותן יותר מקיירי לקבוצה.

עזוב היום לא שומרים. את אנט ראינו באולימפיאדה בקושי קלע מול צרפת.
Nba הוא עושה ימבה משיכות וצעדים כל תנועת ג'ב אצלו זה הזזת 2 רגליים ואז תחילת כדרור שזה תחת גאתרינג.

שנינו רואים איך במשחקים שחקנים מטיילים אפילו ברכיים לא מכופפים עומדים והולכים.

זה לא סותר שתחום פיתוח היכולות האישיות היום מפותח יותר.

דה שוט
21/08/2024 10:53:30

האמת איפשהו באמצע
הכוכבים של הדור היוצא היו בלתי-עצירים בדרגה של מייקל אם היו משחקים בשנות ה-80 וה-90
הארדן קיידי סטף קאוואי ג׳ורג׳ איידי קיירי לילארד לברון – ובימינו לוקה, בוקר, מארי יוקיץ פוקס ג׳ה שגא – ובטח יש עוד ששכחתי

NBA בדם
21/08/2024 11:12:21
Reply to  דה שוט

עם העוצמות של אז חלקם הגדול היו מתפרקים לחתיכות, ורק הגדולים היו ממש מצליחים.
נראלך שאיידי היה מסתדר עם יואינג וקארל מלון או דיוויד רובינסון. היה מתפרק תוך עונה
כנל לילארד כריות שלא היה מבין מה הולך פה עם כל הקשיחות.

דה שוט
21/08/2024 19:35:10
Reply to  NBA בדם

יש בזה משהו. מקבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לברון הכי נגר היה והיה סובל מאד בשנות ה80 וה90. לא היה לו שם האופציה לשלוח את המרפק כי היו שולחים לו 😅😅
הוא גם לא היה מוצג כפני הליגה שם ולא היה לו יחס מועדף היה שחקן אנונימי בשנים האלה.
הארדן חחחחחח עם הדאבל סטפבק 😅😅😅 היו נוגחים בו שהיה זורק ראש. היה אנונימי.

היחידים שהיו כוכבים אז כמו היום זה סטף ודוראנט לוקה ושגא.
מארי לא הצליח לקלוע 5 נק באולימפיקס 😅😅
לילי כריות היה בוכה לאמא אז לא היה בידורסל

דה שוט
21/08/2024 19:35:47

הארדן היה מכניס את כולם לסל הם לא היו יודעים מאיפה זה בא להם היה שובר להם את הקרסוליים

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 4:38:35

אם תוצאות הבחירות יכתירו את קמלה לנשיאת ארהב, אחרי שאומרים נייט נייט לטראמפ, אפשר גם להגיד נייט נייט לארהב ולישראל. האישה בדיחה רעה, בובה על חוט של כל הפרוגרסיבים המפגרים במפלגה הדמוקרטית, שכבר לא ראויה להיקרא דמוקרטית, עדיין לא ברור לי כמה קולות היא קיבלה בפריימריז כדי להיות המועמדת של המפלגה (אם אינני טועה, היא קיבלה 0 ב2019, ועכשיו קיבלה את המועמדות בירושה. אפילו טראמפ עדיף עליה.

שי אבן צור
21/08/2024 5:22:56
Reply to  thejanitor

פרוגרסיבי זה ממש רע!
הכי טוב להיות רגרסיבי💪

trusttheprocess
trusttheprocess
21/08/2024 5:41:26

קמאלה היא אסון מהלך על שתיים אבל גם אם תיבחר המיים במיסיסיפי ריבר יהיו אותם מיים.
נייט נייט לישראל אמרתם כבר 20 שנה שאתם בוחרים בביבי
מי שמצביע למפרק מדינת ישראל ואז מופתע שמדינת ישראל בפירוק זה בעיה שלו

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 6:23:28

ישראל מדינה אבודה כבר מעל 15 שנה, וכן עיקר האשמה על סגול השיער

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה אתה טועה בגדול. גם שהיטלר עלה היהודים שם אמרו לא נורא יהיה,בסדר.
יש תהליכים אצלכם שאם לא תעצרו היום עוד 10 20 שנה זה יתפוצץ שם.
החכמה זה לראות את הנולד ולא לאכול אותה עוד 20 שנה.
תשאל את הצרפתים או האנגלים המקוריים אם הם מרוצים ממה שנהיה בצרפת/אנגליה….
כל הדברים האלה ממומנים עי גורמים שנועדו לערער ולחתור תחת המגינה עפי חוקי "הדמוקרטיה"….

Avri
Avri
21/08/2024 10:11:34

ואיך תמיד חוזרים להיטלר… ממה שאתה אומר זה או ימין קיצוני או היטלר. אתה מגזים בענק בתיאור "מה שהולך בצרפת/אנגליה", כנראה כי אתה מבין מה הולך שם רק מקריאת צבי יחזקאלי וישראל היום. קודם כל אין מה להשוות בין צרפת ובין בריטניה, זה לא אותו המצב, וגם בתוך אותן מדינות יש ויש.

שנית, אתה בהחלט יכול לשאול את האנגלים והצרפתים מה הם חושבים – בשתי המדינות הנ"ל אכן הציבור נשאל לדעתו רק השנה בבחירות שהשמאל לקח, אז כנראה שלרוב אותם "תהליכים" שאתה וביבי מזהים לא מפריעים להם במיוחד (וגם כאן, אין מה להשוות את השמאל האנגלי לזה הצרפתי אבל לא נכנס לזה).

שלישית, תזהר ממה שאתה מבקש כי לא לה-פן, לא פאראג' ולא טראמפ באמת אוהבים את היהודים. אנחנו הבאים בתור אצל רובם.

רביעית, ופה אעצור, אני גם לא אטען שהמצב בבריטניה (אותה אני מכיר מצויין…) ובצרפת דבש. ישנן *הרבה* בעיות שצריך לטפל בהן גם באנגליה וגם בצרפת אבל צריך להבין הכל בפרופורציות הנכונות. בישראל המצב קצת יותר גרוע, לצערי. עוד 20 שנה בבריטניה יהיה בסדר גמור, וכנראה שגם בצרפת.

ואקדים תרופה למכה: מי שמפריע לו דיונים פוליטים, בבקשה ממכם, בלי בכי ונהי, פשוט לגלול הלאה. זה לא מסובך במיוחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

האנגלים והצרפתים התכוונת למהגרים לא לאנגלי המקורי. אבל תשמע אם עד עכשיו לא למדו לקח אז ילמדו בעתיד. נראה עוד 10 20 שנה איפה הם יהיו.
מה אכפת לי מצביקה הייתי לפני כמה שנים בצרפת צרפתי מקורי בקושי ראיתי.
בכל אופן הם הביאו את זה על עצמם ביודעין. מניח שהערבים שיחדו גם שם אנשי ממשל כדי שיאפשרו הגירה חופשית שלהם וכו…

Avri
Avri
21/08/2024 12:10:34

אתה כותב 'האנגלים והצרפתים התכוונת למהגרים לא לאנגלי המקורי.' לא, באנגליה ובצרפת הרוב המוחלט הוא 'מקורי' ולא מהגרים. אם אתה מתכוון למוסלמים (כי ברור לשנינו שהבעיה שלך היא לא עם מהגרים מפולין) אז באנגליה הם 6.5% ובצרפת 10% (בישראל הבטוחה, רק להשוואה, 20%). ממש לא מספיק בשביל להחליט בשביל כולם. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

בישראל המצב בהחלט גרוע. הם משפיעים כי שרים בממשלות האלה כנראה משוחדים במיליונים מזוודות מעטפות קריפטו מקלטי מס וממשיכים ליישם את המדיניות.
10 אחוז זה כבר המון ויש להם פוטנציאל לפגע חזק מאד, קח בחשבון שהצרפתים והאנגלים יותר נאיבים מאיתנו ויסבלו רבות. עוד עשור שניים זה יהיה הרבה יותר.
אצלנו אתה צריך להביט לאחור שאתה מטייל ברחוב, המצב בהחלט יותר גרוע. מה זה ישראל הבטוחה? איפה זה?
ברור שכוונתי למהגרים זה מוסלמים וקבוצות שעושות אנרכיה.
בסוף זה כמויות עצומות של אנשים רעים שמטרתם לפגע 10 אחוז מוסלמים בצרפת זה יותר מכל האנשים פה אז האחוז זה יפה אבל כמותית זה מספרים עצומים.
ככה הם לאט לאט חודרים למוסדות השלטון.

Last edited 28 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
LiorD
LiorD
21/08/2024 14:06:41
Reply to  Avri

קודם כל, בצרפת, אנגליה, ספרד וגרמניה, לא ממש בטוחים מה אחוז המוסלמים. אבל ניקח את 10%.
זה מספר רק חלק קטן מהתמונה. אם אתה רוצה להבין את המגמה הדמוגרפית, תסתכל על הגיל החציוני: בגרמניה (למשל) הוא 45. ואז תבדוק את הגיל החציוני של מהגרים, והוא הרבה – אבל הרבה יותר נמוך.
אח"כ בדוק את אחוז מתחילי כיתה א, של מהגרים לעומת ותיקים, ותקבל את המגמה.
לבני אדם יש בעיה עם הבנה של גדילה אקספוננציאלית (במקרה שלנו זו מגמה ריבועית, לא אקספוננציאלית – עדיין קשה לנו עם ההפנמה של זה).

המוסלמים, שיהיה בריאים, באים צעירים ומביאים הרבה ילדים. זה מה יש. אין לצרפתי מה לעשות עם זה יותר מדי.

וכדי להבהיר שהעובדות והמתמטיקה לא שייכת רק לאיסלם:

גם אצלנו בארץ:

  • הגיל החציוני במודיעין עילית הוא 16 (אגב, הרבה יותר צעיר מרוב הישובים הערבים).
  • זאת לעומת הגיל החציוני ברמת גן (למשל) הוא 46.
Avri
Avri
21/08/2024 15:57:58
Reply to  LiorD

מה זה ניקח 10%? יש סנזוס, ברור שזה לא לגמרי מדוייק אבל זה נותן תמונה יחסית בסדר. בבריטניה זה בסביבות ה6.5%. אבל גם זה נתון קצת דבילי, כי 'מוסלמים' באים מהמון רקעים ואי אפשר לסווג את כולם תחת כותרת אחת. הבנגלדשי או הפקיסטני הממוצע באנגליה ממש לא אדיש לסכסוך הישראלי-פלשתינאי, אבל הרבה פחות עויין מאלו שמגיעים מהמזרח התיכון וצפון אפריקה שתפגוש בצרפת או גרמניה. גם מנסיוני האישי (טפו טפו טפו), אלו שאני פוגש ביום יום אנשים טובים ולא צריך להכנס לפניקה ממספרים.

לגבי הדמוגרפיה, לא חידשת כאן כלום, ברור שהם עושים הרבה ילדים למרות שאין שום ודאות שהמגמה הזו תמשך לעד (ראה ערביי ישראל). אבל להבדיל מהחרדים בישראל, כאן יש מערכת חינוך שכולם עוברים בה, יש כור היתוך אמיתי (שוב, להבדיל ממצב הערבים והחרדים בישראל), ואנשים כמו סדיק קאן (ראש עיר לונדון) אני כיהודי הייתי בשמחה ממנה גם לראשות ממשלה. 

למי שממשיך להתעקש לפחד ממספרים וממוסלמים: יש לי עוד 40-50 שנה על הכוכב הזה. גם עם דמוגרפיה והכל המספרים לא מצביעים שבריטניה תהפוך למדינה מוסלמית בימי חיי. 

LiorD
LiorD
21/08/2024 16:25:07
Reply to  Avri
  1. למה אתה חושב שכולם רוצים כור היתוך? למה אתה כל כך בטוח שהתרבות שלהם היא דבר שהם רוצים לשנות? אני לא יותר מדי בטוח. זה קצת נשמע כמו תפילה: "הם אמנם יבואו ויתרבו – אבל אנו נשנה אותם!". בהצלחה.
  2. מאחל לך עוד 100 שנה על הכוכב, בבריאות מופתית.
  3. מאז עליית ממשלת הלייבור הנוכחית, יש זינוק בכניסה דרך היורוסטאר, מדובר על כ 5000 בחודש. זה לא דבר שראוי לבקורת מיוחדת, בטח לא מעם נודד שהקים מדינה של מהגרים…
  4. "מודה" שגם אנו במשפחה מחזיקים בדרכון זר (רומני שלי, קנדי של אשתי והילדים). we'll take our chances in Israel…
  5. יש לי קרובים בבריטניה, חיים בגילפורד, הורידו את המזוזה. הילדים שלהם במסגרות יהודיות – יש אבטחה רצינית ביותר. אין שמירה כזו על בתי ספר נוצריים, ציבוריים או מוסלמים. כנראה שיש סיבה טובה (מערכת חינוך שכולם עוברים בה).
  6. אני נוטש את הדיון הפוליטי. hoops זה אקספיזים ואיכשהו זה התפהפה בענק היום. על כן, ברכה והצלחה לכולם.
Avri
Avri
21/08/2024 18:51:27
Reply to  LiorD

שמע, אני אוהב דיונים אבל רק אם כשנעשים בצורה הוגנת. בגלל זה אני ממעט להכנס לויכוחים עם מגיבים כמו נבא בדם. לא אמרתי שכולם רוצים כור היתוך, וש'התרבות שלהם היא דבר שהם רוצים לשנות'. הטענה שלי היא שגם אם יש הליך כזה או אחר הוא נמהל בתהליכים אחרים ויכול להעצר או להאט. זה לא דמוגרפיה וגמרנו, זה הרבה יותר מורכב.

לגבי הקרובים שלך, אני ממש לא מזלזל במי שמודאג ואני מכיר בזה שקיימים סיכונים ליהודים בכל העולם, כמו גם בישראל. אני לא מרגיש את זה בכלל, אבל אולי זה כי אני קצת סוציופט. החרדים בלונדון ממש לא מסתירים את יהדותם (ואיך יעשו זאת) ובסך הכל החיים בצפון לונדון מתנהלים כרגיל. זה קצת כמו ההפגנות נגד ישראל, מספיק שיש אחד מתוך אלף שצועק דברים לא יפים וזה מספיק בשביל ליצור פחד וזעזוע שמאוד מובנים לי. אבל זה לא אומר שזה המצב הכללי.

לגבי נתוני הגירה שהבאת – מה קשור היורוסטאר? ולא שמעתי כאן בחדשות על איזו קפיצה משמעותית בחודש מאז שהלייבור עלו לשלטון. 

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 6:22:01

זה בדיוק העניין, הפרוגרסיבים והדמוקרטים משתמשים במילים הללו למרות שהם בדיוק להפך בעשור האחרון.

Avri
Avri
21/08/2024 10:15:25
Reply to  thejanitor

הפרוגרסיבים והדמוקרטים! ברור לך שבהינף תגובה הכנסת את אילאן עומר ("איטס אול אבאוט דה בנג'מינס!) ואת ג'ו (דונט) ביידן לאותה משבצת.

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 17:10:22
Reply to  Avri

אלו מילים שלך, לא הנפתי בתגובתי את הטענה שלך.

בתגובה לתגובה שלך, אציין, שעומר וכל שאר חברי הסקוואד שלה, עדיין מובילי דעה והשפעה במפלגה הדמוקרטית, בניגוד לביידן, שבהניף יד הפך להיסטוריה, וקמאלה הפכה להיות המובילה.

אני שואל את עצמי איך במפלגה שקוראת לעצמה בשמה דמוקרטית, קמאלה הפכה להיות המועמדת לנשיאות מטעמה?

Avri
Avri
21/08/2024 18:27:42
Reply to  thejanitor

הסקוואד בינתיים הפסידו שני חברים מרכזיים (בוש ובאומן הפסידו בבחירות), וקורטז נשמעת הרבה יותר ממורכזת לאחרונה. המגמה היא בדיוק ההיפך ממה שציינת. גם מה עשית מקמאלה, בסך הכל די דומה לביידן בדעות שלה.

Avri
Avri
21/08/2024 19:00:17
Reply to  thejanitor

וקצת פרופורציות: יש בבית הנבחרים 435 חברים, מתוכם 212 דמוקרטים, מתוכם לדעתי (ורובין יתקן אותי אם אני טועה) 6 ששייכים לסקוואד המפורסם. 1.5 אחוזים. ברור שיש עוד הרבה פרוגרסיבים אחרים אבל ההארד קור האנטי-ציוני הרבה יותר קטן ממה שעושים ממנו. 

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 6:35:31

לא הכי טוב זה לא להיות קיצוני ולא משנה לאיזה צד!

עידו גילרי
21/08/2024 7:42:57

🤣

LiorD
LiorD
21/08/2024 8:52:32

בהקשר הפוליטי ההיפך מפרוגרסיבי זה לא רגרסיבי, אלא "שמרן".
לדוגמא: במקום להכניס מליוני אנשים שמצפצפים על הגבול, נגן על הגבול, נגרש בלתי חוקיים, ונפעל להגדלת הגירה חוקית לפי הצרכים (שזה מה שעשה אובמה שבתקופתו ירו בגנבי גבול, גירשו שני מליון מסתננים, והגדילו ויזות חוקיות).

לדוגמא: לאפשר שימוש במריחואנה, אבל למנוע שימוש בסמים מסוכנים. במדינה פרוגרסיבית כמו אורגון, הפכו את החזקת כל סוגי הסם ל"לא פלילית". לא בטוח שהם מתלהבים מהתוצאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה שזה לא פרוגרסיבי בכלל זה גיאהדיסטים ואנרכיסטים שמנצלים את המילים דמוקרטיה ופרוגרס כאילו זה הם.
זה לא פרוגרס זה בורות.
האנשים הכי אשפה שם במימון כסף ערבי וגורמים אחרים המעוניינים לפגוע ביהודים.
זה מה שקשה לכם להבין

Last edited 29 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
LiorD
LiorD
21/08/2024 10:00:23

היה, זו התקדמות יפה! פעם היו מסבירים לי ש"זה לא קומיניזים אמיתי", עכשיו מתווכי המציאות שלי מסבירים לי ש"זה לא פרוגרס אמיתי".
אין מה לומר למעט תודה..
אגב "לכם"?.. אני אמנם אוכל כמו שני אנשים, אבל בנתיים בן אדם אחד.

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 7:58:48
Reply to  thejanitor

כל דבר עדיף על טראמפ. גם עיזה עיוורת

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 9:03:47

אז זהו שלא, למעשה עשיתי שם רע לטראמפ כשאמרתי שאפילו הוא עדיף לעומתה, הוא בוודאי עדיף לעומתה בהמון. אפילו עיזה עיוורת חרשת נטולת גפיים שלא מניבה חלב, כולה עור ועצמות עם דלקות בכל האיברים הפנימיים, עדיפה על האריס.

Last edited 29 days ago by thejanitor
אשך טמיר המקורי
21/08/2024 10:07:22
Reply to  thejanitor

למרות שאין לי ידע עליה, אני ממש מתקשה להאמין

סוסמעץ
סוסמעץ
21/08/2024 9:34:13

וואלה אשכוס
פעם ראשונה שאני ממש לא מסכים אתך
האריס זו סכנה ברורה ומיידית, לאמריקאים וגם לנו.
==
זו משת"פית על מלא של גופי השלטון העולמיים (ארגון הבריאות, הבנק העולמי, האו"ם)
אשר פועלים בכל דרך לפרק את תרבות המערב ואת השפעתה.
==
בכלל זה העצמאות, חופש התנועה, המידע והדיבור שלכאורה שייכים וברורים לנו מאליהם.

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 10:04:01
Reply to  סוסמעץ

אני בכלל לא מכיר אותה.
אבל אני מכיר את טראמפ וזה מספיק לי לבחור את ב'.
כמו שכל דבר אחר עדיף על ביבי.

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 10:14:18

הטיעון שלך בטל. בן גביר וסמוטריץ גרועים מביבי, כפי שהאריס גרועה מטראמפ. כל אחד מסיבות אחרות

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 10:35:57
Reply to  thejanitor

הם לא גרועים מביבי.
כי אם היו במקומו לא היו מצליחים לשמר את קואליצית האימים.
ביבי הכניס אותם למיינסטרים, נתן להם את הכוח להתוות מדיניות ולמעשה גם מאמין בה.
ביבי הוא המאפשר להכל.
בלעדיו – הם לא שווים כלום.

שי אבן צור
21/08/2024 13:30:31

בול!

NBA בדם
21/08/2024 13:45:48

תאשים את מחנה השמאל שהחרים את נתניהו במשך שנים, בטענה שהוא מושחת ואי אפשר לשבת איתו.

שדות פופ לנצח
21/08/2024 14:01:07
Reply to  NBA בדם

צודק בדם, גנץ עד היום מצטער על זה שהוא לא ניסה לשבת בממשלה אחת עם ביבי והחרים אותו…לו רק היה לו מעוף לראות את העתיד הוא היה רואה אז שאפשר לסמוך על ההבטחות שנותן ביבי , בטח כשאריה דרעי מגבה אותם

NBA בדם
21/08/2024 14:07:28

הכל התחיל מתיקי האלפים והחשדות ההזויים שנועדו להגיד שביבי כבר לא לגיטימי אחרי שנים שאי אפשר לנצח אותו לקלפי. השמאל (כולל גנץ) השתמש בטריק העלוב הזה כדי להפיל אותו ולקצור מזה רווח פוליטי.
ביבי החזיר לו כגמולו. הוא לא פראייר שלהם. עשה לו אחלה תרגיל

שדות פופ לנצח
21/08/2024 14:24:02
Reply to  NBA בדם

אז השמאל אשם בעליית בן גביר כי הוא סירב לשבת עם ביבי כמו שטוען נבא בדם או שהשמאל אשם בעליית בן גביר כי הוא כן ישב עם ביבי אבל זה החזיר לו כגמולו כי מגיע לו כדברי nba בדם?

NBA בדם
21/08/2024 14:29:36

אם ליברמן לא היה מחרים אותו ב2019 לא היה כל הבלגן הזה. החליט להצטרף לגוש השמאל שהחרים אותו בגלל שנאתו לנתניהו ומשם התחיל כל הבלגן.

שי אבן צור
21/08/2024 15:01:37
Reply to  NBA בדם

אז עכשיו זה ליברמן…
זה אף פעם לא ביבי

NBA בדם
21/08/2024 15:05:37

כולם כולל כולם
אין בכנסת ישר והגון אחד, אבל שאף אחד לא יגיד שביבי עושה פוליטיקה והם אפיפיורים.
כולם בקלחת

שדות פופ לנצח
21/08/2024 15:13:47
Reply to  NBA בדם

אז התחלנו עם מחנה השמאל שהחרים את ביבי והתקדמנו לליברמן…שהוא בכלל ימני, לא? החבר והשותף הכי טוב של נתניהו שנים…למה לדעתך הוא תקע לביבי כזה סכין בגב פתאום והכריח אותו בסופו של דבר לעשות ממשלה עם בן גביר באשמת השמאל כמובן?

NBA בדם
21/08/2024 15:15:28

לשבת עם עבאס ומרץ המ מעשה ימני מאוד

שי אבן צור
21/08/2024 15:25:52
Reply to  NBA בדם

זה הטיעון הכי עלוב בנמצא – אז מה אם אני ח*א, כוווולם כאלה!
והופ, אני לא צריך לתת דין וחשבון על כלום! קסם!

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 15:37:52
Reply to  NBA בדם

גם ביביסט וגם לא יודע מה זה שמאל

NBA בדם
21/08/2024 15:40:19
Reply to  Shenanigans

לפחות אני לא מאחל למגיבים שלא מסכימים עם דעתי שאהוביי יהיה חטופים בעזה

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 15:52:18
Reply to  NBA בדם

תן לי להבהיר כי לא הבנת את הנקודה שלי.
קודם כל זה לא בגלל שלא הסכמת עם דעותיי, לא יודע איך הבנת את זה

דבר שני, אתה לכלכת על כל מי שמנסה לעשות עסקת שבויים, משתמע מכך שלא אכפת לך מהם.

2 דעות לגיטימיות מבחינתי (שרק אחת מהן מתיישבת עם דעותיי):

  1. לעשות עסקת שבויים ולהתחיל לשקם פה את האיזור, תוך הסכמים מדיניים כאלה ואחרים עם מנהיגות חדשה
  2. לעשות עסקת שבויים ואז לחזור ללחימה למרות שאין הסכמה עולמית רחבה/פיתרון אחר שכולל תג מחיר קשה לכל טרור

מה שלא לגיטימי בעיניי:
הבנה שאין לנו מנהיגות שיכולה לשמור עלינו מפני מחבלים עתידיים, ולכן לסרב לעסקת חטופים בכל מחיר. להסכים להקריב חיי מאות חטופים כי ״השמאל״ מפגין להחזיר אותם. להאשים את כולם חוץ מאת הראש, לא לתהות האם יש לו אינטרסים מנוגדים להחזרת החטופים.

אתה שם זין על החטופים שנאנסים ומקבלים עכשיו מכות ולכן אני לא יודע איך אפשר להיות כל כך קר רוח כמוך. איך היית מרגיש אם החטופים היו אוהביך?

NBA בדם
21/08/2024 16:00:01
Reply to  Shenanigans

אני רוצה לא פחות מאף אחד שחטופינו יחזרו, אני חלוק על הדרך שמחזירים אותם. אני מאמין כוח צבעי ועוד כח עד שהאויב הנאצי יתחנן להחזיר אותם.
חמאס לא ישחרר חטופים כרגע בעסקה בלי ערבויות בינלאומיות שיוציאו את צה"ל מעזה ושתהיה הפסקת אש. סינואר לא טיפש.
אם אתה חושב שלא אכפת לי מהחטופים אתה בגבולות הטרלול.
אני לא יכול לחייב אותך להתנצל על התגובה שלך שאמרת שאוהביי יהיו חטופים, אבל זה מראה את צורת הדיבור שלך לשלי גם אם אתה לא מסכים לדעתי.

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 16:22:53
Reply to  NBA בדם

אבל עובדתית הם מתים ככל שהזמן עובר, חלקם על ידי כוחותינו.
אם מספיק נרצה, אפשר להפר הפסקת אש, או הכי קל זה לחכות כשהם פעם אחת יתקפו וישר לחזור לתקוף אותם בטירוף.
האם אתה באמת רוצה להחזיר אותם? לדעתי לא מספיק.

NBA בדם
21/08/2024 16:25:33
Reply to  Shenanigans

כן זה אמרו שנים. אם יתקפו אותנו בשנית נגמור אותם. שמענו את הלוקשים האלה מספיק לאורך ההיסטוריה. עכשיו נלחמים ומביאים את החטופים בכח הזרוע.
כל מוות של חטוף הוא על החמאס ולא באשמתנו.

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 16:41:18
Reply to  NBA בדם

הלוקשים האלה נאמרו ב20 השנה האחרונות על ידי בחור סגול שיער שאתה ממשיך להצביע לו. ברור שאי אפשר לסמוך עליו כי הוא שקרן מדופלם (וגם חלש מאוד ביטחונית)

ההנחה המוטעית שאפשר להביא אותם ב״כוח הזרוע״ לא מתחשבת בחטופים ההרוגים הרבים שגם נהרגו ויהרגו.

אתה בעצם מודה בכך שאתה לא סומך על הממשלה שתדע לתקוף כשצריך ולכן אתה מפחד מהסכם. מצד שני, אתה ממשיך להצביע לה.

NBA בדם
21/08/2024 16:45:43
Reply to  Shenanigans

כולם הבטיחו לא רק הוא
הבריחה מלבנון,הסכם אוסלו, ההתנקות.
כל נסיגה או הסכם, תמיד אמרו שאפשר להילחם במידה והוא לא מכובד.
אני לא רוצה את ההסכם כי הוא יעצור את הלחימה וייתן את ההישגים של צה"ל להתמסמס. (ששילמנו בדם חיילינו הגיבורים).
כל מי שמעוניין לכתוש את האוייב אני בעדו.
מי שרופש פחות.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:37:53
Reply to  NBA בדם

היי

אני רואה איך תוקפים אותך ואיך עושים מניפולציה על הדברים שלך כאילו שאתה לא רוצה כמו כל אחד בישראל שהשבויים יחזרו.
שתדע שזה חורה לי. אתה אולי לבד פה מותקף מכל הכיוונים. אני לא ביביסט אבל לא יעזור כלום מי שלא מהצד שלהם הוא ביביסט, אין גווני ביניים. מי שלא מקבל את הצד שלהם הוא סכנה למדינת ישראל לדמוקרטיה. אותם אנשים שלא מוכנים לקבל את תוצאת הבחירות הדמוקרטיות כי האגנדה שלהם נפלה בבחירות.

NBA בדם
21/08/2024 17:41:06

אמת.
כל מי שלא מסכים איתם ישר שפוט של ביבי ושונא את החטופים.
מעריך אותך על התגובה👍

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 17:58:18
Reply to  NBA בדם

מי דיבר על החטופים חוץ ממני? אולי אחוז קטן מאוד מהתגובות

NBA בדם
21/08/2024 18:01:28
Reply to  Shenanigans

חלק טוענים שמי שלא מסכים איתם או שפוט של ביבי או כמוך שטוען שאני רוצה את החטופים מתים.

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 18:32:17
Reply to  NBA בדם

אין קשר לזה שאתה לא מסכים איתי. אתה סתם אוהב להתקרבן.
לא טענתי שאתה רוצה את החטופים מתים, עכשיו אתה גם משקר.

התקבלת לערוץ 14!

NBA בדם
21/08/2024 18:33:14
Reply to  Shenanigans

טענת שלא אכפת לי,מספיק
ושאתה מאחל לאוהביי להיות בשבי

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 18:41:49
Reply to  NBA בדם

טענתי שלא אכפת לך מספיק, זה נכון.
לא אמרתי שאני מאחל לאוהביך להיות בשבי. אתה אמרת אמירות קשות מאוד נגד הסכם החזרת החטופים.
אמרתי שאתה כל כך ״קול״ עם זה שיש שבויים רבים שגוססים בשבי, שאולי היה כדאי להחליף אותם עם הקרובים אליך ובכך המלחמה שאתה כל כך בעדה הייתה יכולה להמשיך ללא מפריע [מבחינתך]

אבל אני יודע שזה פשוט קשור לזה שזה רחוק מהעין שלך. בוא תצטרף איתי לכיכר החטופים, נדבר עם המשפחות, נזעק את זעקתם. לא בטוח שבסוף תסכים איתי, אבל זה יהיה קרוב יותר ללב שלך.

NBA בדם
21/08/2024 18:46:45
Reply to  Shenanigans

אמרת גם אמרת. "הלוואי שכל אהובך יתחלפו בחטופים שנמצאים ממש עדיין בשבי החמאס".
ציטוט מדוייק שלך לפני כמה ימים.
היום טענת שאני שם זין על זה שהם מקבלים מכות.
גם אם אני לא מסכים לגבי הדרך להחזיר אותם בחיים לא דיברתי על משפחות החטופים היקרות.
מוזמן להביא לי ציטוט שלי כמו שאני מצאתי ציטוט שלך

NBA בדם
21/08/2024 18:38:01
Reply to  Shenanigans

"אתה שם זין על החטופים שנאנסים ומקבלים עכשין מכות". ציטוט שלך מהיום כלפיי

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 18:43:18
Reply to  NBA בדם

אמת. בוא לכיכר ונדבר על זה.

NBA בדם
21/08/2024 18:47:59
Reply to  Shenanigans

אני מזדהה איתם גם בלי לבוא לכיכר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אנחנו איתך חזק ואמץ רק רד מביבי עזוב הוא ארכי נוכל לא קשור בכלל לעסקה.

NBA בדם
21/08/2024 20:57:01

👍
גם לביבי לא חסר. מי שלא מסכים איתם ישר הם חושבים שהוא שפוט של ביבי.

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 17:57:44

מי זה הצד שלי? אתה יודע מה הדעות שלי? אתה יודע למי אני מצביע?

אני יודע שזה מכוון אליי כי אני היחיד שדיבר על השבויים.
כמובן שאתה מסלף את העובדות ומציג את זה כאילו כולם מדברים על השבויים.

the bird
the bird
21/08/2024 19:51:05

כל כך צודק רזי
וזאת בדיוק הבעיה
עושים הרבה יותר רעש מאשר הקולות שלהם בקלפי
ושם זה קובע

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 15:13:03
Reply to  NBA בדם

🤮

שי אבן צור
21/08/2024 15:18:24
Reply to  NBA בדם

הכי הזוי זה שמי שתפרו לו את התיקים ההזויים הם:
המפכ"ל שהוא עצמו מינה

הפרקליט שהוא עצמו מינה

והיועמ"ש ש…הוא עצמו מינה!!!

מדהים!!!

NBA בדם
21/08/2024 15:19:51

ברגע שהם מתמנים הם עושים מה בראש שלהם.
לפחות זה מראה שהוא לא ממנה חברים

שי אבן צור
21/08/2024 15:28:46
Reply to  NBA בדם

אז מה שבראש שלהם – שלושתם ביחד!!! – היה לתפור לו תיק!
הגיוני כמו 2=1+1 וסביר כמו שהשמש תזרח מחר

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:28:48

שמע

מפכ"ל גל הירש סוכל…
הפרקליט הונחת על גלעד ארדן. זה היה יקיר מערכת המשפט והילד המחונן של אהרון ברדק.
את היועמ"ש נתניהו מינה בלי שהיה לו מושג על פרשת הרפז ועל החשדות נגדו. שנזכיר מה זו הפרשה הזו? איך מנדלביט טייח שם בצבא ואיך ניצן החזיק אותו בביצים כל הזמן?

Last edited 28 days ago by דוקטור רזי הופמן
שי אבן צור
21/08/2024 19:56:45

מה קשור גל הירש? מישהו כפה על ביבי למנות את אלשיך המתנחל חובש הכיפה?
מישהו כפה על ביבי את שי ניצן?
ביבי לא הכיר את מזכיר הממשלה שלו (משרת אמון של רוה"מ, כן?) לפני שהקפיץ אותו לתפקיד היועמ"ש???

מה זה השיט הזה???

ואולי, רק אולי, הוא מינה אותו בגלל פרשת הרפז – כדי שאנשים כמוך יוכלו לטעון שהוא מושחת? חשבת על זה פעם?

ועדיין אני שואל – למה שכולם כאיש אחד יבגדו במצפונם ויפילו אדם ישר דרך?
ולא סתם, את זה שמינה אותם???

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:11:05

המועמד היה גל הירש, המערכת לא הסכימה אז הדביקו לו שוחד…
יש מבין? ומי הבא בתור? חוסני מובאראק? או עגלגל עם כיפה ושפם?
אלשיך היה ברירת מחדל בעצם. מי שהתאים למערכת… למה-עה-ר-כת.
לגבי שי ניצן לא כדאי שניתווכח, זה היה הילד המחו-נן של אהרון בר-דקקקק!
אף אחד מאלה לא בגד במצפונו.

שי אבן צור
21/08/2024 20:39:17

צ'מע, לא הבנתי את ההגיון, אולי בגלל שאני לא דוקטור

אלשיך, איש שב"כ, היה ברירת מחדל לתפקיד המפכ"ל? איך בדיוק?

לגבי שי ניצן, אני מרשה לעצמי להניח שביבי ידע שהוא "היה הילד המחו-נן של אהרון בר-דקקקק!" – אז למה הוא מינה אותו???

למה התכוונת בזה שאף אחד לא בגד במצפונו? שהכוונה שלהם מלכתחילה היתה לתפור לביבי תיק?
🤣🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 15:12:42
Reply to  NBA בדם

אני מאשים אותך ודומיך שמצביעים למושחת בוגד פסיכופת שכל שמעניין אותו כראש ממשלה זה האינטרסים האישיים שלו. מאז ומתמיד.

NBA בדם
21/08/2024 15:16:19

כן כי את השאר מעניין נטו עם ישראל

שדות פופ לנצח
21/08/2024 15:20:20
Reply to  NBA בדם

אז ביבי העניש את גנץ שעשה עימו קואליציה בגלל שידע שבעתיד ליברמן יישב עם עבאס מה שמוכיח שהוא חלק מהשמאל…וגנץ שלא החרים את ביבי כמו השמאל המאוס וליברמן הבוגדני לעתיד בעצם הוענש בצדק על ידי ביבי וזאת הסיבה שהשמאל צריך להאשים את עצמו שבן גביר עכשיו בממשלה? סיכמתי נכון את התאוריה שלך?

Last edited 28 days ago by שדות פופ לנצח
NBA בדם
21/08/2024 15:26:33

איך שגנץ נכנס לפוליטיקה הוא טען שביבי מושחת למרות שהוא רחוק מהרשאה היום ובטח אז ב2019.
הוא הציג את עצמו כאפיפיור לעומת ביבי הרמאי כדי להחרים אותו ולגזור רווח פוליטי.
מי שמשחק מלוכלך שלא יתבכיין שנזרק עליו בוץ

שדות פופ לנצח
21/08/2024 15:34:18
Reply to  NBA בדם

אז בזה שגנץ הצהיר שהוא פוליטיקאי נקי בניגוד לנתניהו שעומד למשפט על הפרת אמונים הוא שיחק מלוכלך? זה החטא הגדול של השמאל שהביא את בנגביר לשלטון ובגלל זה השמאל צריך להכות על חטא עכשיו?

NBA בדם
21/08/2024 15:37:16

גם לגנץ הייתה את פרשתההמימד החמישי.
מי ההחרים והשחיר במשך שנים זה הוא.

שי אבן צור
21/08/2024 15:37:25
Reply to  NBA בדם

תגיד, אתה זוכר מה ביבי אמר כשאולמרט היה תחת חקירה?
לא כתב אישום – חקירה!
זוכר??????

NBA בדם
21/08/2024 15:38:52

אצל אולמרט יש הוכחות חותכות והוא היה ראש ממשלה בלי תמיכה ציבורית
אצל ביבי אין שום אקדח מעשן וחקירות על סיגרים ושטויות כאלה והוא עם תמיכה ציבורית הכי גדולה במדינה למרות תקשורת פושעת

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 15:55:27
Reply to  NBA בדם

אתה רושם הרבה דברים לא נכונים ולא מבוססים, אתה יודע שקדימה בראשות אולמרט זכתה ב29 מנדטים?

"מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל", טען אז נתניהו. "קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי – לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו – הכול כך עמוקה". -ביבי נתניהו

לגבי השטויות שרשמת על התקשורת עדיף לא להתייחס. אני לא זוכר אדם כריזמטי ורהוט כמו ביבי בשום מערכת פוליטית, איש מכירות ממולח שהצליח כבר קרוב ל20 למכור לציבור שהוא ימין.

NBA בדם
21/08/2024 16:04:12

קדימה זכתה מאדי הדלק האחרונים של שרון. אם שרון בחיים היה מביא 40 פלוס.
אולמרט ידוע כראש ממשלה לא פופולרי שהמלחמה והשחיתות המאיסו את הציבור עליו.
ביבי לא ימין ויודע לבלף, אבל התקשורת עושה ממנו שטן ומהשאר מלאך וזה ממש לא נכון. כולם לא נקיים את כולם מעניין לעשות פוליטיקה

שי אבן צור
21/08/2024 16:17:51
Reply to  NBA בדם

איך זה שלאולמרט לא היתה תמיכה ציבורית קשור לזה? תתייחס למה שברוך כתב בצורה עניינית

איך קוראים למי שהוא נאה דורש על אחרים אבל לא חולם לקיים על עצמו?

מה היית חושב על בוס שהיה דורש ממך להשקיע כל יום 14 שעות כי יש לחץ אבל הוא עצמו היה חותך אחרי תשע שעות?

אתה יודע את התשובות אבל לא נראה לי שיש לך יושרה אינטלקטואלית לענות עליהן דוגרי, בלי התפתלויות מחוץ להקשר

NBA בדם
21/08/2024 16:19:30

זה כל הקטע, לאף אחד אין יושרה לא ביבי ולא אף אחד שיושב בכנסת.
באופוזיציה צועקים, בקואליציה מתרצים.
זה המשחק הפוליטי העלוב

שי אבן צור
21/08/2024 16:56:10
Reply to  NBA בדם

עוד התחמקות גנרית שנועדה לשים את ביבי באותו סל יחד עם כוווולם במטרה להלבין אותו
הרי אם כווווולם מושחתים אז, בעצם, כולם לא מושחתים – כולל הוא עצמו

כמו שאמרתי: אתה יודע את התשובות אבל לא נראה לי שיש לך יושרה אינטלקטואלית לענות עליהן דוגרי, בלי התפתלויות מחוץ להקשר

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:48:10

והנה אתה מקטין אותו כי לא מסכים אתך.
למה זה טוב?

שי אבן צור
21/08/2024 17:59:56

אני לא מקטין אותו כי הוא לא מסכים איתי – הוא פשוט מסרב לענות על טיעונים ולידים כי אין לו תשובות
אז כדי להתגבר על הדיסוננס החריף הזה, הוא פשוט מתעלם ומתחמק ואני משקף לו שהוא מתעלם ומתחמק

NBA בדם
21/08/2024 18:05:46

לא ענית על הטיעון שאם אתה לא מאמין לעראפת איך אתה טוען שהחמאס וכהנא הרסו את ההסכם בין רבין לבין אותו ערפעת שאתה לא מאמין לא?

שי אבן צור
21/08/2024 18:23:28
Reply to  NBA בדם

עניתי: האיבן כאלב איפשר להם בקריצה לעשות את שעשו ולא נכנס באמאמא שלהם כמו שהיה צריך

הפיגועים האלה היו זוועתיים בטירוף ובנוסף לזוועות עצמן הם נתנו לכהניסטים את הדלק הדרוש לטרפד את ההסכם ואף לרצוח ראש ממשלה בשביל זה. אז כן, בסוף הם הצליחו ובסוף החלום של from the river to the sea ממשיך לפעם גם אצל החמאס וגם אצל הכהניסטים – החמאס היהודי

NBA בדם
21/08/2024 18:26:22

אתה לא עונה ידידי.
אם הכלב הזה שאתה טוען שאתה לא מאמין לו, אז מדוע אתה מאמין להסכם שחתם איתו רבין?

שי אבן צור
21/08/2024 18:58:59
Reply to  NBA בדם

אכבד אותך ואנסה לענות שוב ואף לחדד. מקווה לזכות באותו כבוד ולקבל תשובה אמיתית על זה – https://hoops.co.il/?p=323460#comment-1992179

אוסלו, כידוע, לא היה הסכם סופי אלא הסכם בשלבים והכאלב הזה (אפילו היה קטע שמובארק קרא לו ככה קבל עם ועולם) הזה חשב ש along the way הוא יכול לקרוץ לחמאס שהוא "כאילו מעניש" אותם אבל לא באמת – לארגן לעצמו הנאות קטנות על הדרך ולראות יהודים מתפוצצים בלי לשלם מחיר

אבל זה לא אומר שלא הייתי ממשיך עם ההסכם כי המטרה היא גבולות ברורים והפרדה מוחלטת עם הסכם שיכלול את שני הסעיפים הבאים:

  1. סוף הסכסוך
  2. היעדר תביעות עתידיות

גם בעתיד אני לא אאמין לאף אחד שיחתום איתנו על הסכם שלום (בררר, אמרתי את זה) שהוא אוהב אותנו או משהו כזה.

אני אשמח מהעובדה שישנה הפרדה וגבולות ברורים והסכם שקושר את הצדדים מכל כיוון אפשרי – כלכלי/מדיני וכו' (בדומה למצרים שגם הם לא מתים עלינו, כידוע, אבל מקפידים לשמור עליו כי האינטרסים הגלובליים חשובים להם יותר – הרבה יותר – מהשאיפה להשמיד אותנו)

אבל(!) אין המשמעות שאנחנו ננוח על זרי הדפנה בשום שלב! אנחנו נצטרך להיות תמיד (אבל תמיד) על המשמר שלא נרקמת לנו סכנה בשום גבול!
גם אחרי 20 שנים של שקט!!!

NBA בדם
21/08/2024 19:09:29

אתה לא יכול להשוות בין ארגון טרור ששולט בעזה לבין מצרים מדינה מתוקנת יחסית עם חוקים שמכבדת הסכמים. כל מה שחותמים עם ערפאת לא כביל לא משנה באיזה שלב.
לגבי המינויים: ברגע שהם התמנו הם לא תלויים במי שמינה אותם, הם עצמאיים והרוח של הפקליטות ובית המשפט היה להוציא את נתניהו מהשלטון לא משנה באיזה עילה או באיזה חשד.
הם שיתפו פעולה איתם מלא מלא

שי אבן צור
21/08/2024 19:39:35
Reply to  NBA בדם

הם ייסדו מדינה בעקבות ההסכם הזה, מה לא ברור?

איך זה נשמע הגיוני שכולם ביחד יהיו כ"כ כפויי טובה כלפי אדם הגון וישר שמינה אותם???

נגיד יש אחד מניאק מושחת? מילא
שניים? טירוף מוחלט
כל השלושה ביחד??? פסיכוזה לא הגיונית בעליל

ובוא, על איזו "רוח של הפקליטות ובית המשפט" אתה מדבר בדיוק? אם היתה כזאת, אזי בג"ץ היה מונע ממנו להתמודד במקום לפסוק פה אחד 11-0 שהוא רשאי

NBA בדם
21/08/2024 19:50:34

בגץ לא יכל לפסול, זה היה בוטה מדי, למרות שהוא היה רוצה בזה.
בית המשפט העליון והפרקליטות שולטים, שלושתם שיתפו איתם פעולה במטרה להפיל את ביבי.
מנדלבליט צוטט ששי ניצן מחזיק בו בגרון והיועמשית בובה על מלא של עולם המשפט.
אלשיך גם הייתה לו פרשה שטייחו לו אותה והוא בתמורה ייתן את ראשו של נתניהו

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:14:20
Reply to  NBA בדם

אני חוזר גם בשבילך
שי ניצן הוא הילד המחונן של אהרון ברדק!
לא פשוט כשהמערכת לוחצת חזק. זה הילד שרצו ובמקום שרצו!
אגב, הוקרב כמו במשחק שחמט כשאתה מוותר על המלכה בשביל המט.
מניח שרצה לסיים כנשיא בג"ץ אבל דרכו לא היתה כל כך נקייה אז מצאו לו ג'וב וכמה הוא לוקח?

NBA בדם
21/08/2024 20:33:11

מסכים

שי אבן צור
21/08/2024 20:47:07
Reply to  NBA בדם

אבל למה 11-0?
מה? 8-3 לא היה יותר הגיוני?
יש הקשר ל "מחזיק אותי בגרון" – איך אתה מקשר את זה לתפירת התיקים? כאילו "צ'מע, אם אתה לא תופר את ביבי, התיק שלך בפרשת הרפז ייסגר מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה"?

ואיזה פרשה היתה לאלשיך?

NBA בדם
21/08/2024 20:55:04

11-0 כי יש חוק מפורש שעד שיש פסק דין חלוט אי אפשר להוציא ראש ממשלה לנבצרות
בדיוק למנדבליט יש תיק שמחזיקים אותו בגרון והוא צריך לספק את הסחורה בהגשת כתב אישום נגד ביבי
לאלשיך הייתה פרשת אבו אלקיען שניסה לטייח

שי אבן צור
21/08/2024 21:29:43
Reply to  NBA בדם

יענו, שי ניצן שמונה על ידי ביבי (כמה צריך להגיד את זה???) החזיק את מנדלבליט בביצים והכריח אותו לתפור לביבי תיק – לא לפני שהוא עזר לטייח תיק לאלשיך…

ואיזה תיק הוא עזר לטייח?
שהוא טען שאבו אלקיען מחבל!
מה הקטע? גם ארדן וגם ביבי וכמעט כל פוליטיקאי טענו את זה באותו יום! רק שמאלנים/נקניקים/עוכרי ישראל/רופסים/יפי נפש/ערב רב כמוני פקפקו בזה

ברבות הימים ביבי השתמש בסיפור המחריד הזה כאקססורי על מנת לנגח את אלשיך

שום פרשה ושום בטיח, נהפוך הוא – אלשיך טוען שאבו אלקיען היה מחבל עד עצם היום הזה

אתם מאוד הגיוניים בסה"כ

NBA בדם
21/08/2024 21:33:12

שי ניצן החזיק את מנדלבליט והוא נתן לו את ראשו של ביבי.
הפרשה הייתה עם ניחוח של טיוח.
אלשיך שיתף איתם פעולה. הרי הןא אמר שהוא מכיר כל חומר בחקירה ובסוף התברר ששיקר

שי אבן צור
21/08/2024 21:53:13
Reply to  NBA בדם

יה רייט
לך על זה, אני התייאשתי מלנסות ולחלץ אותך מכל הדיסוננסים והסיפורים שאתה ממציא כדי להתגבר עליהם
Sad, so sad

the bird
the bird
21/08/2024 21:57:54

עצוב שאין לכם מושג מה קורה באמת במשפט,
מעדיפים לאכול בכפית מה שמאכילים אתכם
ולא להבין שניסו לעשות ךה פוטש משפטי
וזה יכול להיות מחר גם הפוך

שי אבן צור
21/08/2024 22:08:35
Reply to  the bird

מה הולך? מה אומר אלי ציפורי? התיקים קורסים?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:01:53
Reply to  NBA בדם

ומה עם המימד החמישי=גנץ-אלשיך? וכמה מליונים ש…
איפה המליונים נעלמו?

NBA בדם
21/08/2024 22:07:45

אמת. סגרו דיל מתחת לשולחן

שי אבן צור
21/08/2024 22:23:32
Reply to  NBA בדם

לא סתם אמת, אמת לאמיתה!
יש לכם את כל ההוכחות חחחחח

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:47:02
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה שחתמו עם ערפת היה כביל אבל לא קביל!
לגבי שיתוף הפעולה. רק מזכיר שארדן בכלל רצה את גל הירש הגיבור וה"מערכת" לא האהבה את זה…………………………………………………….
שמתי מספיק נקודות?
ניצן היה הילד המחונן של אהרון ברדק והיה לחץ למנות אותו ולהתעלם מעוד אופציות (היו?)
לגבי מנדלבליט? נזכיר שהסתירו מהמערכת שמנדלבליט לא נקי מפרשת הרפז. הקלטת שיצאה על זה שניצן מחזיק את מנדל בצוואר זה לא דבר שאפשר להכחיש. זו עובדה!!!!

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:57:44

איפה שמעתי את זה?
משקף לו/לה, אההה, אירס אלוביץ הנאשמת בשוחד (השופטים אמרו שלפרקליטות יהיה קשה מאד להוכיח). החוקרים משקפים לה את המציאות.
זוכר את הדיון שבו החוקרים לא הצליחו להסביר לשופטת המרכזית מה פירוש לשקף את המציאות.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:46:49
Reply to  NBA בדם

צודק
פוליטיקה זה עסק מלוכלך ומלא אינטרסים

yehuda
yehuda
21/08/2024 17:02:42
Reply to  NBA בדם

אתה אמיתי?!
איזו תמיכה ציבורית יש לביבי?
כבר שנה ושלושת רבעי כל הסקרים מלמדים שהוא יושב על קואליציה שרוב העם מתנגד לה.

NBA בדם
21/08/2024 17:05:03
Reply to  yehuda

אין לו קואליציה אבל הוא בעל שיעור התמיכה מכל המועמדים
הפריע לך שבנט היה עם אחוז תמיכה ששואף לאפס?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:45:35
Reply to  NBA בדם

מה הקשר? כולם ידעו שהוא מושחט, זה לא היה סוד.

NBA בדם
21/08/2024 17:47:17

אמת.
לא כמו הדיון על סיגרים ושמפניות ושאר ההמצאות

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:01:51
Reply to  NBA בדם

נתניהו קיבל סיגרים ושמפניות. לטעמי? יותר מדיי אבל ברור לכל בר דעת שמדובר במתנות בין חברים, היו לו אישורים מעורכי דין פרטיים ויועצת משפטית במשרד ראש הממשלה. ועדיין, בין שנינו זה לא יאה! אבל בין זה לעבירה פלילית אין כלום, לא שוחד ולא מרמה אולי טיפלה הפרת אמונים אבל גם זה בספק רב.

שי אבן צור
21/08/2024 19:30:49

"ברור לכל בר דעת"
זה שוחד פר אקסלנס ומוגדר כשוחד בספר החוקים
ובוא, לא מדובר באיזה סיגר (100 דולר ליחידה, אגב) או בקבוק שמפניה פה ושם אלא על אספקה שוטפת במחיר של כמה משכורות שנתיות של השכבות הנמוכות שמשם מגיעה רוב התמיכה שלו

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:50:36

אההה, אז כשהשופטים אומרים לפרקליטות שיהיה קשה להוכיח שוחד, אין להם מושג?
שי, אני חושב שאתה צריך להיות נשיא בג"ץ עם הניסיון המשפטי האדיר שבאמתחתך.
אולי אשלח מכתב אישי ליריב לוין שירשום אותך כמועמד מטעם הליכוד לבג"ץ?
🙂

שי אבן צור
21/08/2024 20:50:15

כי הפחד מנתניהו משתק ת'פלצנים האלה – הכי פשוט
וגם אם קשה להם לפסוק על שוחד בגלל שהם נקניקים אז זה לכל הפחות מרמה והפרת אמונים
ככה, בקטנה

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:44:55

נו שי, אולי דיי עם זה?
הרי כולם כול כול כולם ידעו שאולמרט ראש עיר מושחט ושעם המתנה הנכונה אפשר לקבל אצלו אישורים, תשאל כל ירושלמי.
תפסו אותו וכמעט השופטים הצליחו לנקות אותו
בסוף לא היתה להם ברירה!

שי אבן צור
21/08/2024 18:03:33

כולם גם יודעים שנים שביבי מושחת אז למה הוא מקבל ממך הנחות???
ובוא תענה על מה שכתבתי בתגובה הזאת – https://hoops.co.il/?p=323460#comment-1992179

איך אתה מסביר את זה? איך זה עושה לך שכל?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:04:25

אז למה הוא לא הלך?
אולמרט עזב בדגלל שידע שהוא לוקח שוחד, חשב שאין לו ברירה.
אני מאמין שנתניהו חושב שלא לקח שוחד. הוא אמר בעצמו זוטי דברים.
שייי אתה מקשיב? אתה שומע? תתרכז. אני לא אומר רזי אומר, אני אומר נתניהו מאמין שאינו מושחט! הבנת? יש הבדל!!!!!

שי אבן צור
21/08/2024 19:27:56

וואלה? ביבי מאמין שהוא עצמו לא מושחת?!?! וואו!!! זה בהחלט פוטר אותו מלקיים את מה שהוא הטיף לאולמרט!
הרי כולנו היינו בתוך הראש של אולמרט וידענו שהוא לא מאמין לעצמו כשהוא טען שהוא לא מושחת🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

אגב, אולמרט לא עזב בגלל שידע שהוא מושחת! אולמרט עזב כי הוא לא היה מוקף בחבורת אפסים של ביבי שנתנו לו גב – זה הכל

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:04:10

אולמרט ידע שהוא עצמו מושחת. מה שגילה המשפט הזה, לכאורה, הוא קצה המזלג בענינו. אם היה נדון על כל שוחד שלקח לכאורה בתקופת כהונתו כראש העיר י"מ אולי השופטים היו מושיבים אותו בכלא לעוד כמה שנים טובות. אצלו זה לא מתנות מחברים. בית המשפט ניקה אותו מטלנסקי (עשו לו תספורת לכאורה) אבל לא מהיתר בנייה תמורת שוחד, רסמי שוחד ולא מתנות מחבר. אני עוקב אחרי משפטי האלפים והצוללות ואי אפשר להתעלם מכך שתיקי נתניהו כולל הצוללות תפורים גרוע מאד עד שלשופטים לא נוח. תיק הצוללות בכלל מתגלה כעורבא פרח. איפה כל הגדולים? איפה ביבי? איפה ציני מרום? פשוט לא ייאמן שכתבה עיתונאית היא בעצם המקור לכתב אישום שלא היה צריך לבוא לעולם.
הסיפור היה צריך להיגמר במשרדי מסהכנסה, כמה כל טייקון שהספרים שלו לא לגמרי מסודרים. מס הכנסה נותן לנישום אפשרות לשלם קנס. מראה לו היכן טעה, מחתים אותו שזה לא יחזור. מקבל צק ונגמר! גרמו לאדם מהישוב להמציא סיפור עם עלילה בשביל לסבך את שימרון כשהמטרה בכלל היתה נתניהו.

שי אבן צור
21/08/2024 20:56:00

לא הבנתי, ביבי לא אישר לגרמנים למכור צוללות למצרים מבלי לשתף בזה אף אחד????

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:03:38

אישר גם לתת שטח בים לחיזבאללה

שי אבן צור
21/08/2024 22:31:58

זה לפיד ימ"ש!
ממש חסרים הטיולים שהייתי עושה במים הכלכליים האלה על בסיס דו שבועי

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:45:40

ואם היה שם מאגר כמו ליוותן?
השטח הזה שווה כלכלית למדינה.
שי אני כבר אמרתי מה אני מקווה. שנתניהו ישלים קדנציה ינצח את חמאס וחיזבאללה יפתור את בעיית הגרעין האירני ויעשה שלום עם סעודיה ואז שיפרוש ושהעם הזה ירפא קצת (דיי עם ר"ב ורל"ב). וכמובן כשיפרוש מחליפיו יחזירו את בגץ לקדמותו לפני ההפיכה ויקבעו שהיועץ תפקידו ליעץ ולא לקבוע לממשלה נבחרת.

שי אבן צור
21/08/2024 23:00:08

מה ז"א אם היה? מה, אתה לא יודע את פרטי ההסכם הנ"ל?

היועץ אומר מה חוקי ומה לא
על איזה החלטה הוא יוכל להגן בבג"ץ ועל איזה לא

את "ההפיכה" עשה הליכוד בראשות בגין

וברוח זו, זוהי תגובתי האחרונה להיום – איני יכול עוד

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:42:01
Reply to  NBA בדם

שמע כולם לא נקיים ובטח שגנץ שעקץ את המשטרה עם המימד החמישי.
האם יש למישהו ספק שבני גנץ רימה את המשטרה קיבל כסף ולא סיפק מוצר?

NBA בדם
21/08/2024 17:43:29

גנץ הוא אפיפיור. רק ביבי הנוכל
זה רק מה שמוכר.

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 17:59:34

למה גנץ הוא האלטרנטיבה שלך?

שי אבן צור
21/08/2024 18:12:00
Reply to  Shenanigans

הוא צריך למצוא מישהו להיתפס בו…

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:21:36
Reply to  Shenanigans

בטח! הוא הוכיח שהוא מתאים לתפקיד בזכות המימד החמישי. אם הוא הצליח למכור שום מוצר למשטרה במיליונים בטוח שהוא מסוגל למכור קרח לאסקימוסים. אין מתאים ממנו להיות ראש ממשלה.
איך אומרים?
עברת…

שי אבן צור
21/08/2024 19:59:35

בטח בטח המימד החמישי זאת פרשה עם הרבה מימדים
אבל בכתבי אישום באשכרה יש רק מימד אחד – תפירת תיקים

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:15:56

שי, נשמה, האם אתה מבין שהמימד החמישי רימו את המשטרה קיבלו מליונים בשביל מוצר שלא קיים?

שי אבן צור
21/08/2024 21:19:30

אני לא מכיר את הסיפור הזה מעבר לשלום – יודע שנעשתה בדיקה, הבינו שאין כלום, והתיק נסגר. במאמר מוסגר אני אגיד שמבחינתי, גנץ הוא הבנאדם המטומטם ביותר בישראל! לא רק בתקופתנו, אלא מקום המדינה!

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:10:52

לא חושב שגנץ מטומטם אבל כן לא חכם במיוחד ודיי אופורטיוניסט שמתאים למערכת ושכחנו, בר מזל. גם כספית גם מקצועית וגם שדיי החליקו פה בטפשורת את החדירה האירנית למבושיו העולזים שהרי הוא המשיח (שסרח…). מעניין אם האירנים מחכים שיהיה ראש ממשלה כדי להוציא את הקלטת ה"לוהטת" של העולזים שרים ונשברים באנחה ושחרור אוויר חם וריחני?

שי אבן צור
21/08/2024 22:30:20

אחי, מטומטם זה אנדרסטייטמנט
בוא תסכים איתי על זה ונחגוג הסכמה אחת להיום🙂

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:51:43

מצטער לאכזבך.
גנץ הוא בר מזל, לפחות תסכים עם זה?
אגב, דרך משפחת מוזס אנחנו קצת "קרובים" של נוני דרך הדודה בלה (אני חושב שהיא כבר ז"ל) אז בעצם אני מתיחש לאוייב הגדול של נתניהו.
🙂

שי אבן צור
21/08/2024 23:01:23

כן, הוא בר מזל
כדי להגיע לאן שהגיע עם רמת הטמטום שלו צריך ים מזל

שי אבן צור
21/08/2024 15:26:37

התיאוריה של הכל

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 15:33:55

אין לכם מה לדון עם ביביסטים. אין שום דבר שהוא יעשה שיגרום להם שלא להצביע למלך שלהם.
למעשה, המציאות כיום גרועה פי כמה מכמה שחשבנו שהיא עלולה להיות, ועדיין הוא מוביל בסקרים.

NBA בדם
21/08/2024 15:35:25
Reply to  Shenanigans

אולי רוב העם רפה הבנה

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 15:40:13
Reply to  NBA בדם

למה רק אולי?

שי אבן צור
21/08/2024 16:19:07
Reply to  NBA בדם

כאילו שחסרים מקרים בהיסטוריה שרוב העם עשה טעות איומה והביא על עצמו חורבן

NBA בדם
21/08/2024 16:20:10

אוסלו, התנתקות.

שי אבן צור
21/08/2024 16:57:46
Reply to  NBA בדם

אוסלו תהליך שנרצח ע"י החמאס ובני בריתו הכהניסטים

תלמד מה היה לפני ההתנתקות ואז תחזור אלי

NBA בדם
21/08/2024 17:03:37

חחחח
אתה האמנת לעראפת? ועוד היום גם? פרס ורבין התחננו שהוא יעצור את אנשי החמאס והוא עשה להם משפטי דמה וחיכך ידיים בהנאה על כל אוטובוס שיתפוצץ
תקרא את הספר מלכודת אוסלו ותבין איך מכרו את המדינה גוש השמאל בגיבוי התקשורת הפושעת.

שי אבן צור
21/08/2024 17:30:03
Reply to  NBA בדם

ברור שלא האמנתי לו וברור שהוא איפשר לחמאס לעשות את מה שהוא עשה בקריצה
ושוב, המטרה של החמאס היתה להרוג את ההסכם ומי היו בני בריתו ע"מ להשיג את המטרה הזאת? נכון מאוד! הכהניסטים!

NBA בדם
21/08/2024 17:32:19

אם לא האמנת לעראפת איך האמנת להסכם שרבין עשה עם אותו עראפעת שאתה לא מאמין לו?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:57:53
Reply to  NBA בדם

עד היום הדבר הכי מפלג במדינה הזו חוץ מאודי ברק זו הטפשורת. כבר אז הוציאו את דברי נתניהו (אז עוד הצבעתי לו) מהקשרם. עד היום מוכרים את השקר, הסגול אמר שהשמאל שכחו מה זה להיות יהודים. למשפט הזה יש המשך אבל העיתונאים עצרו פה, למה? ככה, כי ככה נוח להם לפלג ולסכסך ולמכור עיתון שמחר הוא ניר טואלט, או מצע לנחשים בטרריום.

NBA בדם
21/08/2024 18:02:24

אמת

שי אבן צור
21/08/2024 18:11:28

לא משנה מה נאמר לפני ולא מה נאמר אחרי – השמאל שכחו מה זה להיות יהודים זו תועבה שעומדת בפני עצמה
אם יאיר גולן היה אומר הימין שכחו מה זה להיות יהודים אני מרשה לעצמי להניח שלא היית חופר בדקויות של מה נאמר לפני או אחרי

כשיאיר גרבוז (אדם פרטי – לא רוה"מ או ח"כ) אמר בזמנו "מנשקי קמעות", ביב ישר הפך את זה ל "מנשקי מזוזות" כדי שאפשר יהיה להריץ עליהום בכל הכח

טול קורה מבין עיניך כשאתה מדבר על הוצאת דברים מהקשרם

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:09:10

לא משנה מה היה המשך המשפט?…..
טוב אין לי יותר כח להתווכח. העובדה היא שאתה לא מקבל את הכרעת הרוב וזו המהות של הדמוקרטיה. עוד שנתיים תהיינה בחירות. מבטיח לך שגם אם יבחר אחמד זיXי כראש הממשלה הבא אני לא אצא לרחובואצעק חורבן ו ד-מו-קרט-יה. הכי הרבה אחפש מקום לחיות מחוץ למדינה הזו כמו יואל.
אולי אהיה שכן שלו ונשתה בירה עם נקניקיות ונקלל את לברון

the bird
the bird
21/08/2024 19:58:58

למה שיידעו מה המשך המשפט
זה לא בשבילם חצי אמת גרועה משקר !

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:28:11
Reply to  the bird

הבעיה הכי גדולה של המדינה הזו היא טפשורת!
ה"עיתונאים" אינם ישרים. היה צפוי שמשפטי נתניהו יגררו דיווחים יומיים מפורטים. לא בכל יום יש משפט של ראש ממשלה מכהן. בפועל העיתונאים כבר הבינו שהרוב (לא הכל) עורבא פרח ולכן אין דיווחים יומיים למעט כמה שופרות של נתניהו. ברם גם הם לא יכולים לרמות, הכי הרבה לתת פרשנות כי יש רשמת שמתעדת הכל.
קורא אובייקטיבי יודע לברור את המוץ מן התבן ולהבין מצוין מה היה שם ועד כמה אפשר לקחת בחשבון את מה שהשופרות אומרים.

the bird
the bird
21/08/2024 21:59:43

יש דיווחים יומיים מי שרוצה בטוויטר ועוד מקומות
לקרוא את הפרוטוקולים
אבל למה אם אפשר לאכול בכפית ולהמשיך לשנוא

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:39:33
Reply to  the bird

העניין הוא שהרוב המכריע, לא כמוני וכמוך שמחפשים את התרשומות שפתוחות לציבור אלא מחכים לשקרנים בטפשורת. אלה שמהנדסים דברים לפי מה שהפרקליטות רוצה. מה שהכי הדהים אותי שמאז תחילת המשפט קיימת בטפשורת ביקורת מוחצנת נגד השופטים. אם לא ירשיעו את נתניהו תהיה פה חגיגה תקשורתית מטורפת!

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:53:18

לא!
אוסלו נרצח על ידי ערפת
זה היה חלק מתורת השלבים.
כשנותנים קח…

שי אבן צור
21/08/2024 18:04:04

וע"י הכהניסטים

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:10:30

תגיד, כמה גולדשטיינים = ערפת?

שי אבן צור
21/08/2024 19:41:16

גולדשטיין היה המחבל המתאבד הראשון למיטב זיכרוני חחחחח

the bird
the bird
21/08/2024 20:03:50

טעות כבר ב1989 רצחו אותנו בפיגוע התאבדות
חבל לשכתב היסטוריה

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:31:05
Reply to  the bird

זו שיטה
גם גולדשטיין בכלל לא התאבד.
מאמין שחשב שיצליח בסוף לברוח משם.
קראתי באיזה מקום שהיה לו מעצור בנשק ואת זה ניצלו בשביל להתנקם בו.
הוא בתכלס רוצח אבל היה גם הלום צער מהמצב בו איבד חברים בידי מרצחים בשבועות שלפני כן

שי אבן צור
21/08/2024 21:14:11

חולירות! איך לא התביישו להתנקם בו בצורה כ"כ אכזרית?!?!

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:12:04

למה חולירות?

שי אבן צור
21/08/2024 22:28:54

כי הם ערבים, לא?

שי אבן צור
21/08/2024 20:59:01
Reply to  the bird

תזכיר לי

the bird
the bird
21/08/2024 19:58:17

מה היה לפני ההתנתקות קדימה ספר לנו?
כנראה שכחת להזכיר?
היו פיגועי ירי בגוש קטיף
היו קסאמים בודדים בקושי עד שדרות
ומה קרה מאז????

ששרון אמר דין נצרים כדין תל אביב אעלקק
אם יירו קסאם 1 ניכנס בהם פחחחח

שי אבן צור
21/08/2024 20:58:41
Reply to  the bird

חיילים נהרגו על בסיס קבוע
הכי זכורה התמונה של החיילים זוחלים על הברכיים בציר פילדלפי כדי למצוא חתיכות של החברים שלהם ולהביא אותם לקבר ישראל

the bird
the bird
21/08/2024 22:05:59

ועכשיו עשינו חיפושי גופות של ילדים ומשפחות בחצרות של הבתים שלהם בקיבוצים
גם אז ברפיח היו צריכים לעשות פרימטר בכל האזור אבל היה מי שמנע זאת

https://www.haaretz.co.il/misc/2004-05-16/ty-article/0000017f-e7ca-df5f-a17f-ffde93730000

מתי שתבינו שאנחנו נסוגים הטרור הולך אחרינו נתקדם

ביבי לא ביבי מעסיק אתכם כל היום
תתייחסו לעניין

NBA בדם
21/08/2024 22:08:12
Reply to  the bird

מדוייק

שי אבן צור
21/08/2024 22:28:18
Reply to  the bird

השבעה באוקטובר לא קשור בהתנתקות- הוא פשוט מחדל בקנה מידה אטומי ובכל אספקט שהוא, חלאס עם הגניבת דעת הזאת

שאלת מה היה לפני ההתנתקות ועניתי, לא דיברתי עליו

אבל אם כבר העלית את זה, אתה זוכר איך ביבי הצביע בקשר להתנתקות, נכון?

שי אבן צור
21/08/2024 22:43:53
Reply to  the bird

אשכרה נכנסתי ללינק שלך – זה שאמר שחצי אמת גרועה משקר – ומצאתי את זה:
'צו ביניים של בג"ץ שהוצא בעקבות עתירתם של 13 תושבים אסר על הצבא להמשיך בהריסה, אם היא אינה מתבצעת תוך לחימה או אינה מתחייבת מ"כורח צבאי מיידי"'

אי אי אי, מה יהיה?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:55:04

מה יהיה
נתניהו יפרוש מתישהוא ומישהו אחר יצטרך לטפל בבג"ץ ולהחזירו לימים שלפני בלי בג"ץ ובלי בצל"ם. מקווה שזה יקרה ושאז לא יהיו הפגנות ענק שחוסמות את המדינה.

the bird
the bird
21/08/2024 23:18:48

ומי קובע מה זה צורך צבאי מיידי בגץ
הצבא הפסיק להרוס בלי חשבון בגללם אם לא הבנת
כמו בדיוק שאין החלטה בגצית
להפסיק את הפרימטר שהיה בגבול עם עזה אחרי הגדר
300 מור הצבא ירה על כל מי שהתקרב
אלא בעקבות עתירה כזו של פעילי זכויות המחבלים
הצבא הודיע לבגץ
שמעכשיו הוא יירה רק על מי שייראה עם נשק מרחוק והופלה מה קרה
כל עזה היו על הגדר בהפגנות "מחאה"
אעלק בלי נשק שהתחבא בבגדים
וככה רצחו את בראל חדריה
ופיצצו חורים בגדר כהכנה לטבח
אז חלאס עם החארטות

לא נתנו לעשות פרימטר שופטינו הטובים והנעלים מעם
ושילמנו בחיילים ברפיח ובהמשך כשברחנו מעזה אז גם גדר לא היתה טובה להם שילמנו בטבח
תמשיכו להעריץ אותם

the bird
the bird
21/08/2024 23:21:28
Reply to  the bird

קח תחכים רצח משפחת חטואל יכל להימנע
אבל מפחד בגץ לא הרסו בתים רק אחרי
https://www.srugim.co.il/933201-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-20-%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%A8%D7%A6%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA-%D7%97%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:14:14

הציר היה מעבר צר מאד. עכשיו אחרי ששיטחו שם את הבתים יהיה לחמאס הרבה יותר קשה לתקוף. כל השטח יהיה נקי. בלי בג"ץ ובלי בצל"ם אפשר יהיה לירות במי שמתקרב!

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:52:16
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מאיזה צד?

yehuda
yehuda
21/08/2024 17:04:19
Reply to  Shenanigans

לא.
כבר למעלה משנה וחצי שהסקרים מלמדים שהרוב עם האופוזיציה.

NBA בדם
21/08/2024 17:08:41
Reply to  yehuda

עם עבאס וטיבי שאומרים שצהל טובח בפלשתינם.
שיהיה בהצלחה למדינת ישראל

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 17:51:49
Reply to  Shenanigans

זה אומר שהנסיונות שלכם נכשלו וממשיכים להיכשל.
אולי אתם צריכים לנסות משהו אחר בשביל להצליח? אולי מה שמביא לו את הניצחון זה שאתם לא פועלים נכון ומקטינים את תומכיו?
אני רואה איך יורדים פה על תומך ביבי ומתפלץ
לא יודע מה אתם צריכים לעשות, תחשוב לבד אבל תבין שבלי לשנות גישה תמשיכו להיכשל!!!!

Shenanigans
Shenanigans
21/08/2024 18:35:28

מי זה אתם?
אולי אני ליכודניק שרוצה להחליף את כל חברי הליכוד ששכחו לעבוד לטובת העם?
אולי אני איש הציונות הדתית שרוצה חברי כנסת פחות טרוריסטים?

אני לא חושב שליכודניק ממוצע צריך להצביע לגנץ, אני חושב שהוא צריך לעשות הכל כדי לגרום לחברי הכנסת בקואליציה להתפטר מרוב מחדלים

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 19:14:21
Reply to  Shenanigans

בינינו, הייתי רוצה לראות בליכוד אלטרנטיבה לביבי, חבל שאנחנו לא רואים אדם שיכול לתפוש את מקומו. אני דווקא מחזיק מאד מברקת וחושב שהוא בהחלט כול להיות האיש אחרי עידן נתניהו. אולי אז סוף סוף נקבל כמה שנים של שקט.

אור
אור
21/08/2024 19:50:41

איך יתפסו את מקומו כשכולם שם מלקקים לו כדי לשרוד בצמרת? הליכוד = ביבי

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 20:32:57
Reply to  אור

לא נכון
ביבי לא ישאר לנצח.
חושב שילך בסוף הקדנציה הזו. מקווה שעד אז נגמור עם חמאס חיזבאללה ואירן. וווווווווווווווווווווווווו נחש מה עוד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח רזי שתית מי מדוזה? איזה נגמור עם חמאס וחיזבאללה חחחח, המצב הזה ימשך שנים ואז,יחרטטו הסכם כלשהו והם שוב יתחמשו עד הסבב הבא

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:17:21

התישבה עליי מדוזה ולא משחררת.
אני אופטימי שנחסל את חמאס, חיזבאללה הפרוקסים והגרעינים מטהרן.
זה מה שנתניהו צריך לעשות. להשאיר מזרח תיכון בלי הגרעין האירני. לעשות שלום עם סעודייה ואז לפרוש. מניח שאם יעשה את זה יהיה מועמד לפרס נובל לשלום. היי, אם ערפת קיבל, למה לא פיפי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח פרס נובל זה חלק מהשוחד שביידן מציע לביבי יחד איתו כאילו להיזכר בהיסטוריה עם הסכם סעודיה ולהשאיר את המצב עם איראן חמאס וחיסבאללה עד העונג הבא.
ביבי לא יעשה כלום ימשוך עד סוף הקנדציה וילך לנוח לדעתי לא חושב שיתמודד שוב אבל לך תדע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כי מפחדים לעשות מהלך על המלך חחח זה כמו משחקי הכס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אתה לא ליכודניק 😁
מנחש בין לפיד למרץ.

Shenanigans
Shenanigans
22/08/2024 7:16:47

מצביע לליברמן בדיוק כמוך
אם בנט יתמודד שוב אני עשוי להצביע לו, מה תגיד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

כי לא מצליחים להעמיד חלופה מלא רוצים להעיף את ביבי אבל שהם מסתכלים על האופציות אומרים אלה אין מצב, זה הבעיה עומדים מול המוכל הכריזמטי רק מפגרים חסרי בינה צנונים!!!
אתה רואה את גנץ שרק מגמגם לא עונה אף פעם לשאלה ומעולם לא דיבר על אסטרטגיה כלשהי וכמה שבא לך לא להצביע לביבי הוא גורם לך לחזור לביבי!!!
לכן ביבי תמיד זכה לא כי העם מרוצה ממנו פשוט החלופות לצים.
בבחירות הבאות שימו דון ליברמן😉

NBA בדם
21/08/2024 20:59:12

דייקת
רק עזוב אותנו מליברמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה התחליף היחיד לרלבים

NBA בדם
21/08/2024 21:17:59

מבחינת מח הוא הכי טוב, אבל הוא נגד דתיים.
אל תשכח שהוא ישב עם עבאס והראשון שהתחיל את כל הטרלול של הבחירות הלא נגמרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הוא לא נגד דתיים הוא רק לא רוצה לתת קצבאות חינם.
לא שאני מאמין לו אני לא מצביע כבר שנים אבל בבחירות הקרובות עקב זה שביבי חייב ללכת ואני ממש אבל ממש לא רוצה לראות את גנץ או לפיד אצביע לו כי אין שום דבר אחר, הוא גם בדעה נכונה אבל כל עוד הוא לא רהמ אז אין לו שליטה על כלום.
בכל אופן רהמ הוא לא יהיה אז מעדיף שיהיה לו כוח כלשהו.
בעבר הרחוק גם הצבעתי לו

NBA בדם
21/08/2024 23:08:36

תלמיד ישיבה אחד הוא לא ישאיר.
הוא נגד כל מוסד שעוסק בדת.

Shenanigans
Shenanigans
22/08/2024 7:17:20
Reply to  NBA בדם

מצויין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ישב עם עבאס חחח ביבי זחל לעבאס, היה ממנה את סינוואר שר בטחון ודף רמטכל כדי להישאר בכסא

NBA בדם
21/08/2024 23:07:34

בסדר הוא לא שונה ממנו,בדבר הזה

שי אבן צור
22/08/2024 5:32:02

מי אמר שהוא היחיד?
מבחינתי, גם הכלבלב שלי או אפילו אבא שלי במצבו הנוכחי הם אחלה תחליפים

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:18:53

חלופה לא מצליחים להעמיד אבל לגנץ כן מעמידים.

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 17:15:11

יש משהו בדבריך, ביבי הגרוע מכולם, כי הוא גם הסיבה המאפשרת לגרועים ממנו, הוא עשה מזה קריירה. בכל מקרה זה לא נכון לגבי טראמפ מול האריס. קמאלה היא בעיה רצינית הרבה יותר מטראמפ. ועבור ישראל, בכלל.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:00:35
Reply to  thejanitor

מסכים לגבי קמאלה.
אלון מאסק העלה סקר בטוויטר מי יותר מתאים טראמפ זכה ב 75% קמאללה בשאר… זה היה לפני שעה וחצי בערך. אז היו 2 מליון הצבעות.

king devid
king devid
21/08/2024 12:14:48
Reply to  thejanitor

היי שלום אני מנסה להבין דיעות של אנשים,
אשמח לדעת מדוע את חושב כך על בן גביר וסמוטריץ, וגם על ביבי.
בכל מקרה אם דעותיך והשקפותיך הוחדרו ע"י תקשורת אויב סטייל ערוצי 12/13, זה לא משנה דעתך.
ואם בא לך לשלוח לי במייל אני אשמח
yehoasaf1@gmail.com
תודה

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 15:14:39
Reply to  king devid

שלך לי במייל ואענה לך שם
gofuckyour$elf@hotmail.co.il

שדות פופ לנצח
21/08/2024 15:22:57

הבדיחה הכי טובה שלך …lololol

שי אבן צור
21/08/2024 15:27:02

🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:01:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thejanitor
thejanitor
21/08/2024 15:49:54
Reply to  king devid

דעותיי והשקפותיי נקבעות רק על ידי תבונתי האישית, אני ניזון מכל ערוצי התקשורת במקביל, גם 12/13 גם 14 גם ישראל היום, גם פוקס גם סי אן אן.

באשר לשאלתך, ביבי הבן זונה הכי גדול בתולדות העם היהודי, כי הוא אגו מניאק שחושב רק על עצמו, כנראה מושפע מאישתו הפסיכופאטית. בן גביר וסמוטריץ הם שני פירומנים לא שונים מסינוואר ואיסמעיל הנייה, רק יהודים במקום מוסלמים.

אני סיימתי עם מדינת ישראל ב 2017, לצערי.

שי אבן צור
21/08/2024 16:11:23
Reply to  thejanitor

ביג לייק למעט המשפט האחרון – גם אם תהיה לי אפשרות, אני לא חושב שאהיה מסוגל לעזוב

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:05:30
Reply to  thejanitor

זהו שאני לא ניזון מהטמבלוויזיה.
אני קורא וואלה וישראל האיום.
אשתו של נתניהו באמת מוזרה שכחת שיש לו גם ילד אחד בטלן.
קצת קשה לי עם ההשוואה של שני הקיצונים מישראל לרוצח מעזה. למרות שהם לא כוס התה שלי לא חושה שידיהם מגואלות בדם של מאות אנשים נשים ילדים ותינוקות חפים מפשע!

Avri
Avri
21/08/2024 10:22:58
Reply to  סוסמעץ

נבהלתי מאוד מתגובתך. רצתי לקרוא את האמנות המייסדות של האו"ם, ארגון הבריאות העולמי והבנק העולמי. אני שמח לדווח שאפשר לנשום לרווחה, לא מצאתי אזכורים לפירוק תרבות המערב והשפעתה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

יש הרבה מן האמת במה שהוא אומר.
האינטרסים של כל חוקי המזומן וכו לא באו מלחימה בהון שחור… פשוט קל למכור את זה לאזרח הפשוט.
מאחורי זה יש רצון למעקב ואיסוף מידע.
ככל שיש לך פחות מזומן אתה נתון לחסדי השלטון והמערכת למשל.
ואז שאתה מבוסס אשראי בלבד אנשים כמו ביידן יכולים להטיל סנקציות עליך כי חסמת משלוח "הומניטרי" לעזה.
מחר מישהו פה לא יאהב אותך שאתה מפגין ויטיל עליך סנקציות שלא תוכל להוציא את הכסף שלך מהבנק….
תכניס לזה את כל הבינה מלאכותית ואמצעי המעקב בטלפונים ובמסכים שיודעים עליך הכל….
לא יודע לא מרגיש לי בטוח עם זה ככ ולא מאמין שזה נעשה לטובת הציבור….

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:06:44

שים את הכסף מתחת לבלטות.

שי אבן צור
21/08/2024 13:31:19
Reply to  סוסמעץ

שתף במידע המסעיר הזה!
אולי אשתכנע

LiorD
LiorD
21/08/2024 8:43:59
Reply to  thejanitor

לא יודע מי יהיה נשיא טוב לארה"ב. אני חי בישראל.
אני יודע שהרקורד של טראמפ כלפי ישראל כולל את 1. הכרה אמריקנית בריבונות ישראל בגולן 2. הכרה בירושלים כבירת ישראל והעברת השגרירות 3. הסכמי אברהם, קרי הסכמי שלום עם האמירויות, בחריין, מרוקו וסודאן.
אני לא הכי מצליח להבין למה ספציפית ישראלים כל כך חושבים שהוא רע להם. שיהיה.

אני גם מעריך את העזרה של הממשל הנוכחי לישראל, בעיקר בשנה האחרונה. אין מה להיות כפוי טובה, זה לא טריויאלי.
אבל לא שוכח שהאריס מינתה לאחרונה את נסרינה ברגזי, שכינתה תלונות סטודנטים יהודים על אנטישמיות "בריונות משפטית".. קרי, סטודנט שחוסמים לו את הכניסה לאוניברסיטה במחסום, כי הוא יהודי, ומעז להתלונן, הוא הבריון.
ובכלל, כרגע מי שמשתולל בהפגנות אנטישמיות חולניות, שכוללת שריפת דגלי ישראל כמנהג, וקריאה להשמדת ישראל ורצח יהודים (זוכרים את נשיאות האוניברסיטאות בקונגרס טוענות שקריאות לג'נוסייד נגד היהודים "תלוי בקונטקסט"?..), לא נראה לי שמצביע לטראמפ. נראה לי שאין להאריס צ'אנס בלי הקולות שלהם. אולי בגלל זה הממסד של הדמוקרטים לא הכי גינה את הפרעות האלה. במקרה הטוב קבלנו גמגומים. זאת לעומת גינוי ברור לזבלים שהסתובבו עם לפיד (טיפי טורץ'…) וצעקו ש"יהודים לא יחליפו אותנו"..

שי אבן צור
21/08/2024 10:04:08
Reply to  LiorD

גינוי ברור? באמת???
טראמפ אמר שבשרלוטסוויל היו אנשים טובים בשני הצדדים

LiorD
LiorD
21/08/2024 11:52:35

ידידי, בבקשה לערבב מישהו אחר.
ביום התקרית אמר:

“We condemn in the strongest possible terms this egregious display of hatred, bigotry and violence, on many sides. On many sides.”

יומיים אחרי זה בבית הלבן אמר בהצהרה רשמית:

Trump, Aug. 14, 2017: As I said on Saturday, we condemn in the strongest possible terms this egregious display of hatred, bigotry, and violence. It has no place in America.

And as I have said many times before: No matter the color of our skin, we all live under the same laws, we all salute the same great flag, and we are all made by the same almighty God. We must love each other, show affection for each other, and unite together in condemnation of hatred, bigotry, and violence. We must rediscover the bonds of love and loyalty that bring us together as Americans.

Racism is evil. And those who cause violence in its name are criminals and thugs, including the KKK, neo-Nazis, white supremacists, and other hate groups that are repugnant to everything we hold dear as Americans.

We are a nation founded on the truth that all of us are created equal. We are equal in the eyes of our Creator. We are equal under the law. And we are equal under our Constitution. Those who spread violence in the name of bigotry strike at the very core of America.

במסיבת עיתונאים הסביר את הערת ה "many sides" (שטפשית מסיבה אחרת, נגיע לזה)

“You had a group on one side that was bad,” Trump said. “And you had a group on the other side that was also very violent.” He added, “I’ve condemned neo-Nazis. I’ve condemned many different groups, but not all of those people were neo-Nazis, believe me. Not all of those people were white supremacists by any stretch.” 

ואני יכול להמשיך..
עם זאת ההגינות מחייבת, אמירת ה "many sides… fine people" היא פאשלה בגלל שמה שקרה (ואליו התייחס) זה שמישהו נדרס למוות. ויש אדם שדרס, ואדם שנקבר. אין כאן סימטריה. טוב שתיקן, חבל מאוד שאמר.

כעת, ניקח את התקרית הזו, ואת האמירה הזו, ונשווה את זה לכמעט שנה של אלימות פיזית נגד יהודים, איסור כניסה ליהודים למוסדות לימוד, אבטחה חזקה מאוד בכל מוסד יהודי, שריפת דגלי ישראל, קריאות של אלפים להשמדת יהודים, השמדת ישראל ואפילו דברים חמורים מזה. ואני רואה תמיכה להסתה הזו לא רק מצד "שוליים" (עליק) כמו אילהן עומר, ראשידה טליב וכו.. אלא גם מבכירות כמו אליזבת' וורן ולא רק. אז עם כל הכבוד לרקורד של ביידן בתמיכה בישראל (לא רק במלחמה הנוכחית. יש לאיש הרבה זכויות בתמיכה בנו, ולא רק לו במפלגה הדמוקרטית), אני לא מתרשם.

Last edited 29 days ago by LiorD
דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 12:02:43
Reply to  LiorD

עזוב שריפת דגלי ישראל.
תכלס שרפו שם את דגלי ארה"ב, עניין מקודש לאמריקאים!
מאמין שאם טראמפ חוזר, השורפים למיניהם יתפשו וישבו כמה שנים טובות בכלא.

שי אבן צור
21/08/2024 13:22:54
Reply to  LiorD

ליאור, בציטוט הראשון הוא ממהר לומר ואף מדגיש פעמיים – on many sides
הציטוט השני הוא גינוי גנרי שאף אחד לא יתווכח איתו

הציטוט הבא? ממש לא! ברגע שאתה אומר משהו ואז מוסיף "אבל" (מודגש) אזי ביטלת את כל מה שאמרת קודם. היו שם שתי קבוצות: גזענים ואלה שמתנגדים להם. אין שום דרך לייפות את זה. אסור לייפות את זה! אסור בתכלית האיסור לייצר את אותו איזון לא קדוש בעליל!
וזה בדיוק, אבל בדיוק, מה שהוא עשה!

הקבוצה השניה גם היתה מאוד אלימה? כולנו יודעים מאיזה צד האלימות הגיעה!

“You had a group on one side that was bad,” Trump said. “And you had a group on the other side that was also very violent.” He added, “I’ve condemned neo-Nazis. I’ve condemned many different groups, but not all of those people were neo-Nazis, believe me. Not all of those people were white supremacists by any stretch.” 

Last edited 28 days ago by שי אבן צור
דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 18:08:40
Reply to  LiorD

אני אסביר לך למה?
את כל הדברים הטובים האלה הוא עשה עם נתניהו.
אם זה היה עם בנט, הוא היה נחשב היום חסיד אומות העולם.

השור
21/08/2024 18:10:20
Reply to  thejanitor

למי שאינו צופה פוקס / ערוץ 14 והרשת של איילון מאסק נגלית מציאות אחרת. בתקופת ממשל ביידן-קמלה, נוצרו יותר מקומות תעסוקה מכל ממשל אחר (לפחות ביובל האחרון), פחת הפשע משמעותית ואפילו מספר המהגרים (בדיקת מספרים נטו לא קשקשת של טראמפ). בנוסף, השקעה בתשתיות יסוד הגדולה מאז FDR והשקעה אדירה בתעשיה ירוקה ותעשיית שבבים מתקדמת ⬅️יביאו את ארה"ב להמשיך להוביל את העולם.
בזירה הבנ"ל, מה שביידן עשה מול סין ורוסיה, ילמד בספרי ההסטוריה כדוגמא ומופת לנטרול חביות אבק שריפה המקבילות לבלקן של תחילת המאה הקודמת. לולא ביבי גם כאן התקפת ה 7.10 הייתה הופכת להסדר איזורי מקיף עם רשות 'מחודשת' בעלת אינטרס מובנה לחיסול החמאס (שזרק מהחלונות את אנשיה). (אם תרצה, בפרטי ארחיב על כך, זה תחום ההתמחות שלי).
ככלל, להגדיר מליוני אנשים כמפגרים, זה בעייתי. זה גם לא שהם מרושעים. מי שחושב אחרת ממני, בעיקר, חשוף לנתונים אחרים. אין ספק, שלו הייתי צופה בערוץ 14, בלעדית, הייתי משתכנע שנתניהו הוא הגדול מכולם. ומי שצופה בפוקס (ויש אפילו ערוצים יותר הזויים) או באלגוריתם של איילון מאסק בוודאי שיגיע למסקנות שלך.

שי אבן צור
21/08/2024 18:26:11
Reply to  השור

תודה לאל שאתה קיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מאמין לכל מילה שהוא כתב כאילו זה אמיתי או שהדטה עליו הוא מסתמך אמיתי

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 21:56:44
Reply to  השור

שור תודה על התגובה למרות שיש בה הרבה אי דיוקים, אני אחדד ברשותך

פשיעה:
הנתונים שהציג הנשיא ביידן אכן מבוססים על דוח הרבעוני של ה-FBI, אך יש לקחת בחשבון כי מאז 2021 שינתה הסוכנות את הדרך בה היא אוספת את המידע מהרשויות המקומיות.
רק 71% מהרשויות סיפקו נתונים לדוח הנוכחי, מה שמוביל לתמונה חלקית בלבד של מצב הפשיעה. במיוחד יש לציין כי ערים גדולות ומשמעותיות כמו לוס אנג’לס, שיקגו, סן פרנסיסקו, אוקלנד וניו אורלינס, שבהן שיעורי הפשיעה ידועים כגבוהים, לא נכללו בדוח הזה. לכן, השוואת הנתונים הללו לתקופות קודמות עלולה להטעות את הציבור.

כלכלה:
אין ספק כי במהלך כהונתו של הנשיא ביידן, נוסף מספר רב של משרות לשוק העבודה, אך חשוב להדגיש כי חלק ניכר מהן הן משרות שהושמדו במהלך משבר הקורונה.

במקביל, יש לתת את הקרדיט הראוי לנשיא טראמפ, שבתקופתו הגיע שיעור האבטלה ל-3.5% – הנמוך ביותר מזה חמישים שנה.

למרות זאת, לא ניתן להתעלם מהעלייה המשמעותית באינפלציה בתקופת ביידן, אשר הובילה לעלייה בריבית (interest rate) ולזינוק של כ-35% במחירי הדיור, כמו גם עלייה במחירי הדלק.

הגירה:
נכון להיום, המספרים העדכניים מראים כי תחת כהונתו של הנשיא ביידן, מספר המהגרים הבלתי חוקיים שהגיעו לגבול ארצות הברית הוכפל בהשוואה לתקופת טראמפ. נתונים אלו מצביעים על כך שהממשל הנוכחי מתמודד עם אתגר משמעותי בתחום ההגירה, ומדיניותו בתחום זוכה לביקורת רבה מצד גורמים שונים.

זה העובדות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדוחות האלה אמינים כמו החמאס כאילו יש על זה בקרה או משהו יכולים לחרטט מה שרושמים, גם סטט אפשר להנדס כמו שגיא עושה פה לא מעט😁

השור
22/08/2024 23:12:34
  1. המוסדות הללו מספקים את הדוחות עצמאיים לחלוטין ונחשבים מאוד אמינים: Pew Research Center, PolitiFact ועוד מציגים תמונה די אחידה עליה חדה מאוד בפשיעה האלימה והרכושית לקראת סוף תקופת טראפ (שכמובן זלגה גם לשנה הראשונה של ביידן), אך מאז ירדה בהתמדה. במיוחד הפשיעה האלימה. יוצא הדופן היחיד שמציג תמונה יותר מורכבת הוא The Marshall Project שגם מסכים לגבי הפשיעה האלימה אך אכן מתייחס לכך שה NCVS מציג נתונים אחרים לפיהם הפשיעה הרכושית חזרה לעלות. להשוות לחמאס נשמע כמו טיעונים של ינון מגל\טראמפ אז הרשה לי לא להגיב…אני באמת מנסה לעשות את הדיון מכבד.
  2. אשמח לנתונים על מה אתה מבסס את המצב הכלכלי הנפלא בתקופת טראמפ. שני הדברים הטובים שהתרחשו בתקופתו לא קשורים אליו (ירידה בזיהום בתקופת הסגרים ולצידם ירידה במחירי הדלק העולמיים (הייתה תקופה שמחיר חבית נפט היה שלילי או משהו כזה). כך גם עניין מחירי הדלק בתקופת ביידן – ברור שעם חזרת העולם מהקורונה והמלחמה הכלכלית עם רוסיה (ספקית נפט וגז עצומה) יהיו השלכות.
  3. האינפלציה שלאחר הקורונה הייתה תופעה עולמית, וגם הגיוני שכך. אך ארה"ב התאוששה מהמשבר נהדר – בזכות פעילות מאוד חיובית של השקעה אדירה בתשתיות ובתשתיות הנכונות (חוזות פני עתיד). ואפילו בעניין זה (ועל אף הריבית הגבוהה, לאחרונה האינפלציה ירדה מתחת ל 3%.
  4. אשמח למקורות שלך באשר להגירה, כי אני מכיר נתונים אחרים. במיוחד בשנה האחרונה אחרי שביידן החל עם הצווים הנשיאותיים – זאת לאחר, שטראמפ הכשיל את הפעולה המשותפת שנוסחה בשיתוף פעולה בין מפלגתי (מזכיר קצת את התנהגות מפלגות הימין בכנסת בקיץ שלפני הבחירות האחרונות כאשר התנגדו בכנסת אפילו להארכת חוקי החירום בשטחים).
שי אבן צור
21/08/2024 5:27:27

אנט מדבר הרבה יותר מדי שטויות שחצניות – זה עלול לעלות לו ביוקר

אלה דברים שעדיף לא להגיד בכל מקרה אבל אם כבר הם נאמרים אז כדאי שיהיו לו מספיק קבלות ברזומה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 6:41:23

אין ספק, אנט צודק. הכדרור, יכולת הקליעה המסירה … כל אלו השתפרו משמעותית מאז אותה תקופה. מי שצופה במשחקים משנות ה-80 בעיניים של היום עלול לחשוב שמדובר בנגרים.

שי אבן צור
21/08/2024 8:36:42

ברור שהרמה עלתה מאז אבל קצת ריספקט לא הרג אף אחד
חוץ מזה, אם אני רואה היילייטס של גדולי התקופה ההיא אז אני מתלהב ועוד איך

השור
21/08/2024 18:12:23

אני חושב שזה בעיקר משחק אחר ולפיכך האבולוציה של המשחק הביאה לפיתוח מיומנויות אחרות. …

שי אבן צור
21/08/2024 18:26:40
Reply to  השור

יש בזה משהו

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 8:55:36

הכדרור עלה כי מותר לעשות דברים שפעם היה אסור.
הקליעה מבחוץ עלתה כי רק על זה מתאמנים. הקליעה ממיד ריינג' ופוסט ירדה.
המסירה לא השתפרה. אולי קל יותר למסור היום כי יש מרחבים הרבה יותר גדולים בהתקפה בגלל הריווח. וגם כי אסור לשמור.

Avri
Avri
21/08/2024 10:24:20

אנט צודק? אז רק לג'ורדן היה סקילס?

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 14:49:12
Reply to  Avri

לקארים ולאולג'ואן היה סט כישורים עצום, אין ספק בכך. אבל כשאנט מדבר על סקילס, הוא מתכוון לכדרור, שליטה בגוף, ויכולת לשחק עם הפנים לסל.

כל שחקן שנולד בשנות ה-2000 וצופה בכדורסל של שנות ה-80, עלול לחשוב שמדובר בכדורסל נוראי – ובמידה מסוימת, בצדק. בתקופה ההיא, הקרוס אובר רק התחיל להיכנס למשחק, והיה ברמה נמוכה מאוד. מעטים ידעו לכדרר בצורה יעילה עם שתי הידיים ולשחק עם הפנים לסל וגם זה במרחק שנות אור מהיום .

הקליעה הייתה רחוקה מהרמה של היום, ויכולת המסירה הייתה מוגבלת הרבה יותר (תזכור את האיבודים של מג'יק מול בוסטון). אפשר בהחלט להבין את נקודת המבט שלו.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
21/08/2024 5:28:57

חוסר השילוב של קומינגה הוא בהחלט לחובת סטיב קר.. אני משוכנע שקומינגה שחקן מצויין ,אבל הוא לא קיבל בכלל דקות עד שאיים על הקבוצה במהלך העונה ואז בדרך נס מספר הדקות שלו עלה.

הוורירס אירגון שלא משלב צעירים נקודה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הטרייד הזה נשמע כמו בלוני הניסוי האלה שהנרגן מפריח כאן מפעם לפעם, בנוסח "גולדן סטייט מעבירה את חואן טוסקנו אנדרסון, בחירת סיבוב שני, ושלושה חיוכים של סטף, עבור יוקיץ' ואארון גורדון", ומתפלא שאף אחד לא חושב שזה טרייד מוצלח במיוחד
😉
רוצה לומר – לא יודע אם אני עושה את הטרייד הזה אחד על אחד, לא כל שכן עם כל התוספות, אבל אפשר לבדוק בשרלוט, מי יודע, אולי הם יסכימו.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

עידו גילרי
21/08/2024 7:42:04

הטרייד הזה בעיקר לא יכול לקרות.

Avri
Avri
21/08/2024 10:25:56

וגם אם היה קורה, זה טרייד נוראי לשתי הקבוצות. הייתי רוצה לראות את הפנים של סטף כשאומרים לו שקיבלו שתי בחירות שנים קדימה.

שלהבת
21/08/2024 6:30:34

שרודר מתכתב עם אורן מנור שלנו.

תודה רבה, מנחם, מים מהסלע כרגיל.

רן הנרגן
רן הנרגן
21/08/2024 6:30:53

ההצעה להחליף את קמינגה בבחירות דראפט עתידיות ובקלדון גונסון היא נון סטארטר מבחינת ג"ס. ג"ס מחפשת שחקן דומיננטי שיכול להיות אופציה 2 בהתקפה. גונסון לא עונה על הדרישה הזו בין היתר מכיוון שג"ס צריכה SF גבוה ולא גארד.
בחירות הדראפט נחמדות מאד אבל לא מה שג"ס צריכה. אם היה מדובר בעסקה משולשת, עם יוטה למשל על מרקנן יתכן והיה נרקם מהלך אבל זה לא עלה על הפרק.
קמינגה , מבטיח יותר מגונסון אבל גם קמינגה של המחצית השניה של העונה הקודמת לא מגיע לרמה הנדרשת. יש לו 20 – 30 משחקים בתחילת העונה להראות האם כדי לג"ס לתת לו את החוזה שהוא מבקש.

Avri
Avri
21/08/2024 10:28:13

אפשר לעזוב את מרקאנן בשקט עכשיו, וטוב שכך כי גם איתו אין לכם קונטנדרית. או שמשום מקום איזה יאניס עושה דוראנט, או שזה הזמן לפירוק ולתת לסטף ללכת למקום אחר.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 6:34:37

אייייי, איזה יופי של פוסט.
כל הטעויות הקטנות רק עושות אותו יותר פיקנטי ומצחיק.
הגדולה של פרופ' לס!
אז כן, גף מוכר גזוז ברחוב הרצל משנת 19012.
גזוז אורנג'דה. לא חושב שיש לו 5 מליארד, אולי כן.
5 גרוש והסלטיקס שלו חלקית. הוא יהיה בעל הדעה אבל השותפים האחרים ישארו בסביבה עם קצת אחוזים. את האקזיט הם עשו.
אבל מנחם, התעלית על עצמך עם גיילן ברונסון האב של היהודייה היפה, האמת היא יכולה להיות אפילו הנכדה שלו.
קייטלין קלארק תופעת טבע. נערת חיווריין בשדה של פטוניות סגולות (P. CEEEEE)…
מאד מקווה שלונזו יתן עונה טובה ובעיקר בריאה. סך הכל בחור טוב אחרי שהתנקו לו רוב הג'וקים במח.
סטיב קר? איכס!!!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כתבתי לא מעט ביקורת על התנהלותו המקצועית של קאר בנבחרת ארה"ב.אבל כל הכבוד לו על שהוא לגמרי לא אדיש לנעשה בארה"ב.קאר שאיבד את אביו בגיל צעיר בגלל פעולת טירור בלבנון,מבין עד כמה החזרה האפשרית של טראמפ לשלטון מסוכנת מאוד לארה"ב,מדובר בדמגוג סטייל ביבי,אדם חסר אחריות,עוד פוליטיקאי מושחת שרוצה להתחמק מעונש באמצעות נשיאות.חוץ מכמה קשקושים שלו לא תרם כלום לישראל,בין היתר עזר להביא לנו את הימין הקיצוני ,שמזיק וממשיך להזיק למדינה.
הטרייד לספרס גרוע וטוב שהוא רק בתיאוריה.לא הייתי נותן שום בחירת דראפט עבור קומינגה,היה לו פוטנציאל,חלק קטן ממנו מומש,וזהו נגמר! שג. סטייט תשבור את הראש מה לעשות איתו.
לונזו בול כנראה חוזר אבל לאיפה? לשיקגו קבוצה חסרת זהות ,אני במקומו נשאר בבית וממשיך את תהליך ההחלמה.בשנה הבאה בול,לוין ,וויציץ שלושה שחקני חמישיה כולם מועמדים לטרייד,רק שיקחו אותם.
ואגב השימוש במילה להטריד.להטריד זה להציק , להפריע. אז למה לא להשתמש במושג כל
כך פשוט למכור שחקן.
בפירוש מדובר במכירה עם תמורה בצידה. ממתי מכירה מתבצעת רק תמורת מזומן.
מה מיוחד בדברי שרודר? ממש שום דבר ,אידיוט מי שמגיב ומתרגש מזה.
אנט תקרא את דברי שרודר על I Q ותבין כמה שהוא צדק.לא יזיק אם תתאמן עוד יותר עם כדור ותשתמש יותר בידיים מאשר בפה,משלמים לך על ביצועים במגרש,לא מצפים ממך להיות אדגר אלן פו.

MBK
MBK
21/08/2024 7:16:38

תודה מנחם על מעורב משובח
לא ידעתי שאפשר לקנות קבוצת NBA באמזון

עידו גילרי
21/08/2024 7:39:22
Reply to  MBK

אם אפשר בעלי אקספרס…

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 8:01:54

אתה מפגיז לאחרונה. מתכונן למלחמה הגדולה?

עידו גילרי
21/08/2024 8:02:26

מי האויב…?

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 8:51:33

הכל בכל. גוג ומגוג

עידו גילרי
21/08/2024 8:53:35

תוג ומגוג.

אשך טמיר המקורי
21/08/2024 10:36:37

אפילו יותר גרוע.

השור
21/08/2024 18:14:07

בעלי אקספרס תקנה גולדן ותקבל הפועל גבת

עידו גילרי
21/08/2024 20:06:08
Reply to  השור

זה בערך מה שקרה לו…
חשב שהוא קונה דוראנט וקיבל בסוף בן סימונס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😆😆😆

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

😅😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראמפ הולך לזכות סטיב קר אחכ יתבכיין. הוא מזכיר לי את בלינקן 1 לאחד גם ברפות ההבנה שלהם וגם בייצוגיות.
סטיב קר זה לשון אובמה כולם יודעים שהדמוקרטים בעד הפלסטינים חצי מפלגה אצלם גיאהדיסטים עם חליפות "מלומדים" או
ח'ליפות.
לא יודע איזה יהודי יכול להצביע להם (בטח יש לא מעט שם) אבל גם פה יהודים מצביעים לבלד😉
מקווה שארהב תלמד מהטעויות של האירופאיות אחרת עוד 20 שנה לטראסט דה פרוסס יקראו פה טראסט דה אללה.
הרבה יהודים אבל התפקחו שם ואישית כל מי שאני מכיר יצביע לטראמפ וגם חבריהם ככה הם אומרים, ההפגנות באו בטוב זה העיר את היהודים שם ומקווה גם כמה אמריקאים.

שי אבן צור
21/08/2024 8:44:41

גוזר ושומר
!Go Kamala

שי אבן צור
21/08/2024 8:52:39

בקיצון של הדמוקרטים יש פרו פלסטינים ו bds
בקיצון של הרפובליקנים יש נאצים שצועקים בריש גלי ש jews will not replace us
https://youtu.be/EiAT2IEzJAc

הטיפוסים האלה מפחידים אותי קצת יותר. טיפה'לה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי מצחיק הדמוקרטים כותבים הסכם משלהם משכנעים את ביבי הלחיץ ואומרים יש עסקה חחחח שכחו את החמאס
ואז הם מודאגים מקריסת העסקה חחח.
זה אחד המצחיקים שברור כבר שלא תהיה עסקה. ליצנים של דיבורים.
אף צד לא מעוניין בה והאמריקאים רוצים אותה כדי להציג הישג לקראת הבחירות.
מה אכפת להם מי ימות פה בישראל?
פה יש ליצנים במערכת הבטחון שאומרים שנוכל לחזור לפילי מתי שנרצה…על מי הם עובדים? 20 שנה לא עשיתם שם כלום ונתתם לנשק לעבור חופשי ביודעין.
מי יתן לכם לחזור לשם?
ובאיזה מחיר? עוד חיילים שיהרגו על מקום שמחזיקים בו כרגע?

אף אחד לא מוכן לומר אמת לעזה יש רק 2 פתרונות

1. לקיחת השטח והתיישבות יהודית בו כעונש על מה שעשו. ושליטה ישראלית מוחלטת מכל פן.

2. שליטה אמריקאית בעזה עם חיילים שלהם והכל.

כל פתרון אחר יחזיר את המנהרות, הנשק והטרור, הם כולם מחבלים שם ורוצים בהרג יהודים. לא משנה איזה ערבי ישימו שם סעודי, קטארי, איראני, סורי, פלסטיני זה יחזור לטרור.
אף אחד לא אומר את האמת לציבור.

Guy d
Guy d
21/08/2024 11:00:23

1. ברור לך שלא תהיה עסקה, למרות שכבר היתה עסקה לחלופי חטופים במלחמה הזאת. זאת הנחה חסרת בסיס.
2. אתה אומר שלחזור לפילדפיה יעלה בחיילים הרוגים, מצד שני מציע שנחזיק בטחונית ברצועה ואפילו ניישב אותה ומתעלם מכמויות החיילים והאזרחים שיהרגו כתוצאה ממהלך שכזה.
3. שליטה חיצונית באמצעיים צבאיים זה לא פתרון ארוך טווח, האוכלוסיה המקומית תמיד תתמרד לא משנה כמה פעמים המרד יכשל, הגוף השולט יישחק כלכלית, פוליטית ומוסרית ולבסוף יתקפל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

העסקה הראשונה הייתה כי נשארו להם עוד חטופים ביד. הם לא ישארו בלי חטופים בכלל.

2. אם תנהל מלחמה כמו שצריך ולא כמו היום לא יהיו הרוגים אלא רק בצד שלהם, קשה ואכזרי לא בפינצטה.
דבר שני לא הצעתי אלא נתתי את 2 הפתרונות היחידים. יוניפל אום שמום ניסו בלבנון וראית כמה טוב זה עבד. בהנחה שהאמריקאים לא יסכימו לשלוט שם אז כן זה הפתרון היחיד. איך הם יהרגו אם לא יהיה נשק ויהיה פיקוח חזק ונוקשה?

3. האוכלוסייה לא תתמרד כי היא תהיה חלשה ובלי נשק וזה עדיף על המצב הקודם.
מי שיתמרד יקבל כדור בראש זו צריכה להיות המדיניות. הם מעריצים כוח הרי ככה בדיוק סינוואר שולט בהם ראית מישהו שם שהתמרד נגדם?

Guy d
Guy d
21/08/2024 14:25:40

1. על מה את מבסס את האמירה שהם לא ישארו בלי חטופים בכלל?

2. לא מבין מה הכוונה "מלחמה כמו שצריך", על איזה פינצטה אתה מדבר? כבר יש איזה 50,000 הרוגים בצד הפלשתינאי. אולי תפרט איך אתה חושב שצריך לנהל את הלחימה בעזה?

3. אני לא הצעתי או"ם שמום או יוניפל, לא צריך להסתמך על אחרים שיפתרו לנו את הבעיות שלנו. אפשר כמובן לקבל עזרה ולעבוד בשיתוף פעולה.

4. האוכלוסייה בעזה כבר חלשה ועדיין מתמרדת, לא תוכל להפחיד את מי שאין לו מה להפסיד במוות.
לא תוכל למנוע מהם להשיג כל סוג של כלי נשק.

5. שים לב, אתה מציע שאנחנו נתנהל בדיוק כמו סינוואר! זה לגיטימי מבחינתך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

50 אלף הרוגים זה דיווחים של חמאס אמין בערך כמו…חמאס.
דבר שני 50 אלף זה כלום יש שם עוד 2 מיליון מחבלים בהווה ועתידיים, צריך הרבה יותר. מלחמה כמו שצריך זה לפציץ ולשטח והרבה בלי להכין מחבלים תתפנו וזה ואם יש סביב מחבל כל מיני "בלתי מעורבים"…

2. האוכלוסייה בעזה לא מתמרדת והרכינה ראש לפני סינוואר וגם עכשיו לא עושה כלום מול החמאס.

3. איך אתה חושב הערבים נשלטים במדינותיהם בעולם? כמו עי סינוואר.

Guy d
Guy d
21/08/2024 21:41:23

1. אני לא יודע אם אתה רציני (מקווה שלא), אבל אם ה"מלחמה כמו שצריך" שלך זה לחסל את כל האוכלוסיה בעזה אז אתה לא יודע מה זאת מלחמה וגרוע מכך אתה הולך ומאבד את צלם אנושיותך (השוואות לעוולות שנעשו לעם היהודי מתבקשות)

2. אתה רוצה לאמץ את השיטות של החמאס? לא ענית לשאלה הזאת גם בפעם הקודמת.

שי אבן צור
21/08/2024 21:54:20
Reply to  Guy d

הוא רציני כמו התקף לב

הקטע הוא שאח"כ הוא לא יבין למה שונאים אותנו כ"כ – יצורים טהורים שכמונו
הרי מה כבר עשינו? כולה השמדנו 2 מיליון מחבלים! כמו שצריך!!!

Last edited 28 days ago by שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמדנו 2 מיליון מחבלים ועשינו טובה לעולם. שונאים אותנו לא בגלל זה אל תדאג תמיד ימציאו לך סיבות.
עצוב שלא למדתם כלום מה7.10, זה ככ ויכוח של לפני ה7.10.
מדהים שאנשים עדיין חושבים שחמאס זה איזה קומץ ויש הבדל ביניהם לפתח, גיאהד, דאעש או כל ארגון אחר שמנהל אותם.
קטאר איראן כולם אותם מחבלים, גם המצרים והירדנים.
המצרים עובדים עלינו בהפוכה ושולחים נשק שילחמו בנו.
כולם אותו זבל המעוניינים בהרג יהודים.
עצוב ששמו לכם מראה מול העיניים לכל מאמיני השלום ולחיות זה לצד זה ואתם עדיין לא רואים וחושבים שאפשר לחיות לצידם או יחד איתם.

שי אבן צור
21/08/2024 23:10:00

אתה צודק!
בוא נשמיד את כווווולם – מה כבר יכול להשתבש? איזה השלכות כבר יכולות להיות?

זה סתם השמאלנות הרופסת ויפת הנפש שלי שסבורה שיהיו לזה השלכות מסוימות – עדיף לזרוק אותה לים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך בחכמה. השלכות? חחח מה יעשו יגנו באום יגידו נו נו נו
איזה שלכות יש לסינוואר, נסראללה? 😅😅
שלח לשופט בהאג מזוודה או קריפטו של מיליונים והוא ישים כיפה ויהפוך להיות ציוני.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 22:18:41
Reply to  Guy d

הדוקטרינה הצבאית של ישראל מדגישה את הצורך בלחימה בעצימות גבוהה משמעותית לזמן קצר, מתוך הבנה שהמצב הביטחוני מחייב תגובה מהירה ויעילה. חשוב לזכור כי רוב מ”הבלתי מעורבים” אינם בהכרח אזרחים תמימים, אלא תומכי טרור שמשתתפים בפעולות טרור אך לא נמצאים באופן רשמי תחת ארגוני הטרור המוכרים כמו חמאס.

חוק הבינלאומי, מגדיר את היחס הנכון לאוכלוסייה הנמצאת תחת שלטון טרור והאם מותר להפציץ (דרך אגב מותר)

במלחמות העבר, כולל במלחמת העולם השנייה, נהרגו מיליוני אזרחים כתוצאה מהלחימה. לדוגמה, במהלך הניצחון על גרמניה הנאצית נהרגו כ-2 מיליון אזרחים גרמנים. כאשר בנות הברית הפציצו ערים כמו דרזדן, לא נעשתה הבחנה בין ״אזרחים״ ללוחמים ובצדק.

הבעיה כמו ששמעון ציין זה שביבי רכיכה, וגם אלא שאומרים לעזוב את ציר פילדלפי יש להם המון דם על הידיים

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:32:34

הדוקטרינה של ישראל היתה שהמלחמות הגדולות הן פסה, צריך צבא קטן וחכם וזהו. מי הממציא? אודי חמודי ברקי, הדוקטרינה הזו הלכה והתפתחה. לא נכבוש יותר. נצא למבצעים, נקטין את הצבא, נסגור אוגדות. כל הרמטכלים מתחילת המילניום ועד ימנו אלו הוסללו לדרך הזו. זה הפך להיות צבא קטן ואבו חוכם שיש לו מדינה ומעליו ומעליה השכינה בג"ץ…
מה שמנצח מלחמה זה לא צבא קטן. זה חי"ר ושריון!
זהו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם יצאו מלבנון עשו התנתקות והם עדיין רודפים אחרינו לא מבינים מול איזה אויב נלחמים, זה לא אויב מערבי עם ראש וחשיבה מערביים זה משהו אחר ופה חושבים בראש מערבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/08/2024 22:59:39

מי שתומך בהשתמטות חרדים זה ביבי למיטב ידיעתי, מי שפחד להפציץ את ראשי החמאס והחליט להפציץ דיונות זה ביבי.
להאשים את ברק בשגיאות של ביבי זה לא מדויק בלשון המעטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

בחמאס נוהגים בשיטות של החמאס.
עניתי בסעיף 3 איך אתה חושב הערבים נשלטים במדינתם? עיראק? סוריה? לבנון? איראן? מצרים? כיצד,שולטים בהם שם?
בדרכי סינוואר, זה מה הם מבינים לצערנו.
לא תצליח לשנות את הלך מחשבתם אם זה מה שאתה חושב.

לא מאבד שום צלם אנוש אני ריאלי 50 אלף זה כלום זה פינטס חצי מיליון היה נשמע יותר מתאים, שלא יהיה לך ספקות כל אחד מהם שאתה מרחם עליהם היה עורף לך את הראש עם מעדר.

כולם שם מחבלים או מחבלים עתידיים ומול הרוע הזה צריך אכזריות, עוצמה ועמידות.
אתה לא יכול להילחם בהם בשיטות של אמנות עולם מערבי והאג וכו שהאג כולו משוחד על ידי אותם המחבלים במזוודות.
אני רציני לחלוטין.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:59:45

לפי פירסומים, אסד הרג בין 400 אלף לחצי מליון. התוצאה היתה שכמה מליוני סורים הפכו לפליטים ועזבו את סוריה. אני מקווה שרוב ערביי עזה יקבלו מהם דוגמה ויעזבו מיד כשתהייה להם הזדמנות אבל זו תקווה של שוטים. חלומות באספמייה. אני זוכר את דרום עזה ורפיח לפני 40 שנה. דיונות חול מטריפות. לא נשאר מהן כלום.
🙁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה זה עובד איתם, זה הלך מחשבה שקשה לראש מערבי לקבל אבל זה האויב שלנו לצערנו.
את אסד מחזיקים עכשיו בביצים האיראנים והרוסים חחח
באזור בו אנו חיים אין מוח אז צריך כוח אין ברירה.

Guy d
Guy d
22/08/2024 8:46:48

אתה יודע איפה עוד היו דיונות חול מדהימות? בראשון לציון, חולון ובת ים. לא נשאר מהן כלום.

Guy d
Guy d
21/08/2024 23:29:09

מצד אחד אתה אומר כולם שם מחבלים או מחבלים עתידיים (מזה מחבלים עתידיים? זה ניסוח מכובס לחפים מפשע)
מצד שני אתה אומר, בואו ננהג כמוהם. אז נהיה לא יותר טובים ממחבלים.

50,000 אלף זה כלום אמרת. מספר חללי ישראל מאז 1860 עומד על 25,000, מזה? חצי מכלום. בוא תגיד את זה בטקס יום הזכרון הקרוב למקום מגוריך.

אני לא מאמין שאפשר לפתור בעיות עם אכזריות, מאמין שהגישה הזאת רק מחמירה בעיות.

עוצמה ועמידות זה היכולת לפעול לפי הערכים שאתה מאמין בהם לנוכח הסיטואציה, למצוא את הדרך וללכת בא כשהיא קשה.

להשתלח ולשבור את הכלים זאת חולשה וחוסר שליטה.

שי אבן צור
22/08/2024 5:38:47
Reply to  Guy d

מחבלים עתידיים זה לא ניסוח מכובס, זה ניסוח מלוכלך שכולל בתוכו ילדים ותינוקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאמס זה כתב הראשי של חצר המלך לכן הוא מקבל את הידיעות.
הוא מדוברי התאגיד

Berch
21/08/2024 8:09:18

אחלה מעורב
יפה לבזוס שאחרי שהתחלק עם גרושתו נשאר לו מספיק כדי לקנות את הסלטיקס
🤣

Avri
Avri
21/08/2024 10:33:20
Reply to  Berch

נשאר לו מספיק בשביל לקנות בערך את כל הליגה. פעמיים. כמעט שלוש פעמים. לבחור יש 200 מיליארד דולרים, כשהערכת הערך של כל קבוצות הליגה יחדיו היא 75 מליארד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

😅😅

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 8:09:58

זה מצחיק וקצת ישן אבל לא יכלתי להשאיר רק לעצמי.
https://www.facebook.com/watch?v=2398128850393501

LiorD
LiorD
21/08/2024 9:36:19

דל"פ: ההסבר שלי "למה קמינגה לא מצליח בווריורס" הוא שהוא לא שחקן top 50 בליגה. הוא אתלט יוצא דופן, ויש לו הבלחות של אול סטאר, אין ספק. אבל זה לא משכנע. היו לו המון הזדמנויות, בארגון מפרגן מאוד.

Last edited 29 days ago by LiorD
עמיחי קטן
21/08/2024 9:44:34

תודה על המעורב מנחם.
אני מקווה בשביל לונזו בול שיצליח לחזור לשחק, אבל יותר חשוב שיהיה קודם בריא ולא יסתבך שוב בפציעות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/08/2024 9:55:44

תודה רבה מנחם

צפנת פענח
צפנת פענח
21/08/2024 10:08:46

קומינגה לא מצליח כי הברגים בראש קצת רופפים .
אבל אולי במקום אחר הם יסתדרו .
הטרייד עם הספרס מצויין .

המשגיח
21/08/2024 10:18:43

תודה דוק.
שלונזו יקים קבוצה עם בן סימונס ויעזוב אותנו

עידו גילרי
21/08/2024 11:01:40
Reply to  המשגיח

לא מסכים עם הגישה הזו.
הם לא דומים בשום דבר מעבר לנטייה להיפצע.
לונזו הראה גישה מאד חיובית מהיום הראשון שלו בליגה ומגיע לו לחזור למגרשים אחרי כל מה שהוא עבר.

Jonathan
21/08/2024 10:30:25

תודה מנחם

Yp
Yp
21/08/2024 10:39:55

בוקר מצוין לכולם ותודה למנחם על עוטד מעורב מצוין
בקטע קצת יותר מצחיק , מישהו זוכר את הימים של metv וההאבקות מדאלאס ?
אחד הכוכבים הגדולים , שהפליא להלחם במשפחת ואן אריק היה מתאבק סופר כבד ששם הזירה שלו היה כמאלה הענק מאוגנדה , ושמו האמיתי היה ג'ימס ארתור האריס
אז הנה לכם קמאלה האריס המקורי

https://en.wikipedia.org/wiki/Kamala_(wrestler)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

😂😂😂
ברוך שובך
לא קראתי סיכום שלך לאולימפיקס, חיכיתי וחיכיתי

Yp
Yp
21/08/2024 11:03:22

הי שמעון , בוקר טוב
האמת היא שיש לי הרבה מה להגיד על האולימפיקס , אנסה לכתוב פוסט ולהעביר לעידו , כרגע לא יוצא לי . בכל אופן , השורה התחתונה שלי היא שמתנהל קמפיין בכמה חזיתות לקדם את הנרטיב שלברון הוא העז , וזה כמעט עלה באבדן הזהב .

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 12:05:43
Reply to  Yp

צודק
טוב שKD וסטף לא לוקחים ללב כמו טייטום.

LiorD
LiorD
21/08/2024 12:23:33
Reply to  Yp

היינו רואים WWF בערוץ המזה"ת מלבנון..
איזה ימים.

The Iron Claw – אחלה סרט.

NBA בדם
21/08/2024 10:40:20

תודה מנחם
אנט צודק מבחינת יכולות הכדרור והקליעה מ3 שעובדים עליה מגיל 0.
יכולות הפוסט, ההגנה, חכמת המשחק, הקשיחות המנטלית והפיזית והמיד ריינג' ירדו פלאים, הרבה בגלל העדפה לשחקנים רכים שיודעים לכדרר ולצלוף מחוץ לקשת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

המיד ריינג ירד כי אנשי האנליטיקס אמרו שלא כדאי לזרוק משם

NBA בדם
21/08/2024 10:46:12

אמת, אבל הם שכחו שבפלייאוף זה וכניסות חזקות לסל מנצחות סדרות.

עידו גילרי
21/08/2024 11:00:52
Reply to  NBA בדם

חחח, לך ספר את זה לאלופה.
שישנו מיד את הגישה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בנו סופר טים זה לא חכמה

עידו גילרי
21/08/2024 11:08:00

סופר טים מכל השחקנים שלכלכלת עליהם שהם לא יגיעו לכלום…נהדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי לא יגיע לכלום? על מי אמרתי? על מי לכלכתי למעט גיילן? נראה לי שאתה מתכוון לפני הטריידים על וויט והולידיי?
תן קישור לתכנת הריגול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיצר אין לכם כלום חחח.
תביאו לינקים חוץ מגיילן.

לי לא זכור לכלוכים על הולידיי וויט וטייטום. אשמח ללינקים בתכנת הריגול.
פורזי מה עשה שיחק כמה משחקים בגמר וזהו נח כל העונה חחח עשיתם ממנו כוכב.
אגב אני לא קראתי שום דעות שלכם על שחקנים חיפשתי וחיפשתי חחחח
למי אין ביצים לתת דעה?

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:24:20

יקירי, פרוזי שם 20 נקודות ממוצע העונה. הוא היה חלק מהטריו הכי מוצלח השנה באין BA

עידו גילרי
21/08/2024 14:23:45

על מי לא…
פורזינגיס
הולידיי
ווייט
טייטום
בראון
הורפורד כשהיה בפילי
אההה – אז בעצם כולם.
נו סטנדרטי

Last edited 28 days ago by עידו גילרי
NBA בדם
21/08/2024 11:07:22

כוונתי היא לכוכבים ולא לשחקני המשנה. מלבד סטף אף כוכב על לא מתבסס על זריקות מחוץ לקשת באופן אבסולוטי.
גם דוראנט שמעולה בתחום, הפורטה שלו הוא המידריינג'

עידו גילרי
21/08/2024 11:33:39
Reply to  NBA בדם

ומתי הוא ניצח סדרות?
גם סטף לא מתבסס אבסולוטית על שלשות.
זה לא משנה את זה שלאמירה ש"מידריינג מנצח סדרות" אין באמת ביסוס.

NBA בדם
21/08/2024 12:55:15

דוראנט אמנם לקח אליפויות קלות במכונה של גולדן, אבל עדיין הוסיף לה את נשק המידריינג שפחות היה לה.
גם ניצח לא מעט סדרות גם לפני.
סטף גם אם הוא לא קולע, הפחד של ההגנה מהקליעה שלו מעבר לקשת עושה לו ולשאר חבריו חיים קלים.
הנשק העיקרי של סטף הוא הקליעה והטווח מעבר לקשת וכל הנגזרים מכך.

עידו גילרי
21/08/2024 13:03:57
Reply to  NBA בדם

נכון כי לקליי וסטף אף פעם לא היה מיד ריינג'.

NBA בדם
21/08/2024 13:06:38

לא טענתי כך, אבל הפורטה שלהם שמטריף הגנות הם זריקות משלוש.

עידו גילרי
21/08/2024 13:12:24
Reply to  NBA בדם

אמרת שזה נשק שלא כל כך היה להם…
לא היה להם דורנט – זה נכון. אבל אתה מדבר על מכונת הסקורינג הטובה בהיסטוריה. הפורטה שלה הוא כל טווח שתבחר.

NBA בדם
21/08/2024 13:43:25

לסטף אין מידריינג ברמה היסטורית. זה לא מייקל,קובי, דוראנט שעשו מזה קריירה.
גולדן סטייט ללא דוראנט היא קבוצה שנסמכת על הפאניקה של הקליעה של סטף וקליי מייצרים מחוץ לקשת, כולל התנועה שלהם ללא כדור, והאופציות ההתקפיות שנפתחות מכך.
זה גם לא הירו בול ברמת הסופרסטארים "הרגילים" שנכנסים לצבע בכוחניות (לברון,יאניס,שאק) או אמני המידריינג שהולכים אחד על אחד באופן קבוע ולוקחים זריקה בזכות עליונות פיזית.

עידו גילרי
21/08/2024 14:12:53
Reply to  NBA בדם

המידריינג' של קובי גם רחוק מלהיות ברמה היסטורית.

NBA בדם
21/08/2024 14:13:59

אז איך הוא השיג אליפויות עם סקיי הוק?

עידו גילרי
21/08/2024 14:18:19
Reply to  NBA בדם

חחח, אתה אולי שוכח שהוא ידע להגיע יפה מאד לטבעת – רמז לזה הייתה יותר השפעה. בננוסף היה איזה שאקיל קטן לידו, ואז גם איזה גאסול אחד.
אם כי יש לציין שעם גאסול הוא באמת פגע יותר מהמיד ריינג' – עדיין לא ברמה היסטורית.

NBA בדם
21/08/2024 14:27:15

לא שוכח. היה מסיים טוב, חזק ואספלוסיבי בטבעת. אבל בנוסף המידריינג' פתח לו אופציות להגיע לצבע ביתר שאת, כי יריבים נדבקו לו לגופייה ואז הוא עבר אותם בצעד ראשון מהיר בדרך לטבעת. גם לא מעט זריקות עונשין הוא סחט מעמדת המידריינג'. היה לו את המוב והסקילס הכי יפה משם.
זה ששאקיל (שהיה הבוס ברוב הזמן) וגאסול היו לצידו זה ידוע. כל כוכב גדול ככל שיהיה צריך לצידו מספיק עזרה/כוכבי משנה מלבד מקרים בודדים.

עידו גילרי
21/08/2024 14:29:18
Reply to  NBA בדם

ועדיין זה לא המידריינג' ש"לקח את האליפות"
זו פרשנות מאד עקומה.
ויפה לא שווה היסטורי. זריקה בהחלט יפה, הדיוק טוב, לא יותר.

NBA בדם
21/08/2024 14:34:19

זה גם יפה וגם היסטורי בטח ביחס לרמת השמירה שההגנה השקיעה עליו. יש לו את היכולת המופלאה לשים סלים סופר קשים עם יד על הפרצוף (לפעמים התאהב בזה יותר מדי).

עידו גילרי
21/08/2024 14:36:45
Reply to  NBA בדם

יש לו את היכולת המופלאה להחטיא מלא מהם. עם השמירה לא מאפשרת אז כנראה אתה לא צריך לקחת אותו. אתה קצת מפספס מה זה היסטורי…

NBA בדם
21/08/2024 14:39:21

החטיא גם המון, זה לא משנה את העובדה שהיה לו את אחד מהמידרייג'ים הכי טובים שהיו. פשוט הוא התאהב בפוזת הזריקות הקשות. זה האיש לטוב ולרע

עידו גילרי
21/08/2024 14:40:37
Reply to  NBA בדם

אתה מבין מה זה "טוב" או מה המטרה במשחק?

NBA בדם
21/08/2024 14:43:02

תשאל אותו לא אותי. הוא התאהב בפוזיציית השחקן שיכול לקלוע מכל מצב.
הוא השתמש ביכולת המופלאה שלו לקלוע מכל מצב גם במצבים שלא היה צריך. זה ידוע, אבל זה הטיפוס

עידו גילרי
21/08/2024 14:44:19
Reply to  NBA בדם

הבנתי אז אתה סופר רק את הזריקות שנכנסו. נהדר.

NBA בדם
21/08/2024 14:46:52

איך הגעת למסקנה הזו, אמרתי שהוא החטיא המון.

עידו גילרי
21/08/2024 14:54:05
Reply to  NBA בדם

תגיד לי אתה איך הוא השתמש ביכולת המופלאה לקלוע מכל מצב כדי להחטיא מחלק מהמצבים ובגלל זה הזריקה ההיסטורית שלו הפכה ללא כל כך מדוייקת אבל היא דווקא כן מדוייקת כי הוא קולע אותה מכל מצב חוץ מכשלא.

Last edited 28 days ago by עידו גילרי
NBA בדם
21/08/2024 14:57:54

אין הרבה שחקנים שיכולים לזרוק משמירה בלתי אפשרית עם סיכוי יחסית סביר (גם אם לא יעיל במיוחד) לקלוע אותן.
זה שהוא התאהב ביכולת הזו זה סיפור אחר.
בשמירה פחות הדוקה הוא שם אותם בעיניים עצומות (והיו לו לא מעט גם כאלה שהוא הצליח להשתחרר משמירה ליד קן העונשין ותפר אותן יפה יפה)

עידו גילרי
21/08/2024 14:59:00
Reply to  NBA בדם

קביעה שאין לה שום ביסוס.

NBA בדם
21/08/2024 15:03:24

לא יודע אם יש סטטיסטיקות לזה. ראיתי משחקים בלייב ויש תמיד את התחושה שהוא יכול לשים כל כדור בסל לא משנה איזה שמירה יש עליו (זה לא אומר שהוא ישים אותם באחוזים טובים), אבל בהחלט הוא מסוגל לכך.

עידו גילרי
21/08/2024 15:05:09
Reply to  NBA בדם

יש לך הרבה תחושות שאתה משתמש בהם כעובדות – לא חדש.

NBA בדם
21/08/2024 15:06:40

אז למה אתה מגיב לאנשי התחושות.
תגיב רק לאנשי ההעובדות 😉

עידו גילרי
21/08/2024 15:08:56
Reply to  NBA בדם

שנספור אנשי קש?

NBA בדם
21/08/2024 15:11:30

לא עכשיו עדיף לפני השינה

עידו גילרי
21/08/2024 15:14:39
Reply to  NBA בדם

שכחת להוסיף סמיילי

NBA בדם
21/08/2024 15:17:00

איזה אתה מעדיף?

עידו גילרי
21/08/2024 15:19:24
Reply to  NBA בדם

לא יודע, חושש לענות שלא תחליט פתאום שאני מעליב אותך במרומז.

NBA בדם
21/08/2024 15:21:41

זה שאתה אוהב לעקוץ מגיבים ולחפש אותם על קוצו של יוד זה ידוע.
הפעם אתה בסדר.

עידו גילרי
21/08/2024 15:23:55
Reply to  NBA בדם

וואי תודה, עכשיו אני יכול למות בשקט.
אבל בהחלט לא מפתיע אותי שאתה קורא לעובדות, קוצו של יוד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היסטורי היסטורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅😅😅
עבור טנש קובי היה סתם גרוע ושחקן כלל לא יעיל

NBA בדם
21/08/2024 21:16:05

היום אני מול 7 חזיתות. אבל באתי מחומש.
אתה ודוקי הגעתם לקראת סוף הלחימה😄

דוקטור רזי הופמן
21/08/2024 22:27:08
Reply to  NBA בדם

ניסיתי להימנע אבל בסוף נשברתי. לא יכלתי להשאיר אותך לבד בשטח במיוחד מול הדמגוגיה הזולה לגבי זה שאתה נותן יד לרצח של השבויים. זה שבר אותי.

NBA בדם
21/08/2024 22:29:29

מעריך ידידי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅😆
אני איתך מהבוקר אבל יודע שאתה חזק😅

NBA בדם
21/08/2024 13:57:48

כן כי מייקל וקובי לקחו אליפויות על זריקות מחוץ לקשת.
גם קוואי לנארד שהוא אחד מאמני החצי מרחק לקח אליפות בצורה הזו.

עידו גילרי
21/08/2024 14:14:34
Reply to  NBA בדם

זה שאפשר לקחת אליפות אם שחקנים שזורקים הרבה מידריינג' ואפשר לקחת אליפות אם שחקנים שזורקים הרבה שלשות. לא אומר שאחד מהשניים זה "מה שלוקח אליפות". תמיד יש שילוב של דברים שהופך קבוצה לטובה וזה תמיד קבוצה שלוקחת אליפות לא שחקן.

NBA בדם
21/08/2024 14:19:21

מרבית הקבוצות שזוכות (לא בוסטון הנוכחית) מתבססות על שחקן טופ 5 בליגה.
יש יוצאות מן הכלל כמו הפיסטונס 04' שהם מאוד קבוצתיים, אבל תראה מי לקח את האליפויות האחרונות לפני בוסטון: יוקיץ' ב23, סטף 22', יאניס 21', לברון – דיוויס 20', קוואי 19 ועוד אפשר להמשיך בלי סוף.
שאין לך צוות מסייע כמו שיש לבוסטון, אתה חייב כוכב על לצידך כדי לקחת אליפות.

NBA בדם
21/08/2024 16:06:25
Reply to  מנחם לס

😄

Yp
Yp
21/08/2024 11:08:40

לגבי השטויות שפולט אנטמן , מציע לו לצפות בסרטונים של הגלובטרוטרס עם קרלי ניל ומדולארק למון , כדי לראות אילו סקילס היו לפני 60 שנה .

ירון, החלום
ירון, החלום
04/09/2024 12:57:40

בס"ד
תודה רבה מנחם.
הלוחמים יסתפקו בקלדון ובחירה אחת