מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.אלן אייברסון החליט לבחור את 'חמישיית כל הזמנים'

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

ייתכן מאד ש'חמישיית כל הזמנים' של אלן אייברסון לא נופלת מכל 'חמישייה' אחרת:

סטף קרי, קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, שקיל או'ניל

2. בנצ'רו בילה רק שנה ב'דוק' אבל הוא כבר מדרג את שחקניה הטובים ביותר (הוא עצמו שייך ללא ספר לעשירייה הראשונה, אם לא החמישייה הראשונה)

 

פאולו בנצ'רו רושם את שחקני דוק לשעבר שהוא בוחר ל'אלומני' (ALUMNI) – תלמידי ושחקני עבר שהם בחיריו. אבל כשאני קורא את הרשימה אני בטוח יותר ויותר שהוא החשיב רק 'בוגרים' שסיימו 4 שנות לימודים עם תואר B.A או B.C:

  • Johnny Dawkins
  • Shane Battier
  • Elton Brand
  • Christian Laettner
  • Bobby Hurley
  • Grant Hill
  • Jason Williams
  • Tyus Jones
  • Tre Jones
  • Billy King
  • Danny Ferry
  • Jeff Mullins
  • Art Heyman
  • Dick Groat
  • Jack Marin

אילו הרכבתי חמישייה מהרשימה הזאת הייתי הולך עם בובי הארלי בפוינט (או ג'ייסון ויליאמס? קשה לי להחליט), ארט היימן בשוטינג גארד (אולי הקלעי היהודי הגדול מכולם, אבל הייתי מעדיף משחקני 'דוק' לשעבר את קיירי אירוינג או ג'יי ג'יי רדיק שאינם ברשימה), גראנט היל בסמול פורוורד (או גרייסון אלן, שאינו ברשימה), שיין בטייה בפאור פורוורד (אבל הייתי מעדיף עליו את ג'ייסון טאטום או זאיון ויליאמסון שאינם ברשימה), וכריסטיאן לייטנר.

3. בכיף: קליבלנד קאבס החתימה את JT TOR בן ה-21 מדרום סודאן

4. לילארד עונה לכל מקטרגיו על העונה שהייתה לו במילווקי

היום ידוע שדמיאן לילארד היה פצוע בברכו חצי עונה ושיחק עם ברך פצועה. הוא עדיין השתתף ב-73 משחקים, קלע 24.3 נק' למשחק עם 7.0 אסיסטים. כמה שחקנים בליגה יכולים להתגאות במספרים כאלה?

והכל היה תוך נסיונות להתאקלם למשחק עם ג'יאניס.

אם אתם מאמינים למאמן דוק ריברס,

, Lillard is going to embark on a very different kind of offseason than what he had last year. He just turned 34 in July, but a recovery is certainly within the realm of possibility.

5. תנו מבט בטאטו החדש של טיילר הירו: הסמל של התיכון, אוניברסיטת קנטקי, מיאמי היט, והחברה שלו (מה אם הם 'יגמרו'?)

6. למקרה שהחמצתם את ההחתמות הבאות בגלל האולימפיאדה

ith the NBA Finals and draft complete, the league's top decision-makers continue to make key additions through the free agency and trade landscape.

The free agency window opened on June 30, and teams and players are making moves in what has already been an impactful summer of deals and contract extensions.

Stars such as Klay Thompson and Paul George are on the move to new teams (the Dallas Mavericks and Philadelphia 76ers, respectively) while James Harden agreed to a deal to return to the LA Clippers.

Our NBA insiders will be tracking the latest signings, buzz, news and intel throughout the summer, so stay tuned as we report on the biggest moves that will shape the league.

MORE:  Free agent grades Trade grades

Aug. 14

10:00 a.m. ET: Free agent guard Patty Mills has agreed to a one-year, $3.3 million contract with the Utah Jazz, sources told ESPN's Adrian Wojnarowski. Mills will reunite with coach Will Hardy for his 16th NBA season.


Aug. 9

3:53 p.m. ET: Svi Mykhailiuk has agreed on a four-year, $15 million deal with the Utah Jazz, agent Michael Lelchitski told ESPN's Adrian Wojnarowski. The forward played 41 games for the NBA champion Boston Celtics last season.


Aug. 7

10:59 a.m. ET: Utah Jazz All-Star forward Lauri Markkanen has signed a five-year, $238 million contract renegotiation and extension — including $220 million in new money, his agent Michael Lelchitski of Sports International Group told ESPN's Adrian Wojnarowski on Wednesday.


7. קטע מהעבר: כיצד גארי פייטון, שחש שסופר כוכב נולד בקבוצה, מציע לשאקיל לאמץ את דוויין ווייד ככוכב הקבוצה, במקום לנסות לקחת ממנו את ההובלה והמנהיגות בקבוצה האלופה של 2005-6

In 2004, Shaquille O'Neal joined the Miami Heat at the age of 32, still in his prime and fresh off leading the league in field goal percentage. Teaming up with a sophomore, Dwyane Wade, 'Diesel' made an immediate impact by averaging 22.9 points and a team-high 10.4 rebounds and 2.3 blocks per game. Despite their duo leading the team to a 59-23 record in the regular season and averaging 46.6 points per game in the Eastern Conference Finals, the Heat lost 4-3 against the Detroit Pistons.

כש-BIG ARISTOTLE החל את העונה הבאה, עונת 2005-6, הוא מוכן היה פיזית ונפשית לקחת את הקבוצה לעונה החדשה כמנהיג וכוכב הקבוצה.

הקבוצה משתרכת עם רקורד 15-19 כשפט ריילי החליט לקחת עניינים לידיו, ופיטר את המאמן סטן ואן גנדי. גארי פייטון הרגיש את הגישה של שאק שללא דיבורים לקח את מנהיגות הקבוצה. גארי פייטון, ששיחק מחליף לדוויין ווייד, קלט את יכולת המנהיגות של דוויין ששקיל דיכא, מבלי לדבר. בכדורסל אתה לא אומר "מעכשיו אני מנהיג הקבוצה". זה פשוט קורה כשאתה מתחיל לדבר יותר בפסקי הזמן, ומדבר אל שחקנים בחדר ההלבשה.

בינתיים בחדר ההלבשה הדיבור היה של שאק המתלונן שהוא לא מקבל את הכדור מספיק ובלה-בלה-בלה כזה.

מאחר וזה לא קרה טבעית, 'הכפפה' – שהיה אז בן 37 – החליט לקחת עניינים לידיו: הוא פנה לבעל שלוש הטבעות ואמר לו: "שאק, יש לנו סופר-כוכב בקבוצה שלא מגיע לפוטנציאל שלו כי הוא לא מרגיש שמקבלים אותו כמנהיג הקבוצה. אם אתה רוצה טבעת רביעית, עליך לעזור להעלותו TO THE TOP TIER ON THE TEAM"

שקיל הקשיב ומה קרה אח"כ לא ידוע. העובדה היא שגארי פייטון ביקש משאק שיעלה את דוויין ווייד שיהיה 'האיש' בקבוצה וזה קרה. הקבוצה השתפרה מאד תחת ריילי וסיימה את העונה 30-52 ושביעית מהטופ בהגנה.

גארי פייטון סיפר את כל זאת בתכנית  Payton said on The Draymond Green. הוא אמר שהוא אמר לשאק:

" "I just told, 'Shaq, listen here. Look what young fella did last year. You see how he took over stuff.… You guys lost in the Eastern Conference Finals. That's why Pat came and put all of us together; he wanted a championship. We're here now. We gotta stop this, man.' I said, 'We're gonna make Wade the first tier. Period. You gotta do this for me.'"

שאק הסכים שהסטטיסטיקה שלו תיפגע ושיהיו לו פחות TOUCHES עם הכדור. 'הכפפה' אמר לדוויין ווייד: "קח את הכדור. הוא שלך. אתה המנהיג ואתך נעלה או ניפול".

Wade took over in the playoffs

ווייד השתפר לאין ערוך לקראת סוף העונה. אבל בפלייאוף הוא הגיע ל-LEGENDARY LEVELS. ממוצעו עלה ממשחק למשחק עד שבסידרת הגמר נגד דאלאס הוא ריחף כבר עם 34.7 נק' למשחק.

גארי פייטון אמר לדריימונד גרין:

"When he agreed to it…man, D-Wade. I ain't ever seen nobody perform like this ever," Payton added"This young kid was giving them the blues."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
132 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
18/08/2024 3:19:38

תודה מנחם. הקעקוע של הירו זה לא חברה שלו אלא אחת מה-Powerpuff girls (תוכנית טלוויזיה מצוירת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אכן נשמע לי לא הגיוני, הוא כל יום מחליף כוכבת פורנו אחרת למה שיקעקע קעקוע של "חברה" שלו?
שיש יותר מידי כסף מתחילים לקעקע. לא ברור מה נסגר איתם.
מנחם קרא לו יורם היום נראה כמו נורטון באמריקה x 😅😅

birdman
birdman
18/08/2024 12:55:36

חחחח אני זוכר את הסרט american history x בנאדם נכנס לכלא ויוצא עם קעקועים…

trusttheprocess
trusttheprocess
18/08/2024 3:42:55

https://x.com/TheDunkCentral/status/1824959961887113664

ציון וויליאמסון הוריד 40-50 פאונד

אשך טמיר המקורי
18/08/2024 3:59:29

מפחיד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 9:49:28

אם זו תמונה אמיתית זה WOW

רן הנרגן
רן הנרגן
18/08/2024 6:33:46
Reply to  מנחם לס

סביר שזה תוצאה של שימוש באוזמפיק. תרופה שפותחה במקור כנגד סוכרת והסתבר שמדכאת תאבון ומביאה לירידה מסיבית במשקל. הפכה ללהיט בקרב אנשים שידם משגת. החיסרון שבדרך כלל הפסקת השימוש מביאה לעליה מחודשת.

thejanitor
thejanitor
18/08/2024 7:00:06

על סמך מה אתה אומר שסביר שזו הסיבה?

רן הנרגן
רן הנרגן
18/08/2024 17:07:28
Reply to  thejanitor

בניגוד לתרופות (דהינו חומרים כימיים שעברו מסלול אישור מלא של רשות התרופות האמריקאית) אבל בסופו של דבר ההסתברו כל כך כך יעילות האוזמפיק מצליחה מאד ויש איתה נסיון של כמעט עשור. למעשה זה היה מאד מטופש אם אדם כמו חביתוש שסובל ממשקל עודף לא היה מנסה להוריד עודפי משקל בעזרת התרופה הזו.

thejanitor
thejanitor
18/08/2024 17:45:53

אז למעשה על סמך זה שלדעתך זו דרך יעילה להורדת משקל עם הצלחה של כמעט עשור לאחר קבלת אישורה מהfda שאתה גם אומר שמסלול האישור שלו המלא מפוקפק. ואתה מוסיף שזה מאוד טיפשי מצידו לא להכניס לגופו כימיכל על מנת להיות פחות חביתוש?

רק רוצה לוודא שזה הביסוס שלך?

רן הנרגן
רן הנרגן
18/08/2024 20:19:38
Reply to  thejanitor

איך בדיוק הגעת לפרשנות שלך על הדעה שלי על ה FDA? כל התרופות בעולם הן חומרים כימיים וזה כולל גם את הביולוגיות. כמעט כולן מיוצרות במעבדות / מפעלים. אנחנו לא מדברים על תרופות סיניות.
אפשר לתקוף את הרפואה המערבית כמה שרוצים בשורה התחתונה אנשים חיים בזכותה הרבה יותר שנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שאראה אותו במשחק נראה אם אמיתי או לא. היום כולם עם פוטושופ שרירים גבוהים קלעים וכו.
בן סימונס אפילו כבר לא מוציא סרטונים שלו מתאמן כנראה שאין הייפ לא צריך סרטונים לתחזק.

אשך טמיר המקורי
18/08/2024 4:00:02

תודה דוקטור

gogo
gogo
18/08/2024 4:41:56

תודה על המעורב
אייברסון מכיר את הנבא רק משנות ה 90 ואילך.. אבל אחלה חמישיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

זה החמישייה הכי חזקה אבר למעט השקץ שהוא ינגר שם. אצלי דוראנט במקומו ואז 3 קלעי המיד ריינג הכי טובים בהיסטוריה יחד וסטף מה3 ושאק חובט בכולם בצבע.
ינגבו כל דבר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 12:17:34

לברון לא ינגר כי הוא לאורך הקריירה מעולה בהתקפה גם אם לא מרחוק וכמכלול של כגורסלן לברון טוב יותר עם גאונות משחק ויכולת מסירה שאין לדוראנט ברמה הזו. ולברון הוא גם ריבאונדר טוב יותר ומנהיג גדול יותר. הוביל 3 קבוצות לארבע אליפוית עם קהוצות םחות טובות מהלוחמים עם דוראנט כשגם בלעדיו הם היו מועמדים לאליפות וזכו באחת כשהקבוצות של לברון לא היו מועמדות לצמרת בלעדיו.

שלהבת
18/08/2024 4:59:23

תודה, מנחם.

כתבה יפה על קרב הפנדלים הארוך בתולדות אופ"א

https://www.haaretz.co.il/sport/world-soccer/2024-08-17/ty-article-magazine/.premium/00000191-6158-d017-abd9-f9fcc3cc0000?lts=1723939860953

MBK
MBK
18/08/2024 10:04:20
Reply to  שלהבת

תפסתי את המשחק הזה במקרה, את דו קרב הפנדלים
היה ממש מרתק
השוער של אייקס נתן הצגה.
לאייקס היו 4 הזדמניות לנצח את המשחק ולא הצליחו

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 6:42:33

דה

החוזה של אל הרעם בקליבלנד:
https://www.spotrac.com/nba/player/_/id/74144/jt-thor
אני חושב שהוא השיג את אחת המטרות שלשמן הגיע לאולימפיאדה. מקווה שגם שחקנים אחרים יהנו מהחשיפה!
עניין הקעקועים אף פעם לא דיבר אלי אבל כל אחד עם אידאל היופי שלו. הסתובבתי עם חברה מקועקעים עוד כשזה היה דבר מוזר ביותר והיה קיים כמעט רק אצל מלחים שהגיעו לישראל דרך נמל חיפה, היום זו כמעט נורמה.
לגבי ציון, הצילומים והדיווחים נראים אמינים, לא הוריד רק בבטן אלא גם בפנים. רואים שיש צוואר והראש פחות עגלגל. נראה כמה זמן זה יחזיק. מקווה בשבילו שיהיה עקשן וישמור ושהירידה הזו תשמור עליו מהפציעות. אולי אפילו יהיה יותר זריז והניתור יותר גבוה אבל בטוח שיהיה לו קצת יותר קשה לחפור בצבע כשיש פחות ביומסה.

עידו גילרי
18/08/2024 7:51:12

ללא ספק אל אם הוא הצליח להפוך את חץ הזמן. בכל אופן לא נראה לי שחוזה טו-וויי זה מה שהוא כיוון אליו. היה יכול לקבל את זה גם בלי ללכת לפריס. לפחות קיבל טיול לאירופה וגם הסקאוטים של היורוליג קיבלו מבט טוב.

Ari
Ari
18/08/2024 7:33:31

לא מבין את אייברסון…
לפי כמה מהחכמולוגים פה קובי לא נכנס לדיון של ה10 אפילו..
כנראה שאין לו מושג😜

NFS
NFS
18/08/2024 7:53:55
Reply to  Ari

בוא.
כולה אלן אייברסון בחר חמישיה.
זה לא איינשטיין שמסביר על האפקט הפוטואלקטרי.

עידו גילרי
18/08/2024 7:54:51
Reply to  NFS

קבל חח על הבחירה באפקט הפוטואלקטרי…

NFS
NFS
18/08/2024 9:02:56

טוב שלא קיבלתי חחח

עידו גילרי
18/08/2024 9:07:22
Reply to  NFS

אותי מגבילים במספר ה-ח'ים. תפנה לד"ר הופמן עבור הרחבות.

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 9:46:55

ביקשתם?
חחחח
אם תבקשו אני אתפרע

Ari
Ari
18/08/2024 8:04:57
Reply to  NFS

כולה הול אוף פיימר שאשכרה שיחק מולו והיה יריב ישיר שלו, ועדיין מפרגן לו ביג טיים.
כנראה שמגיבים/הייטרים בהופס מבינים טוב יותר..

עגל
18/08/2024 12:47:44
Reply to  NFS

חחח נכון.
אם אני זוכר נכון הוא קיבל על זה את פרס הנובל ולא על היחסות הפרטית (מאמר שהתפרסם באותה שנה יחד עם עוד מאמר פורץ דרך על דיפוזיה), כי זה היה יותר פשוט ומוכח לעומת היחסות שהיתה פריצת דרך יותר גדולה אבל פחות מובנת.

עידו גילרי
18/08/2024 13:16:47
Reply to  עגל

נכון.
מה שאני אהבתי במאמר הזה הוא את המשפט הבא באבסטרקט (בתרגום מגרמנית):
 I wish to explain the reasoning and supporting evidence that led me to this picture of light, in the hope that some researchers may find it useful for their experiments.

ובכן – הם מצאו את זה די שימושי…
היום כבר לא היו כותבים את זה ככה.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עגל
18/08/2024 20:53:56

בדיעבד זה יכול להתפרש קצת שחצני (רק להבהיר, איינשטיין היה צעיר ואני לא חושב שהוא היה שחצן)

NFS
NFS
18/08/2024 16:08:29
Reply to  עגל

ההסבר של איינשטיין היה בשנה בה ביבי זיהה לראשונה שיש להילחם בטרור ברגע שהוא מרים את הראש – בשנת 1905.
את פרס נובל על זה הוא קיבל בשנה הראשונה שלברון עשה טריפל דאבל – בשנת 1921.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לבוסטון יהיה קשה במזרח בשנה הבאה.אמביד,יאניס ,לילארד הפצועים חוזרים,כן יש כמובן גם את פורזו שחוזר מפציעה,מעניין בטוח יהיה.
בוסטון,פילי,מילווקי,ניקס (רנדל,אנונובי חוזרים מפציעה+ברידגס),אינדי שכבר היתה בגמר ואין לזלזל בה.אורלנדו שסתמה עם קנטביוס חור בחמישיה.כולן קשות לפיצוח ויקשו על בוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון ינגבו את כולם.
רק הניקס יכולים לאיים עליהם אם יביאו חיזוק נוסף משהו כמו kd

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 9:50:38

גם בלי KD הם יקשו

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 9:50:09

הלטבי לא יחזור כל כך מהר.
לפי מה שקראתי לפני שבועות הסלטיקס לא ילחצו להחזירו אלא אם יהיה 100%, לא יקחו סיכון.
הוא כבר שבועות בלי ה"נעל" מסתובב עושה פיזיותרפיה ובעיקר מתאמן בקליעה. זה העדכון בגזרה. הסלטיקס יפתחו כנראה עם הורפורד ויכניסו את קורנט טילמן וקווטה עד שהווניל ימס.
אני בכלל מתרגש בגזרה של פריצארד, חושב שהוא יתן קפיצה ואולי גם האוזר. גם הרוקי יכול להפתיע, יותר משני הרוקים של השנתיים האחרונות.

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
שי אבן צור
18/08/2024 7:43:43

הירו מקעקע תחנות בחייו – כל תחנה בגודל שליש מהטורסו
רק שלא יהפוך ל journey man כי אז תהיה לו בעיה

Berch
18/08/2024 7:47:43

תודה מנחם
הורדתם את הכתבה עם הסיפור האמיתי בהפועל אילת?
באמת???
אחרי כל דיוני הקקי פיפי, צואה, חיתול מסריח וכל השאר…. מסתבר שלהגיד פיפי במגרש זה גם יותר מדי להופס
יותר מדי אנשים נפגעו מהסיפור?
נפשם העדינה קיבלה מכה?
פאקינג פוליטיקלי קורקט
מאכזב
מאוד מאכזב

גיא הירוק
18/08/2024 7:57:48
Reply to  Berch

בתגובות, כמות הצנזורה שואפת ל-0
פוסט שמפורסם באתר?
זו לא צנזורה.
זו עריכה.
ישנם כמה חברי צוות שבעמל רב בנו כאן אתר שמסקר כדורסל בארץ וב-nba,
עם נציגים של הופס שנמצאים במגרשים ומנסים כמיטב יכולתם לעשות עבודה עיתונאית רצינית.
מה שדן עשה פוגע, חד משמעית, באותם מאמצים.
לכתוב בפוסט "שליח הופס", להציג את עצמך כשליח הופס, ואז להעלות את הסיפור למרשתת?
זה לחרב את מאמציהם של הצוות.

עמיחי קטן
18/08/2024 8:02:19
Reply to  Berch

בוקר טוב לכולם.
במהלך השבת עלתה כתבה של דן רוזנבלום ובה הוא תיאר משחק שבו הוא היה. על פי הכתבה, נראה שהוא התנהל באופן שנוגד את ההנחיות שיש לאנשי תקשורת במשחקים וסירב לשתף פעולה עם ההנחיות של הקבוצה.
חשוב להבין שכתבה כזאת ובה מתואר כתב הופס כמי שעושה דברים כאלה מסכנת באופן ישיר את מעמדו של האתר ואת ההטבות לו הוא זוכה כגוף תקשורת בעל שם, וגם את מעמדו של מנחם עצמו כבעלי האתר ומי שעומד מאחוריו, ולכן החלטנו להוריד את הכתבה.
תודה על ההבנה ויום טוב לכולם

אשך טמיר המקורי
18/08/2024 8:29:51

זה אמור להיות מובן מאליו לכולם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 9:47:35

אפילו אני שאוהב טיטולים משומשים פיפי וקקי,
מבין את זה.(יצוג וכו)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 13:05:18

מה שכן,אהבתי את הסיפור

Berch
18/08/2024 9:45:15

זה היה סיפור טוב ואמיתי
היה אפשר לערוך אותו טיפה (עורכים) ולהוציא את הקשר להופס, שלא היה חלק מהסיפור עצמו.
ועוד לעשות סנקציות אישיות… באמת ?
הסיפור נכתב עם כל הכבוד לשחקנים. היה כתוב טוב ומשעשע. וזה סיפור אמיתי אז למה להעלים אותו ?
אני הרבה מאוד שנים בהופס. תקופת הקיץ תמיד הייתה שזורה במאמרים הזויים יותר או פחות. לפעמים גם אני נתתי ידי במלאכה עם פוסטים שלא כולם היו כדורסל טהור.
עבורי חלק מהיופי של הופס זה הדרור לכולם לכתוב.
והיו כתבות יותר גרועות לאורך השנים, במיוחד בקיץ.
אם האתר הזה הופך למפלצת תאגידית עם עורכים קשוחים וקו מערכת ברור… קצת פחות מגניב.
בהצלחה לכולנו

עידו גילרי
18/08/2024 9:52:22
Reply to  Berch

אולי בתור חבר צוות ותיק עדיף שאת הכביסה תכבס בערוצים הפנימיים שאותם אתה מכיר היטב?
בכל מקרה מכיוון שבחרת לשטוח את טענותיך ולהתנגח בעורכים על פני האתר אז אולי כדאי להסביר לך שלהטריל גולשים בהופס זה לגיטימי. להטריל שחקני כדורסל בליגה א' שבאים לשחק בשביל אהבת המשחק זה לא לגיטימי. להתעלם מבקשות של אנשים שבסך הכל באו לתמוך במשפחות שלהם כי "מותר לך" זה לא מגניב.
אז אתה מוזמן לקרוא לנו "מפלצת תאגידית" אבל אם יורשה לי ברץ' – אתה פיפי.
מקווה שתמצא את המקום להתנצל.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
Berch
18/08/2024 10:16:10

נו יופי
ירדנו לפסים אישיים. אני פיפי.
כי לא מוצא חן בעיניי הצנזורה.
+ "תכבס את הכביסה בבית" הקלאסי
+ נדרשת התנצלות (שוב, מי שנעלב אוטומטית צודק ומגיעה לו התנצלות)
אני מתנצל עידו. ממש מתנצל
ומכל מי שנפגע מדברי, פיזית או נפשית.
הדבר האחרון שרציתי זה שתיפגע
אני לא מכיר את "הערוצים הפנימיים", אם הייתי מכיר הייתי מתנצל גם שם
סליחה
סליחה
סליחה
ובתקווה שנחה דעתך.
(אתה לא צריך להתנצל שקראת לי פיפי, קראו לי בכל מיני סיטואציות דברים גרועים יותר. אתה יכול אפילו לקרוא לי פיפי עוד הפעם, אם זה עושה לך טוב)

עידו גילרי
18/08/2024 10:20:43
Reply to  Berch

אהה פתאום פיפי זה לא מגניב?
פתאום אין מייל של האתר, של מנחם של אחרים?
הסבירו לך כבר שזה לא צנזורה – אלא עריכה.
אני לא נעלבתי ולא נפגעתי . גם ולא חושב שמישהו אחר נעלב משום דבר פשוט לא מגיע לעורך הראשי שלנו שמחזיק פה כמעט לבד את האתר לאכול חרא, וכן זה מה שאתה עושה זורק לו חרא בפרצוף.
למקרה שלא הבנת – לא אתה לא באמת פיפי רק ניסיתי להבהיר נקודה שהצלחת להמחיש היטב בתגובה המתקרבנת שלך.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2024 10:23:04

ומתנצל אם נעלבת.
סליחה.

Berch
18/08/2024 10:58:38

ביקשת שאתנצל אז התנצלתי
(אם אף אחד לא נפגע למה ביקשת ממני להתנצל?)
שיעשע אותי שאתה מדבר כאביר ההתנהגות הנכונה ואז מסיים בהעלבה אישית ממוקדת.
לא נעלבתי, אמרתי לך.
אני בעד חופש ביטוי, ואם לא מוצא חן בעייני מישהו יש את התגובות (כפי שגם אני עשיתי לא פעם פה באתר).
לדעתי הסיפור היה משעשע, בטח ובטח כשמדובר בסיפור אמיתי והפיכה קלאסית של עכבר לפיל.
מצטער שלא הבנתי את הדקויות שהתכוונת אליהן וניסית להבהיר במשפט "אתה פיפי". במיוחד עם ההקדמה המנומסת – אבל אם יורשה לי ברץ'.
סבבה
הכל טוב. אתה צודק. פעמיים לפחות.
יאללה פוליטיקלי קורקט

עידו גילרי
18/08/2024 11:04:43
Reply to  Berch

זה הקטע העצוב – שאתה מסווג את זה כ"פוליטקלי קורקט".
אתה חושב שלמישהו מזיז המילה פיפי?
חופש ביטוי? מי הפריע לו כאן? העורך הראשי בכבודו הסביר לך בדיוק את מערך השיקולים. אבל אתה ממשיך…
באופן אישי אם תשאל אותי – סתם התנהגות מגעילה שאין לה שום הצדקה. משעשע? את מי בדיוק, אותך אולי. מניח שאם זה היה כלפי הבן שלך או אבא שלך זה היה פחות משעשע.
הסיבה שקפצתי היא בדיוק הצורך שלך להמשיך ולזעוק על חופש הביטוי הנרמס ועל ה"פוליטקלי קורקט" עלאק.
כל מה שביקשתי היא שתכבד את ההסבר שקיבלת.
אתה עדיין כמו שזה נראה לא מסוגל לעשות את זה.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2024 11:13:43
Reply to  Berch

אהה כן לנקודה ההיא – לא ביקשתי שתתנצל.
אמרתי שאני מקווה שתמצא את המקום.
כלומר קיוויתי שתבין שלפרוס את הביקורת הנ"ל בצורה שעשית זה לא לעניין.
כפי הנראה לא מצאת את המקום…

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אשך טמיר המקורי
18/08/2024 10:42:08

אמת

ומילא אם זה היה סתם כתבה על סיפור אישי שפעם קרה.
גם לא להיט אבל מילא.
כשמדובר באירוע של כתב שנשלח לסקר מטעם האתר זה כבר סיפור אחר לגמרי.

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
דן רוזנבלום
19/08/2024 21:31:09

אני מתנצל שאני מגיב, אך זהו העניין.
אני לא הייתי כתב שנשלח מטעם האתר.
אני הייתי בחור מקומי שמתנדב באתר שהלך לראות משחק.
מה שקרה שם יותר קשור להיותי כאדם מקומי, מאשר התנדבותי באתר.

אשך טמיר המקורי
19/08/2024 23:22:37

כן קראתי כשהגבת לסיפור. זה בהחלט מבטל את הבעייתיות המרכזית שחשבתי שהייתה.

אשך טמיר המקורי
20/08/2024 6:37:01

אם כי הסמיכות של הפוסט לאירוע בהחלט נתנה את הרושם שאתה מדווח בפוסט ככתב הופס. שזה בעייתי לאתר.
אם היית כותב למשל בפוסט על אירוע שקרה מהעבר, זה לא היה נותן את הרושם הזה.

דן רוזנבלום
21/08/2024 21:26:21

זה קרה לפני חמישה חודשים.
פרסמתי את זה בכותרת "סיפור זול לקיץ" בפגרה.
משהו סתם שאף אחד לא מסתכל.

אני באמת מתנצל אם פגעתי באתר.
זה סיפור של ילד בשכונה.
תהיו בטוחים שב- Staples Center אני יתנהג אחרת.

דן רוזנבלום
21/08/2024 21:27:16

חחחחח איזה זקן אני…
Crypto Arena!
או
.Brought to you by Carls Jr!

אשך טמיר המקורי
18/08/2024 10:41:41
Reply to  Berch

תעשה הבדל בין סתם פוסט לבין כתבה מהשטח בשליחות האתר.
רפרפתי על הכתבה, אתה לא יכול לייצג את הופס ולהתנהל ככה.
פשוט לא יהיו יותר סיקורים מהשטח.
איך אתה לא מבין את ההבדל?

שי אבן צור
18/08/2024 11:35:42
Reply to  Berch

מבין את השיקול של עמיחי בכך שאסור שסיפור כזה יקושר באופן רשמי לאתר, כמשהו שנעשה בשליחות הופס

מצד שני, ברץ' העלה כאן נקודה טובה: אפשר היה לערוך ולהוציא כל קשר להופס – סתם סיפור של אוהד שהגיע למשחק והחליט לשתף את החוויה

דעתי על התוכן לא מעניינת בהקשר הזה

עמיחי קטן
18/08/2024 11:58:02

שלום שי.
אני שמח שמתעורר כאן דיון ער, אבל זה לא רלוונטי, כי הבעיה בסיפור הזה היא לא רק הכתבה שעלתה אלא בעיקר הסיפור עצמו.

עמיחי קטן
18/08/2024 11:52:24
Reply to  Berch

שוב שלום ברץ'.
עלו ועולים באתר תכנים שונים, טובים יותר או פחות, ואנחנו מאפשרים הרבה מאוד דברים שלא קיימים במקומות אחרים.
עם זאת, אם אנחנו רוצים שיהיו כתבים שלנו בשטח, לא משנה אם בארץ, ב-NBA או בכל מקום אחר, אנחנו חייבים להקפיד לעמוד בכל הכללים הרלוונטיים, ובמקרה המדובר זה לא קרה.

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 11:38:04

בכוונה אני מביע דעה בתגובה לעמיחי.
קודם כל מסכים שהקטע (לא אקרה לזה כתבה) של דן לא היה לעניין. קראתי אתמול בערב ולא אהבתי בלשון המעטה את היחס לבקשות של אנשים מבוגרים ממנו.
המחיקה היתה לעניין, אולי אפילו עם תוכחה והסבר אבל מפה ועד לסגור לדן את היוזר ולחסום אותו? פה הייתי עוצר! מקווה שתבטלו לו את חסימה בהקדם.
תודה

עידו גילרי
18/08/2024 11:40:09

לא חסמו לו את היוזר – מספיק עם הפייק.
הוא יוכל להמשיך לכתוב בכל עת שירצה ולהעביר את זה דרך המערכת.

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 11:58:45

אוקיי
אם היית מבהיר את העניין לחי בכלל לא הייתי מגיב פה.

עמיחי קטן
18/08/2024 12:00:14

חשבנו שנכון יותר לשמור על הפרטיות של דן, אבל הנושא כבר עלה אז לא נותרה בעיה

עידו גילרי
18/08/2024 12:10:10

אה סליחה באמת. בפעם הבאה אני אעביר את התגובות שלי קודם דרכך.
אם הוא היה אומר שחסמו אותו הייתי אומר לו את אותו דבר בדיוק.

עמיחי קטן
18/08/2024 11:47:13

שוב שלום לכולם.
בכוונה לא פירטתי כאן קודם לכן במה שנוגע לדן באופן אישי, על מנת לשמור על הפרטיות שלו, אבל מכיוון שהנושא כבר עלה אני בכל זאת אתייחס.
המשתמש של דן לא נחסם והוא יכול להגיב באתר באופן חופשי. השינוי היחיד מבחינתו הוא שעכשיו כתבות שלו יצטרכו לעבור דרך המערכת של האתר לפני שאנחנו נעלה אותן, בהנחה שלא תהיה איתן בעיות בעתיד.

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 11:59:51

אוקיי
תודה על ההבהרה.
לטעמי לגמרי מקובל כמו בכל עיתון טוב יש עורך ראשי שעובר על הכתבות לפני שהן עולות באתר/עיתון. לגמרי לגיטימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

מה היה לא הספקתי לקרוא חבל

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 11:39:06

לא הפסדת כלום
היה פאפי קיקי בלי הלינק!

עגל
18/08/2024 12:57:58

גם אני לא הספקתי.
אנחנו כבר לא חדים ורעבים כמו פעם.
חוזי המיליונים הרדימו אותנו.
התרגלנו ל waaw ולשואו אוף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
מעניין מה יקרה עם יוטה העונה, ההחתמות האלה יכולות להיות משהו שאיינג' מטריד בדדליין עבור בחירת סיבוב שני אבל גם משהו שעוזר לו להגיע לפלייאין. נראה.
סיפור יפה, על פייטון, שאק ו-וויד.

thetroll
thetroll
19/08/2024 0:27:09

איינג' יושב שם כבר איזה שנתיים ובנתיים לא קרה כלום. יש מלא בחירות אבל בנתיים אפיחו שחקן משמעותי אחד לא הגיע או איזה בחירת לוטרי שמייצרת תקוות. יוטה היתה מועדון תחרותי – נראה לי שהוא קיבל בעיטת זרור בטוסיק (רציתי להגיד תחת אבל אני נזהר בזמן האחרון אנשים חמים פה אוגוסט טיגן לכולם את המוח כנראה) מהבעלים. ככה נראה לי. מכאן השינוי כיוון.

שי אבן צור
19/08/2024 3:42:16
Reply to  thetroll

אופס, אמרת תחת😜

המשגיח
18/08/2024 8:08:24

תודה על המעורב מנחם היקר והמון מזל טוב. אתה מהווה השראה להמון מאיתנו!
לגבי לילארד – אם דוק ריברס אומר, אז הוא טועה. לא יקרה.
מקווה שימצאו מישהו אחר שיתעלה שם לצד יאניס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/08/2024 9:37:22

אין על קעקוע של הפאוואר פאף, בכיף הייתי עושה גם אחד.
תודה רבה מנחם

NBA בדם
18/08/2024 9:39:23

מעורב נהדר
החמישייה של AI נראית ממש כמו בינה מלאכותית של AI. נראית מפחידה לכל הדיעות.
רק שיש שם אגו מטורף: לברון ומייקל יריבו מי העז, קובי ושאק יחנקו אחד את השני, קובי ומייקל יריבו מי ייקח את הכדור האחרון, וסטף בלי ששמים לב יתפור 4 שלשות בשתי דקות עם תנועת הגוד נייט המפורסמת ויגמור את המשחק עוד לפני הריבים.

גיא הירוק
18/08/2024 9:47:01

בתור מישהו עם קעקועים מוזרים בהרבה
(קורליין של ניל גיימן ודיוקן של רייצ'ל מבלייד ראנר הם דוגמה קטנה של מגוון הקעקועים האינפנטילי שלי…) אני האחרון שיכול להעביר ביקורת על הבחירות האמנותיות של מי שזה לא יהיה,
רק אציין שאני מחזיק לו אצבעות שימשיך שנים ארוכות במדי ההיט…
*הקעקוע של הפאוור פאף גירלס מגניב ממש!

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

Dor
Dor
18/08/2024 9:57:19

הרגת עם קורליין

גיא הירוק
18/08/2024 10:04:10
Reply to  Dor

אני ממש גאה הקעקוע הזה –
קורליין, החתול השחור, וברקע כף יד אוחזת בכפתור.
כולם (הקעקועים, יש כ-20…) היו בני, אבל זה אחד האהובים.

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 10:13:06

דווקא רייצל זה אחד באמת טוב ובכלל לא אינפנטילי.
אין לי מושג מה זה פאוור פאף גירל

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 10:09:18

הקטע המצחיק של היום ברוטרנט:
תושב יפיע רב עם אשתו, תושבת שכם, והתקשר לדווח על כך שהיא שב"ח. בתום חקירה הוגש נגדו כתב אישום על הסעה והלנת שב"ח
פה אני מתפרע, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 13:03:32

🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הפיפי קקי הזה שלכם אתם מורידים את הרמה באתר

דוקטור רזי הופמן
18/08/2024 11:26:06

הוא כבר ירוד מדיי, מתחת לכל ביקורת בגללך…
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 13:03:10

🥳🥳🥳

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/08/2024 15:14:55

הבבון בפרסומת לטקילה.
https://x.com/Complex/status/1824465199077708078
ממש ג'ימס בונד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דן רוזנבלום
18/08/2024 16:16:34

היי חברה', שבוע טוב!
ראיתי שעליתי בתגובות, אז אני מרגיש צורך לאמר כמה מילים.

ראשית, אני בהחלט מתנצל אם פגעתי בהופס או בחבריי הצוות שלה!
זו לא הייתה כוונתי בכלל! אני מאוד אוהב את המקום הזה שהפך לחלק מדרבן ומחזק בחיי.
אני בהחלט מכבד את התנאים והחוקים של האתר ולא עבר לי בראש רגע אחד לחרוג מהם!

שנית, כשהגעתי לאולם, מלבד אותו השחקן שעמו דיברתי…אף אחד לא ידע מי אני או הכיר את האתר הופס. לא צעקתי זאת ולא הצגתי את עצמי ככזה. ברגע שעליתי ליציע הייתי אוהד מן המניין.
משחק ליגה א' עם דלתות פתוחות, אפילו שומר לא היה שם ומישהוא אפילו בא עם הכלב שלו.

לא שאני מנסה לגמד את המעמד, אך כן…כל מעמד ובימתו.
המבוגרים עמם התווכחתי לא פנו אליי בנועם אלא בנבזיות ולכן החלטתי להמשיך בשלי.
יש הישאלו "האם מישהוא באמת יכול להתרגז מהמילה "פיפי" והתשובה היא כנראה שכן והרבה.

אני אמנם כתבתי על זה ויצרתי ווידאו, אך כמו הסיפור עצמו…זה קצת יצא מפרופורציות.
לא באמת הייתי Heckler מציקן וכפייתי. אלא שהשחקן היריב הגיע לקו העונשין, קראתי לו פיפי.
הוא המשיך להחטיא, איבד את עשתונותיו והורחק מהמשחק.

כל זה קרה תוך 20 דקות. 2 רבעים. צ'יק צ'ק. חי. ב – Real Life Time.
לא תכננתי להציק לאף אחד או להביך אף אחד, בטח שלא את עצמי…אך כך הדברים התגלגלו וזה הסיפור שהחיים יצרו.

אני מכבד את ההחלטה של העורכים, את האתר ומקווה שאוכל לזכות לאמונכם בעתיד.

שבוע מוצלח לכולם!

Avri
Avri
18/08/2024 17:03:14

נראה לי שאפשר לסגור את העניין ולהמשיך הלאה. מקווה לקרוא עוד כתבות שלך מאילת הרחוקה.

דן רוזנבלום
18/08/2024 17:33:35
Reply to  Avri

כן, לגמרי. חשוב גם שתדעו שלא היה לי תג עיתונאי או חולצה של הופס או כלום, אני הייתי שם כמו כל אזרח אחר.

עוד שלושה שבועות אני טס חביבי.
יש לי כבר כרטיסים למטס ולליברטי. נראה לי אתפוס גם עוד משחק MLS!
אחרי זה הולך להיות תקופה לא קצרה באיזור סנטה מוניקה.
אני אלחם עם טרכטמן בספורט הדמים על ההרשאות! 🙂 אוכיח שאני לא רק פיפי!
זו בדיחה כמובן… 🙂

אלך לראות משחקים גם בלי קשר להופס ואשלח סיקורים שאוכל!
הוקי, פוטבול, בייסבול! הכל יש באיזור אל.איי. אפילו משחקים של קולג' אנסה לתפוס!
🙂

עמיחי קטן
18/08/2024 17:59:33

תודה דן. כמו שכתבתי לך בפרטי, אני מעריך את זה שאתה יודע להתנצל, וזה לא מובן מאליו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/08/2024 19:39:39

מקובלת הערת עמיחי קטן שכאן אתר כדורסל (עם ענפים אחרים) ולא של דיונים פוליטיים.אך ראיתי במעורב מיום שיש התייחסוץ חמוקה ביותר, כשמתייחסים לבן גביר וסמוטריץ', שתומכיהם היו בעוטף בשמחת תורה לעזור לתושביו ולחמו ולוחמים ב"חרבות ברזל", כמחבלים ואויבי העם, אך לעבאס שהוא ותומכיו מתייחסים לחיילי צה"ל כפושעי מלחמה על המלחמה הצודקת.

וזו תגובתי:
לכל המתייחסים לבן גביר וסמוטריץ' כאויבי העם ומחבלים ולעטמת זאת מצייחסים בחיוב למנסור עבאס:בן גביר וסמוטריץ' תומכים בצה"ל ובישראל ועבאס רואה בחיילי צה"ל פושעי מה ותומך בצד של החמאס.
בן גביר וסמוטריץ' לא עומדים בראש ארגון שהוביל טבח ברברי ומעשי אונס ברוטלי ועריפת ראשים וביקוע בטנן של נשים בהיריון. מי שמשווה אותם למחבלים כאלו, הוא אויב העם!!! ומי מבית נגדרה"מ והממשלה והימין והציונות הדתית והמתנחלים והחרדים
הרבה משיחיים כאלו התומכים בבן גביר סמוטריץ' היו שם בעוטף בשמחת תורה האחרון כדי לסייע ככל שיכלו לתושבי העוטף וסיכנו את עצמם מרצונם. והרבה משיחיים יש בין הלוחמים ב"חרבות ברזל" ובין הנופלים. המשיחיות הזו היא חלק בסיסי באמונה הדתית ואין בה כל דבר שהוא שווה לדרכם של המחבלים והרוב המכריע של המשיחיים האלו הרבה יותר ערכיים ומוסריים מאשר מקובל אצל חילוניים ואין אצלם תרבות גיבור מלוכלכת ולא מסיבות סמים ומין ולא שורקים לבנות כמו לכלבים ולא מכנים אותן ע"ש המילה הערבית לאבר מינן ואין אצלם קטינים ואף ילדים הצופים במין ואף עושים מין והגיל יורד.
ולמי שמתייחס תהליך ברמה דתית משיחית אין זכות לדבר על משיחיות, וכשמאז תהליך אוסלו נפגעו מטרור מעל פי 9.3 לשנה יותר מאשר מקום המדינה עד תהליך אוסלו וכמלכתחילה אין הצדקה למדינה פלסטינית כי מעולם לא הייתה פלסטין וגם בקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין בו דבר על חשיבות הארץ הזו באיסלאם ולא על ירושלים (ואל אקצא המופיע בו הוא מסגד בחצי האי ערב שהמסגד בירושלים הוא על שמו כי זמנו של הקוראן בשליש הראשון של המאה השישית [מוחמד מת ב-532] למניין הנוצרים והמסגד בירושלים החל להיבנות בשנים האחרונות של המאה השביעית).
זה מוכיח שהערבים משקרים וכל הלאומיות הפלסטינית היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ. ולכן אישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים, כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה, תומכים בבעלות היהודים על הארץ כולל ירושלים ובכללה הר הבית. ולכן יו"ש הם אינם שטחים כבושים אלא לב מולדתנו וארצנו וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק.
ובכל ה לא כבשנו מהערבים ה"פלסטינים" דבר אלא מממלכת ירדן שלא רוצה בהם וגם אם היו רוצים לא הייתהה להם זכות בהם כי הם שלנו. ולהפך, אם הערבים או גורם זר אחר היו שולטים בהם אז היה כיבוש לא מוצדק!!!
ובכל מקרה גם אם הייתה זכות לערבים בארץ הם היו מאבדים אותה על הטרור שעשו וגם ערביי יו"ש תומכים בטבח הברברי של החמאס ובכל מה שעשו וגם מתייחסים אלינו כמו החמאס. אך כאמור אין להם כל זכות אמתית בארץ וטענותיהם נגד הקוראן.

ובכל מקרה יהודים שמשווים את בני עמם למחבלים ורואים בהם אויבי העם בגלל שמאמינים שיבוא משיח שיהיה שליח של הבורא לגאול את עם ישראל, הם אויבי העם, ומשיחיים רבים כאלו תרמו ותורמים מהם וגם היו בעוטף בשמחת תורה וגם לחמו ולוחמים ב"חרבות ברזל" ולא מעט נפלו מהם.
איך אפשר להתייחס לבן גביר וסמוטריץ' כמחבלים כמצביעים רבים שלהם תורמים למדינה ונלחמים לביטחונה ולהתייחס לעבאס בחיוב כשהוא ומצביעיו מתייחסים לחיילי כפושעי מלחמה בגלל המלחמה הצודקת.

שי אבן צור
18/08/2024 21:02:54

הדעות שלך ידועות וגם שלי, אתה לא זז מהן וכך גם אני

אתה מוזמן לחשוב עלי מה שבא לך – אם תיתן למחשבות האלה פומבי בשנית אז אאלץ להגיב וכך נחטא שנינו לאתר בכלל ולעמיחי בפרט שביקש מפורשות להימנע מדיונים מהסוג הזה

בוא נתרכז בכדורסל

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 8:18:15

תגובתך מתאימה לדעות לגיטימיות. אך להתייחס לאנשי ציבור שלא מתאימים לאג'נדה שלך כמחבלים ואויבי העם כשרובם ככולם של תומכיהם משרתים את המדינה ונלחמים לביטחונה ולעומת זאת להתייחס בחיוב למי שהוא ותומכיו מתייחסים לחיילי צה"ל כפושעי מלחמה, זה לא לגיטימי!!!
אתה מהתחלה הייתה צריך להתרכז בכדורסל ולא להגיב את התגובה המזוהמת שלך שאין לה קשר לעובדות ולמציאות וגם. לא לראות את נתניהו כאשם המרכזי כי לא הוא זלזל בהתרעות המודיעיניות שלא הגיעו אליו שהיו על התקפת הטרור ולא הוא המקור לכל תפיסות והמחדלים שהביאו את התקפת הטרור הברברית הזו אלא מרבית ראשי מערכת הביטחון וקהילת המודיעין.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
עמיחי קטן
18/08/2024 21:10:07

אתה לא יכול להגיד "מקובלת הערתו של עמיחי קטן" ואז לפעול בניגוד מוחלט אליה.
אני מבקש ממך ומכל היתר לא להתייחס לפוליטיקה, וכן, יש לכל אחד כאן בחירה חופשית לא לכתוב וגם לא להגיב למי שבכל זאת התייחס לפוליטיקה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 8:13:44

אך אחרי שכותבים על אנשי ציבור בישראל שתומכיהם משרתים את המדינה שהם מחבלים ואויבי העם כשלמי שהוא ותומכיו תומכים בצד של החמאס מתייחסים בחיוב, אז א"א שחא להגיב על תגובה מנוולת כזו.
בתקווה להבנה.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
עמיחי קטן
19/08/2024 9:40:13

העובדה שאני ואחרים לא מגיבים גם כשנאמרות עמדות פוליטיות שמרגיזות אותנו מוכיחה שזה אפשרי. מי שלא מסוגל להתאפק – זו בעיה שלו ורק שלו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 12:30:00

זה הרבה יותר ממרגיזות!!! להתייחס לאנשי ציבור שלא מתאימים לאג'נדה שלו כאויבי העם ולהשוותם למחבלים הברבריים כשתומכיהם תורמים למדינה ונלחמים לביטחונה לא פחות מכאלו כמונו ומצד שני להתייחס בחיובח י דהוא ותומכיו מתייחסים לחיילי צה"ל כפושעי מלחמה מתחילת המלחמה הצודקת הזו זו דעה מגונה ופסולה שאין לה כל קשר לדמוקרטיה ולדעה לגיטימית!!!

אשך טמיר המקורי
19/08/2024 13:01:33

זה נכון עד גבול מסוים.
כשצד אחד מקשקש את עצמו לדעת במשך שבועות וממלא חצי מהתגובות, כבר לא ניתן יותר להבליג.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 13:17:11

זה לא רק מקשקש עצמו לדעת אך עצם הדעה שאנשי ציבור שעובדתית ומעשית תומכים במדינה ובצה"ל ותומכיהם תורמים למדינה בכל תחומי החיים ונלחמים לביטחונה והיו בעוטף בשמחת תורה לסייע ככל שיכלו ולמחות ונלחמים ב"חרבות ברזל", מתייחסים אליהם כמחבלים ואויבי העם, אך מי שהוא ותומכיו רואים בחיילי צה"ל פושעי מלחמה, מתייחסים אליו בצורה חיובית, זו דעה לא לגיטימית ואין לה קשר לדעה דמוקרטית. ולא צריך להיות ימני משיחי כדי להבין אלא גם שמאלן-חילוני כמו פרופ' משה הכהן אליה.

עמיחי קטן
19/08/2024 13:24:35

אני מעריך את אלו שיש להם דברים שבוערים בהם עד כדי כך שהם לא יכולים לשתוק, ובכל זאת, צריך לדעת איך לעשות את זה, ויש מקומות או מצבים שבהם עדיף להבליג.
שלמה המלך כבר אמר על זה את הפסוק "אל תען כסיל כאולתו פן תשוה לו גם אתה" (משלי כ"ו, ד'), ובלשון המודרנית שמעתי את המשפט "אל תתווכח עם אידיוט כי הוא יוריד אותך לרמה שלו וינצח בזכות הניסיון.

זה נכון לכל צד של המפה הפוליטית או לכל ויכוח אחר

אשך טמיר המקורי
19/08/2024 20:10:55

זה נכון עד גבול מסוים.
כשצד אחד מקשקש את עצמו לדעת במשך שבועות וממלא חצי מהתגובות, כבר לא ניתן יותר להבליג.

התגובה הזו קיימת; נראה שכבר אמרת את זה

דן רוזנבלום
19/08/2024 21:35:46
שי אבן צור
19/08/2024 11:00:27

הרגת אותי עם הסיפא! "בתקווה להבנה" עאלק…

ביקשו ממך להתרכז בכדורסל אבל זה כנראה גדול עליך

מי אתה בכלל שתקבע למישהו מה לגיטימי ומה לא???

אתה לא תשתמש כלפיי במילים כמו זוהמה ומנוול ותצפה שאשב בשקט

מבחינתי, "מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו" תפור בול על בן גביר וסמוטריץ'!
אם זה היה תלוי בהם, אחינו ואחיותינו שכן חזרו מהגיהנום עדיין היו שם עד עצם היום הזה!

בתגובות האלה שלך הוכחת שהמזוהם והמנוול זה אתה! לא רק זה, אתה גם טיפוס אלים שחושב, מה חושב – בטוח!, שרק דעתו ראוי לה להישמע! אתה פשוט חיזקת את דעתי עוד יותר!

אגב, אם היית בנאדם ראוי לשמו, היית כותב את מה שכתבת עם השם שלך ועם התמונה שלך אבל אתה סתם בריון מקלדת שמתחבא מאחורי כינוי אנונימי ומזלזל בכל מי שלא מאמין בכל הממבו ג'מבו שאתה מאמין בו!

אני מקווה מאוד – לא בשבילי, בשבילך – שזאת הפעם האחרונה שאתה מגיב בנושא הזה! בפעם הבאה לא אהיה כ"כ נחמד!

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 12:25:11

1. אתה לא היית נחמד גם עד עכשיו!!!
2. עובדה שאתה לא התרכזת בכדורסל והגבת את מה שהגבת! לא היית צריך מלכתחילה להגיב את מה שהגבת!!!
3. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" תםור על כאלו כמוך שהם פלגניים ומסיתים ומשסים בכאלו שלא מתאימים לאג'נדה שלהם. אין בעלות לאג'נדה החילונית-שמאלנית שלך על המדינה ועל הדעות. האג'נדה הימנית-מסורתית/דתית לגיטמית לחלוטין במגינת הים היהודי. משיחיים כמו בן גביר וסמוטריץ היו בעוטף בשמחת תורה כדי לסייע ככל שיכלו ותורמים למדינה ונלחמים לביטחונה לא פחות מחילונים-שמאלנים כמוך.
4. להתייחס לאנשי ציבור שתומכיהם תומכים במדינה ובצה"ל ונלחמים לביטחונה של המדינה לא פחות מחילונים-שמאלנים כמוך, כמחבלים ואויבי העם, ולעומת זאת להתייחס בחיוב למי שהוא ותומכיו רואים בחיילי צה"ל כפושעי מלחמה על המלחמה הצודקת הזו, לא יכול להיחשב ללגיטימי ולדמוקרטי בין אם זה מוצא כן בעיניך או לא.
5. בן גהיר וסמוטריץ' רוצים לראות את החטופים חוזרים לא פחות ממך אך מתנגדים לעסקה בכל מחיר ולשחרור רוצחים ולנסיגה מכל שטח ברצועת עזה ובפרט ציר פילדפי וציר נצרים המרכזיחם ביותר, כי הם חושבים גם ל ביטחון המדינה ואזרחיה שעסקה מופקרת תפגע בהם.
עובדה היא שאף חלק ממשפחות החטופים דעתם כבן גביר וסמוטריץ' כמו משפחת מור למשל. האם גם על צבי מור דעתך שהוא רוצה שבנו ישאר שם???

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 13:19:28

ב-3 צ"ל: "תפור על כאלו כמוך", "במדינת העם היהודי"

שי אבן צור
19/08/2024 13:33:43

אתה חוזר על עצמך, אמרת את כל זה כבר קודם 
אתה רואה אותי כפלגן ומסית וכך בדיוק אני רואה אותך!
נתקלתי כבר בתגובות שלך שמזלזלות באורח החיים שלי בשבועות האחרונים כשדיברת על "אתאיסטים ושמאלנים" בדיוק עם אותו הלך רוח כמו הפנינה הזאת שהעזת להשפריץ מהמקלדת שלך: "…מאשר מקובל אצל חילוניים ואין אצלם תרבות גיבור מלוכלכת ולא מסיבות סמים ומין ולא שורקים לבנות כמו לכלבים ולא מכנים אותן ע"ש המילה הערבית לאבר מינן ואין אצלם קטינים ואף ילדים הצופים במין ואף עושים מין והגיל יורד"

מי שכותב את מה שאתה כותב על בסיס קבוע, שלא יטיף על פלגנות והסתה לאף אחד!

כשם שלאג'נדה השמאלנית, חילונית, ליברלית ופרוגרסיבית שלי אין בעלות על המדינה אז גם לאג'נדה הימנית, משיחית שלך אין!

לא רק כאלה שבחרו בבן גביר וסמוטריץ' היו בעוטף באותה שבת ארורה – גם שמאלנים היו שם, כולל יאיר גולן – מנהיג המפלגה שאני תומך בה אז אל תבלבל לי את המוח עם הטיעון הזה

בקשר לצבי מור, הוא אב של חטוף ולי אין שום זכות להטיף לו מה לומר או לעשות ובאיזה עמדות לאחוז

לסיכום וכפי שאמרתי לך בהתחלה:
א. דעותינו ידועות וכשם שאתה משוכנע שאתה צודק, כך גם אני.
ב. אני דוגל בזכותך להאמין במה שאתה רוצה (למרות שאני לא מסכים עם שום דבר מזה) ומצפה ליחס זהה, לא מילימטר פחות!
ג. אתה לא תזוז מדעותיך וכך גם אני!

לכן אני לא רואה טעם להמשיך עם הויכוח הזה אז חדל ותכבד את האתר ואת עמיחי (כן, וגם את כל מי שלא חושב כמוך) ותתרכז בכדורסל!

סה טו!

Last edited 30 days ago by שי אבן צור
אשך טמיר המקורי
19/08/2024 20:34:26

בוא אני אעשה לך סדר מיהו צבי מור ומהי הפוזיציה שלו.

מתוך כתבה של רוגל אלפר בהארץ רק 10 ימים אחרי הטבח:

"תכירו את צביקה מור, אב לשמונה, חובש כיפה מקריית ארבע. השדרן ג'קי לוי, שחמישה מבני משפחת אשתו נחטפו מקיבוץ ניר עוז, הזדעזע ללמוד מגיסו, שנכח בפגישת נציגי מטה משפחות החטופים עם ראש הממשלה, כי באמצע הפגישה התפרצו לחדר צביקה מור וראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, שגם בניהם חטופים בעזה. השניים אינם חברים במטה המשפחות. איש לא הכיר אותם. המטה התבקש על־ידי אנשי נתניהו לבחור נציגות של חמישה חברים בלבד. המפגש נערך בבסיס צבאי סגור. ראש הממשלה הוא האדם המאובטח בעולם; אף אחד לא מתפרץ ככה באופן ספונטני לחדר שהוא שוהה בו. ובכל זאת, לשכת ראש הממשלה טוענת כי מור בא ללא תיאום מראש. זה בלתי מתקבל על הדעת בעליל"

https://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/2023-10-17/ty-article/.premium/0000018b-3a51-d0ac-a39f-bb5301930000

אשך טמיר המקורי
19/08/2024 20:38:12

אליהו ליבמן הוא תלמידו של הרב דוב ליאור.
דוב ליאור היה מורו ורבו של ברוך גולדשטיין, מחבר הספר "ברוך הגבר", וככל הנראה הסמכות המרכזית להוצאת "דין רודף" שהכשיר את רצח רבין.
יגאל עמיר היה מגיע להרצאות שלו בחברון.

מביא את המקור שלי, מתוך הספר "ישראל או יהודה" שיצא לאחרונה מאת ספי רכלבסקי, מחבר "חמורו של משיח":

דן רוזנבלום
19/08/2024 21:45:30

Wtf

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 14:13:15

לא כל אחד שמשתתף בהרצאות של רב (או של אישיות אחרת) זה אומר שנצמד לכל נה שהרב אומר. הוא יכול להיות עושה דברים אחרים מדעתו של הרב. אין רב מחשובי הרבנים שתמך ותומך ברצח רבין.

דן רוזנבלום
21/08/2024 21:28:43

אח שלי, זה אמנם נכתב בעברית אבל זה דבר קיצוני מאוד.
רק מקרים מסויימים בתורה מרשים איבה כזו בחסות האל.

דן רוזנבלום
19/08/2024 22:03:58

וואי וואי, להכנס לעולם של התגובות פה באתר כמו לנסוע לבאקו באזרבייג'אן, לחפור בור, להכנס, להדליק נר ולעשות התכנסות עם הרבי נחמן.

חברה', צאו מהבית קצת…
תעשו קצת ספורט.
הגזמתם.

שי אבן צור
19/08/2024 20:50:37

תודה 🙏

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 14:47:47

זו לא פרשנות קיצונית אלא אחת האפשרויות: יהושע דווקא נתן אפשרות ליושבי הארץ לחיות בשלום עם היהודים או לצאת מהארץ. העמים שבחרו להילחם אכן הושמדו.
כל דבר הקשור לדת מתקשר למהי ההשקפה הנכונה: האמונה הדתית שלפיה יש בורא לעולם שנתן תורה לעמו ישראל או האתיאיזם?
http://haemethayehudit.blogspot.com/2015/02/blog-post_11.html?m=0

Last edited 28 days ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 12:34:15

לא הרב דוב ליאור עמד דין רודף אלא רבנים לא מוכרים והרבה פחות חשובים.

Last edited 29 days ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 12:42:23

בתקופה שלפני מעשהו ל גודשטיין ערביי חברון פרסמו כרטזים שקראו טבוח ביהודים ובאותו פורים קראו ערבים עבר תפללי המניין של גולדשטיין "אטבח אל יהוד!" ולאחר מכן גולשטיין עשה את מעשהו. והתברר שהערבים חביאו תחת שטיחים במסגד סכינים ושבריות כדי לטבוח ביהודים.
כלומר מעשהו של גולדשטיין לא היה טבח בתמימים אלא מנע מהם לטבוח ביהודים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 14:14:29

*לעבר מתפללי המניין

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 12:32:36

אני לא כתבתי לגופו של אדם אלא כתב נגד התרבות החילונית, נגד תופעות של שחיתות מוסרית עמוקה שבאו מתוך התרבות החילונית כמו תרבות דיבור מלוכלכת ומסיבות סמים ומין וקטיניםמואך לגים שצופים במין ואף עושים מין. ביקורת כזו היא לגיטימית לחלוטין.
אך לתקוף לגופו של אדם ולהתייחס לאנידי ציבור שתומכים במדינה ובצה"ל כמחבלים ברבריים ואף גרועים מהם ולעומת זאת להתייחס בחיוב רב למי שמתייחס לחיילי צה"ל כפושעי מלחמה ותומך בחמאס (ועמותה שמפעילה מפלגתו קשורה לחמאס), לא יכול להיחשב לדעה לגיטימית!!!

דן רוזנבלום
21/08/2024 21:30:26

כל הכבוד שהגבת לדפים הללו הציפור. זו בהחלט סוגייה קשה מאוד.
אני דווקא נוטה לכיוון שפתך מאשר על הנכתב והרגש שהאחר מנסה להעביר.
חמת הסליחה חמה כחמת האיבה.

שי אבן צור
25/08/2024 11:45:06

שוב אני אחזור על זה – לא אתה קובע מה לגיטימי ומה לא!!!

מבחינתי, המאבק הוא בין הקיצונים (כהניזם+חמאס) למתונים (ימין רך, מרכז ושמאל+הרשות הפלסטינית, עבאס וכו')

מבחינתי, בן גביר ודומיו הם עוכרי ישראל על מלא! לא פחות!!! הם מוליכים אותנו בדיוק באותה דרך שהוליכה אותנו לחורבני הבית הקודמים!

כל התומכים בדרך הזאת הם, מבחינתי, אנשים תמימים ותינוקות שנישבו בנראטיב הזה של קידוש השם והולכים בכל הכח בכיוון הזה שסופו חורבן בית שלישי מבלי להבין את זה מרוב עיוורון ואמונה משיחית!

אתה יכול להזדעזע כמה שבא לך אבל זה מה שאני חושב ואתה לא תקבע לי אם זה לגיטימי או לא!!!

נ.ב. אם אתה מרשה לעצמך לשפוט את התרבות החילונית, אז בטח לא אכפת לך שאני אתחיל לחוות דעתי על אורח חייך ואמונותיך. הדיל הזה מתאים לך? באמת???

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 15:10:36

אצלי חמישיית כל הזמנים היא: מג'יק, מייקל, בירד, לברון, וילט.
חמישייה שנייה: אוסקאר, וסט, דוראנט, בארקלי, ראסל.
חמישייה שלישית: קוזי, וייד, הבליצ'ק, דאנקן, כארים.
חמישייה רביעית: אייזיאה, קובי, בארי, גארנט, החלום.
חמישייה חמישית: פרייזר, קארי, ד"ר ג'ייי, הייז, שאק.

קובי יחסית נמוך למקובל גמעט רצל כולם גי יותר מדי פגע בהתקפת הלייקרס בשביל שחקן ברמתו.
אני מעדיף את וסט על פניו כי למרות אלעפטת רחת בלבד היה וינר לא פחות גדול אם לא יותר וקלעי לא פחות גדול אם לא יותר וריבאונד לא פחות אם לא יותר, ויכולת מסירה וחכמת משחק וראיית משחק גדולים יותר משמעותית וחוטף טוב יותר במידה ניכרת (2.5 חט' למשחק בעונתו האחרונה שהייתה הראשונה לחישוב רשמי של החט'). וגם וייד הוכיח שיכול להוביל קבוצה לאליפות ונתן בגמר 2006 תצוגה גדולה יותר מכל תצוגת גמר של קובי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 16:46:28

*ד"ר ג'יי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 16:48:17

תיקון לחמישיה חמישית: ביילור במקום ד"ר ג'יי.