מעורב הופס ליום חמישי: תוצאות שני השאלונים האחרונים / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: תוצאות שני השאלונים האחרונים / מנחם לס

1.תוצאות שני השאלונים האחרונים

בשאלון 'החמישייה הגדולה בכל הזמנים', החמישייה שנבחרה הייתה מייקל ג'ורדן, לברון, מג'יק, לארי בירד, וסטפן קרי. כולם עם בערך 200-210 בוחרים. אחריהם נבחרו קארים עבדול ג'אבאר וטימי דנקן עם בערך 200-180 בחירות. אז אני מרשה לעצמי להכריז על חמישיית הופס כ-

מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, לברון (או לארי בירד – בחר את העדיף עליך), טים דנקן, וקארים עבדול ג'אבאר. תוצאות הבחירה ל-12 המועדפים ל-2028 לפי סדר העדיפויות בבחירה, ולא לפי תפקיד (פוינט גארד, שוטינג גארד, וכו'):

12 המועדפים:

אנטוני אדווארדס, ג'ייסון טאטום, צ'ט הולמגרן, דווין בוקר, ג'יילן בראון, פאולו בנצ'רו, ג'יילן ברונסון, טייריס מקסי, באם אדבאיו, טייריס הליברטון, קופר פלאג, וג'ה מוראנט.

2. השחקן הראשון שגראנט היל רוצה ל-2028: פאולו בנצ'רו

מעורב הופס ליום חמישי: תוצאות שני השאלונים האחרונים / מנחם לס

גראנט היל כבר חושב על LA28, אחרי הנצחון באולימפיאדת פאריז, גראנט אמר שהוא כבר חושב על LA28, ושבנצ'רו – שכמעט נבחר לפאריז24 אבל דריק ווייט נחשב ל'צורך גדול יותר' – הוא הבחירה הראשונה שלו ל-LA28.

3. כרטיס אולימפיאדה שיהיה שווה הון בעתיד: לברון, דוראנט וסטף חתומים עליו

4. כתבי ESPN נתבקשו להצביע על איזה רוקי יהיה בעתיד הבחירה הטובה ביותר בדראפט

Which rookie will prove to be the draft's best pick?

Reed SheppardHouston Rockets: 7 votes – 7 – שבע בחירות
Donovan ClinganPortland Trail Blazers: 3 – שלוש בחירות
Stephon CastleSan Antonio Spurs: 2 – שתי בחירות
Dalton KnechtLos Angeles Lakers: 2 – שתי בחירות
Bub CarringtonWashington Wizards: 2 – שתי בחירות
Nikola TopicOklahoma City Thunder: 1 – בחירה אחת
Rob DillinghamMinnesota Timberwolves: 1 – בחירה אחת
Zaccharie Risacher, Hawks: 1 – בחירה אחת

5. Emirates NBA Cup schedule: משחק פותח של IN_SEASON TOURNAMENT??? סטפן קרי בווריורס נגד קליי תומפסון מהמבריקס!!! (אני כבר מתרגש). השידור ב-TNT לאומה

מה הדבר המטרף ביותר ב1

Nov. 12

Hawks at Celtics, 7 p.m.
Heat at Pistons, 7 p.m.
Hornets at Magic, 7 p.m.
Knicks at 76ers, 7:30 p.m. (TNT)
Raptors at Bucks, 8 p.m.
Suns and Jazz, 9 p.m.
Mavericks at Warriors, 10 p.m. (TNT)
Timberwolves at Trail Blazers, 10 p.m.

*********

6. הנה הסבר על ה-"IN_SEASON TOURNAMENT שמשחקיו נחשבים למשחקי העונה הרגילים:

I. Summary

The Emirates NBA Cup 2024, the NBA’s second annual in-season competition, will tip off on Tuesday, Nov. 12 in team markets and culminate with the Semifinals (Saturday, Dec. 14) and Championship (Tuesday, Dec. 17) taking place at T-Mobile Arena in Las Vegas.  The complete schedule will be released in August.

The Emirates NBA Cup will consist of two stages: Group Play and the Knockout Rounds

  > A. Group Play

All 30 teams have been randomly drawn into groups of five within their conference based on win-loss records from the 2023-24 regular season. Beginning Tuesday, Nov. 12 and continuing through Tuesday, Dec. 3, each team will play four designated Group Play games on “Cup Nights” – one game against each opponent in its group, with two games at home and two on the road.


  > B. Knockout Rounds

Eight teams will advance to the Knockout Rounds: the team with the best standing in Group Play games in each of the six groups and two “wild cards” (the team from each conference with the best record in Group Play games that finished second in its group). The Knockout Rounds will consist of single-elimination games in the Quarterfinals (played in NBA team markets on Tuesday, Dec. 10 and Wednesday, Dec. 11) and Semifinals and Championship (played in Las Vegas on Dec. 14 and Dec. 17, respectively). The Knockout teams will compete for a prize pool and the NBA Cup championship trophy.


All 67 games across both stages of the Emirates NBA Cup will count toward the regular-season standings except the Championship. Each team will continue to play 82 regular-season games in the 2024-25 season, including those games that are part of Group Play and the Knockout Rounds

Fourteen games in Group Play (two games on each Cup Night) and all seven games in the Knockout Rounds will be televised nationally. The game and broadcast schedules for the Emirates NBA Cup Group Play stage will be announced in August


7. עוד על אי-הכללתו של אייזיה תומאס בדרים טים של 1992: "קנאה זה דבר בלתי נמנע בכדורסל המקצועני" (אייזיה תומאס), בגלל שתומאס עצמו העלה זאת שוב.

isiah-thomas

isiah-thomas© Provided by BasketballNetwork.net – קרדיט

The topic of Isiah Thomas' exclusion from the 1992 Dream Team is one of the most debated in the history of the USA Basketball organization

אייזיה תומאס היה ללא ספק – וללא ויכוח אפילו מצד מייקל ג'ורדן – הפיור פוינט גארד הטוב בנמצא. הוא זה עתה הוביל את הבד-בויז לשתי אליפויות ב-1989 ו-1990 כשהוא זוכה ב-MVP של הפיינלס בשניהם. אבל כשהגיע זמן הבחירה לפוינט גארדים לקבוצה של 1992, מג'יק ג'ונסון וג'ון סטוקטון נבחרו, ואייזיה נשאר בחוץ.

אייזיה תומאס בחר את הזמן של אולימפיאדת 2024 להעלת את בעיית אי הכללתו בנבחרת, עובדה שיצרה חור גדול בלגאסי שלו. הוא אמר לפני כמה ימים:.

"Being left off the Dream Team, that personally hurt me," admitted Thomas. "In 1980, I was on the Olympic team. As a matter of fact, I was voted the Male Athlete of the Year in 1980 for the USA Olympic Team. And, you know, the only thing missing from my resume is not being on the Dream Team."

Many blame Michael Jordan for Zeke's Dream Team snub

אף פעם לא יצאה הודעה רשמית על הסיבה שאייזיה תומאס לא נבחר, ובהיעדר הודעה רשמית כזאת, כולם הצביעו על מייקל ג'ורדן כסיבה לאי הכללתו של אייזיה "כי מייקל ג'ורדן לא רצה לשחק עם אייזיה תומאס" – האשמה שמייקל דחה – ודוחה – עד היום.

Jordan and Thomas have a long history of beef. It began in 1985 when MJ accused Zeke of freezing him during the All-Star Game so he would look bad. Then in 1991, Jordan was furious after Thomas and some Pistons walked off the court before Game 4 of the Eastern Conference Finals was over and refused to shake their hands. When Mike talked about that incident in Episode 4 of 'The Last Dance,' Thomas reacted on ESPN's Get Up.

"אני ניסיתי הכל לעשות נכון וחשבתי אז כפי שאני חושב עתה שהייתי צריך לעשות את הקבוצה. אבל לא נבחרתי. האם נפגעתי? נפגעתי מאד. האם זה היה בגלל שלא 'התיישרתי' עם שחקן מסויים? אם זה נכון ולא נבחרתי בגלל זה אז אני מרגיש ע-כ-ש=י=ו פגוע אפילו יותר מאשר אז".

הוא לא היה צריך להזכיר את שמו של מייקל ג'ורדן כדי שכולם יידעו 'עם מי הוא לא התיישר'.

(מייקל ג'ורדן טען אז, וטען בסידרת "THE LAST DANCE" שלא היה לו כל חלק באי הכללתו של אייזיה תומאס בנבחרת החלום. הוא טען זאת בהרבה ריאיונות איתו ואני נוטה להאמין לו)

נבחרת החלום של 1992 נבחרה ע"י CM ניוטום, האתלטיק דירקטור של אוניברסיטת קנטקי עם רוד ת'טרן, מייק ששבסקי, ג'ק מקלוסקי, פי ג'יי קרליסימו, צ'אק דיילי המאמן, וצ'ארלס גרנטם. הם כולם אמרו ויאמרו שהקבוצה נבחרה אז בכמה ישיבות ושג'ון סטוקטון הועדף על אייזיה תומאס כי הם העדיפו פוינט גארד מוסר מאשר פוינט גארד קולע, ואת מג'יק ג'ונסון כבר היה להם.

8. מג'יק ג'ונסון רצה את אייזיה תומאס, והיה "מאד מאוכזב" כשהוא לא נבחר

מג'יק ג'ונסון אמר כמה פעמים ש-"איש מהוועדה הבוחרת לא התייעץ איתנו", אבל הוא טוען שהיה ידוע שנבחרו 10 ודובר על השניים האחרונים שייבחרו (קלייד דרקסלר וכריסטיאן לייטנר מאונ' דוק היו השניים האחרונים שנבחרו.)

הוא אמר:

"I am very disappointed that Isiah Thomas was not selected as one of the 10 NBA players named to represent Team USA in the 1992 Summer Olympics in Barcelona," said Magic in a statement after the first 10 members of the Dream Team were announced. "His leading the Pistons to back-to-back championships says so much about his leadership and dedication."

כשמג'יק נשאל אם הוא אמר זאת לפני, או אחרי הבחירה הסופית, הוא הודה שהוא אמר זאת אחרי הבחירה.

Related: "Natural jealousy is a part of professional sports" — Michael Jordan on Magic Johnson and Isiah Thomas' infamous 'Freeze Out' at the 1

מייקל ג'ורדן, ב-"FREEZE OUT" מודה ש-

קנאה זה חלק מהספורט המקצועני

אבל טוען שוב שהוא היה אז סתם עוד שחקן ושלא הייתה לו כל יד וכל השפעה על בחירת הקבוצה!

Colin Cowherd says Lakers are wasting LeBron James' last years: "They have not built the right roster for him .9

קולין קוורד הוא אחד מעתונאי הספורט שאני מעריך ביותר. לכן כשהוא השתמש בנבחרת ארה"ב לפאריז כדוגמא לכיצד הלייקרס הייתה צריכה להרכיב קבוצה שתתאים ללברון, אני נשאר המום: את הנבחרת הרכיב גראנט היל והוועדה שלו עם יד חופשית לבחור איזה שחקנים שהם רצו. היו לידו סטפן קרי, קווין דוראנט, ודווין בוקר. בלייקרס משחקים לידו אוסטין ריבס, ד'אנג'לו ראסל, ורוי הצ'ימורה.

Although LeBron can't have the same caliber of teammates on the Lakers, Fox Sports' Colin Cowherd thinks that the purple and gold are wasting the final years of his career by not giving James the supporting cast that would make the game easier for him to dominate.


הוא כותב שללברון "אין את הצוות שהוא צריך סביבו". אוקיי. אבל כיצד בונים צוות כזה? פשוט בוחרים שחקנים מקבוצות שונות ומוסיפים אותם ללייקרס?

10. האם פאריז הייתה שירת הברבור של סטפן קרי או שנשאר לו עדיין מספיק דלק בגוף?

כולנו ראינו את סוף המשחק נגד צרפת. סטפן קרי חזר להיות סטפן קרי במיטבו.

ב-15 שנותיו בווריורס הוא השיג כל מה ששחקן כדורסל מקווה להשיג, ואולי אפילו יותר. 4 אליפויות, MVP, שיאים אישיים. לי נראה שלסטף נשאר עדיין הרבה כדורסל בגופו. היי, לא רק המשחק נגד צרפת אלא כל העונה שעברה בה קלע 26.4 נק' ממוצע (כולל 40.8% מהטריי) עם 5.1 אסיסטים. הוא שוב הוביל את הליגה עם 357 שלשות שהוא קבר ב-74 משחקים.

כשהוא מתכונן לעונתו ה-16, יש לו חוזה לשנתיים הבאות, ואז יהיה ELIGIBLE לעונה נוספת עבור 62.6 מיליון בגלל 'חוק גיל 38'. Should he wait until next offseason, Curry will be able to get a two-year, $130 million extension, according to ESPN front office insider Bobby Mark.

בגילו של סטפן אין לדעת מה ילד יום. אולי הוא בר מזל וגופו (הלא אתלטי במיוחד) יוכל להחזיק מעמד עד 2028, שנה בה האולימפיאדה מתקיימת בלוס אנג'לס, וייתכן שהוא ייבחר כאבא של הנבחרת הנותן את המפתחות לדור הבא. ייתכן גם שלפתע יישבר לו. גופו עלול לומר 'די', ומה שיאיץ את מנוחתו מכדורסל תהיה עונה (או עונות) גרועות במיוחד של קבוצתו הווריורס.

כל מה שעלינו נותר לעשות (כי ממילא אין לנו ברירה) הוא לחכות ולראות מה יקרה עם סטפן קרי האהוב על ידי כמעט כולנו.

11. קווין דוראנט – ששיחק בכל כך הרבה נבחרות – נשאל להשוות את נסיונו ב-2024/פאריז לאולימפיאדות אחרות


  1. ↩︎

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
181 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
15/08/2024 3:34:07

ג'ו דומארס היה ה-mvp ב-1989

אור
אור
15/08/2024 3:34:33

תודה מנחם. בהחלט מעניין כמה עוד נשאר לקרי ודוראנט בטנק

Last edited 1 month ago by אור
NBA בדם
15/08/2024 7:40:22
Reply to  אור

למה אתה מתעלם מלברון?
40 אצלו, זה גיל בר מצווה אצל שחקנים אחרים😃

אור
אור
15/08/2024 12:42:13
Reply to  NBA בדם

רציתי להעביר יום אחד בלי לברון

NBA בדם
15/08/2024 12:43:16
Reply to  אור

😂
זה בלתי נמנע

אור
אור
15/08/2024 13:17:17
Reply to  NBA בדם

האמת הוא גם לא מעניין אותי, שיפרוש

Avri
Avri
15/08/2024 15:27:43
Reply to  אור

אני גם חושב על זה הרבה, בעיקר על קרי שתקוע בשנים הפרודקטיביות האחרונות שלו בקבוצת פליי-אין נוראית. איזה בזבוז נוראי של שחקן היסטורי. מתבקש כאן טרייד שיחזיר אותו לרלוונטיות או שלפחות יעשה אותו שמח. טרייד כזה גם יעזור לדאבס לבנות מחדש – לצערי הם לא מבינים שזה הזמן לפרק ולבנות מחדש. הייתי שולח אותו הביתה, לשארלוט, שירקוד ליד ברנדון מילר ולמלו בעבור חופן בחירות דראפט. לא יודע אם תהיה אליפות אבל מה שבטוח זה שיהיה מגניב לאללה. הדאבס יקבלו בחירות ועם קצת מזל גם איזה קופר פלאג להתחיל איתו מחדש. 

עגל
15/08/2024 15:30:06
Reply to  Avri

גם לי חבל שיתבזבז בשנים האחרונות שלו.
הייתי שולח אותו דווקא לקליבלנד – יש שם קבוצה חזקה, הוא נולד שם, והוא חייב להם אליפות אחת או שתיים . . .

Pistons
Pistons
15/08/2024 3:36:38

אם זכרוני אינו מטעה אותי, בסדרה על מג'יק (They call me Magic) היו קטעים על אייזיאה תומאס והם חברים מאוד טובים. לא בטוח שרק סיבות מקצועיות גרמו לו לומר את מה שאמר.

Avri
Avri
15/08/2024 15:32:47
Reply to  Pistons

מג'יק אמר מה שאמר בעיקר כי הוא מענטש. בין אם הוא חושב שאיזייה היה צריך להיות שם או לא, מה אכפת לו להגיד עכשיו שכן במקום ללכלך ולהשאיר טעם רע. גם בלי קשר, לא צריך להיות מג'יק בשביל לחשוב שאיזייה היה צריך להיות שם. המקום של לייטנר צועק בעניין הזה. אני עד היום לא מבין למה הביאו אותו, אולי חשבו שהוא התקווה הלבנה הבאה שישא את הדגל בעשורים הקרובים, לא יודע. ואם זה העניין, קשה לי להבין למה לא הביאו את הבחור שאכן נבחר בבחירה הראשונה באותו הדראפט.

Smiley
15/08/2024 3:48:08

תומאס בכל הזדמנות מיילל על הנבחרת והמדליה הזו. וכל פעם מלכלך על ג'ורדן בגלל השנאה שלו כלפיו (יליד שיקגו שלא מקבל את הכבוד בעיר שלו בגלל ג'ורדן).
יש גם שמועות שאומרים שג'ורדן לא היה היחיד שלא סבל אותו והבאתו הייתה גורם מפריע לכימיה.
שלא לדבר שדבר ראשון רצו את ג'ורדן בנבחרת והיה ברור לכל בר דעת שאם תומאס ג'ורדן לא יצטרף.
עבור ה-nba ג'ורדן היה התרנגולת עם ביצי הזהב ושטרן ידע מה הוא צריך לעשות.

ללייקרס היה סגל מצויין סביב לברון בקבוצה ההיא שלקחה את האליפות בבועה ב-2020.
החלטה אומללה לפרק את הקבוצה ההיא ישר אחרי האליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זכו בזכות השופטים אז פירקו בצדק, את השופטים השאירו. מי נתן לדנבר בראש? הפרשים או קארוסו?

Smiley
15/08/2024 6:44:08

לשם שינוי באותה עונה הלייקרס היו מהקבוצות הטובות בליגה

גיא הירוק
15/08/2024 7:11:45
Reply to  Smiley

אחת מ-2 הקבוצות הטובות בליגה.
המאזן ה-2 הכי טוב, שווה ערך ל-63 ניצחונות בעונה (ראשונים מילווקי עם קצב של 65 ניצחונות)
נט רייטינג 2 הכי גבוה בליגה אחרי מילווקי,
התקפה מקום 4, הגנה מקום 3.

כל בלבול המוח על בועה ושטויות אחרות לא מתייחסות למציאות ברורה –
ביטלו לקבוצה הכי טובה במערב (בהפרש) את הביתיות אותה הרוויחה ביושר,
ואז "סידרו" להם את המנוחה הקצרה ביותר בתולדות הליגה –
72 ימים בלבד בין המשחק האחרון בפיינלס למשחק העונה הרגילה הראשון.
בדרך כלל פרק הזמן הוא יותר מ-120 יום.
מספיק בשביל להתאושש מהעונה, להחלים, ולהתאמן לפני העונה החדשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

בעונה הסדירה שיהיו מה שבא להם בסוף סידרו להם באבל ושופטים שטבחו בדנבר

trusttheprocess
trusttheprocess
15/08/2024 4:56:57

קולין קוורד הוא אחד המטומטים הגדולים ביותר שיש
עדיף שיצא דם מהאזניים מאשר להאזין לשטויות שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מכתבי חצר המלך

gogo
gogo
15/08/2024 6:30:35

תודה על המעורב
סטוקטון סיפר בספר שלו
Assisted, an autobiography
שאיזיאה תומאס חשב והתבטא על כך שהיה מגיע לו להיבחר לדרים טים במקום סטוקטון. במשחקי הליגה בעונה אחרי זה הוא לקח את סטוקטון כמטרה וקלע עליו הרבה נקודות בשביל להוכיח מי יותר טוב. ההדורים ביניהם יושרו וסטוקטון אפילו בחר בתומאס כנציג שעולה איתו לבמה בהיבחרו להיכל התהילה

Avri
Avri
15/08/2024 15:34:28
Reply to  gogo

מעניין.

צפנת פענח
צפנת פענח
15/08/2024 6:33:37

קרי כבר נשאל בשנה שעברה וסימן עם היד 3 שנים. נשארו עוד שתי עונות עד לפרישה .

NBA בדם
15/08/2024 7:34:59

הוא נשאל בעת שקלע שלשה? שלא יהיה בלבול

thetroll
thetroll
15/08/2024 21:55:52
Reply to  NBA בדם

חחח

NFS
NFS
15/08/2024 6:34:19

"בשאלון 'החמישייה הגדולה בכל הזמנים', החמישייה שנבחרה הייתה מייקל ג'ורדן, לברון, מג'יק, לארי בירד, וסטפן קרי. כולם עם בערך 200-210 בוחרים. אחריהם נבחרו קארים עבדול ג'אבאר וטימי דנקן עם בערך 200-180 בחירות".

לא ממש.
ג'ורדן – 480
לברון – 317
מג'יק – 250
בירד – 229
קרי – 228

קארים – 183
דאנקן – 178

"אז אני מרשה לעצמי להכריז על חמישיית הופס כ-
מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, לברון (או לארי בירד – בחר את העדיף עליך), טים דנקן, וקארים עבדול ג'אבאר".

הכרזה ממש לא הוגנת, מנחם.
אפשר להבין אם תכניס את קארים במקום קרי שקיבל פחות קולות בפוינט ממג'יק, אבל למה להכניס את טים דאנקן פנימה? לא מספיק שהוא קיבל פיינלס mvp במתנה על חשבון מאנו ג'ינובילי ב-2005?

Last edited 1 month ago by NFS
גיא הירוק
15/08/2024 6:39:57
Reply to  NFS

…ואליפות על חשבון הסאנס ב-2007

NBA בדם
15/08/2024 7:18:55
Reply to  NFS

דווקא די מובן. זוהי חמישייה שכולה שואו טיים ללא יסודות כדורסל בסיסיים. דאנקן יכול לתת להם כמה שיעורים בתחום.

גיא הירוק
15/08/2024 7:25:25
Reply to  NBA בדם

ללא יסודות כדורסל בסיסיים?
ראית את לארי בירד משחק?

NBA בדם
15/08/2024 7:31:35

זה היה לצורך הבדיחה כמובן, שכן טימי הוא איש היסודות: "the Big Fundamental"

גיא הירוק
15/08/2024 7:38:27
Reply to  NBA בדם

יפה!
התנצלותי. כנראה שעדיין לא התעוררתי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  NFS

וקיבל את תואר הספרסי הגדול בכל הזמנים על חשבון דייויד רובינסון, ג'ורג' גרווין, קוואי, ג'ורג' היל ואפילו קווינדרי וויתרספון
ולקח למאמן שלו את כל התהילה
ולא הצליח להוביל קבוצה משוק קטן, שמעולם לא זכתה באליפות, לחמש אליפויות ב-19 שנה – לגמרי "קליר פאת'"…
:-))))

NBA בדם
15/08/2024 8:23:21

דאנקן שחקן אפור שאנשים פחות סופרים לצערי בדירוגים היסטוריים.
מי שלא שם אותו בטופ 10 צריך אשפוז בכפייה.
גם באף מצב קרי לא יותר טוב ממנו.
הבדלי הזוהר בולטים ביניהם וזה למה קרי קיבל יותר קולות בהצבעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

טימי לא היה רבע מקרי מה הקשר לזוהר בחייאת סטף בלבל משלו טימי לא קרוב,שם. היה יעיל וזה נו באמת שעמם את התחת.
סטף זה אחד,שקונים כרטיס בשבילו וקמים בלילה

NBA בדם
15/08/2024 11:06:00

אתה מוכיח בדיוק את הנקודה. דאנקן אפור אך מופת ביעילות, אבל סטף מושך את העין בגלל הסגנון הנפיץ, ולכן אנשים מעדיפים אותו על פניו.
בראייה מקצועית נטו טימי גובר עליו:
יותר שנים בטופ (דאנקן היה 9 פעמים טופ 5 בליגה, סטף 4)
דאנקן עם 3 מצטיין גמר, סטף עם 1
דאנקן היה מאסטר בהגנה ואחד מהגדולים שלא קיבל את תואר שחקן ההגנה.
דאנקן מיומו הראשון בליגה היה שחקן על, שבעונה השנייה הוא כבר הוביל את הספרס לאליפות בגיל 22 בלבד. סטף עד גיל 25 לא היה בלבלים האלה.
דאנקן היה חלק מרכזי ביותר בגיל 36-37 בגמר ובאליפות של הספרס האדירים בעונות 13-'14'. גם שם היה מגן נהדר.

דוקטור רזי הופמן
15/08/2024 11:31:44
Reply to  NBA בדם

מסכים
אני מעדיף את דנקן בפנים ולא את לברון, ברור שתתנגד ותרצה שהלמך יהיה במקום לארי.
🙂

NBA בדם
15/08/2024 11:35:43

זה לא אני זה רוב האתר הצביע ללמך/למלך על פני לארי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

התאגיד שטף להם את המוח שנים

NBA בדם
15/08/2024 13:44:30

ואתה מה שוטף צלחות?😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אני נלחם בתאגיד אבל יש לו כלים שאין לי

NBA בדם
15/08/2024 14:15:01

יש לך את משמרות המהפכה של הלללל
הכי קל להרגיש מקופח🙂

גיא הירוק
15/08/2024 11:53:27

קהילת הופס נתנה נוק אאוט לנרטיב,
כאשר רק ג'ורדן קיבל יותר קולות מלברון.
וזה כאשר בעמדת הסקנד גארד הייתה 0 אופוזיציה לג'ורדן,
בעוד שבעמדות הפורוורד יש כמה מגדולי המשחק דוגמת בירד ודנקן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכולים לתת כמה קולות שרוצים הלמך בסוף זה למך, נגר 4 טבעות ב22 שנה.

לונגביטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

סטף הרבה מעל טימי גם מקצועית.

מה לעשות שלענג אוהדים זה חלק מגדולה וטימי היה מרדים, סטף אמן.

NBA בדם
15/08/2024 14:02:57

לענג יש במיטה.
מקצועי והישגים נטו דאנקן עדיף.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 15:40:36
Reply to  NBA בדם

גם בהישגים קרי לא נופל מדאנקן 4 אליפויות מול תחרות קשה משמעותית, שינוי של כל פני ההתקפה בליגה, אין בכלל מקום לתחרות ביכולת, דאנקן אף פעם לא יכל להשפיע על המשחק כמו קרי .

NBA בדם
15/08/2024 15:45:55

יש לדאנקן 5 ו3 מצטיין גמר
איזה תחרות קשה הייתה לקרי? בכל הגמרים נגד לברון היה פייבוריט ובגמר מול בוסטון היה 50 50.
מעבר לזה, השפעה על המשחק זה לא מדד לאיכות השחקן, זה תוספת הילה, בדיוק כמו פדרר שנחות מנולה איש הברזל שפחות אהוב

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 16:08:54
Reply to  NBA בדם

דאנקן יכול היה רק לחלום להציג את היכולת של קרי, למרות שקרי נבחר ל-MVP פיינל רק פעם אחת.

אתה שוב משתמש בסטטיסטיקות ריקות של הישגים מבלי להבין את התמונה הרחבה. MVP פיינל אחד נלקח מג’ינובילי, אליפות אחת נגנבה, וב-2014 הוא כבר לא היה שחקן על.

קרי מתמודד מול תחרות קשה בהרבה להיבחר לחמישייה הראשונה בניגוד לתחרות שדאנקן שיחק מולה.

קרי התמודד על הבחירה לחמישייה הראשונה בעמדת הגארד מול שחקנים כמו SGA, דונצ’יץ’, בוקר, הארדן, לילארד, ווסטברוק…
עשור לפני והיה לו כמות MVP בדומה לקארים.

דאנקן התמודד מול שחקנים כמו גראנט ונוביצקי. עשור אחרי, הוא בקושי היה נבחר לחמישייה הראשונה.

היחיד שהציג יכולת מרשימה מקרי באותה תקופה זה שאק וגם הפריים שלו היה קצר משמעותית, דאנקן רחוק משם.

אין שום דבר להוריד מדאנקן הוא שחקן ענק והיכולת שלו לשנות את משחקו בשביל להאריך את הקריירה שמורה לגדולים ביותר, קרי הוא לא

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
15/08/2024 16:22:03

מצטיין גמר נלקח, אליפות נגנבה.
גם סקרמנטו מרגישה עד היום מקופחת נגד שאקובי, מישהו לא מחשיב להם את האליפות ההיא? מתייחסים לנתונים בשטח.
אני מסביר שוב שזה לא חמישיות עונה, זה מירוץ לmvp שבו לדאנקן יש 9 ולקרי יש 4. זה לא תחרות בין גארדים/פורוורדים/סנטרים אלא בין כולם.
ב16' למעשה קרי הציג את הרמה הגבוהה ביותר שלו בקריירה ובגמר הוא קרס.
יכולת גבוהה לא תמיד מתורגמת לדומיננטיות. קרי כמו דאנקן לא היה דומיננטי כמו מייקל ולברון אבל דאנקן היה יותר יציב מקרי עם פחות תנודות במשחקו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 16:33:25
Reply to  NBA בדם

שני אליפויות אפשר לסמן עליהם כוכבית הראשונה של הלייקרס, השנייה של הספרס, יש הוכחות חותכות לשיפוט מכור.

גם במירוץ לMVP השאלה מי התחרות שלך, דאנקן התחרה מול נאש, נוביצקי, והגרסה הלא יעילה של קובי, התחרות של קרי קשה בהרבה, גם כמות הכוכבים וגם האיכות שלהם שונה משמעותית.

קרי בפריים דומיננטי אפילו מעל לברון (לברון לא הצליח לסחוב קבוצה לאליפות כמו קרי ב22)

NBA בדם
15/08/2024 16:50:54

תשמע אתה פותח דבר שאתה לעולם לא תצא ממנו. אי אפשר לחפש מה היה צריך להיות ואיפה היה עיוות מסויים. מתייחסים לעובדות המוגמרות.
אולי תפסול לאמביד את הmvp השנוי במחלוקת כביכול ותיתן אותו ליוקיץ'.
גם לגבי המירוץ לא הייתי מזלזל בכוכבי שנות האלפיים. דאנקן היה טופ בשנים הללו והגיע לו הבחירות.
לגבי פריים קרי זה ממש לא נכון. הקבוצה הכי קשה שהוא ניצח הייתה בוסטון בגרסה הפריכה והלא מאיימת שלה. טייטום פישל שם בענק.
דבר איתי שקרי יסחוב קבוצת נגרים שלא קוראים להם וויגינס/דריימונד/ג'ורדן פול/קליי (גם אם הם מעבר לשיאם) אלא מה שלברון עשה ב18' וב07, או לחילופין שינצח את הקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה, הפייבוריטית הברורה שקווין לאב שובק חיים (8.5 נק' באחוזים קטסטרופה) ורוב הנטל ההתקפי נופל על קיירי ובעיקר בלברון

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 17:05:40
Reply to  NBA בדם

דונהי הואשם בכך שמכר את הסדרה, הסאנס כנרת היו מובילים 3-1 בסדרה. הספרס פשוט פוצצו את שחקני הסאנס בגלל זה. ללא דונהי, הסאנס היו האלופה .

ללברון היה סופר טים ב-2016 עם כוכב על, שני אולסטארים וסגל מסייע מצוין. לנסות לצייר שהיה לו קבוצה חלשה זה שקר של מעריצי לברון.

הסגל של לברון ב-2018 היה דומה לזה שהיה לקרי ב-2022. קליי היה אחרי פציעה באכילס, וויגנס היה נחשב לשחקן שלילי בליגה, גרין היה הרבה אחרי שיאו, ופול לא הראה יכולת מרשימה כשהוא לא ליד קרי. למרות זאת, קרי הצליח לקחת אליפות תוך תצוגה סופר דומיננטית, בעוד שלברון לא הצליח לקחת אליפות עם סגלים דומים.

NBA בדם
15/08/2024 17:35:00

שחקני הספרס ופיניקס הלכו מכות ומי שהשתתף בהם שישא בתוצאות.
קיירי היה מצויין בסדרה, אבל שים לב ללאב הכוכב שהוא קונוס מהלך אבל בסדרה היה חושך התקפית (8.5 נק' ב36% בסדרה).
מעבר לכך היה את טריסטן תומפסון שהיה נהדר בקרשים וג'יי אר כשחקן חמישייה סביר. וזהו
לגולדן מעבר לקרי היו את קליי, דריימונד כאולסטארים מכובדים, איגי כווטרן ושומר אדיר, ברבוסה,לווינגסטון ועוד לא מעט שחקני רוטציה תורמים. לא סתם גולדן סיימה את העונה עם שיא היסטורי של ניצחונות. גם כי קרי היה פנומן וגם כי היה לצידו 2 אולסטארים וקבוצה מאוד עמוקה ואיכותית.
עכשיו ההשוואה בין סגל לברון ב18' לבין קרי ב22':
יודע כמה שחקנים חצו את רף 10 הנקודות מעבר ללברון? רק קווין לאב עם 14.9
יודע,כמה שחקנים הגיעו ל 6 ריבאונדים מעבר ללברון? רק קווין לאב עם 10.2 כאלה
יודע כמה שחקנים חצו את רף ה2.5 אסיסטים מעבר ללברון? 0 עגול
שחקני המשנה של קרי:
קליי 19 נק' ב38%
וויגינס 16.5 נק', 7.5 ריב'
דריימונד כהרגלו לא תורם הרבה בצבירת נקודות (8), אבל תורם בתחומים אחרים – 6.3 אס' ו7.2 ריב' והגנה טובה.
ג'ורדן פול עם 17 נק' ב39% מעבר לקשת.
דומה זה לא בשום צורה, לא משנה איך תהפוך את זה.

גיא הירוק
15/08/2024 17:54:48
Reply to  NBA בדם

אתה עכשיו ממציא דברים.
הספרס והסאנס לא הלכו מכות.
הורי העיף את נאש בעבירה מכוערת דוחה לאלף עזאזל וכתגובה שחקני סאנס קפצו מהספסל.
הם הורחקו בגלל הכלל שכאשר יש תגרה על הפרקט,
אסור לשחקנים לעזוב את הספסל.
אמארה ודיאו לא הלכו מכות עם אף אחד,
והם הורחקו ממשחק 5 בעל זאת.
זה כלל שהופק במהלך העונה עשרות פעמים,
אבל לא נאכף,
למעט מול הסאנס.
הכי מצחיק?
באותו משחק, מוקדם יותר, דנקן וברוס בואן קפצו לפרקט מהספסל,
אבל השופט אמר אחר כך שזה מקרה שונה בגלל שהוא שאל את דנקן מה הוא עושה על הפרקט ודנקן אמר שהוא רק מוודא ששחקן ספרס לא נפצע…
מאוחר יותר טים דונהי ששפט בסדרה הודה השופטים שפטו לרעת הסאנס בסדרה בגלל איבה לרוברט סרבר.
עכשיו, עזוב את דונהי. האיש ניסה להטיל רפש כתירוץ למעשיו,
אבל אותה הרחקה זה אחד מהרגעים הנמוכים בתולדות הליגה,
ולהפיל את זה על שחקני הסאנס אחרי סדרה אלימה מצד הספרס בראשות בואן הורי,
זה לחטוא לעובדות בלשון ההמעטה.

NBA בדם
15/08/2024 18:06:25

תודה על התיקון. היה לי הרושם שמי שהורחקו היו מי שהשתתף בתגרה.
בכל מקרה זה לא אמור להוריד לדאנקן את האליפות ההיא ממכלול אליפויותיו, למרות העיוות השיפוטי. הוא ניצח אותם וגם בהמשך בגמר וזה לגמרי שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:24:04
Reply to  NBA בדם

צפית בסדרה? ללא השיפוט המוטה שבעצם גמר את הסדרה עם ההרחקות , הסאנס היו מנצחים. הספרס לא שיחקו כדורסל באותה סדרה, אלא באלימות תחת חסות השיפוט המכור.

זה למה הכוכבית אותו דבר עם הלייקרס של שאק וקובי שקיבלו אליפות במתנה מהשופטים.

NBA בדם
15/08/2024 18:28:09

השאלה היא האם בגלל עיוות שיפוטי צריך לגדוע לדאנקן את האליפות הזו ממניין האליפויות?בסופו של דבר הוא ניצח גם בגמר ועשה את המוטל עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:41:30
Reply to  NBA בדם

דאנקן לא היה מגיע לגמר ללא השיפוט. דונהיי מכר את הסדרה. זה למה אצלי בספר זה ואליפות של הלייקרס ב-2001 מסומנת בכוכבית. האליפות לא הושגה בדרך הוגנת. פציעות לעומת זאת זה חלק מהמשחק אותו דבר הבועה, לכלום תנאים שווים.

הספרס בהוראה של פופ כשהשיפוט לצידם פירקו פיזית את הסאנס, כדורסל זה לא היה יותר UFC.

NBA בדם
15/08/2024 18:43:04

אוקיי

גיא הירוק
15/08/2024 18:33:27
Reply to  NBA בדם

לאורך הזמן קראתי כל מני ניסיונות שנמוך –
פעם זו הבועה, פעם כוכבי יריבה פצועים, פעם מזפח, פעם איכות צוות מסייע.
המכנה המשותף לכל אלו –
כולם היו במסגרת הכללים,
בכולם הכללים היו שווים לכל המשתתפים.
לטעמי,
יש 2 מקרים שאני צפיתי בהם בזמן אמת כאשר מבחינתי היו כללים שונים ל-2 הקבוצות על הפרקט.
לייקרס – קינגס 02'
ספרס – סאנס 07'
כאשר ספרס סאנס הוא המקרה שהכי זעק –
הרחיקו את אמארה ודיאו ולא את דנקן ובואן,
למרות שהם עשו את אותו הדבר.
וזה מעבר לכך שלא ראיתי קבוצה אלימה יותר ודוחה יותר מהספרס של בואן והורי.
כמות העבירות הקשות שלהם הייתה ברמה אחרת מכל קבוצה אחרת.
אז בעוד שלמרות הכל אני בדרך כלל לא אציין כוכביות (למעט רגעי הטרלה מזדמנים, ע"ע ההטרלה על קובי לפני יומיים),
קח בחשבון שכאשר אתה בוחר לא לחלק כוכביות לספרס על 07,
אתה גם "מאבד את הזכות" (לטעמי) לחלק כוכביות או לשנמך הישגים של קבוצות שהשיגו את ההישגים שלהם כאשר הכללים שווים לכולם.

NBA בדם
15/08/2024 18:37:30

אז לפי דעתך שאקיל זכה ב2 אליפויות "רגילות" בלייקרס ועוד אחת עם כוכבית?
ודאנקן שזכה ב4 רגילות בספרס ועוד אחת עם כוכבית?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:43:42
Reply to  NBA בדם

מדויק, כללי המשחק לא היו שווים. הספרס והלייקרס נצלו יתרון לא הוגן בשביל לקחת אליפות, בשני המקרים הקבוצות לא היו מגיעות לגמר ללא השיפוט.

NBA בדם
15/08/2024 18:48:32

מקבל, החכמתי

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם הטראקרס ב2020 מול דנבר? ככה מהר מעלימים? יותר בוטה מאשר אלה

NBA בדם
15/08/2024 19:51:03

שכחת למי הייתה שייכת הביתיות? אם כבר הלייקרס נפגעו.

גיא הירוק
15/08/2024 19:56:46

בדיחה לא מצחיקה.
תראה לי מתי הרחיקו שחקן נאגטס שלא בצדק או מתי שחקן לייקרס בסדרה היה צריך להיות מורחק ונשאר על הפרקט.

גיא הירוק
15/08/2024 18:47:28
Reply to  NBA בדם

כאמור,
ההעדפה שלי היא לא לחלק כוכביות.
בכל שנה רק קבוצה אחת מ-30 זוכה באליפות,
ודרך לזכייה היא בדרך כלל מטורפת.
הפואנטה שלי כזו –
מי שסופר לשאק 4 אליפויות ולדנקן וקובע 5,
לא נמצא במקום לשנמך אלופות אחרות.

NBA בדם
15/08/2024 18:48:56

מקבל, החכמתי

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שכחת כל מהר את טראקרס 2020 מול דנבר?

NBA בדם
15/08/2024 20:19:29

שאלה: האם הגמר של מיאמי נגד דאלאס ב06' נחשב בגבולות הסביר?
היו המון טענות על זה שאפשרו לוויד להגיע בתכיפות לקו העונשין בהגזמה פרועה.

גיא הירוק
15/08/2024 20:29:29
Reply to  NBA בדם

אני מסכים. 2006 השיפוט היה נוראי.
אני לא זוכר סדרה מגמתית עד כדי כך (הפער בזריקות העונשין היה פסיכי. לא בדקתי, אבל זו אחת הסדרות היותר חד צדדיות).
ועדיין,
יש הבדל בין 2006 ל-2007
ב-2007 הליגה קבעה את תוצאת הסדרה.
רגע השפל בקריירה של שטרן.

NBA בדם
15/08/2024 20:34:34

זאת אומרת שהאליפות של מיאמי ב06 נחשבת "רגילה" לטעמך לעומת זאתי של שאקיל ודאנקן?

גיא הירוק
15/08/2024 20:48:48
Reply to  NBA בדם

כאמור,
אני כעיקרון לא מחלק כוכביות.
לא קראת דיון אודות דנקן במהלכו כתבתי שצריך להחסיר לו בספירה אליפות.
ולמעט הטרלות מזדמנות, גם לא שנמכתי את הישגי קובי.
במקרה של 02' –
אני ממליץ לצפות שוב במשחק 6.
המרפק של קובי לפנים של ביבי בשביל להשתחרר ולקבל כדור,
זה היה מול הפנים של השופט. רגע כדורסל נוראי.
זה היה כאשר הקינגס בפיגור נקודה. במקום לקבל את הכדור, הם היו צריכים לשלוח את קובי העונשין.
זה, לצד הפלייגרנט הברור דל שאקיל מוקדם יותר במשחק,
השאירו אותי עם תחושה רעה מאוד לגבי המשחק.
עכשיו, 2007, כאמור,
זה היה רגע השפל של הליגה בכל השנים הרבות בהן אני צופה בכדורסל.
הטיה ברורה ומשחק עם הכללים.
הספרס שיחקו כדורסל אלים, והסאנס נענשו.
שום דבר לפני או אחרי לא דמה לכך.

NBA בדם
15/08/2024 20:54:57

שורה תחתונה דאנקן אליפות עם כוכבית
שאקיל+ קובי אליפות עם כוכבית
וויד ב06 עובר בגרון
זוהי התשובה?

גיא הירוק
15/08/2024 21:03:59
Reply to  NBA בדם

לא.
משום מה אתה מנסה להכניס לי מילים לפה. אני לא מחלק כוכביות.
השיפוט ב-06 היה נוראי. ממש. בעיקר במשחק 6, לא זוכר כמה זה היה, נראה לי שווייד הלך לקו העונשין יותר מ-20 פעמים במשחק, וסך הכל באזור אותה כמות כמו על דאלאס.
אם אני צריך לחלק מדליות על שיפוט גרוע,
זה עדיין מתחת למשחק 6 ב-2002,
כאשר סאנס – ספרס זה באזור חיוג נפרד לאור העובדה (וזו לא פרשנות. נטו עובדה) שהליגה העניקה לספרס מתנה כאשר קיפחה את הסאנס והרחיקה דווקא שחקנים של הסאנס בעוד הספרס היא הקבוצה האלימה.

לזכותו של סילבר, למרות הבכי והנהי,
יש כיום הרבה יותר שקיפות מאי פעם.
כל הבכי על הנאגטס?
הסדרה הסתיימה 4 – 1 ללייקרס,
והפער בזריקות עונשין בסדרה כולה הוא חד ספרתי (הצחיק במיוחד שהליגה לתלונות על שיפוט דממה כאשר לחובת אותה דנבר נשרקו במשחק שלם רק 2 זריקות עונשין במשחק מלא מול הסאנס)

NBA בדם
15/08/2024 21:11:49

תודה רבה על ההרחבה👍
פשוט לא ראיתי את כל המשחקים הללו בזמן אמת ולא ידעתי עד כמה עיוותי השיפוט גרמו להטיית המשחקים, שעד היום אדי הביקורות לא נעלמים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

קרי לקח אליפות לגמרי לבד באליפות הכי גדולה אי פעם למעט של דירק. האליפות שלו שווה יותר מכל האליפויות של טימי או השקץ וכו

גיא הירוק
15/08/2024 19:57:29

שוב –
בדיחה לא מצחיקה.
תראה לי מתי הרחיקו שחקן נאגטס שלא בצדק או מתי שחקן לייקרס בסדרה היה צריך להיות מורחק ונשאר על הפרקט.

NBA בדם
15/08/2024 20:00:04

היו לו את קליי (19 נק' ב38%), דריימונד,וויגנס בעונת שיא וג'ורדן,פול עם 17 נק' ב39% בפלייאוף.
חוץ מזה, לא היו לו יריבות חזקות בלשון המעטה:
דנבר בלי מארי וmpj,
נגד ממפיס מוראנט נפצע מאמצע הסדרה
מול דאלאס לוקה שיחק בנחיתות ברורה מבחינת הצוות המסייע.
בגמר הם פגשו את בוסטון בגרסה הצעירה, הפריכה והלא מאיימת שלה שטייטום פישל בגדול.
להשוות את זה לדירק או של משהו בסגנון גם מבחינת יריבות וסגל מסייע זה לא רציני.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 15:36:24
Reply to  NBA בדם

אתה מתבלבל בין חמישייה ראשונה לטוף 5 בליגה, דאנקן רק יכל לחלום על היכולת של סטף, בפריים זה אפילו לא קרוב וזה לא שדאנקן לא מדהים אלא שסטף הוא אחד מהגדולים ביותר ששיחקו את המשחק ששינה את כל ההתקפה.

דאנקן היה שווה בערך עד גיל 34 חוזה מקס קרי גם בגיל 36 שווה חוזה מקס בשינה.

מי שחקן יותר טוב, קרי.

NBA בדם
15/08/2024 15:57:05

זה לא חמישייה ראשונה או שנייה, אלא מירוץ לmvp.
דאנקן 9 פעמים טופ 5 במירוץ לmvp. קרי לעומתו רק 4.
בפריים של סטף הוא לא קיבל קול אחד שקבוצתו זכתה ב15.
בפריים של סטף הוא הפסיד לקבוצה נחותה בהרבה נגד קליבלנד של לברון שחזר מפיגור 1-3 בגמר (פעם היחידה בהיסטוריה).
לאחר מכן, צירף את דוראנט (שזכה כמצטיין הגמר פעמיים), והליגה די נסגרה עד שנפצע (חוץ מיוסטון שהייתה רחוקה פציעה של כריס פול מלהדיח אותה).
גם ביל קיבל חוזה מקס, זה לא דוגמא מספיק טובה למצויינות.
דאנקן בגיל 36 סיים 7 במירוץ לmvp והיה לשחקן הכי חשוב של הספרס בריצת הפלייאוף כמעט והסתיימה באליפות, גם אם לא היה דומיננטי כבעבר.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:41:06
Reply to  NBA בדם

אני לא אכנס לכל הבוכלטריה הזו רק אציין שיש היום הסכמה כללית בקרב עיתונאי הנבא שה MVP של סדרת הגמר ב 2015 נגזל מקרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 16:47:52

זה לא רק עיתונאים היה צריך להיות רפה הבנה רציני לתת לאיגודלה את הפיינל mvp קרי היה השחקן הטוב בפער של גולדן סטייט

NBA בדם
15/08/2024 16:54:00

התואר היה מגיע ללברון יותר מקרי.
מה שהוא עשה את הליצנים שסביבו הוא לא יאמן
סטף היה צריך לסיים את הסדרה בסוויפ ג'נטלמני לכל היותר ולא להיקלע לפיגור 1-2 ואז היה מקבל בצדק.
עצם זה שהסדרה הפכה לסופר תחרותית מגיע ללברון את הקרדיט כמצטיין הגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הקרדיט מגיע לסטיב קר לא ללברון

NBA בדם
15/08/2024 20:02:12

אתה מוזמן לקחת את התואר מאיגי ולהעניק אותו לקר

thetroll
thetroll
15/08/2024 22:08:30
Reply to  NBA בדם

מגיע ללברון על זה שהראה לדריי את הביצים ודריי לא התאפק והורחק במקום שלברון יורחק. בוא נגיד שבלי המהלך הסופר מלוכלך הזה של לברון והעובדה שהשופטים הגזימו לחלוטין עם גרין הלברון שלך היה היום עם 3 אליפויות בלבד. זו האמת חבריקו כל השאר זה קשקוש.

Last edited 1 month ago by thetroll
ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 16:46:41
Reply to  NBA בדם

מי התחרות של דאנקן לעמדת הMVP מי התחרות של קרי? דאנקן בגיל 36 לא היה השחקן הכי חשוב של הספרס בריצת הפלייאוף אלא היה חלק ממכונה, זה שתכתוב דברים לא יהפוך אותם לנכונים (שמעון סובל מאותה בעיה).

מי יותר טוב בפיק אין פה בכלל שאלה קרי, דאנקן לעולם לא יכל להציג אותה יכולת והשפעה.

NBA בדם
15/08/2024 16:56:51

דאנקן בגיל 36 היה מעבר לשיא אבל ידע להתאים את עצמו למערכת והיה חלק אדיר בריצ ת הפלייאוף שכמעט והסתיימה באליפות.
מסכים שקרי יותר טוב ממנו בגילו, אבל לא עשה פלייאוף.
הפיק של קרי לא כופף קבוצות. אם הוא היה מכופף קבוצות הוא לא היה צריך את שרותיו של דוראנט בשביל להכריע את לברון

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 17:06:59
Reply to  NBA בדם

הוא הכריע את לברון ב2015? נתן ללברון שני סוויפים משפילים אחרי? לקח אליפות ככוכב בודד ב2022?

אני עדיין מחכה מתי לברון לקח אליפות עם סגל כמו של קרי ב2022?

NBA בדם
15/08/2024 17:37:38

צירוף דוראנט סגר את הליגה. אתה מוזמן לתת לקרי קרדיט על אליפויות קלילות שלא היה סיכוי ללברון ובקושי למישהו אחר.
לגבי הסגל של קרי ב22 לעומת לברון 18 רשמתי למעלה

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:07:43
Reply to  NBA בדם

כמובן שזה הטרלה, כמו הניסיון להקטין את קרי מצד. בכללי קרי בשיאו אחד מהשחקנים הדומיננטיים שדרכו על הפארקט, ביכולת בפיק הוא טוב משמעותית מדאנקן

NBA בדם
15/08/2024 18:13:23

לא מקטין את קרי. הוא שחקן מדהים, אבל דאנקן האפור והיעיל עדיף עליו כי הוא הרבה יותר יציב.
קרי שחקן חד פעמי שמטריף הגנות, אבל מבחינת רזומה/הישגים דאנקן עולה עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:25:43
Reply to  NBA בדם

רזומה לא מספר חצי מהסיפור של קרי, דאנקן שחקן ענק והיכולת שלו להשאר יציב זה מה שהופכת אותו לבין הגדולים בהיסטוריה, אבל ביכולת ובהשפעה על המשחק קרי הוא לא, קרי הרבה יותר דומיננטי וטוב ממנו.

NBA בדם
15/08/2024 18:33:47

הדומיננטיות שלו לא הוכחה מספיק בפלייאוף ברמה של הגדולים ביותר כמו מייקל ולברון.
הוא כן מטמטם הגנות אבל מבחינת כיפוף קבוצות הוא לא שם.

גיא הירוק
15/08/2024 18:41:32
Reply to  NBA בדם

ראית את פיינלס 22?
ראית מה קרי עשה במשחק 4?
בכלל, קרי סיים את הסדרה כקלע המוביל ב-5 מ-6 המשחקים.
זו דומיננטיות ברמה הגבוהה ביותר.

NBA בדם
15/08/2024 18:46:59

ראיתי. היה מדהים. קל המשחק הכי טוב בקריירה שלו.
ללברון יש הרבה הרבה יותר משחקים כאלה שהוא שחט קבוצות במעמדים גדולים עם דומיננטיות קבועה של עשור פלוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

קרי הביא טבעת לבד ב22 זה שווה יותר מכל ה4 אליפויות של השקץ. השקץ עם קבוצה כמו שהיה לו לא עולה לפלייאוף ואז ממציא פציעה

גיא הירוק
15/08/2024 19:58:25

אתה צפית בפלייאוף 2018?

NBA בדם
15/08/2024 20:04:32

הוא צפה עם משקפי ההייטר.

thetroll
thetroll
15/08/2024 22:07:06
Reply to  NBA בדם

פעם יחידה בהיסטוריה שלברון הלך מעל דריי והראה לו את החואבוס . דריי השומר שלו הורחק. אחרת היית מדבר על 3 אליפויות ללברון ו 5 לסטף. מי שהיה צריך להיות מורחק באותו מהלך זה לברון לא דריי.

גיא הירוק
15/08/2024 23:37:07
Reply to  thetroll

אתה צריך ללמוד את הכללים.
לברון קיבל את הטכנית שהיה צריך לקבל,
גרין קיבל את הפלייגרנט שהיה צריך לקבל.

תראה לי דוגמה נוספת אחת על שחקן שהורחק בגלל שצעד מעל שחקן אחר.

NFS
NFS
15/08/2024 13:32:10

כבודו של טימי במקומו.
רק לא בחמישיה של קוראי הופס, מה לעשות ☠️

גיא הירוק
15/08/2024 6:38:53

חמישייה נחמדה, בחרו קהילת הופס –
ג'ורדן (480 קולות)
לברון (317)
מג'יק (250)
לארי (229)
קרי (228)

האמת?
אחלה חמישייה, שגם עובדת.
מג'יק בסנטר (ע"ע פיינלס 80).
לארי ולברון פורוורד.
קרי וג'ורדן גארדים.
יש לחמישייה הזו הכל ק
קליעה בשפע,
אתלטיות,
קשיחות,
ובעיקר –
זו בחמישייה עם הכי הרבה שכל שאפשר לדמיין.

לברון?
הוא כבר בן 40. לא נותר את מה לבזבז…

הטעות הגדולה של הקבוצה הייתה כאשר הביאו את ווסטברוק.
זה לחלוטין על הנהלת הלייקרס שהסכימו לרעיון,
זה על לברון ודייויס שבכלל חשבו שזה רעיון טוב…

הקבוצה של 2020 הייתה אחלה קבוצה שבוזבזה בגלל המנוחה הקצרה ביותר בתולדות הליגה לקבוצה אלופה. שלא לדבר שזו הייתה קבוצה אלופה, זקנה ושברירית במיוחד…

yaniv
yaniv
15/08/2024 9:42:24

בול ומאותה עונה עד העונה האחרונה דיוויס לא התאושש מזה.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 6:40:02

לג"ס של השנה יקראו: קרי והבילתי מוערכים.
MDJ הרכיב סגל שפרט לקרי גרין ואולי פודזמסקי ניתן להעביר כל אחד מהשחקנים האחרים בעסקה כדי להביא שחקן בכיר נוסף. כרגע, אחרי החתימה של מרקנאן אין מועמד כזה למרות שהשם של כריס מידלטון הפצוע תמיד נזרק וגם 3 ההחתמות של הקיץ עדין חסומים לעסקה אבל אחרי דצמבר הכל זמין.
כפועל יוצא יש לשחקנים שבסגל הנוכחי 20 – 30 משחקים להראות את ערכם.

Avri
Avri
15/08/2024 15:38:54

קבוצת פלייאין במקרה הטוב. גם אם בטעות היו מביאים את מרקאנן זה לא היה משנה את זה בהרבה (היו עולים למקומות 4-6 במערב). בושה איך קוברים את השנים האחרונות של קרי. 

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:42:25
Reply to  Avri

אני אכתוב על זה עוד, אבל הגורם שתקע הכי הרבה את שינויי הסגל של ג"ס היה קלי תומפסון ומי שאחז בו זה קרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/08/2024 18:57:33
Reply to  Avri

למה בושה? אין להם דרך להתחזק בשוק החופשי, הם שילמו מס עצום עד עכשיו, וכאשר הסיכוי לאליפות אפסי אין שום סיבה לדחוף את היד לכיס. זה קורה לכל אימפריה

NBA בדם
15/08/2024 6:53:23

תודה מנחם
גרנט היל צודק. באנקרו הוא הדבר הבא מבחינת האמריקאים. (לטעמי יכל לתרום כבר באולימפיאדה הנוכחית). סוף סוף פאוור פורוורד אמיתי, כזה שמשלב כח, מסה ועוצמה אדירים עם קליעה וימבה כישרון.
מייקל גם אם ממש ירצה לא יוכל להתנער מהעובדה שאייזאה לא זומן בגללו לדרים טים. היו ביניהם יותר מדי תקריות וסיבות מפלילות: ההדרה של מייקל באולסטאר 1985 שאייזאה נחשב לאשם העיקרי באי שיתופו במשחק + הסגנון הסופר אגרסיבי/מלוכלך במשחקים נגד מייקל בהנהגת אייזאה + עוד לפני שהבולס ניצחו את משחק מס' 4 בסיום הסדרה ב91', אייזאה ועוד כמה חבר'ה מהפיסטונס יצאו בהפגנתיות לפני שריקת הסיום באקט של חוסר כבוד כלפי המנצחת.
האמת אולי זה הגיע לאייזאה, אבל מייקל יכל למחול על כבודו. עד היום הוא סוחב איתו את ההדרה מהזימון לדרים טים. רואים שזה ממש יושב עליו, ואין ספק שהוא היה ראוי ביותר להיות שם.
שלושת גדולי הדור נמצאים בקבוצות לא מספיק טובות/מאוזנות, וקשה לראות אחד מהם עושה יותר מדי רעש בפלייאוף בלי שינוי משמעותי בסגל של קבוצתו. זו אחת הסיבות שראינו אותם יחדיו בנבחרת מתחרים על משהו גדול אולי בפעם האחרונה בקריירה.

Smiley
15/08/2024 7:03:03
Reply to  NBA בדם

לא נראה לי שזה מפריע יתר על המידה לג'ורדן.
נראה לי מבחינתו שתומאס יתבכיין באולפנים וג'ורדן יסתכל על הקיר ויספור 2 מדליות זהב (וימשיכו עם כל ההילייט מאותה ברצלונה 92)

NBA בדם
15/08/2024 7:06:55
Reply to  Smiley

גם אני חושב כך. הם די נהנים לשמר את השנאה הזאת. זה גם מוסיף למורשת של שניהם.

NFS
NFS
15/08/2024 7:17:25
Reply to  NBA בדם

תזכיר לי גם מי היה השחקן שאמר ב-1987 את הדברים הבאים על לארי בירד –

Larry Bird is a very, very good basketball player, but if he was black he’d be just another guy

בקיצור, שאייזיאה יארגן עוד ריאיון ספיישל עם מג'יק ושיבכה לו על הכתף למה לא הזמינו אותו לדרים טים.

Last edited 1 month ago by NFS
NBA בדם
15/08/2024 7:29:10
Reply to  NFS

אייזאה היה חלאה אבל מבחינת זימון לדרים טים הוא היה סופר ראוי.

NFS
NFS
15/08/2024 7:58:29
Reply to  NBA בדם

גם ניסים ואטורי סופר ראוי להשגיח על ספסל גינה שלא יזוז ממקומו ועדיין לא הייתי לוקח אותו לזה.

NBA בדם
15/08/2024 8:05:07
Reply to  NFS

מה הקשר ואטורי? כחבר כנסת ופרלמנטר הוא אסון.
אייזאה תומאס ככדורסלן הוא אדיר שהיה ראוי ביותר להיבחר לדרים טים, ופחות אכפת לי גינוני הכבוד שלו. את שנות השמונים אי אפשר להזכיר בלעדיו בשום צורה

אור
אור
15/08/2024 13:01:02
Reply to  NBA בדם

באמת פאני לא צריך לדחוף בכוח

אם ההכללה של אייזאה הייתה מובילה לבעיות בחדר ההלבשה אז טוב שלא זומן. אם מייקל פעל לכך שלא יזמנו אותו אז שיודה בזה וזהו אבל יכול להיות שהוא לא הכריז על ומנהלי הנבחרת הבינו את הסיטואציה בעצמם ולקחו את ההחלטה בלי שהיה מעורב ישירות

ולגבי מה שאייזאה אמר על בירד ברור שזה לא לעניין להכניס גזע סתם אבל יכול להיות שהוא ניסה לערער אותו מקצועית לפני משחק או משהו, צריך קצת קונטקסט. מעדיף שיהיה טראש טוק אפילו שהולך רחוק מדי מאשר שכולם חברים טובים כמו היום

Last edited 1 month ago by אור
NBA בדם
15/08/2024 13:10:13
Reply to  אור

לא חושב שהיה יוצר בעיות בחדר ההלבשה. נטו נקמה של מייקל בתומאס.
זה לא שהיה להם יריבים שהם היו צריכים להיות מגובשים במיוחד וההצטרפות של אייזאה הייתה מסכנת להם את הזכייה.
בוא לא נשכח שצ'אק דיילי המאמן של אייזאה שם היה מאזן אותו במידה ומשהו לא היה הולך כשורה.
מייקל במרומז סימן למקבלי ההחלטות מה צריך לעשות, והם היו חייבים לקבל את המרות של השחקן שהוא פני הליגה.

אור
אור
15/08/2024 13:13:11
Reply to  NBA בדם

בסדר, אני לא רואה בזה עוול, לפעמים צריך להתמודד עם ההשלכות גם אם הן יותר קשות מהמעשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אין מה לעשות נקם על מה שעשו לו

yaniv
yaniv
15/08/2024 13:12:25
Reply to  אור

לדעתי ותיכף עידו יתקן אותי אם זה לא נכון אבל זה לא היה קשור למשחק,היה ראיון ברדיו של תומאס ושמה הוא פתח על בירד .זכור לי שאחרי זה רודמן נכנס לקלחת והצדיק את תומאס.הקיצר זה יצר בלאגן שלם באותה תקופה

עגל
15/08/2024 13:17:53
Reply to  yaniv

אני גם זוכר את רודמן דווקא ופחות את איזיאה.
צודקים אלה שאומרים שגם היה לזה קונטקסט מסוים, לאור היריבות, הטראש טוק המקובל ומאבקי הפלייאוף החמים.

אור
אור
15/08/2024 13:20:32
Reply to  yaniv

קיבלתי. לא מצדיק אותו אבל לפחות עשה את הדברים מעניינים

NFS
NFS
15/08/2024 13:37:30
Reply to  yaniv

ההפך.
רודמן אמר על בירד שהוא ככה וככה ואיזיאה הצדיק אותו עם המשפט הנ"ל.
מי שאכל את החרא היה איזיאה שהיה צריך להתנצל – כשבירד יושב לצידו בשקט רועם, אם אני זוכר נכון.
הקונטקסט – הסדרה בין הסלטיקס לפיסטונס ב-87'.
**עריכה – גמר המזרח לאחר משחק 7 שבו ניצחו הסלטיקס ולארי הצטיין (כאילו דה).

Last edited 1 month ago by NFS
yaniv
yaniv
15/08/2024 13:50:33
Reply to  NFS

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מייקל הוביל את רוח המפקד 🙂

thetroll
thetroll
15/08/2024 22:17:25
Reply to  NBA בדם

זה שוב שיש אצלך איזו מילה מיותרת.
אז זה לא "האמת שזה אןלי הגיע לאיזאה" . במקום זה תרשום "האמת שזה הגיע לאיזאה" . נקודה. לא היה בתולדות הליגה קבוצה שירדה ככה מהמגרש כשהובסה. בלי כבוד ליריב. קבוצה שכיסחה בכוונה ובכל הכח. זה לא רק מייקל. היו הרבה שחקנים באותה תקופה שרצו להחרים את איזאה.
האמת שזה הגיע לאיזאה. לא אולי.

Berch
15/08/2024 7:38:27

תודה על המעורב
מנחם, אתה אי של יציבות בכאוס הזה שנקרא אוגוסט עם ילדים…
🤣

MBK
MBK
15/08/2024 7:55:03

תודה רבה מנחם
אני לא יודע מי זה קולין קוורד אבל הוא ליצן חצר ומהנדס תודעה
אם לברון רוצה אליפות הוא היא חייב לעשות הנחה ללייקרס ולא לבזוז 103 מיליון דולר לשנתיים
הסגל שנבנו סביבו השנה היה יותר טוב מהסגל של עונת האליפות ב 2020.
לברון שחקן עצום אבל ראבק, עם הדרים טים סיכוי גבוה מאוד שגם אם אני השחקן ה 12 שלהם אני לוקח אליפות.
החטא החמור יותר זה חוזה 4 שנים לשחקן שנבחר 55 בדראפט לשחקן שמתאים ללאומית ב׳ במקרה הטוב
נתון מעניין לגביי חמישית כל הזמנים, נראה שמייקל רמה משל עצמו
רוב הבורחים בחורו את הבסט 5 שלהם ולא לפי עמדה (אלא אם הם ראו את ההופעה של מג׳יק כסנטר בגמר של 1980)

דוקטור רזי הופמן
15/08/2024 8:24:00
Reply to  MBK

לגמרי צודק לגבי החוזה לברוני. זו שערורייה או שזה תשלום נוסף למר גיימס כדי שיהיה מרוצה וישאר.
מה יהיה כשהבן הצעיר יותר ייבחר? לם לו יסדרו חוזה?
אבסורד. השחיתות?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ברור שגם יבחרו בברייס.בהוליווד כבר התחילו בהסרטת פרקים לטלנובלה משפחת הבבונים.
זה כמו לשאול צרפתי אם הוא רוצה קפה עם קרואסון!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח יבחרו הם נחשב פוטנציאל גדול מברוני 🙂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הבעיה מס 1 לנבחרת 2028 זה גרנט היל,הוא הרכיב נבחרת לא מספיק טובה.באנקרו היה חיוני הרבה יותר מוויט,הנבחרת היתה צריכה עוד תגבור בקו הקדמי.
טופיץ פצוע איך יהיה רוקי העונה? לגבי שפרד השאלה אם יקבל מספיק דקות משחק ביוסטון ,יש לו תחרות על דקות משחק עם ון וליט,גרין,הולידיי,תומפסון,גריפין לא כל כך פשוט.קלינגן יבוא לפחות בהתחלה כשחקן ספסל ואם רוברט ויליאמס יהיה בריא ,שוב נקבל מצב של חוסר בדקות משחק.
רמת המשחק של האמריקנים ב 1992 היתה הרבה יותר גבוהה מהיום,היו לפחות 20 שחקנים ראויים,לייטנר תפס מקום של שחקנים הרבה יותר טובים ממנו.למה בכלל היה צריך לבחור בין סטוקטון לאייזיה?אייזיה לא נבחר וזה קיפוח ענק מה הסיבה זה כבר לא משנה כלום.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שאלה לקוורד אם לברון היה משחק במקום טייטום בבוסטון ,היה לוקח אליפות?
לדעתי לא. הוא היה מחפש את התהילה האישית שלו.קוורד ואלי אחרים חושבים ההיפך ממני.
ואני מדבר על הצוות המסייע הטוב בליגה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/08/2024 9:34:06

תודה רבה מנחם

Jonathan
15/08/2024 11:29:49

תודה על המעורב.

אלא אם תהיה איזושהי התפתחות מדימה אצל קומינגה או פוג'מסקי אז קרי יכול לשמור על הדלק המיכל לעונה שאחרי. גולדן סטייט כרגע נראית כמו מועמדת לפליי-אין בואכה טאנקינג.
בעונת האליפות של 2022, כשזה היה קרי בלי שום סופרסטאר לידו – כל מי שעקב ידע שאפשר לעשות הרבה עם העומק של הקבוצה (האליפות כן הייתה טיפה מפתיעה מבחינתי). זה לא המקרה הפעם לדעתי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Jonathan

הנס היחיד יכול לבוא מוויגנס השחקן מסוגל להיות כוכב גדול ושחקן מסוכן ,כמובן לא עם היכולת של שנה שעברה.
הצעת הטרייד על מרקנן היתה רצינית? אם כן מה הבעיה לתת את ברנדין ועוד תוספות בעדו?
ברנדין יהיה מקסימום טוב מינוס.

Jonathan
15/08/2024 14:56:54

אם מישהו היה חושב שעדיין אפשר להוציא משהו מויגינס היינו יכולים להעביר אותו בטרייד. אפילו באיזושהי קומבינה שאולי תשפר את יחסינו עם תקרת השכר.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:47:30
Reply to  Jonathan

וויגינס זה אניגמה. ראיתי כמה רמזים שהסיפור המשפחתי שלו היה יותר קשה ממה שאנשים מדמינים אבל שום דבר ממשי לא יצא החוצה. אני לא אופתע לגלות עוד כמה שנים שבעצם הוא היה מקור הדרישה של ג"ס שלא ישתתף באולימפיאדה כי הוא מבין שאם הוא לא יחזור ליכולת של 2022 הוא לא יסיים את העונה ב GSW ודומני שהוא די מחבב את הסביבה הזו. אבל זו הכל ספקולציה.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:44:36

יוטה היו מוכנים לעסקה על מרקונן רק אם ג"ס היתה מותרת על כל הנכסים. זה לא היה רציני מהרגע הראשון ולא רק ג"ס הבינו את זה אלא גם ס"א וסקרמנטו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/08/2024 12:17:55

אבטיח של מעורב,
גראנט היל, אחרי כל האמירות שלו, 0 אמינות.
מדבר כמו פוליטיקאי ממוצע.
הערכתי אותו בתור שחקן.
עוד על אי-הכללתו של אייזיה תומאס בדרים טים של 1992 הליצן הזה מספר כל שנה מחדש על אי הכללתו. מאז שהוא ניהל את הניקס לקבורה בלי ארון,עדיף שישמור על שקט.לגסי? חחחחח

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

+ממש מסכים איתך לגבי גרנט היל.

גיא הירוק
15/08/2024 12:26:01

בינתיים, בשקט בשקט, יקיר המערכת פטי מילס חתם על מינימום לעונה במדי יוטה.
חיזוק לא רע בשביל שחקן קצה ספסל על חוזה מינימום.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:48:01

צעד מוזר לקבוצה שרוצה טאנקינג

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/08/2024 12:36:48

אחלה חמישיית כל הזמנים.(כמובן עם בירד)
לבבון אין קמצוץ מהאופי והשכל הישר של בירד

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

משום מה הרבה מגיבים בהופס לא סופרים את בירד.אם אני מרכיב חמישייה מכניס אותו ראשון בלי היסוס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/08/2024 13:56:03

מהפנט,תשאל כמה ראו אותו לייב,
משער שלא הרבה

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 1:28:48

בגללו התחלתי לאהוב NBA

דה שוט
15/08/2024 13:08:18

שמעון אח יקר – אני לא בטוח שלברון המציא את ״אני עולה לשחק פצוע…״
חחחח
סתם סתם, הוא באמת היה פצוע ונתן הצגה, לארי לג׳נד

(מה שכן – הזריקה של לארי יפההההה… חבל על הזמן. כמו הזריקה של ריי אלן, קיידי וכמעט כמו הזריקה של הגואוט של ה-נייס שוט – כרמלו)

https://www.facebook.com/share/v/prAn4Y4fH7jm3uie/?mibextid=UalRPS

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח עשה WAAW עוד אז, איך שבירד נראה הוא תמיד נראה פצוע

אהרון שדה
15/08/2024 14:01:56

תודה רבה מנחם
האולימפיאדה הסתיימה
קשה מאד לסכם אולימפיאדה על כל ענפיה
אני ניסיתי לעשות את האתגר הזה בריו 16 וטוקיו ופרשתי באמצע
הפעם ננסה עד תחילת העונה בנ.ב.א לייצר סיכומים
אתמול בסיכום של עמיחי חלק שני
כתבתי סיכום על המשלחות לאולימפיאדה
עקרונית ככל שיש דיומא הסיכום יתבצע שם
כשאין אז ארשה לעצמי במעורב של מנחם
היום נדבר על המדליות
ומחר או בראשון אשתדל לדבר על היחס בין המשלחות למדליות
אשר לדירוג המדליות
ישנם כמה שיטות דירוג
השיטה המוכרת והידועה זהב תחילה
היא המקובלת
אבל היא בעייתית
למשל
אוקריאנה בטוקיו השיגה שלל של לא פחות מ 19 מדליות אך רק אחת הייתה מזהב והיא דורגה אחרי מדינות שלא השיגו יותר מ 2 מדליות מזהובות וזה מעוות בעיני

מצד שני דירוג כלל המדליות לא נותן ביטוי ממשי לזהב
ולכן אתן לבסוף עוד אופציות דירוג

אבל בהודעה זו נתחיל בשיטת הדירוג המקובלת זהב תחילה
דירוג זהב תחילה
1 ארה"ב 40 (44 כסף)
2 סין 40 (27 כסף )
3 יפן 20
4 אוסטרליה 18
5 צרפת 16
6 הולנד 15
7 בריטניה 14
8 דר' קוריאה 13
9 איטליה 12 ( 13 כסף 15 ארד)
10 גרמניה 12 (13 כסף 8 ארד(
אחרי העשריייה הראשונה
11 ניו זילנד 10
12 קנדה 9
13 אוזבקיסטן 8
14 הונגריה 6
15 ספרד 5
מקומות 16 עד 19 עם 4 זהב המיקום מוכרע לפי כסף ואז ארד
16 שבדיה 4
17 קניה 4
18 נורווגיה 4
19 אירלנד 4
כנ"ל מקומות 20-28
20 ברזיל 3
21 איראן 3
22 אוקראינה 3
23 רומניה 3
24 גיאורגיה 3
25 בלגיה 3
26 בולגריה 3
27 סרביה 3
28 צכיה 3
מדינות שהשיגו 2 מדליות מזהובות לפי סדר הדירוג
דנמרק אזרבייגן קרואטיה קובה בחריין
סלובניה טיוואן (טפאיי ) אוסטריה הונג קונג הפיליפינים אלג'יריה ואינדונזיה
מדינות עם זהב בודד
ישראל פולין קזחסטן גמייקה דרא"פ תיאלנד
משלחת הספורטאים הנטרייאלים
אתיופיה שוויץ אקוודור פורטוגל יוון ארגנטינה מצרים טוניסיה בוטסואנה צילה סנט לוסיה אוגנדה הדומינקנית גווטאמלה מרוקו דומינקה ופקיסטן

ההפרשים הבולטים בזהבים בין פריס לטיקיו

הירידות
כמובן רוסיה שמושעית שספורטאיה השיגו 20 מדליות זהב בטוקיו (דורגה 5 בכמות הזהב)

יפן המארחת בטוקיו השיגה אז 27 מדליות
הפעם הסתפקה ב 20 ובכל זאת נותרה באותו הדירוג

קובה התרסקה מ 7 זהב ל 2 בלבד בפריס
מה שהוריד אותה בשיטת הדירוג הזו ממקום 14 ל 42

גם ברזיל ירדה מ 7 ל 3 זהב וממקום 12 ל 20

פולין עם 4 זהב בטוקיו נותרה עם זהב בודד בפריס

עליות
דר' קוריאה סיפור מעניין עלתה מ 6 זהב בטוקיו שם הייתה אולי ביתית משהו ל 13 בפריס וזאת למרות ירידה משמעותית בכמות המשלחת כפי שהראיתי אתמול
מה שהעלה אותה ממקום 16 ל 8

אוזבקיסטן עלתה מ 3 ל 8 זהב
וממקום 32 ל 13 אני חש שהעלייה נובעת באופן משמעותי מהשעיית הרוסים

הולנד כח ספורטיבי עולה עלתה מ 10 ל 15 זהב במקומות זה לא ממש השפיע עלתה ממקום 7 ל 6

צרפת באופן טבעי כמארחת עלתה מ 10 ל 16 זהב
וממקום 8 ל 5

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/08/2024 18:13:27

זהב תחילה הוא דירוג נכון יותר מסך המדליות כי העיקר היא להיות אלוף אולימפי= לזכות בזהב.
אמנם הדירוג הנכון והמדויק ביותר הוא דירוג המתחשב בשלוש המדליות עם התייחסות לכך שמדליית הזהב החשובה יותר ומדליית הארד החשובה פחות וזה בדירוג המיקוד למדליות שבהמשך.

אהרון שדה
15/08/2024 14:18:51

דירוג סך המדליות ( דירוג רק המדינות שצברו דו ספרתי של מדליות הכולל 22 מדינות )
1 ארה"ב 126
2 סין 91
3 בריטניה 65
4 צרפת 64
5 אוסטרליה 53
6 יפן 45
7 איטליה 40
8 הולנד 34
9 גרמניה 33
10 דר' קוריאה 32
11 קנדה 27
12 ניו זילנד 20 (יותר זהב)
13 ברזיל 20
14 הונגריה 19
15 ספרד 18
16 אוזבקיסטן 13
17 איראן 12
18 אוקראינה 12
19 שבדיה 11
20 קניה 11
21 בלגיה 10
22 פולין 10
שינויים מטוקיו
ירידות
רוסיה השאירה 71 מדליות שכן לא השתתפה
דורגה 3 בכמות המדליות בטוקיו

יפן ירדה מ 58 כמארחת ל 45 אך ירדה מקום בודד מ 6 ל 5

אוקריאינה ירדה מ 19 ל-12
בדירוג הזהב היא עלתה ממקום 18 ל 16
אך בדירוג המדליות הכולל ירדה ממקום 44 ל 22

קובה ירדה מ 15 ל 9
ממקום 18 ל 25

שוויץ מ 13 ל 8 ממקום 20 ל 27
טורקיה מ 13 ל 8 ממקום 21 ל 28
טיוואן (טפאיי ) מ 12 ל 7 ממקום 22 ל 35
צ'כיה מ 11 ל 5 בלבד ממקום 23 ל 44

עליות
צרפת
האירוח עזר לעלות מ 33 ל 64
ממקום 10 ל 4

ד'ר קוריאה מ 20 ל 32
ממקום 15 ל 10
ארה"ב מ 113 ל 126 נותרה בפסגה

אוסטרליה מ 46 ל 53 ממקום 6 ל 5

אוזבקיסטן מ 5 ל 13
ממקום 42 למקום 16

איראן מ 7 ל 12
ממקום 32 ל 17

אהרון שדה
15/08/2024 14:53:34

ישנם שיטות דירוג לא פורמליות נוספות
כגון 3 2 1
3 נק לזהב 2 לכסף 1 לארד.
או לחליפין 5 3 1 שנותן עוד משקל לזהב

השיטות הללו אמנם לא פורמליות אך נראה לי יותר הוגנות שכן הם גם נותנות משקל יתר לזהב
אך לא משקל אבסולטי
הנה הדירוג בניקוד 3 2 1
הדירוג כולל רק נבחרות שהגיעו ל 10 נק
בסוגריים הדירוג לפי זהב שניתן יהיה לעמוד על השינויים
1 ארה"ב 250 נק (1)
2 סין 198 ( 2)
3 צרפת 122 (5)
4 בריטניה 115 (7)
5 אוסטרליה 108 (4)
6 יפן 97 (3)
7 איטליה 77 (9)
8 הולנד 71 (6)
9 גרמניה 70 (10)
10 דר' קוריאה 67 (8)
11 קנדה 54 (12)
12 ניו זילנד 47 (11)
13 הונגריה 38 (14)
14 אוזבקיסטן 35 (13)
15 ברזיל 33 (20)
16 ספרד 32 (15)
17 איראן 24 (21)
18-19 שבדיה 23 (16)
18-19 אוקראינה 23 ( 22)
20 קניה 21 (17)
21 רומניה 19 (23)
22-23 נורווגיה 17 (18)
22-23 בלגיה 17 (25)
24 גיאורגיה 16 (24)
25 פולין 16 (42)
26-27 אירלנד 15 (19)
26-27 דנמרק 15 (29)
28-31 בולגריה 14 (26)
28-31 קובה 14 (32)
28-31 ישראל 14 ( 41)
28-31 שוויץ 14 (48)
32-36 אזרבייגן 13 (30)
32-36 קרואטיה 13 (30)
34-35 סרביה 12 (27)
34-35 קזחסטן 12 (43)
36-42 צ'כיה 11 (28)
36-42 טיוואן (טפאיי) 11 (35)
36-42 גמייקה 11 (44)
36-42 דרא"פ 11 (44)
36-42 תיאלנד 11 (44)
36-42 יוון 11 (51)
36-42 טורקיה 11 (64)

שינויים בולטים ביחס לדירוג הזהב

ירידות
יפן ממקום 6 ל 3
עליות
פולין ממקום 42 ל 25
ישראל ממקום 41 ל 28 משותף
ברזיל ממקום 20 ל 15
קזחסטן ממקום 43 ל 34 משותף
טורקיה ממקום 64 ל 36 משותף

שינויים בולטים ביחס לטוקיו ביחס לשיטת 3 2 1

ירידות
צ'כיה ממקום 20 ל 36
קובה ממקום 16 ל 34
אוקראינה ממקום 21 ל 36
טיוואן ממקום 25 ל 36
טורקיה ממקום 26 ל 36
עליות
צרפת עולה ממקום 7 ל 3
דר' ממקום 15 ל 10
איראן ממקום 32 ל 17
בלגיה ממקום 33 ל 23
אוזבקיסטן ממקום 37 ל 14
גם רומניה אירלנד ישראל וקזחסטן עלו משמעותית

שינויים בשיטת 5 3 1
הם קטנים יחסית
בטופ 10 למעט דר' קוריאה שעולה ממקום-10 ל 8 כל יתר השינויים הם לכל היותר מקום בודד
ישראל מדורגת במקום 27-29 בשיטה הנוכחית

לסיום פוקוס על ישראל
אז זהו שאנו אומרים שזו האולימפיאדה הטובה בתולדותנו זה לא נכון ביחס לזהב תחילה
שכן בטוקיו היו לנו 2 זהב שדירגו אותנו 40
כאן בפריס אנו עם זהב בודד שמדרג אותנו 41

העלייה היא במספר המדליות הכולל
בדירוג טוקיו דורגנו עם 4 מדליות במקום 49
ואילו 7 המדליות בפריס שמים אותנו במקום 39

בדירוג 3 2 1
דורגנו בטוקיו במקומות 47-49 משותף
ובפריס קפצנו למקומות 28-31
בדירוג 5 3 1
דורגנו 47-49 בטוקיו
לעומת 27-29 בפריס
יש המתעקשים על דירוג 5 2 1 להעצים את הזהב
שם דורגנו 42-47 בטוקיו
ו 34 בפריס
ישנו דירוג 6 3 1 שבא גם להעצים את הכסף ביחס לארד וכמובן את הזהב ביחס לשניהם
בדירוג זה
דורגנו במקומות 44-50 בטוקיו
לעומת מקום 29 בפריס

סיכום
כל דירוג שמחשיב את העומק שם את המשלחת שלנו במקום הטוב בתולדותיה ובפער
אך דירוג הזהב תחילה מוריד אותנו ביחס לטוקיו

מחר או בראשון כאמור נדבר על ההשוואה בין גודל המשלחות לזכייה במדליות
ואז ננסה להיכנס לכנפים ספציפיים .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/08/2024 17:58:55

ישראל הייתה צריכה להיות עם שתי זהב כי המתעמל הפיליפיני ביצע בתרגיל הקרקע אותו אלמנט פעמיים והיה צריך לקבל ציון נמוך יותר ולהיות מחוץ לפודיום וארטיום היה צריך לזכות בזהב שני רצוף. ואז ישראל הייתה מדורגת במקום 29 בדירוג זהב תחילה.

במצב כזה עם שתי זהב, ארבע כסף ואחד ארד, באיזה מקום ישראל הייתה נמצאת בדירוגים עם הניקוד לשלוש המדליות?

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/08/2024 18:07:13

הדירוגים האלו הם הנכונים ביותר כי יש להתחשב בשלוש המדליות ששחושתןמדליות אולימפיות עם התייחסות לכך שמדליית הזהב היא החשובה ביותר ומדליית הארד הכי פחות חשובה.

Florida man
Florida man
15/08/2024 15:35:10

תודה רבה על המעורב .
כולם שנאו בזמנו את הילדים הרעים מדטרויט אז אין פלא שאף אחד מהם לא הגיע לנבחרת (חוץ מהמאמן דיילי כמובן). מייקל לא יודה אבל היה ברור שאייזיה סדין אדום מבחינתו.

עמיחי קטן
15/08/2024 16:05:47

תודה מנחם.

  • הבעיה עם בחירת חמישייה היא שיש הרבה יותר מ-5 שראויים להיות שם, וברמה מסוימת, כל בחירה מושפעת מהתפיסה והאהדה של כל אחד מאיתנו. הבעיה עם מספרים עגולים (חמישייה, טופ 10 וכו') היא שבכל כמה שנים יהיה מישהו חדש ראוי ויהיה צורך להוציא מישהו אחר, אז אני לא אוהב את השיטה הזאת.
  • יותר מזה, בשלב מסוים הדירוג הופך להיות סובייקטיבי בין שחקנים ש"השיגו הכל". למשל, רוב מי שאני מכיר ידרג את ג'ורדן מעל ביל ראסל למרות שלראסל יש יותר אליפויות ולשניהם יש כמות זהה של MVP, והשיקולים לזה הם לא אובייקטיביים (תקופה "קלה" יותר וכו').
  • לכן, אני טוען שכל מי שהשיג 2 אליפויות כשחקן מוביל וגם היה השחקן הטוב בליגה לתקופה מסוימת (לקח MVP או היה ג'ורג' מייקן בתקופה לפני שחילקו את הפרס לצורך העניין) מתאים ל"טיר העליון" בתוך הרשימה הזאת יש לי את הדירוג שלי, אבל הפערים קטנים והדירוג מתבסס על שיקולים אישיים שלי.
  • לצורך העניין, אם הולכים על אותה עמדה – גם סטף וגם מג'יק נמצאים ברשימה של הטופ. אם חייבים לבחור אחד מהם אני כנראה אבחר בסטף, אבל זה לא מוריד ממג'יק כלום, ושניהם נמצאים בטופ של כל הזמנים.
NBA בדם
15/08/2024 16:38:02

תמיד יש חמישייה/עשירייה ראוייה. המבחן הוא לזכור תמיד את גדולת הישנים ולא להתפתות להתלהב ישר מהחדשים, לפני שהם מוכיחים את עצמם בצורה מלאה.
בדירוגים תמיד יש פייבוריטים לכל אחד, אבל צריך להיות כמה שיותר ישרים, ולא לתת לשחקנים אהובים אך פחות טובים קדימות על אחרים פחות אהובים שהם נעלים יותר.
לגבי ביל ראסל ומייקל התשובה די ברורה מבחינתי. מייקל גדול יותר כי הוא היה דומיננטי בכל שנות שלטונו. ראסל לעומתו היה הרבה פחות דומיננטי, לפחות בחלק נכבד מהשנים.

עמיחי קטן
15/08/2024 18:59:17
Reply to  NBA בדם
  • תמיד יש חמישייה/עשירייה ראויה, אבל תמיד יש גם יותר מזה, ואני מעדיף להגדיל את הרשימה בפנים ולא להגדיל את הרשימה של אלו שלא נכנסו. אני תמיד בעד לזכור את הישנים, אבל גם לחדשים יותר יש מקום בדיון ברגע שהם נכנסו לקריטריון הרלוונטי.
  • חלק מהבחירה מתבססת על נתונים עובדתיים, אבל כל אחד יבחר נתונים אחרים ויעניק להם חשיבות אחרת. אני מניח שאף אחד לא אובייקטיבי לגמרי, אבל עד שיוכח אחרת אני גם מניח שאף אחד גם לא מעוות בכוונה.
  • לגבי ביל ראסל ומייקל, התשובה שלך לגיטימית כמובן, אבל לא אובייקטיבית ומבוססת על הפרשנות שלך לנתונים
NBA בדם
15/08/2024 19:39:32

אני מבין שצריך לתת מקום למי שראוי (ועם השנים זה רק הולך וגודל מן הסתם), אבל אני מעדיף כמה שפחות להימנע מליצור קבוצות טיר מסויים של שחקנים ומעדיף לנסות "למספר"/לדרג אותם ככל שניתן, על מנת להבדיל ביניהם ולא ליצור "תחום אפור" גדול מדי ששם "נזרוק" יותר מדי שחקנים בלי מאמץ. במקרה של אין ברירה זה משהו אחר, אבל במידה ויש אפשרות, אני תמיד אעדיף להבדיל.
לגבי ראסל, זה די בולט לעין: בחצי מהעונות שלו גם בפלייאוף וגם בעונה הסדירה הוא לא הגיע ל16 נקודות. נכון שהוא היה עליון בהגנה ומאמצע הקריירה פיתח יכולת מסירה מרשימה לסנטר, אבל כחצי מהעונות הוא לא היה דומיננטי התקפית, לעומת מייקל שתמיד היה כך.

עמיחי קטן
15/08/2024 20:10:52
Reply to  NBA בדם

אני מבין את הגישה שלך. אישית אני לא אוהב אותה, גם אם יש לי את הדירוג שלי.
לגבי ראסל וג'ורדן, הרוב יסכימו איתך שג'ורדן גדול יותר, אבל זה סוג של הכרעה שמבחינתי היא "שובר שוויון" ולא בשלב הראשון

רן הנרגן
רן הנרגן
15/08/2024 16:53:19

הגיע הזמן לחלק את החמישיות לשתי תקופות. עד שנות התשעים או עד המאה ה 21. מספר האנשים שראו את השחקנים בכל 75 השנים קטן מאד וגם המשחק השתנה מאד. מה ערך לדיון על ראסל ואפילו על קרים כאשר כמעט אף אחד – למעשה רק מנחם – לא ראה אותם בשיא גדולתם. כך גם לגבי בירד ומגיק

NBA בדם
15/08/2024 17:10:40

לא מסכים.
אני התחלתי לראות נבא באופן רציני לפני עשור וחצי פחות או יותר, אבל זה לא אומר שאני לא אוכל להעריך שחקנים מהעבר רק כי לא ראיתי אותם משחקים בלייב.
ניתן להתרשם מהיכולות, מהדרך שבהם הגיעו לתארים, מהאופי, התעלויות בפלייאוף וכדומה.
פשוט צריך להתעמק ולתת לשחקני העבר מקום ואז בהחלט אפשר לעשות השוואה ומדידה הגיונית בציר הזמן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/08/2024 19:07:23
Reply to  NBA בדם

כמה משחקים מלאים של שחקנים בשנות השמונים ראית? נגיד בירד במקרה הטוב 5-10?
כמה משחקים של ג'ורדן ראית? 20?
כמה משחקים של בריאנט שאק דנקן? 30?
כמה משחקים של לברון ראית? מאות?
אתה חושב שאתה מסוגל להעריך אותם באותה מידה?
אם התשובה שלך כן, אני מצטער, אבל כל אדם כאן יאמר בולשיט ובצדק

NBA בדם
15/08/2024 19:48:52

לא ראיתי לא מג'יק,בירד,מייקל,שאק בזמן אמת
קובי מהראשונים שראיתי בזמן אמת.
להגיד לך שיש תחליף למראה עיניים? לא, אבל אני למדתי ולומד על ההיסטוריה של כל שחקן גדול בעבר וזה מאוד מסקרן אותי לדעת את המאפיינים של כל שחקן ושחקן.
לאחר שאני מקבל את התמונה המלאה (רואה גם לא מעט סרטונים מן העבר), אני יודע להעריך שחקן, גם אם לא זכיתי לראות אותו בזמן אמת ולהשוות אותו לשחקנים של היום במידה הכי קרובה שיש.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/08/2024 1:13:08
Reply to  NBA בדם

לא שאלתי אותך על זמן אמת. אתה עדיין יכול לצפות בהם משחקים במשחקי עבר שהשתתפו בהם.
דברים שאתה אבל צריך להבין.
לצפות בכדורסל מהעבר בלי שאתה מבין את הקונטקסט שלו ואיך המשחק שוחק בזמנו משאיר אותך עם הבנה לקויה.
יש הבדל משמעותי ביכולת שלך להעריך שחקן כתלות בכמות המשחקים שלו בהם צפית.
יש הבדל עצום בין הזמינות של המשחקים של השחקנים מהעבר לבין שחקנים היום (וזה במובן מסוים לטובתם ובמובן מסוים לרעתם) אבל עבור רוב שחקני העבר הזמינות היא כזאת שלא מספקת לך מנעד רחב של המשחק שלהם.
סרטונים אינם משחקים. אם אתה מדמיין שאתה מבין שחקן מסרטונים כמו שאתה מבין מלצפות בו במשחקים אתה צריך ללכת לבדוק את עצמך כי אתה באשליות מטורפות.
מה שאתה צריך להכיר בו שהמידה הכי קרובה שיש שאתה מדבר עליה הינה מאוד מוגבלת ומאוד רחוקה ולא קרובה כלל.

NBA בדם
16/08/2024 1:27:28

מסכים שאין טוב ממראה עיניים ואין שידורים בלי סוף כמו היום וסרטונים לא מספרים באמת את התמונה המלאה. אני פשוט מצמצם את הפער ככל שניתן בידע ולמידה על היסטוריית השחקן על שלל מאפייניו השונים.
אני חושב לעומתך שמי שכן מתעמק בלמידה על אותו שחקן ופועלו בליגה בהחלט יכול לגבש עמדה מוצקה לגביו ולהעריך את גדולתו לעומת שחקנים אחרים.

עמיחי קטן
15/08/2024 19:02:35

התפיסה לפיה רק מי שצפה בזמן אמת יכול לדרג בצורה טובה היא לא נכונה לדעתי, ויש להיסטוריה המון ערך בניסיון להבין את ההווה, גם בספורט. אצלי אישית, המשחק הראשון שראיתי בשידור ישיר היה לפני 15 שנים והתחלתי לצפות בעקביות לפני כעשור בערך, אבל זה לא מונע ממני לצפות, להבין ולנתח את מה שהיה קודם לכן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/08/2024 19:09:03

אתה משלה את עצמך. כמה משחקים של שחקנים משנות השבעים שמונים ותשעים בכלל זמינים עבורך לצפיה?

עמיחי קטן
15/08/2024 20:09:08

לשאלתך – משנות ה-80 והלאה מדובר בכל משחק פלייאוף כמעט, וגם לפני זה יש מגוון לא רע מאז שנות ה-60. כשכתבתי על "סדרות הפלייאוף הגדולות של כל הזמנים" צפיתי בכל כך הרבה משחקים שכנראה עברתי את רוב מי שצפה אז דרך הערוץ הראשון או METV.
עם או בלי קשר, וכמו שאמרתי בתגובה הקודמת, אפשר להכיר ולנסות לנתח גם בלי לצפות במשחקים מלאים, גם אם נניח שמי שצפה ביותר משחקים מחזיק ביתרון מסוים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/08/2024 1:24:11

אתה לא מבין כמה כמעט כל משחק פלייאוף זה מאגר משחקים מוגבל?
(וגם לגבי זה שזה נכון אני בספק)
במספר כמה זה הכל כך הרבה משחקים הזה?
רק מהשנה האחרונה אתה יכול לראות יותר משחקים של כל קבוצה משאתה יכול לראות משחקים של איזה שחקן שלא תבחר משנות השישים והשבעים.
החווית צפיה של אז והיום היא שונה לגמרי. זה חלק עצום מהנקודה.

' אפשר להכיר ולנסות לנתח גם בלי לצפות במשחקים מלאים'
רק אם אתה אוהב להשלות את עצמך

זה לא רק פונקציה של מי צפה ביותר משחקים. העובדה שאתה צופה במשחקים היום מתוך הכרה של הכדורסל של היום זה חוויה שונה לחלוטין של צפייה במשחקים האלו בלי מתוך נקודת מוצא שכל הכדורסל שאתה מכיר הוא רק זה שקדם לו. זה לא בהכרח עניין של נכון ולא נכון. זה עניין של חוסר יכולת להשוות בין הפרספציות השונות האלו. זה כמו ההבדל בין לצפות בסרט עם ספויילרים ובלי ספויילרים או אחרי שראית את הסיקוול או בלי שראית את הסרטים הקודמים בסדרת הסרטים.

עמיחי קטן
16/08/2024 9:23:59

אני יכול לקבל חלק מהטיעונים שלך, אבל אם אתה טוען שאני משלה את עצמי אתה פשוט טועה

NBA בדם
15/08/2024 19:41:20

מדוייק ותקף גם לגבי

Dor
Dor
15/08/2024 16:32:07

תודה מנחם על חציבת מים מהסלע בעונה השחונה… חסר לי מאסה אצל ה 12 האמריקאים ללוס אנג'לס, מי בדיוק ישמור שם על יוקיץ וומבי וכו? באנקרו הולמגרן ואדביו לא מספיק. צריך גם אולי ג'ארט אלן כזה או אפילו ווקר-קסלר או קלינגן, מישהו שיש לו גם בשר (אדביו) וגם סנטימטרים (צ'ט)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/08/2024 21:58:53

ג'ואל אמביד קיבל מדלית 'מסדר הכבוד' בקמרון.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 1:12:33

גם כן שילם חצי?
🙂
שלח לו חיתול ראש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 1:34:38

לא נותן לפוסי הזה טיטול משומש.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/08/2024 8:19:02

חמישיית כל הזמנים שלי כבר זמן רב היא עם בירד ולברון ביחד ועם וילט ציר.
אם אני בוחר פאוור טבעי אז החמישייה היא עם בירד ב-3 ובארקלי ב-4.
החמישייה השנייה אצלי היא: אוסקאר, וסט, לברון, דאנקן וראסל.
כארים הוא הציר השלישי אצלי והחמישייה השלישית היא: קוזי, קארי, דוראנט, גארנט, כארים.
החמישייה הרביעית היא: אייזיאה, וייד, הבליצ'ק, פטיט, החלום.
החמישייה החמישית היא: פרייזר, קובי, בארי, הייז, שאק.
אף שקארי רכז שמתי אותו בעמדה שתיים כשם ששמתי את לברון בפאוור בימישייה הראשונה אף שהוא ס"פ.
קובי ממוקם אצלי נמוך יחסית מהמקובל (רביעי בין השחקנים בעמדה 2) כי הוא יותר מדי פעמים יחסית לשחקן ברמתו פגע בהתקפת הקבוצה (זאת בלי להתייחס לאישיותו ולמעשה המאוד לא מוסרי המיוחס לו עם הוכחת דנ"א נגד דבריו בעניין. הבחירה הייתה ביחס ליכולות בכדורסל).

ירון, החלום
ירון, החלום
02/09/2024 23:34:41

בס"ד

תודה רבה מעורב משובח .