מעורב הופס ליום ראשון: הגיעו ימים טובים. נבחרת ארה"ב זקוקה ל'קסמי סטף' כדי לנצח! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: הגיעו ימים טובים. נבחרת ארה"ב זקוקה ל'קסמי סטף' כדי לנצח! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: הגיעו ימים טובים. נבחרת ארה"ב זקוקה ל'קסמי סטף' כדי לנצח! / מנחם לס

1.זה היה משחק חגיגי. כולם היו שם. אבל אני כשפוט USA מרגיש די חרא שהנבחרת האמריקאית זקוקה הייתה לקסמים של סטפן קרי כדי לנצח את צרפת

מעורב הופס ליום ראשון: הגיעו ימים טובים. נבחרת ארה"ב זקוקה ל'קסמי סטף' כדי לנצח! / מנחם לס

ייתכן ועלי לשנות את כל נקודת המבט שלי על הכדורסל העולמי. אני חי כאן כבר 63 שנים במין הרגשה שהכדורסל ב-NBA הוא מין עולם בפני עצמו, והשחקנים האמריקאים הם טובים בהרבה משאר שחקני העולם. תאמינו לי שאני יודע טוב כמוכם על ה-MVP ועל יוקיץ', ג'יאניס, ולוקה שרצו לפני האמריקאים לזכייה בתואר הנכסף הזה.

אז אולי עלי להתחיל לחשוב אחרת.

טוב, אני לא יודע למה התחלתי עם זה כשלמעשה זהו פרק המוקדש למשחק.

אז אתחיל שוב עם הבעייה הגדולה של הכדורסל האמריקאי: המאמנים שלו. לא האמנתי למראה עיני כשראיתי את הגנת החילופים המטומטמת של האמריקאים. אתם יודעים למה ויקטור ומבניאמה קלע 26 נקודות? כי בהגנת החילופים של האמריקאים, המאמן הצרפתי ציווה שוב ושוב על הגארדים הנמוכים שלו להכניס כדור לויקטור וימבניאמה או יובוסלה, וכשהאמריקאים עשו SWITCH בהגנה אחרי החסימה, ראית את ת'רו הולידיי שומר פתאום על ויקטור שוב ושוב. 1.92 שומר על 2.28? כל מאמן עם טיפת שכל היה אוסר על הסוויצ'ים האלה ומצווה על השחקן להישאר עם השחקן שלו אפילו בסקרין, ואפילו אם הוא יאבד צעד נגד השחקן שעליו הוא שומר. זה עדיף מלהשאיר את בוקר או הולידיי על יובוסלה או וימבניאמה.

אבל חשוב להזכיר שלאמריקאים היה זה משחק חוץ נגד נבחרת צרפתית שהייתה בהיי לא נורמלי מהנצחון על גרמניה, והיא עלתה למשחק שלא היה לה מה להפסיד בו כי כולם חשבו שתהיה שחיטה אמריקאית. האמריקאים עלו לא בדיוק בפחד, אבל באקסטרה זהירות. מאומה במשחק האמריקאי הלילה לא היה משחק טבעי של קבוצת NBA. האמריקאים שיחקו משחק עצור, אקסטרה זהיר, ומחוספס.

אני לא מבין גם מדוע אנטוני אדווארדס לא קיבל יותר מכמה דקות ספורות. הוא אחד האמריקאים ששיחקו בחופשיות, לא חשש לזרוק, וחייב היה לשחק הרבה יותר. השחקן שהמעמד פגע בו יותר מכל אחד אחר הוא ג'ייסון טאטום. הוא חשש ממש לבצע, חשש לזרוק, וממש ריחמתי עליו. אוהדי טאטום אל תדאגו: הוא חוזר לסלטיקס לעוד אליפות ול-MVP של סידרת הגמר של 2025.

וואללה שנהניתי מהצרפתי YABUSELE. אם הוא משחק כמו הערב, הוא יכול להיות פאור-פורוורד פותח ברוב קבוצות ה-NBA.

וויקטור וומבניאמה? הילד בכה אחרי ההפסד. זה אומר לי שהוא בא הלילה לנצח ולא סתם לתת הצגה טובה. גרג פופוביץ' בוודאי שיפשף עיניו בחוסר אמונה: "זה ויקטור שהיה לי בספארס?". כן, זה אותו ויקטור, אבל הרבה, הרבה יותר טוב. האולימפיאדה הזאת עשתה ה-מ-ו-ן לשיפור משחקו, והוא חוזר ל-NBA שחקן משופר ומסוכן הרבה יותר מאשר עזב.

האמריקאים קיבלו עתה את מדליות הזהב ושמחו ממש כמו כל האתלטים שזוכים בזהב, אבל הם יודעים שבעתיד האמריקאים חייבים לשכוח מנצחונות על 30 הפרש, ו-"W" קטן כזה ופשוט יהיה כל מה שהם יזכו לו בעתיד, עם "L" פה ושם. THE WORLD IS CATCHING UP!

2. לברון מגיב על ריצת ה-4X100 שליחים שקרי ריצ'רדסון סיימה בנצחון

3. סתם אידיוט: כרמלו אנטוני לא כולל את מייקל ג'ורדן ב-'חמישיית כל הזמנים' שלו

החמישייה של האידיוט:

קובי בריאנט
כרמלו אנטוני
לברון ג'יימס
קווין דוראנט
צ'ארלס בארקלי

החמישייה שלי הייתה מנצחת את החמישייה של כרמלו ב-20 הפרש:

מג'יק ג'ונסון (או סטפן קרי? תלוי נגד מי משחקים!)
מייקל ג'ורדן
לברון ג'יימס
טימי דנקן
קארים עבדול ג'אבאר

בחר את חמישיית כל הזמנים שלך, והרוב קובע אותה כ-'חמישיית הופס':

4. יוטה ג'אז החתימה את שחקן הסלטיקס לשעבר Svi Mykhailiuk


Adrian Wojnarowski of ESPN reported on Friday that free agent forward Svi Mykhailiuk has agreed to a deal with the Utah Jazz. Mykhailiuk is signing with the Jazz on a four-year, $15 million contract, Wojnarowski adds.

5. בוב קוזי בן ה-96 מאשים את המאמן סטיב קר ב-BIAS ('הטייה'? יותר 'חד צדדיות') על שלא שיתף את ג'ייסון טאטום במשחק נגד סרביה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
206 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MBK
MBK
11/08/2024 1:53:36

תודה מנחם על ניתוח מצויין של המשחק
ארה״ב ניצחה בזכות 18 מ 36 מדאון טאון ו 8 מ 13 של סטף
יבוסלה נבחר בבחירה ה 16 ע״י בוסטון ולא קיבל מספיק הזדמניות, כיום הוא משחק בריאל מדריד
ארצות הברית טעתה עם סטיב קר כמאמן ראשי, זה עלה לה במדליה באליפות העולם וכמעט במדליה האולימפית
לקראת LA28 האמריקנים צריכים להריץ סגל שישחק באליפות העולם ואז יגיע מוכן
יש מספיק שחקנים מוכשרים מתחת ל 26
האליברטון, דארון פוקס, אדוארדס, טייטום, אוון מובלי, דונבן מיטשל, לאמלו בול, בנצ׳רו, הולמגרן
זה סגל שיכול לרוץ ולהגיע בשל למשחקים
צרפת תגיע עם סגל עמוס שחקני NBA ועם וומבי יותר בשל + שחקני NBA מהטופ 100

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 2:12:14
Reply to  MBK

מקסי יהיה שחקן בכיר בנבחרת הזאת,אני מניח שגם ג'יילן ברונסון , צריך גם לזכור ששני הדראפטים הקרובים אמורים להיות סופר איכותיים מלאים בשחקנים אמריקאים עם פוטנציאל בשמיים
האולימפיאדה הבאה תהיה בלוס אנג'לס וזה יקל על ארה"ב מאד מבחינת אימונים ולהגיע בכושר אופטימלי

NBA בדם
11/08/2024 2:39:56

מקסי וברונסון היו צריכים להיות בנבחרת הנוכחית. גם ג'יילן בראון שהרבה יותר מתאים מטייטום לצרכי הנבחרת.
דרך ובחירת הזימונים היו חרפה.
גם ההתנהלות של קר בטורניר הייתה חסרת אחריות לחלוטין.

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 2:59:24
Reply to  NBA בדם

אני מסכים איתך במאה אחוז
קר הוא מאמן של אווירה וגוד וויבס שזה טוב לפעמים
אני חושב שספו בתור מאמן ראשי מטפל ב X AND O'S וקר בתור עוזר מאמן שתומך בשחקנים היה ציוות יותר טוב

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
NBA בדם
11/08/2024 3:19:10

מסכים

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 7:22:34
Reply to  NBA בדם

צודק לגמרי

MBK
MBK
11/08/2024 2:04:16

הסינים מובלים על ארה״ב במדלית זהב אחת
(בכללי יש לארה״ב יותר אבל מי שלוקחת יותר זהב בראש הטבלה) הם זכו היום ב 8 מדליות זהב בקפיצות למים
מחר הנשים של ארהב בכדורסל ישוו את המאזן
יש גמר כדורעף נשים בין ארה״ב לאיטליה שאני מקווה שייתן לאמריקאים את הבכורה
ב 15:00 משחק כדורמים של סרביה נגד קרואטיה, מומלץ בחום

אור
אור
11/08/2024 2:39:29
Reply to  MBK

גם 5/5 בטניס שולחן

Florida man
Florida man
11/08/2024 2:22:04

תודה על המעורב. לשים את אמביד כמועמד לחמישיית כל הזמנים זה להזנות את מקצוע הכדורסל . הוא בקושי עבר סיבוב פלייאוף…
האמריקאים חייבים להתחיל להתאמן בקונספט מאתגר וחדיש עבורם- הגנה (אמיתית, לא הבדיחה מריצים בשנים האחרונות) כזו שמשחקים בשאר העולם ואז לא יהיו בשוק טוטאלי.

Last edited 1 month ago by Florida man
דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 8:34:52
Reply to  Florida man

צודק בעניין ההגנה.
השופטוטים מהאין ביאי צכים לעבור קורס אצל השופטים מאירופה.
אמביד והזרוקר צריכים ליפול הרבה פחות

thetroll
thetroll
11/08/2024 2:35:50

מנחם תודה אחלה מעורב. לגבי העליונות של הכדורסל האמריקאי היא תשאר בכל טווח נראה לעין . נקודה קטנה וחסרת משמעות. MVP ? לברון. האם יש פה אוהד כדורסל אחד באתר שחושב שה MVP לא היה צריך ללכת לסטף? השלב המוקדם לא מעניין. בחצי הגמר הוא הציל את האמריקאים בסגירת פער של 17 נק. בגמר הוא פשוט השתלט על המשחק במאני. 3 נק פער כמה קטנות לסוף ואז הוא התחיל בקסמים וקלע את כל 12 הנק האחרונות של ארהב.
רוב האנשים פה גם אם חושבים כמוני יצקצקו ויגידו נו טוב זה לברון טורניר אחרון עושים לו כבוד. אבל זה בדיוק מה שאנחנו אומרים. זה שריקה מהבית. זה הקליר פאת זה כל הדברים שאותי כאוהד כדורסל פשוט מרתיחים. יש פה אוהדי כדורסל. אף אחד פה לא יושב בועדה שבוחרת ואף אחד פה לא צריך לדפוק חשבון לאיזה שחקן. זה לא מעצבן אתכם? הדבר הזה בסוף נרשם בסטיטיקה. כמו שאיגי נרשם. אחר כך גיא יאמר לי שהוא בדק את הסטטיסטיקה ולא רק שיש ללברון 4 FMVP אלא גם MVP אולימפי. ומתי הוא עשה את זה? בגיל 40. מה עוד באמת צריך להאדרת המורשת?
אין יותר ברור מיהו ה MVP ולמי הוא היה צריך ללכת. למה הוא הלך שוב לאיש הלא נכון? לברון היה הרסני בדקות האחרונות של משחק הגמר תספרו כמה איבודי כדור היו לו. סטף שוב היה שם לחפות על זה.
מציע לכל מי שמתכוון להגיב על אוטומט לעצור שניה להתסתכל במראה ולחשוב אם לא כך בדיוק נראה בן אדם מהונדס תודעה שעבר שטיפת מוח.
לברון ****לא**** ה MVP של הכדורסל האולימפי פאריז 2024 גם אם הוא קיבל גביע וגם אם כל העולם יגיד לי את זה. אני לא משתכנע.
ה MVP זה סטף. נקודה.
השריקות האלה מהבית שזו הדוגמא הטובה ביותר להן – זה מה שהפך את הליגה ל WWE.
אני לא מתכוון להיכנס לויכוחים כאן שוב. זו דעתי והיא לא תשתנה. שמשטרת המחשבות תלך לחפש מקום אחר.

Last edited 1 month ago by thetroll
אור
אור
11/08/2024 2:45:05
Reply to  thetroll

מסכים לגבי סטף ה-MVP

"משטרת מחשבות" – נו כמה בכיינים אתם יכולים להיות? מפזרים את השנאה ללברון בכל הפוסטים בכל התגובות וכשמגיבים לכם חזרה זה "משטרת מחשבות". יאללהההה

Last edited 1 month ago by אור
thetroll
thetroll
11/08/2024 2:59:58
Reply to  אור

זהו שאתה קצת מתבלבל. אני שונא את הנוחבות. את לברון אני פשוט לא מעריך. וזה בדיוק המקום לפזר בו את חוסר ההערכה הזה. וגזילת ה MVP מסטף – כפי שהסכמת איתי שהוא ראוי לו – זה למה. כי ככה זה כל הקריירה שלו. אז אני לא מעריך אותו. זכותי.

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 3:06:15
Reply to  thetroll

זכותך לעשות מה שאתה רוצה אבל אל תתפלא שדופקים פה בראש מכל הכיוונים(לא אתה בהכרח) על לברון ואז יש פידבק נגדי

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
thetroll
thetroll
11/08/2024 3:10:14

עזוב נו.. זה ברמה שזה מצחיק אותי כבר. גם אותי החפירה הזאת לפעמים מעצבנת אבל אם כבר אני כותב… אני כותב את מה שאני רואה. וזה מה שאני רואה מה לעשות? להתקרנף? להפוך לקונפירמיסט ולכופף את המציאות לצורך שרות הנרטיב? לא בא לי וזהו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/08/2024 3:17:19
Reply to  thetroll

להתבכיין, להתלונן ו/או ללכלך על לברון זה שיא הקונפורמיזם באתר הופס

thetroll
thetroll
11/08/2024 3:21:46

ההיפך. זה ל"הילחם" לא רק ביותר מחצי מהגולשים פה אלא גם בנרטיב שהוא כמעט אמת מוחלטת. תנסה פעם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/08/2024 3:41:09
Reply to  thetroll

אתה חושב שנולדתי אתמול?

thetroll
thetroll
11/08/2024 11:41:40

אתנול היה עשירי באוגוסט 2024. שניה בודק אם יש לי את הנתון ומעדכן.

thetroll
thetroll
11/08/2024 11:43:31

מעדכן: לצערי עוד לא קיבלתי את הקובץ של כל הלידות שהיו אתמול – יש קצת בעיות תקשורת. אם אתה רוצה תרשום לי כאן ואני אעדכן אצלי תאריך לידה. אפשר גם שעה.

אור
אור
11/08/2024 3:25:09
Reply to  thetroll

מתבלבל זה לחשוב שמי שמגיב חזרה לעל גבול הספאם הזה שיש פה באתר זה "משטרת מחשבות"

thetroll
thetroll
11/08/2024 3:26:58
Reply to  אור

טוב. התבלבלתי. יאללה ללט.

microwave
microwave
11/08/2024 3:48:15
Reply to  thetroll

די נו, כמה אפשר לחפור על זה?
תנו לקרוא על כדורסל נטו, בלי האובססיה שלכם ללברון, WWE, בידורסל ושאר הפנינים מבית שמעון

gogo
gogo
11/08/2024 6:13:07
Reply to  thetroll

הדיון על ה mvp לגיטימי למרות שללברון היה אחלה טורניר

בנוגע למסע השנאה ללברון- מיציתם

שי אבן צור
11/08/2024 6:34:18
Reply to  thetroll

טרול עצור בצד
טרול עצור בצד

אני, פקד אבן צור, לא מסכים איתך

נכון, mvp לקרי לגיטימי לחלוטין אבל הביטול שלך את שלב הבתים ורבע הגמר במחי יד הוא טיפשי
הבחירה בלברון לגיטימית לגמרי

הפעם אני מוציא אותך עם אזהרה בלבד אבל בפעם הבאה שתדבר שטויות זה קנס בלנקו

משוחרר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלב הבתים היו לוקחים עם ציון וראס גם חחח פורטו ריקו חחחחח איי איי מה לא יעשו להאדיר את השקץ.
בסוף בפיבא 14 נק בwwe 28 נק מסכם את כל ההבדל וזה עוד מול פורטו ריקו וכאלה.
במסלול הקנדי יש מצב היה יורד לממוצע חד ספרתי.
רואים כמה הוא גם התאמץ בפיבא לא היה קליר פאת 10 פעם במשחק גם בהגנה השקיע יותר בwee הוא מטייל כל המשחק עם מגינים נמלטים לצדדים.
כולם רואים את זה כולם אומרים לי איך הוא קולע ככ הרבה בnba.

NBA בדם
11/08/2024 8:53:23

נייס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הmvp היה של השקץ עוד לפני תחילת הטורניר באמת חשבת שיתנו למישהו אחר חחחחח

מה עם הנרמולים ל36 דק 😅😅😅

סטף קלע איפה שצריך כמו הממוצעים שלו בwwe.
השקץ קלע חצי מהכמות.
זה ההבדל בין הגדול בדורו האמיתי לבין מכונת יחסי הציבור הגדול בדורו

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
11/08/2024 2:37:05

תודה מנחם
חמישיית כל הזמנים שלי הם לברון, מייקל וקארים שהם בלבל אחר מהשאר. אחריהם ראסל ומג'יק.
ארה"ב הובלה ע"י סטף מחצי הגמר, אבל לברון היה מתחילת הטורניר השחקן הכי טוב ויציב שלה וזכה בצדק בתואר מצטיין הטורניר.
סטף ולברון יותר מכולם מרוויחים מהטורניר האולימפי.
דוראנט מזמן הגואט של פיבא ואין לו מה להוכיח יותר באיזור הזה.
סטף (בדומה לנובאק), הוסיף לארון בפעם הראשונה תואר אולימפי מוזהב. (היחיד שהיה חסר לו ברזומה האדיר שלו).
2 משחקי ההדחה המחשמלים שלו שסחפו את ארה"ב לניצחונות, הוכיחו בפעם האלף שהוא שחקן רוצח, והשלשות שלו + התנועה הלתי פוסקת הם צ'יט פסיכי שמפרק קבוצות בכמה דקות של גן עדן.
לברון הוא אב הבית. האחראי הבלעדי לכך שכל הגדולים הגיעו לטורניר, גם בגילם המופלג.
מעבר לכך, יכולת המנהיגות והנסיון שלו היא דברים שלא נמדדים בסטטיסטיקה. (שגם שם הוא בא לעבודה בטורניר עם 14.2 נק' ב66% שדה, 8.5 אס',6.8 ריב').
הזכייה שלו בגיל 39.5 כמצטיין הטורניר עם כל הקילומטראז' הפסיכי שלו, הוא הישג מיוחד שמתחת רק לקארים שזכה כמצטיין הגמר בגיל 38 נגד בוסטון.

thetroll
thetroll
11/08/2024 2:40:19
Reply to  NBA בדם

הנה זה התחיל. נו טוב העיקר שנהנת. לברון הוא לא ה MVP גם אם קיבל גביע כזה וגם אם ועדת הפרס ועדת קישוט וועד הכיתה התכנסו והחליטו כך. הנימוקים? תגובה אחת מעל. בכל מקרה : תהנה – זה רק כדורסל.

NBA בדם
11/08/2024 2:48:47
Reply to  thetroll

אם היה מצטיין הגמר או החצי גמר אז סטף היה לוקח בהליכה.
מה לעשות שמצטיין הטורניר כולל בתוכו 6 משחקים.
לברון היה הכי טוב בסיכום הארבעה הראשונים והשחקן השני הכי טוב בסיכום חצי הגמר והגמר.
(מאוד מזכיר את הבחירה המוצדקת בג'יילן בראון שהיה טוב ברוב שלבי הגמר מול דאלאס ואז טייטום התפוצץ לקראת סוף הסדרה).

Last edited 1 month ago by NBA בדם
thetroll
thetroll
11/08/2024 3:02:45
Reply to  NBA בדם

באמת נבחרת ארהב ב 30 הפרש נגד דרום סודן במוקדמות זה שווה בערכו מלצאת מבור של 17 נק 10 דק מהסוף בחצי הגמר?
באמת?
אתה ***באמת*** חושב ככה?
אם כן – לבריאות.

Last edited 1 month ago by thetroll
NBA בדם
11/08/2024 3:08:29
Reply to  thetroll

תשמע אין ספק שסטף היה השחקן הכי טוב בפער מחצי הגמר.
אם היה תואר מצטיין הנוקאאוט הייתי אומר שאתה צודק, אבל מה לעשות שמצטיין הטורניר כולל בתוכו 6 משחקים שלברון היה בסיכום הכי טוב בהם.
אפשר גם לפרגן במקום להיות מריר.

thetroll
thetroll
11/08/2024 3:12:51
Reply to  NBA בדם

אני מפרגן איפה שראוי לפרגן. ודרך אגב הייתי בעד האמריקאים ושמחתי שהם נצחו. מפרגן עד המקום שיש בו חוסר צדק. חוסר הקשר. נו… חוסר.

NBA בדם
11/08/2024 3:15:14
Reply to  thetroll

אתה לא אובייקטיבי בעליל במרבית התגובות שלך. להלין על חוסר צדק והקשר זה פחות יכול לבוא ממך.

thetroll
thetroll
11/08/2024 3:24:37
Reply to  NBA בדם

חחח… עכשיו זה אישי? ואצלך? בוא .. כל מה שקשור בלברון זה קרוב לקדוש. גליונות אקסל שלמים עם מקדמים שאתה ממציא (הערתי לך על זה פעם ולא רק אני) רק כדי להגיע למטרה הנכספת. אבל עזוב לא רוצה ללכת לשם. זכותך. ללט.

NBA בדם
11/08/2024 3:30:49
Reply to  thetroll

חלילה. לא מתכוון לפגוע וזה ממש לא אישי.
מרבית התגובות שלך לא מבוססות אלא מתבססות על העדפה סובייקטיבית, שזה בסדר, אבל זה לא תחליף לטיעונים רציניים שמביאים את התמונה המלאה.
ההייטריות שלך כלפי לברון היא בולטת לעין. אמיתי.

thetroll
thetroll
11/08/2024 3:44:34
Reply to  NBA בדם

אין לנו ויכוח אני הייטר שלו. כשנכנסתי לאתר חתמתי על טופס הצהרה בעניין ואני גם כותב את זה בכל הזדמנות. הטיעונים שלי? לדעתי הם רציניים ראה למשל ה MVP הזה שהלך אליו ולא לסטף. לדעתי אני היחיד שזה עיצבן אותו אפילו סטף התעצבן פחות. כולנו הפכנו כלי שרת לשרות הנרטיב של לברון ולכן היה ברור עוד לפני שהמשחקים התחילו שאם יתן אליפות רק סבירה התואר שלו. נשבע לך כאוהד סטף אם הוא היה מקבל את התואר הייתי מרגיש שלא נעים לי מלברון. לא צוחק. לא יפה מה שעשו לו בכל זאת הבן אדם מבוגר וזו דרך לתת לו תשורה נחמדה לקראת הסיום. זה כמו שאתה רואה זקן באוטובוס וקם. אותו דבר.

NBA בדם
11/08/2024 3:58:18
Reply to  thetroll

"לדעתי אני היחיד שזה עיצבן אותו אפילו סטף התעצבן פחות". משפט שמוכיח כמה אתה אובססיבי לגביו.
"ולכן היה ברור עוד לפני שהמשחקים התחילו שאם יתן אליפות רק סבירה התואר שלו". עוד משפט שנזרק לחלל האוויר ללא ביסוס.
השחקן הכי טוב בפער בשכלול ארבעת המשחקים הראשונים+ השחקן השני הכי טוב בשכלול חצי הגמר והגמר.
בטורניר הוא עם 14.2 נק' ב66% שדה, 8.5 אס',6.8 ריב'.
בחצי הגמר הוא עם 16 נק', 10 אס', 12 ריב'
בגמר הוא עם 14 נק', 10 אס', 6 ריב'.
עוד אליפות סבירה כזו ואבדנו.

thetroll
thetroll
11/08/2024 12:32:48
Reply to  NBA בדם

וואלה NBA… לא זכור לי ששיקללת אסיסטים ריבאונדים ושאר ירקות כשהסברת בצורה מדוייקת למה ה MVP לא צריך ללכת לטייטום ולמה בראון זה בחירה מעולה. לחפש את התגובות שלך או שאתה זוכר?

NBA בדם
11/08/2024 12:40:46
Reply to  thetroll

שיקללתי, ההבדל הוא 2 וקצת גם בריבאונד וגם באסיסטים בין בראון לטייטום.
אתה יודע מה ההבדל לסטף? 3.5 בריב' והרבה יותר משמעותי הבדל של 6 אס'.
מה עוד דומה בבחירות: בראון בדומה ללברון היה מעולה מההתחלה ועד הסוף, טייטום בדומה לסטף התחיל חלש והתפוצץ לקראת הסוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 4:18:37
Reply to  thetroll

כמות השטויות שאתה כותב ידידי, סטף לא זקן בן 36? עכשיו לעבודות שכרגיל אתה מתעלם מהם כיוון שמדובר בלברון.

באולימפיאדה נותנים פרס על טורניר, יש ללברון ולסטף סטטיסטיקה דומה בנקודות כשלברון יתרון משמעותי בריבאונדים ואסיסטים, סטף נתן 2 משחקי אחרונים פנטסטיים ואם הפרס היה הולך עליו אף אחד לא היה פוצה פה. לברון היה גם טוב ב2 משחקים האחרונים ומצטיין בטורניר כולו וכשאתה מסתכל על טורניר כולל הפרס יכול ללכת לשני הכיוונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך מה עם נרמולים הבנת את ההבדלים את סטף לא צריך לנרמל איפה שצריך הסטט זהה לwwe אצל השני זה חצי מזה.

Guy d
Guy d
11/08/2024 12:01:28

החסרת את דוראנט.
התגובה צ"ל: קרי ודוראנט סחבו את השקץ, בלעדיהם הנבחרת שהשקץ הרכיב לא שווה כלום.

thetroll
thetroll
11/08/2024 12:20:32

ברוך יש לי חבר אוהב ספורט אבל לא רואה הרבה כדורסל. בענייני כדורגל וכאלה. מתקשר אלי עכשיו אומר לי ראית אתמול? ראית את החצי גמר? אומר לי מה זה הדבר הזה הקרי הזה? ואז הוא אומר לי איך יכול להיות שנתנו MVP לשני נו ההוא… איך קוראים לו?
ברוך לא נעים לי לאמר לך את זה אבל כמות השטויות שאתה פולט ביום זה בקצב של תת מקלע במצב אוטומט. דרך אגב שינית את דעתך על ג'רו הולידיי? אתה עדין חושב שהוא "סתם שחקן"? באולימיפיאדה נותנים פרס ל MVP. מי היה ה MVP. אם היו נותנים פרס נקי משיקולים היו נותנים ליוקיץ. הכי הרבה נקודות ריבאונדים אסיסטים וכ'. אבל נותנים מהקבוצה שניצחה. זה מסורת. ושם נותנים לזה שהקבוצה ניצחה ולקחה זהב בזכותו. ברוך יש לי חדשות מזעזעות בשבילך מקוה שתתגבר: זה לא לברון. זה סטף.
שמחתי לעזור שבת שלום וכל טוב לך ולמשפחה.

Last edited 1 month ago by thetroll
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
11/08/2024 6:04:34
Reply to  thetroll

לכל ההיטרים ,תרגעו ….עוד מעט הוא יפרוש זה בלתי נמנע . עוד עונה שתיים שלוש גג ותתפטרו ממנו.

השאלה, את מי תשנאו אז ?

thetroll
thetroll
11/08/2024 12:24:58

אני לא שונא אותו. אני לא מחבב אותו. תן להנות כל עוד אפשר. החיים קצרים. נותנים לך לא תיקח? אחר כך? נשבור את הראש. דיה צרה בשעתה כמו שאומרים החברים שלי מעין השופט.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
11/08/2024 6:01:54
Reply to  NBA בדם

לא זכור לי שטייטום התפוצץ בשלב כלשהו בסידרת הגמר….

NBA בדם
11/08/2024 8:36:05

גיים 3: 31, 5 אס, 6 ריב
גיים 5: 31, 11 אס', 8 ריב

The Oak
The Oak
11/08/2024 15:39:00
Reply to  NBA בדם

למה קארים ולא שאקיל. אנא הסבר לכאלה שראו את קארים רק לקראת סוף דרכו בל.א.

NBA בדם
11/08/2024 15:43:54
Reply to  The Oak

למה קארים? היה שחקן טופ בליגה מהעונה הראשונה, שבעונה השנייה היה לmvp ואלוף nba בגיל 23 בלבד. היה השחקן הטוב בליגה למשך עשור לפחות.
15 פעם נבחר לטופ 5 בליגה, 6 mvp (הכי הרבה בהיסטוריה), פעמיים מצטיין גמר (שאחד מהם היה בגיל 38).
4 אליפויות ו3 גמרים ככוכב ראשי, עוד גמר ככוכב שני ועוד זכייה כווטרן מעולה כשחקן חמישייה ב88'.
אחרי שפרש מג'יק לא השכיל לזכות באליפות בלעדיו.
בנוסף היה מגן אדיר עם 11 בחירות לחמישיות ההגנה (5 ראשונה, 6 שנייה )

Last edited 1 month ago by NBA בדם
אורן
אורן
11/08/2024 4:22:37

מנחם, שאלת לפני כמה ימים למה אוהבים לשנוא את האמריקאים, היה מספיק לראות את הדקות האחרונות של המשחק כדי להבין.
בנבחרת USA משחקים ילדים שחצנים ומפונקים.
החגיגות אחרי כל סל של קרי היו רק בכוונה להקטין את היריב. תנועות של "put them to sleep " או לסמן גובה נמוך מהרצפה, לא מוסיפות כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אורן

היום כבר כולם חוגגים כל סל כמו גול טראש טוק בכל מקום זה חלק מהמשחק זה בכל הקבוצות

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 8:40:29

זה השואו
שואו ביזנס…..

שי אבן צור
11/08/2024 6:45:44
Reply to  אורן

קצת טראש טוק עוד לא הרג אף אחד

golan
golan
11/08/2024 4:44:22

תודה על המעורב
השאלה אם החמישיה של כל הזמנים היא מי לדעתי הכי טוב (קארים)או מי ינצח במשחק בינם בשיא ? (שאקיל)
מה שלא יקרה עם לברון זה יעורר פה דיון ארוך של הנתונים מול הקונספציה, דיון שעדיין מנסה לשכנע בן אדם אחד … (אישית אני לא סובל את האישיות והאגו של "הנבחר" עם ההחלטות שלו, ועוד פחות עכשיו עם הקרקס של ברוני, אבל מבחינת כדורסל הוא אחד מ3 הטובים ביותר מאז ומעולם. )
חמישיה של כרמלו – קיירי – אמביד ו2 משלימים תהיה הכי מצחיקה

gogo
gogo
11/08/2024 5:07:23

משימה קשה לבחור חמישיית כל הזמנים(אי אפשר לבחור מחליפים????)
תודה על המעורב

גיא הירוק
11/08/2024 6:01:02

הרשמים שלי מהמשחק אתמול:

להבדיל המסרבים, לא הייתה התחושה שעוד רגע האמריקאים מפסידים, אבל עדיין,
שאפו נףענק לצרפתים. לא נשברו ונלחמו עד הסוף.

וובניאמה יהיה שחקן ענק (תרתי משמע). מדהים מה הוא עושה בגיל צעיר כל כך.
צריך לזכור –
לסנטרים לוקח הרבה יותר זמן להבשיל. סנטרים שנתנו אימפקט מהרגע הראשון עשו את זה בדרך כלל אחרי קריירת מכללות ארוכה.
מסקרן ממש לדמיין מה הוא יעשה עם עוד קצת מסה (שאלו הגילאים שהיא נוספת) ועוד קצת ניסיון.

בוקר.
נהניתי מאוד לראות אותו באליפות.
עשה כמה צעדים שמלמדים על המון הבשלה.
מינימום משחקי אגו,
אימוץ מלא של תפקיד קלע/פוינט בוקר כשצריך.
נשאיר סיבות לאופטימיות לקראת השנה הבאה.

לברון. היה אי של יציבות באליפות הזו,
הרגע בו קיבל את המפתחות להיות דה פקטו המרכז של הנבחרת זה הרגע בו השתחררו לה הצ'אקרות.
לא סתם מסר יותר אסיסטים מכל שחקן אחר באולימפיאדה.

קרי. טוב, לטעמי –
השחקן המצטיין של האליפות. יש משקל גדול יותר לחצי גמר וגמר,
ומה לעשות –
הקוסם הביא את ה-A gane שלו לרגעים ההכרעה,
וה-A game של קרי זה תצוגת קליעה כמו שאף אחד אחר בתולדות המשחק ידע או יודע לתת.

החלק שהכי אהבתי במשחק –
הפרגון.
ניכר לעין שקרי ולברון נהנים לשחק יחדיו,
ומחפשים ללא הרף אחד את השני.
שובה לב ועין, הכדורסל הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם דריי מסר אסיסטים לסטף ודוראנט חחחח
אי של יציבות😁 וואלה בלעדיו לא היו שורדים מול פורטו ריקו וברזיל.

תכלס תעיף את לברון הזקן שים את אדואדרס עם הולידיי שיוציאו את החשק לחיות לגארדים ואת סטף ודוראנט שיקבלו יותר כדורים ויקברו את כולם.
סטיב קר אפילו לא עשה רבע לחץ על דה קולו חחחחח שבקושי זז.

גיא הירוק
11/08/2024 6:55:42

נו, באמת. אפילו אתה לא מאמין בזה.
ראית את המשחק נגד סרביה?
אתה זוכר את הרבע הרביעי?
את ריצת הקמבאק?
במהלך אותו רבע אחרון –
6 נקודות ו-5 אסיסטים ללברון.
9 נק' לקרי.
7 נק' ואס' אחד לדוראנט.
7 נק' ואסיסט לאמביד.
לברון היה קריטי לריצה הזו,
ובלי כל אחד מ-4 שחקנים אלו, לא היה ניצחון.

והוא עושה את זה בגיל 40…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח היה קריטי חחחחחח ענק אתה גיא.
לברון רק הזיק לנבחרת בלעדיו הם דורסים

שי אבן צור
11/08/2024 7:05:41

מ מר מרמ מרמר ממורמר

משלוח המדבקה בדרך אליך
חחחחח 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 חחחחחחח

גיא הירוק
11/08/2024 6:06:57

חמישיית כל הזמנים שלי:
בשנים האחרונות התשובה האוטומטית שלי הייתה
מג'יק, ג'ורדן, לברון, לארי, קארים.
אני לא מאמין שאני מעלה את זה על כתב,
אבל אני לא מצליח כרגע לבחור בין מג'יק לקרי.
לטעמי,
מה שעשה באולימפיאדה הזו לצד הזכייה ב-22
מציבים אותו בשורה אחת עם מג'יק,
ואני פשוט לא מצליח לבחור.

אם שמים אקדח לרקתי,
אני אמציא כלל שחמישיית כל הזמנים לא יכולה לכלול שחקנים פעילים (כמו ה-HOF)
ואז אני בוחר ב-
מג'יק, ג'ורדן, לארי, דנקן, קארים.
נשבור את הראש על הסוגיה בהמשך…

NFS
NFS
11/08/2024 15:59:38

גם אצלי החמישיה המעודכנת היא-
ג'ורדן
קארים
בירד
לברון
קרי

gogo
gogo
11/08/2024 6:16:29

אם צריך לבחור את האקס פקטור אני בוחר שניים
קורדיניה
אברמוביץ

germinator
germinator
11/08/2024 6:24:18

אם מרכיבים חמישיה לא אמריקאית – נניח לוקה, יוקיץ', יאניס, וומבי ושרודר (בהיעדר sg ראוי), חושבים שיש חמישיה אמריקאית שמסוגלת לדגדג אותם?

גיא הירוק
11/08/2024 6:28:32
Reply to  germinator

שג"א סוגר לך את הפינה ומציב חמישייה חסרת תחרות.
4 מחמישיית All NBA ראשונה + מקום שני בבחירת שחקן ההגנה של העונה (זוכה רוקי השנה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  germinator

הם ינגבו עם ארהב את הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף מייקל קובי דוראנט שאק

ינגבו את כולם

גיא הירוק
11/08/2024 6:58:18

קובי בכלל לא בדיון.
לא הכי טוב בעמדה שלו.
לא הכי טוב בקבוצה בשורותיה שיחק,
אפילו לא הכי טוב בקבוצה בשורותיה שיחק בזמן שהוא שיחק שם…

Smiley
11/08/2024 7:45:49

יכניסו גם את חן ליפין לחמישייה, העיקר לא לכלול את לברון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לברון לדעתי לא שם בכלל ולא באזור שלהם הוא איזה 5 דרגות מטה אבל ביחצ הוא הgoat

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובי ב20 רמות על השקץ והכי טוב היה בקבוצה ששיחק ומס 2 אחרי מייק.

יש את מייק קובי סטף ואז כל היתר כמה רמות מטה

גיא הירוק
11/08/2024 8:33:48

הרי ברור גם לך,
וגם לכל מי שצפה בכדורסל שזה לא נכון.
כמה MVP יש לו?
כמה פיינלס MVP?
3 אליפויות עם שאקיל הכוכב של הלייקרס (אחת מהן שדדו את סקרמנטו)
אחת מול אורלנדו (ההזדמנות. של קובי לפרוח. מול טורקוגולו…)
ואחת שגנב לגאסול את הפיינלס mvp
(בגלל שלא היו מוכנים לתת לספרדי את הכבוד על חשבון הגולדן בוי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שוב קובי היה שווה לשאק ב2 האליפויות ובעצם את הסדרות גמר האמיתיות נגד הספרס והקינגס הוא ניצח.
שאק חגג על הנמושות נטס ופילי בדיוק כמו לברון.
והיה הכוכב ב2 האחרות שלו בלעדית בניגוד חשקץ הוא לא קנה אליפויות ולא אירגנו לו באבל.
גאסול חחחח mvp כמו איגי.
איפה בכלל קובי ולברון קובי זה ספירה אחרת.
השקץ עבר קבוצות בלי סוף אסף כוכבים קנה אליפויות שלא נדבר שבשנים האחרונות איך שבליגה נראתה קובי היה,שם 100 במשחקים שם עם הזריקות ראש.
ועזוב את כל התארים איכות השחקן איפה המגושם הנגר הזה ואיפה קובי

NBA בדם
11/08/2024 8:57:43

אתה שוכח שגאסול הציל אותו בגיים 7.
אבל זה לא נחשב הצלה. המונח הזה תקף רק ללברון. רק אותו מצילים.

גיא הירוק
11/08/2024 9:08:49

אתה משעשע.
נגר…
אפילו מטווח השלוש לברון טוב יותר בקריירה (ואנחנו מדברים על 21 עונות).
קובי רכב על הגב של שאק ל-3 אליפויות,
וברגע שהחליט שהוא הכוכב,
הלייקרס הפסידו.
אני יודע שזה קל לשכוח,
אבל פייינלס 04 הוא נתן תצוגת עליבות מרשימה.
אליפות אחת מהשלוש הראשונות?
מכתב תודה לשופטים ששדדו את סקרמנטו.
הרבה ביקורת סופג לברון, ובצדק, על פיינלס 11.
אתה יודע מה קובי עשה באותו פלייאוף?
קיבל סוויפ מדאלאס.
סיים סדרה משפילה עם 23 נק' (22% נוראיים משלוש. אפילו ווסטברוק משפיל מבט) ורק 2.5 אסיסטים למשחק. חור שחור.
במילון, לצד "אוברייטד", יש תמונה של קובי.
באותם שנים בהן קיבל חופש לסרוק כמה שמתחשק לו וקלע 30+ למשחק?
בבקשה –
2003, לא הגיעו לפיינלס.
2006, הפסידו בסיבוב הראשון.
2007, הפסידו בסיבוב הראשון.
הניסיון להשוות בינו לבין לברון משעשע, מגוחך, ופשוט לא קרוב למציאות.
אין פרמטר שלברון לא טוב יותר.
קליעה, אחוזים, ניהול משחק, ריבאונד.
אפילו בהגנה, ללברון יותר חטיפות, יותר גגות.

השורה התחתונה ברורה למרבית מי שמבינים בכדורסל. שחקני ה-NBA, במשאל אנונימי בחרו כמובן בלברון אחרי ג'ורדן. קובי? הרחק מאחור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח את מי שאלו את החברים של לברון לקבע את הנרטיב. לברון בלי כוכבים היה עם 0 אליפויות. בקבוצה שקובי זכה איתה לברון לא היה מוכן לשחק שם בכלל הפסיד לנגר דוויט חירבן מול אינדי עם קבוצת כוכבים הושפל עי מיאמי והספרס שהוא עם קבוצה ב10 רמות יותר טובה, שלא נדבר מה עשו לו המאבס חחח
נגר שבנוי על שופטים בקליר פאת מה שהוא קיבל בליגה ובמיוחד ב10 השנים האחרונות לא היה דבר כזה קוסט טו קוסט בקו ישר כמה םעמים במשחק לא הצלחת אז למצוא סלים כאלה בכלל כמעט של גדולים אחרים.
מכונת יחסי ציבור. קובי בחיגה של היום היה מנפח גם סטט יפה.
בסוף קובי 5 טבעות באותה קבוצה בלי לזגזג ולחפש כוכבים כל היום.
לברון 4 טבעות ב22 שנה!!! בזיגזוגים לכוכבים כל הזמן.
וגם באליפויות האלה הצילו לו את התחת בלי הכרה.
5>4 שלברון יחפש את החמישית בבוסטון או משהו 😅😅

אה ואיפה לברון שיחק בליגה השנייה המזרח…
קובי במערב….
לברון במערב בקושי מצליח לעלות לפלייאוף….

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
11/08/2024 9:40:26

חחחחחחחחחח

זה היה משאל א-נ-ו-נ-י-מ-י!!!!!

🤣😂🤣😂🤣😂

הקטע במשאל אנונימי זה שאפשר לבחור בדיוק מה שחושבים בלי לדפוק חשבון לאף אחד

חחחחחחחחח

והמטומטמים בחרו בלברון מיד אחרי מייקל🤦🤦🤦

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

איזה עולם מטומטם!!!!!

חחחחחחחחח

אף אחד לא רואה את מה שאתה רואה!!!!🤦🤦🤦🤦

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

מטומטמים!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחח

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
גיא הירוק
11/08/2024 9:46:31

טוב,
נתייחס נקודה אחר נקודה.

1. זה היה משאל אנונימי בקרב כמעט מחצית משחקני הליגה. "החברים של לברון…"
די להמציא, שמעון.

2. "נגר שבנוי על שופטים בקליר פאת'"
טענת שבאולימפיאדה יעצרו אותו, ראינו כמה זה עבד…
בהפרש אדיר, טיעון הקליר פאת' הוא הטיעון הפנטזיונרי המופרך ביותר. כן, סלטיקס 12', הקבוצה עם ההגנה הטובה בליגה באותה שנה,
הם נתנו ללברון לקלוע בכוונה…
כן, הפיסטונס נתנו לו קליר פאת' ב-07,
כן, הספרס, הם נתנו לו קליר פאת' ב-13…
הכי מצחיק –
גולדן.
בעונה של שיא ניצחונות,
הם נתנו לו קליר פאת' בשביל להפסיד…
שמעון, צריך להיות ילד בן 4 בשביל לבלוע טיעון כזה.
עכשיו, אם לברון נגר, מה זה עושה מקובי?
הוא שוטינג גארד והאחוזים שלו משלוש נמוכים משל לברון. בדיחה…

3. מכונת יחסי ציבור. אתה מודע לעובדה שקובי שיחק כל הקריירה בהוליווד לייקרס, כן? אין קבוצה עם יותר יחסי ציבור. ע"ע הסדרה מול הקינגס.

4. קובי והזגזוג. חייבים לתת לקובי קרדיט, הוא ידע מה הוא עושה מגיל צעיר. איים על הקבוצות האחרות שאם בוחרים בו הוא הולך לאירופה. הוא בחר בלייקרס, ולשם הוא הגיע.
טוב, יש את עניין דרישת הטרייד שלא התממשה בגלל שהלייקרס הוציאו מהבויידם איזה סרטון מפליל של בעלי ממפיס בשביל לקבל את גאסול. מה נגיד, נאמנות לקצה…

5 זה יותר מ4. נכון. לא כל אחד זוכה לקבל טרמפ משאקיל והשופטים.
אתה יודע מה עוד גדול יותר?
4 מ-1 (mvp)
4 מ-2 (פיינלס mvp)

NBA בדם
11/08/2024 9:52:50

+100

Ari
Ari
11/08/2024 9:30:15

הפרמטר שקובי טוב מלברון:
5 מ-7 בסדרות גמר
מול 4 מ-10 די עלובים של לברון (לדעתי היחיד עם אחוזי הצלחה שליליים בגמר בין הגדולים של המשחק) למרות סופרטימס!.

זה הנתון המכריע. כי תאכל'ס המטרה בספורט היא לנצח ולא אינסוף סטטיסטיקות כדי שיהיה לגיקים מה לאכול.
ובלנצח קובי היה טוב יותר, (ובהחלט היו לו הרבה חסרונות שאף אחד לא עיוור להם) אלו עובדות יצוקות בבטון.

רק נזכיר את ה6 מ-6 של ג'ורדן, שמייצגים יותר מהכל את תואר הגואט שלו ולמה ההשוואה למר 6 הפסדים בגמר מגוחכת.

זוהי הסטטיסטיקה שמר סטטיסטיקה לעולם יכתוב עליה, האמת אני מבין אותו.. דופק את כל התזה.

אגב,שאקיל ה"אדיר" זה ש"בכלל לא צריך את קובי", לקח רק עוד אליפות אחת בלעדיו בכל הקריירה (עם וויד)
קובי 2..
מעניין למה שאקיל המפלצת לא לקח עוד תארים???

NBA בדם
11/08/2024 9:44:22
Reply to  Ari

לברון פישל מול דאלאס, אבל בשאר שהפסיד לא היה לו סיכויי. לא מול ספרס.
07' ששיחק לבדו בגיל 22 (עצם ההעפלה לשם היא ההישג הגדול), מול הספרס היעילים
14' ספרס באחת הקבוצות הגדולות שהיו שוויד כבר בירידה תלולה.
ב15' שיחק ללא ארווינג ולאב (ועדיין במו ידיו יצר סדרה סופר תחרותית מול גולדן החזקה)
ב17' שיחק שוב מול קבוצה היסטורית
ב18' שיחק שוב מול אותה קבוצה היסטורית, רק שהפעם ארווינג לא לצידו
כל קבוצות הגמר של מייקל למעט פיניקס המעולה, לא היו ברמה של רוב הקבוצות שאיתם הוא התמודד כולל אלו שלברון ניצח (אוקייסי,ספרס,גולדן).
מייקל היה פייבורטיט ברור מלבד פיניקס בכל הסדרות שלצידו הסגן הכי טוב בהיסטוריה.
אז למי ששכח, זה עדיין לא טניס שאתה תלוי בעצמך בלבד, אלא בעוד הרבה גורמים

גיא הירוק
11/08/2024 9:56:56
Reply to  Ari

5 מ-7
אתה טוען ש-5 מ-7 עדיף על 5 מ-8?
עדיף על 5 מ-9?
עדיף על 5 מ-10?
אם כן,
אז אתה למעשה אומר שעדיף לקובי והלייקרס הפסד לדאלאס בסיבוב השני מאשר להמשיך נגיד לפיינלס.
מיאמי?
אם היו מפסידים לבולס ב-11 אז מאזן לברון היה טוב יותר…
זו טענה חברת היגיון.
לתעדף הפסד בסיבוב מוקדם על הפסד בפיינלס?
מוזר.
הנתון של קובי הוא 5 אליפויות.
מהן 2 עם פיינלס mvp.
הנתון של לברון הוא 4 אליפויות.
מהן 4 פיינלס mvp
הנתון של ג'ורדן הוא 6 אליפויות,
מהן 6 פיינלס mvp
אז אם הטענה היא ג'ורדן גדול מלברון,
אז אני מסכים.
קובי?
לא באותו איזור חיוג.

למה שאקיל זכה רק בעוד אליפות אחת?
בגלל ששאקיל לא שמר על עצמו.
מי שצפה, יודע. אבל גם הנתונים מספרים את אותו הסיפור.
להבדיל מקובי (לא משנה מה, אח אפשר לטעון שלא היה מקצוען),
שאקיל לא ידע להאריך את תקופת שיא הקריירה.

השורה התחתונה –
פשוט אין שום פרמטר בו קובי עדיף על לברון.
כלום.
כאשר מכינים את הטופס לבחירה בעז,
הוא לא שם. יש את קארים,
יש את ג'ורדן כמובן.
יש גם מג'יק, לארי ולברון. או ווילט וראסל.
קובי?
הוא מתחת לקבוצת האיכות של דנקן ואקים.
הוא לא בדיון.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 10:35:31

קובי לא נכנס בכלל לאותה רשימה עם לברון
לברון טוב מקובי בכל כך הרבה מובנים
,אם זה התקפית (סקורר משובח בהרבה) מנהל משחק, ואפילו הגנתית.

לגבי השטויות עם שאק, בשיא של שאק הוא היה השחקן הטוב ביותר שדרך על הפארקט. הרבה יותר טוב מג׳ורדן בשני הגרסאות של הטריפיט, אם הוא היה שומר על הגוף שלו ומשקיע הוא היא הGOAT, למרות הקריירה המדהימה הוא כנראה הפוטנציאל המבוזבז בהיסטוריה.

אין שחקן שהפרש שלו היה כל כך גדול מאחרים, שאק היה כל כך דומיננטי שהיו חייבים לשנות את החוקים של ההגנה זה לא קרה עם ג׳ורדן , בנוסף השופטים אפשרו להפעיל נגדו כוח בלתי הגיוני.

ב2001 שהשרירים הפכו לשומנים זה היה הסוף של הפריים שלו, ולכן בגרסה של האליפות של 2004 הוא היה רחוק מהמפלצת שהייתה כמה רמות מעל כל שחקן אחר בליגה.

לגבי דירוג מייקל קארים ולברון נמצאים במדרגה משלהם. הייתי מעריץ גדול של בירד ומגיק לצערם הסטטיסטיקה לא עושה איתם חסד בטח בהשוואה ללברון (היא לא מספרת רבע מהסיפור שלהם), כאשר מוסיפים אורך קריירה לברון בקומה מעל טיפה מתחת לג׳ורדן ולקארים.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NFS
NFS
11/08/2024 16:00:30

נובמת
מה קובי קשור? הוא בכלל לא בדיוני טופ 10

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
רשמים מהמחצית הראשונה:
.
הצרפתים היו טובים משהערכתי
.
וומבי היה טוב משהערכתי, ומיעט לעשות שטויות
.
ניק באטום משפר כל קבוצה שהוא משחק בה
.
מעניין מה היה קורה אם אמביד היה משחק בשורות צרפת – מי הייתה מנצחת? ומה היינו חושבים אז על אמביד?
.
מספר 4 בכחול חתיכת שחקן
.
אני לא מבין למה דרק וייט לא שיחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניק באטום היה מטורף בהגנה כל הטורניר שחקן ההגנה לטעמי של הטורניר מדהים איזה החייאה הוא עבר בקליפרס. חשבתי בשארלוט שהוא הובא לקבורה כבר. מדהים.

Dor
Dor
11/08/2024 13:28:14

ההחייאה דווקא באופן מפתיע בפילי. חבל שלא נשאר השנה

דה שוט
11/08/2024 6:57:43

נבחרת ארה״ב בלי לברון סטף אנט ואמביד לקחה בהליכה את טוקיו – 5 דקות קלאץ׳ מדומה בגמר מול צרפת.
הנבחרת הזאת נזקקה ליותר מדי מסטף כדי לעבור.
מסקנות:
1. סטף הגדול בדורו.
2. סטף ודוראנט זה ערובה לניצחון. בכל מסגרת.
3. לברון רק הפריע. לא שמר וכיבה את כולם סביבו (למעט סטף, אותו אי אפשר לכבות).
4. שמעון צודק. ה-MVP הוענק ללברון בטקס מפואר בשדה התעופה ב-ל״א, טרם היציאה לפריז.

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

קח את סטף ודוראנט בנבחרת ברזיל והם לוקחים את הזהב.
אם הם בנבחרת יוון או גרמניה כזה זה 40 הפרש כל משחק

צפנת פענח
צפנת פענח
11/08/2024 7:07:22

כרמלו אנטוני הפתיע, הייתי בטוח שהוא יבחר לחמישייה את סנופי דוג וקניה ווסט .

NBA בדם
11/08/2024 8:41:52

חחחחח

NBA בדם
11/08/2024 8:58:22

לא עישן מספיק

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 7:21:29

לא יודע אם טייטום יחזור ל MVP גמר אין בי איי 25 אבל כן, אם כולם בריאים הסלטיקס יקחו את הליגה בהליכה וגם את הפליי-עוף. הקבוצה היחידה ממנה אני חושש זו הניקס של טיבס.
טייטום ובראון צריכים לבוא במוטיבציה לעונה הזו ולהראות לסטיב קר מהיכן משתינה המלכה. להקטין את הסטייקים חזק. גם גיילן ברונסון צריך לזרוח במשחקים מול קר, איך אפשר שהעדיפו את האליברטון עליו? זה בלתי נתפס.

שדות פופ לנצח
11/08/2024 7:37:59

מנחם, האמריקאים הם הכי טובים בפער גדול מכל הנבחרות ובפורמט של ליגה אתה צודק שהיה צריך לראות את הפער הזה בטבלה הסופית, אבל מדובר בפורמט של גביע, וכולנו מכירים עשרות ואולי מאות של סיפורים שבהם האנדרדוגים מצליחים להפתיע במשחק בודד ( זאת הסיבה שבישראל האליפות נקבעה בפורמט של גביע כמה שנים ורק עכשיו כשקבוצות צמצמו את הפער ממכבי מוכנים לקיים סדרה – אבל עדיין קצרה)…לכן צריך רק להעריך את מה שעשתה ארה"ב בטורניר, ואת ההחלטות של קר, וכמובן להנות מכל הרגעים המדהימים של סטפן קרי, בדיוק בשביל זה הביאו אותו לנבחרת ונתנו לו שפע של זמן במשחקים המוקדמים לחזור לכושר, קר ידע שיצטרך אותו בהמשך כשהנבחרת תקלע למשברים שלה…אז אני לא חושב שקרי הציל את הנבחרת עם מופע קסמים זה התיאור המדויק אלא שהנבחרת נבנתה נכון ונוהלה נכון והצליחה לעמוד בכל האתגרים שהוצבו מולה לא במקרה…מאמן פוטבול חכם אחד אמר פעם בתגובה לטענות שהקבוצה שלו מנצחת כל פעם במזל – "שמתי לב שככל שהתאמנו יותר כך היה לנו יותר מזל" , לא לעולם ארה"ב תיקח את הזהב האולימפי, מתישהוא יגיע ערב מושלם של יריבה, עכשיו זה זמן לשמוח ולהודות למזלנו הטוב שזכינו לראות נבחרת על שכזו שמשחקת ברצינות משני צידי המגרש

etayef
etayef
11/08/2024 7:41:46

בניגוד למשחקים הקודמים, לא היה ספק לרגע שנבחרת ארה"ב תנצח. הפעם הם עלו מההתחלה עם ההבנה שאי אפשר לזלזל וצריך לשמור.
הבעיה של הנבחרת הזו היא הסתמכות על לברון, קרי ודוראנט, שיש להם את היתרונות שלהם במשחק התקפי, אבל בהגנה לברון ודוראנט הם לא מה שהיו פעם, וסטף לא מצטיין.
לא היתה ברירה אחרת, השאר היו באליפות העולם ופישלו. דור ההמשך עדיין לא מספיק טוב.
אז סה"כ עשו עבודה מעולה, סטף גמר את צרפת ברבע האחרון, ועמדו במשימה. הביאו זהב נגד נבחרות מעולות שקשה לנצח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

באיזה משחקים קודמים לא היה ברור שארהב תנצח? מניח שהתכוונת לחצי גמר מול סרביה.
דוראנט שמר מעולה בחצי גמר ובגמר.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/08/2024 8:03:23

ראיתי לא מעט משחקים של קרי, לא זכור לי עוד משחק עם 4 שלשלות רצופות בסיום המשחק. הבחור JOY לחיי כבר הרבה שנים. שימשיך כך.
.
בצד הקליעות קרי איבד 5 כדורים במשחק והיה אחראי לפחות לשנים נוספים שלא נרשמו לו.
.
אני חושב ש MVP של האליפות מבחינת האמריקאים היה לברון.
.
קר בנה נבחרת לפי השיטה שלו וכלל בה את אלו שהתאימו לה לדעתו. לא כולם עמדו במבחן (טיטום). החמישה של דיוויס לברון דוראנט בוקר וקרי הייתה הכי מתאימה. בסופו של דבר הוא השיג את המטרה. גם הנבחרת בטוקיו לא טיילה בדרך לנצחון.
.
כתבתי ואחזור על זה. אי אפשר להשוות את הרמה של המתחרות של ארה"ב השנה לזו שהיתה ב 1992. די להסתכל על הנציגה של אפריקה, דרום סודם לזו של אנגולה ב 1992
.
לסיום, לאמריקאים יש בעיה רצינית לקראת לוס אנגלס. הם יהיו חייבים לשנות את השיטה ולהחזיק סגל קבוע לפחות בשנתיים שלפי האולימפיאדה. המאמן יהיה ספולסטרה.

Smiley
11/08/2024 8:17:13

העניין אצל האמריקאים שרמת המחוייבות לא כזו גבוהה כמו אצל נבחרות שאר העולם.
ועדיין צריך לטעמי לבחור מאמן נכון. גם קר, וגם פופוביץ' לפניו, מתאימים יותר לאימון קבוצה לאורך זמן, שאפשר להטמיע שיטה לאורך זמן, ובגלל זה ההצלחה שלהם ב-nba.
טורניר זה פחות מוצלח עבורם, בטח שיש נבחרת של 12 שחקני אול-סטאר, שכל אחד חושב שמגיע לו לשחק.
עדיין כמות השחקנים האמריקאית יותר טובה מכל מה שיש לנבחרות העולם להציע.
תוך 4 שנים יהיו כוכבים אחרים שיעלו וחלק ירדו (ויהיו פציעות וחלוקת עומס בקיץ וירצו לנוח) ועדיין יהיה לאמריקאים מבחר בלתי נגמר לבחור ממנו.
האולימפיאדה ב-LA וזה יתרון גדול כי יותר שחקנים ירצו להופיע מול הקהל הביתי.

גם בנבחרת הנוכחית יש מספיק שחקנים לעוד 4 שנים.
בוקר, טאטום, אדבאיו, אדוארדס, הליבורטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

רמת מחוייבות לא גבוהה? הם התאבדו פה

MBK
MBK
11/08/2024 8:27:59

אכן יש צמצום גדול של הפערים
אתה צריך לזכור שבעידן הדרים טים, אירופים לא נבחרו גבוה בדראפט וכמעט ולא קיבלו הזדמניות בליגה
הכשרון האירופי היה קיים (לראיה יוגוסלביה וברה״מ שהיו בגמר של 88 והאיצו את רעיון הדרים טים)
הנבחרת הנוכחית של ארה״ב טובה רק שהיא מעבר לשיא כשהביג 3 שלה בני 112 ביחד
העניין הוא שהנבחרת האמריקנית לרוב תהיה מורכבת מ 10 אולסטארים לפחות
אין נבחרת שתעמוד מולה עם יותר מאולסטאר אחד
ה MVP היה של לברון מהשניה שהטורניר התחיל, קארי היה עצום בגמר ובחצי גמר
מבחינתי ה MVP האמיתי של הטורניר זה בכלל יוקיץ אבל מי ייתן לו?

אשך טמיר המקורי
11/08/2024 8:22:36

באליפות ב-22 סטף עבר אצלי את מג'יק בראשמור.
אז הוא ב-1, למרות שזה עושה עוול לעמדה כי הוא בכלל קלע.
מייקל כמובן ב-2.
בירד ב-3.
קארים ב-5.
נשארה עמדה 4.
המועמדים הם דאנקן, מלון ובארקלי.
תבחרו כל אחד מהם מצידי, דאנקן בגלל האליפויות והיציבות, מלון כי הוא גדול הסקוררים בעמדה והגיע לשני גמרים, סחב קבוצה שלמה על גבו כל הקריירה, ובארקלי כי הוא היה כוח טבע, פלאשי ועשה מהכל.
פה בחרתי בארקלי, כי לצד קארים שהוא סנטר אמיתי ובירד שיכול גם לזוז ל-4 פחות רציתי מגדל נוסף אלא שחקן נייד יותר. בארקלי גם היה שחקן הטוב בנבחרת החלום אז הוא מסתדר מצוין בהרכבים כאלה.

thetroll
thetroll
11/08/2024 12:00:22

4 זו גם ההתלבטות שלי. אני נשאר עם טימי בעיקר בגלל שהוא לקח 5 אליפויות לאורך זמן ארוך בואריציות שונות של הספרס.

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 12:22:23
Reply to  thetroll

גם אני הלכתי עם דנקן בחמישייה.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/08/2024 16:00:05

לא נכון לומר על קרי שהוא קלע. קלי היה קלע. קרי הוא הגארד המוביל והוא מהלצאת המשחק בג"ס אבל לא צריך את הכדור כל הזמן ביד. הוא מאציל סמכויות.

גיא הירוק
11/08/2024 16:07:52

חד משמעית.
היו קלעים גדולים נוספים,
אף אחד מהם לא ניצל את היכולת בשביל לשלוט במשחק גם דרך תנועה ללא כדור.
מה שקרי עשה הוא יחיד במינו,
היכולת לנצל את "כוח המשיכה" שלו בשביל לנהל משחק.
זו הסיבה שבחיים אני לא עורך השוואות בינו לבין אחרים ברמת "כמה אסיסטים". זה נתון שלא מצליח לספור נכון את התרומה שלו למשחק של קבוצתו.

אשך טמיר המקורי
11/08/2024 8:26:45

אה כן וסטף שוב נשדד מתואר MVP.
ללא מכונת יחסי הציבור של השקץ, קרי הוא גדול השחקנים בדורו.
הבוחרים הגיעו עם שריקה מהבית, לא אתפלא אם יש ללברון סעיף שמבטיח לו את הפרס אם יגיע לנבחרת.

עוד בחירות:
השחקן ההוגן – אמביד
מתאם ההגנה מהספסל – גובר
הטראש טוקר – אנט
הכישרון העולה – ברוני

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 8:46:07

דופקים את השחורים-בהיר.
סטף קצת פחות שחור מהשקץ
ילה לקפוץ אנשי הפיצי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי את 4 השורות האחרונות, בעיקר את השורה הראשונה.

MBK
MBK
11/08/2024 8:47:05

ברוני ולברון יהיו האב ובן הראשונים בהיסטוריה של המשחק שיפרשו יחד
עניין של שנתיים-שלוש
אני חושב שחייבים לתת לסטיב קר את תואר – מאמן הטורניר, בזכותו הגמר היה צמוד לכמה רגעים
עיוור הצבעים של הטורניר – השדר האמריקאי שבלבל את הפרוסס שחשב שלסור עלה עם דגל פלסטין בעוד עלה עם דגל מרטיניק, גיאורגפיה אף פעם לא היה הצד החזק של האמריקנים, הם בטוחים שצריך להוסיף את המדליות של ג׳יאוריג׳יה למאזן המדליות
פרס הקלע האמין של הטורניר – בוגדן בוגדוביץ
באגט הזהב – קופץ המוט הצרפתי
החבר המצטיין – קווין דוראנט שזכה ב 4 מדליות זהב ו 2 טבעות אליפות
MVF – most valuable fucker – סנופ דוג, הגיע למשחקים ונתן עבודה בכפר האולימפי גם במיסיונרית וגם בדוגי סטייל, שאפו ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

שילמו לסנופי חצי מיליון דולר ליום לפי השמועות ובטח גם אספקת פרגיות

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 11:38:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קנטאקי פרייד ציקן

אשך טמיר המקורי
11/08/2024 10:31:40
Reply to  MBK

🤣

NFS
NFS
11/08/2024 16:13:54
Reply to  MBK

לברון וברוני צמד האב-בן הראשון שיפרוש ביחד – ענק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי אולימפיק 28 לא יודע מה יהיה לנבחרות האחרות אבל סטף ודוראנט כנראה לא יהיו שם ולארהב צפויים קשיים רבים. פוסטר ובראדרס יכולים לשפוט שם? כי יזדקקו להם.
יש מצב יביאו ללברון עוד mvp גם שם אם הם יהיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שmbk כתב פה אף שחקן גדול אגדי בתולדות הליגה לא זיגזג בין קבוצות כמו השקץ.
מייק קובי סטף היו בקבוצה אחת כל הקריירה ורובם עברו גג קבוצה אחת.
השקץ אסף כוכבים וטייל מקבוצה לקבוצה לקנות אליפויות. הוא ליצן מכונת יחסי ציבור מר לונגביטי

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 9:32:56

KD ושאק זגזגו אפילו בצורה קיצונית יותר, והם נמצאים בחמישייה שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

שאק לא זיגזג הוא פשוט לא היה טוב ונזרק מהקבוצות הוא לא הלך לחפש קבוצות כוכבים. תכלס זה מגיק ולייקרס אצלו.
למיאמי העבירו אותי כי לא רצו אותו כבר.
אחכ זה כבר סוף קריירה זה לא נחשב. זה כמו תגיד לי מייקל עבר לווש הוא לא בא לווש לחפש כוכבים ולקחת אליפויות אלא לעשות כיף. שונה לגמרי כמו רונלדו באל הילל.

דוראנט זיגזג רצח כמו השקץ אבל הוא לא טופ 10 היסטורי.
הוא אצלי בחמישייה כי הוא שחקן הרבה יותר טוב מלברון עם קליעה פסיכית ועם החמישייה שלי הוא יתקע צאקות. לברון לא מסוגל לזה.

NBA בדם
11/08/2024 9:49:22

גם לברון עבר בסוף הקריירה ללייקרס, רק שאצלו הסוף הוא רק ההתחלה……

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה לא היה סוף הקריירה בטח לא בעידן היום.
אם היה בסוף הקריירה הוא לא היה מחפש את דיוויס לרכב עליו ולנסות להביא עוד כוכב במשך השנים.
הבן אדם מנסה לרכב על גל כוכבים כדי להעמיד את עצמו כאילו היסטורית.

קובי עשה 5 בלייקרס ואת שנות השיא שלו בזבז על סמוש פרקר.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
11/08/2024 10:19:47

תשאל את מלו, וויד, כריס פול מאותו הדור שלו שבגילו לא היו בשיאם כלל וכלל.
קובי התפרק בגיל הזה, גארנט, נוביצקי ודאנקן היו מעבר לשיא. הם לא בהרבה גדולים מלברון מבחינת הטכנולוגיה שתשמר שחקנים
לברון בזבז את כל הקדנציה הראשונה שלו בקליבלנד עם נגרים לא פחות מסמוש פארקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה בדיוק זה הוא משקיע בלונגביטי כי אין לו סיכוי לאליפויות ברצינות אז הוא עושה לונגביטי את האחרים לא עניין הלונגביטי הם רצו תארים לא היה להם מטרה לשחק 20 שנה.
זה הטיקט שלו שהוא מוכר כי הוא יודע שהליגה תאפשר לו "להצטיין גם בגיל 50" עם השיפוט והקליר פאת.
אז הוא משקיע בגוף בשינה כנראה גם בניו גוס ונותן לונגביטי אף אחד לא המשיך כמוני הוא מוכר לציבור.
אבל בשורה התחתונה הוא רק עם 4 אליפויות ב22 שנה.

פחות ממיקל פחות מקארים פחות מראסל פחות מקובי פחות ממגיק. כמו סטף כמו שאק כמו טימי.
אין לו איזשהו יחודיות למעט יחצ.

בלי קשר הוא בלתי נסבל לצפייה משחקו מגושם. שאתה משווה אותו לסטף למשל סטף אמן קובי אמן מייקל אמן תענוג לצפות בהם ולברון כולו מגושם.

NBA בדם
11/08/2024 11:31:58

אתה שוכח שהוא עשה גמר מערב בגיל 38. ממש לא חיפש תארים.
מייקל עם הרבה פחות קילומטראז' ברגליים בגיל 35 פרש ושחזר נראה כמו צל של השחקן שהיה.
בטורניר פיבא "ששם לא עושים לא הנחות" הוא כמצטיין הטורניר. עם 14.2 נק' ב66% שדה, 8.5 אס',6.8 ריב'. שהוא מעולה מתחילתו ועד סופו.
קארים באליפות החמישית היה כוכב משני מובהק, בשישית היה שחקן חמישייה חשוב ולא מעבר. ראסל האגדי (טופ 5 אצלי), שלט עם בוסטון הגדולה שהיו לה 4 אולסטארים למשך עשור.
ללברון יש 4 final mvp יותר מטימי,קובי,מגי'ק, סטף,שאק, הרבה יותר mvp, גמרים וחמישיות עונה.
טיעון של משחק מגושם לא תופס בגדולה. גם לפדדר יש משחק מרהיב, זה לא עושה אותו נעלה מנובאק.
אפשר לחשוב איזה משחק היה מרהיב לשאקיל, היה מפלצת דורסנית. לברון הוא שאקיל מעמדת הסמול פורוורד עם קליעה ומסירה

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 9:54:46

לברון היה בשלוש קבוצות (לייקרס, מיאמי וקליבלנד)
שאק לפני סוף הקריירה היה גם בשלוש קבוצות (לייקרס, מיאמי ואורלנדו).
שניהם זגזגו כי הקבוצות שלהם לא היו טובות, והם דואגים לעצמם, כדורסל זה משחק קבוצתי, גם קארים עזב את מילווקי, ווילט גם עזב ובענפי ספורט אחרים יש בשפע, כמו רונאלדו, מארדונה וכריסטיאנו רונאלדו ועוד. לא כולם זוכים להיות בקבוצות שמהרגע הראשון קבוצות מושלמות כמו לארי, מג'יק ודאנקן, אין מה לעשות לא הכל מושלם בחיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

רונלדו לא עזב את ריאל הם לא רצו אותו.
תכלס,זה יונייטד וריאל.
ספורטינג הוא פשוט גדל שם.
שאק לא עזב להיט. הלייקרס לא רצו אותו, הוא לא חיפש קבוצות כוכבים.
שאק גם שעבר ממגיק ללייקרס זה בגלל אל איי הוא לא בא לקבוצת כוכבים אין מה להשוות.
אף שחקן לא עשה מה שהשקץ עשה רק הוא ודוראנט חיפשו כוכבים.
דוראנט הבין את הטעות וניסה לכפר בנטס אבל לא הצליח שם.
לברון פשוט מגיע לקבוצות כוכבים מנסה לקחת אליפות ועובר לקבוצה הבאה ומשאיר אדמה חרוכה זה הריטואל. לא היה דבר כזה בליגה.

NBA בדם
11/08/2024 10:14:26

זה הבעיה את שאק לא רצו בגיל 32, את לברון רוצים גם בגיל 39 פלוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לונגביטי מעולם לא הייתה המטרה של שאק

NBA בדם
11/08/2024 11:32:37

המטרה שלו הייתה לאכול המבורגרים

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 10:52:29

רונאלדו עזב כי הוא רצה לעבור קבוצה, שאק עזב את הלייקרס כי הוא רצה אם הוא לא היה רוצה, הלייקרס לא היו מקבלים את הטרייד הגרוע ממיאמי. בסופו של דבר כולם רוצים לדאוג לקרייירה שלהם, אם לג'ורדן לא היה קבוצה טובה בשיקאגו אז הוא היה נשאר בה כל התקופה? לא נראה לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

שאק לא רצה לעזוב,גם אמר בעצמו הוא רצה חוזה מקס שהלייקרס לא היו מוכנים לתת. הוא לא כיוון למיאמי הוא העדיף להישאר בלייקרס הם לא רצו אותו

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 14:01:17

מה שאתה אומר הוא ככה
הנהלת הלייקרס לא רוצה את הסנטר הטוב בליגה האיש שהביא אותנו ל4 גמרים מתוך 5, אז לא תביא במקומו שחקנים ברמה טופ בליגה, במקום זה הם לקחו זבל.
יפה רמת הנהלה ברמה של דטרויט של היום.
ברור לך שהוא רצה לעזוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

תראה את הסידרה הדוקו על הלייקרס ממליץ שאק בעצמו אמר בעצמו. הוא רצה כסף הלייקרס האמינו שהוא מעבר לשיא. הוא ממש לא היה הסנטר הטוב בליגה אז

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 17:00:51

אז מי?
טימי וגארנט שיחקו בעמדת הארבע
ב2005 מקום שני בMVP
ב2006 חמישייה ראשונה
לאחר מכן הוא צנח, אבל בשנתיים ההם הוא היה בהחלט הסנטר הטוב בליגה

etayef
etayef
11/08/2024 10:26:01

אז שאק עבר מאורלנדו ללייקרס כי לא היה מספיק טוב ואורלנדו זרקו אותו? זה מה שאתה אומר?

שי אבן צור
11/08/2024 10:35:39
Reply to  etayef

אני לא נושם😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

אם תקרא שוב מה,שכתבתי נראה לי שתבין.
שטק שהגיע לאל איי לא היו שם כוכבים הוא לא עבר לשם לקנות אליפויות. רצה כסף והכי הרבה ובאל איי שילמו לו מה שרצה.

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 13:57:24

וגם לברון הגיע שלא היה שם שום דבר, היה שם צעירים שלא היה יוצא מהם שום דבר, אם נסתכל היום על השחקנים שהיו שם הכי טוב שהיה הוא גוש הארט מינימום מייקל גורדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

חחחח לברון העיף את כל הצעירים הוא בא מראש להעיף אותם ולהביא את דיוויס ועוד כוכב שאמור היה להיות קאווי וכו…
שאק לא בא להעיף אף אחד הוא רצה כסף. הוא אמר שהמגיק לא שילמו לו מה שמגיע לו והתמהמהו הוא רצה מקס חזק וארוך המגיק חשבו על זה הלייקרס ירדו לו על הברכיים שיגיע

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 17:02:48

לברון שיחק איתם שנה לפחות,
לגבי כסף זה אותו דבר כמו לעבור לקבוצות טובות, אתה דואג רק לאינטרס שלך

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 16:21:03
Reply to  etayef

אורלנדו לא זרקו אותו אבל הראו לו את הדרך החוצה במשא ומתן מהגרועים שהליגה זוכרת.

אורלנדו נתנו לשאקיל הצעה מעליבה (התחילו את המשא ומתן ב59 מליון) לא הסכימו בהתחלה לשלם לשאקיל יותר מלהארדויי. בצד השני ג׳רי ווסט זורק עליו ערים של מזומנים. עכשיו כולם ידעו שלשאקיל יש אבן בגודל של דינסינלד.

בסוף הם הסכימו להשוות את ההצעה אבל זה היה מאוחר מדי, וצריך לציין באותם שנים ביטלו את השחקן החופשי מוגבל.

NBA בדם
11/08/2024 9:05:31

תראו מזה למרות כל אלו שמתעבים את לברון באתר (ולא בחרו בו מן הסתם לחמישייה), בסקר הוא ניצב שני רק למייקל ברשימת חמישיית כל הזמנים.
וזה לא שלא הייתה לו תחרות על העמדה. לארי בירד הגדול הוא אתגר מכובד ביותר, ולברון למרות ההייט תקע יתד במקום השני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

עברו שטיפת מוח מהתאגיד

שי אבן צור
11/08/2024 9:43:32

אמר שוטף המוח הגדול בתולדות הופס

NBA בדם
11/08/2024 9:45:52

אמת
שוטף פלוס 60

שי אבן צור
11/08/2024 10:33:01
Reply to  NBA בדם

יותר בכיוון של פלוס 600

NBA בדם
11/08/2024 10:34:13

צודק 😄

Jonathan
11/08/2024 10:37:29
Reply to  NBA בדם

תבדיל בין אנשים שעושים רעש ברשתות החברתיות בנושא של שנאה כלפי מישהו לבין כל השאר.
רוב האנשים קוראים, אולי מסמנים בסקר, אולי מגיבים על מה שמעסיק אותם (ויש סיכוי גבוה שזה לא לברון) וממשיכים הלאה.
זה שיש כמה אובססיביים לשנאה של מישהו ומוכנים להגיב על זה הרבה – זה בלון נפוח. היה את זה גם למשל כלפי ברי לארסון בסרט "קפטן מארוול" שבסופו של דבר כן הצליח יפה בקופות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

האם אני מרוצה? כן הרי רציתי שמדלית הזהב תגיע לארה"ב.הרבה בזכות סלים מהוללים של קארי אז מה? מה לא בסדר בזה? הוא בא כדי לחסל ואין טוב ממנו בחיסולים.
18-36 זה נראה טוב,בכל זאת זה לא מצא חן בעיני יותר מידי זריקות לשלוש על חשבון הרבה סלים קלים שהנבחרת היתה יכולה לקלוע לו היתה מסתפקת ב 2 רגילים,כשיש לך שחקנים כמו דוראנט,בוקר,אדוורדס , לברון שיכולים לחתוך את הגנת היריב בקלות ולהגיע לקליעה נוחה ליד הסל,אתה בעצם נותן מתנה ליריב בזה שאתה הולך על הרפתקאות.האחוז הטוב לשלשות לא עזר לנער את הצרפתים מהמשחק,ההיפך נתן להם כל פעם צאנס מחדש לצמצם את התוצאה. חיבת היתר של קאר לשלשות שללה מהנבחרת שימוש ביתרון היחסי שלה.כשאתה מוביל ב 6 ,עדיף הגנה לוחצת 2,3 סלים על בטוח מטווח קרוב והעסק גמור.
טייטום ואמביד שותפו מעט מידי.טייטום עוד שחקן שיודע לפרוץ הגנות,אמביד לעזור בשמירה על ויקטור.
ועכשיו לדקות האחרונות פתאום ריצה צרפתית ההפרש יורד ל 4.קאר לא מבקש פסק זמן!למזלו ההפרש צמח ל 8 ואז הצרפתי מבקש פסק זמן.
כרמלו קצת השתעשע ,בכל מקרה מי שבוחר בברקלי לחמישיה לגמרי לא אידיוט,אני מתאר לעצמי שנשבר לו כבר מהשאלות האלה.לגבי ברקלי אני בטוח שהוא הכי אנדרייטד שיש.שחקן כמוהו לא יהיה,הוא תופעה חד פעמית,בחרתי בו לחמישית כל הזמנים,יחד עם דאנקן שגם אותו נוטים לשכוח משום מה.
נקווה לשבוע רגוע!

Berch
11/08/2024 9:28:31

אחלה מעורב
לא נעים לומר אבל אני מבין את כרמלו. אם הייתה לי אפשרות להכליל את עצמי בחמישיית כל הזמנים הייתי שם אותי. אפילו אם מייקל (מייק, בינינו) משחק לי על הבלטה
🙂

NBA בדם
11/08/2024 9:31:22
Reply to  Berch

😂

עגל
11/08/2024 12:39:23
Reply to  Berch

צודק.
בינתיים אתה חזק בחמישיית כל הזמנים של הופס.
זה הישג לא רע לרזומה.

הקיפוד
הקיפוד
11/08/2024 9:36:48

החמישייה שכרמלו בחר היא החמישייה של נבחרת ארצות הברית אי פעם ולא החמישייה הכי טובה שהיתה בNBA, והוא די צודק KD והוא מהסוג שחקנים שהכי שבורים בכדורסל הנבחרות, ללברון יש שלושה זכיות שהוא לקח בהם חלק משמעותי, בארקלי היה השחקן הכי טוב בDream Team המקורית, וקובי הרים את הקבוצה ב2008

Jonathan
11/08/2024 10:00:44

תודה מנחם.
.
כוכבי הNBA הפכו בשנים האחרונות למי שיכולים לקבל את הכדור ולגרום למשהו לקרות איתו. יש אינפלציה של שחקנים שמגיעים לקרוב ל-30 נקודות ו-10 אסיסטים (שזה 50 מנקודות הקבוצה). יש בזה הגיון בעולם של האנליטיקס, אתה רוצה שהכדור יהיה אצל מי שהסיכויים שלו לייצר סל הכי גבוהים.
אבל זה יוצר לאמריקאים שלוש בעיות:

  1. צריכים שחקנים שיהיו בצד המסיים של תרגיל. זה לא הפורטה של בוקר, טייטום, אדוארדס וכו. הם לא טובים בזה משמעותית מהרבה שחקנים אחרים. בסופו של דבר אין הבדל בביצועים של למבורגיני ליונדאי כששתיהן עומדות בחניה. לאולימפיאדה הבאה האמריקאים צריכים לקוות שיצטרפו לליגה ואז לנבחרת עוד קארל מלונים/כריס מאלינים כמו ב-92 ועוד מיץ' ריצ'מונדים ורג'י מילרים סטייל 96. זה מה שיעשה את ההבדל – לא עוד גאון עם הכדור בידיים שצריך לעמוד בצד.
  2. באירופה אין את הפריווילגיה של לשים את הכדור בידיים של שחקן ולקוות שמשהו יקרה, כדי להיות שחקן טוב שם אתה ממש צריך לדעת לבצע את התרגילים. מה שהופך שחקנים אלמונים ליותר מועילים מכוכבים אמריקאיים בחניה.
  3. כשמתבססים על "כוכב גדול" שההתקפה עוברת דרכו צריך לזכור שהרבה מהכוכבים הכי גדולים בNBA כיום הם דווקא מאירופה. אז בהצלחה לאמריקאים עם זה…

.
סטף קרי מדהים. בהמשך למה שכתבתי למעלה – הוא גם הקאץ' אנד שוט הטוב בעולם. אבל זה לא משנה. קולע דברים שאף אחד אחד בכלל לא היה חושב לזרוק. זכינו לחזות בו.

Lior
Lior
11/08/2024 10:22:00

למי שפספס את הציוץ הגאוני והמלא הומור עצמי
https://x.com/TyHaliburton22/status/1822401754945798346?t=b3_6gm3jp8OrKfxxp3Q9cA&s=19

גיא הירוק
11/08/2024 10:29:45
Reply to  Lior

ענק!

Dor
Dor
11/08/2024 13:32:10
Reply to  Lior

מעולה הליברטון. חסר לי הומור עצמי אצל השחקנים האמריקאים

עגל
11/08/2024 10:27:04

לונה חזק במקום השני במרתון ואתם מתקשקשים עם כן לברון לא לברון . . .

שי אבן צור
11/08/2024 10:34:13
Reply to  עגל

דיייי
עוד כמה נשאר?

MacLeod 1
MacLeod 1
11/08/2024 10:54:34

לטעמי אין חוויה גדולה יותר בכדורסל מאשר לראות את ארה"ב באולימפיאדה נגד הקבוצות החזקות, פשוט הנאה מטורפת מכדורסל.
ובטורניר הזה במיוחד, מכיוון שגם ארה"ב באו עם סגל חזק והיסטורי וגם נתקלו בסרביה- קבוצת כדורסל מאומנת ומיומנת עם הכדורסלן הטוב בעולם, ובגמר מול קבוצה ביתית, מאומנת ובעלת סגל מפלצתי ברמת האתלטיות, הפיזיות, הגובה והכישרון.
מאוד נהניתי משני החצאים ומהגמר עצמו, כדורסל אדיר שהיה בו הכל ומהכל, רמה גבוהה מאוד פלוס מתח ודרמה, תודה פיבא :))

אשך טמיר המקורי
11/08/2024 11:08:27

mvp אולימפיאדה:

מסתבר שהמציאו את זה ב-2004.
הוענק רק פעמיים – למאנו ב-2004, וקיידי ב-21.

NBA בדם
11/08/2024 11:34:19

מזל שקיידי קיבל ב21', אחר כך היו אומרים שהתואר חזר מהפגרה במיוחד ללברון 😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת סה בדיוק מה שהיינו אומרים. ניצלתם הפעם

NBA בדם
11/08/2024 12:11:10

😂 😂

עגל
11/08/2024 12:43:22

זה תואר שולי וחסר חשיבות שרובנו התווכחנו אם הוא בכלל קיים (אני לא ידעתי), ורק לטרול היה חשוב לעשות מזה עניין כל כך גדול. MVP who cares

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסופו של דיון

קובי 5 > לברון 4 בסטט הכי חשוב וזה עוד בקונפרנס הכי חזק.
זה הניגוב הכי טוב.
לברון יכול לשחק 30 שנה ולזרוק מגבות מהספסל בשביל טבעת אבל זה מה יש חברים.

גיא הירוק
11/08/2024 11:39:05

אז אחרי מחקר וחיפוש מעמיק,
מצאת נתון אחד של קובי שעולה על זה של לברון. כבוד.
*5 אליפויות, רק 2 פיינלס mvp. בשביל מה יש חברים?
*אליפות 2002 בחסות השופטים ששדדו את סקרמנטו.
*עד שסוף סוף קובי זכה ב-mvp, הוא הפסיד בפיינלס.
*הממוצעים של קובי בפיינלס (ממוצעים):
25.3 נק' בטרושוטינג 50.4% בינוני (31.4% עלובים משלוש) לצד 5.7 רב' ו-5.1 אס'.
הממוצעים של לברון:
28.4 נק' בטרושוטינג 56.3% (35.2% משלוש) לצד 10.2 רב' ו-7.8 אס'.
כאמור, המזל הגדול של קובי שהיו לו שותפים מוצלחים בקבוצה (ועוד מעט עזרה מהשופטים),
אחרת המספר הסופי היה נמוך משמעותית.

NBA בדם
11/08/2024 11:44:30

תפסיק להביא לו נתונים!!!
אתה הורס לו את המציאות שלו שמתרסקת לרסיסים עם כל נתון ונתון

etayef
etayef
11/08/2024 12:36:06

קובי היה אמור לקבל MVP באליפויות של הלייקרס, זה ששאק היה יותר טוב ממנו זו קונספירציה של התאגיד.

עגל
11/08/2024 12:44:55

שמעון הבנו מזמן שזאת הנקודה הכי כואבת לך.
במקום להספים את האתר, למה שלא תכתוב כתבה "למה קובי גדול מלברון" ותכתוב שם את מה שבא לך?
אם זה חשוב לך אבקש ממנחם לאשר לך לפרסם את הכתבה כל חודש מחדש.

etayef
etayef
11/08/2024 12:52:26
Reply to  עגל

אפשר לבנות פסל של קובי בכניסה להופס. שמעון ומידן יניחו פרחים כל יום, ויניחו גם לנו, עד שלברון יפרוש.

אור
אור
11/08/2024 13:06:27
Reply to  עגל

אפשר להחזיר תגובה מותאמת אישית – "היי שמעון, נראה שכבר אמרת את זה"

בכל זאת, משטרת מחשבות

שדות פופ לנצח
11/08/2024 20:25:49
Reply to  אור

רעיון טוב אור

storage_emulated_0_Pictures_comica_comica1723394071935-1
LiorD
LiorD
11/08/2024 11:20:46

ראשית, תודה על הטור מנחם.
שנית: 'קסמי סטף'? אני לא מבין את זה כל כך. עובדתית – יש לארה"ב את סטף ולאחרות אין.ובקמפיינים קודמים היה להם את לברון ודוראנט בשיאם וכו..
ובבאים יהיו להם שחקנים כמו אדווארדס ואולי קופר פלאג (אם יעמוד בציפיות) וכו..
סה"כ נבחרת אירופית זו ישות שקיימת גם מחוץ לטורניר ספציפי. בהרבה נבחרות יש שחקנים שמשחקים יחד מגיל נוער, עד 21, קדטים וכו.
ארה"ב "מלקטת" כוכבים מהמצאי לפני טורנירים גדולים, בעיקר אולימפיאדה (כי זה מה שמעניין אותם) ותמיד מנצחת על כשרון, ולא שיטה.
שורה תחתונה? 5 אולימפיאדות ברצף.
עוד דבר לגבי כוכבים, וזה דבר משמעותי מאוד: ליוון מעולם לא היה שחקן כמו יאניס. לסרביה מעולם לא היה שחקן כמו יוקיץ, וסלובניה מעולם לא היה שחקן כמו דונצ'יץ', לצרפת מעולם לא היה שחקן כמו וונבינאמה (שעוד ישתפר בצורה מפחידה).
כולם יוניקורנים היסטוריים במדינות שלהם, ולמעשה גם בעולם.
ועדיין, עם הגב הקבוצתי, הם לא מצליחים מול אסופת הכוכבים הרגעית שארה"ב מציגה.
מה יהיה בלוס אנג'לס? קודם כל שמנחם יהיה בריא וחזק ויסכם עוד גמר.

Avri
Avri
11/08/2024 11:23:50

אלוהים, כמה תגובות. קדחתם 😀.

לא יודע אם זן החמישייה הכי טובה (סביר להניח שלא), אבל זו החמישייה שאני יוצא אליה לקרב:
סטוקטון
ג'ורדן
לארי
דאנקן
ראסל.

אשך טמיר המקורי
11/08/2024 11:34:07
Reply to  Avri

רשימה מצוינת לקרב

NBA בדם
11/08/2024 11:37:49
Reply to  Avri

תמיד טוב בכיס את סטוקטון וראסל.

Zvika Bar-Lev
11/08/2024 11:43:47

תכלס אני ממש נהנתי מהמשחק. הצרפתים לא היו פריירים ואילו היה להם את טוני פארקר המשחק היה נראה אחרת לגמרי. ומצד שני הצגה של סטף. רק המחווה של לכו לישון היא טיפשית במשחקים בינלאומיים. תעשה את זה ליריבה בפלייאוף בתור מלחמה פסיכולוגית, זה לא רלבנטי למקרה המדובר.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/08/2024 15:37:37
Reply to  Zvika Bar-Lev

גם אני לא התלהבתי מזה אבל לזכותו יאמר שהוא לא התחיל בזה אלא הספסל ואז לברון

דה שוט
11/08/2024 11:56:17

הכי חזקה (לא יודע לגבי ראשמור ומורשת)
סטף
מייקל
דוראנט
לברון
שאק

NBA בדם
11/08/2024 12:09:43

כמה שחקנים שעוברים מתחת לרדאר:
הולידיי – עם אליפות סולידית ויעילה (7.6 נק' ב55% שדה ו3.6 אס'), הגנה מעולה וטונות של נסיון. 2 מדליות אולימפיות בנוסף ל2 טבעות ככוכב שלישי זה קייס טוב להיכל התהילה.
דווין בוקר – השחקן הרביעי בטיבו בנבחרת עם 11.7 נק' (56% לשלוש), 3.3 אס' על 0.5 איב'. ניצל עד תום את ההתעסקות של היריבות בשלושת הגדולים. יציב, אחראי ובעיקר בוגר יותר מבעבר, כזה שאפשר לסמוך עליו בכל רגע נתון בטורניר.
אדוארדס – עדיין לא ניתן לסמוך על הילד העטוף בכישרון, בטח למשחק בודד. זה לא רק המינוס 14 נגד סרביה והמינוס 5 נגד צרפת וגם לא רק האפס אסיסטים בשני המשחקים אל מול שלושה איבודים.
מרגיש שאצלו הכדור בידיים, המשחק לא אחראי בכלל, וכאוהד הנבחרת הוא גורם לך לזוז באי נוחות שהכדור אצלו בידיים ברגעים חשובים. בכל רגע נתון הוא יכול לגרום לאיבוד כדור רשלני שיוביל למתפרצת בצד השני (כמו שקרה בחצי הגמר ובגמר). הרבה פעמים הוא לא מקבל החלטות טובות ומעדיף להיות הגיבור שמציל את המולדת בסגל שטוף כישרון.
אבל בואו נזכור שהוא רק בן 23 והחוויה הזאת תיתן לו המון נסיון להמשך.

etayef
etayef
11/08/2024 12:31:54

שאלה למנחם:
ב 2012 האמריקאים בקושי ניצחו בשלב הבתים את ליטא (5 נקודות הפרש), ואח"כ בגמר ניצחו בקושי רב את נבחרת ספרד (7 הפרש).
היו גם משחקי בלואו אאוט, בדיוק כמו בקמפיין הזה. גם אז דיברו על ג'יימס שלקח פיקוד ומנהיגות. גם אז בראיינט ודוראנט היו מעולים במאני טיים.
גם אז לא היו גבוהים דומיננטיים והסתמכו על קליעה מבחוץ.
מה ההבדל? מה ההפתעה שזה הולך קשה?

Last edited 1 month ago by etayef
etayef
etayef
12/08/2024 6:47:56
Reply to  מנחם לס

קצת הלך המומנטום, אבל, למה אתה מצפה מהאמריקאים שיהיו הרבה יותר טובים, אם זה לא קרה מאז 2004?

נועמיקו
נועמיקו
11/08/2024 12:48:35

תודה על המעורב מנחם.
מסכים איתך שרמת האימון היא חולשה של ארה"ב. באופן כללי המשחק ב-NBA פחות קבוצתי ויותר סוליסטי והמאמו הוא יותר 'מנהל קבוצה' (ואגואים) ופחות מנהל משחק. יש באירופה משחקים שמרגישים כמו דו קרב שחמט של מאמנים, בארה"ב זה פחות קורה.
אני שמח שהיו משחקים צמודים בחצי ובגמר, זה יותר מעניין מאשר דרים טים שאף אחד לא יכול לאתגר. ארה"ב הייתה צריכה להתאמץ אבל הרוויחה את הזהב בעבודה קשה.
בהקשר הזה, מצחיק בעיניי הדיון (לא רק פה) האם הנבחרת הזו טובה יותר מנבחרת 92', שהנשחק הצמוד ביותר שלה היה בגמר, אותו היא ניצחה ב-32 הפרש. היא הייתה כמה ליגות מעל.
ולמי שחושב שהדרים טים לא פגשה קבוצות חזקות – שיבדוק מול מי היא שיחקה. קרואטיה ששיחקה מולה בגמר הייתה עם דראזן פטרוביץ, טוני קוקוץ' ודינו ראדג'ה. חזקה לא פחות מכל קבוצה אירופית באולימפיאדה הנוכחית.
אגב בחצי הגמר הם הביסו את ליטא של פריים ארווידאס סאבוניס ומרצ'ליוניס.

שדות פופ לנצח
11/08/2024 16:33:09
Reply to  נועמיקו

סטיב קר בניגוד לכל מאמני הנבחרות האחרים לא עובד באימון הנבחרת , אלא מקבל אותה למשימה מוגדרת כמה שבועות לפני, בעצם מתחיל מאפס לבנות קבוצה ולהנחיל בה את כל ההיררכיות והשיטה…בגלל זה לקח לו כמה שבועות שכללו 5 משחקי מבחן ועוד כמה משחקים בשלב המוקדם כדי לגבש את ההרכב החזק ביותר, זה ששיחק בהרמוניה ולגבש הרכבי מחליפים ושחקנים למשימות מיוחדות (משימה לא פשוטה בהתחשב שכולם כוכבים גדולים בקבוצות שלהם), לדעתי זה מעיד יותר מכל על כוחו כמאמן …כל הביקורת עליו מגיעה מגאונים שבחיים לא אימנו קבוצת כדורסל או ספורט, גאוני כורסא ויציע שזורקים עצות למאמן מקצוען וכועסים כשהוא לא מיישם אותם…קצת צניעות לא תזיק

Last edited 1 month ago by שדות פופ לנצח
שי אבן צור
11/08/2024 17:14:00

תודה על זה שאתה קיים🙏

Tzafriros
11/08/2024 12:58:24

אני לא מבין איך קובי הגואט לא בחמישייה. השחקן קלאץ׳ הגדול בהיסטוריה. גם חסרונו של קרל מלון צורם

PhillySpecial
11/08/2024 14:42:22
Reply to  Tzafriros

נכתב כבר קודם, בשיאו קובי לא היה אפילו הגואט של הקבוצה שלו. ג'אמל מאשבורן משודרג (עם יחסי ציבור פי חמש מאות מלברון)

Last edited 1 month ago by PhillySpecial
Tzafriros
11/08/2024 15:25:05
Reply to  PhillySpecial

חבל שאתה מגיב אם אלו השטויות שאתה מדבר. קובי לקח 5 אליפויות עם 2 אם וי פי בגמר והפך להגדה בכל מה שקשור לחוסן מנטלי בספורט. למעשה הוא הספורטאי הכי גדול ששיחק בפילדלפיה והוא אפילו לא היה שם מקצועני. מאשבורן? רבים מהקוראים פה אפילו לא יזכרו אותו

asaf
11/08/2024 16:07:40
Reply to  Tzafriros

קובי בשלוש מתוך 5 האליפויות שלו היה הסגן ולא מספר 1 שזה בעיניי גם משהו שצריך לחשוב עליו ומעבר לזה הוא גם ידע לחרב לא מעט במשחקים גדולים. סתם לדוגמא משחק7 באליפות של 2010 שגאסול די הציל לו את הישבן שם. ואת זה אני כותב בתור אוהד לייקרס. לגבי קארל מאלון, 5 אליפויות של דאנקן בפרנצייז' שלפניו לא היה יותר גדול ביוטה והפך בזכותו למועדון המנצח ביותר בליגה בערך בשנים שלו נראה לי שזה סיבה מספיק טובה שמשאירה את מאלון לפחות אצלי מאחוריו.

The Oak
The Oak
11/08/2024 15:36:16

מסכים עם כל מילה.
נגמרו הימים של W גדולים על כל אחד.
יאבוסלה נהדר. הנ.ב.א. צריכים לקחת ברצינות שחקנים מובילים בקבוצות טופ יורוליג.
יהיה מעניין בלוס אנגלס 2028.

asaf
11/08/2024 16:01:24
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם על מעורב משובח. סטף נמנמם כל הטורניר ואז בא ברגע האמת בחצי הגמר ובגמר לקחת את מדליית הזהב עם שתי תצוגות קליעה מופלאות כמו שרק הוא יודע לייצר. לגבי חמישיית כל הזמנים אז 3 אצלי באנקר שהשתדלתי לשמור על עמדות: קארים בסנטר (שאגב לדעתי הוא סגנו של אלוהים), ג'ורדן בעמדה 2 כמובן, ודאנקן חד משמעית בעמדה 4, ההתלבטות אצלי על עמדה 1 מג'יק או סטף ועמדה 3 בירד או לברון שאני באמת לא יודע להכריע. אי אפשר לשחק עם 7 פשוט?

רן הנרגן
רן הנרגן
11/08/2024 19:08:03
Reply to  asaf

עד עכשו חשבתי שמג'יק עולה על קרי אבל אני מתחיל להפנים שחלק גדול מהתרומה של קרי מתבטא בפחד שהוא מחדיר בקרב החקנים שמולו ובכאוס שזה מחולל למערכי ההגנה שלהם. זה מחייב שיהיה בקבוצה שלו מי שידע לנצל א זה, בשנים האחרונות זה בעיקר גרין וזה דבר שהרבה יותר קשה להבין מהאסיסטים של מג'יק. בקיצור, גם בגלל התמשכות הקריירה, גם בגלל החסרון הגופני, קרי בחמישיה.
.
בין בירד ללברון המקום הולך ללברון מסיבה פשוטה. לברון של העשור השני טוב מלברון של העשור הראשון. הרבה יותר מפותח כשחקן ועם הרבה יותר יכולות. בירד בקושי שרד עשור.. גם בירד היה אס הול אז האישיות לא מקנה לו עדיפות.
.
אבל בעיקרון כל הדרוגים הבין דוריים חסרי ערך. מעט אנשים שראו את ראסל, עבדול ג'אבר ובירד ראו את קרי ולהפיך. רוב המתדיינים חיו רק אחת התקופות אז מעבר להתפתחויות במשחק גם הניסיון האישי שונה.

Avri
Avri
11/08/2024 19:24:25

בהשוואה בין לברון ללארי אתה בחור את לברון על בסיס ה*אופי*!?! אני לא ממש יודע איך להגיב לזה, שרפת לי את הקופסה.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 20:01:51
Reply to  Avri

אתה לא מבין מה אתה קורא ידידי? הוא בחר את לברון בגלל אורך הקריירה.

הסטטיסטיקה לא עושה חסד עם בירד בהשוואה ללברון, בנוסף ללברון יש יותר תארים אישים וקבוצתיים.

https://www.landofbasketball.com/player_comparison/larry_bird_vs_lebron_james.htm

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
The Pro
The Pro
11/08/2024 19:33:55

זה היה הריקוד האחרון של הדור הזה,
מקרטע ומלא בחלודה אבל בסוף כולם יתגעגעו לאמויפי הכי מבוגר ששיחק את המשחק,
גם המאמן קר שהיה אדום ועצבני ב-2 המשחקים האחרונים.. הבין שלייבש את טאטום,אדוורדס ושאר הצעירים זה הכרחי כדי להביא זהב.
לא את דורנט ולא את קורי מגיעים בגיל של לברון לתחרות הבאה.

צרפת היא םשוט נבחרת בינונית והתקפה שמסתמכת על הגופות של דה קולו ופורנייה,
השמירה על קלעי כמו סטפן שלא הייתה קיימת רק מראה שההגעה לגמר היא הבלחה וגם מיצוי של יתרון הביתיות.
וומבניאמה מספרית מצויין אבל לא הגיע לרמה של כוכב שמנצח משחקים ביכולת אישית.

ברבור שחור
ברבור שחור
11/08/2024 23:49:31

סטף ייכנס לחמישייה בסוף

דן4
דן4
12/08/2024 12:52:29

הבעיה האמיתית של ארה'ב בכדורסל אולימפי – גם בגברים וגם בנשים היא כפולה –
א. מרכיבים את הקבוצה לפי פוליטיקה
ב. מאמנים את הקבוצה לפי פוליטיקה

ואז בגברים נותנים את המפתחות לסטף ולברון ומתפלאים שהקבוצה מקרטעת וצריכה הופעות-על של סטף כדי לנצח בחצי ובגמר וגם קצת עזרה מהשופטים. ובנשים כמעט שוברים רצף של יותר מ-30 שנה וגם צריכים עזרה מהשופטים וטיפה רעד בידיים של הצרפתיות (למרות שגם אג'ה וילסון הדגימה ידיים נוקשות ברגעי הסיום).

אבל מה לי להאשים פוליטיקה כשכל מרכיבי הקבוצות כאן חוטאים באותו חטא? אנשים מדברים רק על מי שהם ראו, והזכרון מתעתע. לארי לעומת לברון, למשל: לארי בריא הוא מנהיג הרבה יותר אפקטיבי מלברון. הוא לקח קבוצה והפך אותה לאיום מיומו הראשןן בליגה. כנ'ל מג'יק לעומת סטף. אין כאן בכלל שאלות, ברגע שאתה זוכר שכדורסל זה לא רק הופעה אישית אלא משחק קבוצתי. לכן כל קבוצה שטים דאנקן וביל ראסל צעירים ובריאים ישחקו בה תנצח כל חלופה אחרת. קובי ומייקל הם היחידים שיוצאים בתיקו ולשניהם יש בדיוק אותה בעיה – מסוגלים לקחת אליפות רק עם פיל ג'קסון.