מעורב הופס ליום ששי: האם שמחת שארה"ב ניצחה את סרביה? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: האם שמחת שארה"ב ניצחה את סרביה? / מנחם לס

1. זה כמעט קרה רבותי. נבחרת ארה"ב כמעט הפסידה לחבורת וונילים אירופאים

מעורב הופס ליום ששי: האם שמחת שארה"ב ניצחה את סרביה? / מנחם לס

אין לי מצב רוח לדבר על זה. כתבתי וכתבתי שהצרה של נבחרת ארה"ב היא שסטיב קר לא יצר חמישייה, ולכן משחק ארה"ב היה מבולבל מהרגע הראשון של האולימפיאדה עד 7 דקות מהרבע האחרון היום נגד סרביה. בושה וחרפה. בסוף המשחק ארה"ב שיחקה עם דווין בוקר, סטפן קרי (שהציל לבדו את ארה"ב), לברון, דוראנט, ואמביד. זאת החמישייה שהייתה צריכה לפתוח את כל המשחקים וכך כתבתי – ואתם כתבתם – בתגובות. החמישייה הזאת עם אנטוני אדוורדס או ג'ייסון טאטום משמשים כ'שחקן ששי' הייתה מתרגלת לשחק יחד, ולא הייתי צריך לשבת מול ה-"70 שלי ולהרגיש בוש ונכלם משך 33 דקות של המשחק הזה.

כיצד אתה מרגיש בקשר לנצחון ארה"ב על סרביה אתמול?

2. ברוס ארינה מסביר מדוע רוב חובבי הכדורסל בעולם רצו שסרביה תנצח את ארה"ב

ברוס ארינה SPECULATES – משער – שהסיבה היא שמחוץ לארה"ב – ואולי גם בתוכה – אנשים לא אוהבים את לברון ג'יימס וחפצים בכשלונו, ויחד איתו כל נבחרת ארה"ב (אני, אישית, לא מאמין ש'חוסר אהבה' לנבחרת ארה"ב היא בגלל לברון אבל אולי אני טועה)

"So they can say he's not the GOAT" – Gilbert Arenas speculates people want to see Team USA fail because of LeBron James

lebron-james

lebron-james© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

כשברוס ארינס הילל את דרום סודאן, והקטין את ארה"ב, הוא טוען היום שזה היה רק כדי להסביר למה ניצחו אותם רק בנקודה. הוא הגיב לאלה שהאשימו אותו ברצון שארה"ב תפסיד:

"One, I'm a true fan, that means it's my team vs yours and f**k yours…Two, now it's USA, so, it's USA vs. everybody else, so, f**k everybody else," Arenas said"I'm sorry, I can't stand for that. It's us vs them, you're an American reporter. I don't give a f**k what your feeling is."

Arenas speculates why people want 2024 Team USA to fail

1)הציבור הרחב לא אוהב את לברון, ושונא את המחשבה שהוא ייחשב ל-GOAT במקום מייקל ג'ורדן
2) ארה"ה ניצחה יותר מדי והגיע הזמן שהקבוצה הזאת תפסיד

3. ספארס החתימה שחקן ספסל של דטרויט שפעם קלע 50 נקודות

Story by Arthur Hill, Hoops Rumors

הספארס החתימו את מלאכי פלין בן ה-26, שהשנה קלע 50 נקודות מהספסל של דטרויט נגד ההאוקס, לשנה אחת. החוזה אינו מובטח.

Flynn played for three teams last season, starting the year with the Raptors, who selected him wi the 29th pick in the 2020 draft. After 31 games, he was shipped to New York in late December as part of the OG Anunoby trade. He saw limited time in 14 games with the Knicks before being dealt to Detroit at the February deadline.

4. פטריק בברלי: Patrick Beverley: JJ Redick shares one important quality with Erik Spoelstra

Jul 2, 2024; El Segundo, CA, USA; Los Angeles Lakers coach JJ Redick at a press conference at the UCLA Health Training Center. Mandatory Credit: Kirby Lee-USA TODAY Sports

Credit: Kirby Lee-USA TODAY Sports© LeBron Wire

מחשבות אנשי הכדורסל על יכולתו של ג'יי ג'יי רדיק כמאמן הלייקרס חצויות: ישנם המאמינים ש-15 שנותיו ב-NBA כגארד הן הכנה מספיקה למאמן, וישנם המאמינים שהעובדה שהוא לא אימן דקה אחת בחייו תהיה בעוכריו, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון אשקלון.

אחת התכונות שמאמן רוקי חייב שתהיה לו היא יכולת להסתדר עם האגו של כוכבים. ללייקרס ישנם לפחות שניים עם אגו בשמיים – לברון ו-AD – וכמובן ששאר השחקנים לוחצים עבור PLAYING TIME. ישנה עוד בעייה והיא חברותו – FRIENDSHIP – עם לברון עוד מהימים ששניהם השתתפו יחד ב-"MIND THE GAME". היה משהו שהדביק את השניים ולפתע אחד מהם הוא המאמן של השני? כיצד זה יעבוד?

פטריק בברלי, שהיה שחקן הלייקרס, ולפני זה שחקן מיאמי, אומר שלרדיק ישנו ערך אחד הדומה מאד לאריק ספואלסטרה, מאמן מיאמי היט, שרבים מחשיבים למאמן הטוב ביותר ב-NBA. אז בברלי אמר בתכנית  "The OGs" podcast:

"I think he's firm," Beverley said. "And if you're firm as a coach, you have success. That's how Spo was. I'm not comparing JJ Redick to Spo, I am not doing that. But Spo was firm, in the way Spo talked to me, he talked to Bron the same way. So I couldn't even have no room for error like that. I witness him saying the same thing to D-Wade (Dwyane Wade) and the same thing to Bron. A firm coach in the NBA is a successful coach."

זו לא השוואה בין מיאמי היט – אלופת ה-NBA פעמיים – ללייקרס של היום (אם כי כש- Dalton Knecht יצטרף ללברון ו-AD, לך תדע). אבל אם ג'יי ג'יי ידבר אל לברון בדיוק כמו שהוא מדבר אל הרוקי בלייק הנסון למשל, זה אומר שב-THIS INSTANT ג'יי ג'יי יהיה כמו 'ספו', וזה צעד חשוב ביותר להצלחה כמאמן.

5. כתבתי כבר: דווין בוקר הופך בהדרגה – אבל בבטחון – לאחד מכוכבי ה-NBA הפופולריים ביותר באולימפיאדה

אני לא מגזים: הוא נראה יושב בפוזות שונות עם הנערות החתיכות ביותר מכל העולם ועם כוכבי הספורט המובילים היום, ובעבר. הנה הוא יושב עם מייקל פלפס, אולי גדול השחיינים בהסטוריה

6. קווין דוראנט הוא עוד ספורטאי ששמח להצטלם עם אחת מכוכבות נבחרת ארה"ב בהתעמלות סוני לי

7. הבן הצעיר של לברון, ברייס ג'יימס, עלה ממקום 160 בין התיכוניסטים בקליפורניה למספר 8, ומצפים שיעלה עוד יותר גבוה

הוא רק נראה יורם ממושקף

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
286 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/08/2024 1:24:14

אין לי משהו קבוע נגד נבחרת ארהב, הרי רוב השנה כולנו עוקבים אחרי הכדורסל שם. אבל כשהכדורסל שלה לא משכנע, אני הולך עם האנדרדוג. זה היה ככה גם אם הם היו משחקים נגד צרפת או גרמניה. חוסר החיבה שלי ללברון בטח לא מזיקה לנטייה (ושוב, לא חבר ללל, חושב שהוא מגדולי השחקנים. זה לא מספיק בכדי לכפר על האופי, וגם היום לא חסרו דוגמאות).
תודה רבה מנחם

Last edited 1 month ago by האווי לאסוף
Drexler
Drexler
09/08/2024 1:31:53

אני מקווה שכל ההשוואות לדרים טים של 92 נעלמו , הדרים טים פירקו את כולם בדרך לזהב ונבחרת ארה"ב הנוכחית כמעט הפסידה לחבורה של לבנבנים מסרביה ולכל מי שיאמר שהפערים אז היו יותר גדולים אז שיקח במקום את הנבחרת של 2008 שגם הייתה יותר טובה מהנבחרת הנוכחית.
אגב איך מלכתחילה השוו אותם לדרים טים ,הגארדים בנבחרת הזו לא הכי טובים שיכלו להביא (חוץ מסטף קרי).

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 7:59:03
Reply to  Drexler

לא הקבוצה של 1992 ולא זו של 2008 שיחקו מול נבחרות ברמה שהנבחרת הנוכחית פוגשת. לקרוא לסרביה חבורת לבנבנים מעיד עליך יותר מאשר עליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ספרד 08 פותחים את כולם

NBA בדם
09/08/2024 9:34:18

צודק. 08 ספרד הייתה הכי טובים היסטורית. ספרד 12 היו אחריהם.

Smiley
09/08/2024 1:39:05

הבעיה עם האמריקאים זה שהם לא משחקים כמו הכשרון (או הציפיות) מהם.
יש להם את חומר השחקנים הכי טוב והסגל הכי עמוק והם נראים כמו אסופה של "פעם אני ופעם אתה". המשחק שלהם פשוט לא שוטף, והרבה פעמים נתקע.
שלא לדבר שהם לא ממש משקיעים בהגנה, אלא לפרקים (אם כי דוראנט היום היה נהדר מול בוגדנוביץ' ברבע האחרון).

אני זוכר את הדיבורים שהיו על הנבחרת של 2014 שזה סגל בינוני, ובסוף קיירי והארדן רקדו כל הדרך אל התואר ופאריד פירק כל קו קדמי שהיה מולו. והאמריקאים שייטו בהתלהבות ובקלות כל הדרך לתואר.

לטעמי מאז שקואץ' קיי עזב יש בעיה בעמדת המאמן. קר, וגם פופוביץ' לפניו הם לא מאמנים לטורניר כזה.
ספולסטרה לטעמי יותר מתאים או להביא מאמן-על מהמכללות (שאין אצלו יותר מדי פוליטיקה) ולתת להם לבנות נבחרת.

זאת שירת הברבור של הכוכבים הוותיקים. לדעתי בנבחרת הבאה יראו יותר התלהבות וריצה במשחק האמריקאי.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 2:45:10
Reply to  Smiley

1. תודה מנחם מצויין, זה לא היה רחוק מהפסד הנבחרת חייבת לקלוט שזה לא 92 שהסתכלו עליהם בהערצה, אלא ששחקנים שבאים לדרוס אותם.

חוץ מזה יש לנבחרת בעיה קשה באימון עם זה בניהול משחק וברוטציות ההזויות.

ההגנה של הקו האחורי זוועה, כשקרי ולברון ביחד זה נקודות קלות. קר חוץ מזה יש לו גם תגובות איטיות ולא תמיד קולט את המתרחש על המגרש או מגיב באיחור

באם ודיוויס הסריחו את הפרקט, ואמביד שהיה מצויין ויכול לשים לענק הסרבי גוף, נתקע על הספסל ברוב המחצית הראשונה וזה כמעט עלה במשחק. אדוארדס היה נוראי ועדיין הוא התעקש עליו במקום דוראנט.

* דנבר בבעיה, הספסל שלהם נחלש, מארי נראה כמו צל של עצמו,וגם יוקיץ חזר להראות כמו בשר ודם ולא כמו חייזר מגלקסיה אחרת.

יוקיץ עדיין השחקן הטוב בעולם, אבל זה לא כמה רמות מעל הליגה כמו בפלייאוף 2023 ששם הוא היה קילומטרים מכל שחקן אחר .

בפלייאוף 2023 היה ליוקיץ חריגה סטטיסטית שלא תחזור (46 אחוז מהטרי, קליעה מ2 כמו של דוראנט, ופוסט של הטובים ביותר).

יוקיץ עדיין שחקן התקפה אדיר והשפעה שלו על המשחק היא הגדולה בליגה, אבל הקליעה מ3 כבר לא מאיימת, לדעתי גם השנה דנבר לא תצא מהמערב.

4. חסר מאמנים חסרי ניסיון שהיו מצוינים? רק השנה ״רוקי״ נוסף לקח אליפות, רדיק היה כמעט שני עשורים בליגה ועבר תחת רוב המאמנים, הוא לא הבעיה של הלייקרס.

5. בוקר הוא צעיר מפורסם ומולטי מיליונר, מחכות לו אלפי דוגמניות כל לילה, שרק רוצות שיראה להם את המדבריות באריזונה.

7. הבן של לברון הצעיר הוא גיוס של 3-4 כוכבים ולא מדובר באיזה כשרון על שמגיע פעם בדור כמו אביו,הוא לא נראה כמו שחקן שיש לו מה שצריך כדי להצליח בליגה של הגדולים.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
09/08/2024 4:01:22

+100

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הבן של כרמלו,משכנע הרבה יותר,יש 6 מכללות שכבר מתחרות על שירותיו.
דנוור בבעיה גדולה,מאז האליפות הם נחלשים,השנה איבדו כבר שחקן חמישיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 8:33:37

גם הבן של כרמלו אנטוני לא בדיוק מתאים לליגה הוא יבחר אולי כבחירת סיבוב שני הגיוס שלו זה 4 כוכבים.

מי שנראה כמו בדרך להפוך לכוכב זה הבן של קרלוס בוזר הוא יהיה בחירה ראשונה/שנייה בדראפט של 2026

https://youtu.be/-xEtQFybn-E?si=QeuhiSjy5n8F3ZmD

הוא בן 17 ונראה כאילו אכל שני אנשים.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
Florida man
Florida man
09/08/2024 2:42:30

מה שניצח לארה"ב את המשחק זה העומק והעבודה ששאר הקבוצות לא עומדות על הרגליים בסוף המשחק מול הספסל האמריקאי. אמביד חגג על יוקיץ ברבע 4 כשהוא היה מותש ועם 4 עבירות. הנבחרת הזאת מאומנת רע וזה די ברור לכל ויש יותר מדי פוליטיקה וחילופים מתכנתים מראש. זות ועוד ההגנה האמריקאית הייתה מזעזעת במחצית ה1. טורנירים הבאים ללא 3 המוסקיטרים (לברון סטף ודוראנט) ייגמרו בדיוק כמו שנה שעברה אלא אם הנמלה וטייטום יגדלו טטוסטרון ויהפכו לזכרי אלפא. בוקר, הליברטון, וייט והולידיי לצערי לא ברמה .

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Florida man

אין ספק שלקראת המשימות הבאות ,יצטרכו לבנות נבחרת כמעט חדשה.כשרונות לא חסרים.הולמגרן,בנקרו,קופר פלאג,דילן הרפר,אייב ביילי,לייבלי ועוד הרבה אחרים

birdman
birdman
09/08/2024 3:05:01

כשראיתי פלופ של אמביד: בריון מתחכך באיזה וניל ומתרסק לקרקע כאילו התנגש בו קרנף, אהדתי את סרביה. זה סימל בשבילי את כל הריקבון של הליגה הזאת. בשבילי זה היה כדורסל אירופאי נגד NBA.

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 6:50:31
Reply to  birdman

היי
הוא מתאמן לקראת העונה הבאה באיןBA. אין כמו פלופ טוב בשביל שתיים קלות מהקו!

trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 3:34:56

היללות שיש פה ששלושת המושמצים קרי ובמיוחד אמביד ולברון ניצחו את המשחק ממש טעימות
שמים לי את שני הפחדנים האלה דיוויס ובאם על המגרש רואים את יוקיץ' רועדות להם הברכיים
קר המטומטם כמעט הפסיד את המשחק בחצי הראשון כשנתן כל כל הרבה דקות לשני הנגרים האלה,לא מסוגלים לקלוע, לא מסוגלים לכדרר ויוקיץ עושה מהם צחוק.

אור
אור
09/08/2024 4:04:26

אמביד מושמץ בגלל איך שהוא נופל ומתבכיין בליגה, לא בגלל שהוא שחקן לא טוב

אם לא היו שורקים ב-NBA על כל דבר הוא היה משחק שם תמיד כמו ששיחק היום, הוא ושאר סחטני העבירות למיניהם לא היו הופכים לכאלה מלכתחילה ולא היו "מושמצים" כל כך

Last edited 1 month ago by אור
trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 4:20:36
Reply to  אור

אם יש לך בעיה עם החוקים של ה NBA או עם השופטים של הליגה אתה מוזמן לשנות אותם, סחיטת העבירות של אמביד היא חלק מהמשחק שלו , יש כל כך הרבה דברים אחרים שהוא עושה ברמה היסטורית , אמביד זוכה לטיפול שאק , כדי שישרקו לו פאול בגלל שהוא כל כך הרבה יותר גדול וחזק מכולם הוא צריך לעשות את מה שהוא עושה.
אם היו שורקים כל מה שעושים לאמביד כשהוא נכנס מתחת לסל המשחק לא היה נגמר

אור
אור
09/08/2024 4:31:54

אני לא יכול לשנות כלום אבל כבר פחות צופה מבעבר. בכל מקרה גם אם תאשים את החוקים או היישום שלהם זה מביך לראות טנק כמוהו נופל ומתבכיין וכל עוד הוא מתנהג ככה הוא ימשיך להיות מושמץ ובצדק

PhillySpecial
09/08/2024 7:27:12

עזוב טראסט, אנשים מתרגלים פה לנרטיב של שמעון שחוזר על אותם משפטים חמישים ושש אלף פעם. כן אמביד נופל, כן פה ושם הוא עושה הצגות וכן הוא על גבול הבלתי נסבל. יחד עם זאת, 90 אחוז מהעבירות שנשרקות לטובתו הן עבירות במיליון אחוז, הוא פשוט בלתי עציר תחת הסל כמעט כמו ששאק היה.

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 7:43:35
Reply to  PhillySpecial

אתה מנרמל את הפלופים האלה?
זו בושה למשחק.

Shenanigans
Shenanigans
09/08/2024 7:52:38
Reply to  PhillySpecial

בלתי עציר??? השחקן לא עבר סיבוב שני, השחקן מאשים את חבריו לקבוצה באופן עקבי, השחקן מתבכיין בכל פוזשן, השחקן נופל בכל הזדמנות שיש לו. גם מחוץ למגרש בכל פודקאסט ובכל הזדמנות הוא משתחצן ומאדיר את עצמו.

בעיניי הוא ההגדרה לשחקן עציר.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 7:52:41
Reply to  PhillySpecial

איפה שאקיל איפה אמביד, מזל שהמרשתת סובלת הכל גם שטויות לא מבוססות.

שאקיל בתקופתו היה הטוב בעולם בקילומטרים מהשאר, אמביד לא נכנס בכלל לשורה הראשונה .

אני לא מדבר על העובדה שאקיל היה משתמש בהורפורד כקיסם. שאקיל היה מפלצת התקפית שקלע 58% אפקטיבי על 2 ו3 מגנים בפלייאוף. קבוצות עשו טריידים רק בשביל לנסות וטיפה להאט אותו, הליגה הייתה צריכה לשנות את החוקים.

אמביד בפליאוף מגרד את ה50% אפקטיבי מלמטה. אני בכלל לא מדבר על האימפקט של שאקיל בריבאונד התקפה

* חשוב לציין הממוצע של האחוז האפקטיבי בליגה היה 47% לעומת האחוז האפקטיבי שהולך בליגה כיום עם %54.5 וחצי השנה.

Florida man
Florida man
09/08/2024 15:05:29

+100

golan
golan
09/08/2024 23:09:53

אולי חלק מהמשחק.
לא קשור לכדורסל שלשמו התכנסנו ועליו הוא מקבל מיליונים

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 6:51:28
Reply to  אור

+1966

golan
golan
09/08/2024 3:45:51

תודה דוק.
השנאה ללברון בטוח לא תורמת, אבל כפי שכבר הובהר לו השבוע, העולם לא סובב סביבו, ויש עוד אנשים שמריעים להם.
הסלידה מנבחרת ארה"ב היא שילוב של חוסר ספורטיביות שלהם וזלזול מוחלט בשאר הקבוצות ורצון לתחרות הוגנת (כמו בארץ שאפילו חלק מאוהדי מכבי ת"א שמחו שגליל לקחו אליפות ב93) מה שווה ספורט בלי תחרות ?

NBA בדם
09/08/2024 3:58:47

תודה מנחם
המשחק הכי גדול שהיה השנה כולל הפלייאוף בפער.
כמה רשמים מהמשחק:
סטף קרי
במשחק אלוהי שם את הנבחרת בגמר. אחרי הביקורות על כושר הקליעה שלו (שאני מביניהם), הוא בא למשחק הכי חשוב ונתן תצוגת קליעה מופתית מההתחלה ועד הסוף.
לטעמי המשחק השני הכי טוב שלו בקריירה (אחרי התצוגה בגיים 4 בבוסטון שהם בפיגור 1-2).
לא היו לסטף הרבה משחקים ברזומה שהוא ממש סחב קבוצה על גבו, וזה בהחלט היה אחד מהם, והוא היה מהפנט.
אמביד
במשחק אדיר עם סלים גדולים מוכיח אופי, דבר שפחות ראינו מאמביד של פילי. היחידי מבין הסנטרים שהתמודד מעולה עם יוקיץ' בהגנה, וגם חגג עליו בהתקפה.
לברון
במשחק נהדר: 16 נק' (6 מ 9 מהשדה), 12 ריב' ו10 אס' (על 2 איב'). המנהיג ומנהל המשחק הבלעדי של הנבחרת עם עוד משחק אולאראונד משובח. בלעדיו הנבחרת נראית כעדר מוכשר ללא רועה, גם מקצועית וגם מנהיגותית.
קווין דוראנט
(שלא קיבל מספיק דקות), היה אנמי עד הרבע האחרון. בורג מרכזי בקאמבק ושם כמה סלי קלאצ' גדולים.
סטיב קר
הסתום כמעט והפסיד את המשחק במו ידיו. כמה אפשר לזעוק על ה 2 חמישיות הקבועות שהם לא מתאימות בעליל ברגעי משבר. משחקי החברה שלו כמעט והתפוצצו לו בפרצוף. בכל מקרה טייטום שיובש לא יהיה מרוצה עכשיו, אז בשביל מה עשית את זה?
הגימיק של דוראנט עולה מהספסל לא מובן, שחקן היסטורי לפניך (שגם מעולה לאורך כל הטורניר), ואתה לא פותח איתו ולא נותן לו 30 דקות לפחות.
שאלת הסנטר הראשון של ארה"ב גם היום לא פתורה, אבל במצ'אפ כזה שיוקיץ' עושה שמות בבאם ובדיוויס, היה צריך לתת לאמביד (שהיה מדהים היום), לפחות 30-32 דקות. קר נרדם בשמירה גם כאן.
הצד הסרבי:
מחמאות לסרבים שהיו פשוט אדירים וכמעט חוללו סנסציה. צלפו ללא הכרה מחוץ לקשת בשלושה רבעים ולא נתנו לארה"ב שביב של תקווה לקאמבק. ברבע הרביעי הסטטיסטיקה התיישרה והם פחות פגעו.
יוקיץ' היה בערב קליעה בינוני מינוס, אבל שלט וניהל את המשחק ביד רמה.
מצד שני, אמביד ניצל עד תום את העבירה הרביעית והעייפות של הגאון ללא מעט נקודות.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 4:59:10
Reply to  NBA בדם

לקרי לא היה משחקים גדולים? רק לפני שנה הוא המטיר 50 נקודות על סקרמנטו בגיים 7. ו36 במשחק 3, זה שחקן שקולע 30+ נקודות בשינה באחוזים מטמטמים מכל הטווחים, והסטטיסטיקה שלו וזה עוד כלום בהשוואה להשפעה שלו על המגרש.

לגבי לברון הרעפת עליו יותר מדי מחמאות, קרי מנהל משחק אדיר, גם הלבירטון שקר לא משתמש בו, מה שהוביל את השינוי היום זה הכניסה של אמביד וקרי לברון נתן משחק טוב, לגבי השטויות של מנהיג אני לא זוכר שהוא הנהיג את הנבחרת ב2020 או ב2016 לזהב, או את בוסטון וגולדן סטייט לאליפויות.

בדיוק כמו שלברון לא מוריד את החשק לנבחרת, הוא לא מנהיג אותם

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
גיא הירוק
09/08/2024 6:59:27

ממש לא חסרים משחקים כאלו.
משחקים 5 ו-6 מול פורטלנד בגמר המערב אחרי שדוראנט נפצע.
משחק 3 מול יוסטון, בחוץ, ב-2015, אחרי שב-2 המשחקים הראשונים גולדן ניצחו בקושי.
פיינלס 15, משחק 5 (בגלל משחק זה היה צריך לקבל את הפיינלס mvp) אותו סיים עם 37 נק' באיזו 80% אפקטיבי.
אפשר להמשיך, אבל הכוונה ברורה…

NBA בדם
09/08/2024 10:08:02

לסחוב קבוצה זה לא נחשב נגד פורטלנד החביבה.
דוראנט הגיע לגולדן כבונוס. הבסיס של קליי ודריימונד נשאר, ואיתם סטף ניצח את הסדרה ביד רמה.
אותו דבר נגד יוסטון ב15', הוא נתן סדרה פנטסטית, אבל זה לא נחשב סחיבה. היה שם הארדן קצת לפני הפריים האמיתי ודוויט בירידה תלולה ככוכבים.
פיינלס 15, לברון שיחק עם עצמו, וקרי הסופר פייבוריט היה בינוני לאורך הסדרה. (לא קיבל קול אחד למצטיין הגמר). זה גם לא נחשבת סחיבה.
הדבר דומה לכך שאגיד שלברון בקדנציה השנייה בקליבנד (עם קיירי ולאב בריאים), נתן משחקי סחיבה נגד טורונטו ב16' ו17'.
הוא נתן משחקים גדולים, אבל הוא ממש לא סחב קבוצה שהייתה זקוקה לו נואשות.

NBA בדם
09/08/2024 9:48:29

היה לו משחק מדהים בגיים 7 מול סקרמנטו, אבל זה היה בסיבוב בראשון. לטעמי זה משחק גדול יותר בגלל החשיבות והמעמד.
מעבר לזה לא היו לו הרבה משחקים נטו שהוא סחב קבוצה על הגב.
לגבי ניהול המשחק, קרי בטורניר עם 2 אס' בממוצע כולל מול סרביה.
לברון המוביל בתחום עם 8.2 ממוצע ו10 מול סרביה.
לגבי מנהיגות, דיברתי על הטורניר הנוכחי, וחלק ממה שלברון מביא לשולחן זה מנהיגות ולכידות קבוצתית. זה האיש.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 15:02:45
Reply to  NBA בדם

זה שהוא לא קיבל קול אחד לא אומר שהוא לא היה השחקן המצטיין (הסטטיסטיקה שלו יותר טובה מנובמציקי של 2011).

2022 קרי לא סחב קבוצה לאליפות?ותסתכל על הסגל שהיה סביבו. דרך אגב באותו סדרה היה לו בנוסף 2 משחקים של 34 נקודות באחוזים מטמטמים

חבל שאתה מנסה להעצים את לברון על ידי הקטנה של קרי, הוא מה שהפך את גולדן סטייט לכל כך מסוכנת, דרך אגב הסגל של קליבלנד 2015,2016 לא נופל מזה של גולדן סטייט במאומה.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
09/08/2024 15:23:58

"זה שהוא לא קיבל קול אחד לא אומר שהוא לא היה השחקן המצטיין". נו באמת, אתה מסתכל על סטטיסטיקה במקום על המציאות.
לברון שיחק ללא לאב וקיירי וסיים אמנם באחוזים לא טובים, אבל שם 35.8 נק', 13.3 ריב', 8.8 אס' והכי חשוב שינה סדרה שהייתה צריכה להיגמר בקלילות לסדרה סופר מותחת וצמודה.
כל זה לבדו כשאיגואדלה ודריימונד מהשומרים הכי טובים בליגה בצד השני עליו.
איגי קיבל בסוף את התואר בעיקר בגלל ההגנה עליו, שהתיש אותו לאורך הסדרה.
ב 22' ציינתי שסטף סחב בגמר את גולדן עם גמר ענק.
הסגל ב15 של קליבלנד כפי שציינתי היה פצוע שקיירי ולאב נעדרו ממנו.
ב16 היה מעבר ללברון את קיירי ככוכב משנה, טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית' כשחקני חמישייה טובים. לאב (הקונוס) היה חושך עם 8.5 נק' באחוזים מחרידים.
לגולדן מעבר לסטף היה את קליי,דריימונד ככוכבי משנה עם הגנה נהדרת, איגי הווטרן ועוד כמה שחקנים משלימים נהדרית בדמות שון לווינגסטון,ברבוסה,בוגוט

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 15:47:59
Reply to  NBA בדם

אתה רושם הרבה דברים לא מבוססים וגם לא נכונים כדי להגדיל את לברון, אתה יודע למה קרי לא קיבל קול לMVP? הבוחרים לא רצו לפצל את הקולות אחרי זה הMVP היה עובר ללברון.

דרך אגב היה צריך להיות מפגר אמיתי כדי לבחור באיגודלה באותה סידרה, קרי היה השחקן מספר 1 ובהפרש בגולדן סטייט והגרוויטי שלו זה מה שיצר את המבטים הפנויים. קרי דיבר על זה אחרי שלקח את האליפות ב2022

https://youtu.be/tu367xjx_Mc

לברון בקאבס שיחק בסופר טים, קבוצה שהביא 3 אולסטאר ועוד סגל מסייע אימתני, לאב במינסוטה היה אולסטאר בחסד והפך לצל חיוור של עצמו התקפית ליד לברון (אותו דבר קרה לבוש).

NBA בדם
09/08/2024 16:07:01

מזה השטויות הללו? אם הם חשבו שהגיע ללברון לקבל עד כדי כך את התואר למרות שהפסיד, אז לברון קופח. אם הם לא רצו לפצל את הקולות, היו נותנים 7 לסטף ו4 ללברון בלי לתת קול אחד לאיגי.
לברון בקאבס 15' לא שיחק עם קיירי משחק אחד בגמר ולאב לא שיחק כלל בגמר ההוא.
ב16 לאב היה חרפה בהתקפה (שבהגנה הוא קונוס כרגיל).
ב17 הם כבר פגשו את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה עם דוראנט,סטף,קליי,דריימונד ואיגי משלים אותם. לא היה להם סיכויי
ב18 קיירי ברח ולברון הוביל קבוצה של פיסחים לגמר (לאב היה השחקן השני הכי טוב בפלייאוף עם 14.9 נק', 10.2 ריב' והגנה לא מרשימה בלשון המעטה), פגש שוב את אותה מפלצת והפסיד לא לפני שכמעט וניצח אותה במשחק הראשון באחת התצוגות הגדולות שראינו משחקן בגמרים. גם במשחק השלישי היה קרוב, אבל מול גולדן ההיא זה לא היה כוחות בעליל.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 16:27:01
Reply to  NBA בדם

אותה מפלצת שאתה מדבר עליה ב2018 לא כמעט והודחה בידי הארדן המושמץ וכריס פול?

הניסיון שלך להקטין את קרי כדי להעצים את לברון מצחיק דומה מאוד לניסיון של מעריצי קרי להקטין את לברון אחרי האליפות האחרונה.

יותר גרוע מזה הטענות שלך סותרות אחת את השנייה להתאים לנרטיב של העצמת לברון על חשבון הקטנת האחר ב2015 לאב לא שיחק, וב2016 לאב קונוס?

עדיין לא ענית לי על השאלה מי ולמה הפכו את לאב ובוש לצל חיוור של השחקנים שהיו? זה לא היה בגלל ירידה ביכולת בעקבות שעון הזמן, אני אתן לך רמז הם לא התאימו לשיטת משחק ששמה לברון.

אני אתייחס שוב לסדרה ב2015 קרי היה חייב לקבל את הMVP פיינל , קרי היה השחקן הטוב ביותר של גולדן סטייט בפער, בדיוק כמו שהביאו לנוביצקי את השחקן המצטיין ב2011 ולא לשון מריון ששמר על לברון ככה לקרי הגיע.

לצערו של קרי התקשורת לא מעט פעמים בבחירות שלה חוטא בחטא הנרטיב.

NBA בדם
09/08/2024 16:42:04

ב18' הארדן היה השחקן השני הכי טוב בעולם.
כריס פול חיית פלייאוף, אבל מה לעשות,שהוא נפצע לא מעט בפלייאופים.
יוסטון נבנתה להפיל את שלטון גולדן סטייט עם דוראנט וכמעט הצליחה. היו לה את אריק גורדון,קאפלה,אריזה,טאקר. הרבה יותר כח אש הגנתית והתקפית מקיירי,לאב, ג'יי אר וטריסטן תומפסון.
אני ממש לא מקטין את קרי. רק מציין עובדות.
לאב הוא קונוס בהגנה, אבל לברון היה כמובן מעדיף אותו מאשר לשחק בלעדיו עם חבורת הנגרים שהיה לו ב15', בטח לאחר שקיירי נפצע.
בוש לקח,תפקיד משני בקדנציה במיאמי ששם היו שני שחקנים דומיננטיים עם הכדור בידם. די הגיוני.
גם בקליבלנד אותו סיפור, אבל לעומת בוש שידע לתרום בהגנה, לאב הוא קונוס מהלך ונזק הגנתי גדול. בוש הרבה יותר טוב ממנו בסך הכל כשחקן.
מה אתה משווה בין נוביצקי שניצח קבוצת כוכבים בשיאה, (באחת מריצות הפלייאוף הגדולות בהיסטוריה), לבין קרי וגולדן בשיאה שפגשו את לברון לבדו בגמר. עולם אחר לגמרי.
אולי תאשים את התקשורת שנתנו לדוראנט את שני מצטייני הגמר על חשבונו?
סטף קיבל מצטיין גמר אחד ב22'. בשאר לא היה מספיק ראוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

2015 זה סטף mvp קל. בדיחה שנתנו לאיגי

NBA בדם
09/08/2024 16:51:20

חלק חשבו סטף
חלק חשבו לברון
בסוף כולם התפשרו על איגי בהסכמת שני הצדדים🙂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  NBA בדם

לברון עשה טריפל דאבל אתמול,וואלה איך זה נעלם לנו מהעיניים.מעטים עשו את זה בהיסטוריה של האולימפיאדות.

NBA בדם
09/08/2024 10:25:23

ליתר דיוק 4 פעמים, שלברון אחראי על 2 מהם.

שי אבן צור
09/08/2024 5:37:45

ארה"ב וסרביה נפגשו 3 פעמים בחודש האחרון
מה שקרה אתמול מזכיר מאפיינים של סדרה: על אף שקבוצה אחת חזקה בהרבה, עדיין הקבוצה השניה יכולה לגנוב משחק
אחרי שתי תבוסות, סרביה כמעט והצליחה לגנוב ניצחון

האמת? כל הכבוד להם
כבוד גם לאמריקאים שהתעשתו בזמן וניצחו בסופו של דבר

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כתבתי על זה אתמול,טענתי שהמשחק נגד סרביה מסוכן מאוד לארה"ב.

NBA בדם
09/08/2024 10:09:29

+10

gogo
gogo
09/08/2024 6:32:56

תודה על המעורב
מדוע לא כולם אוהבים את ארהב?
יש לפעמים נטייה לאהוד את האנדרדוג. מנבחרות ארהב תמיד עולה ריח של התנשאות על אחרים וזה מעורר אנטגוניזם.

גיא הירוק
09/08/2024 6:43:43

כאוהד מושבע הן של יוקיץ' והן של לברון זה היה עבורי משחק של Win/Win כאשר רק אם מי מהם היה מציג משחק נפל הייתי מתאכזב.

והתוצאה?

משחק נפלא!

א. תענוג אדיר לראות את יוקיץ' מנהל משחק. שחקן פלא, היכולת שלו לזהות מה מתרחש סביבו בזמן אפסי מעמדת הפוסט זה משהו שלא ראינו לפני כן. עוד יותר תענוג לראות את זה לצד הרכב קלעים מוכשר כל כך.

ב. תענוג צרוף לצפות בצמד קרי ולברון. כאשר קרי לא צריך להיות מוביל הכדור המרכזי הוא הופך להיות נשק התקפי מפחיד. כל חסימה ללא כדור שנתנה לקרי רבע מטר הכניסה את הסרבים לפאניקה.

ג. קרי, ללא קשר לאף אחד אחר. שחקן נפלא. כאשר הוא רותח הוא הצגת הכדורסל המרשימה בעולם, ללא תחרות.

ד. אמביד. הראה המון אופי במשחק, וידע לנצל לתפארת את העבירות של יוקיץ'.

ה. לברון. היה, ונשאר, מנהל משחק בחסד, מהטובים שהכדורסל ראה. לא בדקתי לעומק, אבל לתחושתי, לפחות 75% מהאסיסטים לאמביד הם מלברון. יש מעט שחקנים שיודעים למצוא שחקני פנים במשחק עומד כמו לברון.
דרך אגב, הילד (כמעט) בן 40, והוא באליפות הזו קולע כמעט 70% מהזריקות שלו (לא בדקתי, תחושה). מטורף.

ו. בוגדנוביץ'. כמעט הצליח להטות את הכף ולהוביל את סרביה לניצחון היסטורי. הגיע הזמן שישחררו אותו מאטלנטה ויתנו לנו, האוהדים, את ההזדמנות לצפות בו משחק בקונטנדרית.

ז. יהיה מעניין לראות את סרביה נגד גרמניה סיבוב שני. הז'יטונים שלי על סרביה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב ושקט לעולם.
שבת שלום.

גיא הירוק
09/08/2024 6:49:27

אחרי בדיקה,
ללברון באליפות 14.2 נקודות ב-67.4% מהשדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית מי היריבות שלו? חחח שיפור סטט
במסלול הקנדי הוא היה 20 אחוז מהשדה ו10 נק

גיא הירוק
09/08/2024 10:38:04

די, נו. אפילו אתה לא מאמין לשטויות האלו.
סרביה סגנית אלופת העולם.
לברון קלע מולם לא רע, בצמד המשחקים.
לא יודע אם שמת לב,
אתמול סיים את המשחק עם טריפל דאבל.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 7:22:03

מדויק תגובה נפלאה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לגבי בוגדנוביץ בדיוק ההיפך.אטלנטה צריכה לחבק אותו חזק.הוא פרטנר מצויין ליד יאנג.הם שחררו את מוריי שלקח הרבה דקות משחק ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן כל הזמן פצוע וקונוס. הוא וטריי זה דאבל קונוס בהגנה

שי אבן צור
09/08/2024 9:43:06

יפה כתבת

NBA בדם
09/08/2024 10:10:48

+100

thetroll
thetroll
09/08/2024 6:48:13

מנחם תודה על המעורב הקצר והמצוין.
סטף הצטרף אתמול לריי אלן קיירי ארווינג ודווין וויד בקטגוריה- אנשים שהצילו ללברון את התחת וה"מורשת".
אם ארהב לא היתה מנצחת אתמול זה היה כתם ענק ובל ימחה בעיקר על ה"מורשת" של לברון (זה היה כתם גם על האחרים אבל הם לא עוסקים במורשת – זה ההבדל).
אתמול במשחק השלשה האחרונה שהוא לקח מבטאת את כל מה שאני לא סובל בשחקן הזה. הרגיש שהמשחק סגור ניסה לגנוב תהילה לא הצליח וסיבך את הנבחרת עד השניה האחרונה מזל שסטף היה שם להציל אותו שוב ושלסרבים רעדו הידים.

Last edited 1 month ago by thetroll
גיא הירוק
09/08/2024 7:06:18
Reply to  thetroll

יש רגעים בחיים שצריך פשוט להסיר את משקפי ההייטר,
הם פשוט פוגעים בהנאה מהמשחק.

לברון לקח במשחק הזה זריקה רעה אחת. זהו.
חיפש את קרי כל הזמן, גם במאני טיים.
היה אדיר בריצת הקמבאק כולל סלים קשים, וניהול משחק מופתי (10 אסיסטים על 2 איבודים) שידע לנצל עד תום את היד הרוצח. של קרי ואת אמביד על יוקיץ' במאני טיים.
אפילו בהגנה הוא היה מצויין במהלך הרבע המכריע.
הכי יפה?
זה זעק, כמה כבוד יש בין 2 השחקנים האלו. אם ראית את החיבוק בין ה-2, את השמחה הברורה והפרגון שהרגיש לחלוטין אותנטי (בשביל זה צריך כאמור לנקות את העדשות),
היה לך ברור שהם, שחיים את המשחק, יודעים שחברם הוא אחד מגדולי המשחק.
תנסה, פעם. זה ישפר את חוויית הצפייה פלאים.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 7:13:12

מכיר את הקיר?
לא נמאס לך לדבר לקירות?

גיא הירוק
09/08/2024 7:18:15

אני עדיין בהיי מערב אולימפי אדיר אתמול -ריצת 400 משוכות הייתה נפלאה עם שיא עולם אדיר, הקרב בין ההודי לפקיסטני הכידון, 110 משוכות גברים נהדר, והקינוח של אחד ממשחקי הכדורסל האולימפיים הגדולים שהיו.
אני במצב רוח טוב, אז מד הסבלנות והסובלנות בשיאו
(עוד כמה חודשים כאשר הציפיות המוגזמות שלי מהסאנס יתנפצו, זה יהיה סיפור אחר…)

thetroll
thetroll
09/08/2024 8:01:06

הסאנס עם סיכוי גבוה לקחת אליפות השנה עם עונה מטורפת של בוקר.זהו הילד גדל. אני מהמר עליו אפיחו עם סיכוי ל MVP השנה. דוראנט יעזור. זה מה שאני חושב כרגע. כמובן שיש ענייני טריידים וכד אבל הולכת להיות שנה שהסאנס ידברו בה חזק מאוד. אם הוא יחליט להתרכז במשחק ולא בבחורות כמובן.

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחחח אם יגיעו לפלייאוף שיגידו תודה

thetroll
thetroll
09/08/2024 7:49:08

היי טראסט. עניתי לגיא עניינית. מוזמן לקרוא ולהציק לי.

thetroll
thetroll
09/08/2024 7:33:08

כדי לא לייצר אנטיגוניזם ולנהל דיון אמיתי אתחיל בזה שנהנתי לראות את החיבוק בין לברון לקרי בסוף. אוקיי. אז אני לא ההייטר הקלאסי ששונא וזהו. ועכשיו אתייחס למה שכתבת אחת לאחת:
לברון לקח במשחק הזה זריקה רעה אחת. זהו. ככה כתבת. לברון בשום פנים ואופן לא היה צריך לקחת את הזריקה הזאת. הוא יודע את זה יותר טוב ממך ויותר טוב ממני. הוא פיזיולוג מעולה – יעיד על כך אורך הקריירה שלו. יש לנו פה מישהו בן 40 אחרי משחק מתיש. מאזן חמצן ואנרגיה בדקה האחרונה של המשחק ירודים. והוא לא קלעי. נקודה. הוא ידע שההסתברות שיקלע נמוכה כי כדי לקלוע מרחוק שזו פעולה שדורשת הכי הרבה ריכוז אנרגיה דיוק בכדורסל- ובכל זאת ניסה. כמובן שלא הצליח. ניסה לגנוב תהילה כי הרגיש שהנצחון כבר כמעט בכיס. דרך אגב – אם היה חודר הייתי סולח לו כי שם המסה שלו עדין חסרת תחרות והיתה מחפה על העייפות. אבל לו היצה לו הזדמנות לחדור ולכן ניסה שלשה במקום למסור וחהמשיך לחפש סל קל.
חיפש את קרי כל הזמן, גם במאני טיים- כתבת. אז: ברור . כי כשאתה ב 17 הפרש למטה – וכל מה שעשית בחיים תלוי על סף בלימה – לא היתה סליחה למורשת שלו על הדחה כזאת – אתה מחפש את הבן אדם היחיד בעולם שיכול להציל אותך וזה הקלעי הטוב בהיסטוריה. הם קולעים 2 אתה 3. זה למה הוא חיפש את סטף. מעניין שעד היום כשארהב לא היתה במצוקה לרגע אף אחד לא חיפש את סטף כולם היו עסוקים בלפאר את עצמם. אבל במשחק הזה כולם חיפשו אותו לא רק לברון. ובניגוד למה שהיה צפוי על ידי כל מיני אנשים פה – אמרתי שבמאני טיים אם ארצות הברית תיקלע לבעיה אז סטף יגיע. סטף הוא ראשמור. מי שלא מכיר בזה – אין לו עיינים בראש.
היה אדיר בריצת הקמבאק כולל סלים קשים, וניהול משחק מופתי (10 אסיסטים על 2 איבודים) שידע לנצל עד תום את היד הרוצח. של קרי ואת אמביד על יוקיץ' במאני טיים – אמרת – אז אומר זאת כך – כמו ששמעון אומר – למסור לשחקן כמו סטף לשלשה זה לא צריך להיספר כאסיסט. הסלים הקשים שלו – הם בחדירות היה פייד אווי אחד ממש טוב – לא הרבה יותר מזה. לברון הוא בעיקר מסה את זה אי אפשר לקחת לו.
יתר מה שכתבת זה במישור של נהנו או לא. אני נהנתי לראות.
כמו שאמרתי – לברון כל הקריירה שלו נשען ברגע האמת על אחרים. הוא לא עושה את זה בעצמו.
אתמול סטף הצטרף לרשימה הזאת.
שחקן כזה לא יכול להיות בשום פנים ואופן העז. בעייני ספק אם הוא ברשמור. סטף כן. אבל… זה דירוגים שכל אחד יעשה כרצונו.

Last edited 1 month ago by thetroll
גיא הירוק
09/08/2024 7:38:05
Reply to  thetroll

טריוויה –
מי השחקן עם הכי הרבה באזר ביטר בתולדות הפלייאוף של ה-NBA?
(נראה לי הגדרה טובה לרגע האמת, השנייה האחרונה במשחק פלייאוף)

thetroll
thetroll
09/08/2024 7:43:03

טריוויה – מי השחקן עם הכי הרבה איבודי כדור בהיסטוריה של המשחק? לברון. כשאתה שחקן משמעותי שמשחק חמש מאות אלף שנה (בערך) סביר שתהיה הכי הרבה. בהכל. כולל באיבודי כדור.

Last edited 1 month ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 8:10:55
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 8:21:35
Reply to  thetroll

https://www.nba.com/stats/players/clutch-scoring?Season=2019-20&dir=A&sort=PCT_FGA_2PT

כל מה שאתה צריך זה לבדוק את הנתונים של לברון בקלאץ, אתה מוזמן לבחור עונה בעצמך שהוא בשיאו .

גיא הירוק
09/08/2024 8:45:08
Reply to  thetroll

זה טיעון מהסוג שפשוט מוציא שם רע לסטטיסטיקה.
כן, ללברון מיליון איבודים בקריירה.
אבל גם הרבה הרבה יותר אסיסטים.
תבדוק את הסקוררים הגדולים בתולדות המשחק ותשווה.
ללברון בקריירה 8.3 אס' למשחק על 3.5 איבודים. יחס טוב מ- 2 / 1
ג'ורדן?
5.2 על 2.7
קובי?
4.7 על 3.0
דוראנט?
4.4 על 3.2
רוצה לדעת איך נראים בנתונים של שחקן מרשים ששומר על יחס מרשים בעודו סקורר מוביל?
סטפן קרי.
6.4 על 3.1, וזה נתון "מרמה" בגלל צורת המשחק של קרי שהתנאים iso היה שווה הרבה יותר אסיסטים.

אז כן, ללברון המון איבודים. אבל מבט הוגן, ללא משקפי ההייטר,
הוא מספר סיפור אחר.

עכשיו,
אני אלך אתך.
נלך על מספרים גדולים.
כמה משחקי פלייאוף יש ללברון בקריירה,
וכמה לקובי?
אני אעזור –
ללברון 287,
לקובי 200
עכשיו,
אתה יודע כמה באזר ביטר יש לקובי בקריירה בפלייאוף?
רמז –
הרבה פחות מללברון.
הרבה פחות מ-4 שאמורים היו להיות לפי תאוריית ריבוי המשחקים שלך.
דרך אגב,
אם תצרף את הבאזר ביטר בפלייאוף של ג'ורדן לאלו של קובי (אם מחברים, לצמד 379 משחקי פלייאוף),
עדיין תקבל פחות מלברון.
איך זה בשביל "כל הקריירה נשען ברגע האמת על אחרים"?

(הבהרה קטנה על מנת שלא להפיל לפח שקרי הסטטיסטיקה –
העובדה שלג'ורדן, לדוגמה, "רק" 3 באזר ביטר,
צריכה קונטקסט.
הקבוצה שלו ניצחה המון בפלייאוף ההפרשים מכריעים, כך שכמות הפעמים שצריך היה באזר ביטר שלו נמוכה משמעותית מלברון קובי)

שי אבן צור
09/08/2024 9:41:25

אני עם גיא וברוך בדיון הזה

thetroll
thetroll
09/08/2024 12:32:32

גיא נעשה את זה קצר. יחס אסיסטים איבודים של לברון הוא בגבולות הנורמלי לא משהו שצריך לבנות עליו הרים. זה לא סטוקטון 4 ל 1. כל מה שאמרתי זה שיש לו הרבה מהכל. וכן גם איבודים הוא הכי הרבה. לגבי הבאזר ביטרז בפליאוף . גם כאן הסטטיסטיקה משקרת מהסיבה שיש בזאר ביטר שמעלה את הקבוצה מ 3:1 ל 4:1 בפליאוף ויש בזאר ביטר במשחק כמו היום שהכל – אשכרא הכל מונח על השולחן. ושם הוא השתנק לאורך כל הקריירה. ריי אלן. קיירי. וויד. ועכשיו גם סטף. זה כל מה שאמרתי.

גיא הירוק
09/08/2024 15:06:48
Reply to  thetroll

שוב, אין ברירה אלא לפנות לנתונים.
לברון במשחקי הדחה:
33.5 נק' (TS% 58.5), 10.5 רב', 7.5 אס'.
אני משוכנע שאם תשווה לנתוניו של קרי תגלה שאלו של קרי, טובים ככל שיהיו (והם מצויינים),
נופלים מאלו של לברון בכל פרמטר (כולל אחוזי קליעה).
אבל זה ממש לא לחובתו של קרי –
יהיה לך ממש ממש קשה למצוא שחקן עם נתונים טובים משל לברון במשחקי הדחה.
עכשיו, שאלת התזמון.
טוב, זה כבר ממש שליפה מהשרוול.
באזר ביטר על אורלנדו בפלייאוף כאשר זה משחק שקליבלנד חייבים לנצח (שלשה).
באזר ביטר על אינדיאנה אחרי שהיא ע הפסידו בבית והסדרה בשוויון 1.
באזר ביטר על שיקגו כאשר אם הוא מחמיץ הקבוצה בפיגור 1 – 3
טורונטו ואינדיאנה 18 היו בשלבים פחות קריטיים.

Guy d
Guy d
09/08/2024 22:44:39

חדל גיא, חדל.
הדגל הלבן מתנופף גבוה

thetroll
thetroll
10/08/2024 7:41:33
Reply to  Guy d

איזה דגל לבן עוד לא התחלתי איתכם. לברון זה בלון מנופח שמחזיק ב 4 אליפויות ועכשיו גם במדליית זהב אולימפית רק בזכות שחקנים שהצילו אותו בדקה ה 90. ולא אמרתי עדין מילה על קליר פת . אתה חושב שאם ברוך הקשקשן הראשי פה כותב לי שמה שאני כותב זה שטויות זה מזיז לי? אין בלברון שום דבר מיוחד חוץ מלונגטיביטי ופיזיות עצומה. כמו שעניצי לגיא הוא לא סטוקטון הוא מאבד כדורים ביחס נורמלי. הוא לא קולע טוב מהעונשין. הוא מאבד את הראש ברגעים הגדולים באמת. ומעל הכל יש לו אופי מחורבן. הוא זורק שחקנים כמו כלבים ומביא אחרים והוא מכפיף קבוצות שלמות לצורך האדרת המורשת שלו. מורשת שאין בה כלום. 21 שנה מסתובב בליגה ובקושי זכה ב 4 אליפויות וגם הן בזכות התעלות של שלקנים אחרים. תפסיקו לבלבל במוח תראו את המציאות לא את הסיפורים שמוכרים לכם בעיתון.

Last edited 1 month ago by thetroll
Guy d
Guy d
10/08/2024 14:54:34
Reply to  thetroll

הדגל הלבן הונף זה ברור, אתה ממחזר טענות שגיא הירוק הוכיח לך בתגובות למעלה שהן לא נכונות.
מציע לך לרדת מהעץ

Guy d
Guy d
09/08/2024 22:45:29
Reply to  thetroll

חכה רגע, אני כבר מגיע עם חבל להוציא אותך.

thetroll
thetroll
10/08/2024 7:52:28
Reply to  Guy d

שחרר

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 8:01:55
Reply to  thetroll

כרגיל שטויות לא מבוססות, לברון כל הזמן מחפש את סטף, אפשר לראות את זה, די הרבה במשחקים הקודמים בטח שקרי יוצא מחסימה של הגבוה למסירה של לברון (קרי פשוט החטיא בסיטונאות שלושות פנויות).

כמה זריקות קלאץ׳ ללברון יש בקריירה, השנה הוא קלע 41% מ3 , חסר זריקות רעות שקרי לקח? אני בהחלט מסכים איתך שקרי ראשמור, אבל מה זה אומר על לברון (הקריירה שלו מרשימה משמעותית בהישגים האישיים ובסטטיסטיקה).

דרך אגב המסירות של לברון לאמביד מדובר באומנות אפשר לספור על יד אחת שחקנים שיכולים למסור ככה.

וכמובן לגיבוב שטויות האחרון, כמות המשחקים שלברון לקח על עצמו על הגב היא אדירה אין שחקן פעיל שיש לו כמות כזאת של משחקי קלאץ׳ אדירים (46 הנקודות בבוסטון, משחק 6 מול הספרס, 41 נקודות מול גולדן סטייט.. פלייאוף 2018…, הוא כבר לא הסופרמן הבלתי עציר שהיה אבל שחקן חד פעמי .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די ברוך הצילו לו את התחת אתמול כמו שהיה צפוי לא סתם הוא הביא את בטף דוראנט ואיזרח את טמביד.
טמביד היה ברור שיתן משחק אחד טוב איפשהו והכי חשוב שלא ישחק מולם וזה בדיוק מה שהשיגו גם בגמר הוא לא יהיה נגדם.
כיסה את עצמו מכל הכיוונים.
בלי סטף הוא מושפל אתמול עי הונילים מהיורוליג.
לברון טוב נגד ברזיל וסודן שם שישאג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החיוך נראה לי מזוייף והחיבוקים זה תסריט של המלך האחרון

גיא הירוק
09/08/2024 10:33:33

יש אנשים שאני ממליץ להם להסיר את משקפי ההייטר.
במקרה שלך, שמעון,
רק נוירולוג יצליח אולי לשחרר מעט מהנדלן שלברון מחזיק אצלך בראש…

NBA בדם
09/08/2024 10:49:11

😂

NBA בדם
09/08/2024 10:45:00

איזה סרט דוקומנטרי זה הולך להיות. ללקק את האצבעות. שים לב לערימת הנרטיבים:
1. לחזור מפיגור 17, ומפיגור משמעותי ברבע האחרון. אופי של פלדה.
2. לשחק עם פציעה בעין סטייל משה דיין. גיבור מלחמה.
3. משחק אולארואנד משובח שיבליט את זה שהמלך הוא השחקן השלם בהיסטוריה
4. אסיפת השחקנים לפני המשחק (נגד ברזיל שהזהיר אותם שבפעם השלישית מולם יהיה קשה), ולאחרי המשחק מול סרביה שאסף את כולם לשיחת מוטיבציה לגמר, שיגידו שהוא המנהיג הכי גדול מאז משה רבנו.
5. התמונה האייקונית עם סטף קרי, שהוא בן טיפוחיו. הוא גילה אותו והוא הפך אותו לשחקן האגדי שהוא היום.
6. מדליה שלישית ועוד בגיל 39 וחצי ככוכב מוביל, תהפוך אותו לאל הזמן, אחד ששולט בכל רגע, בכל מצב. (לעומת ג'ורדן שחילטר בוושינגטון בשנים אלו)
חכה, עד המשחק מול צרפת יהיו עוד נרטיבים.
יהיה סרט פגז!!!!

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 10:54:47
Reply to  NBA בדם

אכן, לברון גילה את קרי וטיפח אותו ואז הפסיד לו ב 3 מתוך 4 סדרות כדי להופכו לאיקון

NBA בדם
09/08/2024 11:05:57

זה היה בציניות כמובן.
אגב בכל הסדרות גמר כולל בזו שלברון ניצח, קרי היה סופר פייבוריט.
המפגש הנוסף והיחיד ביניהם בפלייאוף היה שוויוני, ולברון ניצח בו (בחצי גמר מערב 23').

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:38:15
Reply to  NBA בדם

ב 2022 סלטיקס היו הפיבוריטים וגם ב 2015 למרות הפציעה של לאב קליבלנד נחשבה כפיבוריטית לפני התחלת הסדרה.

NBA בדם
09/08/2024 11:42:32

ב22' יחסי הכוחות היו שווים.
ב15' לאב וקיירי (שנפצע,בגיים 1), לא היו זמינים
גולדן הייתה סופר פייבוריטית לאחר הפציעות הללו

שי אבן צור
09/08/2024 9:34:57
Reply to  thetroll

כלל אצבע: כ-ו-ל-ם עסוקים במורשת!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום הם לא יודעים אפילו כמה נק יש להם

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 7:01:39

כפי שכתבתי אתמול, בראון וטייטום צכים לקבל המון מוטיבציה לעונה הבאה בעקבות ההשפלה שקר העביר אותם. הם צריכים להתכונן לעונה הבאה ולנצח 68 משחקים בשביל לקחת BACK TO BACK צ'מפיונשיפ. גם אמא של JT כבר לא יכלה לסגור את הפה הפעם אחרי שהבליגה על הדיסרספקט במשחקים הקודמים. טייטום צריך לבוא בעודף מוטיבציה במשחקים מול גולדן, צריך לחפש את ההשפלה לקר בשני המשחקים שיהיו.

thetroll
thetroll
09/08/2024 7:08:39

בושה וחרפה מה שקר עשה לטייטום באליפות הזאת. הוא יודע שהם הטים טו ביט מהמזרח כדי לזכות באליפות ולכן מנסה לשחק לטייטום בראש כל האליפות הזאת על חשבון הנבחרת כי חשב שיש לו מספיק מרווח בשביל זה. אתמול זה כמעט עלה לו במורשת שלו עצמו ובמדליית זהב.

Last edited 1 month ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 7:55:41
Reply to  thetroll

+1966

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 10:57:25
Reply to  thetroll

ביל סימונס, אוהד מושבע של בוסטון, אומר שטיטום לא היה על המגרש כי הוא לא פוגע. מעבר לכך, הוא תוקע את שטף המשחק.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 7:11:59

טאטום באמת היה צריך לקבל דקות על חשבון אדוארדס
אבל עם כל הכבוד לטאטום בטורניר הזה בגדול דוראנט לברון בוקר ואדוארדס יותר טובים ממנו.
אבל אני מסכים שהוא היה צריך לקבל יותר הזדמנויות אבל חלק מזה הוא עליו , הוא צריך להיות יותר אסרטיבי כמו בוקר , אמביד ואדוארדס למשל , לא מעניין אותם לברון קרי דוראנט הם זורקים לסל בלי חשבון

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 7:53:37

הוא לא קיבל מספיק הזדמנויות להראות מה הוא שווה.
אם קר לא מחזיק ממנו, שלא יביא אותו.
אני רק מקווה שטייטום ובראון ירסקו כל פעם שהסלטיקס תפגוש את גולדן ומיאמי. אני רוצה בלואואאוטים של 30 הפרש בלי פלופינג. את זה אני משאיר ללה פלופ וטמביד וזרוקר ששיחק הרבה יותר מטייטום ולא עשה הרבה במשחק אתמול. תיקון, היה יותר נזק!
אני אשמח בשבילך אם יואל יהיה בריא כל השנה וכל הפלייאוף רק לראות את הניקס מנגבת אתכם בחצי גמר המזרח כשאמביד נופל כל פעם ובוכה לשופטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת הדרך הכי טובה זה להשפיל את גס ולתת מבטים לקר, אלפא אמיתי זה מה עושה.
קר מאמן שרוכב על קר אחרת הוא בגי ליג גם אתמול סטף הציל לו את התחת

גיא הירוק
09/08/2024 7:09:55

מילה על כל הבכיינות על פלופים, עבירות תוקף, מרפקים וכדומה –
סרביה בכלל ויוקיץ' בפרט לוקחים את השיטה לקצה. לא רואים את האמריקאים ממטר בכל הנוגע לפינוי אקטיבי בחסימות, בפלופים ובבכיינות לשופטים.
(זה לא מוריד במאומה מכך שזו קבוצה אדירה שנתנו אתמול משחק גדול. מגיע להם שאפו ענקי)

Shenanigans
Shenanigans
09/08/2024 7:59:20

לא מסכים. לא ראיתי אתמול הרבה פלופים ובכי ב2 הנבחרות

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 10:59:39
Reply to  Shenanigans

היה אחד, גס, בדקת הסיום על קרי. השופטים לא קנו.

NFS
NFS
09/08/2024 9:52:44

איפה ראית פלופים וכו' במשחק?
אני לא ראיתי חוץ מפעם אחת שאמביד הטביע מהבייסליין ועשה הצגה על הפארקט שהוא חטף מכה.

גיא הירוק
09/08/2024 10:14:26
Reply to  NFS

בעיה, אין לי מושג היכן ניתן למצוא וידאו שידור חוזר שאפשר להביא דוגמאות.

Last edited 1 month ago by גיא הירוק
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פלופים חחח היה 5 פלופים של טמביד והשקץ זהו

גיא הירוק
09/08/2024 10:31:31

זו תגובה שהיית כותב גם במשחק שלברון לא עלה לשחק…
כל אחד מהנרטיבים שלך התנפץ באולימפיאדה הזו. הכל.
אם זה גלגול הכדור בשביל להתקדם בלי שיתחיל השעון (ע"ע שרודר אתמול מול צרפת),
אם זה לברון "לא קולע מול הגנות אירופאיות" (אבל מוביל את ארה"ב בנקודות למשחק כאשר הוא קולע 67% מהזריקות שלו),
אם זה סרביה לא יצליחו לתת תחרות לארה"ב (היה צריך את קרי בלתי עציר ואת לברון עם טריפל דאבל בשביל לצלוח את המשוכה הגבוהה).
עכשיו, אלו הפלופים.
אני מאתגר אותך למצוא אחד כזה של לברון אתמול.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 10:59:01

קרי קיבל במשחק האחד הזה יותר חיבוקים ממה שהוא מקבל בשנה שלמה בנבא והוא מקבל הרבה. גם בוקר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משחק הירואי של סרביה הסתיים בהפסד אכזרי, ועם זאת אני לא מוצא שום דרך להחמיא לאמריקאים:
א. קבוצה של יוקיץ', בודגנוביץ' וכמה שחקני יורוליג שלא עושה פלייאוף במערב העונה כמעט ניצחה את גדולי הכוכבים בליגה
ב. משחק לא חכם בעליל לאורך רוב המשחק, שחקנים שלא מחוברים בכלל למשחק הקבוצתי או אחד לשני
ג. הרכבים תמוהים וחילופים תמוהים לא פחות
.
המלצת הרופאים – לקחת את אלופת הנ.ב.א, להוסיף שחקנים אמריקאים במקום הזרים, וזהו. מישהו חושב שסרביה הייתה מציגה משחק כזה מול בוסטון בלי זינגר והורפורד ועם דייויס ודוראנט, למשל? הרי זה היה נגמר ב-20 הפרש לירוקים.
נ.ב
לא נעים לכם להשאיר את סטף בבית? אין בעיה, שיגיע במקום פריצ'ארד.

The Pro
The Pro
09/08/2024 8:00:10

חוץ מזה שהנבחרת הסרבית היא קבוצה שרצה הרבה יותר זמן ביחד,
השיפוט והחוקים של פיבא מתאימים לה ודומים ליורוליג,

אם תשאל הפוך לאן תגיע הנבחרת הסרבית בליגת הנבא
אז היא כנראה הייתה נמצאת במקומות האחרונים.

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 8:01:59

מיקי, אתה עוד עלול להיות מופתע השנה מפריצארד.
אני מאמין שנראה ממנו קפיצת מדרגה. לא יגידו יותר שלסלטיקס יש חמישייה אבל אין ספסל…

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:01:50

זה לא עובד ככה בארה"ב

אור
אור
09/08/2024 15:03:01

אני בטוח שקברניטי בוסטון ישמחו

תומר
תומר
09/08/2024 21:06:25

מסכים לגמרי, בוסטון עם אדבאיו במקום פוריזינגיס לוקחת בהליכה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

האם שמחתי? כן. עוד בשלב משחקי האימון הכרזתי שאני רוצה מדלית זהב לארה"ב.ואני נשאר עקבי בנושא זה.כמו כולם אני לא מרוצה מהדרך בו הושג הנצחון.
בתגובה שלי אתמול טענתי שהמשחק נגד סרביה מסוכן,הקבוצה התמודדה פעמיים מול הנבחרת,למדה אותה היטב,ולמדה לשחק על החולשות שלה.
מה ששלט אתמול במשחק זה פחד ! ראית נבחרת שמפחדת פחד מוות לעוף מהטורניר וחזור ללא אף מדליה,הגנה מבולבלת ,בעיקר גארדים שמפשלים בשמירה,ואז הפחד הגשים את עצמו ,ארה"ב צמצמה ואז ההפרש הדו סיפרתי חזר שוב.ואז מגיע הרבע האחרון הפחד נדד לסרבים,הם פחדו להפסיד את המשחק ,הם חשבו איך מעבירים בשלום את עשר הדקות שנותרו,כם פה הפחד הגשים את עצמו .יוקיץ עשה עבירה רביעית ,עדיף שהיה ממשיך לשחק כרגיל ומקסימום יוצא בעבירה חמישית,היה שומר כמו שצריך על אמביד,ומונע קמבק שממנו הסרבים כל כך פחדו.
מי היו השחקנים הכי מושמצים בנבחרת ? קרי ואמביד אני כמו הרבה מגיבים אחרים חייב להם התנצלות,קרי 36 נקודות ,אמביד 19 8-11 מהשדה ושמירה טובה על יוקיץ,הם הגורמים הראשיים לנצחון.
והערה קטנה רדיק לא מאמן הסלטיקס.כמאמן הלייקרס הוא יכול להצליח ,השאלה היא מה רמת הציפיות מהלייקרס,אליפות? כל מאמן יכשל .פלייאוף+ לגמרי אפשרי.להסתדר עם אגו של כוכבים זו בעיה תמידית של כל המאמנים.כמו שלכל גבר יש בעיה עם כמות הנעליים והבגדים שהאשה קונה.
ברייס 1.98 זה נותן לו עדיפות על בבוני,מן הסתם הוא כנראה בריא יותר,יחד עם קיליאן אנטוני הבן של כרמלו אנו מקבלים שחקני עתיד עם פוטנציאל.אחרי הבן של כרמלו יש כבר מרדף רציני של מכללות שרוצות בו.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 7:37:06

מנחם אני חייב להוסיף משהו על הנבחרת הצרפתית , ההשפעה של גובר על הנבחרת הצרפתית אדירה, הוא מוביל אותם לגמר והוא עוד עושה את כל זה מהספסל.

השמועה אומרת שבצרפת למדו מNBA והתחילו לנהל לואד מנגמנט עם גובר, המאמן שומר אותו למשחק שאחרי הגמר.

עוד דבר קטן כבר דיברנו עליו אתמול וויקטור וובנימאנה, הילד חייב לעבוד על בחירת זריקות הוא לא אמור להיות שחקן חוץ כמו דוראנט, אלא שחקן שחי בפוסט ומנצל את הגובה ואורך שלו לנקודות קלות. הוא כל כך גבוה וארוך שברגע שהוא עולה לזריקה משם השומר לא יכול לעשות כלום.

בנוסף וובניאמה חייב לעלות 30 פאונד, הוא רזה וחלש ומתקשה לתפוס עמדה, הגנתית הוא כבר עכשיו בין הטובים בעולם אבל בצד החשוב יותר של המגרש הוא נורא בוסרי ויקח לו כמה שנים כדי להביא לשם אימפקט רציני, התהליך שלו צריך להתחיל בהבנת החוזקות ובחירת זריקות.

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 8:04:06

צודק

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:04:38

הוא מפחד להכנס לפוסט שלא ישברו אותו.

עמיחי קטן
09/08/2024 7:44:53

תודה מנחם.
יש דבר אחד חשוב שהאמריקאים עוד לא הבינו, וזה שהפערים היום הצטמצמו לרמה כזאת שהם יכולים להפסיד גם במשחק טוב שלהם אם היריבה תהיה טובה יותר. סרביה למשל זו נבחרת טובה ועמוקה שעלתה לגמר אליפות העולם בלי יוקיץ' בשנה שעברה, והנוכחות שלו בוודאי לא מזיקה, גם אם לא משמעותית לנבחרת כמו יאניס אצל יוון, שם כל היתר הם שחקני יורוליג, או דונצ'יץ' אצל סלובניה, נבחרת שאם אתה מוציא את לוקה היא לא יותר טובה מישראל.

עידו גילרי
09/08/2024 10:28:41

למה אתה אומר שהם לא הבינו?
הם אומרים את זה פעם אחר פעם אחר פעם.

עמיחי קטן
09/08/2024 10:59:05

השחקנים ומי שעומד מאחורי הנבחרת הבין את זה. הצופים האמריקאים והפרשנים וכל מי שמצפה שהם יביסו בעקביות עוד לא

עידו גילרי
09/08/2024 11:08:12

אהה זה נכון.
מספיק לקרוא כאן כדי להבין את זה…

Ari
Ari
09/08/2024 11:33:48

ממש לא הפנימו, מהסיבה הפשוטה שזה גם לא נכון. אף אחד לא יכול לנצח חמישייה של לברון סטף דוראנט אמביד ובוקר/הולידיי-
אם הם משחקים בפול כח.
ראינו ברבע הרביעי מה קורה כשדוראנט מחליט לשחק הגנה…
אלה שחקנים בכמה וכמה רמות על מה שיש לוונילים להציע (חוץ מיוקיץ כמובן).
אז המסקנה היחידה שהם צריכים להסיק זה להפסיק עם הדאווינים ולשחק ברצינות מהרבע הראשון (היו דורסים את סרביה ב30 הפרש)

עידו גילרי
09/08/2024 11:35:37
Reply to  Ari

הם שיחקו ברצינות מהרבע הראשון.
נורא קל להגיד – אהה הם זלזלו. אבל לא, זה המצב, פערי הרמות מאד הצטמצמו ובמשחק נתון הרבה יכול לקרות.

NBA בדם
09/08/2024 11:37:19

הם הצטמצמו לאין שיעור, אבל קר צמצם אותם עוד יותר עם משחקי החברה שלו.

עידו גילרי
09/08/2024 11:38:11
Reply to  NBA בדם

עוד אחד…
קוראים לזה לאמן.

NBA בדם
09/08/2024 11:38:59

מה שקר לא עשה בנבחרת

עידו גילרי
09/08/2024 11:40:39
Reply to  NBA בדם

🥱

NBA בדם
09/08/2024 11:43:36

לילה טוב

דה שוט
09/08/2024 19:17:02
Reply to  NBA בדם

לגמרי

Ari
Ari
09/08/2024 13:50:16

הם לא שיחקו ברבע הראשון כמו ברבע הרביעי, הם clearly העלו הילוך
מאוד הצטמצמו אולי..
אבל עדיין ההבדל בין מיצ'יץ' לקרי
בין בוגדנוביץ' לדוראנט
שלא לדבר על הספסל
בא נהיה אמיתיים זה לא כוחות ולא קרוב לזה, קצת אימון וקצת מחוייבות והאמריקאים עושים להם סוויפ בכל סדרה נתונה.

עידו גילרי
09/08/2024 13:55:44
Reply to  Ari

כן בוא נהיה אמיתיים- תתעורר…

עידו גילרי
09/08/2024 13:56:33

ברור שהנבחרת האמריקאית טובה בהרבה אבל זה כבר לא שני עולמות שונים. הגיע הזמן להפנים את זה.

Ari
Ari
09/08/2024 14:54:37

נכון מיצ'יץ' ממש קרוב לרמה של סטפן קרי..
יוקיץ' גאון חד פעמי. כל השאר? תעשה לי טובה, להזכיר לך כמה שחקנים אמריקאים אפילו לא הגיעו לנבחרת ויכולים -לבד- לרסק את סרביה?

מצטער אבל אני לא קונה את הנרטיב המופרך הזה.

אם נקח את נבחרת סרביה ונבנה ממנה קבוצת NBA הם במקרה הטוב היו עוקצים אליפות אחת (וכמובן שיוקיץ' היה "אשם" ב90 אחוז מההצלחה)
אם נקח את נבחרת ארה"ב ונבנה ממנה קבוצת NBA הם היו לוקחים כל עונה את האליפות עד שללברון היה זקן לבן לחלוטין.

אצלי זה נקרא שני עולמות שונים.

Last edited 1 month ago by Ari
שי אבן צור
09/08/2024 15:02:46
Reply to  Ari

אמרו לך קודם: כדורסל זה משחק קבוצתי
לאמריקאים יש יותר כישרון כאינדבדואלים מצד אחד
מצד שני, לסרבים יש יותר כימיה קבוצתית וניסיון

גם מבחינה אינדבידואלית לא מדובר בקונוסים

תוסיף לזה את העובדה שאחרי שני הפסדים הם עלו באטרף כדי להגן על הכבוד הלאומי שלהם (הגאווה הלאומית היא מאפיין חזק מאוד של הסרבים) ותבין טוב יותר מה ראית אתמול

Ari
Ari
09/08/2024 15:13:40

לא מבין איך זה קשור לדיון.
האמריקאים לא יכולים לשחק קבוצתי בהגדרה?
משהו שיש רק לסרבים בדם?
האמרקאים משחקים ככה בגלל שהם פייבוריטים בשנות אור אז הם לא מתאמצים לשחק חזק או קבוצתי.
כשלסרביה יהיה בהרכב 4-5 שחקנים ששווים טופ 3 בדראפט נתחיל לדבר על "צמצום פערים"

שי אבן צור
09/08/2024 15:16:39
Reply to  Ari

קשור גם קשור
יש לסרבים קילומטראז' גבוה בהרבה כק-ב-ו-צ-ה

Ari
Ari
09/08/2024 15:40:43

אז זה רק מוכיח שאני אומר,
הבדלי הרמות העצומים לא השתנו,
רק שסרביה באה מחוברת יותר ולוחמנית יותר + גאון חד פעמי, ויצרו משחק מותח.
אגב, תמיד הייתה נבחרת אירופאית כלשהי עם דור זהב של שחקנים שנתנו פייט לנבחרת ארה"ב, פעם ספרד, פעם יוון, פעם סרביה וכו' האמריקאים תמיד שם בפער גדול.

עידו גילרי
09/08/2024 15:21:40
Reply to  Ari

בוא אני אגלה לך סוד – האמריקאים משחקים קבוצתי.

Ari
Ari
09/08/2024 15:34:59

הדגש שלי היה על "מתאמצים"
אבל מילא,
אם אתה רוצה להאמין שסרביה היא באיזור חיוג של נבחרת ארה"ב. זכותך.
ותודה על הסוד שגילית לי.. ככה חופשי..

Last edited 1 month ago by Ari
עידו גילרי
09/08/2024 15:42:37
Reply to  Ari

רוצה עוד אחד?
הם גם מתאמצים

עידו גילרי
09/08/2024 15:43:43
Reply to  Ari

וזכותך להמשיך לחיות בשנות ה90.

דה שוט
09/08/2024 19:16:44
Reply to  Ari

בדיוק. כל מילה

שדות פופ לנצח
09/08/2024 7:48:58

רעיון מעולה לעשות סקר כדי לראות היכן אהדת קוראי הופס נמצאת, אתמול בבלוג החי ניסיתי להריץ בדיקה כזו אבל רק 10 ענו ההימור שלי היה ש85% מקוראי הופס יתמכו בנבחרת ארה"ב… כנראה שהייתי אופטימי מדי ואני אסתפק בנצחון דחוק מקאמבק של הרבע הרביעי, מקווה שכמה שיותר יענו על הסקר…בכלל קשה לי להבין את השנאה הזו לנבחרת ארה"ב, גם כחובבי nba (שזו הסיבה העיקרית שהביאה אותנו לאתר הזה, לא? ) וגם כישראלים שיודעים בדיוק את התרומה של ארה"ב לקיומנו ( בלעדיהם היינו מזמן מתפזרים בחזרה לגולה, מי שמאיתנו שיצליח לשרוד) , אז מבחינתי ארה"ב היא המדינה המועדפת עלי בכל תחרות – כדורסל, כדורעף, אתלטיקה…אין שאלה בכלל. כל מי שיודע קצת היסטוריה יודע שאלמלא האומה הנפלאה הזו היינו כולנו חיים בעידנים ארוכים של חושך

The Pro
The Pro
09/08/2024 8:03:59

זה לא קשור ליחסים בין אמריקה וישראל.
בכל ענף קל לא לאהוב את השחצן.פייבוריט וזה שמרוויח פי כמה בבנק.

אפשר להקביל את זה גם לאצנים כמו ליילס או יוסיין בולט,
ליוסיין בולט הייתה כל קבלה אפשרית כדי להצדיק את השחצנות שלו.

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 8:07:30

עניין האנדרדוג ומבחינתי המשחק של קר בטייטום.
לטעמי זו השפלה. לא יודע אם מכוונת או לא ועדיין השפלה לשחקן השני הכי טוב בגמר האין BA

שי אבן צור
09/08/2024 9:27:06

אין מה לעשות פופ – מדובר בספורט והנטיה לתמוך באנדרדוג היא דבר טבעי לחלוטין

אם היתה מלחמה בין ארה"ב לאיזושהי מדינה אחרת אני בטוח שהיית רואה תוצאות אחרות

אני רציתי שארה"ב תנצח בעיקר כי ממש לא התאים לי לראות את קרי, לברון וקר מושפלים
מבחינתי, זה לא מגיע להם

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במלחמה אני תומך באמריקאים😁

שי אבן צור
09/08/2024 10:35:45

מי שלא חייב אישפוז😏

Shenanigans
Shenanigans
09/08/2024 10:26:16

לי יותר קל להתחבר לנבחרת אירופאית כמו סרביה שמורכבת משחקנים שרובם עם רגליים על הקרקע, מאשר נבחרת שמורכבת משחקנים שחלקם מאוד שחצנים. לא הבנתי מה הקשר ליחסי ישראל-ארה״ב.
אגב – תסתכל מי הטופ 10 כיום בnba, רובם לא אמריקאים.
אגב 2 – הנבחרת האמריקאית, שלכאורה מורכבת מהשחקנים הכי טובים בעולם, לא טובה בהרבה מהנבחרות הטובות באירופה. היא לחלוטין הנבחרת העמוקה ביותר בפער גדול.
אגב 3 – כשמסתכלים על נבחרת צרפת לדוגמה, לא בטוח שקל להבין מי שחקן יורוליג ומי שחקן nba

The Pro
The Pro
09/08/2024 7:52:00

נבחרת ארה"ב הייתה מפסידה אתמול בלי ניהול המשחק והניסיון של לברון,
בין אם זה להיכנס לצבע כשלצב יש 4 עבירות או להזכיר לבוגדנוביץ מה הוא באמת שווה בנגריה של ההוקס.
דרים טים או לא בסוף הניצחון הזה שווה מדליית זהב וכל השאר פחות מעניין.

גם כשהיה 16 הפרש זה היה ברור שארה"ב תחזור,
הסרבים פשוט נחנקו ויכולים לבוא בטענות רק לעצמם,
בסוף יש גבול למה שאתה יכול להוציא מג'וקיץ וכל הבוגדנוביצים.

Ari
Ari
09/08/2024 11:36:47
Reply to  The Pro

ואיפה היא הייתה ללא ההופעה ההיסטורית של קרי?
לברון כמובן שיחק טוב, אבל לא הופעה שכפתה את הניצחון, פשוט עשה מה שהוא יודע לעשות (לא מעט) שום התעלות.

גיא הירוק
09/08/2024 11:38:57
Reply to  Ari

תתבונן שוב בקמבאק ברבע האחרון.
מי קלע כמה, מי מסר כמה.
אני חושב שיש מצב שתשנה את תגובתך.
(אין בנ"ל להוריד משהו מקרי. או אמביד, שהיו קריטיים לניצחון ארה"ב)

Ari
Ari
09/08/2024 13:55:40

בלי השלשות של קרי לא היה קאמבק בכלל.
לברון שיחק נהדר בכל קנה מידה, (מי שמר עליו??)
אבל הוא בפירוש לא "התעלה", לא נתן נניח שלוש שלשות רצופות, לא רצף של סטופים בהגנה מטורפים…
במשחק של אתמול האיש היה קרי עם 9 (!) שלשות.
(אין בנ"ל להוריד משהו מלברון. או אמביד, שהיו קריטיים לניצחון ארה"ב)

Last edited 1 month ago by Ari
major23
major23
09/08/2024 8:16:38

בטורניר כזה ההתקפה הטובה ביותר זו ההגנה וארצות הברית פשוט חלשה בהגנה.
ערב רב של שחקנים מבוגרים שחלקם חלשים באופן בסיסי בהגנה, גם עם מטר שלשות של קרי, עדיין נותרו בפיגור ניכר כל המשחק וכל זה בגלל הגנה וריבאונד חלשים.
לדרים טים 92 הייתה התקפה חזקה מאוד אבל חשוב יותר הגנת ברזל עם שחקני פרימטר אימתניים בהגנה כמו ג'ורדן, פיפן ודרקסלר וחוסמים/ריבאונדרים מעולים כמו יואינג ורובינסון, וזה מה שמוביל בסופו של דבר לנצחונות קלים בהפרשים גבוהים.
גם צרפת ניצחה את קנדה וגרמניה החזקות דרך ההגנה לאחר שינוי "תפיסתי" אצל המאמן שלהם.
דרך אגב, הטענה שבטורניר 92 שחקנים באו "להצטלם" עם הדרים טים במקום לשחק היא הבל הבלים.
לא מכיר שחקן מקצועני שאינו תחרותי מטבעו.

Berch
09/08/2024 8:33:01

אחלה מעורב
כולם אוהבים את האנדרדוג, בגלל זה חוסר החיבה לאמריקאים שתמיד מנצחים
🤣
אני אישית אוהב את יוקיץ', ה MVP של הטורניר עבורי.
שמחתי שהיה סוף סוף מתח….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני שונא את הדרים רק בגלל השקץ.
בלעדיו סתם מקווה שיפסידו כי חוקי הwwe הרסו את הכדורסל רוצה שישחקו בwwe כמו בפיבא עם אותם חוקים ועם האפשרות לשמור ויחזור להיות nba וכדורסל אמיתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פשיץ עשה wwe ונתן עדיפות לכוכב מיציץ שפחות טוב והיה פחות טוב גם במשחק על אברמוביץ שעלה לו במשחק, קבעון. היה צריך לעשות מה שצרפת עשתה עם גובר.
יוקיץ הכי אכזבה שלשות בלי שומר באזור והכל קלינג כמו ראס זה ההבדל בין היסטוריה לבין לחיצות ידיים ומחמאות.
בגמר הדבר היחיד שמסקרן אותי אם לסור ויבוסלה יצליחו להכניס,את טמביד לסל.
יהיה שם טבח מבחינת יחסי הכוחות

Shenanigans
Shenanigans
09/08/2024 10:28:35

חצי מהשלשות של יוקיץ׳ היו בסוף שעון בלית-ברירה. בחצי הראשון הוא היה נהדר, למעשה היה טוב עד העבירה הרביעית. מוגזם להגיד שהוא היה אכזבה, בסוף הסרבים הרבה יותר קצרים מהאמריקאים וגם לו נגמר האוויר.
מסכים לגבי הנקודה הראשונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אני התאכזבתי ממנו מאד.

גיא הירוק
09/08/2024 10:35:47
Reply to  Shenanigans

שמעון הגיע עם השריקות מהבית.
בלי יוקיץ' בצבע מנהל את המשחק ומפרק את ההגנה של האמריקאים,
הסרבים לא היו ביתרון דו ספרתי במשך מרבית דקות המשחק.

NBA בדם
09/08/2024 10:50:53

הוא לא הביא אותם מהבית, הוא קנה אותם בסטוקים מאיביי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די בחייאת ניהול משחק,זה תירוץ לכשלון הוא חא קלע אלא ניהל משחק חחח עד מתי תמשיך עם זה?
יוקיץ היה חלש אתמול אמביד ניגב איתו את הפרקט בשני צידי המגרש ולא קלע שלשות לבד לחלוטין עם שומר לא באזור.
שמגיע תחמיא לו אבל שהוא חלש אל תעבור לי לניהול משחק….
הוא התקשה מאד

גיא הירוק
09/08/2024 15:25:13

תצפה שוב במשחק ותראה איך צמח ההפרש.
תבדוק איך הגיעו המבטים הקלים לשלשות.

MBK
MBK
09/08/2024 8:40:39

10 סיבות למה לא רציתי שארהב תנצח –
-לשמוח מנצחון של ארצות הברית זה לשמוח כשהבריון של השכונה דופק מכות רצח לילד הכי חלש.
-כל ההשוואות המגוחכות לדרים טים המקורית
-שגעון הגדלות של הכוכבים
-השמחה המוגזמת של השחקנים על הספסל (היה שלב שהייתי בטוח שקארי ולברון יורידו את הבגדים ויתעלסו בתשוקה לפני המצלמות)
-האופן שבו הנבחרת מאומנת (לא מאומנת)
-סטיב קר
-בשביל יוקיץ, בעולם שכל שחקן מחפש טריפל דאבל,,יוקיץ הנון שאלנטי מסמל עבורי מידות של שחקן גדול
-עבור הכדורסל האירופאי, משחק אולדסקול עם יסודות ובסיס של המשחק
-סטיב קר
-לרוב השחקנים בארה״ב לא מגיע לעמוד על הפודיום עם מדליית זהב
— סטיב קר כבר אמרתי?

trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 8:49:22
Reply to  MBK

אני לא מבין
אתה רוצה להעיף אותם מהאולימפיאדה כי זה לא כוחות?
מה עם קבוצת הקפיצה למים של סין , גם אותם להעיף?
או אולי את הקופץ במוט השבדי שהוא בכלל אמריקאי שנולד בלואיזינה וקופץ משום בשביל שבדיה כי אמא שלו משם
קטי לדקי הביתה ,ראית אותה שוחה?
ב 1500 היא יכלה לישון צהריים ועדיין לנצח.
רק בגלל שמדינה מסוימת שולטת בגדול בספורט מסויים זה לא אשמתם .
זה המצב ואלו החיים

MBK
MBK
09/08/2024 9:08:38

איפה אמרתי את זה?
אמרתי שהם שחצנים ומגעילים
הם לא ברמה של הדרים טים 92 ועצם ההשוואה מחליאה
הם בטח שלא קבוצת כדורסל
אנסבל של אינדיודיאלים שמתנהגים כמו כיתה טיפולית
האמריקאים מזמן לא שולטים בכדורסל
לראיה שחקנים כמו יאניס, יוקיץ, לוקה
בטופ 5 בליגה אין רוב אמריקאי
ובנוסף לכל הם אזרחו את אמביד שבחר בדרך הקלה והמגעילה לזהב

אור
אור
09/08/2024 15:15:53

כן, ולהעיף גם את הסינים בטניס שולחן

עידו גילרי
09/08/2024 15:21:02
Reply to  אור

🙂

etayef
etayef
09/08/2024 16:37:01
Reply to  MBK

אתה סתם שונא את לברון. בשביל מה 10 סעיפים?

etayef
etayef
09/08/2024 9:28:30

יש עוד משהו שמאד בולט ויהיה קשה להבין אותו למי שלא צפה בכדורסל לפני שנת 2000.
פעם דיברו על זה שלאמריקאים יהיה קשה להתרגל לחוסר הפיזיות ושריקת העבירות של אירופה. בנבחרת של 2004 כבר מדברים על זה שיהיה קשה להם להתרגל לאגרסיביות הגבוהה באירופה.
ב NBA עד סוף שנות ה 90 שיחקו חיות שאף אחד לא יכל, ולא רצה להתעמת איתם פיזית. הם היו מורגלים בדחיפות, מכות, רק תן להם למרפק מישהו. ומדובר על הכוכבים, כן, לא כאלה שזה התפקיד היחיד שלהם.
היום מאד קל לדחוף ולהרביץ לאמריקאים, וזה מה שהסרבים עשו, וכמעט הצליח להם. פשוט משחק אגרסיבי וחוקי. היחידים שיכולים להתמודד עם זה הם אמביד ולברון, אולי הולידיי. כל השאר פשוט בנחיתות פיזית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

האמריקאים יכולים לשמור רצח ברמה שלא תקלע עליהם אבל 20 שנה הרגילו אותם בwwe שאסור לשמור הרתיעו מגינים המציאו ורטיקל אילגל פוזשן וזיוני שכל אז הם שכחו לשמור פיזי הם בראש,שלהם זה אסור, זה נוראי מקווה שפעם בעתיד החיגה תחזור להגנות מה דכמובן לא יקרה כי הכסף דופק שהסטט לכוכבים דופק

NFS
NFS
09/08/2024 9:41:21

משחק נוראי.
זה היה כל כך ברור שמתישהו יהיה מהפך, ובדיוק בדרך שזה קרה – שלשה ועבירה רביעית של יוקיץ', כדור מהצד ועוד שלשה – 5 הפרש ופה זה כבר נגמר.
התקפה לפני כן יוקיץ' החטיא עוד שלשה – אפס שלשות משש נסיונות כל המשחק. עוד מול מיני הוא החטיא בכמויות מהשלוש בעיקר במשחק 7.
פשיץ' לא לקח פסק זמן בזמן, שכח את אברמוביץ' על הספסל והסרבים נפלו מהרגליים בסיום.
ב-2 הפרש לסרבים שחקן שלהם עמד חופשי לגמרי מחוץ לקשת ופספס. סטף קלע בצד השני – גיים אובר.
כמה חבל, היתה פה הזדמנות לאירוע מכונן והיסטורי. הסרבים "נשארו עם המחמאות".

Last edited 1 month ago by NFS
מתן יעקובי
09/08/2024 9:57:15

מנחם מעורב מעולה
חייב לציין שפלפס מזמן השחיין הטוב בהיסטוריה ועם ההישגים שלו הוא גם הספורטאי הגדול בהיסטוריה.
מאוד רציתי שסרביה תנצח )למרות הקושי שלי לאהוב את יוקיץ( כי בסוף זה היה כמו לראות בני אנוש נלחמים נגד אלים והם כמעט ניצחו, זה הרגיש כיאילו ארה"ב במשחק אולסטאר היו 3 רבעים וקצת במשחק שהיו בלי הגנה ומלא שלשות וחוסר אכפתיות למשחק ואז רבע רביעי של הגנה חדירות ורצון באמת לנצח כדי להגן על המולדת.
לדעתי גם יוקיץ סופית השחקן הטוב בעולם קרי הוא אגדה שנדבר עליה שנים ובוגדנוביץ הוכיח כמה הוא יכל להיות אחד האירופיים הגדולים שהיו אם היה משחק ביורוליג.

שי אבן צור
09/08/2024 10:39:20

כל מה שבוגדנוביץ' צריך זה לשחק בקונטנדרית
מישהו כתב את זה כאן וצדק 100%

Air Canada
Air Canada
09/08/2024 10:44:00

תודה רבה מנחם. האמריקאים פשוט מביכים כמעט להפסיד לקבוצה של סופרסטאר אחד שחקן משלים וחבורת שחקני יורוליג טובים במקרה הטוב זאת פשוט בושה. כמובן שעכשיו מה שבעיקר אומרים זה כמה שהם כוכבים גדולים שהם חזרו מפיגור כזה אבל צריך להבין שבלי יוקיץ' ובוגדנוביץ לא בטוח שסרביה לוקחת אליפות בישראל ואם חבורה של סופרסטארים בקושי מנצחת אותם זאת בושה ומביך מאוד

גיא הירוק
09/08/2024 10:47:59
Reply to  Air Canada

אממ
סגנית אלופת העולם. וזה ללא ה-MVP המכהן.

Air Canada
Air Canada
09/08/2024 11:10:05

עדיין תסתכל על הסגל כפרטים מול 11 אולסטרים גם אם אתה מוסיף להם את ג'ורדן במקום בוגדן ואת יוקיץ הם עדיין צריכים להיות מובסים נגד 11 אולסטרים שרובם סופרסטארים

עידו גילרי
09/08/2024 11:12:07
Reply to  Air Canada

זו הסתכלות עקומה על כישרון קבוצתי כאיזה סכום ישיר של כל חברי הקבוצה.

גיא הירוק
09/08/2024 11:18:36
Reply to  Air Canada

א. אין ספק שהאמריקאים היו פייבוריטים ברורים.
ב. ועדיין, זה כדורסל. לא עולים לפרקט 11 שחקנים, עולים לשחק 5.
ג. אחד מאותם 5 של הסרבים הוא ה-MVP המכהן שזכה בתואר ב-3 מ-4 השנים האחרונות.
ד. בוגדנוביץ' הראה שבמיטבו הוא פוטנציאל אול סטאר.
ה. כאמור, זה כדורסל. ענף קבוצתי. ובסעיף זה יש לנבחרת האמריקאית חסרון עצום מול כמעט כל נבחרת אירופאית.

אז, לא (לפחות לטעמי, לא).
פער הכוחות הוא לא ברמה של "תבוסה" בכל פעם.
הפער קטן בהרבה.
השנה כבר לא 1992
ב-92, 2 חמישיות ה-All NBA הראשונות היו אמריקאים ושחקו במדי הנבחרת.
ב-24, 4 שחקנים מהחמישייה הראשונה הם "שאר העולם".

Ari
Ari
09/08/2024 11:46:21

"סגנית אלופת העולם" דמגוגיה..
כי ארה"ב היא בכמה רמות מעל כל העולם.
הפער עצום כשיש לך שני גאנרים היסטוריים בחמישייה (קרי ודוראנט) מנהל משחק היסטורי (לברון) ואז אוסף אולסטארים וסופרסטארים בלתי נגמר (שים לב: אולסטארים מוכחים לא "פוטנציאל אולסטאר").
מה יש לסרביה מעבר ליוקיץ'?
בדיחה באופן יחסי.
ההבדל הוא ברמת האימון והגישה.
מרוב שהאמריקאים טובים הם משחקים בהילוך ראשון והם בטוחים שהכדור יכנס בקלילות, כשממול מגיעה חבורה נועזת ומאומנת (בתוספת יום טוב השלוש) פתאום המשחק מסתבך ונכנסים לבור.

גיא הירוק
09/08/2024 11:51:01
Reply to  Ari

אני חושב שאתה צריך לבדוק במילון את משמעות המילה דמגוגיה.

אז, לא. לא דמגוגיה. עובדה.
סיימו לפני ארה"ב באליפות העולם.
בהרכב ללא יוקיץ'.
אפשר לשנמך ולזלזל,
אבל זה לא משנה את העובדות –
הפערים קטנים מאי פעם,
עילית הכדורסל היא כבר לא נחלתם הבלעדית של האמריקאים.
זוכר כמה הפרש נגמר המשחק שלהם על מדליית זהב באולימפיאדה האחרונה?
(רמז: צמוד בהרבה מהפער אותו אתה מתאר)

Ari
Ari
09/08/2024 14:00:28

אינני משנמך,
ארה"ב הרבה הרבה יותר טובים -אינדבדואלית- על כל עמדה.
תבדוק את עצמך,
קח את הרוסטר של סרביה (כל ה-12!)
איפה כל אחד יבחר בדראפט?
עכשיו תקח את הרוסטר של ארה"ב (כולל אחד בשם טייטום האלוף הטרי שאפילו לא שיחק)
כמה מהם בחירה ראשונה?
אז כן יש פה הרבה דמגוגיה,
ארה"ב טובים בשנות אור, כל ההבדל הוא ברמת האימון והמחוייבות.
סרביה באה לטרוף, ארה"ב באה לנשנש.

Last edited 1 month ago by Ari
Air Canada
Air Canada
09/08/2024 19:13:11

ב2016 מכבי ראשון לציון זכו באליפות המדינה מישהו חשב שהם היו הכי טובים באותה עונה- ממש לא. אי אפשר לתת לטורניר נוקאאוט משקל ככ גדול. סרביה נבחרת מצוינת בטופ בעולם ללא ארהב. אבל מה לעשות שיש את ארהב בעולם והם נבחרת עם עומק מטורף וכמות כישרון שכל נבחרת אחרת תחתום על רבע ממנה. העובדה שסרביה סגנית אלופת העולם לא משנה את העובדה שהאמריקאים היו צריכים לגמור את המשחק לפני שהוא התחיל

גיא הירוק
09/08/2024 19:34:34
Reply to  Air Canada

המילה "עובדה" גדולה מדי…
גם במשחק על הזהב מול צרפת בטוקיו זה הלך קשה.
יש המון סיבות לפערים שצומצמו,
אבל אם בעובדות עסקינן –
אז העובדות הן שבעשור האחרון גם כאשר האמריקאים זוכים זה לא מגיע בקלות,
ולא כל משחק נגמר לפני שהתחיל.
דרך אגב,
כן. סגנית אלופת העולם. ללא ה-mvp.
קבוצה.

Air Canada
Air Canada
09/08/2024 20:03:19

גם אם הם סגנית אלופת העולם האמריקאים צריכים לנצח אותם בסגל כזה עם יד קשורה מאוחרי הגב. להגיד שבעשור האחרון האמריקאים מתקשים למרות קבוצות האולסטרים שהן שולחות זה לא משנה מ2 סיבות:
1. הקבוצה הזאת טובה בהרבה מכל נבחרת אמריקאית בשנים האחרונות
2. גם הנבחרות של השנים האחרונות חייבות להביס כל נבחרת וזה שזה לא קרה זאת גם בושה. זה פחות מביך כי הקבוצה האמריקאית פחות טובה מעכשיו.

דה שוט
09/08/2024 10:44:46

סטיב קר הוא בושה לכדורסל. אחד המאמנים המעוטרים בהיסטוריה שמוכיח שוב ושוב כמה הוא גרוע וכמה הצלחה של מאמן בארה״ב היא פוליטיקה נטו!!!!
חמישיות לא ראויות, החלפת חמישיות שלמות, זלזול מוחלט בכל הסובבים אותו וביריבות, אפס יכולת תגובה בזמן אמת, ייבוש של דוראנט ואמביד, השפלת טייטום ובראון…
נגמרו המילים.
כל מאמן אחר היה גומר את המשחק אתמול במחצית. ההפרש ברבע הרביעי הוא הפער האמיתי בין הנבחרות.
וסטף – הגדול בדורו.

Last edited 1 month ago by דה שוט
גיא הירוק
09/08/2024 10:53:17
Reply to  דה שוט

אני מסכים עם לא מעט מהביקורת על קר,
אבל הזילזול בסרבים לא במקום.
סיימו 2 באליפות העולם האחרונה ללא יוקיץ',
בדרך ניצחו את קנדה עם שג"א.
מדובר בקבוצה מאומנת היטב עם שחקנים שרגילים לשחק יחד כבר שנים,
עם טונות של כישרון, ניסיון וקשיחות.

גיא הירוק
09/08/2024 10:58:11
Reply to  דה שוט

דרך אגב,
קלטת שסטיב קר הגיע למשחק עם גרביים ירוקות!!!
כמעט במו רגליו הפסיד את המשחק, האנטישמי!

דה שוט
09/08/2024 11:17:20

א. צודק חלילה לזלזל בסרבים זה סתם צורת דיבור. בסדרה אני לא חושב שסרביה יכולה לקחת משחק. אולי רק עם קהל בית פאנאטי וגם זה לא בטוח.
ב. אחרי כל הפוליטיקה ומשחקי החברה (ביטוי מעולה) שסטיב קר הציג – עדיין יש למישהו כאן ספק בזה שהסיבה שכספי נחתך הייתה פוליטית?

עידו גילרי
09/08/2024 11:21:04
Reply to  דה שוט

חחח, איזה הזוי אתה.

דה שוט
09/08/2024 11:23:46

די… אין יותר שקוף מזה. איפה קווין קוק? מאז 2018 אבדו עקבותיו. אחרי כל מה שראית כאן (כולל ההעדפה ההזויה של ווייט על פני בראון) אתה עדיין מפקפק בזה? לא באמת…

עידו גילרי
09/08/2024 11:27:33
Reply to  דה שוט

אין לי כח להסביר לך שוב את כל הגורמים שמראש בגללם אמרנו לך שכספי ייחתך.
רמז – למאמן היה מעט מאד סיי בנוגע אליהם.
ומילה לסיום – סטיב קר הרבה יותר בן אדם מכל הגולשים כאן שמלכלכים עליו בלי הכרה. כן כולל אותך.

דה שוט
09/08/2024 19:27:10

כן כי אתה מכיר את כולם
חחחחח
יש לך את הדברים שאמרת ביותר pc ?
סרביה חזקים כמעט כמו ארהב, סטיב קר אדם נחמד, כל השיקולים תמיד מקצועיים, ולברון רק בא לשחק בשביל המולדת…

עידו גילרי
09/08/2024 19:36:29
Reply to  דה שוט

ברור בוא נזרוק עוד כמה אנשי קש כי אתה יודע נכון? כל הכבוד אתה מתקרב למדרגת שמעון רק עוד קצת מאמץ.
אבל זה רק בגלל שאני מביא איתי חבילה.

דה שוט
09/08/2024 22:09:12

חחחח אני מסכים עם שמעון בכל מה שקשור לכדורסל – תוריד רק מע״מ.
בכדורגל 50% קודם שיכיר בגדולתו של ניימאר.
ולא נעים להודות אבל לכולנו יש חבילה… ההכרה בה עוזרת להתמודד איתה. לפחות לעניות דעתי

NBA בדם
09/08/2024 11:28:19
Reply to  דה שוט

איפה עקבותיו של כספי מאס הקדנציה בגולדן?
לא עשה הרבה, אך נפצע המון

Last edited 1 month ago by NBA בדם
דה שוט
09/08/2024 22:06:48
Reply to  NBA בדם

היה חסר להם מול יוסטון.

NBA בדם
09/08/2024 11:25:44
Reply to  דה שוט

כספי נחתך כי בגולדן הוא בקושי זרק מ3, והם רצו גארד מחליף לסטף בפלייאוף (קווין קוק).

דה שוט
09/08/2024 11:27:03
Reply to  NBA בדם

כן בטח…
כספי נחתך כי הוא ישראלי
אין כאן שום עניין מקצועי.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:33:47
Reply to  דה שוט

שמע, לך לפסיכולוג. יש לך תסביר רדיפה לאומי.

דה שוט
09/08/2024 11:49:35

יום אחד האמת תיחשף. אני הראשון שדיבר על מלחמות אגו (מובנות) בין סטף וקיידי ואחרי שכולם לעגו לי פה – זה נחשף רישמית. יש לי סבלנות
🙂

עידו גילרי
09/08/2024 11:51:38
Reply to  דה שוט

"נחשף רשמית"

שי אבן צור
09/08/2024 12:31:57

ועורר סערה רבתי במוחו של דה שוט

שי אבן צור
09/08/2024 12:34:35
Reply to  דה שוט

זה אותו כספי שהעביר חלק לא מבוטל בקריירה בגריפת שכר מינימום, תוך כדי שהוא יושב על קצה הספסל אבל "מוכן ומזומן לעשות כל מה שיבקשו ממנו" ומתואר כ"גורם מאוד חיובי בחדר ההלבשה"?

דה שוט
09/08/2024 15:07:01

כדברי גילרי – תמשיכו לספר לעצמכם סיפורים

NBA בדם
09/08/2024 11:00:55
Reply to  דה שוט

סטיב קר סמרטוט עם המשחקי חברה והחוסר יכולת לזהות סיטואציות, אבל ששבסקי לדוגמא ליגה אחרת ממנו.
לא היה דופק חשבון בלרצות שחקנים, והיה מוציא 200% יותר מהכישרון האמריקאי (גם הזימונים היו אחרים).
סטף נתן משחק אלוהי בנבחרת במעמד הכי גדול, אבל לפני זה צריך לזכור שהוא היה לא טוב.
זה ממש לא יכול לכסות על קריירת nba בת 20 שנה הרבה יותר גדולה ועשירה. בנוסף שללברון בארון יש עוד 2 מדליות אולימפיות לעומת סטף שזוהי הראשונה שלו במידה ויזכו.
הוא השני בדורו אחרי המלך בפער ברור.

דה שוט
09/08/2024 11:18:38
Reply to  NBA בדם

לברון אדיר וגדול ושינה הרבה דברים – אבל הוא בעיקר מכונת היח״צ הגדולה בדורו…

NBA בדם
09/08/2024 11:23:08
Reply to  דה שוט

לברון מכונת יח"צ גדולה, אבל כשחקן הוא עוד יותר גדול מהמכונה.
בהחלט יש לו על מה.

דה שוט
09/08/2024 11:28:21
Reply to  NBA בדם

הוא שחקן גדול והשמאלית בקלאץ׳ הייתה נהדרת. אני מעדיף את סטף על פניו (וגם את דוראנט)

NBA בדם
09/08/2024 11:31:04
Reply to  דה שוט

מה מעדיף היסטורית?
גם אמא שלהם תבחר בלברון
בכל רזומה הישגים קבוצתיים או אישיים הוא עליון עליהם בלי שאלה

גיא הירוק
09/08/2024 11:28:45
Reply to  דה שוט

אין לי שום בעיה עם הבחירה שלך בקרי הגדול בדורו, כמו כל דירוג זו בחירה סובייקטיבית לחלוטין.
אישית, אני בוחר בלברון.

גם אין בכלל שאלה שהבן אדם מתפעל מכונת יח"צ מסיבית, זה חלק מהותי מההכנסות שלו.

אבל אפילו לא בצחוק,
המשפט "הוא בעיקר מכונת היח"צ הגדולה בדורה" לא מתקרב למציאות.
הבן אדם לקראת עונתו ה-22 בליגה,
והוא עדיין מציג כדורסל ברמת All NBA
לא היה, אף פעם, שחקן כדורסל נוסף שבגילו הציג כזה כדורסל.
בדור שלו אין שחקן נוסף עם הישגים מצטברים רבים כל כך.

דה שוט
09/08/2024 11:50:39

הכל נכון. ולא שולל את מה שאמרתי
🙂

שי אבן צור
09/08/2024 12:30:40

נו באמת, גיא!
לא ראית שהדרייב שהעלה את היתרון ל 3 מייד אחרי השלשה של קרי בוצע ע"י הולוגרמה???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אול nba חחח קליר פאת מהלך עושים לו מפני שיבה תברח.
20 שנות קליר פאת שיווק שיפוט מתי עשו לו בדיקת חומרים לאחרונה?
באןלימפיאדה יקחו אותו לבדיקה? 😄

אור
אור
09/08/2024 16:48:21

ולכולם חוץ ממנו עושים בדיקת חומרים?
קדימה יש לך עוד שטויות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

עושים כן. לזוכים לוקחים אותם לבדיקות בענפים אחרים.
מתי לברון עשה בדיקת חומרים בwwe לאחרונה רוצה לנחש?
מהמר על שנת 2003

אור
אור
09/08/2024 19:29:13

בד"כ אתה סתם חרטטן אבל פה אתה גם חסר מושג. שילוב מנצח

Last edited 1 month ago by אור
גיא הירוק
09/08/2024 19:43:03
Reply to  אור

מועמד בכיר לשחק ב-
קלולס 2: צא מהראש שלי!

גיא הירוק
09/08/2024 16:59:59

ברור!
יקחו אותו לבדיקה האם הנדלן שהוא מחזיק אצלך בראש רשום בטאבו כחוק…

הגיעה האולימפיאדה ולברון בגיל 40 קולע באותה קלות כמו ב-NBA
גם הסרבים מאפשרים קליר פאת'????

פשוט ענק, איך שכל הנרטיבים שלך מתנפצים למול המציאות.
עוד יותר משמע איך שאתה לא משחרר מהנרטיב,
דבקות במטרה!
שאפו!

NBA בדם
09/08/2024 17:05:46

נהדר ומדוייק!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סרביה זה קליר פאת אבל קולע כמו בwwe? ההממוצע שלו חצי מהwwe 😁 וזה שהוא עוד מוקף סטארים תאר לך אותו ביורוליג בלי כוכבי על לידו קלינג קלינג קלינג

גיא הירוק
09/08/2024 19:40:38

לברון מוביל את ארה"ב בנקודות למשחק באליפות הזו כאשר הוא קולע ב-67.4%

הממוצע שלו לכמות הדקות שהוא משחק ב-nba הוא 22 נקודות ו-12.5 אסיסטים.

הנרטיב שלך טבע, התרסק ועדיין הצליח להישרף עד אפר.
מרשים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף נרטיב לא מתנפץ זה בדמיון שלכם.
פיבא 14 נק בwwe עם 28 נק הבדל עצום.
הסטט שלו בפיבא גם משופר כי שיחק נגד ברזיל סודן פורטו ריקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הכי גדול בדור הנוכחי זה סטף. מכונת כדורסל, מתמודד עם הגנות רצח עליו.
גם את דוראנט אני לוקח על השקץ קל

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 14:21:22
Reply to  NBA בדם

מתי ששבסקי הוציא 200% מהכשרון שיש לו?אולי בשנות ה80 בשנות ה2000 עד שפרש הוא קיבל כמות אדירה של כשרונות שלא ידע למצות את הפוטנציאל שלהם

NBA בדם
09/08/2024 14:27:22

הנבחרות שלו דרסו כמעט כל משחק באולימפיאדה (צריך להגיד שהסגל ארה"ב בתקופתו היה טוב משמעותית מהיום, אבל עדיין), והתמודדו ספרד 08' וספרד 12' שהם היו ברמה אחרת מסרביה או כל נבחרת אחרת בטורניר הנוכחי.
אצלו היו היררכיות ברורות ולא משחקי חברה שכמעט עלו בהפסד לסרביה.
לא היה דופק חשבון לשחקן שהוא חושב שהוא לא מתאים.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 14:55:53
Reply to  NBA בדם

אתה צוחק? מתי לספרד היה שחקן בקליאבר MVP?

אין בכלל מקום להשוות את הסגלים של 2008 ו2012 ששניהם החזיקו בMVP ב2-3 השחקנים הטובים בעולם בשיאם, לעומת הנבחרת הנוכחית שמובלת בידי שחקנים שתכו נכנסים לעשור החמישי בחייהם.

גם קר המושמץ היה לוקח זהב בשינה עם הנבחרות הללו כיוון שגודל הפערים היה עצום.

כמה שחקני חמישייה ראשונה יש לנבחרת הנוכחי? כמה שחקני חמישייה שנייה?

בכללי ששבסקי בערך מאמצע שנות ה90 למרות ההשגים בנבחרת לא ניצל רבע מהכשרון שקיבל בדוק.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
09/08/2024 15:06:42

לא היה לה שחקן בקליבר mvp, אבל היה לה את פאו ומארק גאסול, רוביו, רודי פרננדס, נבארו, פליפה רייס, חימנז. הם היו יותר איכותיים מסרביה בגמרים הללו.
זה שהנבחרת האמריקאית הנוכחית פחות טובה מ 08' או 12' זה ידוע, אבל ספרד הייתה יריבה חזקה הרבה יותר.
ששבסקי לא היה מעלה את דוראנט מהספסל זה בטוח.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/08/2024 15:28:25
Reply to  NBA בדם

שוב אתה כותב סיסמאות ואין קשר לניהול הגרוע של קר אתמול. יוקיץ אחד וסביבו קלעים שווה הרבה יותר מאחים גאסול.

ההבדלים בין הנבחרת של 2008 2012 ביחס לעולם עצומים, הנבחרת הנוכחית לא מחזיקה שום מגב סופרסטאר בשיאו, במשחק נתון הכל יכול לקרות, אם לקר היה את קרי לברון ודוראנט צעירים בכמה שנים הוא לא היה צריך חמישה שחקנים אתמול

NBA בדם
09/08/2024 15:42:32

האחים גאסול בנבחרת ספרד שווים בנזק שלהם יחדיו ליוקיץ'.
רוביו מנהל משחק בחסד, נבארו צלף על, פרננדס היה אז כוכב עולה, פליפה רייס עושה קצת מהכל, חימנז קלע את המצבים הפתוחים שסידרו לו חבריו.
זה יותר כלים מסרביה.
לא זכור לי ששבסקי נקלע לפיגור 17 ובנס יצא עם ידו,על העליונה.
ספרד היו אדירים בשני הגמרים הללו ונתנו פייט, אבל ארה"ב לא נקלעה למצב של הדחה ממשית, גם אם לא הביסה.
בשורה התחתונה סטיב קר כמעט והפסיד את המשחק בגלל ההתעקשות שדוראנט יעלה מהספסל, (בגלל החמישיות המקובעות שלו ),והחוסר יכולת שלו לזהות סיטואציות כמו במקרה שיוקיץ' התעלל בדיוויס ובאם, ולא נתן מספיק דקות לאמביד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ספרד 08 זה הנבחרת הכי חזקה אי פעם למעט נבחרות ארהב. הם היו מנגבים את סרביה הנוכחית. היו עוד נבחרות מעולות אז לא פחות מהיום. לא לדבר שטויות

NBA בדם
09/08/2024 16:25:50

כמובן
אחרי ספרד 08', סגניתה בכח הלא אמריקאי זה ספרד 12'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אכן

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:12:29
Reply to  דה שוט

אתה סותר את עצמך. אף מאמן לא יכול להיות גרוע אם הקבוצה שלו זוכה ב 4 אליפויות עם 3 הרכבים שונים.ההתמחות שלו זה ניהול אגואים. בדרך כלל מציח יותר לעיתים יש גליצים. טיטום למשל. הבחור לא קלט את הלקח מאינגרם. אם אתה דוגר על הכדור קר לא יתן לך לשחק. טיטום היה יכול לוותר מראש בתירוץ שהוא עייף ומעדיף לנוח בקיץ ולהתכונן לעוד אליפות. זה בדיוק מה שקרי עשה ב 2016.
.
אני רוצה להזכיר שלקר יש 3 עוזרי מאמן מנוסים ולמרות הנימוס האמריקאי וההבנה של כללי המשחק אני חושב שאם הם היו חלוקים עליו באופן יסודי הם לא היו נראים כל כך שלווים.

דה שוט
09/08/2024 11:20:39

אני חולק עליך. כל מאמן היה לוקח אליפויות עם סטף ודוראנט. מצטער, אין לי שום הערכה לסטיב קר, תמיד טענתי שהוא בלוף, זחוח, שחצן ואנטי ישראלי.

Last edited 1 month ago by דה שוט
NBA בדם
09/08/2024 11:27:22
Reply to  דה שוט

תעזוב את האנטי ישראלי, תסתפק רק בבלוף, שחקן וזחוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

גם אנטי ישראלי זה נכון

רן הנרגן
רן הנרגן
09/08/2024 11:31:56
Reply to  דה שוט

ראיתי כמה מאמנים לקחו אליפויות עם דורנט ותמיד היה איתו לפחות שחקן אחד שנכנס למקום מאד גבוה בדירוגים.
נ.ב בשתיים מהאליפויות דוראנט לא היה בג"ס והסגל נחשב לחלש מבין אלו שבגמר.

דה שוט
09/08/2024 11:51:59

מסכים – ג״ס שיחקו כדורסל חדשני בזמנם וזה גם על קר. אבל זה היה מזמן והיה בעיקר קרי – כוכב העל היחיד(!!!) בהיסטוריה שזז ללא כדור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני איתך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם סטף ודוראנט גם אם אני שם עכבר בתור מאמן או בובת מיקי מאוס הם זוכים. חכמה גדולה.
יש לו חלק גדול באליפות 15 בהחלט אז מאז הוא בירידה הוא מאמן של שיטה אחת.
ב22 סטף ניצח לבד אין לזה שום קשר אליו.

שי אבן צור
09/08/2024 11:49:41
Reply to  דה שוט

יה רייט
10 שנות פעילות
6 גמרים
4 אליפויות

בושה!!!!!!!!!

מוזמן לחרטט ולוואטאף (מלשון what if) כאוות נפשך אבל תזכור תמיד:

תוצאות > חוסר תוצאות + הסברים/חירטוטים הכי משכנעים/הגיוניים בעולם

תתמודד

נ.ב. הוא גם אחלה בנאדם ומענטש גדול

דה שוט
09/08/2024 15:08:28

הראשון נגד דלבדובה ומוזגוב השניים הבאים עם דוראנט וסטף האחרון בזכות סטף.

גיא הירוק
09/08/2024 15:17:50
Reply to  דה שוט

מדהים איך אתה מצליח לשנמך כל אליפות כאשר יש צורך לשאת נרטיב.
איך זה מסתדר?
כאשר זה לברון –
המזרח מסריח.
כאשר זה קר –
לא משנה שהקבוצה עברה את המערב,
זה נגד דלבדובה בגמר…
אנחנו בעידן בו משתמשים בקלות מדי במילה דמגוגיה.
אז נקרא לזה "דמגוגיה ספורטיבית".

דה שוט
09/08/2024 19:38:03

עברה את המערב פצוע – בכל יריבה היה כוכב ראשי פצוע.
סטיב קר הביא בשורה ב-2015 אבל זה בעיקר סטף.
הוא נכשל ב-2016 אחרי שקליי הציל אותו מול אוק סיטי, ב-2022 זה היה סטף לבד במדבר. בנבחרת הוא מביך – דוראנט מהספסל, החלפת חמישיות (זילזול ביריבה), השפלת שחקנים (טייטום, אמביד ש״לא מתאים נגד דרום סודן״)
הוא פרוגרסיבי בדיוק מהסוג שהתקשורת הכי אוהבת לאתרג, פוליטיקאי (לא הסכים לפגוש את טראמפ), טפלון (מעולם לא גינה טרור מוסלמי) וזחוח.
ובדמגוגיה אתה הרבה יותר טוב ממני (לא הואשמת בזה אפילו היום כאן למעלה?)

גיא הירוק
09/08/2024 19:53:21
Reply to  דה שוט

איך שאתה אוהב לטוות נרטיבים עם גרעין אמת והמון פנטזיה.
גולדן של 2015 הייתה הקבוצה החזקה בליגה.
סיימו עם ההתקפה וההגנה מס' 1.
קר לקח קבוצה טובה והפך אותה לאלופה.
ההגנה, זה קרי?
מה זה "קליי הציל אותו"?
יש לך את זה ביותר דמגוגיה (ספורטיבית)?
גולדן של 15' ו-16' הייתה קבוצה אדירה שהציגה שילוב של הגנה, התקפה, ספסל אדיר ושיטת משחק קוהרנטית ששילהבה את הדמיון של מיליוני אוהדים.
כן, קרי חלק קריטי בסיפור של האימפריה.
אבל לא היחיד.
היכולת למקסם את איגודאלה כפי שסטיב קר עשה, זה עבודת מאמן אדירה.
היכולת למקסם את בוגוט,
זה שיטת המשחק של קר.
לפי השיטה שלך,
אין מאמנים טובים. את כולם הצילו לאורך הדרך…

דה שוט
09/08/2024 21:06:35

אני לא יכול להיכנס לזה כעת לצערי.
לגבי מאמנים טובים – ראינו את הזן מאסטר בניקס ואת פופ בלי הטריו האהוב שלו.
זה השחקנים, המאמנים שם בעיקר מנסים לא להפריע.
וג״ס 16 עברו את אוק בפוקס והפסידו ללברון אחרי 1:3

שי אבן צור
09/08/2024 20:23:04
Reply to  דה שוט

בקשר ל "מעולם לא גינה טרור מוסלמי" –
אבא שלו נרצח בביירות בידי ארגון ג'יהאד איסלאמי שהחברים שלו היו ממקימי החיזבאללה

אני מניח שהוא תומך טרור נלהב🤦🤦🤦

השנאה מעבירה אותך על דעתך, בחיי
זה כבר אפילו לא מצחיק

דה שוט
09/08/2024 21:03:24

תביא ציטוט שלו מהשנים האחרונות (לברון גינה את 7 באוקטובר) מי אמר שהוא תומך טרור נלהב? אתה מנהל כאן דיון עם עצמך 🙂

שי אבן צור
09/08/2024 21:21:57
Reply to  דה שוט

ואם הוא לא התבטא בנושא, מה אתה מסיק מזה בדיוק?
האם כל מאמני הליגה התבטאו בנושא ורק הוא נמנע?
מה אתה רוצה בעצם?

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
דה שוט
09/08/2024 22:04:02

הוא התבטא על אירועים בארה״ב והתנגד לפגוש את טראמפ. הוא לא מפחד להיות פוליטי כשצריך. הוא יותר תקשורתי ממאמנים אחרים. אבל עזוב. זה ויכוח מיותר. שנינו מבוצרים 😀 הכל טוב. העיקר שארה״ב ניצחה וסטף נצץ. גם לברון היה טוב והשמאלית בסוף הייתה נהדרת.

שי אבן צור
09/08/2024 23:12:56
Reply to  דה שוט

ואם הוא בוחר להתבטא ולפעול בנושאים מסוימים ובנושא הזה לא, איפה זה פוגש אותך? מה זה אומר לך?
SMH

שי אבן צור
09/08/2024 15:20:54
Reply to  דה שוט

טוב, זה כבר באמת פאתטי

אור
אור
09/08/2024 15:13:39
Reply to  דה שוט

מה לגבי זה שכל הנירטיבים שלך על לברון מפריע לחברים שלו התנפצו חבריקו?

גיא הירוק
09/08/2024 15:26:11
Reply to  אור

הם גם ממש מדוכאים בכל דקה שלו על הפרקט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מה התנפץ כולם יודעים שהתאגיד יקבל את הmvp כבר דאגו לזה.
כולם בנבחרת נבחרו להיות שפוטים שלו.
טייטום בטח מבסוט אש😉

גיא הירוק
09/08/2024 17:02:52

מיגל דה סרוואנטס לא יכל לכתוב מאבק הירואי כזה בתחנות רוח ביותר התלהבות…

דה שוט
09/08/2024 19:41:48
Reply to  אור

זה לא על משחק ספציפי – זה על רוח של נבחרת. בלעדיו בכללי הנבחרת הייתה יותר טובה. ספציפית אתמול, כשהוא האב המייסד והכל נעשה בדברו (דוראנט על הספסל?!!) אז היו צריכים אותו ושמחתי שהוא היה טוב בסוף וניצחו. אין לי כוח להסביר את עצמי – ארה״ב הזו לא הייתה אמורה להגיע למשחק צמוד כזה. ראה אולימפיאדה קודמת

גיא הירוק
09/08/2024 19:59:38
Reply to  דה שוט

אוף,
הזיכרון שלך באמת כזה קצר?
מול צרפת בגמר טוקיו, ארה"ב הובילו רק ב-3 הפרש 5 דקות לסיום.

דה שוט
09/08/2024 20:07:57

נכון. בגמר. ולא היו בפיגור 17 ולא מינוס 14 בסוף רבע שלישי, ולא היו אמביד וסטף ולברון ואנט, והשלוש הפרש הזה לא החזיק הרבה זמן.
אחלה דמגוגיה ד״א… מוסווית היטב…

גיא הירוק
09/08/2024 20:14:01
Reply to  דה שוט

נכון, בגמר.
לא מול סרביה עם יוקיץ' (ה-mvp, להזכיר לך).
לא היה בפיגור 14,
היו 5 דקות לסיום ביתרון 3.
בדיוק כמו במשחק האחרון.

הרוח של הנבחרת…
זה הכל הגרביים הירוקות של קר! בושה!

דה שוט
09/08/2024 21:00:49

איפה יש יותר נדלן (לתפיסתך):
לברון בראש של שמעון?
נעליים בראש שלך?
😀
ולהצמיד mvp לשם של יוקיץ׳ בכל הזדמנות זאת (שוב) דמגוגיה
בשורה התחתונה – נבחרת הרבה יותר חלשה על הנייר עברה אולימפיאדה בלי טראומות ודרמות ובלי משחקים הירואיים ״לפנתיאון״ בשונה מהנבחרת הנוצצת של לברון.
הוא רק מפריע

דוקטור רזי הופמן
09/08/2024 17:45:54
Reply to  דה שוט

צודק

Jonathan
09/08/2024 11:19:17

מבסוט ש אמריקאים ניצחו ועצוב שהסרבים הפסידו.
בעיקר שמח שראיתי משחק כזה אדיר.
היה שלב כשהסרבים הובילו כאילו בביטחה שהיה ברור שהולך להיגמר להם האוויר.
.
סטף במשחק אדיר אבל אם מכלול הגארדים של ארה"ב ישחק מול הצרפתים כמו שהוא שיחק מול הסרבים אז זה יגמר בהפסד. לצרפתים אין יוקיץ' אבל לאמביד יהיה קשה לקלוע מעל וומבי וגובר
.
תודה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

גובר זה המטלית של אמביד אבל גובר לא יראה הרבה דק

trusttheprocess
trusttheprocess
09/08/2024 17:05:13

אמביד קלע 70 על וומבי

Jonathan
09/08/2024 19:19:08

משחק עונה רגילה זה לא כמו פלייאוף/זהב

NFS
NFS
09/08/2024 12:14:46

11 הפרש לסרביה, 7 דקות לסיום.
יוקיץ מקבל כדור לשלוש על האמצע, חופשי לגמרי – מחטיא שוב.
בצד השני עבירה של יוקיץ' על דיוויס, רביעית, כשדוראנט קולע שלשה. כדור של ארה"ב מהצד, שלשה של בוקר – 5 הפרש.
זה הסיקוונס שלדעתי הפסיד לסרביה את המשחק.

Last edited 1 month ago by NFS
עידו גילרי
09/08/2024 12:25:58
Reply to  NFS

החוק הזה אגב לא מפריע לך?
אני ממש מקווה שישנו אותו.

NFS
NFS
09/08/2024 13:36:43

מאוד מפריע – חוק לא ספורטיבי עם לוגיקה עקומה לגמרי

עידו גילרי
09/08/2024 13:54:43
Reply to  NFS

אז שירשם יתרון לחוקי NBA בבקשה…

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אור
אור
09/08/2024 15:14:31

מה צריך להיות במקום? עשה עבירה על שחקן בזמן שאחר קלע

עידו גילרי
09/08/2024 15:20:14
Reply to  אור

כמו בnba, אנד וואן.

אור
אור
09/08/2024 15:27:11

מקבל. זה די נדיר לא ידעתי מה החוקים שם

NFS
NFS
09/08/2024 12:24:25

מיצ'יץ' אגב צריך לחזור לאירופה.
אין לו באמת מה לחפש בנ.ב.א – הוא לא ברמה הזאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אמת

Yinon Yavor
09/08/2024 13:16:37

ה-מהלך היה לשים את דוראנט בהגנה על מוביל הכדור (מיציץ). לא נתן לו לראות אור יום וסגר לו את נתיבי המסירה. זה שיבש לחלוטין את הסכמות ההתקפיות של סרביה.
הוא באמת יותר אתלט וגבוה מגארדים אחרים שלהם ולכן יכול להתמודד טוב יותר עם השמירה. אבל פשוט היה צריך לתת למישהו אחר להוביל כדור. אפילו להכניס לשם כך את אברמוביץ, כי זה שיבש לחלוטין את המשחק שלהם ולא אפשר להם להניע את הכדור לנקודות שבהן הם אפקטיביים.

אבג
אבג
09/08/2024 14:30:26

לא מבין את האנשים פה.
לברון עד עכשיו ה אמויפי של כל הטורניר.
אמביד, בדיוק כמו שקר אמר, יצטרכו אותו כשלנבחרת השנייה יש סנטר וכך היה.
סרביה נבחרת משמעותית פחות מוכשרת אבל לגביע חוקים משלו וכשהשלשות נכנסות אז זה נראה אחרת. השלשות לא ייכנסו ככה בהכרח במשחקים הבאים.
טייטום יובש כי הוא לא מספיק טוב. יכל אתמול לשחק במקום דוראנט שהיה חלש שלושת רבעי משחק אבל בסוף קר מאמין בדוראנט ובסוף דוראנט היה ענק.
האמריקאים כמובן מסתמכים על יכולת אישית ובצדק, למה לא?

asaf
09/08/2024 15:33:44

אחלה מעורב מנחם. אישית רציתי בניצחון סרבי בשביל הכדורסל הקבוצתי ופחות האישי.
לסטף היו תוכניות אחרות. הגיע לטורניר בדיוק שהיו צריכים אותו.

עידו גילרי
09/08/2024 15:39:48
Reply to  asaf

אפשר אולי לקבל הסבר מה אישי בכדורסל של הנבחרת האמריקאית לעומת הסרבית?

asaf
09/08/2024 19:50:11

הכדור נע יותר לפחות ממה שראיתי אתמול בשתי הקבוצות , יותר תרגילים שמבוססים על זה. ברור שיש הסתמכות על כשרון אישי אצל האמריקאים זה בעיניי בולט יותר והרבה אחד על אחד שזה היתרון שלהם אין אם זה בעיה בסוף כי זה ניצול היתרונות אני פחות אוהב.

עידו גילרי
09/08/2024 20:02:39
Reply to  asaf

זה היה בעיקר בדקות האחרונות שהאמריקאים הלכו לאחד על אחד.
הקבוצה הזו מניעה כדור מאד יפה וסטף בכלל מפרפר.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
amoshi
amoshi
09/08/2024 17:37:11

אני בעד ארצות הברית, ושמח שהם ראשונים בטבלת המדליות, היסטורית אין מה להשוות את היחס שלהם אלינו לשאר מדינות העולם. רק בכדורסל בגלל השחצנות הדיבור והתנועות הגסות אני נגדם.

אשך טמיר המקורי
09/08/2024 18:11:38
Reply to  amoshi

.

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/08/2024 18:12:46

143 מבואסים בניצחון ארה"ב
133 שמחים בנצחונם
באחוזים זה יוצא 85% בעדם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון גיימס באולימפיקס שמוקף כוכבים ומול סודן וכאלה 14 נק למשחק בwwe פי 2 רק תקלטו את הקליר פאת בwwe
וגיא מנסה לערבב אותנו שקולע באותה קלות.
במסלול הקנדי היה עם 10 נק למשחק או משהו כזה.
גיא מתלהב,מכמה סלים על פטרושב מוכר סיפור שסרביה חיות הגנה 😆😆

גיא הירוק
09/08/2024 19:45:07

מה לעשות,
לא משנה איך תנסה לסובב את הסיפור,
סרביה היא סגנית אלופת העולם.
להזכיר (מצער, ככה לשלוח את עמית נקש לאחד על אחד עם הנרטיב שלך) –
ניצחו ללא יוקיץ' את קנדה עם שג"א.