ענייני כדורסל: הארדן חתם על 80 מיליון/ מנחם לס

כריש במי השטפון מהוריקאן 'סנדי', אז כיצד ישחקו כדורסל?

יוסטון נתנה לג'יימס הארדן 80 מיליון ל-5 שנים

 

ג'יימס הארדן היה ב-STARTING LINEUP של היוסטון רוקטס במשחק הערב נגד דטרויט. אולי הוא לא היה יותר טוב מאשר היה באוקלהומה סיטי, אבל הוא היה הרבה יותר עשיר.. "יש לנו אותו לעונה הזאת, ואחרי זה לעוד חמש שנים", אמר מאמנו קווין מקהייל. אם הוא חתם ל-5 שנים אני לא יודע מאיפה בא למקהייל "ולעוד חמש שנים", אבל נניח לו. הוא הוסיף: "אני מבטיח לכם שלעולם לא נבוא יותר למחנה אימון עם 13 שחקנים חדשים".

יוסטון גם החליטה לקחת את האופציה שהיתה לה לעונה הבאה – 2013-2014 – על מרקוס מוריס ופטריק פטרסון. עם הארדן וג'רמי לין, יש להם בסיס למשהו. מנכ"ל הרוקטס דרל מוריי כינה את הארדן, "שחקן יסוד שעליו בנים בניין".

גולדן סטייט נתנה לסטיב קרי חוזה-המשך של 4 שנים על 44 מיליון

על ידי חוזה זה הגולדן סטייט הכריזה שסטיב קרי – להשתמש במילים של דרל מוריי – הוא 'שחקן יסוד' של הקבוצה. השני הוא אנדרו בוגוט, אם אי-פעם יבריא מפציעותיו. מה שאני לא מבין זה כיצד הגולדן סטייט נותנת חוזים כאלה לשחקנים שלא משחקים יותר מאשר הפ משחקים. קרי החמיץ 40 מ-66 משחקים בעונה שעברה. מספר נקודותיו בעונה שעברה היה קרייר-לאו (LOW, נמוך!) של 14.6 נק'. הוא חילק 5.3 וקטף 3.4. זה שווה 11 מיליון לעונה? כנראה שבגולדן סטייט בונים על ה-47% מהפארקט ו-40% מה-3 בשלוש העונות הראשונות, ומאמינים שהוא עדיין אחד הפיור שוטרס המעולים בליגה.

טבעת האליפות

טבעות האליפות שקיבלו שחקני מיאמי היט לפני המשחק נגד הסלטיקס הין הגדולות והיקרות מכל הטבעות לפני כן. כל טבעת כוללת 219 יהלומים קטנים. בטבעת שתי מילים, "ALL IN" בצד אחד, ו-"FAMILY" בצד השני, עם מצגת של גביע לארי או'בריאן, כולה עשוייה יהלומים.

תוספת לצוות השדרים של ESPN

ESPN הוסיפה את המאמן הוותיק פליפ סאונדרסת שפוטר ע"י הוושינגטון ויזרדס בעונה שעברה, ואת אנטוניו דייויס, שפרש מהליגה אחרי 13 עונות ב-2006, לצוות האנליסטים שלה. חברת השידור הוסיפה גם את השופט הידוע סטיב ג'בי לשמש כאנליסט חוקים, וכן הוסיפה ל-ESPN.ABC את ג'לן רוז וביל סימונס, העתונאי הידוע. TNT תישאר ללא שינוי עם צ'ארלס בארקלי, קני סמית', ושקיל אונ'יל, וכמובן ג'ונסון. ריק פוקס נוסף ל-NBA TV של טרנר, עם שאר הצוות, והערב הוא כבר מכסה את הספארס נגד ההורנטס עם מייק פרטלו.

איך יגיעו למשחק בברוקלין?

הליגה החליטה לפתוח את משחק הפתיחה באולם הברקליס סנטר בברוקלין מחר בערב למרות שקווי הרכבת התחתית IRA, D, C, ו-CC מוצפים מים, והרכבת לונג איילנד ריילרוד המגיעה לשם מלונג איילנד, לא תתחיל לפעול לפחות עוד שבוע. כמובן שסופת סנדי היא שגרמה לכל הבלגן. היריב? הניקס. לקהל לא תהיה אפשרות להגיע לאולם ממנהטן, מקווינס, ומחלקים אחרים של ברוקלין. במכונית הנסיעה היא עניין של שלוש שעות כי הבטרי טנל (המנהרה) מוצפת, והגשרים כל כך מפוקקים שכדי להגיע למשחק ממרכז מנהטן במכונית, הנסיעה תארוך 3 שעות לפחות. ייקח פחות זמן להגיע ברגל.
(ממש בסיום כתיבת הקטע נודע שראש העיר בלומברג ביקש מה-NBA לדחות את המשחק בגלל הצפת רכבות התחתית, והליגה נענתה לבקשתו)

ריק פיטינו יהיה איתנו כמה זמן

לואיוויל נתנה לריק פיטינו חוזה שלמעשה ישאירו כמאמן האוניברסיטה עד סוף הקריירה שלו. הוא קיבל הארכת חוזה עיד שנת 2022 החוזה כולל INCENTIVE על היבחרו ל-"מאמן השנה" ($100,000) ואליפות הביג איסט ($50,000). אלה לא בנוסים. אלה מספרים שהוספו למשכורת השנתית שלו, הווה אומר שלשכורתו – שאני מעריכה בסכום המסתובב סביב 4 מיליון, יתווספו עוד כמה פירורים בצורת $150,000 תוספת ל-4 מיליונים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. וכך כתב מנחם לפני כמה ימים:
    ג'יימס הארדן לא יהפוך לסופר-סטאר בכל מקרה. פשוט אין לו את זה. הוא תמיד יהיה שחקן ששי מצויין, אך שחקן חמישייה רגיל ביותר. הוא לא כוכב איך שלא תסתכל על זה.

    מנחם?????

    1. הלוואי שטעיתי.
      אבל כשאני עולה על הלייקרס אחרי דאלאס, אתה מתנפל "אתה מסיק מסקנות אחרי משחק אחד?". אבל בקשר להארדן אתה קופץ מהפופיק אחרי משחק אחד. לך מותר; לי אסור.

      1. דוקא אמרתי ששהניתוח שלך מצוין רק הוספתי שזה רק משחק אחד, ולגבי הארדן אני חשבתי שהוא כוכב גם כשהיה באוקלוהומה רק שם לא ניתנו לו המושכות כך שאני לא מסיק את זה רק מהמשחק הזה,
        וחוץ מזה באמת מותר לך הכל!!! (;

  2. הרשו לי לצטט את עצמי מהפוסט של מנחם על המשמעות האמיתית של הטרייד:
    "כולי תפילה שכול מה שאמרת נכון ושOKC תלך עד הסוף עם הקבוצה שנוצרה, אבל על דבר אחד אני לא מסכים. אני לא רואה שום סיבה למה הארדן לא יוכל להפוך לאול-סטאר אמיתי שמוביל קבוצה. הוא לא גימיק. יש לו את כל החבילה. מגן, חודר, מוביל כדור וקולע מכל הטווחים. ואחרי הגמר בשנה שעברה, ואחרי העסקה עכשיו יש לו הרבה מה להוכיח, והוא יעשה זאת."
    אתם הרי תזכירו לי את זה במידה והוא יפשל בסופו של דבר, אבל נראה לי שזה הולך לכיוון שלי…

    1. רק לצורך השוואה:
      שיא הזריקות הקודם שם הארדן היה 17. במשחקו הראשון ביוסטון הוא זרק לסל 25 פעמים!!! שיא האסיסטים הקודם היה 9. הלילה קיבלנו ממנו 12!!! מה לעשות, כדורסל משחקים עם כדור אחד (מעניין האם משהו ניסה לשחק פעם עם שני כדורים – אולי שווה לנסות) ובאוקלהומה צריך לחלוק אותו עם דוראנט ווסטברוק.

      אם האיש ממשיך לשחק ככה (אפילו 3/4 מככה), לא רק שיוכיח שהוא שווה את הכסף אלא אף יקבל הרבה יותר כסף בחוזה הבא שלו (מה שבאוקלהומה כנראה לא היה קורה).

  3. פשוט משחק מדהים של האיש והזקן , עדיין יהיה מענין לראות איך יתמודד מול עוגן הגנתי שיוצב מולו , אבל גם אני מכרסם את הכובע שלי
    אחרי אתמול , לא האמנתי שיש לו את זה…

  4. משחק מדהים עם מספרים של סופרסטאר בתצוגת ענק, אבל שם המשחק כאן הוא יציבות. עם כל הכבוד היריבה ממול הייתה דטרויט לא בדיוק מאריות הליגה, וסביר להניח שמעתה והלאה קבוצות יסמנו את המזוקן ככתובת לחיסול. הארדן יצטרך להרוויח את הרספקט לאורך זמן. כבר ראיתי במשך השנים לא מעט שחקנים שפתחו בסערה ודעכו די מהר כשהתברר שכל העסק גדול עליהם. אני לא טוען שלהארדן אין את זה, אלא רק שנצטרך להמתין לפני שקושרים לו כתרים על הראש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט