מעורב הופס ליום רביעי: תודה לכל הגולשים על רגיעה בתגובות / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: תודה לכל הגולשים על רגיעה בתגובות / מנחם לס

1.ארה"ב BASKETBALL ניצחה את בראזיל basquetebol בתוצאה 87-122

אולי העובדה שההתלהבות הגדולה ביותר באולם הייתה כשהכרוז הודיע שהשחיין הצרפתי ליאון מרצ'נד – גיבור האולימפיאדה ללא ספק – נמצא באולם, אז תבינו איזה משחק זה היה.

הרבע השני שהיה 15-30 לאמריקאים בריצת 0-15 היה כל מה שעליך לדעת על המשחק.

אבל כמה מילים בכ"ז.

האמריקאים נראו נהנים ממשחק זה יותר מכל האחרים, אולי משום שמשחק הברזילאים הוא הקרוב ביותר למשחק ה-NBA מכל הנבחרות האחרות, מלבד האמריקאים כמובן.

השיטה של סטיב קר קבלה חותמת סופית ממני: הוא עולה עם ג'ואל אמביד, לברון ג'יימס, תרו הולידיי, דווין בוקר, וסטפן קרי. חמישייה מוזרה עם שלושה גארדים, פורוורד, וסנטר. החמישייה השנייה היא קווין דוראנט, באם אדבאיו, אנטוני דייויס, אנטוני אדווארדס, ודריק ווייט. ג'ייסון טאטום הוא 'האיש הששי' של החמישייה הראשונה והשנייה.

אחרי ששתי 'החמישיות' משחקות כל אחת 5-6 דקות יחד, סטיב קר מרשה לעצמו להכניס שחקן כאן ושחקן שם מהחמישייה הראשונה לשנייה, ולהיפך. זה סיפור השיטה של המאמן.

לדווין בוקר חזרה הקליעה מהשלוש והוא הוביל את הקלעים עם 18. אדוורדס (17), אמביד (14), AD (13), לברון (12), ודריק ווייט (11) היו הדאבלים. ברונו קבוקלו קלע לברזילאים 30.

נקודה אחת שאני חייב לציין היא אי יכולתו של סטפן קרי להשתלב במשחק. קליעתו נעלמה והוא נראה ממש כאילו הוא במין אי-נוחות.

2. מה באמת? דווין בוקר מגלה את אמריקה. אומר שלנצח את הכדורסל באולימפיאדה זה '"קל יותר" מלנצח את ה-NBA…

Phoenix Suns superstar guard Devin Booker just came out and said that he believes that winning an Olympic gold medal is much easier than becoming an NBA champion. 

הוא המשיך ללא בושה להסביר את ה-OBVIOUS – מובן מאליו:

“I feel like all the best talent in the world is in the NBA, and this is coming from an Olympic gold medalist (who believes) that being an NBA champion is probably harder to do.”

בוקר היה בגמר ה-NBA ב-2021, אז הוא יודע על מה הוא מדבר (כאילו שאנחנו לא יודעים):

The NBA is regarded as the greatest basketball league in the world, where the best players play to compete and win the Finals. While players of other leagues might be the best in them, according to Booker, they are levels below NBA standards.

3. דווייט האוארד: אילולא הדכאונות שלי הייתי משחק היום ב-NBA. רק כאן בטייוואן מבינים אותי" (HOOPS-HYPE)

דווייט האוארד שכב עם שני גברים בעת ובעונה אחת. במילים אחרות – סקס משולש. הוא הגיב "הסקס שלי הוא עניין פרטי שלי". FAIR ENOUGH.

עכשיו אולי ישנן לו מחשבות חדשות בקשר למורשת שלו, ואתמול הוא הודה להופס-הייפ שמשך שנים הוא סבל מדכאונות – ואולי זה יהיה התרוץ הבא שלו על חיי המין שלו. כך או כך, הוא אמר להופס-הייפ:

Dwight Howard: “I was depressed like hell. I know I’m supposed to be playing in the NBA. I know I do. But I can’t sit up there and let this stop me from being who I am. Coming over here, these people gave me wings. I never take these people for granted because they gave me the opportunity to come just hoop. And the people here in Taiwan showed me so much love.”

(Source: YouTube)

4. צ'ארלס בארקלי: "בכל משחק באולימפיאדה, לארה"ב יש את 10 השחקנים הטובים ביותר באולם, אם לא 12"

בתכנית  “Podcast P with Paul George”  הוא אמר:

ישנם משחקים בהם גיאניס או ג'וקיץ' יהיו הטובים על המגרש, אבל…

We still got the next 10 best players in every game. Well probably 12. So this notion that yeah, the international teams, they have gotten better. They are, but we still got the best players in the world. When we go to our bench, there’s nobody bringing a Jayson Tatum or Jrue Holiday or [Tyrese] Haliburton or Derrick White. Those foreign teams ain’t bringing no dudes off the bench that good. I guarantee you that,” Barkley said. “Listen I don’t even know every country, ain’t nobody bringing nobody off the bench better than Jayson Tatum okay? Ain’t nobody bringing anybody off the bench better than Kevin Durant. So this notion, yeah, the international teams have gotten better, but there’s never an excuse for the United States not to win the gold medal. We got the best team, we got the best players by far.”

5. דוויין ווייד על אלוף האולימפיאדה ב-100 מ' ריצה נואה ליילס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
07/08/2024 5:51:49

תודה דוקטור, מוציא לימונדה מן הסלע.
חזון האשך היבש והמקומט: הסרבים בועטים את ארה"ב במשחק הבא

סוסמעץ
סוסמעץ
07/08/2024 6:13:19

אמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין סיכוי יגמר 30 פלוס הזריקות ראש והפרובוקציות לא יעזרו לעציצים. הם לא יכולים לשמור קונוס

דה שוט
07/08/2024 9:00:56

נייס…
יגידו תודה אם יעברו את החצי…
🙂

שדות פופ לנצח
07/08/2024 14:10:53

יש מצב, בעיקר בגלל שזה המפגש השלישי מולם בזמן קצר…שני הניצחונות של האמריקאים (די בקלות) יורידו את המתח בקצת ואילו הסרבים יבואו מפוקסים מתמיד…גם אצל וינדרהוסט בפודקסט היתה לכך התייחסות והם ציינו את המשחק הזה כמוקש הכי גדול שעומד בפני האמריקאים בגלל ההקשר הפסיכולוגי של מפגשים מרובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אם יהיה 10 מפגשים הם כולם יהיו בלואאוט.
הגארדים הסרבים לא מסוגלים לשמור עציץ ולא יכולים לתקוף את סטף בוקר ולברון בהתקפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/08/2024 17:52:43

מהשק של האשך

סוסמעץ
סוסמעץ
07/08/2024 6:13:40

תודה רבה דוק

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 6:39:06

שעמומון גדול היה המשחק מול הבריזלאים, השלמתי את המשחק של הקנדים מול הצרפתים מישהו צריך לספר לוובניאמה שהוא 4״7 עם מוטת ידיים של 0״8.

החמור הסופר כשרוני משחק כגארד ומעדיף לזרוק בלטות מהפרימטר במקום להכנס לצבע, הספרס חייבים לעבוד איתו על הבחירת זריקות כיוון שזה כשרון של פעם בדור אבל גארד הוא לא.

מה שלא פחות מעניין שגם המאמן הצרפתי מחק לגמרי מהרוטציה את גובר, גם באירופה מבינים שהוא נזק.

2/4. טוב שבוקר לא אמר שהליגה הישראלית חלשה יותר מהליגה האנגלית. בNBA התחרות הרבה יותר מאוזנת יש הגבלת תקרת שכר והוא לא משחק ליד 10 אולסטאר, למרות שהכדורסל הפך לגלובלי לנבחרות האחרות אין את אותו עומק, וזה בדיוק מה שצארלס טוען. אם זה היה אירופה מול ארה״ב האירופאים היו עושים קרטושקה מהנבחרת.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה חשבת יהיה מול ברזיל חח. נבחרת הקולגים הייתה מנצחת אותם

Dor
Dor
07/08/2024 7:17:33

לקנדים אין כלום מתחת לסל ולכן לסור הרבה יותר מתאים מולם מגובר, בגלל זה הוא לא שיחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

לסור פשוט שחקן הרבה יותר טוב מגובר

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:43:23
Reply to  Dor

גובר הוא לא גבוה? האמת העצובה זה שאין לו שום אלמנט התקפי ולכן אין מה להשתמש בו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

המשחק של ויקטור ממש לא שכנע אותי.ואתה מאבחן בדיוק את הבעיה.הוא מנסה להיות גארד.בכלל התעלות של פורנייה בדקות האחרונות נתנה להם את המשחק.המצחיק הוא שפורנייה לא מוערך בכלל בליגה.ונזרק מקבוצה לקבוצה.

thetroll
thetroll
07/08/2024 6:42:48

מנחם תודה על המעורב … כצפוי ארהב מתקדמת בבלואוטים. לא מבזבז זמן על צפיה בנבחרת הזאת עד הגמר נגד קנדה. אז אולי יקרה משהו….
אההה….
דרך אגב ארהב בראש טבלת המדליות. אפשר להרגע הכל תקין.

דוקטור רזי הופמן
07/08/2024 6:51:28
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהההה…..????
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכל תקין
רק בדקתי

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:44:48
Reply to  thetroll

קנדה הודחה מהטורניר; דרך אגב אחת החוויות זה לקרוא את הבלוג החי אחרי המשחק, אנשים כותבים תגובות בלי לצפות במשחקים (:

גיא הירוק
07/08/2024 7:49:39

נראה לי שהציניות לא עברה מסך…
קורה לכולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:52:54

כן נפלתי בזה

thetroll
thetroll
07/08/2024 8:32:52

ברוך הציניות היא בעיקר כלפי רפות ההבנה שלי עצמי. התחזית שלי היתה לגמר ארהב קנדה בהסתברות 99.999%. גאון

דוקטור רזי הופמן
07/08/2024 11:54:29

היית צריך לקרוא את התגובה שלי ולא היית מפספס
🙂

דוקטור רזי הופמן
07/08/2024 6:48:40

דוייט צריך להגיד תודה שנולד בגוף הזה, עם האתלטיות הזו.
להתבכיין אחרי שהוא שווה מעל ל 100 מליון $ זו בדיחה.
עם כל כך הרבה כסף ובעיות נפשיות הוא יכול להשקיע כמה מאות אלפים על פסיכולוגים ושאר ירקות ואולי לנסות לפתור את הבעיות שלו. או שישים גז בפרארי לעבר השקיעה ולא יבלבל במח.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 8:00:06

דוק הוא נלחם בבעיות נפשיות הוא לא מבלבל את המוח אלא משתף בדברים אמיתיים, זה בכלל לא משנה כמות הכסף שהרוויח.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אף פעם לא סבלתי את השחקן הזה.דפוק אמיתי בשכל.עם הנתונים שלו היה יכול להיות גדול הסנטרים בכל הזמנים,במקום הוא בדרך להיות גדול מזייני המח בכל הזמנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 8:47:43

אתה מגזים. הוא לא יכל להיות גדול הסנטרים בכל הזמנים.

הבעיות של ההאורד היו פציעות, והעיקרית זה שהוא לא יכל לקבל שיש שחקנים טובים ממנו התקפית ודרש כדורים.
היה חסר לו הרבה אלמנטים במשחק ההתקפי, בשיאו פשוט מדובר על אתלט על וזה הספיק לו להיות מועמד לMVP באורלנדו

etayef
etayef
07/08/2024 12:09:12

רזי, עם כל הכבוד ליכולת האמפטיה המופלאה שלך ולראית הטוב בכל אדם שפיתחת, אולי כדאי לך לדבר עם פסיכולוגים שעוסקים בתחום, או לקרוא מחקרים.
העובדה שאין בעיות כלכליות, ואפילו הצלחה לא מונעת סבל.
לראיה, יש אנשים מסודרים מבחינה כלכלית ואפילו מבחינה זוגית, שטורחים לקום כל יום בבוקר ולטנף על אדם זה או אחר, שמשחק כדורסל מעבר לים. לא מאמין אנשים כאלה לא חיים בסבל כלשהו, למרות כל היתרונות העומדים לרשותם, כלכליים ואחרים.

Last edited 1 month ago by etayef
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לקנדה סידרו את מסלול המוות והיא מעדה באחד המשחקים כמו שהיה קורה לדרים טים עלאק. חלק מתכניות התאגיד לסלק כל מכשול בדרך.
להם סידרו קליר פאת עם סרביה ברזיל הגיימרים חחחח פורטו וסודן חחחח שלא ימעדו עלאק כרטיס חופשי עד הגמר.
כמה לועגים לזה אבל בליבם יודעים את האמת קליר פאת למלך האחרון. משחקי ההכנה היו יותר,קשים ומאתגרים מאשר היריבות בתחרות חח, ראיתם פעם דבר כזה?
חבל מאד ומבאס אפשר לתת לשקץ את המדליה כבר
בשרודר ננוחם?

קנדה נחנקו אתמול בגלל שהמאמן נתן דקות לפאוול וכי דילון חשב הוא כוכב ב1 על 1 ובמקום ששגא יזרוק עוד 20 זריקות דילון זרק קטיושות

גיא הירוק
07/08/2024 7:30:07

את הנרטיב אנחנו כבר מכירים.
ועכשיו, העובדות:
4 הנבחרות ששיחקו בגמר המונדובאסקט הן גרמניה, סרביה, קנדה וארה"ב.
הבית היחיד בו שיחקו 2 מאותן 4 הוא הבית של ארה"ב.
עכשיו, אתה יכול לבלבל את המוח כמה שאתה רוצה אודות סרביה "החלשה", אבל הם הפיינליסטים מאליפות העולם, יש להם הרכב עם ה-mvp המכהן (והזוכה ב-3 מ-4 השנים האחרונות), עם שחקני nba לגיטימיים, ועם עומק של שחקני יורוליג סופר מנוסים.
זו הקבוצה הבעייתיות ביותר עבור ארה"ב בגלל היתרון הברור מתחת לסל.

אתה טוען שבית עם סרביה, פורטו ריקו ודרום סודן הוא קשה יותר מבית עם צרפת, ברזיל ויפן (מה שהגרמנים קיבלו)?
שטויות.
עכשיו, אין ספק שהבית של קנדה, ספרד, יוון ואוסטרליה הוא הבית הקשה ביותר.
בין זה לבין כמויות הבכי הבלתי פוסקות אודות ארה"ב ותאוריית הקשר יש פער שדומה לזה שבין תאוריית הנעליים למציאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח 2 עלו מהבית שלמארהב כי קיבלו את סודן ופורטו ריקו וברזיל ואוסטרליה שהיא בינונית זה למה הן עלו.
מבית המוות אפילו לא הייתה עולה סרביה.
על מי אתה מנסה לעבוד? 😅😅😅😅
סרביה חלשים ארהב דרסה אותה תמיד ותמשיך לדרוס הם היריבה הכי נוחה שאפשר לבחור לא יכולים לרוץ ולשמור זה האמת לא הנרטיב שאתה מוכר לנו

3 הנבחרות הכי חלשות בטורניר ברזיל סודן פורטו ריקו זה האמת. תוסיף גם יפן

גיא הירוק
07/08/2024 7:48:36

"סרביה חלשים" = סגנית אלופת העולם.
ברזיל, סודן, פורטו ריקו, יפן. אכן הכי חלשות.
סרביה טובה מצרפת.
ולכן בית ב היה הבית הקל ביותר.

אני יודע שקשה להתאים את הנרטיב לעובדות.
אתה צריך להשתדל יותר…

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:55:12

שמעון יש הבדל בין חולשה למאצאף גרוע, סרביה נבחרת חזקה (כולן חלשות משמעותית מארה״ב), הבעיה שלהם שוב זה שהם לא יכולים להעניש את הקו האחורי של הנבחרת הגנתית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה המאצאפ הכי נוח לארהב מול דרום סודן יש לה מאצאפ יותר קשה אמיתי.
הם גם לא כאלה חזקים הגיעו לחצי עם הגרלה בדיחה ויצאו בנס מול האוסטרלים עם שריקה בדיחה בסוף.
אם הם היו בבית המוות הם היו כבר בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חלשה חלשה סגנית שמנית מול ארהב הם לא יכולים לעשות כלום הם לבנים איטיים הגארדים חלשים ורכים סרביה תידרס כמו תמיד עי ארהב. זה המאצאפ הכי טוב ונוח לארהב יוקיץ לא יכול לעשות כלום יעשו לו סחורחורת שם זה לא רק פטי מילס.
מוכן להתערבות על המנצחת במשחק😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני חושב שסרביה טובה מצרפת אבל בבית צרפת יכולה לתת להם בראש כמו שנתנו לקנדים, תכלס צרפת הייתה פח באליפות עד שהוציאו את גובר ועלו עם לסור זה מה שניצח להם מול קנדה.
הם יכולים לטחון גם את הסרבים פנימה יוקיץ קונוס.
בכל אופן מקווה שהגרמנים לא יופתעו נגד צרפת וינצחו את צרפת.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:52:14

גיא כתבת דברי חכמה דבר אחד שאנו חלוקים עליו, המאצאפ של סרביה מול ארצות הברית נוראי, הבעיה של הנבחרת זה הקו האחורי שהוא מסננת הגנתית. לסרביה אין את הגארדים להעניש את הנבחרת.

גיא הירוק
07/08/2024 7:58:05

תראה, ארה"ב פייבוריטית.
אני חושב שסרביה היא הנבחרת עם הכי הרבה כלים לנצל את החולשות של ארה"ב בזירה הבינלאומית –
יוקיץ' בצבע,
בוגדנוביץ' מבחוץ,
ומיצ'יץ' עם טונות הניסיון (היה אדיר מול האוסטרלים).
תוסיף את העובדה שהסרבים פשוט עולים לשחק עם רצח בעיניים (ראית את אברמוביץ' ותיקול הפוטבול? הוא לא רואה אף אחד ממטר),
התקבל את הנבחרת שיש לה הכי הרבה סיכוי להפתיע (לצד הגרמנים שמשחקים כדורסל קבוצתי נהדר).

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

משחק לא קל מול הסרבים,לא טוב לקבל שוב שיריב שכבר ניצחת,הוא כבר יכול לנתח 2 משחקים קודמים,להסיק מסקנות ולשחק אחרת לגמרי.סרביה של אתמול הראתה נחישות ,והראתה מה יוקיץ יכול לעשות.
בכלל לא הייתי מת לפגוש את יוקיץ כיריב שלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לסרביה שום כלים נגד ארהב. אברמוביץ הצליח עם פוטבול על פטי מילס אולי לארהב יש 10 כאלה ינגבו אותו קל.
בוגדן מה יעשה נגד ארהב עזוב שהוא עציץ בהגנה.
לסרביה יש את המאצאפ הכי גרוע שיכול להיות וכמו שנרמסו 30 ב2 המשחקים האחרונים מולם יקבלו גם פה אותה מנה. לצערי.
אם ינצחו אני שולח לך בירה וקונה תחתוני וחולצת יוקיץ

שי אבן צור
07/08/2024 10:00:26

חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מציאות מטומטמת 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
חחחחחחחחחחחחחחחחח איך היא לא מיישרת איתי קו??? איזה קשת הבנה היא 😂😂😂🤣🤣🤣

מסבירים לה ש team usa תאכל קש נגד יוון/קנדה/אוסטרליה בחצי אבל היא, אהבלה שכמותה, לא מעלה אפילו אחת מהן לשלב הזה!!! חחחחחחחחחחחחח 🤣🤣🤣😂😂😂

עכשיו תספרו לי עוד שהיא לא מיישרת קו עם ה WWE ודואגת לקליר פאת למלך ועוד עושה את זה מהמקפצה כשהיא נותנת לסרביה לנצח את אוסטרליה, לגרמניה לנצח את יוון ולצרפת (פאקינג צרפת!!!) לנצח את קנדה (פאקינג קנדה!!!)!

היא הגורם המרכזי לשערוריה הזאת! חייבים לחקור אותה!

איך רק אני רואה את זה?!?!?! חחחחחחחחח 😂🤣😂🤣😂🤣

PhillySpecial
07/08/2024 10:45:44

שי כל הכבוד לך שאתה עדיין טורח לענות לו. אתה יודע שזה לא ישנה הרבה

שי אבן צור
07/08/2024 11:23:49
Reply to  PhillySpecial

זה לא ישנה כלום חחח

עגל
07/08/2024 13:10:06

שכחת את זה שסטף סוחב את לברון למדלית זהב?

שי אבן צור
07/08/2024 13:38:40
Reply to  עגל

רק סטף?
מה עם הנהלת ה wwe?

עגל
07/08/2024 13:52:30

נכון. דווח גם שסילבר נכח במשחק נבחרת ארה"ב, מה אתה חושב שהוא עשה שם, בא לעודד? פחחח הוא בא לפקח עליהם. היש הוכחה חותכת מזו?

שי אבן צור
07/08/2024 13:54:35
Reply to  עגל

בדיוק!
מ.ש.ל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחחח לברון לא סוחב כלום והם לא צריכים את סטף או מישהו מהסגל הזה. גם הסגל הקודם מהאולימפיאדה היה מגיע מול הנבחרות האלה לגמר.
את סטף ודוראנט היה צריך נגד קנדה יוון גרמניה.
גם נבחרת הקולגים שלהם הייתה מגיעה לשלב הזה

Berch
07/08/2024 7:20:47

תודה על אחלה מעורב
יותר מהכל נראה שהאמריקאים הצליחו להתחבר כקבוצה……
אוי ואבוי אם לא יהיה זהב
🤣

wadi
wadi
07/08/2024 7:33:42

תודה על המעורב.
נראה לי שבוקר הגיב לנואה ליילס (שאמר לפני שנה שצריך להפסיק להתייחס לאלופי נבא כאלופי עולם). לא ברור מאליו מה יותר קשה: אליפות נבא או זהב ב100 מטר

אור
אור
07/08/2024 13:16:14
Reply to  wadi

נכון. זה בהמשך ל"מריבה" בין ליילס לאלו שירדו עליו אז

גיא הירוק
07/08/2024 7:45:41

הרשמים שלי ממשחקי אתמול –

גרמניה משחקים כדורסל נהדר, הן בהגנה והן בהתקפה והם פייבוריטים לניצחון נוסף על הצרפתים (אחרי הניצחון הקליל למדי בשלב המוקדם).

סרביה עושים כאב ראש רציני לאמריקאים. יש להם משחק פנים של מקשה מאוד על ארה"ב ואם הם תופסים יום מבחוץ זה יהיה משחק משחק.
יתרון נוסף של הסרבים הוא שבאליפות נותנים להם (ולאחרים) להרביץ חופשי וזה סגנון שמאוד מתאים מול האמריקאים הקשישים שרגילים לכללים ב-NBA

מצד שני, כאשר ארה"ב קולעים 50% מהשלשות שלהם, אי אפשר לנצח אותם.

צרפת – קנדה היה משחק נוראי. כדורסל מכוער שהבליט את החולשות של 2 הקבוצות.
מדהים שהצרפתים ניצחו אחרי דקות רבות ללא מוביל כדור אמיתי על הפרקט.
העובדה שהקנדים לא ניצלו את זה ללחץ מתמיד על הקו האחורי של צרפת זו אכזבה גדולה ולא פחות מתעלומה.
עוד יותר תעלומה זו העובדה שוובניאמה לא מנצל את הגובה שלו מול הרכב סופר נמוך. לטעמי, לצרפתים היה הרבה יותר מזל משכל
(טוב, צריך לתת גם קרדיט לקשיחות הבלתי נגמרת של אסופות הפורוורדים הקשורים של הקבוצה שעשו את ההבדל במשחק לצד מזליקו פורנייה)

גרמניה, להבדיל. וואו, איזו קבוצה. וואו, איזה משחק אדיר נתנו גם היוונים מנגד.
2 קבוצות מוכשרות שיודעות בדיוק מה היתרונות שלהן, והן נתנו כל אחת בתורה את המקסימום.
העומק הגרמני ניצח, אבל לא חסר הרבה להפתעה יוונית אחרי פתיחת המשחק הרצינית שלהם.

אוסטרליה.
פתחו את המשחק בסערה, כאשר מילס נראה כמו סופרמן.
הבעיה היא שהוא כבר לא ילד, ופשוט נגמר לו החמצן.
זה לא מנע מהאוסטרלים ללכת עד לסריקה האחרונה צמודים צמודים עם הסרבים. שאפו ענק.
ג'וש גידי?
עשה דברים יפים, עשה שטויות. אבל ניכר הפוטנציאל ויש תחושה ברורה שהוא עובד על הקליעה מבחוץ.
יש מצב שהבולס שיחקו אותה עם הטרייד עבורו.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 7:58:52

לוובניאמה יש בחירת זריקות נוראית, הספרס חייבים לעבוד איתו על זה ולהסביר לו שהוא לא גארד והוא לא גרסה גבוהה יותר של דוראנט, יש לו כשרון של פעם בדור אבל הוא חייב לנצח את האלמנטים הפיזיים שקיבל.

כשהוא זורק שלושות מול שחקנים שנמוכים ממנו ב3 ראשים זה מביך (ולא מדובר בצלף של 40% מ3)

אבג
אבג
07/08/2024 11:24:41

קודם כל קנדה
קבוצה חלשה כשמארי לא משחק. היה אמור להיות יתרון ברור והוא פשוט לא פוגע. הם גם לא פיתחו שיטה שהיא לא 1 על 1. לטעמי הם בנו בצדק על מארי ושיי אבל כשזה לא עבד לא היה להם תוכנית ב.
רק מחזק את החוזק של ארה"ב כשבלי קארי מביסה 20 הפרש את כולם. רק לחשוב מה היה קורה אם היה על מעל 40% מהשלוש
לגבי צרפת – הביתיות שיחקה תפקיד ולא בטוח שגרמניה לא תפסיד. לצרפתים יש כישרון ויכולים להתחבר למשחק אחד עם דחיפה של הקהל. וומבי עוד ילמד וקשה באמת להתבסס על שחקן כל כך צעיר אבל מצד שני פורנייה ויבוסלה פחות מוכשרים אבל סוחבים את הנבחרת לחצי גמר

etayef
etayef
07/08/2024 7:58:05

איך קנדה עצרו את וומביניאמה? ברוקס דחף אותו ונתן לו להתחיל את המשחק רחוק מהסל, ואז תקפו את הכדרור שלו. זה עבד מצוין, אבל הם הפסידו את המשחק לשחקני המשנה, ברוקס יצא ב 5 עבירות והיה גרוע, ולעצור שחקן מלהגן על הסל זה יותר קשה..
החשש שלי מארה"ב הוא שהם לא עמדו במבחן בלחץ של משחק שאי אפשר להפסיד. מקווה שהם ידעו מה לעשות מול סרביה אם יגיעו לרגעים של הכרעה. בינתיים, הם מכים ביריבות עם כישרון התקפי, ומול ברזיל לא ממש התאמצו בהגנה.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/08/2024 8:01:02

אני מעתיק את זה לכן (ויש תגובה לברוך למטה)
.
מרקאנן ישאר ביוטה ויקבל חוזה מעודכן לשנה זו והארכה של מספר שנים במלאן תלאפים כסף. ההסכם יחתם לכל המוקדם מחר מה שימנע מיוטה להעבי אותו במהלך העונה לקבוצה אחרת.
.
בראיה שלי המפסיד הגדול זה אינג'. הוא לא קיבל טון בחירות הוא תקוע עם מרקנן, יש לו סגל טוב מידי ומאמן טוב מידי ולא יצליח לבצע טאנקיג אמיתי.
בשנתיים האחרונות במקום לעשות מעשי טאנקיג הוא דוקא היה צריך לחזק את הקבוצה.
.
ג"ס לא הצליחה להביא שחקן שהיה מחזק אותה אכי המחיר היה ממוטט אותה. אז בראיה שלי עדיף כך. יש לקבוצה מספר שחקנים שניתן להחליף תמורת שחקן אחד טוב יותר רק שאין בשוק מי שממש מתאים להרכב שמבוסס על קרי גרין וקמינגה וישפר אותו כמו מרקנן. בכל מקרה להערכתי תהיה עסקה בסדר גודל בינוני מינוס (מין קוזמה כזה)
.
בפברואר אפשר יהיה לצרף גם את מילטון והייד לעסקה וזה יגדיל עוד יותר את האפשרויות.
.
עשרים – שלושים המשחקים הראשונים יאפשרו לכל שחקן להציג את הקייס לו. מדוע הוא זכאי לשחק עם קרי. את בחירות הדראפט שניתן היה לצרף לעסקה עכשו אפשר יהיה לצריף גם בפברואר (או לפני). אני אופטימי כי היכולות ההגנתיות של הקבוצה התחזקו מאד ורוח הנכאים שקלי השרה על סביבתו עזבה. בכל אופן נראה איך יהו משחקי ההכנה. בקיץ של 2021 כתבתי אחריהם שהעונה תלויה בפול ופורטר וכך היה. היא הסתיימ באליפות.

מומי החציל
07/08/2024 8:11:30

דווין בוקר זה אחד שמבין דבר או שניים על זכיה באליפות, אהבל גדול, כנראה השמש במדבריות פיניקס היכתה בו בחוזק ובעוצמה.
דוויט הווארד לא משחק בליגה בגלל שבעונה האחרונה שלו באל איי הוא התרגש מאוד במקלחות.
החציל שלו עשה הומאז לבלאק ממבה
דיוויס פגש אותו באימון ואמר לו – יו יו ניגה, שמעת שהעו״ד של הקבוצה בוחש בשוקו?״
אמר לו הווארד – 3 שנים אני שוכב איתו ולא ידעתי שהוא עורך דין
יום אחד ישבו כל החברים לקבוצה בג׳קוזי, פתאום ראו קונדום צף על המים
לפלופ התעצבן ואמר לדוויט – לא אמרנו שלא מפליצים בג׳קוזי!
ככה מומי שמע

אשך טמיר המקורי
07/08/2024 9:28:34

🤣

דוקטור רזי הופמן
07/08/2024 12:06:00

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
07/08/2024 14:14:23

חחחחחחחחחחח ענקקקק 🤣🤣🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מזל גדול בחיים ,זה בין היתר להיות במקום הנכון בזמן הנכון.מי תפס מקום שלישי במקצה 100 מטר האגדי ב 2009? רובינו לא זוכרים ,השם אספה פאוול (חיפשתי בגוגל).ליילס היה יכול להיות במירוץ דמיוני כזה זוכה הארד עם 9.79 ,תוצאה פי אלף יותר טובה 9.71 של טייסון גיי זיכתה אותו רק בכסף.אני גם את גיי לא זכרתי.הברנש הזה ששמו ליילס מפטפט יותר מידי,נותן ציונים לאתלטים אחרים.אני אומר לו דע את מקומך!
בתגובות שקראתי אתמול לא היה אפילו מגיב אחד שנתן סיכוי לברזיל,ובצדק רב.ברזיל היוותה יריבת אימון,דרום סודן לטעמי הרבה יותר טובה מהם.21 דקות זה פרק הזמן הארוך ביותר להשתתפות שחקן במשחק אתמול.למעשה כל מי שעלה לשחק היה עליון על ברזיל.ברזיל קרוב לנ.ב.א ? כן בטח קרוב לפיסטונס,לוויזרדס.האמת היו מפסידים גם להם!
האמירה של בוקר מסוכנת ,מה קל יותר,מה פחות . זה פתח לזלזול ,ומי כבר יעריך זכיה במדליה אם זה כל כך קל?עדיין צריך שוב לנצח את סרביה עם יוקיץ,עדיין גרמניה וצרפת בטורניר!
ולסיום תמונה המשקפת את התקפת ברזיל אתמול!

ללא-מוצא
golan
golan
07/08/2024 8:58:10

תודה על המעורב, מדהים איך אתה מוצא על מה לכתוב.

אשך טמיר המקורי
07/08/2024 9:29:08

יניב, דעתך על וומבי בהמשך לדיון שלנו עליו?

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
yaniv
yaniv
07/08/2024 11:01:12

תראה אף פעם לא טענתי שאני מרוצה ואוהב את המשחק שלו כרגע.כל מה שטענתי ואני עדיין עומד מאחורי זה שהוא מאוד צעיר וממה שאני התרשמתי יגיע השלב שבו הוא יבין את החוזקות ההיסטוריות שלו וידע לנצל אותם.מה עוד שאיתי בתגובה למעלה רשם גם מה קנדה עשתה על מנת לדחוף את וומבי מהצבע וביצעו את זה בהצלחה רבה.
דרך אגב לשחק בצבע זאת אומנות בפני עצמה ולא תמיד זה שאתה גבוה זה אומר שתדע לשחק בצבע. שוב אני מאמין בילד הזה וחושב שזה רק שלב בהתפתחות שלו.
אם עוד שלוש שנים(זה בערך התקופה שאני נותן לו לנסות דברים ולהבין איך הוא הופך את המשחק שלו לבלתי עציר. הוא עדיין ישחק ככה אז וואלה אני הראשון שיבוא ויגיד לך סחתיין זיהית את זה מהתחלה.

אשך טמיר המקורי
07/08/2024 11:41:56
Reply to  yaniv

הבעיה? הוא רק מקצין את הנטייה הו עם הזמן

yaniv
yaniv
07/08/2024 12:11:53

נקווה מאוד שלא. אני מאמין שהוא יבין שאם הוא רוצה להיות שחקן היסטורי אז הוא חייב לשחק קודם כל בצבע והשלשות זה בונוס ולא הפוך.בסופו של דבר זה מה שהופך שחקנים גדולים לשחקנים גדולים זאת ההבנה מה הדרך הטובה והיעילה שלהם להשיג נקודות ולהיות הכי טובים שיש.אם הוא לא יידע לעשות את זה אז כן זה יהיה הבזבוז הכי גדול בהיסטוריה של פוטנציאל.אבל שוב אני מאמין בבחור

רן הנרגן
רן הנרגן
07/08/2024 9:45:34

2 סנט שלי על ומבי, הוא מפחד להפצע ולכן בורח מהצבע.

אשך טמיר המקורי
07/08/2024 9:55:13

לא הגיוני, אם היה מפחד להיפצע היה צריך ליפול כמו אמביד…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/08/2024 9:50:18

תודה רבה מנחם

שי אבן צור
07/08/2024 10:19:29

גיא, הקלקתי על הלינק שלך מאתמול
https://theinjuryinsight.com/kawhis-quad-injury-tendinopathy-uncertain-return/

והגעתי לזה

guy_hayarok
Last edited 1 month ago by שי אבן צור
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/08/2024 10:36:18

בוקר מציין את הברור מאליו אבל הוא לא אמר את זה סתם משום מקום, הוא הגיב שוב בהמשך לדבריו של נוח ליילס (האלוף ל-100 מטר) שלהיות אלוף ה-NBA זה לא כמו להיות אלוף העולם.

NBA בדם
07/08/2024 11:58:23

תודה מנחם

דוקטור רזי הופמן
07/08/2024 12:02:59

אתם רואים את האור???
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=8662&docID=480021
מהחור!

עגל
07/08/2024 13:21:42

תודה מנחם.
גרמניה פייבוריטית ברורה מול צרפת, שאמנם הוציאה מים מהסלע מול קנדה המוכשרת, אבל לא מספיק טובה.
וומבי נדחף החוצה בחכמה על ידי נבחרת קנדה, המאמן חייב לעזור לו לקבל כדורים באזור הצבע. כשהם הצליחו קרו דברים טובים.
דוויט הווארד הוא אידיוט אבל זה היה ידוע מזמן.
קרי ממשיך לסחוב את לברון כל הדרך למדלית זהב, כצפוי.

אשך טמיר המקורי
07/08/2024 13:29:49
Reply to  עגל

די כבר עם השטויות האלה של נדחף החוצה, לא דוחפים שחקנים החוצה סתם ככה כל המשחק מעבר לקשת.
זה לא דבר שקורה או בר ביצוע.
השחקן פשוט לא משחק בצבע מרצונו, די לתת לו הנחות מוזרות והמצאות.
הוא משחק כגארד על הקשת, מכדרר, מוביל כדור, ובעיקר מאוהב בהטחת שלשות, הרבה מהן קשות.
בפעמים הבודדות שירד לצבע עשה סלים קלים בגלל יתרון הגובה העצום.
הוא משחק על הקשת בכל המשחקים של נבחרת צרפת, כולל משחקי הכנה שראיתי.
מבחירה.

סליחה שכחתי שאני מדבר עם מי שהמציא את "אמביד נופל בעצת רופאיו כדי לשמור על הברכיים".
חוזר בי.

וומבי נדחף החוצה בידי ברוקס כל המשחק ובטקטיקה מרשימה של המאמן הקנדי, המאמן הצרפתי היה צריך להוליכו ביד עד לאיזור הצבע, שם יקבע אותו עם כמה ג'מבואים לפרקט ויעמיד שומר שימנע משחקני יריב מרושעים לדוחפו.

עגל
07/08/2024 13:50:08

וומבי בהחלט משחק הרבה מדי בחוץ, אולי כי הוא אוהב את זה (מזכיר את הקטע של קארים מטיסה נעימה בו הוא מתלונן על זה שהוא נלחם נגד בהמות בצבע).
ועדיין ברוקס וקנדה סגרו אותו מאוד חזק ברוב הזמן, הוא לא היה יכול לקבל כדור. ברבע האחרון, מתי הוא קיבל כדור בצבע? כשהשלשות של פורנייה והשני (קורדונייה נדמה לי) התחילו להיכנס, וזה חייב את קנדה להרפות מוומבי ולצאת החוצה.

לגבי המשך הקריירה שלו בנב"א, נחיה ונראה, אני מאמין שהוא ילמד לשחק יותר בצבע. זה תלוי בשחקנים שסביבו ובעיקר במאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

וומבי כמו טמביד אוהב לשחק בחוץ זה שדוחפים אותו גם מגשים לו את המשאלה של לשחק בחוץ…
מה זה דחפו אותו ברוקס לא יותר חזק ממנו שידחף חזרה מי שרוצה.
ראית שניסו לדחוף את לסורט? דחף את כולם לתוך הסל. שאלה של רצון בלבד בגובה הזה

עגל
07/08/2024 15:11:52

צודק שהוא נותן שידחפו אותו, אבל לא רק דחפו אותו אלא גם סגרו את המסירה אליו.
לסור חייב להתעקש לשחק פנימה כי בחוץ אין לו כלום (מה שנקרא נגר 🙂 )

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 15:28:23
Reply to  עגל

גם לוומבי אין כרגע כלים מבחוץ, הזריקה שלו לא יציבה מספיק 32.5 אחוז מ3, 35.6% אחוז מהמיד ריינג.

עגל
07/08/2024 18:34:22

גם זה נכון

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 15:47:39

אל תגזים הוא לא בנוי כמו לסורט, הוא עדיין חלש מאוד פיזית, אבל לשחק בצבע וזריקה מעל השומר שלא מגיע לו לכתף זה נקודות כמעט בטוחות, מאשר להטיח רקטות מ3.

אני עדיין זוכר את קארים והוק שוט הבלתי עציר, אם הגובה ואורך של וומבי זריקה מהלואו פוסט תלוייה רק בו.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
etayef
etayef
07/08/2024 16:09:49

שמעון בהחלט צודק. ההבדל בין שאק, מוזס מלון, בארקלי, מלון ושאר חיות הצבע לוומבי, הוא כוח רצון ומוטיבציה. זה שהוא השחקן החלש ביותר במגרש לא קשור לכלום. בכלל, עם קצת רצון וומבי היה צריך להביא מדליה בהרמת משקולות לצרפת, בגובה הזה לא בעיה, ומי ישמע מה יש לו כבר לעשות בזמן הפנוי?
אולי במקום לכתוב כל המשחק על השיפוט ולהמציא תיאוריות קונספירציה, כדאי לצפות במה שקורה על המגרש.

שי אבן צור
07/08/2024 16:29:44
Reply to  etayef

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

החלש ביותר? הוא הגבוה ביותר ויכול לדחוף כל אחד עם כוח רצון. כנראה לא הבנת מה ראית אז אסביר לך ראית שחקן חלש שפוחד מעימות ובורח ישר החוצה, כמו טמביד שהוא גם כנראה השחקן הכי חלש במגרש

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 17:48:52

אתה משווה את המבנה גוף של אמביד לדקיק וובניאמה? אמביד הוא חיית אדם 300+ פאונד ואחד השחקנים החזקים בליגה, וובנימאנה סביב ה220-230 פאונד וחלש מאוד פיזית.

https://youtu.be/iG3GBSMqBlY?si=OYw6SCDVdeL3mHtc

אתה באמת חושב שוובמניאמה אם כוח רצון יכול להכניס שחקנים ככה לסל? מה שוובניאמה צריך לעשות מול ג׳ארדים כמו מארי ובארט זה לתפוס עמדה בלואו פוסט ופשוט לקלוע מעליהם.

וובנימאנה גם חייב להכנס למעבדת השרירים בNBA ולצבור עוד 30 פאונד, הוא לעולם לא יהיה חזק פיזית כמו אמביד או יוקיץ, אבל שינוי פיזי כמו שעשה דוראנט בהחלט אפשרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי עם כוח רצון בהחלט יכול להכניס שחקנים לסל ולקלוע הרבה יותר מבפנים

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 20:37:51

הוא לעולם לא יכניס שחקנים לסל כמו אמביד יוקיץ או שאקיל, המבנה הפיזי שלו לא נועד לזה וזה יהיה טעות להשתמש בו ככה.

הוא בהחלט יכול וצריך לשחק יותר בפוסט ולהיות מצויין בזה כמו קארים או האקים לדוגמה.

גיא הירוק
07/08/2024 20:55:54

קארים דוגמה מצויינת,
בצורה מפתיעה, ווילט אפילו יותר.
ווילט ידוע בזכות האתלטיות יוצאת הדופן שלו, והכוח הפיזי המרשים,
אבל את מרבית הנקודות שלו בקריירה עשה מהלואו פוסט בזריקות פייד דרך הקרש.
השילוב של הגובה והטאצ' הנדיר שלו הפכו אותו למכונה התקפית נדירה.
לגבי קארים –
אחרי המשחק של צרפת חיפשתי לצפות מחדש בקטעי וידאו של קארים הצעיר,
בולט לי לעין גרף הלמידה המדהים שעבר בקריירה.
קארים של תחילת שנות ה-70 היה מפלצת עם שילוב נדיר של גובה, אתלטיות ושליטה יוצאת דופן בכדור.
קארים של פלייאוף 85 היה שחקן מיומן בצורה בלתי רגילה בניצול כל אחד מהסנטימטרים שלו ושל מוטת ידיו בשביל להשיג נקודות ברמה הגבוהה ביותר, לא משנה מי התחרות.
זה צריך להיות המודל לחיקוי של וואבניימה –
לנצל את הגובה והטאצ' שלו בשביל לקלוע מעל שחקנים מההיי והלואו פוסט.
המשחק עם הפנים לסל והקליעה מבחוץ?
זה צריך להיות הבונוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

אגב לגבי השיפוט זה רק מצפייה בWWE של מעל 25 שנה, מוכרים לך מותג מכור ואתה אפילו לא רואה הכל זה "טעויות שיפוט" כמו דונהי יש רבים בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2024 15:22:41
Reply to  עגל

היה מביך לראות את וובמניאמה נשמר על ידי בארט ומארי ולא יודע מה לעשות, הוא 4״7 ובוחר לזרוק שלושות הוא משחק כגארד מבחירה והבחירת זריקות שלו כרגע נוראה, וזה לא בגלל ההגנה של הקנדים אין שום סיבה שהוא יזרוק 6 שלושות וכמעט לא בצבע (קלע 2-4) שם.

מכרו לוובניאמה שהוא דוראנט גבוה וארוך יותר. הוא לא דוראנט, יש לו אלמנטים אחרים שהוא צריך לנצל. הוא עדיין חלש מאוד פיזית וסנטרים כבדי משקל יכולים להזיז אותו כמו נוצה אבל לא בארט.

וזה בסדר הוא עדיין בן 19 הוא עוד ילמד, אבל צריך להעיר על זה

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
07/08/2024 15:39:09

אמת

ובנבחרת זה עוד יותר בולט – הוא זורק 5 זריקות פחות למשחק בהשוואה ל-NBA – אבל עדיין את אותן 5.5 שלשות למשחק.

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
NBA בדם
07/08/2024 14:19:33

מסכים.
וומבי בראייתו הוא 1.90 שצריך לפזז מחוץ לקשת. הוא הולך למה שנוח ולא למה שצריך.

NBA בדם
07/08/2024 14:26:01
Reply to  עגל

קרי באולימפיאדה ב 19.2 דקות: 7.3 נק', 25% מחוץ לקשת מ 5 נסיונות, 2.5 ריב', 2 אס'
לברון באולימפיאדה ב 20.5 דקות: 13.8 נק' ב 67% מהשדה, 5.8 ריב', 7.8 אס' על 4.3 איב'
אבל תמשיכו עם הנרטיב שקרי סוחב את לברון, אולי בסוף אנשים יאמינו לכם.

עגל
07/08/2024 15:13:00
Reply to  NBA בדם

חחח ציניות לא עוברת טוב במרשתת

NBA בדם
07/08/2024 15:17:58
Reply to  עגל

חשבתי שאתה עוד קורבן של שמעון

עגל
07/08/2024 17:19:25
Reply to  NBA בדם

לא, אני לא.
פיתחתי חסינות לשטויות שלו, אני חיידק עמיד

NBA בדם
07/08/2024 17:20:21
Reply to  עגל

😄

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נו באמת, קרי מרווח לו את כל המגרש.
דבר שני הם לא צריכים את סטף הוא יכול לשחק עם כיסוי עיניים ויד קשורה מול היריבות האלךה, אין לו מה להתעלות וגם לא לשקץ בתכלס זה יריבות בדיחה שנבחרת הקולגים שלהם הייתה דורסת

NBA בדם
07/08/2024 17:06:26

אם מדובר ביריבות בדיחה איך סטף לא פוגע בעליל עד כה?

עגל
07/08/2024 17:20:04
Reply to  NBA בדם

כי הוא מסרב לשרת את התאגיד. הוא עושה למלך סבוטאז'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כי לא צריך אותו זה כמו שאתה בא סגל כוןכבים אתה לא בא מנטלית נגד זבל אחרים יעשו את העבודה

NBA בדם
07/08/2024 17:52:01

מילא לא היה לוקח זריקות ונותן לשאר, זה לא המקרה.
הוא פשוט לא פוגע, לוקח 5 שלשות וקולע אותן ב 25% עלובים.

עגל
07/08/2024 18:33:13
Reply to  NBA בדם

כי היריבות זבל אז הוא רוצה לעזור להן, יש לו לב יהודי רחום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אין לו מה לעזור הוא בא להעביר צחוקים ראה איזה יריבות יש לו. השקץ לעומת זה רוצה את הmvp אז משקיע מאמץ עוד לא הבנת.
שאתה משחק נגד הילד,שלך וזורק מה3 אתה מכוון בחדות ורצון כמו נגד יריב בגודלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

יש,לי שאלה אם אתה וחברים שלך תעשו עכשיו משחק מול ילדים בני 10 אתה תשחק מנטלית רצח או תבוא לעשות צחוקים עם החברים שלך?
זה בדיוק מה שזה. סטף לא שם מנטלית אלא בא לעשות צחוקים. אף אחד באמת לא איזה וואו בארהב הם משתעשעים נגד ילדים בני 10 זה יחסי הכוחות מול היריבות האלה.

NBA בדם
07/08/2024 20:37:26

הנבחרת הגיעה עם השמות הגדולים ביותר על מנת לכפר על ההפסדים באליפויות העולם ששלחו סגל ג', ששם הכבוד של האמריקאים נפגע.
גם שהבדלי הכוחות ברורים, ארה"ב לא יהיו במוד של שאננות כי במשחק אחד יכולה להיות הפתעה וצריך תמיד להיות בפוקוס.
סטף הוא שחקן מקצוען ולא חבר שלי מהשכונה. במידה ואני יפסיד אף אחד לא יזכור לי את זה. במידה והוא יפסיד זה יהיה כתם עליו ועל כל מי שלקח חלק במשחקים (במיוחד השמות הגדולים).
זה שסטף לא פוגע זה כי הוא על הפנים ולא נובע מחוסר רצינות.
דוראנט לעומתו נהדר (כהרגלו) בנבחרת. ב 19.6 דקות: 14.8 נק' ב60% שדה, 3 ריב', 2.3 אס'.
כלומר מי שמשחק ברמה גבוהה, כן בולט ומככב. סטף ממש לא שם.

עגל
07/08/2024 13:50:53
Reply to  מנחם לס

מנחם לא ענית לי על השאלה – למה תרו הולידי (ולא ג'רו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כי הוא חג אמיתי

True holiday

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/08/2024 17:52:20

זמני, בדיוק כמו במאפיה.🤣🤣🤣

תומר
תומר
07/08/2024 20:44:43

אני היחיד שמפריע לו ששני חצאי הגמר יהיו שחזור של משחקים מהבתים המוקדמים?
מה היה כל כך קשה להחליט שיריבות מהבתים המוקדמות לא תיפגשנה שוב אם יש אפשרות להמנע מזה?

עידו גילרי
07/08/2024 20:49:13
Reply to  תומר

כי אז המשחקים תלויים בתוצאות, ויותר גרוע מזה – שתי המדורגות הכי גבוה היו צריכות להיפגש אחת עם השנייה בחצי.
די חבל שנטשו את שיטת שני הבתים רק בשביל לצמצם משחקים.

תומר
תומר
07/08/2024 21:03:11

ומה כל כך נורא שהמשחקים יהיו תלויים בתוצאות?
הבעיה עם שתי מדורגות שתיפגשנה בחצי היא באמת יותר משמעותית אבל עדיין נראה לי עדיף על לשחק פעמיים מול אותה קבוצה
ואני הייתי מעביר לארבעה בתים עם שתי ראשונות עולות, בלי מקום שלישי עם התוצאות הכי טובות ובלי בטיח
מי שגמר שלישי בבית, כנראה שיש לפחות שתי קבוצות יותר טובות ולא נורא אם לא יגיע לרבע הגמר (גם אם פעם ב תשתחל לשם נבחרת פחות טובה על חשבון נבחרת שהתפלק לה מקום שלישי

עידו גילרי
07/08/2024 20:54:15
Reply to  תומר

אני אשאל את זה אחרת – זה יותר גרוע מזה שרק אחד המשחקים יהיה שחזור של משחק מהבתים?

תומר
תומר
07/08/2024 21:00:08

לדעתי כן
אני רוצה לראות כל אחת מהקבוצות החזקות, מתמודדת מול מה שיותר יריבות שונות

עידו גילרי
07/08/2024 21:06:23
Reply to  תומר

הם יפגשו בגמר מה הבעיה עם זה?

תומר
תומר
08/08/2024 0:07:14

בהנחה שהגמר יהיה ארה"ב גרמניה, אתה תפסיד את ארה"ב נגד צרפת וגרמניה נגד סרביה

עידו גילרי
07/08/2024 21:07:34
Reply to  תומר

אני אתן לך תרחיש קיצון שלמעשה ממש לא בלתי סביר בפורמט הזה. שתי קבוצות 0-3 בחצי הגמר נפגשות אחת מול השניה כי שתי קבוצות 2-1 מהמקום השלישי מהבית שלהם עלו גם הן. איך זה הוגן?

תומר
תומר
08/08/2024 0:09:26

לא הבנתי את התרחיש (שלמעשה קורה עכשיו)
לחצי הגמר עלו שתי קבוצות 3-0 ושתי קבוצות 2-1
במקום שה 3-0 תשחק נגד ה 2-1 מהבית שלה היא לא צריכה לשחק נגד ה 3-0 השניה אלא פשוט נגד ה 2-1 מהבית השני

ירון, החלום
ירון, החלום
22/08/2024 11:18:41

בס"ד
תודה מנחם.