מעורב הופס ליום שלישי: צ'אק דיילי – "סקוטי פיפן היה השחקן הטוב ביותר בנבחרת החלומות"; סטבן סמית': קוואי לינרד ממציא דרכים להיפצע" / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: צ'אק דיילי – "סקוטי פיפן היה השחקן הטוב ביותר בנבחרת החלומות"; סטבן סמית': קוואי לינרד ממציא דרכים להיפצע" / מנחם לס

1."אנטוני אדוורדס מקבל את המפתחות כמנהיג 'נבחרת החלום' הבאה"

Anthony Edwards Gets Real On Playing Alongside LeBron James And Kevin Durant For Team USA

Story by Ishaan Bhattacharya – קטע המבוסס על המאמר הזה

מעורב הופס ליום שלישי: צ'אק דיילי – "סקוטי פיפן היה השחקן הטוב ביותר בנבחרת החלומות"; סטבן סמית': קוואי לינרד ממציא דרכים להיפצע" / מנחם לס

אנטוני אדווארדס הוא 'ילד הזהב' של הנבחרת בפאריז. השחקנים הוותיקים מאמינים שהוא-הוא כוכב העתיד בנבחרת. הוא דיבר עם ANDSCAPE על הנסיון לשחק עם כוכביו מילדות לברון ג'יימס וקווין דוראנט אחרי ששלשום הם אמרו עליו "אנטוני אדוורדס הוא השחקן שיוביל בעתיד את נבחרות ארה"ב":

"בתחילה כששיחקתי איתם חשבתי על כל מסירה ועל כל זריקה. אבל אח"כ התרגלתי לעובדה שהם שחקנים בנבחרת ארה"ב, ועלי לשחק את משחקי הטבעי"

זהו התהליך שעובר כל שחקן צעיר שהוא סופרסטאר, כשהוא משחק בפעמים הראשונות עם גבורי הכדורסל של ילדותו.

2. סטפן סמית': קוואי לינרד כל הזמן ממציא דרכים חדשות להיפצע"

453490869_1557285328530565_3209019715853366523_n

(קיצור מאמר מ-Visit Fadeaway World)

Stephen A. Smith took a cheeky shot at Kawhi Leonard during a segment on 'First Take,' despite Leonard not being part of the conversation or the topic being discussed:

"Nobody misses more games than Kawhi Leonard… Kawhi Leonard invents ways to get hurt." (8:50)

לסמית' יש משהו נגד לינרד. הוא כבר כינה אותו "THE WORST SUPERSTAR IN NBA HISTORY"השחקן הסופרסטאר הגרוע ביותר בהסטוריה.

3. שחקני הכדורסל הטובים ביותר שאינם ב'היכל התהילה'

amare-stoudemire--rasheed-wallace-

אמאר סטודמאייר וראשיד וולאס

The greatest NBA players not in the Hall of Fame

Story by John Jefferson

לעשות את הנבא זה דבר אחד. להיכנס להיכל התהילה זה דבר נוסף ושונה לחלוטין. רק הטובים שבטובים נמצאים בהיכל. אבל ישנם 'טובים שבטובים' שעדיין אינם ב'היכל' ומי יודע אם ייכנסו אי-פעם. ככל שעוברות השנים כן פוחתים סיכוייהם להיכנס ל'היכל'.

הנה רשימה של שחקנים ש-FADEAWAY WORLD בחר ככאלה שמקומם בהיכל אבל בינתיים הם רק מצפים:

Rasheed Wallace

Rasheed Wallace is best known for his time with the Portland Trail Blazers and the Detroit Pistons. Despite being a four-time All-Star player and a key figure in the Pistons' NBA championship run in 2004, Sheed has yet to be compared to legendary power forwards such as Tim Duncan, Kevin Garnett, or Dirk Nowitzki.

Some believed that Wallace deserved to be in the Hall of Fame after proving that he could adapt to any situation and perform at a high level on both ends of the floor throughout his entire career.

Penny Hardaway

Known for his craftiness and versatility on the court, Penny Hardaway was a fan-favorite back in the '90s. Whenever he was healthy, Penny showcased remarkable talent, finishing his NBA career with 15.2 points, 4.5 rebounds, and 5.0 assists per game.

Hardaway's leadership qualities and on-court vision were instrumental in guiding the Orlando Magic to the NBA Finals in 1995, becoming the only team to eliminate Michael Jordan and the Chicago Bulls in the playoffs.

Penny was also a four-time NBA All-Star and three-time All-NBA team member. However, Penny has yet to be inducted into the Hall of Fame. But it should've been a no-brainer for those who have faced healthy and prime Penny.

Horace Grant

Horace Grant was one of the NBA's first stretch fours. Grant put up impressive statistics as a formidable power forward, averaging a double-double in points and rebounds for multiple seasons.

Grant is a one-time NBA All-Star but he is best known for being one of Jordan's co-stars in the Bulls' first three-peat. He was also a tenacious defender, having been an All-NBA Defensive team selectee four times. He won another NBA title with the Los Angeles Lakers in 2001 as a role player.

Bill Laimbeer

Famous for his grit, determination, and fierce competitiveness, Bill Laimbeer was a force to be reckoned with during his time with the Detroit Pistons. As a reliable big man and a key player in the Pistons' "Bad Boys" era, "Lambs" made it to the All-Star four times and won two NBA championships with the team.

Known for his rebounding skills and physical style of play, Laimbeer earned quite a reputation as one of the most intimidating players of his generation. Considering how polarizing yet legendary the Bad Boys are, Laimbeer has yet to be called for his Hall of Fame induction.

Shawn Kemp

Another standout player who has not been inducted into the Hall of Fame is former Seattle Supersonics high-flier Shawn Kemp. Also known as the "Reign Man," Kemp was a six-time NBA All-Star and one of the most electrifying dunkers in the game's history.

He formed one of the most dominant duos in the '90s alongside Gary Payton and challenged the vaunted Jordan and the Bulls during their record-setting 72-10 season. All told, Kemp's career was nothing short of legendary, but he has not been honored with a Hall of Fame induction.

Cliff Robinson

The late Cliff Robinson was a reliable player known for his remarkable skills and notable contributions to the teams he played for. His ability to score points and make crucial plays when it mattered the most made him a valuable asset to the Portland Trail Blazers in the '90s.

Robinson's achievements warrant a place among the all-time greats. But despite his on-court success, "Uncle Cliffy" has yet to be inducted into the prestigious Basketball Hall of Fame.

Robert Horry

Robert Horry did not earn the moniker "Big Shot Bob" for nothing. He played for several teams and left a lasting impact on each of them as a clutch shooter and brilliant player.

Many consider Horry as arguably the best role player in NBA history. However, he is best known for winning seven NBA championships, two with the Houston Rockets, three with the Los Angeles Lakers and two more with the San Antonio Spurs.

With fans and analysts now considering championship rings as a metric to determine if a player deserves to be in the pantheon of all-time greats, some argue that Horry should be inducted into the Hall of Fame. Unsurprisingly, the man in question also feels the same way about it.

For Horry, winning seven titles with different teams is something perhaps only a few players could accomplish.

Shawn Marion

A versatile player known for his defensive prowess and unique playing style, Shawn Marion had a legendary career as well. Nicknamed "The Matrix," Marion made a significant impact during his time with the Phoenix Suns and the Dallas Mavericks.

Throughout his career, he amassed impressive stats, including over 17,000 points, 10,000 rebounds, and 1,500 steals. Marion's ability to contribute in multiple facets of the game made him one of the best all-around players of his generation.

Like with the others, Marion's omission in the Hall of Fame has sparked discussions among NBA fans.

Amar'e Stoudemire

Amar'e Stoudemire won the Rookie of the Year award in 2003 before developing his game into a perennial All-Star. During his prime, "Stat" was a beast, scoring over 15,000 points and grabbing more than 5,000 rebounds.

Stoudemire made a great co-star with Steve Nash in Phoenix and Carmelo Anthony in New York. Despite his remarkable achievements and contributions, Stoudemire is also not in the Hall of Fame.

Despite not being inducted into the Hall of Fame, these players continue to be celebrated by basketball fans all over the world. Whether they get the nod in the near future or not, their contributions, highlights, and unforgettable moments will still serve as a reminder of the diverse talent and unforgettable performances that have graced the NBA hardwood over the years

4. למי מהשחקנים המוזכרים למעלה לא מגיע להיות ב'היכל התהילה'

5. קטע מהעבר: סקוטי פיפן כל כך אהב את צ'אק דיילי שהוא 'הרגיש צורך' לחבקו. צ'אק הכריז על סקוטי פיפן כ-"שחקן 'נבחרת החלום מס' 1"

Scottie Pippen on playing for Chuck Daly on the Dream Team: "I simply decided to embrace him"

Story by Shane Garry Acedera – סיפור המבוסס על כתבתו!

סקוט פיפן אומר היום שכשהחלו לדבר על ה-DREAM TEAM" הוא לא חשב שהוא ייבחר. הוא חשב שהוא צעיר מדי ועדיין לא הוכיח את עצמו מספיק. כשצ'אק דיילי מאמן דטרויט פיסטונס, היריבה הקשה – ובינינו, השנואה של שיקגו בולס, (וגם ההיפך הוא נכון) = נבחר כמאמן הנבחרת, סקוטי הוא האמין שסיכוייו להיבחר אפסיים.

"בסתר לבי קיויתי מאד שכן ייבחר כי אחד הדברים החשובים לי ביותר תמיד היה להכיר מקרוב שחקני כדורסל עליונים, ולנסות להבין מה עושה מהם מה שהם", אומר סקוטי.

כשפיפן נבחר ע"י צ'אק דיילי, סקוטי אמר, בפשטות, "בא לי לחבק אותו ולומר לו תודה".

שנים אחרי 1992, פיפן אמר על דיילי:

"He was a great coach, very knowledgeable about the game and managing different personalities. He knew how to take care of professional players in terms of not overworking us, but also making sure the experience was fun for us and not a burden," added Pip.

מיד אחרי שנבחרת החלום זכתה במדליית הזהב, צ'אק דיילי נשאל מי היה שיקנו הטוב ביותר. אחרי כמה שניות של מחשבה הוא ענה: "זה צריך להיות סקוטי פיפן". ואז הוא הסביר:

"You never really know how good a player is until you coach him," said the legendary coach. "But Pippen was the great surprise in Barcelona – the confidence with which he played and the absolutely complete nature of his game on offense and defense. No one else really expected it. I know Michael's the best player, but Pippen was the best player on that team."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
104 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
06/08/2024 2:51:34

תודה מנחם
סטיבן סמית' הוא חתיכת טינופת. לנארד הוא כבר מזמן שחקן מפורק. לרדת עליו כאילו הוא ממציא פציעות זה גועל נפש. רק אדם שעסוק כל הזמן ברייטינג ומדבר בהתלהמות רוב הזמן יכול להפריח טמטום ורוע כזה לאוויר.
את החבר'ה שציינת לא הייתי מכניס להיכל התהילה. חלקם היו שחקני חמישייה מצויינים בקבוצות אלופות (למבייר,הורי,שיד,מריון,גראנט), חלקם היו מוכשרים יותר אבל לא זכו באליפות/ לא הגיעו ליותר מגמר בודד (הארדווי – הרבה בגלל הפציעות, שון קמפ, אמארה הגיע רק לגמר מערב), וקליף רובינסון שלא מספיק מוכשר ולא היה הישגי.
לטעמי זה רף נמוך מדי, אבל הכניסו בעבר שחקנים ברמתם/בהישגם, אז אין סיבה שהם לא ייכנסו.
היכל התהילה איבד מערכו עם כל הבינוניות שהכניסו לשם במשך השנים. תהילה זה ממש לא.
לא מפתיע הערכה ההדדית בין צ'אק דיילי לפיפן. שניהם מאמינים בעבודה קשה ואפורה, בהגנה ללא פשרות ובלתת הכל למען הקבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

סטיבן איי יכול להאשים את הבעלים שנותנים מקס לשחקנים גמורים את קוואי אין מה להאשיםמאם יש מי שיתן קח.
מסכים לגבי היכל התהילה שהפך להיכל צדקה. הרף ירד לבדיחה.
אף אחד מהשחקנים הנל לא צריך להיות שם.

שי אבן צור
06/08/2024 7:05:00

הוא באמת ירד על באלמר…

Stockton2Malone
06/08/2024 6:50:43
Reply to  NBA בדם

קמפ הוביל לגמר את סיאטל ב-1996…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כבודו במקומו אחלה שחקן.
אבל היכל התהילה בשבילי זה הקרם דה לה קרם משהו כמו טופ 25 היסטורי. אם אני לארג טופ 50. זהו.
אלה שפה אפילו לא טופ 150.

NBA בדם
06/08/2024 8:00:33

אמרתי שצריך יותר מגמר אחד.

סוסמעץ
סוסמעץ
06/08/2024 3:08:15

תודה רבה דוק
==
למבייר הוא השחקן האחרון שהייתי מכניס להיכל
היה מנסה לפצוע שחקנים בכוונה תחילה. פשוט שחקן ואדם מגעיל.
==
מכל הרשימה, שון קמפ היה כוכב על אמיתי ובטח מגיע לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  סוסמעץ

למבייר יכול להיות בהיכל התהילה של המחסלים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הוא כתב את הספר המדריך המקוצר למחסלים.

NBA בדם
06/08/2024 8:01:18

היכל המבוקשים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ההצהרות על קוואי מטופשות אפילו יחסית לסטנדרט הנמוך של סא"ס.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
06/08/2024 4:58:46

ההכרזה על ליאונרד קשה אמנם ,אבל גם אני מלא כעס על השחקו הזה.
כל ההתנהלות שלו לכל אורך הקריירה מעציבה.
כנראה בסן אנטוניו ידעו יותר נכון מכולם.
אם הוא פצוע שיפרוש.
שנים הוא לא נוכח.
היה שחקן מופלא והוא מעדיף להתבזות כבר שנים רבות בפציעות וחוסר תיפקוד.
כסף לא חסר לו ,שיילך כבר הבייתה.
המורשת שלו כבר נפגעה ללא הכר .

הייתי מכניס את רוברט הורי ואז שיד ,אלו שחקנים שבאמת היה להם אימפקט מיוחד על המשחק.
הורי עם הישג יוצא דופן וראשיד היה בין הסנטרים הראשונים שקלעו שלשות….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה שיפרוש? אם היית מקבל 250 מיליון על לשבת בצד היית פורש?

שי אבן צור
06/08/2024 7:08:36

מי עוזב את הספרס?!?!
ועוד לטובת הקליפרס🤦

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס זה גופות כבר עשור כמעט. מה יש לעשות שם?
פופ גם לא מה שהיה פעם.

שי אבן צור
06/08/2024 8:42:29

אני מאמין שאם היה נשאר השושלת היתה נמשכת
וגם שהוא לא היה נפצע הרבה

הם נפלו לריבילד בגלל העזיבה שלו

עגל
06/08/2024 13:05:28

רק תיקון קטן כי גיא לא כאן – הוא לא עזב לקליפרס, זה יותר גרוע – הוא עזב לטורונטו (לא שהוא בחר את זה).
יותר משמעותי – הפציעה שלו החלה בסאן אנטוניו. הוא האשים אותם בטיפול שגוי מה שהפך את הפציעה לבעיה כרונית. למעשה בגלל זה הוא עזב. בזמן אמת זה נשמע לי הזוי אבל עם השנים הסתבר שכנראה שהוא צדק.

שי אבן צור
06/08/2024 13:20:13
Reply to  עגל

אבל הוא שיחק רק 210 דקות ב 2018 אחרי הפציעה של זאזא
תראה את נתוני הדקות שלו לפני ואחרי – https://hoops.co.il/?p=322084#comment-1986989

איך זה מסתדר?

גיא הירוק
06/08/2024 13:39:18

הקרע בין קאוויי לספרס הוא אחרי אותה פציעה,
על רקע יחס שלילי שקיבל מהקבוצה (ומחבריו לקבוצה) בעקבות התמהמהות בחזרה למשחק אחרי הפציעה
ועוד יותר בעקבות טיפול רפואי רשלני שהסתיים בטנדיופטיה של גיד הארבע ראשי.

יש כל כך הרבה ביקורת על קאוויי,
אבל הוא התמודד עם פציעות קשות מאוד,
מהמתסכלות ביותר שיכול שחקן לעבור.
הוא סבל מאותה דלקת טורדנית ב-2 הרגליים,
כאשר בעונה האחת שהקבוצה כולה התגייסה סביב ניהול דקות המשחק שלו,
ללא ביקורות מיותרות,
ועם הבנה מלאה לסיכון – סיכוי של טקטיקת המנוחות –
אותה קבוצה זכתה באליפות כאשר קאוויי מציג כדורסל עילאי.

שי אבן צור
06/08/2024 14:29:35

ב 2018 (פוסט זאזא) הוא שיחק 210 דקות במשך עונה שלמה – האם זה מה שגרם לטנדיופטיה? ועוד כרונית?

גיא הירוק
06/08/2024 14:52:35

חזר לשחק בדצמבר אחרי אותה פציעה.
החזרה הייתה מוקדמת מדי, וסגל הקבוצה (כולל הצוות הרפואי) התעלמו מתלונותיו אודות כאבים.
רק כאשר נגש לרופא מומחה מטעמו, התבררה הפגיעה בגיד הארבע ראשי.
היה שם סיפור שלם שכלל את טוני פארקר מאשים את קאוויי שהוא "עושה בכוונה" ונתק שנוצר בין קאוויי לקבוצה.

טנדיופטיה זה לא קרע (חלקי או מלא) שקל לאבחן או דלקת "רגילה" (טנדיניטיס).
זה מצב בו מבנה הגיד שלם, אך לא תקין.
השיקום המזורז אחרי הפציעה של זאזא גרם לכך שמבנה הגיד "השתבש".
גיד זו רקמת חיבור המחברת בין שריר לעצם. הרקמה עשויה מקלעת של אליסטין וקולגן. כאשר יש נזק לגיד, בדרך כלל בגלל פעילות מאומצת לא נכונה, יכול להיווצר מצב בו הגוף בונה את הגיד לא כראוי, מה שיוצר אובדן טווח תנועה, כאבים, תופעה דלקתית באזור הפגוע.

הבעיה היא, שלהבדיל אפילו מגיד אכילס קרוע,
קשה מאוד לשקם טנדיופטיה בגיד הארבע ראשי.

השורה התחתונה היא שקאוויי סיים את הקדנציה שלו בספרס כאשר יש בינו לבין הארגון 0 אמון,
והאשמה היא, לטעמי, ברובה על הארגון.

שי אבן צור
06/08/2024 15:12:00

ועדיין הוא היה המחולל הראשי של האליפות של הראפטורס בעונה של 60 משחקים עם 34 דקות למשחק

מה שנקרא: לא יודייע

גיא הירוק
06/08/2024 15:29:20

22 המשחקים שקאוויי החמיץ?
מנוחות יזומות (ללא באק-טו-באק).
עכשיו,
אתה טוען שזו לא פציעה אם הוא הצליח לחזור לשחק אחריה?
זה טיעון מוזר.

קאוויי, כאשר הוא בריא, הוא אחד השחקנים הטובים בליגה.
הבעיה?
מאז אותה פציעה,
למעט עונת 2019 הוא לא מצליח להישאר בריא לאורך זמן.
להאשים אותו בכך,
כאשר כל העדויות מלמדות שהחמרת הפציעה ב-2018 היא אשמת הצוות של הספרס זה לתקוע חץ ולצייר סביבו מטרה.

שי אבן צור
06/08/2024 15:37:08

אז 2018, עונה שהוא שיחק בה בסה"כ 210 דקות, היא היא הגורם לכל הצרות?

גיא הירוק
06/08/2024 15:43:18

במפורש כן.
חזרה מוקדמת מדי (דצמבר) למשחק,
אבחון לקוי של הפציעה,
שיקום בעייתי.
בנוסף לכל הצרות, היה הסכסוך שהסיטואציה יצרה עם הארגון והשחקנים.

שי אבן צור
06/08/2024 15:53:08

יש לך רפרנסים לאישוש הטענה על איבחון לקוי ושיקום בעייתי?

מצטער, אבל אני עדיין לא מצליח להשתכנע למרות שגם אתה וגם ברוך וגם עגל אומרים לי את אותו הדבר…

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 16:07:58

הבאתי לך רפרנס למטה, לא נכנסת ללינק? גיא רשם במדויק את מה שרשמתי.

https://www.sbnation.com/2017/11/23/16693304/kawhi-leonard-trade-rumors-history-timeline-spurs-gregg-popovich

שי אבן צור
06/08/2024 17:46:07

תודה גיא וברוך,
טרחתי לקרוא את שני הלינקים שלכם ולא מצאתי את ההוכחה לזה שהספרס אחראים לנזק הכרוני שנגרם לו כביכול
אולי אני מפספס משהו…

גיא הירוק
06/08/2024 18:26:44

ESPN לא יפרסמו הוכחות. זה חומר לבתי משפט…
הם תארו את המחלוקת בין קאוויי לספרס ואת טענת קאוויי והצוות הרפואי שלו.

העובדות הן שהצוות הרפואי של הספרס הודיע שקאוויי כשיר לשחק בפברואר 18',
קאוויי סרב ופנה לייעוץ משלו.
אז התבררה הפציעה של קאוויי לעומקה.

https://theinjuryinsight.com/kawhis-quad-injury-tendinopathy-uncertain-return/

הסבר של רופא.

גיא הירוק
06/08/2024 18:30:32

(בכוונה בחרתי אוהד ספרס, בשביל שמירה על פרספקטיבה. תקרא מה הוא כותב, ותתבונן שוב בתהליך שעבר קאוויי בקבוצה.
יש לא מעט פרסומים אחרים, בוטים בהרבה לגבי אחריות הנהלת הספרס והצוות הרפואי)

עגל
06/08/2024 15:29:31

הבעיה הזאת, שגיא תיאר ומבין יותר טוב ממני בהרבה, היא מאוד חמקמקה. ישנן תקופות ארוכות שהשחקן נראה כשיר לחלוטין ואז הבעיה חוזרת כאילו לא קרה כלום. זאת הופכת לבעיה כרונית.
באליפות של טורונטו קוואי היה אדיר אבל זה היה חלון זמן של בריאות שנגמר די מהר.

שי אבן צור
06/08/2024 16:46:47
Reply to  מנחם לס

ברור מנחם!
אתה יצרת לי אותו לפני כמה שנים כשחזרתי להופס 😊

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 8:41:39

כל בן אדם עם ראש על הכתפיים, לא רק שהחיים בLA יותר טובים משמעותית והוא גדל בעיר הזאת, הספרס דפקו לו את הגוף.

הטנדופיה בגידים שממנה סובל קוואי זה נטו בגלל הצוות הרפואי הכושל של הספרס, שלא זיהה את הפציעה והאשים אותו שהוא מזייף. אני לא מדבר בכלל שהספרס באותה תקופה היו בירידה תלולה.

הטעות של קוואי לא הייתה המעבר לLA (אי אפשר לחיות בקור של טורונטו), אלא הטרייד על פול ג׳ורג׳ שברו הוא ויתר על SGA

שי אבן צור
06/08/2024 8:53:57

הספרס לא היו בירידה תלולה בכלל
להזכירך, עד רגע הפציעה ההיא באדיבות זאזא פצ'וליה, הם הובילו על גולדן ב 25 הפרש בגמר המערב. באורקל!

ההשוואה לא היתה בין ל.א. לסן אנטוניו אלא בין הספרס לקליפרס

לגבי הטנדופיה בגידים שאתה מדבר עליה:
א. אין לי מושג לגבי זה (או מה זה)
ב. מה שזה לא יהיה, זה לא הפריע לו להביא אליפות לטורונטו מה שגורם לי לפקפק בטיעון הזה

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 9:07:25

אני אתייחס לתשובה שלך בכמה נקודות.

מבחינה קבוצתית: הקליפרס היו במצב טוב משמעותית מזה של הספרס, היה להם צוות מסייע מצויין וכמויות אדירות של כסף מתחת לתקרת השכר, הספרס נתלו לחלוטין על היכולת של קוואי התקפית ולא היה להם דרך להתחזק.

מבחינה אישית יש הרבה אלמנטים שחשובים לשחקנים הרבה מעבר לכדור הכתום.

ולנקודה הכי חשובה, קוואי עזב את סאן מסיבה אחת, הצוות הרפואי בסאן אנטוניו לא הקשיבו לקוואי לגבי הכאבים שסבל מהם, הכריחו אותו לשחק פצוע וגרמו לדלקות בגידים (טנדופיה) בשני הרגליים שקוואי סובל מהם כיום.

אני עדיין זוכר איך הספרס הביאו את פארקר ללכלך על קוואי והפעילו לחץ אדיר (פופוביץ׳ עשה את זה לא מעט) שיחזור פצוע למגרש. הרבה דם רע עבר בין הצדדים וקוואי בהחלט צודק שהוא סגר להם את הדלת.

https://www.sbnation.com/2017/11/23/16693304/kawhi-leonard-trade-rumors-history-timeline-spurs-gregg-popovich

דרך אגב הצוות הרפואי של הספרס גם החמיצו את הפציעה של גרין.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/24185476/danny-green-says-played-san-antonio-spurs-season-undiagnosed-groin-tear

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
שי אבן צור
06/08/2024 9:20:22

נראה שהצוות הרפואי של הספרס הוא מקור כל (או רוב) הצרות של הספרס מבחינתך
האם הוא התחלף ב 2018? שואל כי עד אז לא היתה איתם בעיה מיוחדת
אולי אני לא בקיא כמוך אבל מנין הקביעה ש "הספרס הביאו את פארקר ללכלך על קוואי"? שואל כי בעיני פארקר ילד גדול ויש מצב סביר בהחלט שההתבטאות שלו בנושא קוואי היתה על דעתו מבלי שמישהו יכתיב לו מה להגיד

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 9:42:41

מה זה אם הוא התחלף ב2018? לא היה יותר מדי פציעות לפני, אבל העובדות ברורות. הצוות הרפואי של הספרס פספסו פציעות של שני שחקנים, הלחץ שהמועדון הפעיל על קוואי גרם לדלקות וקוואי נאלץ לפנות למומחה חיצוני.

יכול להיות שפארקר בהחלט לכלך עליו לבדו, מדובר באדם ששכב עם אשתו של חברו לקבוצה , עם זאת יש לא מעט מקרים ש״מועדון״ מלכלך על שחקן שלא מסתדרים איתו, והקו באותה שנה היה נורא תוקפני נגד קוואי.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
שי אבן צור
06/08/2024 9:49:28

עוד משהו ברוך,
סיקרנת אותי עם הטענות שלך לגבי הצוות הרפואי של הספרס אז הלכתי לבדוק:
מעונת 2011-12 עד 2016-17 שבה הוא נפצע (זאזא), הוא שיחק ב 66.3 משחקים בממוצע
ממוצע הדקות שלו בשנים האלה היה 30.43

בעונה שאחרי זאזא – האחרונה שלו בספרס – הוא שיחק 9 משחקים עם 23.3 דקות בממוצע

בעונות שלאחר מכן – למעט 2021-22 שאז לא שיחק כלל – הוא שיחק 57.8 משחקים בממוצע עם 33.6 דקות למשחק

איך הנתונים האלה מסתדרים עם הטיעונים שלך לגבי הצוות הרפואי של הספרס???

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 16:20:28

זה שהוא חזר לשחק, לא אומר שלא טיפלו בו באופן לקוי.

העובדה שהוא בקושי מצליח להשאר בריא כרגע בגלל הטנדיופיה שנוצרה אי שם ב2018 בגלל טיפול רשלני. עכשיו אם תשים לב לפציעות של קוואי זה לא פציעות של חוסר מזל אלא שהגידים לא התאחו כראו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטורנטו יצא לו פוקס,כי הוא נח כל העונה ופגש את ברט בראון וסימונס זה צירוף מזל נטו

שי אבן צור
06/08/2024 9:28:23

אחרי זה הוא פגש את גולדן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן בלי דוראנט וקליי

שי אבן צור
06/08/2024 9:53:20

חצי מדויק: את קליי הם איבדו במשחק השישי

NBA בדם
06/08/2024 10:04:17

גם למשחק 3. שתיהם היו בבית של גולדן ובשתיהם גולדן הפסידה.

שי אבן צור
06/08/2024 10:37:37
Reply to  NBA בדם

אוקיי

NBA בדם
06/08/2024 9:32:55

שיחק שם 60 משחקים ובפלייאוף היה מדהים, כולל מול הבאקס ובמיוחד מול פילי בסדרה ענקית מצידו.

דדי
דדי
06/08/2024 5:40:52

עד לפני כמה שנים השחקנים האלה לא היו נכנסים, אבל מאז מיץ׳ ריצ׳מונד השערים נפרצו וסף תנאי הקבלה ירד פלאים. כנראה שכולם יכנסו בשלב כזה או אחר, עם כוכבית על רובינסון שלדעתי הקייס שלו הכי חלש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

אני מכניס,את דה שוט לפניהם ( אולי חוץ מאמרה)

שי אבן צור
06/08/2024 7:10:55
Reply to  דדי

כיף לראות אותך דדי!
צודק, אכן הסכר נפרץ

עם כמה שאהבתי את הבד בויז בזמנו, אני חושב שגם לליימביר אין קייס

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2024 7:33:33
Reply to  דדי

צודק. היכל התהילה של הכדורסל הפך להיות המקום הזה מהבדיחה של גרוצו מארקס. אני לא מוכן להיות במקום שמקבל אנשים כמוני

שי אבן צור
06/08/2024 8:40:23

🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם שמעתי תקפו בסיס אמריקאי ומדיניות ההכלה מיושמת כמו אצלנו

אבל

אוסטין דן עם גלנט: הסכימו כי תקיפת הבסיס האמריקני בעיראק היא "הסלמה מסוכנת".

שמעת זה הסלמה מסוכנת wowwwww או waaw.
תכף יפרקו אותם בהפצצת משגר וטיל

דוקטור רזי הופמן
06/08/2024 8:54:17

מי ביקש לשים תראש (טיל) על דיונה?

שי אבן צור
06/08/2024 7:04:15

סטיבן איי אמר שקוואי הוא ה "השחקן הסופרסטאר הגרוע ביותר בהסטוריה" והסביר את זה יפה בכך שהוא נטול כאריזמה לחלוטין ולא מועיל לארגון בכלום מ-ח-ו-ץ למגרש – מרצ'נדייז וכו'

כשמוסיפים לזה את העובדה שהוא בקושי משחק (גם אם הסיבה לגיטימית) אז הקביעה הזאת מקבלת משנה תוקף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. גם אני חושב ככה ואני חושב שהיה מאד אוברייטד גם

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 8:45:01

גם טימי לא מכר מרצנדייז, זה אומר שהוא לא גדול? קוואי בשיאו היה בין הטובים בעולם אם לא הטוב שמכולם, לצערו הצוות הרפואי של הספרס דפק לו את הגוף. קוואי כיום לא סופרסטאר נשאר רק השם

שי אבן צור
06/08/2024 8:57:23

עניתי למעלה
א. הטענה שהצוות הרפואי של הספרס דפק לו את הגוף קלושה בעיני
ב. טימי ש-י-ח-ק במדי הספרס, הוביל אותה ל 5 אליפויות והיה דמות דומיננטית גם מחוץ למגרש.
קוואי לא עשה כלום מכל זה עבור הקליפרס. אלה העובדות
לא מבין את ההשוואה הזאת…

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 9:22:10

עניתי לך למעלה, אני אעתיק את התגובה לפה אני אתייחס לתשובה שלך בכמה נקודות.

מבחינה קבוצתית: הקליפרס היו במצב טוב משמעותית מזה של הספרס, היה להם צוות מסייע מצויין וכמויות אדירות של כסף מתחת לתקרת השכר, הספרס נתלו לחלוטין על היכולת של קוואי התקפית ולא היה להם דרך להתחזק.

מבחינה אישית יש הרבה אלמנטים שחשובים לשחקנים הרבה מעבר לכדור הכתום.

ולנקודה הכי חשובה, קוואי עזב את סאן מסיבה אחת, הצוות הרפואי בסאן אנטוניו לא הקשיבו לקוואי לגבי הכאבים שסבל מהם, הכריחו אותו לשחק פצוע וגרמו לדלקות בגידים (טנדופיה) בשני הרגליים שקוואי סובל מהם כיום.

אני עדיין זוכר איך הספרס הביאו את פארקר ללכלך על קוואי והפעילו לחץ אדיר (פופוביץ׳ עשה את זה לא מעט) שיחזור פצוע למגרש. הרבה דם רע עבר בין הצדדים וקוואי בהחלט צודק שהוא סגר להם את הדלת, זה לא טענה זה עובדה שהצוות הרפואי שלהם כשל .

https://www.sbnation.com/2017/11/23/16693304/kawhi-leonard-trade-rumors-history-timeline-spurs-gregg-popovich

דרך אגב הצוות הרפואי של הספרס גם החמיצו את הפציעה של גרין.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/24185476/danny-green-says-played-san-antonio-spurs-season-undiagnosed-groin-tear

קוואי לאונרד כיום לא כוכב על, הוא הפך את הקליפרס לרלוונטית גם אם הם לא לקחו אליפות, היה השחקן הטוב בעולם אי שם ב2018, זה שהוא לא הגיע להשגים כמו טימי לא אומר שבשיאו הוא היה פחות טוב, השיא של קוואי פשוט היה נורא קצר

מומי החציל
06/08/2024 7:11:23

תודה על מעורבב מצויין דוקטור
מומי היה מוסיף את טום צ׳יימברס כמקופח היכל התהילה
מומי בימים שהיה שועל, הייתה לו חברה אש, יום אחד נפרדה דרכיה מהחציל
הזמינה את מומי למספר אחרון לטקס תליית תחתון בתקרה של החדר שינה
וואלה היה מרגש מאוד.
מסכן קוואי נפצע מבוקר עד ערב, סילבי חזרה מקופת חולים, פגשה שם בלונדית אחת שהייתה מצ׳ועמת
התחילה לשאול את סילבי למה באה לרופא?
סילבי אמרה שהיא במעקב של המינסקוס
שאלה אחת אחרת, אמרה שהיא באה בגלל אולקוס.
שאלה עוד אחת מה מביא אותה לרופא? אמרה לה הייתה לי פריצת דיסקוס
שאלה סילבי את הבלונדה מה היא עושה אצל הרופא?
ענתה לה הבלונדינית, אני מצוננת קצת אבל הכוס שלי בסדר גמור

Millertime
Millertime
06/08/2024 7:32:16

מכל רשימת ההול-אוף-פיימרים האפשריים, מריון הוא האיש שלי. שחקן ורסטילי ואדיר בשני הצדדים של המגרש, שיחק בקבוצות מצוינות וטרם המון (פיניקס של נאש, אליפות עם דאלאס של נוביצקי). אנרגיה אדירה, דמות ראויה בחדר ההלבשה, קריירה ארוכה. הסיבה העיקרית להשאיר אותו בחוץ היא שהוא עשה המון דברים טוב מאוד ושום דבר לא מצוין, אבל אלו ממילא השחקנים שאני אוהב.

שי אבן צור
06/08/2024 8:44:57
Reply to  Millertime

מסכים לגמרי!
ואת הכל הוא עשה עם הזריקה המכוערת בתולדות המשחק😏

השור
06/08/2024 11:58:54

חילול השם ! זה שייך לפופה ! במיוחד עם הטקס לפני…

images1
שי אבן צור
06/08/2024 15:13:07
Reply to  השור

🤣🤣ענק!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לאנט יש עוד דרך להתפתח,מוקדם לראות בו כמנהיג ושחקן מס 1 של הנבחרת הבאה.בפלייאוף השתכנעתי שהוא שחקן טוב,אבל רחוק מלהיות שחקן על.בדראפט הבא כבר יש שחקנים שיכולים לעבור אותו.קופר פלאג,אייס ביילי,אגקומב ,דילן הרפר
סמית מדבר שטויות,טראמפ עמוס בדברי הבל,תעודת עניות לציבור האמריקאי שמעריך כל כך תת תרבות.
קוואי יחד עם ביל של פניקס שחקנים אוברייטד ברמות,אבל מה נגיד על בעלים שמוציאים כל כך הרבה כסף על שחקנים כאלו.בוושינגטון ידעו לפחות להפטר מביל,מה עושים בקליפרס לוקחים את קוואי עם הפציעות שלו,ונותנים לפול גורג ללכת,כן כן נזכרתי גם הארדן בקליפרס,ממש בניית קבוצה לתפארת.
היכל הקהילה זה מוזיאון לשחקנים עם יחסי ציבור,כמובן שאני לא מדבר על בירד או מגיק,אבל זה מה שמרגיז שמים ליד בירד למשל ,שחקנים שלא מגיעים לבהונות הרגליים שלו.מישהו באמת חושב ששון מריון שייך להיכל? ליימביר המומחה למכות? אולי בעתיד נראה גם את דריימונד גרין בהיכל.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 8:54:41

וושינגטון נפטרו מביל בחינם אחרי שהביאו לו סופר מקס והוסיפו חט על פשע גם נתנו לו סעיף NTC, המטומטים זרקו אחרי זה את הכסף על פול וקוזמה ארגון רקוב מהיסוד.

הקליפרס עשו טוב שנפטרו מג׳ורג׳ הוא לא שווה מקס ל4 שנים, מבחינה מקצועית היו צריכים גם להיפטר מקוואי ומהארדן וללכת לרבילד, אבל יש החלטות שלא קשורות רק לכדורסל עצמו אלא מסביב (במקרה של הקליפרס זה האצטדיון החדש), לפחות ירדו מתקרת המס.

אנט מפלצת הוא רחוק שנה שנתיים מלהפוך לשחקן על, הבעיה שלו הוא שהוא לא מנהל משחק, הוא נוראי בזה, ברגע שיש לידו מנהל משחק הוא פורח אם זה ליד קונלי ואם זה בנבחרת ליד קרי ולברון. מינסוטה הביאו לו אחד כזה בדיוק שאמור להחליף את קונלי בעתיד.

Berch
06/08/2024 8:50:16

אחלה מעורב
סטיבן אי סמית' מסתובב עם פח נפט ומחפש להבעיר שריפות.
היה יכול להיות שר הספורט אצלנו
🙂
והצחיק אותי לראות את ביל למביר ברשימה להיכל התהילה. אין שום סיכוי שהוא יכנס.
היה אבן יסוד בבד בויז המקוריים, בתרבות ה PC הנוכחית אין סיכוי שהוא ייכנס.
את ראשיד יכניסו מתישהו למרות שהוא גם האד קייס מהבד בויז. ההבדל הוא שראשיד שיחק בניקס, יקירת הליגה…..

שי אבן צור
06/08/2024 9:14:53
Reply to  Berch

מודה ומתוודה – אני אוהב את סטיבן איי!

הסגנון שלו תיאטרלי ונחרץ ולא כולם אוהבים את זה אבל הוא גם מנומק, צודק ברוב הגדול של הטיעונים שלו (בכדורסל, היתר לא מעניין אותי) ויודע להודות בטעויות שלו (שגם את זה הוא עושה בצורה מצחיקה) – https://youtu.be/RKQsVVYxHBQ?si=1cNNILqp_NrUGEB0

בקיצור, שואו מן!

לטעמי, ראשיד חייב להיכנס

גיא הירוק
06/08/2024 9:55:06
Reply to  Berch

קצת פחות מ-300 דקות, יש לוואלאס במצטבר במדי הניקס, אני לא חושב שזה מה שיכניס אותו…

דוקטור רזי הופמן
06/08/2024 8:52:00

תודה מנחם
אצלי זה הורייס גראנט בהול אוף פיימרס. זה השחקן שהכי חיבבתי בשיקאגואים של מייק.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/08/2024 9:25:04

תודה רבה מנחם

אבג
אבג
06/08/2024 10:11:37

שיד חייב להיכנס לא ברור איך הוא לא שם. קריירה מפוארת כטלל קרבות פלייאוף אדירים.
שון קמפ זה באמת שאלה כי היה אחד הטובים בליגה אבל לזמן קצר. פני אותו דבר. אני הייתי מכניס אותם.
מהשאר רק אמארה היה באמת דומיננטי. כל השאר פחות

גיא הירוק
06/08/2024 10:43:31
Reply to  אבג

הבעיה שלי עם ראשיד, אדיר ככל שהיה באותה קבוצה אדירה של הפיסטונס,
היא שהוא סיים קריירה ארוכה עם 0 All NBA
השאלה היא האם השילוב של מה שעשה באותה קבוצה ומה שעשה לפני ואחרי שווה HOF
לדעתי, לא.
צ'ונסי ביליפס, לצורך השוואה,
גם הוא חלק מאותה אלופה אדירה,
סיים את הקריירה עם 3 All NBA ו-2 חמישיית ההגנה.

אם אני צריך לבחור בשחקן שלא נבחר ל-All NBA זה יהיה רוברט הורי.
7 אליפויות.
סלי קלאצ' אדירים אחד אחרי השני.
ידע לעשות מהלכים זוכי אליפות (גם כאשר היו מלוכלכים, ע"ע העבירה המגעילה על נאש).
קצת מחוץ לטווח הזיכרון של מרבית הגולשים כאן בהופס –
בגרסת יוסטון הוא היה שחקן הגנה אדיר שהשלים את אקים ועזר ליצור צימוד הגנתי מפחיד.

אבג
אבג
06/08/2024 10:51:10

לפעמים ALL NBA זה לא חזות הכל.
כשהיה בפורטלנד היה השחקן המרכזי בקבוצה אדירה פשוט תחרות מאוד קשה בעמדה, בטח במערב.
הורי שחקן משלים מעולה, כמו שרשמת שומר טוב, סלי קלאץ, מלא אליפויות אבל היכולת שלו בעיני לא מספיק טובה. היתה לו יכולת לבחור קבוצות, אבל לא יודע אם זה שיקול.

גיא הירוק
06/08/2024 11:02:07
Reply to  אבג

אני אהיה כנה –
אני מעדיף את היכל התהילה מצומצם יותר. זה אומר שאף אחד מהצמד לא צריך להיכנס.
ועדיין,
בהיכל תהילה בו מיץ' ריצ'מונד ווינס קארטר חברים יש אולי מקום לשחקנים שנתנו קריירה אדירה לא רק בנק' למשחק או ככוכבים שלא הובילו קבוצה להצלחה.
בקנה מידה כזה,
בהחלט יש מקום לשקול שחקנים דוגמת הורי, ראשיד או הוראס גראנט (הייתה לו קריירה לא פחות מרשימה, כאשר הוא בהיעדר ג'ורדן הפרישה הראשונה נבחר לאולסטאר ויש לו 4 אול דיפנס (ב-2 קבוצות שונות).
במי בוחרים מה-3?
זה כל כך סובייקטיבי.
אישית,
הורי השאיר אצלי חותם עם שורה של רגעי מפתח ששברו לכל כך הרבה אוהדים את הלב (סקרמנטו, דטרויט, סאנס).

גיא הירוק
06/08/2024 10:25:30

הבעיה (או לא בעיה, זו שאלה של פרספקטיבה) עם ה-HOF היא כמות הנכנסים.
בשנים המוקדמות, וביתר שאת בשנות ה-70 כמות הנכנסים להיכל היתה מינימלית.
זה יצר מצב שרק העילית נכנסו מיד כאשר היו זכאים, והשחקנים אחרים המתינו שנים.
ככל שנכנסו יותר מועמדים בכל שנה,
נוצרה סיטואציה שהסף ירד.
עכשיו הרף הוא וינס קארטר שסיים קריירה ארוכה עם 2 All NBA, ללא אליפות, וללא חותם משמעותי על הישגיות ארוכת זמן של קבוצה כלשהי.
אם קארטר הוא הרף,
אז לטעמי, אמארה ושון קמפ בהחלט בפנים.
שון קמפ הוביל את סיאטל לפיינלס מול בולס 96' (היה אדיר בסדרה).
אמארה נבחר ל-5 All NBA במדי 2 קבוצות שונות, כאשר במדי הסאנס היה חלק מהותי בהצלחה (הלא ממומשת, לצערי) של אותה סאנס אדירה בהובלתם שלו ושל סטיב נאש.
שחקן שבמשך כמה עונות רצופות (עם הפסקה של עונה בעקבות פציעה) היה שחקן טופ 10 בליגה.

שי אבן צור
06/08/2024 10:39:22

היטבת לתאר

אבג
אבג
06/08/2024 10:53:31

שון קמפ היה יותר טוב מבארקלי ופיפן (לדוגמא) בשנה שלקח את סיאטל לגמר.
השאלה אם שנה שנתיים אדירות זה מספיק כי זו אחת הקריירות המבוזבזות בהיסטוריה

אור
אור
06/08/2024 13:25:21
Reply to  אבג

לדעתי לא אבל מבין הרשימה שלמעלה הוא הכי גבולי

Dor
Dor
06/08/2024 15:53:54
Reply to  אבג

יותר טוב מבארקלי אולי בלאכול המבורגרים וגם זה לא קל…

gogo
gogo
06/08/2024 10:33:03

תודה על המעורב
דווקא ליימביר, שחקן שנוא ולא פופולרי ובצדק, מביא איתו רזומה שיכול להכניס אותו להיכל. שחקן חמישיה בשתי אליפויות. עונה אחת מלך הריבאונד. 4 אולסטאר.

captain beefheart
captain beefheart
06/08/2024 11:15:43

סטיבן איי הוא דוב מרקד. קליקבייט אנושי, בדרן. בתור שכזה אני מחבב אותו למדי ומחכה כבר שיתרגז וירד מהפסים (לכאורה כמובן, הכל מבויים). מעולם לא הקשבתי למה שאמר על הכדורסל עצמו.
כמו גיא הירוק – גם לוקח מהרשימה רק את הורי, מהסיבות שהוא מנה: 7 טבעות (!!!!!!!), מתוכן יותר מאחת הושגה בזכות באזרביטר שלו. אם זה לא חומר להול א"פ אנלא יודע מה כן…

שי אבן צור
06/08/2024 11:50:40

השם שלו מרוח על האליפות של הספרס ב 2005

gogo
gogo
06/08/2024 11:23:07

איזה הישגים יש לשון קמפ חוץ מהטבעות יפות וילדים בכל ארה"ב ?

אבג
אבג
06/08/2024 12:46:13
Reply to  gogo

שון קמפ היה טופ 5 בליגה במשך שנה שנתיים, ולקח קבוצה לגמר עם הצגות אדירות כולל בגמר.
ברור של HOF של האבות הוא לא ייכנס אבל זה שאלה האם 10 שנים טובות זה יותר טוב משנתיים מצויינות

גיא הירוק
06/08/2024 12:56:26
Reply to  gogo

הישגים זו שאלה מעניינת.
רק אליפות זה הישג?
כי אם כן, אז בארקלי, נאש, מילר, קרל מאלון וסטוקטון חסרי הישגים.
האם להוביל קבוצה תחרותית מצויינת במשך כמה עונות רצופות בקונפרנס סופר תחרותי לניצחונות פלייאוף מול כמה מאריות הליגה זה הישג?
לדעתי, כן.
סיאטל של שון קמפ הייתה קבוצה אדירה שנלחמה בכמה מאריות הליגה במשך כמה שנים רצופות.
ב-93 הם הגיעו עד לגמר המערב אז הפסידו לסאנס של בארקלי 3 – 4
ב-96 העפילו לפיינלס ונתנו פייט ראוי לבולס ההיסטוריים (לא היה צמד שגרם לג'ורדן להיראות יותר אנושי מאשר קמפ והכפפה).
האם זה הישג?
לטעמי, כן.
האם זה שווה HOF?
שאלה טובה.
אם וינס קארטר קיבל,
אז שון קמפ שהיה השחקן הטוב ביותר בקבוצה שנתנה ריצות פלייאוף משמעותיות על פני חצי עשור כאשר הוא בתקופה זו אחד מהשחקנים הטובים בליגה הוא בהחלט HOF

NBA בדם
06/08/2024 13:00:36

+100

שי אבן צור
06/08/2024 13:04:47

נכון

gogo
gogo
06/08/2024 16:19:53

נכון הישגים זה גם נתון לפרשנות. רוב השחקנים שהזכרת רווים בהישגים אישיים גם אם הם ללא אליפויות.
אהבתי לצפות בסיאטל עם קמפ אבל מכאן ועד להגיע להיכל הדרך לא קצרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

18 שידוע לו עליהם

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2024 20:52:39

חם מהתנור.
.
מרקאנן ישאר ביוטה ויקבל חוזה מעודכן לשנה זו והארכה של מספר שנים במלאן תלאפים כסף. ההסכם יחתם לכל המוקדם מחר מה שימנע מיוטה להעבי אותו במהלך העונה לקבוצה אחרת.
.
בראיה שלי המפסיד הגדול זה אינג'. הוא לא קיבל טון בחירות הוא תקוע עם מרקנן, יש לו סגל טוב מידי ומאמן טוב מידי ולא יצליח לבצע טאנקיג אמיתי.
בשנתיים האחרונות במקום לעשות מעשי טאנקיג הוא דוקא היה צריך לחזק את הקבוצה.
.
ג"ס לא הצליחה להביא שחקן שהיה מחזק אותה אכי המחיר היה ממוטט אותה. אז בראיה שלי עדיף כך. יש לקבוצה מספר שחקנים שניתן להחליף תמורת שחקן אחד טוב יותר רק שאין בשוק מי שממש מתאים להרכב שמבוסס על קרי גרין וקמינגה וישפר אותו כמו מרקנן. בכל מקרה להערכתי תהיה עסקה בסדר גודל בינוני מינוס (מין קוזמה כזה)
.
בפברואר אפשר יהיה לצרף גם את מילטון והייד לעסקה וזה יגדיל עוד יותר את האפשרויות.
.
עשרים – שלושים המשחקים הראשונים יאפשרו לכל שחקן להציג את הקייס לו. מדוע הוא זכאי לשחק עם קרי. את בחירות הדראפט שניתן היה לצרף לעסקה עכשו אפשר יהיה לצריף גם בפברואר (או לפני).

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2024 21:22:34

היי רן, לגולדן סטייט לא היה יותר מדי מה לתת על מרוקנין.

אין להם מספיק בחירות דראפט ואין להם גם יותר מדי כשרונות, 2 בחירות דראפט זה נמוך מדי, בטח שהחלפת בחירות לא רלוונטית לקבוצה כמו יוטה וגם הם לא רוצים להיתקע עם החוזה שקומינגה ידרוש .

הלחץ בגולדן סטייט עצום, קרי בן 36 ואף אחד לא יודע מתי הזמן ינצח במאבק, בנוסף קרי הצהיר שהוא לא רוצה לשחק בקבוצה לא תחרותית.

איינג מכיר את הליגה, הוא יודע שהוא ימצא עוד פראייר שישלם לו סכום מופקע על מרוקנין, ומעדיף לחכות.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
germinator
germinator
07/08/2024 4:06:39

בסוף זו ליגה של כוכבים, לא של תארים.
והיכל התהילה שמור לאלו שיש להם את הדבר הזה החמקמק, שהופך מישהו לכוכב.
המחשבה ששחקן אפור כמו רוברט הורי יכנס להיכל התהילה מעצבנת כמעט כמו שלשות הקלאץ׳ שהיה קולע בשביל הלייקרס.
אמארה, קמפ, פני ושיד – לארבעת אלו יש את זה. לשאר לא.
מתוכם הייתי מסנן את קמפ ואת פני ואולי גם את אמארה

ירון, החלום
ירון, החלום
20/08/2024 21:26:48

בס"ד
תודה