מעורב הופס ליום שני: "בראזיל בכדורסל היא 'הגיימרית' ביותר מכל יריבותנו' (סטיב קר) / האם נבחרת צרפת באמת לא רצתה את אמביד? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: "בראזיל בכדורסל היא 'הגיימרית' ביותר מכל יריבותנו' (סטיב קר) / האם נבחרת צרפת באמת לא רצתה את אמביד? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: "בראזיל בכדורסל היא 'הגיימרית' ביותר מכל יריבותנו' (סטיב קר) / האם נבחרת צרפת באמת לא רצתה את אמביד? / מנחם לס

1.האמינו או לא (אתם בוודאי לא מאמינים), ארה"ב חוששת מאד מהכדורסל הברזילאי שהוא 'הגיימרי ביותר מכל יריבותנו'

"בראזיל היא אולי הסינדרלה של הטורניר האולימפי אבל היא גם 'הגיימרית' ביותר מכולן", דברי סטיב קר מאמן ארה"ב.

בראזיל היא הקבוצה הפחות מוכרת מכולן. כמו הכדורסל בבראזיל עצמה, העולם לא יודע הרבה עליו. דרום אמריקה נמצאת מחוץ המפה של העולם המערבי, אבל האמריקאים יודעים יותר עליהם בגלל משחקי פן אמריקה, וה'קופה אמריקה'. הנצחון על לטביה בריגה היה 'אות הגבורה' של נבחרת בראזיל.

דבר אחד אני עצמי יודע על בראזיל: היא קבוצה פיזית מאד, והיא קבוצה שלא 'פוחדת' מאף אחד. בנוסף, היא התגלתה נגד יפאן כקבוצת שלשות מצויינת. הם לא הולכים 'TO BACK DOWN' בפני אף אחד. הם לא יודעים אנגלית ולא קוראים אנגלית ועבורם לברון ודוראנט הם סתם שני שמות של שחקנים טובים.

רגש נחיתות אין להם. בפני אף אחד. אני מכיר את האופי הברזילאי. הייתי שם מספיק וראיתי מספיק קבוצות בראזילאיות בכדורגל וכדורסל. דבר אחד אני יכול להבטיח לכם: הם עולים לשחק נגד ארה"ב לא כדי להפסיד בכבוד. הם עולים עם מחשבה ורגש אמיתי שהם הולכים לנצח.

הגישה הזאת שווה 10 נקודות על בטוח.

סטיב קר סיכם:

"They're very physical. I think they're the No. 1 offensive rebounding team in the tournament," Team USA coach Steve Kerr said Sunday. "They've got a lot of really good shooters, and they just play hard. They compete play after play, so we'll have to be ready for their physicality and their shooting, and we need to be on edge and ready for them because they're not going to back down."

שני שחקניהם הטובים ביותר הם Gui Santos – שסטיב קר מכיר היטב – הוא הרי מאמנו בווריורס, ו-Bruno Caboclo ששיחק 5 שנים ב-NBA וקלע 33 נקודות נגד יפאן.

קל לארה"ב לא יהיה, וזאת אני מבטיח לכם.

2. סנסצייה כדורסלנית: אמביד IMPLIES – רומז (אבל יותר מסתם 'רומז; זה גם 'מציין' ו'מדגיש') שנבחרת צרפת לא רצתה אותו לאולימפיאדה

מעורב הופס ליום שני: "בראזיל בכדורסל היא 'הגיימרית' ביותר מכל יריבותנו' (סטיב קר) / האם נבחרת צרפת באמת לא רצתה את אמביד? / מנחם לס

Joel Embiid Implies France Didn't Want Him To Join Olympic Roster

מה שג'ואל אמביד אמר היה שוק אמיתי. אני מעתיק מילה במילה כדי שלא תהיינה שתי 'משמעותיות' לכתוב

In a shocking admission to the media, basketball superstar Joel Embiid revealed why he ultimately chose to join Team USA instead of following through on his commitment to France. Embiid said that he wanted to be somewhere he felt wanted, implying that the French may have had some issues with his place on their team.

אין כלל שאלה או ויכוח שבתחילה אמביד רצה לשחק עבור צרפת. הוא דאג להוציא אזרחות צרפתית רשמית עם כוונה לשחק עבור צרפת באולימפיאדה. HE BACKED OUT IN THE LAST MINUTE.

"עם ויקטור וובניימה ורודי גובר, שמעתי וקראתי אם אני לא מיותר שם, ובאיזו צורה ישתמשו בי" אמביד אומר. "גם היחסים הקרים עתה בין קמרון וצרפת עזרו לי להחליט מה שהחלטתי. הצרפתים לא דאגו להיות אתי בקשר והבנתי מתוך זה שאולי הם מהססים בקשר להצטרפותי לקבוצתם"

תהיינה הסיבות אשר תהיינה, לי נראה – –

שג'ואל אמביד לא מתחרט על בחירתו.

3. דריק ווייט על החלפת קאווי לינרד ב…דריק ווייט

במחנה האימון בלאס ווגאס הוחלט – יחד, ןבהסכמתו של קוואי – שהוא יעזוב את המחנה בגין הפציעה שהוא סוחב בברכו הימנית.

Many questioned the decision, alluding to pressure from internal parties. Nonetheless, The Klaw's position needed to be filled, and ultimately, Derrick White from the Celtics did the honors.

דריק ווייט אומר היום שהוא קיווה בסתר לבו להיבחר לנבחרת, אך מאחר ותרו הולידיי מהסלטיקס כבר היה בנבחרת יחד עם ג'ייסון טאטום, הוא לא האמין שיבחרו שלישי מהסלטיקס לנבחרת, אפילו שהייתה לו 'CAREER YEAR' בסלטיקס העונה.

כשהוא קיבל את הצלצול הוא חייב היה לשנות את כל תכניות הקיץ שלו. לא היה לו מושג שהוא יהיה הבחירה למלא את מקומו של קוואי, אבל כשהצלצול הגיע הוא ידע שזאת הזדמנות של פעם בחיים, והוא שינה את כל תכניותיו.

ג'יילן בראון מיד צלצל לווייט לומר לו שאין בו כל כעס לווייט, ולהיפך, הוא אוהב אותו.

טוב. הכל שייך לעבר. בהווה דריק ווייט הפך לאחד השחקנים האמינים ביותר בנבחרת.

********

4. מה הסיפור עם תרו הולידיי? למה הוא לא שיחק נגד פורטו ריקו? היש אמת בשמועה על "ריב קשה" עם לברון?

Steve Kerr drops major Jrue Holiday news ahead of Team USA-Brazil

הוא, סטיב קר, אמר:

"תסתכלו מי פותח מחר נגד בראזיל, וזה יענה לכם על כל 'המריבות הפנימיות'…

5. לרסה פיפן על סיום יחסיה עם מרכוס ג'ורדן (הצעיר ממנה ב-17 שנים): "NEXT TIME CHOOSE WISELY"

6. ג'ואל אמביד על למה הוא לא נראה מוטרד מקריאות הבוז של הצרפתים

"כשאני מפשל בבית ואנחנו מפסידים, הקהל של פילי הוא הרבה יותר רשע מהצרפתים…"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
73 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2024 2:07:30

אחלה מעורב.
אבטיח עם שוקולד
טמביד משחק עם כל העולם ואחותו.
הוא אמין כמו פוליטיקאי ממוצע.
הוא גם אוהב לכסות את התחת מכל הכיוונים בגלל פחדנות.
לריסה פיפן דוחה בעיני,
הניתוחים שלה מזכירים שחקנית פורן ממוצעת.(שפתיים.תחת,בזזים)

gogo
gogo
05/08/2024 5:38:55

שחקני נבא אוהבים בחורות מעמק הסיליקון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2024 10:20:14
Reply to  gogo

הגיוני😂
פיתרון קל ומהיר לאהבלים

NBA בדם
05/08/2024 2:38:50

אחלה מעורבב
סטיב קר חייב לזרוק כמה מחמאות ליריבה הלא מאיימת על מנת ששחקניו לא יעלו זחוחים מדי לרבע הגמר מולם.
אמביד עד כה הצטיין בלזרוק שחקנים מתחת לגלגלי האוטובוס, עכשיו הוא כבר נהיה זורק נבחרות מדופלם.

NBA בדם
05/08/2024 3:18:56

התייחסותי לזכייה של נובאק באולימפיאדה:
הזכייה המדהימה של נובאק באולימפיאדה למעשה סוגרת מבחינתו את התואר היחידי שהיה חסר לקריירה האדירה שלו, ממש כמו מסי שלקח את המונדיאל בהזדמנות האחרונה שלו.
הכי הרבה סלאמים, הכי הרבה זמן במקום הראשון, ועם המדלית זהב באולימפיאדה הוא מרגיש שהשיג את הכל, כולל לנצח את הנסיך החדש של הטניס (שניצח אותו ב 2 גמרי ווימבלדון האחרונים), במשחק לפנתיאון שהוכיח לעצמו שהוא עדיין שייך לרמות הגבוהות למרות השנה הפחות טובה.
השלישייה האגדית שנשאר ממנה רק את נולה (לא לעוד הרבה זמן), מזכירה לי את מייקל, בירד ומג'יק.
בירד ומג'יק זה נדאל ופדרר (תבחרו מי כל אחד). היריבות והמשחקים ביניהם העלתה את הטניס לגבהים/פופולריות שלא היו מעולם. מעבר לכך, החברות והכבוד ביניהם הם משהו נפלא ומעורר השראה ליריבים בספורט.
נולה, בדומה למייקל הצטרף קצת יותר מאוחר לעסק, ובזכות אתלטיות, מוסר עבודה בלתי מתפשר ומנטליות של רוצח, פילס את דרכו לקדמת הבמה ולשליטה מוחלטת עם השנים.
הטניס אסיר תודה לשלושה הללו, על אינספור רגעים מרגשים, משחקים אגדיים ועל הפיכתו של הטניס לפופולרי לאין שיעור מלפני 15 שנה.

אלכס דוקורסקי
05/08/2024 4:28:49
Reply to  NBA בדם

יפה כתבת. אע"פ שהיה רחוק מהם במספר הזכיות בסלאמים, חושב שגם אנדי מארי היה השחקן הרביעי בטיבו בדור הגדול הזה והיריבות שלו עם שלושתם (בעיקר עם פדרר ונובאק) גרמה להם להעלות את רמתם.

NBA בדם
05/08/2024 9:10:36

מסכים, מבחינת יכולת ועקביות בהחלט אפשר לקרוא להם "הרביעייה הגדולה".
מארי הגיע למעמדים הגדולים בסלאמים לצידם בתכיפות, והפריד את עצמו משאר הסבב בדיוק כמו שלושת הגדולים בפן הזה.
מבחינה מנטלית היה פחות חזק מהם וזוהי הסיבה העיקרית שהגיע רק ל 3 סלאמים, למרות שהגיע להמון חצאי גמר וגמרים עד 2016.
ייזכר יחסית כלוזר. 3 סלאמים לרמה שהוא הציג זה ממש קצת, בייחוד עם כמות המעמדים הגדולים שהוא שהגיע אליה בסלאמים.
די מזכיר שחקן כמו קארל מלון כזה, אחד שהיה טוב מאוד למשך הרבה שנים, אבל לא התעלה מספיק ברגע האמת, ונשאר בלי תואר.
היה לו את חבטת התילול (מכה שנחבטת בגובה רב, שהיריב נדבק לרשת ומעבירה אותו), הכי טובה בהיסטוריה בפער. היה לו דיוק מטורף בחבטה זו.

NBA בדם
05/08/2024 9:18:42

נכון, בדור אחר יכל להגיע ל 8 – 10 סלאמים בכיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נדאל ורוזה לא אותה רמה. פדרר כמה רמות מעלה

NBA בדם
05/08/2024 8:49:19

פדרר הרבה יותר מוכשר, אבל נולה נתן לו בראש מספיק פעמים גם בשיאו של פדרר, והמספרים מדברים בעד עצמם ככה שנולה מעליו בבירור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

דיברתי פדרר מול נאדל.
נולה בהחלט הגואט

NBA בדם
05/08/2024 10:29:27

לפדרר יש פחות סלאמים. בעיה, ואני יותר אוהב את פדרר.
גם פדרר שיחק איזה 5-6 שנים בלי המפלצות האלה, ככה שהוא צבר סלאמים יותר בקלילות בשנים המתות יחסית.

שי אבן צור
05/08/2024 10:26:01

ווייד = פדרר : שחקנים נהדרים, בעלי הישגים ומלאי פינס
לברון = נולה : שחקנים אדירים בלי יותר מדי פינס אבל עם הישגים גדולים בהרבה

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
yaniv
yaniv
05/08/2024 11:33:09

לא הבנתי אתה משווה את פדרר לוויד ברצינות זאת ההשוואה שעולה לך לראש???
ומה זה הישגים גדולים בהרבה.נולה אמנם השיג יותר מפדרר אבל לא הייתי מגדיר את זה כהישגים גדולים בהרבה.\הקיצר ייבשת את פדרר והפכת אותו לטניסאי חמוד וחביב שכנראה ייכנס להיכל התהילה של הטניס אבל לא משהו שחוץ מהדור שראה אותו משחק יזכור אותו(תראה לי ילד עוד 10 שנים שלא עכבר כדורסל שיזכור ויידע מי זה וויד)

שי אבן צור
05/08/2024 12:01:37
Reply to  yaniv

ברור שלא!!!
פדרר לטניס >>>> ווייד לכדורסל, זאת בכלל לא שאלה

הכוונה שלי היתה שעד כמה שפדרר היה תאווה לעיניים – הרבה יותר מכל טניסאי אחר – הוא פחות גדול מנולה

yaniv
yaniv
05/08/2024 9:36:16
Reply to  NBA בדם

השוואה יפה ומבחינת ההישגים של נולה אפשר בהחלט להסתכל על זה בפריזמה של מגיק בירד וגורדון רק שיש הבדל אחד גורדון לקח את מה שבירד ומגיק בנו והפך את זה במידה לא מבוטלת למה שנעשה היום בליגה מבחינת פופולריות ומבחינת עניין זאת לעניות דעתי הצנועה אפרופו זה למה גם אם אתה בטוח שלברון נגיד שחקן יותר טוב האימפקט של גורדון זה דבר שלא היה וכנראה לא יהיה.
לנולה אין את האימפקט הזה היחידי שהיה לו את האימפקט הזה היה פדרר בלעדיו הטניס לא היה קופץ לרמות שהוא הגיע ולפופולריות שלו.

NBA בדם
05/08/2024 9:47:34
Reply to  yaniv

מסכים, מבחינת אימפקט של עניין ופופולריות נולה כמו לברון פחות אהובים ולא גרמו לקהל להתאהב בטניס/כדורסל לרמה של מייקל/פדרר.
אבל אסור להתבלבל: בדיוני גדולה מודדים הישגים ויכולת. פופולריות זה ממש לא מדד שאומדים איתו גדולה.
פדרר אמנם אהוב הכי הרבה, אבל אי אפשר להגיד שהוא גדול מנולה, רק כי הוא בעל אישיות ומשחק מהפנטים. במגרש הוא נופל ממנו בבירור, וזה מה שקובע.

yaniv
yaniv
05/08/2024 11:39:43
Reply to  NBA בדם

אתה מאוד אוהב לנסות לכמת הכל ולהחליט על פי הכמות מה שמאוד הגיוני ממי שאוהד את לברון אבל לא הכל מסתכם בזה.אז בוא קודם כל נוריד מהשולחן את הטענה שפדרר טניסאי גדול יותר מנולה, נולה הוכיח שמבחינת הישגים הוא מספר אחד ללא עוררין אבל לבוא ולהגיד פופולריות שזה הרבה מעבר לעניין של פופולריות,זה עניין שלהחזיר את הטניס למפת ההתעניינות העולמית זה שכל ילד ידע להגיד מי זה פדרר זה להביא את ענף הטניס למחוזות ומקומות אחרים.
מה שפדרר עשה לטניס בהחלט אמור להיות שיקול שאתה מדבר על הגדולה שלו, האם זה מספיק לעבור את נולה-ברור שלא? נולה עשה את שלו וכל הכבוד לו אבל זה בהחלט חלק מדיוני גדולה

NBA בדם
05/08/2024 11:49:26
Reply to  yaniv

זה כמו שתגיד שבגלל שסטף שינה את הענף הוא גדול יותר מהדירוג שלו כשחקן גרידא.
להשפעה של שחקן על המשחק יש כבוד גדול וההערכה על קידומו, אך גדולה והשוואה בין שחקנים נמדדת ביכולות והישגים בלבד.

שי אבן צור
05/08/2024 12:04:22
Reply to  NBA בדם

בשקלול עם נראטיב
בוא נאמר שאם אלקרס יישאר לבד בזירה, בלי שיקומו הנדאל והנולה שלו, והוא יקח 30 מייג'ורס – זה לא יספיק להכתיר אותו כ GOAT

NBA בדם
05/08/2024 12:22:57

30 זה כבר מספר דרמטי שבהחלט אמור לשים אותו בדיון, אם לא לקבוע שהוא העז.
עוד חזון למועד, יש את סינר ורונה, מדבדב, זברז, ובטח עוד צעירים שיבואו להפריע.
יש פציעות/ירידות מנטליות כמו לכל ספורטאי.
הוא בדרך הבטוחה להיות טניסאי היסטורי, אבל יש לו עוד זמן.

yaniv
yaniv
05/08/2024 13:23:32

בוודאי שכן,קודם כל הזיכרון של אנשים חלש וכבר היום יש כאלה שאומרים שהוא התמודד עם החלק הפחות טוב של פדרר ונאדאל וניצל את זה .
דבר שני אני לא חושב שיהיו בכלל אנשים ש"יתאבדו" על נולה.הוא הגואט כי הוא הביא עד עכשיו את ההישגים הטובים ביותר אם אלקארז יביא 2 גראנד סלאמים יותר מנולה אז הוא יהפוך לגואט.

שי אבן צור
05/08/2024 15:35:33
Reply to  yaniv

לא נגיע להסכמה כי זה עניין של השקפה 😏
מנקודת המבט שלי, 5-0 נגד הפועל כפר סבא זה פחות מ 1-0 נגד מכבי חיפה

בדוגמא הזאת:
סינר ורונה, מדבדב, זברב = הפועל כפ"ס (עד שלא יוכח אחרת)
פדרר ונדאל = מכבי חיפה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/08/2024 16:37:52

ג׳ורדן לא הגדול מכולם? הקבוצות שהתמודד ולקח נגדם אליפויות חלשות משמעותית מאלה של הדור האחרון, מה לגבי טימי? אם אלקראס ישבור כל שיא אפשרי הוא בהחלט יכנס לרשימה של הגדולים ביותר.

להקטין שחקנים אחרים לא עושה טוב לאף אחד

שי אבן צור
05/08/2024 17:33:31

את מי הקטנתי???

ברוך רובין
ברוך רובין
05/08/2024 18:04:57

״סינר ורונה, מדבדב, זברב = הפועל כפ"ס (עד שלא יוכח אחרת.״

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
שי אבן צור
05/08/2024 21:30:33

בהשוואה לפדרר ונדאל שהם מכבי חיפה
אם הייתי מחליף את הפועל כפ"ס במכבי נתניה זה היה מניח את דעתך?

yaniv
yaniv
05/08/2024 13:20:26
Reply to  NBA בדם

שוב אתה לוקח את מה שאני אומר ומפרש אותו הכי קיצוני.אני חוזר ואומר זה לא הפרמטר הקובע אבל בהחלט זה פרמטר שיש להתחשב בו וכן לגבי סטף אז בזכות מה שהוא עשה הוא ייחשב אפילו יותר גדול ממה שהוא אמור להיות.
ובוא נסכם שהשוואה וגדולה בין שחקנים יכולה להימדד תכלס בכל מה שאתה תחליט שהיא נמדדת.לצורך העניין מבחינתך 10 גמרים שלברון הגיע אליהם>>>מ6 גמרים שגורדן הגיע אליהם.
ולכן על פי ההישגים אז אין ספק שלברון יותר גדול.
מכיוון שכל ההשוואות וכל הדיונים האלה הם תיאורטים ואי אפשר לדעת מה באמת נכון אז הכל רלוונטי וכל אחד יחליט על פי מה שנראה לו נכון.
קח דוגמא קיצונית אפשר לטעון למשל שיוסיין בולט הוא לא גדול האצנים-תשאל למה אז אני יענה לך שקארל לואיס זכה ביותר מדליות,אני יענה לך שמדע התפתח האימונים, התזונה או אפילו בשביל דה שוט הנעליים.עכשיו זאת דעתי ואין נתון שתביא שיכול להפריך את זה ולהגיד לי בוודאות בולט הוא האצן הגדול ביותר.

NBA בדם
05/08/2024 13:42:03
Reply to  yaniv

אדייק:
הנאה, שינוי המשחק והגדלת הפופולריות יכולים להיות תוספת של הילה לשחקן, לא להכרעה מקצועית נטו מי טוב יותר או פחות. זה רק בדמות הישגים ויכולות גרידא של השחקן.
לברון לכל הפחות ראוי להיות בדיון הגואט לא רק בגלל רצף הגמרים ההזוי, אלא בגלל דומיננטיות חסרת תקדים למשך 20 שנה, להיות בטופ מגיל 19, להוביל קבוצה לגמר לבד בגיל 22, להוביל עוד קבוצה של פיסחים בגיל 33, להיות השחקן הטוב בעולם למשך עשור לפחות כולל פלייאוף, לקחת 4 אליפויות+ 4 מצטיין גמר. היחיד בהיסטוריה עם 3 final mvp עם 3 קבוצות שונות, היחיד שחזר מפיגור 1-3 בגמר אייקוני מול קבוצה סופר פייבוריטית.

אלכס דוקורסקי
05/08/2024 4:29:05

מנחם, מעניין מאוד. תודה רבה.

Smiley
05/08/2024 4:31:33

אפשר קישור לריב כביכול עם לברון?
כי להבנתי בגלל נקע בקרסול הוא לא שיחק (לפי ESPN)

Holiday will return
Jrue Holiday didn't play Saturday due to a sprained ankle, but he will be back on Tuesday, Kerr said.
"He would've played had this been a medal-round game," Kerr said. "But it made sense to give him the night, give him an extra couple of days to heal."

https://www.espn.com.au/olympics/summer/basketball/story/_/id/40716729/2024-olympic-basketball-takeaways-team-usa-win-puerto-rico

Last edited 1 month ago by Smiley
golan
golan
05/08/2024 4:43:06

תודה על המעורב.
אז אמביד נעלב שקבוצה עם גובר וומבי לא רצה אחריו ? שוה להזכיר שחלק מהעונה הוא בכלל היה פצוע…
אגב, היום ארה"ב עברה את סין בדרוג המדליות. וזה לא כולל את כל האתלטים שמתאמנם אצלם במכללות אבל מייצגים נבחרות אחרות.
אם ארה"ב בכדורסל מצפה למשחקים קלים הם יפסידו … שיתחילו הכי חזק שלהם ולאט לאט יגבירו קצב…

ברוך רובין
ברוך רובין
05/08/2024 6:09:26

אמביד שקרן גדול. הוא רצה לקחת זהב בדרך הקלה, הצרפתים בהחלט רצו את אמביד והביאו לו אזרחות שישחק אצלם, אחרי שקיבל את האזרחות האירופית הוא בחר בארצות הברית (שזה זכותו המלאה) אבל זה לא בגלל שלא רצו אותו.

דרך אגב האמת חייבת להאמר הוא אוברייטד ברמות, כשמגיע הפלייאוף אין לו מה למכור.

לגבי קוואי לאונרד הוא פרש ממשחק פעיל כבר לפני כמה עונות, הגוף שלו כיום לא מסוגל לעמוד במעמסה של ספורט מקצועני, למזלו הליגה מלאה במפגרים וזרקו עליו הארכת מקס

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח סטיב,קר נשלח להיות הדובר של המלך האחרון בסרט הוא יגיד כמה לברון עזר מול ברזיל חחח.
ברזיל זה נבחרת של נכים פסחים שהיום ליאנדרו בארבוסה ואנדרסון ורזאו היו מחזקים אותה.
אין לך בכלל התקפה או שחקן עם יכולת אישית.
הם לא יעברו את החצי מול ארהב ולדעתי לא יגיעו גם ל60 נק (אולי בסוף בגארבג שארהב יורידו הילוך ויתנו להם לקלוע).
ארהב מעל 30 קליל בלי מאמץ בכלל מהרגע הראשון עד האחרון בלואו אאוט RMB

etayef
etayef
05/08/2024 6:15:45

הכי מרשים שראיתי אתמול היה רוברט פינק. לא היה המועמד הבכיר לזכות ב 1500 בשחייה, ולמעשה הבין שהדרך היחידה שלו לנצח, היא לשבור שיא עולם ולשחות כמו שאף אחד לא שחה. אז הוא עשה את זה. מדהים! המון אומץ והתמדה. גאווה אמריקאית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמביד אמין כמו פוליטיקאי, לא האמנתי למילה שלו.
ארהב ינצחו את ברזיל גם אם יקשרו יד אחת לכל השחקנים שלהם

ברוך רובין
ברוך רובין
05/08/2024 6:45:46

https://www.espn.com/olympics/story/_/id/34741351/france-wants-joel-embiid-national-team-2024-olympics

אמביד רצה לקחת זהב בדרך הקלה, בדיוק כמו שחקנים ״שלא יודעים״ מה הסטטיסטיקה שלהם .

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
05/08/2024 9:14:12

+1

NBA בדם
05/08/2024 9:13:55

אם כבר פוליטיקאי הוא היה מזכיר את ביידן.
שניהם פוגשים את הקרקע לא מעט.

מומי החציל
05/08/2024 6:45:13

תודה על המעורבב מנחם
איזה סדום ועמורה אישתו של פיפן עם הבן של מייקל!!?
מזכיר למומי סיפור על ניסים הכורדי
יום אחד נכנס ניסים הבייתה מוקדם מהעבודה
מוצא את אשתו ערומה בחדר שינה, מתנשפת, מתנשפת
שואל אותה ניסים – ״רבקה! מה קרה?״
״אני עומדת לחטוף התקפת לב!!!״
ניסים התחיל להלחץ, לצעוק אמבולנס! אמבולנס! פתח את הארון להביא לרבקה בגדים, פוגש את שימי השפיץ, חבר הכי טוב שלו
אומר לו ניסים – ״וואלק שימי! מלכה חוטפת התקף לב ואתה במקום לעזור, משחק איתי מחבואים!״

אשך טמיר המקורי
05/08/2024 7:08:56

😁

סוסמעץ
סוסמעץ
05/08/2024 7:48:15

מעולה מומי
==
תגיע יותר

אשך טמיר המקורי
05/08/2024 7:06:41

אמביד החלאה לא מסוגל לדבר במגרש, אז הוא מדבר בתקשורת.
איזה קשקשן מגעיל ומחליא.

סוסמעץ
סוסמעץ
05/08/2024 7:52:02

תודה רבה דוק
==
איך פעם, בכל תחרות ריצה או שחייה, תמיד הייתי בעד האמריקאים
והיום, כמעט תמיד ובמיוחד בכדורסל, מייחל שיפסידו.
==
איזה ניצחון נהדר של ההולנדיות/ים
https://youtu.be/49VKppL7La0?si=rpQhHP7Fs-G9c-UF
(בנתיים זה מירוץ מעורב, גברים + נשים, עד שהטרנסים יצליחו להגיע גם לכאן)

Last edited 1 month ago by סוסמעץ
עגל
05/08/2024 14:09:59
Reply to  סוסמעץ

היתה ריצה נהדרת של ההולנדיות. ראיתי את זה בבאר עם חבר בשידור חי ואני אומר לו, חכה ותראה מה עוד רגע יקרה כשפמקה בול תקבל את המקל.
ואז "תראה תראה, היא עוברת אותן, זה קורה". ממש מדהים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לברזיל אין מה להפסיד,הבעיה של ארה"ב שלברזיל גם הפסד בהפרש קטן יכול להיות הישג ,כך שהיא תטריד את ארה"ב כל המשחק.
מי זה סנטוס? הוא בקושי משחק אצל קאר,קבקולו שחקן שנפלט מהליגה.אם לא מזלזלים בברזיל צפוי ניגוב מהיר.האופי הברזילאי? הם מוצאים דרך להפסיד בכל טורניר בפרט בכדורגל.הם לוזרים בנשמה
אם אמביד מדבר כל הזמן על צרפת ,הוא מן הסתם מתחרט על הבחירה שלו ,הוא מקבל שריקות בוז ,ובנבחרת לא ממש סופרים אותו.
לגבי הויכוחים מי בהרכב מי לא ,למה כן למה לא. הנה תמונה שממחישה את הנעשה בנבחרת

NBA בדם
05/08/2024 9:33:59

😂😂😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2024 10:21:38

🤣🤣🤣
אתה עומד בסטנדרטים של מלחמת הממים בענק

trusttheprocess
trusttheprocess
05/08/2024 9:33:13

בתכלס אמביד צודק, מה בדיוק היו עושים צרפת כשהם צריכים לפתוח בחמישיה עם 3 שחקנים באותו תפקיד?זה בלתי אפשרי, גובר לא ירד לספסל,וומבי לא יכול לרדת לספסל
אז אמביד ישחק סמול פורוורד? יהיה בספסל?
מה זה יתן, בארה"ב גרנט היל וסטיב קר הבטיחו לו מקום בחמישייה ובניגוד למה שרושמים םה הם רדפו אחריו הרבה זמן כדי שיבחר בארה"ב , זה לא סוד , יש על זה מספיק כתבות וגרנט היל אפילו לא מסתיר את זה
אני חושב שאם אמביד היה משחק בצרפת, היו הרבה בעיות כי אני מניח שגובר היה יורד לספסל ואז היו מתלוננים למה גובר שהוא צרפתי אמיתי ומשחק הרבה שנים בנבחרת צריך לרדת לספסל בשביל אמביד שעד לפני שבועיים מעולם רגלו לא דרכה בצרפת

yaniv
yaniv
05/08/2024 9:39:00

זה אפילו קצת יותר מזה כי גובר מאוד פופלרי ומאוד אוהבים אותו בצרפת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי שם שוטינג גארד אז,אין בעיה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/08/2024 9:54:04

מניח שדברי השבח של סטיב קר הם חלק מההכנות למפגש מולם. בכל זאת, הוא אמריקאי מנומס, ויש פרוטוקול ידוע וקבוע לפני מפגש עם יריבה.
תודה רבה מנחם

Berch
05/08/2024 10:57:12

אמביד צודק
עם סוללת הטאווילים בצרפת לא היה לו מקום.
ארה"ב לעומת זאת נמצאת בתקופה של בצורת ביגמנים
🙂

birdman
birdman
05/08/2024 13:46:32

אז ארה״ב – ברזיל הסיכויים 50/50?

NBA בדם
05/08/2024 14:09:29
Reply to  birdman

50 לארה"ב
50 לנבחרת של סטיב קר

עגל
05/08/2024 14:11:55

תודה מנחם.
מצד אחד, צרפת באמת לא צריכה את אמביד (את גובר לא היו זורקים כל כך מהר כי זוכרים לו חסד נעורים). מצד שניף אמביד כנראה ביקש ויזה צרפתית כגיבוי, וכאמצעי הפעלת לחץ על האמריקאים (אם לא תזמינו אותי יש לי אופציה אצל היריבה).

עגל
05/08/2024 14:44:42

מנחם יש לי שאלה אליך, אתה פנוי לרגע?

עגל
05/08/2024 17:06:34
Reply to  מנחם לס

רק שאלה טיפשית – למה אתה תמיד כותב את שם השחקן תרו הולידיי ולא ג'רו?
שמו באנגלית הוא Jrue.
(ביני לבין עצמי אני קורא לו Jew holiday)

Last edited 1 month ago by עגל
birdman
birdman
05/08/2024 17:13:24
Reply to  עגל

a jew holiday is a true holiday

עגל
05/08/2024 18:01:14
Reply to  birdman

🙂

birdman
birdman
05/08/2024 14:49:48

אמביד נולד וגדל עד גיל 16 בקמרון, ואז עבר לארה״ב. לדעתי היה צריך ליצג את קמרון, אבל ייצוג של ארה״ב הוא לגיטימי. דווקא לייצג את צרפת בגלל שפעם קמרון הייתה קולוניה צרפתית נשמע לא ראוי.

עידו גילרי
05/08/2024 15:09:56
Reply to  birdman

מה זה משנה…
בערך בכל נבחרת שתבחר בתחרות הזו יש שחקן אמריקאי. ה'לא ראוי' מת מזמן.

birdman
birdman
05/08/2024 15:24:10

הררי דיו נשפכו על הייצוג של אמביד, כנראה שזה משנה.

עידו גילרי
05/08/2024 15:35:45
Reply to  birdman

כשצריך לייצר טראפיק…

עגל
05/08/2024 15:44:10
Reply to  birdman

ברוך הבא להופס, ממלכת הדיונים הלא חשובים.
מונטי פייתון היו עושים מערכון על מה שקורה כאן.

ירון, החלום
ירון, החלום
16/08/2024 2:49:49

בס"ד
תודה רבה מנחם.