20:25-בלוג חי: בולגריה נגד ישראל/רועי ויינברג

בולגריה-ישראל

שעה: 20:25

שידור: ערוץ 1

הסגלים:

ישראל:
חמישיה: ג'ייק כהן (מכבי ראשל"צ), עמרי כספי (סקרמנטו קינגס), גיא פניני (מכבי ת"א), יותם הלפרין (הפועל ירושלים), גל מקל (דאלאס מאבריקס).

ספסל: יניב גרין (הפועל ירושלים), אלישי כדיר (הפועל אילת), ליאור אליהו (הפועל ירושלים), דגן יבזורי (מכבי חיפה), ניצן חנוכי (מכבי ראשל"צ), אפיק ניסים (הפועל אילת), רביב לימונד (הפועל ת"א), יובל נעימי (בני הרצליה).

בולגריה:
חמישיה: ניקולאי ורבאנוב (לבסקי סופיה), חריסטו ניקולוב (פו אורטז), אלכסנדר וזינקוב (אריס סלוניקי), סטינימיר מרינוב (בלקן), פבלין איבאנוב (ימבולגז).

ספסל: דינקו מרשלבסקי (ימבולגז), דמיטאר דימיטרוב (ארקדיה, אוסטריה), חריסטו זכארייב (לבסקי סופיה), צ'בדאר קוסטוב (גוסינג, אוסטריה), אלכסנדר יאנב (לוקיל אקדמיק), אסן וליקוב (צ'רנו מור), בוזידאר אברמוב (לוקיל אקדמיק)

האם סוף סוף יזכה לצ'אנס במדי הנבחרת? אפיק ניסים.

השינוי המרכזי מבחינת הנבחרת נמצא במתן המנוחה לדיאור פישר, מה שיתן לג'ייק כהן לשחק כמתאזרח במקומו. השינוי יכול לשפר משחק ההגנה של הנבחרת, שסבלה מחולשה משמעותית בצבע כאשר פישר שיחק לצידו של אליהו. לא בטוח שכהן, שנתן עונה חלשה (7.8 נק' ו-3.4 ריב' ב-16.2 דקות, שקול ל-14 נק' ו-7 ריבאונדים בחצי שעה). כהן נחשב לרך יחסית, ושילוב שלו עם אליהו יכול לפגוע משמעותית בריבאונד וההגנה הישראלים.

יתרון שהנבחרת יכולה לנצל, מלבד חוסר הניסיון של הבולגרים, הנו הכשרון הרב שנמצא להם בעמדות 2-4, עמדות חזקות של הישראלים. למרות זאת, במידה ובולגריה מאבדת את המשחק הזה, היא תאבד כל סיכוי לעלות ליורובאסקט, הווה אומר שזה המשחק החשוב ביותר שלה עד עכשיו. הם יתנו את המקסימום, והפסד כחול-לבן יפגע משמעותית בסיכויי הנבחרת לעלות לשלב הבא, מפני שתהיה עם שני הפסדים בבית, והפרשי הסלים יהפכו לגורם החשוב בקשר לסיום ישראל במקום השני, וגם אז לא בטוח אם תהיה בין 6 הסגניות הטובות ביותר.

ישראל חייבת גם הערב את האקס פקטור, השחקן הנוסף שיתעלה וינצח את המשחק. פניני עשה זאת מול הולנד, ונגד מונטנגרו היום החלש של פישר, אליהו ושות' חיסל סיכויי הנבחרת לנצח. האם זה יהיה אפיק ניסים, שלא זכה לצ'אנס עד כה? או דווקא אלישי כדיר שישלוט מתחת לסל? מה שבטוח זה שמלבד משחקים טובים, כרגיל, של כספי ומקל, והופעות מכובדות של אליהו והלפרין, הנבחרת צריכה עוד שחקן שיקלע בדאבל פיגרס, מלבד הרביעייה הנ"ל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. משחק מוקש. יוכל טורניר נתון ישראל מפסידה כאלה. לדעתי או המשחק הזה או הולנד בבית הם משחקים שהנבחרת יכולה לשמוט. נקווה שלא והעיקר שלא יהיה משחק חמוד

  2. אני פונה לאחד ממנהלי קבוצות הכדורסל בישראל לקחת את גור שלף לתפקיד מקצועי בשביל שלא נסבול אותו בתור פרשן.

    1. בוא לא נסחף
      אני מכיר חמישיות בספורטק שהיו נותנות פייט לבולגרים
      סרינה מול אנה איוונוביץ בגמר סינסנטי נראה כמשחק היותר מעניין של הערב

  3. בהצלחה לקליבלנד!

    ומי שאוהב להתלונן , שיהיה לו בכייף.

    במקום לחפש איך לשנוא אחרים ,תחשבו קצת איך לאהוב את הקבוצה שלכם.

    מי שחושב שזה דבר טוב להתחזק משנאה במקום לחפש איך לתמוך במי שהוא אוהב , שיהיה לו לבריאות.

    כן . נכון לברון עשה מעשה לא יפה.

    אחרים לא עשו דברים לא יפים? זאת סיבה לשנוא אותו?

    אף אחד לא צדיק

    1. קל לא לאהוב קבוצות אשר אוספות כל כוכב שבנמצא
      כאוהד לייקרס לא אהבתי את ההגעה של פייטון ומלון ב 2004 ולא את זו של נאש והווארד ב 2012
      בסופו של דבר ולרוב פרויקטי הגלקטיוס לרוב נגמרים רע , עניין של קארמה אולי

  4. לא הייתי בקרבת מחשב בבלוג…בעקבות הניצחון ההולנדי הכל עוד פתוח.
    המשחק במונטונגרו חשוב אך כנראה שניצחון על הולנד ואז בולגריה יבטיח העלייה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט