מעורב הופס ליום ראשון: זה סופי – לארה"ב שתי חמישיות, לטוב או לרע / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: זה סופי – לארה"ב שתי חמישיות, לטוב או לרע / מנחם לס

1.המשחק נגד פורטו ריקו קבע סופית שלנבחרת ארה"ב אין "חמישייה" אלא שתיים (שתי חמישיות)

מעורב הופס ליום ראשון: זה סופי – לארה"ב שתי חמישיות, לטוב או לרע / מנחם לס

לארה"ב היה די קשה לנער את הפורטו-ריקנים מגבם ולפתוח הפרש. מה הפלא? המשחק של הפורטו-ריקנים הוא הדומה ביותר למשחק של ה-NBA מכל הנבחרות. עבורם לשחק נגד נבחרת ארה"ב זה לא ביג דיל כזה גדול.

מה שעניין אותי ביותר היה לראות שלסטיב קר אין "חמישייה". הוא לא היה מסוגל להחליט על חמישייה אחת שתהיה הביג-דוג. אז הוא החליט להרכיב שתי חחישיות וכך שיחק כל המשחק, עם החמישייה האחת או השנייה. חמישייה אחת כוללת את ג'ואל אמביד, לברון ג'יימס, ג'ייסון טאטום, דווין בוקר, וסטפן קרי. החמישייה השנייה כוללת את באם אדבאיו, אנטוני דייויס, קווין דוראנט, אנטוני אדווארדס, ודריק ווייט.

לפי הצורה שקר השתמש בשתי החמישיות נדמה לי שהערב הוא העדיף במעט את החמישייה עם אנטוני אדוורדס (שהוביל את כל הקלעים עם 26 נק' ב-11 מ-15, כולל 3 מ-6 מהטריי) בנצחון קליל של 83-104.

Kevin Durant fires NSFW shot at South Sudan coach during Team USA win.2

החלק הזה בפוסט היה צריך להופיע אתמול אבל אין חדש ומאוחר בתורת ה-NBA

דוראנט היה מצויין נגד דרום סודן כשירה 8 מ-9 בנצחון 86-103 על השחורים. בסיום המשחק דוראנט חייב היה להכניס במאמן סודאן רויאל אייבי שהיה חבר קבוצתו בת'אנדר.

כשדוראנט הלך לקו לזרוק פאולים, רויאל אייבי צורח לשחקניו משהו. דוראנט מחזיר:

"Y'all n***as ain't tough" – "אתם הניגרוס לא TOUGH ENOUGH".

אתם מבינים, רק לשחור מותר לכנות שחור אחר "NEGRO" (או יותר נכון 'ניגר' או כמו שהשחורים אומרים 'ניגא'). מה שקווין התכוון לומר זה שהסודאנים הם 'ניגרוס' אמיתיים ללא טיפת דם לבן בגופם. זה עושה אותם מהירים כברק אבל לא TOUGH ENOUGH. הוא לא אמר זאת אבל הכוונה כמובן הייתה שלכל השחורים האמריקאים יש דם לבן בדמם מהאמא (סטפן קיירי) או הסבתא והאמא (ג'ייסון טאטום) כך שהאמריקאים אינם 'ניגרס' אמיתיים כמו הסודאנים שהם הניגרס הטהורים.

3. מאמן דרום סודן עונה לדוראנט

אייבי ענה לדוראנט:

"I told my guys, these guys are going to have their antennas up, and those guys were physical. We got off to a bad start. When you get off to a bad start with a good team, they have a cushion, and it's hard to get back into the game," Ivey recalled an early double-digit deficit."But my guys never lay down. We cut the lead to 11 in the second half. My guys are competitors, and they didn't flinch, .kept on competing, but we couldn't close that gap,"

ניגרוס או לא ניגרוס, "we kept Steph Curry to three points. Jayson Tatum to four points. Those are the best players in the NBA

"אף קבוצה אחרת לא תוכל להתגאות כמונו שצמצמנו את השחקנים הטובים ביותר ב-NBA ל-3 ו-4 נקודות!"

4. הפסל של קובי ובתו ג'יג'י, ליד האולם של הלייקרס

5. סטיב קר מסביר למה דווקא דווין בוקר הוא השחקן שעלה עד היום בחמישייה בכל המשחקים:

6. טריניטי רודמן, הבת של דניס, כובשת שער נצחון נפלא ברבע הגמר נגד יפאן. ישנם הטוענים שהיא שחקנית הכדורגל הטובה בעולם

טריניטי רודמן שלא על המגרש…

טריניטי בת ה-22 היא החלוץ הימני הקדמי של נבחרת ארה"ב. היא אחת החלוציות המהירות במשחק עם שליטה מצויינת בשתי רגליה. היום היא פרצה כאילו מימין, העבירה את הכדור שמאלה, התקדמה כדרור אחד או שניים, ובשמאלה קברה את הכדור בפינת השער הימנית. שער קלאסי ממש.

כשהיא התפרסמה כשחקנית הנבחרת, דניס ניסה ליצור איתה קשר אחרי ש-18 שנים הוא נעלם מחייה. היא קבלה אותו בערבון מוגבל: "הוא עזב את אמי כמה חודשים מאז שנולדתי ומאז לא היה כל קשר בינינו. עכשיו הוא רוצה פתאום ליצור קשר? אמי ואני מסודרות בחיינו. לא איכפת לי לשוחח עמו, ואפילו לפגוש אותו, אבל הוא עכשיו לא יותר מגבר זר לי. אין לי כל רגשות אליו".

7. חבריו לנבחרת של באם אדבאיו התבדחו איתו ושמו בסושיאל מדיה את ה-QUARUPLE SINGLE שלו (רבעיית הסינגלים…)

8. המבריקס החתימו את ג'מריון שארפ, 2.23 מ' (5'7) לשנה

8 המבריקס החתימו את ג'מריון שארפ – 2.23 (5'7) לשנה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
171 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
04/08/2024 2:34:05

תודה מנחם.
פרסמו את רבעי הגמר והמשך המשחקים בטורניר:
ארהב נגד ברזיל והמנצחת ביניהן תפגוש את סרביה/אוסטרליה.
גרמניה נגד יוון והמנצחת ביניהן תפגוש את קנדה/צרפת.
נבחרת ארה"ב קיבלה גם את הקבוצה הכי חלשה ברבע, וגם קנדה וגרמניה לא בצד שלה.
יש פה קליר פאת' שנותן פייט לדרך של בוסטון באליפות האחרונה.
חבל שהטריחו את עצמם לטורניר ארוך, היו מגיעים ישר לגמר.

Drexler
Drexler
04/08/2024 3:28:01
Reply to  NBA בדם

די עם העקיצות לבוסטון ,
ההבדל הוא שבוסטון קיבלה את הקבוצות בפלייאוף אחרי מיקומים סופיים בתום 82 משחקים ובכל מקרה היחידה שבאמת יכלה לאיים עליה זה מילווקי שנתנה עונה סופר חלשה.
לגבי ארה"ב ,הגרלה מאכזבת, אני בטוח שגם השחקנים רצו להוכיח את עצמם במשחקים יותר קשים , גרמניה וקנדה הכי טובות חבל שהם לא יפגשו את שתיהן ברבע וחצי גמר , נקווה שיפגשו אחת מהן בגמר(עדיפות שאלו יהיו הקנדים)אחרת זה טורניר סופר מאכזב

עידו גילרי
04/08/2024 6:23:54
Reply to  Drexler

נתחיל בזה שהאמריקאים לא יכלו בהגרלה להיפגש עם הגרמנים עד הגמר. מעבר לזה אם קנדה וגרמניה שתי הנבחרות החזקות אז עדיף שנקבל אותן בחצאי הגמר ולא שאחת מהן או ארה"ב יודחו מוקדם יותר.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
Drexler
Drexler
04/08/2024 14:25:01

בעיקרון הצופה נייטרלי רוצה את הנבחרות הכי טובות שיגיעו לחצי, אבל אני הייתי רוצה לראות את ארה"ב מקבלת את הנבחרות הכי חזקות בדרך לגמר ולראות אם היא מתקשה מולן.

NBA בדם
04/08/2024 9:40:42
Reply to  Drexler

מה הקשר, כל היריבות שבוסטון התמודדה במזרח היו פצועות, והרציניות נפצעו והודחו לפני (מילווקי,ניקס), שגם פילי הבריאה יחסית,יכלה לתת פייט, אבל הודחה ע"י הניקס לפני שהתפרקה.
בגמר בוסטון פגשה את דאלאס שהיא הכי פחות טובה ומתאימה מולה.

גיא הירוק
04/08/2024 10:16:25
Reply to  NBA בדם

לא ברור לי, הקטע הזה של לחלק כוכביות לאלופות.
הסלטיקס יכולים לנצח רק את מי שמגיעה לשחק מולם.
פציעות?
שכחת שפורזינגיס היה פצוע במשך מרבית הפלייאוף (והפיינלס)?
למה זה רלוונטי שדאלאס פחות מתאימה?
דאלאס ניצחו בקלות את מינסוטה,
הם היו הקבוצה החזקה במערב בשליש האחרון של העונה.
חוץ מזה, יש את העניין הפעוט שהסלטיקס היו הקבוצה החזקה בליגה עם המאזן הטוב בליגה, עם הפרש סלים טוב ברמה היסטורית, עם ריצת פלייאוף דומיננטית ברמה היסטורית.

NBA בדם
04/08/2024 10:38:30

לא חילקתי כוכבית, פשוט אמרתי שהדרך שלהם הייתה קלילה מאוד ורצופת פציעות של כל היריבות שלה במזרח. זו עובדה.
ההיעדרות של פורזי מדגישה עוד יותר את הדרך שלהם, הם לקחו את האליפות בחצי כח גם כשהוא פצוע רוב הפלייאוף.
דאלאס מבין מינסוטה ודנבר היא הכי פחות איכותית, אבל דנבר הודחה, ולמינסוטה פשוט נגמר הכח אחרי הקרב המתיש מול האלופה היוצאת. אם הייתה פוגשת אותה לפני מעריך שגם הייתה עוברת.
בנוסף דאלאס פחות מתאימה לבוסטון מבחינת מצ'אפ, מכיוון שיש לבוסטון את השומרי פרימטר הכי טובים בשביל לוקה וקיירי, ולעומת זאת (במיוחד עם חצי/רבע פורזי בגמר), אין לה הרבה עומק בצבע, דבר שמיני ודנבר יכלו לנצל עד תום, בעיקר דנבר עם יוקיץ' שהיה כותש בצבע.
זה נכון שהסלטיקס יכלו לזכות גם במצב שיריבותיה במזרח היו בריאות ובגמר הייתה מקבלת יריבה שהייתה יותר מקשה עליהם, אבל עשו לה את החיים קלים בהרבה באחת הדרכים הקלות ביותר בהיסטוריה של הפלייאוף.

Avri
Avri
04/08/2024 11:19:23
Reply to  NBA בדם

"לא חילקתי כוכבית, פשוט אמרתי שהדרך שלהם הייתה קלילה מאוד ורצופת פציעות של כל היריבות שלה במזרח. זו עובדה."

אם מישהו היה צריך הגדרה מילונית ל"לחלק כוכביות", הינה, nba בדם עשה בשבילכם את העבודה.

NBA בדם
04/08/2024 11:22:59
Reply to  Avri

מה אדוני רוצה, שאגיד שהם פגשו אימפריות בדרך לאליפות? זו האמת.
האליפות שלהם, היא אליפות כשרה למהדרין, אבל גם קלילה מאין כמותה, שמי שמתכחש לזה עושה שקר לעצמו.

Avri
Avri
04/08/2024 12:14:39
Reply to  NBA בדם

אדוני רוצה שתכיר בזה שאליפות זו אליפות ולא צריך להמעיט בהישגים. העמידו קבוצה אדירה השנה ועשו את העבודה, נקודה. מה גם שאתה מדבר שטויות, רק לפני הגמר הכתירו את הקו האחורי של דאלאס כהכי טוב בהסטוריה, ולאורח השנה לא הפסיקו לדבר על כמות הכשרון בליגה. זה פלייאוף, תמיד יש פציעות וגם הסלטיקס סבלו מזה.

NBA בדם
04/08/2024 12:25:18
Reply to  Avri

מי אמר שזו לא אליפות, כמובן שאני מכיר בה, אבל מרבית האליפויות משנים עברו מהנות/ מרגשות / קשות הרבה יותר ממנה. שאפו לבוסטון שעשו את המוטל עליהם ללא קושי מיוחד.
מי שהכתיר את הקו האחורי של דאלאס להכי טוב בהיסטוריה לא מחובר למציאות, והוא גם זה שחשב שהיא תיקח את הגמר. הערכה שנבעה יותר מהלב ופחות מהשכל הישר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 17:55:13
Reply to  NBA בדם

בכל מקרה הסלטיקס היו הטובים ביותר לאורך העונה וגם אם יריבותיהן במזרח היו בריאות לגמרי לא היה להם סיכוי ממשי לנצח סלטיקס בריאה בסדרה.
אמנם אם מילווקי ופילי בריאות הן היו יכולות לנצח סלטיקס ללא פורזי. ולכן מפני שהסלטיקס היו לרוב ללא פורזי לכן זה דווקא היה טוב ספורטיבית שגם ליריבותיה היה שחקן חשוב פצוע.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
NBA בדם
04/08/2024 18:03:02

אתה לא יכול להשוות את פורזי שהוא בורג חשוב, אבל הוא ממש לא הכוכב הבלעדי כמו יאניס או לילארד למילווקי או חצי הקבוצה שנפצעה לניקס, כולל ברונסון כוכבה המרכזי.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 18:19:07

מסכים עם הרוב. אבל אמירה אחת שיודעת קצת מוטה. הסלטיקס היו עם המאזן הטוב בליגה מכיוון ששיחקו את רוב המשחקים במזרח. תבדוק את המאזן שלהם בעונה הסדירה מול המערב, והתמונה קצת משתנה.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/08/2024 18:19:32

צ"ל – אמירה אחת קצת מוטה

גיא הירוק
04/08/2024 18:48:32

23 – 7 מול המערב. 76.67% הצלחה,
דומה מאוד לאחוז מול המזרח (78.8%) וגבוה מהנתון של מוליכות המערב.

יותר מכך –
34 – 15 זה הנתון מול קבוצות של 50%+
הטוב ביותר בליגה בעונה שעברה.

gogo
gogo
04/08/2024 4:42:44
Reply to  NBA בדם

אתה ממש מרים פה להנחתה של שמעון והתאגיד שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

קיוויתי מאד שיוון יהיו ברבע נגדם. מאמין שהיוונים היו מאתגרים אותם מאד גם אם לא מנצחים.
ברזיל לא יעברו את החצי מול ארהב הם נבחרת מחרידה ראיתי אותם מול צרפת שגם מחרידה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אגב גרמניה יוון הולך להיות משחק רצח. המשחק הכי חזק של רבעי הגמר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 17:47:12
Reply to  NBA בדם

הסלטיקס היו הטובים ביותר בעונה הסדירה ושיחקו רוב הפלייאוף ללא הציר המרכזי שלהם בגמר ניצחו 1-4 דאלאס בריאה. כך שגם אם יריבותיהן מהמזרח בפלייאוף היו ללא פציעות הסלטיקס היו מנצחים אותן.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
NBA בדם
04/08/2024 17:51:06

יכול להיות שכן, אבל לעומת השלושה שפגשו (אינדי,מיאמי, קליבלנד), מילווקי, ניקס בריאות ופילי יכלו לתת פייט ראוי לבוסטון.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
trusttheprocess
trusttheprocess
04/08/2024 2:56:49

אני לא מבין למה הביאו את אמביד , בוא נזכור שגרנט היל וקר ממש התחננו בפניו שיבוא לשחק בשביל ארה"ב
אבל הם לא משחקים את המשחק שלו , כמעט כל פעם שהם מחכים אמביד תופס מיקום טוב מתחת סל וקולע אם מוסרים לו את הכדור, אבל זה לא השיטה שבה הם רוצים לשחק
הם רוצים לרוץ ולהפציץ שלשות אז מה הם צריכים את אמביד בשביל זה

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה באמת שואל?

א. שלא ישחק נגדם. השיקול העיקרי
ב. מול נבחרת באמת חזקה הוא יכול להיות שובר שיוויון לאיזה משחק אחד. למשל מול קנדה.

ג. אפקט הרתעה. שהיריבות יפחדו שלא יתנגש בהם וילך לקו.

אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:32:00

עאלק התחננו, הוא התחנן לבוא לשנורר מדליה בדרך הקלה

thejanitor
thejanitor
04/08/2024 10:59:44

אכן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/08/2024 16:25:30

👌😂👌

gogo
gogo
04/08/2024 4:45:36

תודה על המעורב
דאלאס החתימה גם את דינווידי ומוסיפה עומק.

NBA בדם
04/08/2024 9:42:53
Reply to  gogo

עומק לעולם הבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

שי אבן צור
04/08/2024 11:15:52
Reply to  gogo

מסכים איתך
הקדנציה של דינווידי בדאלאס היתה לא רעה

NBA בדם
04/08/2024 11:18:22

גם הקדנציה של מייקל בשיקגו הייתה לא רעה.
בוושינגטון שלאחריה קצת פחות.

שי אבן צור
04/08/2024 11:24:13
Reply to  NBA בדם

הורפורד עשה קדנציה יפה בבוסטון, עשה סיבוב בפילי ו OKC ואז חזר לבוסטון תוך שהוא מודה לאלוהים על כך.
נחש מה? הקדנציה השניה שלו בבוסטון התבררה כלא פחות מוצלחת…

מה זה אומר לך?

NBA בדם
04/08/2024 11:33:55

מה הקשר? דינווידי היה צלע שלישית חשובה בריצה של דאלאס שהסתיימה בגמר המערב.
בעונה האחרונה הוא כבר היה צל של עצמו -שחקן בלי ערך שנחתך מברוקלין ולא הרשים בעליל בלייקרס.
אף קבוצה לא הייתה לוקחת אותו בשכר שהוא יותר ממינימום.

שי אבן צור
04/08/2024 11:44:58
Reply to  NBA בדם

וזה בדיוק הקשר!
גם הורפורד נחשב גמור לפני שחזר לבוסטון

NBA בדם
04/08/2024 11:58:43

ממש לא, הורפורד קיבל חוזה עתק בזמנו בפילי (97 מליון ל 4 עונות), כדי להשלים צוות גבוהים דומיננטי ליד אמביד, ופשוט הציוות ביניהם לא התאים.
בוסטון רצתה אותו בחזרה ועשתה עליו טרייד (שכלל גם בחירת סיבוב ראשון) מאוקלהומה שאליה הוא הועבר מפילי קודם לכן.

שי אבן צור
04/08/2024 16:56:43
Reply to  NBA בדם

צודק, טעיתי לגבי הורפורד
עדיין, זה שדינווידי עבר תקופה לא משהו לא אומר שהוא גמור.
הוא כולה בן 31 ויכול לפרוח מחדש בסיטואציה המתאימה

gogo
gogo
04/08/2024 4:48:47

הפסל של קובי, כמו פסלים רבים של ספורטאים הוא מבית היוצר של הסטודיו של עמרי עמרני. קיבוצניק לשעבר מאשדות יעקב.

עגל
04/08/2024 5:39:15
Reply to  gogo

וואלה?
איזה אשדות, איחוד או מאוחד?

gogo
gogo
04/08/2024 5:57:43
Reply to  עגל

אם אני לא טועה מאוחד

עגל
04/08/2024 21:10:59
Reply to  gogo

גם אני לא ידעתי, תודה.

NFS
NFS
04/08/2024 7:42:10
Reply to  עגל

עמרני זה אשדות מאוחד.
וואלה, לא ידעתי gogo תודה.

Avri
Avri
04/08/2024 11:20:35
Reply to  gogo

זה פסל אדיר. כמה שלא חיבבתי את קובי בחייו, כאב, הפסל הזה מעלה לי דמעות.

gogo
gogo
04/08/2024 4:52:57

נבחרת הנוער בכדורסל- אין מילים לתאר את ההשגים באליפות הנוכחית. הפסד אכזרי נגד סרביה לאחר שתי הארכות.
עדיין, ניתן להביא מדליה היסטורית נגד סלובניה. והישג יוצא מהכלל, עליה לאליפות העולם. זה לא קרה מאז הנבחרת של ברקוביץ מוסקוביץ וארואסטיץ

עידו גילרי
04/08/2024 6:21:23
Reply to  gogo

אכזרי זה לא מילה.שובר את הלב.

NFS
NFS
04/08/2024 7:44:40
Reply to  gogo

הפסד אכזרי ביותר.
זה היה בידיים שלנו, אבל החטאות עונשין של גולדמן ומאייר, והשלשה על הבאזר של הסרבים. כואב.

Avri
Avri
04/08/2024 11:28:05
Reply to  gogo

באמת התפלאתי שלא היתה הרבה התייחסות לאליפות הבאמת מופלאה הזאת. אתם תגידו הפסד אכזרי, אני אומר שהם נתנו את המשחק על המגש לסרבים יוצר ממה שהסרבים לקחו.
אבל נלחמו כמו אריות בקבוצה יותר טובה ומוכשרת מהם. שרף ומאייר פשוט אדירים, כיף לראות דור המשך כל כך מוכשר. סגנון המשחק שלהם מאוד נבא-י, להבדיל מכוכבי נוער עבר כמו מדר אבדיה וכספי, או אם נלך עוד קצת אחורה הלפרין לימונד בורשטיין וגרין שכולם היו "אירופאים" במשחקם (אולי גרין הצעיר היה יוצא דופן). שרף לגמרי שם את עצמו על הרדאר של הדראפט, איזה מכונת התקפה הבחור הזה. גם יש לו סייז וכוח. תענוג.

עגל
04/08/2024 5:45:32

תודה מנחם.
האמריקאים לא ״קולחים״ מספיק במשחקם כי הם לא משחקים מספיק זמן ביחד.
באם שחקן מצוין שיתרום בכל קבוצה בה הוא ישחק.
דניס רודמן דפוק גדול. יש כל כך הרבה מפורסמים שההורים שלהם (בדרך כלל האבא) זנחו אותם בילדותם, חראם על הבת שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

לדניס רודמן בטח יש עוד איזה 20 ילדים שהוא לא יודע עליהם 🤣🤣🤣

NBA בדם
04/08/2024 9:50:29

ברור לא סתם הוא היה ידוע כמלך הריבאונדים, על כל פרידה הוא היה קופץ למיטה אחרת.

Avri
Avri
04/08/2024 11:29:10

יש מצב

עידו גילרי
04/08/2024 11:31:04
Reply to  Avri

לא מתאים לך… או שכן?

Avri
Avri
04/08/2024 12:15:59

מה לא מתאים לי, לחשוד שלרודמן יש איזה 20 ילדים שהוא לא יודע עליהם? מה הבעיה בזה? 

עידו גילרי
04/08/2024 12:17:01
Reply to  Avri

אהה נכון. הוא התהולל אז בטוח יש לו ילדים מ15 נשים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודמן לדעתי לא זוכר 90 אחוז מהבחורות שהיה איתן😅

Avri
Avri
04/08/2024 11:31:40

מה שמעניין שגם היא וגם אחיה מחזיקים בשם המשפחה שלו.

עידו גילרי
04/08/2024 11:32:34
Reply to  Avri

איזה קטע, אולי זה כי הוא ואמא שלהם היו נשואים וגם המשיכו לנהל מערכת יחסים לאחר הגירושין.

Avri
Avri
04/08/2024 12:17:19

טוב נו, אל תכעס עלי גילרי. לא חקרתי את העניין, לקחתי את העדות מהמעורב פייס וליו (שלא היה לה קשר איתו). סלח לי אבי כי טעיתי.

עידו גילרי
04/08/2024 12:19:13
Reply to  Avri

שלוש הייל דז'ונטה מארי ואתה מסודר.

Avri
Avri
04/08/2024 12:51:45

Done.

שי אבן צור
04/08/2024 14:03:37

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קליר פאת ארהב קיבלו חחחחח בדיחה.
כולם שותפים בהפקת המלך האחרון אין בדרך יוון אין קנדה ואין גרמניה. רק זבל ברזיל וסרביה חחחח. חייבים לתת גביע למלך הסיפור חייב להסתיים בהפי אנד.
Fucken joke

גיא הירוק
04/08/2024 6:42:11

ברור, גם פיב"א שייכת לתאגיד. הוועד האולימפי? שייך לקלאצ'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב האשך מאמין בסרבים כמו טראסט באמביד. רצה רימאץ נגד ארהב.
אני מודיע קבל עם ועדה אם הסרבים ידיחו את ארהב בחצי אני קונה חולצה של יוקיץ.
לדעתי האוסיז יכו בסרבים

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 7:19:47

על מי אתה מאיים?
אתה צריך לאיים שתקנה חולצה של השקף ותסתובב איתה שבוע, אז נדבר.

אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:23:31

תתחדש.
בוגדנוביץ' מחמם מנועים ויגיע לשיא מולם.
כל הנבחרת תתפוס יום משלוש ויוקיץ' יכה בהם בצבע.
אחרי שני הפסדים (בהכנה ובטורניר) סרביה תנצח את החשוב באמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמן ואמן. אבל לדעתי יקבלו שוב 20 פלוס על הראש.

NBA בדם
04/08/2024 9:58:01

אתה מתעלם אוטומטית מיקירך גידי גוב.
דווקא בטורניר של פיבא הוא אחלה.
אולי עוד ינצח בקרב החלזונות האיטיים את יוקיץ.

אשך טמיר המקורי
04/08/2024 10:16:31
Reply to  NBA בדם

ייתכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ התאגיד השתלט על פיבא הם גם מושקעים במלך האחרון אי אפשר להרוס את התסריט והפי אנד. צריך לצלם את המלך עם הגביע הולך לעבר השקיעה. ההגרלה שלהם מזכירה לי את ליגת האלופות 😅😅😅.
בדילון ברוקס ננוחם

PhillySpecial
04/08/2024 7:37:59

zzzzzzzzz

etayef
etayef
04/08/2024 6:39:05

סטיב קר עד עכשיו מנהל את העניינים יפה מאד. מקווה שהאמריקאים התחברו. אתמול יכלו לשחק קצת יותר ברצינות בחצי השני ולעבוד על הכימיה, כי מעכשיו אין יותר מקום לטעויות, והלחץ עולה.

סוסמעץ
סוסמעץ
04/08/2024 6:52:20

תודה על עוד מעורב משובח דוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם שאלה ללא קשר לכדורסל
אם יודעים שאיראן יתקפו ולמעשה הכריזה בגלוי על מלחמה נגד ישראל מישהו יודע למה אנחנו לא תוקפים אלא מחכים שנותקף?
מה אובמה אומר? לשחק בהגנה? לעשות בונקר?

אתמול ארהב הודיעה שהיא השמידה טיל ומשגר בתימן. אמיתי לא צוחק.

Avri
Avri
04/08/2024 11:44:00

איראן די הכריזה מלחמה מול ישראל כבר לפני כמה עשרות שנים לעניין הנוכחי, ישראל כבר עשתה את הצעד שלה. איראן צריכה להגיב בשביל הזיקפה הלאומית (תכלס זו המוטיבציה גם אצלנו ובשאר המזרח התיכון), ואף אחד לא באמת רוצה מלחמה. אם ישראל תסלים גם הם יאלצו להסלים, ומפלס ההרס וההרג יעלה. גם בישראל, וזה לא יהיה זניח. זה כי אנשים מתים מזה, וזה גם רע לכלכלה, לבריאות הנפשית והחברתית, וזה יביא עוד עשורים של שנאה והרס. אני מבין שמעון, שדחוף לך להכנס באיראן ולהראות לעולם שאתה איש גדול וחזק אבל יש לזה מחיר.

תיאודור רוזוולט דגל במדיניות 'דבר ברכות ושא מקל גדול'. את גודל המקל של ישראל כולם מכירים, עכשיו רק נשאר הקטע של הלדבר ברכות. לצעוק מלחמה כל אידיוט יכול. לחשוב בקור רוח על מה יצא לך מזה ומה טוב לך בטווח הארוך, בשביל זה כבר צריך מנהיגים אמיתיים עם שכל וחזון. לצערי אין כאלו במזרח התיכון.

Avri
Avri
04/08/2024 11:45:21
Reply to  Avri

איך עורכים תגובות כאן? רק יחידי סגולה יכולים? כמה טייפוז.

עידו גילרי
04/08/2024 11:47:20
Reply to  Avri

יש לך גלגל שיניים משמאל לתגובה – תלחץ עליו…

Avri
Avri
04/08/2024 12:19:12

אין לי גלגל שיניים. יש מצב שרק לאנשי צוות או מי שכתב פוסטים בעבר יש את האופציה? 

עידו גילרי
04/08/2024 12:20:13
Reply to  Avri

לא. יש לכולם.

Avri
Avri
04/08/2024 12:52:48

כנראה מערכת אנטישמית, לי אין.

עידו גילרי
04/08/2024 12:54:40
Reply to  Avri

אם אתה לא במובייל אתה צריך לעמוד עם העכבר על התגובה כדי לראות.

עידו גילרי
04/08/2024 12:55:30
Reply to  Avri

בחייאת רבעק, מסוגל לריב שעות עם שמעון לנהל מערכת אהבה שנאה עם יניב אבל למצוא גלגל שיניים קטן זה קשה…

דה שוט
04/08/2024 13:42:05

אתה מפתיע גילרי – תחקיר בסיסי מגלה שאפשרות העריכה מוגבלת בזמן
🙂

עידו גילרי
04/08/2024 13:43:18
Reply to  דה שוט

בסדר – אבל גלגל השיניים עדיין שם.

אור
אור
04/08/2024 14:04:33

לא בטלפון..

דה שוט
04/08/2024 15:01:44
Reply to  אור

יפ

Avri
Avri
04/08/2024 14:23:30

יחסי עם טכנולוגיה זה סיפור ארוך ועצוב, יש יאמרו טרגי. 

Avri
Avri
04/08/2024 14:24:21
Reply to  Avri

ותודה לכולם על ההסברים, אכן עכשיו אני רואה את הגלגל הקטן והמניאק לתגובתי החדשה! 

עידו גילרי
04/08/2024 14:28:21
Reply to  Avri

🎉🎊

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 14:52:57
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בראבו

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 14:52:30

רגע, אני מביא מישקפיים (יש יוד מיותרת?)

אור
אור
04/08/2024 13:40:23
Reply to  Avri

הוא נעלם לאחר כמה דקות כדי לא לערוך תגובות ישנות. תשים לב שהוא מופיע אחרי שאתה מגיב

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 14:51:36
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הצחקתני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

זה לפעמים נעלם וזה רק לזמן מסויים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 18:21:45

זה תמיד נעלם אחרי זמן מסוים כי אפשרות העריכה מוגבלת כפי שכבר הגיב מישהו.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מלחמה היא בלתי נמנעת גם אם ידחו אותו בשקט סרק לעוד 5 או 10 שנים.
עדיף עכשיו לפני שיהיה להם גרעין ונשק יותר מתקדם כי אז יהיה יותר קשה.
המלחמה מהצד שלנו צריכה להיות מאד אכזרית ובלי רחמים. לא כירורגי והאג.
הקטע שהעשירים אצלנו וההנהגה כמו האמריקאים רוצים שקט מדומה להאריך את זה ולהעביר את השרביט למישהו אחר.
המטרה הסופית של איראן זה השמדתנו ומלחמת התשה חיזבאללה לא על הגבול שנים למטרות שלום עתידי😉.
עם מנהיג נורמלי חיזבאללה היה צריך להיות מושמד עם הפרה של החלטת האום אז בזמנו אבל קנו שקט מדומה והיום הוא חזק וגדול יותר. זה מה שיקרה אם לא תטפל בבעיה עכשיו.
המזרח התיכון זה גונגל אכזרי שמבין ומעריך כוח.
הומניות מוסר וכו זה חולשה עבורם.

yaniv
yaniv
04/08/2024 12:58:05

בוא נתחיל שלשם שינוי יש חלק שאני מסכים איתך וזה נדיר אכן המטרה הסופית של איראן זה השמדתנו, אין לי ספק בכך(מה שכן אני מניח שבניגוד אלייך לדעתי זאת שאיפת ההנהגה שם ולא העם ) אחרי שאמרנו את זה מה בדיוק אתה אומר?
חברים אנחנו 10 חודשים מתברברים בעזה עם ארגון החמאס,בצפון חיזבאללה עושה לנו בית ספר ולמעשה הוחלט על רצועת ביטחון חדשה בתוך תחומי מדינת ישראל ואוטוטו אנשים לא יגורו מעבר לחיפה.הבודדים שעוד עושים מילואים גמורים/שחוקים הכלכלה מרוסקת ואנחנו רק בהתחלה, המצב יהיה הרבה יותר גרוע.
בנות הברית שלנו לא איתנו,כ ן אני מניח שאתה תגיד אנטישמיות וכו אבל שורה תחתונה סוג של מגיע לנו איך שלא תהפוך את זה יחס העולם המערבי כלפינו.
וכל הטוב הזה מנהל ראש ממשלה לא כשיר בעליל שחוץ דבר מעבר להישרדותו האישית לא מעניין אותו מלווה בממשלה שקיצונים זה מחמאה עדינה בשבילם.
ואחרי כל זה נראה לך שאנחנו מסוגלים לנהל מלחמה ישירה עם איראן במצב הנוכחי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

עם הליצנים הנוכחיים לא נראה לי הם בקונספציה. מלחמה עם איראן לא יכולה להיות מבית לבית עם האג ועורך דין צמוד.
זה צריך להיות מלחמת שמד מחיקת ערים שלמות עם נשק כבד. הליצנים שבהנהגה אצלנו וראשי מערכת הבטחון רוצים שקט לעצמם ולטוס לחול לחיים הטובים הם לא בנויים לזה ולא יעשו את זה זה ברור לי.
אני רק כותב מה הפתרון.
זה שמושב הלצים לא יעשה כלום ויגרור למלחמת התשה של שנים זה ברור לי, זה אינטרס של כולם כולל "בעלות בריתנו" למעט האזרחים הרגילים 😉

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 18:24:23

הבעיה שמחיקת ערי שלמות נחשבת לפשע מלחמה בדין הבינ"ל ולכן זה א"א לעשות. ולכן זה ההנהגה לא עושה זאת לא אומר שהמנהיגים ליצנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ומה יעשו? נו נו בלבנון אין פשעי מלחמה?

החוקים האלה לא מתאימים ללוחמה במזרח התיכון.
שילכו לחיזבאללה 😉

Avri
Avri
04/08/2024 14:30:58
Reply to  yaniv

יניב, אתה פותח בהודאה שאתה מסכים עם שמעון, ומסיים בהודאה שאי אפשר לנהל כרגע מלחמה עם איראן. אתה לא קוהרנטי. 

yaniv
yaniv
04/08/2024 16:01:59
Reply to  Avri

התכוונתי שאני מסכים איתו שהמטרה של איראן זה להשמיד את מדינת ישראל.חד וחלק הם לא רוצים שלום ולא נעליים אלא להשמיד אותנו.אני בהחלט לא מסכים איתו שעכשיו זה הזמן לטפל באיראן,בעולם שהיה לנו ראש ממשלה שאיכפת לו מהמדינה אז היינו עושים עסקה מחזירים את החטופים מסיימים את המלחמה בעזה,מגיעים להסכם עם חיזבאללה,אוספים את עצמנו משקמים את המדינה ואז אחרי שהכל נגמר בהחלט צריך לחשוב איך לטפל באיראן.
אפרופו רשמתי גם שיש חלק שאני מסכים ופירטתי מה החלק שאני מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

חחחח סליחה שאני צוחק אבל עד שתעשה את מה שאתה אומר איראן כבר תהיה גרעינית וחיזבאללה גדול וחזק יותר, אפילו החמאס יחזור לבנות מנהרות.
אלה סתם סיסמאות, מה זה לשקם את המדינה?
מי יחזיר את החטופים?, מי יגיע ל"הסכם" עם החיזבאללה? למה אתה חושב חיזבאללה רוצה "הסכם"?
איך לטפל באיראן? יש רק דרך אחת, כוח, מלחמת שמד, שם אין מלחמת האג.

yaniv
yaniv
04/08/2024 16:51:20

אתה יכול לצחוק כמה שאתה רוצה הכל טוב,אבל הרי תגובה לפני אמרת לי שאמנם זה הפתרון שלך להשמיד את איראן אבל במצב הנוכחי אף אחד לא יעשה את זה.אז סבבה שאתה צוחק אבל פתרון אמיתי אין לך(לפי דברייך כן)
לגבי סיסמאות בוא נפרק אותם:
מי יחזיר את החטופים-במדינה נורמלית ראש הממשלה כבר מזמן היה עושה עסקה להחזיר אותם הביתה.
למה אני חושב שחיזבאללה רוצה הסכם מסיבה מאוד פשוטה שהמצב שלו בלבנון לא משהו בכלל,העם הלבונני כועס וכמו שאצלנו יש רצועת ביטחון ככה גם אצלהם יש ואף אחד לא מרוצה מזה.אפרופו אם אתה חושב שאני מדבר שטויות פשוט תקשיב להם נסארללה אומר כל הזמן תסיימו את הלחימה בעזה ונגיע להסכם.
לגבי לשקם את המדינה-ברגע שממשלת הזדון תיעלם מהחיים שלנו בהחלט אפשר לשקם את המדינה,זה אומר פולטיקאים שעובדים קודם כל למען הציבור(וכן אני יודע למנטרה שלך שכולם מושחתים ואך אחד לא עובד למען הציבור )אבל עובדה שהייתה ממשלה של שנה וחצי קודם כל עבדו למען הציבור
זה אומר לשקם את כל השדירה המקצועית של מדינת ישראל.
זה אומר לדאוג לכלכלה ולא למגזרים שמקימים את הקואלציה.
ועוד ועוד ועוד.
לגבי טיפול באיראן אז יש גם דרכים אחרות,קודם כל לפני הכל שוברים את הפרוקסים שלהם שזה חיזבאללה וגם בסוריה אחר כך מקימים קואלציה עם מדינות ערב המתונות שמפחדות גם כן מאיראן.
ואפרופו אני גם לא שולל שהפתרון זה לצאת למלחמה ישירה עם איראן רק אני אומר שזה יכול לקרות בתנאים אחרים ובטח ובטח לא במצב שבו אנחנו נמצאים

Shenanigans
Shenanigans
04/08/2024 17:09:14
Reply to  yaniv

+100

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

איזה קואליציה הם מפחדים אפילו מהחותים נראה לך שהם יתקפו את איראן בשבילך?
לא כל רהמ היה חותם על הסכם כניעה אתה טועה.
ממשלת זדון אחרת תבוא אל תדאג זה לא שיהיה פה גנץ ויהיה שוויץ…
נסררללה אומר כי הוא רוצה להתחמש שוב צריך להעיף אותם ואתה מאמין לנסראללה?

yaniv
yaniv
04/08/2024 18:13:08

שוב אתה מערבב דברים. אני לא מצפה מאף קואליציה לעשות לנו את העבודה אבל שאתה חלק מקואליציה. לדוגמא תוכל לפעול במחשכים מסעודיה שנמצאת קרוב לאיראן והרבה יותר קל להעמיד שם בסיס מצבעי סודי שיטפל באיראן.
לגבי ממשלת זדון אז עובדה שאפילו הממשלות הקודמות של ביבי ( שאתה יודע מה דעתי עליו) לא היו ממשלות זדון שבאו במטרה אחת ויחידה וזה לפרק את מדינת ישראל ומוסדותיה
לגבי נסראללה אז מה זה אני מאמין לו. קודם כל אני יותר מאמין למה שהוא אומר מאשר לראש הממשלה דבר שני אני בהחלט מאמין שהוא רוצה לסיים את הסבב הזה( גם כי כמו שאתה אומר הוא רוצה להתחמש מחדש ) האם אני חושב שהוא מעוניין באיזה הסכם איתנו אז ברור שלא הוא רוצה להשמיד אותנו. החוכמה היא לדעת לטפל בחיזבאללה שאתה מעמדת כוח ולא חולשה כמו שאתה היום.
נסביר לך במושגי כדורסל. ישראל הייתה שנים גולדן של דוראנט וקרי לאט לאט הפכנו להיות גולדן של היום. ומה שאתה רוצה זה אתה שלמרות שאנחנו גולדן של היום קבוצה מקסימום של סך פלייאוף אתה אומר לא מעניין אותי תביאו לי את בוסטון ואני מפרק אותה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 19:57:39
Reply to  yaniv

אין מי שרוצה לפרק את מדינת ישראל ומוסדותיה אך התפיסה של ממשלה ימנית ומסורתית עד דתית, דעות גיטימיות במדינת העם היהודי, שונה מממשלה שהמובילים בה הם אתאיסטים ושמאלנים.
ולמשל לגבי החקיקה המשפטית, בעיני ממשלה זו המהפכה החוקתית של אהרן ברק עם האקטיביזם השיפוטי (ואף קיצוני) היא הייתה הפיכה משטרית והחקיקה המשפטית באהלבטל את ההפיכה המשטרית הזו ולהחזיר את מערכת המשפט למצב הדמוקרטי דהיה לפני ברק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

איראן וחיזבאללה רחוקים להיות בוסטון. הם יותר דטרויט

yaniv
yaniv
04/08/2024 20:04:13

זאת הטעות שלך. והאמת שזה מדהים איך אחרי ה7/10 וכל מה שקורה מאז ואתה עדיין בקונספציה שאנחנו גדולים על כל העולם. עד עכשיו חיזבאללה עשה לנו בית ספר שלא עשה לנו מעולם. הוא אשכרא גרם לכל הצפון פשוט לעזוב זה דבר שלא נתפש ושלא נדבר על איראן שמשחקת בנו ועושה כרצונה. קח בחשבון שבלי קשר לממשלה ובלי קשר לכלום מלחמה עם איראן שיכולתה להיות הכי מוצדקת בעולם תהיה כרוחה באבדות רבות מאוד מאוד בעורף ( לא מעט אזרחים שיהרגו) כלכלה מרוסקת לגמרי. איראן בטח שבטח לא דטרויט
לסיום עם הם דטרויט אנחנו היום אפילו לא בליגה

Last edited 1 month ago by yaniv
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 18:37:01
Reply to  yaniv

במדינה נורמלית לא הייתה אופוזיציה ותקשורת וגורמים אחרים בצד הפוליטי הנגדי לקואליציה שמסיתים, ועוד בעת מלחמה, נגד ראש הממשלה וממשלתו ונגד קבוצות אוכלוסיה שקשורות למפלגות הקואליציה, ואף משווים בין רה"מ לראשי האויבים שטבחו באזרחים של המדינה.

העובדה היא שגם חלק ממשפחות חטופים כמו למשל משפחת מור מתנגדים לעסקה המוצעת.
כל עסקה שיש בה סכנה לביטחון המדינה וביטול הישגי המלחמה ואזרחיה לא באה בחשבון!!כל עסקה
בעולם ממזמן כבר היה מוחקים את שטח פעולה של אויביהם השכנים, אף שזה גדר כפשע מלחמה וחא היו פועלים נגדם כמו נגד ראל על הרבה פחות מזה, אם אם אויביהם היו טובחים באזרחים כפי שאנשי אנשי החמאס והג'יהאד האיסלמי וגם אזרחים טבחו בשמיני עצרת השנה (כ"ב תשרי תשפ"ד).

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 19:48:27
Reply to  yaniv

הממשלה שאתה מכנהממשלת הזדון נתמכה בידי כחצי מהעם ולא רואה את מהלכי המנשלה כפי שאתה ושכמותך רואים, כולל רבים מהחיילים למשל.
ולגבי החטופים למשל, חלק ממשפחות החטופים מתהגדות לעזב המוצעת כמו למשל מדפחת מור כי היא מסוכנת לביטחון המדינה ומתנגדים כל עסקה שאינה כוללת שליטה ישראלית ברצועת עזה ובציר פילדלפי ובציר נצרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 19:44:37
Reply to  yaniv

אתה טועה לחלוטין! נתניהו ממש לא מקבל החלטות במלחמה בגלל הישרדותו אלא בגלל מה שטוב לדעתו לביטחון המדינה.
ולגבי החטופים גם חלק ממשפחות החטופים מתנגדים לעסקה המוצעת כמו משפחת מור.

בן גביר וסמוטריץ' וכל מי מאמין בבורא עולם ובכך שיו"ש הם לב ארצנו ולא שטחים ערביים ולא הייתה מעולם פלסטין אינו יותר קיצונים מאתאיסטים ושמאלנים.
והם הרבה פחות קיצוניים ממי שמתייחס אליהם וגם לימניים החילוניים כאויבים יותר מאשר חמאס וחיבאללה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

האיראנים חזונם הוא השמדתך.
אין פה לחשוב מה יצא לך מזה זה הטעות שלך ושל כל מי שחושב בראש מערבי.
הם לא חושבים בראש המערבי שלך.
רוזוולט הגיב רק לאחר שהותקף ונתן לאירופה להיכבש הוא לא היה חכם גדול.
ובסוף האמריקאים סגרו את זה עם אטום.
זה לקח טוב מהסיפור שכוח פותר את הבעיות

גיא הירוק
04/08/2024 12:18:39

תיאודור רוזוולט, שמעון. לא פרנקלין רוזוולט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה באד מה מן. לא שמתי לב.

ועדיין כדאי ללמוד ממלחמת העולם השנייה כי האמריקאים היום ממש מזכירים את מה שהיה אז. הם כל הזמן חשש חושש חוששים חששו מה יהיה?
צריך איזה הפגנת כוח אמריקאית של גון ווין.
יש שם גם נפט וכאלה שהאמריקאים אוהבים.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 14:55:31

לא נכון
בנג'מין רוזבלאט

Avri
Avri
04/08/2024 12:29:24

"אין פה לחשוב מה יצא לך מזה זה הטעות שלך ושל כל מי שחושב בראש מערבי."
מצטער, אני מתעקש לחשוב במושגים של מה יצא לי מזה. וההסטוריה הראתה ש'ראש מערבי' כנראה עדיף על כל ראש אחר.

לדעתי אתה טועה בלחשוב שלכל בעיה יש פתרון קל וברור. אני מבין את המשיכה שבמחשבה כזו, אבל זה פשוט לא נכון. להכנס בכל מי שאפשר בלי לחשוב קדימה ובזהירות יביא למצב פחות טוב בהרבה. 

גרעין יש להם כי אנשים שחושבים כמותך (ביבי וטראמפ) ביטלו את הסכם הגרעין. כל מי שמבין משהו בעניין – ותחסוך ממני פרשנות של גיבורי מקלדת – מסכים היום שמצב האטום היה טוב יותר לו נשאר ההסכם על קנו. 

התבלבלת ברוזוולט. שום אטום ושום מלחמות עולם בתקופתו. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חשבנו קדימה כבר 20 שנה. העבירו להם מזוודות דולרים ובנו מנהרות.
ראש מערבי זה טוב נגד ראש מערבי.
במזרח התיכון זה לא עובד, זה ראש ערבי, שם מעריצים כוח.
לא סתם מדינות ערב כולן שולטות על אזרחיהם בכוח. דמוקרטיה שם זה אנרכיה. הם יודעים ומכירים את עמם.
הם שבטיים מעריכים כוח ועוצמה.
זה תרבות אחרת לחלוטין זה הטעות שלך אתה בא עם ראש מערבי פתוח שהוא מעוניין באותם דברים כמוך אבל הוא רוצה שריעה, שלטון איסלאמי, לא אכפת לו מה אתה מוכר לו, יש לו בסוף בלב מטרת על.
יש לו אמונה באל בגיאהד בדברים אחרים שלאדם מערבי אין.
אתה בקונספציה, אין עם מי לדבר שם. גם אם מישהו מדבר בכאילו הוא רק מושך זמן ועושה זאת בלית ברירה אבל לא שוכח את מטרתו.
אתה באמת מאמין שחיזבאללה חולם מתישהו על הסכם שלום כלשהו? 😅😅
או שהאיראנים משתמשים בהם להסכם שלום או לעוד כסף?

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Avri
Avri
04/08/2024 12:50:36

שמע שמעון אין כוח להתווכח יותר מידי, אבל תקרא מה כתבתי יותר בזהירות. אני לא חושד שחיזבאללה יהפכו לשבדים ואין לי ספק שאכן כוונותיהם של האיראנים לא מאוד נחמדות. הנקודה שלי היא שלא לכל בעיה יש פתרון, או פתרון קל, ובריחה לפתרונות צבאיים כוחניים בהרבה מקרים יביאו לתוצאה פחות טובה מהמציאות הנוכחית. ולא, אני לא פציפיסט, רק חושב שצריך לבחון את האלטרנטיבות ולבחור ביניהן את זו שתוביל למציאות הכי טובה בשבילך. מלחמה אזורית היא לאו דווקא הפתרון הכי טוב בשביל מדינת ישראל, בטח שלא כרגע.

דה שוט
04/08/2024 13:51:21
Reply to  Avri

אתם מבזבזים את זמנכם.
1. דרושה מלחמת חורמה. זה האינטרס האסטרטגי של ישראל. השמדת איראן וגרורותיה. גם במחיר של תקופת אבן ממושכת אצלנו.
2. מלחמת חורמה עלולה לגרור למלחמת עולם בינונית (רוסיה, ארה״ב ואולי סין)
3. אירופה וארה״ב מכורות לשקט. גם אם הוא מדומה. האליטות (מכל סוג) והדיפ סטייט שם לא יתנו למלחמת החורמה לפרוץ.
4. אנחנו בלימבו אכזרי של מוות והרס אינסופיים בשני הצדדים (חולון הבוקר). אין באמת יציאה ממנו…

נ.ב. האמת שיש יציאה מהלימבו – הסכמי שלום עם סעודיה וכו׳ שעשויים להיות מוצא הגיוני מכל המצב הזה. אבל שלום בר קיימא יבוא רק עם הקמתה של מדינה פלסטינית.
מה הסיכוי שזה יקרה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חוץ מהסוף הכל נכון. פשוט אין ברירה צריך ריסטרט. אי אפשר ללכת ברחוב בארץ בלי להסתכל לאחור זה המצב היום במדינה.
מדינה פלסטינית היו מקבלים מזמן אם היו רוצים. הם לא באמת רוצים כי אז יצטרכו לגנוב את הכסף ביותר תחכום ויחלקו להם פחות כסף לגניבה. פה הם בוכים וממשיכים לגנוב טוב להם שאין מדינה פלסטינית אין לאף אחד אינטרס או רצון לזה באמת.
זה רק בשביל הבכי והתקשורת מוצג.

דה שוט
04/08/2024 15:17:13

זה יותר מורכב מאיך שאנחנו מציגים את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא זה לא. אולמרט הציע להם הצעה שאי אפשר לסרב והם סירבו.
תחשוב שאם יהיה להם מדינה הם לא יוכלו להתבכיין לאום, לבקש נדבות לגנוב לעצמם מיליארדים, הם אשכרה יצטרכו לעשות משהו במקום לטייל בעולם ולבכות, הם לא רוצים את זה.
פה תחשוב זורם להם כסף בלי הגבלה ולא צריכים לעשות כלום חוץ מלהאשים את ישראיל.
פלסטין זה רק חלום שהם מוכרים להמונים שלהם, כמו שביבי מוכר פה את הנצחון המוחלט, זה רק כלי להנדסת תודעה ואצלם הכי קל להנדס תודעה, הם מאמינים לשקרים שלהם אפילו.

בלי קשר היום אני בדעה שאסור לתת להם. מדינה שלהם תהפוך למדינת מנהרות והתקפות עלינו, זה די ברור, הגבול רק יתקרב וזו טעות נוראית כמו שהתברר שההתנתקות הייתה טעות.
דבר שני אסור בשום אופן שהם יקבלו "פרס" על ה7.10.
לדעתי צריך לקחת להם שטחים מעזה כעונש סתם שיהיו שוממים אבל הם לא יהיו שם.

דה שוט
04/08/2024 16:48:37

א) על צעד נועז תמיד מקבלים פרס
ב) הנייה דף ועוד בכירים אכלו אותה – סינואר מתחבא כמו עכבר. עדיף להם מדינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

סינוואר צריך לקבל טיל לא מדינה

Avri
Avri
04/08/2024 14:29:10
Reply to  דה שוט

הסוף די בקונפליקט עם ההתחלה… כמו שאמרתי, צריך לבדוק מה האופציות ומה עדיף. ובכל מקרה, אם תקופת אבן ארוכה זו אופציה בשבילך, אז גם אותך לא הייתי ממנה לתפקיד ראש ממשלת ישראל. זה טוב לטוקבקים, פחות למצבים בהם הילדה שלך צריכה טיפול רפואי או רחמנא לצלן, אין איך לראות נבא בישראל. 

דה שוט
04/08/2024 15:08:23
Reply to  Avri

אם אני לא טועה אברי אתה חי באנגליה נכון? אם כן אז זה מסביר את עמדתך. כפי ששמעון כתב – בעייתי לחיות כאן בימינו. תראה מה קרה היום בחולון, שלא לדבר על מאות אלפי ראשי נפץ שמכוונים עלינו 24/7

Last edited 1 month ago by דה שוט
Avri
Avri
04/08/2024 16:02:37
Reply to  דה שוט

איך זה בדיוק מסביר את עמדתי? רק מי שמתגורר בישראל מסוגל לומר דברי חוכמה? ומה אתה יודע עלי ועל משפחתי ואיפה יקירי נמצאים? זו תגובת אד הומינם, שהיא גם קצת עלובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

קראתי יש קצת מהומות באנגליה, שם זה פרומו לעתיד לבוא.
אברי מלחמה תהיה בסוף, כדאי שהיא תהיה לפני שיהיה להם גרעין אחרת נהיה יותר מורתעים ממה שאנחנו עכשיו

Avri
Avri
04/08/2024 16:52:36

אכן יש קצת מהומות באנגליה, אבל זה מנופח מעבר לכל פרופורציה. זה התחיל אגב בהפצת פייק שמי שביצע את רצח הילדים היה מוסלמי – מה שהתברר כשקר. קשה לי להגיב הלאה כי אני באמת לא יודע איך אנגליה תתפתח בכיוון הזה, אבל להרגשתי גם כאן יש פניקה תקשורתית מוגזמת וקצת צינית (במילים אחרות, קליק בייט).  

מלחמה תהיה בסוף. ההסטוריה מלמדת שזה תמיד נכון. אבל מלחמה עם מי? את הגרעין האיראני לישראל כנראה אין שום יכולת לעצור לבדה. האיראנים למדו לקחים מהעיראקים בכל הקשור לבניית כורים ואבטחתם ואת האמריקאים – כנראה היחידים שיכולים צבאית לעשות משהו – כבר סילקת מהחדר. אז גרעין איראני יקרה, בין אם תלחם או לא. אם התכוונת ללבנון, אז להכנס בהם כמו בעזה לא יעזור בכלום, הדשא תמיד גודל בשנית והגרעין האיראני יגיע לשם בסוף בין אם מחר תצא למלחמה או לא.

הבהרתי קודם – אני לא פציפיסט. כשצריך להלחם אז צריך. הנקודה שלי היא שצריך אסטרטגיה. צריך לבחון חלופות, ולבדוק עלות-תועלת לכל חלופה. צריך לקבל גם שאף חלופה – כולל מלחמה – לא תביא לפתרון קסם שיהפוך את כל האיסלמיסטים למצביעי טראמפ אוהבי ציון. זה לא יקרה. צריך לראות את המציאות כמו שהיא ולחשוב מה טוב ליהודים.  

דה שוט
04/08/2024 16:50:33
Reply to  Avri

חלילה לי אני מתנצל – לא יודע עליך הרבה רק שאתה איש חכם ויקר (גם אם אוהד בוסטון חחחח) שלא גר בארץ. התכוונתי שכאן רבים מעדיפים מלחמת חורמה ואפשרות לעתיד מאשר המציאות הנוכחית המדכאת וחסרת האופק.
בלי התנשאות ובלי חוסר הערכה משום סוג.
מתנצל שוב

Avri
Avri
04/08/2024 17:28:18
Reply to  דה שוט

הכל טוב, סתם נדלקתי בלי הצדקה אמיתית. כנראה ששעות הויכוחים עם שמעון משפיעות בסופו של דבר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 20:51:58
Reply to  דה שוט

מדינה פלסטינית היא פרס לטרור. גם אנשי הרש"פ תומכים בטבח שמיני עצרת השנה (כ"ב בתשרי תשפ"ד) ו-82% מערביי יו"ש תומכים בטבח שמחת תורה (שם אחר לאותו יום).
בכל מקרה אין הצדקה כלשהי למדינה ערבית בלב הארץ ולא רק בגלל שהיא תהיה מדינת טרור שגבולותיה ק"מ ספורים מגוש דן והשרון והשפלה כהמשך למה שהערבים ניצלו את הוויתורים בתהליך אוסלו כדי להגביר פי כמה את הטרור ומאז תחילת הביצוע של תהליך אוסלו ועד שמחת תורה השנה לא כולל שמחת תורה, נפגעו מטרור מעל פי 9.3 לשנה מאשר מקום המדינה ועד תחילת הביצוע של תהליך אוסלו.
השטחים האלו הם לב מולדתנו וארצנו ולא שטחים ערביים כשמצד אחד יהודים חיו בארץ כעם בארצו הרבה לפני שחשבו כאן על ערבים ומוסלמים כלשהם ומצד שני הערבים ה"פלסטיניים" לא שלטו כאן אף לא על חלק מהארץ ולא הייתה מעולם פלסטין שהם טוענים שנלקחה מהם. את יו"ש כבשה ישראל מירדן שלא רוצה בהם ואת רצועת עזה כבשנו ממצרים שלא רוצה בה, ומהערבים ה"פלסטיניים" לא כבשנו דבר! לכן אין הצדקה לראות בהם שטחים כבושים וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק. ולהפך, אם הערבים היו שולטים כאן אז זה היה כיבוש לא מוצדקוכל טענות הערבים על פלסטין וכו' הם שקרים!
ויש לציין שגם בקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין בו כל אזכור לחשיבות הארץ באיסלאם ולא לירושלים לעומת אזכורים רבים בתנ"ך ובספרות חז"ל על שיבות הארץ בכלל וירושלים לעם ישראל.
וזה עצמו מוכיח שטענות הערבים הם שקרים כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ וכך כל העניין של הלאומיות הפלסטינית.
https://haemethayehudit.blogspot.com/2015/02/blog-post.html?m=0

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 21:16:32

עוד קישור על הבלוף של פלסטין: http://www.thepalestinebluff.022.co.il/BRPortal/br/P100.jsp

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/08/2024 23:15:12

דברים של אימאם מאיטליה התטמך בבעלות היבודים על הארץ בכלל וירושלים פרט כולל הר הבית ותומך בהתנחלויות כי בקוראן כתוב שהארץ של היהודים:
https://m.youtube.com/watch?v=zMvxJLDSjqY

דה שוט
05/08/2024 1:21:07

ציפור אני מכבד את דעותיך אבל חושב ממקום אחר – אני חושב על העתיד של הילדים שלי. אני תמיד האמנתי שבדמוקרטיה לא יכולים להיות אזרחים ממעמד שאיננו שווה לאחרים. לכן אני רואה שתי אפשרויות – או שהפלסטינים יהיו אזרחי ישראל – שזה דבר שאינני רוצה בו – או שתהיה להם מדינה ובה הם יהיו אזרחים. המצרים והירדנים לא אוהבים אותנו – ובעבר ניסו להרוג בנו ואותנו – ומאז שעשינו איתם שלום – אין לנו איתם סכסוך דמים. פעם האמנתי שזה אפשרי גם עם הפלסטינים. אחרי 7 באוקטובר הבנתי שאולי זה לא אפשרי. אבל אני באמת לא רואה דרך אחרת לסיים כאן את הסכסוך.
אני מניח שלעולם לא נסכים, ותאכלס – היום – רוב העם חושב כמוך. אז הנה, יש לנו ממשלת ימין על מלא, כבר כמעט שנתיים, וממשלות ימין כבר 15 שנה. אין למחנה שלך למי לבוא בטענות.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 7:02:24

המנצח האמיתי באולימפיאדה.
בזכותה, עשוי לקבל חוזי עבודה גבוהים ומענים!
ד"ש מבולבול הקבולבול
https://sports.walla.co.il/item/3682220

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:37:20

הקדמת אפילו את מומי

אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:38:08

נותן לביטוי קפיצה במוט משמעות חדשה לגמרי

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 7:04:40

עוד אחד מצחיק
https://sports.walla.co.il/item/3682219

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם ארהב הייתה מקבלת את הבית של קנדה והמסלול שלה עד הגמר מאמין בסיכוי גדול שהייתה נופלת.
במקום זה בדיוק להיפך קיבלו את הבית הכי קל בטורניר והמשך הדרך סלול עד הגמר.
הכדורים בהגרלה ברחו לצדדים לפנות קליר פאת למלך האחרון.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
PhillySpecial
04/08/2024 7:38:34

נראה שכבר כתבת את זה בעבר

שי אבן צור
04/08/2024 8:52:35
Reply to  PhillySpecial

כולה 200 פעם, למה להתקטנן?

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 7:16:06

תודה מנחם
כל ה PC ועדיין כהי העור האפרומיקקקים מנכסים לעצמם את הכל?
ניגה זו לא מלה גסה. כל הכושים בניגריה הם ניגה אפילו עם הם לאונרדו רפאל דונטלו ומיכאלאנג'לו הצבים. סטיב קר איז A YOB

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
Berch
04/08/2024 7:18:52

אחלה מעורב על הבוקר
לגבי ההחתמה של דאלאס… נדמה לי שהיה זה מאמן סובייטי שאמר על טקצ'נקו – אני יכול לקחת גבוה וללמד אותו כדורסל. אני לא יכול ללמד להיות גבוה
🤣

מומי החציל
04/08/2024 8:10:18

תודה על המעורבב דוקטור
מומי מצא את האח הצרפתי האבוד שלו במשחקים, נתן קפיצה והפיל את המוט עם החציל
מדובר בבאגט מאוד מרשים, אולי משהו שבדרום סודן אפשר לראות
יש גם את המתאגרפת עם 3 אברי מין גם באגז, גם מנוע, גם חצי קילו בולבול
נ׳יגר פה, נ׳יגר שם
רק אמריקאים PC עושים את הטרלול הזה
יעני אם אתה מסתובב עם בראוניז באל איי, אומרים לך יו יו ווטסאפ נ׳יגר יו מאדה פאקה!
אבל אם אתם עושה שימוש במילה זה לא PC
מה זה תרבות ה PC? מי צריך PC?
מומי עובד עם לפ טופ כבר שנים

הרגע הגדול מהמשחקים –
https://x.com/RealKidPoker/status/1819886603881644202

אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:35:45

🤣

דוקטור רזי הופמן
04/08/2024 8:37:58

קצת הזדקנת מומי אם נתת לי לגנוב לך פוסט (ראה לעיל).
רק האמריקאים עושים את הטלטול הזה.
make america grate again
למי שעוד לא ראה…
יש גם טילים בסרטון של דונאלד בשביל הטלטולים!
https://www.youtube.com/watch?v=-E6GZ9O21rI

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בקבוצה נורמלית יש 2 ,3 שחקנים עליונים על אחרים מוסיפים שחקני מפתח קצת פחות טובים ויש חמישיה.הנבחרת הנוכחית היא לא נורמלית ,בקושי מוצאים שחקנים עליונים על אחרים.ניסיתי למצוא ,מצאתי רק שני שחקנים זה לברון כמנהיג ודוראנט כמוציא לפועל,שניהם זקוקים למנוחות לא קצרות. קרי ואמביד היו צריכים להיות השניים האחרים,אבל הם לא בכושר טוב.נשארנו עם 10 שחקנים ביכולת שווה פחות או יותר.
דרך ההתנהלות הנוכחית באה למעשה מחוסר ברירה.
הסיפור של רודמן הבת ,עוד סיפור של ציידי הצלחות ,זה לא הסיפור הראשון וגם לא האחרון שאבות נזכרים בילדים רק כשהם מצליחים.אצלנו בארץ יש מומחים לדבר המנסים לייחס לעצמם הצלחות של אחרים.

דה שוט
04/08/2024 10:53:12

לברון ודוראנט לא צריכים מנוחות ברמה הזאת, הם נחים מטעמים סוציאליים (כדי לתת לכולם לשחק).
בקלאץ׳ שיגיע במשחקי הנוקאאוט כולם ירעדו כרגיל (ראה אליפות העולם). אז – למרות כושרו – אני עדיין שם את הכדור בידיים של סטף או דוראנט.
בכלל – עודף הכוכבים מכביד על קר וזה לגמרי מובן. חמישייה של סטף, אנט, דוראנט, דייוויס ואמביד הייתה דורסת מועכת ורוצצת כל מה שהיה ניקרה בדרכה. בטח אם היו מתאמנים כך לאורך זמן סביר. אם הם היו יודעים שמובטחות להם 27-33 דקות בכל משחק הם היו משחקים עם ביטחון והרמה שלהם הייתה עולה עוד. אנט דייוויס ודוראנט כבר ממילא שם.

Last edited 1 month ago by דה שוט
אשך טמיר המקורי
04/08/2024 8:31:16

לבת של רודמן יש את האף של סקוטי פיפן.
צירוף מקרים?

NBA בדם
04/08/2024 10:58:33

אולי זה קשור להתקפת המשולש של שיקגו?

Smiley
04/08/2024 9:08:55

משום מה שינו את השיטה באולימפיאדה ל-3 בתים, במקום שני בתים שהיה נהוג עד עכשיו.
ככה יצא שבית אחד היה פשוט בית המוות וספרד לא עלתה הלאה.
מקווה שיחזירו חזרה לשני בתים של 6 (אם אני זוכר נכון)

עידו גילרי
04/08/2024 9:10:37
Reply to  Smiley

רצו להוריד מספר משחקים – זו באמת הייתה שיטה טובה יותר.

Avri
Avri
04/08/2024 17:31:37
Reply to  Smiley

הנבחרת הספרדית לא כל כך טובה. רק שחקן נבא אחד אם אני זוכר נכון (וגם הוא די שולי). 

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2024 9:49:48

תודה רבה מנחם

thejanitor
thejanitor
04/08/2024 11:07:09

קליר פאת קלרי פאת קליר פאת. ללברון ולארהב.
.
אה אופס, לרגע התבלבלתי וחשבתי שאני שימון.
.
שימון בחייאת, צא מהסרט שאתה חיי בו, ובוא נדבר פה כדורסל אמיתי. אולימפיאדה זה חוקי פיבא ושופטי פיבא. התאגיד המומצא שלך לא קשור אליו.
.
הסיבה היחידה שיש קליר פאת באולימפידה היא שאתה חסר הבנה לחלוטין שלא יכול להודות בטעויות שלו, ומכיל את הנרטיב הדפוק שלך על כל דבר רק כדי להיות צודק. האמת, שנמאסת.
.
אומר זאת באהבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

😅😅😅
איזה טעות? הכל נכתב לפני הטורניר.

פורטו ריקו, דרום סודן, ברזיל, סרביה אלה נראות לך יריבות רציניות?
זה כרטיס אוטומטי לגמר.
המלך זה הסיפור אם לא הבנת כנראה התאגיד דיבר עם פיבא. יש סרט מצולם ברגעים אלה בחדר הלבשה לפרסום עוד 10 שנים.
מי ירצה להרוס אותו? בודדים. כל מי שיכול לאיים סולק מהדרך שלא יהיה פאדיחה למלך.
קשה להתווכח עם האמת.
בדילון ננוחם🙃
ארהב גם ככה הכי חזקה אבל מול יריבות כאלה שלא ימכרו סיפורי גבורה כי זה בדיוק מה שימכרו במלך האחרון.
יש אמויפי אולימפיקס גם לחלק כולם גם בדרים טים יודעים למי צריך לתת אותו לכבוד הסרט.
RMB על ברזיל וסרביה.
מול היריבות האלה גם הנבחרת הקודמת מאליפות העולם הייתה מגיעה לגמר לפחות.

דן רוזנבלום
04/08/2024 11:48:44

אחלה מעורב לבוקר ראשון…
אני חושב שניתחת קצת יותר מדי את דוראנט…זה חלק שוטף מהשפה שלהם.
הם יכולים לקרוא לחבר הכי טוב שלהם ניגגה וגם ליריב הכי גדול.
אני הפסקתי מזמן לנסות להטיף או לצפות לתרבות נאותה יותר מהשחקנים…הם ייצרו את התרבות לבדם ובדמותם.

ראיתי את הגול של רודמן, הוא היה ברמה גבוה מאוד. טכניקה, עוצמה, תזמון…
אף גבר לא היה מתבייש בגול כזה…האמת היא, שעם חילוף הרגליים, לא כולם יכולים…

ובנוגע להחתמה של דאלאס אפשר להתחיל לקרוא לזה "The Wemby Effect" כאשר אנחנו נראה קבוצות משלימות רוסטרים עם ארוכים וארוכים יותר. בכדי לתת מענה נדרש וכלשהוא לוומבי. גם אם השחקנים שהם מחתימים לא כאלו טובים, הם עדיין יכולים לשים עליו גוף ולהרים ידיים שהוא עולה לג'אמפר.

מאה מטר נשים אתמול היה מעולה! מדליה ראשונה אי פעם לסנט לוסיה וזו ג'וליאן אלפרד עם הזהב!
השאירה לאמריקאיות אבק! למרות ששמעתי בשידור, שהוא גרה כבר שנים רבות בטקסס ומתאמנת שם.

אין כמו ה Track and Field באולימפיאדה! כיף גדול!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה דביל הבני גנץ הזה חחחח אני רואה ראיון שלו בערוץ 11 והוא לא יודע מה לענות שאלו אותו מה עושים בפועל ממשיך עם סיסמאות ומדבר על ביבי חחחח היא אומרת לו אבל מה אתה היית עושה מדבר בסיסמאות 😆😆😆

שי אבן צור
04/08/2024 21:23:01

על בני גנץ היינו אומרים בשכונה "טאוויל ואהביל"

שי אבן צור
04/08/2024 21:27:11

שמעון, אחרי שקראתי את השירשור בינך לאברי יש לי שאלה:
נניח שאנחנו משמידים את טהרן כמו שאתה מציע, איזה תשלום ייגבה מאיתנו בתמורה?
אתה לא מאמין שירושלים/תל אביב/חיפה/באר שבע מושמדות זה תסריט ריאלי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום. אנחנו הרבה יותר חזקים

שי אבן צור
05/08/2024 7:35:37

זה לא מה ששאלתי
שרלתי לגבי מידת הנזק שהם מסוגלים להסב לנו

ירון, החלום
ירון, החלום
14/08/2024 10:52:23

בס"ד
תודה רבה