מעורב הופס ליום חמישי: עדיין אין חמישייה לנבחרת ארה"ב, והפעם 'הספסל' הציל אותה / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: עדיין אין חמישייה לנבחרת ארה"ב, והפעם 'הספסל' הציל אותה / מנחם לס

1.ארה"ב גברה במשחק חורק על דרום סודן 86-103

מעורב הופס ליום חמישי: עדיין אין חמישייה לנבחרת ארה"ב, והפעם 'הספסל' הציל אותה / מנחם לס

כשדרום סודאן חזרה מ-21 נק' דפיציט בתחילת הרבע הרביעי ל-12 נקודות דפיציט (66-77) כששחקניה מתאבדים ממש על כל כדור פתאום נפל לי האסימון: שחקני ארה"ב משחקים רק כדי לא להפסיד ולזכות בעוד מדליית זהב, כפי שעשו קודמיהם באולימפיאדות הקודמות, בעוד שחקני דרום סודאן משחקים על מנת לזכות בחוזה ב-NBA שישנה את חייהם וחיי משפחותיהם לעד. ישנו הבדל גדול במוטיבציה כשאתה משחק על סיכוי לשנות את חייך לבין סיכוי למולטי-מולטי מיליונרים לזכות במדליית זהב באולימפיאדה.

אם כבר מדברים על סיכוי לשחק ב-NBA, אז נוני אומוט (24 נק', כשהוא משתווה – ואפילו עולה – על גבוהי הנבחרת AD, דוראנט, ואפילו אדביו שהיה מצוין – 18 נק' ב-8 מ-10) הוא שחקן שאם אני 'חלון גבוה' ב-NBA עם השפעה על הרוסטר, אני מזמין אותו מיד בסיום האולימפיאדה להכרה וחתימה. אני מזמין גם את בול קול (16 נק') והפוינט גארד קרליק ג'ונס למבחנים עם עט מוכנה לחתימה. אני ראיתי מעט פוינט-גארדים ברמתו העונה ב-NBA. מה שהוא עשה לסטף קרי עצוב מדי מכדי לתאר. גם את שאר הגארדים – מלבד אולי דריק ווייט – הוא שם בכיס.

אני מאוכזב מאד מהנבחרת. עדיין אין לה חמישייה, אין לה ROLE PLAYERS, אין לה 3-4 מחליפים לשחקני חמישייה בדקות האחרונות של הרבע, ואין לה 'חמישייה מסיימת'. למעשה אין לנבחרת מאומה מלבד 12 שחקני NBA העולים לשחק ועושים כמיטב הבנתם ללא שיטה, ללא ארגון, וללא סדר. אולי הבעייה היא בשלושת עוזרי המאמן של קר – אריק ספואלסטרה ממיאמי, טיירון לו מהקליפרס, ומרק פיו מגונזגה – כולם מאמנים בכירים ב-NBA ואחד מהם מאמן מכללה, שכל אחד מביע דעתו ולכן הכל יוצא מבורדק.

הלילה קר החליט לעלות עם לברון, סטף קרי, AD, ג'ייסון טאטום ובוקר. ג'ואל אמביד הוא הקרבן שלא ישחק הלילה. החמישייה מתחילה כגדולה ופותחת 0-6. אז הדרום סודנים מתחילים להסתובב כמו סביבונים מסביב שחקני ה-NBA שלא מבינים מה נפל עליהם. הסודנים מובילים 10-8 לפני שאמרת 'צריך להחליף את החמישייה'. צוות המאמנים מעלה את דוראנט, אדוורדס, דריק ווייט, תרו הולידיי, ובאם אדבאיו. החמישייה הזו פתחה בריצת 4-23 ופתאום 14-33. אדבאיו הוא האחראי הראשי כשהוא פותח עם 4 מ-4 מהטריי, ועוד שני סלים ל-16 נק' מהירות. לקראת סוף המחצית סטיב קר מוריד את 'החמישייה השנייה' ומחזיר את לברון, סטף, AD…סטף מת לקבור שלשה ומאומה לא הולך לו. הוא נראה מתוסכל לאללה.

חשבתי ששחקני ה-NBA האלה ישימו את היורוליגים ושחקני הליגה האוסטרלית במקומם והמשחק יסתיים באיזה 40 הפרש. החצי מסתיים עם 36-55.

מאמן דרום סודאן רויאל אייבי, שהוא עוזר מאמן של הרוקטס, פורץ בצעקה: "זה לא צודק. זה לא פייר!". מסתבר שהוא מדבר על האמריקאים שזכו ל-13 זריקות פאול (מהן קלעו 10) לעומת ה-1 מ-1 של הדרום סודנים. כמובן שזה לא פייר, ואולי לא צודק. אם היה צדק בעולם אז בתי השימוש בבתים של בעלי תחנות הדלק בישראל היו מריחים כמו בתי השימוש בתחנות הדלק שלהם.

הדרום סודאנים נלחמים כאילו חייהם תלויים בתוצאות המשחק. כשהיה 20 הפרש חשבתי שייגמר 30. 30? סטף קרי שטוח במשחקו כמו אגם מישיגן. הבנאדם מנסה ומנסה וכלום לא הולך לו. AD עולה לסל ומאבד כדור. הוא טוען לשופט שהאוייב היה זה שפגע בידו והכדור יצא. השופט מדבר אליו – לך תדע באיזו שפה – ונשאר עם ההחלטה ש-AD איבד את הכדור. AD תוקע בו מבט שהיה מחמיץ מלפפון.

תרו הולידיי קובר שלשה ועכשיו 72-94. האמריקאים מתים לסיים ב-30 הפרש. הדרום סודנים מתים להקטין את ההפרש ל-10. נגמר 86-103.

האמריקאים עדיין לא נכנסו לתלם. מציע שתקראו את הקטע על מייק ששבסקי למטה במעורב, ומה הוא עשה עם נבחרת ארה"ב וכיצד הוא אימן אותה.

2. החתמה מצויינת: הסיקסרס החתימה את רג'י ג'קסון

Sixers sign 'playoff-tested' veteran Reggie Jackson

מה שפילי הייתה צריכה זה פוינט גארד נוסף – שיעלה מהספסל כמחליף לטיירס מקסי, ולעתים ישחק איתו כשטייריס 'יהפוך' לגארד קולע – עם נסיון בפלייאוף, או 'PLAYOFF TESTED' כפי שאומרים בבארים שסביב האולם בפילדלפיה Wells Fargo Center.

זה בדיוק מה שהיא קיבלה כשהיא החתימה את ווטרן 13 השנים רג'י ג'קסון לעונה אחת בינתיים עבור 3.3 מיליון. דריל מוריי, נשיא ענייני הכדורסל של הסיקסרס אמר:

"Reggie is a playoff-tested veteran who brings leadership and experience to our backcourt," Sixers president of basketball operations Daryl Morey said. "He's been a dynamic offensive player throughout his 13 seasons in the league."

ג'קסון קלע בעונה שעברה 10.2 נק' עם 3.8 אסיסטים (35.9% מהטריי) ב-82 משחקים בעונה שעברה עם הנאגטס. ממוצעי 13 השנה שלו ב-NBA הם 12.6 נק', 4.2 אס', ו-2.8 ריב' ב-853 משחקי נבא עם הת'אנדר, הפיסטונס, הקליפרס, והנאגטס.

3. קליבלנד החתימה את ג'רד אלן על חוזה מקסימלי לשלוש שנים

4. טייריס מקסי מסביר לפול ג'ורג' שזה עתה הצטרף לקבוצה 'מה זה לשחק בפני הקהל בפילי'

Paul George is set to begin the next chapter of his NBA career, and it could position him well to have a shot at winning a title. But after signing a max contract with the Philadelphia 76ers this offseason, George's new teammate and budding star Tyrese Maxey made sure to give the 34-year-old a rundown of just how passionate the fanbase is.

בפודקסט  Podcast P Show by Wave Sports + Entertainment, מקסי ממנסה להסביר לפול ג'ורג' מה זה לשחק בפני הקהל של פילדלפיה.

"הדבר המבדר ביותר הוא סתם להסתובב בדאונטאון פילי, או ליד האולם, ולהיכנס לכל חור שתייה, וכל מה שנשמע הם דיבורים על הסיקסרס, האיגלס, הפיליס, או הפליירס. זה הכל כדורסל, פוטבול, בייסבול, או הוקי. שום דבר אחר בעולם לא מעניין כאן בפילי. תלוי בעונה. עתה זה כמובן הכדורסל באולימפיאדה עם ג'ואל אמביד שלנו, והבייסבול בחצי העונה כמעט. פוטבול והוקי החלו באימוני טרום עונה. פילדלפיה היא עיר של ספורט. שום דבר אחר לא מעניין אותה".

"פול חייב להבין שהאוהדים כאן לא מדברים רק על נצחון או – חס וחלילה – הפ-ס-ד. הם מדברים גם על מה עליך לעשות…איך להשתחרר לזריקה… היכן לעמוד כדי להגדיל את הסיכוי לצוד ריבאונד. פול ג'ורג' חייב להבין שכאן בפילי ה-19,000 אוהדים למשחק הם גם 19,000 מאמנים".

"למשל

" … 'hey, you gotta start shooting your middy more, you gotta start doing this more, you gotta start being more aggressive,'" Maxey said. 

"אבל", מקסי ממשיך, "זה הכל מתוך אהבה…"

"It's nothing but love, I appreciate them, though. I'm gonna tell you, they're gonna show love. That's one thing that they're gonna really do, they're going to rally behind us I think and it's going to be great."

5. המאמן K (ששבסקי) מגלה כיצד הוא הסתדר עם הדקות בנבחרת ארה"ב

Mike Krzyzewski reveals how he managed minutes on Team USA: "Two or three guys who won't play at all or will not play that much"

מייק ששבסקי – שאימן את הנבחרת לשלוש מדלייות דהב באולימפיאדות 2008, 2012, ו-2016 -נשאל כיצד הוא הסתדר עם 12 שחקנים, למשל כשכל ה-12 הם "שחקני חלום". הכל היה כתוצאה מהחלטתו של המאמן סטיב קר לא לשחק את ג'ייסון טאטום וטייריס הליברטון במשחק נגד סרביה.

מייק אמר ל- mike-krzyzewski© Provided by BasketballNetwork.net – "אני לא אימנתי 12 'שחקני חלום' אלא רק את 12 השחקנים שנבחרו לייצג את ארה"ב באולימפיאדות. אני לא מבין על מה כל ה-FUSS ('מהומה'). לי תמיד היו 2-3 שחקנים שלא שיחקו בכלל או שיחקו מעט דקות. אין לך ברירה כשמשחקים רק 40 דקות ויש לך 12 שחקנים שרעבים לשחק. דאגתי שבמשחקים 'קלים' אבחר גם שחקנים מעולים ביותר לשחק מעט דקות מכרגיל".

הוא הוסיף: "בתחילת האימונים עם הנבחרת שאלתי את כל השחקנים אם הם מסכימים שאני, המאמן, אעשה ככל שאני מבין כדי לנצח את המשחקים ולזכות במדליית הזהב, אפילו אם זה אומר שאתה – כשחקן – תשחק פחות דקות"

כולם, ללא יוצא מין הכלל, הצביעו "כן"!

COACH K הוסיף:

Coach K said his teams always had two units 

כדי להשיג שלמות ואחווה בין כל השחקנים הוא – –

To do that, the legendary coach said they made every player on the team pledge that they were willing to do anything to win. That meant doing anything the coaching staff wanted, even if it meant having limited minutes or not having playing time.

כדי להגיע לשלמות קבוצתית הייתה לי חמישייה ראשונה קבועה ששיחקה תמיד בתחילת המשחקים ובסופם. הייתי משחק עם רוטציה של 9-10. חשוב ביותר שתהיה לך חמישייה קבועה לסגירת משחקים, ואצלי זה תמיד היה החמישייה הראשונה. הנוסחה הזאת עבדה עבורי לזכייה בשלוש מדליות זהב!

איך קבעתי את החמישייה הראשונה? קבעתי אותה לפי מה שנחשב אצלי לחמישייה הכי הגיונית. לכן שחקנים כטיישון פרינץ, מייקל רד, או קרלוס בוזר לא שיחקו הרבה. אבל הם היו חלק מה-12 שהצביעו שהם מוכנים לכל אפשרות בתנאי שאני מאמין שזאת הדרך הבטוחה ביותר להשיג את מדליית הזהב.

6. קטע מהעבר: "למה העדפתי לשחק עם סטפן מרברי מאשר עם אלן אייברסון" – ג'רי סטקהאוז

jerry-stackhouse-allen-iverson© Provided by BasketballNetwork.net

"הדבר החשוב ביותר בכדורסל היא קואורדינציה בין כל חמשת השחקנים שמשחקים. אם יש לך חמישייה טובה ואחד השחקנים הוא סופרסטאר שלא 'מסתדר' עם שאר השחקנים, מוטב לשחק עם שחקן פחות טוב שמשמש בורג מתאים לחמישייה. זה היה המקרה שהיה לי עם אלן אייברסון" – דברי ג'רי סטקהאוז.

באנגלית:

Roster fit is a vital component of an NBA team's success. A squad can try to have five All-Stars starting, but the team will likely underperform if their skill sets don't mesh well. In the NBA, it's not uncommon for star players to struggle to find the ideal fit on a team. Sometimes, two like-minded players simply can't coexist, and their chemistry suffers on the court.

זה היה המקרה עם ג'רי סטקהאוז ואלן אייברסון בעונת 1996-7.

סטקהאוז היה THE TEAM GO-TO GUY עם ממוצע של 19.2 נק', 3.9 אס', 3.7 רב', 1.1 חסימות, ו-1.1 גניבות. להפתעתו של סטקהאוז הסיקסרס בחרו בדראפט של 1996 את אלן אייברסון, דבר שיצר conundrum – אניגמה, חידה – בקבוצה, שאיש לא יכול היה לפתור באותה עונה.

סטקהאוז מכנה את בחירת אייברסון באותה עונה ל-

A disjointed fit

כפי ששחקן צפון קרולינה טרהילס הוכיח בעונת הרוקי שלו, הוא זקוק היה לכדור כדי להיות אפקטיבי, כפי שהוכח עם 15 הזריקות שלו למשחק. "אין שאלה שאייברסון היה השחקן הכשרוני ביותר בדראפט, אבל הוא היה יותר מדי 'סטקהאוז נוסף'," כפי שאומר סטקהאוז היום:

"It was a little difficult. We were both scorers, and I think they kind of realized that later on. Allen was a scorer like me," the two-time All-Star said on "Legends of Sport."

סטקהאוז, היום עוזר מאמן בגולדן סטייט, טוען שאם שאלו אותו אז הוא היה מציע שחקן אחר באותו דראפט – סטפן מרבורי:

"I probably would have preferred someone like Stephon Marbury, more of a distributing point guard," Stackhouse shared, referring to the dynamic guard from Coney Island, the fourth overall \pick of the same draft.

היום הרבה מהחלונות הגבוהים של פילדלפיה סיקסרס מודים ש – –

Stack and A.I. were better apart

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אטאפומה
01/08/2024 3:07:57

המקצה נדחה… אני לא אמרתי כלום…🤣

Screenshot_20240801-030548_Chrome
Smiley
01/08/2024 6:07:09
Reply to  אטאפומה

העניין עם האתר בטהיטי (טהופו או איך שלא יתרגמו את זה…) שמדובר בגל "אכזרי" שצריך להיות מקצוען כדי לגלוש בתנאים שלו ולהכיר אותו.

העניין באולימפיאדה שהגולשים, מלבד אלו שבסבב (הרי מותר רק 2 מכל מדינה) לא ממש בעלי ניסיון באתר כזה, שלא לדבר על רמת המקצוענות שלהם (עם כל הכבוד לענות ליליאור ולכשרון שלה)
יש סיבה שהסבב "די סגור" עם אותם גולשים שעולים ויורדים בין הסבב של האליפות למוקדמות (וזה גם קשור לעניין הספונסרים והמימון).

בגלל זה גם הבדלי הרמות וזאת תהיה הפתעה עם גולש/ת "לא מדורג" יזכה המדליה

אור
אור
01/08/2024 3:28:15

תענוג של מעורב מנחם

אטאפומה
01/08/2024 3:31:01

חחח מי כתב ראשון שיהיה בלגן ב צופו…

https://www.israelhayom.co.il/sport/other-sports/article/16180590

Smiley
01/08/2024 6:00:31
Reply to  אטאפומה

לא חושב שזה בלאגן…

כמו ברוב תחרויות הגלישה, מעדיפים את הימים עם התנאים האידיאלים בתוך החלון שיש.
לכן יש דחיות ועיקובים, אפילו ברמה שזה נודע רק בבוקר של אותו יום.

אטאפומה
01/08/2024 11:26:17
Reply to  Smiley

האתר הזה אלים במיוחד ביולי אוגוסט .
זו תקופת גלי הענק.
שלושה ימי גלים גבוהים ברצף
עם רוח עזה מהים ,כלןמר שבירות משנה כבר לפני.
לא צריך חזאי על כדי להבין שהתנאים צפויים להיות בעייתים בתקופה זו
לאחר סערה משמע שקע מגיעה רמה,
רמה משמע גלים קטנים או גרוע מזה ים שקט, כפי שהדברים נראים כרגע
יש למארגנים בעיה אמיתית .
מאוחר יותר אשקיע קצת זמן לראות
מה צופים המודלים לימים הקרובים.
מקוה כי התחרות תצליח למרות הכל
ובודאות המצב הזה נותן לענת יתרון
וזמן שחסר לה באתר הזה.
אך בכל מקרה יש למארגנים בעיה כאן.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 3:34:24

שחקני ארה"ב בכדורסל היום(בעקר הכוכבים והמובילים), בברכתו של מר קרחוני הפכו לעצלנים בראש, שחצנים,כוחניים,משקיעים רק בהתקפה,הגנה לא קיימת אצל רובם.
ממש אוסף של ג'יפה אנושית(לא כולם, למזלנו)
הם לא נלחמים,חלשי אופי בחלקם.וחברהם בקבוצות לומדים מהם.
לפי דעתי,אין להם הרבה ערכים,ויחד עם הכישרון,עלתה רמת הטפשות והעצלנות.
מקווה מאוד שיפסידו,לא מגיע להם לזכות.
וקר בתור מאמן, וואו,איזה קקר,בעבר החזקתי ממנו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 5:55:58
Reply to  מנחם לס

אין בעיה,שיקחו,(הלוואי שלא)
גם אם יקחו 10 זהבים ברצף, זה לא ישנה דבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

בזכות דוראנט וסטף. מקווה שהם יפצעו להמשך הטורניר ואז נראה מה הם יקחו 😉

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:17:38

שימון, הפעם הגזמת אחי, תחזור בך. אף אחד לא רוצה פה ששחקנים יפצעו ולא משנה מי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיפצעו רק עד סיום הטורניר או בחצי גמר וגמר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 11:34:13

אני זורם עם שמעון

thejanitor
thejanitor
01/08/2024 9:39:32

בינתיים סטף השחקן הכי חלש בנבחרת. האמריקאים יקחו בזכות לברון ודוראנט. כן בזכות לברון. אל תכעס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

חחח לברון הראשון שיחנק מול נבחרת רצינית

NBA בדם
01/08/2024 10:27:20

עוד פעם סטף.
הוא על 3 מ539 מחוץ לקשת בנבחרת.
בנוסף הוא גם נטל הגנתי. הולידיי וויט נראים הרבה יותר מתאימים ממנו, בטח שהוא לא פוגע בכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אם כך, הלוואי שסטף יפצע בחצי גמר ובגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אם סטף אומלל אז עדיף שלא ישחק בחצי הגמר והגמר. מנחם סטף יגיע שיצטרכו אותו. נגד הנבחרות האלה יש אחרים שיקחו קרדיט

שדות פופ לנצח
01/08/2024 7:27:43

הייתי מוסיף לרשימת התכונות שציינת גם את : ילדותיים, מגעילים, מזוהמים, עם פיקסציה אנאלית.. והנה תארת את עצמך בדיוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 7:35:20

האמת,בא לי לשבת לך על הפנים ולשלשל
חחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 7:37:55

שדות פופ, תגיד את האמת,אתה זה שדפקו לו שמיכה בצבא מכות בתיכון?
אתה מצחין מחנניות שזה מטורף

Smiley
01/08/2024 6:09:44

קצת מדהים איך האמריקאים, שמנצחים די בקלות עד עכשיו לא מצליחים ליצור רוטציה של כל ה-12.

העניין גם קשור לבניה של הנבחרת שלא ממש נבנתה נכון, ודווקא "הפרישה" של קוואי נתנה להם אופציה להביא את וויט (שמקבל דקות יפות עד כה)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

זה בדיוק העניין – זו בכלל לא קבוצת כדורסל, סתם אוסף כוכבים מחוזק בדריק וייט, באם והולידיי. זה צריך להיות הפוך – להוסיף לשלושתם שני כוכבים, נניח לברון ודוראנט, או דוראנט ודייויס, או טייטום ודייויס, לא ממש משנה, ולשחק כמו קבוצה.

Smiley
01/08/2024 6:33:14

זה גם עניין של ליצור רוטציה מסוימת בסגל, חמישייה ברורה ויחידה שניה מהספסל, דבר שהיה די ברור שששבסקי אימן.

הפציעה של דוראנט גם טרפה פה עט את הקלפים, אבל לדעתי בשלב הנוקאאוט הוא כבר יעלה בחמישייה.

כמו שאני רואה את זה
1. הולידיי, קארי, דוראנט, לברון, אמביד/דיוויס
2. וויט/הליבורטון/בוקר, אדוארדס, טאטום, באם, דיוויס/אמביד
3. וויט/הליבורטון/בוקר מקבלים שאריות.
הליבורטון מבחינתי הוא השחקן ה-12.

היה נכון עם האמריקאים היו מביאים כשחקן 11-12 "צעירים" שיכנסו בעתיד (כמו דיוויס והארדן בלונדון. קארי ב-2010) ולא "לחוצים" על דקות.
הקטע עם הנבחרת הזו שהיא מבוגרת וזה סוג של תעודת ביטוח לקחת 12 "בכירים"

Last edited 1 month ago by Smiley
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו את המשחק ראיתי חצי ראשון שריקות אוויר לטובת האמריקאים על השקץ אף אחד,לא נוגע בו הולך לקו דרק וויט נופל כי באו עליו 2 שחקנים מקבל שריקה מבין את טענות הסודנים לחלוטין. הבעיה,של הסודנים שהם מוגבלים בכדרור מאד ומול הולידיי וויט דיוויס הם התקשו מאד אבל הם שרוכים ענקיים ואתלטים שם חבלז קבוצה מוכשרת סרביה לא תלקק דבש נגדם.
בסוף דוראנט טיגן אותם איך שנכנס.
ארהב לא מרשימה המבחן הראשון שלהם יגיע רק בחצי הגמר. עד אז הם ינגבו את פורטו ריקו ואם תצא להם יפן או ברזיל ברבע.
ממש מקווה,שיקבלו איכשהו את יוון ברבע.

שדות פופ לנצח
01/08/2024 7:18:27

אם במשחק בינלאומי, עם שופטים בינלאומים ומול יריבים שלא מחויבים להאדיר את הסטטיסטיקה של השקץ אתה טוען שהכל ממשיך כרגיל – שריקות אויר, קליר פאת ניפוח סטט וכד…אז אתה בעצם מודה שכל הקונספציה שאתה מפמפם כל הזמן היא קשקש מוחלט…אם היה צדק בעולם אז בכל פעם שהיית צריך להכנס לשרותים היית צריך לחכות קודם שפופרס (שכידוע לא טורח להוריד את המים) ייצא מהם …

Last edited 1 month ago by שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין שום קשר למה שאתה אומר.

בגלל שזה הטורניר האחרון שלו עושים כבוד לזקן. זה לא מתקרב למה שקורה בWWE בכלל.
אבל ניסיון יפה.
תנסה לפתוח קצת עיניים אולי תתחיל לראות

thetroll
thetroll
01/08/2024 8:24:19

איך איש קונספציה (=קונפירמיסט) יכול לפתוח את העיינים? העייניים פתוחות ורואות אבל המוח סגור בכלוב הקונפירמיזם מסנן ולא נותן אישור. בכל מקרה אתמול במשחק שהפער בו היה איזה 20 נק פער לאמריקאים לברון "דפק" כולה 12 נק ובפלוס מינוס היה מינוס 7. צריך לזה כשרון מיוחד עם כל הלאבי דאבי מהשופטים הקהל והיריבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לא. דוראנט נכנס ופתח פער. השקץ חלש מקבל קליר פאת 20 שנה בWWE. שחקן ש80 אחוז ממנו שיווק ומיתוג, פני הליגה.
אם ללאנס סטיבנסון היו נותנים חוקי לברון ומעמד פני הליגה גם היה שחקן היסטורי

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:21:29

אני לא חושב כמוך לגבי העניין של תנו כבוד לזקן אבל בדבר אחד אין לי וויכוח אתך, השמירה של לברון שערורייתית. ראיתי אתמול את הסלים ששמו עליו וזה היה ברמה של קליר פאת לשחקן שעשה עליו סל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 7:36:50

ברור שאני לא מוריד את המים
ארוחת מלכים מחכה לך שדות פופ יחולה נפש

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:19:58

חחחחחחחחחחחחחחחחח, מתפתח פה איזה עימות מצחיק.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 10:52:06

😂😂😂😂
הוא דפוק עם קבלות

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 10:56:20

השאלה היא מי?
הוא או אנחנו?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 11:35:35

תעזוב אותך,
ברור ששדות פופר דפקט.
אני שפוי לחלוטין

NBA בדם
01/08/2024 11:38:34

פאקו יזמין לכם קב"ן והוא יכריע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 12:36:18
Reply to  NBA בדם

אין צורך,
המילה של דר פופרס חקוקה באבן.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 11:55:22

טוב
קל לשכנע אותי
🙂

פה איתמר
פה איתמר
01/08/2024 6:41:09

בוקר טוב ותודה
״ אם היה צדק בעולם אז בתי השימוש בבתים של בעלי תחנות הדלק בישראל היו מריחים כמו בתי השימוש בתחנות הדלק שלהם.״
יופי של דוגמא :-).

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:22:23

פאפי קיקי לינק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 10:52:31

אני יכול לעזור

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 10:57:48

תרומה של חיתולים מהסוג שסופג תתקבל ברצון.
מוכן גם שניים במחיר של אחד. רק שיהיו מהסוג היותר טוב ולא הבררה שאתה שולח לשקץ.

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 6:47:00

קרי פשוט עצוב, נראה כמו שחקן עבר, לא שייך, מעולם לא ראיתי אותו ככה.
אמביד השחקן המיותר בסגל. באם ודייוויס שמים אותו בכיס הקטן.
ווייט בול פגיעה. נותן המון. קר נותן בו אמון ובצדק. איזה שחקן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד הובא רק כדי שלא ישחק מולם ואולי יתן איזה משחק טוב נגד אחת מהיריבות האמיתיות שלהם חחח

סטף יתפוצץ במשחקים החשובים חצי גמר ואילך. ארהב לא צריכים אותו מול פורטו ריקו סודן סרביה או יפן את אלה היו מנצחים גם עם הסגל הקודם מאליפות העולם

thetroll
thetroll
01/08/2024 8:27:59

סטף בירידה זה נכון אבל מאמין שאחרי ה 1 מ 9 הוא יביא משחק של 9 מ 9. מאמין שבהמשל הוא יהיה הכי משמעותי להם. צריך ליישר סטט של 11% מהשדה.

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 8:48:54
Reply to  thetroll

הוא לא מחובר

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:23:19
Reply to  thetroll

לא יקרה

NBA בדם
01/08/2024 10:33:49
Reply to  thetroll

למה 9 מ9.
משחק הבא הוא ישים 14 מ14.
אם הוא היה לברון, היית יורד עליו בלי סוף.
אתה שופר של סטף, ולא אובייקטיבי בעליל.

thetroll
thetroll
02/08/2024 7:08:21
Reply to  NBA בדם

חחחח שופר של סטף? כמו שאתה אוהב את לברון אני אוהב את סטף. חוקי לא? אתה טוען שלברון לא בירידה. אני אומר סטף התחיל כבר בירידה. זה ההבדל. בכל מקרה נראה בקרוב לדעתי סטף יתעשת.

NBA בדם
02/08/2024 11:03:47
Reply to  thetroll

מי טוען שלברון לא בירידה.
הוא מזמן לא המפלצת שהייתה במיאמי או בקליבלנד.
לברון לייקר, הוא הוא הגרסה הכי חלשה שלו בפער משאר הגרסאות.
אני בסה"כ התייחסתי למה שאמרת: "מאמין שאחרי ה 1 מ 9 הוא יביא משחק של 9 מ 9. מאמין שבהמשך הוא יהיה הכי משמעותי להם".
עד כה, וזה כבר זמן לא מועט, הוא לא פוגע בכלום וגם הוא נטל הגנתי, להגיד שהוא יביא משחק של 9 מ9 ויהיה הכי משמעותי אצלם, זה משאלת לב נטו, ולא הערכה הגיונית שמסתכלת למציאות בעיניים.

NBA בדם
01/08/2024 10:30:54

+10

gogo
gogo
01/08/2024 7:35:32

תודה על המעורב
כייף פה כשמדברים על ספורט
לא ראיתח את ארהב-דרום סודן.
ראיתי נבחרת הנוער נגד ספרד. הנבחרת בטורניר לא קל לה.
בן שרף נתן הצגה מול גונזלס-בחירת לוטרי בשנה הבאה. וההפתעה מבחינתי מירון כץ. D/3 בולדוג בהגנה.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:24:11
Reply to  gogo

צודק
הנוער הזה יהיה מצוין.
נחזיק אצבעות היום.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 7:40:27

שדות פופ,אתה מוזמן להיות דוגמן הבית של "דר פופרס" הקו החדש לעונה הבאה.
נלביש אותך בטיטולים משומשים ורטובים ומגיני בייצים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 7:41:57

משהוא דפוק אצלך חזק שדות פופ, למה אתה כלכך כועס תמיד?
ספר לנו,כולנו אוהבים אותך ואתה יורק רעל כל הזמן

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 8:49:53

שדות POOP במוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחח גוד וואן נאמץ את זה

שדות פופ לנצח
01/08/2024 13:00:36

פופרס אידיוט שימושי יקר שלי, המגיב הכי דמוי תולעת בהופס (אי אפשר לדעת איפה הפה שלך ואיפה חור התחת שלך- זהות מוחלטת) טול ציאניד מבין שפתיך/שושנתך…. בוא אני אסביר לך משהו שאפילו אתה תוכל להבין. רעל במנות קטנות הוא תרופה, אני פשוט מנסה לרפא אותך…

Last edited 1 month ago by שדות פופ לנצח
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 15:11:16

עזוב אותך שדות POOP,גם כשאתה מתאמץ,
זה יוצא פארש

Berch
01/08/2024 8:10:26

מעורב פצצה
באם אדביו המניה הכי בטוחה בנבחרת. למה קרי משחק כל כך הרבה לא ברור לי (יש קשר לקשר עם המאמן.. אולי)
כמה חומר על הסיקסרס… איזה כיף.
רג'י ג'קסון שחקן שאני אוהב מאז ימיו בקליפרס.
פול ג'ורג יסתדר עם הקהל, אני מקווה. רק שלא יכריז שהוא נשאר לנצח, כמו באוקלהומה
🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דרום סודן בעקבות משחק אימון מאוד מוצלח שלה,נופחה ללא כל פרופורציה.כמה דקות רציניות של ארה"ב הספיקו לפרק לגמרי את הסודנים,השאר כבר לא היה חשוב.
לגבי השחקנים של סודן הייתי לוקח רק את מאלוק בן ה 17,הוא ישחק במכללת דיוק ויהיה בחירה גבוהה בדראפט הבא.בשאר אני לא נוגע. הם לא ברמה של הליגה.
שיטה? איזו שיטה אתה צריך ,המשחק היה גמור אחרי כמה דקות.!
מה שמצחיק ארה"ב מנצחת בצורה ברורה שתי קבוצות שבאחת מהם משחק יוקיץ,ומבקרים אותה כאילו נכשלה ונפלה על התחת.

גיא הירוק
01/08/2024 8:15:54

יש נרטיב לתחזק,
זו לא עבודה קלה…

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 9:43:03

הם נבחרת נהדרת מלאה שחקנים טובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו משחק יוקיץ וואו מה עשו ממנו הוא לא יכול לנצח את ארהב לבד. מי יש איתו בוגדן ומיציץ שלושתם לא יכולים לשמור על קונוס

גיא הירוק
01/08/2024 8:14:19

בשקט בשקט, דווין בוקר ממשיך לשחק כדורסל מצוין במדי נבחרת ארה"ב כאשר הוא לחלוטין מאמץ את תפקיד "שחקן המשנה" ולפרקים מראה מדוע "פוינט בוקר" (כאשר הוא משחק לצד מוביל כדור ראוי נוסף) זו פונקציה שהייתה שווה פיינלס.

סטפן קרי לא הגיע לאליפות,
לחלוטין נראה כמו מי שנחל את ההפסד הבלתי נמנע במירוץ נגד הגיל.

אדבאיו תפור למשחקים מול נבחרות אתלטיות אבל פחות עם מאסה.
היה ונשאר אחד הגבוהים הפקחים ב-NBA

השורה התחתונה?
ממשיכים להמתין לנבחרת שתאתגר את ארה"ב.

השורה התחתונה 2.0
אני מתחיל לפתח תסמינים מדאיגים של אופטימיות לגבי הסאנס בעונה הקרובה.
בוקר + מנהל משחק (ג'ונס) + דוראנט + מאמן רציני.
תחילת אוגוסט זה בהחלט הזמן הנכון ל- daydreaming

thetroll
thetroll
01/08/2024 8:32:58

הנבחרת היחידה שתאתגר את האמריקאים זה קנדה נותן להם הסתברות של 30% שיקחו. זה רק הם או האמריקאים. סטף יתחיל ליישר סטטיסטיקות בקרוב מאוד ולדעתי עד הסוף. לפי איך שזה נראה עכשיו הסאנס ידברו חזק בשנה הבאה. זה לא ווישפול. מאמין שגמר מערב לפחות זו האופציה הכי ראלית עבורם

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 8:51:32
Reply to  thetroll

גם גרמניה.
ויש לי תחושה שסרביה תחזור לנשוך אותם בתחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין שום סיכוי לסרביה הם חלשים וקונוסים

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 9:58:22

אני אומר לך יש לי תחושה לגביהם.
נקרעו במשחקי המבחן ובבית ובסוף יהיה רימאץ' בשלב מכריע וינצחו.
אם הם מתחברים הם טובים מאוד, ובמשחק האחרון נראו מעולה נגד פורטו ריקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נגד פורטו ריקו גם תראה טוב

NBA בדם
01/08/2024 11:45:33

פורטו ריקו תואמת שארלוט או וושינגטון.
אחרי שקבוצה מקבלת 7 משחקים קשים במערב, הרופא רושם רצפט של אחד משני הקבוצות הללו בבק טו בק. אחרי זה השיפור הוא פלאי.
במקרה הזה, הרופא של הטורניר רשם לסרביה את פורטו ריקו, שינה עם ג'וד ושמיכה עבה. זה על מנת להתמודד במשחק הגורלי מול הנבחרת שמירי רגב אוהדת בצורה רעננה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

יפ. בכלל היו עושים 16 נבחרות וזהו עם 2 עולות, לא מבין מי אירגן את החרא הזה

Smiley
01/08/2024 8:43:02

קארי מעולם לא ממש נתן את מה שציפו ממנו בנבחרת.
אם כי ב-2010 הוא היה הצעיר בחבורה שלא ראה יותר מדי פרקט.
ב-2014 הוא כבר היה חמישייה, אבל קיירי והארדן שרפו את כל מי שעמד מולם וקנת' פאריד פירק כל קו קדמי שהגיע מולו.

NBA בדם
01/08/2024 10:38:46

צודק בהכל מלבד האופטימיות של שנה הבאה.
מי הולך לשמור בפיניקס עם טיוס ג'ונס,בוקר,ביל,דוראנט,נורקיץ'? זה מעבר חצייה צועק לשמיים, או לחילופין זונה שאומרת בו תפתח אותי

gogo
gogo
01/08/2024 10:57:57
Reply to  NBA בדם

מי שהולך לשמור זה בודנהולצר…וברצינות אני מקווה שהמאמן הגינגי יהפוך אותם לקבוצה עם הגנה

גיא הירוק
01/08/2024 11:09:44
Reply to  NBA בדם

פיניקס בשנה שעברה דורגו במקום ה-13 בהגנה.
לא מדהים, אבל גם פחות גרוע ממה שמבחן העין לא פעם סיפר.
התקווה היא שבודנהולצר יכניס לקבוצה היררכיה וסכמות הגנתיות.

NBA בדם
01/08/2024 11:20:58

מול מינסוטה הם נראו חסרי אונים בהגנה ובריב' (זוכרים בעיקר שהם קרסו התקפית, אבל הגנתית לא היה להם שום מענה אל מול האנרגיות של החתולים ובראשם אנט).
אין ספק שהביאו מאמן רציני שאמור לעזור להם בתחום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

פיניקס זה גופה שכבר קבורה ומנסים להחיות, יהיה שם השנה יותר מצחיק מהנטס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחח זה מה שיהיה בדיוק יפתחו אותם

נועמיקו
נועמיקו
01/08/2024 15:30:57

יש מצב שגם צרפת תאתגר.
לקנדה הסיכוי הכי טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  נועמיקו

צרפת לא תעבור את החצי מול ארהב. ראית אותם משחקים?

Shenanigans
Shenanigans
01/08/2024 8:50:10

המשחק עשה לי פלאשבקים לגמר. גם כשהקבוצה המוגדרת כאנדרדוג מתחילה ריצונת, מגיעים הולידיי וג׳רו שכביכול השחקנים ה4 וה5 בחשיבותם בחמישייה, ועושים את הפעולה הנכונה. איזה נכסים מטורפים יש לסלטיקס.

קצת קוברים פה את קרי מהר מדי. אבל כן, בחירת זריקות לא משהו מבחינתו והגנת אחד על אחד פחות טובה משאר הנבחרת. צריך לצוות אותו לחמישייה יותר הגנתית.

דה שוט
01/08/2024 8:53:44

תודה מנחם. ראיתי את כל המשחק בלייב – בדד אלך בבלוג הסבתא חיה מתה…
כדררון הורג את הנבחרת. בלעדיו היה שם שמח. מכדרר את עצמו למוות לוקח המון את הכדור מאבד ולא שומר. כולם סביבו מיואשים. נרקיסיסט זה צנוע בלקסיקון שלו. זוועה.
סטף עוד יתעורר אני לא מודאג.
ווייט הכי טוב היום באנ בי איי חחחח איזה שחקן. שומר מעולה, לא טועה, לא מחטיא. מה נהיה ממנו…
החמישייה הכי רצחנית וחזקה של האמריקאים:
סטף טייטום קיידי באם ואמביד. זה 30 הפרש מראש נגד כל קבוצה.
לקנדה אין כלום מול ארה״ב זה בלוף – ארה״ב ענקים וחזקים (לא רק הגבוהים: טייטום לברון קיידי אנט ואפילו ג׳רו). הם יכניסו את שגא מורי וברוקסי לתוך הסל.
ולגבי אתמול: כשנכנסו ווייט וג׳רו ועשו קצת הגנה, המשחק נגמר (סוף רבע 1).

Last edited 1 month ago by דה שוט
אשך טמיר המקורי
01/08/2024 9:08:26
Reply to  דה שוט

להצליח לשים בחמישייה את שלושת השחקנים הגרועים ביותר עד כה בנבחרת (אמביד, סטף וטייטום) זו יכולת מרשימה

דה שוט
01/08/2024 10:05:44

סטף יסדר את הקליעה הוא עדיין היחידי שזז בהתקפה. טייטום עושה הגנה, כל מאמן בר דעת ייקח אותו ראשון/שני בתור סקנד גארד בליגה. אולי רק אנט לפניו. בטח שלפני בוקר. אמביד טרם מצא את עצמו. הוא לא רגיל לעמוד ולהסתכל על לברון מכדרר. ליד באם הוא יהיה מצויין.

NBA בדם
01/08/2024 10:52:19
Reply to  דה שוט

סטף יסדר את מה? לא שמעתי טוב?

מתן יעקובי
01/08/2024 15:42:02
Reply to  NBA בדם

אתה סתם מזלזל בשוטר הכי גדול בכל הזמנים

NBA בדם
01/08/2024 15:43:57

אני לא מזלזל. מתחילת מחנה האימונים כולל במשחקים בטורניר הוא לא פוגע בכלום. זו עובדה.

גיא הירוק
01/08/2024 11:10:47
Reply to  דה שוט

היחיד להכניס כדורים לאמביד בצבע היה לברון…

דה שוט
01/08/2024 11:24:27

כן… שלושה כדורים בשישה משחקים… תודה באמת חחח אמביד לא צריך טובות, הוא צריך את הכדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טמביד לא בנוי לפיבא איזרחו אותם רק שלא יצא מולם בצרפת או משהו מהפחד.
הם גם בונים עליו מול קנדה טכאלה פחדו מאוליניק ודוויט פאוול שדוויס לא מספיק טוב

דה שוט
01/08/2024 11:34:56

תן לו לשחק ותראה. אין בפיבא מי שיעצור אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא יקרוס אם היה בצרפת וזה לחלוטין. בארהב הוא עוד עם כוכבים. הוא לא רגיל להגנות ולפיזיות הזאת. הוא כל החיים גדל על התנגשות במגן ונפילה והולכים לקו והמגן מורתע.

אשך טמיר המקורי
01/08/2024 12:10:27
Reply to  דה שוט

הוא לא בענף.
מזכיר לי את שלושת האמיגוס שגילו שהם לא משתתפים בסרט אלא בדבר האמיתי.
https://youtu.be/EzZ7UGZETxo?si=vf_9A_aPG3_evxBX&t=233

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 9:29:33
Reply to  דה שוט

ווייט חתום וסגור בסלטיקס. הביטחון בשמיים.
החמישייה הכי רצחנית של הסלטיקס זה הולידיי ווייט טייטום KD וAD או באם.
זו קבוצה שבאה לעשות גם הגנה בניגוד לשאר. השקץ נתן אתמול כמה קליר פאתים לסודנים.

דה שוט
01/08/2024 10:06:17

כן זאת חמישייה חזקה מאוד. אני מעדיף שני גבוהים

NBA בדם
01/08/2024 10:50:28
Reply to  דה שוט

מעניין, כדררון בסיכום משחקי האימון ו2 משחקי האמת הכי טוב ויציב בנבחרת.
סטף קולע כמו ווסטברוק עד עכשיו ונטל הגנתי.
טייטום (אחרי הביקורת על ספסולו משחק קודם), מקבל הזדמנות ושוב לא נראה משכנע.
אמביד פחות מתאים לנבחרת עם המשחק שתוקע אותה התקפית, והוא משמעותית פחות טוב בהגנה מדיוויס-באם.
את שלושתם אתה רוצה לשים בחמישיה – מתכון לאסון.

דה שוט
01/08/2024 11:22:35
Reply to  NBA בדם

גיא ו-נבא אין דה בלוד
אולי די ללרלר על כדרורון?

הוא משחק בשביל המורשת שלו, הכדור תקוע אצלו 70% מהזמן שארהב בהתקפה כשהוא על המגרש. זרק 6 פעמים בשלוש הדקות הראשונות, מוסר רק אם זה אסיסט ולכן גם מאבד הרבה, ושומר אפילו פחות מסטף. דינקקו עליו חופשי.
כולם מתחנפים אליו הוא היחידי שמקבל שריקות אוויר בטורניר (וקצת דוראנט). הכי מצחיק שהוא כופה שלשות כדי לנפח סטאט. הנוכחות שלו מחרבת לאחרים את החווייה. הם נאלצים כולם להיות ניצבים בסרט עליו. זה לא נבחרת ארה״ב באולימפיאדה – זה הריקוד האחרון של לברון.. וזה מבאס להם ת׳שועלים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת. מכדרר בלי סוף כ"מנהל המשחק" חחחחחחח
אתמול מול האתלטים הסודנים הכדורים עפו לו מהיד חחחח
גם לטייטום האמת, טייטום חלש בכדרור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה המלך האחרון לא הריקוד האחרון

NBA בדם
01/08/2024 11:34:09
Reply to  דה שוט

אתמול הוא היה בינוני מאוד – איבוד המון (6), ובהגנה קיבל כמה סלים לא מחוייבים.
ועדיין הוא סיים עם 12 נק' 5 אס' ו7 ריב', ובכללי הוא השחקן הכי יציב וטוב מתחילת מחנה האימונים + משחקי האמת.
מעניין שגם באירופה הוא מקבל שריקות אוויר, אולי זה לא כל כך מכור כמו שחושבים.
אבל תמשיך לקנות נדל"ן משמעון, הוא כבר נהיה מולטי מליארדר.

דה שוט
01/08/2024 11:42:47
Reply to  NBA בדם

אתה מפספס את העיקר וכל הזמן חוזר למספרים – תראה את המשחק – הוא בול הוג ונרקיסיסט כולם סביבו נבוכים ומיואשים. אתמול ארה״ב שיחקה בהליכה

NBA בדם
01/08/2024 11:51:31
Reply to  דה שוט

לא צריך לראות את המשחק בשביל להגיד שהוא נרקיסיסט ואוהב להחזיק בכדור.
אתמול הוא לא היה מפוקס מבחינת ניהול משחק, אבל בדר"כ הוא משתף את הכדור ומוצא שחקנים בעמדות טובות לסלים קלים.
אף אחד לא נבוך ולא מיואש סביבו. שכחת שמי שגרם לזה שיבואו כל התותחים הגדולים זה הוא. אם הם לא היו רוצים לשחק איתו הם היו מנתקים עליו את הטלפון.

דה שוט
01/08/2024 13:58:50
Reply to  NBA בדם

לא נתנו לו מנדט הוא לקח בכוח וכולם ענו רק אחרי שדוראנט ענה.

NBA בדם
01/08/2024 14:08:12
Reply to  דה שוט

כן בגלל זה אולימפיאדה קודמת דוראנט שיחק לבדו עם סגל ג'.
בזכות לברון כל הגדולים הגיעו, גם אם תמשיך להתכחש לזה..

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 12:00:54
Reply to  דה שוט

שוב לייק
בסוף עוד נהיה חברים, רחמנא לייצן בן ליצלן.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 12:33:01

😂😂😂

דה שוט
01/08/2024 13:55:24

חחחח גם אם סינואר יכתוב משהו חיובי על בוסטון אתה תעשה לו לייק 😂😂😂 אוהד אמיתי. כל הכבוד.
קבל לייק על הלייק
🙂

Last edited 1 month ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 17:59:20
Reply to  דה שוט

קצת מאד הגזמת כשהכנסת את משפחת סינוואר למשוואה. אני מוכן שהסלטיקס לא יגיעו עשור לפלייאוף ובלבד והמשפחה הזו סינוואר וסניפיה תישמד וכל שבויינו החיים והמתים יחזרו הביתה באותה ההזדמנות.

דה שוט
01/08/2024 18:38:33

חותם!!!! ההערה הייתה בצחוק כמובן (בדיחה לא מוצלחת).
בלי קשר אצלי טייטום שני בעמדה רק לאנט

etayef
etayef
01/08/2024 17:06:35

חברים?
אתם מתמזגים למפלצת אחת גדולה סטייל פאוור ריינג'רס.
ההבדל היחיד שבמקום הראש יש פעמיים תחת.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 17:59:56
Reply to  etayef

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 20:44:44
Reply to  etayef

עכוז,טוסיק וישבנוש
חופשי מפלצת תחתים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

😅😅😅
כוח מגהזורד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אין מה להשוות בשריקות אוויר בטורניר הזה לWWE.
פה יש קצת פה ושם.
בWWE זה דרך חיים יחד עם הקליר פאת

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 11:59:51
Reply to  דה שוט

לא מאמין
קיבלת ממני לייק על המשפטון דינקקו עליו חופשי ועל עוד אחד שהנוכחות שלו מחרבת לאחרים את החווייה!
אתה בעצם מחזק את מה שאמרתי.

דה שוט
01/08/2024 13:56:19

רק עיוור לא יראה זאת (גיא ו-נבא-בדם)

גיא הירוק
01/08/2024 14:04:21
Reply to  דה שוט

הנוכחות מחרבת לאחרים את החוויה…
זה חייב להיות הטיעון המגוחך ביותר ששמעתי עד היום,
נותן תחרות לנעליים…
ברור, להיות חבר לקבוצה של ג'ורדן זו הייתה חוויה רוחנית…
נתן אתמול משחק בינוני מינוס. אין על זה ויכוח
(וגם לא נטען כדומה פעם אחת)

בין זה לבין הנרטיב,
הפער עצום.
על אחת כמה וכמה לאור הנחישות להגן על סטפן קרי. מה לעשות, הבחור לא פוגע עוד במשחקי ההכנה.

Last edited 1 month ago by גיא הירוק
גיא הירוק
01/08/2024 12:02:29
Reply to  דה שוט

קראת את התגובה שכתבתי (לא התגובה לך, התגובה בפוסט)? לברון לא הוזכר,
א –
בגלל שהוא לא נתן משחק ששווה אזכור.
ב –
בגלל שבניגוד עליך (וללא מעט גולשים אחרים כאן בהופס),
לברון לא מחזיק נדל"ן אצלי בראש…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון יוכנס אחרי הטורניר להר הpushmore כגואט ואחד מהאבות המייסדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 15:08:22

הר חיריה מחכה לבבון.
אני רואה שדה שוטי התגייס לעזר.

דה שוט
01/08/2024 13:57:42

לא נדלן – כצופה בזמן אמת ואוהב כדורסל – הא מחרב את החווייה. במקום כדורסל מתעסקים בלברון. קליבלנד דיס איז פור יו 🤦‍♂️

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/08/2024 9:32:18

תודה רבה מנחם

סטארברי
סטארברי
01/08/2024 10:45:20

כל מעורב הוא מעורב טוב
מעורב שמזכירים בו את מארברי – אפילו יותר טוב!

תודה מנחם

major23
major23
01/08/2024 11:03:43

סטף קרי השחקן הכי גרוע בנבחרת, חור ענק בהגנה, הרכז של דרום סודן הלך עליו כל הזמן ופשוט פירפר אותו, ויתרה מכך לא פוגע מהשלוש (אולי ישתפר בהמשך), לא ברור למה קר מחזיק אותו על המגרש כל הרבה דקות כשיש חלופות אחרות טובות ממנו.
ארצות הברית לא נראית כמו קבוצה אלא אוסף של שחקנים, בינתיים זה מספיק לנצחונות פושרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמריקנים קיבצו ספינות מלחמה ונושאת מטוסים, ונערכים. מזכיר המדינה קרא ל"כל הצדדים" להפסיק פעולות הסלמה, ושיגר רמיזה לנתניהו: "האזור בנתיב של סכסוכים ואלימות, חיוני לשבור את זה – וזה מתחיל בהפסקת אש"
חחחחחחחחחחחחח

קומדי סנטרל

דה שוט
01/08/2024 13:59:38

הצבא האמריקאי זה ג״ס 2018

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חח סטיב קר מתאים להיות נשיא שם

NBA בדם
01/08/2024 12:16:47

תודה מנחם

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 13:55:57

אז מה אתם אומרים?
איזה כיף?
בסוף המצרי מחמד דף
באמת התנדף!

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:02:08
Reply to  מנחם לס

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רק תהיה בריא ותזמין חיתולים מדוקטור פופרס. באחריות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2024 20:40:56
Reply to  מנחם לס

חחחחחחח
הטיטול דשופרא עלי

Yp
Yp
01/08/2024 15:22:10

צהריים טובים ותודה למנחם על מעורב מצויין
בענין לברון יש שני צדדים למטבע
מצד אחד יש את לברון הכדורסלן שהוא אחד מהגדולים בכל הזמנים . הוא הוסיף לעצמו קליעת ניתור לא רעה שלא היתה לו בשלבים יותר מוקדמים וזה בא לידי ביטוי גם בפיבא . לפי מבחן העין , לברון בגיל 39 הוא שחקן פיבא הרבה יותר טוב משהיה בגיל 27 .
מצד שני יש את לברון הבוחש בקדרה , מה שגרם לי כל השנים להסתייג ממנו . מי שעוקב אחרי תקשורת הספורט האמריקאית ויוטיוב רואה התגיסות אדירה להאדיר את לברון ולהקטין את כל שאר השחקנים . כבר עכשיו מסבירים למה לברון הוא האמויפי ולא חלילה דוראנט ,, די מזכיר מה שקרה בבועה עם ה-fmvp . כאוהד מושבע של נבחרת ארהב מאז מונטריאול 1976 אני פשוט נגעל מזה ובשלב מסוים רוצה לשבור את המסך .

מתן יעקובי
01/08/2024 15:38:04
Reply to  Yp

מסכים איתך
יש פה נרטיב ממשיך שבגלל שיש הילה סביב לברון הוא מקטין אחרים וזה מקשה על האהדה שלו ואני איתך בנושא הזה
בנוגע לדוראנט הוא חייב לסיים לפי המשחקים האחרונים שהיו כמצטיין של הטורניר מבחינת נבחרת ארהב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

אמרתי לך לאף שחקן אין סיכוי מול התאגיד כתבי החצר שהוא מפעיל פרוסים בכל מקום גם פה בהופס 😉

מתן יעקובי
01/08/2024 15:31:42

מנחם כיף לקרוא וחוויה לפתוח את הארוחת צהריים עם מעורב שלך בצד
מטורף לדעתי שבאם אדבאיו לא פותח בחמישייה בנבחרת הוא השחקן היחידי שמביא רוח לחימה וסנטר היחיד שמתפקד)דייוויס הוא פאוור פורוורד(
ומקווה מנחם שאתה רואה קצת כדור-מים

etayef
etayef
01/08/2024 17:15:58

צריך לומר מילה טובה על סטיב קר שהיה אמיץ מספיק להושיב את אמביד על הספסל.
לא היה בו צורך נגד דרום סודאן, ויפה שפתחו עם טייטום במקומו.
אגב טייטום, גם לו, גם לסטף וגם ללברון היה משחק לא משהו.
סטף ולברון עם הגנה בעייתית מאד, וקצת קשה לשחק עם שניהם.
נראה שטייטום איבד את הביטחון שלו, והוא לא מסוגל להיות בתפקיד שונה ממה שהורגל אליו, וחבל. קיוויתי שהאליפות תאפשר לו יותר ביטחון ביכולות שלו.

דוקטור רזי הופמן
01/08/2024 18:04:00
Reply to  etayef

טייטום איבד תמוג'ו, זה קורה לו ליד לברון

NBA בדם
01/08/2024 18:06:04
Reply to  etayef

כדי להבטיח זכייה צריך לחתוך בבשר החי ולא לעשות חשבון לאף שם גדול. (סטף אני מדבר אליך).
לגבי טייטום, אתה נופל במשהו שהרבה נופלים בו, זו לא אליפות "שביגרה/חישלה" סופרסטאר שהראה בגרות ושבר את תקרת זכוכית שלו (בדומה ליאניס ב21', לברון 12', נוביצקי 11' ועוד) .
באליפות שלו, הוא לא נדרש כלל להתעלות, ובשלב הזה הוא עדיין לא שחקן שאפשר לסמוך עליו ברגעים מכריעים שיספק את הסחורה, כמו סופרסטאר אמיתי מן המניין.

ירון, החלום
ירון, החלום
14/08/2024 2:45:32

בס"ד
תודה מנחם.