מעורב הופס ליום שלישי: 1) שאלה לי לשי מאיו ולשמעון 2) לי יש שתי הצעות כיצד לשמור את כל 12 שחקני ארה"ב 'מאושרים', 3) קבוצת 1996 הייתה קבוצה טובה יותר מ'דרים טים' 1992? – משאל / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: 1) שאלה לי לשי מאיו ולשמעון 2) לי יש שתי הצעות כיצד לשמור את כל 12 שחקני ארה"ב 'מאושרים', 3) קבוצת 1996 הייתה קבוצה טובה יותר מ'דרים טים' 1992? – משאל / מנחם לס

1.שאלה לשי מאיו – האשך שלנו – ושמעון: למה אתם מתפללים לכשלון האמריקאים?

מעורב הופס ליום שלישי: 1) שאלה לי לשי מאיו ולשמעון 2) לי יש שתי הצעות כיצד לשמור את כל 12 שחקני ארה"ב 'מאושרים', 3) קבוצת 1996 הייתה קבוצה טובה יותר מ'דרים טים' 1992? – משאל / מנחם לס

תמיד מפליא אותי למה ישראלים טהורים שונאים את יו אס אוף איי, ומתים לכשלונם בספורט?

האם זה לא היה האמריקאים שסיפקו לנו את מטוסי F-35 שקרעו לפני שבוע את הצורה לחות'ים בתימן? האם זה לא האמריקאים שמספקים לנו את כל 'הפצצות הגדולות'? האם זה לא האמריקאים שתמיד מצביעים את הווטו שלהם על פסקות האו"ם האנטי-ישראלי ואנטישמי? האם מישהו אחר המציא את מקדונלד, המבורגר, ג'ינס, או טיילור סוויפט? האם זו לא ארה"ב שהיא המדינה הידידותית ביותר לישראל בעולם. אז מה אם קיירי אירוינג מוסלמי? אני אוהב את ארה"ב (עם כל הדרק שבה). אני גר בארה"ב. אני רוצה שהאמריקאים ינצחו את הכדורסל באולימפיאדה, ויזכו ביותר מדליות מכל מדינה אחרת למרות העובדה שארה"ב היא היחידה בעולם שהמדינה עצמה לא תורמת סנט אחד לאתלטים שלה. הכל כסף פרטי.

אז לאשך לא מספיק שהוא נשיא ה-ללל. עכשיו הוא גם נשיא "אשכדא" – א.ש.כ.ד.א – 'אנחנו שונאים כל דבר אמריקאי'. אז את מי הם אוהבים? את סין? את צפון קוריאה? את רוסיה?

אני מזמין את האשך ושימון לטיסה לרוסיה לשלושה שבועות. אני משלם את כרטיס הטיסה. הם טסו אבל במקום שלושה שבועות הם חזרו כעבור שלוש שנים. למה? כי ישבו בכלא. מה הפשע? הם ישראלים! יאללה, שיטוסו.

גם אם אקנה להם כרטיסים לארה"ב לשלושה שבועות הם יחזרו אחרי שלוש שנים. למה? קודם בילו במנהטן כמה חודשים להכיל את העיר. ואז סאות' ביץ' בפלורידה. הוליווד…גראנד קניון… הוואי…ובדרך חזרה סן פרנציסקו, ילוסטון, ביקור בשיקגו, ניאגרה פולס, וחזרה למנהטן לתפוס כמה הצגות ברודוויי שהחמיצו.

הם יכולים להמשיך עם ללל אבל בקשר ל- "אשכדא" אני מציע להם לעשות חושבים מחדש.

2. לפעמים לא בא לי לכתוב הרבה, ואני מעדיף להעתיק חלקים שיעניינו אתכם

אתמול התנהל באתר ויכוח חינני על 'מי טוב ממי' שזכה לאיזה 120 תגובות. רק להראות לכם עד כמה הויכוחים האלה שווים לתחת אני מכניס מאמר ראשי מ-ESPN על "דרוג שחקני ה-NBA המשחקים באולימפיאדה. זה כמו לדרג את החתיכות בתחרות 'מיס יוניברס'.

(לשים את דריק ווייט לפני לברון ג'יימס דורש כשרון מיוחד; כמו לשים את טייריס הליברטון לפני סטפן קרי או אנטוני אדוורדס…טוב, נסלח לחסרי המושג מ-ESPN)

Not every player in the 2024 men's Olympic basketball tournament does his usual work in the NBA, nor is every single NBA star present at these games. (Looking at youKawhi Leonard.) But with the U.S. in its typical perch as gold medal favorites — pre-tourney hiccups against South Sudan notwithstanding — and international players gaining more prominence in the league, NBA performance is as important as ever when assessing the Olympic field.

With that in mind, we rank the top players at the Paris Olympics based on their projected 2024-25 NBA performance.

How this works: We'll be using Estimated RAPTOR as our measure of player effectiveness, since it incorporates individual stats with a player's effect on his team's play while on the court. The projections are largely modeled off of Basketball-Reference's Simple Projection System; every player who played in the NBA over the past three seasons receives a forecast on offense and defense based on his (age-adjusted) Estimated RAPTOR in those years. You can read about the details of the calculation here.

One caveat is that these projections are designed to tell us how good a player will be over the entirety of the 2024-25 NBA season. Since the Olympics are happening much sooner than the 2025 NBA Finals, players who are particularly young or old might be on a different aging trajectory by the end of next season than they are now. For instance, this is why LeBron James (who'll turn 40 in the middle of next season) might rank lower than we'd expect based on his play last season. But at the same time, veterans playing in the Olympics have had a compressed offseason, so they might be feeling the effects of their age already.

Either way, these forecasts should tell us who is poised for big seasons in the NBA next season — and that should hold true for the Olympics as well.

Let's begin our top 20 countdown at the bottom of the list and work our way to the top.


20. Josh Giddey, Australia

2024-25 age: 22 | Chicago Bulls

2024-25 estimated projections:

Offense: +0.6 | Defense: +0.2 | Overall: +0.9

The Boomers have plenty of NBA players to choose from in Paris, including Dante ExumDyson DanielsJosh GreenJoe Ingles and Patty Mills, who will be making his fifth Olympics appearance.

But the one with the best projection for next season is Giddey, 21, who is coming off his best season as a pro with 3.8 Wins Above Replacement. Giddey continues to produce an impressive assist rate (26.6%) for a 6-foot-8 player to go with above average rates of scoring (23.6 points per 100 possessions) and rebounding (14.2% rebound).

The big steps forward for Giddey last season, though, came as a shooter — he made career highs of 81% from the line and 34% from deep — and a defender, with a career-best block rate and defensive Estimated RAPTOR. Giddey was traded from the Oklahoma City Thunder to Chicago for Alex Caruso in June, and the Olympics will be a chance for him to showcase even more improvement.


19. Jose Alvarado, Puerto Rico

2024-25 age: 26 | New Orleans Pelicans

2024-25 estimated projections:

Offense: -0.7 | Defense: +1.6 | Overall: +0.9

Because of injuries and less than eye-catching scoring stats, Alvarado has a tendency to fly under the radar (when he's not stirring up trouble with other players). But when healthy, he is one of the NBA's best defensive point guards despite standing a mere 6 feet. (Those constant Pat Beverley comparisons are onto something.) Among active players with a minimum of 3,000 career minutes, only Matisse ThybulleGary Payton II and Chris Paul have a higher career steal rate than Alvarado's 3.0% mark — "Grand Theft Alvarado" indeed — and only Payton II, Caruso and De'Anthony Melton have a higher defensive Estimated RAPTOR than Alvarado at +2.0.

While he isn't much of a scorer inside the 3-point arc, Alvarado doesn't make many mistakes with the ball — and his defense makes up for what he lacks on offense.


18. Rudy Gobert, France

2024-25 age: 32 | Minnesota Timberwolves

2024-25 estimated projections:

Offense: -1.1 | Defense: +2.1 | Overall: +1.0

Speaking of defense, Gobert will be anchoring the interior for France as the 2020 silver medalists try to make another deep tournament run. Perhaps surprisingly, Gobert blocked only five shots in six games during the Tokyo Games, yielding a block rate of 3.2%. (For comparison, Gobert's career rate in the NBA is 5.8%.) However, the NBA's 2023-24 Defensive Player of the Year still figures to be one of the highest-impact defenders in the tournament, with a projected Estimated RAPTOR of +2.1 at that end of the court.

The offense is the concern for the home team — France failed to score more than 82 points in any of its four consecutive losses during friendlies leading up to the Olympics — and that's an area Gobert isn't much help. But on defense, Gobert helped France to be the semifinalist who allowed the fewest points per game of any team (85.8) in the last Olympics.


17. Bam Adebayo, United States

2024-25 age: 27 | Miami Heat

2024-25 estimated projections:

Offense: +0.1 | Defense: +1.1 | Overall: +1.2

Adebayo is making his second Olympic appearance after averaging 6.3 points and 5.7 rebounds in Tokyo three years ago. Oddly, his RAPTOR WAR per 82 team games has gone down each season since — from 7.0 in 2020-21 to 6.0, then 5.5 and, most recently, 4.6 in 2023-24 — despite Adebayo entering his prime age range and largely staying healthy the past few years.

But Adebayo has also been a multitime All-Star and All-Defensive Team fixture in the NBA over those seasons, and he'll be one of the most important defenders in the American frontcourt rotation while also chipping in points and boards.


16. Stephen Curry, United States

2024-25 age: 36 | Golden State Warriors

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.3 | Defense: -1.0 | Overall: +1.2

Coming off his three-year trend of declining WAR, Curry carries the U.S.'s lowest projected defensive Estimated RAPTOR for the 2024-25 NBA season. But it will nonetheless be special to see Curry play for Team USA in the Olympics for the first time. And putting aside his age and defensive limitations, Curry remains one of the game's most skilled scorers.

He was also the best 3-point shooter in the NBA by volume last season, making 7.1 shots from deep per 100 team possessions at a 40.8% clip. This U.S. roster needs Curry's shooting. Along with Derrick White and maybe Jrue Holiday, Curry is the only 3-point marksman who mixed high volume and accuracy from deep last season.

Steve Kerr: Time for Team USA to 'lock in'

Steve Kerr shares how it's time for Team USA to lock in as it prepares for its first matchup in Paris against Serbia.


15. Victor Wembanyama, France

2024-25 age: 21 | San Antonio Spurs

2024-25 estimated projections:

Offense: -1.4 | Defense: +2.9 | Overall: +1.5

Remarkably, four-time DPOY winner Gobert isn't the top defender by projected 2024-25 RAPTOR at the Olympics — that honor belongs to his 7-foot-4 teammate Wemby, who at age 20 has already established himself as one of the NBA's most feared players on defense. His combination of a 10% block rate and 2% steal rate last season was a first in NBA history; the Spurs' defense also improved by 5.8 points per 100 (basically the difference between the league's best defense and an average one last season) when he was on the court.

Estimated RAPTOR is less enamored with Wemby's offense — between his low True Shooting Percentage and many turnovers, he was among the league's least efficient players last season — but that area of his game should improve quickly if the second half of last season was any indication. Maybe we'll even see the continued expansion of Wemby's skills at his hometown Olympics.


14. Jamal Murray, Canada

2024-25 age: 27 | Denver Nuggets

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.3 | Defense: -0.1 | Overall: +2.1

On a Canadian roster stacked with NBA talent, Murray is one of the biggest reasons why his national team ranks second behind the U.S. on gold medal odds. A year after Murray helped Denver win its first NBA title with a tremendous postseason performance (+4.5 Estimated RAPTOR), he followed that with the most WAR of his career in a single season (5.9) to go with career highs in points (21.2) and assists per game (6.5) and 3-point percentage (42.5).

Murray, 27, is at the peak of his abilities, and that makes Team Canada a real threat in this tournament.


13. Kevin Durant, United States

2024-25 age: 36 | Phoenix Suns

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.3 | Defense: -0.1 | Overall: +2.2

It might be surprising to see Durant ranked so low, outside the top 12 players in the Olympic field. But he is coming off a less effective season than usual, by his standards at least. While Durant stayed mostly healthy, appearing in 75 games for the first time since the injury-plagued end to his 2019-20 season, he still ranked 12th in the NBA in points scored per 100 team possessions. He also saw his offensive efficiency, assist rate and measures of on-court impact slip.

Durant, 35, posted his lowest Estimated RAPTOR (+3.2) since he was a 20-year-old NBA sophomore … though it's a testament to his greatness that he still ranked 17th by WAR in a "down" season. We can all but guarantee nobody at the Olympics is looking forward to having to guard Durant.


12. LeBron James, United States

2024-25 age: 40 | Los Angeles Lakers

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.6 | Defense: -0.2 | Overall: +2.4

Unlike Durant, James' play saw no signs of dropping off last season despite turning 39 in December. (If anything, he turned back the clock with his best RAPTOR since 2020.) But his 2024-25 projection is in the same neighborhood as Durant's because we have very few examples of players continuing to be significantly above average at 40 or older.

As difficult as it is to envision, one of these seasons LeBron will no longer be the player whose greatness we've come to expect as a constant over the past two decades. For now, though, Team USA is counting on him being his usual legendary self — and so far, so good.

Windy: LeBron wants to be Team USA's go-to guy

Brian Windhorst says that despite all the talent on Team USA's roster, LeBron James will be the most heavily relied upon player in Paris.


11. Derrick White, United States

2024-25 age: 30 | Boston Celtics

2024-25 estimated projections:

Offense: +1.8 | Defense: +1.2 | Overall: +3.0

While some of us have been Derrick White enjoyers for a long time, White finally got his flowers from a wider audience thanks to his postseason play as the Celtics won the NBA championship. White was a last-minute replacement on Team USA when Leonard withdrew this month, and he certainly isn't in Kawhi's class as a scorer.

But he makes up for it with an ability to do just about everything else at a high level, from shooting 3s and distributing the ball to playing disruptive defense. After his best pro season (9.4 WAR), now is the perfect time for White to make his mark at the Olympics as well.


10. Franz Wagner, Germany

2024-25 age: 23 | Orlando Magic

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.6 | Defense: +0.5 | Overall: +3.1

Estimated RAPTOR loves Wagner, who also showed up surprisingly high in our first-round NBA playoffs player rankings.

But it isn't every day when a 22-year-old hits the benchmarks that Wagner reached last season. He joined Jayson Tatum, Kevin Durant, Tracy McGrady and Kevin Garnett as the only players since the 1976 NBA-ABA merger to rank in the 60th percentile of NBA players or better in points per 100 possessions, assist rate, turnover rate, rebound rate and defensive RAPTOR.

In that context, Wagner's massive recent contract extension was no surprise, and it's going to be exciting to see what he does alongside his brother Moritz and fellow NBA players Dennis Schroder and Daniel Theis on the German national team.


9. Anthony Davis, United States

2024-25 age: 31 | Los Angeles Lakers

2024-25 estimated projections:

Offense: +1.8 | Defense: +1.3 | Overall: +3.1

In a welcomed sight for the Lakers — and now for Team USA — Davis was durable enough to play a career-high 76 games last season and produce 10.0 WAR, his most in a season since winning the championship during his Lakers debut in 2020. There's no doubting Davis' ability to affect the game at both ends of the court when he is healthy, and these projections still see him as one of the league's premier two-way stars.

As part of a stacked U.S. frontcourt, Davis will play a much larger role than when he averaged 3.7 PPG off the bench as a rookie on the gold medal-winning 2012 American squad in London.


8. Devin Booker, United States

2024-25 age: 28 | Phoenix Suns

2024-25 estimated projections:

Offense: +3.9 | Defense: -0.6 | Overall: +3.3

Coming off the failure of the Suns' superteam, it will be nice to see Booker put his explosive scoring talents to use for a squad that might actually win something. Booker boasts one of the highest projected offensive RAPTOR scores in the Olympic field because he mixed volume and efficiency as well as anyone in the league last season; he was one of just six qualified players to score at least 36 points per 100 possessions while maintaining a True Shooting Percentage of at least 61. Toss in the league's 13th-highest assist rate, and Booker has all the tools to make an offense hum.

His defense is far from stellar — he ranked 20th worst among qualified guards in defensive RAPTOR last season — but Booker's ability to do so many different things on offense makes him a perfect fit in a tournament like this, playing next to countless other stars.


7. Anthony Edwards, United States

2024-25 age: 23 | Minnesota Timberwolves

2024-25 estimated projections:

Offense: +2.5 | Defense: +1.0 | Overall: +3.5

Edwards' NBA trajectory is on the rise following the career season (9.9 WAR) he posted in 2023-24 as part of his Timberwolves' playoff run to rank among the league's best teams. He's the youngest member of Team USA (he'll turn 23 on Aug. 5, the day before the knockout round begins), but Edwards does have experience on a version of this stage, having averaged 18.9 PPG for the U.S. in last summer's FIBA World Cup. The Americans finished a disappointing fourth in that tournament, but it served as a springboard for Edwards' subsequent success.

Now he gets the chance to learn from — and earn playing time alongside — some of the most important names in U.S. basketball history, setting himself up as the future cornerstone of the program.


6. Tyrese Haliburton, United States

2024-25 age: 24 | Indiana Pacers

2024-25 estimated projections:

Offense: +5.0 | Defense: -0.3 | Overall: +4.8

On the topic of breakout players from the 2023-24 NBA season, Haliburton continued his ascent into the league's upper echelons with an assist crown (10.9 per game), an All-NBA nod (third team), a pair of deep runs in the in-season tournament and the playoffs and a career-high 9.7 WAR.

Haliburton pulls ahead of Edwards here because he is only slightly older and had a much higher offensive rating and assist rate last season and a superior on-court influence on his team. Edwards is the better defender, though Haliburton doesn't rate as poorly as we might assume from Indiana's overall defensive struggles, and his all-around offensive efficiency numbers are unlike anything we'll see this side of Nikola Jokić.

Which countries could challenge Team USA in basketball at the Olympics?

Check out some of the challengers that stand in the way of Team USA winning a gold medal at the 2024 Paris Summer Olympics.


5. Jayson Tatum, United States

2024-25 age: 26 | Boston Celtics

2024-25 estimated projections:

Offense: +3.9 | Defense: +0.8 | Overall: +4.8

Tatum is a freshly crowned NBA champion, which brings a measure of validation for a player whose statistical résumé otherwise speaks for itself. Like he has been for the Celtics, Tatum is a skeleton key for Team USA with his ability to play multiple roles — and positions — all at a very high level.

As part of the dataset feeding these projections, Tatum recorded 72% of his minutes at power forward for Boston last season, the second-highest rate of his career. He won't have to do that as much on a roster already replete with frontcourt talent, which might free up Tatum to tap into more of his perimeter skills — such as when he led the U.S. in 3-pointers per possession during the 2021 Olympics (though he probably will finish higher than last in assist rate this time around).


4. Joel Embiid, United States

2024-25 age: 30 | Philadelphia 76ers

2024-25 estimated projections:

Offense: +4.9 | Defense: +0.6 | Overall: +5.5

Embiid's decision in October to represent the United States — in honor of his son being born in America — over France and Cameroon, his other nations of citizenship, changed the landscape of these rankings. Instead of international players making up the top four, including every player projected for an Estimated RAPTOR of +5 or higher, Embiid gives the U.S. yet another high entry on the list (the Americans have six of the top 10 and nine of the top 15).

Embiid makes his 7-foot presence known in all phases of the game, including as a rim protector and rebounder, but he is also the scorer of all scorers, even on a team full of them. No active player has a better career points per 100 possessions average than Embiid's 42.5 mark, making him the best bucket-getter in this Olympic tournament.


3. Giannis Antetokounmpo, Greece

2024-25 age: 30 | Milwaukee Bucks

2024-25 estimated projections:

Offense: +5.2 | Defense: +0.8 | Overall: +5.9

Greece has one active NBA player on its roster. But if you can have only a single entry on this list, you could do a lot worse than a player who has finished no worse than fourth in MVP balloting in any NBA season since 2017-18.

It was unfortunate we didn't see Antetokounmpo play a minute in the playoffs because of a calf strain, but he is back for Paris and, in fact, was Greece's flag-bearer at the opening ceremonies.

Giannis is still in his prime as one of the league's most dominant players at both ends, and it will be a joy to watch him compete in his first trip to the Olympics, as Greece had not previously qualified since the 2008 Games. Shooting is still Antetokounmpo's biggest weakness — he averaged his fewest made 3s per 100 possessions since 2015-16 last season — but that didn't stop him from ranking third in points per 100 and third in offensive RAPTOR.

Giannis surprises Greece Olympic teammates with new shoes

Bucks superstar Giannis Antetokounmpo surprises his Greece teammates with his latest shoes from Nike.


2. Shai Gilgeous-Alexander, Canada

2024-25 age: 26 | Oklahoma City Thunder

2024-25 estimated projections:

Offense: +5.6 | Defense: +0.9 | Overall: +6.4

Though his Thunder fell short in the playoffs against the Dallas Mavericks, Gilgeous-Alexander's MVP-level ascent was one of the best stories of the 2023-24 NBA season. Now he is the face of a Canadian basketball program that has also leveled its profile on the international scene.

Practically every member of Canada's roster is an NBA player, many of whom are quite good even if they didn't make this list. (Apologies to Andrew NembhardNickeil Alexander-WalkerRJ Barrett and Luguentz Dort.) The best is Gilgeous-Alexander, though, and he is coming off a career-best +8.8 Estimated RAPTOR and 16.4 WAR in 2023-24.

The projections are building in a bit of regression to the mean from those rates in 2024-25, but Gilgeous-Alexander is also young enough on the aging curve to improve his underlying skills, which include elite scoring, efficiency, passing and defense.

Of the 10 most similar seasons to SGA at the same age last season, four belonged to Michael Jordan, two to LeBron James, two to Dwyane Wade, one to Kawhi Leonard and one to Kobe Bryant. That's the type of player Gilgeous-Alexander has become in a very short time.


1. Nikola Jokić, Serbia

2024-25 age: 29 | Denver Nuggets

2024-25 estimated projections:

Offense: +6.4 | Defense: +1.4 | Overall: +7.9

Is it really any surprise Jokić projects as the best NBA player at the Olympics? The reigning league MVP has won the award in three of the past four seasons — and 2023-24 was his best yet by total value, with a career-high 17.9 WAR in 79 games. One of the common critiques of advanced stats as they pertain to Jokić is that his defense always grades extremely well (he has the fifth-best projected defensive RAPTOR here), something that defies his long-standing reputation and the eye test.

But Jokić is deceptively active on defense — he was one of only 20 qualified players to rank among the top 30% of players in both steal and block rate — and he helped the Nuggets rank eighth in defensive rating with a sizable negative split (which is good when trying to allow fewer points) while he was on the court. It's another way in which Jokić is one of history's more misunderstood superstars, and he'll bring that performance to just his second career Olympic appearance in Paris.


3. טובי כתבי ה-NBA ב-ESPN ו-ABC יחד 18 מהם – הצביעו על הדברים הטובים ביותר, והמחורבנים ביותר, שקרו הקיץ

הדברים הטובים ביותר לקבוצות שעשו מה שעשו:

Paul George signing with the 76ers: 6 votes
Alex Caruso trade to the Thunder: 5
Jalen Brunson extending with the Knicks: 3
Kentavious Caldwell-Pope signing with the Orlando Magic: 2
Rob Dillingham drafted by the Minnesota Timberwolves1
Mikal Bridges traded by the Brooklyn Nets: 1

הצעדים הגרועים ביותר שנעשו העונה

Chicago's part in the DeMar DeRozan trade: 3 votes
Sacramento's part in the DeRozan trade: 3
Paul George signed by the 76ers: 3
Denver losing Kentavious Caldwell-Pope: 2
Mikal Bridges traded to the Knicks: 2
Dejounte Murray traded by the New Orleans Pelicans: 1
Evan Mobley's extension in Cleveland: 1
Lakers' inactivity: 1
Isaiah Hartenstein signed by Oklahoma City: 1
Chicago's part in the Alex Caruso/Josh Giddey deal: 1

לאיזה קבוצה היה את ה-OFF-SEASON הגרוע ביותר:

Denver Nuggets: 6 votes
Chicago Bulls: 5
LA Clippers: 4
Los Angeles Lakers: 1
New York Knicks: 1
Detroit Pistons: 1

לאיזה קבוצה היה ה-OFF-SEASON הטוב ביותר

Philadelphia 76ers: 8 votes
New York Knicks: 5
Oklahoma City Thunder: 3
Boston Celtics: 2

הדברים המפתיעים ביותר שקרו העונה

Mikal Bridges trade: 5 votes
Paul George leaving LA: 3
Alex Caruso-Josh Giddey trade: 2
Jalen Brunson extension: 1
Monty Williams firing: 1
Kentavious Caldwell-Pope leaving Denver: 1
Isaiah Hartenstein to the Thunder: 1
Rob Dillingham trade: 1
DeMar DeRozan to Sacramento: 1
Tobias Harris to Detroit: 1
Dejounte Murray to New Orleans: 1

4.סטיב קר מנסה לענות על שאלה שאין לה תשובה, אבל הוא מנסה: למה טאטום לא שיחק נגד סרביה. לי יש שתי הצעות לנבחרת ארה"ב

"כשקבלתי על עצמי את תפקיד מאמן ארה"ב לאולימפיאדה, ידעתי למפרע שתהיינה הרבה יותר שאלות מתשובות, ויהיה מה שיהיה על הפארקט בכל משחק. זאת הבעייה כשאתה מאמן את 12 השחקנים הטובים בעולם, ויש לך רק 40 דקות משחק. אף שחקן לא רוצה לשחק רק 5 דקות כדי שהוא יוכל לומר, "שיחקתי". אילו שיחקנו 80 דקות זה היה פשוט הרבה יותר. אפילו 48 דקות של ה-NBA היו עושות את תפקידי קל יותר, אבל יש לי רק 40 דקות".

אני אעזור לו קצת עם שני פתרונות משלי:

פתרון מס' אחד:

40 כפול 5 זה 200 דקות. 200 לחלק ל-12. זה 16.6 דקות לשחקן. מאחר ויש לו את 'השחקנים הטובים בעולם', למה לא לתת לכל שחקן 16.6 דקות ולחיות עם התוצאות, יהיו אשר היו? הצרה היא שישנם שחקנים כלברון, AD, ואפילו קווין דוראנט כשיהיה בכושר משחק, ש-16 דקות עבורם זה רק הזמן להתחמם למשחק, אבל אלה הם החיים, כמו שאומרים החברים שלי משבי ציון.

פתרון מס' שניים:

לקבוע מראש 8 שחקנים למשחק, כשכל השחקנים יושבים בחוץ לפחות משחק אחד. הבעייה? קודם שינצחו עם 12 שחקנים לפני שנדבר על 8 שחקנים!

סטיב קר נפגש לפני המשחק עם ג'ייסון טאטום והסביר לו את החלטתו, עם הבטחה שהוא יהיה במשחק נגד דרום סודן. "לסרביה היה את ג'וקיץ' ועוד שני סנטרים גבוהים, ולכן הייתי חייב לשחק עם ג'ואל אמביד, אנטוני דייויס, ובאם אדבאיו. בקשר לדריק ווייט, לסרביה שלושה פוינט גארדים – פיור פוינט גארדים – ולכן ווייט שיחק הרבה דקות. כשהעליתי את ווייט מהספסל הוא סיים עם שתי גניבות כדור וחסימה אחת, והיה +15 בזמן שהוא היה על הפרקט"

"כשאני וצוות המאמנים למדנו את המצ'אפס", סיים סטיב קר את הסברו על אי-הכללתו של טאטום במשחק, " Tatum became a bit of an odd man out"

אבל עם כל ההסברים של סטיב קר, טאטום בוודאי לקח זאת אישית, ואוהד של מאמנו הוא כבר לעולם לא יהיה.+ אילו האמריקאים קיבלו את אחת משתי הצעותי הם היו זוכים במדליית הזהב, בלי שיהיו שחקנים עם רצון למרוח את פניו של סטיב קר עם קקה.

5. סיפור מהעבר: כשהאקים אולג'ואן הצטרף ל'-DREAM TEAM II של 1996 יחד עם שקיל או'ניל, אני מאמין שזאת הייתה קבוצה טובה יותר מזאת של 1992!

האם DREAM TEAM I הייתה מנצחת בוודאות את DREAM TEAM II? אני לא בטוח כלל וכלל. למעשה, אני מאמין שנבחרת 1996 הייתה חזקה יותר מזו של 1992: הסיבה ש- DREAM TEAM II היא עדיפה בגלל שהיה לה תוספת אדירה של שני שחקנים – האקים אולג'ואן ושאקיל אוניל. הם היו אוכלים בלי מלח את הפרונט ליין של 1992 שכלל את פטריק יואינג, דייויד רובינסון, ולייטנר (אבל דייויד רובינסון שיחק גם בנבחרת 1996…). הוא עזר ליצור את שלושת הסנטרים – רובינסון, אולג'ואן, ואוניל – דבר שלא היה כמוהו בהסטוריה של הכדורסל!

לנבחרת 1996 היה גם יתרון באחד מול אחד:

הנה נבחרת 1996 נגד 1992

  • Penny Hardaway…………………….נגד מייקל ג'ורדן יתרון 1992
  • Charles Barkley ………………… נגד צ'ארלס בארקלי. תיקו
  • David Robinson ………………… נגד דייויד רובינסון תיקו
  • Gary Payton……………………….נגד מג'יק ג'ונסון יתרון 1992
  • Grant Hill…………………………..נגד לארי בירד (כפי שהיה אז) יתרון 1996
  • Hakeem Olajuwon……………….נגד פטריק יואינג יתרון 1996
  • John Stockton …………………..נגד ג'ון סטוקטון תיקו
  • Karl Malone………………………נגד קרל מלון תיקו
  • Mitch Richmond…………………נגד קלייד דרקסלר יתרון 1992
  • Reggie Miller…………………..נגד כריס מאלין יתרון 1996
  • Scottie Pippen…………………..נגד סקוטי פיפן. תיקו
  • Shaquille O'Neal……………….נגד כריס לייטנר יתרון 1996

קבוצת 1996 ביתרון 3-4 בטיב שחקנים על קבוצת 1992

1996 USA results

[edit]

הפרשי הנצחונות היו בערך שווים לשתי הקבוצות

במשחק הגמר קבוצת 1992 ניצחה את קרואטיה על 32 הפרש

במשחק הגמר נבחרת 1996 ניצחה את "יוגוסלביה" שכללה את קרואטיה, סרביה, סלובניה וכו' על 26 הפרש

לדעתי נצחון נבחרת 1996 על יוגוסלביה הוא יותר מרשים

תוצאות נבחרת החלום 1992

Group A, Game 1Angola 48–116 United StatesshowBarcelonaSpain
July 27, 1992Group A, Game 2Croatia 70–103 United StatesshowBarcelonaSpain
July 29, 1992Group A, Game 3United States 111–68 GermanyshowBarcelonaSpain
July 31, 1992Group A, Game 4United States 127–83 BrazilshowBarcelonaSpain
August 2, 1992Group A, Game 5Spain 81–122 United StatesshowBarcelonaSpain
August 4, 1992QuarterfinalsUnited States 115–77 Puerto RicoshowBarcelonaSpain
August 6, 1992SemifinalsLithuania 76–127 United StatesshowBarcelonaSpain
August 8, 1992Gold medal gameCroatia 85–117 United StatesshowBarcelonaSpai

אילו יצאתי למלחמת כדורסל הייתי מעדיף לצאת עם נבחרת 1996!

משאל: איזו קבוצה הייתה לדעתך מנצחת?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
254 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 2:57:54

תודה רבה
מעורב עם אבטיח.
קר כזה טפלון מגעיל את העכוז. הוא זיין מוח, הוא יודע מתמטיקה,טייטום ילד טוב,וקר דואג לספק את הזבל האנושי מהבבון עד טמביד,ואז לטייטום נשאר אויר נודים.
אם אני טייטום,אני מודיע לו שיחפש מי ינענע אותו.
אנשי ה-ללל מתעבים שיקוצים,נרקסיסטים,עושי הצגות,שקרנים ומלאי פוזות מהתחת.
ליגת הWWE עם מר קרחוני נותן רוח גבית לכל הגועל הזה.
הבסיס של הנבחרת האמריקאית אלה סופר שיקוצים רקובים.

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 6:54:49

+1966
בעיקר על האבטיח.
אני 6 ימים בשבוע על אבטיח וגם על מנגו.
קר יודע ש JT לא הקלמר הכי מחודד בעיפרון אז אולי אפשר לסבן אותו קצת אבל צריך לזכור שמאחורי הכישרון יש גם אמא כנראה מאד חכמה!
מי אומר משפט כזה מטומטם? ""לסרביה היה את ג'וקיץ' ועוד שני סנטרים גבוהים, ולכן הייתי חייב לשחק עם ג'ואל אמביד, אנטוני דייויס, ובאם אדבאיו." טייטום שיחק הרבה בעמדות הפאוור ואפילו סנטר לעת מצוא בבוסטון. מה קר מחרטט? אם היה לו יושר היה אומר אני צריך את חרבון גיימס יותר ממך, אבל למה להגיד לסגן של ה MVP גמר את האמת בפנים אם אפשר לשקר? מה אמביד עשה שם בתחילת המשחק? רק נזק!

thetroll
thetroll
30/07/2024 18:12:55

צודק. ויש לי הרגשה שקר משחק לטייטום בראש. מיום ליום ההערכה שלי אליו יורדת.

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 16:19:14

תודה מיצית את הנושא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 18:47:44

חחחחח
כן אה.
לא סופרים אותי ברשימות.
האמת,אני מעדיף לבוא אנדר דוג

Smiley
30/07/2024 3:00:32

עוד רגע דוראנט חוזר לחמישייה על חשבון בוקר/הולידיי ואז טאטום יהיה המחליף הראשון לעמדות 3-4.

עגל
30/07/2024 3:54:41

תודה מנחם.
ל-1996 היה סיכוי טוב לגבור על נבחרת 1992 (בזכות החלום והדיזל).
נכון, דיוני מי הכי טוב שווים לתחת.
למה שונאים את האמריקאים? קצת מקנאה, קצת בגלל כפיות טובה, קצת בגלל שהאמריקאים שחצניים, קצת בגלל שמעדיפים לאהוד את האנדרדוג.

gogo
gogo
30/07/2024 5:27:03

תודה על המעורב
סטיב קר צריך לחשוב רק על דבר אחד-ניצחון. כל השאר לא חשוב כי אחרת, הוא יצטרך לענות על שאלות קשות יותר מאשר למה טייטום לא שיחק.
אכן ההשוואות קשות.
העדפה אישית (פחות פופולארית) אני מעדיף את מאלין על רגי מילר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מנחם להלן תשובתי לגבי נבחרת הכדורסל

1. השקץ משחק שם מה שמגדיל את האיבה בכמה רמות

2. אני מתעב את מה שהwwe הפך בעשור האחרון הכל חוץ מכדורסל (למרות שבפלייאוף האחרון היה כדורסל נהדר ולא היה wwe). שואו שנועד לפנק כוכבים בסטט של 10 15 נק מהבוס, העלת סקור כדי שכולם ינפחו סטט, בידורסל עם 0 הגנה. לכן רוצה במפלתה שהם ידעו שיש לזה מחיר (לא שזה יהיה אכפת להם הכסף זורם וזורם)

3. אני לא מתעב כל דבר אמריקאי ממש לא אני לחלוטין יותר אמריקאי באופי שלי פשוט אני רואה שהם נהיים דבילים יותר ויותר ככל שהשנים חולפות. הדור הנוכחי שלהם נוראי ובור מוחלט וזה רק ילך ויתעצם, יותר מידי מוסלמים ותומכיהם הגיעו אצלכם למשרות מפתח בממשל (תחת אפלייה מתקנת למסכנים ובואו ניתן להם להשכיל אצלנו… גם בן לאדן היה בארהב זוכר?) וזה חלק מהתכנית האסלמית לשלוט בעולם, יש להם סבלנות והם מבינים שכסף קונה הכל במערב.
ככה הם השתלטו על אנגליה וצרפת שעוד עשור שניים יצרפו סהר לדגל שלהם עם חוקי שריעה. ראשי ערים שם כבר מוסלמים, רהמ לא בריטי כבר ואנשים חושבים שזה פרוגרס והשתלבות מיעוטים חחחח הם לא מבינים שיתחילו להשתלט עליהם, האנגלי המקורי הלבן הולך לאכול אותה בגדול, הם קנו קבוצות כדורגל וזה ובאו עם חליפות כאילו הם אנשי עסקים ומעוניינים בתרבות אבל מטרתם היא חתירה מבפנים במסווה של חיוך וקידום מיעוטים.
הרבה מהם מחבלים בנשמה.
גם בארהב אני מזהה את המהלך הזה במפלגה הדמוקרטית שהתחילה עם שלטונו של חוסיין חתן פרס נובל.
המפלגה הדמוקרטית רוצה קולות מוסלמים לא מעניין אותה האמריקאים האמיתיים, הרבה בכירים שם בעד מוסלמים ומקופחים.
אפילו שמו למראית עין כמה יהודוני מחמד לקרוץ ליהודים אבל זה כמו לבחור בנסראללה שישים סגן יהודי😉
אני פשוט חושב שיהיה רע אצלכם.
בישראל המצב יותר גרוע האמת
תראה היום בישראל מי הרופאים, האחים, הרוקחים, נהגי המשאיות, אוטובוסים, מלצרים, טבחים, קצבים, קופאים, וכו, מדינת היהודים זה כבר לא מזמן והבעיה שהם בלב חמאס ובזים למדינה, יהיה פה יותר גרוע לצערי. זה רק עניין של זמן.
המנהיגים של פעם בארץ היו 80 אחוז גנבים 20 אחוז עושים משהו לעם שלהם.
היום המנהיגים עברו למשרה של 110 אחוז גנבים. מעניין אותם הכסא ואיך לרצות את המיליארדרים. אבל בנאומים הם טובים 😉.
הרגילו אנשים שטפטופים בדרום של טילים זה סבבה חלק מהנורמה עכשיו מדיניות ההכלה והטפטופים מיושמת עי אותו מנהיג עליון בצפון. לא נורא אם ירו איזה 20 30 טילים כל יום תסתדרו, ככה יהיה בצפון.
גם מחכים שלאיראן יהיה נשק גרעיני.
ישראל מורתעת חזק מאד, לא חמאס וחיזבאללה.
מלחמה חזקה לא טוב למיליארדרים ולמנהיג העליון הוא אוהב לטייל ולאשר סיגרים, מה הוא צריך כאב ראש בצפון יתרגלו לטפטופים הכל טוב.
מדהים אותי כל יום מחדש שאותם האנשים שהובילנו ל7.10 עדיין בתפקידם ומחריבים את המדינה עדיין איך אפשר לצפות לתוצאה שונה עם אותם אנשים?

שי אבן צור
30/07/2024 10:29:49

אתה כ"כ קונסטרוקטיבי
ממש מפעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה מנחם

ארה"ב לוחצת על ישראל: "תגיבו, אבל לא בביירות ובדאחייה

😅😅😅😅

הם אומרים תפציצו איזה דיונה תביאו צילום יפה מסרט אקשיון הוליוודי תדברו קשוח והנה תגובה

אני עדיין צוחק שאני נזכר בתגובה לאיראנים זה היה כמו מסרט של לזלי נילסן

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 12:09:59

צודק
נזהרים שם לא להרגיז את הפריץ יותר מדיי.
כמה חודשים עד שנכנסנו לרפיח? תקיפת קפצונים באירן ותימן ועכשיו נזהרים על הענבים של נסראללה שחס וחלילה לא נפתח מלחמת עולם!
אנשים השתגעו לגמרי!

yaniv
yaniv
30/07/2024 13:30:19

רק תזכיר לי מי זה שנזהר לא להרגיז את הפריץ?
ומי מנע את הכניסה לרפיח למרות שצהל ועוד גורמים בקבינט דחפו להיכנס לצהל כבר לפני כמה חודשים טובים?
אני פשוט רוצה להבין למי אתה מפנה את הטענות שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

צהל מובל עי כבשים המטכל חלש מאד שם.
לא סתם הגיע ה7.10 האויבים היו מורתעים.
והם עדיין עם איזה הומניות ושלא יפגעו אחרים ושטויות כאלה. אפילו בלבנון עושים כירורגי.
אי אפשר לנצח מלחמות בכירורגי מלחמות זה ערימות גופות.
עם אנשים אחרים חצי מהחיילים לא היו נהרגים בעזה ולעזתים היה הרבה יותר הרוגים אבל הם מפחדים על התנאים שלהם שלא יוציאו איזה צו מעצר בהאג או משהו שאחרי הגוב יוכלו לטייל. עו"ד צמוד. בטח גם לנסראללה יש כזה😉 אולי יוציאו צו נגדו בהאג.
הנהגה ממשלתית כבשים ומטכל כבשים אמר פעם איזה אלכסנדר אחד
אני לא מפחד מצבא אריות המובלים עי כבשה אלא מכבשים המובלים עי אריה.
הכבשים שלנו גם זקנים ועייפים.

yaniv
yaniv
30/07/2024 14:40:11

הצלחת לבלבל אותי.אתה טוען שהבעיה היא במטכל,רק מה שאני לא מבין ולא הצלחת להסביר למה איכפת למטכל מהפריץ והם נזהרים שלא להרגיז אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אתה ממש מכור לביבי אמרתי שביבי הראש וביבי אשם. הוא רוצה לטייל בעולם אין לו כוח לצווי מעצר לא הבנת?
אז הוא לא נותן הוראה הוא "מכנס ישיבות קבינט" עם הליצן גלנט שכל היום הומני ומוסרי למחבלים ומאיים בשטויות חיזבאללה יעלה מדרגה אנחנו נעלה קומה" חחחח
אז איך המטכל יתקוף?
המטכל עצמו גם לא מעוניין לתקוף הם כבר זקנים ועייפים הרמטכל נראה לי לא ישן חודש רואים עליו את השביזות והעייפות החומר.
אז מאיימים עושים בילד אפ כמו בwwe יפציצו איזה משגר או מחסן אמלח או בניין מפונה ויגידו הנה הגבנו.
כמו שהיה עם איראן
המצב רק ילך ויחמיר האויבים רואים שאנחנו חלשים ורופסים אום האג ביידן ביבי כל התירוצים האפשריים לא להגיב

yaniv
yaniv
30/07/2024 15:18:41

דווקא הפעם באמת שלא הייתה לי כוונה לביבי אלא באמת לא הבנתי מה האינטרס של המטכל לא להרגיז את הפריץ.עכשיו נתת סיבה אחרת שאפשר להתווכח עליה אבל היא לפחות הגיונית לא להרגיז את הפריץ? מצטער לא מוצא הגיון
זה בתגובה אלייך בתגובה לרזי אכן התכוונתי לביבי אבל רק מהסיבה שזה פשוט מצחיק אותי מחדש איך הוא לא מסוגל להגיד מילה אחת רעה עליו ותמיד תמיד עובדים עליו/משקרים לו/לא משתפים אותו/מתנכלים וכו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

לא להרגיז את הפריץ זה להקשיב לאמריקאים לתת להם שליטה שלא יעלבו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל קבוצת דרים טים מנגבת את 24 מנחם.
96 טוחנים אותה

The Pro
The Pro
30/07/2024 7:27:36

טאטום לא צריך להיות בחמישיה בדיוק מאותה הסיבה שסטפן קורי גם לא צריך
להיות באנקר בגלל שהוא חבר של המאמן.

אם וויט הליברטון עושים הגנה וקולעים אז לא צריך את השלשות מחצי מגרש של סטפן והאחוזים שלו
שגם לא הועילו בשלב הפלייאין,
קווין דורנט בריא ליד לברון הוא כלי התקפי הרבה יותר איכותי מטאטום או הכוכב ממינסוטה.

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 12:10:59
Reply to  The Pro

נראה איך הסאנס יגיעו השנה לפלייעוף עם התרנגולת דוראנט.

etayef
etayef
30/07/2024 7:50:56

רוב במגיבים כאן שונאים את לברון (כמו שלימדת אותם) יותר משאוהבים את ארה"ב. יותר קל לשנוא מלאהוד, זה פחות מאכזב.
יותר קל לפתח תיאוריות קונספירציה מלהתמודד עם המציאות.
לפי התוצאות של הסקרים דווקא נראה שרוב הקוראים מעריכים את לברון ופועלו, אבל כשהכלבים נובחים קשה לשמוע משהו אחר.
טייטום פשוט פחות טוב מלברון וקיידי. הוא שיחק מספיק בהכנה ולא הרשים, ומצד שני מולו מתמודד שחקן שהמוטו שלו הוא למה להחטיא כשאפשר לקלוע? שחקן שגמר את סרביה במחצית אחת.
ארה"ב לא יכולה להרשות לעצמה לחלק דקות בין גוכבים. רוב המשחק סרביה היתה בתמונה ואפילו בסיום זה היה קרוב, עד שהסרבים התעייפו. אם זה טייטום או הרפיוטיישן של קר, הוא ילך על האחרון.

etayef
etayef
30/07/2024 7:56:59
Reply to  etayef

ואגב, זה כל כך משעשע ששונאים את לברון כמו שלא שנאו אף שחקן, והוא מאריך את הקריירה ומאריך לאנשים האלה את הסבל יותר מכל שחקן אחר.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/07/2024 7:53:08

סטיב קר שיתף רק 10 שחקנים בטענה שאין טעם לתת לשחקן 5 דקות ושבמשחק של 40 דקות הוא לא יכול לשתף יותר מ 10 שחקנים. לעומתו המאמנת של נבחרת הנשים (שיחקו מול יפן שחלשה מהן משמעותית בניגוד לסרביה ) שיתפה את כל 12 השחקניות כאשר רובן מקבלות 11 – 16 דקות, שתים 25 אחת 20 ואחת 5.
.
איזו גישה נכונה יותר לדעתכם?

אוהד ס"א
30/07/2024 9:49:07

לא רלוונטי. נבחרת הגברים היתה חייבת לנצח את המשחק ובגדול כדי לצאת ממשבר משחקי ההכנה. נבחרת הנשים היתה מנצחת את יפן גם אם היו משחקות ברברס

yaniv
yaniv
30/07/2024 8:00:36

תודה מנחם.
אני רוצה שארהב תפסיד רק כי הם חזקים מכולם בהרבה ושיהיה מתח ועניין בטורניר.זה תמיד כיף שהאנדרדוג מנצח ומפתיע את החזק.
לגבי 96 אולי הם היו מנצחים אבל לא יעזור נבחרת 92 תמיד תמיד תהיה הדרים טים מ2 סיבות עיקריות:
1.פעם ראשונה שכל הכוכבים הכי גדולים שכולנו רק ראינו בטלוויזיה פתאום מגיעים לאירופה לעולם ומציגים את היכולות שלהם.
2.גורדן מגיק ובירד באותה קבוצה וזה בכלל לא משנה שבירד היה גמור ומגיק לא שיחק אלא השלושה ששינו את כל הNBA והפכו אותו למה שהוא היום.
מבחינתי אני הרבה יותר אתרגש אם גם היום הם היו בנבחרת 🙂

Berch
30/07/2024 8:03:26

תודה על המעורב
טייטום שחקן טוב אבל כולם שם שחקנים טובים. הוא לא כל כך יציב ויש לו כאריזמה כמו של בוז'י הרצוג.
מ. ש. ל
🤣

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 12:13:18
Reply to  Berch

מסכים לגבי הכריזמטיות של טייטום. בזה השקץ גדול ממנו בהרבה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אם יש תופעה מסוכנת,היא תופעת השנאה,במיוחד השנאה ללא גבולות.כולם שונאים את כולם,במיוחד שונאים מוסלמים כגזע.אין שום מגזר או קהלינ בעולם שמוצדק לשנוא 100% מהם.
זו תופעה מאוד מסוכנת ,אנשים קיצוניים כמו טראמפ ,וביבי ניזונים רק משנאה.ה"פרס" שאנו מקבלים זה מלחמות שלא נגמרות,שכול,והשמדות ענק של ערך.
טראמפ+אייתולות+ימין קיצוני בארץ ובאירופה +פוטין זו סכנה למלחמות עולמיות רבות היקף,מלחמות על בסיס נקמות דם ושנאה.
לגבי טורניר הכדורסל ,למה ארצה בנצחון של קנדה,צרפת, או אוסטרליה.מה איבדתי שם.אין לי בעיה עם צופה נייטרלי שרוצה רק להנות ולא אוהד אף קבוצה.אבל לראות משחקים עם מוטיבציה של שנאה,בשביל מה זה טוב.
לניקס אופ סיזון גרוע? הוסיפו את מיקאל ברידגס,החתימו את ברנסון לעוד שנים.זה גרוע? זה מעולה,הכתב שכותב את זה סובל מהרעלת סברינות ,בטח דפק איזה 12 סברינות ,ואחרי זה הכל נראה לו רע.
מוריי טרייד זה מפתיע,אפילו בעיתון לאישה כתבו ממזמן שיהיה טרייד,אז מה מפתיע פה?
הרכב למשחק כדורסל הוא לא הרכב לקואליציה שבו אתה חייב לספק את הרצון של כל הממשתתפים.מאמן משתף את השחקנים שהוא צריך,אם הוא מנצח הוא לא צריך לתרץ כלום.יש רק מטרה אחת והיא לנצח,מי שבא לנבחרת ולא הבין שהוא כוכב בקבוצה שלו אבל פה יצטרך לשבת גם בספסל אז הבעיה אצלו לא אצל המאמן.
1992 מול 1996 ב 1996 גורדן ומגיק לא שיחקו הם לא שווי ערך בחיסור שלהם לשחקנים כמו פני, היל,ומה עם בירד ? גם עם חצי רגל הוא עדיף על גרנט היל.ההשוואה לא נכונה !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השינאה למוסלמים באה בצדק זה לא סתם כי משעמם לאנשים. הם הורסים את המדינות שמהגרים אליהם, הם עושים הרבה בעיות, פוגרומים הפגנות ומלא דברים גם לא מדווחים בתקשורת לא בארץ ולא בחו"ל.
הם תומכים בליבם באויב.
המוסלמים מערערים את הבטחון של האזרחים במדינות שלהם ובמיוחד בישראל.
עצם זה שאתה לא מרגיש בטוח וחופשי להסתובב בכל שעה בכל מקום במדינה שלך זה בעיה קשה יא חביבי.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 8:50:10

מסכים. אותו דבר לגבי יהודים דתיים קיצוניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

חח יהודים דתיים קיצוניים לא עושים פיגועים כל היום ומתכננים פיגועים ומפגעים בחול ואונסים ופושעים. עצם ההשוואה הזויה.
אין עם שמגיע למדינות אחרות וגורם לירידה בבטחון ולבעיות למעט המוסלמים.
ראית פעם פקיסטנים מארגנים פיגועים בארהב אוסטרליה וכו? לא ויש מלא מהם ומההודים במדינות האלה והיו גם לפני 2 עשורים.
אבל שמגיעים הערבים יש,רק בעיות.
אתה משווה אותם לדתיים יהודים?

yaniv
yaniv
30/07/2024 8:58:20

סתם בשביל הידיעה אתה מודע לכך שפקיסטנים הם מוסלמים כן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

כן ברור הכוונה במוסלמים זה הערבים החמודים הפליטים הסורים וכל אלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

כוונתי הייתה שאוסטרליה לפני 2 עשורים הייתה מפוצצת בפקיסטנים והודים ואף פעם לא הרגשת איום, היה גן עדן עי אדמות
היום הערבים פלשו גם לגן העדן שם ועושים בעיות. לא יודע מי הרשה לערבים להיכנס לשם חארם והאוסטרלים הם אנשים ככ נאיבים מסכנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 9:46:12

שמעון פקיסטנים ברובם איסלמיים. בכללי האיסלאם זה בעיה חמורה בעולם אף אחד לא מכחיש או מסתיר את זה, אבל הבעיה זה לא הם אלא השלטון החלש והרופס שנתן להם את האופציה .

היציאה מאפגניסטן הייתה הדבר המחפיר ביותר שאני זוכר אפילו יותר גרוע מוייטנאם. כשאיסלאם רואה את הסנילי ביידן מפחד לעשות משהו ורק מאיים הוא תוקף, אותו דבר בישראל עם ביבי החלש, אם האיסלאם צריך לדבר רק בכוח.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 9:49:16

וזה לא רק האיסלאם זה גם עם כל הפושעים, אני לא יודע מתי מנחם ביקר בסן פרנסיסקו לאחרונה או בשיקגו הערים בחלקן הגדול קרסו, פשיעה ללא סוף.

אותו דבר דטרויט (להוציא אזור קטן). ברגע שלא מטפלים בפשיעה ביד חזקה ומרחמים על כל ה״מסכנים״ והמקופחים זה מה שקורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אותם אנשי הפשיעה תומכים גם במוסלמים😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שמי שאשם זה מי שנותן להם להיכנס ולהחריב את המדינות שלהם😆
זה לפתוח את הלול לזאב
מעניין מה הסיבה שהם עושים את זה?
טפשות או כסף שמישהו משלם להם. כנראה שזה הכסף והרבה כסף שמועבר אליהם מכל מיני שייחים.
גם אצלנו אני לא פוסל שאנשים בהנהגה שלנו מקבלים כסף מהאמריקאים תמורת שמירת האינטרסים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 10:36:14

כסף בעיקר, חלקם טיפשים מאוד אבל כולם מושחתים מאוד, כדי להבחר היום לאחד מבתי הנבחרים מדברים על עלות של כמה מילוני דולרים אני לא מדבר בכלל על סנטורים , והכסף להיבחר לא בא בחינם.

דרך אגב אפשר לצפות גם בשחיתות חוגגת בתיק המניות שלהם, ננסי פלוסי עשתה שנה שעברה 65% רווח על התיק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

65 אחוז,זה מספרי מיידוף או מידע פנים 😉

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 12:17:08

איזה כיף לראות ששב"ר חזרו?
אתם גדולים יותר ביחד!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 12:28:26

🤣🤣🤣

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 10:12:42

יהודים דתיים קיצוניים עושים פיגועים רבים מעבר לקו הירוק, אתה פשוט לא שומע על זה. אגב, לאט לאט זה ינורמל גם לשטח שלנו. תמיד מצחיק אותי שיהודים קיצוניים שונאים מוסלמים, אבל הם לא מבינים שהם בעצמם בדיוק כאלה.
כמובן שגם שמאלנים קיצוניים הם דבר שצריך להכחיד.
אחרי ה7.10 אני מבין שיש אולי 2% מהאנשים שאני יכול להסכים איתם. נשארו קיצוניים גזעניים שחושבים שיהודים הם הגזע העליון, ומצד השני טיפשים נאיביים שחושבים שאפשר לעשות שלום עם מוסלמים. חבל שאין כבר לאן לברוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

הם לא עושים שום פיגועים תפסיק להמציא הם מגינים על עצמם. מציתים להם את השדות ומחפשים לפגע בהם.
הזייה ובושה שאתה משווה יהודים למרצחים האלה.
לא היית שורד יום איפה שהם גרים מה אתה חושב לנופף להם לשלום? יכרתו לך את היד.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 11:07:48

לא עושים פיגועים חחחח הצחקת אותי. עושים הרבה, וביוזמתם.
כמובן שכמעט הכל מטויח, אחרת הפוליטקאים האהובים עליך כמו צבי סוכות, בן גביר, אליהו וכל שאר העבריינים יפרצו לבסיסים צבאיים כי חלילה אסור לחקור חיילים טהורים וזכים
חוץ מזה שהם פורעי חוק מעצם היותם גרים שם, כן?
תמיד היהודים מתמסכנים כשמשווים אליהם מוסלמים (קשה להכיר באמת), אבל בשבילך אני אתן ציון מינוס 1000 למוסלמים המרצחים ומינוס 500 ליהודים המרצחים
עכשיו אתה מרגיש טוב עם עצמך?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 11:34:53
Reply to  Shenanigans

אין בעיה לחקור חיילים, הבעיה שעצרו אותם כמו אחרון העבריינים, האם מגיע למשרתי מילואים יחס כזה? היו יכולים לשלוח להם זימון לחקירה במקום לבוא רעולי פנים ולאזוק אותם.

איך אתה משווה בכלל את כמות הטרור הערבי לזה של היהודי? האם יש כמה ענפים שוטים זה ברור, ברוך גולדשטיין הוא דוגמה טובה… אבל הכמות אפסית ביחס לטרור הערבי וזה הרבה תלוי בחנוך ובדת. האחד מלמד לאהבת הארץ ולחיים והשני אצל הפלסטינים למוות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחבלי נוחבה יש להוציא להורג אין מה לתת להם בית מלון אצלנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה לחקור חיילים גם אם היו תוקעים ל100 נוחבות שם כדור בראש.
אם המדינה לא עושה עבודתה אז מישהו אחר צריך לעשות.
אין לנו מה לממן מחבלים בתנאי מלון.
זה שלא הוציאו את כולם להורג במשפט בזק והם לא מוחזקים בתנאי גוואנטנמו זה בזיון למדינה.
יעני הומנים, שידחפו את ההומניות לתחת.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 12:00:11

ככה לא עובדת חקירה אמיתית. אחרת החשודים יתאמו גרסאות וכו
אבל אני מסכים שהאופן שזה קרה רחוק מאופטימלי. מפה ועד שחברי כנסת יפרצו לבסיס? מביך מאוד.

הנה אני אומר את זה – המוסלמים הכי רעים בעולם. בפער. חלק מהרעיון האיסמלמי מושתת על רצח ועל הפיכת כולם למוסלמים. דת מזעזת ונוראית.

אחוז היהודים הטרוריסטים ברגע שעוברים את הקו הירוק עולה בהרבה. זה לא ענפים שוטים, זה הרבה מעבר לזה. היהודים שם אינם מכוונים לחיים, אלא לסגידה לאדמה ולכיבוש, אפשר לקרוא לזה ״אהבת הארץ״ אבל בעיניי הם לא יותר טובים בהרבה ממי שהם נלחמים איתם

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 12:06:49
Reply to  Shenanigans

איך עובדת בדיוק חקירה אמיתית? יש עשרות שיטות של חקירה אם זה הפרדה , שימוש באמצעים טכנולוגיים… לא כל חקירה חייבת להיות פתאומית.

מה אחוז הטרור היהודי מעבר לשטחים ביחס לערבי? כמה נערי גבעות יש לך בארץ?

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 13:42:32

נכון אבל חקירה של דחיפת עצמים בלתי מזוהים לרקטום היא ככל הנראה צריכה להיות יותר דחופה.

תראה, אני מבין שזה שובר לב, אבל יש טרור יהודי מאורגן והוא לא זניח.
אני שוב מזכיר שאני לא שונא יהודים, אני חושב שהאסלאם היא הדת הכי נוראית וכו׳ (חשוב לי להזכיר את זה כל פעם כי יהודים אוהבים ליפול לוואטאבוזים כשיש דיון כזה)

אני באופן אישי בתור אחד שלא מחבב דתיים קיצוניים, קורא עיתונאים עצמאיים מכל הצדדים, קבל כמה נתונים בלי סדר:
-0 עצורים אתמול ב״הפגנה״.
-אף חייל לא הועמד לדין מאז פרשת אלאור עזריה. נחש מה יקרה אם ירצו לעשות את זה פעם הבאה. האם חייל הוא בהכרח קדוש?
-ח״כ עמית הלוי: ״אנחנו לא שולטים בק״ש כי אנחנו לא שולטים בהר הבית. המלחמה היא על הר. המלחמה היא על אלוהים, מי האלוהים״
-הרצון להפוך את החטופים לשהידים. אם אנחנו כל כך חזקים, למה שלא נעשה עסקה ואז תהרגו את כל הערבים?
-ביביסטים הכו את אמא של אחד החטופים, נערי סמוטריץ׳ הכו פעילים בגדה באותו היום. אף אחד לא נעצר
לאחר החלטת האג לפני שבועיים מחבלים יהודיים יצאו למסע פוגרומים. יכול לשלוח לך סרטון של מכות לצד חיילי צהל שמשקיפים. האישה בת 55 שספגה מכות יש שברים בגולגולת והיא מאושפזת.
-יש תיעודים של עשרות פשעי מלחמה שעשו נצח יהודה. אף חייל מעולם לא נשפט על הרג
-פוגרום והצתות בתורמוס עיא. יש תמונות ועדויות

וכל זה רק מהחודש שעבר. בגדול אני יכול להמשיך ככה ולכתוב לך ספר.
שוב, הטרור המוסלמי הרבה יותר קיצוני והרבה יותר גרוע. אבלללל! יש טרור יהודי, הוא מאורגן והוא גדול. אי אפשר להכחיש את זה

yaniv
yaniv
30/07/2024 14:42:14
Reply to  Shenanigans

ויש לו גם מדינה לטרור היהודי. המנהיגים הכי בכירים שלו יושבים בממשלת ישראל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

נו באמת

yaniv
yaniv
30/07/2024 15:14:30

מה לא נכון במה שכתבתי?
סתם מהזיכרון
בן גביר-הורשע ב46 עבירות שונות של תמיכה בטרור
אורית סטרוק-הבן שלה נעצר על התעללות בילד פלשתינאי
סמוטריץ-נתפס בדרכו להצית את איילון(אבל אוי אוי המפגינים הנוראים חסמו את איילון)
סוכות-האמת שאני לא זוכר,אני יודע שלא גייסו אותו לצהל לא בטוח לגבי הרשעות בתמיכה בטרור
לימור סון מלך-היועץ שלה רק עכשיו הורשע
ושוב זה רק מהזיכרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

זה לא נכון היהודים שם מגינים על עצמם אחרת יערפו להם את הרטש בלי הפסקה.
הם גרים בלב הגונגל מטעמי אידיולוגיה וזכותם להגן על עצמם.
אף יהודי שם לא יוזם מתקפות סתם. זה או כתגובה לפיגוע או כהגנה עצמית ב99 אחוז מהמקרים.

Yosi Berkeley
30/07/2024 15:58:56

קשקוש. טרוריסטים כחול לבן עם כיפה שבשם העליונות היהודית שלהם מבצעים מעשי טרור. תתמודד. זו לא תגובה, זו אידיאולוגיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

חחח איזה חי בסרט אתה אדם מנותק לחלוטין

Avri
Avri
30/07/2024 18:25:39

די שמעון, אתה מתיימר לדבר מה שאתה חושב כאמת בלי פילטרים ומכחיש שיש המון אלימות מכיוון המתנחלים? אם היה לי כוח הייתי מחפש את התמונה של הבחורה המבוגרת היהודיה בשנות ה60 המאוחרות שלה שפירקו לה את הצורה. 

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 12:18:37

צודק!

Avri
Avri
30/07/2024 18:08:29

הבנאדם ביצע אונס אנאלי. הרופא שבדק אותו אמר שלא ראה דבר כזה מימיו. איך רצית שיעצרו אותו? עם מסאג' רגליים ונעים בגב? מדהים אותי שאנשים מגנים עליו. 

Yosi Berkeley
30/07/2024 18:22:07
Reply to  Avri

כן, זה מה שקורה – דוקטור רזי, היו"ר וחבריהם נזעקים להגן על זכותם של חיילים לאנוס שבויים.

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 18:42:11
Reply to  Yosi Berkeley

תמיד גיניתי אונס מכל סוג שהוא אבל נחכה לאמת לפני שחורצים דעה.
שמעתי גם שהנוחייבות עושים משכב זכר ביניהם בתוך כתלי הכלא. מניח ומקווה שיהיו סרטונים בבית המשפט שמראים שהם עושים את זה בינם ובין עצמם. מדבר אחד אי אפשר להתעלם, הנוחייבות אנסו גברים, נשים וילדים בשביעי. זה לא חשד, זו עובדה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

לפתוח להם את התחת וכדור בראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

אתה יכול לארח את השבויים אצלך בבית ולעשות איתו שלום ולהגיש לו גם קפה ועוגיות.

Avri
Avri
30/07/2024 22:22:08

ממש לא צריך לארח אותם עם עוגיות. צריך לחקור אותם הכי חזק שאפשר – משם מגיע מידע חשוב. אבל מכאן ועד אונס יש דרך די ארוכה. 

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 20:00:58
Reply to  Avri

חף מפשע עד שתוכח אשמתו, לא מפתיע שאתה לא מכיר את חזקת החפות

Avri
Avri
30/07/2024 20:07:33

ברור שעומדת לו חזקת החפות, כמו לכל אחד אחר. וכמו כל אחד אחר צריך לעצור אותו, כמו את כולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 20:53:08
Reply to  Avri

“הבנאדם ביצע אונס אנאלי״ ,״ברוך, אתה מתגאה שאתה חבר של בנאדם שביצע אונס אנאלי?״

מילים שלך שפטת אדם לפני שיש לך בכלל קמצוץ של מידע.

Avri
Avri
30/07/2024 22:24:19

היה שם אונס אנאלי. עצרו תשעה אנשים, לא יודע אם החבר שלך עשה את זה או לא, אבל מישהו אכן החדיר לו משהו קשיח עמוק מאוד – קרע לו את המעיים. זה קרה, ואדם כזה צריך להנמק בכלא. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

1000 מול 500 😅😅😅

נסה 1 מול 1000000 יחס יותר הולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

א. אני לא אוהבשום פוליטיקאי

ב. הם צודקים שפרצו. רק דפוק יכול להגן על מחבל נוחבה שאנס,רצח ושרף.
למחבל היה צריך בכלל לתת כדור בראש אחרי החקירות. אין לו שום זכות לחיות. אין לנו גם בשביל מה להחזיק בבתי מלון עם ארוחות וויטמנים יש להוציא את כולם להורג אחרי שהסתיימו חקירותיהם.
אז פתחו לו את התחת קצת טוב מאד.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 12:03:59

קודם כל, אין מסכים ממני שצריך לשים בבלנדר ענק את כל הנוחבות ולהפעיל.
אבל מפה ועד להיות פוליטקאי שפורץ ועובר על החוק? הכי מוסלמי מצידם.
אם הפוליטקאים היו רוצים הם יכלו להעביר חוק עונש מוות למחבלים (ללא הבדלי דת, גזע ומין)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

הפוליטיקאים הם כמעט כמו נוחבות אלה נראה לך יעבירו עונש מוות?
אתה לא רואה מי שולט פה 20 שנה אחרונות? נראה לך יעבירו משהו לטובת האזרח או לבטחון האזרח?
בכל אופן צריך להעלים עין ממה שעושים לנובחבות לא לפתוח בחקירות ולהטריד חיילים.
הפוליטיקאים פשוט רכבו על זה לקושש עוד קולות.
מי שהורה על חקירה רצה להראות הומניות למישהו בעולם או משהו על חשבון החיילים שלנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 12:11:19

אני מסכים איתך שצריך להרוג את מחסלי הנוחבה אבל צריך חוק שמאפשר את זה, אני מכיר את אחד החיילים שנעצר לפני כמה שנים יצאנו בסירה למסע דיג הוא ואחיו הצטרפו חמד של בחור .

אצלנו מפגרים הוצאה להורג עולה יותר ממאסר לכל החיים. במקום לירות בבחור וגמרנו.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
Avri
Avri
30/07/2024 18:27:59

ברוך, אתה מתגאה שאתה חבר של בנאדם שביצע אונס אנאלי?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 18:55:25
Reply to  Avri

שמעת על חזקת החפות? יפה שאצלך הוא אשם כבר.

Avri
Avri
30/07/2024 20:09:46

על חזקת החפות של עצורים עזתים אתה לא מגן. מעניין. ראיתי עדות של רופא שבדק את העצור, אונס היה שם 100%. אם זה היה הוא לא, בדיוק בשביל עוצרים וחוקרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 20:54:18
Reply to  Avri

שוב אתה מכניס מילים, מלא חזקת החפות שזרקת לפח אבל גם לא לנהל דיון? שוב מאכזב מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

היה צריך לפתוח לנוחבה את כל הרקטום עם 2 אלות בייסבול ואז כדור בראש. אין להם זכות לחיות. זה שהוא חי זה בושה

Avri
Avri
30/07/2024 22:26:14

עם טיעונים כאלו קשה לי להתמודד. אני מאוד מבין את הזעם, מחשבות כאלו עוברות אצל כל אדם. אבל ההבדל בין ישראל לחמאס שבישראל יודעים לשים פילטר ולהתנהג כמו בני אדם ולא כמו חיות. 

PhillySpecial
30/07/2024 12:53:45

עוד פעם אתה צועק, בשביל להוציא להורג צריך חקיקה.
חקיקה שהרבה מהחברים הכלומניקים שלך בימין הבטיחו שתיעשה. בפועל כמו כל תחום אחר במדינה מאז שהממשלה הזו עלתה, לא קורה כלום – רק דיבורים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

מי זה החברים שלי בדיוק?
אין ימין היום הוא מת. ביבי זה שמאל קיצוני שמדבר ימין חזק.
חקיקה לא תהיה כי זה לא מעניין אותם

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 18:43:42

חקיקה לא תהיה כי הנבחרים אינם האדם הסביר….

Avri
Avri
30/07/2024 18:26:33

רק דפוק יכול להגן את בנאדם שביצע אונס אנאלי. 

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 18:56:47
Reply to  Avri

לא שמעת על חזקת החפות? דרך אגב דיברתי עם אמא שלו גרה בפורט לורדייל, הוא שוחרר. יפה שעשית אותו כבר אשם, מצביע מאוד על היכולת שיפוט או על החוסר יכולת.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
Avri
Avri
30/07/2024 20:18:00

בישראל עוד אין דיווחים על זה בתקשורת, כנראה יש לך סקופ. שוב, לפי דו"ח הרופאים אין ספק שהיה שם אונס. כמו בכל מקרה אחר, יש לעצור חשודים ולחקור, אם מי שנעצר לא עשה שישחררו, זה ברור מאליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 21:00:44
Reply to  Avri

שוב אתה מדווח לא נכון, או שלא מבין מה דווח . יש דוח רפואי שמעיד כי המחבל אושפז כתוצאה מחבלות קשות בישבנו. לפי הממצאים הרפואיים, המחבל גם דימם מישבנו לנוכח הפגיעה החמורה שנעשתה לפי החשד באמצעות חפץ.

מי עשה את זה עדיין אין מושג יכול להיות שאחד החיילים יכול להיות אחד המחבלים.

זה שהגעת לעובדה שאחד החיילים אנס אותו, זה מנוגד לכל אטיקה משפטית, וגם חשבתית.

Avri
Avri
30/07/2024 22:20:13

קשקשן, אתה מתחיל לעצבן. בוא נעשה סדר. קודם כל, כן, ברור, בטח אלו היו העזתים שפתחו לחבר שלהם את הרקטום, ממש. אם אתה מאמין לזה אז בוא אני אמכור לך גם את וילה מערבית לתל אביב. מחיר מצויין. יש הרבה עדויות על התעלוליות קשות מהמחנה הזה, ויש גם אנשים שהגיעו חיים ודרך פלא יצאו משם מתים. לעצור הספציפי הזה קרעו לא רק את הרקטום אלא גם את המעיים. לא צריך להיות גאון בשביל להבין מה הלך שם.  

לגבי אופי המעצר: החיילים התעמתו עם מצ'ח, לא הסכימו להתפנות והתיזו עליהם גז פלפל. אם אנשים שחורים בארה'ב היו מגיבים כך לשוטר כבר מזמן היית צועק שצריך לירות בהם במקום. כשיש חשד עוצרים, חוקרים, ואם צריך אז גם משחררים. מה שחבורת הימין הקיצוני עשו שם זה פיגוע בשלטון החוק (וזה פחות מעניין אותך מר חזקת החפות).

לא יודע מי זה החבר שלך ששוחרר, אבל עצרו תשעה אנשים ועוד לא דווח על שחרורים בתקשורת הישראלית. הגיוני שישוחררו לפחות כמה מהם, זה לא עושה אף אחד מהם צדיק וזה לא אומר שאין ביניהם אנסים. 

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 23:41:22
Reply to  Avri

כמויות הקשקושים שאתה כותב אני לא יודע אם זה נובע מחוסר הבנה בסיסית או עיוות של המציאות בכל מקרה זה מעיד עליך הרבה דברים לא טובים.

לא חסר עדויות של מחבלים שפגעו ב״חבריהם״ בכלא בטח כאלה שנחשבים /רצה עליהם שמועה של משתף פעולה.

יש בהחלט סיפורים על עינויים במחנה תימן אבל בין זה לקשור וכבר להאשים את החיילים באינוס שמיים וארץ.

ולדבר החשוב ביותר, יכול להיות שמישהו אנס כמו שיכול להיות לא זאת שהגעת שהחיילים לא צדיקים וכנראה יש בהם אנסים עוד לפני שיש בכלל משפט מעידה בהחלט עלייך ועל כמה אתה מזלזל בחזקת החפות.

לנושא האחרון בהחלט חשוב שהיה חקירה, השאלה אם היה צריך להיכנס ולאזוק אותם כמו אחרון העבריינים אני חושב שלא

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
PhillySpecial
30/07/2024 12:51:06

שמעון, אתה לא יודע על מה אתה מדבר. יש טרור יהודי והוא רחוק מלהיות משהו זניח וחסר משמעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

יודע מצויין בבקשה לא להמציא דברים.

NBA בדם
30/07/2024 13:32:11
Reply to  PhillySpecial

יש טרור יהודי כמו שזרקו שלשות בשנות ה60.
שגרים לידך מרצחים נראה איך תגיב.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 13:50:10
Reply to  NBA בדם

מאיר כהנא, יהודה ריכטר, ברוך מרזל, שמואל בן ישי, טירן פולק, ברוך גולדשטיין, ישראל לדרמן, אלן גודמן, ניר עפרוני, אלי וענונו, דוד בן שימול, דני אייזמנן, גיל פוקס, מיכל הלל, רפאל סלומון, עמי פופר, אריה שלוש, נחשון וולס, אוריאל דוידי, דניאל מורלי, גור המל, דני טיקמן….. הרשימה בלתי נגמרת, להמשיך?

אל תגיב, הנה התשובה שלך: כמובן שכולםםםםם הגנו על עצמם. היהודים הם גזע עליון. ביבי הוא המלך. סמולנים הם הסיבה לכל הרוע בעולם. הכל בגלל לפיד. לברון > ג׳ורדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

חחח אתה משווה את זה לערבים? אצלם זה כמות תכנון וכוונה לבצע פיגוע בשעה אחת 😅😅 ורק בישראל.
אם היה אפשר למפות ברגע זה כמה ערבים בעולם מתכננים לבצע פיגוע ממש ברגע זה היית מגיע לאלפים

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 14:04:28

יפה, אני שמח שאנחנו סוף סוף מסכימים.
אכן יש הרבה הרבה יותר טרור מוסלמי, אבל יש גם טרור יהודי

NBA בדם
30/07/2024 14:08:24
Reply to  Shenanigans

עם בן סימונס קלע שלשה אחת בקריירה.
האם ניתן לקרוא לו קלעי שלשות?
זה מה שאתה עושה לעם היהודי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
השוואה מושלמת

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 14:40:28
Reply to  NBA בדם

אנלוגיה בהחלט משעשעת, אבל עצם השימוש באנלוגיה לא הופך את התגובה לנכונה.
יש טרור יהודי. אני אכן חושב שרובו מגיע והגיע כתגובה לטרור המוסלמי, אבל הוא קיים ובכמות לא קטנה. אני אישית חושב שאנחנו יכולים להיות טובים יותר. אני מסכים שהממשלה בעשרות השנים האחרונות לא עשתה מספיק כדי למגר את הטרוריסטים המוסלמים, אבל אתם אוהבים את המנהיגים הרופסים שלכם בן-גביר, ביבי, סמוטריץ וכל שאר הרקובים.

NBA בדם
30/07/2024 14:46:33
Reply to  Shenanigans

אני לא אוהב אף אחד. כולם לא ראויים.
ביבי הוא לא ימין אידיאולוגי. השאלה היא האם הישועה תגיע מגנץ או לפיד? בהחלט שלא. שתיהם שמאל שחושבים שאפשר לעשות עם הערבים שלום אמיתי.
בן גביר צודק לא מעט אבל מתלהם כמו ילד קטן, ולא לוקחים אותו ברצינות.
סמוטריץ' יותר טוב מכל הרשימה.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 15:03:14
Reply to  NBA בדם

האלטרניטבה היא לא גנץ או לפיד, היא להבעיר את הרחובות עד שכולם כולל כולם יתפטרו.

NBA בדם
30/07/2024 15:10:05
Reply to  Shenanigans

מזה להבעיר את הרחובות. הרגע דיברת איתי על אלימות יהודים. להבעיר רחובות זה חוקי? זה צורה?
תעשה הפגנות מכובדות, אל תדבר בשפה של אהוד ברק וכל ההזויים המשמאל.
בבחירות תצביע למי שנראה לך.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 17:13:21
Reply to  NBA בדם

אתה מבין את ההבדל בין לרצוח לבין להפגין?

NBA בדם
30/07/2024 17:15:33
Reply to  Shenanigans

יש הבדל מהותי.
אין שוני בזה ששניהם מנוגדים לחוק.
לפי מה שאני יודע הבערת רחובות זו עבירה.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 18:46:42
Reply to  NBA בדם

נכון, ולא משנה אם זה מתיישבי ומפוני עזה או אחים לנשק. הבעייה היא ששני הצדדים היו צכים לקבל אותו עונש. ברגע שנערים מפגינים מהמתיישבים ישבו חודשים ומפגיני קפלן פחות מ 24 שעות (לפי מייטב ידיעתי) זה אומר שהמערכת רקובה!

Yosi Berkeley
30/07/2024 18:51:30

תפסיק לבלבל את השכל. אין השוואה בין הטרור היהודי ביהודה ושומרון להפגנות. אין השוואה בין פריצה לבסיס צה"לי – בחסות המשטרה(!) לבין הפגנות. העובדה שבפריצה לבסיס צה"לי, שירפת רכוש ואיומים – לא נעצר אפילו מפגין אחד – מעידה שיש פה משהו מסוכן והמרדה בפועל. הפגנות ההתנתקות (לפני 20 שנה) בהחלט דומות להפגנות עכשיו.

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 19:43:37
Reply to  Yosi Berkeley

בכלל לא דיברתי על טרור יהודי, דיברתי על חוסר סימטרייה בין מה שעברו המתיישבים מפוני עזה בהפגנות לפני כ 20 שנה והקלות שבה משתחררים אחים לנשק שעושים דברים יותר גרועים. מי דיבר על ההפגנות בבית ליד?

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 19:46:00

מיטב ידיעתך – מאיפה אתה שואב מידע? ינון מגל? כנראה שזה לא המיטב
לא נעצר אף אחד בהפגנה של חברים שלך דוחפי המקלות לרקטום, לעומת רבים שנעצרו בהפגנות קפלן.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 20:06:33
Reply to  Shenanigans

הניסיון להפריד בין העם לקטרוג אנשים ולמציאת אויב די עצוב, לא רואה הבדל בין זה לקרוא לשמאלנים בוגדים.

יש טרור יהודי אף אחד לא מכחיש את זה הכמות שוב נמוכה משמעותית מהטרור הפלסטינאי , זה קשור לחינוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

לא אין טרור יהודי ואנחנו לא מסכימים.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 14:42:06

הסכמנו כבר. אני רשמתי שיש טרור יהודי, ואתה כתבת ״אתה משווה את זה לערבים?״
כלומר, אפשר להבין שאתה מסכים איתי שיש טרור יהודי ושנינו כמובן מסכימים שיש הרבה הרבה הרבה יותר טרור מוסלמי, אבל זה לא סותר את העובדה שיש טרור יהודי.

Yosi Berkeley
30/07/2024 18:51:46

הכחשת המציאות לא משנה אותה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אגב מי שציינת ממש לא עשו פיגועים חלק אין לי מושג מי אלה בכלל

NBA בדם
30/07/2024 14:00:34
Reply to  Shenanigans

לא הבנתי מה הקשר למה שרשמת בפסקה האחרונה.
"הטרור היהודי" הוא 0.00001% לעומת המדיניות הרצחנית של העם הממוצא הפלסטיני והאסלאם העולמי שמטרת העל שלו הוא השמדת העם היהודי.
האחוז המסכן הזה, הוא תגובה למרצחים שהם גרים בקרבם.
לא יודע מה אתה מחפש בציציות בקצמוץ של יהודים שהחזירו עין תחת עין. (לא מגבה פגיעה בחפים מפשע אבל האחוז הוא סופר שולי והוא כתגובה ומחוסר אונים ולא כסיפוק של רצח ערבים).
יש מיליארדים ברחבי העולם שרוצים לחסל את בני עמנו, ובזה אתה בוחר לשים דגש.
מוזר.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 14:07:04
Reply to  NBA בדם

איפה שמתי על זה דגש?
אני כל הזמן חוזר ואומר שהאסלאם זה הדבר הכי נורא שקרה לאנושות,
בנוסף ובלי קשר יש טרור יהודי. אתה טוען שזה קמצוץ, אני טוען שלא ומראה לך דוגמאות

תראה, אני מבין שזה שובר לב, אבל יש טרור יהודי מאורגן והוא לא זניח.
אני שוב מזכיר שאני לא שונא יהודים, אני חושב שהאסלאם היא הדת הכי נוראית וכו׳ (חשוב לי להזכיר את זה כל פעם כי יהודים אוהבים ליפול לוואטאבוזים כשיש דיון כזה)

אני באופן אישי בתור אחד שלא מחבב דתיים קיצוניים, קורא עיתונאים עצמאיים מכל הצדדים, קבל כמה נתונים בלי סדר:

-0 עצורים אתמול ב״הפגנה״.
-אף חייל לא הועמד לדין מאז פרשת אלאור עזריה. נחש מה יקרה אם ירצו לעשות את זה פעם הבאה. האם חייל הוא בהכרח קדוש?
-ח״כ עמית הלוי: ״אנחנו לא שולטים בק״ש כי אנחנו לא שולטים בהר הבית. המלחמה היא על הר. המלחמה היא על אלוהים, מי האלוהים״
-הרצון להפוך את החטופים לשהידים. אם אנחנו כל כך חזקים, למה שלא נעשה עסקה ואז תהרגו את כל הערבים?
-ביביסטים הכו את אמא של אחד החטופים, נערי סמוטריץ׳ הכו פעילים בגדה באותו היום. אף אחד לא נעצר
לאחר החלטת האג לפני שבועיים מחבלים יהודיים יצאו למסע פוגרומים. יכול לשלוח לך סרטון של מכות לצד חיילי צהל שמשקיפים. האישה בת 55 שספגה מכות יש שברים בגולגולת והיא מאושפזת.
-יש תיעודים של עשרות פשעי מלחמה שעשו נצח יהודה. אף חייל מעולם לא נשפט על הרג
-פוגרום והצתות בתורמוס עיא. יש תמונות ועדויות

וכל זה רק מהחודש שעבר. בגדול אני יכול להמשיך ככה ולכתוב לך ספר.
שוב, הטרור המוסלמי הרבה יותר קיצוני והרבה יותר גרוע. אבלללל! יש טרור יהודי, הוא מאורגן והוא גדול. אי אפשר להכחיש את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אין טרור יהודי כלל. היו מקרים בודדים מאד זה כמו לומר יש,טרור נורווגי

PhillySpecial
30/07/2024 14:18:57

בזבוז זמן לקרוא ולענות לך, שנניגנס לפחות מנסה

Last edited 1 month ago by PhillySpecial
NBA בדם
30/07/2024 14:23:16
Reply to  Shenanigans

בסדר אם אתה רוצה לכתוב ספר על קמצוץ "הטרור היהודי" שהוא תגובה למדיניות רצח של האסלאם אתה מוזמן לכתוב ותשלח את זה להאג שייתנו לנו עוד סנקציות
שלא תחשוב בטעות שיושב איזה אחמד בקצה עולם שמתפלפל עם מוחמד באתר אינטרנט ומטיף לו על הטרור של בני עמם. רק היהודים מחפשים את עצמם בציציות ומתגאים שהם "הצבא המוסרי העולם". תחרות שרק הצבא הדפוק שלנו משתתף בה.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 14:34:04
Reply to  NBA בדם

אני לא מתגאה בצבא ואני כן חושב שהוא מוסרי מדי. אגב, אני בכלל לא חושב שהוא מוסרי, הוא לא – אבל הוא צריך להיות אכזרי בכמה רמות מעל.
סך הכל אני לא רוצה שטרוריסטים יהודיים יעשו מה שטרוריסטים מוסלמים עושים. אני חושב שזה מוביל אותנו לחברה אלימה שמצפמפת על החוקים, בדיוק כמו במדינות מוסלמיות. אם חברי כנסת עוברים על החוק, מה אתה חושב שזה אומר לאזרחים?

ושוב אני אבהיר – הצבא וכוחות הביטחון צריכים לטפל בבעיות. אין מה ליזום פעולות טרור יהודיות באופן אקטיבי. אנחנו לא צריכים להיות מוסלמים.

NBA בדם
30/07/2024 14:40:24
Reply to  Shenanigans

אסור לפגוע בחפים מפשע ערבים. מסכים. מי שסרח שיועמד לדין.
זה קמצוץ ולא צריך לתת לזה במה.
צריך לתת במה לאסלאם שרק רוצה בהשמדת העם היהודי, בקאמלה האריס ההזוייה שתומכת בהם, ובמפלגה הדמוקרטית שלא רוצה שננצח.
יש מספיק דברים יותר משמעותיים חוץ מלהתעסק בקמצוץ שסרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

מה עושים אם הצבא וכוחות הבטחון לא מטפלים?

NBA בדם
30/07/2024 14:56:09

מתקשרים לקאמלה האריס.

Shenanigans
Shenanigans
30/07/2024 15:05:49

מצביעים לאנשים אחרים בבחירות הבאות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

ואנשים אחרים יעשו? חחחח אנחנו שלוחה אמריקאית פה בלינקין בא לשבת פה בקבינט חחח

PhillySpecial
30/07/2024 15:43:48

ומזל ששלחו אותו, כי כל הממשלה שלך, של הקשוחים, ימין מלא מלא, הייתה עסוקה בלהתחבא מתחת לכסאות או להבריח את הילדים והכסף מחוץ למדינה. רק אחרי סיוע אמריקאי מאסיבי האשפה של שמוטריץ והמחבל השני התחילו להרים את הראש, וביבי? הוא חיכה כמה שבועות עד שהסקרים יתייצבו כדי בכלל לפתוח את הפה.
בלי ארה"ב המדינה הייתה בסכנה קיומית ממשית באוקטובר, אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

Last edited 1 month ago by PhillySpecial
אוהד ס"א
30/07/2024 9:54:13

אני לא בן אדם שונא (גם לא מוסלמים) ולמרות זאת אני רוצה בכישלון הנבחרת האמריקאית. יש משהו שמעורר אצלי אנטגוניזם בנבחרת הזאת ובמיוחד הספציפית: אופן בחירת השחקנים, הזלזול, התחושה של אני ואפסי, האגו, רמת האימון המחפירה, הפגנת השמחה המוגזמת על הספסל לאחר הניצחון על סרביה, התנועות המגונות. התחושות האלה רק מתגברות. אני מאד אשמח שיקבלו בעיטה בישבן, הסיכוי נמוך, אבל הלוואי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  אוהד ס"א

אין לי ויכוח על טעמים אישיים.התיזה שאם אנחנו מקבלים סיוע צבאי,אנו חייבים להיות אוהדי ארה"ב בכל ענף ספורט ,לא מקובלת עלי.אני בעד מדליה לנבחרת הנוכחית,שוב זה רק טעם אישי שלי שלא מחייב אף אחד.
אני שמח שאתה אדם לא רווי שנאה,ובשבילי זה הרבה הרבה יותר חשוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב גדוש ומשובח להפליא תודה רבה מנחם

שדות פופ לנצח
30/07/2024 8:46:00

מנחם, אני אנסה לענות במקום האשך ושימון למה הם מייחלים להפסד של ארה"ב…ובכן, במשך כל השנה שני החברים המכובדים הללו מפמפמים באוזני כולנו שהכדורסל בnba הוא כולו הצגה (בידורסל בהגדרה המבריקה של האשך), שאין הגנה, שהשחקנים עצלנים ועוד.. ועוד…(כל מי שנכנס לקרוא את התגובות יודע על מה אני מדבר)..עכשיו אם האמריקאים יפסידו את הטורניר האולימפי זה יחזק את טענתם והם יוכלו לנפנף בה ולהכריז בראשי חוצות "אמרנו לכם" ועוד..ועוד ועוד… לעומת זאת אם האמריקאים ינצחו או אם יותר גרוע לברון מצטיין ומגיע אל הסל כשהוא רק רוצה זה שומט את הטענה על הנתיב החופשי שכביכול מאפשר לגיימס לקלוע ואת ההשפעה המאגית שלו על שופטים ועל קרחוני נבל העל….זה כל הסיפור…כשאתה מושקע בהימור אתה מתפלל להצלחתו

Last edited 1 month ago by שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגיל איירבול.
זה שאין הגנות זה משהו שכולם רואים חוץ מכמה עיוורים אפילו השחקנים אומרים ומודים שלא שומרים אז זה לא קשור בכלל לאולימפיאדה אם ינצחו או יפסידו.
גם את הקליר פאת ללברון בכל השנים האחרונות ביתר שאת כולם רואים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 12:29:16

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תודה שרועדות לך הביצים שארהב לא יפסידו אחרת מה זה אומר על כל כוכבי ה300 מיליון דולר מול שחקני המינימום?

שדות פופ לנצח
30/07/2024 11:18:17

אין ספק שימון יקר שבזכותך אני מייחל לראות נצחון של האמריקאים, באופן כללי כחובב ספורט אני תמיד בעד האנדרודוג ובעד קבוצות שמשחקות יפה וספורטיבי…אז הייתי אמור לקוות שהאמריקאים יפסידו , אבל בגלל כל הקשקושים שלך עליהם הפכת אותם בעצם לאנדרדוג ( לא שוכח איך אתה תמיד כותב שאם כוכבי הnba היו משחקים באירופה הם לא היו קולעים כלום בגלל ההגנות האמיתיות שמשחקים באירופה ) , ושאלה אליך קשקשימון – אם אנחנו רואים את לברון מגיע לסל בקלות במסגרת הנבחרת נגד קבוצות אירופאיות ואחרות זה מחזק את טענת הקליר פאת שלך או מחליש אותה? (אל תטרח לענות ברור לי שתמצא תרוץ קונספרטיבי כלשהוא בשביל להצדיק כל מציאות שלא תומכת בתיאוריה שלך)

ברוך רובין
ברוך רובין
30/07/2024 11:43:09

באירופה קשה יותר לקלוע נקודות. זה לא שמעון טוען את זה אלא השחקנים הטובים בעולם דונציץ ויוקיץ.
https://fadeawayworld.net/luka-doncic-explains-difference-between-european-basketball-nba

https://fadeawayworld.net/luka-doncic-explains-why-easier-score-nba-than-europe

באירופה מאפשרים יותר פיזיות, אין חוק שלוש בהגנה אז יש כיסוי טוב יותר של הצבע , הקשת קטנה יותר אז יש פחות שטח לכסות.

ברור שהשחקנים של הNBA היו שולטים גם באירופה הם השחקנים הטובים בעולם והפערי האתלטיות והיכולת בין הNBA לכדורסל האירופאי עצום, אבל החוקים הרבה יותר מאוזנים מאשר הNBA שנוטה כיום לחלוטין למשחק ההתקפי .

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חכמה עם דוראנט וסטף. זה נאמר על שחקנים אחרים. בלי דוראנט וסטף הם היו מושפלים אןלי אפילו עי דרום סודן.
הם אפילו איזרחו את אמביד ליתר בטחון חחח.
נגד מי בדיוק לברון מגיע לסל? סרביה? דרום סודן? פורטו ריקו? יפן? ברזיל? נחכה למשהו רציני בחצי הגמר/גמר ונדבר.
דבר שני הוא מוקף סטארים אז אי אפשר לעזוב אחרים.
קליר פאת לחלוטין. מול נבחרת רצינית לא תראה אותו מגלגל כדור או עושה קוסט טו קוסט בקו ישר ששחקנים בורחים לצדדים.
אפילו מול הסרבים הצבים 2 שהיו לו שחקנים רדפו אחריו והיו לידו. בwwe הם זזים הצידה.

NBA בדם
30/07/2024 11:52:18

סטף עדיין לא הגיע לנבחרת.
אבל תמשיך להגיד: "בלי דוראנט וסטף הם היו מושפלים"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לא הגיע בהחלט כי לא צריך אותו. יצטרכו אותו לקרבות האמיתיים.
עד חצי הגמר הם מול נמושות, שם זה ההצגה של לברון😉

NBA בדם
30/07/2024 12:32:20

אפשר להבין מדבריך כאילו הוא לא לוקח זריקות בשביל שהאחרים יקבלו יותר.
הוא פשוט לא פוגע נקודה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/07/2024 9:37:35

אני נשאר עם הנבחרת של 92, בזכות שובר שיוויון בשם ג'ורדן.
תודה רבה מנחם

אור
אור
30/07/2024 10:41:06

תודה מנחם, מה כיף בלעודד נבחרת של אולסטארס לא משנה מאיפה היא

בעניין טייטום, אני לא ראיתי שהוא בוכה ומתלונן אז למה מתלוננים בשבילו? משעמם לאמריקאים בשלב הבתים אז מתעסקים בזה

the bird
the bird
30/07/2024 10:43:50

1.הרבה דווקא רוצים שארהב ינצחו בספורט
אולי שונאים את הממשל הנוכחי
לא את הציבור האמריקאי.

2.ג'ורדן הוא השןבר שיוויון בין הקבוצות

3.ישנה טעות במונח יוגוסלביה של 96
זה למעשה סרביה של היום
שנלחמה על השם יוגוסלביה
(היו תחתיה עדיין בוסניה והרצוגובינה אבל ללא שום שיתוף פעולה מצידם )

ולא כל המדינות שהיו ביוגסלביה הגדולה של פעם לפני המלחמה

the bird
the bird
30/07/2024 10:52:54
Reply to  the bird

אם כבר דיון מעניין
זה האם יוגסלביה מאוחדת ב92 היתה נותנת פייט לאמריקאים
סגל של פטרוביץ קוקוץ ראדגה דיוואץ פספלי בודירוגה ועוד ועוד

כנל גם היום
דונציץ יוקיץ וכל החברה יחד
היה מעניין מאוד

תומר
תומר
30/07/2024 16:18:08
Reply to  the bird

אי אפשר לדעת איך היה מסתיים משחק שאף פעם לא התקיים אבל את אליפות העולם ב 1990 הם לקחו במפגן דומיננטיות מרשים. בבתים אמנם היה להם הפסד אחד לפורטו ריקו במשחק לפרוטוקול אבלבשלב השני הם כבר ניצחו את כל המשחקים בהפרש ממוצע של מעל 15 נקודות כולל שני נצחונות על ברית המועצות ונצחון ב 10 על ארה"ב שהופיעה עם הרכב חלש יחסית אבל גם עם כמה כוכבי NBA לעתיד (כמו אלונזו מורנינג, בילי אוונס, קני אנדרסון וכריסטיאן לייטנר)
גם באליפויות הגילאים, אותו דור הזהב היוגוסלבי פשוט קרע לגזרים את כל מי שעמד מולם
אין ספק שהתפרקות הנבחרת הזו (שכחת את ג'ורג'ביץ כמובן וגם את סאביץ) הוא אחד הפספוסים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל

the bird
the bird
30/07/2024 23:12:06
Reply to  תומר

לזה התכוונתי בעוד ועוד 😀

דה שוט
30/07/2024 11:06:07

הנבחרת של 24 תנצח את 92 ו-96
סטף עוד לא התחמם, וכבר ראינו רמז לגשם השלשות הצפוי.
סטף, קיידי, בוקר, ווייט, אנט, טייטום ואפילו הולידיי – קולעים מהשלוש טוב יותר או כמעט ברמה של ״הקלעים״ של פעם (מאלין, מילר, בירד, אהמממ… זהו חחח)
אמביד ודייוויס טובים מהגבוהים של 92 ונופלים מאלה של 96.
לברון שווה באינטיליגציית משחק לבירד ומגיק ועולה על כל השאר.
טייטום ואנט בהגנה שווים לטובים ביותר. גם באם.

שורה תחתונה :
ל-92 יתרון אחד בלבד! מייקל
ל-96 יתרון אחד בלבד! שאק

לא מספיק

NBA בדם
30/07/2024 11:30:37
Reply to  דה שוט

אמביד לא רק שהוא נופל מכל גבוה. הוא נופל בכללי.

דה שוט
30/07/2024 12:11:03
Reply to  NBA בדם

חחחח גוד וואן
הוא עדיין טוב מהסנטרים של פעם כי יש לו קליעה וכדרור. שאק והאקים טובים באופן חריג ומן הסתם עולים עליו בחשבון הכללי – אבל בכדורסל המודרני היה להם קשה להשתלב. הגבוהים המודרנים קולעים ומכדררים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

סטף ימטיר שבאמת יזדקקו לו בשלבי ההכרעה מול הנבחרות החזקות.
עד אז יתנו לשקץ לנפח מספרים בקליר פאת לעשות RMB

דה שוט
30/07/2024 12:08:46

מסכים, ככל שתעלה הרמה הוא ישתפר, כמו באנ בי איי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

טמביד היה רואה את סנטרי 92 היה אומר שהוא בשמירת היריון

NBA בדם
30/07/2024 12:01:56

😂 😂

דה שוט
30/07/2024 12:17:47

חחחח הוא היה מכניס את יואינג ורובינסון לסל…

גיא הירוק
30/07/2024 12:31:48
Reply to  דה שוט

https://youtu.be/e49Df2vPQEw?si=sLrxXZKHdi-IrF-y

תצפה בזה. יואינג מול שאקיל, 1994
רוב המגיבים כאן בהופס צעירים מדי בשביל לזכור,
אבל יואינג היה שחקן אדיר.
(אתה, מצד שני, מפתיע. אתה באמת לא זוכר עד כמה יואינג, רובינסון ואלאג'ואן היו אדירים?)
קומבינציה של כוח, יד רכה, ויכולות סקורינג מגוונות.
תתבונן איך הוא מתמודד עם שאקיל.
איך הוא קולע מול שאקיל בהגנה.
אמביד, עם כל הכבוד, לא מתקרב בכוח או באינטנסיביות לשאקיל בגרסתו הצעירה.

דה שוט
30/07/2024 12:50:25

מסכים!!!!
הערצתי את יואינג בזמנו הוא היה שחקן אדיר ומאוד אהבתי אותו.
אני חושב שאמביד הרבה יותר מגוון – בעיקר בתנועה עם הכדור. ליואינג היה משחק פוסט מוגבל.
ואמרתי בפירוש ש-שאק ו-האק עולים על אמביד.
ד״א זה מאוד פשוט: באחד על אחד יואינג לא יוכל לקלוע על אמביד ומנגד גם לא יוכל למנוע מאמביד לקלוע. כנ״ל עם רובינסון. אין להם כדרור (לרובינסון יותר).
שאק חיה רעה ולהאקים הייתה קליעה.

Last edited 1 month ago by דה שוט
גיא הירוק
30/07/2024 13:12:23
Reply to  דה שוט

תעשה טובה, תתבונן בסרטון.
מכל הסנטרים של אותה תקופה, יואינג היה עם היד והטאצ' הכי רכים.
המשחק שלו בהיי-פוסט זו שירה בתנועה.

הכדורסל בארה"ב השתנה והתפתח. רמת הכישורים של גארדים ופורוורדים עברה שינוי מהותי (בדגש על ההשוואה לשחקנים בעמדת PF).
אבל עמדת הסנטר עברה תהליך הפוך.
כמעט ולא רואים סנטרים עם עבודת הרגליים ומהלכי הפוסט כפי שהציגו יואינג ואקים.
אמביד?
יש לו מיד ריינג' אותו הוא מנצל בשביל לקלוע על שחקנים שנמוכים ממנו בראש,
ויש לו מדחק פוסט שהוא לא מנצל מספיק ושאין מספיק שחקנים בליגה עם מסה מספקת בשביל לשמור עליו.
יואינג?
גבוה יותר,
חזק יותר,
מוכשר יותר.
תתבונן שוב איך הוא קולע על שאקיל הצעיר בלואו פוסט ובהיי פוסט.
באמת, שירה בתנועה.
השחקן היחידי כיום שיש לו מיומנויות כאלו זה יוקיץ'.

דה שוט
30/07/2024 13:28:08

על שאקיל גם אני הייתי קולע
יואינג אכן היה צלף
אבל אין לו תנועה עם הכדור בכלל
אמביד ויוקיץ זה בכלל כדורסל אחר! הרבה יותר מפותח.
פעם גם לא היו הגנות. זה היה צבים נגד צבים. אמביד בכדורסל העומד של אז גם לא היה מתעייף ונפצע

גיא הירוק
30/07/2024 13:33:44
Reply to  דה שוט

על שאקיל היית קולע,
לפני או אחרי שהיה משתמש בך כקיסם לניקוי שיניים?

NBA בדם
30/07/2024 14:33:57
Reply to  דה שוט

אמביד גם כך היום מפורק פיזית וזה שהוא מתמודד מול סנטרים רכרוכיים.
מול חיות הצבע של האדמירל,יואינג,מוטומבו,שאקיל,מורנינג,האקים הוא היה מתפרק מזמן. כל אחד מהם היה בנוי לתלפיות ואמביד היה מעדיף לזרוק מהחצי העיקר שלא ייגעו בו.

NBA בדם
30/07/2024 13:30:34

+100

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 12:30:13

חחחחחחחח
היה מקבל שלשול ובורח

NBA בדם
30/07/2024 11:40:12

תודה מנחם

דה שוט
30/07/2024 12:47:17

רואה יוון ספרד – כולם פה הסכימו שנבחרת העולם תנצח את ארה״ב – אז אחזור ואומר – היתרון היחידי של העולם זה לוקה.
ראינו את יוקיץ׳ ניגף, עכשיו יאניס חוטף מספרד, גם שגא ומארי יינגפו בתורם.
טייטום בראון בוקר אמביד אנט
עם חיזוק של שלושת הזקנים
פלוס ג׳ורג׳י בוי הולידיי באם ואיידי –
מבחינת הגנות אין בכלל על מה לדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח שים כל אחד מארהב עם שחקנים אחרים הם לא עולים מהבתים.
אל תשווה את הסגלים מסביב. מי יש ליוקיץ? בוגדן? מיציץ? הם לא יכולים לשמור על קונוס.
שים את לברון או טייטום או סטף עם הסגל שיש ליד יוקיץ או יאניס הם לא עוברים את הבתים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תביא לינק לספרד יוון רק 10 שם כלום לא גמור

דה שוט
30/07/2024 13:22:55

יש באחד ערוצי הספורט התעייפתי שם

גיא הירוק
30/07/2024 13:14:00
Reply to  דה שוט

ראית את יוקיץ' "ניגף"?
בדקות שלו, למרות דוראנט במשחק פסיכי, התוצאה על הפרקט זה שוויון.
כל ההפרש הוא כאשר יוקיץ' ירד לספסל.

דה שוט
30/07/2024 13:24:43

ניגף ניגף… גם נגד מיני… שחקן אדיר אבל הלפיד עובר מהר… עכשיו זה אנט ולוקה והצמד המושמץ של בוסטון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 14:37:14
Reply to  דה שוט

כשאתה מדבר על בוסטון,של נעלייך ווינקי.

NBA בדם
30/07/2024 14:47:56

איזה צבע הנעליים של דה שוט?

דה שוט
30/07/2024 15:28:04
Reply to  NBA בדם

כפכפי אצבע

NBA בדם
30/07/2024 15:40:17
Reply to  דה שוט

🙂

e.a sport
e.a sport
30/07/2024 13:38:31

תודה רבה ד"ר על מעורב נפלא!

לי יש שאלה אחרת- עם משקל זהה לשאלתך לשמעון ולשאר החברה:
איך לעזאזל יהודי יכול להעדיף את אובמה, ביידן והסגנית הכלבה שלו מאשר את טרמפ.

איך יהודי יכול לבחור בדמוקרטים ולא ברפובליקנים.

באמת, תגידו שטראמפ פסיכי אבל אחרי 4 שנים של קמלה האריס בבית הלבן יש מצב טוב שמדינת ישראל תוכרז כולה ככבושה.

תתעורר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  e.a sport

מסכים. לא יודע איך יהודי יהיה מוכן להצביע לה

NBA בדם
30/07/2024 14:30:19

היהודים שמצביעים לדמוקרטים זה בחלקם הלא קטן יהודים בסגנון של שוברים שתיקה, כאלו שהולכים לתעד חיילים בעימותים עם פלסתינים ומפיצים זאת בעולם.
טראמפ סיכם זאת יפה: "יהודי שמצביע לדמוקרטים הוא טיפש".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כן נו ברור

NBA בדם
30/07/2024 14:54:26

לך ברור.
ליהודי אמריקה ממש לא.

גיא הירוק
30/07/2024 14:57:34
Reply to  NBA בדם

אני ממש משתדל לא להיכנס לדיונים הפוליטיים שהאתר הזה הוא ממש לא המקום עבורם,
ועדיין,
מבלי להיכנס לדעה –
מה שאתה כותב זה שטויות גמורות.
מרבית יהדות ארה"ב (הלא חרדית) מצביעים למפלגה הדמוקרטית בגלל החשיבות שהם נותנים לסוגיית זכויות האזרח בכלל וזכויות מיעוטים בפרט.
עד לביבי נתניהו סוגיית ישראל הייתה קונצנזוס של הן המפלגה הדמוקרטית והן המפלגה הרפובליקנית.
עד לביבי נתניהו לא הייתה התנכרות ליהדות הרפורמית והקונסרבטיבית.
הנתונים שאני מציין הם לא ברמת דעה,
אלו עובדות ברורות.

NBA בדם
30/07/2024 15:07:36

המיעוטים שמקבלים את הזכויות ומנצלים אותם לרעה הם האיסלאם שמה שמרים ראש ושורף את דגלי האומה האמריקאית.
הממשל הדמוקטי הולך ומקצין עם השנים, ולא ביבי או ראש ממשלה אחר אשם בזה. זה החומר האנושי שם שמחרים ראש ממשלה לא משנה לאיזה צד פוליטי הוא משתייך.
ממשל שרוצה להפסיק את המלחמה בטענה "שאכפת לו מהחטופים".
ממשל שרוצה לעצור את אספקת הנשק כי "הצבא הישראלי מבצע פעולות איבה" – מילים של קאמלה האריס.

גיא הירוק
30/07/2024 15:20:55
Reply to  NBA בדם

מה הקשר בין מה שאתה כותב לבין התגובה שלי?
אתה, בבירור מבלי לדעת או להכיר לעומק את המתרחש בארה"ב, כתבת אודות זהות המצביעים.
מה שכתבת זה בלשון המעטה לא נכון.

מכיר את מייקל בלומברג?
מיליארדר יהודי דמוקרטי מניו יורק.
הוא דוגמה מצויינת לזרם של יהודי ארה"ב תומכי המפלגה הדמוקרטית.
הוא במהלך חייו תרם מיליונים רבים לטובת יהדות ארה"ב ולטובת מדינת ישראל.
מול הזרם שהוא חלק ממנו ממשלות ביבי האחרונות יצאו נגד.
בגלל שהוא מייצג את יהדות ארה"ב הליברלית, את הזרם הקונסרבטיבי.
לטעון שהוא וכמותו הם נגד מדינת ישראל זו בורות.

NBA בדם
30/07/2024 15:35:09

היהדות המקובלת היא האורתודוקסית. כל יהדות אחרות לא צריך להכיר בה, גם אם הוא תרם המון כסף.

גיא הירוק
30/07/2024 15:40:27
Reply to  NBA בדם

זו כבר נטו אנטישמיות.
אני רפורמי, אז אני "שווה" פחות?
דעה דוחה.

NBA בדם
30/07/2024 15:43:11

מי אמר שאתה שווה פחות.
הזרם האורתודוקסי הוא הזרם המקובל ביהדות על פי גדולי ישראל. זו עובדה

גיא הירוק
30/07/2024 15:49:58
Reply to  NBA בדם

הזרם האורתודוקסי הוא הזרם המקובל ביהדות על פי… האורתודוקסים.
זו אולי עובדה.
יש עובדות נוספות –
הזרם הרפורמים/קונסרבטיבי בארה"ב תרם המון למדינת ישראל. הרבה יותר מהזרם החסידי אורתודוקסי בארה"ב.
מבין היהודים הרפורמים בארץ אחוז המשרתים שירות משמעותי גבוה בהרבה בהשוואה ליהדות האורתודוקסית.
לגבי "מי אמר שאתה שווה פחות".
ובכן, אתה –
"כל יהדות אחרת לא צריך להכיר בה".
מילים שלך.

NBA בדם
30/07/2024 15:56:01

זה לא אני שלא מכיר בה. זה גדולי הדור.
העם בישראל נשען על היהדות האורתודוקסית ובחוקיה. זו עובדה. (הלכות נישואים,תפילות,שבת וכ'ו).
לא ענית במה הממשל הרפובליקני שונה ביחס ליהודים ממשל דמוקטי?

גיא הירוק
30/07/2024 15:59:46
Reply to  NBA בדם

א. עניתי.
ב. גם אם הזרם האורתודוקסי מעוגן בחוקי המדינה, זה לא הופך את אי ההכרה הזרמים אחרים לפחות אנטישמי.
ג. גדולי הדור? הם לא קבעו לאחרונה שעל הציבור החרדי להפר את החוק ולא להתגייס?
אולי לא גדולים כל כך, גדולי הדור.

PhillySpecial
30/07/2024 15:47:30
Reply to  NBA בדם

מקובלת על מי? מה זו השטות הזו שלא להכיר ביהודים אחרים? מי שם אותך לשופט איזו יהדות נכונה? החסידויות לא היו קיימות בעולם עד לפני 300 שנה, היהדות קיימת קצת קודם

NBA בדם
30/07/2024 15:51:34
Reply to  PhillySpecial

למה אני קובע. יש את הפוסקים הגדולים וגדולי הדור לאורך השנים שקבעו.

גיא הירוק
30/07/2024 15:53:57
Reply to  NBA בדם

זו אנטישמיות. לא משנה מפי מי, לא להכיר באמונה של אחר?
במה זה שונה ממה שעברו היהודים ככלל במשך מאות שנים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היהודים לא רצחו אנסו טבחו ועשו פיגועים כל היום לגרמנים

גיא הירוק
30/07/2024 15:56:58

גם האחמדים בכבביר לא. מה זה משנה במשהו לדיון?

NBA בדם
30/07/2024 16:00:06

תאמין במה שאתה רוצה להאמין. אנטישימי אני לא, גם אם אתה לא מסכים איתי.
בישראל נשענים,על היהדות האורתודוקסית. זו עמדת הרבנים בישראל. תאשים,אותם לא אותי.
אני לא איזה גדול הדור או משהו שקובע פסיקות והלכות.

גיא הירוק
30/07/2024 16:02:54
Reply to  NBA בדם

אותם רבנים שקוראים לציבור שלהם להפר את החוק?
עמדות מפוקפקות, משהו.

NBA בדם
30/07/2024 16:10:03

חוק הגיוס? בגלל שחלקם קןראים לא להתגייס אז אין היהדות האורתודקסית לא נחשבת? מה הקשר?

גיא הירוק
30/07/2024 16:17:27
Reply to  NBA בדם

את ה-"לא נחשב" אתה הכנסת למשוואה.
אני מפקפק בגדולתם של אותם רבנים להם אתה נותן סמכות רבה כל כך.

NBA בדם
30/07/2024 16:21:52

זה לא אני נותן להם סמכות, זו המדינה שנותנת להם את הסמכות לקבוע.

גיא הירוק
30/07/2024 16:24:27
Reply to  NBA בדם

"כל יהדות אחרות לא צריך להכיר בה",
זו מנטרה שהפכה הלכה למעשה בעשור האחרון.
חלק מהמשבר המתמשך עם יהדות ארה"ב.
לא תמיד זה היה ככה.

PhillySpecial
30/07/2024 16:03:19
Reply to  NBA בדם

זה כי יש כאן חוקים מעוותים שמעניקים מונופול למאפייה הרבנית

NBA בדם
30/07/2024 16:10:48
Reply to  PhillySpecial

מסכים שיש שחיתות גם שם, כמו בכל מקום כם כח וכסף

PhillySpecial
30/07/2024 16:02:28
Reply to  NBA בדם

מי אלו גדולים הדור? אה אורתודוכסים שפוסקים שהזרם אליו הם משתייכים הוא ה"נכון". כמה מפתיע…
כמו חברי כנסת שמצביעים להגדלת המשכורת שלהם

NBA בדם
30/07/2024 15:37:11

במה שונה היחס כלפי יהודים בין ממשל,דמוקטי לממשל,רפובליקני?
האם ממשל,רפובליקני מפלה לרעה יהודים?

גיא הירוק
30/07/2024 15:43:46
Reply to  NBA בדם

ממש לא הפואנטה.
יהדות ארה"ב, ברובה המכריע צאצאי מהגרים,
נלחמים בגזענות ובאפליית מיעוטים כבר עשרות שנים.
מקימי התנועה לזכויות האזרח שיש לה חלק משמעותי בשינויים שעברה ארה"ב בשנות השישים הם יהודים.

NBA בדם
30/07/2024 15:48:36

לא ענית על השאלה.
במה שונה היחס של המפלגה הרפבליקנית ליהודים מהמפלגה הדמוקרטית?

גיא הירוק
30/07/2024 15:55:24
Reply to  NBA בדם

מי טען שיש יחס שונה?
איך זה משנה את העובדה (וזה מה שזה, עובדה) שמה שכתבת אודות המצביעים היהודים למפלגה הדמוקרטית זו שטות גמורה.

NBA בדם
30/07/2024 16:04:54

"מרבית יהדות ארה"ב (הלא חרדית) מצביעים
למפלגה הדמוקרטית בגלל החשיבות שהם נותנים לסוגיית זכויות האזרח בכלל וזכויות מיעוטים בפרט". ציטוט שלך
האם הרפובליקנים פוגעים ביהודי אמריקה? כן או לא

גיא הירוק
30/07/2024 16:09:00
Reply to  NBA בדם

שוב, עניתי.
אבל אם אני לא ברור,
שוב –
במרבית ארה"ב אין הבדל ביחס ליהודים בין נציגי המפלגה הדמוקרטית לנציגי המפלגה הרפובליקנית.
רק מה,
אתה מחמיץ את הנקודה.
זכויות אזרח זה לא רק היחס ליהודים.
זה כולל סוגיות מהותיות כמו הגירה, להט"ב
ואולי הסוגיה שתכריע את הבחירות הקרובות –
זכויות הנשים על גופן.

NBA בדם
30/07/2024 16:18:40

יש פגיעה בהגירה של יהודים שמהגרים לארהב?
יש פגיעה בלהטבים אצל ממשל רפובליקני?
בהפלות יש איזשהיא מחלוקת, במקרה של אינוס אישה, האם לאפשר הפלה. ממה שאני מבין ממשל רפובליקני נגד הפלה בכל מצב, דבר שאני מתנגד לו נחרצות.

גיא הירוק
30/07/2024 16:20:40
Reply to  NBA בדם

כן,
ש פגיעה במהגרים, ככלל.
יש פגיעה בלהט"ב.
יש פגיעה בזכויות נשים.

NBA בדם
30/07/2024 16:23:24

אתה יכול לפרט ולתת דוגמאות?

גיא הירוק
30/07/2024 16:37:56
Reply to  NBA בדם

דוגמאות?
ביטול הלכת רו מ-1973.
זה אפשר למספר מדינות שמרניות להכיל חוקים המונעים הפלות.
בפלורידה יש את החוקים המחמירים ביותר נגד טראנס (לא מתפשרים נגישות לתרופות הכרחיות לתהליך).
אודות סוגיית ההגירה לא באמת צריך להרחיב.

NBA בדם
30/07/2024 16:47:41

לגבי הטראנסים אין לי עמדה. אני פחות מתמצא בנושא.
לגבי ההפלות, אני מסכים שצריך להיות לאפשר.
לגבי,ההגירה אין לי,מושג במה היהודים מופלים.
ואבל נגיד שיש חלק מהדברים שעוזרים ליהודי ארהב, האם בשל זה צריך להצביע,לממשל שנותן,לאסלאם להרים ראש ולא רוצה לתת למדינת ישראל לנצח במלחמה, לעצור אספקת נשק?
ברק חוסיין אובמה הוא האיש המשפיע בממשל.תומך בקאמלה האריס שאומרת שצהל מבצע פעולות,איבה בעזה.
האם בשל חילוקי דעות בכמה נושאים צריך לתמוך בממשל שהתהפך על ישראל בשנים האחרונות ובעד העם הפלשתיני אחרי כל מה שעשה לנו? אני חושב שלא.

גיא הירוק
30/07/2024 16:59:00
Reply to  NBA בדם

כאמור,
אני לא נכנס לדיון אודות המפלגות בארה"ב.
אני אומר דבר אחד ברור –
מה שכתבת אודות המצביעים היהודים למפלגה הדמוקרטית לא קשור למציאות, בלשון ההמעטה.

NBA בדם
30/07/2024 17:00:33

הם במודע מצביעים לממשל עויין לישראל

Yosi Berkeley
30/07/2024 17:37:01

היום תורך ליפול אל מערת הארנב…מציע לך פשוט לזנוח את ההיגיון, את המחשבה שיש פה דיון, את העובדות – כי זה בזבוז זמן. אבל בהחלט נותן קצת מפלט להצטברות של עניינים בראש

גיא הירוק
30/07/2024 17:55:20
Reply to  Yosi Berkeley

כן,
נפילה ארוכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא קשור לביבי המוסלמים משתלטים שם

גיא הירוק
30/07/2024 15:35:06

גם אתה מתעלם לחלוטין ממה שכתבתי. אני לא מביע דעה,
אני מציין שמה שנכתב אודות מצביעי המפלגה הדמוקרטית היהודים זו שטות גמורה.

the bird
the bird
30/07/2024 23:17:09

אעלק לא מביע דעה,אמרת בפירוש ביבי חרא,
בשביל להצדיק את טענתך ואז כל הקפלנים ימחאו לך כפיים.
כשהעובדות הן שהממשלים הדמוקרטים האחרונים במיוחד וגם הקודמים
הם אנטי ישראלים במלוא מובן המילה
זאבים בעור של כבש
כל יהודי שלא מבין את זה הוא בבעיה
בארצות הברית וגם פה

Yosi Berkeley
30/07/2024 15:41:53

למה סתם לקשקש? ארצות הברית היא לא אירופה מהבחינה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

אם הדמוקרטים ימשיכו היא בדרך ניצני חוסיין שנזרעו מתחילים לצמוח

e.a sport
e.a sport
30/07/2024 13:41:10

יישר כח ענק שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://news.walla.co.il/item/3681327

חחחחח

כל אלה שמתקשרים להכניסם לכלא מיידית זה מה שצריך לעשות ואת שולחיהם לשנות מאסר ארוכות.

NBA בדם
30/07/2024 14:26:30

יאניס עם רגל וחצי בחוץ.
ובמיוחד שגיא מוקי שלנו הודח.
באסה.😔

נועמיקו
נועמיקו
30/07/2024 14:31:06

קבוצת 1992 הייתה מיוחדת במינה בגלל שהייתה בדיוק על התפר של מעבר דורות והיו בה גם מג'יק ובירד, וגם ג'ורדן, בארלי, פיפן וסטוקטון. עם כל הכבוד לרג'י מילר וגרנט היל, הם לא מג'יק ובירד.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 14:40:59

אוי גוואלד.
כמה פוליטיקה🤢🤢🤢
הכי בריא להכין בובות וודו קבוצתיות ולשרוף.
החיים בישראל, זה סבל מתמשך.
כל השאר,נובע מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅😅😅
נראה לי אתה גר שם באיזה כפר שם עם כמה גרמניות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 15:12:13

בדיוק,בצפון,כפר קטן רגוע ושקט,הכל זול המזג אויר נפלא.
הכל ירוק עשיר.
לא רואה חדשות,פוליטיקה וכל שאר הקקי הזה,
הבן שלי גרמני,ואני אורח פה עד יום מותי

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 16:15:02

יואל, יה מדרוב!
נראה לך שאני למשל סובל?
אני שמח ואופטימי ולא חושב שהחיים פה הם סבל מתמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה ישן עם הלום חחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 19:45:01

הלום בגינה מעלה חלודה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 18:08:15

אני סבלתי מאוד.
אני משער שאתה לא חיית לאורך זמן בארץ אחרת?
ההורים שלי אהבו את החיים בישראל.
אימי היתה נאיבית\ציונית אמיתית ואבי עשה מה שאימי רצתה חחחחחח
אני כלכך שמחתי לעשות עליה החוצה מישראל.
ההחלטה הכי טובה ביי פר של חיי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 18:10:40

אם אתה לא סובל רזי,סבבה לך.
אני ממש קיבלתי צרעת מלחיות בישראל.
אני היחידי שעזב מהמשפחה.
חלק מפחדים ולא מעיזים וחלק חושבים שהחיים בישראל טובים 🤣🤣🤣🤣🤣
אני בחיים לא אגור שוב בישראל.

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 18:50:58

חבל מאד
🙁

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 19:17:18

בלי טיפת היסוס,ממש לא חבל,אני מאושר בחיים שלי

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 19:50:38

כל אחד ומה שמשמח אותו.
אגב, אני עושה עכשיו קצת סדר וניקיון בספריות שלי ומצאתי תיעוד קורס מדעי של שבועיים וחצי בגרמניה עם המסלול שעשינו מפרנקפורט דרך בילפלד שם היה החפ"ק שלנו. אני נתתי הרצאה קטנה באי בורקום בים הצפוני על השתנות הצמחייה באי. רק חבל שעם עשרות נקודות בהן היינו והרבה ערים, לא הגענו לברלין.

קפיץ
30/07/2024 14:56:34

תודה מנחם. ברור שסטוקטון, מאלון, רובינסון, בארקלי ופיפן של 1992 קורעים את עצמם בגרסת 1996 ולכן ברור לחלוטין שאין פה שום תיקו. יתרון 1992 קללללל

NBA בדם
30/07/2024 15:12:19
Reply to  קפיץ

+92

תומר
תומר
30/07/2024 16:33:11
Reply to  קפיץ

בארקלי כנראה שכן אבל סטוקטון ומאלון אולי (מזכיר לך את הגמרים של 97-98), רובינסון בטח שלא וגם פיפן שב 1996 היה בן 29 ובשיא הקריירה שלו

אשך טמיר המקורי
30/07/2024 16:18:21

היי מנחם יש לי כינוי באתר ואתה מוזמן לפנות אלי בו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/07/2024 18:11:57

לא רצית שישתמש בשם המלא שלך?
שלך לו אימייל
אפשר למחוק לא? או שאני טועה?

עמיחי קטן
30/07/2024 18:16:24

כאן העורך הראשי בהערה כללית, שעשויה להיות רלוונטית: אם הפרטיות של מישהו נפגעה הוא מוזמן לפנות ואני אטפל במה שצריך

John
30/07/2024 17:30:40

הקדשתי קצת מחשבה לשאלה. 92 זו קבוצה מאוזנת, חכמה ויוצאת דופן מבחינת ניסיון. אני לא חושב ששום מצב היה מבהיל אותה. נגד העולם, אני לוקח את הנבחרת הזו. אם מדברים על מצ' אפ ראש בראש למשחק אחד? אני לוקח את 96. אין ל-92 אף אחד שיכול היה להתמודד עם שאק. זה מצחיק כי זה כמו במשחקי NBA 2K דורש משחקנים לשחק נגד עצמם. מייקל, בארקלי מג'יק ובירד (למרות שהיה ממש בסוף) אלו אבידות שלא ממש קיבלו תחליפים באותה הרמה. אך אם ממש ראש בראש משחקים את המשחק, שאק של 96 דרש דאבל טים ומבחינת הגנת קו אחורי קשה להתעלם מהכפפה. אבל בסדרה, אם כולם בריאים הטוב מ-7 אני לוקח את 92. מייקל ומג'יק אכלו לא מעט סדרות שזרקו מולם מכת נגד.

לגבי סרביה מול קרואטיה ששיחקה מול נבחרת החלום אני חלוק. אני חשוב שאני לוקח את הקרואטים בכול זאת. השילוב בין פטרוביץ, קוקוץ, ראדג'ה, פרסוביץ, קומסיץ' וורנקוביץ' הענק הוא היסטורי. הנבחרת היוגוסלבית מטורפת. היא הביאה את הצמד ג'ורג'וביץ ודנילוביץ' בשיאם יחד עם דיוואץ' דיאן בודירוגה שהיה ממש ילד בן 22. גם סאביץ' היה מצויין וגם רברצ'ה. אך קשה להשוות לאגדות הקרואטיות האלה. נקרא לזה 53-47 ייתרון קרואטי.

לגבי יחסי האהבה-שנאה כלפי אמריקאים זוהי תעלומה ישראלית שעוד לא פיצחתי. מישהו פעם אמר לי שזה עוד גלישה מהמאבק בין הישראלים לזרים בליגה שגרר תמיד צקצוקים מפרשנים שהיו מתעלפים מחוכמת המשחק האירופאית (של הישראלים, כן?) ומזלזלים בזרים האמריקאים שמנצחים ומצליחים בגלל אתלטיות. אולי אפשר לחזור אפילו לשורשים הסוציאליסטים מול האמריקאים הקפיטליסטים. הסוציאליסטים מחפשים שיתוף פעולה והרמוניה והקפיטליסטים מחפשים רק להטיב עם עצמם. כשגרתי בקיבוץ כנער, העלבון הכי גדול שהיו מטיחים בי זה שאני "עירוני". הכוונה הייתה שהלבוש שלי היה עם מותגים, או שלא היה בא לי להעלות פרות בכיתה ח' או להסריח בלול והעדפתי לא לעבוד בקיבוץ (היה לי זכות כילד חוץ) רק בשביל רשיון על טרקטור. גם החיבה לאנדרדוגים היא חיבה ישראלית שקשה להתנתק ממנה. האמריקאים הם ההפך הגמור מכך. אני גם מכיר לא מעט שגם מזלזלים בסרטים אמריקאים או במוסיקה אמריקאית וכדו'. to each their own. זה סבבה.

עמיחי קטן
30/07/2024 18:21:25

תודה מנחם.
למעט מקרי קצה, לרוב אני משתדל להימנע מעירוב פוליטיקה בספורט, ככה שהשאלה מי מהם מגיע ממדינה שתומכת יותר בישראל לא רלוונטית מבחינתי בדרך כלל.
ספציפית לגבי טורניר הכדורסל – הוא נמצא במקום מאוד נמוך בתחתית רשימת הצפייה האולימפית שלי, לא בגללו אלא בגלל שיש המון ענפים אחרים שעכשיו זאת ההזדמנות הטובה ביותר לצפות בהם.

Yosi Berkeley
30/07/2024 18:31:27

כדי שלא יהיו רק תגובות פוליטיות – הסנט שלי על טייטום.
אני חושב שזה שטייטום לא קיבל דקות קשור (אולי אפילו רק במעמקי המוח של הנוגעים בעניין) לג'יילן בראון. משהו בסגנון – תגיד תודה שלא קראנו לך. אם קר לא היה נותן לוויט לשחק – היה מקבל ירידות על למה הוא זומן ולא בראון. במצב הזה הוא מוריד לדעתי את הלהבות.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/07/2024 22:59:26
Reply to  Yosi Berkeley

זה פשוט יותר. קר לא אוהב שחקנים שדוגרים על הכדור בהתקפה. ראה דקות המשחק של אינגגרם באליפות העולם. קר רוצה שהכדור יזוז בין כל השחקנים. במשחקי ההכנה טיטום הראה שהוא לא מסוגל / רוצה לשחק לפי הכללים של קר. אז קר, שיש לו את דורנט על אותה משבצת, נותן לו את הטיפול שמודי מקבל כבר שנתיים בג"ס (הבעיות של מודי אחרות אבל ההדבקה לספסל זהה).

דוקטור רזי הופמן
30/07/2024 19:58:22

מזל טוב, תקפנו בדאחיה בביירות.
תהיו בהיכון.

עמיחי קטן
30/07/2024 21:25:06

מנחם – בהתעמלות אני לגמרי בעד ארה"ב וסימון ביילס

Magic.Pedro
Magic.Pedro
31/07/2024 1:15:26

את השחקן הכי גרוע בנבחרת ארה״ב הם שמו רביעי (והראשון מבין כל נבחרת ארה״ב).
ושני שחקנים שלא ברוטציה של האמריקאים מקומות 5-6.
חחחח מגוחך מעט
חוץ מזה.. הדירוג העולמי בסדר אבל חסר את שרודר

trusttheprocess
trusttheprocess
31/07/2024 1:15:55

זה תמיד משעשע שאנשים שלא גרים בארה"ב, אין להם מושג מה קורה פה, לא מבינים בפולטיקה מקומית וחושבים שהם יודעים הכל ושישראל היא הדבר הכי חשוב בחיים של אנשים
קצת צנעה לא תזיק לכם גאוני הדור

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/07/2024 18:34:03

ממוצע ההפרש במשחקי נבחרת 92' בשלב הבתים ללא אנגולה היה 40.25 ו-161 במצטבר (עם אנגולה שאותה ניצחה ב-68 הפרש, 45.8 ו-229 במצטבר).
ובשלבי הנוקאאוט 40.33 ו-121 במצטבר, וסה"כ 40.286 ללא אנגולה ו-282 במצטבר ו-43.75 כולל אנגולה ו-350 במצטבר.

ממוצע ההפרש של נבחרת 96' בשלב הבתים כולו היה 37.4 ו-187 במצטבר, וללא סין, שאותה ניצחה ב-63 הפרש, 31 ו-124 במצטבר (גם היא שיחקה נגד אנגולה אך ניצחה רק ב-33).
ובשלבי הנוקאאוט 27 ו-81 במצטבר, וסה"כ 34.5 ו-268 במצטבר, וללא סין 29.286 ו-205 במצטבר.

לנבחרת 92 יתרון 6.35 בהפרש בשלב הבתים כולו ויתרון 9.286 ללא הניצחון הגבוה ביותר, יתרון 13.33 בממוצע הפרש בשלבי הנוקאאוט, יתרון 9.25 בממוצע הפרש של כל המשחקים ו-11 בממוצע הפרש ללא הניצחון בהפרש הגדול ביותר.

כך שההפרשים לא ממש דומים ולאור התוצאות, נבחרת החלומות הראשונה עדיפה בבירור.
ולבי היל ובירד: היל ב-96' אמנם היה עדיף על בירד ב-92' באחד על , אך קבוצתית בירד היה עדיף גם ב-92' כי גאונות הכדורסל שלו לא ירדה עם הגיל והפציעות לעומת יכולות אחרות.

ירון, החלום
ירון, החלום
12/08/2024 11:09:48

בס"ד
שלום ותודה.
לגבי 92 ו 96, חלק מהשחקנים

ירון, החלום
ירון, החלום
12/08/2024 11:10:39

בס"ד
'יחקו ב 2 הנבחרות, אבל התבגרו ב 4 שנים,
לפעמים יש הבדל.
בכללי, 2 נבחרות חלומיות.