שחקנים שמגיע להם יותר דקות (1): מייסון פלמלי

שחקנים שמגיע להם יותר דקות (1): מייסון פלמלי

 

Mason Plumlee.

 

הישנם שחקנים המאמינים שהם משחקים יותר מדי דקות? אני לא מכיר הרבה כאלה. בעבר היו רינונים בקשר לזה מלארי בירד בסלטיקס, צ'ונסי ביליאפס בדטרויט, וסטיב נאש בעונה מסויימת בפיניקס. העונה היחידי שלא התלונן ממש – אבל משהו שיכול להיות מובן כתלונה – היה קווין דוראנט. אבל מעטים הם השחקנים  שיודו "יותר מדי". אלף, זה לא מאצ'ו להודות בכך, ובית, האמינו או לא, רוב השחקנים היו שמחים להיות על הפארקט 48 דקות.

טענות על "לא מקבל מספיק דקות", מצד שני, ישנן די והותר. אילו ערכתם משאל בין השחקנים לא הייתי מתפלא אם 95% מהשחקנים שאינם קבועים בחמישייה ומשחקים 36-40 דקות למשחק, היו אומרים שהם "רוצים יותר דקות".

ישנם כמה מהם שהם גם צודקים. בעונה שעברה היו 36 שחקנים עם PER מעל ממוצע הליגה (שהיה 15.1) שישבו יותר מחצי משחק על הספסל. משהו לא בסדר עם הסטטיסטיקה הזאת כי היא אומרת בפרוש שיש כאן בזבוז. לא תמיד כי ביניהם ישנם זקנים מדי, נוטים לפציעות מדי, ואפילו כאלה שהם טובים בתחילה ויכולתם יורדת עם מספר הדקות שהם משחקים. אבל אלה רק כמה יוצאים מין הכלל. ברוב המקרים הקבוצה היתה יוצאת נישכרת עם יותר דקות משחק לשחקנים מסויימים. הנה כמה מהם, והיום נתחיל עם מייסון פלמלי.

מייסון פלמלי, ברוקלין נטס, סנטר/פאור-פורוורד

  

לפלמלי היה PER של 19.0 בעונה שעברה. אבל הוא שיחק רק 1,275 דקות שזה בערך 15 דקות למשחק, כולל עלייה בחמישייה 22 פעמים. עם הפציעה לברוק לופז, לי נראה שהגיעו לו הרבה יותר דקות שנאכלו ממנו ע"י קווין גארנט. חבל שג'ייסון קיד לא ראה זאת, ולכן טוב גם שהוא כבר לא שם. השחקן החופשי אנדרה בלאצ'ה לא יישאר בברוקלין – ואתם יכולים לסמוך עלי בעניין זה, וקווין גארנט יהיה בעונתו ה-20 בליגה. אני משוכנע שליונל הולינס הרבה יותר חכם מג'ייסון קיד, והוא יראה במייסון שחקן עיקרי בפאור-פורוורד לצד ברוקס, או כמחליפו בסנטר, פלוס מחליף לקווין גארנט בפאוור פורוורד.  יתרונו הוא שהוא גבוה מספיק לשמור על סנטרים, ואתלטי מספיק לשמור על פאור-פורוורדים. אני מצפה ל-22 דקות משחק לפחות, ואולי אפילו הרבה יותר אם במשך העונה יהפוך למספר 4 פותח לצד ברוקס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

      1. תן לו להנות מה איכפת לך, גם אתה יכול למשל להגיד שאם סטודמאייר היה מתחפש לשחקן כדורסל הייתם יכולים להגיע לגמר המזרח לפחות

        1. אחת נקודות האור בקו הקדמי של פניקס זה מיילס פלאמלי, שצריך לקבל הרבה יותר דקות, ויתחרה בעמדת הסנטר על דקות עם אמקה אוקפור. אם אני כותב עליו, אז אני צריך לצנזר את שם המשפחה של אמאקה?

          ואני זוכר שהיו אנשים שאמרו (לא ספציפית כאן) שקבוצות נחלשות בשביל כשרונות כמו שבאז מוחמד, לפני ששיחק כדורסל מכללות

  1. ג׳ון הנסון ממילווקי שמר על ממוצעים ל36 דקות של 16 נק ו-10 ריב׳ בשתי העונות הראשונות בליגה למרות עלייה של 10 דקות למשחק שנה שעברה (מ13 דקות ל26 דקות).
    מה שאומר שאם תיתן לו יותר דקות תקבל עלייה מקבילה בתפוקה, משהו שאפשר להגיד על מעט שחקנים בליגה.
    מעניין איפה הוא ימצא את עצמו בין סאנדרס לפרקר ואם ימשיך בהתקדמות שלו.

          1. מנחם אתה גיבור על והכוח שלך הוא הכתיבה המהירה בתבל, אל תשפוט את בני האדם הפשוטים על פי הסטנדרטיים שלך, זה לא פייר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט