מעורב הופס לשבת: טכס פתיחה שאהבתי מתחילה ועד סוף / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: טכס פתיחה שאהבתי מתחילה ועד סוף / מנחם לס

1.אהבתי את טכס הפתיחה. למה? למרות גשם שוטף הטכס היה… א-נ-ו-ש-י…ולא רק תצוגה סופר-אלקטרונית של קרני לייזר! "MERCI" צרפת.

מעורב הופס לשבת: טכס פתיחה שאהבתי מתחילה ועד סוף / מנחם לס

אל אל ישראל!

נושא הלפיד המסתורי רץ על גגות בתים, מנתר מעל בורות מים, וניכנס אל תוך דירות של אזרחים פשוטים ויוצא משם עם הלפיד. הוא רץ על הלפיד. מסתובב איתו באוויר באקרובטיקה מופלאה.כל כך אנושי. כה מחמם את הלב. מחלונות בתים מופיעות זמריות באדום ושרות את ה-La Vie en Rose . הכל כל כך אמיתי. הכל כל כך מוחשי. לי לא איכפת כיצד עתונאים מפולפלים יתארו את טכס הפתיחה. לי הוא עשה את זה בגדול. ויוה לה פרנס!

הנה נבחרת ישראל הגדולה (88 משתתפים) והגאה. אפילו על גדות הנהר סן (סייאנה) נשמעו קריאות "אל אל ישראל", לפי העתון 'ישראל שלנו'. אנחנו מופיעים בגאווה עם נבחרת אמיתית עם סיכויים לסיים כמה תחרויות אפילו עם מדלייה. עברו הימים שהופענו רק כדי להופיע.

אנשים מנתרים על חבל עם אופניים…מתעמלים שבוודאי אינם מקצועניים עושים פירמידיות והכל עם חיוכים של סיפוק. אנשים רוקדים על גגות בתים, והכל תוך כדי מסע הנבחרות על סירות וספינות על נהר הסן.

אין קרן לייזר דפוקה אחת בשמיים עד לכמעט סיום טכס הפתיחה. הכל על הארץ. הכל ע"י אנשים, הכל אמיתי. אבל לפני הסוף – להראות לסינים שגם הצרפתים יכולים – ועבורי זה היה עדיף בהרבה על התצוגה הסינית, ועל התצוגה היפאנית לפני ארבע שנים – שמגדל אייפל פתח תצוגת לייזרים עוצרי נשימה ששינו את צורתו כל שנייה. מה שטרף אותי היו קרני לייזר שהתחילו במרומי המגדל כאילו אנשים טיפסו לשם והתקינו מה שהתקינו. לך תדע. כל מה שאני יודע הוא שנשמתי נעצרה.

לפני שתצוגת האורות החלה, טדי רינר ומארי-ז'וזה פרק הדליקו את האש האולימפית. הם הגיחו אחרי שאתלטים לא צרפתים כרפאל נדאל וסרינה ויליאמס – מנצחי אליפות צרפת בטניס, והכדורגלן הצרפתי האגדי זידאן זידאן הובילו את הלפיד תחת גשם שוטף, מה שהעצים את המראה והרגש שנלווה לו.

כשטדי רינר ומארי-ז'וזה הדליקו את הכדור האדיר שעמד קשור בחוטי משנה לפני מעופו, עם לפידם הקטן, והלהבה פרצה שחקים כשכדור האש עולה השמיימה, ידעת שהאולימפיאדה עומדת להיפתח, ואני מנבא שתהיה זו האולימפיאדה המוצלחת אי-פעם. לאו דווקא בתוצאות ושיאי עולם, אלא כמסיבה עולמית של ספורטאי העולם באווירה חברתית שלא הייתה אי פעם בשום אולימפיאדה. הברון קוברטיין הצרפתי הוא אב האולימפיאדה מתחילתה, ומגיע לו שבארצו תתקיים האולימפיאדה המוצלחת מכולן.

אחרי הדלקת הלפיד הזמרת הקנדית סלין דיון ביצעה מחווה לאדית פיאף בשירה אדירה של “L'Hymne à l'amour” – המנון האהבה – שהרעידה כל נפש, בין שהבנת מילותיה או לא. כיצד הגוף הקטנטן הזה מוציא שירה אדירה כזו, לך תדע. רעדתי יחד איתה כשהיא שרה את ה-“L'Hymne à l'amourכשכל גופה רועד עם כל הברה בביצוע הנפלא ביותר של השיר הנפלא הזה ששמעתי אי-פעם.

אין דרך לתאר את טכס הפתיחה הכל כך אנושי, מעשי, אמיתי ומציאותי. חייבים לראותו, ומי שהשתעמם משועמם מהחיים עצמם.

2. "ארה"ב בכדורסל חייבת לשחק ב-INTENSITY- עצמה – הר בה יותר גדולה מאשר שיחקה עד עתה" – סטיב קר

כשדניאל ת'ייס גובר על כל גבוהי ארה"ב במלחמה תחת הסל הדבר אומר דרשני, כמו שאומרים החברים שלי מכפר ברוך. זה היה מביך מאד לראות שחקן שבקושי מחזיק מעמד ב-NBA משייף שחקנים כג'ואל אמביד ואנטוני דייויס בריבאונדים התקפיים והגנתיים.

כששחקן NBA בינוני כזה גובר על שחקני הנבא האמריקאים הטובים ביותר במאבקים תחת הסל יש לדבר הסבר אחד ויחיד: האמריקאים הגיעו למשחק המבחן ללא כל מוטיבציה, ללא כל להיטות, והתוצאה – משחק ללא עוצמה. ייתכן מאד שבכל המשחקים מלבד אחד – נגד סרביה – האמריקאים סמכו על שמם והעובדה שהם אול-סטארים ב-NBA, והאמינו שההערצה שישנה לכולם אליהם תנצח להם את המשחקים.

הם נתקלו באמת שונה לחלוטין: "איש לא 'פוחד' יותר מארה"ב. זה לא כמו ב-1992 כשנבחרת החלום צעדה במצעד הפתיחה כולם מהמדינות האחרות שברו את השורות ורצו להצטלם או לבקש חתימות מכוכבי העל שהיו גדולים מהאולימפיאדה עצמה. היום פניו של ג'ייסון טאטום או דווין בוקר לא רק שלא עושות רושם על אף אחד – הם בקושי מוכרים. בם סתם שניים מכמה אלפי מתחרים. כדי לנצח האמריקאים האלה חייבים להיות במלוא יכולתם ובעצמתם הגדולה ביותר. לא תהיינה כל הנחות: חולשה קטנה ביותר של ארצות הברית של אמריקה והם עפים כמו טיל.

סטיב קר המאמן אמר היום:

"That's what today is about. It's the reminder. It's time. We're here," Kerr said. "So it's got to be 40 minutes of force and attention and focus, and we can't let teams outplay us effort- and energy-wise like we did the other night against Germany, like we did against South Sudan."

נחכה ונראה אם תופיע ארה"ב שונה מאשר ראינו עד היום. ארה"ב שחייבת לנצח את טורניר הכדורסל ללא בעיות אם, אמנם, תשחק בעוצמה שהמאמן סטיב קר דורש.

3. סטבן סמית' מכה ב-TNT ומאשים אף אחד מלבדם באיבוד הזכויות לשידורי NBA בשנים הקרובות

Stephen A. Smith Slams TNT

סטפן סמית' מאשים את ה-BRASS של TNT שנתנו לכיסוי שלהם את ה-NBA ללכת ככה לעולמו. "אני לא אומר שהתכנית "INSIDE THE NBA" הייתה המעולה ביותר בטיווי כי היה בה הרבה יותר עקיצות של צ'ארלס הבארקלי בשקיל ולהיפך מאשר כדורסל, אבל בכל זאת הייתה זו התכנית הפופולרית ביותר ועתה בעלי TNT נתנו לה להיקבר ללא קרב. רק עתה כשהכל עבר ל-NBA הם נזכרו להילחם, וזה מאוחר מדי.

הוא אומר:

Smith continued his ringing endorsement of the Inside the NBA crew: “I don’t know where that network goes from here,” Smith said of TNT. “I mean, how many episodes of Law & Order can you air…How many old movies can you air? It’s going to be really interesting to see what they’re going to do beyond next season because there’s no way they’re winning this lawsuit. I can’t see it," Smith stated.

כנראה שלא נראה יותר את צ'ארלס בארקלי מדבר ברצינות, ולעתים בבדיחות, על ה-NBA. שאקיל לא ינסה לעקוץ יותר את האציל. קני סמית' לא יעלה יותר למסך הענק וינסה להסביר מה שלא ניתן להסבר, וארני ג'ונסון לא יהיה יותר איתנו מנסה לשלוט בחבורה הזאת.

חבל!

4. אייזיה תומאס: אני לא בטוח כלל שבשנות השבעים והשמונים לברון היה נחשב לשחקן הגדול ביותר בכדורסל

Isiah Thomas On LeBron James: ‘I’m Not Sure He’d Be The Best Athlete In 1975 All Things

כשמדברים על ה-G.O.A.T הדיבורים מצטמצמים למייקל ג'ורדן נגד לברון ג'יימס. אייזיה תומאה החליט השבוע לפתוח את הויכוח על 'שחקן הכדורסל הטוב ביותר'.

"מלבד LONGEVITY", שואל אייזיה תומאס, "במה לברון היה טוב יותר מווילט צ'מברליין, ביל ראסל, ואם נלך לתקופה יותר מודרנית, במה הוא עדיף – אם בכלל – על אוסקאר רברטסון, ג'וליוס איורוינג, ואם נלך יותר קדימה, מג'יק ג'ונסון, קרים עבדול ג'אבר, לארי בירד, ואפילו קובי בריאנט?"

"זה הכל עניין של YOUR PERSONAL VIEW AND PREFERENCE. אין כאן תשובה אחת. אבל משום מה עולם ה-NBA מעדיף לשים את מייקל ג'ורדן ראשון, לברון שני, ואז כל השאר, ומאחר ומייקל כבר הפך למין שחקן עבר, לברון ג'יימס נשאר השם היחיד.

5. צ'ארלס בארקלי שובר שתיקה על TNT שאיבד את זכויות השידור של NBA לשנים הקרובות

Charles Barkley breaks silence on TNT losing NBA media rights deal

Charles Barkley's statement

"ברור שה-NBA לא אהב אותנו ורצה לשבור אותנו ולפרק אותנו כבר מההתחלה", ההצהרה של צ'ארלס בארקלי מתחילה. "אני לא מאמין של-TNT היה צ'אנס כבר מתחילה, אפילו שהם הישוו את ההצעה הכספית. אבל ה-NBA יודע שאמזון ושאר הזאבים שהם חברות טק הם היחידים שיהיו מוככנים לשלם את המחיר כשהוא יוכפל בעתיד. בעלי הקבוצות העדיפו כסף על האוהדים וזה מסריח. אנחנו תמיד היינו ל-NBA כמו עצם בגרון כי הבענו את דעתנו ללא כל לחץ מאף אחד. הבענו את דעתנו הפרטית והאמיתית – ארבעה אוהדי NBA שמדברים בשפה שהאוהדים מבינים, ללא לחץ מאף אחד. זה מה שה-NBA לא רצה. הוא רצה אנליסטים שיביעו את דעת ה-NBA – הווה אומר בעלי הקבוצות והקומיסיונר, ואנחנו אף פעם לא היינו כאלה. היינו עצמאים להביע דעתנו, וזה מה שגמר עם סיכויי TNT".

6. נושא דגל הנבחרת האמריקאית לאולימפיאדה – לברון ג'יימס – הולך וויירל עם התמונה שלו ושל TYLA לפני האולימפיאדה

LeBron James goes viral for Tyla picture before Olympics

LeBron James, the male flag-bearer for the USA contingent at the Olympics, had a picture with singer Tyla go viral.

לברון ג'יימס היה נושא הדגל של נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה. כבוד-שיא לאתלט. לפני שהתהלוכה על מי נהר הסיין יצאה לדרך, "נבחרת ארה"ב" – כל אחד יבין לפי ראות עיניו את מהות שתי המילים "נבחרת ארה"ב" – החליטה לזרוק PARTY בו התערבבו אתלטי ארה"ב עם אתלטים ממדינות אחרות וכל מיני CELEBRITIES.

בין התמונות אחת בה עומד לברון ליד הזמרת TYLA. התמונה הלכה וויירל.

לברון נראה בתמונה סובל ממשהו. כל אוהדי הכדורסל ולא רק הם הלכו ווירל בתגובותיהם שלברון נראה כאילו הוא סובל מאיזה שהם ייסורים בתמונה עם TYLA. "אילו אני הצטלמתי איתה" כתב אוהד כדורסל בשם אדלר סטיבנסן, "הייתי מחייך כל כל שהייתי קורע את עור הפה מרוב אושר. ולברון? נראה כמו מקל סובל". מה הבעייה שלו?

7. טרנר ספורט עשה שגיאה גטורלית בשנת 2022 כשהCEO דייויד זסלב אמר "אנחנו לא צריכים את ה-NBA". דברים כאלה לא שוכחים כשמגיע יום החוזה הבא:

8. דריי גרין אומר בפודקאסט שלו שהוא מהצד השני של ראש הגבעה והוא ישחק עוד שתי עונות "בנצחון או הפסד"

9. לדוויין ווייד מתכננים ג'וב חשוב ביותר כשה-NBA תחזור להיות משודרת ב-NBA

בארי ג'קסון ממיאמי הרלד מדווח השבוע ( reported this wee) ש-NBC החליטה על דוויין ווייד להיות האנליסט הראשי שלה למשחקים החשובים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
27/07/2024 6:19:31

מעורב משובח על הבוקר, תודה רבה דוק
==
בארקלי צודק, עוד אבן דרך (נגף) ביצירת הבידורסל

IDO
IDO
27/07/2024 7:17:15

המוסיקה המופלאה, והעיר המדהימה של פאריס נתנו את הטון.
זה הרגיש כל כך אמיתי והרגיש שהכל נעשה באהבה .
היום בעשר וחצי חצאי הגמר של הרוגבי 7. פיג'י נגד אוסטרליה וצרפת נגד דראפ . וואו!!!

etayef
etayef
27/07/2024 7:21:33

הפופולריות של סטיבן איי מוכיחה שהעתיד נמצא אצל אלה שצורחים משהו שניתן להכניס ב 10 שניות של סירטון טיקטוק, ולא בתוכניות יותר איכותיות.
אני אומר תודה שצפיתי באינסייד, ושהם עוזבים בזמן, גם אם לא מבחירה.

gogo
gogo
27/07/2024 7:30:12

תודה על המעורב
אפרופו משחקים אולימפים
פרט פיקנטי. בוב בימון ההוא עם השיא המדהים, נבחר במקום ה 189 (סיבוב 15) בדראפט 1969 עי פיניקס סאנס

אלכס דוקורסקי
27/07/2024 12:42:27
Reply to  gogo

בנו על הניתור שלו.

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 7:53:28

בוקר טוב, טיירה מזכירה לי את מסאי דגו

etayef
etayef
27/07/2024 8:46:29

אגב התמונה של לברון, כל אדם נשוי יודע איזה פרצוף צריך לעשות כשאתה מצטלם עם בחורה צעירה ויפה שהיא לא אשתך, אם אתה לא רוצה צרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

בדיוק.

את הפרצוף השמח הוא שומר למנהרה

NBA בדם
27/07/2024 21:04:10

ענק!!!
😂 😂 😂 😂 😂

מומי החציל
27/07/2024 8:54:56

תודה דוקטור!
מומי לא אהב בכלל את טקס הפתיחה, באמצע הטקס נרדם על השד השמאלי של סילבי מרוב שעמום.
איזה כבוד עשו ללברון, מניף את הדגל, וואלק הומאז לאולימפיאדת 2012 בלונדון שהניף את כריס בוש בג׳קוזי האלימפי יחד עם כריס פול.
אייזה תומאס, אף על היותו מניאק גדול, צודק בקשר ללפלופ
אם היה משחק בשנות ה 80 היה חוטף אחת לפרצוף מהג׳ונסון של מג׳יק חיים של מומי
בשנות ה 90 סקוטי פיפן היה מנטרל אותו בהילוך ראשון ונותן לו סטירה עם הנחיר
הבד בויז היו רוקדים עליו קזאצוק
לפלופ סיפר בבית שהוא מניף את הדגל, מצחצח שינים והולך לישון
פתאום דפקו לו תמונה בהפתעה עם זמרת שכתוב לה על המצח שהיא בעניין של סלאם דאנק עם ה US אולימפיק, לפלופ נימחק לו החיוך למה הוא לא רוצה שאשתו תחשוב עליו מחשבות מגונות.
הייתה לסילבי חברה, מרגו, חשדה בבעלה שבוגד בה עם העוזרת.
לילה אחד היא שלחה את העוזרת לחופש
בלילה בעלה מושיקו אמר שהוא יוצא לבדוק מה עם הפרות והתרנגולות
מרגו רצה לחדר של העוזרת ושכבה במיטה שלה
תוך 2 דקות נכנס מושיקו ובלי לבזבז עניין התחיל לתת במרגו
אחרי שנגמרו העניינים
מרגו הדליקה את האור ואמרה – לא ציפתי לראות אותי כאן!!!
ממש לא גברת רונטנשטיין! אמר ארנסטו הגנן

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 9:22:01

😂

Berch
27/07/2024 12:02:55

אצלכם שם בבוהמה בלגאן בלגאן
😍

etayef
etayef
27/07/2024 13:59:04

סוף סוף מידן האמיתי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/07/2024 15:28:11

🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
27/07/2024 17:32:32

חחחחחחחח ענק מומי חבר אתה חסר 👑👑👑👑

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/07/2024 9:29:49

תודה רבה מנחם

שי אבן צור
27/07/2024 11:09:52

וואלה, אני תמיד ראיתי את החבר'ה ב inside בעיקר כחבורת מדושני עונג מרוצים מעצמם

סוסמעץ
סוסמעץ
27/07/2024 11:45:27
Last edited 1 month ago by סוסמעץ
Berch
27/07/2024 12:01:16

תענוג של מעורב לשבת
איך מורידים את בארקלי… איך.???
חבורה של דיבילים
🤣

etayef
etayef
27/07/2024 14:04:22
Reply to  Berch

הוא ככל הנקראה יכל לקבל חוזה טאלנט של עשרות מיליונים עם כל רשת.
הוא לא מעוניין.
לדעתי הוא התעייף, ללא קשר. בשנים האחרונות נשאר רק בשביל הכסף והחברה, אבל הוא עשה מספיק בשביל לפרוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לינק למישהו לספרד אוסטרליה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

חחחח יש רק משהו אחד לא אמיתי שם שלברון אומר אני אשאל את קר

thejanitor
thejanitor
27/07/2024 17:24:50

כמובן ששום דבר לא אמיתי שם, אבל כן, גם אני חשבתי לעצמי שיכלו להגחיך את זה עוד יותר, אם היו משנים את הניסוח מלשאול את הד קואץ קר, ללשאול את אסיאנט קואץ קר.
.
בכל אופן, זה סרטון פרודי ומצחיק, יחד עם זאת, לברון שחקן על, אני גם נושא מלא אנטוגינזם לגביו, אבל לצד זאת, אני מעריך את גדולתו כשחקן, טופ 2 לדעתי. 10 שנים אחרי שיסיים את הקריירה אחליט אם לדעתי הוא העז או לא. סורי ל-ללל

thejanitor
thejanitor
27/07/2024 17:27:18

יש עידכון חדש במערכת התגובות שהתגובה ממתינה לאישור, אז אין לי יכולת לערוך אותה בשגיאת כתיב, אז מוסיף כאן את התיקון:

אסיאנט=אסיסטנט
Assistant coach

thejanitor
thejanitor
27/07/2024 17:29:09

מוזר, התגובה לתיקון התגובה הראשנה כן עבר חלק. זאת תגובה מספר שלוש (סתם מתעד לטובת מי שידבג את זה, מניח שפאקו)

זה תוכן התגובה הראשונה:

כמובן ששום דבר לא אמיתי שם, אבל כן, גם אני חשבתי לעצמי שיכלו להגחיך את זה עוד יותר, אם היו משנים את הניסוח מלשאול את הד קואץ קר, ללשאול את אסיאנט קואץ קר.
.
בכל אופן, זה סרטון פרודי ומצחיק, יחד עם זאת, לברון שחקן על, אני גם נושא מלא אנטוגינזם לגביו, אבל לצד זאת, אני מעריך את גדולתו כשחקן, טופ 2 לדעתי. 10 שנים אחרי שיסיים את הקריירה אחליט אם לדעתי הוא העז או לא. סורי ל-ללל

gogo
gogo
27/07/2024 13:58:27

אהבתי את אוסטרליה עם גידי המושמץ
יופי של ניצחון על ספרד

etayef
etayef
27/07/2024 14:08:15
Reply to  gogo

גידי היה מעולה.
רק שילמד לקלוע, כי יש לו כישרון נדיר מבחינת ניהול משחק.

etayef
etayef
27/07/2024 14:08:56
Reply to  etayef

יש כאן המון שידורים:
https://livetv.sx/enx/

עגל
27/07/2024 14:07:07

תוגה מנחם.
גם בעיני היה טקס מאוד מיוחד ומרשים. אבל זה לא חוכמה, אני פרנקופיל.
רק הגשם קצת ביאס.
לברון באמת נראה סובל. הטמבלולה הזאת בטח נדחפה לעמוד לידו ואמרה לחברה שלה לצלם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/07/2024 15:31:19

צ'ארלס בארקלי והשאר יזכרו באהבה רבה.
היום, בניהול הייס מן מר טפלון קרחוני, לא היה להם צ'אנס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/07/2024 15:32:41

"ארה"ב בכדורסל חייבת לשחק ב-INTENSITY- עצמה – הר בה יותר גדולה מאשר שיחקה עד עתה" – סטיב קר חחחחחחחח
קר לחוץ 😂😂😂
מחזיק אצבעות שיפסידו.
לא נורא אם ינצחו

סוסמעץ
סוסמעץ
27/07/2024 16:24:30

1968+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמביד כבר שלף את נשק סיב 2 בפלייאוף בטענה שהוא חולה

https://www.espn.com.au/olympics/story/_/id/40652914/joel-embiid-anthony-davis-fighting-illness-olympics-opener

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יודע זה מחלה של שלשולים מההתרגשות לשחק מול יוקיץ.
אם יוקיץ ינגב,אותו הייתי חולה עליתי לשחק מת עם חום 45 מעלות שלשולים והקאות.
אם הוא ינגב תראו איזה גיבור אני עם שלשולים הקאות ו45 חום נתתי בראש ליוקיץ
ברון בבקשה תגיד משהו שאני הגואט או משהו
ברון: היי היי תרגע אני הגואט. אגיד להם במסיבת עיתונאים שנתת מאמץ עילאי וסמכנו עליך במצבך הלא הפשוט
טמביד: אבל אדוני המלך תגיד משהו על גואט על גדולה נו אני גם רוצה למכור סיפור כמוך תגיד שאני הגואט של הסנטרים.
ברון: תגיד אתה טמביד? יודע איך AD פה יעלב לי הוא ישבית לי את הקבוצה שנה הבאה

טמביד: אבל הוא אמר שהוא לא סנטר

ברון: זה סתם מסר למאמנים הוא לא אוהב לשחק בעמדה
אי אפשר להגיד דבר כזה אבל תראה קראתי בהופס שניים בשמות ברוך רובין ודה שוט שאמרו שהמשחק היום התקדם והיית נותן בראש לסנטרים של דרים 92 אז אגיד להם שאתה ככ טוב שאין סנטר ב92 שהיה ברמה שלך

NBA בדם
27/07/2024 21:07:24

נהדר!!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/07/2024 19:00:52

אני מכתיר את טמביד בתור שיקוץ #1.
אני מאחל למניוק הזה כל דבר רע שאפשרי.
אני חייב טיפול, אני מתעב את טמביד יותר מכולם כולל הבבון.
אני ממש מלא שנאה כלפיו.
יש בטמביד משהוא רקוב ודורש כאפה וקיפול על 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תבוא ב6 לראות את וומבי נגד ברזיל

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דוק אמר כל דבר אפשרי לגבי הטקס.
רעיון גאוני FOR THE PEOPLE BY THE PEOPLE
זה יהיה הסטנדרט כך יעשו טקסים בעתיד.
חגיגה לליברליזם,לשיתוף האנושי
VIVE LA LIBERTE

אלכס דוקורסקי
27/07/2024 18:39:19

מנחם, תודה רבה. צפיתי רק בחלקים מהטקס ונהניתי מאוד (בייחוד מלראות את נדאל וזידאן ביחד).

תום
תום
27/07/2024 20:32:50

טקס מעפאן ברמות, אבל זו הוכחה ניצחת שגם צרפת לא יכולה מול ההגמוניות התרבותית האמריקאית.