מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.צ'ארלס בארקלי מדבר על DREAM TEAN 1992 ועל USA TEAM של 2024 לפאריז כאילו על שני עולמות שונים

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

הקדמה:

Team USA is often regarded as the most successful team in international competitions. The American men’s basketball team completed their pre-Olympic exhibition games with a flawless 5-0 record. However, they faced tough competition in their last two games against South Sudan and Germany. In a close match against South Sudan, Team USA managed to secure a 101-100 victory, with LeBron James scoring 25 points, narrowly avoiding a loss. Nevertheless, the team’s performance drew criticism from former NBA player Charles Barkley, who pointed out their struggles in the last two games.

t puts me in a bad mood when they compare the Dream Team (1992) to this current team… I hope that after seeing these results there are no doubts about who is the best team, all our victories were by more than 30 points, without asking for a single timeout.” Barkley said via @Hoopmixonly/X.

"זה מכניס טותי לדכאון לחשוב על קבוצת 1992 בהשוואה לקבוצה הזו" אומר צ'ארלס בארקלי, אחרי ששמע את מאמן סרביה Svetislav Pesic טוען שהקבוצה הנוכחית טובה מזו של 1992 שהוא, סבטיסלאב פסיק, שיחק נגדה.

צ'ארלס אומר: "בקבוצת 1992 היו כמה וכמה LEGENDARY PLAYERS שבאופן יחסי, לא היו יותר כמוהם, ולא יהיו. אני מדבר על מג'יק, מייקל, לארי, פטריק יואינג, דייויד רובינסון…ואני יכול להמשיך עד השחקן ה-11. לייטנר לא היה שייך. הוא הוזמן לקבוצה לרצות את ה-NCAA, ולהביא לנו פיצה".

היינו עדיפים בהכל. בהגנה, בהתקפה, בריבאונד. אולי חושבים שבגלל סטף קרי קבוצת 2024 היא טובה יותר בשלשות. גם זה לא נכון. לנו היה את לארי בירד, את כריס מאלין, שלעומת סטף היו גבוהים שאי אפשר היה לעצור אותם בשלשות. את סטף די עצרו במשחקי המבחן"

Svetislav Pesic מסביר את עדיפותו של קבוצת 2024 על 1992:

(כריס מאלין ששמע מה אמר פסיק אמר שהוא בוודאי ראה את התמונה הזאת של נבחרת 2024 שנראית – בבגדים אזרחיים – כמו הפועל סכנין, ואז אמר מה שאמר)

This American team is better than the original Dream Team from 1992. I was there with the German team, and then we thought there were no better players than these. This team that will appear in Paris will be stronger than the Dream Team, with the fact that not everyone will prepare just for them like not everyone was prepared just for the team in 1992.” Pesic said (Via Mozzart Sport).

2. דוראנט חזר להתאמן 'חופשי-חופשי' כפי שאמר עליו טייריס הליברטון. הוא TBD (טו בי דיסיידד)

סטיב קר אמר אחרי האימונים הראשונים של קווין דוראנט שעכשיו יהיה 'BIG COLLABORATION' ('שיתוף פעולה, יעני) "להחליט מתי הוא ישחק".

זה לא כמו להחליט בממשלה מה לעשות עם ציר פילדלפי, אבל בכ"ז מאמני הקבוצה הבטיחו לצוות מאמני פיניקס סאנס שבמקרה של קווין דוראנט ידסקסו עניינים איתם, אז הם יהיו חלק מה-'COLLABORATION'.

שיהיו. העיקר שישחק כבר. אולי הוא היה הבורג שחסר לנבחרת עד כה, אחרת אני לא יכול להסביר את בינוניותה.

3. "28"

עשרים ושמונה מי יודע? עשרים ושמונה אני יודע. עשרים ושמונה שלשות שהגרמנים זרקו יותר מנבחרת USA!

סטיב קר אמר שכשסיפרו לו שהגרמנים זרקו 28 שלשות יותר מהאמריקאים הוא סרב להאמין.

מוטב שתאמין סטיבן קר. למחוק את השורה לא יעזור. עליו לעכל את מה שקרה ולהעביר את זה לקבוצתו.

לאריק ספואלטרה היה רעיון: להראות את המשחק כולו בשידור חוזר לקבוצה כששחקני הקונפרנס המזרחי יושבים בצד ימין של החדר ושחקני הקונפרנס השמאלי יושבים בצד השמאלי של החדר. כשהאמריקאים זורקים לשלשה (באם היא נכנסת או לא) כל המזרחיים היושבים בצד הימני צועקים 'יחד אחד'. כשהגרמנים זורקים לשלוש – המערביים צועקים "אחד". כשישנה זריקה שנייה, המזרחיים (או המערביים) צועקים 'שניים', וכו'.

כשהמשחק נגמר למערביים היו 28 קריאות מספרים יותר מאשר למזרחיים. השחקנים לא האמינו למשמע אוזנם. זה נכנס עמוק -עמוק לתודעתם. במשחק הראשון של האמריקאים תראו שני דברים: קצב משחק מהיר הרבה יותר, וזריקות לשלוש פי שניים מאשר במשחק נגד גרמניה.

4. חוזה הטלוויזיה החדש (מלבד NBC)

NBA Media Rights: Who Gets What (מלבד NBC)

Disney (ABC/ESPN)
• 80 regular-season games
• Continue broadcasting NBA Finals
• Continue broadcasting all 5 Christmas Day games
• Exclusive national coverage of final day of regular season
• Conference finals series 10 times in agreement's 11 years
• Keeps NBA draft and NBA draft lottery

NBCU (NBC/Peacock)
• Up to 100 regular-season games each season
• Opening night doubleheader
• Conference finals in 6 of 11 years of agreement
• All-Star Weekend starting in 2026
• All USA Basketball senior men's and women's games

Amazon
• All 6 NBA play-in tournament games
• One-third of games played in first two rounds of playoffs
• Conference finals in 6 of 11 years of agreement
• A new game on Black Friday (day after Thanksgiving)
• Knockout rounds of NBA Cup

"Warner Bros. Discovery's most recent proposal did not match the terms of Amazon Prime Video's offer,

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 2:10:11

נפלא כמו נקניקוס גרמניות עבודת יד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 2:10:40

צת ידיעות מהבידור סל,
סטף קרי: "יהיה קשה להישאר אם הווריירס יהיו קבוצת תחתית."
כרמלו אנת'וני על כך שג'יילן ברנסון ויתר על 113 מיליון: "הוא יכול רק להפסיד"
כרמלו חחחחח תאב כסף וסוליסט נוראי.
אמזון מתכוונת לגייס את המשתתפים ב Inside the NBA
סבבה,אבל אם הם נותנים במה לדריימונד הבהמה, אני מסרב להקשיב למילה.
ג'ואל אמביד חושב שהוא השחקן הכי שנוא בליגה. "לא יודע למה, כי אני פשוט מגניב."
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין לי צורך להסביר.
בתור בונוס:
"ג`ייסון טייטום משחק בסופר-טים…", אמר אמביד. "גם אני הייתי זוכה באליפות אם הייתה לי קבוצת על. אם אני אקלע 5 מ-20 מהשדה, אנחנו נובס". 
אמביד כזה ילד טיפש, עכשיו הוא הדליק חצי מהנבחרת בתגובות.
יצור נאלח בכל הדרו

דוקטור רזי הופמן
26/07/2024 3:45:03

יופי של מעורבב יואל, אתה נותן לפרופ' לס תחרות לא רעה.
יצאת מהמאורה וחזרת לנקניקיות?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 4:24:41

אני ודה שוט עשינו אפטר

דה שוט
26/07/2024 11:19:14

comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 12:06:32
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣
יו קילד

gogo
gogo
26/07/2024 8:58:12

פופרס עם ידיעות מהשטאזי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 10:21:32
Reply to  gogo

ישר מהתאגיד

NBA בדם
26/07/2024 2:25:58

תודה על המעורב

birdman
birdman
26/07/2024 3:17:58

בהרכבת הדרים טים של 92, הייתה התלבטות אם לקחת את נציג המכללות שאקיל אוניל במקום לייטנר, במבט לאחור שאקיל היה שייך לגמרי.

NBA בדם
26/07/2024 3:22:25
Reply to  birdman

לפי בארקלי חלק מתפקידו של לייטנר היה להביא לחבר'ה פיצה.
שאק היה נשלח להביא להם את המגשים ומסיים אותם כבר לפני החזרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣🤣🤣

birdman
birdman
26/07/2024 14:24:42
Reply to  NBA בדם

חחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
אני הולך עם 1992 ללא היסוס, לא בדקתי אחד אחד, אבל אני נוטה להאמין ש-1992 טובים יותר בכל עמדה, ואפילו דרק וייט הגדול נופל מלארי בירד.

אשך טמיר המקורי
26/07/2024 6:27:05

גם בעמדת המאמן, צ'אק דיילי גדול מלברון

ברוך רובין
ברוך רובין
26/07/2024 7:43:00

זאת של 92 החזיקה ב4 מ5 שחקני החמישייה הראשונה, זאת של היום מחזיקה רק בטייטום שהוא מחליף אצלם.

NBA בדם
26/07/2024 10:30:41

לא מסכים.
ללברון יש את שיטת מחיקת התרגיל מהלוח.
תשאל את שיקגו שכמעט עלו ל3-1 מולם אלמלא התרגיל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גדול!!!!
:-)))))

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חברה שכחנו את הדבר החשוב ביותר,כל הזמן משווים בין 2024 ל 1992.
מה שכחנו?
ב 1992 היה נער פיצה לייטנר ,הוא עשה טוב את התפקיד,עובדה הנבחרת שלו ניצחה.מי נער הפיצה של 2024?ואולי מאחר ואנו בפריז אולי שליח הקרואסון או הבריוש.המועמד הטבעי הוא דריק וויט,הוא בשר טרי,יש לו פרצוף של מנגיסטו.הוא יודע לעשות הכל,במקום לשבת בספסל הוא יארגן בוכטה של קרואסונים לפסק זמן שיבוא.
הנה קריטריון בו נבחרת 2024 תהיה עליונה על 1992.
אם אין מנגיסטו אני מתנדב להיות כזה!
דוראנט חוזר וזה חשוב,יש בנבחרת הזו שלושה שחקנים חד פעמיים בהיסטוריה,זה לברון,קרי ,ודוראנט.יהיו שחקנים שינסו לשחק כמוהם בעתיד,לא יהיה להם חיקוי מתקרב .הם מוצר חד פעמי.נקווה רק שהם יהיו בשיאם.
הגרמנים זרקו יותר אז מה הם ניצחו?יאנוש ידידי חיזר אחרי בלונדינית סקסית בטירוף 28 פעם,בסוף חטף אותה וניל רזה שהזמין אותה לרול סושי.
גם אני חטפתי ,היה בריוש אחרון בשולחן,הצלחתי לזנק אליו ולבלוע אותו שלם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין שום ספק שדרק וייט עולה על כריסטיאן לייטנר
🙂

Florida man
Florida man
26/07/2024 7:39:17

הנבחרת הנוכחית יכולה לצחצח את הנעליים לנבחרת 92. ברקלי צודק בכל מילה. רק אולי לברון, דוראנט וסטף היו יכולים להיכלל בה. השאר יכולים להביא מגבות למייקל.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/07/2024 7:39:53

אין מה להשוות בין הנבחרת של 92 לעגלות של היום. אני לא מתייחס לאבולציה אלא ביחס לתקופה.

הראשונה החזיקה ב4 מ5 הבחירות לחמישית העונה הראשונה, כמובן גם בMVP, הנוכחית מובלת בידי לברון בן 40 וקרי בן 36, שהרבה אחר שיאם.

אין שום כוכב על בדור הנוכחי של ארה״ב, זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שארה״ב לא מחזיקה באחד מהם.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
סוסמעץ
סוסמעץ
26/07/2024 7:42:32

תודה רבה דוק

פה איתמר
פה איתמר
26/07/2024 7:58:03

העולם מחוץ לאן.בי.איי נכנס פנימה והוא הרבה יותר טוב.

לגבי הנבחרת, בספורט האולימפי האמריקאי בולט העיקרון שמנחם מכנה: ״מה עשית עבורי לאחרונה״ לא הצלחת במבחנים הקדם אולימפיים אתה מחוץ למשלחת ולא משנה מה הרקורד שלך.
איי סנטימנטים.

דווקא בכדורסל אז ועכשיו העיקרון הזה לא תופס וזומנו שחקנים כהוקרה על מפעל חיים ולא בהתאם לכושרם הנוכחי.

תום
תום
26/07/2024 14:26:08

דווקא בכדורסל אז ועכשיו העיקרון הזה לא תופס וזומנו שחקנים כהוקרה על מפעל חיים ולא בהתאם לכושרם הנוכחי.

אצל נבחרת הנשים זה הרבה יותר גרוע. אשכרה בית אבות וכשאוריימה אימן היו קטעים מגעילים עם ההדעפות שלו לשחקניות יוקון.

גיא הירוק
26/07/2024 8:11:36

קצת פרופורציות –
באותה דרים טים של 92, 10 מ-10 נבחרי All NBA חמישייה ראשונה וחמישייה 2 שיחקו במדי נבחרת ארה"ב.
ב-24?
נציג בודד מהחמישייה ה-1 (טייטום) ו-3 נציגים מהחמישייה השנייה (דוראנט, אדוארדס, דייויס).

נבחרת "שאר העולם", להבדיל,
להם יש 4 מ-5 נציגי All NBA חמישייה ראשונה,
את שחקן ההגנה של העונה (ואת 2 מ-5 חמישיית ההגנה הראשונה),
ואת רוקי העונה.

אז התשובה הברורה
(מבלי לדבר כלל על הבדלים בין תקופות וכדומה)
היא שנבחרת זו פשוט לא באותה רמה.
הזמנים השתנו,
הכדורסל הפך לגלובלי,
וארה"ב צריכה התגייסות של מיטב הכוכבים האמריקאים בשביל סיכוי לזכות בזהב.

Berch
26/07/2024 8:59:46

אחלה מעורב
סטיב קר לא ידע שהגרמנים זרקו יותר שלשות?
לא אמרו לו? לא משכו בדש מעילו?
מדובר באיש שהיה מומחה שלשות כשחקן והמאמן שהכניס את השלשות כשיטה ולקח אליפויות.
"מר שלשות"…. בעצם.
והוא לא ידע
הייתי אומר שיפרוש אבל נראה שיחזיק בקרנות כיסא המאמן.
השלב הבא זה להביא עוזרי מאמן אהבלים שייראה כאילו הוא הכי חכם.
🤣

עידו גילרי
26/07/2024 9:22:49
Reply to  Berch

על ההשוואה הזו אתה חייב ללכת לכומר להתוודות על חטאיך.

gogo
gogo
26/07/2024 9:16:33

תודה על המעורב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/07/2024 9:32:31

בדבר אחד הנבחרת הנוכחית מנצחת, וזה גודל חשבון הבנק (סעיף חשוב, אני מודה). המשכורת של סטפ לבד מספיקה לכסות את כל השחקנים של 92.
תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

Avri
Avri
26/07/2024 10:08:00

עוד עניין פעוט בעניין ההשוואה בין הנבחרות: הגיל. ב1992 ג'ורדן מלון וברקלי היו בני 29, רובינסון ופיפן 26, יואינג ודרקסלר 30, וסבא מג'יק כולה 32. בנבחרת הנוכחית, החמישייה עם הולידי (34) סטף (36) לברון (658) ודוראנט (35, אוטוטו 36) … אותה קבוצה לפני חמש שנים, אולי. אבל כרגע אלו חבורת קשישים.

דה שוט
26/07/2024 10:35:51

תודה מנחם
בארקלי קשקשן כמו חבריו לתקשורת
הבעייה היחידה בנבחרת הנוכחית זה הגיל הלא-תחרותי של לברון סטף ודוראנט.
אם הם היו בני 29 – הנבחרת הזאת הייתה מביסה את זאת של 92
כריס מאלין ובירד קלעי שלשות גבוהים וטובים מסטף… חחחחח… וואן אוֹף דה גוּדס…

Last edited 1 month ago by דה שוט
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דה שוט

כמו שאמרתי בעבר – מבין כל המגיבים הנורמליים בהופס אתה זה שאני לא מסכים איתו בתכיפות הגבוהה ביותר, ועדיין – קשה לי להאמין שאתה מאמין במה שאתה כותב כאן.
אתה באמת מאמין שאמביד הליצן היה מנצח מול רובינסון ויואינג? אדוארדס מול מייקל? לברון מול בירד? דייויס מול בארקלי? זה הרי מופרך לחלוטין. אז נכון, סטף כנראה היה קולע יותר שלשות ממג'יק, אבל אתה באמת חושב שזה היה מספיק כדי לנצח? קשה לי להאמין.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/07/2024 21:29:30

בזה דה שוט צודק. השחקנים של היום הרבה אבל הרבה יותר טובים, הייתה אבולוציה עצומה ביכולת.

צפיתי לא מזמן במפגשים של בירד מולנו בשנות ה80, וגם במשחק ה63 נקודות של מייקל זה זבל, הרמה כל כך נמוכה.

https://youtu.be/YQ1bd2g3p1Y
היום כל גארד מחליף ברמה גבוהה יותר, אני לא מדבר בכלל על יכולת הזריקה והכדרור הלא קיימת או על המחסור באתלטיות.

לברון טוב משמעותית מבירד קרי ממגיק… ההשוואה היא לא ביחס ליכולת אלא ביחס לעולם ופה הייתרון של 92.

אם במפגש היפותטי לברון דוראנט וקרי צעירים היו פוגשים את נבחרת החלום, אם לא היו צריכים לעלות חמישייה היו מנצחים לבדם.

דה שוט
26/07/2024 23:27:25

כל מילה ברוך – הסרטון על מגי'ק מרגש.
מאנו – אתה איש יקר ואני מעריך אותך מאוד – אענה לך מחר בפירוט – אני באמת מאמין שלמעט מייקל גו'רדן – שחקני 24 (אם שלושת הסבים היו צעירים בחמש שנים) עולים על כל שחקן ממול.

מתן יעקובי
26/07/2024 10:40:15

תודה על המעורב מנחם

curry
curry
26/07/2024 14:20:47

לפי דעתי למרות שגם פעם היו נבחרות טובות ב92 הנבחרת באה לטרוף ראו את זה בכל משחק את המסירות המחויבות וההשקעה של השחקנים לפי משחקי ההכנה עד עכשיו זה נראה שהנבחרת של 2024 באו לסוג של מחנה אימונים אולי אפילו קייטנה סוג של חוויה של כל הכוכבים האמריקאים של הליגה ולא מתוך איזה רצון עילאי של מחויבות לארצות הברית ככה קצת מרגיש לי

TheMike
TheMike
26/07/2024 15:15:35

גם בגילאי 29 הנבחרת של 92 לוקחת את זו של היום.
מבחינת שכל היה להם את בירד ומג'יק.
מבחינת שלשות היו קלעים מעולים, שאיך נאצר, עולים על אלו של גרמניה..לא סטף, אבל זה לא שיש כאן חולשה.
מבחינת סקורינג אני מקווה שלא צריך להסביר.
מבחינת מאבקים תחת הסל, הסמראוטיאדה של היום לא מתקרבת למה שהיה לדרים המקורית.
אין בכלל מה להשוות.

etayef
etayef
26/07/2024 16:26:20
Reply to  TheMike

מבחינת שכל היה להם הרבה יותר ממג'יק ובירד.
זה בעיני היתרון הכי גדול שהיה להם. המון שחקנים עם אינטליגנצית משחק גבוהה. מלבד אלה שהזכרת: בארקלי, פיפן, דרקסלר, סטוקטון, רובינסון, ג'ורדן, אפילו מאלין. כולם רואים מהלך קדימה, ועם יכולת מסירה משובחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  TheMike

חד משמעית

Yosi Berkeley
26/07/2024 17:05:26

אולי זה השריר הנוסטלגי שלי אבל אני לא מבין איך אפשר בכלל להשוות. 92 מנצחת בכל פרמטר, וגם עם כמה שהמשחק השתנה (בעיקר לעניין השלשות), זו עדיין הייתה נבחרת עד פעמית של גאוני כדורסל שהייתה מפצלחת את הנבחרת הנוכחית.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
26/07/2024 19:10:33
Reply to  Yosi Berkeley

אמת

asaf
26/07/2024 19:01:50

92 יותר טובה מ-24 ואם כבר יש דרים טים שראויה להשוואה ל-92 זו 96. תציצו בשמות ותבינו.

major23
major23
27/07/2024 7:57:52

בארקלי צודק ב-1000 אחוז, הדרים טים של 92 הייתה מטאטאת את הנבחרת של היום, בקלי קלות כמו שעשתה לכל הנבחרות בזמנו, כולל נבחרות טובות מאוד (הזכרון של האנשים קצר מאוד או לא קיים לצעירים שבינינו).
נבחרת שמנצחת ב-45 נקודות!! בממוצע נבחרות בטופ העולמי במשחקים רשמיים בתצוגות מרהיבות.
לא מדובר רק על הפרסונות האינדיבידואליות ששיחקו אז שאין מה להשוותם לשחקנים של היום אלא חוכמת המשחק, הגנת הברזל הלא מתפשרת וכוח האש הבלתי מוגבל שהיה לדרים טים של 92.
מהנבחרת של היום קווין דוראנט בשיאו (ולא החצי עגלה שהוא כבר כמה שנים) ולברון בשיאו הם היחידים שהייתי לוקח לנבחרת של 92, בירד ומאלין היו קלעי שלשות לא פחות טובים (ובוודאי יותר חכמים) מסטף קארי שאולי מסתדר עם האין הגנות בנבא של היום ובתחרויות של שלשות אבל בזירה הבינלאומית לא הוכיח את עצמו מה גם שהוא חור בהגנה.

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 8:20:25
Reply to  major23

אמת, אנשים הוזים פה הזיות קשות

ירון, החלום
ירון, החלום
11/08/2024 0:42:07

בס"ד
תודה מנחם