מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.נבחרת ארה"ב בכדורסל מביכה ומאכזבת

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

USA Basketball, Sudan, LeBron James, Stadium Rant© Provided by Stadium Rant

תמיד קופצת שאלה האם הקבוצה הטובה ביותר במכללות בכדורסל מסוגלת לנצח את הקבוצה החלשה ביותר ב-NBA, והתשובה תמיד היא 'לא'. אמש הקבוצה הטובה ביותר במקצוענים כמעט הפסידה לקבוצה מקצוענית סוג ג'.

USA, South Sudan, LeBron James, Stadium Rant

USA, South Sudan, LeBron James, Stadium Rant© Provided by Stadium Rant

אם לדבר סטטיסטית, אף קבוצה בעולם לא יכולה להתקרב לפחות משני תריסרי נקודות לנבחרת ארה"ב. היא הרי מורכבת מהטובים ביותר ב-NBA. בקבוצה 11 אול סטארס, ושלושה – לברון, סטף, ודוראנט שיעשו את 'היכל התהילה' אילו פרשו היום. 12 השחקנים בקבוצה קולעים 23.8 נק' למשחק בממוצע עם 7.4 ריב', ו-5.9 אסטסטים. ה-PER הממוצע שלה-12 האמריקאים הוא 21.98. הקבוצה היא מפלצת שצריכה הייתה לדרוס כל אחד בדרכה. עדיין היא כמעט הפסידה לקבוצה שהיא הייתה צריכה לנצח ב-30 נקודות הפרש.

2. סטפן קרי מזהיר את קבוצתו, נבחרת ארה"ב, על MAJOR WEAKNESSES אחרי נצחון בנקודה על דרום סודאן

"WE GAVE THEM TOO MANY EASY SHOTS", הוא אומר, והוא אינו מוציא את עצמו מהכלל.

סטפן מזהיר את הקבוצה – והוא כולל את עצמו כאחד מהמובילים בה – שאם היא לא תמהר לשפר את הנקודות החלשות שנתגלו נגד דרום סודאן, מדליית הזהב תהפוך ללא יותר מחלום.

הוא אמר לג'ו וורדון מהאתלטיק:

“We can be beat if we don’t play our brand of basketball, and our brand of basketball is playing defense,

הוא הוסיף: "השמות שלנו כבר לא מפחידים אף אחד. יותר מדי שחקנים מיותר מדינות שיחקו ומשחקים נגדנו. אף אחד לא ירוץ במצעד הפתיחה לבקש מאיתנו חתחמות כפי שהיה ב-1992. אנחנו איפשרנו לדרום סודאנים יותר מדי זריקות נוחות. אסור שזה יקרה שוב כי אנחנו ננצח רק אם נסתמך על הדבר העליון שיש לנו על כולם – הגנה!"

"הרשינו לסאודים יותר מדי זריקות לשלוש (הם קלעו 7 מ-14 ל-50%, ו-15 מ-22 מבתוך הקשת. לא ננצח אם נרשה לדברים כאלה לקרות שוב".

ואז הוא מסכם: "טוב שזה קרה לנו במשחק אימון. למדנו שעלינו 'TO OVERWHELM' – להציף – את התקפת האוייב משך 40 דקות. אם נעשה זאת, אני מאמין שננצח כל משחק"

3. סטיב קר על למה ג'ואל אמביד עולה בחמישייה

ארה"ב מנסה הפעם לעלות עם הקבוצה החזקה ביותר שהיא יכולה להעלות. אי יכולתה לזכות במדליה במשחקי פיב"א 2023 השאיר חור שחור בלב הכדורסל האמריקאי והפעם הקבוצה שיוצאת לאולימפיאדה היא הטובה ביותר שהאמריקאים יכולים להעמיד.

לפני המשחק נגד דרום סודאן סטיב קר הסביר מה הוא אוהד עם השלישייה סטף קרי, לברון ג'יימס, וג'ואל אמביד שעולים יחד:

Yeah, I like those three guys in the starting lineup. We've been looking at other guys around them, and we obviously do have a lot of great options, but I do like those three guys together.”

"זה הותן לנו קליעה, כוח, וגובה, שלושת המרכיבים החשובים בכדורסל".

אבל הסנטר הטוב ביותר עד עתה במשחקי המבחן היה אנטוני דייויס עם משחקי דאבל-דאבל רצופים.

4. הקאבס החתימה את ה-7 פוטר שלה (2.13 מ') אבן מובלי לחוזה רוקי מקס של 224 מיליון ל-5 שנים (שיכול לגדול ל-269 מיליון

מובלי בן ה-23 הוא אחד המגינים הצעירים הטובים בליגה!

הוא סיים שלישי לתואר 'מגן העונה' ונבחר לחמישיית ההגנה (ALL DEFENSIVE TEAM). הוא סיים עונה זו עם 15.7 נק'2, 9.4 ריב', ו-1.4 חסימות העונה, עם שיא קריירה לאחוזי קליעה (57.9%). הוא קלע 37.3% – אחוז גבוה מאד לסנטר מה-3.

, Mobley is also one of just four players — along with Anthony DavisJaren Jackson Jr. and Rudy Gobert — to have at least 300 blocks and 150 steals, according to ESPN Stats & Information research.

Mobley had arguably his best performance as a professional in Cleveland's final game of the 2024 playoffs when he posted 33 points, 7 rebounds and 2 blocked shots in 43 minutes in a Game 5 loss to the eventual champion Boston Celtics.

He also went for 11 points, 16 rebounds and 5 blocks in Cleveland's Game 7 victory over the Orlando Magic in the first round — a win that gave the Cavaliers their first series victory without LeBron James on the roster in over 30 years.

5. היום ROLE PLAYERS מרוויחים 10+ מיליון לעונה

6. לאנטוני אדווארדס היו שתי מילים להסביר את ההינצלות של נבחרת ארה"ב נגד דרום סודאן

7. ללברון הייתה הערה שלא שמענו ממנו אף פעם בכדורסל בדרך לחדר ההלבשה אחרי הנצחון בשיניים על דרום סודאן

8.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
200 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
22/07/2024 1:48:31

תודה על המעורב
הפערים שהצטמצמו בין ארה"ב לשאר העולם, משחקי ההכנה הלא משכנעים בעליל והתלות של הנבחרת בכוכביה המבוגרים, מורידים את רף הציפיות לזה שהאמריקאים יסתפקו בהרבה ניצחונות דחוקים, העיקר לזכות וגם לא להפסיד בדרך. את זה הם יקנו בשתי ידיים.
דור הביניים האמריקאי בשנות ה 25-30 מאוד מאכזב. אי אפשר לסמוך על בוקר וטייטום שהם נושאי הלפיד של הדור הזה שיעשו סל ברגעים קשים. שמים את כל הז'יטונים על המבוגרים ועל אדוארדס הצעיר.
ועדיין, היה מקום להביא את ברונסון הקשוח במקום האליברטון שלא לרמה ולא מתאים לנבחרת. גם באנקרו בתור שחקן מסיבי וכוכב עולה יכל בכיף להגיע. שלא לדבר על ג'יילן בראון שעדיף לצאת איתו למלחמה מאשר עם טייטום, שהוא גם שומר הרבה יותר טוב ממנו ומתאים הרבה יותר.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
Smiley
22/07/2024 2:08:18
Reply to  NBA בדם

הפערים הצטמצמו… ועדיין, מדובר בדרום סודן
היה צריך להיגמר 40…

דווקא מול הסרבים האמריקאים שטפו את הפרקט במחצית השניה וגם מול האוסטרלים הם די מהר עלו ליתרון ושלטו במשחק.

העניין בנבחרת, כמו בכל קבוצה, זה שעדיין יש היררכיה ושחקנים כוכבים צריכים להתרגל להיות שחקני משנה.
אז דוראנט נשאר דוראנט (וגם לברון וקארי), אבל אמביד, טאטום, אדוארדס שמקבלים נפח זריקות מסוים בקבוצות שלהם עכשיו צריכים להתרגל לפירורים.

NBA בדם
22/07/2024 2:15:40
Reply to  Smiley

הסודנים מאוד אתלטיים לעומת הוונילים הסרבים והאוסטרלים. האתלטיות והפיזיות של האמריקאים פחות באה לידי ביטוי מולם.
מאוד מסכים לגבי הכוכבים, שחלקם צריכים להבין את מעמדם ושהם צריכים לשחק תפקיד משני בנבחרת.

Smiley
22/07/2024 4:28:50
Reply to  NBA בדם

אין יותר אתלטים מהאמריקאים, בשילוב עם כשרון כדורסל (ופיזיות), אין נבחרת יותר טובה ועמוקה מהאמריקאים.
זה לא תירוץ (והאמת שאף תירוץ לא יעזור פה), גם לא מול דרום סודן והזר החדש של מכבי…
מה שקרה יכול היה להיגמר במפח נפש עצום לשחקנים, גם שמדובר במשחק אימון שהם אמורים לנצח מתוך שינה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/07/2024 2:01:44

"סטפן מזהיר את הקבוצה – והוא כולל את עצמו כאחד מהמובילים בה – שאם היא לא תמהר לשפר את הנקודות החלשות שנתגלו נגד דרום סודאן, מדליית הזהב תהפוך ללא יותר מחלום"
אני באמת מאחל לקבוצת השיקוצים להיות מושפלים וללכת הביתה בלי זהב.
החולשה שלהם פשוטה, מאז שהנ.ב.א הפך לבידור סל\WWE\קליר פס,וWAAW,
באחריות מר קרחוני ואשמתו, זה לא כדורסל. הם לא יודעים איך לשחק כדורסל עם חוקים אמיתיים.
יש למפגרים הללו סיכוי לקחת זהב, הם יהיו חייבים את עזרת השופטים כדי לזכות.

PhillySpecial
22/07/2024 6:30:06

הלוואי שיסתמו להם את הפה, השאלה הגדולה היא מי באמת מסוגלת לעשות את זה בשלבי הנוקאאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

צרפת יוון קנדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ייתכן אבל לגרמניה וצרפת אני רואה סיכוי מאד,קטן. ליוון וקנדה יותר.
יוון מובלת עי ספאנוליס שכבר נתן לשקץ בראש ב2004 ויאניס נראה לי יבוא בשיאו והאמריקאים יתקשו מולו.
קנדה צריכה להיות בשיא והם בהחלט יכולים מקווה שהגמיל יתן משחק לפנתיאון מולם.
בכלל יוון וקנדה בבית המוות יחד בעוד האמריקאים קיבלו קליר פאת והבדיחה שגם מקום 3 עולה למקרה שהם יחרבנו.

yaniv
yaniv
22/07/2024 8:45:29

דווקא קנדה לדעתי יהיה הכי קל לנבחרת ארהב אלא כמו שאמרת משחק שיא מטורף גם של שיי וגם של מארי בכל סיטואציה אחרת האמריקאים יהיו עדיפים מה עוד שהנבחרת הקנדית מורכבת גם רק משחקני NBA אז המשחק יהיה זהה מבחינתם.
ייון אני מסכים איתך כי יש פה שילוב גם של נבחרת אירפואית שמשקת כקבוצה וגם יאניס שמשחק לפי הNBA אז נראה לי שאם יכולה להיות הפתעה זה באמת מכיוון יוון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

קנדה לא יהיה קל בכלל השחקן הכי טוב אצלם יש להם ווינגים שיתנו הגנת רצח ואידי אם קצת ירשים גם יקשה עליהם בצבע.
בדוויט פאוול ננוחם.
אם שיי ומארי יתפסו יום טוב יחד הם לדעתי שוטפים את האמריקאים באסלה שדילון ברוקס משלשל על השקץ.

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 9:12:11
Reply to  yaniv

הקנדים הרבה יותר מחוברים כקבוצה ויש להם רוסטר מפוצץ שחקנים מצוינים ואת השחקן הכי טוב וגם את זה שכשהוא מתחמם הוא נהיה ג'ורדן.
משחק אחרון שלהם ג'מאל (שלמעשה הוא נטע זר בנבחרת) לא שיחק ונמהארד מאינדי עשה עבודה פנטסטית במקומו.
הם המועמדים לזהב מבחינתי.

yaniv
yaniv
22/07/2024 9:52:07

הלוואי אבל נראה לי שבגלל שזה למעשה נבחרת NBA שבסופו של דבר פחות טובה (אינדיבדואלית) מארהב ובגלל שסגנון המשחק שלהם זהה ושהאמריקאים יבואו בשיא הרצינות מולם לא חושב שיש להם באמת סיכוי אלא שוב עם מארי ושיי יתנו משחק מטורף.
אבל שוב הלוואי ואתה צודק מתאים לי שהאמריקאים לא ייקחו את הזהב

yaniv
yaniv
22/07/2024 14:46:23
Reply to  מנחם לס

בעיקר בשביל התחרות.זה מוציא מכיף שכל פעם האמריקאים זוכים ובקלות.תן לי קרבות תן לי משחק מטורף מול קנדה/יוון או כל אחד שיוכל לתת פייט
ודבר נוסף בשביל להוריד אותם קצת מהאולימפוס ושיבינו שהכדורסל כבר לא שלהם בטאבו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם אני מקווה שהפעם תבחר בטראמפ ולא בשליחת אובמה שתהיה רעה מאד לישראל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/07/2024 20:50:33

🤣🤣🤣

The Oak
The Oak
22/07/2024 15:56:05
Reply to  מנחם לס

כנראה שרוצים את האנדרדוג, ואת הרעבים, על פני השבעים והפייבוריטים…

golan
golan
22/07/2024 2:22:25

תודה על המעורב.
האמריקאים לא סתם שחצנים, הם גם מזלזלים בכולם, לא לעניין, עכשיו גיליתם שצריך לשחק בהגנה ?
זה לא אמור לשנות מי פותח, השאלה מי משחק יותר ומי מסיים את המשחק.
הבעיה בסכומים שהשחקנים מקבלים, שבסוף לא נשאר לך כסף לספסל, ואז מקימים לתחיה כל מיני גופות בשכר מינימום ותיק.

thetroll
thetroll
22/07/2024 2:32:17

האמריקאים יקחו את הזהב בבלואאוטים.

thetroll
thetroll
22/07/2024 2:32:35
Reply to  thetroll

תודה מנחם

דה שוט
22/07/2024 2:54:27

תודה מנחם,
במעורב הקודם גיא הזכיר (שוב) את תיאוריית הנעליים. הקלף הסודי, אם תרצו.
אז לכל המעוניין – תיאוריית הנעליים נולדה בבועה בעיקר סביב בוסטון סלטיקס שהתבססה כבר אז על הצמד טייטום את בראון.
היא ללא ספק הקדימה את זמנה!
גיא יקר – אתה מוזמן לבדוק את תהליך ההתבגרות של השניים – בעיקר לפי הנעליים שלהם בסדרת הגמר.
בראון שיחק עם נעליים סולידיות בכל חמשת המשחקים, התוצאות היו בהתאם.
אצל טייטום זה פשוט מרתק – שני משחקים ראשונים עם 15 ו-18 נקודות ונעליים זוהרות (וטיפשיות).
משחק 3 – משחק שיא – עם נעליים שחורות סולידיות.
במשחק 4 שוב נעליים טיפשיות אבל שם הייתה קריסה של שניהם ואפשר היה לצפות לנפילה אחת כזאת.
במשחק החמישי והאחרון טייטום היה מצויין – עם נעליים שחורות סולידיות.
בלי קשר (אם עם קשר) פורזי במשחק 1 התפוצץ עם נעליים כל-לבנות.

יש שחקנים שאפשר לראות את חוסר הבגרות שלהם בהתעסקות האובססיבית שלהם בניראות ובמיתוג. ברמה הכי מיידית זה בא לידי ביטוי בנעליים ובתסרוקת. אצל טייטום ובראון זה היה מאוד שקוף בזמנו, בלט לעין בבועה, ובימינו אנו – משתלב בתהליך ההתבגרות שלהם.

כוכבית – חשוב לציין שפריצת הנעליים הזוהרות הייתה בבועה ובסביבתה ומאז השתנו התנאים, אז להכיל את תיאוריית הנעליים כיום זה קצת מאולץ (ולראייה מה שעשיתי למעלה. היום כל טמבל לובש נעליים זוהרות). עדיין – העיקרון נשמר. מי שמתעסק ב-"נעליים" מזניח את המשחק.

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גם הילדים בחוג לובשים נעליים זוהרות ונעל אחת בצבע שונה מהשנייה שזה הכי נוראי גם הם מנגרים בהתאם

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עגל
22/07/2024 9:17:04
Reply to  דה שוט

התיאוריה שלך לא עומדת במבחן גם כשמסתכלים על ספורטים אחרים. אתלטיקה זה הספורט הכי ותיק ובוגר, האצנים שם הם אתלטי על שהוסללו למקצוע מגיל צעיר, רגילים להתאמן ברצינות שעות ארוכות במשמעת סובייטית. הם יודעים שכל פרט קטן יכול להיות ההבדל בין מדליה באולימפיאדה למקום 8.
ובכל זאת, ישנם לא מעט כוכבים ששער ראשם צבוע, הנעליים זוהרות, תכשיטים בכל מקום, ציפרניים ארוכות, אפילו קליפסים מיוחדים בשיער, וכ"ו. ראינו את זה לפני זמן לא רב באליפות האתלטיקה שהיתה באיטליה וזה מאוד בלט.
איך זה מסתדר עם התיאוריה?

yaniv
yaniv
22/07/2024 9:49:10
Reply to  עגל

עד היום אני זוכר אתמייקל גונסון האגדי עם הנעליים המוזהבות שלו חורך את המסלול ב200 ו400 מטר שיאים שחשבתי שלחא יישברו עד שבא איזה בולט אחד

city_jogger
city_jogger
22/07/2024 14:56:44
Reply to  yaniv

יאא נכון! הזכרת לי איך אח שלי נהג באותה תקופה לנעול את הנעליים המוזהבות של אמא שלנו (הן היו אמורות להיות אלגנטיות, כן…) ורץ איתן ספרינטים במסדרון כאילו הוא מייקל ג'ונסון. תודה על הנוסטלגיה.
השאלה האם את הציפורניים של גייל דיוורס אתה גם זוכר?

yaniv
yaniv
22/07/2024 16:02:27
Reply to  city_jogger

ברור .זה אחד הדברים שהכי סקרנו אותי מה יקרה אם בטעות היא שורטת את אחת המתמודדות שלה ולקח לי זמן להבין איך בעמדת מוצא היא לא שוברת את כל הציפורניים(לקח לי אני חושב רק שהסלולרים נכנסו חזק להבין איך נשים עם ציפורניים ענקיות מצליחות להתקשר או לשלוח הודעה 🙂

דה שוט
22/07/2024 9:49:50
Reply to  עגל

אתה טועה לחשוב – כמו רבים וטובים – שכל ענפי הספורט הם אותו דבר.
מה הקשר בין אצן על המסלול לבין כדורסלן שהוא חלק מקבוצה?
זאת טעות מאוד נפוצה של כולנו להשוות בין ספורטאים מתחומים שונים, רק בגלל שהם עוסקים ב-"ספורט".

עגל
22/07/2024 10:04:10
Reply to  דה שוט

ודאי שישנם הבדלים בין מקצועות שונים.
אבל מה הקשר למקצוע קבוצתי? אם היית טוען שהנעליים של טייטום מפריעות לג'יילן בראון, ניחא.
אבל אתה טוען שהן מפריעות לו עצמו.
אז זה היה אמור להפריע הרבה יותר למייקל ג'ונסון האגדי.

דה שוט
22/07/2024 12:03:08
Reply to  עגל

אני מדבר על משהו אחר לגמרי – ספורט אינדיבידואלי כמו אתלטיקה זה עולם אישי סיזיפי שדורש אופי מאוד מיוחד. התגנדרות כאן יש לה משמעות שונה מהתגנדרות בספורט קבוצתי. לא בטוח שאני יכול להסביר את עצמי כאן לעומק. זה משהו פסיכולוגי – לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בwwe נראה לי נייקי שולטים וקובעים לשחקנים עם מה לעלות לפרקט צריך למתג.
מה שכן לגבי התגנדרות איש לא הכריח את סמארט לצבוע שיערו לירוק 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

דה שוט צודק תראה את נבחרת איטליה בכדורגל כולם מקוקעים מחומצנים בקושי פס הצליחו לתת.
הגרמני עם השיער הסגול גם היה מצחיק.
במשחקים קבוצתיים זה יותר מזיק.
בwwe הם מחוייבים למותג לשווק את הזבל של נייקי אז מה שמצווים עליהם הם ילבשו אין להם שליטה על זה

דה שוט
22/07/2024 12:06:53

כן, יש מצב שהם גם עושים פרסומת – בכל מקרה זאת הסחת דעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כל הילדים היום מסתובבים עם נעל אחת זוהרת נעל שנייה כחול זוהר הם שיווקו את זה בליגה שנים

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 10:03:17
Reply to  דה שוט

אתה עדיין עם המגפיים של ברוך…

דה שוט
22/07/2024 12:06:04

אולי עם מגפיים טייטום היה מצליח לעשות איזה סל בשני המשחקים הראשונים… ווינק ווינק… לא נורא, למזלו הפסיק עם השטויות בזמן וחזר לכדורסל.

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 13:10:25
Reply to  דה שוט

לא לחינם קיבל את הניק ניים פה אבל מה שחשוב שהוא בן אדם!
זה יותר חשוב משכל לטעמי.

דה שוט
22/07/2024 16:36:33

הוא שחקן אדיר, אם אני צריך לבחור בינו לבין בראון אני משאיר אותו (לא שאתם צריכים, רק בשביל הדיון). אני מאלה שתמיד אמרו שהוא סופרסטאר. בסדרת הגמר לקח לו זמן להתפקס, אבל עדיין היה מהמובילים.

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 5:17:01

זה השחקן שהספרס ויתרו עליו בבחירה 8
https://www.youtube.com/watch?v=u0zNBER0hZg

העדיפו את כריס פול הגמור בקבוצה הצעירה שלנו.
רק תחשבו עליו עולה מהספסל אחרי ג'ונס או משחק לצד וומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח כמו דטרויט נהייתם עושים הכל נכון

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 7:45:50

כמעט כל גארד שיוצא מקנטקי ב10 שנים האחרונות שחקן פנטסטי, הוא נראה בדיוק כמו אחד מהם, שליטה בכדור חדירה קליעה מסירה יש לילד הכל.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
אוהד ס"א
22/07/2024 11:07:47

לוותרעל דליניהאם היה דווקא רציונלי. אם מחליטיפ על. Pg עתידי, אז אין צורך בשניים. הבעיה שהם ויתרו על בחירה 8, ודילגו על קנקט או אידי ואחרים שיעשו אימפקט בליגה.
אם אני מבין נכון יש לספרס המון נכסים ובחירות דראפט והם לא מסוגלים לגרד טרייד

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 11:58:56
Reply to  אוהד ס"א

השאלה הוא או קאסל?

דילינגהאם + נכט וביחד עם וומבי ו-ואסל יש לך 4 מכונות סלים בסגל.
ואנו בהחלט צריכים שחקנים שיכולים לשים את העור בחור.

Last edited 1 month ago by אשך טמיר המקורי
Florida man
Florida man
22/07/2024 5:39:03

אמביד, הליברטון ובוקר לא שייכים לאירוע. הם פשוט לא מתאימים בסט היכולות שלהם, בחוסר ההגנה, מנטליות פריכה וברמת קבלת ההחלטות. החמישייה השנייה הרבה יותר אפקטיבית עם הנמלה,AD , באם וטייטום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

אמביד הובא כי האמריקאים פחדו שישחק מולם אז,דאגו שזה לא יקרה וגם יהיו משחקים שיתן את הטחינה ליד הסל זה היה סוג של ניסיון להבטיח את המדליה

PhillySpecial
22/07/2024 6:32:39

וגם לא חסר שאמביד העלוב בעצמו בחר בארה"ב, כי אמריקני הוא לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

ברור שבחר רצה את הדרך הקלה למה להתאמץ מולם בצרפת

Yosi Berkeley
22/07/2024 15:56:29

אתם יודעים שהוא יותר אמריקאי מצרפתי נכון? ושהוא חי בארה"ב חצי מהחיים שלו…אבל למה לתת לעובדות להפריע…

etayef
etayef
22/07/2024 5:41:26

סטף צודק, צריך הגנה. הוא הולך להוביל את המהלך? הוא לא מסוגל לשמור על גארד ממוצע ביורוליג.
דרום סודאן שיחקו ממש טוב, עם ריווח של המגרש, קלעו שלשות והלכו חזק על הריבאונד. ניצלו את כל החולשות של האמריקאים.
בכל זאת נראה לי שאם הארה"ב תבוא בטירוף היא שווה עוד 15 נקודות.
לברון, פשוט לא יאמן. עוד מעט 40, הכי פיזי במגרש, היה הכי טוב בנבחרת ארה"ב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

שסטטף אומר את זה זה כמו לברון שאומר אומר באנחנו חייבים לתת הגנה הכוונה היא שאחרים ישמרו חזק עבורנו

PhillySpecial
22/07/2024 6:33:25

ללא ספק שבלדבר ולבלבל את המוח זו הנבחרת מספר 1 בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

חחח זה רק ילך ויגבר.
צפה לסיפורי גבורה ומורשת במקרה זכייה

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 8:13:06
Reply to  PhillySpecial

מדויק

etayef
etayef
22/07/2024 7:44:28

לברון לפחות הביא את דיוויס. מי החברים של סטף שיבואו לעזור לו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

דריי יוזעק למקרה חירום חסר צוות הווי ובידור בסגל

gogo
gogo
22/07/2024 6:13:19

תודה על המעורב
קליבלנד עם החתמה מצויינת שומרת על הגרעין הקיים (והפציע).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב קר לא קובע כלום בנבחרת בטח שלא אם לברון עולה או לא עולה או מסיים משחקים. השקץ מנהל אותו לחלוטין

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 6:31:12

יש שמועה כי לאמביד הובטח מקום בחמישייה בתמורה להגעה לנבחרת.
זה מסביר את זה, כי אין שום הסבר אחר לשערורייה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם היו ככ בפאניקה שלא ישחק מולם עם וומבי וגובר שאיזרחו אותו חחח

yaniv
yaniv
22/07/2024 8:42:24

הכי מצחיק שאני בכלל לא בטוח שהצפרפתים היו לוקחים את אמביד.הצרפתים מתים על גובר ומן הסתם וומבי זה באנקר אז מה כבר היו עושים איתו ובכל מקרה הוא היה הורס להם

NBA בדם
22/07/2024 11:18:19

חמישייה, האדרות בתקשורת וליקוקים אין סופיים. ביררתי עם עורך דינו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזה נוראי ומופרך למובלי. סכומים הזויים של חוזי מקס עפים על כל שחקן צעיר ארוך עם דופק שנבחר גבוה. מה מובלי עשה חוץ מלחרבן כל התקפה מזכיר לי את אייטון. הוא היה אכזבה עצומה חוזה מקס,זה הדבר האחרון שהייתי נותן לו שיראה קודם כל אופי ולא ידיים ארוכות.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 7:41:50

אני מסכים איתך, יש יותר מדי פראיירים בליגה שמשלים הרבה יותר מדי על בינוניות ואז נתקעות כמו שארלוט, קליבלנד היא אחת מהם למרות שבניגוד לשארלוט הם יהיו בפלייאוף כמה שנים וילכו לבנייה מחדש.

כמובן שגם ההבטחה למיצטל שיחקה פה תפקיד מרכזי

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
gogo
gogo
22/07/2024 8:35:51

לא מסכים. נכון שמובלי רחוק מהפוטנציאל שלו. הכוכבים לא עומדים בתור לשחק בקליבלנד. הם הצליחו לשמור על הגרעין. קני אטקינסון יוציא מהם יותר.

Berch
22/07/2024 8:17:31

נבחרת ארה"ב איבדה את ההרתעה
🤣

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 10:05:28
Reply to  Berch

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פצצת אטום אחת על נגסקי ויחזירו את ההרתעה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הנצחון שהוא יותר הפסד,עושה טוב לנבחרת,היא שקעה בתרדמה עמוקה.ואז שפכו עליה דלי מים,שמכריח אותה להתעורר.אם מדברים על הרכב,אז דייויס לטעמי יותר טוב בסנטר,הייתי סומך עליו הרבה יותר מאמביד.
הקאבס היו קבוצה בינונית ,ונשארו קבוצה בינונית ,רק שלאחר החוזה של מובלי .זה יעלה להם הרבה יותר.ישעוד קיץ ארוך והקאבס יכולים לתקן.יש להם קו אחורי חדיר מאוד בהגנה,אם הם לא מצליחים למכור את גארלנד,אז אין ברירה שימכרו את מיצל תמורת מחיר טוב במיוחד.אוקורו עדדין לא חתום,מצב הביניים של הקאבס לא מזהיר.
גם מצבי לא מזהיר חייב קפה דחוף.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/07/2024 9:34:51

תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 10:00:48

כל החוזים האלה שהסלטיקס מציעים צריך איזה באנון גדול שישלם אותם…
אולי איזה מאסק או בזוס רוצים להיכנס שותפים בסלטיקס?
לא ברור איך יעמדו בכל הקנסות שתשית עליהם האין BA?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בזמן שמאסק יקנה קבןצת wwe הם יהפכו לרובוטים שחקני עבר עם בינה מלאכותית וגוף רובוטי שיש להם מפעילים.
ראיתי לפני כמה ימים עם הילדים את הסרט עם יו גקמן שיש מתאגרפים רובוטים משוכללים כי אנשים מאסו באיגרוף שהיה משעמם ורצו אקשיון.
זה בהחלט נשמע לי הגיוני שהwwe יקים ליגת מותג רובוטים ושם מאסק ובזוס ישלטו.
מעניין אם הרובוט יוכל לצעוק אייי ולזרוק ראש או שיהיו חוקי למביר ובדרך לדאנק יערפו את הראש לרובוט😄

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 11:45:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רק זה חסר לנו שהבינה והרובוט יקחו את מקומנו.
לרובוטים? חוקי למבייר בריבוע, רוצים המון שמן על הפרקט…

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 10:28:05

הלילה ב-22:00 משחק אימון אחרון נגד הגרמנים.
הגרמנים נראו טוב במשחקי ההכנה ומגיעים אחרי שקרעו את יפן.
שידור חי ביוטיוב:
https://www.youtube.com/watch?v=93OyX1OtN88

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 11:56:35

אוסטרליה ניצחה את צרפת במשחק צמוד באימון האחרון שלהם.
מילס בהופעת וינטג' וגם גידי היה מצוין ואפילו קלע 4-8 לשלוש! (למי שהשווה אותו לסימונס).
וומבי עדיין חושב שהוא גארד וזרק 10 שלשות (קלע 3).
לדעתי זו שערורייה ששחקן בגובה 7-4 לא מנצל את הגובה שלו לסלים קלים.
https://www.youtube.com/watch?v=kstJ0qkQw0M

NBA בדם
22/07/2024 12:03:16

נמאס מכל הגבוהים המוכשרים שמתאהבים בזריקות מבחוץ. כנסו לסל ותביאו נקודות בטוחות.
תראו את יוקיץ', לוקח זריקות מבחוץ רק שממש חופשי, הוא יודע שהפיזיות שלו מביאה נקודות קלות בלי משחקים מיותרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת אבל הם צריכים waaw זה לא סקסי לקלוע הוקשוט אבל אם אתה 2.24 מעביר בין הרגליים ודופק שלשה בסטפבק זה סקסי גורם להרטיב ואז קל למכור waaw זה שווה יותר כסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטרליה באותו בית עם קנדה ויוון….וספרד….

NBA בדם
22/07/2024 12:34:33

אש ותימרות עשן הבית הזה.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
אור
אור
22/07/2024 13:30:08

תכננו את הבית הזה בקפידה בשביל קליר פאת ללברון כולל לשלוח את ספרד ויוון למשחקי ההזדמנות האחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל מיני מומחים יחרטטו לך שהוא לא נכנס לצבע כדי להאריך קריירה לונגביטי ולא להיפצע זה כמו הלואד 🤣🤣🤣
שגופו לא יציב וכל מיני חרטוטים שקל למכור לאנשים כאילו יש היגיון מאחורי השטויות שלהם כמו שאמביד נופל ואפליפטי עקב המלצות רופאיו 😁

birdman
birdman
22/07/2024 12:54:25

בראד סטיבנס מאוהב בקבוצה שהוא חיבר ואולי הוא סתם מאוהב בעצמו. במקום לחפש איפה אפשר לשפר, אולי איזה פרי אייג׳נט ייתן יתרון על איזשהו שחקן קיים, אולי טרייד; סטיבנס החזיר את כל הסגל משנה שעברה, חוזים חדשים לסם האוזר, נימיאס קטה, אקסבייר טילמן, לוק קורנט אפילו השחקנים על חוזה דו-כיווני חוזרים.

גיא הירוק
22/07/2024 12:58:15
Reply to  birdman

בוסטון יכולה להביא שחקן חופשי במינימום בלבד. אין להם איך להתחזק, אילו טרייד קשה להוציא לפועל בגלל מצבם ביחס לסינרי תקרת השכר.
שאפו ענק לבעל הבית בבוסטון על כך שפתח את הכיסים והוא מאפשר שימור הסגל הקיים למרות עלויות פסיכיות.
זה לא מובן מעליו, עיין ערך דנבר נאגטס.

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 13:12:39

כנראה שגם יש לו קונה בכיס בנוסף לשותף שרוצה לקנות עוד כמה אחוזים.

birdman
birdman
22/07/2024 13:48:56

אבל יש כסף להקפיץ את החוזה של האוזר מ- 2 מיל׳ למעל 10. מבין הנגרים שהזכרתי לעיל, אפשר למצוא (לחפש בטח!) שידרוג גם בשכר נמוך.
מה שבטוח בחדר ההלבשה יהיו כמה חתולים שמנים מאד-מאד מרוצים.
ד״ר רזי צודק, בעל הבית מוכר את הקבוצה, מה איכפת לו לפזר חוזים?

גיא הירוק
22/07/2024 14:05:54
Reply to  birdman

יש כסף בשביל האוזר בגלל זכויות בירד. הם יכולים לתת להאוזר 10 מיליון אבל לא סנט יותר המינימום עבור כל שחקן חופשי שהוא.
בעל הבית מוכר את הקבוצה, אבל זה ייקח זמן. את החשבון הקרוב הוא משלם.

birdman
birdman
22/07/2024 15:17:18

הנגרים שהזכרתי למעלה סיימו חוזה והיו שחקנים חופשיים, היה אפשר להחתים אחרים במקומם: טיוס ג׳ונס, לוק קנארד, מרקל פולץ, פרשס אצ׳יאוה, אייזק אוקורו, גורדון הייווארד, טיילן הואטון טאקר, לוני ווקר, צ׳די אוסמן, פטריק בברלי וכו׳

גיא הירוק
22/07/2024 15:43:08
Reply to  birdman

שוב, ניתן לתת להם הצעה של מינימום בלבד. האוזר קיבל את החוזה שלו בגלל זכויות בירד.
טיוס ג'ונס לא יגיע תמורת מינימום.

birdman
birdman
22/07/2024 15:48:49

הצעת מינימום עדיפה על לשבת בבית. סטיבנס לא חיפש איך לשפר את הקבוצה.

גיא הירוק
22/07/2024 16:25:26
Reply to  birdman

במקום מי?
איזה שחקן יסכים להגיע עבור מינימום והוא עדיף על שחקן אחר בסגל?
נגיד, ג'ונס. באמת אחלה שחקן, והוא עדיין זמין.
אתה חושב שהוא יסכים לקחת מבוסטון מינימום בשביל להיות רכז שלישי?
כן, יש מקרים בהם שחקנים טובים לקחו חוזים סופר נמוכים,
לדוגמה מונק במדי הלייקרס.
אלו מקרים המתרחשים כאשר הסיטואציה בקבוצה מאפשר לשחקן פוטנציאל דקות משחק לשיפור מעמדו (שוב, ע"ע מונק)

k_700 the original
k_700 the original
22/07/2024 14:59:18
Reply to  birdman

אני אוהב את הבחירה של בוסטון.
שינרמן שחקן יחסית מוכן, קלעי מצוין.
לא אתלטי אבל מסוג השחקנים שיודעים לשים כדור בסל כשהם מקבלים מבטים טובים.

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 17:29:15

חזרת בדיוק בעונה הנכונה! יש כמה מקקים שהתחילו לצחוק על ה K300 צריכים פה שידרוג.
וכן מה שאמרת על שינרמן בול בפוני.

Drexler
Drexler
22/07/2024 15:35:01
Reply to  birdman

לא מסכים, מכמה סיבות:
1. בגלל התקרת שכר יכלו להביא רק שחקני מינימום ובוסטון לא מביאים כל שחקן מינימום או וטרן , צריך מישהו שידע לתת הגנה ויתאים לסגנון אין המון כאלה.
2. לא החזקתי מהאוזר עד הפלייאוף אבל שם הוא היה חשוב , הוא יודע לתת הגנה והוא קלעי שלשות מצוין על אוטומט, זה דבר חשוב שיהיה בסגל. אני זוכר את הסדרה ב 2020 מול מיאמי ואיך שרובינסון וטיילר הירו עשו את ההבדל. שנה שעברה איבדת את סמארט וברוגדון ומי שהחליפו אותם בפועל היו הולידיי הנהדר והאוזר שנתן יותר השנה מברוגדון הפציע בפלייאוף של שנה שעברה .לכן כשחקן שביעי ברוטציה הוא שווה את השכר.
3. תחת חוזה ה cba החדש אם אתה מעל האפרון השני (מעל 190 מיליון ) אתה יכול לעשות רק טריידים אחד על אחד , לכן שחקנים משלימים בקבוצות שמשלמות הרבה כמו רויס אוניל בפיניקס מקבלים בוכטות , בנוסף לכך שקשה מאוד לקבוצות כאלו למלא את הסגל עם החוקים החדשים .כל שחקן משלים הופך למלך.
4. Worst case scenario יעשו על האוזר טרייד תמורת שחקן משלים אחר באותו שכר. הם בחרו כמה קלעים בדראפט אולי כדי להחליף אותו בעתיד.
מה שכן סטיבנס יכל לחתור להביא עוד סנטר להגן על הטבעת כשפרוזינגיס חסר אבל הוא כנראה מאמין בקורנט (שחקן חלש, סביר לעונה הסדירה) ונימיאס קטה שאני מקווה שיתן יותר השנה.
אבל סה"כ סטיבנס סגר קיץ מצוין הוא הצליח לסגור חוזים לחמישייה והשאיר את הספסל האלטרנטיבה הייתה לאבד את השחקנים האלה כמו שדנבר איבדו את קולדוול פופ.

Last edited 1 month ago by Drexler
גיא הירוק
22/07/2024 15:45:20
Reply to  Drexler

בדיוק. זה לא רק "האם הוא שווה את הכסף" זה גם "כמה גמישות זה מאפשר להמשך". והתשובה היא, הרבה.

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 17:33:25
Reply to  Drexler

בול בפוני
סטיבנס ממצב עצמו כGM הכי טוב בליגה.
שכחת שיש גם הורפורד חוץ מקורנט וקווטה.

birdman
birdman
22/07/2024 17:59:40
Reply to  Drexler

לוק קורנט היה איום. כשהוא דרך בפלייאוף על הפרקט היתה מפולת הפלוס/מינוס שלו היה קטסטרופלי, וקטה גרוע ממנו, אותו אפילו לא העלו למגרש.

birdman
birdman
22/07/2024 23:33:12
Reply to  birdman

נ.ב. קורנט היה כל כך גרוע שכאשר פורזינגיס היה פצוע, בוסטון העדיפו להסיט את טייטום לסנטר, רק לא קורנט.

Drexler
Drexler
23/07/2024 2:04:32
Reply to  birdman

מסכים איתך שקורנט שחקן חלש ,קטה צעיר ועשה משחקים טובים בליגת קיץ אם זה שווה משהו, יש את הורפורד להחליף את פרוזינגיס ואולי טילמן אבל הם לא rim protectors ,הם יותר pf ים .הייתי מוכן שיביאו איזה דניאל תייס או פלאמלי אבל זה לא קרה, המזל שאין הרבה סנטרים בימינו שאי אפשר לנצח עם שיטת משחק נכונה , בסדרה מול קליבלנד כל פעם שמובלי קיבל את קורנט הוא עשה סלים קלים אבל מול הורפורד שמבוגר ממנו בהרבה הוא התקשה והוא עוד אמר להיות גבוה מבטיח אז בימינו אפשר להסתדר בלי סנטר , השאלה מה יקרה מול יאניס כשפרוזינגיס פצוע , אם זה יגיע לשם.

אור
אור
22/07/2024 12:57:26

זה לא נראה טוב אבל אנשים פה מגזימים לגמרי כאילו אם זה היה באולימפיאדה ולא משחק אימון שהם לא הכי רציניים ומנסים כל מיני דברים זו הייתה התוצאה

גיא הירוק
22/07/2024 13:02:44
Reply to  אור

הופס, כן?
פרופורציות זה אף פעם לא היה החלק החזק של קהילה זו…

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 13:13:29

בשביל מה? זה בידור!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/07/2024 14:12:20

לחם שעשועים

Yp
Yp
22/07/2024 12:58:36

צהריים טובים לכולם ושוב תודה למנחם על מעורב משובח
1.ראיתי את כל משחקי ההכנה של צרפת , ובהנחה שהם התיחסו בכנות למשחקים האלו , הם ממש מאכזבבים . פורניה שהיה הסקורר הראשי והגו טו גאי שלהם בקושי משחק , וזה מורגש היטב בהצקפה האנמית שלהם
2.וומבי מזכיר מאד במבנה הגוף וסגנון המשחק את ראלף סמפסון האגדי . ראלף היה אמור להיות היורש של קארים , בפועל הוא היה פאואר בגובה 223 ליד האקים הסנטר . מאחל לוומבי קריירה יותר ארוכה מאשר זו של ראלף , אבל ראלף בשיאו היה אחד הטובים בליגה .
3.לגבי הנבחרת האמריקאית , יש התעלמות מוחלטת מזה שהשחקן פיבא הכי טוב שלהם , מי שאמור ליצר נקודות כשהתקפה נתקעת , עדיין לא שיחק דקה בהכנה , ולי בכלל לא ברור אם ישחק בכלל בטורניר ובאיזה כושר . החסרון שלו מתבטא גם בהרבה פרמטרים אחרים חוץ מנקודות . אני מזמין את ידידנו סמיילי להביא את הנתונים הסטיסטיים של דוראנט בטורנירים של פיבא כדי לבין עד כמה החסרון משמעותי .

Smiley
23/07/2024 2:26:34
Reply to  Yp

לא צריך נתונים אלא פשוט להיזכר איך דוראנט שלט בכל טורניר בו שיחק עם הנבחרת האמריקאית

Jonathan
22/07/2024 13:13:44

מדהים כמה הפערים הצטמצמו.
גם הMVP בNBA כבר מזמן לא הולך לאמריקאים (טוב, ג'ואל אמביד אמריקאי עשיו אבל 2 יאני ו-3 יוקיץ') ומשחק קבוצתי וציות למאמן זה מזמן לא משהו שהם נחשבים למצטיינים בו. אז בהחלט יש כאן נקודות תורפה רציניות.
לדרים טים הראשונה היו גם פינישרים יותר טובים… יענו שחקנים שיודעים מה לעשות בלי הכדור היחיד על המגרש כשמישהו אחר מחזיק בו. חלק מהכוכבים האמריקאים (אגב גם כוכבים שמשחקים אצל האמריקאים, דוגמת לוקה) לא מרגישים כמומחים הגדולים בעולם בתחום הזה.
.
עוד דבר: כשמסתמכים על קליעה מרחוק כמו בNBA יהיו לפעמים ימים ממש גרועים. זה מסוכן בטורנירים שבהם אם מפסידים 1 נופלים…

גיא הירוק
22/07/2024 13:14:09

ג'וש גידי.
במדי הנבחרת, הוא משחק עם כל כך הרבה ביטחון (לפעמים יותר מדי, כמה איבודים מיותרים). זו יכולת שקשה למצוא אצל הרבה כדורסלנים, היכולת ליצור מצב לאחרים גם כאשר הכל תקוע.
אני מקווה בשבילו ששיקגו תצא גם היא מנצחת מהטרייד עבורו.

פאטי מילס. איזה שחקן אדיר. בכל פעם השעון נגמר הוא היה שם עם עוד סל קלאצ', תענוג!

השרוך הצרפתי וואבניימה.
כמות הכישרון שיש לילד, זה מטורף.
עכשיו חסר ניסיון (בעייתיות בבחירת זריקות),
וצריך גם מנה הגונה של טפו, טפו, טפו בריאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 15:59:21

קשה לי לראות מה שיקגו תעשה עם גידי, לא משנה כמה הילד יכול למסור הוא לא מסוגל לבצע את הפעולה החשובה במשחק ולקבור את העור, הבעיה אפילו גדולה יותר שמדובר בגארד שחייב את הכדור ביד .

ההגנה של דאלאס השאירה אותו חופשי פעם אחר פעם והוא לא יכל לעשות כלום, הזכיר מאוד את המקרה של סימונס.

צריך סיטואציות ספציפיות מאוד כדי להחביא חיסרון כזה כמו גולדן סטייט וגרין, הבעיה שלשיקגו אין את קרי וקלי ולהבדיל אז מגרין של העשור הוא גם לא שחקן הגנה מצויין .

גיא הירוק
22/07/2024 16:05:15

סימונס?
מתי הוא סיים משחק עם 8 ניסיונות קליעה משלוש?
(קלע מהן 4 במשחק מול צרפת)
גידי רחוק מלהיות קלע גדול,
אבל אין לו פחד מניסיון קליעה.

NBA בדם
22/07/2024 17:25:50

+10

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 17:36:01
Reply to  NBA בדם

+1966

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 19:52:17

סימונס לא זורק, זה לא קולע, כרגע שהוא זורק מ3 הוא מזיק לקבוצה. משחק ספציפי או סדרה כמו מול ניו אורלינס שהתפלק לו לא מייצג כלום.

בסוף העובדה הפשוטה היא שגידי קולע באחוזים עלובים מ3, וזה אחרי שהוא עובד עם מאמן הקליעה הטוב בענף מתחילת הקריירה.

עכשיו באוקלהומה הוא שיחק עם שחקן בקליאבר MVP, ההתמקדות של ההגנות בSGA סידרה לו המון מבטים פנויים , בשיקגו לא יהיה לו את אותו הבנפיט.

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
22/07/2024 16:48:37

אין קשר לסימונס.
קודם כל הוא זורק.
דבר שני הוא מסוגל לקלוע (משתפר).
דבר שלישי הוא בולר רציני בעל חוסן מנטלי גבוה מאוד, בניגוד לנרקיסיסט המגוחך.

NBA בדם
22/07/2024 17:25:36

+10

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 19:54:49

סימונס לא זורק, זה לא קולע, כרגע שהוא זורק מ3 הוא מזיק לקבוצה. משחק ספציפי או סדרה כמו מול ניו אורלינס שהתפלק לו לא מייצג כלום.

בסוף העובדה הפשוטה היא שגידי קולע באחוזים עלובים מ3, וזה אחרי שהוא עובד עם מאמן הקליעה הטוב בענף מתחילת הקריירה.

עכשיו באוקלהומה הוא שיחק עם שחקן בקליאבר MVP, ההתמקדות של ההגנות בSGA סידרה לו המון מבטים פנויים , בשיקגו לא יהיה לו את אותו הבנפיט

NBA בדם
22/07/2024 20:18:55

הקליעה שלו לא טובה וזה בהחלט מוריד מערכו המון, אבל לפחות הוא לא מפחד לזרוק וזה חשוב (די דומה לראס בקטע הזה).
להגיד שהוא ייצא שחקן טוב אני בספק גדול כי הוא בנוסף שחקן סופר איטי, אבל באוקייסי הוא לא יכל לשחק ליד שיי (שמחזיק בכדור), כי הוא צריך להיות בתפקיד הפוינט גארד שהכדור אצלו בידיים וזה שמנהל את ההתקפות.

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 20:52:58

אחוזים משלוש לפי עונות:
1 – 26.3
2 – 32.5
3 – 33.7

יש מגמה ברורה של שיפור
וזה לא הנשק העיקרי שלו.

סימונס הוא לא, בכל אספקט.

הבנאדם מוביל את נבחרת אוסטרליה, ואתמול קלע 4-8 לשלוש.
סימונס מעולם לא העז להתייצב בכלל בנבחרת אוסטרליה מחשש לפאדיחות (שאכן היו קורות).

ברוך רובין
ברוך רובין
22/07/2024 22:17:30

לא יודע אשך, את העונה הראשונה אני בכלל לא מחשיב באותה תקופה פרסטי הוריד לספסל/הטריד כל מה שחם.

בסוף מדובר על שחקן בלי קליעה משום טווח למרות הגודל שלו הוא מסיים רע בצבע, אני לא רואה יותר מדי פוטנציאל אצלו

thetroll
thetroll
22/07/2024 22:24:20

ברוך לפעמים אתה פולט שטויות בקצב כזה מסחרר שקשה לעקוב אחריהן. מה שהיה חריג השנה באוקלוהומה זו אוקלהומה עצמה ולא ג'וש גידי. זו קבוצה שהתפתחה הרבה יותר מהר מהטיים ליין הצפוי שלה. קבוצה שחלק גדול מהשחקנים המובילים שלה למעט שרגא נמצאים על חוזי רוקי עדין. קבוצה כזו לא אמורה לסיים את המערב ראשונה ובטח שלא להגיע לגמר המערב. יצא שבאופן מקרי רוב השחקנים בקבוצה התפתחו בקצב מהיר מאוד ושיחקו כמו וטרנים עם הרבה נסיון. זה החריג. אפילו פרסטי עצמו אמר שלא ציפה לכזאת התפתחות מהירה ולכן לא שם את היד בכיס והביא עוד חוזה מקס טוב. על רקע החריג הזה גידי שפשוט מתפתח בקצב נורמלי בלט בחולשה שלו. תוסיף לזה את זה שלפרסטי יש עוד מליון בחירות אז אם מישהו לא מתאים לו הוא יכול להעיף בלי לחשוב יותר מידי ותוסיף את השנה הנוראית ברמה האישית שגידי עבר עם כל ההאשמות על אונס הקטינה והדבר היחיד שהציל אותו היה זה שעמדה לצידו נגד הוריה + את ההכפשות שעבר ברשתות החברתיות – בחור צעיר לא אמור להיות מסוגל להתמודד עם כזו מסה של גועל נפש ותבין מה קרה איתו. גידי הוא שחקן מצוין יש במשחק שלו דברים נדירים. השנה הזאת יכול להיות שתכריע אותו והוא לא יממש את הפוטנציאל אבל דוקא שינוי האוירה התרחקות מאוקלוהומה ומעבר לקבוצה פחות לחוצה כמו שיקגו יכולות לעשות לו טוב. אין חותמת פה כי מה שהוא עבר השנה זה גיהנום כמעט מושלם ויכול להיות שזה ישפיע עליו גם בטווח הארוך אבל אם ימצא כוחות הוא יכול להיות בסוף שחקן משמעותי בליגה. נא לא לפסול את הילד המוכשר הזה מהר מידי.

אור
אור
23/07/2024 0:19:26
Reply to  thetroll

לא יודע אם לפסול אבל יש גבול לכמות הצעירים שהתאנדר יוכלו לתת להם חוזה גדול בעתיד הקרוב, גידי היה הבחירה הקלה

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 1:18:50
Reply to  thetroll

שוב התחלת לכתוב שטויות לא מבוססות?

אוקלהומה עשתה קפיצה הדרגתית במשך שלוש שנים, לא חסר קבוצות שעברו בדרך דומה, אם זה מינסוטה, בוסטון פילדלפיה אוקלהומה של העשור הקודם… דרך אגב איזה שחקן מקס הוא היה מביא ?

תראה לי בבקשה איפה פרסטי אמר דבר כזה, פרסטי אמר באופן ברור עונה קודמת שזה שנת הפיתוח האחרונה.

איזה קפיצת מדרגה גידי עשה בדיוק מעונה שעברה איזה פיתוח אתה רואה? זה עדיין אותו גארד גבוה ואיטי שלא מסוגל לקבור את העור ביעילות משום נקודה על הפארקט.

אף אחד לא התייחס ברצינות ״לאונס״ של גידי מדובר על שחקן צעיר שיוצא עם חברה שלו כמה שנים, בטח ובטח לא מדובר על שחקן בקאליבר גבוה כמו לברון קובי…

The Oak
The Oak
22/07/2024 15:54:30

חשבו שזה האול סטאר עם קליר פאת'. אולי יתאפסו על עצמם…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/07/2024 20:54:33

WTF
מה זה הקקי הזה?

המשגיח
22/07/2024 20:02:52

תודה רבה דוק!

דוקטור רזי הופמן
22/07/2024 20:49:04
Reply to  thejanitor

יבנה, יבנה, יבנה המקדש…
לא כל יום שבת!
והעיקר שהנפיל גם נפל, הפאתטי הזה.

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
אשך טמיר המקורי
22/07/2024 20:54:17
Reply to  thejanitor

איזה אשפה מהלכת האיש הזה.
לא בענף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/07/2024 21:28:58
Reply to  thejanitor

🤢🤢🤢
גוט מיי אס,
חייב להיות טיפש מוחלט ואטום.
הרי צוחקים עליו מפה לקטמנדו

אשך טמיר המקורי
22/07/2024 21:26:13

יוון לא טובים

trusttheprocess
trusttheprocess
22/07/2024 22:56:30

אמביד משתלט על הענינים והמשחק

NBA בדם
22/07/2024 23:24:47

בוקר פשוט נזק מהלך
אסור לו לראות פארקט

trusttheprocess
trusttheprocess
22/07/2024 23:29:08

ההגנה של לברון קרי ובוקר זה פשוט בזיון
כל גארד של גרמניה עובר אותם בלי בעיה בדרך לסל
ועכשיו טאטום ודיוויס לא מסוגלים לעשות סל ולא שומרים

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
Klay Thompson
Klay Thompson
22/07/2024 23:36:02

גרמניה משחקים באותה שיטת משחק של ארה"ב ורצים בכל הזדמנות. זה נראה שהם הצליחו לערער את הנבחרת האמריקאית.

דה שוט
22/07/2024 23:44:03

וויי וויי כולם מגרזנים

NBA בדם
22/07/2024 23:45:03

גרמניה נהדרים

NBA בדם
22/07/2024 23:45:36

ארה"ב צריכים לעשות הגומל במידה וצולחים את הטורניר ללא תקלות.

דה שוט
22/07/2024 23:48:11

חחחח בוקר זורק ראש גם ביורופ גדול…

NBA בדם
22/07/2024 23:49:46
Reply to  דה שוט

בגלגול הקודם הוא היה ראשן

NBA בדם
22/07/2024 23:50:27

סטף עם החטאות לא אופייניות

NBA בדם
22/07/2024 23:52:43

שרודר בnba שחקן ספסל חביב
מכל מקום אחר הgoat

דה שוט
22/07/2024 23:53:59

רונאלדו לא משחרר את הכדור

Klay Thompson
Klay Thompson
22/07/2024 23:54:20

אמביד כבר מזמן לא משחק כסנטר הוא בטוח שהוא משחק בעמדה 2/3.

NBA בדם
23/07/2024 0:00:15
Reply to  Klay Thompson

רך כמו חמאה.

דה שוט
22/07/2024 23:56:37

מה שכן שמאליות תמיד היו לו. הכריע עכשיו את המשחק הגרמנים מפחדים ממנו אבל תאכלס סחטיין עליו. בכל מקום

NBA בדם
22/07/2024 23:57:57

סופרמן כמעט בגיל 40 שוב מציל את הנבחרת (לעת עתה), ריבאונדים, חדירות, סחיטת עבירה.
לא מספיק הוא סוחב את הלייקרס האפסים, הוא סוחב את הנבחרת חסרת האופי הזאת.

דה שוט
23/07/2024 0:02:35
Reply to  NBA בדם

היום כן

NBA בדם
23/07/2024 0:03:45
Reply to  דה שוט

ומול סודן?

Klay Thompson
Klay Thompson
22/07/2024 23:58:49

גרמניה עברו לבידודים. חבל:/

NBA בדם
22/07/2024 23:59:14

סטף היום לא איתנו

thetroll
thetroll
22/07/2024 23:59:34

אדוארדס לא עשה פעולה חיובית אחת . משחק נוראי שלו.

Klay Thompson
Klay Thompson
23/07/2024 0:00:02

לברון ענק

NBA בדם
23/07/2024 0:01:22

לברווווון

Klay Thompson
Klay Thompson
23/07/2024 0:01:32

לברון יכל לקרוע את ים סוף עם יד שמאל

דה שוט
23/07/2024 0:02:04

אל בי ג׳יי הכניס את גרמניה לסל. חוץ ממנו כל האמריקאים עושים המכנסיים

NBA בדם
23/07/2024 0:03:00

לברון הגואאאאטטטטט🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

דה שוט
23/07/2024 0:08:59
Reply to  NBA בדם

חחחחחח גדול

NBA בדם
23/07/2024 0:17:46
Reply to  דה שוט

בגיל הזה מייקל חילטר בווש.
לברון מציל את הנבחרת פעמיים מבושה וכלימה.

NBA בדם
23/07/2024 0:04:39

לא יאומן, נבחרת של כוכבים גדולים ומליונים בכיסים צריכה קשיש בן 200 שיציל אותה משחק אחר משחק.

דה שוט
23/07/2024 0:08:28
Reply to  NBA בדם

צודק. זה תמיד היה קיידי. הם כולם נחנקים בקלאץ

Klay Thompson
Klay Thompson
23/07/2024 0:07:10

זה היה אצל גרמניה, לקראת הסוף הם היו חייבים להאט את הקצב.

TRIP
TRIP
23/07/2024 0:10:53

גרמניה היו צריכים לנצח את זה. אסור שהכדור היה אצל לברון בקלאצ הנבחרות צריכות לדעת

TRIP
TRIP
23/07/2024 0:11:43

השאירו אותו פנוי מחוץ לקשת. ונתנו לו את שרודר על אי בודד

NBA בדם
23/07/2024 0:13:38

טייטום זכה באליפות אז אנשים שוכחים שהוא שחקן לוזר באופיו שנחנק שבמאני שקשה. עם הסגל בבוסטון אי אפשר היה לראות את הקושי, כי הם לא הגיעו למצב כזה בכלל השנה.
עכשיו שצריך אותו, הוא רק מחרב. זה כולל גם את בוקר, אבל לפחות הוא לא אלוף שאנשים מתלהבים ממנו סתם.
פשוט עצוב שזה דור הביניים של ארה"ב, אומת הכדורסל.

דה שוט
23/07/2024 0:24:55
Reply to  NBA בדם

הם נחנקים כי לא נותנים להם להוביל. קיידי תמיד היה שם ועכשיו לברון תקוע להם. הם כבר מתים שהזקנים יעזבו והנבחרת תעבור אליהם – וזה כולל גם את סטיב קר.
נבחרת היום של טייטום אדוארדס אמביד הולידיי ודיוויס הייתה מנגבת עם הגרמנים את הפרקט. הזקנים מאיטים ומכבידים, הכל כבד, דרמטי, חסר שמחת חיים
ותוסיף שם גם את בראון וברונסון

Last edited 1 month ago by דה שוט
NBA בדם
23/07/2024 0:32:58
Reply to  דה שוט

תירוצים ברמה נמוכה. מי שטוב, בולט בכל מצב, בטח בקבוצה עתירת כישרון שאי אפשר לעזוב אף שחקן.

NBA בדם
23/07/2024 0:36:37
Reply to  דה שוט

אתה שוכח שטייטום משחק בחמישייה השנייה, וסטיב קר משתדל לא לערבב חמישיות, כך שיוצא שלברון פחות משחק עם טייטום.

thetroll
thetroll
23/07/2024 0:32:15
Reply to  NBA בדם

לא מסכים איתך. לברון – וכל הכבוד לו על זה שמשחק בגיל הזה – תכלס גמור. כבד כמו טנק לא נשאר כלום מחן הנעורים שלו סתם אחד שמושך את הקריירה בלי סוף. מקבל ריספקט מיתר השחקנים גם מהיריבה אבל תכלס הוא כבר לא חוויה נעימה לצפיה. כל האסטטיקה במשחק שלו נעלמה. החברה הצעירים צריכים לקבל את המושכות והם טובים. סטף דרך אגב – עדין בעניניםת

Last edited 1 month ago by thetroll
NBA בדם
23/07/2024 0:35:41
Reply to  thetroll

קשה להחליף נרטיב. אני מבין.

דה שוט
23/07/2024 0:46:45
Reply to  thetroll

אני מסכים

trusttheprocess
trusttheprocess
23/07/2024 0:23:10

לברון ואמביד היו השחקנים הכי טובים על המגרש

thetroll
thetroll
23/07/2024 0:30:07

היום ראיתי את לברון אחרי הרבה זמן. הוא נראה כבד. זהו . הוא גמור. הגיע הזמן לפרוש. איטי כבד מבוגר. לא נעים לראות אותו ככה. שישאיר כבר את המשחק לילדים.

דה שוט
23/07/2024 0:30:56
Reply to  thetroll

לגמרי

NBA בדם
23/07/2024 0:34:46
Reply to  thetroll

פחחחחח
20 נק" 6 ריב', 4 אס'. 11 נק' ברבע האחרון. משחק שני רצוף שהציל את התחת של הנבחרת חסרת האופי הזאת.

דה שוט
23/07/2024 0:41:31
Reply to  NBA בדם

בלעדיו היה עדיף להם

NBA בדם
23/07/2024 0:45:55
Reply to  דה שוט

בבקשה, שיקלעו, שיעשו פעולות מנצחות ולברון ייתן להם לנהל את ההצגה. אף אחד לא פגע, אז הוא היה חייב לקחת על עצמו שוב.
הוא אמר עוד הרבה לפני מחנה האימונים שהוא יגיע לקטוף כמה ריבאונדים ושהאחרים יעשו את העבודה. הוא לא תיאר לעצמו שהוא ייצטרך לסחוב אותם.

דה שוט
23/07/2024 0:48:13
Reply to  NBA בדם

אז אמר – אצלו הוא תמיד חייב להיות ״הסיפור״. האולימפיאדה והמדליה זה משני

Last edited 1 month ago by דה שוט
NBA בדם
23/07/2024 0:55:03
Reply to  דה שוט

יצא "שוב" שהוא גם הסיפור וגם השחקן החשוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 1:30:06
Reply to  thetroll

היה הכי טוב על הפרקט בפער, לברון מול דנבר 27.8 נקודות 56% מהשדה 38.5% מ3 62% אחוז אפקטיבי 8.8 אסיסטים.

הוא עדיין אולסטאר מצויין גם אם לא השחקן הטוב בעולם כמו בעשור לפני

דה שוט
23/07/2024 0:30:31

לברון ניצח היום אבל זה לא כדורסל בריא, זה גריט אנד גריינד של וטרן חזק ומוכשר שאף אחד לא באמת רוצה להתעמת איתו. גם לא מהקבוצה שלו – שמסתכלים עליו מחזיק בכדור כל ההתקפה ועושה פיק-נ'רולים עם עצמו.
בכדורגל הרגו את רונאלדו, כאן זה אחרת, לא נעים להם.
"מנדלבאום מנדלבאום מנדלבאום"

NBA בדם
23/07/2024 0:35:14
Reply to  דה שוט

לעומת רונאלדו, לברון מביא ניצחונות ועוד במאני.

דה שוט
23/07/2024 0:42:14
Reply to  NBA בדם

שש עונות במערב – אליפות אחת עם כוכבית. לא מביא יותר מדי

Last edited 1 month ago by דה שוט
NBA בדם
23/07/2024 0:52:48
Reply to  דה שוט

טיעון לא רציני.
קארים המפלצת (לפני מגי'ק) אליפות אחת ב10 שנים
קארים המתבגר עם מגי'ק בשנים 32-41 (10 שנים ), 4 אליפויות.
שחקן מצויין ככל שיהיה, חייב עזרה.

דה שוט
23/07/2024 1:15:16
Reply to  NBA בדם

יש קצת דמגוגיה, מודה, אבל הפער בין מה שעשה בשני החופים קצת מוגזם. לא משנה, נפרגן לו, למרות שאני חושב כמו הטרול – שהגיע הזמן שישחרר

NBA בדם
23/07/2024 1:21:07
Reply to  דה שוט

די הרבה דמגוגיה. לשפוט שחקן מעבר לשיא לא שקול לשחקן בשיאו.
אני לא יודע, משחק שני שהוא מציל את הנבחרת ורק תלונות.
אני מבין שזה לא מסתדר עם הנרטיב שהוא נהדר במאני טיים, אבל זו המציאות ידידי

Guy d
Guy d
23/07/2024 1:14:42
Reply to  דה שוט

אחת יותר ממה ג'ורדן הביא במערב

דה שוט
23/07/2024 2:20:06
Reply to  Guy d

תשובה טובה
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 1:25:06
Reply to  דה שוט

דה שוט לא סיימנו עם השטויות ? לברון הגיע למערב בן 34. עדיין שחקן מצויין גם אם לא הסופרמן שהיה בשיאו.

דרך אגב התאוריה של שמעון ושלך קורסות בזו אחר זו, לברון מצויין גם במשחק האירופי…

מי שסובל נורא מהפיזיות זה בוקר

NBA בדם
23/07/2024 1:28:26

לברון נהדר במשחק האירופי, בקלאץ'. כל התיאוריות קורסות ולא מהיום.
אתה לא יכול להציל אותם, זה כמו לבקש מגופה שתתחיל לרקוד

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 1:31:57
Reply to  NBA בדם

הקטע הכי מצחיק שהוא היה מצויין גם פעם קודמת. הוא היה פנטסטי גם בסדרה מול דנבר.

זה לא הסופרמן הבלתי עציר שהיה אבל עדיין מדהים. לברון היה הכי טוב היום מצחיק שמאשימים אותו.

https://youtu.be/vrLD6BE8sJs?si=dRxxRlnV-dmKvmsu

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
NBA בדם
23/07/2024 1:34:38

גם אם יקלע 40 נק', 15 ריב' ו15 אס' בגמר הם יגידו אותו הדבר.
נכנס בהם דיבוק.

דה שוט
23/07/2024 2:19:30
Reply to  NBA בדם

כמה איירבולים חברים, אפרט מחר.

NBA בדם
23/07/2024 2:22:11
Reply to  דה שוט

תלך לישון, אתה לא מפוקס

דה שוט
23/07/2024 7:49:49
Reply to  NBA בדם

חחחחח מצויין 😀

דה שוט
23/07/2024 2:21:13
Reply to  NBA בדם

ניצח את דרום סודן בקלאץ' במשחק אימון!!! איזה ווינר!!!!

NBA בדם
23/07/2024 2:23:50
Reply to  דה שוט

הם מתייחסים גם למשחקים האלה ברצינות.
מבחינתם הפסד אסור בכל משחק, אימון או רגיל. וגם היריבות משחקות בכל הכח

ירון, החלום
ירון, החלום
07/08/2024 16:13:07

בס"ד
תודה מנחם.