התאריכים להדרת שינה (מומי! אין לי הסבר), ובראשם? – 25/12! / מנחם לס

מה יקרה ב-25 לדצמבר, 2014?

ערב חג המולד. לברון ג'יימס מגיע לראשונה למיאמי כאוייב, מאז שעזר להביא שתי אליפויות. גם הארגון המופתי הנקרא מיאמי היט וגם אוהדיה הרבים קיבלו את העזיבה בהבנה, בענווה, ואפילו עם איחולי הצלחה.

אבל…חבריו הטובים ביותר דוויין ווייד וכריס בוש ירצו להאכילו בחצץ. עד תום. ירצו להראות לו מהיכן משתין דג אמיתי. שניהם – ואיתם המאמן הדגול אריק ספואלסטרה ושאר שחקני הקבוצה – יירצו להראות לו איזה אוצר הוא עזב!

אחרים:

*אוקטובר 28: מבריקס בספארס:

זה יהיה הערב בו הספארס ירימו את דגל האליפות למרומי התיקרה למזכרת עולם. הם יעשו זאת נגד הקבוצה היחידה שקרעה להם את הנשמה לפני שהספארס ניצחה. לטים דנקן ישנו יתרון של 36-49 על דירק נוביצקי, בדו קרב שהפך לקלאסיקה הופית!

*אוקטובר 30: ניקס בקאבס:

לברון מופיע לראשונה כשחקן הקאבס אחרי הארבע שנים במיאמי.  כרמלו אנטוני יעשה הכל לגנוב לו את הנצחון ואת…ההצגה!

*דצמבר 25: ת'אנדר בספארס:

כל רפי ההבנה באתר ובעולם כולו מאמינים שזה הקרב בין מס' 1 למספר 2 בליגה. מה שהמשחק הזה יציג בפנינו הוא את החמישייה הטובה ביותר בליגה נגד הספסל החזק ביותר בליגה, ואת המאמן הטיפש ביותר בליגה נגד המאמן החכם ביותר בליגה (אמרתי 'החכם'. לא  'הטוב'; רק שרדודי ההבנה יבינו!)

*ינואר 19: ארבעה משחקים:

*פיסטונס בהאוקס

*מבריקס בגריזליס

*בולס בקאבס

*לייקרס בסאנס

*ינואר 24: ויזרדס בטריילבלייזרס:

הקרב בין שתי הקבוצות הצעירות בליגה שאולי עד אז כבר יובילו גם במזרח ובמערב. דמיאן לילרד נגד ג'ון וול. NOTHING BETTER THAN THAT!

*פברואר 12: קאבס בבולס:

לדעת רבים (ז"א שעתי) זאת תהיה ההקדמה לאליפות המזרח, והמנצח בקרב ינצח גם את אליפות ה-NBA. דריק רוז יהיה כבר בשיאו, ופאו גאסול יעזור להשתיק את לברון.

*מרץ  31: ווריורס בקליפרס:

אתם זוכרים את שבעת המשחקים לפנתאון של הסיבוב הראשון? לשתיהן יהיו חלומות אליפות המערב, והחלומות לא יהיו דמיוניים כלל וכלל. אם כולם בריאים, סזטפן קרי נגד כריס פול, ושני הפרונט-ליינים הצעירים אחד נגד השני? קלסיקה!

*אפריל 7: לייקרס בקליפרס:

בלי הלייקרס הרי אי אפשר, אבל אני מרגיש שמוקדם מדי ללכלך, אז אחכה עוד שבועיים-שלושה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

    1. לגמרי, וגם החזרה של פרסונס ליוסטון במדי הדושבגים מהצפון ב-22 בנובמבר.

      לראות את מינסוטה מול הקאבס זה פשוט חובה
      בתכלס כל משחק של קליבלנד השנה יהיה מעניין אש, לראות איך שלושת הכוכבים מתחברים ואם בלאט מצליח לבנות זהות לקבוצה תוך כדי תנועה.

  1. 3 שניות לסיום, מיאמי בפיגור נקודה נגד הקאבלירס, פסק זמן.

    ספוסלטרה מוסר לוויד שהולך לסל ומחטיא. האסלם לוקח את הריבאונד על הראש של קווין לאב, ומוסר לכריס בוש, שצולף שלשה על הפנים של לברון ולוקח את המשחק. אני לא יכול לחכות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט