חם מהתנור – כריס דאן בקליפרס בתמורה לווסטברוק

חם מהתנור – כריס דאן בקליפרס בתמורה לווסטברוק

הקליפרס ויוטה סיכמו על טרייד שבמסגרתו הקליפרס יקבלו את דאן בעסקת סיין-אנד-טרייד של 17 מיליון דולר ל-3 העונות הבאות, ואילו יוטה יקבלו בחירת סיבוב שני ואת ראסל ווסטברוק, אותו הם צפויים לשחרר. לפי הדיווחים, ווסטברוק צפוי להצטרף לדנבר בימים הקרובים וכך לעבור לקבוצה השישית בקריירה שלו, לאחר ששיחק קודם לכן 11 עונות באוקלהומה ועוד 5 עונות ביוסטון, וושינגטון, הלייקרס והקליפרס. ווסטברוק סיים את העונה האחרונה עם 11.1 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אך בפלייאוף עמד על 6.3 נקודות ו-1.7 אסיסטים על 1.7 איבודים ב-30% אפקטיבי בלבד, ואלופת 2023 תקווה לראות ראס טוב יותר אם וכאשר הוא יצטרף אליה.

חם מהתנור – כריס דאן בקליפרס בתמורה לווסטברוק
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/07/2024 22:56:04

פעם, כשהיינו קונים משהו במכולת ונגמר למוכר הכסף הקטן לעודף, הוא היה שואל אם אפשר לשלם לך בבזוקה (לפי מפתח של 10 אגורות למסטיק, למי שמתעניין).
רשמית, הקריירה של ווסטברוק הגיעה לשלב הבזוקה

NBA בדם
19/07/2024 0:33:27

הזכרת בזוקה, אבל לא הזכרת שראס הוא בדיחת בזוקה קלאסית.

ג'ט לג
ג'ט לג
19/07/2024 0:41:33

ווסטברוק בדנבר דווקא יכול להיות מעניין-
אם הוא ישחרר את הכדור ליוקיץ
השחקנים שם עושים לא מעט חיתוכים לסל ושחקן אתלטי כמוהו (כן כן גם בגילו) יכול לעשות דברים מעניינים אם הוא ישכיל לשתף פעולה בסכמה ההתקפית שלהם.
חוץ מזה מה יש לדנבר להפסיד? ממילא אין לה ספסל, עכשיו גם ללא רכז מחליף כי רגי גקסון עזב ונוסף על כל הצרות בחירת הדראפט שלה סיימה את העונה בליגת הקיץ.

bobby
bobby
19/07/2024 12:18:07
Reply to  ג'ט לג

אני מסכים שבסגנון, שחקן כמו ווסטברוק יכול להשתלב טוב בדנבר, אך בתנאי שהוא לא יחלוק את הפרקט עם גורדון. הוא צריך לשחק לצד יוקיץ׳ ועוד 3 קלעים שיכולים לרווח עבורו את הכניסות לצבע. עבור משהו כמו 10-15 דקות מהמשחק כאופציה מהספסל זה דווקא יכול לעבוד, בטח בעונה הסדירה.

Last edited 1 month ago by bobby
thetroll
thetroll
19/07/2024 15:08:53
Reply to  ג'ט לג

מנסיון – מציע להפסיק עם התגובות שמתחילות עם:
"ווסטברוק ב…. דווקא יכול להיות מעניין-
אם הוא"…
ווסטברוק הוא לא. וזהו. זהו קפוט. נגמר.
נ.ב. לא תארתי לעצמי שדנבר עד כדי כך נואשת.

Last edited 1 month ago by thetroll
Smiley
19/07/2024 1:40:00

ווסטברוק עשה את הטעות שהסכים לעזוב את הוויזארדס (אחרי שלקח אותם לפלייאוף) עבור הפנטזיה לשחק בבית בלייקרס.
היה נשאר בוויזארדס, במזרח הפחות תחרותי, וגם מקבל מההנהלה של וושינגטון חוזה אקסקלוסיבי.

NBA בדם
19/07/2024 2:01:04
Reply to  Smiley

מסכים. היה כוכב מעורך שם וגם היה דופק מלא טריפל דאבלים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

מסכים עם ההפך – כסף לא חסר לו, והוא העדיף (לייקרס, קליפרס, דנבר) לנסות לזכות בטבעת. לטעמי בצדק ואני זוקף זאת לזכותו. מקווה שגם יצליח, והסיכוי לכך גדל ככל שהוא יעשה מה שמייק מאלון ויוקיץ' אומרים לו לעשות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Smiley

הוא עזב בטרייד.הלייקרס נתנו בומבה של מחיר עבורו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אמת והיה לו גם עוד טריפל טעות נוראית

אטאפומה
19/07/2024 6:22:42

ווסטברוק הוא בגדול בחור מאד עצבני עם נשמה זהב.
דוקא בדנבר עם מומחים לרוגע יוקיץ מארי
עול ניהול המשחק לא יפול על ווסטברוק.
הלחץ.לא יהיה עליו , וכדורסל הוא יןדע לשחק .
השילוב האתלטי ווסטברוק גורדון הוא כזה
שיהיה מאד קשה לסגור .
ובכל פעם שראסל יגיע לסף התפוצצות
נדובי החביב אך קשוח ישים עליו
טלף חביב אך משכנע …מהסוג שמשכנע
סוסיפ פראיים ….
ווסטברוק מאולף הוא מתנת פז לכל קבוצה
יוקיץ מארי גורדון ידעו לתת לו הרגשה עד כמה הוא רצוי ואהוב .
ווסטברוק שהוא נשמה טובה ידע לגמול בהתאם .
בגדול עיסקה מנצחת לשני הצדדים .
בקשר לווסטברוק וושינגטון .
נוא היה שם כוכב והוכיח עצמו הרבה קרדיט
על כך גם לבראדלי ביל .
הוא ראסל ידע להוכיח עצמו גם בדנבר .
והכי חשוב ללמוד שכל ,
הדבר שהכי חסר לו סבלנות
ופעולות ריכוז חכמות .
טיפש הוא לא , אך עד עתה לא היה לו ממי ללמוד שכל וסבלנות, בענין סבלנות
לברון הוא האחרון שיודע ללמד .
.
הגישה של יוקיץ מארי והמאמן המופלא
שלהם יתאימו לווסטברוק .
את קו העליה כבר החל בקליפרס
אך שם פשוט לא היה לו עם מי לשחק
לאחר שקאוואי הושבת .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אטאפומה

נו יופי, רק אחרי שאני מגיב אני רואה שכתבת מה שאני חושב, פשוט יותר מפורט ויותר יפה ממני. מי ימציא לנו איזה פיצ'ר כזה שמזהה תגובות שפורסמו וכבר אומרות מה שאתה חושב? אהיה הראשון בתור להשקיע – מבטיח לפחות עשרה שקלים, אולי גם עשרים, נראה.

גיא הירוק
19/07/2024 8:08:29

אתה טוען שראסל היה כל הקריירה מרחק מאמן טוב מללמוד לקלוע מהשלוש ולשפר את בחירת הזריקות שלו?
הלוואי ואתה צודק.
זה יהיה רגע מכונן המבשר על התכנות של שינוי.
עד אז, אני אהיה ציני ואשאר נאמן לאמונתי שלא ניתן ללמד כלבים זקנים טריקים חדשים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מבין את הניתוח שלך, אבל נוטה להאמין שהבחירות שלו – לייקרס, קליפרס, דנבר – משקפות הבנה שהוא צריך לשחק עם כוכבים גדולים ממנו, ובתפקיד פחות מרכזי מבעבר, וכן, זה עשוי להשפיע על בחירת הזריקות שלו.
.
בנוגע לקליעה משלוש – זה כנראה לא יקרה, אבל לא חושב שזה הכרחי, ווסטברוק צריך לעשות מעשה ארון גורדון (שהוא, למעשה, סוג של ווסטברוק – שחקן אתלטי, נטול קליעה טובה, וללא הבנת משחק יוצאת מגדר הרגיל), שזה בעיקר לקבל את המסירה להאלי הופ מיוקיץ', ולהתאמץ בהגנה. האם יצליח? לא יודע, אבל אם יקשיב למאלון ויוקיץ' – זה יכול להצליח.

אטאפומה
19/07/2024 14:45:18

הזריקה היא ענין מיכני .
שחקן עצבני לא מסוגל לקלוע מרחוק זו הבעיה התמידית של ווסטברוק .
כדי לפגוע הוא צריך להירגע .
בכדורסל ועוד מספר ענפים יש
תנועות המשלבות כוח מתפרץ תנועה שהיא בחלקה עצבנית והמשך תנועה רגועה .
ווסטברוק מצוין בחלק המתפרץ העצבני
אך לא יודע לשחרר את
הכדור בצורה רגועה המעבר
מעצבני לרגוע לא מסתדר לו
מאחר והוא אינו רגוע .
הוא צריך מאמן ושחקנים שיכולים
ללמד אותו .
עד כה תמיד נתקל בשחקנים בעלי
אגו ותגובתו היתה תמיד אלימה.
עכשיו נעזוב אותו ונלך לשחקן ההפוך ממנו .
בענין הכלב הזקן ותעלולים חדשים
נסיון להבהיר את הנקודה.
מיקי ברקוביץ עד היום הוא השחקן הישראלי הגדול ביותר.
היתה לו יכולת לחטוף להיכנס לצבע לזרוק מחצי מרחק ויותר .
מיקי היה שחקן מושלם .
בסוף תקופתו ניסו לגדל את דורון
ג'מצי שיחליף אותו להלן השחקן ההפוך
המשלים של ראסל.
דורון ידע רק לקלוע מרחוק
ולא שום דבר אחר כל הקריירה כמעט .
אמרו עליו תמיד ובצדק כי יש לו נתונים
ל נבא אך בפועל כלום !
ואז הגיע למכבי פיני גרשון
בעונה לפני האחרונה של דורון .
אז פתאום ראינו את דורון
נכנס לצבע פורץ חותך תורם המון בפנים חודר ומשחק גם
עם הגב לסל .
דורון הפך בעונה ההיא לשחקן מושלם .
בעונה לאחריה לא יודע מה קרה
מיעט לשחק ולאחריה פרש.
התהליך לא הושלם אך בהחלט היה בדרך הנכונה.
ג'מצי דוגמא לשחקן אשר הפוטנציאל האדיר שלו לא מוצה .
מיקי דוגמא לשחקן שמיצה
120 אחוז מיכולתו.
ווסטברוק צריך להירגע לשחרר
להנות מהמשחק ,הוא לא נהנה
אלא סובל כל רגע על הפרקט .
בוושינגטון כשניסה לקדם
את אבדיה שהיה אז עצבני לחוץ ופספס
כל כדור ראו את העצבנות של ראסל עם
כל החטאה של אבדיה .
ראסל לוקח הכל אישית
הוא צריך ללמוד להתעלות
על האגו ולשחק כדי להנות .
חושב שדוקא הקבוצה הזו יכולה ללמד אותו להירגע .
מארי אלוף עולם בטכניקות הרגעה
יוקיץ רגוע מטבעו.
גורדון למד ולומד , להבנתי ראסל
טוב בהרבה ממה שחושבים
עליו אך יש לו מנגנון הרס עצמי .
נטרל את המנגנון הפוך אותו לשחקן שמח ונראה מה יקרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אטאפומה

מצוין!

גיא הירוק
19/07/2024 7:07:58

אני לא מצליח לראות איך ווסטברוק תורם משהו לדנבר. מדובר על שחקן עם ממוצע קריירה של 43.9% אפקטיבי מזעזעים בקריירה בפלייאוף.
משלוש?
בקריירה בפלייאוף הוא מגרד מלמטה את 30 האחוז,
בפלייאוף האחרון האחוז היה 23.5!
מה שדנבר צריכים זה 3&D
אין לווסטברוק לא את זה ולא את זה.
אם המחשבה היא ניהול משחק –
אז את הפלייאוף האחרון הוא סיים עם יחס של 1:1 אסיסטים/איבודים.
השורה התחתונה?
לי זה מרגיש נטו כמו ניסיון לרצות את כוכבי הקבוצה שרצו שווסטברוק יגיע.
אקורד סיום לא מרשים לקיץ נוראי בדנבר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין הרבה שחקנים כאלה, או אנשים כאלה, אבל ווסטברוק הוא שחקן ש"נעוריו מביישים את זקנתו", כלומר ככל שתקופת הבדיקה תתחיל יותר מוקדם כך היא תדייק פחות. רוצה לומר – שהשאלה היא פחות מה ווסטברוק עשה בעבר, ויותר מה ווסטברוק רוצה/מוכן לעשות, ויותר מזה – לא לעשות – היום ומחר.
אין הרבה אנשים שאגיד עליהם שהם מבינים בכדורסל לא פחות מגיא הירוק, אבל מאלון ויוקיץ' נכנסים לרשימה הזו, אז אם הם רצו את ווסטברוק אני מאמין שיש להם סיבה טובה.
לכן, לדעתי, אם ווסטברוק יעשה מה שמאלון ויוקיץ' אומרים לו – הכל יהיה בסדר. אם יעשה משהו אחר – יהיה כמו שכתבת.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

זה מזכיר לי שמסתכלים על בחורה מאחור ,היא לבושה גינס,בלונדינית ,בדמיון היא סקסית בטירוף,ואז היא מסתובבת ואתה אומר לעצמך אלוהים ישמור.
זה הסיפור עם ראסל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19/07/2024 12:58:44

קמת חזק הבוקר יטוחן חחחחח

גיא הירוק
19/07/2024 10:56:29

אאוץ'

thetroll
thetroll
19/07/2024 15:42:20

המצעד של המאלונים והיוקצ'ים בליגה שרצו את ווסטברוק – ואנחנו האמנו שיש להום סיבה טובה למרות שלא ראינו אותה – הולך ומתארך. זה הולך ונהיה יותר ויותר דומה ל
walk of shame.

אטאפומה
19/07/2024 14:53:31

זהו בדיוק הענין
אתה מתיחס לווסטברוק שהיה .
לא לווסטברוק שיכול להיות.
ווסטברטק שהיה הוא תולדה של הרבה גורמים .

בא נעזוב אותו ונדבר על שחקן אחר
ששינה אץ משחקו לחלוטין פי גיי טאקר.
שחקן ללא יכולות קליעה מ 3 ו או גב לסל.
אותו טאקר הפך לשחקן כנף ומומחה 3 ברגע שנצרך לכך .
טאקר הוא טיפוס שונה מווסטברוק
באופיו ,הרבה יותר נוח .
וזו הסיבה מדוע המעבר היה קל בהרבה עבורו.
שחקן מתפרץ.אחר שעשה בדיוק את אותו השינוי היה השחקן שכולם ציפו ממנו
להיות ג'ורדן הבא בשל האתלטיות המדהימה שלו , אותו שחקן עם הנטבעה המדהימה באולימפידה מעל הצרפתי בגובה 2.20
והנה הפך להיות בסוף הקריירה לרכז
ומומחה שלשות.

אטאפומה
20/07/2024 15:13:24
Reply to  אטאפומה

ווינס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כשאתה מטייל ונעשה רעב אתה מביט במבט שוקק בויטרינות של בתי אוכל.ואז אתה רואה עוגה מושכת לא עומד בפיתוי ומזמין את העוגה.ואז אתה אוכל ,העוגה לא רעה,אבל אתה אומר לעצמך. על זה פינטזתי?
ראסל עומד כבר שנים בויטרינה,תמיד יש מי שרעב,אבל תמיד יש את זה שמשאיר חצי צלחת של שאריות.
קליפרס ויתרה עליו,יוטה מוותרת עליו,למה שיהיה טוב לדנבר?

ברבור שחור
ברבור שחור
19/07/2024 8:53:31

מראסל כבר אין ציפיות…הזריקה שבורה, אין הגנה, ואין גם מספיק אינטלגנציה בקבסה….שנים של סטטיסטיקות ריקות ופיתוח הרגלים רעים לא יוכלו לעזור לדנבר….
לשחרר את ראסל בבקשה

Ari
Ari
19/07/2024 9:07:45

עצוב שדנבר לא הצליחה להתחזק, אחת הקבוצות המהנות והמרגשות לצפייה.
עכשיו שווסטברוק הצטרף אתה מבין סופית באיזה סטייג' הקבוצה נמצאת.. רק מעצים את תחושת הבאסה

Berch
19/07/2024 13:11:40

תודה על העדכונים
מת על ווסטברוק, הוא יהיה המחליף של ארון גורדון בשחקים, כשזה יצא לנוח דקותים פה ושלוש שם
🤣

yairhamami
yairhamami
19/07/2024 14:23:30

לא יפה שאף אחד לא מדבר על הצד של יוטה עושה אחלה קיץ. עכשיו יפטרו מלאורי תמורת בחירות דראפט ויתחילו את הבנייה מחדש שתכננו להתחיל לפני שנתיים…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19/07/2024 20:11:16

ווסטברוק לדנבר זה הייל מרי,
חליק,
99% שזה יכשל