חם מהתנור: פטריק בברלי סיכם בהפועל ת"א

חם מהתנור: פטריק בברלי סיכם בהפועל ת"א

חם מהתנור: פטריק בברלי סיכם בהפועל ת"א

אחד המהלכים הגדולים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. פטריק בברלי הודיע היום בחשבון הטוויטר של הפודקאסט שלו על כך שהוא קרוב לחתימה בהפועל תל אביב, ובכך יצטרף לשחקן פיניקס לשעבר איש ווינרייט שחתם בקבוצה. בברלי היה במשך שנים אחד משחקני ההגנה הבולטים ב-NBA, והשנה שיחק במדי פילדלפיה ומילווקי (בה היו לו 20.9 דקות למשחק). בברלי אף קלע השנה את שיא הקריירה שלו ב-NBA שעומד על 26 נקודות. הוא פתח בכל משחקי הפלייאוף של הבאקס בהפסד לאינדיאנה בסיבוב הראשון.

בברלי צפוי להרוויח 2.2 מיליון דולר, אחד החוזים הגדולים באירופה, בהשוואה ל-3.3 מיליון דולר שהוא היה מקבל אם היה חותם על חוזה מינימום ב-NBA (בה טען שיש לו מספר הצעות). הוא נבחר בעבר לחמישיות ההגנה הראשונה והשנייה. עומדת בפני בברלי השעייה של ארבעה משחקים מהליגה הטובה בעולם לאחר שרב עם אוהדי אינדיאנה על הפרקט במהלך המשחק השישי.

*

סת' קרי סיכם על חוזה לשנה אחת בשרלוט. בעונה האחרונה קלע 9 נקודות ב-19.9 דקות למשחק במדי ההורנטס בשמונה משחקים, אחרי שעבר מדאלאס תמורת פי ג'יי וושינגטון.

*

ג'ו בראיינט, שחקן ה-NBA לשעבר ואביו של קובי בראיינט, הלך לעולמו בגיל 69.

*

פיניקס מתכננת לתת לדמיון לי תפקיד מורחב יותר בשנה הבאה, דומה לזה של אריק גורדון (27.8 דקות בערב), לפי אוון סיידרי מפורבס.

*

סרג' איבקה, בעונה החולפת בבאיירן מינכן, צפוי לחתום בריאל מדריד.

Subscribe
Notify of
82 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מגלה את כולם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 21:55:02

מה בבון ולעניינינו?
מה הוא כבר גילה? חוץ מקרובי משפחה מענף הקופים ובולבוסים לטעימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כנראה לא אהב את הקטע עם המצלמה או הטראש טוק באימון

דוקטור רזי הופמן
17/07/2024 3:53:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עד לאן מגיעים קורי העכביש.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 21:20:05

בוווווווווום

curry
curry
16/07/2024 21:21:29

מטורף! אבל עכשיו כל הלחץ חובת ההוכחה על הפועל

איצקו
איצקו
16/07/2024 21:27:55

זה לא משנה מה יקרה במהלך העונה
אם השנה הם לא זוכים באליפות זה יהיה מפגן הלוזריות הגדול אי פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

אמת. מי שלדעתי הולך לנגב חזק מאד בליגה השנה זה איש ויינרייט היה תותח בכל דקה ששיחק בסאנס פשוט מטעמי מעמדות קיבל שאריות פה הוא יככב הוא שחקן מעולה.
מכבי יושנים על האף אין להם כסף נראה לי לגלידה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 21:44:52

מי שהגיע לצפות במשחק היה כוכב בוסטון, ג'יילן בראון, שהתייחס בשיחה עם עם קייסר גונדרזיק ואיינג'ל ריס מה-WNBA לבחירה ה-55 בדראפט האחרון. בארה"ב ניסו לקרוא את השפתיים של בראון, כשעושה רושם שאלו הדברים שאמר:

בראון: "אני לא חושב שברוני יהיה מקצוען".

גונדרזיק: "אני חושבת שהוא יהיה בקבוצת G LEAGUE בוודאות".

בראון: "אני לא חושב, אני חושב שבגלל השם שלו הוא יהיה בלייקרס".

Stockton2Malone
16/07/2024 21:50:02

ואללה!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 21:53:50

מוזר,לא הגיוני שאף קבוצה בWWE לא מחפשת בולדוג עם דיבורי טראש

NBA בדם
16/07/2024 22:09:29

בברלי שחקן מעבר לשיא. בגיל 36 גם ההגנה נחלשה, והתקפית הוא אף פעם לא היה איום משמעותי.
סתם בזבוז של כסף של הפועל בשביל שם נוצץ. מה שכן יהיה סופר מעניין עם ההטרלות שלו.
אולי דילון יקפוץ לביקור עוד כמה שנים.

איצקו
איצקו
16/07/2024 22:24:23
Reply to  NBA בדם

גם אם הוא יהיה פח אשפה עדיין זה שם גדול שעושה יח"צ טוב להפועל
הם רוצים יורוליג והם מראים שהם מוכנים לפתוח את הכיס בשביל זה ובסוף זה מה שמעניין את כולם כמה רווח יהיה מזה שקבוצה תעלה למפעל הבכיר
פריז השקיעה המון כסף והופ כולם רצו שהם יצטרפו.עופר ינאי עשה שיעורי בית

NBA בדם
16/07/2024 22:28:05
Reply to  איצקו

בניגוד לפריז, אין להפועל כסף ספייר.
בברלי לא תורם כלל בשביל הסכום שהוא מקבל והוא יסתום לה את התקציב.

איצקו
איצקו
16/07/2024 22:48:09
Reply to  NBA בדם

אני שואל כי אין לי מושג באמת.
אין להם כסף כי הם החליטו על תקציב מסויים (שכנראה חרגו ממנו) או כי כלכלית אין להם ?

NBA בדם
16/07/2024 22:54:51
Reply to  איצקו

לא יודע בדיוק, אבל שכר כזה לא נשמע פורפורציונלי לקבוצה שהיא לא מכבי ת"א.

עמיחי קטן
16/07/2024 23:06:29
Reply to  NBA בדם

התקציב של הפועל ת"א וירושלים צפוי להיות גבוה יותר מזה של מכבי בשנים הקרובות

NBA בדם
16/07/2024 23:07:29

מדוע?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/07/2024 23:11:10
Reply to  NBA בדם

כי שתיהן נקנו על ידי בעלי כיסים עמוקים. עמוקים יותר משל מכבי

NBA בדם
16/07/2024 23:12:01

וואוו. מפתיע

עידו גילרי
16/07/2024 23:13:43
Reply to  NBA בדם

כמו ב-nba בעלים חדש רוצה להראות שיש לו ביצים אז שופך כסף בלי הכרה.

thetroll
thetroll
16/07/2024 23:16:03
Reply to  NBA בדם

עופר ימאי מחזיק ב 28% מחברה שההון העצמי שלה קרוב ל 3 מליארד שח. זה עדין לא אומר שהוא יכול לאורך זמן ושזה לא יעצבן אותו לשלם את הסכומים האלה אם לא תהיה תמורה לאגרה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/07/2024 23:23:47
Reply to  thetroll

ברור. השאלה אם הוא מוכן ל'שאת' את הקבוצה לשלב של היורוליג. שם יש יותר הוצאות, אבל גם הכנסות.
באופן כללי, נראה לי שלהחזיק קבוצת כדורסל באירופה זה יותר לאגו/אהדה/ריגוש, כסף גדול לא נראה לי שמייצרים ככה

thetroll
thetroll
16/07/2024 23:28:13

ברור שזה לצורך הריגוש ולא לצורך הכסף…. העניין כמה הריגוש הזה יעלה לו ואם אכן יתן לו ריגוש… בברלי זה לא השם הראשון שהייתי חושב עליו כדי לקבל ריגוש. .בקיצור יש פה פוטנציאל התרסקות… 🙂

thetroll
thetroll
16/07/2024 23:10:53
Reply to  NBA בדם

מסכים. עופר ינאי מנסה להפוך קבוצה לא רלוונטית לרלוונטית אבל כפי שזה קורה הרבה פעמים יש מצב שכל מה שזה יעשה זה להפוך כסף רלוונטי לכסף לא רלוונטי.

אור
אור
16/07/2024 22:15:16

דה פאק?

NBA בדם
16/07/2024 22:16:03

ערוץ הספורט צריך לקפוץ על המציאה ולשלוח אותו בזריז לאולפנה, ואז יהפכו אותו לפרשן בכיר "בחמישיות", ישדר יורוליג וישדר nba עם עידו גור ושימי. יהיה אש🔥🔥

עידו גילרי
16/07/2024 22:23:12
Reply to  NBA בדם

פטריק בברלי באולפנה זה ריאליטי שיגרוף מיליונים שיכסו על החוזה המונפץ שלו בסדר גודל…

NBA בדם
16/07/2024 22:25:27

כמו במקרה של ברוני שמקבל סתם חוזה מובטח אבל הקרקס הזה עם לברון ובנו הולך לעשות כסף פי כמה וכמה

עידו גילרי
16/07/2024 22:28:10
Reply to  NBA בדם

לא בטוח…אבל בהחלט יש תחרות.

עידו גילרי
16/07/2024 22:28:33

בוא נגיד שהוא שייך שם באותה מידה.

Berch
16/07/2024 22:28:44

תודה על העדכונים
חמוד
אבל טאקר חתם בחולוניה
אמנם לא פי ג'יי…. אבל בכל זאת
😍

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
16/07/2024 22:38:13

2.2 מיליון דולר על שחקן ספסל? בברלי לא סקורר, מעולם לא היה סקורר וגם בהפועל ת"א לא יהיה סקורר. ובגיל 36 גם לא הולך לשמור בליגה.הזיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שירים את הפועל תא בשואו זה להחתים את ברוני

NBA בדם
16/07/2024 23:03:34

למה, הוא מביא גם הגנה עילאית.
הוא כבר עכשיו מדורג שלישי בespn במועמדות לשחקן ההגנה של העונה.
לא הכל זה סיפורים של ריאליטי, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בקנקון.
כולך דיעות קדומות. תתבייש!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחח😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אני מחכה לשאגה והשרירים הראשונים של ברוני אבל גם פה השקץ יקח לו את רגע התהילה עם שאגת גורילה ושרירים משלו שיותר מרשימים מברוני

Air Canada
Air Canada
16/07/2024 23:13:02

תודה רבה. החתמה מעולה של הפועל תל אביב. עם הכסף שינאי מחלק הוא נראה כמו גאידמק של הכדורסל (גם האלימות של הקהל עוזרת). הפועל תל אביב קיבלה שחקן טוב שיעזור לה ויתחבר מצוין לקהל (הרבה התלהבות ואלימות חיבור משמיים). מקווה שהגלקטיקוס שינאי בונה יתגלה כעגלקטיקוס כי בכל זאת כאוהד ירושלים אני אשמח להגיע סוף סוף ליורוליג (או לגמר בליגה)

thetroll
thetroll
16/07/2024 23:40:11
Reply to  Air Canada

האמת שהבאת פה נקודה מעניינת שחקן אלים (נגיד) עם קהל אלים (לא נגיד) בהחלט חיבור מעניין

Yosi Berkeley
17/07/2024 19:45:43
Reply to  thetroll

קהל לא יותר אלים מקהלים אחרים.

Air Canada
Air Canada
17/07/2024 23:51:08
Reply to  Yosi Berkeley

או שאתה לא אוהד/רואה מספיק כדורסל ישראלי או שאתה חלק מהקהל הזה. רוב אוהדי הפועל תל אביב אנשים נורמלים ונורמטיביים אבל חלק גדול מידי מהקהל זה פשוט עבריינים שמחפשים לריב וללכת מכות במקרה הטוב ומשליכים אבוקות ליציע במקרה הרע וכמעט רוצחים אוהדים במקרה הנורא.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/07/2024 23:19:23

לא שאני מומחה גדול, אבל עד עכשיו היה נראה לי שהפועל נבנית בצורה עניינית, לקראת הליגה בארץ ובאירופה, לא סתם לזרוק כסף לרוח (גם י-ם, דרך אגב). ההחתמה הזו מריחה לי קצת גימיקית. מצד אחד לא בטוח שהוא יהיה שובר שיוויון מבחינת כדורסל, והוא לא ממש שם גדול בשביל שמישהו שהוא לא עכבר אמיתי יכיר אותו. ראוי לציין שמשכורות באירופה בדרך כלל מצוינות בנטו, לעומת הדיווח על הברוטו במשכורות בnba. אם זה תקף גם פה, הוא לא ממש מוותר על משהו

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 23:36:36

לא שווה תכסף

Dor
Dor
17/07/2024 13:24:45

לגמרי. כמה חודשים – שנה והוא לא כאן

trusttheprocess
trusttheprocess
16/07/2024 23:42:12

פילי כבר החתימו את הסוס מת קייל לאורי
למילווקי יש את ברוק לופז סוס מת
בכל שאר הליגה שונאים אותו
מה יעשה בברלי? ילך להילחם בחיזבאללה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 23:51:34

צחוקים מרחבי שדות הWWE
סטיב קר שוקל להעלות את ג'ואל אמביד מהספסל.
חחחח האסימון נפל,מחכה לברוגז של טמביד.
ג'ייסון טייטום סיפר שבגיל 11 לברון ג'יימס גרם לו לבכות כשסירב לתת לו חתימה. לברון הגיב: "זה למה הטבעת עלי בגמר המזרח?" חחחחחח
על פי שאמס, קליי תומפסון קיבל הבטחה לפתוח בחמישיה וקיבל הבטחה לדקות בדאלאס.
עכשיו הכל ברור.
אחרי ג'יילן ברנסון – גם מיקאל ברידג'ס מתכוון לחתום הארכת חוזה עם הנחה שתעזור לניקס.
מה שנקרא "חבר מביא חבר" פלוס בארגזים מתחת לשולחן, אחלה יציאה.
סקרמנטו והספרס הן שתי הקבוצות היחידות המעוניינות כרגע בברנדון אינגראם.
אם אינגראם המסניף והסוליסט מגיע לספארס

  1. שי חותך את האשך היחיד ומוציא חוזה על פופ.
  2. אם זה קורה אני מצהיר שפופ סנילי לחלוטין.
  3. סקרמנטו עוד מסוגלים לשים כדור לעצמם בתוחס
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח אמת. צחוקים עם טמביד יתגלגל עם המחליפים איייייייי אווווווו איייהההה אההההההה אייייי

אשך טמיר המקורי
17/07/2024 0:08:59

טמביד ממציא פציעה וחותך מהנבחרת

אשך טמיר המקורי
17/07/2024 0:08:16

פופ אכן סנילי לחלוטין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 0:11:32

האמת נראה ככה

NBA בדם
17/07/2024 0:09:55

קר היה הפעם מהיר יחסית לעצמו, על ההחלטה להוריד את קליי הוא שרף עונה שלמה.
אם אינגרהם עובר לספרס פופ שולח אותו לסדנת גמילה מסמים קשים. כריס פול יפקח עליו, וייקח ממנו קנאביס רפואי בשביל הגוף המתפרק.

NBA בדם
17/07/2024 0:02:15

למה זה נראה אמין, הוא מוביל בנקודה בודדת לפני המקום השני. זה לא נראה מכור בכלל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 0:12:53

ראיתי את זה,
בייבי בבון לא מעניין אותי משום כיוון.
מחכה לרגע שאבא בבון יפרוש,
הבעיה על כל בבון שיקוץ קופצים עוד 10 כמו ג'וקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצפות בזרוקר וטמביד יחד זורקים ראש תהיה חוויה מרנינה

NBA בדם
17/07/2024 0:06:07

רק שלא יפול להם הראש באמצע המשחק.
לא סתם דריק וויט נלקח לנבחרת כספייר. החתימו אותו על כרטיס אדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅

דדי
דדי
17/07/2024 0:55:30

עקיצה של החיים. גם בשיאו היה אובררייטד ועכשיו ממש לא נשאר כלום. מה בדיוק הוא יתרום ? לא קליעה, לא ניהול משחק, גם ההגנה היא יותר רעש מתוכן. ההחתמה הכי גרועה בתולדות הכדורסל הישראלי. מישהו ילך הביתה על זה בסוף העונה.

Dor
Dor
17/07/2024 13:25:22
Reply to  דדי

בול

birdman
birdman
17/07/2024 1:14:35

נייט רובינסון היה מרחק סל מאליפות, אני חושב שבברלי אמנם לא יהיה סקורר, אבל יהווה גורם במאבק האליפות.

עמיחי קטן
17/07/2024 8:41:21
Reply to  birdman

נייט רובינסון בהפועל ת"א הביא אותם לסדרה מאוד צמודה נגד ירושלים, אבל הם הודחו ברבע הגמר

birdman
birdman
17/07/2024 12:59:14

צודק, הייתה להם אפשרות לסל ניצחון במשחק 5.

Millertime
Millertime
17/07/2024 7:33:48

לדעתי לא יהיה פקטור משמעותי. איכות העונה של הפועל תיקבע על סמך שלושה פקטורים: 1. איזה סנטר יביאו. 2. הבריאות של גינת. 3. הבריאות של רגלנד. בסוף מי שיהיה מנהל המשחק יהיה רגלנד ולא בברלי.
סוגיה מעניינת בהקשר של הפועל היא המגרש. הדרייב אין חביב, אבל מכיל בערך 5000 צופים, וברור שלהפועל יש פוטנציאל להביא הרבה יותר. ינאי מדבר על להקים אולם חדש, אבל לא ברור איפה, ומי ישלם. הפועל מסרבת לשחק ביד אליהו, למרות שזה אולם עירוני, וחבל. יכלו בקלות להביא עוד אלפי צופים למשחקים שלהם.
לבסוף, ההתנהגות של אוהדי הפועל. הבעלים לא מעוניין למגר את ההתנהגות האלימה שלהם. זה מרתיע את רוב האוהדים הפוטנציאלים מלהגיע למשחקים. הבן הגדול שלי בן 8, לא יעלה על דעתי להביא אותו למשחק של הפועל (אפילו אם הייתי אוהד הקבוצה). זה פוגע בכל הכדורסל הישראלי. מישהו שם צריך להבין שלהיות קבוצת יורוליג גם אומר שצריך להתנהג כמו קבוצת יורוליג, לא כאילו הם באוסישקין בשנות ה90.

asaf
17/07/2024 9:22:34
Reply to  Millertime

כאוהד הפועל היינו מתים לאולם של 5,000 .הדרייב אין מכיל בקושי 3,5000. יש דיבור על מעבר ליד אליהו , זה מחוייה באישור הצבעה של חברי העמותה ולדעתי כמנוי וחבר עמותה זה צעד הכרחי עם הסגל שנבנה וההייפ אפשר להביא 7,000-8,000 מנויים כבר השנה.
בניית אולם חדש לא נראית ריאלית כרגע.
מקצועית זה קיץ משוגע לקבוצה ,פירקו ובנו מהתחלה רק תומר גינת ובר טימור נשארו עונה קודמת (מנפורד,אנגולה והאנס תחת חוזה וקיבלו הודעה שלא בתוכניות ואישור לחפש קבוצות חדשות). שאלת השאלות היא כמה עופר ינאי מתכנן להיות פה ללונג ראן. כלכלית לאיש יש יכולת, הוא מחזיק בכ-30% מחברה בורסאית שערכה בסביבות 3 מיליארד אבל בעלות על קבוצה כמו הפועל זה תובעני ומקווה שלא יתייאש .

asaf
17/07/2024 9:24:12
Reply to  Millertime

מסכים כאוהד הפועל. השנה-שנתיים הקרובות הן נק' אל חזור בסיפור הזה, הרוב חייב להביע קולו מול המיעוט שלא נהפוך לבית"ר ולה פמיליה כי הכיוון כרגע מאוד מדאיג. ואם זה מה שיקרה עופר ינאי בטח לא ישאר .

אהרון שדה
17/07/2024 9:54:26
Reply to  asaf

ינאי הוא חלק מהקהל הקיצוני הזה
הוא הראה זאת שסירב לגנות את הקהל בגמר 3

sroni741
sroni741
17/07/2024 8:42:14

שנים דיברו בהפועל על כך שהם בשום פנים ואופן לא רוצים להיות מכבי. איך אומרים דיברו דיבורים.. ימשיכו לזרוק אבוקות, לאיים באי הופעה אם כך וכך לא יהיה, ולהאשים את המשטרה או את שר המשטרה או את שימון. אלא מה הפעם יש סבירות גבוהה שבצורת התארים תיפסק כי יש גבול.

Alex Rabino
17/07/2024 9:29:29

שאלה ראשונה: האם סיפרו לכול ההחתמות החדשות של הפועל ת"א שלקבוצה יש עונש של 4 משחקי רדיוס ועוד 2 משחקים עם סגירות יציעים?
שאלה שניה: איך בדיוק קבוצה כזאת אטרקטיבית תמשיך לשחק באולם בעייתי עם 3,500 מושבים וקהל בלתי מרוסן?
שאלה שלישית: כמה דקות משחק יקבלו גארדים ישראלים מוכשרים כנועם יעקב ובר טימור?

אהרון שדה
17/07/2024 10:05:24

טוב התובנות שלי
1 יש כאן בעלים שהשתגע עם הכסף אין כל עניניות וכל הגיון בשיגעון
2 בברלי שם נוצץ אבל שלא צפוי לעשות הבדל מזכיר לי קצת את קמבה ווקר השנה במונאקו דיברו עליו כל הקיץ אפילו מייק ג'יימס כמעט חתך בגלל שחשש לדק המשחק שלו
ובסוף היה סוג של נער פוסטר .
גם בארץ היו כמו כאלו כמו פארמר במכבי .
ככה שלא כל הנוצץ זהב
3 אם אני שחקן כדורגל או כדורסל אני בחיים לא חותם בהפועל תל אביב מכיוון שהתרבות הניהולית שלהם וחוסר הכבוד שלהם זה משהו מדהים
יש לא מעט דוגמאות מהכדורגל דווקא
קצת פחות בכדורסל אם כי גם שם יש סיפורים (מנקו )
והפעם הם פשוט חתכו 3 שחקנים עם חוזה
אז בטווח הקצר אולי זה יביא תואר בארץ
(בכלל לא בטוח)
בטווח הארוך זה ירחיק שחקנים

Yosi Berkeley
17/07/2024 19:49:52

תובנה אחת – זה נקרא כמו תובנות של שונא מקצועי.

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 12:20:32

תודה רבה על העדכון. ההשלכות של כמות הזרים הגדולה בליגה ניכרות זה מכבר על רמת הנבחרת הבוגרת. תהליך זה יתחזק ביתר שאת בשנים הקרובות, כאשר ישראל תהפוך ליריבה שווה, בניגוד לימים עברו, עבור מעצמות כדורסל מ'היבשת הישנה', כגון אוסטריה, שוויץ, נורבגיה, סלובקיה, פורטוגל, הונגריה, שוודיה, הולנד, אירלנד, איסלנד ובריטניה – כולן מדינות ספורט חלשות, שהכדורסל הוא הענף הראשי בהן.

Last edited 3 months ago by אלכס דוקורסקי
עמיחי קטן
17/07/2024 13:31:16

עובדה נתונה היא שמגבלת הזרים בארץ היא הדוקה יותר מאשר בכל ליגה אחרת כמעט באירופה – לרוב הקבוצות יש רק 4 זרים למשל

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 17:00:41

אבל הם משחקים תפקיד משמעותי הרבה יותר מאשר הישראלים לעומת השחקנים האחרים בליגות אחרות (כמובן שיש יוצאות מן הכלל. לא ראיתי הרבה טורקים, למשל, בקבוצות הבכירות של המדינה). אתה מבין כדורסל הרבה יותר ממני ורואה את הדעיכה של הנבחרת לעומת התקדמותן של מדינות אחרות. כנראה שישנן מספר סיבות לכך ואחת מהן היא התפקיד המשמעותי של הזרים בארץ, תופעה שהחלה בה מכבי ת"א ועם הזמן חוקתה בידי מועדונים אחרים.

Last edited 3 months ago by אלכס דוקורסקי
עמיחי קטן
17/07/2024 19:21:02

לא בדקתי לעומק כמה דקות מקבלים שחקנים מקומיים בליגות מקומיות אחרות, וזה מחקר שקצת גדול עליי כרגע. מה שאני כן יכול לומר זה שיש הרבה סיבות אחרות לכך שנבחרת הבוגרים של ישראל לא מצליחה כמו הנבחרות הצעירות. העיקרית שבהן היא שהנבחרות הצעירות התחילו להצליח ב-2017, והשחקנים שהיו שם אז רק עכשיו מתחילים להגיע לשיא הקריירה שלהם

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 22:34:26

שיא הקריירה של רבים מהם, כתוצאה ממדיניות ריבוי הזרים, יתבטא בקבלת דקות משחק מעטות בקבוצות הצמרת בארץ. הנבחרות הצעירות הצליחו הרבה לפני 2017. הקשר בין הצלחת נבחרות צעירות (ולא רק בכדורסל) – כשהתחרות מוגבלת לשנתונים בודדים, להגעה להישגים בגילי בוגרים, כאשר טווח האחרונים עשוי להימשך גם 15-20 שנה – אינו כה מובהק, בלשון המעטה.

Last edited 3 months ago by אלכס דוקורסקי
עמיחי קטן
17/07/2024 22:54:15

בין 2004 ל-2017 ישראל הייתה בתחתית די בעקביות באליפות של העתודה (וחלק מהזמן גם בדרג ב').

עגל
17/07/2024 13:19:15

תודה על העדכון.
גם אני לא חושב שבברלי יתרום יותר מדי לקבוצה; הוא שחקן טוב אבל לא שובר שיויון. זה לא שהוא יהפוך פתאום לסקורר בארץ או בארופה. היתרון שלו זה שהוא כבר שיחק ברוסיה.
הסכום גבוה מדי אבל מה איכפת לי.

דבר אחד הצחיק אותי – בברלי ציין שבמו"מ איתו הבטיחו לו שיקדמו את הפודקסט שלו ויעזרו לו לדחוף את המרצ'נדייז שלו באולם.
חחח איזה מרצ'נדייז בראש שלך, אולם קטן ואוהדים קשים. "אני חושב שאנחנו כבר לא באוהיו"

אטאפומה
17/07/2024 15:38:44

לברון טוען כי דרישתו של אבדיה מפורטלנד
כי יחתימו את זופר אביו על חוזה אחרת לא ישחק הזויה .

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 17:01:47
Reply to  אטאפומה

זופר, ערב טוב. מה שלומך? תשמע, ישבתי מתחת לעץ של התין. אולי נחש אותי נחש, אולי קרץ אותי קרץ ואני נפוח.

אטאפומה
17/07/2024 18:53:40

אופס ציטטתי.את.לברון חחח …

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 22:34:59
Reply to  אטאפומה

זה בסדר. נהנה לקרוא את דבריך.

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 22:35:35

עצוב מאוד על אביו של קובי.