מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ג'יילן בראון ודריק ווייט הם 'GOOD' אחרי ה-JAB ('הדקירה') שבראון חטף מבוחרי הנבחרת

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

Boston Celtics star Jaylen Brown said he called teammate Derrick White to make sure there was no "confusion" after Brown was critical of USA Basketball for not offering him a spot on Team USA.

חשוב לציין שדווקא בראון צלצל לווייט ולא להיפך. הסיפור פשוט וידוע: אחרי שמנהלי הנבחרת החליטו שקאווי לנרד אינו במצב גופני שפיר מספיק לשחק בנבחרת, הם החליטו להביא את דריק ווייט ולא את ג'יילן בראון.

עכשיו בואו נלך לסרט המדידה: קוואי לנרד הוא 2.01 מ' ומשחק סמול פורוורד. ג'יילן בראון הוא 1.98 מ' ומשחק סמול פורוורד. דריק ווייט הוא 1.92 מ' ומשחק פוינט גארד. אם אתם לא רואים משהו עקום בבחירתו של ווייט במקום בראון אז עליכם ללכת דחוף לאופטיקאי. (עוד נחזור לקטע הזה כי, למעשה, העדפתו של דריק ווייט על ג'יילן בראון היא הגיונית מאד).

בראון אומר: "צלצלתי מיד לדריק. רק להבטיח שאין כאן תסבוכת. רציתי שהוא יידע שאין לי כל טענות אליו. הוא רק קיבל הזמנה. אני ודריק גוד. . WE ARE GOOD!"

בראון מאשים את נייקי באי-בחירתו. הוא אפילו צלצל אליהם ואמר להם שהם החברה המסריחה ביותר בעולם. נייקי היא אחת הספונסריות של נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה. בראון תמיד נעל אדידאס. הם מיד דחו את טענתו.

בראון נעל את השיחה עם – –

". "They'll be more stuff to come with that but as of now I'm not going to comment on it."

מנהל הנבחרת גראנט היל דחה את טענת בראון שלנייקי היה חלק בהחלטה, ואני מאמין לו.

2. ההחלטה להעדיף את דריק ווייט על ג'יילן בראון הייתה NO BRAINER

לנבחרת ארה"ב אין ממש פוינט גארד אחד בכל הנבחרת: סטפן קרי הוא יותר שוטינג גארד מפוינט גארד. הוא אינו שחקן שרוצה את הכדור בידו. הוא שחקן שנע ונד בחיפוש אזורים נוחים לקבל כדור לקליעתו. הוא נע ללא כדור יותר מכל שחקן NBA אחר.

הוא רוצה לקבל כדור, לא למסור כדור.

ת'רו הולידיי הוא גארד הגנתי, פריוד. הגנה זה כל מה שהוא מחפש: חטיפת כדורים ועצירת שחקנים. בהתקפה הוא מחפש לחדור עם הכדור ולקלוע. הוא מחפש למסור כמו שאני מחפש קדחת.

לנבחרת ארה"ב אין אף פוינט גארד אותנטי בנבחרת!

דריק ווייט הוא פוינט גארד אותנטי. נקודה, וסוף לויכוח.

לכן הוא היה בחירה הרבה יותר הגיונית מג'יילן בראון. כי בנבחרת ישנם לפחות 4 שחקנים שמשחקם – בגדול – דומה לזה של בראון: דווין בוקר, ג'ייסון טאטום, לברון, ואנטוני אדוורדס.

3. דווין בוקר יצא באזהרה לנבחרת אחרי משחק ההכנה נגד אוסטרליה

נבחרת ארה"ב הובילה נגד אוסטרליה ב-24 הפרש. לפתע כולם החליטו TO TAKE IT EASY ודברים השתנו QUICKLY, כמו שאומרים החברים שלי מכרם התימנים. האוסטרלים צימצמו את ההפרש ל-6 עם 5 דקות לסיום, ו-4 הפרש עם 3.4 טיקים לסיום.

ארה"ב ניצחה 92-98 אבל ה-COLLAPSE – התמוטטות – בחצי השני גרמה היום להרבה אנשים לפתוח את פיהם.

דווין בוקר היה הראשון כשבקול רועם הודיע:

We understand time is not on our side,” Booker said. “We have to clean things up quickly, and playing like we did in the second half today… we will not win a gold medal.”

While it was only an exhibition, any loss for Team USA at this point would draw national attention and no shortage of criticism. Monday's game against Australia nearly went off the rails late, but behind another double-double from Anthony Davis (17 points and 14 rebounds), Booker (16 points) and Anthony Edwards (14 points), the Americans picked up another tune-up victory.

סטיב קר ממשיך להחליף ולנסות כל מיני חמישיות. כמובן שאין לו זמן. אז חובת השעה היא לעלות עם חמישייה שנראית לו ולתת לה לשחק יותר מכמה דקות פה וכמה דקות שם. מה לעשות ושחקני הכדורסל הטובים בעולם הם לא אמריקאים? אבל הם מפוזרים בין המדינות. לאמריקאים שאין להם היום שחקן טוב בין 5-6 הטובים בעולם שהם +A ישנו יתרון – יש להם 5-7 שהם A. אז צריכים כבר היום לקבוע חמישייה וללכת איתה. אם חלילה לא הולך – יש זמן להחליף שחקן או שניים. אבל אי אפשר לעשות זאת אם אף חמישייה לא משחקת כמקשה אחת יותר מ-8-10 דקות!

The best current international NBA players©USA Today Images

סטיב קר חייב במשחק הבא לשחק עם חמישייה אחת לפחות 8 דקות ברבע הראשון, ואז 6-7 דקות ברבע השני. בחצי מותר לו לעשות חושבים ואולי להחליף שחקן (או מקסימום שניים) מהחמישייה, ושוב לתת להם את רוב הרבע השלישי לשחק. אם יצרו הפרש של 30 – ניתן ברבע הרביעי לעשות ניסויים.

הדבר החשוב ביותר שעל סטיב לעשות זה לתת לג'ואל אמביד עוד נסיון אחד בחמישייה ואם הוא בקושי נע, לא בטוח בעצמו, ושוב החולייה החלשה בשרשרת, להושיב אותו ולהעלות את אנטוני דייויס במקומו כסנטר הקבוע של הנבחרת.

4. ג'יי ג'יי רדיק: "לא אשקר. אני מחפש סנטר גבוה, חזק, ו-BRUISING (גורם חבלות)"

5. ג'ון סטוקטון ללברון ג'יימס: "אתה לא מטפס לראש הפירמידה. אתה רוצה להגיע לשם עם הליקופטר. זה לא אותו דבר"

ג'ון סטוקטון בחר משום מה לקטרג מאד על הצורה שלברון מעבד את עסקיו בקבוצות שהוא משחק בהן, ולהעביר עליו ביקורת חמורה. מעניין אם ללברון תהיה תשובה להאשמות שסטוקטון מאשים אותו:

John Stockton explained why he thinks LeBron James' behavior on teams damages his GOAT case. In an interview clip from the DNP-CD Podcast that is now going viral, Stockton said he doesn't like LeBron exerting so much control over the team and thinks his jumping from players and teams devalues the journey and hard work required to win a championship.

"אני לא יודע מה המרגש לשבת באחד החלונות הגבוהים בתפקיד בכיר ביותר בלייקרס, ולקבל דברים שמכתיב לך שחקן. אני לא בטוח שזה בדיוק כך. I don’t know for sure that he is, but it appears so!"

סטוקטון ממשיך:

. I  think it’d be maddening as a teammate to know that you can be expendable for one of his guys "that he thinks he needs to play with."

"זה בוודאי משגע כחבר קבוצה לדעת שאתה יכול להיות EXPENDABLE (מתכלה, מיותר) עבור אחד מהבחורים שלו שהוא מאמין שהוא זקוק לו שישחק איתו"

"זה גורם לכל כך הרבה 'IFFINESS' (אילו ואילו) בקבוצה ומגיע לחלונות הגבוהים. (הרשו לי) להביא את מייקל ג'ורדן…

". We were a similar ilk with the Jazz. I like when guys just tighten their belts up and say 'You know what? Let's get to work, we just got to get better. Play harder, we got to play smarter'."Expand article logo

(מה שהוא ניסה לומר אבל זה לא ברור מדבריו הוא שעם לברון, הוא היה מסתכל על שחקן שהוא רוצה ורצונו היה עובר לחילונות הגבוהים והדבר היה נעשה. עם מייקל, ועם הג'אז, זה לא היה כך. זה תמיד היה מאמץ משותף ותרומה קבוצתית להגיע לטופ. מה שהוא 'שוכח' לומר הוא שעם מייקל זה עבד 6 פעמים, ועם הג'אז זה לא עבד אף פעם)

"Instead of just 'Huh, where is the grass greener, I'm going to go there and win a championship'. I think it devalues that. You're not climbing the mountain, you're taking the helicopter to the top of ?it. I'm not a fan of it, but who cares what I think.

6. ג'יילן בראון חוזה במשחק בליגת הקיץ בין הסלטיקס והלייקרס ותגובתו על ברוני ג'יימס הולכת וויירל. הוא 'מתנצל' ב-טוויטר X

A video clip of Brown watching an NBA Summer League game on Monday between his Boston Celtics and the Los Angeles Lakers’ summer teams showed the Celtics star apparently talking about Bronny James.

Brown appeared to say that he doesn’t think James is a pro.

התגובה הולכת וויירל.

ג'יילן בראון מחליט להשקיט את הרוחות עם הטוויטר הזה:

t’s a flex to have your son alongside you in the nba it reflects greatness and longevity !Bronny has all the tools around him to be successful I look forward to watching his growth

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
17/07/2024 2:23:19

תודה מנחם
גם אם כל הסגל של נבחרת ארה"ב יתרסק במטוס ורק לברון יישאר, הוא יעדיף לשחק עם עיוורים ולא ייקח את ג'יילן בראון אחרי שפגע בבנו קשות. גם סטוקטון פתח את פיו, אבל אותו כבר אי אפשר לשלוח לליגה הסינית.
לידיעת רדיק, שוק השחקנים ככלל ושוק הגבוהים כפרט די נגמר. הלייקרס כנראה יעשו מה שהם רגילים לעשות בשנים האחרונות: להחתים מאיזה יער, עץ גבוה על חוזה מינימום.
בשקט בשקט מילווקי מחתימה שלושה שחקנים לא רעים בכלל על חוזה מינימום: גארי טרנט, טוריאן פרינס ודלון רייט.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/07/2024 3:35:53
Reply to  NBA בדם

אין קשר בכלל ללברון, וויט הרבה יותר מתאים לנבחרת מסקורר אגואיסט נוסף שגם ככה הנבחרת מלאה.
אני לא אומר שחקן טוב יותר אלא מתאים יותר.
צפיתי במשחק אתמול, מה שהסריח את הפרקט זה לברון וקרי שקונסים בהגנה והאטו את המשחק, עדיין הנבחרת ביום קליעה סביר הייתה מסיימת בבלואוט מביא את המשחק

לברון GM רוב הקריירה ( יש שיגידו הטוב בהיסטוריה, בנה כמה סופר טימס), הוא מסדר לחברים שלו כבר חוזים הזויים מספר שנים כמו כל כוכב, הבן שלו שמביך את עצמו לא משנה באמת משהו.

Last edited 3 months ago by ברוך רובין
NBA בדם
17/07/2024 2:24:16

פטריק בברלי בהצגתו לראשונה לקהל של הפועל:

https://giphy.com/gifs/michael-jackson-king-of-pop-wacko-jacko-fxpPSvdGnxfR6

סטיב קר עד עכשיו בחיפושים אחר החמישייה שתפתח באולימפיאדה:

https://giphy.com/gifs/digg-cute-pugs-wuBT0mSih6oak

אור
אור
17/07/2024 2:45:11

תודה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לברון לא יורד לאנשים חלק בגרון.
ג'יילן בראון לא יורד לאנשים חלק בגרון.
ומתברר שלברון וג'יילן לא יורדים אחד לשני חלק בגרון.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 12:47:09

שיתאמנו בגוגל מוגל
שיגשו לבית קולנוע לראות גרון עמוק בת"א

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

golan
golan
17/07/2024 3:35:21

תודה רבה על המעורב.
רדיק מכין תירוצים ? לא זכינו כי לא מצאנו גבוה מעולה ליד דייויס ? אין לנו כסף, כי שילמנו לאיזה רוקי אבל בסוף ההנחה של אבא שלו לא כיסתה את זה.
וייט בחירה טובה.
יפה להפועל להחתים את בברלי

Florida man
Florida man
17/07/2024 4:44:26

אמביד לא בעניין. AD הרבה יותר אפקטיבי ממנו ולא עושה שטויות כמו הטמביד. הנה פתרתי לקר את הבעיה.
הנמלנ וטייטום הרבה יותר טובים מלברון וקרי- עוד נקודה לקר

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
17/07/2024 5:19:20

הכל טוב ויפה אבל למה מלכתחילה לא דאגו להביא פוינט גארדים? בכלל, לא מבין למה לא חיכו לסוף הפלייאוף בשביל לראות מי בכושר הכי טוב ואז להחליט על הסגל.

גיא רוזן
17/07/2024 6:09:22

משעשעת אותי הביקורת על הבחירה ה-55 בדראפט כאשר בחירה מס' 2 מסיים משחק ליגת קיץ עם 0 נקודות, עם 0 מ-8 מטווח 2 הנק', 0 מ-7 מ-3, 0 מ-2 מהעונשין.
אאוצ'…
(זה לא משנה את העובדה שג'יימס לא נראה כרגע כמו כישרון מספק ל-nba. אין בכלל שאלה שהילד היה צריך להמשיך במכללות אם מטרתו אכן לצמוח ולהפוך בבוא היום לשחקן nba)

trusttheprocess
trusttheprocess
17/07/2024 7:18:52

מתמקדים בשטויות
גם החוזה שקיבל זה לא ביג דיל
פילי החתימו את הבחירה ה 41 ל 4 שנים תמורת 8 מליון דולר ואף אחד לא יודע מי הוא

Avri
Avri
17/07/2024 9:18:17

ברור שהחוזה והשחקן עצמו זה בוטנים, הביקורת היא על חוסר ההגינות הבסיסית בה נעשים דברים ועל הצביעות של כל המעורבים בדבר.

אשך טמיר המקורי
17/07/2024 9:33:09

בדקתי עליו:

  • הוא בחירה 41 ולא 55
  • הוא גבוה ולא גמד
  • הוא שיחק 2 עונות במכללות
  • קלע באחרונה 12.4 נק' עם 6 ריבאונד למשחק
  • היה שחקן ההגנה של הפאק 12
  • קיבל את החוזה רק לאחר ששיחק במדי פילי בליגת הקיץ
  • עונה אחרונה של 2.4 מיליון אופציית קבוצה
  • למיטב ידיעתי לא סבל מהתקף לב שכמעט קיפח את חייו

חוץ מזה הכל דומה, לא ביג דיל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 12:46:08

🥳🥳🥳

Dor
Dor
17/07/2024 10:37:49

אחלה סנטר מחליף

Avri
Avri
17/07/2024 9:17:08

ברור לחלוטין שהביקורת היא לא על הבחירה ה55 בדראפט, אלה על הנפוטיזם מהסוג הדפוק ביותר ובגדול התנהלות די מסריחה. ברור לחלוטין דם שאלכס סאר מרוויח מזה שתשומת הלב לא עליו, אולי זה הכל לטובה.

צפנת פענח
צפנת פענח
17/07/2024 7:41:58

ברוני ג'יימס לא ממש התרגש מבראון והמשחק בליגה נגד הסלטיקס הולך להיות מפגש טעון בין השניים עם רייטינג בשמיים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הנבחרת הזו לוקה בחוסר תכנון,קודם בחרו שחקנים ,אחר כך מחפשים איך להתאים אותם,רק אחרי שאתה מחליף את לינארד,נזכרים שאין פוינט גארד טבעי.יש בליגה שפע שחקנים לתפקיד הזה ,מדברים על בראון אבל שכחו לגמרי מלילארד,פוקס,יאנג , מוראנט.למה בכלל בחרו בלינארד ,יודעים שהוא סובל מפציעות.למה בחרו בקר כמאמן?הוא כבר נכשל במשימה קודמת,הקבוצה שלו ממש לא הצליחה השנה.
וזה חבל אני ועוד הרבה מגיבים רוצים לראות את ארה"ב משיגה מדליית זהב.זה מאוד חשוב לליגה,זה מאוד חשוב לשחקנים בליגה.הם מקבלים טונות של כסף,לפחות שיביאו מדליה!
רדיק מחפש סנטר ,כאילו אפשר לגשת לעץ הקרוב ולקטוף.אני מחפש עוגת שכבות מרזולן,אבל יש רק בפריז וגם בפריז זו עוגה לא נפוצה.או קיי אני יכול לטוס לשם, את זה רדיק לא יכול לעשות.
סטוקטון לא השיג אליפות,בשיטת לברון היה משיג כמה אליפויות ,גורדן היה מקבל אותו בזרועות פתוחות,פיפן היה משאיל לו את אשתו ,רק שיבוא לרכז עבור הבולס של שיקגו. אגב לאן נעלם פרצוף הילד שלו? סה לה וי אומרים בצרפתית.
מחלקת הבידור של הלייקרס,קיבלה חיזוק ממקום לא צפוי,בראון הרשע עם הפנים הזועמות פגע בקדושת הבבוני לבית גיימס.עוד פרסומת למותג החדש של הלייקרס,עוד אפיזודה מדליקה בטלנובלה "הגיגי הבבונים".צפו לפרק הבא.
בפרק הבא אני בולס קרואסון שקדים עם חמאה נמסה בפה.

Avri
Avri
17/07/2024 9:21:44

בראון עושה כנראה הכל בקיץ הזה בשביל להרוס לעצמו את התדמית שהוא עבד קשה בשביל להשיג הרבה שנים. הקיץ הזה פתאום הוא מתעסק עם שטויות. כנראה שיש הגיון באסטרטגיה של לשתוק ולעבוד קשה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/07/2024 21:28:54
Reply to  Avri

שאק דיבר בלי סוף והשיג בלי סוף, אותו דבר לברון…

בראון השיג כבר את הדבר החשוב בקריירה שלו וזה סופר מקס, השאר זה רק בונוס

gogo
gogo
17/07/2024 10:13:02

מהפנט
אני מאחל לך המון בריאות עם סוג האוכל שאתה טוחן

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  gogo

תודה בחור יקר.
נראה לי שאני ואתה טוחנים אותו סוג של אוכל.חלק גדול מהפנטוזים חווים שלט אין כניסה לפה שלי.
בכל זאת אם ממש מתחשק לך ,אפשר לפעמים איזה פינוק קטן.קצת פינוק לנפש זה טוב.

שדות פופ לנצח
18/07/2024 6:32:51

כל הכבוד למהפנט, הצלחת להשריש בתגובות של הופס את המנהג לסיים עם אזכור של מאכל/משקה שעושים ריור…כולם פה מאסטר שפים פתאום…

אשך טמיר המקורי
17/07/2024 8:31:57

מתעב את בראון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 12:45:06

אני עדיין לא שם
אבל בדרך חחחחחח
משהוא בו מסריח.
כמעט בטוח שהוא יפרק את בוסטון עם דרישת טרייד(אגו)

John
17/07/2024 8:37:56

דרק וויט שחקן טוב והסטטיסטיקה המתקדמת אוהבת אותו יותר מאת בראון. אז מדוע הזמינו את קוואי? אם זה עניין של כבוד, גם לבראון האלוף מגיע. לגבי וויט, הוא לגמרי לא פוינט גארד טבעי ולאמריקאים יש את הליברטון שהוא בדיוק זה ולברון יכול להוביל כדור בקלות. דיארון פוקס או למלו מוסרים טובים בהרבה מווייט מבלי לאבד המון גובה. אם זו חדירה וקליעה גם מקסי הוא פתרון. אני חולה על ווייט והיותו השחקן החמישי הכי טוב בקבוצה זה מדהים. אבל הוא לא בטופ של שאר הנבחרת והוא בטח לא איזה עמדה חשובה שהאמריקאים לא מסתדרים איתה.
2 משחקי ההכנה של האמריקאים היו מאוד מאכזבים עד כה. הם גם בקושי ניצחו את הסלקט טים באימונים. הם כישרונות על. אבל בינתיים הם נראים כמו 5 סולנים שהכריחו אותם להפוך ללהקה.

Avri
Avri
17/07/2024 9:24:38
Reply to  John

זה לא מסובך. רוצים גארד קבוצתי, שומר עילי, שלא צריך את הכדור ויודע לקבור את השלשה כשצריך. פוקס, מקסי וכאלה? בשביל כזה יש כבר את סטף אנט ואחרים שעושים את אותו הטריק רק הרבה יותר טוב.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/07/2024 13:10:45
Reply to  Avri

דרך אגב, סטיב קא סיפר בעבר שהוא מכיר את בראון עוד מימיו כשחקן קולג. הבן של קר היה עם בראון באותה קבוצת קולג וכמה פעמיו קר הביא אותם למשחקים של ג"ס באורקל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/07/2024 8:41:15

תודה רבה מנחם

Berch
17/07/2024 9:25:24

אחלה מעורב
🙏

SWIv
SWIv
17/07/2024 10:17:09

תענוג מנחם תודה

gogo
gogo
17/07/2024 10:19:10

תודה על המעורב

אלכס דוקורסקי
17/07/2024 12:11:47

מנחם, תודה רבה.

The Pro
The Pro
17/07/2024 12:24:57

לא יודע אם ברוני יצא שחקן או לא.
מה שכן, לא גומרים שחקן סיבוב שני שהסריח באמריקה ליג כמו שלא הופכים את אלו שקלעו טוב לשחקני נבא לגיטימיים.

את. מחיר הלחץ והשם הוא מקבל עוד לפני ששיחק דקה בליגה.
גיילן בראון היה צריך להיבחר עוד לפני הפרישה של לינארד.אפשר להסכים עם היל שהוא וסטפן על אותה עמדה ואין צורך בשתיהם.

LiorD
LiorD
17/07/2024 12:25:47

ראשית, תודה על המעורב מנחם..
שנית, וזה לדרוך על מוקש, אבל אני לא מסכים בעליל עם זה ש"השחקנים הטובים בעולם הם לא אמריקאים". למעט בעמדת הסנטר: זה נכון שאמביד ("כרגע" הוא אמריקני..) אולי כשרוני כמו יאניס ויוקיץ, אבל פחות "עמיד", ואולי בעמדת הפוניט אין שחקן בעולם טוב כמו דונצ'יץ (ככול שהוא רכז), אבל אני לא ממהר לקבוע לקבוע שבקו האחורי (עמדות סמול, שוטינג, אפילו פוינט ) בוקר, אדווארדס, האליברטון, כולל דוראנט וטייטום (כשהם משחקים 3) פחות טובים משאר הנבחרות?! גם לא בעמדות הפוואר אני לא בטוח: לברון, דיוויס – למרות שהם הרבה אחרי השיא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  LiorD

מי זה הליברטון חחח. שגא 10 רמות מעל כל אלה. בשום עמדה השחקן הטוב בעולם אינו אמריקראי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/07/2024 12:43:17

שוקו לחמניה של מעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח סטוקטון צודק לברון קונה תארים 3 מ4 קנויים תואר מאוניברסיטת ביר זית.
מפעיל מערך כתבי חצר משומן נון סטופ לדיוני גדוחה וממציא הלונגביטי כתחליף להישגים

עגל
17/07/2024 13:08:50

תודה מנחם.
סטוקטון זה אחד השחקנים שהכי אהבתי אבר – כשרוני, משחק כדורסל נכון, צנוע ומתמיד.
אבל זה מצחיק מה שהוא אמר על לברון, כשבאמתחתו 0 אליפויות.
ג'יילן בראון קיבל MVP של הגמר ומאז הפוקוס התקשורתי עליו. לא נראה לי שהוא הסתכסך עם לברון בעקבות המלמול על ברוני, גם לברון יודע שזאת אמת.

אוהד ס"א
17/07/2024 15:41:23

דרק ווייט הוא הדבר החיובי הראשון שקורה לנבחרת הזאת. הוא כבר שיחק בעבר בנבחרת ארצות הברית, הוא מכיר את חוקי פיב"א, והוא שחקן חכם ונטול אגו. הנבחרת האמריקאית צריכה שחקנים כאלה כמו אוויר לנשימה.
הצורה שבה הנבחרת מתנהלת בלי היררכיה (איך אפשר ליצור היררכיה לכזאת כמות של אגו), עם מאמן נרפה שכשל וחסר כל סמכות על הכוכבים שלו, זה מתכון לקטסטרופה (חיובית מאד מבחינתי). משווים את הנבחרת לדרים טים של 92, אני בכלל לא בטוח שהם יקחו את הזהב

Drexler
Drexler
17/07/2024 18:34:16

אני כל כך מסכים עם סטוקטון ,
ודרך אגב אז מה עם הוא לא לקח אליפות , קריירה מצליחה זה לא רק אליפות או כלום, היו המון שחקנים גדולים ואהובים שאין להם טבעות , אז מה ? הוא דוגמה לשחקן שעבד קשה כל הקריירה שלו ,חיכה בסבלנות עד שהגיע לגמר ולצערו פגש את ג'ורדן פעמיים בגמר.
בכל מקרה הוא צודק, התחושה הזו שלברון נותן (בכל קבוצה שהוא נמצא בה )שאם הוא יקבל עוד חיזוק או ישנו משהו בקבוצה הוא ירוץ לטבעת היא מקל בגלגלים ,תמיד מבקרים את השחקנים שלידו או המאמן כשהקבוצה נכשלת ואז מדברים על להחליף אותם, לפעמים הדבר הכי טוב זה לחיות עם מה שיש ולנסות שוב ושוב עד שמגיעים לנוסחה הנכונה כמו ביוטה של סטוקטון . אני לא מתפלא ששחקנים סירבו להגיע ללייקרס בקיץ ,עכשיו שלברון לא השחקן שסוחב אותך לגמר ,שחקנים לא רוצים להיות אלו שנזרקת עליהם כל האשמה כשהקבוצה נכשלת.
זה בעיני למה לברון לא יהיה הגדול ביותר לא משנה כמה הוא מכתיב את הנראטיב הזה לתקשורת , הוא כמי שמנהל הכל בקבוצות שלו, מקבל את כל הקרדיט כשהם מצליחות אבל הוא בורח מכל אחריות כשהם נכשלות כמו במקרה ווסטברוק שהוא רצה להביא ואח"כ זרק אליו את כל האשמה.

Last edited 3 months ago by Drexler
Drexler
Drexler
17/07/2024 19:36:22

ברור שבראון נעלב, אני בעצמי הייתי בטוח שיזמינו אותו עם טייטום ,בטח אחרי שסיים fmvp אבל הם העדיפו את קוואי הגמור .אגב הוא אמר באיזה מקום שהוא ידע שהוא בא לזמן קצר כי הוא לא ארז הרבה במזוודה . הוא ידע שהוא בא רק לצילומים .חוץ מזה טיירון לו בצוות המקצועי הוא יודע מה מצבו הבריאותי ואחרי כל זה הם מחליטים שחסר להם קלעי בסגל. ברור ששחקן כמו בראון יעלב מזה ,לא מזמן גם פסחו עליו לחמישיות העונה .
זה גם טעות מהבחינה הזו שכל הסמול פורוורדים שהם הביאו לטורניר מעל גיל 30, הם יצטרכו את בראון כשחקן חמישייה לאולימפידה הבאה ,לא עדיף להביא אותו כבר עכשיו ?

גיא רוזן
17/07/2024 20:50:01

ארה"ב מול סרביה לקראת סיום,
והאמת היא שארה"ב גדולים על האירופאים בכמה רמות.
ההגנה של דייויס, אדוארדס והולידיי מוציאה לסרבים את החשק לשחק כדורסל.
בצד ההתקפי קרי הגיע לעשות חיים,
ובכלל השלשות מאז הרבע השלישי נכנסות המשחק שהיה צמוד הפך למפלה.

עידו גילרי
17/07/2024 20:53:24

פרק תסכול (אפילו שלברון לא מסר לו כמה פעמים..)

Last edited 3 months ago by עידו גילרי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סרביה הנבחרת שהכי לא בנויה נגד ארהב הם יובסו בכל משחק נגדה איטיים מידי ולבנים מידי

Yinon Yavor
17/07/2024 22:58:06

עד היום רק שמענו עד כמה האמריקאים גרועים ושהסרבים הם המוקש הכי גדול שלהם כי הם משחקים נכון ופנימה.
פתאום הסרבים הכי לא מתאימים?!?
אולי ארה"ב לא כל כך גרועים כמו שמציירים אותם…

אור
אור
18/07/2024 0:14:00
Reply to  Yinon Yavor

מיותר לחפש הגיון או עקביות

ירון, החלום
ירון, החלום
29/07/2024 15:06:10

בס"ד
תודה רבה מנחם