סאמר ליג 3! / שגב מטוס

סאמר ליג 3! / שגב מטוס

גרסאת 2024 + הגיוס המוצלח האחרון – שחר שרון

סאמר ליג 3! / שגב מטוס

13.07.2024, תומאס אנד מאק סנטר, לאס וגאס, נבאדה

פעם שלישית ברציפות שאני מגיע לסקר את הסאמר ליג והפעם יחד עם שחר שכבר סיקר כמה משחקים יחד איתי (וגם בנפרד) בצ'ייס.

הגעתי לוגאס קצת לפניו, טיסה שנחתה ב12:30, קצת חולה אבל החום המטורף (40-48 מעלות!!! צלזיוס!!!!!!) יעזור לייבש את כל ההתקררות המעצבנת הזו.

תמיד יש אווירה טובה בוגאס, אווירת קלילות שכזו בניגוד לעונה הרגילה ובטח ובטח לפלייאוף שהמתח והסטרס מורגשים באוויר.

זה לא שאני אומר שאין פה מאמץ והיי-לייטס אבל זה יותר כמו לראות כדורסל מכללות מאשר NBA, השחקנים שמתפוצצים פה וקולעים 25 נקודות למשחק ב-50% מהשדה מסיימים ברוב המקרים עם 4-8 דקות משחק בליגה הבכירה בעולם, ועם זאת, כשעומדים לידם קרוב קרוב, מה שמתאפשר בוגאס, ממש ניכר כמה אתלטים הם, כמה פיזיות וכמה השקעה כל אחד ואחד מהם נותנים כדי לקבל את ה4-8 דקות האלו. זה מטורף כמה אתה באמת צריך להיות בטופ של הטופ בתחומך כדי להגיע למצב שבו אתה שם מוכר בליגה.

אחרי שאני המשכתי להרגיש לא טוב(שילוב של יציאה ממיני שפעת + בחילות ובעיות בטן) שחר לקח פיקוד והביא לכם גם טעימה מהחוויה בעיר וגם התמקדות מקצועית על הגולדן סטייט האהובה שלו (שכנראה בקרוב תהיה הגולדן סטייט שהכרנו לפני שסטף קרי הפך לסטף קרי).

חזרנו היום (15.7) למגרשים, צופים כעת ביוסטון נגד דטרויט, קאם וויטמור, אחד השחקנים שסימנתי בסאמר ליג הקודם (22.5 נקודות למשחק והרבה יכולות יצירת מצבים לעצמו) שוב נראה מצויין בסאמר ליג ואני שוב לא רואה איך הוא משתלב בסגל של יוסטון, אגב, גם ריד שפרד שנראה כמו פרוספקט מעניין – אני לא מבין איך שני אלו מקבלים דקות משמעותיות (משמעותיות לרוקי\שחקן שנה שניה – 15-20 דקות).

בקיצור, בינתיים שניהם ממש גרועים היום :), שפרד כבר עם 4 עבירות כשיש עוד 4 דקות לסיום הרבע השני!, וויטמור מצידו מפציץ עם נקודה אחת בלבד, 0/6 מהשדה, 1/2 מהקו.

למה אני מאוכזב? אתמול נגד וושינגטון הם סיימו עם 25-8-4, 5 חטיפות ובלוק (וויטמור) ב-60% מהשדה., ו- 22-6-7, 5 חטיפות ובלוק (שפרד) ב60% מהשדה גם כן, אז אפשר להבין. אולי הם עייפים, ואולי הטייק שלי פשוט פוגע פה.

אגב, מחצית – 37-36 לפיסטונס, דאניס ג'נקינס מסיים עם 18 נקודות שזה רק 5 נקודות פחות ממה שקלעו כל החמישייה של יוסטון יחד. נייס.

באולם השני יש את חיימה כפרה עליו ומיאמי נגד אוקייסי ללא אף שחקן שבא לי לדבר עליו 🙂 

חיימה בסוף הרבע השלישי עם 23 נקודות ב-66.7% מהשדה וזה ממש כמו עם פודזימסקי למשל, מרגיש שהם רמה מעל מה שקורה פה על אף שהגיעו לפה שנה שעברה בתקן רוקיז. אחלה פגיעות לשתי הקבוצות.

בהמשך היום, קבוצת הגמר דאלאס מאבריקס תפגוש את ממפיס והאולי זאק אידי שלהם שנמצא עדיין בספק למשחק עם הגדרת DTD עקב פציעה בקרסול. נקווה שנוכל לראות את הנפיל והיכולות שלו.

אצל המאבס ישחק מי שאהבתי מאוד והייתי בטוח שיקבל קצת הזדמנות בסגל המוזר שהיה לדאלאס לפני ההתאמות באמצע העונה – אוליבר מקסנס פרוספר הידוע בכינויו – אומקס!, בסאמר ליג הקודם הוא הראה הרבה יכולות חיוביות והאמנתי שהוא יקבל אחרי קצת ניסיון ודקות את מה שהיה התפקיד של וושינגטון בסוף העונה, זה לא קרה והוא נדחק לסוף סוף הספסל. נראה אם בהמשך יצא מאומקס שלי משהו.

נמיס קוויטה, מר 100% מהשדה בגמר ה-NBA האחרון

ב5:30 פורטלנד יפגשו את פילי, במשחק האחרון דני היה פה בביקור בקורט סייד ועודד את החבר'ה הצעירים וקצת עשה מינגלינג עם חבריו החדשים לקבוצה. אני הימרתי שהוא יבוא גם היום, שחר טוען שזו רוטציית שחקנים בוגרים של יום אחד בלבד ומתחלפים באחרים. בהינתן שכמעט כולם היו פה במשחק הקודם כנראה שנקבל ביקור של אייטון או משהו. SMH…

צמד המשחקים שיסגרו את היום הזה (והביקור שלי ושל שחר בעיר החטאים) יהיו סקרמנטו והאח התאום של מארי שישחקו נגד יוטה, ולסיום לייקרס ואולי ברוני ג'יימס שחקן הג'י ליג בספק שיפגשו את בוסטון למשחק נחמד וככל הנראה לא ברמה גבוהה מידי. שתי הקבוצות לא היו מדהימות על אף נמיס קוויטה ו-וולש "המנוסים" אצל בוסטון ומהצד השני ברוני שנראה לא טוב עד רע והחבר החדש שלו מהדראפט – קונקט שניכר שמשתפר עם הזמן אבל עדיין לא ראיתי משהו מיוחד ממש, אני מוכן להיות סבלני עם מי שמוגדר קלעי מחונן.

נחזור קצת לחוויות מהעיר, אחרי התהוללות קטנה אתמול בלילה, צפייה משותפת בסופרטס בוק של הוינישיאן והפסד של כמה דולרים על הימור שלא פגע בגמר הקופה אמריקה(שחר הגזים ממש עם הימור על שני שערים של מסי אחרי 5 גמרים של ארגנטינה ומסי בהם הוא תרם…כן…0 שערים ו-0בישולים, אבל אפשר להבין אותו יחס הימור של 1100 זה מפתה מידי לפעמים, אני הימרתי על קולומביה שינצחו ב-90 דקות – יחס של פי 3 רווח – כאמור אכזבהההה), והדחייה המאוד מרגיזה שלו אחרי הבלאגן המטורף שהלך שם בכניסה הלכנו להמשיך להפסיד כסף בקזינו 🙂 לא הרבה שזה חשוב! לדעת לעצור אחרי כמה הפסדים ויום נאחס זו יכולת בפני עצמה ומזל שאני ושחר לא באופי של מהמרים אז ידענו להפסיק וללכת לעשות סיבוב קטן לפני שהתרסקנו למיטות.

ברוני ג'יימס, יחס של 100 ל-1 רמת הייפ לעומת יכולת כדורסל.

הבוקר נפתח בבריכה של מלון פריז בו אנחנו ישנים, תכנון המיקום של הבריכה מלמד אותנו שצריך ללכת לשם אחרי הצהריים וממש לא בבוקר כי, ובכן, הבניין הענק של המלון מסתיר את השמש עד סביבות 2 בצהריים. אנחנו הלכנו ב9 בבוקר, שחר עם ג'ט לג מאיטליה מתעורר סביב 6, שעה לא סבירה בעליל לוגאס, אבל זה מה יש, פתחתי עיניים כבר חיכה לי קפה ליד המיטה, אין תלונות על התנאים. היה נחמד בבריכה ואחריה הלכנו להמבורגר במסעדה של גורדון רמזי במסעדת "פלאנט הוליווד", שחר אמר שמדובר בהמבורגר אולי הכי טוב שהוא אכל אי פעם. אני מסכים שהוא לא רע, אבל לא הכי טוב אי פעם, ללא ספק מומלץ.

שנצ זריז כי בכל זאת העירו אותי ב-9 בבוקר והגענו לאולם, מחכים לראות מי ישחק, מי יפציץ, האם יתנו לנו לנוע חופשי באולם, כל זאת ועוד בהמשך.

בינתיים שפרד כבר עם 5 עבירות! עוד לא נגמר הרבע השלישי.

שחר תוהה איך שני השחקנים של יוסטון כל כך גרועים ועדיין הם מובילים לקראת סוף הרבע השלישי 60-52, התשובה היא פיסטונס וכל הסבר נוסף מיותר.

שחר מתלונן שריד שפרד זורק כמו סבתא. מוזמנים להגיב אם מסכימים או לא.

היום נחשפתי לפוסט בטוויטר שדיבר על הרווח שהסאמר ליג בוגאס עושה, איזה מהלך מדהים זה היה לפתוח את האיוונט הזה בצורה מרוכזת בעיר שבה אוהבים ללכת ל-"SHOWS" ולבזבז כסף.

בהתחלה הסאמר ליג היה מתארח אצל כל מיני ערים מוזרות כמו אורלנדו, סן אנטוניו, יוטה וכאלה…

לקח זמן עד שהליגה השתכנעה אבל השתלם לה מאוד.

בסיכום קטן של הכנסות הסאמר ליג לפי שנים:

2013 – 12 מיליון דולר

2019 – 50 מיליון דולר

2023 – 125 מיליון דולר

לא אתפלא אם השנה זה יגיע ל-150 מיליון אפילו שהדראפט הזה היה משעמותית נחות לעומת קודמיו בשנים האחרונות מבחינת פרוספקטים.

בינתיים פיסטונס עושים מהפך בהובלתו של ג'נקינס שכבר עומד על 23 נקודות, כרגע 7:50 לסיום המשחק, 69-64 לדטרויט, מביך אבל באמת ששפרד וויטמור לא הגיעו היום.

אוףףףףףף….איזה סטט כואב – וויטמור עם 1/13 מהשדה – 7.7%! יאק.

מיאמי דורסת את אוקייסי 102-73, ולצערם זה לא משהו שיקרה בעונה הסדירה.

לאוקייסי – פלאגלר עם 20 נקודות ו- מיטצ'ל עם 21.

אצל מיאמי הקלע המצטיין היה כמובן חיימה חאקז עם 23 והסנטר בחירה 12 קלל וור מסיים עם דאבל-דאבל נאה של 11-12, חסימה וחטיפה.

בינתיים המשחק של ממפיס ודאלאס נפתח בריצת 9-0 לממפיס שלצערנו נטולת אידי גם היום. או שלפחות הוא לא פתח מה שכנראה מסמן שהוא לא בריא מספיק עדיין.

תיכף יסתיים המשחק המותח (לא באמת) בין דטרויט ליוסטון ונלך לטייל קצת באולמות ובתקווה לספוג עוד קצת אווירה. 

הלאה ממשיכים היישר לפורטלנד וקלינגן, בחירה 7 בדראפט נגד פילי ו….קאונסיל? הו וול….

צ'ונסי בילאפס נצפה באולם כמו גם קייד, אבדיה מורגש בחסרונו, שחר צדק שאמר שהוא לא יגיע באק-טו-באק.

יצאנו לסיבוב רגלי קטן במתחם, הראיתי לשחר את העניינים בבק-סטייג' אחרי שקצת חוסר תיאום בהוראות פה הביא לכך שביום הראשון שלנו סירבו לתת לנו לרדת לאזור הפרקט שמוביל גם למאחורי הקלעים, חדרי ההלבשה וחדרי ראיונות.

ראינו את טימי הארדווי מתלוצץ עם חבריו החדשים לקבוצה הדטרויט פיסטונס שסיימו עם ניצחון יפה ומרשים.

אני חייב לדבר איתכם על משהו ואני חייב לדעת אם זה רק אני או שפשוט טיילר ג'ונסון הפך את הקריירה שלו משחקן NBA מדובר (גם אם חלקית וגם אם לתקופה לא ארוכה כל כך) לשומר סקיוריטי בוגאס?! יתכן מאוד!

שחר בינתיים משחק עם אפליקציית ה-NBA ומצא פיצ'ר חדש של WATCH PARTY. 

תהיתי מה נותן לי לראות משחק בידיעה שגם חבר שלי רואה את אותו משחק במקביל, כאילו מה החידוש?!

אז מסתבר שזה מאפשר להעלות את הוידאו שלך כך שרואים את הפרצוף על המסך בצד ובצד השני המשחק בלייב כשניתן לשלוט ברמת הווליום של המשחק ושל הדיבור שלנו. תכלס מגניב.

ניסינו לעלות לשידור שכזה ולעשות צילומסך אבל מניח שבגלל זכויות שידור וכל מיני כאלה הם חוסמים את האופציה לראות את המשחק בצילומסך. יצאנו רק שנינו :).

למתעניינים, סקוטי פיפן ג'וניור, לשעבר לייקר, מפרק את דאלאס גם ללא אידי לצידו. 53-34 במחצית.

פורטלנד מצליחים להוביל 36-30 על פילי באמצע הרבע השני, לא רואים כדורסל יותר מידי מטורף.

תוצאת מחצית – 51-48 לפורטלנד, קלינגן מתקשה לייצר נקודות בהתקפה ומסיים עם 4-5-1, קאונסיל נראה הכי טוב אצל פילדלפיה ומסיים את המחצית עם 8-2-1.

אוקיי! הרבע השלישי העלה הילוך, תחרות דאנקים בין קלינגן ובונא של פילי מרים את הקהל הישנוני.

מה שגם גרם לבלייזרים שיידון שארפ, דאלאנו בנטון ועוד כמה אחרים שאני לא מזהה מהגב, לקום ולהתלהב עם הקהל.

לקראת סיום – ממפיס כמובן בדרך לניצחון, השחקן המוביל הוא ג'יג'י ג'קסון המצויין שראינו לא מעט ממנו בזכות הפציעה של מוראנט. שחקן שאמור להיות נפלא. מסיים עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אצל דאלאס אומקס שלי מסיים כקלע המוביל – 16-4-4ו-2 חטיפות, הלוואי שיצא ממנו משהו העונה.

סקרמנטו ויוטה עולים להתחמם ובאולם המרכזי פורטלנד ופילי יורדות בשוויון 77-77 לסוף הרבע השלישי. מתח מתח מתח!

קלינגן ממשיך להסתבך ומאוד מתקשה גם בשמירה וסגירת הצבע וגם בסיומות ליד הסל בהתקפה, כנראה יום רע אבל אם הוא ימשיך ככה הוא לא יקח לאייטון הרבה דקות.

הנה אני כותב את זה ו2 ריבאונד התקפה רצופים (מהחטאות שלו עצמו) ובסוף הוא מצליח לצמק לנקודה אחת הפרש, 42 שניות לסיום.

החטאה של פילי אבל ריבאונד התקפה שלה….קלינגן עם חסימה!!! על מקיין של פילי.

וואוו איזה סיום לוהט למשחק. 94-93 פילי 6.5 שניות לסיום, מקגוונס סחט עבירה וילך לקו אם הצ'אלנג' של פילי לא יצליח. לא הצליח. השעון עודכן ל-7.3 שניות לסיום,  מקגוונס ילך לקו בניסיון להפוך את התוצאה.

ראשונה…….בפנים! זריקה שניה בפנים גם כן! יתרון לפורטלנד – 95-94 7.3 שניות לסיום וכדור אחרון של פילדלפיה בניסיון לנצח את המשחק! מיד אחריו, לייקרס נגד סלטיקס.

אוי פילי אוי פילי, לא מצליחים להכניס את הכדור לתחומי המגרש לפני תום 5 השניות שהוקצו להם והכדור עובר לפורטלנד שמובילה בנקודה, נראה עבירה מהירה וניסיון להגדיל את הפער ל-3.

עבירה מהירה מאוד על מקגוונס מורידה 3 עשיריות מהשעון והזדמנות להעלות את הפרש למרחק שלשה.

הראשונה צוללת פנימה, שניה של מקגוונס………בפנים גם כן!

עבירה מהירה וחכמה של פורטלנד שולחת את פילי לקו ומונעת ניסיון זריקה מרחוק בניסיון להשוות.

דאונטין, או כמו ששחר קורא לו דאונטאון ינסה לצמק למינוס נקודה אבל זה יהיה סיום נוראי אם רק נראה עבירות ותחרות זריקות מהקו, הראשונה בפנים השניה של דאוטין בחוץ, ריבאונד התקפה פילי…זריקה מרחוק….בחוץ!!!!

נגמר המשחק 97-95 בלייזרס של דני שלנו ואנחנו שמחים אפילו שאבדיה לא בנמצא.

ברוני איז אין דה בילדינג, גם קנכט\קונקט\קנקט או כל שם שתבחרו בו לקרוא לו, גם אוסטין ריבס. סך הכל נחמד מאוד.

נראה פה מחצית אחת ואז אני ושחר נפרד מהסאמר ליג של 2024 שהיה מרגש וכיף למרות החולי שלי והג'ט לג של שחר.

הזמנו כרטיסים לאיזו הופעה של סירק דה-סולי, מסתבר שיש 3 הופעות שונות שלהם במלונות שונים באותו הזמן! איך אני אמור לבחור אחד לעזאזל ולדעת שבחרתי את הכי טוב או הכי מתאים לי? בכולם יש קרקס ותרגילים…נו שויין, הלכנו על האחד שמופיע במלון ניו-יורק ניו-יורק.

ברוני בהחלט מכניס אווירה לאולם וזה קצת מצחיק.

פתיחה חזקה של בוסטון, לא נראה שיש ללייקרס מענה לקווטה. עכשיו גם בלוק של קווטה. ומוסיף אלי הופ דאנק! לא יודע…קסטלטון באמת?! זה מי שאמור לעצור אותו?

אפשר גם לומר נמיס קווטה או שאקיל אוניל לפי השליטה שלו פה במשחק הזה בצבע.

ויפתחו שערי שמים, וגאס או תאילנד? 40 מעלות חום וגשם.

כמעט ושרכחתי לספר לכם גם שביקרנו פה את מסעדת המזנון של אייל שני, מה אגיד לכם, בתור מי שגר בסן פרנסיסקו ולא נהנה כל כך מטעמים ישראלים כי אין משהו באזור, כל פעם שאני מגיע למקום עם המזנון או משהו בסגנון אני ישר עוצר לאיזה חומוס ופיתה קבב, אם יש גולדסטאר מה טוב. וזה לא יאמן פשוט איך אפשר להכין חומוס טעים ולא את הממרח שום שהאמריקאים קוראים לו חומוס. היה מצויין.

בינתיים נשארו 3 דקות לסיום הרבע הראשון, ברוני יורד מהפרקט ממש עכשיו עם שורה סטייסטית נחמדה של 0-0-0 זריקה אחת מהשדה, 16-7 לבוסטון.

וזה הסימן של שחר ושלי להתחיל להתקפל אל עבר היציאה.

הסאמר ליג הזה היה עבורי גם מאוד מהנה כי הכי כיף זה לבוא ולסקר כדורסל עם חבר, אבל גם היה הכי קשוח בגלל החולי שלא אפשר לי לעשות הרבה ממה שתכננתי ברמת הסיקורים, אז מתנצל על איכות הסיקור שלי אבל מזל שגם שחר הצטרף והביא לנו כתבה מצויינת.

מקווה שנהנתם מהקריאה (ואולי יותר מהתמונות),

מאחל לכולם ימים שקטים ושהליגה תחזור במהרה.

נתראה בסיקור הבא.

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Avri
Avri
16/07/2024 21:17:12

נהנתי מאוד, ונראה שגם אתם. תודה, תמיד כיף לקרוא אותך/אתכם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 21:30:48

איזה כייף לשמוע,החומוס נראה מטריף והסיפורים מעולים.
תודה לשניכם

Berch
16/07/2024 23:33:30

אחלה סיקור מהשטח
🙏

trusttheprocess
trusttheprocess
17/07/2024 0:52:07

זה סיקור מאד יפה
אם אני הייתי הולך לסקר את הסאמר ליג כל מה שהייתם רואים זה סטריפרס אלכוהול והימורים
אז אני מצדיע לכם על השליטה העצמית

דוקטור רזי הופמן
17/07/2024 4:14:50

קבל
ואפשר למחוק אם רוצים ולשלוח הזהרה
https://www.youtube.com/watch?v=yt0YrfjRMB4

דוקטור רזי הופמן
17/07/2024 3:50:34

תודה
יצאתם חומוס!
https://www.youtube.com/shorts/lX_WA1yvuok

מנחם לס
17/07/2024 23:36:39

תודה. נהניתי מהתמונות הנפלאות

ירון, החלום
ירון, החלום
29/07/2024 9:28:41

בס"ד
תודה. רבה.. חויה.