מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

2024.1 Team USA 2004 vs. 1992 Dream Team: Who Would Win An Olympic Gold Medal Game?

הרעיון למאמר מבוסס על המאמר עם הכותרת שב-"1" מאת אדי ביטר, והופיע היום ב-FADEAWAYWORLD.COM, דעתי שונה בהרבה מדעתו של כותב המאמר, בעיקר בדעתו שספסל 2024 עדיף על ספסל 1992, ולכן המסקנה שלו היא שקבוצת 1992 הייתה מנצחת על 4 נקודות, ודעתי היא שההפרש היה בין 12 ל-16 נקודות לטובת 1992.

As we witnessed Team USA take care of Canada in an impressive showing, we can’t help but analyze the power of their roster. It is clear the Americans are the favorites to hoist the gold medal and barring some unforeseen catastrophe, there might not be much competition. LeBron James, Stephen Curry, and Kevin Durant headline Team USA but how would they fare in a gold medal game against the greatest team of all time, the Magic Johnson and Michael Jordan-led 1992 Dream Team? To get an answer, we have prepared a breakdown of the matchup and an analysis of the result.


חמישיות:

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

Credit: Fadeaway World

2024: Team USA: Stephen Curry, Anthony Edwards, LeBron James, Kevin Durant, Anthony Davis

1992: Dream Team: Magic Johnson, Michael Jordan, Scottie Pippen, Karl Malone, Patrick Ewing

החמישייה של 2024 מתפארת בתערובת של קלעים מכל המרחקים והזוויות, וגבורה הגנתית. לברון ג'יימס, אפילו בשנותיו האחרונות, נשאר הגנרל של כל השחקנים איתו עם IQ כדורסלני שאין שני לו, PLAYMAKING, ומנהיגות. סטפן קרי הוא קלעי ה-NBA הגדול מכולם עם קליעת דאונטאון שאין לה מתחרה! אנטוני אדווארדס לקח עתה את התפקיד של שליטה עם שיווי משקל שאין להם מקביל בהגנה ובהתקפה, וקווין דוראנט הוא אחד מה-MOST LETHAL SCORERS שהעולם ראה אי פעם. עמדת הסנטר עדיין איננה סגורה. זה יהיה אנטוני דייויס עם זרועות שלא נגמרות שמביא חסימות, ריבאונדים, ויכולת קליעה מצויינת ממיד -ריינג' מבפנים או מבחוץ, או אמביד שעדיין לא מצא את עצמו אבל הוא היום אחד הסנטרים המסיביים ביותר בעולם.

נגדם תעלה חמישיית ה-1992 DREAM TEAM עם מג'יק ג'ונסון – הפוינט גארד הגבוה (2.06 מ') עם ראיית משחק שאין דומה לה, מנהיגות, ויכולת לשחק למעשה כל תפקיד כולל סנטר כפי שעשה נגד פילדלפיה בגמר כשהיה רוקי ושיחק סנטר בהיעדרו של קרים עבדול ג'אבר. לידו מייקל ג'ורדן, השחקן הנחשב לגדול מכולם, ה-G.O.A.T האופטימלי עם רוח לחימה שלא הייתה כמוה וצורך לנצחון שלא היה כמותו. הוא גם יוצר הנקודות הגדול מכל השחקנים בשתי הקבוצות, ומגן עליון. הסמול פורוורד הוא סקוטי פיפן, שכנראה נולד לשמש פרטנר של ג'ורדן. הוא מגן וורסטלי, שומר עליון ונראה התאום שמייקל צריך. הפאואר הוא קרל מלון – שנחשב ע"י רבים לפאואר פורוורד הגדול מכולם המביא כוח ברוטלי ויכולת סיום עליונה תחת הסל ומיד -ריינג'. הסנטר הוא פטריק יואינג התקוע תחת הסל כי הוא רואה את תפקידו הראשי כחוסם דרך לגארדים הנכנסים, חוסם קליעות וריבאונדר.

דעתי: יתרון חמישייה גדול של 'החלומות מ-1992' 


ספסלים:

2024 Team USA vs. 1992 Dream Team: Benches

2024 :Team USA: Tyrese Haliburton, Devin Booker, Derrick White, Jrue Holiday, Jayson Tatum, Bam Adebayo, Joel Embiid

1992 Dream Team: John Stockton, Clyde Drexler, Larry Bird, Chris Mullin, Charles Barkley, Christian Laettner, David Robinson

לא אכנס לפרטי פרטים אבל בגדול, בעוד שלנבחרת 2024 ישנם שחקני ספסל כטייריס הליברטון, דרק ווייט, באם אדבאיו, דווין בוקר, ת'רו הולידיי – שאיש מהם אינו 'סופרסטאר', כל שחקני הספסל של נבחרת 1992 (מלבד כריסטיאן לייטנר שהובא כמחווה ל-NCAA) הם סופרסטארים גדולים, מלבד, אולי, כריס מאלין.

כל אחד בתפקידו – ג'ון סטוקטון, קלייד דרקסלר, לארי בירד, צ'ארלס בארקלי, ודייויד רובינסון היה סופרסטאר מבריק.

בעוד כותב המאמר אדי ביטר נותן יתרון לספסל של נבחרת 2024 – –

אני נותן יתרון לספסל של 1992


מאמנים: Steve Kerr vs. Chuck Daly

2024 Team USA vs. 1992 Dream Team: Steve Kerr vs. Chuck Daly

be critical in game planning against the modern offensive juggernauts.

לדעת כותב המאמר סטיב קר עדיף כמאמן התקפה, צ'אק דיילי עדיף כמאמן הגנה. הוא נותן תיקו לשניים.

ייתכן שהוא צודק במסקנתו זו, אבל אני, שהכרתי את שניהם (הרבה יותר את צ'אק דיילי מסטיב קר כי את סטיב הכרתי בעיקר כשחקן) מאמין שצ'אק דיילי היה עדיף במשחק בין 1992 ל-2024 מסיבה אחת פשוטה: השחקנים העריצו אותו. זהו מאמן שהסתדר מצויין עם ה-"BAD BOYS" – – טיפוסים כמו מארק אגווייר, דניס רודמן, וויני ג'ונסון, ביל למבייר, ריק מהורן, ג'ון סאלי, או אייזיה תומאס – כל אחד דפוק בראש בצורה אחרת, ובכל זאת בקבוצות של צ'אק דיילי לא ידוע על התמרמרות אחת או מרד קטן אחד. הוא שלט בפסיכים כל אחד בצורה אחרת ואכן הם היו 'BAD BOYS' ליריבות, אבל בתוך דטרויט פיסטונס ושתי האליפויות תמיד השתרר שקט ושלווה.

לדעתי צ'אק דיילי עדיף על סטיב קר באימון נבחרת 1992 נגד קר ב-2024


2. איזו נבחרת הייתה מנצחת אילו נפגשו נבחרות 1992 ו-2024 למפגש 'אלופת החלומות'

Kevin Durant again sits out Team USA practice; Kerr unconcerned. 3

עד מתי? עד מתי יסכימו שהוא יסחוב את הפציעה שלו בשריר התאומים לפני שיחליטו שהגיע הזמן להחליפו? גיילן בראון? (השאלה אם הוא יסכים בכלל אחרי ההשפלה באי הזמנתו אפילו לסגל הנבחרת!). פול ג'ורג'? זאיון ויליאמסון? מיילס ברידג'? אארון גורדון? איוון מובלי?

4. סטפן סמית' בוחר בפילדלפיה כקבוצה החזקה ביותר במזרח

אחת ההחתמות הבומבסטיות הייתה החתמתו של פול ג'ורג' ע"י דרל מוריי לחוזה מקסימלי. מוריי לא נח והצליח להביא עוד שני וותיקים גבוהים -אנדרה דרמונד וכיילב מרטין.

After being bounced in the first round last postseason, this new-look roster looks poised to be in the title hunt in 2025.

"If Paul George is what Paul George is supposed to be," Stephen A. said. "Maxey, Embiid, and Paul George, as much as I love my Knicks orange and blue skies baby, they don't come before Philly and Boston."

5. החמישייה המטומטמת של ברוני ג'יימס

לפתע ברוני הפך לפה שאוהבים לצטט. (אני בטוח שהאשך ושימון יאהבו את זה)

מי בכלל שואל אותו על דברים כאלה?

ברוני נתבקש ע"י מיקרוסופט סטארט לבחור את חמישיית כל הזמנים ושחקן ה-MVP.

בחירתו: "סטף קרי, קיירי אירוינג, קווין דוראנט, לברון ג'יימס, באם אדבאיו".

ה-MVP? – "לברון ג'יימס".

"ברוני, מה עם מייקל ג'ורדן? קובי בריאנט? מג'יק ג'ונסון? ווילט צ'מברליין? קרים עבדול ג'אבר?"

-"לאף אחד מהם אין מקום בחמישייה הזאת. כל אלה שהזכרת הם חלב שנחמץ. הכדורסל של היום לא רואה בכלל את הכדורסל של כל אלה שהזכרת!"

6. הניקס החתימו את קאם פיין הוותיק לפוינט גארד מחליף לג'יילן ברונסון.

קאם פיין היה האיש הששי של פיניקס בגמר של 2021. הוא שחקן מהיר ביותר שמשחק טוב מאד OFF THE DRIBBLE. יש לו גם יד טובה שיוכל לשחק גם כשוטינג גארד. הוא הוחתם בינתיים לעונה אחת עבור 3.1 מיליון.

.

7. קייל לאורי -חבטת גולף לא רעה כלל – מגלה היום שהוא רצה להצטרף ל-"VILANOVA KNICKS" (שחקני אונ' וילנובה המשחקים בניקס), אך…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
16/07/2024 5:19:12

טוב,
הילד אכן נשאל
Rank your favorite players of all time
והתשובה שלו הייתה
לברון 1, סטף 2, קיירי 3, דוראנט 4, שיי ואנט ב-5,
המשך הראיון כלל לא עסק בכדורסל או השחקנים עבר… (בטוח שלא חלב חמוץ…)
לא רואה סיבה להתרגשות,
הילד מציין את ה- favorites שלו,
כולם שחקנים שראה בלייב מקרוב.

אור
אור
16/07/2024 6:03:23

תודה גיא

מנחם כשכתב את הפוסט

comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
16/07/2024 6:40:47
Reply to  אור

כאיין, מה זה אומר?
שמנחם יודע למכור!

NBA בדם
16/07/2024 8:26:50
Reply to  אור

😂 😂 😂 😂

דה שוט
16/07/2024 12:16:57
Reply to  אור

חחחחחחחח מעולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/07/2024 9:41:12

יש מצב שהוא גם ראה את יוקיץ' ואת דונציץ', לדוגמה. אם הרשימה שלו מעידה על רמת ההבנה שלו, לייקרס בבעיה קלה

גיא רוזן
16/07/2024 10:21:12

Rank yor favorite
דרג את המועדפים שלך.
זה מה שנשאר,
אני ממש לא רואה בעיה בתשובה.
יש כאן בהופס אוהדים ששנים שמו את ווסטברוק בקדמת הרשימה שלהם…

דרך אגב,
ברשימת המועדפים שלי, אין את לוקה וזה כלל לא מתנגש עם דעתי שהוא שחקן טופ 3 בליגה.

Smiley
16/07/2024 5:29:47

בזבוז זמן להתעסק עם כל ההשוואות האלה בין הנבחרות והזמנים השונים.

סיפור מוזר הקטע של הפציעה של קוואי ודוראנט.

https://bleacherreport.com/articles/10128397-team-usas-decision-to-replace-kawhi-leonard-on-roster-disappoints-clippers-president

בעוד את קוואי שחררו, והקליפרס הוציאו הודעה שהם תוהים לפשר השחרור ולא מבינים מדוע, דוראנט ממשיך לטייל עם הנבחרת כשהוא נח ואי אפשר לדעת מתי ישחק ו/או יתאמן עם מגע.

האמריקאים די טיילו מול האוסטרלים. יש להם כוח אש שכמובן אין לאף נבחרת ו-12 שחקנים שמסוגלים לשים סל.
האמריקאים עדיין צריכים להבין שהם ינצחו בהגנה כי אין נבחרת שמסוגלת לעמוד מול האתלטיות והפיזיות שלהם.
אמביד כרגע לא נראה ממש קשור ודיוויס ואדבאיו אפקטיביים ממנו. לנדייל נתן מולו משחק, ולחשוב שב-NBA אחד הוא השחקן המצטיין והשני מקושש דקות.
גם גידי שיחק נהדר כמי שמוביל את ההצגה, אבל האוסטרלים מתגעגעים לפאטי מילס הצעיר ששרף יריבות עם הקליעה והזריזות שלו והיום בעיקר מספק ניסיון ומנהיגות.
הנוכחות של קארי פשוט מרווחת לכל השאר את המגרש.
אדוארדס חשוב כי הוא פשוט עושה סל מכלום עם השילוב של כוח והזריזות שלו.

ג'וש כריסטופר שרף את OKC עם 20 נקודות ברבע ה-4. מי שהיה לפני כמה שנים סנסציית יוטיוב בתיכונים עוד לא מצא את מקומו בליגה.
דווקא בהיט, עם צוות הפיתוח שלהם, אולי יצליח למצוא את הנישה שלו.

Last edited 3 months ago by Smiley
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

טמביד מעולם לא שיחק בענף שנקרא כדורסל הוא גדל התחנך ושיחק כל חייו בידורסל.
האחרים טעמו בעבר מהכדורסל אמיתי.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/07/2024 9:00:30

כשאמביד ירד לספסל(ולא חזר) התוצאה הייתה 73-57 לטובת ארה"ב
מה שקרה אחר כך כבר לא קשור לאמביד , דיוויס ובאם שיחקו הגנה ולא עצרו אף אחד.
לברון וקרי 4-14 מהשדה אבל כמו תמיד אמביד אשם בכל
כשארה"ב יזכו במדלית זהב זה גם תהיה אשמת אמביד שניצחו רק 20 הפרש בגמר במקום 40 כמו שדוראנט הבטיח

NBA בדם
16/07/2024 9:52:27

ההפרש הגיע למרות אמביד ולא בגללו.
בלי אמביד המשחק היה גמור כבר במחצית. צריך להוציא אותו מהרוטציה. הוא מפריע לשטף בהתקפה, ונזק בהגנה.
דיוויס ובאם לא צריכים לשחק יחד. שאחד יגבה את השני.

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 10:08:30
Reply to  NBA בדם

צודק

Dor
Dor
16/07/2024 13:22:48
Reply to  NBA בדם

הוא באמת היה מינוס ונראה לא בכושר, אבל נגד האוזיס לא מעט מהלכים לזריקות קלות של אנט ולברון התחילו ממנו וזה בנה יתרון. במשחק עומד וצמוד כשהאמריקאים יחפשו סל הוא יהיה אחד היתרונות הגדולים שלהם

NBA בדם
16/07/2024 13:25:46
Reply to  Dor

זה כל הקטע, האמריקאים לא רוצים משחק עומד, הם רוצים לרוץ ולשחק מעל הטבעות. אמביד פחות מתאים. יש להם מספיק כלים לייצור סלים גם בלעדיו.
שלא לדבר על ההגנה של באם ודיוויס שהיא בהרבה יותר טובה.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/07/2024 17:04:19
Reply to  NBA בדם

אמביד משחק עם מקסי שהוא השחקן הכי מהיר בליגה שרץ נונ סטופ
ואין לאמביד בעיה לשחק ככה
הבעיה עם זה שקר האידיוט שם גריאטרים כמו קרי ולברון בחמישייה שלא זזים,לא פוגעים בכלום
ראיתי את המשחק , אמביד כל הזמן צריך לעזוב את השומר שלו כי לעזור על חדירות כי להברון וקרי הם כמו פסלים לא מסוגלים להזיז את הרגליים בהגנה.
ואז במקום שמישהו ירד מתחת לסל לכסות על אמביד שהולך לעזור גי למנוע לייאפ יש ריבואונד התקפה קל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיביאו את ברוני במקום לברון ברוני שומר יותר טוב

Dor
Dor
16/07/2024 20:17:21
Reply to  NBA בדם

נגד הנבחרות הטובות שיאטו את המשחק לא יהיה משחק מהיר

NBA בדם
16/07/2024 20:24:10
Reply to  Dor

אבל הם ינסו לרוץ כמה שהם יכולים.
בכל מקרה נראה שאמביד תוקע את ההתקפה. אבל אולי הוא פשוט צריך עוד זמן להסתגל למשחק האירופאי ולכישרון סביבו, השאלה אם יהיה מספיק מרחב טעויות לאפשר לו את זה גם במשחקים שלא הולך חלק.

Smiley
16/07/2024 12:16:18

רשמתי שארה"ב די טיילו מול האוסטרלים.
אמביד נראה כרגע כמי שטרם מצא את מקומו, וזה מתבקש בסגל עם סוללת כוכבים.
יהיו כאלה דיצטרכו לקחת צעד אחורה ולהתרגל שלא הכל עובר דרכם.

Smiley
16/07/2024 5:39:57

Legion Hoops
@LegionHoops
·
Follow
“Kuminga is a name but the Jazz are more focused on Brandin Podziemski.”

— @ShamsCharania on a potential Lauri Markkanen trade

(via @SiriusXMNBA)

הווריורס, אם כל הכבוד לדברים היפים שהבחור הצעיר עשה, צריכים להסכים לזה.
מארקנן חשוב עבורם הרבה יותר

Last edited 3 months ago by Smiley
Smiley
16/07/2024 5:42:40

Adrian Wojnarowski

@wojespn
·
Follow

Free agent guard Seth Curry has agreed on a one-year deal to return to the Charlotte Hornets, sources tell ESPN.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שואל את ברוני? כתבי החצר של המלך כדי לשמור את הילד תמיד בתודעה.
זה כמו השאלות ששחקן שם 30 נק על הראש,של לברון ואז הכתב,שואל אתה יכול לתאר לנו כמה זה קשה לשחק נגד לברון?
המלך שולט לחלוטין בליגה הם כולם הכפיפים שלו במיוחד בתקשורת שרובם מועסקים אצלו ורוצים להיות מועסקים בעתיד.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יש חסרון לשליטה של לברון,כבר כמה שנים שחקנים טובים לא רוצים לשחק לצידו.

NBA בדם
16/07/2024 9:48:58

אמת. בורחים ממנו כמו מאש.
גם שחקני רוטציה טובים שהיו באים בשכר נמוך מעדיפים קבוצות אחרות. אלו שבאו הם בעיקר החבר'ה הוותיקים בדמות כרמלו,הווארד ורונדו שהם מאותו העידן.
הצעירים לא רוצים להשתתף בקרקס הנודד, בטח אחרי שלברון מעבר לשיא.

אור
אור
16/07/2024 10:31:55
Reply to  NBA בדם

לא מסכים. רדיש, מונק ועוד הגיעו בשכר מינימלי כדי לקבל את החשיפה וחוזה גדול בקבוצה אחרת לאחר מכן

NBA בדם
16/07/2024 10:45:09
Reply to  אור

אני מתכוון יותר לווטרנים שיכולים ורוצים לתרום לקבוצות סטייל אריק גורדון לפיניקס, בלייק גריפין לנטס בזמנו, דיוויד ווסט לגולדן.
את רדיש אף אחד לא רצה, ומונק הגיע לקבל חשיפה בשביל חוזה, לא בשביל כדי לשפר קבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרים טים 92 הייתה מנגבת את הפרקט במעל 30 הפרש עם חבורת הפחונים של היום.
דוראנט וסטף כאן מעבר לשיא.
חחחח רק לחשוב על טמביד מול הסנטרים שם והחוקי פיבא חחחח היה בורח אחרי שנייה

Avri
Avri
16/07/2024 8:06:21

צודק. הנבחרת של היום בנויה על שחקנים שעברו את השיא ב5-8 שנים. הנבחרת ההיא העלתה סופרסטארים עצומים בשיאם מהספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייל לאורי יכול להצטרף לניקס,רק בתור הכדור המתגלגל על הפרקט עם הקמע בהפסקות

דוקטור רזי הופמן
16/07/2024 6:39:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מנחם
אתה מביא את החמישייה של הצוקומוקו גיימס, חמישיית הזמנים שלו?
ראית איך הוא משחק בליגת הקיץ של ווגאס?
בדיחה אחת גדולה הליצן הזה. הסלטיקס מובילים ב 14 או 16 במחצית. ברוני השחקן הבולט בזה שלא עושה הרבה. אבל יש אבא ובן בלייקרס, אין זה אגדה….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך אפשר בכלל להשוות את נבחרת 92 לג'יפה של היום? השחקן היחידי שבאמת שווה היום זה סטף.

דוקטור רזי הופמן
16/07/2024 7:28:26

בראוני גיימס לא תרם הרבה למשחק של הלייקרס הפאתטיים בליגת הקיץ. עשה קצת הגנה, למעשה לא רעה בכלל, חוץ מזה שום דבר מיוחד. להפלופ צריך ללמוד משהו מהבן, לעשות הגנגנה…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

זה כמו להשוות קרואסון חמאה,לפרוסת לחם עם דמוי שוקולד שנותנים בגן ילדים.
כמו להשוות סברינה לעוגיות חנק של פסח.

אלכס דוקורסקי
16/07/2024 15:47:37

"עוגיות היין" הן היוצאות מן הכלל, ככל הנוגע למאפים האכילים יותר בפסח, ליד התה ו/או הקפה.

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 7:56:37

מצחיק מאוד הקטע הראשון.

ברוני הוסיף עוד משחק לרזומה הלילה: 1-5 מהשדה, 0-3 לשלוש.
לברון זיין את הילד שלו ביג טיים, חיסל לו את הקריירה, את הביטחון ואת השפיות הנפשית.
תגובה טובה לאחד הסרטונים על ברוני שראיתי ביוטיוב:
"Bronny is only a tool for his Father's ego."

NBA בדם
16/07/2024 8:44:40

אפשר להסיק מדבריך שעוד יכלה להיות לו קריירה ככדורסלן אלמלא לברון

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 9:45:18
Reply to  NBA בדם

לפחות הוא לא היה משפיל את עצמו. היה עושה 4 שנים בקולג' ומי יודע, אולי מגיע להפועל חולון.
מה רע?

NBA בדם
16/07/2024 9:54:36

גם דורון מירן משפיל את עצמו בגולסטאר ועושה ערימות. הוא יכל לבחור לא להתבזות ולהרוויח הרבה פחות. זה בחירה מושכלת שמתעדפת את חיי הזוהר והכספים הנלווים מכך.

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 10:07:14
Reply to  NBA בדם

כי חסר לו כסף?

NBA בדם
16/07/2024 10:13:14

כנראה שהוא מחפש את אור הזרקורים בבמה הכי גדולה שיש. כמה דקות בכמה משחקים בגארבג' טיים יכולים לשמח אותו מאוד. בטח שזה עם אבא שידחוף שישחק יותר, גם ברגעים שהמשחק לא גמור בטענה שהוא שומר עילית.
בהפועל חולון הוא פחות יקבל את זה.

NFS
NFS
16/07/2024 10:17:20

בינתיים בליגות הקיץ הוא על 0/15 משלוש.
אני עוד זוכר את לברון אומר שאין מצב שהוא ישחק עם ברוני כי זה לא יהיה הוגן לילד (אם היה לי כוח הייתי עושה גוגל).
כמובן שבסוף הוא לא יכל לעמוד בפיתוי והלייקרס בחרו את אחד השחקנים הכי גרועים ever בדראפט.
בקריפטו.קום בטח יחגגו כשברוני מול שארלוט ימסור ללברון האלי הופ. בכל מקום אחר ירדו עליו ללא הפסקה.

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 10:41:29
Reply to  NFS

ו-7-31 מהשדה

Avri
Avri
16/07/2024 11:22:28

 בוא, שמעתי כבר על מקרים יותר חמורים של התעללות הורית. סידר לו סיבוב בנבא, סידר לו משכורת שירגיש שיש לו כסף משלו, מה רע. נזק נפשי? אחרי משחק הפתיחה בו יפרגנו לאבא-בן 2 דקות ביחד בשביל להוציא את זה מהסיסטם, משם הוא יעבור ל'תקופת התאקלמות ופיתוח' בג'י ליג, וכנראה ישכח שם עד לסוף החוזה שלו. הילד משחק כדורסל, מקבל קצת מסגרת, שימעון יספר לך גם על הבחורות שמחכות לו במלון, בסך הכל לא כזה נורא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אצלו מותר במלון הוא לא נשוי ולא פני הליגה וזה אפילו יביא לו יותר כותרות לשואו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 16:29:04

אחלה תגובה,זה חומר אנושי ל-ללל

צפנת פענח
צפנת פענח
16/07/2024 8:03:20

ברוני ג'יימס הוא היאיר נתניהו של הnba ?
דוריס ברק כבר רמזה ברדיו מונטה קרלו שהפרוספקט הבא של הלייקרס יהיה השקץ הקטן

Berch
16/07/2024 8:08:52

בדיון 1992-2024 מי שיקבע את זהות המנצחת אלו השופטים.
אם יהיה מותר לשמור כמו ב 1992 אז קבוצת 1992 תנצח.
אם יהיה מותר לשמור כמו ב 2024 זה יגמר טכני. מישהו (קארל מלון?) יתעצבן וירביץ לשופטים…..
🤣

Izzy
16/07/2024 8:29:12

חייב להודות שאני מתחיל קצת לרחם על ג'יימס ג'וניור.
אבל היי, לפחות נראה שיש לו עתיד בגיימינג.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Izzy

כשתרוויח 8 מיליון דולר לא שקל,וכשיהיה לך כרטיס אשראי פתוח .אני גם ארגיש רגשי רחמים למי? לעצמי!

Izzy
16/07/2024 15:21:42

חבל.
אני משתדל להוציא את הקנאה מהחיים שלי וכיוצא מזה אני לא מרחם על עצמי.

ועכשיו תכלס, 8 מליון דולר לא משפיעים כי הוא זה על החיים של ג'וניור הוא הלך על זה כי אבא שלו פימפם לו כל השנים שהוא סופרסטאר ואף דחף את הלייקרס להחתים אותו ואחרי כל זה ג'וניור עושה צחוק מעצמו.
אלא אם יש לו עמוד שדרה שעשויה מטיטניום אני לא רואה אותו עומד בעומס הזה והחלום שלו יתנפץ לרסיסים. קצת רחמנות על ילד בגיל הזה

NBA בדם
16/07/2024 8:33:26

מעורבב נהדר
נבחרת 92' בכמה רמות מעל נבחרת 24' משתי סיבות:
א. מרבית סגל 92' הם שחקני הגנה מדהימים.
ב. סגל 24' מעבר לשיאו לעומת סגל 92' שמורכב מלבד בירד ולייטנר משחקנים בפריים של הפריים שלהם.
גם צ'אק דיילי מאמן עדיף על סטיב קר. לדיילי היה בפער פחות כישרון בקבוצה, אבל היכולת שלו לחבר את כל חתיכות הפאזל לאגודה אחת מיוחדת הפכה את דטרויט לקבוצה מדהימה. בנוסף הוא גם ידע להתמודד עם כמה וכמה מקרי ראש, שקר על דריימונד גרין אחד לא יכול לשלוט.
פוספסה הזדמנות אדירה לבנות דרים טים שהייתה עוד יותר טובה מזאת של 92', לאולימפיאדת 16'. 
יכלו להביא לשם כוכבים כמו: לברון,דוראנט,קוואי,קליי,הארדן,פול,ג'ורג',ראס,קיירי,דריימונד,דיוויס,דיאנדרה ג'ורדן. ויש עוד מלא תותחים במחסנים בדמות לילארד,אולדריג',גריפין,דראמונד,לאורי,באטלר,קאזינס,וויטסייד.

S&M
S&M
16/07/2024 8:36:09

יש על זה בדיחה. שאלו את מייקל ג'ורדן, מי הייתה מנצחת, 1992 או 2024. אז הוא אומר, ש-1992 הייתה מנצחת בהפרש קטן, כי בכל זאת אנחנו כבר בני שישים.

NBA בדם
16/07/2024 8:37:45

סטפן סמית' הוא אידיוט מושלם שיודע להביא רייטינג. פילי אמנם טופ 3 במזרח ועשתה קיץ נהדר, אבל לסמוך על ברכיו ואופיו של אמביד זה לא תכנית עבודה.
פעם אחרונה שדוראנט סחב פציעה בעידן קר זה לא נגמר טוב
קמפיין אחלה החתמה לניקס בשכר מינימום
לאורי הגופה מתאים יותר לגולף, יש לו יתרון על רוב השחקנים: הוא בעל אגן ענק ומוצק שייתן לו יציבות בחבטות.
מבחינה טכנית, ברוני ג'יימס יכול להיחשב כחלב עז. בפועל הוא מי שופכין שלא ראויים להשקיית צמחים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅😅

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  NBA בדם

בבוני מצטיין בתפקיד שלו,הוא בא לבדר והוא מגלה בענף הבידור כשרון ,וחושי על.אם אפרסם את השמות המוכרים של נבחרת כל הזמנים,מי יקרא את הרשימה שלי? אף אחד.בבוני הגזים בגדול ואז בכלל שוכחים את מופעי האימה שלו במגרש,ומיליונים שותים בצמא את הגיגיו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כל נבחרת יכולה להיות נבחרת חלומות ,תלוי באיכות החלום בו אנו רוצים. נבחרת 1992 הציגה את הטובים ביותר בכל העולם.הנבחרת של היום לא מציגה אפילו את הכי טובים בין האמריקאים.יוקיץ,לוקה,יאניס,שיי שייכים לחלומות אחרים.
נבחרת 2024 היא נבחרת טובה,היא לא נבחרת חלומות.
לגבי מאמן דיילי עדיף על קר בכל קטגוריה.דיילי מטובי המאמנים בכל הזמנים,יצר את אגדת דטרויט,שניצחה קבוצות טובות במיוחד.
דוראנט חשוב מאוד לנבחרת,כל עוד לא התחיל הטורניר +משחקים מוקדמים קלים בטורניר עצמו.נותן מרווח זמן לדוראנט.את בראון לא רוצים,בטח לא הייתי מחליף בארון גורדון.אם אין ברירה הייתי מביא את מוראנט שיעשה מהומות ויוציא את הקבוצה השניה משיווי משקל.
בבוני לפחות בחר בבבון הגדול בחמישיית כל הזמנים .אם איכות המשחק שלו תהיה ברמה של המובחרים שלו,הוא בקושי ימצא מקום במכבי רפיח.
לי יש נבחרת סופר פשוטה,קפה שחור חזק ללא תוספת כדי להנות מטעם הקפה.

אשך טמיר המקורי
16/07/2024 9:47:48

ממליץ על עלה מרווה בפינג'אן
כמו כן ממליץ לנשנש אגוז מלך עם הקפה – משדרג כל קפה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מרווה אני מכיר,אגוז שווה לנסות

Eldad Ben-Moshe
16/07/2024 9:17:46

תודה מנחם יקר על עורב משובח ומלא בהזיות.
בראשן החמישיה של הילד של לברון, שהיא ככ גרועה שהיא יותר גרועה מעצם העובדה שבכלל שאלו אותו.
וגם הדעה לגבי שתי הנבחרות , על ספסליהן. לא מצליח להבין את זה. מסךיק רק לראות את השמות שכעל הספסל של 92, חלקם אגדות על

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/07/2024 9:41:30

תודה רבה מנחם

gogo
gogo
16/07/2024 10:21:36

תודה על המעורב
אפרופו פציעות, בדרים 1992 סטוקטון הגיע פצוע ( נפצע במחנה האימונים) וברוב המשחקים לא התלבש והחלים תוך כדי (ובצדק)

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
16/07/2024 10:30:09

אדי ביטר זה אח של אבי ביטר? אני רק שאלה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אח רוחני.שניהם מוכרים עולם דמיוני.

Eldad Ben-Moshe
16/07/2024 11:47:24

לא זה הבן של אדי וודר ואבי ביטר

Shenanigans
Shenanigans
16/07/2024 11:30:55

החלום של ברוני היה בכלל להיות דאטה אנג׳ניר, בהתחלה בסטארט-אפ קטן יחסית לפני הילדים כשעוד יש זמן להשקיע, ובהמשך לעבוד כמה שנים בקורפרייט בשביל ההטבות והrsu.
בגיל 42 הוא היה עובר למשרד ממשלתי כי הוא רוצה באמת להשפיע. אבל אבא שלו דפק אותו ושבר אותו מנטלית. ובואו – גם ככה יש לו אשראי פתוח, לפחות שהיה מנסה להצליח בדרך הרגילה ולא בעזרת אבא

אור
אור
16/07/2024 14:00:59
Reply to  Shenanigans

הוא יכול לעשות את זה גם אחרי המיליונים מהכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

בדיוק יהיה לו רזומה של שחקן nba וכמה מיליונים שרשומים על שמו ובחורות אחכ יעשה דאטא אנליסיס

דה שוט
16/07/2024 12:16:15

תודה מנחם אחלה מעורב
הכוכבים של 24 זקנים, לברון בן 40!!
ועדיין
עם קאוואי בריא וג׳ורג׳י בוי – הם יכניסו את 92 לסל
חוץ ממייקל – אף שחקן מהסגל של 92 לא פותח בחמישייה של 24
יהיה שם מבול של שלשות שאנשי 92 לא יידעו בכלל שיכול להתקיים דבר כזה.
ככה תיראה ההגנה של הדרים טים 92 במשחק הזה

comment image&ct=g

NBA בדם
16/07/2024 13:11:30
Reply to  דה שוט

נו באמת.
מג'יק, דרקסלר,מייקל אוכלים לארוחת בוקר את אדוארדס, האליברטון, קרי,וויט,הולידיי,בוקר בגארדים
פיפן,בארקלי,מלון,מאלין,בירד מנצחים את לברון,טייטום,דוראנט
רובינסון ויואינג מנצחים את דיוויס,באם ואמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט זה זריקה ראשונה שפוגעת בשפיץ של הקרש ועפה למעלה פוגעת בשעון ה24 מקפצת עליו ונתקעת למעלה.
חחחח נבחרת אוסטרליה חדרו אותה כמו לברון במנהרה דרים טים 92 היו עושים להם בוווו ומטביעים להם על הראש.
זה נבחרת בלי הגנה בכלל חחח
מי יקלע שלשות בפיבא רק סטף ודוראנט וזהו

דה שוט
16/07/2024 16:00:56

אח יקר אתה ו-נבא בדם – כמו כולם כאן – חיים בעבר. הרגתם אותי כאן חחח
סטוקטון? מאלין? הם לא יצליחו לעשות סל, גם מאלון יתקשה, גם דרקסלר.
מנגד – יירד עליהם גשם הם לא ידעו מאיפה זה בא להם. בכדורסל של פעם כל אחד ידע לעשות משהו אחד. רק מייקל ידע הכל (ובירד הצעיר).
ואם הם היו צעירים – לברון סטף ודוראנט – אז הם לא צריכים להשלים חמישייה. שלושתם זה היה מספיק.

NBA בדם
16/07/2024 16:16:08
Reply to  דה שוט

בעידן של שלשות גם החבר'ה של 92' היו כנראה נראים אחרת ומתאימים את עצמם למשחק של היום.
חצי מהסגל הנוכחי שומר סביר ומטה וכוכביו הגדולים מעבר לשיאם בבירור.
הסגל של 92' היה חיה בהגנה והיה ממש בשיאו.(למעט לייטנר ובירד).

דה שוט
16/07/2024 18:05:50
Reply to  NBA בדם

מי יקלע שלשות ב-92? כריס מאלין? הוא לא מגיע משם ועד שישחרר כדור סטף ישחרר ארבעה.
הדבר היחידי זה הגיל – אבל גם בגיל הזה – עם קאוואי וגו'רג' 24 לוקחת.
92 שיחקו נגד קונוסים – ותן לי לגלות לך סוד – זה היה ככה גם בליגה. עאלק הגנות – המשחק לא היה מרווח כמו היום. מי "שמר" על מייקל?
ראסל? הורנסק? רג'י מילר? דאן מארלי???!!!!!
אני בגילי קולע עליהם…
🙂

NBA בדם
16/07/2024 18:31:05
Reply to  דה שוט

זה לא סיבה ידידי.
סגל 92' היה מתאים את עצמו לאקלים הנוכחי.
היו עובדים איתם מגיל צעיר על הקליעה.
תראה מי טופ השחקנים הכי טובים בליגה: יאניס,יוקיץ,לוקה,שיי – אף לא אחד אמריקאי.
אין אחד בסגל האמריקאי שנחשב לכוכב על. מי שהיו כאלה – דוראנט,קרי,לברון מעבר לשיא.
הנמלה בצעדי ענק להיות בטופ אבל הוא עוד לא שם.
מייקל,מג'יק,בארקלי,מלון,יואינג,רובינסון כולם שחקני עילית בליגה, שפיפן ודרקסלר לא רחוקים משם.
מסכים איתך לגבי זה שהיריבות אז היו בדיחה עצובה ליריבות של היום, אבל בהתייחסות ספציפית לטיב הסגל, סגל 92' שלט בזמנו בליגה והיה בטופ לעומת 24'.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/07/2024 19:21:30
Reply to  NBA בדם

דה שוט צודק, הכדורסל של היום התפתח בעשרות מונים, השחקנים הרבה אבל הרבה יותר טובים, הכדרור הקליעה ההבנת משחק… כל אלה השתפרו בצורה עצומה (בדיוק כמו כל דבר אחר בחיים), אם הייתה מכונת זמן נבחרת הגריאטריה של היום הייתה מכניסה את 92 לסל זה היה נגמר בבלואוט מהיר .

זה לא אם הם נולדו באותה תקופת זמן תחת אקלים שווה, אלא אם אתה לוקח את הנבחרת של 92 ומשווה אותה לנוכחית אין לה סיכוי.

לא רק זה, חתך הכישרון שנכנס לליגה גדול משמעותית, זה נובע מהגלובליזציה של המשחק ומהמשכורת העצומות.

Last edited 3 months ago by ברוך רובין
NBA בדם
16/07/2024 19:51:39

אולי נחזיר בזמן את הנבחרת הנוכחית ל92' ונראה מה היא שווה.
למה מי יכול לעצור את בארקלי/מלון/יואינג/רובינסון מתחת לסלים חוץ מדיוויס שגם הוא שביר. יאכלו אותם בלי מלח.
ההגנת פרימטר של ארהב משוגעת עם מייקל, קלייד,סטוקטון ופיפן.
זה כמו הדיון מה שאק היה עושה היום. אולי היו משגעים אותו מחוץ לקשת, אבל היום הסנטרים רכים וקטנים. הוא היה מטביע על כמה שחקנים ועושה טרור פי אלף ממה שעשה לפני 20 שנה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 16:26:15
Reply to  דה שוט

דה שוט,
אתה עושה צחוק?
בלי הגנה של השופטים ובחוקי כדורסל אמיתיים,
2004 משמידים בקלילות את הפוסיז של 24.
גם את העגלה האולימפית אתה הולך לדרדר?
ווינק ווינק

דה שוט
16/07/2024 18:08:17

די תראה תגובה כאן למעלה לרומנטיקן התורן אנ בי איי בדם.
כולכם חיים בעבר, זה היה כדורסל של צבים. כל השלשות (המעטות) שנזרקו היו בדרגות קושי של חימום בימינו. סלים כמו של סטף לילארד קיידי ג'ורג'י בוי ובוקר נחשבו אז למוזיקה מודרנית – לא שמעו על דברים כאלה.
סקוטי פיפן -שחקן ההגנה הכי גדול לטעמי שהיה עד היום – לא מסוגל היום לעצור אף כוכב, אפילו לא כוכבי משנה. זה כדורסל אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מיקקל עושה מטלית מכל הקליר פאתרים שהבאת פה בוקר חחחחחחחח

John
16/07/2024 18:20:32
Reply to  דה שוט

אתה חמוד… כמו מבול השלשות שהמטירו על אוסטרליה אתמול בלילה? הם היו 11-29 כשלא מעט מהן פנויות. אם נהיה כנים האוסטרלים הם ממש לא מאריות העולם השנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/07/2024 19:07:49
Reply to  John

דה שוט צודק, הכדורסל של היום התפתח בעשרות מונים, השחקנים הרבה אבל הרבה יותר טובים, הכדרור הקליעה ההבנת משחק… כל אלה השתפרו בצורה עצומה (בדיוק כמו כל דבר אחר בחיים), אם הייתה מכונת זמן נבחרת הגריאטריה של היום הייתה מכניסה את 92 לסל זה היה נגמר בבלואוט מהיר .

מה שנכון להשוות, זה את השחקנים ביחס לתקופתם, הנבחרת הנוכחית לא מחזיקה בשום שחקן מהקרם דה לה קרם של הליגה, באותה תקופה כל הMVP עד שאקיל בסוף העשור באו משחקני הנבחרת, אותו דבר לגבי חמישייה ראשונה שהגיעה כולה מהנבחרת בניגוד להיום שרק טייטום מופיע שם.

John
16/07/2024 19:21:15

באופן עקרוני זה נכון. אבל זה גם לא נכון מכיוון שהתפתחות בספורט שיש לו הרבה מיומנות היא לא לינארית. רמת הפוסט אפ כיום ירודה ביחס למה שהיה פעם. היכולת של שחקנים לתפקד בצבע צפוף הוא שונה. אתה רואה את זה כל פעם שהאמריקאים מגיעים לפיב"א והם נתקעים בצבע ולא מבינים איפה הריווח הנעים שיש להם בליגה עם ה-3 שניות ההגנתיות. הכנסת הכדור לפוסט זו אומנות כמעט עבודה. שחקנים מתחילים את הפוסט אפ כמעט מקשת השלוש. הכדרור בהחלט יותר מתקדם. אבל זה לא אומר שאין טריקים וכדרורים יעילים שגם השתמשו בהם אז. נניח שניתן לכול הדור ההוא כמה זמן להתאמן על כל המובים שפעם היו שורקים עליהם משיכה או צעדים. נראה לי שיהיה בסדר. המחשבה כאילו פעם הם לא היו אתלטים כמו היום בקצה העליון היא שטות גמורה. הכול מדיד. מקפיצה ורטיקאלית ועד מהירות חציית מגרש. אפילו האגדה כאליו יש היום סכמות התקפיות יוצאות דופן שלא חלמו עליהם לא לגמרי מדוייק. רבים המעקרונות של "מהפכנים" כמו סטיב קר, תראה דווקא בשנות ה-70 ובמכללות של פעם. זה נזנח קצת בשנות ה-90 וה-00 שהכדורסל היה יותר סביב אחד על אחד או פיק אנד רול פשוט. בקיצור אני לא סותר את מה שיש לך להגיד. אך האגדה כאילו הנבחרת הזאת הייתה ממתירה עשרות שלשות היא אגדה. והחשיבה כאילו שחקנים כרובינסון, שאק, יואינג או קארל מלון היו מתקשים פיזית (בכלל לא מדבר על מייקל וקלייד) היא שטות. ישנם שחקנים כמו ג'יילן ברונסון או לוקה שחוגגים על הליגה עם אתלטיות שלא הייתה מביישת אף שחקן ממוצע מפעם

דה שוט
16/07/2024 19:57:09
Reply to  John

ג׳ון לצערי אין לי זמן הערב להכנס לזה, יום עמוס בשווקים.
בגדול אני חושב שאתה טועה כאן (לרוב אני מסכים איתך). רק דוגמאות: קטרל מאלון היום יהיה סתם עוד שחקן טוב. יתקשה לאסוף את הנקודות שלו ויהיה חור עצום בהגנה (בפלייאוף).
רובינסון היום עם הטווח הקצר שלו יהיה מעמסה על קבוצתו ולא יתרון.
אף שחקן בדרים 92 לא קלעי שלשות. מאלין (שמתתי עליו) קלע סט שוטס עם שחרור איטי.

דה שוט
16/07/2024 19:52:58

יפה כתבת ברוך. מסכים עם כל מילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך רשמית פתחו בשבילך את התפקיד יו"ר עמותת פגועי בינה

דה שוט
17/07/2024 8:23:03

😂 😂 😂 😂

The Oak
The Oak
16/07/2024 14:17:02

אם אני דריל מורי אני מטריד את אמביד מחר
כי הוא מטריל את אוהדי פילדלפיה זה מכבר ועד הודעה חדשה

Florida man
Florida man
16/07/2024 14:56:14

להשוות בין הנבחרות זו התחלה של בדיחה נכון? לקחת קבוצה שכמעט כולם שם HOF MATERIAL לעומת מטיחי השלשות שלא יודעים לעשות הגנה + פלופר על בדמותו של אמביד… נו באמת. מי ישמור שם על מייקל? סטף או בוקר? הוא ינגב אותם עם פיתה לארוחת בוקר. שלא נדבר על ברקלי או מלון

Yinon Yavor
16/07/2024 15:54:13

כתבתי ש-92' לוקחים בהליכה, כי זו האמת ומה שאני חושב.
ואז אמרתי לעצמי – בוא נגבה את זה במספרים – ואפילו ניתן ל-2024 "פור" כשניקח 13 שחקנים (כולל קאווי) לעומת 11 של 1992 (בלי לייטנר).
ואז עשיתי טבלה של מה כל נבחרת השיגה עד לנקודת הזמן של האולימפיאדה, תוך ציפייה ברורה להבסה קלילה לטובת הזקנים, אבל קיבלתי הפתעה…
כמעט בכל הפרמטרים של הישגים, נבחרת 2024 עולה על זו של 1992 ביחס לנקודת הזמן לפני האולימפיאדה. אפשר גם לראות את סך ההישגים של 1992, ולתהות האם החבר'ה הנוכחיים יצליחו לסגור את הפער הזה בזמן שעוד נותר להם לשחק.
2 סייגים למידע שמובא כאן: (א) חמישייה שלישית בליגה החלה להיבחר רק ב-1989. יכול להיות שקבוצת 1992 היתה גורפת עוד כמה כאלו. מי שנוח לו להתעלם מהשורה הזו בדאטה מוזמן. היא ממילא לא הכי "הישגית". (ב) כפי שנכתב – לקחתי 13 שחקנים של 2024 לעומת 11 של 1992. מי שרוצה לנרמל מוזמן לעשות זאת. מי שרוצה להחסיר מ-2024 שני שחקנים גם מוזמן. אפשר לבחור בין דרק וויט (אליפות אחת), הליברטון (2 אולסטארים וחמישייה שלישית), הולידיי (2 אליפויות ו-2 אולסטארים), באם (3 אולסטארים), או אדוארדס (2 אולסטארים וחמישייה שניה).

NBA בדם
16/07/2024 16:05:26
Reply to  Yinon Yavor

רזומה לא יכול לכמת יכולת בשיא. רוב הכוכבים הגדולים של 24' מעבר לשיאם והרזומה שלהם במקרה הזה לא רלוונטי, ככה שבלתי אפשרי להשוות יכולת בצורה הזו.

עידו גילרי
16/07/2024 16:22:21
Reply to  NBA בדם

לא כי מגיק ובירד היו ממש בשיא.

NBA בדם
16/07/2024 16:24:03

בירד לא.
מג'יק לא שיחק שנה עקב האיידס. מבחינה גופנית הוא היה בסדר.

Yinon Yavor
16/07/2024 16:46:31

האמת שבממוצע, שחקני 1992 היו קצת אחרי העונה ה-8 שלהם בליגה בזמן המשחקים האולימפיים.
אלה של 2024 נמצאים כמעט בשנתם ה-11 בממוצע.
זה 3 שנים משמעותיות של הישגים.

Yinon Yavor
16/07/2024 16:48:48
Reply to  Yinon Yavor

3 שנים כפול 11 או 13 שחקנים…

Yinon Yavor
16/07/2024 15:54:45

כאן הטבלה

1992_2024
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/07/2024 16:23:24

אי אפשר להשוות תקופות,ברצינות
בחוקי הWWE הנבחרת של 24 לוקחת.
בחוקי כדורסל אמיתיים 2004 דורסת את 24 כמו רכבת ומכניסה אותם לסל.
אם אני בוחר,2004 הרבה יותר חזקה ולוקחת בהליכה.
הנבחרת של 24 בנויה מפוסיז רכים כמו פודינג ובלי מטרייה של השופטים,
הם לא ינצחו גם באולימפיאדה

NBA בדם
16/07/2024 16:30:15

נתקעת במכונת זמן בשנת 2004?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

החומרים ביער הגרמני החזירו אותו לשנת 2004 כנראה הייתה שנה טובה של פופרס

אלדלוקו
אלדלוקו
16/07/2024 20:20:51

הדרים טים של 92 מעלים מהספסל חמישייה של סטוקטון, דרקסלר, בירד, בארקלי והאדמירל. אין אף ספסל בהיסטוריה של המשחק שיותר טוב מהספסל הזה. למעשה, אני לגמרי לא בטוח שהחמישיה הזו מפסידה לחמישיה הראשונה של הדרים טים.

curry
curry
16/07/2024 20:59:38

פטריק בברלי בהפועל תל אביב!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  curry

חחחחח יאללה בואנה הם ידרסו את הליגה

דדי
דדי
17/07/2024 1:17:43

הקבוצה מ 1992 אובררייטד כי מג׳יק ובירד היו רחוקים משיאם, אבל עדיין היה שם מספיק כדי לנצח את הקבוצה הנוכחית.

ירון, החלום
ירון, החלום
28/07/2024 15:31:00

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.
אני בחרתי ב 94, ב 11 עד 15 הפרש