מעורב הופס ליום ראשון: הלבנים באים! הלבנים באים! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: הלבנים באים! הלבנים באים! / מנחם לס

1.בשקט, ללא תופים וחצוצרות, הלבנים משתלטים על ה-NBA

מעורב הופס ליום ראשון: הלבנים באים! הלבנים באים! / מנחם לס

בשקט, מבלי לחצרץ (אפשר לומר ככה מהמילה חצוצרה? אם אין מילה כזו אז בואו נמציא אותה כאן ועכשיו), הלבנים הולכים וכובשים את ה-NBA, עד שאני מאמין שהחמישייה אוסטין ריבס (או ג'אש גידי), לוקה דונצ'יק, לאורי מרקנן , קריסטפאס פרוז'ינגיס, וניקולה ג'וקיץ', מנצחת כל חמישיית שחורים ששימון יעמיד מולה. תראו איזה ספסל אני יכול להעמיד?

למה שלא נתחיל עם שלושה רוקיס? אז הנה: ריד שפרד, דלטון קנקט, וזאק אדי. הם צריכים לזוז קצת ימינה כי מצטרפים אליהם דונטאס סבוניס, צ'אט הולמגרן, אלפרן סנגן, טיילר הירו, אלכס קרוזו, דונטה דיביזנצו, ג'ימי ג'קווז, ניקולה ווצ'ביץ', ג'ונאס וולנצ'יונאס, ברוק לופז, וולקר קסלר, וג'וזף נורקיץ'.

מלבד אנטוני דייויס וג'ואל אמביד אני לא רואה אף שחור ב-"שבעת הסנטרים הגדולים ביותר ב-NBA". אולי באם אדבאיו הוא מס' 6-7, וויקטור וומבניימה מס' 9.

שלושת הלבנים המגיעים לליגה – שפרד, קנקט, ואדי – מגבירים את הכוח הלבן ההולך וגדל ב-NBA כמו ה- Evening Primrose (Oenothera biennis) (מי שלא יודע כיצד ה-Evening Primrose (Oenothera biennis): גדל ומתרבה ללא יכולת שליטה עליו, שיילך ללמוד אגרונומיה).

בקיצור, אנחנו הלבנים באתר (מלבד מומי שהוא חצי-חצי ושימון שאת הצבע שלו לא הצלחתי להגדיר עד היום אבל בטוח שיש בו 'כמסת' – יש מילה כזאת, ואם לא, חייבים להמציאה! – דם שחור) יכולים להתחיל לחגוג. אנחנו מתחילים לתפוס הובלה.

2.לג'יי ג'יי רדיק מאמן הלייקרס יש 'BLUNT ASSESSMENT' (הערכה בוטה) על ברוני ג'יימס

Los Angeles Lakers' NBA Summer League team is facing off against the Houston Rockets on Friday.

ג'יי ג'יי רדיק מעורב מאד במשחקי ליגת הקיץ של הלייקרס. "אני רוצה לתהות על קנקנו של כל שחקן בכל רמות הכדורסל". כשהוא נשאל אם הוא שם לב במיוחד על ברוני ג'יימס הוא הגיב: "אני לא יודע אם 'מיוחד' היא המילה הנכונה, אבל אין שאלה שהוא CASE STUDY מיוחד, ואם תשאלו אם זה בגלל אביו אענה שבוודאי שכן; במיוחד כשהם משחקים באותה קבוצה".

רדיק, שהיה אנליסט טי.ווי ב-ESPN רגיל להיות ARTICULATE (רהוט) כשהמצלמה מתקתקת והוא לא מתבלבל ותמיד עונה 'נכון'. לכן גם נתן תשובה רהוטה בקשר לברוני, למשל:

""We want [Bronny] pressuring the ball… if [he] gets blown by, that's on me."

רדיק אמר שהוא לא דואג עכשיו בקשר להתפתחות של ברוני כשחקן NBA:

You have to let go of outcomes and you have to enjoy the process of being in the NBA and player "development. He’s case study number 1. We’re gonna invest heavily in him.!

"מה שבטוח", סיכם רדיק, "יהיה זה מראה מיוחד במינו לראות את האב משחק עם הבן. FASCINATING. אבל אני לא אעשה זאת עבור ה-FASCINATION אלא לטובת הקבוצה ולטובה העלאת רמת המשחק כשהשניים על הפארקט ביחד!".

3. לוקה דונצ'יק והמבריקס אכלו אותה בהפסדים מאד כואבים

בשעה שקבוצת הקיץ של המבריקס התחילה את ה- tip off NBA Summer League action in Las Vegas, לוקה נלחם עבור ארצו, סלובניה, ודווייט פאואל עשה קציצות מג'ואל אמביד במשחק ההכנה של קנדה נגד ארה"ב.

המלחמה של לוקה עבור סלובניה נגד יוון של ג'יאניס בחצי הגמר של הטורניר הייתה אבודה כמעט מראש. ההפסד 98-68 היה מפלה. אם תקראו את המספרים של לוקה – 21 נקודות ב-7 מ-14, תחשבו שהיה לו משחק לא רע, אבל הוא לא היה מסוגל לשמור על הכדור עם 10 איבודים. הוא לא נראה עצמו. למעשה הוא נראה כצל של עצמו. נראה בברור שהוא עדיין סובל מהפציעות שחטף בסידרות חצי הגמר והגמר של ה-NBA, וכל הכבוד לבנאדם שבכלל הסכים לעלות על הפרקט ולהגן על כבוד מולדתו.

קראתי קטע נכון מאד בקשר להופעה של דונצ'יק:

As much pride as Doncic has in playing for his national team, there is a fine line between the overextending oneself because of too much pride in one’s country compared to getting the proper treatment and rest for injuries that would’ve kept Doncic out if it were the regular season, so Doncic’s Olympic run coming to an end is honestly a sigh of relief for many Mavericks fans.

4. אני לא יודע למה, אבל דווקא גרמניה היא הקבוצה שאני חושש ממנה ביותר כאוהד יונייטד סטייט אוף אמריקה

World champion Germany names Olympic men's basketball roster

1d • 1 min read

Germany Olympic Men's Basketball Roster

Isaac Bonga

Oscar da Silva

Niels Giffey

Maodo Lo

Andreas Obst

Dennis Schröder

Daniel Theis

Johannes Thiemann

Johannes Voigtmann

Franz Wagner

Moritz Wagner

Nick Weiler-Babb

5. דריימונד גרין מגלה את שם השחקן שהוא היה רוצה לשחק איתו יותר מאשר כל אחד אחר ב-NBA

ממש הרגע ירו בטראמפ!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
127 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
14/07/2024 2:13:21

תודה על המעורב ורפואה שלמה לטראמפ

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 0:01:42
Reply to  NBA בדם

אם הוא לא היה מסובב את הראש בזמן הירייה הכדור היה נכנס לו בתוך הגולגולת!
ממש מזל יש לאיש הזה.
באחד הצילומים רואים את הכדור חלקיק שניה לפני שפגע לו באוזן.

NBA בדם
15/07/2024 0:04:01

טראמפ עשה wwe עם ההנפה של האגרוף והמאבטחים שסביבו והדם על פרצופו.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 1:04:38
Reply to  NBA בדם

אומרים תמונת הניצחון ולא משנה אם אובמה ישכנע את ביידן לפרוש ויעלה את אשתו מישל בחוטיני לנשיאות…

NBA בדם
15/07/2024 1:06:23

אם מישל תענטז זה יכול להזיז את המדינות המתנדנדות

אלכס דוקורסקי
14/07/2024 2:25:12

מנחם, תודה רבה על המעורב המעניין.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חלק גדול מהלבנים משחק כבר כמה שנים בליגה.החידוש הגדול יקרה בשנה הבאה כאשר קופר פלאג יגיע לליגה ,כי מדובר בלבן יליד ארה"ב.עדיין כשסוקרים את רשימת השמות,חלק גדול מהם הם זרים.אבל המגמה מעודדת הולמגרן,פלאג,ואולי הרוקיס ישנו את התמונה,ואנו צריכים את הכשרון הלבן להתפתחות של הליגה.
רדיק לא מאמן הסלטיקס (טעות קטנה ממש לא נורא).האם בעוד שנה ירצו אוהדי הסלטיקס באתר שזה יהיה אמיתי? נחכה ונראה.
האם גרמניה או קנדה מהווים סכנה לנבחרת. הסכנה היחידה כפי שכבר ציינתי בתגובות קודמות זה ארה"ב עצמה.נצחון לא נופל מהעץ,צריך לקטוף אותו ולהתאמץ אחרת אין פרי.

ירו בטראמפ,אבל האמריקאים ירו מזמן בדמוקרטיה שלהם,מקומו של טראמפ ותאומו הישראלי בכלא.מאוד מצער שאין בארה"ב מועמד נורמלי למשרה כל כך חשובה.בישראל יותר גרוע יש נציג שלא מקובל על רוב הציבור.חבל שבתי המשפט גם שם וגם אצלנו כל כך מסורבלים,ומנותקים.וחושפים את הציבור לאנשים מאוד מאוד מסוכנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחיתות פושה בכל מקום פוליטיקאים בתי משפט כולם גנבים ודואגים למקורבים שלהם האזרח הפשוט נרמס.
ההפגנות יהיו אמיתיות שאזרחים האמיתיים יצאו לפרוץ לכנסת ובתי המשפט במיליונים לא כמה מאות ממומנים.
פוליטיקאים תמיד היו מסוכנים פעם פשוט לא ידעת את זה.
תגיד קיסר יפן או רומא או צאר רוסי או איזה מלך אפריקאי נראו לך בהיסטוריה כצדיקים שעזרו לעמם? חחחח

Air Canada
Air Canada
15/07/2024 10:30:01

למה האמריקאים ירו בדמוקרטיה? כי למפלגה הדמוקרטית אין מועמד נורמלי? מעצבן אותי מאוד שכשהשמאל מנצח בחירות זה דמוקרטיה במיטבה וכשהימין מנצח זה פשיזם והלכה הדמוקרטיה. לגביי ישראל זה יותר גרוע (הבהרה אני לא מתומכי ביבי כלל) . ראש הממשלה ניצח בחירות דמוקרטיות ברוב גדול של מצביעים. גם כיום לראש הממשלה יש לגיטימציה ציבורית מיותר מחצי עם. זה השמאל לא מוכן לקבל את זה זאת בעיה רצינית. עכשיו אנחנו צריכים להפסיק עם המלחמות בנינו כדי לא להתפרק מבפנים

yaniv
yaniv
15/07/2024 14:05:05
Reply to  Air Canada

אתה נותן פה חצאי דברים במקרה הטוב ומשליך אותם על השמאל(אבל העיקר אתה לא תומך ביבי בכלל).בוא נתחיל מהתחלה.אני לא יודע אם אתה חי בארץ או לא חי בארץ אבל לפני הממשלה הזאת קמה ממשלה שנקראת בישראל ממשלת שמאל(גם לא נכון אבל נזרום).אותה ממשלה לא קיבלה יום אחד של חסד שהימין הסית/קילל /פירק את המדינה בגלל הממשלה הזאת(אם אתה לא מאמין לי תשאל את מירי רגב לגבי כאבי בטן של להצביע נגד חיילים נגד נשים וכו).
בוא נעבור הלאה הם הצליחו להפיל את הממשלה וזלכות בבחירות,סחתיין וכל הכבוד להם.
מה הם ניסו מיד לעשות אתה זוכר? אני יזכיר לך מהפיכה משטרית.עכשיו נזרום איתך ונגיד מה פתאום הפכיה משטרית סך הכל ניסו לשנות קצת חוק אחד שניים ועדת שופטים כולה,כולה עילת הסבירות,כולה רצו סך הכל שהשופטים יהיו כפופים לפולטיקאים בדיוק כמו בארהב.מה רע סך הכל.אז גם אם אתה מאמין בגישה הזאת,שינויים כאלה אתה לא עושה במחטף ואם אתה רואה מה זה עושה בציבור אתה צריך לקחת צעד אחורה ולהבין איך עושים את זה נכון.ולא להמשיך בכל הכוח למרות הנזקים שאתה יודע שזה עושה ואז להאשים את המתנגדים שעלאק לא מכירים בתוצאות הבחירות.
שוב לא יודע אם אתה חי בארץ או לא אבל היה פה אותו ראש ממשלה 15 שנה כמעט ברציפות-מעניין שאז לא הייתה בעיה לשמאל והם קיבלו את תוצאות הבחירות(מה בשנה וחצי האחרונות פתאום כל השמאל החליט שלא מתאים לו יותר שבימין יהיה בשלטון?)
ודבר אחרון לראש הממשלה כיום במקרה הכי הכי טוב יש 30 אחוז לגטימציה מהציבור וממש אבל ממש לא חצי עם(מוזמן למשל לסקר האחרון שקבע ש72% רוצים שהוא יתפטר)
לסיום אל תיפול למה שמוכרים לך ותמיד תנסה להסתכל על כל התמונה ואם אתה כפי שטוען לא מתומכי ביבי בכלל אז על אחת כמה וכמה עלייך להביט למציאות בעיינים ולא לאכול לוקשים ואז להדהד אותם עוד

Air Canada
Air Canada
15/07/2024 15:48:46
Reply to  yaniv

למזלי אני חי בארץ ולא חושב אפילו על עזיבה וכן זה חוסר יכולת של השמאל לקבל את תוצאות הבחירות כבר 15 שנה כי פעם זה יוקר המחיה ופעם אחרת זה המשפט (שבנתיים ביבי מנצח בו אבל אף אחד לא מדבר על זה כי זה לא נוח) ופעם זה ה"הפיכה" אבל על ההפיכה של אהרון ברק היא בסדר גמור ופעם אחרת זה החטופים. הבעיה היא שאלה לא הדברים האלה אלא רצון אובסיסיבי חסר מעצורים פשוט שביבי לא יהיה ראש ממשלה. לא משנה מי יהיה במקום רק לא ביבי. מהסיבה הפשוטה הזאת אם מחר בבוקר יש בחירות ביבי ינצח אותן בהליכה. ברגע שלשמאל יהיה מועמד נורמלי ביבי יוכל להפסיד כרגע אין כזה. אל תאמין לסקרים הם לא שווים כלום עע בוז'י ובנט. בקיצור כת וכן זו כת רק לא ביבי צריכה להפסיק לקרוא להפסד בבחירות פגיעה בדמוקרטיה ולהבין למה היא הפסידה בהן. לגביי "ההפיכה" יכול להיות שכוונותיו של ביבי לא היו טהורות לגמרי אבל אין מה לעשות זה הכרחי היום בית המשפט העליון מוטה באופן חד צדדי שמאלה, שופטיו מעל החוק והחלטותיו מוטות.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 16:27:03
Reply to  Air Canada

כל מילה!
לא רק זה, תיק הצוללות זה עורבא ברח והתפרחח. שימרון אמר היום (למי שכן עוקב אחרי המשפטים) וגם בדיון הקודם (במשפטי נתניהו שהרי היום הוא העיד במשפטו של ביבי אבל שבוע שעבר גם בתיק הצוללות) שהמטרה היתה להפוך אותו לעד מדינה למרות שלא האשימו אותו בכלום!

yaniv
yaniv
15/07/2024 16:46:21
Reply to  Air Canada

העיקר שאתה לא מתומכיו של ביבי.זה הכי חשוב אבל דפקת לי מנפיסט של התומך הכי גדול שלו. עאלק מערכת המשפט המוטה.
כמה סיסמאות וחוסר הבנה בסיסית אלוהים .
מה יגרום לך להבין שכן להעיף את ביבי זה הדבר הכי חשוב למדינה.
מה עוד 10000 הרוגים
ויתור על עוד חבלי ארץ?
בידגוד עולמי לגמרי שנהיה כמו צפון קוראיה?
גיזסס מה יגרום לכם להבין איפה הבעיה

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 17:04:19
Reply to  yaniv

מה שיעזור זה בחירות.
ואם הרוב יחליט שנתניהו צריך ללכת הוא ילך!
יש מבין? מצחיק שהכל אצלך שחור ולבן ואתה לא מבין שיש גם גוונים של אפור.
אני מהאפורים. לא אלך להפגין בעד נתניהו אבל אני גם לא מקבל את הדמוניזציה שעושים לו שונאיו.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 16:21:19
Reply to  yaniv

מי שעשה את רוב הנזק לממשלת בנט לפיד גנץ ערבים זה היו?
אההה, בוחרי בנט? הם היו המרכיב העיקרי כשהוא שיקר להם פשוטו כמשמעו ועשה 180 מעלות למה שהם ציפו. ועם כל ההפגנות מול ביתו, לא ירדו לאיילון לעצור שם את התנועה ולהדליק מדורות. אף ימני אמר שצריכות לצוף גופות בירקון, אף מתנחלת אמרה שלא יהיה צבא…
אבל בוא נשים את האמת על השולחן, ימין ושמאל לא ממש מעניין אותך. מעניין אותך נתניהו שהרי לשבת עם ליברמן וסער לא ממש הפריע לך למרות שהם יותר ימינה מביביהו.
תמשיכו להיות 70% ובבחירות הבאות (במועדן!!!) תיקחו בלי בעיות. מבטיח לך שלא יהיה פה כזה בלגן כמו שאתם עשיתם אם תקום ממשלת שמאל לשיטתך אפילו אם סער וליברמן הימנים יצטרפו אליכם.

yaniv
yaniv
15/07/2024 16:47:54

אף פעם לא התחמקתי וטענתי שהבעיה שלי עם הימין.הבעיה שלי היא עם ביבי ועם מה שנהיה ממלפגת הליכוד וכמובן השותפים סמוטריץ ובן גביר.
אין לי בעיה לא עם ימין אמיתי ומתון וגם לא עם חרדים למשל

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:09:51
Reply to  Air Canada

הבעיה הגדולה היא שלא משלימים עם ההפסד.
לא יודעים להפסיד בכבוד אז מכניסים מדינה שלמה לבלגן רציני.
כשיגיע הזמן יהיו שוב בחירות ונתניהו עם כל הבעייתיות והאנטגוניזם שדיי מובן לי אינו מהווה סכנה לדמוקרטיה וגם לא לבית המשפט העליון כמוסד. כן יש בעייה עם בית המשפט הזה וחייבים לתקן אותה. יודעים גם בימין וגם בשמאל.

yaniv
yaniv
15/07/2024 14:31:32

נשאל אותך שוב כי אתה יודע הכל.למה לא הייתה לשמאל בעיה במשך 15 שנה ורק במקרה בשנה האחרונה השמאל החליט שוואלה לא מתאים לו ממשלת ימין?
יש לך תשובה אמיתית לזה ולא סיסמאות?
אם כן אשמח לשמוע אותה

Air Canada
Air Canada
15/07/2024 15:49:50
Reply to  yaniv

הייתה לשמאל בעיה עם ממשלות נתניהו לאורך השנים תחפש סרטונים מההפגנות נגד ביבי בממשלה מלאת הפשיסטים עם גנץ ב2021

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 16:34:30
Reply to  Air Canada

כן אבל בממשלה הזו מה שהיה הטריגר זה אהוד ברק הרבה יותר מהמהפיכה של רוטמן ולוין. הם עשו טעות ונושאים בחלק מהאשמה לבלגן שיש פה כשנתנו לברק את מה שרצה.

yaniv
yaniv
15/07/2024 16:43:48
Reply to  Air Canada

אז אם אתה הולך היסטוריה אין לי בעיה ותדייק.בתור אחד שהיה בהפגנות בלפור הראשונות עוד אז תנסה להיזכר מה גרם להפגנות האלה ומה בדיוק היה.
אני אתן לך רמז אמר פעם מישהו מאוד חכם שרזי למשל חושב שהוא החכם באדם
"ראש ממשלה ששקוע בחקירות לא יכול להיות ראש ממלה כי קיים חחשש אמיתי שהוא יעדיף את השיקול האישי שלו על פנ י המדיני)
אבל אתה יודע מה זורם איתך האם ההפגנות שהיו תמיד נגד ביבי היו באותה עוצמה ובאותו כוח שההפגנות עכשיו היו? התשובה היא ממש ממש לא וממשלות ביבי שרדו יפה מאוד מבלי שהציבור יצא נגדו

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 17:11:30
Reply to  yaniv

כולם ידעו שאולמרט לוקח שוחד, לא היה שום דבר חדש בזה שכראש עיר אנשים שילמו לו מתחת לשולחן. מוזמן לשאול ירושלמי אולי שימון?
אולמרט עוד קיבל הנחת סל"ב מהשופטים, היה צריך לשבת על כל אחד מהתיקים. נתניהו כנראה ידע שאינו אשם אז למה עליו לפרוש?

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 16:32:50
Reply to  yaniv

אף פעם לא טענתי ואני רחוק מלדעת הכל.
אז אני אתן לך תשובה, למישהו בחלונות הגבוהים, ראש ממשלה לשעבר, שר ביטחון לשעבר ורמטכל לשעבר, נמאס אז הוא החליט להנדס אתכם ואתם כמו כבשים שעושות מה שהגנרלימוס והחפ"ק שלו אומרים… אתםמרל"ב קיבלתם את הפוש לעשות פה תוהו בבוהו ומי שדחף אתכם לזה היה אודי חמודי.

yaniv
yaniv
15/07/2024 16:40:49

הבנתי אז אני כבש שהולך אחרי אנשים עלומים כמו למשל אהוד ברק שלעולם לא הצבעתי לו ואחרי ביבי הוא מבחינתי ראש הממשלה הכי כושל שהיה,אז הוא הצליח לסובב אותי ושאני יעשה מה מה מה אחריו.ולמשל זה ששנים אני מזהיר מה ביבי יעשה לנו ואיזה קטע 1500 נרצחים,2 חבלי ארץ שוממים,מלחמה של 9 חודשים בלי לראות את הסוף והכל הכל אשם אותו רמטכל עלום שהיה בתפקיד בפעם האחרונה לפני איזה 10 שנים.
כמו שאני תמיד אומר לך המחשבה שלך כל כך הגיונית ורציונלית ששאני אשכרא מתחיל לפקפק בעצמי וחושב שאולי האמת אצלך וואלה בלי ביבי היו כנראה 2000 נרצחים ולא רק 1500.
מה שנקר מזל שיש את ביבי כראש ממלה.
הקיצר רזי אנילא מתווכח איתך בכלל כי ברגע ששופט שמרן ימני לשעבר שכל הימין העריץ ובכל חור תמיד דחפו הנה תראו את גרוניס קובע ואומר את המילים הבאות "ראש הממשלה סיכן ביודעין את ביטחון ישראל" ואתה פוטר את זה שלאחר יד עזוב שמאלניו ועדה פוליטית שרק חיפשה אוץו(מעניין ימין/שמאל/מרכז כל מי שמעביר ביקורת עליו ישר הוא פוליטי שמחפש להפיל אותו) ואז אתה תוקף את יעלון שאותה ועדה שהרגע אמרת לי שהיא פוליטית האשימה אותו במיצג שווא לוועדה כמושחת שתמיד ידעת הוא ובלה בלה בלה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2024 13:47:52

מה שקובע הם הבחירות ובבחירות האחרונות קואליציית הימין-חרדים זכתה לרוב יציב של 64 מנדטים וזה חסר משמעו. אם בסקרים היא מיעוט.
בכל מקרה בסקרים האחרונים היא מקבלת 59-58 וזו עליה לעומת הסקרים לפני כן.

שנית, ההשקפה הימנית והאמונה הדתית הן לגיטימיות במדינת העם היהודי לא פחות מההשקפות החילונית והשמאלית והמדינה שייכת לימניים לא פחות ממה ששייכת לשמאלנים ושייכת לשומרי מצוות לא פחות ממה ששייכת לחילוניים.

אשך טמיר המקורי
14/07/2024 8:31:07

תודה רבה
אחלה שקשוקה על הבוקר עם 3 שיקוצים בכירים בכותרות (רדיק, לוקה, גרין).

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/07/2024 5:49:05

וטראמפ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 5:57:33

זה לא סתם שקשוקה, זה שקשוקה של דר שקשוקה מיפו

asaf
14/07/2024 9:32:09

תודה מנחם על מעורב משובח. בעיניי שימו עין על אידי , התאמה מעניינת לממפיס שהוכיחה בשנים האחרונות שהיא יודעת לצוד היטב בדראפט את השחקנים הנכונים ולפתח אותם . גרמניה אכן נבחרת שיש מה לחשוש ממנה והוכיחו את זה באליפות העולם האחרונה בקיץ שעבר.

Berch
14/07/2024 9:42:47

אחלה מעורב
טראמפ בסדר, היורה לא היה כזה צלף טוב
זה ללא ספק יקפיץ אותו בסקרים
קצת מוזר שהמתנקש רפובליקני, ממה שהבנתי.
בקרוב תיאוריית הקונספירציה במנושא
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

הוא רפובליקני כמו כמו שסינוואר חותר לעסקה

עגל
15/07/2024 13:26:50
Reply to  Berch

לפי מה שהבנתי לגבי המרחקים, היורה דווקא היה צלף טוב מאוד –
זה ממש לא טריוויאלי לפגוע במטרה די קטנה כשהיא כל הזמן זזה.
הטעות שלו היתה שהוא כיוון לראש ולא לחזה.

היורה כיוון לטראמפ, ופגע בביידן (סמיילי בוכה)

yaniv
yaniv
15/07/2024 14:07:20
Reply to  עגל

כל כך נכון

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:11:39
Reply to  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחח, נכון
אבל המטרה היתה להרוג את טראמפ רק שהפריעו לו ולא היה לו זמן ממש לכוון כי היה שוטר שגילה אותו ודיבר אליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

😅😅

golan
golan
14/07/2024 9:50:04

תודה על המעורב.
כנראה בגלל זה רדיק נבחר .. כי הוא יכול להגיד על בבוני דברים בלי להתחיל לצחוק.
מה זה משנה אם הם לבנים או מוקה ?

katriel
katriel
14/07/2024 10:30:14

מה קרה לדיומא?

אהרון שדה
14/07/2024 10:33:51
Reply to  katriel

יש בעיית שרתים
מנסים לטפל בה

פאקו
14/07/2024 12:00:32
Reply to  katriel

עלה כעת

Idoshr
Idoshr
14/07/2024 13:48:19

יש לחצרץ (שזה נכון) ויש לחצצרץ 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=S1ICZO7uLIw

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2024 13:07:26
Reply to  Idoshr

לא נכון! הצורה הנכונה לפועל על בסיס חצוצרה הוא "לחצצר" או "לחצר" עם דגש חזק=מכפל (ניקוד חיריק מתחת למ"ם וקמץ מתחת לפ"א) בצד"י. בתנ"ך יש "מחצרים" – הצד"י מנוקדת בשווא נע.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:12:26

לא נכון,
צ"ל לחרצרצרץ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב, שמח שהבעיות הטכניות נפתרו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנגליה בפיגור ואין להם כוח ללחוץ ולרוץ.
נבחרת זוועה מבאס,שהגיעו לגמר בכלל חבל על סלובקיה.
מנחם חשבתי התנקשו באתר שלך אחרי הניסיון ההתנקשות בטראמפ.
מוראטה ככ חלוד נגר על מלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מנחם הרגת עם הצד השחור שלי. אולי הייתי יותר אתלט אם היה לי צד,שחור.
הלבנים מגיעים לליגה כי היום הם מתאמנים אימונים מאד מתקדמים שנותנים להם לסגור את הפערים של האתלטיות והמהירות של השחורים.

NBA בדם
14/07/2024 23:38:42

לא מדוייק
יוקיץ, לוקה וסאבוניס לדוגמא לא אתלטיים בעליל.
הטיקט של הלבנים הוא קליעה ומח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הם חריגים. שמנים כמו לוקה לא מגיעים רחוק כשחקנים. הוא ויוקיץ אנומליה שלא תחזור הרבה שנים. אתה לא מגדל שחקן להיראות כמו לוקה בגוף😄

Last edited 3 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סעמק אנגליה האלה כל המשחק לא עוברים את הרחבה ואיכשהו משווים מכלום אסור שיקחו גביע יאללה ספרד

NBA בדם
14/07/2024 23:38:58

שונא את שתיהן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כמה החמצות של ספרד.
מה הבעיה עם ספרד משחקת נהדר והתקפי

NBA בדם
14/07/2024 23:42:07

לא אוהב אותם בכללי.

NBA בדם
14/07/2024 23:43:08

אנגליה אולי בדרך לעשות יוון 2004 רק בלי לזרוק צלחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנגליה עם בעיטה אחת לשער במשחק וזה היה גול…

NBA בדם
14/07/2024 23:45:28

גולללללללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישששששששששששששששששששששששש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בישול מדהים של קוקריקו בכלל הוא שחקן הגנה,מטורף בלתי עביר כל הטורניר נראה לי עברו אותו פעם אחת

NBA בדם
14/07/2024 23:46:37

בישול אדיר של קוקוריקו תרנגול!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה בלי שטויות עכשיו אנגליה עם מזל בלתי פוסק כל משחק משווים דקה 90

NBA בדם
14/07/2024 23:48:00

אנגליה צריכה קצת ווינריות גרמנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחח כל הטורניר הזה עלו במזל היו צריכים להעוף מול סלובקיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמעט השוו שוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוקוריקו עשה מאקוס,סמארט

NBA בדם
14/07/2024 23:54:28

מברוכ לספרד
אנגליה תיקח תואר כמו שישראל תעפיל לטורניר כלשהו. יש בשניהן קווי דמיון של לוזריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הם חייבים להעיף את המאמן האידיוט שלהם אבל הוא עשה בפוקס 2 גמרים אז יקבל הארכת חוזה. מאמן נוראי שמוציא 10 אחוז כדורגל

NBA בדם
15/07/2024 0:02:42

ייאמר לזכותו שלפניו אנגליה לא הגיע לשלבים הסופיים שנים רבות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה לא קשור אליו תכלס. מזל נטו עם שחקנים מוכשרים.
אבל מי שמאמין שזה בזכותו שיבושם לו.

NBA בדם
15/07/2024 0:16:54

זה לא משנה אם זה בזכותו או לא, זה אפקט ריברס.
האליפות ההיא נותנת לו חסינות גם בעולם הבא להיכשל, ככה סאותגייט יכול להמשיך לעוד טורניר אחד לפחות.
אל תשכח שדור הזהב שלהם עם טרי,לאמפרד,קול,ג'רארד,קראוץ,רוני לא הגיע לכלום, אז בשבילם גם גמרים זה הישג נאה

אור
אור
15/07/2024 2:33:47

מסכים

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 7:51:21
Reply to  אור

אז אני לא מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחליף את סאותגייט במאזולה ותקבל תוצאות הפוכות ב2 הענפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחקן המצטיין של הטורניר רודרי זה בדיחה בחייאת ניקו וויליאמס היה רמה מעליו גם הילד יאמל

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/07/2024 5:52:48

לא לחצרץ ולא לחרצץ.
אומרים לחצצרץ.

ניקו ויליאמס זה וואחד שחקן ,יש לו צעד ראשון ומהירות עם כדור שלא ראיתי הרבה זמן…

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 7:51:02
Reply to  NFS

ובנקבה,אחותי מחצרצת.

עגל
15/07/2024 13:33:11
Reply to  NFS

לא ידעתי שאפשר לומר גם מחצרץ

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:13:11
Reply to  עגל

ממש בור ועם הארץ.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 6:00:13

טופי ודבש של מעורב,
טראמפ ארגן לעצמו בחירה לנשיאות?
לא אפול מהכיסא.
חבל שלא מת בטעות, אבל את ביידן ונתניהו הייתי מעמיד איתו בשורה בדיוק מאחוריו,
כדי לחסוך בכדורים

NFS
NFS
15/07/2024 6:57:36

בטעות הגבתי פה. התכוונתי לסיקמה לשעבר

Last edited 3 months ago by NFS
NFS
NFS
15/07/2024 6:58:36

נמחק

Last edited 3 months ago by NFS
דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 7:50:03
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
https://trailers.getyarn.io/yarn-clip/bb52580e-63f4-4c8e-8da8-698fb84a3ba9/gif

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 6:07:38

בלה בלה מרחבי הWWE מהלילה
שיקגו לא מצליחה למצוא טרייד לזאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ'.
חחחח עונש על ניהול למופת. והכי טוב,הם עדיין בתפקיד.
"טרנס שאנון הרוקי של מינסוטה עם קעקוע מקורי: הצ'יט של GTA לתחמושת אין סופית, על היד הקולעת"
ילד טיפש אהבל,מאדר פאקר.
מייסון פלאמלי נבחר כגזבר איגוד השחקנים.
חחחחח מצא פרנסה
במיוחד לחברי ההרד קור שלה-ללל וכל אוהבי הבבונים
אנס קאנטר הגדיר את לברון כ"דיקטטור של הנבא". קאנטר אמר "אני יודע לזהות דיקטטור כשאני רואה אחד, והוא בהחלט דיקטטור… הוא שולט בתקשורת והוא שולט בנראטיב."
חחחחחחחחחח שלחתי לקאנטר חליפת הגנה משולשת חסינת כדורים ועם כיסא מפלט.
יש לטורקי הזה משאלת מוות אמיתית.
לונזו בול קרוב לחזרה.
בחזרה למה? הוא נכנס ויוצא כל 2 דקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
קנטר חוזר אחריי כמו תוכי כל הזמן.
מנחם ראית מה אומר?

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 7:46:42

כן ראיתי את זה
אבל שששששששששששששששששששששששש, אל תספר לאף אחד!
זה סודי, זה עוד לא בשימוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך שומרים על הדיקטטור? בקליר פאת מעצימים ככה את "שמש העבדים".
מי מחליט על בדיקת סמים לדיקטטור?
אני מופתע שלא לקחו את לברון במקום דנזל לגלדיאטור 2 (אין שום בעיה לחלטר בו זמנית צילומים וכדורסל כאילו משחק עם שומרים עליו). הדיקטטור מעריץ את הסרט וקרא לאחד מבניו מקסימוס😅😅😅

https://youtu.be/4rgYUipGJNo?si=zuXRJZPzXNrNuf3O

NFS
NFS
15/07/2024 7:46:48

מעבר לבדיחה העצובה שברוני ג'יימס הוא שחקן נ.ב.א עם חוזה מובטח, ומעבר ליכולת המגוחכת שהוא מציג בליגת הקיץ, נראה שהוא הרבה פעמים מקבל כדור ולא תופס אותו טוב, ואז יוצאת לו הקפצה. הוא אוחז בכדור ואז מכדרר לסל. השופטים לא שורקים ונראה שזה לא מטריד אף אחד.
זה לא דאבל??

https://youtu.be/xdUe4hO39FI?si=pFriPAuaOblRb__d

Last edited 3 months ago by NFS
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחח מה נראה לך רק ברוני עושה את זה? כל הליגה עושה את זה שנים. רק לא מזמן כמדומני היה ויכוח על זה לגבי קיירי.
השקץ עצמו שמוסרים לו כדור מהחוץ הולך 2 צעדים תמיד ואז מתחיל לכדרר😅😅
זה הכל גאתרינגגגגגגגגגגגגגגגגגגג

עידו גילרי
15/07/2024 8:26:22
Reply to  NFS

אם ננסה רגע להתעלם מהרעש המעיק מסביב – לא זה לא דאבל.

NFS
NFS
15/07/2024 8:30:29

תראה את המקרה ב-0:15
הוא מקבל כדור, מנסה לתפוס עם יד אחת ויוצא לו כדרור. הוא מחזיק את הכדור ואז שוב מכדרר. לא דאבל??

הרעש מסביב אכן מעיק, כשברוני זורק אייר בול מהעונשין והשדר אומר "זה טיפה קצר מדי"..

עידו גילרי
15/07/2024 8:32:02
Reply to  NFS

🙂 sad but true…
בכל מקרה השמטה של הכדור לפני או אחרי דריבל לא נחשבת ככדרור.

עידו גילרי
15/07/2024 8:35:13

A player who accidentally loses and then regains control of a live ball on the court is considered to have fumbled the ball
The following are not dribbles: fumbling the ball at the start or the end of a dribble.

עידו גילרי
15/07/2024 8:36:31

סעיפים 24.1.3 ו-24.1.4

NFS
NFS
15/07/2024 8:36:43

אז אתה אומר ששחקן יכול לתפוס כדור בשתי ידיים, להשמיט את הכדור שקופץ על הרצפה ולתפוס אותו שוב, ואז לכדרר?

עידו גילרי
15/07/2024 8:38:25
Reply to  NFS

זה פתוח לפרשנות אבל אם זה בלי כוונה אז כן.

Last edited 3 months ago by עידו גילרי
NFS
NFS
15/07/2024 8:40:23

כמו האסיסטים שנרשמים להאליברטון

עידו גילרי
15/07/2024 8:41:52
Reply to  NFS

אל תתחיל באמא שלך.
איזה יתרון זה נותן לשחקן? זה חוק די הגיוני (מפתיע אגב שרק עכשיו אתה שם לב לזה).

NFS
NFS
15/07/2024 8:52:03

לא יודע, קפץ לי לעין והיה נראה לא חוקי. אני לא משוכנע שזה תופס בכדורסל האירופאי

עידו גילרי
15/07/2024 8:54:03
Reply to  NFS

מאיפה אתה חושב החוק שהבאתי?

NFS
NFS
15/07/2024 9:03:45

תקנון לוויות והשמטות?

עידו גילרי
15/07/2024 9:05:21
Reply to  NFS

בדיוק.
הידוע גם כחוקת פיבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחוקת פיבא שורקים על זה לצעדים לא משנה איזה חוק תביא ומה כתוב. שום שופט לא יתן לעשות מוב,כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לכל הליגה הכדורים נופלים שם בטעות nfs.
באירופה זה צעדים ישר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה יתרון זה נותן לשחקן חחחחחחחח? יכולת לפייק לגב לספין יתרון עצום כדרור עצירה ועוד כדרור חחחחח בלי כוונה כן? 😂😂😂😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 10:05:50
Reply to  NFS

🤣🤣🤣

עידו גילרי
15/07/2024 9:16:44
Reply to  NFS

ושאלה אחרת – למה את משתף פעולה עם כל זה…? אתה נהנה לסבול?

NFS
NFS
15/07/2024 9:31:51

אני בבית עם ספק קורונה אז בקטנה

עידו גילרי
15/07/2024 10:24:30
Reply to  NFS

לא יודע – אם תיתן לי לבחור בין סרטונים של ברוני לקורונה אני בקלות בוחר בקוביד.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 8:44:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רעש מהומה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 10:06:52

🤣🤣🤣
תגיד מה שתגיד הוא נותן עבודה

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:13:56

גמני!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/07/2024 15:51:05

חופשי,בדיפולט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יא אבו רזי גם בנבחרת הפרעוש העכברוש כבר השאיר את דייגו מאחור בתארים

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 8:45:57

השאיר את כולם מאחור
הפרעוש השחקן הכי טוב בהיסטוריה לכל חובבי רונאלדו.
בתכלס עם כל הצער צריך להיות אובייקטיביים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Nfs לסיכום וריכוז שאלותיך

1. להחזיק כדור וללכת 2 צעדים ללא כדרור מותר.

2. להחזיק כדור ללא כדרור ולהזיז את 2 הרגליים להטעייה מותר.

3. לכדרר עם הכדור ולעשות עד,6 צעדים מותר. זה לא משיכה אלא פלואטינג.

4. לרוץ עם הכדור להתחיל צעד וחצי ולעצור באמצע מותר.

5. לתפוס כדור לכדרר כדרור 1 כאילו השמטת כדור לתפוס ואז לכדרר מותר.

6. לתפוס כדור ולפני זריקה לייצב את עצמך ב4 צעדים מוצר.

7. דאבל סטפבק מותר.

8. כל מה שאינו רשום בסעיפים הקודמים גם מותר במסגרת גאתרינג.

9. גם מה שאסור במסגרת גאתרינג מותר במסגרת פרשנות שיפוטית.

10. אל תתן לזה להפריע לך אלו דברים קטנים וזניחים תהנה מהשואו באת בשביל ברוני לראות יכולות לא לראות מה הוא לא יודע. תעצום עיניים ותדמיין שככה אתה משחק בשכונה.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 11:51:24

באירופה אין צעדים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כנראה שאין והשופטים שורקים בניגוד לחוקה

אשך טמיר המקורי
15/07/2024 19:42:51

מדויק ועצוב

Alon Levy
Alon Levy
15/07/2024 11:18:39

איך אוסטין ריבס או גוש גידי לפני קרי?

עידו גילרי
15/07/2024 11:27:57
Reply to  Alon Levy

איך קרי קשור?

The Pro
The Pro
15/07/2024 13:04:47

חמישיה ראשונה:
דונצ'יץ,לוין,ואגנר,פרוזינגס,ג'ו'קיץ
ספסל:
מרקאנן,סאבוניס,אבדיה,וינצ'נזו,קארוסו,ואגנר הנגר,לופז.

The Pro
The Pro
15/07/2024 13:08:30
Reply to  The Pro
  • מחליף את הירו בקארוסו או בואגנר הנגר.
עידו גילרי
15/07/2024 13:30:23
Reply to  The Pro

מה לאווין? חברה תסגרו על תורת הגזע שלכם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2024 13:11:25

לגבי הפועל על בסיס חצוצרה, הצורה הנכונה לפועל על בסיס חצוצרה הוא "לחצצר" או "לחצר" עם דגש חזק=מכפל (ניקוד חיריק מתחת למ"ם וקמץ מתחת לפ"א) בצד"י. בתנ"ך יש "מחצרים" כשהצד"י מנוקדת בשווא נע.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:17:05

שייקה: זרבובית. זין בפתח

פולי: מה, זה רדיו? הלו!

שייקה: רי“ש בשווא נח, בי”ת דגושה אחרי בג“ד־כפ”ת.

פולי: הלוOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

שייקה: כן?

פולי: לצ’ופצ’יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייק של הקוממממממקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!

שייקה: זרבובית. ובהטיה: זרבוביתי, זרבוביתך, זרבוביתו, זרבוביתה, וכן הלאה.

פולי: יַיחרב ביתַכְּךךךךךך!

שייקה: ייהחָרב ביתך!

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 14:19:07

תגידו, אתם מאמינים לו?
כי אני לא!
https://abualiexpress.com/heb70785/

דוקטור רזי הופמן
15/07/2024 18:26:54

שימון בשבילך
מישהו מסטול שם…
https://www.facebook.com/watch?v=1065843848446156