מעורב הופס ליום רביעי: ג'ייסון רוצה גופיה מס' 10 בנבחרת; "כמו קובי" / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: ג'ייסון רוצה גופיה מס' 10 בנבחרת; "כמו קובי" / מנחם לס

1. ג'ייסון טאטום מאחר להופיע לנבחרת – כמו קובי; רוצה מס' 10 – "כמו קובי"; טוען שהאליפות מעלה אותו דרגה – 'כמו קובי'

מעורב הופס ליום רביעי: ג'ייסון רוצה גופיה מס' 10 בנבחרת; "כמו קובי" / מנחם לס

טרי מהאליפות, ג'ייסון הירשה לעצמו להגיע ל-'SIN CITY' מאוחר, עם תספורת חדשה, גישה חדשה, ורוצה מס' 10 "כמו קובי". הוא הגיע דברן, מלא אנרגיה, מוכן לכבוש את העולם.

עכשיו השאלות: האם טאטום מוכן להוביל את הקבוצה? האם הוא ה-FIVE STAR PLAYER כפי שהיו השחקנים שהובילו את נבחרות ארה"ב למדליות זהב כמו מייקל, דוראנט, וכן, קובי? האם הוא יכול TO LEAD THE TEAM? האם הוא יידע מה לעשות כשפתאום וונילים אירופאים משחקים אחרת, קולעים שלשות מקשת יותר קצרה, ובכלל משחקים בחוקים אחרים?

מייקל, כל הדרים טים, דוראנט, וכן, קובי, ידעו כיצד להתאקלם ולשים את האירופאים במקומם.

האם לנבחרת הזאת יש את זה כשכל כך הרבה זקנים משחקים בה, ושחקנים כקאווי לינרד ממש פצועים?

אתמול ווניל אחר, אמריקאי בן 17 בשם קופר פלאג עשה להם מה שהאירופאים יעשו להם: חסם להם, גנב כדורים, קלע דאונטאונים.

"האם אתה יכול להוביל ולהנהיג את הקבוצה?" נשאל טאטום.

"ONE HUNDRED PERCENT" הוא ענה. "האליפות הזאת שינתה אותי לחלוטין. אני מרגיש יותר מבוגר, יותר אחראי. ישנם דברים רבים שיכולים להתווכח (TO DEBATE) בקשר אלי. דבר אחד לא ניתן לויכוח: זכיתי באליפות. אני אלוף עכשיו. שברתי את הסכר"

הוא הוסיף:

"There's still a lot of things I guess they can debate. But now I've done something that they can't" debate: I've won a championship. Having that under my belt, like obviously it's still conversations to be had or whatever people want to say, but they always got to refer to me as an NBA champion."

2. כבר כתבתי שטאטום הגיע מאוחר לאימוני הנבחרת, ומיד מעצבן את האוהדים כשנראה היה כאילו הוא משווה את עצמו לקובי בריאנט

אחרי האימון הראשון עם הנבחרת קובי היה מוכן ל-POST-PRACTICE INTERVIEW, להסביר מדוע ביקש ממנהלי הנבחרת שישמרו את מספר '10' עבורו:

"Nothing short of an honor to be able to represent this uniform and wear number ten. Everybody that remotely knows me knows how much influence that (Kobe) had on me as a kid. Inspired me to reach my goals. It's definitely something I don't take for granted," Tatum said.

As Tatum mentioned, any avid NBA fan knows how much Tatum looks up to Kobe. He seems to always mention his idol, to the point where some fans start to clown him or get annoyed with him. 

Even with nothing but praise for the Lakers legend, Tatum's most recent Kobe comments have fans, once again, taking to social media to troll him and express their annoyance. 

ולפי LAKER NATION כשהוא נשאל אם לבישת גופייה מס' 10 היא, למעשה, אמונתו שהוא הגיע לרמתו של קובי הוא הגיב,

"TIME WILL TELL"

אז מה? האם ג'ייסון טאטום הגיע כבר לרמתו של קובי בריאנט? לא הגיע? לא יגיע?

Flagg's 'no fear' approach in Team USA scrimmage draws rave reviews .3

"אף פעם לא ראיתי צעיר כזה בן 17 משחק ללא מורא ופחד נגד השחקנים הטובים בעולם, אמר מג'יק. לא אני, לא בירד, לא מייקל, לא לברון. א-ף …א-ח-ד ". הוא אמר זאת כמובן על קופר פלאג, הסנסציה החדשה בן ה-17 שכל מה שעשה היה – –

A 3-pointer over Anthony Davis, swish. A baseline turnaround over Jrue Holiday, easy. An acrobatic putback after crashing the boards and getting fouled by Bam Adebayo, no problem.

אלה הם שלושה מטובי המגינים ב-NBA!

Cooper Flagg is 17 years old. He held his own against them all.

The story of practice for the U.S. Olympic men's basketball team on Monday was Flagg, who hasn't even played his first college game yet. The Duke freshman — part of the select team that was invited to work out against the Olympic squad during its training camp and projected by ESPN's Jonathan Givony and Jeremy Woo to be the No. 1 pick in the 2025 NBA draft — looked totally at ease going against some of the league's biggest names.

למה אני כותב כל כך על הצעיר הזה?

הוא הוביל את ה-SELECT TEAM שהפסידה בנקודה לנבחרת 74-73.

כמה מילים עליו:

Flagg is a 6-foot-9 forward from Newport, Maine, who led Montverde Academy in Florida to a 30-0 record and a national title in addition to taking part in the Nike Hoop Summit and other high school all-star games. He chose Duke over UConn. He was USA Basketball's male athlete of the year in 2022 after leading the Americans to gold at the U17 World Cup. And in his final high school season, Flagg was named the Gatorade player of the year, the Naismith player of the year and a McDonald's All American.

למה אני מבזבז כל כך הרבה מילים על פלאג? כי היו כבר רינונים שכשהנבחרת תשחק נגד האירופאיות, לכל אחת מהן יהיו 3-4 כמוהו!

4. "לברון? LEBRON WHO? אני, אנטוני אדווארדס, הוא האופציה הראשונה ב-TEAM USA"

זה בדיוק מה שמפחיד אותי: שנבחרת ארה"ב הזאת מלאה יותר מדי במקרי ראש. אנטוני אדווארדס רק מוביל את החבורה.

לשחקני ארה"ב – לרובם – אין מושג מה זה לשחק עבור הנבחרת. הכסף שוטף את ראשם, מסחרר אותם, ונותן להם הרגשה של סופרמנים. ואז בא קופר פלאג כזה ומטלטל אותם כשכולו בן 17.

לפתע הם משחקים נגד מדינה שהם בקושי שמעו עליה, אין להם מושג היכן היא נמצאת, והם בטוחים שהם ישחטו אותם רק בגלל שהם אמריקאים, סופר-שחקנים, עם מעריצים במאות אלפים שקונים את הטי-שירטים שלהם במחיר $50 דולאר, וסניקרס במחיר $200.

קחו את האנטוני אדווארדס הזה:

The Timberwolves' season may have ended on a low note, but Anthony Edwards' confidence is still set on high.

בן ה-22 הזה נשאל אחרי המשחק נגד ה-SELECT TEAM מה ה-ROLE שלו בקבוצה. אל תשכחו שמשחקים איתו – בין השאר – קווין דוראנט, סטפן קרי, לברון ג'יימס…

בן ה-22 הזה ממריאטה, ג'ורג'יה, הפרבר של אטלנטה בו אני גר עתה, השיב:

"I'm still the No. 1 option," Edwards said. "Y'all might look at it differently, but I don't."

אולי לכם התשובה שלו לא אומרת דבר. עבורי היא-היא הדבר שיכשיל את ארה"ב. יותר מדי מקרי ראש מטומטמים כמו אדווארדס שיגיעו למשחק נגד סרביה ב-28 ליולי ולא יבינו מה נפל עליהם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
204 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
10/07/2024 2:46:29

מעורב נהדר. תודה
הצבעתי בסקר בתשובה האחרונה: "טייטום יסיים את הקריירה כנעל של קובי".
זה שהוא זכה באליפות לא עושה אותו שחקן טוב יותר משנה שלפני, הסגל סביבו השתפר ויריבותיו נפצעו/נחלשו. הוא פחות.
אין לי בעיה עם זה ששחקן עף על עצמו, אבל שיהיה על מה. קובי הוא לא יהיה, גם אם ישן עם החולצה שלו כל לילה.
אדוארדס לעומתו מדבר עם ביטחון עצמי בריא. בא לסמן שהוא שחקן מפתח, למרות שהוא יודע שיש את הוותיקים שייתנו את הטון. זה בעיקר כוון לצוות האימון שייתנו לו לפתוח ולקבל דקות משמעותיות.

גיא הירוק
10/07/2024 12:47:03
Reply to  NBA בדם

אני מתבונן על 7 העונות הראשונות של קובי בקריירה (או בשביל שיהיה הוגן יותר, על עונות 2 – 8) ומשווה אותן לאלו של טייטום,
ולא מצליח למצוא הצדקה לשנמוך של טייטום.
כן, האחד על אחד של קובי עדיף. רק מה?
זה הוריד לו את האחוזים וגרם לכך ששאקיל יזרוק פחות (מה שלחלוטין פגע בלייקרס, בדגש על פיינלס 2004).
תבדוק –
נק' למשחק, הנתונים קרובים מאוד.
רב', יתרון קל לטייטום.
אס', יתרון קל לקובי.
הגנה – יתרון לקובי.
אחוזים –
יתרון ברור לטייטום.
הצמד באותו שלב היו עם 3 שנים רצופות של חמישיית nba ראשונה.

עמיחי קטן
10/07/2024 12:51:48

בסדרת הגמר של 2004 קובי זרק יותר מדי וזה פגע בלייקרס. בשאר התקופה המשותפת שלהם, קובי ויתר על הרבה באופן אישי כדי לאפשר לשאק לבוא לידי ביטוי (וגם הפוך כמובן) ושיתוף הפעולה ביניהם עבד בצורה כזאת שכל אחד מהם הצליח לבוא לידי ביטוי ברגעים המכריעים וזה הביא 3 אליפויות ועוד גמר אחד

גיא הירוק
10/07/2024 13:58:28

מה עם פלייאוף 2003?

עמיחי קטן
10/07/2024 14:31:25

אתה מנסה לשרטט משוואה כאילו כל עוד שאק היה מספר 1 הלייקרס ניצחו וברגע שקובי נהיה מספר 1 הם הפסידו. את העיקרון הזה אני לא מקבל, גם אם אפשר לטעון על משחק או סדרה ספציפיים שבהם האיזון בין שאק לקובי לא עבד מספיק טוב (ואני לא חושב שזאת הסיבה העיקרית לכך שהם הפסידו לספרס ב-2003, אבל זה לא משנה).
לדעתי, החל מעונת 2001 כבר אפשר להסתכל עליהם כשני שותפים פחות או יותר שווים, כשלשאק היה מאצ'-אפ נוח יותר ב-2 סדרות הגמר לעומת הסדרות המערביות, בעיקר נגד הספרס והקינגס, בהן קובי היה יותר טוב

NBA בדם
10/07/2024 14:38:51

מדוייק

גיא הירוק
10/07/2024 14:47:02

אממ
2004, עונה רגילה:
10 המשחקים עם הכי הרבה נסיונות קליעה של קובי:
מאזן 5 – 5
10 המשחקים עם הכי פחות
מאזן 9 – 1
שאקיל:
הכי הרבה
מאזן 9 – 1
הכי פחות
7 – 3

בפלייאוף, קובי לקח 8 פעמים 24 זריקות או יותר. מאזן הלייקרס במשחקים אלו 4 – 4
שאקיל לא הצליח כלל להגיע ל-24 ניסיונות קליעה, המקסימום שלו הוא 21
(לצורך ההשוואה – מאזן 4 – 4 ב-8 המשחקים בהם זרק הכי הרבה).

אבל הבעיה הגדולה שלי היא הראש בקיר.
משחקים של 10 מ-26, 8 מ-25 מול דטרויט.
את המגמה הזו, של לזרוק המון, להחמיץ המון, ולא ללמוד את הלקח ראו כבר באותה עונה במהלך העונה הרגילה.

טייטום?
אין לי ספק שאם היה לצדו שחקן בפרופיל של שאקיל,
הוא לא היה מסיים עם כמות נמוכה כל כך של ניסיונות קליעה.

etayef
etayef
10/07/2024 15:50:25

לקח לקובי הרבה מאד זמן להגיע לרמה של שחקן שמסוגל להוביל קבוצה לאליפות. משהו כמו עד 2008. בכל שאר הזמן הוא נהנה מהמזל הטוב שהיה לו, וסבל כשלא היו לו שחקנים.
זאת היתה ההרגשה, וגם פיל ג'קסון כתב על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד פעם אתה מהנדס מספרים ללא קשר?
טייטום שיחק במזפח רוב הקריירה כמו השקץ.
אין מה להשוות בינו לבין קובי

NBA בדם
10/07/2024 13:48:00

לברון גם בחיים הורודים שלו בקליבלנד בקדנציה השנייה לא זכה לריצת פלייאוף כזאתי מגוחכת. צריך לזכור שתמיד חיכתה לו גולדן בגמר.

גיא הירוק
10/07/2024 13:55:09

קובי הינדס לעצמו את ההגעה ללייקרס,
שיחק לצד שאקיל.
אין בן אדם שצפה בזמן אמת בלייקרס וטען שזו "הקבוצה של קובי". מתי זו התחילה להיות קבוצה גם של קובי?
03'
התוצאות ידועות.
טייטום, להבדיל, לא בחר לסחוב את קבוצתו להפסד מטעמי אגו.

NBA בדם
10/07/2024 14:02:31

בקבוצה של שאקיל המפלץ הגיוני שביותר שקובי בן ה23 (סוף הטריפיט) יהיה סגנו.
כנראה שכל כוכב צעיר בגיל הזה היה סגנו של השחקן הדומיננטי ביותר שהיה בפריים שלו. ועדיין בלא מעט סדרות קובי היה לא פחות טוב ממנו בגילו הצעיר.
בבוסטון המאוד שיתופית ושוויונית אי אפשר לטעון "שזו הקבוצה של טייטום".

גיא הירוק
10/07/2024 14:23:24
Reply to  NBA בדם

בהחלט אפשר לטעון שזו הקבוצה של טייטום.
יתרה מכך,
ריצת הפלייאוף האחרונה היא הוכחה לכך,
והיתרון שלו על קובי –
הוא לא הכריח זריקות על חשבון הצלחת הקבוצה.

NBA בדם
10/07/2024 14:37:20

אפשר לטעון שזו הקבוצה של טייטום אבל גם אפשר לטעון שלא. בנחרצות אי אפשר להגיד זאת.
"ריצת פלייאוף". אפשר לחשוב מה היה שם. קבוצות מזרחיות בינוניות+ אינדי שהייתה לא רעה אבל לשלושתן נפצע הכוכב הראשי. בגמר פגשו קבוצה שהייתה אנדרדוגית מובהקת ביותר ברמת גולדן 16 מול קליבלנד. לוקה היה השחקן הכי טוב בסדרה, אבל פערי הסגלים היו גדולים מדי. פורזי שיחק על רגל אחת וניצחו בלי מאמץ.
הטענה שטיייטום לא מכריח זריקות עושה אותו קרוב לקובי לא מספיק טובה. במכלול השחקן כולל האגו קובי כמה רמות מעליו.

גיא הירוק
10/07/2024 15:04:34
Reply to  NBA בדם

לדעתך.
לטעמי, קובי אוברייטד ברמות.
זרק הרבה יותר מדי, ופשוט לא קלע מספיק.
למזלו גסול וארטסט הצילו אותו אחרי משחק זוועתי ב-2010,
למזלו שאקיל אוניל.

NBA בדם
10/07/2024 15:12:32

מסכים.
אני גם חושב שהוא אוברייטד. סיפורי הגבורה של הממבה מנטליטי עושים ממנו הווינר המושלם (מה שהוא רחוק מלהיות כזה). לברון קלע יותר ממנו בקלאץ' ולא נתפס ככה בחיים.
אצלי הוא 7-8 ביחד עם דאנקן.

NBA בדם
10/07/2024 13:46:04

ברגעים לא מעטים בשנים 00 עד 04' קובי הגיע למאני טיים בדיוק בזמן שהיה צריך.
עונה 00' גיים 7 גמר מערב נגד פורטלנד – שאק לא היה מספיק דומיננטי (18 נק',9 רב'), קובי עם 25 נק', 11 ריב', 7 אס', 4 גגות הציל את הלייקרס והביא אותם לגמר במשחק הדחה גורלי.
עונת 02' גמר מערב נגד סקרמנטו אחרי פיגור 2-3, קובי עם 31 נק', 11 ריב', 5 אס' בגיים 6 /
30 נק', 10 ריב', 7 אס' בגיים 7.
חצי גמר מערב עונת 04' בפיגור 0-2 נגד הספרס, הלייקרס מנצחים 4 רצוף, ששאק בשניים האחרונים קולע 11 ו17. קובי מסיים כקלע המוביל בשלושת נמשחקים האחרונים עם 42, 22 ו26.
הסטט' לא תמיד מספרת את כל הסיפור.
קובי היה הסגן של שאקיל, באליפות הראשונה, ובשאר היה מאוד קרוב אליו.
קובי מגן איכותי פי כמה מטייטום והיכולת שלו במאני טיים שהקבוצה צריכה סל היא בכמה רמות מטייטום. לא חכמה למלא סטט' מול קליבלנד ואינדיאנה בסדרות קלילות.

גיא הירוק
10/07/2024 14:01:21
Reply to  NBA בדם

הסטטיסטיקה אכן לא מספרת את כל הסיפור.
הסיפור, בפשטות, הוא שקובי הכריח המון זריקות קשות ואלו הגיעו על חשבון של זריקות טובות יותר של חבריו לקבוצה.
קובי היה הסגן של שאקיל בכל 3 באליפויות.
ברגע בו החליט לקחת את המושכות,
הלייקרס הפסיקו לנצח.

NBA בדם
10/07/2024 14:10:07

מסכים בהחלט שאצל קובי האגו שיחק תפקיד מרכזי, אבל סה"כ בשכלול הגנה ויכולת במאני טיים קובי בכמה רמות מעל טייטום.
אם קובי היה הסגן של שאקיל, טייטום היה צל צילו של שאקיל.
קובי היה האלפא של בוסטון ללא עוררין.

yaniv
yaniv
10/07/2024 14:20:00

לא יודע מה אתה מנסה להגיד גיא,אבל אין ספק שקובי היה בשלב הזה של הקריירה הרבה יותר טוב מטייטום וזה מבלי להוריד ממה שטייטום עושה. אני בהחלט מסכים עם NBA בדם.טייטום לא היה מצליח להביא את היכולות שלו ללייקרס ולשמש כמו שקובי שימש בלייקרס.
לעניות דעתי המשחק שקובי הוביל כמעט לבדו את הלייקרס לניצחון מול פורטלנד ששאקיל ייצא ב6 עבירות,לא חושב שיש מישהו בטח לא טייטום שהיו מסוגלים לעשות את זה.
אז כן קובי היו בעיות אגו שפגעו בלייקרס וכן טייטום הרבה יותר נחמד וחמוד וכנראה חבר לקבוצה הרבה יותר טוב,אבל מה לעשות שהוא לא קובי וגם לא מתקרב ליכולות של קובי.
ואתה כמובן לא מתייחס שמהרגע הראשון שטייטום בליגה תמיד תמיד היו לו קבוצות מעולות ותמיד תמיד הם בצמרת ובפעם הראשונה שהם זוכים אז דווקא מי שנחשב כצלע הפחות מוכשרת זוכה בפיינל MVP (וזה לא רק הפיינלס זה היה לאורך כל הפליאוף הוא פשוט לא היה השחקן הכי טוב של בוסטון)

גיא הירוק
10/07/2024 14:30:21
Reply to  yaniv

אני מנסה לומר שהנוסטלגיה כאן עושה עוול למה שהתרחש במציאות.
קובי 2004 גמר את הלייקרס.

טייטום?
הוא הוביל את הסלטיקס בפלייאוף האחרון בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים.
משום מה יש נטייה כאן בהופס לשנמך את מה שהוא עושה,
אבל,
לטעמי, אחרי שציפיתי כמעט בכל דקה ממשחקי בוסטון השנה בפלייאוף –
זו לחלוטין הקבוצה של טייטום.
אין עוד שחקן בקבוצה שמושך הגנה כמוהו,
וגם בהגנה, בזכות היכולת שלו לשמור על גבוהי היריבות, הוא הפך לחלק קריטי בסכמה ההגנתית.
תיזכר במשחקים בהם בראון הולידיי היו הקלעים המובילים ואז תבדוק כמה מהסלים שלהם הם אחרי אסיסט או הוקי אסיסט של טייטום.

עמיחי קטן
10/07/2024 14:32:56

בוסטון השנה הייתה הקבוצה של טייטום שלא הוערך מספיק. עם זה אני מסכים. הוא עדיין רמה או יותר מתחת לקובי, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת השפעה על הקבוצה, וראינו את זה בצורה מובהקת יותר בעונות קודמות, בהן בוסטון היו בסיטואציות מאתגרות יותר

גיא הירוק
10/07/2024 15:09:45

שוב,
תשווה בין נתוני הצמד ב-7 השנים הראשונות בקריירה.
ברמה הסטטיסטית זה כמעט שוויון (יש מי שייתנו לקובי יתרון בגלל יכולת אחד על אחד ובגלל הגנה. אני חושב שהאחוזים מספרים סיפור משמעותי יותר)
אבל, נכון.
סטטיסטיקה זה לא הכל –
יש את הסיפור.
מהצד של קובי,
אני רואה שחקן שהיה לו קשה עם הצל של שחקן טוב ממנו,
מהצד של טייטום אני רואה שחקן שלא נתן לאגו שלו לעמוד בדרך להצלחה.

עמיחי קטן
10/07/2024 15:14:55

ברגע שתסתכל על סטטיסטיקות הפלייאוף זה יהיה פער גדול לטובת קובי. טייטום ממש אחלה שחקן שעשה העונה את כל מה שהיה צריך לעשות והשיג אליפות, אבל לנסות להשוות אותו לשחקנים שהם רמה מעליו רק יוציא אותו רע. כמו שאתה לא חושב להשוות אותו ללברון למשל

NBA בדם
10/07/2024 15:18:38

הוא נשרף מבפנים שבראון לקח לו את מצטיין הגמר.
הצעקה שלו "WE DID IT" בסיום גיים 5 הייתה מביכה. הקנאה שלו לגדולים ביותר יצאה מן הצעקה הזו שניסה להידמות להם.

yaniv
yaniv
10/07/2024 15:08:23

אוקי יותר ברור.יחד עם זאת יש 2 דברים שצריך לקחת בחשבון אני מסתמך על מה שאתה אומר לגבי התלות של בוסטון בטייטום כי בגדול אני משתדל לא לצפות בהם(קשה לי נפשית עם בוסטון חזקה)ממה שכן ראיתי לא ראיתי כמעט אף משחק גדול או מצויין של טייטום אלא יותר כחלק מהקבוצה. בכל מקרה ממה שאני ראיתי בשום שלב טייטום לא נראה כמו השחקן הכי טוב של הקבוצה(שוב לא מתווכח עם נתוני אסיסטים או הוקי אסיסטים).נקודה שנייה בוסטון שייטה לאורך כל הפליאוף בלי שום התנגדות אמיתית ולכן במצב כזה שיש לך עוד חמישה שחקנים שכל אחד יכול לשים 30 נקודות על הלוח אז הרבה יותר קל וכיף למסור וסביר להניח שאם בוסטון היו מתקשים הוא היה צריך לתפוס מנהיגות ולהראות שהנה הוא באמת המנהיג שיכול להוביל אותם לאליפות.
מאיך שאני רואה את זה הוא עדיין לא שם ולא הוכיח שברגעי משבר או מאני טיים שהכל על השולחן הוא יכול לסחוב את הקבוצה שלו ולא להיות חלק מקבוצה מנצחת.בסופו של דבר נאהב את זה נשנא את זה לא נסכים עם זה שחקן גדול ככה נמדד באיך שהוא הצליח לסחוב את הקבוצה שלו למרות משברים ואי הצלחות.
אפרופו עם בקובי עסקינן אז אפשר לראות את זה במשחק מספר 7 מול בוסטון שהיה לו ערב קליעה מחריד אבל עדיין לקח 15 ריבואנדים ועדיין ראו לכל אורך המשחק(גם שפיגרו 13 או 15)שהוא יעשה הכל בשביל לא להפסיד למרות ערב קליעה גרוע .טייטום נכון לנקודת הזמן הזאת עוד לא הוכיח שהוא שם (וכן אני מודע למשחקי7 שבו הוא קלע 50 נקודות והוביל את בוסטון לניצחון בסדרה)

NBA בדם
10/07/2024 15:14:39
Reply to  yaniv

+100

גיא הירוק
10/07/2024 15:17:55
Reply to  yaniv

אותו משחק 7 של קובי הוא דוגמה מדויקת לבעיה שלי עם השחקן.
הוא היה נוראי באותו משחק,
אם לא גסול ושלושה אחת ענקית של ארטסט,
אין אליפות.
טייטום?
הבאת את הדוגמה למשחק 7 עם הכי הרבה נקודות ששחקן קלע בתולדות הליגה.
אני אוסיף את משחק 6 במילווקי אותו הוא סיים עם 46 נקודות.
אבל אלו לא מספרים את כל הסיפור.
יש את איך שזו קבוצה חדשה, והכל תקתק כמו שעון.
איך בראון הולידיי מקבלים במה בלי משחקי אגו.
אם נשים את ההטרלה בצד –
כן, גם אצלי קובי (עדיין) לפני טייטום. אבל הפער קטן. מאוד.
אני בהחלט חושב שיש לטייטום הילוך נוסף, בעיקר כמנהל משחק.
יעשה את זה ויש בהחלט מצב שבשנה הבאה בזמן הזה הדיון אחר וכבר לא צריך הטרלה…
(לטעמי, לבוסטון הסיכוי הגבוה ביותר לזכייה באליפות בשנה הבאה)

yaniv
yaniv
10/07/2024 15:34:45

האמת שכל הויכוח הזה בא בגלל שטייטום מעריץ את קובי.תכלס זה שני שחקנים שונים לגמרי שיש להם אופי אפילו מנוגד.
אחד תמיד רצה להיות הכי טוב בכל מה שהוא עושה עד לרמה שאפילו פגע בקבוצה (2004) השני כנראה פחות חשוב לו להיות הכי טוב ויותר חשוב לו לנצח.
בוסטון השנה-אין ספק שטייטום התאמה והרבה יותר טוב מקובי(תחליף את טייטום בקובי לא בטוח בכלל שהם זוכים באליפות ובטח לא באותה קלות.
בוסטון שנה שעברה-תחילף את קובי בטייטום והיה להם סיכוי הרבה יותר גדול לזכות כבר שנה שעברה.
לסיכום שיש לך קבוצה מעולה והכל הולך על מי מנוחות אז הצדק איתך ועדיף את טייטום אבל שהדברים מתחילים להשתבש ופתאום אף שחקן לא מצליח לשים סל והכל תקוע נראה לי שעדיף שחקן כמו קובי.

סתם הערה שמצחיקה אותי,איך אותו משחק מתקבע אחרת אצל כל אחד.
אתה ראית במשחק 7 של הלייקרס את כל מה שרע בקובי
אני דווקא מכל המשחקים שקובי שיחק בלייקרס ראיתי את כל מה שטוב בו,ראיתי שחקן שלמרות שלא מצליח לקלוע נלחם כמו משוגע קוטף ריבאונדים, מוסר אפילו ובעיקר ראיתי שהלך הרוח שלו זה שאני לא מפסיד את המשחק ויהיה מה.
משעשע איך הכל בעיני המתבונן

etayef
etayef
10/07/2024 15:59:19
Reply to  yaniv

יניב, אי אפשר בכדורסל להיות הכי טוב במה שאתה עושה ולפגוע בקבוצה.
זה בדיוק ההבדל הכי גדול בין טייטום לקובי. טייטום הבין כבר עכשיו שאם יקלע 50 נק' במשחק פלייאוף זה לא יביא אותו לתוצאות. לקובי לקח הרבה יותר זמן להגיע לזה.
ההבדל השני ביניהם, קובי נהנה ממעמד של קדוש עכשיו, בזמן שבפועל בשנים הקשות שלו, הוא היה שחקן שמשחק בשביל עצמו, ואדם שאכפת לו רק מעצמו. אני זוכל איך נבחר לשחקן השנוא ביותר בליגה בשנים האלה. לקח לו זמן לגדול, והרבה אנשים נפגעו מזה. אבל עם הנוסטלגיה קשה להתווכח. הבנאדם רשום על שתי אליפויות כשחקן מוביל, כל השאר זה בחסד של אחרים.

yaniv
yaniv
10/07/2024 16:12:07
Reply to  etayef

עזוב אני בכלל לא באתי להתווכח על מי יותר טוב טייטום או קובי או אפילו לא על המורשת של קובי.
וכן אתה יכול להיות הכי טוב או לנסות להיות הכי טוב וזה ייפגע בקבוצה.
קובי בפירוש פגע בלייקרס ב2004(וגם אחרי שאמרנו את זה בסבירות מאוד גבוהה שאם קרל מלון לא נפצע אז היינו זוכים באליפות).יחד עם זאת קובי ממש אבל ממש לא זכה בחסד של אחרים.כן הוא היה כינור שני לשאקיל אבל תוריד את קובי ותחילף אותו כמעט בכל אחד אחר והלייקרס לא זוכים.על אותו משקל אז אני אומר לך עכשיו שטייטום זכה באליפות =גם בחסדם של אחרים.לא מצטיין פיינלס,לא מצטיין גמר אזורי ואפילו אין סדרה אחת שתגיד שהוא המצטיין שלה.אז מה האליפות היא לא שלו? ורק בזכות בראון הוא זכה? טייטום הבין כבר עכשיו? שטויות במיץ עגבניות.טייטום לא היה צריך לעשות שום דבר יוצא דופן אלא פשוט לסמוך על חבריו לקבוצה שכל אחד מהם מצטיין בעצמו.אז כן בלי ציניות ובאמת כל הכבוד לו על שלקח צעד אחורה ונתן לאחרים לנצח אבל שוב זה היה טוב לריצת פליאוף הזאת שאף קבוצה לא נתנה פייט.אם הכל יסתדר כמו שצריך השנה במזרח בוא נראה אותו ממשיך לשחק ככה שהתחרות תהיה קצת יותר קשה ולא הכל יזרום על מי מנוחות.ויצטרכו את הגו טו גאי לשים סל.
דבר נוסף שקצת שכחת זה למה קובי היה השחקן הכי שנוא בליגה(רמז לא קשור לכדורסל)

etayef
etayef
10/07/2024 18:14:29
Reply to  yaniv

הניסוי שהצעת – להחליף את קובי בשחקן אחר קרה, ואפילו די מהר.
החליפו את קובי בדווין וויד הצעיר,אפילו עם שאק פחות טוב, והיתה אליפות.
כל מה שהיה צריך זה שהכוכבים יסתדרו ביניהם.
לקובי לקח הרבה זמן להבין איך עושים את זה.

yaniv
yaniv
11/07/2024 9:05:20
Reply to  etayef

הבנתי אז לקחת אליפות אחת שמיאמי לקחה יחד עם שאקיל לעומת שלוש אליפויות רצוף שהקבוצה שהלייקרס לקחו. חוזר ואומר שוב אבל הפעם שיהיה יותר ברור .תחליף כל שחקן אחר והלייקרס לעולם לא זוכים ב3 אליפויות רצופות.לא אליפות אחת מקרית אלא שושלת של 3 אליפויות.
שמע בתור הייטר של לברון לשעבר אני מבין אותך באמת,זה מאוד מאוד קשה להשתחרר מהייטריות(לא אומר לך את זה משלילה אלא מניסיון)אבל אם תפקח קצת את העיינים תראה שרוב השנאה שלך לקובי יכולה להיעלם.

NFS
NFS
10/07/2024 21:11:27
Reply to  yaniv

לכתוב שהלייקרס בסבירות גבוהה מאוד היתה לוקחת אליפות ב-2004 אם קארל מלון לא היה נפצע זו אחת הבדיחות הכי עצובות שיצא לי לקרוא.
כל כך לא מדוייק, על גבול שקר-ביבי.

yaniv
yaniv
11/07/2024 9:00:28
Reply to  NFS

וואוו עד כאן.לא הלזכיר את שם הצורר איתי באותה תגובה.ובכל זאת כן אני בהחלט מאמין בזה,הפציעה של קרל מלון פגעה קשות בלייקרס,כמובן הסיבה העיקרית היא קובי והרצון שלו להוכיח שהוא הכי טוב אבל גם הפציעה של מלון השפיעה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
14/07/2024 2:54:44
Reply to  etayef

וגם שתי האלו לא היה זוכה ן ללא פציעת גארנט. בראשונה הלייקרס שיחקה בגמר נגד אורלנדו שהייתה פחות טובה משמעותית מהסלטיקס, ובשנייה הסלטיקס היו פחות טובים מאשר ב-2008.

Ari
Ari
10/07/2024 17:23:04

שים לב איך אתה מעקם את המציאות שתתאים לנרטיב:
1. "השלשה הגדולה של ארטסט" שכחת להזכיר מי מסר לו.. בכוונה?… כי זה קצת דופק את הנרטיב של "מכריח זריקות"?
2. אפשר לחשוב שלאף כוכב לא היה ערב קליעות פחות טוב בריצת פלייאוף כלשהי, קובי היה פנטסטי בפלייאוף ההוא ובסדרה ההיא, נכון בגיים 7 הוא פחות פגע אבל עדיין 15 ריבאונדים, מלחמה, ואסיסט המשחק.
3.הוא ניצח את המשחק הזה.

Last edited 1 month ago by Ari
גיא הירוק
10/07/2024 19:05:47
Reply to  Ari

הכי מצחיק שאתה כותב שאני מעקם את המציאות ..
האחוזים של קובי באותה סדרה:
40.5% מהשדה
31.9% משלוש
ואת הסדרה כולה (7:משחקים, כן?) סיים עם 27 אסיסטים ו-27 איבודים (יחס אחד לאחד לא מרשים במיוחד).
אין דרך לתאר את הסדרה כפנטסטית. או טובה.

NBA בדם
10/07/2024 19:26:29

סדרה לא יעילה/ מדוייקת בלשון המעטה של קובי, אבל צריך לזכור שהוא שיחק מול קבוצת הגנה מעולה, שמלבד פאו אף שחקן לא היווה איום התקפי איכותי.

גיא הירוק
10/07/2024 20:10:07
Reply to  NBA בדם

גם לברון בפיינלס 13' פגש יריבה עם הגנה אדירה. אז הוא פשוט זרק פחות, ומסר הרבה יותר.
או טייטום. נתן אחלה סדרה בכל הנוגע לניהול משחק.
אם נחזור לקובי –
שיחקו לצדו פאו גאסול, ביינום ולמאר אודם.
שלישיית מגדלים שאפשרו ללייקרס לשחק בכל רגע נתון עם 2 מגדלים על הפרקט
(לא סתם הלייקרס היו קבוצת ריבאונד עילית באותה עונה).
לשתף את חבריו בכך שהוא "מאפשר" להם ריבאונד התקפה אחרי עוד החטאה מהמיד ריינג' זה לא כדורסל קבוצתי…
(גם אם זה גרר את המונח "קובי אסיסט")
(אולי הסיבה המרכזית לזכייה של הלייקרס באליפות: 92 – 71 בריבאונד התקפה, לצד נתון של 200 – 149 בניסיונות קליעה מהעונשין)

NBA בדם
10/07/2024 20:26:28

לברון בלבל אחר מקובי. שחקן יותר מגוון וחכם שיכול לנצח קבוצות בכל מיני דרכים.
אבל צריך לזכור שדאלאס הנוכחית לא ברמת ההגנה של בוסטון 10', והכלים ההתקפיים של טייטום רבים יותר, ועדיין קובי סיים עם סקור גבוה יותר, ובטרו שוטינג טוב יותר. (28.6 נק' ב52 ts לעומת טייטום שקלע 22.2 נק' ב50 ts).
כל זה לא מוריד מהעובדה כפי שציינת שהיו לרשות הלייקרס 2 גבוהים איכותיים בכל רגע נתון ששלטו בריב', גורם חשוב לניצחון בסדרה.

Ari
Ari
10/07/2024 20:11:05

מה מצחיק בזה?
עובדתית כתבת פעמיים על השלשה של ארטסט, ופעמיים לא הזכרת מי מסר לו, למרות שזה היה אולי אחד המהלכים המדוברים והאייקוניים בזמנו,
לקובי הייתה סדרה פנטסטית, שיחקו שם כדורסל קשוח עם סקור נמוך, אולד סקול סטייל,
ושוב, הוא ניצח את הסדרה למרות שביינום היה פצוע רוב הסדרה
(אגב, כולם אוהבים לדבר על הפציעה של פרקינס, אם ביינום בריא היה נגמר ב-5 משחקים)

גיא הירוק
10/07/2024 20:34:01
Reply to  Ari

סיים את הסדרה עם 3.9 אסיסטים על 3.9 איבודים למשחק.
לא, זו לא סדרה פנטסטית בשום קנה מידה.
סקור נמוך?
נכון.
אולי היה צריך לקחת פחות זריקות קשות מהמיד ריינג' ויותר להפעיל את הגבוהים של הקבוצה?

NBA בדם
10/07/2024 20:35:10

אמת

Ari
Ari
10/07/2024 20:42:19

קצת קשה לנהל שיח פורה אם אתה מתעלם מהחלקים שלא מסתדרים לך עם הנרטיב ומגיב סלקטיבית,
לקובי היה סדרה פנטסטית אובראול, בהתחשב באופי הכדורסל שהיה שם, ובהתחשב בסגנון המשחק של הלייקרס.
אבל אני מבין שאתה מעדיף אליפויות עם סטטיסטיקות מושלמות שמגיעות בד"כ מסופרטימס, שם הנטל ההתקפי, ההגנתי, והמנהיגותי מתחלק בין כמה וכמה שחקנים.
ואפרופו מצחיק,
כמה מצחיק זה שאתה מחלק טיפים לקובי איך לשחק למרות שהוא אשכרה עם 5 טבעות על היד??

Last edited 1 month ago by Ari
NBA בדם
10/07/2024 20:49:04
Reply to  Ari

קובי לא היה יעיל בטח מבחינת יחס אס'/איב'.
אבל האליפות שלו בטח שלוקחים בחשבון את איכות היריבה שממול, בהרבה יותר נחשבת מלנצח קבוצה אנדרדוגית ברמת קליבלנד 16', שאין עליך לחץ/עומס התקפי שהכל עליך, והקבוצה חייבת אותך בפוקוס כל פוזשן.

גיא הירוק
10/07/2024 21:05:56
Reply to  Ari

חלילה, מחלק טיפים לקובי או לכל שחקן אחר.
אך ורק עושה את מה שכל אוהד כדורסל אחר עושה בדרך כלל כאשר הוא מגיב בהופס –
מבלבל את המוח.
ועדיין, זו דעתי.
האליפות שהכי אהבתי?
(לצערי, אין סאנס, אז לפי סדר יורד)

1. דאלאס 2011
הקבוצה שעברה את המסלול הקשה ביותר בדרך לזכייה סופר מרגשת.
2. יוסטון 95
שברו לי את הלב. אבל אקים היה לא פחות מדהים ב-2 צדי המשחק.
3. קליבלנד 2016
הקמבאק הגדול בתולדות הכדורסל.

האליפויות המגעילות:
לייקרס 02'
ספרס 07'
(לא נראה לי שצריך להרחיב מדוע)

כל אחת מהאלופות הנ"ל הציגה כדורסל הרבה יותר מהנה ומרגש (לטעמי האישי, כמובן) מכל אחת מאליפויות הלייקרס בשנות ה-2000

לעניין –
בוודאי שהתייחסתי לאסיסט של קובי. בהתבוננות על הסדרה כולה, היו לו מעט כאלו,
ומה שהיה לא התרומם מעבר לכמות האבודים האדירה.
סדרה פנטסטית?
החמיץ המון,
איבד המון.
מסר?
3.9 אסיסטים למשחק. אם אתה חושב שכל הזריקו. שלו היו מוצדקות,
זו זכותך.
לי זה הרגיש מאוד "ווסטברוק" מצדו.

Ari
Ari
10/07/2024 21:32:42

הרגיש לך ווסטברוק, אבל לווסטברוק עדיין יש אפס טבעות…
לקובי יש 5, אז אובייסלי אתה מפספס משהו..
ולכל מי שאומר שהאליפויות שייכות לשאק, זה פשוט הטעיה, קובי היה סופר דומיננטי, נתן סלי קלאץ' וכו'
בסופו של יום לשאק ה"אדיר" יש בס"ה עוד טבעת אחת לבד (עם וויד) ולקובי יש 2,
אז הטיעון כאילו שאק היה מפלצת שהייתה לוקחת את התארים לבד לא מחזיקה מים.
לקחת אליפות בנבא זה קשה, קשה מאוד אפילו,
תשאל את לברון, אחד השחקנים המוכשרים בהיסטוריה, שהיה צריך לבנות 3 קבוצות שונות עם סופרסטארים בשביל להשיג 4 כאלו.
תשאל את סטף קרי הפנומינאלי שהשיג 2 לבד ו2 עם דוראנט.
תשאל את נאש, כריס פול, בארקלי,ומי עוד?
לקובי המניאק יש 5 זה העובדה, וכל שאר הסטטיסטיקות על יחס איבודים ושאר ירקות הם הסחת דעת, לא מעניינות ולא רלוונטיות לתמונה הגדולה.
תן כבוד

Last edited 1 month ago by Ari
NFS
NFS
10/07/2024 21:09:03

גם במשחק 7 ההוא מול בוסטון השופטים נתנו עבודה ברבע ברביעי.
זריקות עונשין ברבע הנ"ל –
6 זריקות לבוסטון, 21 (!) זריקות ללייקרס.

NFS
NFS
10/07/2024 21:04:32
Reply to  NBA בדם

אין מה להביא את 2002 כדוגמא למשהו. סדרת גמר מערב שנקבעה על ידי שופטים שהשתינו מהמקפצה על האוהדים.

Berch
10/07/2024 2:51:47

אחלה מעורב
אם יש משהו שיכול להפיל את הנבחרת האמריקאית זה ללא ספק חדר ההלבשה.
אכן… יהיה מעניין
😁

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 8:06:31
Reply to  Berch

זאת הבעיה האחרונה שלהם לדעתי

NBA בדם
10/07/2024 2:52:54

פורסם בכדור הכתום ששחקני נבחרת ארה"ב ערכו הצבעה מי היה הכי טוב במחנה האימונים ולברון נבחר ראשון עם 5 קולות.
לברון בחר בעצמו כמובן, ושאר הארבעה הולכים לפתוח במשחקים האולימפיים. השאר מוצאים להורג/עוברים לשארלוט בטרייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅😅😅

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 9:20:29
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחשוב איזה נרקיס אתה צריך להיות כדי שכתבי החצר שלך יוציאו כל יום הודעות שאתה הגדול מכולם מתאמן הכי חזק כל יום באימון ולהכריח את קר להגיד שאתה מתאמן מדהים דרך שאלה מרומזת ומובילה של כתבי החצר.
וקר צריך להגיד שהוא ממש התקשר לטיי לו וספולסטרה כאילו אין לו מה לעשות בחיים ולברר אם באמת השקץ ככ מדהים מתאמן.
זה רמה אחרת של נרקיסיזם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 3:07:43

אחלה מעורב,
טייטום ממש טומטום, לא חכם.
מאחר,וואו.
אנטוני אדווארדס ממש אנט עם שכל של אנט,לא אוהב אותו,מוכשר בטיירוף,טיפש כמו נעל.
מת שידרסו את הנבחרת הדוחה הזאת,מפוצצת בסחורה אנושית מקולקלת.
מקווה לראות חניקות והתנפחויות של אגו ובתור בונוס קר יסביר כמה זה הגיוני

Avri
Avri
10/07/2024 9:45:27

אתמול דיסקסנו את האמירה של אנט, רואים בפירוש בוידאו שהוא מתלוצץ ולא אמר את זה ברצינות. לגבי טייטום, גם כאן לדעתי הפרשנות של מנחם לדבריו קצת מחמירה, הוא בסך הכל בא לעשות כבוד לקובי ולא האדיר את עצמו ברמה שיקוצית.

yaniv
yaniv
10/07/2024 10:37:16
Reply to  Avri

מסכים לגמרי במיוחד שטייטום היה מעריץ של קובי אז הגיוני שהוא יותר רצה לתת לו כבוד מאשר להאדיר את עצמו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 3:09:56

קייד קנינגהאם סיכם על חוזה מקסימום בדטרויט😂😂😂😂😂
עקיצה ב60 שניות

Millertime
Millertime
10/07/2024 6:25:43

באמת שאני לא מבין את החוזה הזה. נכון, הוא צעיר ואולי ישתפר. נכון, אף אחד לא רוצה לבוא לדטרויט. אבל למה לתת מקס לשחקן ש"הוביל" את הקבוצה לבזיון מוחלט בשנה שעברה? כדי להבטיח שזה ימשיך כך? מה היה קורה אם היו מציעים לו 150 ל5, הוא לא היה לוקח? היה יוצא לשוק כשחקן חופשי מוגבל? אם מישהו יציע לו יותר, תשוו! למה לאכול את הצפרדע מההתחלה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Millertime

צריך לבזבז,כסף על מישהו אז הוא וטוביאס,זכו בהגרלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא ברור לי למה הם אומרים את מה שהם אומרים
🤦🏼
תודה רבה מנחם אחלה מעורב

עידו גילרי
10/07/2024 7:27:44

מה בדיוק מפריע לך הפעם?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פחות או יותר כל מה שמצוטט בפוסט – לא מבין מה יש לטייטום לברבר כל כך הרבה על האליפות ש"שינתה אותו", ולטעון ש"הוא יכול להוביל את הקבוצה",
ובטח שלא מבין מה יש לאדוארדס להסביר שהוא "אופציה מספר אחת בנבחרת" בגיל 20, או מה שזה לא יהיה, כשהוא משחק עם לברון, דוראנט וסטף. אחד הדברים שאני אוהב בספורט הוא שלספורטאים, בדרך כלל, יש כבוד ל"קודמיהם", אז גם כשרונאלדו הוא השחקן הכי טוב בעולם, אם רומאריו אומר לו משהו, רונאלדו מקשיב. אם לאדוארדס יש שכל, ואני חושב שיש לו, הוא צריך לנצל את ההזדמנות הזו לעבוד עם שחקנים שעשו פי אלף ממנו בליגה, וללמוד מהם, במקום לקשקש על גדולתו.
ואחרון חביב – אאל"ט האמריקאים הפסידו בטורניר האחרון, וגם כשניצחו באולימפיאדה הקודמת, תחת פופ, זה היה על הקשקש, אז אם אני הייתי הם, הייתי מתמקד בלחשוב איך אני לא "מבייש את הפירמה", במקום לקשקש ש"אני כזה וכזה" לפני האירוע. הם נשמעים כמו גנון של ילדים בני שלוש. אל יתהולל חוגר כמפתח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי זה שווה כסף ותהילה צריך כל הזמן להחזיק את הwwe בכותרות

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 5:39:45

דקה של אמת מרוכזת ביחד עם הקפה של הבוקר
https://youtu.be/BcG5f7kvhjA?si=WeHlhusGQm-EAU4G&t=28

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 5:44:20

ולמי שרוצה את זה בגירסה המצחיקה:
https://www.youtube.com/watch?v=-H4XFjA28sQ&t=145s

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 10:44:01

🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כאילו שרדיק לא ידע שהוא הולך לקבל הוראות מהמלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

רדיק שפוט שלו המלך יכול להעיף אותו בשנייה. יעשה כצו המלך ואז יוציאו סיפורים שכאילו צעק על לברון וגרם לו להקשיב,כמו שהמציאו על טיי לו

עידו גילרי
10/07/2024 7:28:54

חחח…"אמת"
איזה חלק בדיוק הוא אמת כאן מעבר למובן מאליו שברוני לא שחקן NBA וקיבל את החוזה כדי לרצות את לברון (משהו שבערך 99.9% מאוהדי ה-NBA מסכימים עליו)?

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 8:10:18

מה לא אמת בזה?

עידו גילרי
10/07/2024 8:11:55

כל מה שנוגע לעקפו את חוקי השכר ושילמו לו יותר ובכלל מדברים שם שטויות בכל הנוגע להשפעה על היכולות של הלייקרס להחתים או לא להחתים כתוצאה מזה

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אשך טמיר המקורי
10/07/2024 9:59:38

מה שטויות בזה שנתנו לברוני כסף מובטח שלא מגיע לו ושזה מתקזז עם הכסף שלברון "נתן להם הנחה"?

yaniv
yaniv
10/07/2024 10:39:12

לא שבא לי להגן עליו אבל אני חושב שגם אתה תסכים שהוא יכל לקחת את כל החוזה שמגיע לו וברוני בכל מקרה היה מקבל את אותו חוזה שהוא חתם עליו.
דבר שני גם אם זה נכון זה גם בסדר כי ההנחה של לברון היא לא סתם אלא מאוד משמעותית ומאפשרת ללייקרס להביא עוד שחקן במידה וירצו

עידו גילרי
10/07/2024 10:51:28
Reply to  yaniv

כן זה לא נכון – היא לא מאפשרת כלום חוץ מהלימנע מעלייה מעל האפרון השני.

yaniv
yaniv
10/07/2024 11:04:34

זה מה שהתכוונתי.זה שאתה מתחת לאפרון השני זה לא אומר שיש לך את האפשרות להתחזק בעוד שחקן ?

עידו גילרי
10/07/2024 11:06:43
Reply to  yaniv

לא אם אתה צמוד אליו מלמטה…

עידו גילרי
10/07/2024 11:07:00

מה גם שהרוסטר שלהם מלא.

yaniv
yaniv
10/07/2024 11:10:27

זה תמיד אפשר לשנות למשל לקחת את השחקן ה15 בסגל ולשחרר אותו 🙂

עידו גילרי
10/07/2024 11:18:46
Reply to  yaniv

ואז בהחתמה של הבא אתה עובר מעל האפרון ויכול לתת לו רק מינימום גם ככה.

yaniv
yaniv
10/07/2024 11:12:41

אז מה חוץ ממס לבעלים אין לזה שום משמעות?

עידו גילרי
10/07/2024 11:22:36
Reply to  yaniv

המס לא משתנה כשחוצים את הסף השני. זה משפיע בעיקר על מה מותר לך לעשות בטריידים.

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 14:56:10
Reply to  yaniv

לא בטוח בכלל שברוני היה מקבל את אותו חוזה.
הגיוני מאוד שהיה פה שיקול של קח-תן מתחת לשולחן שבסוף ישאיר אותם מתחת לסינר.

עידו גילרי
10/07/2024 10:49:13

כי הוא אומר שם שמשלמים לו יותר ממה שמותר שהם "עוקפים את חוקי השכר".
וזה גם לא מתקזז אבל זה באמת בקטנה.

עידו גילרי
10/07/2024 10:50:11

בכל מקרה אין קשר בין שני הדברים לברון הסכים לוותר גם על יותר רק שלא הצליחו להביא אף אחד. הוא היה יכול לא לוותר על כלום ועדיין שהם ישלמו לברוני באותה מידה.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
אשך טמיר המקורי
10/07/2024 14:58:16

הם היו נותנים מראש לברוני חוזה קטן יותר אם היו חוששים שיעברו את המקס

עידו גילרי
10/07/2024 15:35:43

ניוזפלאש – אי אפשר לשלם לברוני פחות

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 14:57:32

הם משלמים המון כסף לברוני שלא מגיע לו ולברון חותך להם בקטנה בחזרה.
לברון עדיין יצא מורווח

עידו גילרי
10/07/2024 15:36:08

הם משלמים לו את המינימום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 10:43:05

👌👍👌

המשגיח
10/07/2024 5:57:56

תודה דוק.
אני ממש מחכה לראות את קופר במכללות. חתיכת הייפ יש על הבחור

Avri
Avri
10/07/2024 9:54:06
Reply to  המשגיח

יכול להיות, בהחלט מסקרן. באותה נשימה, נערים היינו וכבר בגרנו. עברנו סנסציות תיכונים מאו ג'יי מאיו ועד וויגינס וההוא שכבר שכחתי את שמו ונבחר שנה שעברה בסיבוב השני על ידי קליבלנד. היחיד מאלו שמובילים היום את הליגה ואכן היה סנסציית תיכונים זה לוקה. אני לוקח הכל עם כפית גדושה במלח.

yaniv
yaniv
10/07/2024 10:36:03
Reply to  Avri

איזה סנסציית תיכונים לוקה היה בדיוק? שלקח את היורלוליג עם ריאל מדריד שהוא בן 17? או שהוטא שיחק ביורלויג בגיל 16?
בכל מקרה יכלת להכניס לכאן גם את וומבי אם כבר הלכת על אירופאים שלא משחקים בתיכונים בארה"ב.
ואפרופו ההייפ האחרון שראיתי ככה(באופן אישי אני מתכוון כי כבר למעלה משנתיים אני מקבל כל הזמן סרטונים של קופר)היה של ציון.
וזה ששכחת את שמו איימוני בייטס

Avri
Avri
10/07/2024 12:34:52
Reply to  yaniv

צודק. לגבי ציון, אני לא חושב שהיה הייפ כזה מטורף כשהוא היה בתיכון, הוא כמובן היה שם גדול כבר שם אם אני זוכר נכון ההייפ הגדול התחיל אצלו בקולג'.

yaniv
yaniv
10/07/2024 12:44:55
Reply to  Avri

אני זוכר סרטונים שלו מגיל 15 והאמת שפחות התלהבתי כי זה פשוט היה נראה שהוא משחק עם ילדים קטנים אבל היה הייפ מטורף.דווקא בכניסה למכללות ההייפ קצת ירד ואני זוכר שאפילו היה דיון קצר האם ייבחר ראשון אבל ככל שהשנה התקדמה הוא חזר להיות מועמד ודאי לבחירה ראשונה

צפנת פענח
צפנת פענח
10/07/2024 6:15:20

לברון אמר שהחלום שלו זה לשחק עם ברוני בנבחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכל לקחת אותו עכשיו בתור הצעיר האחראי הוא בשנייה יכול להנחית אותו מצווה על קר וקר טס עד ברוני להחזיק לו את היד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארהב תדרוס את סרביה הם איטיים מידי. יש נבחרות אחרות שיעשו לה צרות

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 8:09:31

שוב קיבלו בית קל

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2024 8:25:50

אין מי שיעמוד מול ארהב, קנדה היחידה שיכולה להפתיע וגם כאן סיכוי שואף לאפס, יש כל כך הרבה הרכבים שיכולים לשחק, קרי ודוראנט יחגגו

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
10/07/2024 10:02:36

עגלקטיקוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחושת בטן שלי עם קצת ווישפול הם לא זוכים בזהב

NBA בדם
10/07/2024 19:27:43
Reply to  מנחם לס

+1

thetroll
thetroll
10/07/2024 7:32:12

טייטום. פעם נדבר עליו. בנתיים ה PR של טייטום עושים עבודה טובה. כמו שלברון בזמנו טרח להשוות את עצמו למייקל בכל הזדמנות טייטום משווה את עצמו לקובי. זה יוצר באז זה הכל. לא יותר ולא פחות. מה הקשר בינו לבין קובי? שום קשר. מה הקשר בין מייקל ללברון? שום קשר. נשים את קובי בצד. נשים את מייקל בצד. טייטום? אחלה שחקן. פעם נדבר עליו. מוח של ציפור ? עוד לא הגעתי למסקנה בעניין. אבל ברגע שהוא קשר עצמו לקובי כמו שלברון קשר עצמו למייקל זה מבטיח טונות של כסף. (תלוי כמובן בהצלחה וכרגע הסטייק התהפך לצד השני. הוא אלוף). בעיקר זה מבטיח טונות של כסף בכפוף להצלחה וכרגע הסטייק כאמור התהפך דקה לפני שהוא הפך ללא רלוונטי. אבל בייננו זה העיקר. בעניין הזה אין לו מוח של ציפור. בעניין הזה הוא יגמור את הקריירה מיליארדר. וזה עניין חשוב. לפחות ככל הידוע לי. עושים עבודה טובה אנשי ה pr שלו או הסוכן שלו שאומר לו מה להגיד. כמו לברון. בעניין הזה אין ויכוח. כמה כסף נכנס בסוף לבנק. ברינקס וכל זה.

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמת זה מסוג כתבי החצר כמו של לברון.
מסווה של ראיון עם מחמאות לעצמו והכתב שואל אותו כמה הוא טוב😁

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 9:31:05
Reply to  thetroll

אולי יש לו מח של ציפור אבל החכמה היא לשים את הכסף בידיים הנכונות ואני חושב שהוא מספיק חכם לעשות מה שאימו אומרת לו לעשות. היא מחזיקה את הכסף ומשחררת לו לכיופים. היא מחזיקה את בנו הבכור ואימו (מניח שיש גם מסמך משפטי) וגם את הידועה בציבור ההריונית שלו (מניח שגם פה יש מסמך משפטי). אז כן הוא טומטום במידת מה ומדבר כל מיני סיסמאות כמו רבים משחקני האין BA אבל בשורה התחתונה אימו עוזרת לו למקסם את הכישרון ודואגת לשאר העניינים. אז שיגיד מה שהוא רוצה במסגרת המותר ויביא עוד 3 אליפויות לבוסטון. זה לא יהפוך אותו לקובי אלה לגיימסון סינגל מאלט טומטום המותג.

NBA בדם
10/07/2024 19:30:02
Reply to  מנחם לס

😂😂

thetroll
thetroll
10/07/2024 16:32:57

חחחח חזק דוק

גיא הירוק
10/07/2024 12:49:03
Reply to  thetroll

אני ממליץ לך ללכת רגע ולבדוק מה באמת הפער בין קובי לטייטום,
בטוח כאשר משווים ביחס לגיל.
יש לי תחושה שהבדיקה קצת תרענן את ענן הנוסטלגיה…

thetroll
thetroll
10/07/2024 16:32:41

גיא רק כדי לשים דברים בפרופורציה המענה שלי לסקר של מנחם הוא שהם שווים כבר עכשיו. התייחסתי ליכולת.

thetroll
thetroll
10/07/2024 16:51:09
Reply to  מנחם לס

צודק מנחם. לא אמרתי את זה כתבתי שלא הגעתי למסקנה בעניין הזה

etayef
etayef
10/07/2024 7:55:23

דווקא קצת מזכיר את קובי מהאליפויות הראשונות.
קלע באחוזים לא משהו, מישהו אחר קיבל את ה MVP…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

באליפויות הראשונות קובי ניצח את סדרות הגמר האמיתיות מול הספרס והקינגס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2024 8:23:29

קובי נהנה מהדאבל והטריפל טים שחייבו לעשות על שאקיל, והעניש את ההגנות.

באותה תקופה שאקיל היה ברמה משל עצמו קילומטרים משאר הליגה, עד שהתחיל להשמין בהפגנתיות במקום לשמור על האתלטיות החד פעמית שניחן בא (יש לציין שהשופטים נתנו להרביץ לשאקיל והליגה שינתה את החוק כדי להאט אותו. למוטמבו יש עדיין סיוטים באותה סדרה

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
yaniv
yaniv
10/07/2024 8:42:00

שאקיל סיפר פעם בראיון שהסיבה שהוא העלה משקל לא הייתה סתם כי בא לו להשמין אלא כדי להתמודד מול סבוניס שהצליח לדחוק אותו מהסל בסדרה בינהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

או שהשמין והיה צריך להמציא סיבה למכור לתקשורת

yaniv
yaniv
10/07/2024 10:42:04

יכול להיות אבל אני זוכר בזמנו שזה היה נראה אותנטי מה עוד שסבוניס באותה סדרה די אמלל אותו והצלחנו לעבור את פורטלנד בזכות קובי ולא בזכות שאק(נדמה לי שבאחד המשחקים שאק יצא גם ב6 עבירות וקובי די ניצח לבדו את המשחק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תגזים שאק,סבל בסדרות האלה

Dor
Dor
10/07/2024 10:52:58

שאק אכן היה בלתי ניתן לעצירה. מה שכן הסבסובים שלו עם המרפק למעלה לפרצוף של מטומבו (שיצא גבר ולא התבכיין) היו פאול ברור

NFS
NFS
10/07/2024 21:16:32

חחחחחחחח…
איזה קשקוש

S&M
S&M
10/07/2024 9:30:36

לא הרבה יודעים, אבל מנחם התכוון שטייטום יסיים את הקריירה כנעל של קובי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אחת התכונות הכי גרועות שיכולה להיות לנו זה יוהרה מלווה בזלזול.אתה חושב שאתה טוב במשהו ושהשגת הישג יוצא דופן,ואז אתה מאבד את הבלמים ומתחיל לייחס לעצמך תכונות על,לבטל את כל מי שלידך.ובסוף הדרך אתה עלול לנצח את עצמך.
נבחרת ארה"ב נמצאת במצב דומה.אני עדיין מחזיק בדעה שמדלית הזהב אמורה להיות שלהם,הזרים הכשרוניים בליגה מפוזרים בהרבה נבחרות.יוקיץ לא משחק עם יאניס,לא עם שיי.ואפשר לתת עוד הרבה דוגמאות.
מי יכול לנצח את הנבחרת?הנבחרת עלולה לנצח את עצמה.
אני סומך על לברון,קרי,דוראנט ,וקוואי בריא,דייויס , ואדביו .זה הרבה מאוד כדי לקחת מדליה.השאר:טאטום במצב רוח שחצני,אדווארדס עוד יותר,אמביד ישמור על הרגליים וחולם על העונה הבאה.הליברטון,בוקר נכשלו בטורניר קודם,הולידיי יבוא מהספסל .
טאטום אני מקווה עובר טמטום זמני,הוא שיכור מהאליפות,ואני מבין אותו.אבל שלא ישכח דבר קטן הוא לא לקח אליפות לבד.והמצטיין היה גיילן בראון.
קופר פלאג למה שלא ישחק בנבחרת?בעבר כל הנבחרת היתה שחקני מכללות,היום אפס שחקנים.היכולת שלו לא מקרית,מנבאים לו עתיד מזהיר ,הוא כמו תבנית של מרזולן שנמצאת לפני אפיה,אולי כבר באמצע האפיה.כולם בטוחים שתצא עוגה לפנתיאון.
אדוורדס אופציה ראשונה? הייתי שם אותו אופציה ראשונה לעוף מהנבחרת.שישב בשקט בטורניר האחרון של הנבחרת הוא נכשל יחד עם עוד כמה חברה שקיבלו משום מה קרדיט לשחק גם בסגל הנוכחי.
מה האופציה הראשונה שלי ? נעל נעלה ומעולה ,עם שכבות מחרפנות של שוקולד,מוס .נעל שלעולם לא תצעד לבד.

שכבות
דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 10:14:47

נעל שצועדת כל הדרך לקיבה שלי ושייריה יצאו דרך המעי הגס לאנוס ומשם בביוב לשפד"ן.

דה שוט
10/07/2024 10:07:28

תודה מנחם, כמה הייפ סביב טייטום וקובי, כשאין חדשות אז מייצרים חדשות. ממילא דוראנט יסדר להם מדליה, הכל טוב, אפשר לדבר חופשי. גם אנטמן – בקלאץ' בחצי מסר את הכדור וברח מאחריות, שם לא היה דוראנט.
אה כן – ושמעון – שתהיה לי בריא – היכיתם אותנו שוק על ירך, הכנסתם את אמבפה לשער – קורטואה לא היה מקבל את שני השערים – הוא סוגר את השער, ראה ליברפול. אני מתפטר, ב-בלינגהאם ננוחם.

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 10:17:22
Reply to  דה שוט

לך מפה אתה!
אל תיגע בבילינגהם או בהארי קיין!
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולכים היום הביתה. יאללה תפוזים

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 12:27:19

אני עם אבטיח, איזה תפוזים?

דה שוט
10/07/2024 11:36:34

דבר עם הפסיכולוג… יש בעיית אגרסיות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/07/2024 11:00:55

כדאי שטייטום יתנתק מהקיבעון שלו על ברייאנט. הוא לא דומה לו בשום פרט באופי, ובחלק מהאספקטים זה חיובי (החדרניות יסכימו איתי בוודאי). הקבעון הזה רק פוגע לו בקריירה.
תודה רבה מנחם

thetroll
thetroll
10/07/2024 18:05:33

אבל מסדר לו יופי של חוזים

John
10/07/2024 11:09:44

לנבחרות וטורנירים חוקים משלהם. אף אחד לא חשב שמלו היה אחד השחקנים הטובים בליגה בשנות העשרה. אך הוא היה השחקן הכי יעיל וחשוב (אולי למעט דוראנט) ברוב הנבחרות האמריקאיות ששיחק. שחקנים שהיו בלתי עצירים בתקופתם נראו כצל בטורנירים בינלאומיים. זה לא רק החוקים. לא כל שחקן בנוי להיות רול פלייר יעיל או שיכול להידלק מבלי שהכדור עובר דרכו הרבה פעמים. זו אחד הסיבות שהיה כל כך כיף לראות את הדרים טים המקורית. מייקל לא ניסה לקלוע 30 וכל המשחק האמריקאים לקחו את מה שהיריבה נתנה. הכל יותר צפוף בפיב"א, החוקים נותנים לשחק בצבע מבלי שהגבוה צריך לצאת מהצבע. הקבוצות מחוברות יותר קל לייצר סופר פוקוס כשאתה יודע שיש סדרה או משחק נוסף. לא כל שחקן טוב ככל שיהיה בנוי לשחק כל משחק כאילו הוא משחק שביעי. עם כל זה האמריקאים לא אמורים להיות בבעייה כל עוד ג'ואל ו-AD בריאים. הבעייה היא שאם ג'ואל נפצע, פתאום AD ובאם צריכים להתעסק עם שחקנים ענקים בגודל. זה לא דבר פשוט. האמריקאים אמנם ארוכים, אך כפי שראינו, לגבוהים מסיביים יש ייתרון בפיבא שנעלם ב-NBA. נכון שייתרון האיכות של האמריקאים עצום על כמעט כל נבחרת שתוצג מולה. אך אין יותר את התירוץ של הרכב שני או שלישי, או השאמריקאים השאירו תותחים בבית.

The Pro
The Pro
10/07/2024 13:05:19
Reply to  John

מלו אחד השחקנים הכי כשרוניים שלא זכו בטבעת אליפות.
לא נופל מדורנט שהיה צריך להצטרף לקבוצה אלופה.

הפיתרון פשוט לשחק סמול בול. גם אם כל שלושת הגבוהים נפצעים.
מי שראה את הצב הסרבי מול הלייקרס יודע ש לדיוויס אין סיכוי כאן.
החיפוי יהיה צריך להגיע משאר השחקנים.

NBA בדם
10/07/2024 15:03:47
Reply to  The Pro

מלו כישרון גדול אבל ההשוואה לדוראנט לא במקום למרות ששניהם עם אופי של טרופית.

yaniv
yaniv
10/07/2024 11:14:06

קראתי עכשיו בוואלה שמכבי החתימה את ווינן גבריאל.אחלה החתמה מאוד אהבתי אותו בלייקרס

עמיחי קטן
10/07/2024 12:15:28
Reply to  yaniv

אכן חתם במכבי. החתמה מסקרנת, אבל מעניין איך יהיה באירופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן מעולה אתלט ושומר בחסד פה לא ישרקו לו אוויר

עמיחי קטן
10/07/2024 12:53:25

בהגנה אני לא דואג עליו, אבל השאלה היא אם הוא מסוגל להיות שחקן שמייצר בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהתקפה

גבריאל סיפר שבכל פעם שלברון ג'יימס קלע, נהג לעשות קולות של עז מהספסל – סמל לכך שמדובר ב-GOAT. "הוא אהב את זה", אמר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 14:40:22

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 15:01:23
Reply to  yaniv

היה מצוין עוד בבלייזרס בבועה כשמילאו אותו שריקות אוויר נגד דייוויס

yaniv
yaniv
10/07/2024 15:38:53

האמת שבבלייזרס לא זכרתי אותו אבל בלייקרס מאוד אהבתי אותו,מה שכן הזריקה שלו די מזעזעת וכל פעם שהוא קלע הייתי מופתע,

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 16:51:24
Reply to  yaniv

לזכרוני יש לו יד לא רעה לשלוש

S&M
S&M
10/07/2024 11:47:51

גם בטיקטוק אוהבים את טייטום
https://vt.tiktok.com/ZSYqrbK6k/

Poliak
Poliak
10/07/2024 12:25:51

לא מגיב הרבה
אבל בחייאת
אולי די עם לקרוא לטייטום "טומטום"?…
נגיד שזה היה מצחיק פעם אחת ( לא באמת )
מעבר לזה זה די מביך

Avri
Avri
10/07/2024 12:37:41
Reply to  Poliak

זה בדיחות אבא של רזי, בבקשה לקחת בפרופורציה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 14:41:01
Reply to  Poliak

מי צוחק?
למה שנפסיק,זה מענג

אשך טמיר המקורי
10/07/2024 15:02:43
Reply to  Poliak

עדיין מצחיק אותי, בבקשה להמשיך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 16:30:54

התגובה שלך יותר טובה

עמיחי קטן
10/07/2024 12:52:50

תודה מנחם.
טייטום אחלה שחקן וההסתכלות שלו על קובי כמודל לחיקוי דווקא יפה לדעתי (לפחות על הפרקט). הוא שחקן פחות טוב וזה בסדר, כי זה נכון לעוד הרבה שחקנים אחרים שהובילו קבוצות לאליפויות.

The Pro
The Pro
10/07/2024 12:53:10

האופי של קובי הוא כזה שבחיים לא היה נותן סיכוי לגארד כמ ובראון לקחת
לו את האמויפי בגמר.
גם במחיר של לריב מכות,לפרק את החבילה ולא לזכות בטבעת.

טאטום עדיין שחקן צעיר ולפחות במספרים הוא יכול לעבור את קובי,
ספק גדול אם הוא יעבור אותו כמותג ובמכירת חולצות.

Poliak
Poliak
10/07/2024 16:52:30
Reply to  The Pro

לא יודע אם יעבור את קובי או לא…אני יצאתי ב 17:00…
להערכתי טייטום ייתן עונה לפנתיאון, לא יודע אם ייגמר באליפות נוספת ( מקווה שכן )
מאמין שיהיה טופ 3 ברשימה ל MVP
ובגדול יהיה אחד השחקנים הטובים בליגה ב 5-6 שנים הקרובות ללא סימני השאלה שהיו עד עכשיו

thetroll
thetroll
10/07/2024 18:08:18
Reply to  Poliak

מסכים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Poliak

ה"יצאתי בחמש" הזה הוא הזיקוק המושלם של רוח התקופה, ומתברר שלא רק בארץ אלא גם בעולם.
מציע להיות פחות אופטימי בנוגע לטייטום, בדיוק בגלל ש"הוא יצא בחמש".

Florida man
Florida man
10/07/2024 15:06:41

ראינו את אדוארדס באליפות העולם האחרונה ומה הוא עשה שם. שיישב בשקט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Florida man

ב-ד-י-ו-ק

אוהד ס"א
10/07/2024 16:14:23

סדר המשאלות שלי:
א. שהחיילים יחזרו בשלום
ב. שהחטופים יחזרו בריאים
ג. שיהיה שקט וביטחון לכל יהודי בכל מקום בעולם.
ד. שיהיה שקט וביטחון לכל בן אדם בכל מקום בעולם.
ה. שנבחרת ארצות הברית תפסיד את הזהב בפאריז

NFS
NFS
10/07/2024 21:20:01
Reply to  אוהד ס"א

מעולה.
כנ"ל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אוהד ס"א

ממש ככה. ליצנות מתקדמת.

Zvika Bar-Lev
10/07/2024 16:22:45

לא מבין את ההשוואה לקובי. וזה לא כדי להוריד מטייטום. קובי זכה 3 שנים ברציפות באליפות בגילאי 20 עד 23 בשנים 4 עד 6 שלו בליגה. זה סיטואציה שלא ניתן להשוות אליה. גם כי הוא התחיל בגיל כה צעיר, וגם שזכה לשחק עם שאק בשיאו כשהיה בלתי עציר וקובי היה מספר 2 שלו, זה סיפתח מטורף שלא נראה שמישהו יוכל להשתוות אליו. כי הסיטואציה הזאת לא כל כך יכולה להיווצר. אחרי זה שקובי היה ב3 גמרים ברצף מתוכם זכה ב2 ברצף כולל 2 fmvp, זה הישג עצום, ולגבי זה, אולי פה נראה את טייטום מתפתח לכיוון הזה, אם כי כבר ברור שמבנה הקבוצה כיום בבוסטון לא מייצר כזה סוג של מרכזיות בהרכב לאף אחד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Zvika Bar-Lev

ברור, זו בדיוק הנקודה. אין שום בסיס להשוואה לקובי, בגלל זה טייטום צריך לדבר פחות ולהתאמן יותר. המוכר יכול לצעוק "כל אבטיח מלמיליאן", לא האבטיח.

Last edited 1 month ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/07/2024 16:33:29

שי ימג'נון,
גילרי פיתה אותך למאורה שלו,
אתה בלי הגנה,תיזהר

thetroll
thetroll
10/07/2024 18:09:23

חחחחח

NFS
NFS
10/07/2024 21:20:57

איכשהו זה תמיד מצחיק

Yp
Yp
10/07/2024 17:57:39

צהריים טובים ותודה למנחם על מעורב משובח
חם מהתנור : קוואי בחוץ , דרק וייט מועמד בכיר להחליפו.

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 18:23:00
Reply to  Yp

הלוואי
גם גיילן בראון נראה לי

etayef
etayef
10/07/2024 18:26:01

מעבר לכל הדיונים, אם האמריקאים ימשיכו לחשוב במושגים של של מי הנבחרת, ולמי נותנים את הכדור האחרון, הם יהיו בבעיה.
משחק נבחרות זה לא פלייאוף ב NBA. המשחק הקבוצתי וההתאמות לכל משחק הרבה יותר חשובים. לסטיב קר יש הרבה עבודה.
עופר שלח פעם אמר שבכל שלושת הפעמים שהדרים טים של 92 היו במצוקה (יחסית), הם נתנו את הכדור לבארקלי. לא השחקן הכי טוב שם, ולא הכוכב הכי גדול. אבל זה מה שעבד, אז הלכו על זה.
זאת צריכה להיות הגישה.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/07/2024 18:43:13
Reply to  etayef

ואני מבטיח לך כשהם יהיו בצרות הם יתנו את הכדור לאמביד לגמור את המשחק
זה כבר בעבר במשחקי אולסטאר

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 18:26:45

תמונה נדירה של שבט מצמקי גולגלות ממרכז אפריקה.
הזכר ונקבה בריטואל הנדיר מפליטים פיהוקים.
https://x.com/NBA2K/status/1810996444117254602

TRIP
TRIP
10/07/2024 20:02:30

דרייק וויט אובר קיירי חחחחחחח אין בדיחת השנה

גיא הירוק
10/07/2024 20:20:10
Reply to  TRIP

בפיינלס האחרון:
קיירי עם 19.8 נק' ב-45.5% אפקטיבי (27.6% משלוש) לצד 3 רב' ו-5 אס' (והגנה בינונית מינוס).
ווייט עם 13.8 נק' ב-54.6% אפקטיבי (39.5% משלוש) לצד 4.8 רב' ו-2.6 אס' והגנה אדירה (1.2 חט', 1 גגות למשחק).
בקבוצה עם כל כך הרבה קלעים מובילים כדור,
צריך אחד כמו ווייט לפני אחד כמו קיירי.

ברבור שחור
ברבור שחור
10/07/2024 20:49:02

טאטום הזה חוצפן…אפילו בגמר הוא היה השחקן השלישי הכי טוב על המגרש

NFS
NFS
10/07/2024 21:23:57

זה מה שכיף בטורניר הכדורסל של האולימפיאדה –
אפשר לשבת בניחותא על הספה, לנשנש משהו, לשתות משהו, ולעודד את כל מי שמשחק מול טים יו.אס.איי.
אגב, אם שאלתם את עצמכם מה זה ה-איי ב-USA אז גם את ביידן שאלו את זה, ועוד בשאלה הראשונה של השעשועון "מי רוצה להיות מיליונר"
https://youtu.be/wMpwbPglkfM?si=sRPTZx8-IAljS6jp

דוקטור רזי הופמן
10/07/2024 22:44:33
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
10/07/2024 22:08:13

יואו איזו פצצה של סימונס

Yp
Yp
10/07/2024 22:08:21

לילה טוב לכולם
מסתבר שברכו של קוואי לא עמדה בעומס של מחנה האימון . כתוצאה מכך , היל ולורנס פרנק החליטו שעדיף לקוואי לותר על פאריס ולהמשיך את שיקום הברך .
כואב הלב על קוואי שכנראה כבר לא יהיה באולימפיאדה כלשהי ויש צל על המשך דרכו בליגה .

Yinon Yavor
11/07/2024 0:28:57

איבדתי את המקום בתוך כל הויכוח הזה, אז אני כותב כאן למטה, ובעיקר לגיא:
אני אוהד לייקרס אבל מבקר מאוד גדול של קובי. אני חושב שהכדורסל שלו מחורבן והורס משחקים.
ועם זאת, את גמר 2004 ראיתי במו עיניי, וההחטאות שלו שם לא היו בגלל הכרחת זריקות. היתה מולם את אחת ההגנות הטובות ביותר בהיסטוריה, וכמעט כל התקפה הגיעה לסוף שעון וחייבה זריקת התאבדות רק כדי להימנע מאיבוד. היחיד בקבוצה שהיה יכול בכלל להרים זריקה מול שומר בפנים (בלי לחטוף חסימה) היה קובי – ולכן הוא לקח הרבה מאוד מאותן זריקות קשות, שמן הסתם הוחטאו ברובן ו"תרמו" לאחוז העלוב שלו באותה סידרה.
אז במקרים אחרים אני מסכים איתך, אפילו בגמר ההוא מול הסלטיקס, אבל ב-2004 הוא פשוט היחיד שהיה לו איזשהו סיכוי לפגוע בטבעת, ולכן שם זו לא אשמתו.