1.לברון: "ברוני הוא צעיר מיוחד במינו. כל הקשקושים עליו לא מעניינים אותו. כל מה שהוא רוצה זה לשחק כדורסל, ושהמקטרגים יקטרגו כאוות נפשם"

ברוני חותם לאבא שלו על הטי שירט הראשון על הדאנק הראשון שלו: "אפתיע עוד רבים" הוא אמר.
LeBron James said Bronny James — his eldest-son-turned-Los Angeles Lakers teammate after the franchise drafted him with the No. 55 pick last month — is uniquely prepared to handle the scrutiny that already has started to come his way
מלייקרס נשיון: (
(https://lakersnation.com/) מלייקרס נשיון: "אנשים לא מבינים את ברוני. הוא צעיר בן 19 עם נפש של בוגר. לא איכפת לו מי אני. לא איכפת לו שיש לו שם משפחה כשלי. הוא HIS OWN MAN. הוא אמר לי פעמים רבות שהוא רוצה להיות 'ברוני ג'יימס' ולא 'הבן של לברון'. לפעמים נדמה לי שלהיות הבן שלי זה 'הנדיקאפ' עבורו. אני לא דואג לו. ימשיכו לדבר וללכלך כמה שרוצים. HE DOES NOT GIVE A FUCK. הוא עובר הלאה"
עוד:
"I don't know if people really understand Bronny," James told ESPN as part of a wide-ranging interview after USA Basketball practice Sunday in preparation for the Paris Olympics. "He doesn't care. I actually care a little bit. When I came in [as a rookie], I wanted people to like me, and some of the things that people were saying about me kind of bothered me early on in my career. … He doesn't give a fuck…—.
ADVERTISING
"He does not care about nobody. He doesn't even listen to that stuff. He's like the coolest. He's like the complete opposite of his dad. His dad will say something [to address the critics]. Bro does not care. … Everything that's being said about him, he really does not care."
"רק תחשבו על זה. לברוני יש אבא שהוא היום מיליארדר. אז שים את עצמך במקומו. אביך הוא SUPER FAMOUS, וסופר עשיר. עתידו מובטח, ועדיין…הוא רוצה לפתח עתיד משלו שלא קשור אלי. כמה צעירים כמוהו כבר עשו 8 מיליון לארבע שנים? יכול מאד להיות שנתנו לו חוזה כזה בגלל שהוא בני, אבל בחוזה זה לא כתוב. החוזה הוא כולו שלו. הכסף כולו שלו, ואני מאמין שיכולתו רק תגבר ועוד יגיע יום שיגידו שזה באמת הגיע לו. הוא לא גנב כסף מאף אחד. נתנו לו חוזה כזה כי זה היה טוב ללייקרס, ולא בגלל שזה היה טוב לו"
"Just imagine if you were a kid, you were born into a situation where your dad was super famous, super wealthy and you the kid still had the drive to want to be able to accomplish things for yourself," James, 39, said. "I personally don't know if I would've been able to do that if the roles were reversed.
"When I was coming up, I had no choice. I literally had no choice. … I had to make it out for me. My mom, my family, my hometown, my city. Bronny has all the choices in the world. If Bronny wants to stop right now or never played basketball or just wanted to be a gamer or wanted to be a chef or wanted to be nothing to whatever, he could have done that. … People don't understand how hard that is and the commitment for him to be coming out of heart surgery less than a year ago, for him to be able to be in the NBA, the kid, he's special."
2. סטפן קרי: "יהיה קשה (עד בלתי אפשרי) TO REPLICATE מה שעשינו בגולדן"

Stephen Curry: Hard to replicate what Warriors accomplished
Stephen Curry said he doesn't think there will be another dynasty in the NBA like the one the Golden State Warriors had.
Curry, in the wake of Klay Thompson's departure last week to the Dallas Mavericks, told ESPN that he believes what the Warriors built with Thompson, Draymond Green and himself is unlikely to be repeated.
סטפן מסביר: 'דיינסטי' היא מילה שקשה בדיוק להגדירה. a dynasty can take a lot of different looks, אנשים חשבו שה'דיינסטי' – שתגדיר איך שתרצה – נגמרה ב-2019. ובכן ב-2022 האליפות הייתה לא פחות חשובה כי היא הייתה בניגוד לכל ה-ODDS. זה That's 11 years of almost 12 years of championship relevancy built around a certain core. זה דבר שאני לא מאמין שיכול לחזור ב-NBA"
"זה לא יחזור כי קשה מאד בליגה הזאת להחזיק ולשמור על דברים כפי שהם. ישנן פציעות…ישנם חוזים שנגמרים…ישנם שחקנים שכל אחד מהם הוא אינדבידואל שחושב קודם על עצמו ורק אח"כ על הקבוצה. אני יודע ששיאים נקבעים על מנת שיישברו. אבל "דיינסטי" זה לא שיא. זו מערכת שלמה שעשתה אותו דבר – לחמה על האליפות – כמעט כל שנה משך יותר מעשור. אני לא מאמין שנראה בקרוב משהו דומה לכך, וכן, IT SUCKS NOT TO HAVE THOMPSON WITHOUT US ANYMORE"
"ואם אני מדבר על קליי, אז אני מאחל לו מכל לב כחבר – ובעונה הבאה 'מתחרה' – שהוא ימשיך ליהנות מכדורסל כפי שהוא נהנה איתי, כאחיו ב-FLUSH BROTHERS, כי דבר כזה לא יחזור יותר, לפחות איתי. זה היה מין 'איחוד' יוצא מגדר הרגיל. הוא יישאר 'אחי' אפילו שעתה הוא יריב שלי".
3. סתם תמונה – איור – של ה-OFF SEASON

Joel Embiid eyes championship run with 76ers' new big three. 4

Tim Bontemps, ESPNJul 8, 2024 – הפוסט הזה נעזר בפוסט של טים בונטמפס, הכתב הצעיר החדש (והמצויין) של ESPN
הדבר הבטוח הנכון היחיד שיש לומר על הסיקסרס החדשה הוא שאיש לא יודע את עתידה. מה שכן ידוע הוא ש–
James Harden had demanded a trade. Tyrese Maxey had yet to establish himself as a full-fledged All-Star. And both the 76ers and Joel Embiid — the NBA's reigning Most Valuable Player at the time — were coming off yet another disappointing second-round playoff exit.
אבל יש חדש תחת השמש בעיר 'אחוות האחים' – A NEW KID CAME TO TOWN!
שמו פול ג'ורג'.
הוא משלים 'שלישייה גדולה' שנדמה שזאת היום הדרישה החדשה לאליפות!
ג'ואל אמביד אמר: "לא אשקר ואומר שהייתה לי סבלנות לחכות. הסבלנות שלי פקעה או עמדה לפקוע. הם הביאו את פול ג'ורג' בדקה ה-90. כי אצלי אין יותר AWARDS פרטיים שאני מחפש ("Because I'm at the point where there's no awards, there's no regular season or no All-NBA or All-Stars is going to change the way my legacy is.). הדבר היחיד שאני מחפש עתה היא אליפות, ואני מאמין שעם פול ג'ורג' הסיכויים שלנו הם טובים יותר מרוב הקבוצות להשיג את האליפות, הדבר היחיד שנשאר לי להשיג בכדורסל!
אבל ג'ואל אמביד לא משלה את עצמו כשהוא אומר:
"When you are presented with a plan, sometimes it goes wrong, sometimes it goes right. We've still got long way to go. On paper it looks great. But we still got to go on the court and make it work."
השלישייה הגדולה שהיא היום חובה לכל קבוצה ההולכת לאליפות היא ג'ואל אמביד, פול ג'ורג', וטייריס מקסי. אני מסכים עם הכינוי 'שלישייה גדולה'. לסיקסרס יש אותה. עתה חייבים לצאת לקרב ולקחת את הטבעת. אין יותר תרוצים.
Optimistic Kawhi Leonard knows injuries part of 'my journey'. 5

"אף אחד לא צריך לספר לי שבמדיה כבר קברו אותי, ואמרו שחובה להחליף אותי בנבחרת. אבל ישנו שיפור חיובי מאד בפציעת הרגל שלי, ואני אגיע למשחקים האולימפיים במלוא הכושר שלי" (ללאונרד היה זמן הרבה פחות טוב כשהוא שיחק את המשחקים 2 ו-3 עבור הקליפרס, ואז החמיץ את כל השאר בהפסד לדאלאס)."
It marked the third time in a row that Leonard's postseason ended prematurely because of injury — not including him missing the entire 2021-22 season after tearing his ACL in that same right knee during the 2021 playoffs.
הוא הוסיף:
"Yeah, but this is just my journey, so whatever … I can't lay out the perfect script for me," Leonard said. "Last year, I tried to play as much as possible, felt great. And at a certain period of time I couldn't go. I tried the best that I could, but it's just my journey. I don't want to be in a situation that I do be in, but I got to take it for what it is. And a lot of people are watching, supporters or doubters, but I motivate a lot of people.
"אני אמשיך לנסות עד שלא אוכל יותר"
"ישנם מאמני נבחרת. הם יודעים מה שהם עושים והם יחליטו אם הם רוצים אותי בנבחרת כפי שאני, או לא!"
בשני ימי האימונים הראשונים של הנבחרת הכל הלך בסדר עם הברך שלו, וזה הדבר הטוב ביותר שניתן לומר על מצבו.
6. לוקה: עונה קשה ומשחקים פרה-אולימפיים מאחורי. עכשיו זמן TO RELAX ולנוח ולהתכונן נפשית לעונה הבאה

After playing over 100 games since the start of the World Cup last year before an NBA season that featured a Finals run with the Mavericks, Doncic understandably expressed that he is “very tired,” and now he’ll get the chance to rest. However, he looks forward to competing at EuroBasket next summer, which is in late August through early September, a much later tournament than the Olympic qualifier that opened on July 2. “A long and tiring season is behind me. I admit that I am very tired, and at the same time, I am aware that I could give more of myself in a different state,” Doncic admitted . “Now I have a well-deserved rest waiting for me, and next year, I will have a new national team campaign at the European Championship.”
Source: Essentially Sports
7. דן הארלי חתם על חוזה ארוך שנים ביוקון

Dan Hurley signs bumper new UConn contract after turning down the LA Lakers… and full details reveal the HUGE pay cut he is taking to stay
- החוזה הוא ל-6 שנים עבור 50 מיליון לאמן קבוצה כמעט חדשה כי שני כוכביו הגדולים מעונת האליפות האחרונה – השנייה ברציפות – הלכו לדראפט.
- הלייקרס הציעו לו חוזה ל-6 שנים עבור 70 מיליון.
- "אני יודע חשבון" הוא אמר, "ואני יודע איזה חוזה הוא גדול יותר כספית. אבל אני יודע גם איזה חוזה מתאים יותר לאישיות שלי, ולעבודה שלי כמאמן".
8. קופר פלאג (COOPER FLAGG) הוא הנבחר הפופולרי מס' 1 לדראפט של 2025

קופר פלאג הוא הנבחר הפופולרי למספר 1 בדראפט של 2025. הוא הוזמן למחנה האימונים של נבחרת ארה"ב, ו…
Flagg put on a show during Monday’s Team USA scrimmage, looking like a standout against established NBA opposition. In one sequence, he hit a three over Anthony Davis, successfully defended Davis at the other end, then beat Bam Adebayo to a tough rebound and putback.
Duke commit Cooper Flagg has taken over USA Basketball scrimmage: hits a three and then finishes a tough putback pic.twitter.com/SB3Y4fDpYt
— Ben Golliver (@BenGolliver) July 8, 2024
9. אחרי שדגו את דמאר דרוזן, סקרמנטו קינגס הולכת אחרי קייל קוזמה (שוושינגטון, שהחליטה לבנות קבוצה חדשה מהיסוד, מוכנה להטריד)

סקרמנטו הולכים על זה בכל הכוח בקיץ זה. מרק סטיין כותב היום ש'ממקורות בעלי ידע' שסקרמנטו בשיחות עם הוושינגטון ויזרדס על טרייד של קוזמה בן ה-28
Kuzma, 28, remains a likely trade candidate for the rebuilding Wizards. A former champion with the Los Angeles Lakers in 2020, Kuzma is a talented scorer who had a career year with 22.2 points, 6.6 rebounds, and 4.2 assists per game last season. While he still has three years left on his deal, Kuzma is owed a modest $65 million in total and even has his contract slightly frontloaded, creating some protection for a prospective buyer.
10. ניו אורלינס פליקנס החתימה את הסנטר Daniel Theis מהקליפרס
11. ידיעה על דמאר דרוזן ודווין קרטר, הבחירה ה-13 של סקרמנטו בגראפט הולכת VIRAL
DeMar DeRozan played with Devin Carter’s father, Anthony Carter, back in 2011-12 😳
— Kicks (@kicks) July 7, 2024
(via BBall/IG) pic.twitter.com/ZYuxtklMdc
בוקר צח עם מעורב וקפה.
אשכרה טלנובה כמו של קובי בשנה האחרונה.
סיבוב הופעות,הכנסות,חבר מאמן,בבון ובנו בתצוגה מחוף לחוף🤢🤢🤢
אנחנו ב-ללל נסבול (קצת) ונצחק הרבה ב100%.
כבר ברור שג'ני אחרי סערת מוחות בלילה, מעוניינת בכסף לא בכדורסל,
טוב לילדודס וקהל המשפחות של שבת והקניונים.
הקקר הקטן זיין מוח וקשקשן בדיוק כמו האבא הבבוני שלו.
לפני חודשיים… לא רוצה לשחק עם אבאלה.
רוצה להצליח לבד.
השבוע…אני רוצה ורגיל לשחק עם אבאלה.
אני אפתיע רבים,אני אצליח.
פששששש ממש עילוי
חותם על חולצות חחחחחחח
מופע עליבות הסטורית. עלק מתחרים בירוקים.לכל אוהדי השלייקרז.
אתם נכנסים לסיוט הסטורי עד שהבבון יפרוש.
דן הארלי חכם ואני אוהב אותו
פוק ג'ורג' וטמביד לא ישיגו בחיים טבעת ביחד,וטוב שכך.
דה שוט מנהל את העגלה של פילי העונה.
המדדה יכול לדדה למיטה ,לא למגרש.
דונצ'יץ בחיים לא יקח טבעת,עד שלא ישנה את הגישה שלו, פיתוח גוף,תזונה,והשקעה בהגנה.
הוא כרגע רכיכה
זה רק ההתחלה של הטלנובלה אתה תשמע אותם כל יום חחחח בשביל זה הוא הבא לשם יחד,שווי המותג גדל.
יהיה גם סרט אני מניח בשלב כלשהו כמו הבוזגלוס.
בטח למקרה הצלחה יש גם צוות צילום שמצלם כל הזמן בחדר הלבשה איך ברוני חוצב את דרכו לתהילה בזכות היכולת המדהימה של אביו.
ממש סדרה המלך האחרון שממנה יורש עצר
עם הpc בארהב הסידרה גם תהיה מועמדת לאמי לקידום מעמד שחורים במצוקה
מבחיל ומדויק
סיפרו לי שבבוני (וואלה בלי כוונה יצא לי אחלה שם)גם זמר מתחיל,באחד הפרקים הוא ישיר את ההמנון ,וסביבו ירקדו חבורת מעודדות בלבוש חלקי.ואז המשחק מתחיל ,עבירה על בבוני והוא צועק לעזרה.ההמשך.. אשאיר אותכם במתח לפרק הבא.
בבוני זה קופירייטינג מבריק
כפר הלל הולך לככב בסרט הזה חבלז.
זה עוד יותר יעצים את גדולת המשפחה שלמרות סיקור שלילי, מצליחים לקיים חיי משפחה וחיים מקצוענים ברמה גבוהה. סטייל יאיר ושרה נתניהו שהתקשורת חופרת עליהם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ידעתי שמתישהו תיכנס פה פוליטיקה.
הבעייה עם שרה ויאיר שהם לא משדרים את השקט שהיה 40 עד 50 שנה לפניהם בגזרת נשים/בנים של מנהיגי ישראל. דווקא אבנר יצא הרבה יותר נורמאלי ולכן הטפשורת לא נטפלת אליו כמו לאימו ואחיו.
אמת, אבל התקשורת מתה על ההתעסקות בהם.
מסכים שכל פיפס קטן המדיות מהדהדות
🙂
וואו אתה כל כך צודקת זאת פשוט בושה בושה איך שהתקשורת מתעסקת בזוג צדיקים האלה שכל חטאם זה שהם מהמשפחה של המנהיג הדגול והחזק שלנו.תאמין לי בלי יאיר ושרה המצב של המדינה היה קטסטורפה .כל יום שהם יחד עם ביבי צריך להודות לאלוהים שהתקשורת לא הצליחה להשחיר את פניהם של המלאכים האלה.
שוב פעם תודה תודה תודה שזכינו למשפחה המופלאה הזאת וכמובן תודה גם לך ולרזי שאומרים לנו כל הזמן את האמת ולא את הפייק ניוז שאנחנו צורכים מהתקשורת.
שרה ובעיקר יאיר עושים המון נזק, אבל התקשורת מסקרת אותם ומחפשת אותם יתר על המידה.
זו האמת בקצרה ואני מסכים שהבן הבטלן והאישה המוזרה הם סוג של מזיקים ושמחפשים אותם הרבה פעמים סתם על שטויות
"המוזרה"? זו ההגדרה שלך? אישה שהורשעה כדין בהתעמרות בעובדייה, לא אחד ולא שניים. בעלת השפעה אדירה על ראש הממשלה עם מדיניות של "שתשרף ישראל". שלא לדבר על כל הצרות שהיא מייצרת עקב חיבתה למתנות בחינם ועוד.
תגדיר אותה איך שבא לך.
נגיד שהיא עושה נזק X. התקשורת תגיד שהיא עושה נזק X7
היא עושה נזק X ומדווחים על שביעית מזה…
ביבי הוא גבר מוכה
כן אה רזי שטויות חפש בגוגל עובדי מדינה ושרה נתינהו ותראה כמה חיים של אנשים היא הרסה,לך תקרא פסקי דין שהיא יצאה שהיא מתעמרת ומתעללת בעובדים.
עכשיו אני מניח שאנשים שעובדים בניקיון או בתחזוקת בית מבחינתך זה בקטנה שמתעללים ומתעמרים בהם אבל תאמין לי שבשבילם זה ממש לא שטויות כמו שאתה מקטין את זה.
האמת שאני מזועזע ממך,כאילו באמת מבחינת ביבי אתה פולט שטויות ודברים מזעזעים אבל זה עוד סביר כי אני מבין שמבחינתך יש אלוהים אחד ואיך אומרים חברינו הדתיים אלוהים אף פעאם לא יכו לטעות.אבל ככה להקטין את המעשים של שרה שאשכרא פגעו ופוגעים באזרחים שהכי זקוקיםן להגנה ועזרה זה שיא השיאים.
ואני יודע שאתה אמנם לא מאמין לבית המשפט כי ביבי אמר שהשופטים שמאלנים אז לך תבדוק על מה העיד ניר חפץ בבית משפט לגבי יאיר נתניהו וכחלון או יאיר נתניעהו ומגנומטורים ואז תחזור ותגיד לי שזה שטויות
שכחת את הגניבות שלה כנראה
לא שכחתי אבל זה עוד אני יכול לקבל כשטויות,לא שאני מזלזל חס וחלילה בגניבות אבל זה מה שנקרא סך הכל כסף אמנם בעיקר שלי ושלך וגם של רזי אבל בסוף זה רק כסף. ההתעללות שלה בעובדים זה מעשה פלילי שאם היו שופטים שלא מפחדים במדינת ישראל ויועמש שלא פוחד מהצל של ביבי אז היו מכניסים אותה להרבה שנים בכלא,ומה שהדליק אותי שמבחינת רזי זה שנהרסו חיים של לא מעט אנשים יחסית מסכנים זה שטויות שמחפשים את האישה הצדיקה הזאת רק בגלל בעלה
אפילו לא עשירית מכמה שהם באמת מעורבים, ומסוכנים וחלק מההחלטות. במדינה מתוקנת כבר היו מוציאים החוצה בצורה ברורה ואמיתית את כמה שהאישה והבן מסוכסכים עם עצמם ומסוכנים למדינה.
התקשורת עושה מהם כאילו ההחלטות של המדינה בידם.
זה שיאיר מצייץ הבלים זה משהו אחר
התקשורת תמיד מראה את האמת?
תאמין לי שכמו שיש ביקורת עליה כשופר יש ביקורת גם על השופרות של נתניהו. האמת היכנשהוא באמצע.
אין אמת באמצע. יש שני בני משפחה מעורבים עד לקצה האף בנושאים הכי רגישים של מדינת ישראל – לא סתם הבן הורחק.
עזוב יוסי מה שלא תגיד וכמה הוכחות שלא תביא זה אבוד כמו שכתבתי למעלה.אלוהים ובני משפחתו לא טועים אף פעם ולכל דבר שאלוהים עושה יש סיבה וכמובן שכולם אשמים והוא סך הכל מסכן שהתקשורת והשמאלנים האלה רודפים אותו.תאמין להם בלי תקשורת ובלי אף אחד שעוצר את ביבי היום היינו אימפריה
חחחח אמת אנחנו צופים בברוני בשקיקה כאילו היה וומבי.
וומבי אגב עשה מגרמניה שניצל וינאי
מבחיל ומדויק
לברון משחק עם הבן שלו מאותה סיבה שהכלב מלקק את הביצים שלו – כי הוא יכול. גם אם אני הייתי כוכב ליגה ענק שיכול להשתמש במועדון שלי כאילו היה משחק של חבר'ה בשישי בפארק, יש מצב שהייתי מארגן לילדים שלי דקות משחק. מצד שני, איך בנאדם (ברוני) מזיין את המוח כל כך הרבה על להיות כדורסלן בפני עצמו ובמנותק מאביו, ואז הולך לדראפט עם 4 מנקודות למשחק ועוד מקבל חוזה. זה חוסר מודעות עצמית מדרגה ראשונה, או שאולי, גם הוא כמו כלבים שמלקקים ביצים – הוא מדבר ועושה כך מהסיבה הפשוטה שהוא יכול, מה יעצור בעדו, מועדון של אבא שלו, אז למה לא.
אמת
חבר'ה יש לי שאלה, האם המורשת שהשאירו שחקנים גדולים ששיחקו ומשחקים עכשיו נפגעת בגלל ששיחקו בכמה בקבוצות בליגה?
הנה שחקנים ששיחקו בקבוצה אחת:
סטוקטון שיחק ביוטה בשנים 1984-2003
מנו גנובלי בספרס 2002-2018
רגי מילר בפייסרס 1987- 2005
דיויד רובינסון בספרס 1989-2003
דירק נוביצי במאבס 1998–2019
קובי בראינט 1996- 2016
טים דאנקן 1997- 2016
לארי בירד 1979–1992
בעיני המתבונן
יש אגדות נבא ששיחקו בכמה קבוצות
ווילט צמברלין עבר שלוש קבוצות
שאקיל עבר 6 קבוצות… יש עוד דוגמאות
אני לא חושב שנפגעת
מורשת של ג'יימס לא נפגעה, כך גם כריס פול אל הורפורד .
המורשת של קווין דוראנט כן לא משהו אבל זה לא בדיוק בגלל שהוא עבר קבוצות אלא לאילו קבוצות הוא עבר ובאיזו דרך.
ללברון יש טרשת לא מורשת.
🤣🤣🤣
מצחיק!
קצת מבין את התיעוב מלברון – אבל הבנאדם(?) פשוט שחקן מדהים, עם קריירה מטורפת ואי אפשר לקחת לו את זה. הוא לא פייק
מדוייק
אני מסכים
ברור שהיא נפגעת.
הגדולים באמת לא זזו מילימטר. ונשים לרגע את החמש הראשונים של הרשמור:
סטף/מג'יק (מעדיף את סטף לא מתווכח עם חובבי מג'יק – באליפות החמישית של סטף יהיה ויכוח)
מייקל/קובי (מייקל ראשון אבל קשה שלא לשים גם את קובי).
בירד
דאנקן
קארים (עשה קצת תנועה אבל לא כמו מריונטה – בגדול הוא היה לייקרז).
כל מי שזז /עבר/החליף זרק חברים מהקבוצה והביא אחרים כדי ללטף את לארי אובריין – לברון אני מתכוון אליך – שווה לתחת (=עכוז בשפת ה pc).
הגדולים באמת – סטף שזכה באליפות עם 3 קבוצות שונות אבל כשהוא סלע קיומן- לא זזו. אחרים זזו אליהם.
אתה לא מפסיק עם השטויות?
מה אשמתו של לברון שהוא נבחר לקבוצה מסריחה? אותו דבר קארים. קווין דוראנט שאקיל…
עם כל האהבה לבירד ויש הרבה אהבה לברון קילומטרים מלפניו בגדולה היסטורית. השגים אורך קריירה סטטיקטיקה… (גם לפני מגיק) , לברון נמצא ברשימה אחת עם מייקל וקארים הרחק מהשאר.
לגבי קארים השיא שלו היה במילווקי, באליפויות של הלייקרס הוא היה מדהים, אבל רחוק מהמפלצת ששלטה בליגה בשנות ה70.
בול!
+100
קבוצה מסריחה?
קליבלנד זה הבית שלו של אשתו וילדיו.
שיחק קל"ב.
לברון רחוק מלהיות ברשימה של מייקל מג'יק וכ. הבן אדם מסתובב כבר 20 שנה בליגה ואסף בקושי 4 אליפויות. למייקל הספיקו 14 ל 6
סיפרו לך שכדורסל זה ספורט קבוצתי ולא יחידני כמו בטניס?
מסכן לברון, הוא באמת לא שיחק מספיק עם כוכבים מסביבו. באמת היה צריך לעשות קצת יותר טמפרינג ולהביא יותר חברים מבחוץ שיצטרפו אליו. אבל ככה זה כשיש שחקן עם אינגריטי, אין מה לעשות, שילם מחיר.
הביא 4 אליפויות עם 3 קבוצות שונות.
ב 15 קיירי ולאב נפצעו. זה נחשב?
ב17 התמודד מול אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה.
ב18 קיירי ערק לבוסטון ולברון נשאר להתמודד די לבד מול אותה גולדן.
ב14' וויד כבר היה צל של השחקן שהוא היה (בעיות ברכיים), וגם שם פגשו את אחת הקבוצות שהגדולות שהיו.
ב21' דיוויס נפצע בתחילת הפלייאוף. לא ציפיתי שקוזמה יציל את המולדת.
למייקל היה את סקוטי שהוא לא פציע כמו דיוויס/וויד ולא דפוק בראש כמו קיירי.
מעדיף את סקוטי על כל השלושה בתקופה שלברון שיחק איתם.
תשמע, או שאתה מתדיין כמו שצריך או שאתה מפציץ חצאי אמיתות (או אפילו פחות מחצאי אמיתות) בשביל לנצח ויכוח. אתה מציג את זה כאילו ווייד בוש קיירי ודייויס כולם היו זקנים מדדים ופצועים, ורק לברון היה שם לבדו. כל בר דעת שזוכר או אפילו יודע לחפש קצת בגוגל מבין טוב מאוד שאכן לברון היה עצום (ואני באמת לא הייטר שלו), אבל ממש לא היה שם לבד.
זה לא חצאי אמיתות.
ב15 קיירי ולאב נפצעו
ב17 התמודד מול המפלצת של גולדן
ב18 התמודד מול אותה אחת מינוס קיירי
ב14 וויד היה כבר מעבר לשיאו. בגמר 14 ניפק 15.2 נק, 3.8 ריב ו2.6 אס'. לא היה להם סיכוי מול הספרס ההיא.
ב21' דיוויס נפצע בזמן שהלייקרס הובילו 2-1 על הפיינליסטית.
מוזמן לתקן אותי
למזלו. ממני ריי אלן דווין וויד קיירי.
לא הבנתי?
די נו…עשרים שנה בטופ של הטופ.
שבר שיאים שלא חשבו שישברו.
בגיל 39 משחק כמו בגיל 29. בהחלט בשפיץ של השפיץ. ולא, אל תתבלבל לגבי, לטעמי לא היה כמו מייקל. עדיין, לברון השחקן הכי טוב בדור הזה וביי פר. אף אחד לא מתקרב בכלל. 4 אליפויות זה המון. עשר שנות גמרים זה מטורף. שחקן על חלל.
כל הכבוד על הלונגטיביטי אבל לא… זה לא עושה לי את זה. גם לסטף יש 4 אליפויות בהרבה פחות זמן לקובי 5 למגיק 5 כולם נדרשו לפחות שנים ממנו. אני זוכר אותו בעיקר מפסיד לא מנצח.
ביל ראסל העז כי הוא עם 11 אליפויות באיזה 13 שנים. זה טיעון בכלל.
יש הרבה משתנים: יריבות, איכות הסגל,פציעות.
אבל מה אכפת לך, יש לך טיעון מנצח של מספר אליפויות
הג'י.פי.אס שלך השתבש – אף אחד, כולל אף אחד, לא נמצא "קילומטרים" לפני בירד, מקסימום מטר או שניים.
הסטטיסטיקות ואורך הקריירה לא עושים חסד עם בירד בהשוואה ללברון. בירד הוא אחד מגדולי המשחק אבל הגב הדפוק שלו מנע ממנו להיות במדרגה של מייקל קארים ולברון
+1
גם אם אסכים איתך, זה עדיין לא קילומטרים
אמת
"הגדולים באמת לא זזו מילימטר". הם פשוט לא היו צריכים. למייקל היה את סקוטי, לסטף (שהוא ממש לא טופ 5), היה את קליי ודריי ובהמשך את דוראנט, לקובי היה את שאק ואז את גאסול (שבאמצע הוא מאיים ברדיו שאם לא יביאו לו חיזוק הוא עוזב), דאנקן התחיל עם האדמירל ואז הצטרפו מאנו ופארקר.
נראה אותם משחקים עם מו ווילייאמס, איגליאסקאס ככוכבי משנה ושאר הנגרים בקליבלנד למשך 7-8 שנים ואז נראה כמה הם "לא זזים מילימטר".
קארים היה מפלץ בבאקס וזכה רק באליפות אחת. בשנות האליפות בלייקרס כמו שברוך ציין, היה מעבר לשיא. (שנת 80 הייתה האחרונה שהיה בפריים), אבל שם שיחק עם מגיק,וורתי שאיתם צבר עוד 5 אליפויות.
שהדברים מסתדרים, תמיד קל להישאר בקבוצה.
תבקר את דוראנט שהיה לו את ראס ואיבקה ובחר לעזוב דווקא לקבוצה הטובה בהיסטוריה בעונה הרגילה שכמעט עשתה ריפיט עונה לפני וניצחה אותו בעונה לפני.
שטויות. אני מתעב את קובי אבל גם הוא בילה שנים די שחונות בלייקרס. גם מייקל בילה בליגה די הרבה שנים בלי הישגים – זכה באליפות ראשונה בגיל 28, וכנ'ל סטף. שלא תבין אותי לא נכון, אם מה שנכון לך ולמשפחתך זה לעבור אז קדימה – אני ממש לא קונה את נראטיב הנאמנות בליגה שחותכת ומטרידה שחקנים על ימין ועל שמאל. אבל התמונה שאתה מצייר היא פשוט לא נכונה.
אתה לא מדייק אברי.
קובי בילה "רק" 3 שנים שחונות, (2004-2007). בתחילת הקריירה קיבל את השחקן הטוב בליגה שהשיג איתו ביחד 3 אליפויות. ב08' הגיע גאסול שאיתו הגיע ל2 אליפויות ועוד גמר.
למייקל היה את סקוטי כבר בעונתו הרביעית, שבעונה השישית של מייקל סקוטי היה אולסטאר ומשם רק הלך והשתפר. בשנות ה80' היו מפלצות כמו דטרויט, בוסטון ולייקרס, אז לא היה הרבה סיכוי לזכות. בשנות ה90' האימפריות קרסו, ומייקל וסקוטי שנכנסו בדיוק לפריים, אכלו את הבינוניות של יוטה,סיאטל,פורטלנד והלייקרס שאחרי קארים (שהיא בפירוש קבוצה אחרת בלעדיו שגם כך הייתה מעבר לשיאה). רק פיניקס באמת הייתה קבוצה איכותית, כך שזה תלוי גם ביריבות.
סטף שיחק עם דריימונד וקליי מההתחלה. "נהנה" מפציעות לאב וארווינג בגיל 26, ולאחר ההפסד המשפיל נגד הקאבס, צירף את קיידי שהפך אותם לבלתי עבירים.
קובי בילה "רק" 3 שנים שחונות בשיא הקריירה? מייקל חיכה "רק" עד גיל 28 לאליפות? הבולס לקחו אליפויות רק בגלל הבינוניות של הליגה? הווריורס נהיו בלתי עצירים רק כשדוראנט הצטרף? די, אני לא מסוגל להתווכח איתך יותר. זה כבר ברמת הברוך רובין מה שאתה עושה כאן.
שאק עזב בסוף עונת 2004.
גאסול הגיע בעונת 2008.
משמע 2005,2006,2007 – 3 שנים שחונות.
לא אמרתי שהבולס לקחו אליפויות רק בגלל הבינוניות של הליגה בשנים הללו, אבל לא היה להם מספיק תחרות. הם היו בפער הכי טובים בליגה כל שנה. זה לא מוריד מהעובדה שמייקל היה אלוהי.
אתה יכול לומר לי שאם קיידי היה נשאר באוק סיטי גולדן היו לוקחים ב17', 18'? לא נראה לי.
המעבר הזה סגר את הליגה עד שדוראנט נפצע ב19'.
כולם פה מתעלמים באלגנטיות שהעז שיחק גם בוושינגטון
מרוב שהוא היה אשפה שם שכחנו
צודק, אבל כמו שכתבתי למעלה, זה מקביל למעברים של פירס והאקים בסוף הקריירה. לא ממש נחשב.
וואו, זה נושא לטור שלם. כמו שכתבו למעלה, זה הכל בעייני המתבונן. גם בין אלו שיצאו מהמועדון שלהם, יש הבחנה בין אחד כמו דוראנט שעבר כל כך הרבה ואינו מזוהה עם אף מועדון, לאחרים כמו האקים או פול פירס שיצאו לקראת הסוף והמעבר שלהם לא השפיע בכלל. יש גם קטגוריות ביניים, שחקנים כמו שאקיל ובארקלי שמזוהים מאוד עם שני מועדונים. בסופו של יום אני חושב שהמורשת של מי שברח תפגע בעיקר במועדון הבית שלו, לראיה שחקנים כמו דאנקן ודירק נשארים לגמרי חלק מהמועדון בין אם באופן פורמלי או לא גם אחרי הפרישה. מנגד, אני לא רואה את קליבלנד מחזירים את לברון למועדון אחרי שיפרוש בגיל 52. גם המעמד שלו בעיר לא דומה לזה של דירק או דאנקן.
הרגת עם קליבלנד מחזירים את לברון.לברון שיפרוש במידה והוא לא ירוץ לפוליטיקה הוא סביר להניח יקנה את קליבלנד(לא יודע אם קליבלנד אבל הוא בטוח יהיה בעלים)
הוא מכוון לקבוצה שתקום בלאס וגאס
הנקודה שלי היתה לגבי מורשת במועדון עצמו, מה אכפת לי מה לברון יעשה. לגבי לברון קונה את קליבלנד, שיהיה לו בהצלחה עם זה – הבעלים הנוכחי שווה 28 מליארד, פי יותר מ20 מלברון.
לברון לא יכול לקנות את קליבלנד לבדו אלא כחלק מקבוצת רכישה, וזה גם אם המועדון יצא למכירה בעקבות השב״ץ של דן גילברט שהשאיר אותו נכה
לא חושב שגילברט ימכור. זה הבייבי שלו. וגם מבחינה כלכלית נטו, 1. הוא ממש לא צריך את הכסף, ו2. קבוצת כדורסל זה נכס שהערך שלו עולה עם השנים אז למה לו למכור כרגע. ועוד ללברון, שהוא לא סובל אותו. שישאיר לילד החמוד שלו מהדראפטים, שימכור עוד 30 שנה.
שורה תחתונה לברון בסוף עבר סך הכל 3 קבוצות מתוכם נראה לי שהוא יהיה הכי מזוהה עם קליבלנד ויקבל שם כבוד כמו שאר השחקנים שמזוהים עם המועדונים שלהם
אין מצב שלברון מקבל כבוד בקליבנד ברמה של דירק או דאנקן או מייקל קובי וסטף. השתין עליהם כל כך הרבה פעמים. ברור לי שמטעמים של יחסי ציבור וכאטרקציה תיירותית יבנו לו פסל מחוץ לאולם שם (קצת הקאתי בפה רק מהמחשבה…), אבל לא הציבור בקליבלנד ובטח לא הבעלים שם מחבבים אותו במיוחד.
לא יודע אולי אתה צודק.הרגשתי שאחרי שהוא חזר לקליבלנד והביא להם אליפות די נשכח מה שהיה קודם אבל שוב אני לא יריב על זה.
מה שכן גרמת לי קצת טראומה עם הפסל כי מה שחסר לי שעוד הלייקרס יעשו לו פסל…
אחלה מעורב
"יכול מאד להיות שנתנו לו חוזה כזה בגלל שהוא בני, אבל בחוזה זה לא כתוב. החוזה הוא כולו שלו". – משפט לפנתיאון.
קוואי מגיע לאולימפיאדה סטייל לארי ב92' שגופו גמור. אבל לפחות ללארי הגיע הכבוד, לקוואי קצת פחות. היו צריכים להביא שחקן אחר במקומו, אבל העדיפו להביא שמות בכל מחיר.
נראה שלוקה די שמח שהוא הודח מוקדם. עברה עליו עונה ארוכה ומתישה עם סחיבת פציעות בפלייאוף, והוא ישמח למנוחה ארוכה.
קופר פלאג נראה פרוספקט מדהים וקבוצות הולכות לטנקק חזק עליו וגם על עוד פרוספקטים בדראפט הבא שהולך להיות נוטף כישרון.
משפט מצויין פאסיב,אגרסיב קלאסי מחמיא לבנו תוך האדרה של עצמו.
האם אנו רואים סדקים בהערצתך לשקץ?
אני מצהיר בזאת שאני סוגד לעכברון גיימס.ולבנו העילוי הצדיק האדמו"ר החדש בבוני יבל"א.
את השקץ אני מעריץ מקצועית ומקיא ניהולית
נראה שיהיה שמח בפילדלפיה, אמביד יקווה לא לסיים כמו פורזינגיס השנה, אוברה וכלב מרטין הם כוח משמעותי בהגנה וטייריס מקסי אדיר. לא בטוח שפול ג'ורג' זה השחקן שהם באמת היו צריכים אבל כנראה זה מה שהיה על המדף. ניק נרס קיבל את הכלים ויצטרך לתת עבודה ממש טובה, (הוא הרי בעל טבעת) להראות שהוא שווה את המשרה. לחלוטין מועמדת לאליפות.
נרס שווה לדעתי את המשרה אבל לא מתאים לאופי של הכוכב…
נק' מעניינת ואבחנה גם בעיניי מאוד נכונה רזי. זה מבחן של שניהם היכולת למצוא את הדרך להתאים אחד לשני. (ככה זה שהיום לכוכבבים יש משקל גדול יותר בהרבה מקרים משל המאמן בעיניי ההנהלה)
תודה על המעורב
אני מסכים עם סטף על הקושי לייצר ולשמר שושלת (ציינתי את זה אתמול). הסלטיקס עשתה צעדים לייצר שושלת עם שמירה על הגרעין.
פילי לגמרי קונטנדרית אבל חייבת בעונה הרגילה להגביל את הדקות של אמביד כמו שעשתה בשנים הראשונות שלו.
לוקה- זה הזמן לבירה
הסיבה שדמאר דרוזן לא פרש עד עכשיו: הוא רוצה לשחק עם הבן של אנטוני קרטר.
חחחח
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
אם אמביד באמת חושב שאליפות היא הדבר היחיד שנותר לו להשיג בכדורסל, אז אני חושב שהוא לא כל כך מבין בכדורסל.
יש לך ציפיות מטמביד.
הוא יהיר טיפש וזיין מוח
טמביד הוא הגועל נפש מס' 1 בליגה כיום
דריי שני
הבבון רק שלישי
מראה לך את המצב העגום ואת רמת השיקוציות של היצור הזה
חחח הטלנובלה אופרת הסבון עטורת הפרסים מתחילה ביתר שאת השקץ הביא את ברוני לקבוצה כדי שהוא עצמו כל היום יהיה בתקשורת נותן לו עוד חשיפה לדבר שטויות. התאגיד בוחש בכל.
תכף אני בוכה מהמסע הקשה של ברוני שהשיג הכל לבד 😁
אנשים עוד יאמינו לזה.
התאגיד עכשיו עובד על קליר פאת חזק לעונה הקרובה העובדים של הבוס,כבר קיבלו הוראה לפנות את הדרך אבל צריך גם להתחיל לגייס אחרים למשימה
נטפליקס כבר עובדים על הדוקו
תודה מנחם, יופי של פרובוקציה.
כל פעם שלברון וצאצאיו מקבלי כזה סיקור צפה להמון תגובות פאפי קיקי.
באמת האיש כל כך סתום בחXא, חחחחחחחחחחחחחחחחחח
החוזה של ברוני זה נטו לברון ולא עומד בפני עצמו, לא יעזור מה השקץ או השקוצולינו אומרים.
אם הייתי ברוני ובאמת מחפש את דרכי בחיים תוך התנתקות מהצל של האבא (נראה שלא כולם באתר יבינו למה אני מתכוון!) הייתי בוחר מקצוע אחר ושם מנסה להיות הכי טוב שאפשר. אבל ברוכי חליט שהוא ברוך כישרון ויכול גם לקבל דמי כיס מאבא דרך הלייקרס, שיהיה לבריאות ושישחק כל עוד הוא יכול (רמז, הוא כנראה כבר יפלט כשהאבא יפרוש אבל היי, את המליונים הוא כבר עשה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח) במקום לחרטט…
בחיי שיש פה לפחות שני אוהדי פילי שאני באמת מחבב ואחד אפילו מכיר יותר אישית אבל יואל נשאר אותו הטמביד ופול גורג לא יכול להציל אותו מעצמו. אני לא רואה את הקמרומריקאי הזה מוציא את הראש מהכפר ממנו הוא בא באפריקה. היה לו את בית שימוש, הורפורד ואבו זקן איל בגדדי ועכשיו זה פווק ג'ורג. זה לא ביג טרי זה הצוללת הצהובה בפלייאוף וזה לפני שנדבר על הפציעות של הטמביד ושל בפווק.
דן הארלי לא יודע חשבון, זה ברור, אבל הוא מבין משהוא באגואים. הוא יודע לשחק עם אגואים של ילדים בני 17 18 אולי גם 19. להתעסק עם האגו של הברחש גיימס הוא יודע שלא שווה גם 20 מליון דולאר!!!
דה פלוצן בסאק יכול להיות שיחוק, מקווה שיתנו עוד קפיצה בפלייאוף בגלל הקבאנוס היהודי אבל שיעצרו לפני הגמר מול הסלטיקס.
ואיך אפשר בלי סלט ניסואז ירוק מאירלנד הרחוקה לקינוח?
גרוסבאק הביא 2 אליפויות אין BA לבוסטון בתקווה שהשלישית (19) והרביעית (מספר עגול) יגיעו בשנתיים הקרובות. הקבוצה אותה הוא מוליך החליטו למכור 51% מהסלטיקס ועושים בקרוב מכרז למכירה. מחפשים מי שישלם חלק מהקנס ויאפשר להחזיק בקאדר תחרותי לאורך זמן.
הנה הקלאצ'
https://www.facebook.com/photo/?fbid=851983516795627&set=a.630502665610381
חחחחחחח
חצי מהקוראים פה ידרשו תרגום ופיצוי
תודה מנחם
לברון במעמד שהוא יכול לומר דברים ככ מטופשים ולא יהיה לו אכפת שכולם יודעים שהוא מז**ן בשכל, כולל הבן שלו
קרי לעומתו כנראה צודק…
אם סקרמנטו יביאו את קוזמה … נראה מה יתנו תמורתו. מקוה שלא מישהו שחשוב לנו. משהה את דעתי בנושא עד שאראה מה ואם בכלל יקרה בו. מה שכן זה לפחות יראה שבהנהלה מכוונים יותר גבוה. וזה בפני עצמו טוב, קיוויתי שיעשו צעדים באמצע העונה שעברה מהסיבה הזו לכל הפחות.
אחלה מעורב מנחם, אשריך
תודה מנחם. האמת שחשבתי שהסיפור עם ברוני יהיה נחמד – קצת רומנטי – אבל בפועל הלברוניזם כבר גורם לו לצאת מהאף (האמת שמהתחת אבל אני מנסה להיות פולייט).
איך בדיוק שכמעט נפטרנו מהלברון הגיע עוד אחד?
מגיע לנו יותר. פשוט מגיע לנו יותר. אנחנו בסהכ אנשים טובים ולא עשינו רע לאף אחד. ואני שואל – למה? באמת למה? למה זה מגיע לנו? האם צריך לעשות חשבון נפש? לצום? להעביר מסרקות ברזל על הגב? וואלה לא יודע היינו בסהכ די בסדר. אבל נאזור כוחות ואורך רוח ונתמודד. זה גורלנו.נתמודד ונצא מחוזקים. לא קל אבל אנחנו שורדים. נתמודד.
מסכים איתך ומגלה הבנה. אין ספק שזה קשה אבל מאמין שתמצאו כוחות. הכי חשוב ברגעים כאלה לא להישבר ולדעת שהחיים ממשיכים. החיים שמים לפעמים בן אדם במבחן אין ספק שזה אחד הקשים שבהם אבל אני מכיר אותך ומאמין בך.חייב לציין שבדקתי את הסטטיסטיקה וגם זה יעבור.כמו הקינלי. כמו הטכנו. כמו הקרוקס. כמו ליאור מילר סמנטה פוקס. גם זה יעבור. כמו טלעד. דנה מודן. גם זה יעבור כמו באג 2000 הטמגוצ'י אייל ברקן.
(גנבתי קצת מהגאון מוילנה. סליחה הגאון מטונה).
הסר דאגה מליבך.ברגע שתיפטר מלברון השני יילך בעקבותייו.אין מה לעשות כמה שלא ינסו ברוני לא שחקן NBA ואני גם לא בטוח שהוא יכול לשחק אפילו בנס ציונה.אז ברגע שלברון יפרוש ברוני יילך יחד איתו
אתה שוכח שעם השנים והשקעה נכונה בשילוב קליר פאת אפשר להפוך אותו לכזה.
גם אם נלך על התיאוריה שלך שיתנו לו קליר פאת כל הדרך.כל זה ייגמר בשניה שלברון יפרוש.
יש לו עוד הרבה שנים. בקצב ששומרים אותו בליגה יכול לשחק עד גיל 50
הבן השני שלו יותר טוב והוא גם יצטרף לליגה בקרוב.
כך שתמיד יהיה ל-ללל חומר לעבוד איתו
אמת. עם הקליר פאת בליגה הוא ישחק עד שהבן השני גם יבחר עי טראקרס
"הביג 3"
חחח זה הכוכב השלישי שלברון חיפש כל השנים 🙂
הבן השני שלו נחשב הרבה יותר טוב מברוני וגבוה יותר גם בטח יבחר גבוה
הבן יקיר לי אפריים
🙂
מזעזע
בונה על זה. לא אופטימי כמוך אבל יש תקוה
אתה מחזיק מעצמך בנאדם טוב, שזה אחלה. מצד שני אתה לא מפסיק להפיץ את שנאתך לבנאדם שאתה בכלל לא מכיר, לא רואה בכל שום רע ולא מצטער על כך. שזה לא כל כך טוב.
אני מאמין שאתה באמת בנאדם שכוונתו טובה, אולי תשקול אם הדברים שאתה אומר (גם אם אתה מאמין בהם) שווים להאמר, אם הם תורמים לטוב או שהם רק מוסיפים עוד סבל לסביבתך
האמת רק ביננו ושאף אחד לא יראה אני חרא של בן אדם.בחיי היום יום זה מה שכולם חושבים עלי. בן אדם רשע. עם לברון מה שיוצא ממני זה עוד הצד הטוב של האישיות שלי אז תחשוב מה קורה כשאני ממש רע. כלל לחיים: בן אדם שאומר על עצמו שהוא טוב כמו שכתבתי פה הוא בדרך כלל הבן אדם הכי מסריח שיש. שם חיוך בשביל הסוף יען כי אל תיקח את החיים קשה. אני הייטר מוכרז של לברון – לא לקחת אותי קשה מידי.
חיוך 🙂
אתה טוב, אל תאמין לטרולים ביקורתיים יתר יל המידה. עכשיו תתנהג קצת יותר בהתאם לטוב שבך.
תודה מנחם על מעורב משובח עם הקפה של הבוקר. פילי עושים קיץ מאוד מעניין וטוב העניין שבסוף הם נסמכים על בריאות של אמביד וג'ורג' ואני מקווה בשבילם שיצליחו להביא אותם בריאים לפלייאוף. דן הארלי איש חכם, הבין לאיזה מיטה חולה עלול להכנס בלייקרס והעדיף להשאר במקום בריא וטוב הרבה יותר לנפשו.
לא מאמין שיש עוד קבוצות שרוצות לגעת בקוזמה זה מר קלוריות ריקות האידאלי..
תענוג של מעורב על הבוקר
אני מבין את הלייקרס. הם ארגון כלכלי.
עכשעו במקום שהמעריצים יקנו חולצה אחת הם יקנו 2 – אחת לאבא אחת לבן.
ההכנסה הוכפלה ברגע
🤣
הסיפור של היום זה דן הרלי,פשוט להצדיע לו ,אני לא יודע אם אני אישית הייתי מוותר על 20 מיליון דולר,כנראה שלא.צריך מאוד להעריך את הבן אדם שכן שם פס על הכסף,כי העקרונות חשובים לו יותר.הוא גם מספיק חכם כדי להבין שחיים טוב גם עם 50 מיליון ,שעוד 20 מיליון כאשר הנפש לא מסופקת ,אין להם ערך.גם ככה שיהיה לו מספיק כסף גם בשביל הנינים שלו.
הסיפור של ברוני מזכיר לי דוגמניות (שנראות הרבה יותר טוב ממנו)שנשואות לבעל סטיפות כבד כבד,וטןענות שהן מצליחות בזכות עצמן.האמת לברון צודק חסר בחוזה עם ברוני סעיף מהותי,כמו "כל עוד אתה בנו של לברון",אולי יש את זה באותיות הקטנות.
יש דבר שאנו מתעלמים ממנו ברוני מספק הרבה יותר הכנסות מ 2 מליון לשנה.הוא הבשר הטרי החדש לטלנובלה.תארו לכם מסעדת בשר שמגישה כל יום את אותו התפריט,ואז פתאום מכניסה שיפוד חדש מרענן ,שיפוד של חלוויאת לדוגמה.ואז יש ענין חדש בשיפודיה.
תתכוננו נפשית לעוד הרבה פרקים,סלטה בהתפתחויות,דמעות, צחוק,קללות.כותבי הפרקים הבאים שמים אותי בכיס הקטן.
לצד הטלנובלה של הלייקרס,יש כבר את הפרק האחרון בטלנובלה שהיתה להיט "הכלה מגולדן סטייט"(איסטנבול).איזה סדרה זו היתה כמו לתאום סברינה ,להשאיר לסוף את הדובדבן.עשיו מסתפקים בדובדבן,עדיין זוכרים את הטעם האלוהי של הסברינה לפתע נעלמה במערכת העיכול שלנו.
פילי נמצאת במילכוד,רף הציפיות ממנה המריא.אליפות או יריקות.אין משהו באמצע.בוא נעזוב את מה שאנו יודעים אבל פילי גם הוסיפה את דרמונד מפלצת הריבאונד,גורדון הצלף עם הפרצוף הנוטה לבכי,קלב עם שם דומה לכלב.מקיין תואם מקסי בדרך.אדם בונה מציאה מסיבוב שני,עוד שחקן כמו אדוורדס שבכלל לא נבחר בדראפט,אבל בעל פוטנציאל עצום,לפני שנה דורג במוקים בין החמש הראשונים.אין ספק תפרו שם את החליפה,השאלה אם יש חתן,אם יש חתונה.
קוואי מזכיר חביתת עילית ,הבעיה שבשנים האחרונות נשברו קצת קליפות ביצים במחבת.כשאתה טועם מהביצים סבבה,כשנתקלים בקליפות בעאסה לאללה.
וקטע בפירוש לא גזעני ,מתי לאחרונה נבחר לבן יליד ארה"ב במקום הראשון בדראפט?יש סיכוי שזה יקרה בשנה הבאה.
ולבסוף מתי באחרונה בחרתי בקובה אורז של פרדוסה,במקום קובה אדומה של נזימה.אולי היום.
גורדון לא צולף כלום כבר שנים ודראמונד בפלייאוף בעיקר יקטוף מגבות
חייב להודות שלפחות בדבר אחד ברוני זה שיפור לעומת השקץ.
הילד לא נראה רע….
האבא נראה כמו דמות המפלץ מסדרות המדע הבדיוני.
🙂
תודה על המעורב.
ידענו שבלייקרס הולך להיות מצחיק, זה היחס היחיד שלי לקבוצה שפעם חששתי ממנה, אין טעם לחשוב עליהם מקצועית, ושחקנים לא רוצים לבוא. ללייקרס. וכמה מסכנים האוהדים.
אמביד מצדיק את היחס של שימון והאשך אליו. פריכות וחוסר אמונה,
קוואי רוצה מדליה אולימפית, מקוה בשבילו שיחזיק מעמד. אבל בכלל לא בטוח שהם זוכים.
בתור אוהד לייקרס משנות ה-80 אז אל תדאג לנו האוהדים.אצלנו זה תמיד או סקנדל או פסטיבל ומעדיף את זה ככה מאשר לא להיות רלוונטי ולא להיות מעניין במשך שנים.מזכיר לי שלפני כמה שנים התערבתי עם אברי שהלייקרס ייקחו אליפות לפני בוסטון וזה שבוסטון נראו כמעט כמו עכשיו וכולם עפו על איינג הקוסם הגאון ואיך הוא הפך את בוסטון לקונדיטורית וכו.והלייקרס היו על הפנים ובכל זאת התערבתי וצדקתי.
לצורך העניין רק תסתכל אחורה על קבוצות שהיו אלופות וקבוצות טובות וכמה זמן לקח להם להקים עוד פעם קבוצה אלופה.
אז אל תדאג לנו האוהדים,יהיה שמח אצלנו יהיה מבדר ועדיין אנחנו ניקח אליפות נוספת לפני לא מעט קבוצות אחרות בליגה
מגפה עולמית ארגנת כדי שזה יקרה.
מתי חששת ממנה?
מעורב משובח.
אני פותח GoFundMe לטובת מנוי לחדכ לדונצ'יץ'. כנראה שהוא קצת קצר בכסף נזיל כרגע ויש דיל קיץ שווה במגוון רשתות. כולנו יודעים מה יקרה כשהוא יהיה In-Shpae אז מקבל בתמורה ערך בידורי.
מי מצטרף?
תורם 77 סנט
מעולה מנחם – ארוך (בקטע טוב) ומרתק
לגבי דונצ'יץ' – באמת מגיע לו: well-deserved rest, רק שלא ישכח שמטרת החופשה היא לא לאכול כמה שיותר (שזה כנראה גם מה שאני הייתי עושה…) – צריכים אותו חד לעונה הבאה עם קליי
תודה רבה מנחם
הקטע של ברוני מצד אחד משעמם והכי צפוי בעולם, מצד שני כזה קריפי ומגעיל שאת לא יכול שלא לצפות/להתייחס. מה שכן בסוף אם הוא יעבוד באמת קשה הוא יהיה רול פלייר בליגה לכמה שנים, וזה לא דבר כזה גרוע להיות, וזה גם אכן דורש המון השקעה ומאמץ – אז סבבה לו, שיעשה את זה ונראה אותו לאורך זמן, ונראה האם אי פעם יצליח להשיג חוזה בקבוצה שאינה קשורה לאבא שלו. טיעון אחד של אבא שלו הוא נכון – הבחור ממש לא היה חייב לעשות את זה, ובטח אחרי אירוע הלב שהיה לו.
תסלחו לי, אבל הבחור הצעיר, קופר פלאג בן ה 17, ששיחק בנבחרת המחליפים של ארה"ב, בשעה שקלע מעל המגן שלו, חשבתי שאני רואה את לארי בירד. מעניין אם אני הראשון שרואה זאת
יש לו מכניקת זריקה גרועה, באמת קצת מזכירה את זו של בירד.
בשאר הדברים שלא קשורים בצבע העור הוא לא דומה.
לברון מתרגל לכדורסל באירופה בעיקר אם דוראנט וסטף לא יהיו
https://youtu.be/ys_gKYXDjEY?si=scTlTskFIl6Cysrj&t=240
😂😂😂
הוא במוד ברוני
הכי שכונה זה אדואדרס עולה עם טרנינג אין יותר מזלזל מזה ביריבה חחחח
בטח באימונים הסגורים לתקשורת, קר מתרגל את כל הסכמות ההגנתיות המורכבות. שלא לדבר על תרגילי ההתקפה המסובכים שהם עובדים עליהם
ברור. ישלוף מהכובע את התרגיל הכי טוב ISO לדוראנט במיד ריינג שסטף בצד השני 🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שלא עלה עם סנדלי שורש😂😂
וייי, איזה נגרים
🤣🤣🤣🤣🤣
תודה לכולם
תודה לכל מגיב
איזה גול מדהים של יאמל ישששש להטביע את הצפרדעים
יאללה 2 1 להגיש צפרדעים על האש במסעדה של המהפנט
נכון, משחק נהדר אבל מדוע אתה מגיב פה כשיש דיומא?