מעורב הופס ליום ראשון: קליי תומפסון – "13 שנותי בגולדן היו הנפלאות ביותר בחיי" / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: קליי תומפסון – "13 שנותי בגולדן היו הנפלאות ביותר בחיי" / מנחם לס

Klay Thompson posts heartfelt goodbye to Warriors, Bay Area.1

קליי תומפסון נפרד מקבוצתו ומכל אוהדיו עם המשפט: "BEST YEARS OF MY LIFE". חשבתי שקיים כעס הדדי בין קליי וגולדן סטייט ווריורס – שחקני קבוצה, מאמנים, הנהלה – אבל ה-"13 השנים הנהדרות ביותר בחיי" שם קץ לכל הרכילויות.

קליי תומפסון שיחק שם, היה גורם חשוב ביותר בארבע אליפויות, נפצע קשה ואיבד שנתיים של משחק, ועתה עובר לדאלאס להתחיל חיים חדשים בקבוצה חדשה. הוא הוסיף:

"Oh Bay Area, there are not enough words and images to convey how I really feel about y'all," he wrote in an Instagram post Friday. "From the bottom of my heart, thank you so much for the best times of my life. It was such an honor to put that Dubs jersey on from day 1. I really just wanted to be the best I could be and help bring as many championships as possible to the region. The best part was not the rings though, it was the friendships I made that will last a lifetime."

והוא סיים:

.Thompson went on to write, "Don't be sad it's over, be happy it happened. Splash Bros 4 life my guy."

תם פרק שלם ונפלא. מעבירים דף. מתחיל פרק חדש גם לגולדן וגם לקליי!

2. שלושת השחקנים שנותרו לביג-טיים טריידס

קלאצ'פוינט מנבא על הטריידים של שלושת השחקנים הראשיים שעדיין לא נחתם גורלם. ביני לבין שמעון, ה-OFFSEASON הזה היה מין ANTICLIMATIC כמו שאומרים החברים שלי ממערב יפו. לא היו טריידים מפוצצים מלבד, אולי, מיקאל ברידג'ס לניקס, פול ג'ורג' לפילדלפיה, וקליי תומפסון לדאלאס. הסיבה (סיבות)?

In all seriousness, teams are watching their spending. As a result, few teams have the ability to still go out on the marketplace and make a substantial change to their roster.

מי שיכולים לשנות את ה-'ANTICLIMATIC הם השלושה שבתמונה: מרקנן, אינגראם, ודרוזן.

Regarding Markkanen, Ingram, and DeRozan, these are the three names organizations are monitoring closely. Both Markkanen and Ingram are on the trade block, yet DeRozan is the best free agent remaining who is still playing at an All-Star level.

Lauri Markkanen trade on horizon?. 3

קרדיט לתמונה: Rob Gray-USA TODAY Sports© Provided by ClutchPoints

כמה קבוצות מעוניינות בלאורי הפיני: גולדן סטייט, סקרמנטו קינגס, סן אנטוניו ספארס, מינסוטה טימברוולבס, ומיאמי היט (הכל מקלאצ'פוינט). אני לא מאמין שהניקס לא מעוניינת בו. ניתן בקלות להוסיפה לרשימה.

מרקנן היום הוא שחקן שונה לחלוטין מזה ששיחק פעם בשיקגו, או אפילו בקליבלנד לפני כמה שנים. במקום להיות הריבאונדר השני, מרקנן התפתח לריבאונדר מעולה וקלעי מעולה מכל פינה על הפארקט: מקרוב, ממיד ריינג', ומדאונטאון.

אין קבוצה שלא חפצה ביקרו, כמו שאומרים החברים שלי מקרית מוצקין. אבל ישנן רק כמה המסוגלות להכיל אותו עם שאר הרוסטר מבלי לשבור את הכלים./

Since joining the Jazz, Markkanen has averaged 24.5 points and 8.4 rebounds per game while shooting 49.0 percent from the floor and 39.5 percent from three-point range. At 27 years old and set to make $18 million in the final year of his contract during the 2024-25 season, Markkanen finds himself as a very valuable player with a ton of trade interest.

אבל כמובן יוטה ג'אז – בואו נגיד דני איינג' – יודע את הערך של בן פינלנד זה בדיוק – ואפילו טוב יותר – מכל הרצים אחריו מקבוצות אחרות. האחת שמתה להביא אותו לשורותיה היא הגולדן סטייט ווריורס שמאמינה שהוא ייכנס לנעליו של קליי תומפסון ויביא להצלחה שלא נופלת מקודמו. אבל דני איינג' יבקש ממנה בחירות דראפט ראשונות שהשאלה היא אם גולדן תרשה לעצמה אחרי שהוסיפה לשורותיה את באדי היילד, ד'אנטוני מלטון, וקייל אנדרסון.

הווריורס תעשה הכל להביא אליה את מרקנן. הכל כמובן לא כולל את כוכביה, אבל לפי הפוסט בקלצ'פוינט:

Prediction: Lauri Markkanen stays with Jazz, or gets traded to Warriors… It’s truly 50-50.

Brandon Ingram trade looking likely .4

All indications point in the direction of the New Orleans Pelicans trading Brandon Ingram this offseason. As he enters the final year of his contract at $36 million, Ingram is a player the Pelicans are looking to immediately replace in their starting rotation with Trey Murphy III, who offers more two-way and shooting upside as a long-term fit next to Zion Williamson.

אינגראם הוא לא מרקנן, ולא רק בגלל שהוא אמריקאי. בעוד שמרקנן יכול לככב ולגרום להרבה 'טוב' גם כשהכדור אינו בידיו, אינגראם הוא שחקן שלא נע הרבה ללא כדור ויעילותו היא בעיקרה כשהוא עם הכדור. הוא שחקן שחייב להתחיל כל התקפה ("TO INITIATE EVERY ATTACK") מעמדת בידוד. גם משכורתו בעונה הבאה, האחרונה בחוזהו שהיא 36 מיליון, תבריח הרבה קבוצות שאחרת היו מעוניינות בו, אלא אם-כן הוא יסכים להארכת חוזה חדש, ארוך-שנים.

פורטלנד נראית כקבוצה שתהיה מעוניינת באינגראם כשחקן שיצליח יותר משהצליח עד עתה לצד דני אבדיה שלנו. עם הצעירים סקוט הנדרסון, שידון שארפ, קריס מוריי, והרוקי הגבוה דונובן קלינגן, אינגראם יכול להוות 'הזקן בחבורה' למרות שהוא עצמו רק בן 26…

Prediction: Brandon Ingram is traded to the Trail Blazers in a shocking twist.

DeMar DeRozan’s market looks thin. 5

Kamil Krzaczynski-USA TODAY Sports

קרדיט: Kamil Krzaczynski-USA TODAY Sports© Provided by ClutchPoints

הימים של דמאר דרוזן בשיקגו עברו. לבולס הייתה אפשרות להטרידו לפני הדדליין כששיקגו דחתה כל מיני הצעות בקשר לדרוזן. שיקגו חושבו שיקבלו עליו יותר ובסופו של דבר לא קבלו עליו כלום. אבל הוא יודע שבשיקגו רוצים להיפטר ממנו, וכשהשחקן הטוב ביותר בקבוצה מרגיש לא רצוי, זה סיפור עצוב איך שלא תסתכל עליו.

בטרייד המוזר והדפוק מכולם – –

In what turned out to be a shocking move for many around the league, Chicago traded defensive star Alex Caruso to the Oklahoma City Thunder for Josh Giddey. That’s it. That was the trade.

מה שהטרייד הזה מלמד הוא שלבולס אין כל VISION, NO STABILITY, ולא שכל. זה למעשה המצב בקבוצה מאז שמייקל ג'ורדן עזב אותה. דרוזן מסכים עם המשפט הזה – –

. DeRozan seems to think this way too, as he took this trade as the “last straw” in terms of his potential return to Chicago, according to Joe Cowley of the Chicago Sun-Times.

במשך הזמן קבוצות שהיו מעוניינות בדרוזן נפלטו מרצונן, והאחרונה שנשארה מעוניינת היא סקרמנטו קינגס. עם דומנטיס סבוניס, ד'ארון פוקס, וקיגן מוריי הוא לא יצטרך יותר להיות ה-GO-TO SCORER. זה מתאים לו וזה מתאים לקבוצה.

Prediction: The Bulls sign-and-trade DeMar DeRozan to the Kings.

6. נבחרת ארה"ב ניפגשה לארבעה ימי אימונים לפני משחק המבחן נגד קנדה, וללברון היו שתי מילים לעבר סטפן קרי, איתו הוא משחק לראשונה יחד בנבחרת

7. באימון הראשון של נבחרת ארה"ב כבר היה ברור: לברון הוא THE PRIMARY BALL HANDLER וסטפן קרי משחק OFF THE BALL

לפי האימון הראשון ברור שלברון הוא בחמישייה הראשונה כפאור-פורוורד ונושא הכדור העיקרי וסטפן קרי הוא השוטינג גארד המשחק OFF THE BALL.

At 39 years old, James has demonstrated that Father Time is far from slowing him down, putting up impressive numbers. Last season, he played 71 games and averaged 25.7 points, 8.3 assists, and 7.3 rebounds per game, cementing his status among the NBA’s elite.

הווה אומר שסטיב קר עומד לפתוח עם חמישייה מבוגרת כשדוראנט משמש כסמול פורוורד. טאטום יעלה מהספסל. סטיב קר לא הסכים לענות אם זאת החמישייה הראשונה שלו אבל אמר שתפקידו החשוב ביותר והראשי בינתיים הוא לדאוג למשחק מלא הבנה וקואורדינציה בין לברון וסטפן קרי!

8. לברון ג'יימס צוהל עם הבחירה הראשונה של הלייקרס בדראפט: "אחרי ברוני, השחקן שהוא עדיף ביותר עלי מכל שחקני המכללות הוא Dalton Knecht שבחרנו מס' 17"

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא lebron-james-lakers-600x338.jpg

9. אחרי הפסד סלובניה ליוון לוקה היה COMPLETELY HONEST במה שאמר:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Florida man
Florida man
07/07/2024 2:35:17

מקווה שיפתחו עם AD ולא עם הפלופר מפילי. מניח שבוקר הצטרף כגארד שני

trusttheprocess
trusttheprocess
07/07/2024 4:10:31
Reply to  Florida man

התשובה היא לא
הם יפתחו עם קארי אמביד להברון ודוראנט ועוד איזה גארד , אתם תאכלו את הלקרדה וארה"ב תיקח זהב בקלות.
אני מקווה שיתנו לבאם מקום על הפודיום ,זה לא קל לתת לאמביד מגבות מהספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד עוד עלול להיפצע מהאגרסיביות תזהר

דוקטור רזי הופמן
07/07/2024 13:30:11

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אני חשבתי ככה.
זה יהיה מאד עצוב לפיקטיבי.

Florida man
Florida man
07/07/2024 20:29:19

צודק, כשאמביד יישב ביציע אחרי סדרת פלופרים עלובה, סטיב קר יעלה את באם שבאמת נותן תפוקה בשני צידי המגרש ולא נשכב על הרצפה בכל נגעיה ומנופף בידיו כמו גו'ק שריססו אותו.

Smiley
07/07/2024 5:26:00
Reply to  Florida man

הולידיי… כי מישהו צריך לשמור שם על הגארדים בצד השני

Drexler
Drexler
07/07/2024 2:57:06

דווקא מרגיש לי שמיאמי צריכה לדחוף להביא את מרקונן חסר להם pf ברמה טוב, בנוסף הוא יושב על חוזה דומה לזה של דאנקן רובינסון ואם מיאמי יוכלו להתפשר עם יוטה על כמות הבחירות דראפט זה מהלך טוב למיאמי גם במחיר כמה צעירים. גם ככה הם לא מסוג הקבוצות שעושות בנייה מחדש.
דרוזן לסקרמנטו זה כנראה כבר done deal ,צעד מעניין שלהם. כשדרוזן הגיע לשיקגו לפני פציעתו של לונזו בול היו איזה 20 משחקים שזה נראה מבטיח , חבל שזה התפקשש אולי בסקרמנטו זה יסתדר עבורו. אינגרם לא שחקן שמשדרג ,אני מבין למה אין עליו קופצים .
ארה"ב תיקח את הזהב באולימפידה הזו , אולימפידה הבאה הם יהיו בבעיה מול הכישרון העולה של הצרפתים והקנדים .

Last edited 2 months ago by Drexler
Florida man
Florida man
07/07/2024 20:44:07
Reply to  Drexler

מרקונן הוא טרייד מעולה למיאמי והלוואי ואיינג' יאכל את רובינסון ועוד כמה בשבילו אבל הוא בטח ירצה את באם וחצי קבוצה.

Smiley
07/07/2024 5:49:36

לא ממש כוחות היה המשחק של יוון מול סלובניה

Smiley
07/07/2024 5:50:32

Kings to Sign DeMar for $76M
Sacramento finalizing sign-and-trade with Chicago to acquire 6x All-Star on three-year deal (Haynes)

Smiley
07/07/2024 5:51:57
Reply to  Smiley

Adrian Wojnarowski
·
32m
@wojespn
·
Follow
ESPN Sources with @TimBontemps: The Sacramento Kings are agreed on a sign-and-trade that will land DeMar DeRozan on a three-year deal, send Harrison Barnes to the San Antonio Spurs and Chris Duarte, two second-round picks and cash to the Chicago Bulls.

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 5:56:28

הולכים לפתוח לארה"ב את התחת בהגנה
יש פה פוטנציאל לעגלקטיקוס מפואר
מחכה לראות איך יגיבו השופטים לשיקוץ הגדול, האם יקבל משהו מחוקי השריעה שזכאי להם ב-NBA מתוקף תפקידו כפרצוף תחת של הליגה.

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 6:01:23

כנ"ל אמביד, הפלופר המטונף ביותר בהיסטוריה, והאפס המאופס בפלייאוף כשמפסיקים לשרוק לו את החרא הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה בארהב,זה סטף ודוראנט האחרים לא שווים שקל אם שניהם יפצעו ארהב יושפלו קשות

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 6:39:57

סטף ודוראנט לא יצילו נבחרת זקנה שלא שומרת, עם השיקוץ הרקוב שרגיל לחוקי השריעה בהגה וסטיב קר הדיפלומט הנחנק על הקווים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי שאתה צודק בקנדה ננוחם

trusttheprocess
trusttheprocess
07/07/2024 6:42:41

אני מניח שבגלל החוקים השונים אמביד יעמוד בצבע ויחסום כל מה שזז
ובהתקפה הוא יעמוד בטופ אוף דה קי ויקלע ג'אמפ שוט אחרי ג'אמפ שוט
הוא לא יכנס מתחת לסל בכלל

Florida man
Florida man
07/07/2024 20:31:08

יעמוד בצבע ? אולי ישכב ויילל לשופטים שהגעו לו בצפורן?

דוקטור רזי הופמן
07/07/2024 13:31:27

שכחת שהולידיי משחק אז תהיה הגנה בנבחרת.

Florida man
Florida man
07/07/2024 20:42:32

אכן, צריך מישהו שאינו גאנר ונותן תחת בשביל הקבוצה

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 6:23:55

ברוני במשחק הכנה ראשון:
2-9 מהשדה
0-3 משלוש
0-2 מהעונשין

משחק ראשון לא באמת מייצג, אבל בכל זאת…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כוכב על. מה זה משנה בwwe יביאו לו כדורים יעבדו בשבילו המגינים והשופטים יהיה קליר פאת הכל כבר בנוי

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 6:38:18

https://www.youtube.com/watch?v=5N_wpP0s8ys
כולל שבירת קרסוליים מהכיוון הלא נכון
כבר מראה שיש לו את ההגנה של אביו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפחות הכדרור של ברוני יותר טוב משל לברון חחחח רואים שעבר כמה אימונים אצל פיל הנדי

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2024 8:29:56

ברוני זה גמד בגובה 1.5״6 בלי סקייל התקפי, לצערו הוא לא קיבל עשירית מאתלטיות ומהכישרון החד פעמי של אביו.

אם אביו לא היה אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה הוא לא היה מקבל חוזה אבל דיברנו עליו מספיק ( לברון טופ 3 כשרק מייקל וקארים לידו תבחרו את הסדר).

לגבי ליגת הקיץ היא לא מעידה על כשרון בעיקר על בשלות, גם ויבנימאנה פתח אותה נורא, הבעיה שברוני לא הראה דבר גם לפני.

דוקטור רזי הופמן
07/07/2024 13:34:47

יה גמד בעצמך, למי קראת גמד? הוא 185 ס"מ, כמה אתה?….
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2024 21:24:54

ברוך עבר לכוחות החושך,אין עם מי לדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אני מופתע שברוני לא בנבחרת גם שם לברון לקח את תפקיד המנגר והמאמן שזימן את מי שבא לו והחליט בעצמו שהוא מגיע לטורניר בלי לשאול אף אחד ואם המאמנים בכלל מעוניינים בו ואז מחליט שהוא הבול הנדלר ואחרים משרתים אותו כדי להאדיר את סיפורי המלך לטורניר וכמה הוא טוב כמוביל כדור עם קרי ודוראנט חחחח
אח אם ארהב לא יזכו איזה מסיבה אני הולך לארגן בכפר הללל שלא נראתה כמוה כמה,עשורים.
כתבי חצר המלך יגידו לברון סתם בא להנות הוא בן 40 זה הם הפסידו.
אם יהיה,זכייה איזה מדהים הלברון שהוציא את האומה מהקבר והחזיר אותנו לאומה הגדולה שהיינו.
שקץ ותוייעבה

אור
אור
07/07/2024 6:43:40

יפה לראות איך אתה בוכה הרבה לפני שהטורניר מתחיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מי בוכה? אני רק כאן כדי לפרוס את האמת.
לנבחרת בדרך כלל אני יודע שמאמנים מזמנים והם מחליטים לגבי זימון.
פה לברון זימן את עצמו אחרי ההפסד אמר אני מביא את כולם לאולימפיאדה והרים טלפונים. אתה חושב שסטיב קר מסוגל לצאת נגד זה חחחח הוא הכי pc שיש יקרא לו גם הגואט אם צריך שהוא פונה אליו באימונים.

thetroll
thetroll
07/07/2024 21:02:34

חחח 🙂

Yp
Yp
07/07/2024 7:39:49

בוקר טוב לכולם ותודה למנחם על מעורב מצוין
צריך להבהיר כמה דברים לגבי הנבחרת האמריקאית . לברון לאחרונה שיחק בנבחרת בלונדון 2012 וגם אז לא היה השחקן המצטיין . בינתיים הנבחרת ללא לברון זכתה בעוד שתי אולימפיאדות . זה לא מדויק לאמר שהתקשורת האמריקאית מחפשת לתת לו קרדיט על מדליה פוטנציאלית , הוא יקבל את הקרדיט אם יצטיין בפאריס . יש גם מודעות לזה שסטף עדיין לא שיחק באולימפיאדה , ולאחרונה שיחק בנבחרת במונדובסקט 2014 ולא הבריק . גם הוא יקבל קרדיט רק את אם יצטיין ותהיה לו תרומה משמעותית במדליה פוטנציאלית . התקשורת בהחלט מודעת להיסטוריה ולגודל האתגר מהיריבות , אם תהיה מדליה הקרדיט ילךמי שיתרם לזה , לא לפי הקריירה בנבא .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

לברון שולט בתקשורת. תהיה בטוח שהוא יואדר הרבה יותר מדוראנט והוא הולך לקבל את כל הקרדיט כאילו החזיר את האומה לגדולתה.
כתבי החצר שלו יעבדו שעות נוספות.
הקרדיט שדוראנט יקבל זה אם יפסידו יפילו עליו את האשמה ועל סטף שהם זקנים מידי.
יהיו חארהב משחק או שניים בטורניר שהם יתקשו וכולנו יודעים למי ילכו שם שהכל צמוד.
בתכלס אם אני שם את ברוני במקום לברון הם יגיעו לאותו הישג.
ברוני יהיה בול הנדלר נהדר לצד דוראנט וקרי😉

Yp
Yp
07/07/2024 8:04:44

בוקר טוב שמעון , מה שלומך ?
תראה , יש בתקשורת כמה שפוטים של לברון כמו הפה הגדול שאנון שארפ והפה הקטן ניק רייט שיעשו בדיוק מה שאתה אומר . מצד שני , עדיין יש כמה פרשנים לא מוטים והם מאזנים את התמונה . אני בטוח שאם דוראנט יהיה המצטיין בנבחרת מנצחת הוא יקבל את הקרדיט למרות הפיות האלו , זה בדיוק מה שקרה ב-2012 ואני חושד שזו הסיבה שלברון לא התיצב בריו ובטוקיו , כדי שזה לא יקרה שוב . כעת , שדוראנט נראה צל חיור של מה שהיה בעבר , זו ההזדמנות שלו לנסות לעבור את מייקל בעוד קטגוריה וגם לקבל את הקרדיט .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מכיר את זה ששואלים שחקן שהצטיין במשחק כמה לברון טוב ונהדר ואיזה כיף לשחק עם מוח כזה? זה נקרא כתב חצר בא כאילו להחמיא לשחקן המצטיין אבל מאדיר את המלך בתת מודע.
לך למסיבות עיתונאים ב20 שנה האחרונות חחחח מצטייני לברון.

יש את הנקסט לבל שזה שחקן יריב מצטיין ואז שואלים כמה קשה לשחקן נגד לברון מכיר?

התאגיד יודע לעשות את העבודה הnba כולה שפוטי לברון ועושי דברו החל מקומישנר והמאמנים והמגינים שיודעים איפה מרוחה החמאה, הכל בחסות מטריה שיפוטית וכתבי חצר מעצימים. ככה מוכרים מותג ואת פני הליגה.
זה הסיבה שבגיל 40 נותנים לו לעשות קוסט טו קוסט מהאמצע בקו ישר ןהמגינים בורחים לצד ואז ברוך אומר זה בגלל שהוא אתלט חחחח.

הוא פשוט כבר ככ גרוע שכל זה לא עוזר לו להשיג תארים אז נותנים לו חמישיות עונה וכאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חחח לברון זה אבי התקשורת אפילו הילד,כבר יודע את זה.
יש לו כתבים שעובדים רק בשבילו כולל אדון צארניה שמועסק אצלו.

Berch
07/07/2024 8:11:34

אחלה מעורב
גם לי קפץ לראש ניו יורק במקרה מרקאנן….
בם צריכים ביגמנים
😁

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

האם צפיתם בטלנובלה לאחרונה? יש שם מבנה מופלא.כל הפרקים עם אקשן ואז יש את פרק הסיום.פרק הסיום לרוב מופלא,הכל פתאום מסתדר,יש חיבוקים,יש נשיקות ,הרעים נדפקים,האשה הטובה והצדיקה מתבשרת שהיא בהריון.
הטלנובלה ימי הלוחמים העליזים הגיע גם היא לפרק הסיום,איזה יופי היו אליפויות ,היו קצת אכזבות, היה מאבק.עכשיו הגעהו לשלב החיבוקים.קליי נפרד בדמעות,קרי הולך לפריז לקושש מדליה שכבר לא יקבל בליגה.
מה טובו אהליך יעקב משכנותיך ישראל.
לגבי שוק השחקנים,מישהו גילה את אמריקה,וטוען שרק מספר קטן של קבוצות יכולות להרשות לעצמן לפתוח את הכספת.יש לי חדשות בשבילו תמיד זה היה ככה.שוק חופשי זו אחלה של מילה,בפועל לא קיימת חיה כזו.יש המון קבוצות שאין להם מה לחפש בשוק החופשיים , הם רוצים שחקן הם יתנו שווה ערך עבורו.קבוצות כמו שרלוט,אטלנטה,ניו אורלינס ועוד הרבה אחרות מעולם לא יגיעו אפילו למצב של איום על אליפות.זה שוק מוגבל מאוד לאולטרה אולטרה מיליונרים עם כיסים מאוד עמוקים.
איינג היה דמות מרכזית בסלטיקס,הבן אדם ממזר גדול ,יודע תמיד ללחוץ על הכפתורים הנכונים.יש לו רק בעיה אחת הוא גאון שלא מקבל את הסיפוקים שלו.במילים אחרות הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו.הסלטיקס הבינו את זה ונפרדו ממנו בצער.
סיפרתי ליאנוש והוא אמר לי שהוא בבעיה דומה ,הוא מחפש דוברת גרמנית לצידו,הוא רואה סרטי פורנו בגרמנית ולא מבין אף מילה.
עשו טובה תסבירו לי מה איינג רוצה, מה הוא מתכנן לטווח הרחוק? האם יוטה הופכת להיות השוק הסיטונאי לירקות ופירות? הבן אדם מבריק ,אבל לאן המטוס שלו טס?
הוא אוסף מלאי גדול של סברינות הוא יאכל את כולן?
ולבסוף תתחילו לראות את משחקי היורו בדקה ה 80,עד אז שיעמום המחץ,שיעשו טורניר רק של פנדלים,בשביל מה 120 דקות מונוטוניות ומשעממות לפני?ראינו כבר מונדיאל מוכרע בפנדלים.ביורו ככה אתה עובר שלב.שיתחילו משחקים ישר עם פנדלים ,קצת בידור מסביב.וזהו תחסכו סבל מאנשים טובים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אמת לגבי היורו אני מצטרף לרוב המשחקים דקה 70. אתמול אנגליה שוויץ דקה 63 הצטרפתי.
שעמום גדול טורניר נוראי הכי גרוע שזכור לי נבחרות משעממות הרוב מתנבקרות סתם כדי לא לתקוף.
אנגליה וצרפת זה הדבר הכי מגעיל שקיים מאד מקווה לא לראות אף אחת מהן בגמר.
לגבי איינג הוא אוברייטד ברמות לא גאון ולא בטיח הוא אדם נורמטיבי שעוקץ פגועי ראש שמנהלים חלק מהליגה.
הוא לא עשה כלום בליגה מאז 08 חוץ מלהפסיד. אין לו שום קשר לכדורסל וגם יוטה איתו לא תגיע לכלום מקבל משכורת על להפסיד אולי בעצם הוא כן גאון גם אני חולם שישלמו לי מיליונים על להיות הכי גרוע שאפשר. עבודה הכי טובה בעולם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לזה בדיוק אני חותר ואתה נוגע בדיוק בנקודות שלו.אם הוא באמת גאון,לאן אנו טסים עם הגאונות שלו.בינתיים יש שקשוקה ,פעם עם יותר מידי ביצים,פעם עם יותר מידי עגבניות.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2024 13:37:21

מדויק שמעון, יש מלא טמבלים עם כסף בכיסים בליגה, הרי אם מישהו היה עושה את הטרייד של גובר פה הוא לא היה יוצא מהמרטף של האתר.
.
יש גם אלמנט של מזל, פרסטי הגאון רצה להביא את שג״א והבחירה 6 לדטרויט תמורת הבחירה הראשונה (נדלק על קניגאהם) למזלו בצד השני יש חמור שוויתר על זה .

Avri
Avri
07/07/2024 16:20:35

איינג' גאון. בנה את יסודות הקבוצה נוכחית של הסלטיקס, ובין היחידים שעשו בניה מחדש די חלקה ובלי טנקינג מתמשך. ידע גם לתחזק עם החתמות מצויינות מהשוק החופשי, גם אם חלקן התחרבנו לו בעקבות פציעה (הייוארד) או פציעה מנטלית (קיירי).

לגבי יוטה, העניין הוא שעל פי התכניות הם היו אמורים להיות בטנקינג כבר מזמן עם איזה ויקטור בהרכב. הם לגמרי הלכו לפירוק מאסיבי וטנקינג, עמאמה הבעיה היתה שמרקאנן התגלה פתאום ככוכב והתחיל לנצח משחקים בהפתעה. אני מקווה ומניח שהתוכנית היא לעשות קש אין על מרקאנן על בחירות 2025 ולעשות טנקינג חזק העונה בשביל הדראפט החזק שבדרך.

עוד אלמנט שאיינג' יצר – אין להם כמעט התחייבויות חוזיות כבדות לטווח הארוך. ההסכם החדש יצר מצב שאין הרבה קבוצות עם כל כך הרבה מקום פנוי וגמישות, ויחד עם המליון בחירות דראפט שיש לאיינג' בארנק (בהנחה שמטרידים את מרקאנן ועושים טנקינג) הוא במצב אידאלי לבחור גבוה השנה ולהנחית שחקנים בכירים ויקרים מסביב לבחירה הגבוהה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אני עושה עבודה הרבה יותר טובה מאיינג בחצי מחיר מוכן להתחייב על השכר שארוויח. גם אני אפנה מקום בלי חוזים ואפסיד מלא כל שנה עד,שאקבל בחירה 1

Avri
Avri
07/07/2024 19:42:55

טוב נו שמעון, אתה היית עושה עבודה יותר טובה מכל מי שזה יהיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אמרתי לך מוכן לשים את השכר שיציעו.
תן לי חצי מאיינג וחוזה ל5 שנים.
אם אני לא משיג בחירות כמוהו ועושה חוזים נגמרים מחזיר את כל הכסף.
עסקה שאני מוכן לחתום עכשיו. יש?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Avri

אין ספק שאיינג תרם המון לסלטיקס,בבחירות 3 הוא לקח שחקנים ששווים בחירה 1.טאטום ובראון.הבעיה שלו שהוא מתאהב בבחירות הדראפט שלו,ומנסה כל הזמן לצבור עוד,ואגב הוא לא היחיד ,יש עוד שצוברים בחירות וקשה להם להשתחרר מהם.
מה שאתה אומר לגבי 2025 נשמע סביר,בתנאי שזה התכנית.זו אגב תכנית קשה מאוד לביצוע,דטרויט בחרה שנתיים רצוף במקום 5 למרות שהיתה מרוסקת לגמרי.עוד בעיה אתה רוצה ששחקן כמו מרקנן ישחק אצלך,הרי צריך לבנות סביב מישהו .אולי מרקנן ובשנה הבאה דילול מלאי הדראפט בשביל בחירה גבוהה מאוד. או לדוג שחקן כוכב מוכן עם הנכסים שלהם.
יש הרגשה שהוא תמיד בשלב א,ב ולא מגיע לשלב ג.

Avri
Avri
07/07/2024 19:44:32

בבוסטון הוא בנה קבוצה סופר חזקה. בוא נראה מה התכנית ביוטה, בטוח שהפאזל עוד לא הושלם והרבה חתיכות עדיין זזות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

לקח לו 10 שנים לבנות קבוצה חזקה

Eladkatz
Eladkatz
07/07/2024 21:11:35

תפתח לוח שנה.
2013 הטרייד על פירס וגארנט.
2017 גמר מזרח.

קפיץ
07/07/2024 9:21:32

בטח צרפת אם תישאר להם מדינה, וגם יוון סרביה גרמניה קנדה ואחרות, לא חסר מי שיאתגר את האמריקאים בפריז…

MBK
MBK
07/07/2024 9:56:00

תודה מנחם
גולדן סטייט מוכיחה שוב שהיא מועדון קטן
לא מגיע לקליי לסיים את הקריירה בקבוצה אחרת.
באשר לאמריקאים, ביום שבו אמביד בחר לשחק עם ארה״ב אני מקווה שלא יזכו בכלום.
הסגל האמריקאי מוכשר אבל זקן ולא מרגש בכלל.
לברון + KD+ קארי 112 שנים.
לוקה נראה גמור במשחק מול יוון אתמול, הוא היה עייף מאוד ואני חושב שדאלאס זכתה שהוא לא ישחק בפריז

trusttheprocess
trusttheprocess
07/07/2024 17:39:34
Reply to  MBK

למה לאמביד לא מותר מה שלכל מהגר לארה"ב מוצר?
אמביד עבר לארה"ב בגיל 16 , הוא היןם בן 30, עשה היי סקול, , קולג' וחיי את כל חייו הבוגרים בארה"ב, הוא לא מתכוון לחזור לקמרון בסוף הקריירה.
מה כל כך רע בזה? גם אני כמו אמביד עברתי לארה"ב לפני הרבה מאד שנים ואני לא מתכוון לעזוב ואם יציעו לי לייצג את ארה"ב בתחום מסוים שאני טוב בו אני אעשה את זה בשמחה, כמוני וכמו אמביד יש מאות אלפים בארה"ב

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 18:16:36

והוא גם אמר לנשיא צרפת שאם יקבל אזרחות ייצג אותה. קיבל והבריז

trusttheprocess
trusttheprocess
07/07/2024 19:15:27

באותו רגע שהוא אמר הוא התכוון לזה ואחר כך הוא שינה את דעתו, מותר לבן אדם לשנות את דעתו.
אם הצרפתים כל כך פגועים מזה שיבטלו לו את האזרחות.
אמביד הוא לא הראשון ולא האחרון שאמר משהו לא נכון/שיקר/שינה את דעתו כדי לקבל אזרחות או גרין קארד.

אשך טמיר המקורי
07/07/2024 20:07:00

🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2024 21:19:52

תמימות של "רצחת וגם ירשת"
טמביד רכיכה בת זונה רקוב ודוחה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/07/2024 9:56:17

לא הבנתי מה לוקה ממלמל שם, אבל כנראה שזה גם מעיד על האכזבה שלו.
תודה רבה מנחם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/07/2024 10:41:55

יש ללוקה עוגת ענווה גדולה לאכול הקיץ. מקווה שזו תהיה העוגה היחידה שלו, שישקיע את האכזבה בחדר כושר

NBA בדם
07/07/2024 11:32:13

+10

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2024 21:17:48

לא י-ק-ר-ה

NBA בדם
07/07/2024 11:32:23

תודה מנחם

S&M
S&M
07/07/2024 14:31:51

מלכתחילה אני בכלל לא מבין למה שיוטה תסחר במארקנן. הוא תחת חוזה, ויש להם הרבה זמן. הם לא יקבלו שום דבר אחר תמורתו, אלא אם OKC תיתן הרבה בחירות שיפתו את איינג'. מארקנן לא "משנה" קבוצות אלא מהווה "תוספת" לקבוצות. ככזה אין לגולדן סטייט סיבה להשקיע בו. זו תהיה אחיזת עיניים לאוהדים ולא יותר.
מבחינה זו, הוא יכול להתאים לדנבר, מינסוטה, לייקרס ו-OKC. רק ל-OKC יש נכסים ותקרה בשבילו.

Avri
Avri
07/07/2024 16:30:17
Reply to  S&M

הוא בעיקר מונע מהם לקבל בחירת דראפט גבוהה בדראפט שאמור לכלול הרבה כוכבים פוטנציאלים

Avri
Avri
07/07/2024 16:31:28
Reply to  S&M

ויש גם את העניין שזו העונה האחרונה שלו בחוזה…

thetroll
thetroll
07/07/2024 17:58:31
Reply to  S&M

לא מסכים כל כך הוא שחקן טוב על חוזה קצר ונוח. שחקן tier 2 או 3 בליגה. אני חושב שאם יגיע לגולדן סטייט זה יהיה משמעותי עבורה.

thejanitor
thejanitor
07/07/2024 15:45:26

צפיתי בזה כבר בעבר, ואני חושב ששמתי כאן כבר לינק בפורום, זה שוב קפץ לי בפיד ושוב התפוצצתי מצחוק במהלך האחרון, https://www.facebook.com/share/v/Nsm62j4WHrD86KgD/?mibextid=KsPBc6

thetroll
thetroll
07/07/2024 18:00:14
Reply to  thejanitor

ענקקקקקקקקק חחחחחחחחח
אחד החזקים ביותר דמעות חחחחח

Last edited 2 months ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2024 21:17:02
Reply to  thejanitor

🤦‍♂️🤣🤦‍♂️

thetroll
thetroll
07/07/2024 21:41:55
Reply to  thejanitor

תקשיב אני עדין צוחק… 🤣🤣 זה שבמקום הראשון זה משהו שבאמת היה? זה לא נראה לי ארוע אמיתי זה נראה לי יותר משהו שעשו ב AI. איזה וירטואוזיות מטורפת. לא יאומן שזה אמיתי.

אור
אור
07/07/2024 22:28:57
Reply to  thejanitor

ענק

ברוך רובין
ברוך רובין
08/07/2024 1:26:41
Reply to  thejanitor

ענק הרגת אותי !!

dekel
dekel
07/07/2024 17:39:35

תודה .
עולה שאלה בעשר שנים האחרונות אבל עכשו כבר יתר-
האם אפשרי להיות מועמדת בטוחה ושזה ישתלם לך כלכלית??

thetroll
thetroll
07/07/2024 18:12:26
Reply to  dekel

מה זה מועמדת בטוחה האם יש דבר כזה? וגם מה זה אומר ישתלם כלכלית?
בדרך כלל השווי של האלופה עולה משמעותית עם האליפות יש יותר הכנסות וגם המותג של החברה מתחזק. אבל עם שווי כזה נפגשים רק עם מוכרים. למשל גולדן סטייט שהיתה הקבוצה הכי משמעותית בעשור האחרון מוערכת היום כקבוצה בעלת השווי הגבוה בליגה כ 8 מיליארד דולר.
אם במילים "ישתלם כלכלית" אתה מדבר על תזרים מזומנים שנובע מהקבוצה פה זה כבר אמור להיות קצת יותר מסובך למרות שלדעתי גם זה משתלם בדרך כלל.
דרך אגב אם אתה מחפש לקנות קבוצה לעצמך באן בי איי אשמח ליעץ ולעזור לך. פנה אלי באיזור האישי. תודה

Last edited 2 months ago by thetroll
dekel
dekel
07/07/2024 18:42:39
Reply to  thetroll

תודה אני עדיין חוסך בשביל הקבוצה .(10000 שנה אני שם)
מועמדת בטוחה(תאורטית :)) זה 2,3 שחקני מהעילית + 2 מצויינים + 4 שחקני רוטציה טובים
100 בערך + 50 בערך + 70 בערך = 220 נגיד .
שווה לבוסטון לדוגמא כלכלית לשמור על 220-240 5 שנים רצוף בשביל סיכוי טוב ל4 גמרים ???

thetroll
thetroll
07/07/2024 20:01:57
Reply to  dekel

טוב תתקשר עוד 10000 שנה סביר שאני עדין אהיה זמין.
לגבי השאלה שלך לדעתי כן. אם באמת ההסתברות היא גבוהה. רק תזכור שבגלל ענייני הוילונות מעל תקציה מסויים העלות של כל דולר שמושקע בשכר היא פי 5 מבחינת מס ובדלב מסויים כמעט ולא ניתן לזוז עם התקציב.

Last edited 2 months ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עסקה שאני מציא לכל אחד מהבעלים בליגה.
חוזה ל5 שנים בחצי מהשכר של איינג.
תוך 5 מבטיח שיהיה לי לפחות בחירת דראפט אחת טופ 3. מבטיח את המאזן הגרוע בליגה כל שנה ומבטיח שאין חוזים ארוכים טווח וגמישות מקסימלית.
אם לא עומד ביעדים האלה כל הכסף ששולם לי חוזר לבעלים.
נראה כמה איינג גאון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2024 21:15:06

בגדול נכון,אבל הקצנת.
הוא הצליח לשכנע לעסקאות הזויות.
#1 מכר את המאמן העציץ בעד בחירה חחחחח……
#2 קיבל את טייטום + בחירה על פאקינג ……
עקץ לחתיכות את קינג.
עקץ ןחתיכות את מיני חחחחח

k_700 the original
k_700 the original
08/07/2024 1:14:23

משחק נהדר של חאליל וור ממיאמי.
לא חשבתי שיש לו יד כל כך רכה כמו שהוא מציג פה.
עם האתלטיות והאורך שלו יש מצב שזה בסוף הגבוה הכי מרשים בדראפט הזה בכל מה שקשור ל2way c.

דופק סטפ בקים, גלגולים לטבעת, חצאי מרחק.
נראה טוב מאוד.

תום
תום
08/07/2024 1:55:37

סיכוי קלוש, אבל הלוואי שארה"ב יפלו באולימפיאדה.