מעורב הופס לשבת / מנחם לס

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

  1. החוזה לשנתיים (שעלול להפוך לארבע) -Buddy Hield guaranteed $21M in sign-and-trade to Warriors הוא טוב לשני הצדדים
מעורב הופס לשבת / מנחם לס

באדי היילד מצטרף לווריורס ב-SIGN-AND-TRADE של 21 מיליון לשנתיים עם הווריורס. היילד ישתכר 18 מיליון בשנתיים הראשונות ו-3 מיליון שהם PASRTIAL GUARANTEED לעונת 2026-27. יש לו גם אופציה ל=NON-GUARANTEED FOURTH YEAR

לדעתי זה אחד החוזים 'השקטים' שעוברים ללא הרבה 'הו-הא' שיתברר כאחד החשובים ביותר כשהיילד יתחיל להשתלב בווריורס כשחקן מחליף לסטפן קרי, או אפילו ע-ם סטפן קרי בחמישייה כשבאדי יהיה יותר שוטינג גארד מפוינט גארד:

Pairing Hield with Stephen Curry will give the Warriors the top two 3-point scorers over the past five seasons. Hield is a 40% 3-point shooter in his career.

רק להזכירכם שהווריורס החתימה גם את ד'אנטוני מלטון וקייל אנדרסון, כך שהווריורס אמנם הפסידה את קליי תומפסון, אבל חימשה מחדש את הקו האחורי ועתה היא גאה להציג את הבק-קורט מספר אחד בליגה עם – –

סטפן קרי – בום!!!
באדי היילד – בום!!
ד'אנטוני מלטון – בום!
קייל אנדרסון – בום
!

(לא! לא שכחתי אותך Brandin Podziemski. אתה תיכנס הרבה לקו האחורי כי קייל אנדרסון יעלה לפחות בחצי מהזמן כסמול פורוורד ב-"3" וכמובן לא שכחתי גם את גארי פייטון)

2. למה תומפסון העדיף את הצעת דאלאס על ההצעה הכספית העליונה של הלייקרס?

לברון התקשר אליו אישית. אמר שהוא מוכן לקחת 16 מיליון דולארים CUT ממשכורתו רק שקליי יבוא ללייקרס. אחריו ה-GM רוב פלינקה צלצל והציע לו חוזה שתומפסון לא חלם עליו בשלב זה של חייו ככדורסלן: 80 מיליון לארבע שנים (providing they could work out a sign-and-trade). זה היה כפליים ממה שהווריורס הציעו לתומפסון.

תומפסון העדיף לחתום עם דאלאס על 50 מיליון ל-3 שנים. לתומפסון הכסף לא שיחק כל תפקיד. ב-13 שנותיו בגולדן סטייט הוא הרוויח 269 מיליון, פלוס עשרות מיליונים מעסקות הנעליים שחתם. זהו שחקן שהכסף לא בדיוק משחק תפקיד בהחלטתו היכן הוא מעדיף לשחק.

אתמול כתבתי על הסיבות שהוא העדיף את דאלאס: הסיבה החשובה ביותר? קבוצה שהגיעה לגמר השנה והייתה חסרה רק דבר אחד לאליפות: את קליי תומפסון.

החלטתו הייתה NO BRAINER!

אבל היום קראתי שהייתה סיבה נוספת להחלטתו: דאלאס הציעה לו אפשרות להיות ח-ש-ו-ב שוב. להרגיש שמעריכים אותו. זה מתאים בדיוק למה שקראתי היום שמופיע בקטע מס' "3"

3. לא יאומן: Klay Thompson was 'miserable' with Stephen Curry and Golden State Warriors

כשאני קורא את מסר האהבה ממש שכתב אתמול סטפן קרי על קליי, קשה לי להאמין מה שכתב Miguel Angel Fernandez Castro :

"קליי תומפסון הרגיש 'איום' בווריורס משך עונה זו"? "הרגיש מושפל וחסר ערך"? לי קשה להאמין מה שמיגואל כתב, אבל בינתיים לא ראיתי אף תגובה מקליי תומפסון, אז לך תדע מה הולך – או יותר נכון 'מה הלך' הבין קליי וחברי קבוצתו בגולדן משך העונה. לפי מיגואל "קליי הפך למין מעמסה על הקבוצה שסטיב קר חייב היה להכניסו בגלל שמו ועברו בקבוצה".

זוהי סיבה מצויינת לרצות לשחק בקבוצה אחרת, ולהראות שעדיין יש בך כדורסל ברמה הגבוהה ביותר.

מיגואל כותב פרק שלם – והוא מתבסס על סיפורים מרמונה שלבורן וקנדה אנדריוס האמינות מאד – על קליי תומפסון וסטפן קרי עם הכותרת – –

Why did Klay Thompson leave the Warriors and Stephen Curry?

According to a surprising story by Ramona Shelburne and Kendra Andrews of ESPN, Klay Thompson just had enough of the Golden State Warriors and even the situation around Stephen Curry.

Over the past year, Klay Thompson has been relatively easy to read. He was ‘miserable’, as one person close to him said. Miserable with how negotiations with the team had gone on a new contract. Miserable at the thought he wasn’t respected or valued by the franchise in the way his older Splash Brother, Stephen Curry, 36, and Draymond Green, 34, were. Miserable at his declining role on the team. And yes, miserable at the way his game and play had declined, as well.”

דעה אחרת בנוסף להרגשתו של תומפסון הייתה המחשבה שלשחק עבור הלייקרס יהיה יותר מדי כמו לשחק עבור הווריורס, אלא שעתה יהיה לו את לברון במקום סטפן קרי!

4. הערך של זאק לוויין ירד בשוק הטריידים עד רמה של UNDERVALUED. קבוצות עוד יצטערו על שלא החתימו אותו עתה, כששיקגו תיאלץ להוריד את מחירו עד מחיר של 'מציאה'

דבר אחד אני מבטיח לכם: זאק לוויין הוא טוב בהרבה מהערך שלו בשוק ההעברות בימים טרופים אלה

את זה כותב  ThiloLatrellWidder כותב הפוסט הזה מתחיל עם הקטע הזה:

(קודם באנגלית ואח"כ נחזור לעברית)

I have spent a lot of time on FaceBook Marketplace. From browsing free listings to bartering about five-dollar margins that make up less than 10% of the price of said item, I have done my time in the slop pile. In fact, few things have ever prepared me better to talk about the NBA trade and free agent market than trying to convince someone that a painted plastic table could be considered “redwood” because it was dark orange with a wood grain pattern. I’m the Danny הAinge of the online selling world.

הוא ממשיך:

However, once in a blue moon, you find something magical — be it a full-sized dinner table for 30 dollars, a 20-dollar set of professional kitchen knives, or an 11-dollar Ben Simmons jersey — that makes you question how it became so undervalued, so much so that you overthink it on the subway ride down to pick it up.

Some days, you were right to have been suspicious, and you’ve wasted a day on a sewing machine with no thread pickup. Other days, you, the Golden State Warriors, get offered Zach LaVine for nothing but salary filler.

You smile graciously, you mute the call to confer with your front office, and you say

“No.”

כיצד הגענו למצב הזה? כיצד שחקן אתלטי בצורה מדהימה, בן 29, אול סטאר שיכול לקבור אותן מהטריי או בדאנקים של אלוף הדאנקים, הפך לערך שלילי בליגה?

Why would the Warriors rather cut Chris Paul than throw him into a trade and get a possible contributor like they once did to acquire D’Angelo Russell through sign-and-trading Kevin Durant?

התשובה הברורה היא החוזה שהחתימו אותו על 5 שנים עבור 215 מיליון שהוא חתם בתום עונת 2021-22. עם חוזה זה והעונה הבאה כבר בספרים – ועם האופציה של השחקן על 50 מיליון לעונת 2026-27 החוזה של זאק נחשב ל'גרוע מאד' לבעלי הקבוצה שאחראי על התשלומים לזאק. זאק הוא היום השחקן ה-18 מהטופ מבחינת משכורת.

משכורות-על כאלה תמיד מביאות אתן את השאלה "האם הוא באמת שווה את הכסף?" זוהי שאלה שחייבים להוסיף אליה את בעיית הפציעות. זאק שיחק בעונה שעברה רק 25 משחקים לפני פציעת העקב, ואז פציעה נוספת שחיסלה לו את העונה, כשהאוהדים לא מפסיקים לפנות ל-GM Arturas Karnisovas להיפטר מזאק אחת ולתמיד.

אני לא יודע מה נשאר מחוזהו של זאק. אני מעריך שבערך 120-130 מיליון. שיקגו תיאלץ לאכול את ההפסד ולהציע אותו במחיר 'מציאה'.

יום אחד זאק יחזור לשחק, והרבה קבוצות יצטערו על שלא קפצו על המציאה.

5. הנאגטס מעוניינת בראסל ווסטברוק

The most tangible known interest in Russell Westbrook continues to come from Denver, league sources say, with the Clippers openly exploring their trade options with Westbrook even though the league’s 2017 MVP recently exercised his $4 million player option for next season.
Source: marcstein.substack.com

6. סקרמנטו היא עתה הקבוצה הנראית שאיתה יעבוד הסיין-אנד-טרייד על דמאר דרוזן

7. כינוי חדש במקום ה-SPLASH BROTHERS

עם בואו של באדי היילס לווריורס, כבר נתנו לו ולסטפן קרי כינוי חדש:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
116 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/07/2024 1:24:35

חזק טעים ומרווה
ממש סחלב

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 3:23:17

תודה מנחם מצויין,

1. . אם מישהו יכול להחיות את הגופה של באדי הילד זה גולדן סטייט וקרי, קר יודע להוציא מגארדס עם קליעה את המיטב, הבעיה שהוא הרבה יותר איטי מלפני 5 שנים, בכל מקרה לקבוצה שלא הולכת להגיע לשום מקום ורצתה לרדת מהמיסים ההזויים הוא תחליף מאלי אקספרס לקלי

2. אני מבין את הבחירה של קליי, דאלאס הרבה יותר חזקה מהלייקרס, יש להם כוכב על שבדיוק נכנס לשיאו הגופני, הוא התאמה מושלמת לדונציץ והולך לקבור הרבה קבוצות מ3. בניגוד לנכה ג׳ונס שלא מסוגל לקלוע שלושה שלא מהפינה, קליי הוא צלף על עם טווח של 2 -3 מטר מאחורי הקשת.

קלי יהיה הרבה יותר אנרגטי גם בהגנה הוא כבר לא במצב שהוא יכול לרוץ בלי סוף סביב חסימות , דונציץ הוא שיטת משחק שימצא אותו חופשי על קו ה3.

3. אני מבין את החוסר רצון של קלעי והחוסר הערכה שהרגיש, גולדן סטייט הבינה שהוא לא מספיק טוב לקחת אליפות ואין להם שום סיבה לשלם לו משכורת שתגרום להם לשלם מס מותרות יקר ומיותר, טוב שנפרדו וקליי הולך להוכיח את עצמו. אצלי דאלאס היא במקום הראשון לצאת מהמערב גם השנה

אור
אור
06/07/2024 4:02:40

יש מצב גם שאחרי מיסים ההצעה של דאלאס 50/3 עדיפה על 80/4 ב-LA?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 4:19:47
Reply to  אור

זה יוצא כמעט אותו דבר הבדל של חצי מליון בערך לטובת הלייקרס, היתרון זה באורך החוזה ומי יודע איזה חוזה קליי יקבל בעוד 3 עונות.

בקצרה בקליפורניה יש פרוגרס טקס של 13.3 אחוז על אינקם מעל מליון דולר בשנה, זה עוד 2.6 מליון בשנה+ פדרל טקס של 37%, כמובן יש את העניין של המשחקים בסטייט אחר אבל זה שולי.

Avri
Avri
06/07/2024 11:46:31

אתה כותב שבאדי הוא תחליף מעלי אקספרס לקליי – יש מצב – אבל גם קליי הוא סוג של תחליף מעלי אקספרס למה שהוא היה. קוטר שדי עלה לכולם על העצבים. התחליף בצורת החבורה המשונה הזו שהביאו עם סלו מו ומלטון הוא אולי, כמו שמנחם כותב, עולה על המקור, אבל גם כן בינוני להחריד.

לגבי הכסף, אנשים שוכחים שזה לא רק שקליי כבר עשה המון כסף בקריירה זה גם שהוא הגיע מבית די עשיר. אני בהחלט מאמין שזה לא הכסף אלא יותר שסנו פלייק שרוצה שיעריכו ויתנו לו להרגיש חשוב. בלייקרס יש הרבה סיכונים בהקשר הזה, כי מי שמפשל שם נצלב בצורה הכי פומבית ודוחה שיש (ראה ראס).

לא מדברים על זה בכלל אבל מי שצריך לעזוב את הדאבס זה בכלל קרי. בגללו מנסים להעמיד שם קבוצה עאלק תחרותית במקום להבין שזה הזמן לפרק וללכת לדראפט – והשנה היתה שנה אידיאלית לעשות את זה. צפויות לדאבס עוד כמה שנים בינוניות בנו-מן-לנד של מאבקי הפלייאין שסתם מעקבות את הבניה מחדש. גם לקרי מגיע יותר בשלב הזה של הקריירה שלו. מעבר לשרלוט יכל להיות מגניב.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 11:53:46
Reply to  Avri

כבר 2 בלילה אני אגיב לשאר מחר, הסיבה שגולדן סטייט לא מפרקים את החבילה היא כלכלית, הם מכניסים סכומי כסף אדירים בזכות קרי ואין שום סיכוי שיוותרו על הביצת זהב הזאת, בטח שעכשיו הם לא משלמים מיסים.

המחיר כרטיס ממוצע לגולדן סטייט זה סביב ה580$ האולם שלהם סולדאוט כל הזמן . וכמובן שקרי גם בטופ של המכירת מרצנדייז

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 18:24:26

לגבי קליי עצמו, ברור שהוא לא השחקן שהיה הוא עבר שני פציעות איומות והוא כבר נושק לגיל 35, הוא כבר לא יהיה האולסטאר שהיה .מה שהוא עדיין זה קלע עלית, שלא חייב את הכדור ביד להיות אפקטיבי.

לגבי קוטר שעלה לכולם על העצבים מאיפה הבאת את זה? הלכלוכים שיוצאים מגולדן סטייט זה על כל שחקן שעוזב בכל קבוצה.

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
ranch
06/07/2024 19:42:15

ממש לא.בשנה שעברה הייתי במשחקים נגד מילווקי( כרטיס במקום לא משהו) ונגד שיקגו( מקום סבבה לגמרי).המחירים רחוקים ממה שכתבת

1000060021
ranch
06/07/2024 19:44:51
Reply to  ranch

הכרטיס השני

1000060022
ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 19:54:58
Reply to  ranch

זה מה שרשמתי למטה לא יודע מאיפה ה580 יצא חשבתי רשמתי 180, השעה הייתה אחת בלילה

״היום משפחה שרוצה ללכת למשחק של גולדן סטייט או לייקרס צריכה להוציא במינימום 1000-1500 דולר״

200 דולר כרטיס * תכפיל ב4-5 נפשות, תוסיף חנייה שתייה אוכל ואתה במינימום ב1000 דולר הוצאה

Avri
Avri
06/07/2024 19:47:24

הגיוני מבחינה מסחרית.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 3:34:02

דבר נוסף שלא פחות מעניין זה האם הליגה בדרך למכה כלכלית, הליגה היום נהייתה ספורט לעשירים בלבד שהאדם הפשוט לא יכול לאפשר לעצמו לקנות כרטיס . יותר ויותר בעלים בשנים האחרונות מוכרים את המנייה כאשר דאלאס מינסוטה יוסטון וכעת גם בוסטון הולכת לעבור ידיים.

כשמרק קיובן מוכר מנייה אתה צריך להיות מודאג

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
06/07/2024 5:17:20

משהו יצטרך לאזן את עליית המחירים ההזויה הזאת ….
כשמחירי הכרטיסים יגיעו לרמה כזאת שתצטרך להיות מליונר כדי לקנות אחד , התפוסה ביציעים תתחיל לקטון …הציבור הרחב יתרחק , הרייטינג יקטן , חוזי הטלביזיה ירדו והמשכורות בהתאם.
השאלה האם יש מספיק מליונרים בארהב שילכו למשחק ויקנו כרטיס ?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 5:39:20

יש בארצות הברית 24-25 מליון מליונרים, כמה צופים בNBA אין לי מושג, היום משפחה שרוצה ללכת למשחק של גולדן סטייט או לייקרס צריכה להוציא במינימום 1000-1500 דולר וזה אם זה משחק באמצע השבוע מול דטרויט ויושבים בחלל שאפילו עם טלסקופ לא רואים את השחקנים.

זה למה כל אוהדי גולדן סטייט התחלפו באסייתים מהסיליקון וואלי שמשחקים בטלפון בזמן משחק ולא יודעים את שמות השחקנים עצוב.

בנתיים הליגה נהנית מרווחי חסרי תקדים וזה רק ממשיך לעלות, מתי זה יתפוצץ אין לי מושג.

אם תשים לב יש לא מעט קרחות ביציעים למרות שמדברים על תפוסה מלאה לרוב זה תאגידים שקונים כרטיסים ומחלקים אותם מתנה (דוגמת יוסטון), עד 2017 הם ניצלו את זה גם לחיתוך בטקס עד שהוכנס Tax Cuts and Jobs Act

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 5:39:38

24-25 מיליון מיליונרים כמובן

גיא רוזן
06/07/2024 7:23:07

כבר יותר מ-20 שנה שאי אפשר ללכת לראות משחק פוטבול בלייב בלי למשכן את הבית.
האם זה פגע או פוגע בפופולריות של המשחק?
ממש לא.
בארה"ב "מדורת השבט" היא המסך הקטן,
לדוגמה,
משחקי חג ההודיה.
מדינה שלמה צמודה למסך.

עכשיו,
ה-NBA לא קרוב לפופולריות של הפוטבול,
אבל,
וזה אבל ענקי –
א. הוא פופולרי בקרב הצעירים.
ב. הוא רלוונטי 365 ימים בשנה (בזכות כל מה שמסביב)
ג. הכוכבים של הליגה בולטים יותר מאלו של הפוטבול או הבייסבול.

ואז יש את עניין שדרות רשתות השידור.
הן זקוקות לספורט בשביל להמשיך לשרוד. בעידן בו הכבלים חיסלו את היכולת להדביק פרסומות לסיטקום,
שידורים ישירים הם המענה.
אז הכסף רק יגדל,
ומחירי הכרטיסים לאולמות השונים?
יכלו עד לגבול הביקוש.
כל עוד זה עולה,
כל עוד חברות ישלמו עבור מנויים ובכך ידחפו את המחיר,
המחירים ימשיכו לטפס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת יש מספיק עשירים בעולם והם ימשיכו לקנות כרטיסים גם אם המחיר יהיה 5000 דולר למשחק

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 7:34:43

גיא, מהיכן הנתון שנבא פופולרי בקרב צעירים? זה חדש לי כי התפיסה הרווחת היא שצעירים לא צופים בטלויזיה

גיא רוזן
06/07/2024 8:04:37

יצאו שורה של פרסומים בתקשורת בארה"ב לגבי הפופולריות של ה-nba.
בולט ממש עד כמה ההבדל משמעותי בין הגיל הצעיר (עד 34) שם רבע אוהדים נלהבים ואחוז האוהדים מגיע ל-60 מול גילאי 65+ שם אחוז הנלהבים נמוך מ-10.
לצורך השוואה –
נתון ה-nfl עד גיל 34 הוא 35% נלהבים ו-66% כולל,
הפער מהאהדה ל-nba באותם גילאים הוא הנמוך ביותר אי פעם.
כאשר ההבדל הגדול הוא במגמות –
ב-nba הגילאים המבוגרים יותר אוהדים פחות מהצעירים,
ב-nfl זה הפוך.

צריך לקחת בחשבון –
זה מדגם אהדה, לא הרגלי צפייה.
NBA צופים במדיומים ובצורות שלא כמו ה-nfl שיש לו לוז הרבה יותר מסודר נוח לצפייה.

כל זה מסביר את הכסף הגדול שבדרכו להגיע לליגה –
עלות זכויות השידור תזנק הן בגלל מגמות האהדה ובעיקר בגלל הרגלי הצפייה כיום.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 8:26:44

תודה גיא מצויין, לא ידעתי עד כמה הNBA מבוקש בקרב צעירים. הNFL זה המשחק של אמריקה זה תרבות שלמה שמבוססת על המשחק הזה

elad794
elad794
06/07/2024 10:18:01

היי
שתי נקודות:

  1. האם הכסף מכרטיסים הוא משמעותי בכלל? בטח לעומת חוזי הטלווזיה. כלומר, האם בהנחת קיצון שהכרטיסים הם בחינם בכל הליגה לכל הקבוצות – איזה נתח של הכנסות יורד? כמה משמעותי?
  2. מה המשמעות לכך ש NBA הוא ספורט גלובאלי (בניגוד ל NFL) – בהכנסות הליגה?
עידו גילרי
06/07/2024 10:23:17
Reply to  elad794

מאד משמעותי.

עידו גילרי
06/07/2024 10:44:20

ואם נהיה יותר ספציפים זה מאד משתנה לפי הקבוצה אבל בדרך כלל בממוצע בין 20 ל-25 אחוז מההכנסות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט קרא פה לצרפת הנכים והמשעממים האלה גס שזחלו בנס לחצי הגמר. איזה גס מקסימום הלייקרס. ספרד תכה בהם חזק ברבע הגמר נגמרו הנבחרות הנכות שהם שיחקו מולם וגררו לפנדלים הנבחרת הכי משעממת שקיימת, שקצים על מלא, בלתי ניתנת לצפייה, יאללה לקבור את הצפרדע.
שוויץ היום בועטת באנגלים הביתה אחרי שסלובקיה לא השכילו לעשות את זה.
היכולת בסוף לא משקרת גם צרפת גם אנגליה מחרידות בטורניר בקושי פס מחברות.
מחזיק אצבעות להולנד נגד הנוחבות מטורקיה

אשך טמיר המקורי
06/07/2024 8:08:13

1+
גרמניה – ספרד היה הגמר האמיתי

sroni741
sroni741
06/07/2024 7:19:06

מקבוצה שמובילה עשרים הפרש בבית בדרך לגמר המערב, דנבר הפכה לקבוצה שמתעניינת בווסטברוק. הליגה לא מחכה לאף אחד, טעות, שתיים ואתה הופך לקבוצה לא רלוונטית,

אשך טמיר המקורי
06/07/2024 8:08:34
Reply to  sroni741

😥

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 7:21:01

ההבאה של באדי הילד פירושה שזאק לווין לא יגיע לג"ס גם אם עסקת מרקנאן תיפול (העירו לי על האיות).
אמ:לק; יש כל מיני שמועות מיוטה ולהערכתי היא לא תתקים. מסיבות שאפרט כאן ואחת שלא.
/
לגבי החוזה, עד 6 לאוגוסט הוא יכול לקבל רה-אירגון של החוזה לשנה הזו. מדובר על להעלות אותו מ 18 מיליון ל 34 (לא ברור לי על בסיס איזה כלל). אחרי הרה-אירגון אי אפשר להחליף אותו חצי שנה, ז"א עד 6 לפברואר שהוא, תופים, היום האחרון לחלון העברות. ז"א שאם איינג' גורר רגלים הוא מקטין את הזמן האפשרי להעברה, לכאורה אפשר יהיה לנהל את המשא ומתן קודם אבל תמיד עלולה לקרות פציעה או משהוא.
במידה ויש עסקה על מרקנאן הוא יקבל את הרה-אירגון לחוזה בקבוצה החזקה ופה לג"ס יש בעיה, היא חייבת לפנות מקום מתחת לתקרת הסינר הראשון שזה אומר לפנות את החוזה של וויגינס. איך עושים דבר כזה בנבא? נותנים בחירת דראפט. אבל איינג רוצה את כולן.

עידו גילרי
06/07/2024 9:30:16

כתבתי לך על זה כבר רינגושיאשן אפשר לעשות אחרי שלוש שנים בחוזה אם יש לך את המקום המתאים מתחת לתקרה.
התעקשת מספיק על תחילת אוגוסט אז הבנתי מאיפה זה מגיע – שאריות של עונות דחויות קוביד והמועדים שזזו טיפה.
אבל אתה מפספס כאן משהו חשוב. עד ל6 באוגוסט הוא לא יכול לעשות רינגושיאשן – משם יש לו את כל העונה לעשות את זה. כדי שהוא יוכל לעבור בדדליין הוא יצטרך לעשות את הרנוגשיאשן מיידית.

דדי
דדי
06/07/2024 17:38:15

התכנית של יוטה זה רינגושיאשן ללאורי אלא אם כן מישהו יפיל אותם מהכסא עם הצעה לטרייד. לא נשמע לי שההצעה של הווריורס היא כזאת אבל אולי יוטה יהמרו על בחירות רחוקות טווח – אחרי עידן סטף.

עידו גילרי
06/07/2024 17:41:25
Reply to  דדי

לספרס יש יותר מה להציע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש לקליי לעשות בלייקרס? להיות מואשם עי השקץ? זה הם זה לא אני. יש,להם בכלל את הטאלנט ברוני הם לא צריכים את קליי ולא את הילד סתם יתפסו לו מקום.

מה דנבר יעשו עם ראס? יעמידו אותו בפינה לזרוק,שלשות?

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 7:56:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התעוררת חד הבוקר

Berch
06/07/2024 7:36:08

תענוג של מעורב
הבונבון זה ווסטברוק לדנבר…..
יכול להתאים
🤩

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 8:05:39

תודה מנחמנו
לפי פורבס תומפסון שווה כרגע רק 80 מליון אבל הדעה בין האתרים היא בין 70 ל 150 בערך
כלומר מה שהרוויח ירד ממנו הרבה מס אבל יש לו אנדורסמנט וחוזה עם נעליים מעלי על בערך 80 בלי בונוסים לפני מיסים.
🙂
הילד ושאר הבאים כבר לא ישדרגו את ג"ס למה שהיו. החגיגה נגמרה באליפות האחרונה שלהם מול הסלטיקס. הם יכולים למשוך עוד שנה או שנתיים אבל לא יגיעו רחוק או שאני היו"ר החדש של רפיי ההבנה.
ווסטברוק לדנוור יהיה קרקס מדראנו על סטרואידים, אני מחכה לראות את הקומדייה הזו.
יוקיץ צריך לברוח משם מהר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפי אברי הוא אוהד ישראל גדול

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לאחרונה אנו מרבים לדבר על בליגה כבלון,מאחר ובלון דינו להתפוצץ בסופו של דבר.יש ואני בינהם השואלים מתי יארע הפיצוץ .
אנו שוכחים שהרבה בעיות ניתן למנוע ,כאשר השלב הראשון הוא ההכרה שאכן קיימת בעיה.אני רואה שתי בעיות עיקריות.שכר השחקנים,ומחירי הכרטיסים.בליגה חשבו שעם קנסות כבדים הם יפתרו את הבעיה.זה נכשל,כי הקנסות פגעו בחלשים,הקבוצות העשירות קיבלו מה שרצו,האפשרות לקבל בכסף את מה שאין בכשרון,הרי הכשרון מוגבל ,הכסף כנראה לא.גם הפתרון להזיז את הצופים למסכים,הוא לא פתרון טוב.לב כל משחק זה האוהדים ,זה מגרש מלא,זה רעש,צעקות,שירים .אם המגמה ללכת למסכים תמשך,זה רעל לקבוצות.
בעיה נוספת זה תסמונת "לי זה לא יקרה"האמונה שמה יש לי כרגע יהיה לנצח נצחים,עם אמונה כזאת למה לפתור בעיות.הרי אין טעם לפתור בעיות לא קיימות.
מה כן אפשר לעשות ? כשמכונית דוהרת ,אתה מתחיל לאט לאט להפעיל את הברקס,אם זה קריטי אתה עובר לעצירה מוחלטת.אתה קובע גבול לשכר,גבול למחירי כרטיסים,מקטין את הליגה במספר קטן של קבוצות,או מאחד במקרים מסויימים כמה קבוצות לקבוצה אחת.בולם את הביקוש חסר הפרופורציה לשחקנים טובים.
רבים יגידו שזה לא ישים.שהכי טוב זה LET IT BE.אחרינו המבול.בינתיים זו עמדת הרוב.
קליי-מקריאת תגובות למדתי שקליי בעצם לא מפסיד הרבה בכסף מהחוזה בדאלאס.כלומר נשאר לו בעצם להחליט על פי שיקול מקצועי בלבד.והוא אכן עשה זאת.אין טעם לחזור על דברים שמגיבים אחרים כבר ציינו לגבי הפן המקצועי.

מהו מחיר מציאה של לוין? אם הוא נניח שחקן חופשי.מעט מאוד קופצים עליו.למה לי לשים כסף חם.על שחקן פציע.למה לשים כל כך הרבה כסף עבור שחקן שלא ישנה אצלי בקבוצה משהו מהותי.
ראסל-למה שהקליפרס תוותר עליו? מה דנוור שהופשטה מנכסים של ממש תציע עבורו?נראה לי שהעסק יהיה תקוע בשלב הענין.
חם עכשיו,אבל אל תחכו שהסחלב יתקרר.לרוויה

עידו גילרי
06/07/2024 9:24:35

אתה ממשיך לחזור על הדברים האלה בביטחון כזה מוחלט… בעצם מה שאתה אומר זה שכל חברה מרוויחה צריכה מייד עכשיו לעשות צעדים להקטין את הרווחיות שלה כי זה אומר שהיא מתישהו תהיה פחות רווחית.
תזכיר לי לא להשקיע אצלך.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מנסיון שלי כחשב בחברות.שום ארגון עסקי לא שוקט על שמריו.תכנון לעתיד הוא הכרחי,התעלמות מהוצאות הולכות ותופחות לא אופיינית למשקיעים ובעלים.ההנחה שהעסק מרוויח ובוא נעזוב משטויות ,נתעלם מהכל,לא היתה קיימת.כשההוצאות תפחו נערכו דיונים מעמיקים וזה על ידי אנשים שאולי כן היית משקיע אצלם.

עידו גילרי
06/07/2024 10:42:57

כחשב אתה מבין שההוצאות כאן תחומות באופן מוחלט על פי הרווחים? הם מוגדרות כפועל יוצא של הרווחים בין אם הם יקטנו או יעלו. אתה לא יכול על פי 'חוק' להגדיל או להקטין אותם. יש שוליים קטנים שאפשר לשחק איתם וזהו.

עגל
06/07/2024 11:42:04

אני מסכים עם עידו – חוץ מהוצאות קבועות של תפעול אולם, טיסות וכ"ו, השכר עולה בצורה ישירה עם ההכנסות (כאחוז קבוע).
יכולה להיות נפילה רק אם לא יהיו הכנסות (כרגע זה לא צפוי) או שהסכם השכר הבא יבנה בצורה אידיוטית (והם לא אידיוטים)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הרגת אותי עידו.
אתה בחור רציני עם כתפיים מתחת לראש.איך אתה בכלל שוקל להשקיע .
אצל מהפנט תרנגולות
חובב סחלב
מכור לסברינות ומרזולן
מכור לקפה.
זה הפרופיל של משקיע שאתה מחפש?שאל את רזי אם הוא ממליץ

עידו גילרי
06/07/2024 13:59:54

במקום להתייחס לתוכן אתה מתייחס לעקיצה. אם היא כל כך מפריעה לך אז תתעלם ממנה.
אתה ממשיך לחזור על הדברים שלך ומתעלם מכל שמציגים כנגד.

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 14:14:32

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני ממליץ למרוח את הסברינה והמרזולן על עידו ואחרי זה לאכול בכפית. העור יוצא רך וטעים. אבל, רק לאניני טעם!

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 9:31:56

הליגה נקטה אמצעים להגבלת המשכורות על ידי ההגבלות הקשות ששני הסינרים יוצרים. כבר השנה לא מעט קבוצות צמצמו את הוצאות השכר בגלל המגבלות האלו. 2 – 3 קבוצות נתפסו עם היד בצנצנת העוגיות. לאחת בוסטון לא אכפת כי היא חושבת שתזכה באליפות נוספת לאחרת, פיניקס, אין הרבה ברירות ואני חושב שעוד הקייץ ואם לא אז במהלך העונה אנחנו נראה שינוי כיוון ופריקת החוזים של דוראנט ובוקר תמורת בחירות.
.
לענין ההוצאות וקהל לליגה יש עוד בהלך על האש, 2 קבוצות חדשות. התהליך הזה מזרים כסף לכיסי הבעלים (דמי רכישת הזיכיון) ומוסיף קהל. מנגד הוא מיצר מקום לעוד 4 – 5 משכורות מקס מתוך הנתח של השחקנים כך שהוא פוגע בהכנסות של השחקנים באמצע. לשחקנים הזוטרים יהיו עוד 10 – 20 חוזים.

עידו גילרי
06/07/2024 9:33:52

איך זה פוגע בהכנסות של שחקני הביניים לא הבנתי.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 10:11:05

סה"כ המשכורות לא ישתנה. הסכומים של המשכורות של הזוטרים חסרי משמעות יוצא שהכסף למשכורות היקרות יבוא מהשחקים בדרג הביניים

עידו גילרי
06/07/2024 10:22:39

בוודאי שהוא ישתנה

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 10:29:16

אולי. תהיה תוספת של מכירות הכרטיסים ומרצנדייס של הקבוצות החדשות.

עידו גילרי
06/07/2024 10:40:18

לא אולי. בגלל זה חיכו להסכם טלוויזיה חדש שיאפשר להכיל את ה'חלוקה מחדש' הזו.

גיא רוזן
06/07/2024 10:32:07

השאלה היא האם הוספת קבוצות מגדילה את הכנסות הליגה. אם לא,
אז השחקנים (כולם) נפגעים בגלל שגובה השכר הוא נגזרת של הכנסות הליגה חלקי מספר הקבוצות.

עידו גילרי
06/07/2024 10:45:40

כאמור היא מגדילה. כמובן שלא ביחס ישיר אבל מגדילה. מחיר הזכיון גם הוא מתפקטר כאן לתוך המשוואה.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 10:58:04

לא חושב שמחירי הזיכיונות נכנסים לעוגת ההכנסות. די בטוח שלא

עידו גילרי
06/07/2024 10:58:39

יכול להיות – מבטיח לבדוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 11:19:55

In the NBA, when new teams are added, the franchise fee is indeed factored into the revenue equation

כמובן שמחיר הזיכיון נכנס וזה מהווה חלק מהותי מהרווח של הבעלים השחקנים לא חלק ממנו , מחיר הזיכיון כרגע עומד על 4 מליארד לקבוצה, 8 מליארד חלקי 30 זה 266 מליון לכל קבוצה, ואנחנו לו מדברים בכלל על תוספת משחקים שידורים מרצנדייז…

השאלה שיותר מעניינת האם יש מספיק כשרון בליגה בשביל להוסיף 2 קבוצות שלא יסריחו את הפארקט, אני לא חושב.

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
עידו גילרי
06/07/2024 11:18:52

צודק – נטו לכיסי הבעלים (בערך 3 מיליארד דולר לקבוצה שמתחלקים שווה בין כל אחד מהם -אינסנטיב לא רע בכלל..).
מה שמעניין בהקשר של המשכורות וההתרחבות הוא שלקבוצות אקספנשן יש תקרת שכר שונה מהשאר בשנתיים הראשונות שלהן בליגה (66.7% ו-80%).

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 11:26:49

איך הגעת למיליארד דולר אתה מחלק 8 מליארד ב30,

עידו גילרי
06/07/2024 11:30:50

הכוונה של מיליארד לכל קבוצה.ראיתי שרשמת 4 אז יכול להיות שאפילו 4.

S&M
S&M
06/07/2024 9:08:28

דאלאס אוברייטד ברמות. היא לא תתקרב לגמר בשנה הבאה. או.קי.סי תשאיר לכולם אבק. דנבר ומינסוטה מועמדות לגמר יותר מדאלאס.

Last edited 2 months ago by S&M
Shenanigans
Shenanigans
06/07/2024 10:50:37
Reply to  S&M

מצלם מסך ונחזור לפה כשדאלאס תגיע שוב לגמר בשנה הקרובה (לא באמת נחזור לפה לצערי כי נשכח כי ככה החיים)

S&M
S&M
06/07/2024 9:12:44

אה, באדי הילד. אם הוא לא עשה כלום בפילדלפיה שהייתה בהרכב חסר ולא הייתה לו בעיה להשתלב, למה שהוא יעשה משהו בגולדן סטייט? הפולני ישחק לפניו. הוא גם לא יכול לשמור על כלום. סתם החתמה כי אין משהו אחר.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 9:33:19
Reply to  S&M

עוד לא נתקלתי בציבור אוהדים של קבוצה שבאדי שיחק בה והזיל דמעה על עזיבתו. בהצלחה לנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2024 11:14:05

כמות הקריירות שהחייתם, באדי על פניו מתאים לשיטה של גולדן סטייט, הבעיה שהוא הרבה יותר איטי מזה שלפני כמה שנים והגנה שלו זוועתית.

קבוצות מעיפות אותו בחינם למרות שהוא קלעי של 40% מ3.

חושב שלהגיע לפלייאוף מצד גולדן סטייט ולהחיות לו את הקריירה שיקבל עוד חוזה אחרי הנוכחי וזה וין וין

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/07/2024 9:48:22

ראסל וג'וקיץ' זה שילוב משמיים, אם זוכרים שגם הגהינום בשמיים… יוקיץ' אוהב סוסים, השאלה כמה כוח יש לו לנסות לאלף סוס זקן.
תודה רבה מנחם

S&M
S&M
06/07/2024 10:02:25

הם צריכים קלעי שלשות. ווסטברוק שווה את מה ש(לא) משלמים לו, אבל לא יפתור להם כלום.

אשך טמיר המקורי
06/07/2024 10:28:32

הבעיה שמדובר בחמור

Alex Rabino
06/07/2024 11:42:52

קשה לי להבין את ההתלהבות הגדולה מבאדי היילד, שחקן שמזמן עבר את שיאו. אם אוהדי גולדן סטייט חושבים ששחקן שבעונה האחרונה קלע רק 12.2 נק' למשחק ב 38.9% מהשלוש הוא תחליף ראוי לקלע אבסלוטי כמו קליי תומפסון אז שיהיה להם לבריאות. תקנו אותי אם אני טועה אבל נידמה לי שהוא לא היה אפילו שחקן חמישייה השנה בפילדלפיה.

רביד אראל
רביד אראל
06/07/2024 17:50:40
Reply to  Alex Rabino

הוא גם לא יהיה שחקן חמישייה בגולדן סטייט

עגל
06/07/2024 11:46:38

תודה מנחם.
מה שלמדתי על קליי ממה שהבאת, בהנחה שהוא נכון, הוא שקליי לא עזב בגלל השכר הנמוך שהציעו לו. יותר נכון, לא בגלל השכר עצמו אלא בגלל שהשכר משקף את היחס שהמועדון נתן לו, שהוא שונה ממה שהיה בשנים היפות. זה מעיד עליו משהו קצת שלילי.
וזה שהשכר בלייקרס ובדאלאס די דומה (אבל עם הבדל בשנים), ושהוא הלך לדאלאס בגלל התפקיד שם, שאמור להיות יותר גדול מזה שהובטח לו בלייקרס. וזה מעיד עליו דווקא משהו חיובי.

גיא רוזן
06/07/2024 12:05:33

לא ברורה לי כל הביקורת על קליי.
הוא, בדומה לכולנו,
רוצה למקסם את התועלת שלו מהחוזה החדש עליו הוא חותם.
תועלת,
היא עניין סובייקטיבי.
יש את הפן הכלכלי,
יש את הצורך לתפקיד מתאים,
יש את הצורך בסביבה מתאימה,
יש את הצורך בתחושת הסיפוק,
יש את הרצון להצלחה מקצועית.
קליי התבונן על כל הגורמים ובחר בדאלאס –
לא בשונה מהבחירה של כל אחד מאתנו
(למעט העניין הפעוט שהוא תחת זכוכית מגדלת)

רק להזכיר –
כל הביקורת על ההתנהגות שלו?
היא אודות שחקן שחזר מצמד פציעות מבקשות שיש לשחקן כדורסל.
היא לשחקן שמשחק בקבוצה בה הבלגן חגג –
הוא לא הפיל שחקן קבוצתו בנוק אאוט,
הוא לא הושעה לכמות בלתי סבירה של משחקים.

לטעמי,
קליי היה אחד השחקנים שהכי כיף לצפות בהם משחק. באותם משחקים בהם הוא נדלק,
זו הייתה חוויה יוצאת דופן של כדורסל מרשים.

מאחל לו בהצלחה,
מאחל לנו שייתן עוד כמה רגעים כאלו של כדורסל טהור כמו אותו משחק 6 מול הת'אנדר.

עגל
06/07/2024 12:52:59

צודק לגמרי.
אבל לא ראיתי שהביקורת היא על קליי, היא נגד לברון.
בכל זאת, הופס.קו.איל

Last edited 2 months ago by עגל
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  עגל

:-)))))

yaniv
yaniv
06/07/2024 13:01:37

השנקל שלי לכל עניין המשכורות אז נתחיל שאני מסכים בהחלט עם עידו שאין כאן שום בלון ושום נעליים יש מוצר רווחי ביותר שהרווח שלו נגזר ישירות מההכנסות שלו אז אין כאן שום בועה יכול להיות שתהיה ירידה דרסטית בעתיד אבל זה לא בלון אחרי שאמרנו את זה אין ספק שמשהו פה נגדיר את זה לא עובר חלק בגרון פאקינג קוויקלי מקבל 175 מיליון דולר לחמש שנים או שיש לי חבר שפחות מתעניין בליגה שסיפרתי לו על החוזה של רבדיה הוא היה בהלם ולא האמין לסכומים לך תסביר לו שזה נחשב לאחד החוזים הנוחים והזולים של קבוצה ואחרי ששוב אמרתי את זה אני בהחלט מעדיף שהשחקנים יקבלו את הכסף הזה ולא בעלי הקבוצות שיקבלו רווח יותר גדול על חשבון השחקנים.
שורה תחתונה אין לי באמת מושג מה צריך לעשות או מה יהיה. פעם אחרונה שנוהל פה דיון על זה נדמה לי שיינון כתב שמה שמפריע בעיקר זה הפערים האדירים בשכר של שחקני העלית לעומת נקרא לזה שחקני מינימום ובכל ארגון שרוצה להצליח אסור שיהיו פערי שכר כאלה אז אולי זה הפתרון לחלק את העוגה שיהיה יוצא לשחקנים הפשוטים ופחות לכוכבים

אבג
אבג
06/07/2024 13:13:11
Reply to  yaniv

מסכים איתך שעדיף שהשחקנים יקבלו על פני הבעלים.
אבל הכוכבים מוגבלים בשכר שהם יכולים לקבל. בשוק חופשי לחלוטין בלי מגבלות הכוכבים היו מרוויחים יותר.
חוץ מזה הדור הצעיר רואה קטעים באינסטגרם ולא בהכרח משחקים שלמים. לא ברור עדיין לאן זה הולך מבחינת צפייה בשידורים ישירים של משחק שלם

גיא רוזן
06/07/2024 13:45:01
Reply to  yaniv

אי אז אחרי שלברון חזר קליבלנד יצא פרסום באקונומיסט שלברון "שווה" לכלכלה המקומית בקליבלנד משהו כמו 500 מיליון דולר בשנה.
החתימה שלו בקליבלנד אחרי חוזה הרוקי?
היא סידרה לגילברט חוזים שווים מאות מיליוני דולרים דרך אישורים מוניציפליים שהוא קיבל בשביל לפתוח קזינו.
סטפן קרי וקליי תומפסון. כמה הם הרוויחו לבעלי הקבוצה? מדובר על מיליארדים של דולרים.
ב-2010 לייקוב קנה את הקבוצה ב-450 מיליון.
14 שנה אחר כך, העסק שלו שווה מיליארדים רבים.
אין בכלל ספק שקרי הוא פקטור משמעותי בהצלחת הליגה ככלל וגולדן סטייט בפרט.

עכשיו,
לכאורה,
הוגן היה שהאחראים להצלחה יזכו בחלקם ברווחים.
רק מה, בגלל שיש ארגון שחקנים,
בגלל שיש חוזה קיבוצי,
הכסף מתחלק בקרב כלל השחקנים.
בכלכלת שוק חופשי?
חלקם של הקרי והלברון של הליגה היה גדול הרבה הרבה הרבה יותר.

עידו גילרי
06/07/2024 13:49:31

אני חושב להיפך – בכלכלת שוק חופשי לחלוטין ללא cba הנתח של השחקנים קטן בהרבה. מה שכן. השכר שלהם בהשוואה לשאר היה גבוה בהרבה.

גיא רוזן
06/07/2024 14:47:04

בכלכלת שוק חופשי,
האיום של עילית השחקנים לפתוח ליגה מתחרה זה אקדח טעון מאיים מספיק.

עידו גילרי
06/07/2024 14:48:57

לא חושב – הם מעולם לא היו מגיעים לכח שיש בידיהם כיום.

גיא רוזן
06/07/2024 15:18:01

שאלה מעניינת –
האם הכוח שהיה לבעלים בתקופת ההיפר-קפיטליזם (לפני ההסכמים הקיבוצים) יכול להחשב כ-"כוחות שוק"?

עידו גילרי
06/07/2024 15:18:57

לא בטוח שהבנתי. למעשה אני בטוח שלא…

גיא רוזן
06/07/2024 15:33:07

המושג התיאורטי "כלכלת שוק חופשי" הוא תוצר של הליברליזם הקלאסי.
במודל של שיווי משקל בין ביקוש והיצע,
לא יכלו בעלי הקבוצות לרמוס את השחקנים כפי שעשו עת התפתחו הליגות המקצועניות בארה"ב.
לכאורה,.במודל זה בו רק הביקושים ושיווי המשקל משחקים תפקיד,
לא בלתי סביר להניח ששחקנים דוגמת ג'ורדן, קובי, לברון וקרי היו מרוויחים הרבה הרבה יותר ושחקני מינימום היו מרוויחים הרבה הרבה פחות
(יש הרבה מחליפים פוטנציאלים לשחקני מינימום. יש מעט מאוד דוראנט ויוקיץ').
גם במארג חלוקת העוגה בין השחקנים ובעלי הקבוצות,
אני בהחלט רואה יתרון לשחקנים (יש הרבה בעלי ממון שיכולים להיות בעלי קבוצות, יש מעט כישרונות על דוגמת קארים או ווילט)

עידו גילרי
06/07/2024 16:56:58

אבל מה שאתה מתאר היה בדיוק המצב בשנים הראשונות של הליגה.

גיא רוזן
06/07/2024 17:15:12

?
רק בשנות ה-80 שחקנים יכלו סוף סוף לשלוט בגורלם.
לפני כן זה היה דראפט, טרייד או פיצוי לקבוצה על שחקן למרות שסיים חוזה.
הכי רחוק מכוחות שוק או חופש כלשהו.

עידו גילרי
06/07/2024 17:21:09

חייב להסכים עם זה.
בכל מקרה הכוכבים ידעו לכפות טרייד כשרצו גם אז – אז מבחינתם זה לא באמת היה אישו.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2024 14:34:25

עד כמה שאני הבנתי 150 – 100 מיליון מסכום הרכישה של ג"ס מומן על ידי הלוואה מ… הליגה עצמה. הליגה כל כך רצתה להפטר מהבעילים הקודם, כוהן הקמצן וכנראה ממש לא רצתה את לארי אליסון כבעלים שהיא עזרה מאד לליקוב וגובר במימון הרכישה.

דדי
דדי
06/07/2024 17:42:05

לאוין החוזה הכי גרוע בנבא כבר תקופה ארוכה. הבולס יכולים לתת אותו בחינם ואף אחד לא יקח. קשה לי מאד להאמין שהם יהיו מוכנים לתת את המחיר כדי שקבוצה תסכים לקחת אותו. אני אפילו לא 100% בטוח שיש להם מספיק לתת בשביל זה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

לא מבין מה יש להם להתאמץ, לא כל שכן לשלם, כדי להיפטר ממנו. מה שמונע מהם טנקינג הם שחקנים אחרים, מחלקם כבר נפטרו (קרוסו), חלק בדרך (דרוזן), וחלק אחר אכן כדאי להטריד (פטריק וויליאמס, במורד הדרך אולי גם ג'יילן סמית'), אבל לאווין הוא בדיוק מה שהם צריכים – קלורית ריקות בשכר מקסימלי שמקרב אותם לרצפת השכר. הכי הרבה כסף על הכי מעט תוצאות. עסקה מושלמת לכל טנקיסטית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

יש חוזים הרבה יוצר גרועים מלאבין. הוא שחקן מצויין.
יש הרבה רפי הבנה בליגה שהולכים עם הזרם ולא מסתכלים בכלל על היכולת ומה אפשר להפיק ממנו.
קח קבוצת חסרי בינה כמו דטרויט הוא יותר טוב מכל ליצן שם כולל חוזה המקס החדש שלהם

ranch
06/07/2024 19:00:16

מוזר.מדברים כאן על קליי כאילו חזרנו אחורה בזמן.
הבחור חצי סוס מת.ג"ס היו צריכים לעשות עליו טרייד לפני עונה שעוד חשבו שהוא עדיין שחקן מצויין.
הוא לא יכול יותר לייצר לעצמו מצבי קליעה כמו פעם.הוא צריך שהקבוצה תעבוד בשבילו.
אני בספק שלוקה וקיירי יתחילו לרוץ ולעשות חסימות כדי שאולי קליי יחזור לצלוף

Om3r
Om3r
06/07/2024 20:21:07
Reply to  ranch

לכן הוא ישתלב טוב (בפוטנציה) לצד לוקה וקיירי, כי הוא לא יצטרך לעשות כלום חוץ מלעמוד על הקשת ולחכות למסירה מלוקה.
אם יש סיסטם שבו הוא יצליח לתת Value, כנראה שזה בדאלאס. זה עדיין שחקן של 40%+ ל-3 מזריקות Catch and Shoot. סימן השאלה האמיתי לגביו הוא בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

ישתלב מצויין ויקלע אבל במאבס לא ישחזרו את הגמר. קיירי יהיה בשנת שמיטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנגליה זה בדיחה אסור שהם יעלו חבל סלובקיה לא עלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישששש,1 0 לשוויץ.

הכדורגל שנבחרות אנגליה וצרפת ואיטליה הציגו בטורניר הזה זה פשעים נגד האנושות והמשחק. המאמנים בושה והשחקנים יותר קבוצות שלא מוכנות לתקוף בשום אופן פשוט פשעים נגד הכדורגל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אסור לשווויץ לרדת לבונקר שלא יקבלו סלובקיה שיתקפו יבקיעו עוד אנגליה ברמה של ישראל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאותגייט הכסיל נזכר שבכדורגל המטרה היא להבקיע גול וחבעוט לשער ועושה 4 חילופים אחרי השער חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון טיגנו את לוקה על הגחלים ושלחו אותו לאכול בורגרים בגקוזי כנראה באירופה שריקות אוויר סטפבק מה3 וקטשופ ברגליים פחות עובד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כוס עמאק 1 1 איזה שטות שוויץ ירדו להגנה אחרי הגול במקום לתת את השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השדר קיבל אורגזמה מהגול של אנגליה

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 20:40:06

גם אני…
אני מבין אתה נגדי?
תזהר!

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 20:52:10

עד הגול הבריטים שיחקו משעמם כמו שרק הם משחקים. שוער-מגן-בלם-שוער-בלם קשר-מגן קשר בלם-שוער וכ"ו…

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 20:55:08

עכשיו הארכה

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 20:55:35

ו 3:3 במערכות נולה-פופרין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח נגדך לא יכול לסבול את אנגליה וצרפת גועל נפש מזוקק איכסה פיכסה
מקווה שוויץ יעשו את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח אתמול בדיוק הצחיק אותי השיער הסגול הזה

https://sports.walla.co.il/item/3675757?utm_source=taboola&utm_medium=referral

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 21:27:13

פיקפורד איזו הדיפה

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 21:29:47

עכשיו פנדלים

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 21:42:03

נהנהנהנהנהההההההההההההההההההההההה
הנה פיקפורד לקח אחד ו UK עולים לשלב הבא!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה פנדלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כוס עמאק האנגלים האלה כמה מזל יש להם

דוקטור רזי הופמן
06/07/2024 21:42:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הארי קיין יוצא בזמן ואנגליה מנצחת!

דה שוט
06/07/2024 22:55:28

חבריקו הפינאליסטית שלך בפיגור מול ארדואן

דה שוט
06/07/2024 23:37:02

וויי וויי הולנד הפכו בחמש דקות ושמעון ישן חחחח

yossi
yossi
06/07/2024 23:53:44

יש לינק למשחק של ברוני גיימס?
התחיל מקודם….