You are currently viewing מעורב הופס ליום שישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שישי / מנחם לס

1.לברון ג'יימס חתם עם הלייקרס לעוד שנתיים עבור 104 מיליון דולארים

עם כל הנאמר והכתוב, דבר אחד נשאר בלייקרס לעשות: להחתים את לברון על המשך עבודתו בלייקרס. אז אתמול לברון למעשה חתם את שמו על חוזה לשנתיים על סך 104 מיליון, כשהשנה השנייה היא האופציה שלו. העסקה כוללת NO TRADE CLAUSE.

ה-DEAL עושה מלברון שחקן של העונה ה-22 שלו. ה-DEAL גם מעביר את הלייקרס מיליון דולארים מעל ה-NEW PUNITIVE SALARY SECOND APRON ויקשה מאד על כל תזוזה נוספת של הקבוצה שעולה כסף (לכן אני לא מבין את החתמתו של הבן ברוני על החוזה שחתמו איתו ב-"2" ואת הריצה של הלייקרס אחרי דמאר דרוזן – בפרק למטה).

הנה משפט שאני לא מבין, אז בקשו ממומחי החוזים באתר הסבר:

James' agent Rich Paul, the CEO of Klutch Sports, is planning to discuss with Lakers general manager Rob Pelinka the possibility of taking $1 million or so below the maximum to keep Los Angeles under the $188.9 million second apron, sources said.

בעוד מייקל ג'ורדן עולה על לברון במספר אליפויות, ובממוצע נקודות למשחק הן בעונה הרגילה והן בפלייאוף – ולכן, בין שאר הסיבות, הוא נחשב ע"י רוב האנליסטים של ה-NBA (ואני, כידוע, ביניהם) כ-G.O.A.T – 'הגדול מכולם', מבחינת שנים, וכמויות, לברון הוא מספר אחת:

LeBron James, who will turn 40 on Dec. 30, is considered one of the greatest players in NBA history. The only player to eclipse 40,000 career points, he is fourth all time in assists, eighth in steals, eighth in 3-pointers made and third in free throws made.

2. ברוני ג'יימס חתם על חוזה של 4 שנים עם הלייקרס עבור 7.9 מיליון

תארו לכם להיות מיליארדר – כמו לברון – ולפתע יש לך בן שמרוויח 7.9 מיליון בעצמו ומבחינה כספית לא צריך יותר את אבא.

החתימה היא חותמת ROOKIE רגילה, ובכך לברון ובנו ברוני יהיו האבא-בן הראשונים בתולדות ה-NBA לשחק יחד!

3. אז הנה, בגדול, מה קרה במזרח עם שתי הקבוצות שתהיינה המתחרות העיקריות של הסלטיקס במזרח!

קשה להאמין שעברו רק שבועיים וכמה ימים מאז שהסלטיקס זכו באליפות ה-NBA, ועדיין בזמן שעבר בין סיום העונה להיום קרו כמה דברים שעשו את המזרח צמוד הרבה יותר משהיה בעבר.

א) הניקס, כתוצאה מאי עשייה בשנים האחרונות היו מלאי כסף להביא את מיקאל ברידג'ס להתחבר להחתמה נוספת, מצויינת, של OG אנוניבי. ברידג'ס ואנוניבי ינסו להשתוות לג'ייסון טאטום וג'יילן בראון. הסלטיקס לא עשתה דבר לתגבר את עצמה כי, אולי, היא לא יכולה: החמישייה שלה סולידית כסלע הגיברלטר, וגם הספסל עמוס לעייפה, כמו שאומרים החברים שלי מאל-רום (לרופא שניתח אותי לפני 3 שבועות, ג'ייק קוואנונס ואשתו סוזן ישנה בת עם שני ילדים בקיבוץ הזה על גבול לבנון).

ב) ג'ואל אמביד וטייריס מקסי היו חייבים להביא כוכב נוסף להשלים 'שלישיית זהב'. הם מצאו אחד – פול ג'ורג' – שלדעתי ישנה את כל משחק הסיקסרס ויהפוך אותם לסופר-טים!

4. אולי מישהו יכול להסביר לי כיצד הלייקרס חושבים שהם יכולים לקלוט את דמאר דרוזן כשהם כבר עוברים את סף המשכורות וכשהם לא מוכנים לתת שחקני דראפט עתידיים עבורו?

5. ההחתמה של באדי היילד לווריורס עלולה להיות GAME CHANGER גם לקבוצה וגם לשחקן

The Philadelphia 76ers are receiving a future second-round pick as part of the sign-and-trade package.

מבלי להיכנס לפרטים הכספיים של ההחתמה, באדי היילס יכול להיות תוספת אדירה לווריורס כשחקן שיוכל להחליף את סטפן קרי כשחקן הדומה ביותר לסטפן בסוג משחקו וקליעת ה-3 שלו.

אל נא תגיבו "שימו לב לדוק הסנילי…הוא כותב שבאדי היילד טוב כמו סטפן קרי". לא כתבתי זאת, אני לא חושב ככה, והאשמה היא ללא הצדקה. אני רק כותב שלדעתי באדי היילד יכול להחליף את סטפן טוב יותר – אולי – מכל שחקן אחר!

היום נודע מדוע קליי תומפסון העדיף לקבל את הצעת דאלאס שהיא 50 מיל ל-3 עונות מובטח, מאשר הצעת הלייקרס הגבוהה יותר – 80 מיליון ל-4 עונות

לפי 'אנשים המכירים את קליי ת'ומפסון', הוא בחר בדאלאס ולא בלייקרס בגלל שתי סיבות: הסיבה הראשונה היא שלשחק בלייקרס יהיה דומה יותר מדי ללשחק עבור הווריורס, או כפי שהוא שאל את עצמו – – "להחליף FISHBOWL אחד ב-FISHBOWL שני?", והסיבה השנייה, שהייתה חשובה לו יותר, הייתה העובדה שדאלאס הגיעו לגמר גם בלעדי קליי, ואיתו הוא מאמין שיש לדאלאס סיכוי ללכת לכל אורך הדרך עד האליפות".

אני מאמין שישנה סיבה שלישית: בדאלאס הוא ייכנס בול לחמישייה לתפקיד שאין היום לדאלאס. בלייקרס ישנם שחקנים הדומים לקליי כמו אוסטין ריבס, דאנג'לו ראסל, ואפילו ג'רד וונדרבילט!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
111 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Om3r
Om3r
05/07/2024 1:27:50

מעורב משובח.
לא חושב שפול ג'ורג' בפילי זה גיימ צ'יינג'ר. ימי החסד של פילי ושל אמביד כבר נגמרו מזמן. מה שנבנה בחטא יפול בחטא והפרוסס סופו להיכשל. בכנות, אין לקבוצה הזאת אופי וגם אם היא טובה על הנייר, היא מתחרה נגד קבוצות קשוחות ומוצלחות ממנה. אמביד עצמו, כל עוד לא יוכיח שמסוגל לסיים עונה ולהגיע לפלייאוף בלי פציעות, לא רלוונטי.
באדי הילד בג"ס זה פלסטר על פצע. הווריורס סגרו את הסיפור סופית עם העזיבה של קליי. לדעתי שווה להשקיע כרגע בפיתוח הצעירים, כי יש שם לא מעט טובים כאלה והם עתיד המועדון, כשסטף ודריי משמשים מנטורים לאיזה עונה שתיים ויאללה פרישה.

trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2024 2:26:30
Reply to  Om3r

שטויות במיץ עגבניות
אני מניח שגם הטנקינג שעשו בגולדן סטייט בשביל סטף קרי או הטנקינג של אוקלהומה במשך שנים נכשל כישלון חרוץ

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 7:27:43

דונט!
טראסט
דה-פרוצ'ס
אתה צריך שם חדש חביבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 7:43:38

טראסט כמובן צודק, יש עוד המון מקרים של אלופות שבאו דרך הטנקינג כמו סן אנטוניו ודאנקן, יוסטון והחלום…

הטנקינג היה ועדיין למרות השינוי באחוזים השיטה הטובה ביותר של קבוצות משוק קטן לבנות קונטנדריות.

שי אבן צור
05/07/2024 9:44:52

למה שפילי עשו לא היה תקדים
הוואטאבאוט שלך מגוחך

Om3r
Om3r
05/07/2024 9:48:52

אחדד שהירידה פה היא לא על טנקינג באופן כללי, אלא על פילי בפרט.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2024 10:02:41

ג"ס לא עשו טאנקינג עבור סטפ. הם היו גרועים כי היה לכם בעלים קמצן שמינה מנהלים טפשים שבחרו בדאפט שחקנים כושלים

גיא הירוק
05/07/2024 10:38:27

צודק. איך שכחו כולם שרק במזל סטף בכלל היה זמין להיבחר אחרי שמינסוטה בחרו 2 גארדים לפני הבחירה של גולדן –
ריקי רוביו (סביר, בהתחשב בהייפ סביבו באותה תקופה) עם בחירה 5 וג'וני פלין עם בחירה 6.

עידו גילרי
05/07/2024 15:03:54

אבל כן עבור בארנס…

NBA בדם
05/07/2024 1:41:46

תודה מנחם
פופרס בטח עזר לך בבחירת התמונה הראשית.
קליי דומה לריבס/ראסל/וואנדו כמו שאני 2.21 עם מוטת ידיים של 2.55

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/07/2024 2:37:21
Reply to  NBA בדם

קטונתי

Berch
05/07/2024 1:53:15

אחלה מעורב
ללברון יש באמת קריירה ארוכה. ויותר משמעותית מקווין וויליס…..
🤣

צפנת פענח
צפנת פענח
05/07/2024 1:56:44

פול ג'ורג' ואמביד כבר יחלקו ביניהם את מועדי המנוחה והעידוד מהספסל למקסי .

GZA
GZA
05/07/2024 2:30:39

חברים יש שאלה. למה באים בתלונה ללברון הרי אין לו עם מי לשחק למשל לקובי היה את שאק ולמגיק את קרים. קצת מוגזם. שהיו לידו שחקנים כמו קיירי בקאבס ומיאמי וויד הוא הביא תארים.

Last edited 2 days ago by GZA
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
05/07/2024 5:12:30
Reply to  GZA

לא היה לו עם מי לשחק ??? נו באמת…משל היה נוביצקי בדאלאס , שיחק תמיד לבד .
לחלופין , מוסיף לעניין התלונות העניין שהוא גם GM בכל הקבוצות שהיה בהן….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/07/2024 7:05:06
Reply to  GZA

חחחחחח אין לי אפילו שמץ להגיב לזה

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 7:29:24

צודק, הגבה זה חXא שחקן ובשום פנים ואופן לא השאק של ה"בונבOOנ"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  GZA

הביא תארים בסופר טימס חחח
אנתוני דיוויס זה לא שחקן?

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 7:30:04

מה פיתום?
דייויס זה רק הסדרן!

golan
golan
05/07/2024 9:30:48
Reply to  GZA

כי הוא זה שקובע את הסגל של הקבוצות שלו. הוא מסדר חוזים לחברים, דורש עוד כוכבים. ואז מחליף את המאמן כשזה לא מצליח. (זה מאמן רביעי שלו בלייקרס) והוא גם מתנהל כאילו זה לא בגללו, והוא בסך הכל שחקן פשוט שרק רוצה לשחק.
ודרך אגב, הוא משחק בלייקרס (לפי דרישתו כמובן) עם אחד אנטוני דייויס, שהוא לא שחקן זניח.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/07/2024 2:37:50

אחלה בחלה של שקשוקה מנחם

gogo
gogo
05/07/2024 5:36:09

תודה על המעורב

סוסמעץ
סוסמעץ
05/07/2024 7:08:08

אחלה מעורב, תודה רבה דוק

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 7:26:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מנחם!!
איך עשית לנו את זה?
בחרת את האיור הכי מפחיד של לברון איי פעם EVER.
יהיו ללא מעט אנשים פה חלומות רעים ומה על הנשמות הרכות של ילדים שנכנסים לאתר ורואים כזו דמות?
בלה לוגוסי נבהל…
כמו שנאמר כבר פה (שימון?), ברוני בלייקרס זה ווין ווין סיטואישיאון. לפחות בהתחלה ימכרו יותר חולצות יהיה באזזזזז של המלך והנסיך הקטנטן, יהיה אסיסט לסל ראשון ויעצרו את המשחק לריפליי וקונפטי WWA. פרסי פרינגל יעלה עם כיסא (מהקבר?) להרביץ ללברון גיימס וזו תהיה ההוכחה ש WWA ו אין BA התאחדו.
כשגיימס יפרוש, יעבור לשחק עם הבן העהוואר השני בקבוצה אחרת (עוד שיא WAW אין BA-אי) אפשר יהיה לעשות איזה טרייד ולזרוק למישהו אחר את הבדל של החוזה של ברוני ולהתחיל משהו חדש בלייקרס.
באדי הילד לא יעזור לג"ס כמו שדה פלוצן לא יעזור/יגיע/יגביהה/יה-יה-יה ללייקרס.
הספלאש הפחות מוצלח עוד צריך להוכיח התאמה לדאלאס.
הכי חשוב, תודה על כל פוסט מנחם, הלוואי ונזכה שוב להיפגש בספורטק.

thetroll
thetroll
05/07/2024 17:10:58

לא יודע מה אתה רוצה – דוקא האיור די טוב ודי משקף את המציאות. האמן צייר בקוים רגישים יחסית לבן אדם והפך את ההופעה שלו לקצת יותר מעודנת מבמציאות אבל ככה זה באמנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

Et ממש אהב את הציור הזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/07/2024 18:24:19

אני הכנסתי את האיור ליצור תעשיתי, בתור נייר טואלט איכותי
הפך להיות בסט סלר של השנה

SWIv
SWIv
05/07/2024 7:32:27

אחלה מעורב, תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הלייקרס יהיו בשנה הבאה בימת בידור מרכזית,לברון מוסר לברוני ,ברוני קולע.ברוני מטביע.
הבעיה מבחינת הלייקרס שהבידור הזה עולה יותר מידי כסף עד כדי נגיעה באפרון השני.להחתים את לברון לשנתיים ולא לנצל את אופציית העזיבה שלו זו שגיאה מקצועית ופיננסית.בכסף ששילמו לו יכלו לקחת שחקן או שני שחקנים לא זקנים שיכלו להביא להם הרבה יותר תועלת.אני אישית שמח שעשו את השגיאה הזו כי זה מבטיח לנו לייקרס בינונית.לכל שחקן יש את רגעי הדעיכה שלו אצל לברון זה גם יקרה.
שימו לב מה קרה במספר ימים.המזרח הפך להיות הסופר איזור,הקבוצות הכי רציניות ומועמדות לאליפות עברו למזרח. במערב דנוור נחלשה עוד יותר,לייקרס בונה על ישישים,קליפרס בלי גורג,ג"ס נחלשה.כמובן שנשארו קבוצות חזקות במערב אבל הכח של האיזור כאיזור פחת.
הילד לא גורם לכלום,לא היה גורם וגם לא יהיה גורם.סתם עוד החתמה בשוליים.
קליי בדאלאס.השאלה איזה קליי נקבל זה שקולע בפרידה שלו 0 מ 10.או אריה שהתעורר משינה עמוקה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 7:58:29

כמות השטויות בתגובה, ומה שעצוב זה שחוזרים על השקר פעם אחר פעם.

א. לברון זה השחקן המפורסם בליגה, הוא בטופ של הליגה במכירת מרצנדייז וכמובן שהוא מושך קהל בכמויות אדירות (הכרטיסים התייקרו בממוצע פי 2.5 מאז שהגיע), כמובן שהמדיה גם מעדיפה לשדר משחקים של הלייקרס כפריים ולשלם יותר כסף לזכויות שידור בזכות , ואני לא מדבר בכלל על האינסטגרם והחסויות שהוא מושך כלכלית הוא ברכה לכל מועדון לליגה ומכניס לליקרס הרבה יותר מהמשכורת שלו, וגם לעסקים מסביב יש לציין.

ב. אתה חייב להבין את תקרת השכר, הלייקרס גם בלי החוזה של לברון סביב ה130 מליון דולר משכורת, הם לא יכלו להתחזק בשחקן או שניים אם היו מאבדים אות, דרך אגב איזה שחקנים בדיוק היו בשוק החופשי שהיו באים לליקרס במקום לברון ואיך הלייקרס הייתה מתחזקת?

ג. דנבר אוקלהומה ודאלאס הולכות להיות בטוף של הליגה וגם מינסוטה מתבדרת בעוד שנה , השוק החופשי השנה נורא יבש ולא קיים שוני משמעותי שישפיע על האזורים.

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 9:22:11

אני דווקא אוהב את השטויות שלו אבל בלי איזו עוגה או כנאפה?
דאנק, בלי סאחלאב אתה יוצא סאחלה ויוצא לניבצרות!
בתכלס אתה צודק, לברון טוב כלכלית ללייקרס. מקצועית? בחחחחחחחחחחחחח

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כתבתי שהלייקרס הפכו לבמת בידור מרכזית,אתה רק מחזק את דבריי.אם הלייקרס מחזיקה שחקן כי זה רווחי להם,והשיקול המקצועי לא נחשב,שימשיכו ככה.
מי היה בא ללייקרס אתה שואל? כל עוד לברון משחק שם,ומצרף את הבן שלו,ושולט באגודה .אף אחד לא ירצה להגיע.ראה קליי שדחה הצעה לבוא ללייקרס בעד יותר כסף,פול גורג שלא החשיב בכלל את הלייקרס.אותם לא מעניין המרצנדייז של הלייקרס.הם מבינים שעצם השהות של לברון זה מפגע מקצועי ללייקרס. שחקנים בליגה בכלל לא סופרים את לברון של היום.
אני לא צריך להבין את תקרת השכר של הלייקרס,אם מתחשק להם לשלם כל כך הרבה עבור בינוניות,זה בעיה שלהם,ואני שמח שיש להם בעייה כזו.
כתבתי בפירוש שבמערב נשארו קבוצות חזקות,אבל אתה בשלך ,ההתחזקות במזרח זו עובדה.אם אתה בוחר להתעלם מעובדות זו לא בעיה שלי.מבחינתך דנוור לא נחלשה למרות שאיבדה את פופ ושנה שעברה את גרין ובראון.גם אם יהיו בצמרת עובדתית נכון להיום הם נחלשו!
בשוק החופשי עברו גורג וקליי קבוצות. בשבילך זה שוק יבש.
מיניסוטה מתבדרת בעוד שנה.מה זה בדיוק? אתה בעצמך לא יודע!
לא קיים שוני משמעותי שישפיע על האיזורים.יש עשרות כתבים החל מאי.אס פי אן.ואחרות שחושבים הפוך ממך. יכול להיות שגם הם לא מבינים כלום,והידע נמצא רק אצלך.
אתה מדבר על שטויות. מה עם מה שאתה כותב?איך היית מגדיר את דבריך?
ציפיתי לאור הפתיחה שלך לקרוא דברי חוכמה.צר לי חוכמה אין שם.
קצת צניעות ודרך ארץ ממש לא תזיק לך!

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 19:06:26

א. אתה שוב חוזר על אותה טעות, פול ג׳ורג׳ לא יכל לקבל מקס בלייקרס, הוא לא היה מוותר על 30+ מליון לעונה, הוא עזב את הקליפרס מסיבה שלא רצו להעניק לו מקס ל4 שנים. מצחיק שאותו טענה על נפוטיזם לא עלתה על יאניס שצרף את אחיו ב2017 והפלא ופלא מילווקי היו תחרותיים ולקחו אליפות

קליי העדיף קבוצה יותר תחרותית וצעירה שהסיכוי שלה להתמודד על אליפות גבוה יותר מאשר הלייקרס ובחר בדאלאס.

הלייקרס טובה יותר עם לברון מאשר בלעדיו, גם אם היה אפשר להחליף את ג׳ורג׳ בלברון הלייקרס היו נחלשים, אבל אני אשאל אותך איך הלייקרס היו מתחזקים אילו היו מאבדים את לברון בחינם? תביא לי שמות של שחקנים בבקשה שמתאימים לחוקי הליגה ולתקרת השכר.

ב.לנושא השני, מצד אחד אתה מציין את דנבר שנחלשה ומצד שני אתה מציין את המעבר של קליי לדאלאס, מתבגרת הייתה המילה הנכונה למינסוטה היה אפשר להבין את זה מהמשפט.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/07/2024 7:59:26

בתור בונוס,
אני מכין משלוח טיטולים סיניים משומשים לכל השלייקרז.
לרדיק הכנו טיטול ראש וגוף עם חיזוק קבלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ככה רדיק מקבל את כל ההחלטות ויש לו סמכות מוחלטת שם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/07/2024 1:06:50

🤣😉🤣

etayef
etayef
05/07/2024 7:59:55

לברון שחקן שמשיג את כל המטרות האישיות שלו, ומסמן את כל המשבצות. לגבי מטרות הקבוצה – זה כבר משהו אחר.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 8:04:43
Reply to  etayef

איך הלייקרס בדיוק מתחזקת בלי לברון, אתה לא יכול ללכת לבנייה מחדש השנה כיוון שהבחירה שייכת לפליקאנס זכר לטרייד של דיוויס.

S&M
S&M
05/07/2024 8:39:56

לברון לא מצליח להתגבר על החמדנות והקמצנות שלו. זה דפק לו כל סיכוי לאליפות נוספת. חלון הטריידים אף פעם לא נסגר. גם במהלך העונה יהיו טריידים בחלונות נוספים. הוא לא מתעניין בזה. אם היה רוצה, היה חותם על חוזה מינימום ומכניס סעיף – אסור לכם להביא בכסף הנותר אף אחד בלי אישור שלי. ואז היה מאלץ את הלייקרס להביא שחקנים כדי להגדיל סיכוי לאליפות. אבל זה לא מעניין אותו. כל מה שהיה איכפת לו זה שהבן שלו ישחק. הוריד 2 מיליון לעונה כדי לתת לבן שלו חוזה ב-2 מיליון לעונה. זו המטרה לעונה הקרובה, ולא אליפות. הוא הולך לארגן קרנבל של משחקי אבא-בן, עם אסיסטים לסלים של הבן, כדי לייצר "מורשת" לסרטי תעודה אחרי שיפרוש. הוא כל כך עשיר, וכל כך שבע מההישגים שלו, שכל השאר כבר לא מעניין אותו. מזכיר שאני חושב שהוא שחקן טוב יותר מג'ורדן (ומג'יק ובירד טובים משניהם), אז אני כמעט האחרון שאפשר לומר עליו הייטר של לברון.

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 9:23:50
Reply to  S&M

אין BA בדם פחות הייטר ממך
🙂

MBK
MBK
05/07/2024 9:47:10

הוא צודק
החוזה של לברון קבר את הלייקרס 5-6 שנים קדימה
מילא החוזי אבל סעיף הוטו על טרייד ידפוק את הלייקרס ביג טיים
עכשיו אין להם שום סיכוי להביא אף נכנס
נניח שפותחים את העונה גרוע
עושים מהלך של טרייד על לברון והקקה שם וווטו, מה אתה יכול לעשות?

Ari
Ari
05/07/2024 10:05:32
Reply to  S&M

במה הוא יותר טוב מג'ורדן?
עם יד על הלב, יש לך בדראפט בחירה ראשונה, ג'ורדן לברון מג'יק ובירד נמצאים שם…
במי אתה בוחר???

מספיק עם השטויות

Last edited 2 days ago by Ari
S&M
S&M
05/07/2024 10:18:56
Reply to  Ari

אני בוחר במג'יק לפני כל אחד אחר.
פעם הסברתי במה לברון יותר טוב מג'ורדן. הוא פחות חתולי ופחות ווינר, אבל כדורסלן יותר שלם ויותר טוב. והוא גם איש משפחה ודמות מופתית, להבדיל מג'ורדן שהוא קקה ומהמר.

Last edited 2 days ago by S&M
Ari
Ari
05/07/2024 12:46:48
Reply to  S&M

בהצלחה עם מג'יק…(בלי קארים)
האוהדים היו קורעים אותך
וגם ג'ורדן שעדיין היה לוקח לך את האליפויות,
ומה קשור איש משפחה?

etayef
etayef
05/07/2024 10:59:05
Reply to  S&M

ההנהלה של הלייקרס ילדים גדולים. לברון מתנהג כמו כל מנכ"ל טיפוסי בעולמנו.

ranch
05/07/2024 8:43:54

אם ללייקרס היה חשוב לקחת תואר באמת,היו צריכים לוותר על לברון והבן חסר המושג שלו.
בכסף שמשלמים להם ,פחות או יותר,היה אפשר להביא את פול ג'ורג ודרוזן.

MBK
MBK
05/07/2024 9:44:26
Reply to  ranch

ככה זה שהפלופר קובע הכל
פשוט מרתיח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/07/2024 9:12:28

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

MBK
MBK
05/07/2024 9:30:15

לברון הוכיח שוב שהוא הגיע לאל איי להרוס את הקבוצה
הוא לא שווה את הכסף
לא שווה את החוזה
לא מנהיג והבן שלו ליטרלי גנב 8 מיליון דולר מהלייקרס
זאת הייתה הדרך של הלייקרס להשלים את השכר של הפלופר הגדול
לברון שוב מצליח להגעיל ולהמאיס את עצמו
החוזה שלו הוא בושה וחרפה
אפילו KD ויתר לגולדן סטייט על 9 מיליון לעונה בכדי לאפשר לקבוצה להשתפר
המורשת של לברון באל איי – קבוצת הפלייאין הטובה בהיסטוריה
פשוט להקיא עליו

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2024 10:06:25
Reply to  MBK

KD היה הגון עם ג"ס לאורך כל הדרךרק שהוא ציפה שהאוהדים יכירו לו על זה טובה ויתחסו לג"ס כאל הקבוצה שלו והם, הם נשארו עם סטפ. אז הוא עזב וגם את זה עשה בצורה הגונה. אני חושב שהוא מתחרט על שעזב

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 16:54:55
Reply to  MBK

כמות השנאה ללברון, קובי בלי אכילס לא הסכים לוותר ללייקרס על דולר ובצדק, לברון גם היום שווה את החוזה, דרך אגב עדיין הלייקרס יהיו מתחת לאפרון השני.

לברון גם הציע לקחת קיצוץ במידה של חיזוק בדומה לדוראנט אבל הלייקרס לא הצליחו להחתים אותו.

ללברון בלייקרס יש אליפות אי אפשר לקחת את זה, עכשיו הוא בן 40 ומשחק על שלב הבונוס.

גם לגבי החוזה והקבורת חמור שעשית ללייקרס. בפעם העשירית .לייקרס מעונה הבאה יש את כל בחירות הדראפט,

כל מה שהלייקרס צריכה לעשות זה להטריד את דיוויס לקבל כמויות של נכסים וכמובן שיש להם מקום תחת תקרת השכר להביא 2 סופרסטארים חדשים בתקווה שיצאו לשוק החופשי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאתה אומר שהלייקרס לא הצליחו להחתים אותו אתה מתכוון שהלייקרס ולברון הם 2 יישויות נפרדות ולברון לא לוקח את ההחלטות בלייקרס אלא פלינקה?🫠

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 17:58:11

לברון הוא הGM והמנהל, לא הצליח להחתים את קליי.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2024 9:48:04

יוווהו לייקרסים, רוצים את החבילה שג"ס מוכנה לתת על מקרקונין עבור דיוויס?

אור
אור
05/07/2024 11:53:07

לא מכיר מקרקונין

Shenanigans
Shenanigans
05/07/2024 11:55:15
Reply to  אור

הוא התכוון למקרקן

אור
אור
05/07/2024 12:27:46
Reply to  Shenanigans
אשך טמיר המקורי
05/07/2024 10:21:54

מחרפן אותי שהיו לנו בחירות 6+8 ולא השכלנו להביא תותח כמו דלטון קנחט, שנגנב ע"י הלייקרס הארורים רק ב-17.
יש לנו ים נגרים ומוותרים על סקורר מצוין כזה.
מי יודע על מה עוד ויתרנו.
ס"א קטסטרופה בקבלת החלטות, גם כריס פול הזקן הגמור הדוחה אישיותית הובא על הראש של אחד הצעירים הכי טובים שלנו, טריי ג'ונס.
"שילמד את וומבי איך לנצח" אחרי שחינכו את וומבי עונה שלמה שהניצחון לא חשוב ושיזרוק כמה שבא לו מאיפה שבא לו.
פופ מזעזע

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2024 10:30:17

עכשו אתם סתם מעלים את המחיר של מרקונין.

גיא הירוק
05/07/2024 11:00:04

הלייקרס נמצאים היכן שהם נמצאים (שזה אותו המקום כמו הסאנס – מתמודדים על מקום בפלייאין) בגלל שמאז 2020 הם עסוקים כל הזמן למצוא את הכוכב בשלישי במקום להשקיע בסגל מנצח.
הטרייד שהביא את הראל,
הטרייד הנורא על ווסטברוק,
הויתור על קארוסו (אולי הצעד המטופשת ביותר של הלייקרס. יכלו לשמור אותו, אבל פשוט נתנו לו ללכת).
עכשיו שוב, קיץ של דיון על להביא עוד "כוכב".
המזל שלהם הוא שהם לא הצליחו –
ויתור על שכר העונה וחוזה נוסף לקבוצה על סך של 13 מיליון (במקרה של mle) או 80 מיליון לקליי היו זורקים את הלייקרס עמוק עמוק למחוזות הסינר השני.
עכשיו?
לפחות יש סיכוי לפתח את הכישרונות הצעירים בתרבות מנצחת (לריבס לדוגמה, כבר לא מעט ניסיון משמעותי בפלייאוף יחסית לשחקן צעיר כל כך).
קנקט, גם לדעתי, תפור על הקבוצה. הוא יכול לתרום מהיום הראשון בליגה,
וכבר ראינו שהלייקרס יודעים לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים לפרוח בקבוצה.
לגבי הסיכוי שלהם להתחזק מספיק בשביל סיכוי מינימלי להשיג יותר מהדלה בסיבוב הראשון?
הוא קיים.
צריך בראש ובראשונה למצוא בית חדש לראסל.
הוא קלע נהדר,
אבל אי אפשר לשחק אתו בפלייאוף.
החוזה שלו + החוזה של ונדו שווים כמעט 30 מיליון.
אם מוסיפים בחירת דראפט (יש ללייקרס 2 לסחור בהן) אז אולי אפשר להביא משהו שהקבוצה ממש צריכה –
3&d אמיתי.
ג'רמי גראנט הוא דוגמה לפוטנציאל שכזה.
א. הוא זמין (פורטלנד לא מתכננים להתחרות על משהו יותר מבחינה גבוהה בדראפט הקרוב)
ב. בחירת דראפט עתידית של הלייקרס שווה יותר מבחינת דראפט של ל קונטנדרית (הם צפויים לקרוס בעידן שאחרי. אמיתי או לא, זה לא משנה. משנה התפיסה בליגה).

אם הלייקרס עושים מהלך שכזה (אם לא גראנט אז בראון מטורונטו. הכוונה ברורה),
אז צריכים להתמלא מספר תנאים פשוטים בשביל שהם יהיו איום על מקום בגמר המערב:
א. בריאות כמו בשנה שעברה.
ב. המשך צמיחה של ריבס כקלע וכמנהל משחק.
ג. תרומה משמעותית מהרגע הראשון של קנקט
ד. חזרה לכושר פלייאוף 2023 של (ותרומה על פני כל העונה) של גייב וינסנט.
ה. מסע בזמן של דייויס לבועה באורלנדו שם נראתה לאחרונה קליעת הג'אמפ שוט שלו.
ו. מעבר של לברון לעמדת מנהל המשחק כפי שעשה ב-2020
ז. מציאה משוק השחקנים החופשיים של מוביל כדור נוסף בשביל העומק בעמדת המרכז.

הסיכוי לכל התנאים הנ"ל להתממש?
לא משהו.
ההימור שלי הוא פלייאין נוסף שבמקרה הטוב יסתיים בעוד הדחה בסיבוב הראשון.

NBA בדם
05/07/2024 11:23:31

+100

MBK
MBK
05/07/2024 12:16:26

מונטראז הראל חתם בהחתמה חופשית
הלייקרס בעונה שאחרי האליפות עשו מהלכים גדולים
מלבד הארל הם החתימו את מארק גאסול, ווסלי מתיוס, דניס שרודר
לא היה שום טרייד על הראל
מזכיר שדיוויס נפצע באמצע הסדרה מול הסאנס לאחר שהלייקרס הובילו 2-1
מה שהרס את הקבוצה זה הטרייד המטופש על KCP, קוזמה והראל על ווסטברוק
גם הקיץ הקודם הלייקרס עשו מהלכים גדולים
איפה זה ואיפה ההנהלה של הסאנס?
יש בלייקרס קבוצה שניצחה את בוסטון בבוסטון בלי לברון ו AD
הסגל של 2020 היה מקבל שם 40 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2024 18:27:52

גיא הלייקרס במצב הרבה יותר טוב מהסאנס עתידית, הפעם הבאה שלסאנס יהיה בחירת דראפט שקבוצה אחרת לא מקבלת /מחליפה איתה מקום זה ב2031.

כמובן יש גם את החוזה הנורא של ביל שנגמר ב2027, ואת האופי הקפריזי של דוראנט שיכול לבקש טרייד ויגרום לתגובת שרשרת עם בוקר.

תוך שנתיים הבעלים החדש ריסק את הקבוצה לגורמים, סארבר אולי היה קמצן אבל הוא עלה על דרך המלך בשנים האחרונות (הוא צדק שלא רצה לתת לאייטון מקס).

גיא הירוק
05/07/2024 19:31:39

הבעלים החדש מתנהל כמו ילד בן 6 שקיבל צעצוע חדש.
אייטון?
הסאגה של החוזה שלו הייתה הרסנית ויצרה סיטואציה בה הסאנס גם שילמו וגם קיבלו שחקן ממורמר.
רק להזכיר –
עד לטרייד עבור דוראנט הסאנס היו הקבוצה עם הכי הרבה היעדרויות בליגה באותה עונה,
והם עדיין היו בתמונת הפלייאוף.
גם אחרי הטרייד הם היו במצב לא רע והם הקבוצה היחידה שאתגרה את דנבר.

Shenanigans
Shenanigans
05/07/2024 11:52:21

תודה על המעורב.
ברוני זכה ב7.9 מיליונס דולרס. אם היה דאטה סיינטיסט כפי שתמיד חלם, ככל הנראה לא היה מגיע לסכום הזה בכל ימי חייו. אבל מה עדיף, עושר או בריאות? האם יש הבדל בין השניים?
האם יש קשר בין האירוע הלבבי שחווה בגיל צעיר לבין הלחץ והציפייה מגיל צעיר להגיע לנבא? לעולם לא נדע. אני אישית בעד חיסונים. ונגד קונספירציות.

להביא את פול ג׳ורג׳ זה מאוד 2012 מצד פילי. אבל כולנו יודעים מה סופה של הסופר טים הזאת – להפסיד 4-3 בסיבוב השני לניקס. לפחות יש להם את פלייאוף p ואת יואל אמביד שתמיד מגיע לגמרים ובכשירות מלאה.

אני לא מתלהב מהמספרים של לברון. המספרים בעונה הסדירה לא שווים כמעט כלום.
מה שמשנה באמת זה הפלייאוף – ושם צריך להגיד – לברון תותח על. אני חושב שהקריירה שלו מאוד מפוספסת, אבל מצד שני הרבה בגלל בחירות שגויות שלו. ולכן אני תמיד אחשוב שמייקל הראשון.

שי אבן צור
05/07/2024 12:23:35

יש בהיסטוריה של הליגה שחקן שנבחר כ"כ נמוך וקיבל חוזה מובטח ל 4 שנים?

עידו גילרי
05/07/2024 14:40:16

ברור. מספיק ללכת לשנה שעברה…
אבל אולי גם לו יש פרוטקציה.

MBK
MBK
05/07/2024 16:50:15

השוואה לא במקום
דייויס ג׳קסון נבחר בדראפט אחרי 4 עונות נפלאות באינדיאנה
בעונה האחרונה שלו בקולג׳ים הוא סיים עם 21 למשחק
ברוני קלע 21 בכל קריירת הקולג׳ים שלו
חוזה 4 עונות לשחקן שנבחר 55 עם הרקורד של ברוני זאת שחיתות

עידו גילרי
05/07/2024 17:01:28
Reply to  MBK

הוא שאל שאלה – עניתי. לא משווה. אני ממש לא מתווכח עם זה שהבחירה בברוני וההחתמה שלו הזויות.

zivovivo
zivovivo
05/07/2024 18:06:03

לדעתי הקינגס הכי קרובים להנחית את דרוזן.
הם יוכלו כנראה לשלם לו את מה שהוא רוצה ויש לו עוד כמה שנים בטנק במחיר סביר הוא מאד משלים את פוקס סאבוניס וקיגן מארי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היורו הזה של ספרד הנבחרת שמשחקת הכי טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוקוריקו הזה כמו פויול קיר בלתי עביר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פנדל ברור לטובת גרמניה משיכה שעה בחולצה בשביל מה יש ואר? 😄

דה שוט
05/07/2024 21:17:36

פלורנטינו ספרדי חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעות להוציא את וויליאמס ומוראטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן ספרד עשה שטות שהוציא את וויליאמס ומוראטה ועכשיו אין לו התקפה להארכה

דה שוט
05/07/2024 20:50:56

הופה! גרמניה יצאו מהקבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברגע שניקו ומוראטה יצאו השיוויון היה באוויר. טעות נוראית של המאמן עכשיו בהארכה נשאר בלי התקפה

דה שוט
05/07/2024 21:03:13

אמת
וגם גרמניה נשארו בלי הגנה כולם התקפה ספרד היו חייבים לכבוש – ונענשו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גרמניה במקום ללחוץ ירדו לאחור בהארכה לא ברור למה לא למדו מקודם?
ספרד מחזיקים יותר מידי בכדור לא ברור ממה מפחדים

דה שוט
05/07/2024 21:17:11

השתפרו קצת, עוד מעט יבוא הגול, קאי האבארץ השחקן הכי טוב של ספרד כמה שטויות הוא עשה

דה שוט
05/07/2024 21:07:39

ד״א גול של נוייר קורטואה לוקח את זה עם האוזן. נוייר זה צב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פנדל ברור לגרמניה חחחח השופט לא רוצה ואר איזה בדיחה קוקוריקו עשה יד ברור

דה שוט
05/07/2024 21:25:50

לא מובן

דה שוט
05/07/2024 21:19:12

שופט אנטישמי פנדל של מאה אחוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בדיחה מתי רוצים יש ואר מתי לא רוצים אין ואר דון פלורנטינו מכתיב חוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרוס כבר לא סוחב כל היום נשכב על הדשא עושה איי איי לקחת מנוחות צריך את סקוט פוסטר שיתן לו אוויר כמו שנותנים ללברון עם ריוויו ארוך

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:05:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת היה חסר איזה סקוטכזה או טוני ברודרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקני ספרד נשכבים על הדשא כמו מרקוס סמארט ולוקה איייי איי אייי

דה שוט
05/07/2024 21:28:09

wwe הגיע ליורו כמה פלופים

Last edited 2 days ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה שקורה,שיורדים להגנה בלי סיבה גרמניה שלטו לחלוטין הגיעו להארכה ירדו להגנה בלי סיבה וקיבלו

דה שוט
05/07/2024 21:39:17

לגמרי

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:06:28

סאממו הרודיגר הזה…

דה שוט
05/07/2024 21:38:52

נו באמת אני מיואש פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה הטורניר של ספרד הם ניצחו את כל המשחקים ומשחקים הכי טוב

דה שוט
05/07/2024 21:43:42

צרפת אנגליה בגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח אנגחיה עפים מחר.
צרפת יקבלו בראש מספרד.
צרפת פורטוגל יגיע לפנדלים אחרי 0 0 עם שעמום מוות אפילו לא מתכנן לצפות😅

דה שוט
05/07/2024 22:08:42

צרפת זה ג״ס 2018 ייקחו בהליכה

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:07:03

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הגמר שלי ספרד הולנד וספרד זוכים

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:07:21

פורטוגל הולנד

דה שוט
06/07/2024 0:05:52

חחחח נתת פה גמר איירבול 😀 צרפת אנגליה כתוב את זה מהשמינית. אנגליה קיבלו קליר פאת

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:11:54

עלי אקספרס זה אסון

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 23:14:22

נאחל לגיפניג חמינאי פוטין והילד הקוריאני השמן שגודזילה יאכל את כולם בביס אחד!

אמן!!!

Last edited 1 day ago by דוקטור רזי הופמן
דה שוט
06/07/2024 0:04:44

וויי וויי איזה כדור שינה… לפחות יהיה פנדלים. רונאלדו זה שחקן פחות

דה שוט
06/07/2024 0:43:43

הופה! ג״ס בחצי הגמר 😀

ilan m
ilan m
06/07/2024 9:35:42

מנחם, תודה על מעורב משובח. הציורים שהכנסת לכתבה מגניבים, האומן מוכשר ויש לו הומור….
אלרום הוא קיבוץ על גבול סוריה ולא לבנון.