You are currently viewing החתמות שחקנים חופשיים היום הרביעי: חוזה מקס חדש ללברון

החתמות שחקנים חופשיים היום הרביעי: חוזה מקס חדש ללברון

אחרי שסוכנו ריץ' פול רמז שיהיה מוכן לקיצוץ בשכרו כדי להביא חיזוק לקבוצה לברון ג'יימס חותם על חוזה מקסימום חדש לשנתיים בלייקרס עבור 104 מיליון דולר. המשמעות היא שהלייקרס מוותרים על נסיונות להביא חיזוק בסיין-אנד-טרייד. החוזה כולל שנת אופציה ומעשית הוא חוזה לעונה אחת שיאפשר ללברון להחליט שוב מה הוא רוצה לעשות בקיץ הבא. העובדה שמדובר בחוזה חדש ולא בהארכה אפשרה ללברון גם להכניס סעיף וטו על טריידים. בכך לברון הופך לשחקן השני בלבד בליגה שיש לו NTC בחוזה לצד ברדלי ביל מהסאנס. המהלך גם ידחוף את הלייקרס מעל האפרון השני מה שיגביל מאד את היכולת שלהם לבצע שינויים בסגל. ישנם עדיין דיווחים (ווג') שיש מגעים בין הצדדים לקיצוץ קל שיאפשר לליקרס להיאשר מתחת לסף הבעייתי.

*

ג'ו אינגלס הותיק סגר על חוזה מינימום במינסוטה טימברוולבס. האוסטרלי הוותיק העביר את רוב קריירת ה-NBA שלו ביוטה אבל לאחר שקרע את ה-ACL החל לנדוד למילווקי, משם לאורלנדו ועכשיו למינסוטה הקפואה שם יתאחד עם חבריו לקבוצה לשעבר – רודי גובר ומייק קונלי.

*

שחקן ותיק נוסף שמוצא לו בית חדש הוא אלק ברקס שעבר בטרייד דדליין הקודם לניקס ועכשיו סוגר במיאמי על חוזה לעונה.

*

לאחר שויתר על עונת האופציה שהייתה לו במיאמי, תומאס ברייאנט חתם מחדש בהיט לעונה אחת בחוזה מינימום. הסנטר קיווה למצוא הצעות אטרקטיביות בחוץ אבל התאכזב לגלות שאין כאלו.

*

שחקן נוסף שחוזר לקבוצה בה ויתר על עונת אופציה בחוזה הוא דמיון לי שימשיך בסאנס לעוד עונה בחוזה מינימום . לי לא ראה פארקט בכלל בעונה שעברה עקב פציעה, אך היה חלק מהרוטציה עונה קודם.

*

אחרי שאיבדו את קליי תומפסון והביאו את קייל אנדרסון בסיין אנד-טרייד הווריורס מנסים להמשיך לפצות. על פי מספר מקורות, הקבוצה מנסה להביא את באדי הילד בסיין-אנד-טרייד עם פילדלפיה. הילד עשה קריירה על יכולת הקליעה שלו כשהוא קולע לאורך הקריירה 3 שלשות למשחק ב-40% (היחיד שרושם דיוק בווליום כזה למעט שני הספלאש בראדרס).

Subscribe
Notify of
160 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 16:08:54

איזה זיין מוח ומאחז עיניים הבבון הזה
"אני נותן הנחה כדי להתחזק" חחחחח
מצידי שישתה לג'ני גם את התחתונים המשומשות שלה
הבעיה שלי היא השקרים והאדרה העצמית הדוחה שהיצור הזה מארגן בכוח.
מתעב אותו כל כך. מאחל ליום שילך לחיריה עם הבן המעפן שלו
"אני רוצה לצאת מהצל של הבבון" חחחחחחח
עוד זיין מוח למופת

thejanitor
thejanitor
03/07/2024 16:30:19

שמע דוקטור טיטולים, מצד אחד אני מחבב אותך מצד שני אתה ממש מעצבן. מה אתה רוצה מברוני, השם ירחם, הילד גדל תחת אבא שנוא נפשך, קצת רחמים, קצת מוטב שבספק לפני שאתה צולב אותו גם, בחייאת… קצת מוסר יהודי, מה קרה לך?

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 16:54:26
Reply to  thejanitor

אל תגעיל אותנו יותר ממה שכבר עשו לנו בידיעה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 17:46:21
Reply to  thejanitor

דיייייי שרת,
לך תקרא מה הקקר הקטן של הבבון הצהיר לפני חודשיים ולך תראההאת ההצהרות שלו השבוע חחחחחח
הילד מתאמן חזק להיות שיקוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוכרים כאילו חהיה בגי ליג או שחקן 14 ו12 בסגל חחח זה יתחיל אולי ככה בכאילו להראות שהוא עובד קשה וחוצב את דרכו שבמציאות יקבל קליר פאת ישר לחמישייה תוך זמן קצר

צפנת פענח
צפנת פענח
03/07/2024 18:34:45

האיש הכי דוחה שדרך על הפרקט באיזור חיוג 1+ .
אני לא אתפלא אם השיקוץ הקטן יפתח בחמישיה בהוראת השיקוץ הגדול

Stockton2Malone
03/07/2024 21:25:08

וואי חריף אתה היום.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 16:09:22

הוטו על טריידים זה הבונוס חחחחחח

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 16:54:41

ביחד עם האלמנט

NBA בדם
03/07/2024 20:59:55

הוא עשה את את זה בשבילך😉

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 21:43:16
Reply to  NBA בדם

הכניס לי את כל הפלומבה

Li Ming
Li Ming
03/07/2024 16:18:45

הייתי בטוח שלברון יסכים לקצץ בשכר כדי שללייקרס יהיה מקום מתחת לתקרה כדי להביא את דרוזן. יכול להיות שעוד אליפות כבר לא ממש מעניינת אותו והוא רק רוצה לשחק קצת עם הבן שלו ולעשות עוד קצת כסף. גם טוב אני מניח

עידו גילרי
03/07/2024 16:19:46
Reply to  Li Ming

זה כנראה אומר שדרוזאן לא מוכן לויתור שזה ידרוש ממנו.

Li Ming
Li Ming
03/07/2024 17:00:33

יכול להיות, מן הסתם אנחנו לא יודעים מה היתה ההצעה של הלייקרס ועל כמה הוא היה צריך לוותר. מה שלא ברור לי זה שאם דרוזן לא נשאר בשיקגו ולא מגיע ללייקרס, איפה בדיוק הוא הולך לחתום כך שיקבל חוזה אטרקטיבי מבחינתו

עידו גילרי
03/07/2024 17:04:53
Reply to  Li Ming

היה לזה חסם מאד ברור.
בכל מקרה גם לי לא ברור איפה הוא חושב שיראה חוזה אטרקטיבי.
מניח שיחתום לשנה עד לקיץ הבא ואולי את זה הלייקרס לא רצו.

Florida man
Florida man
03/07/2024 16:37:45

נפלתי מהרצפה לכסא מרוב הפתעה. מה שמעניין אותו זה הכסף ומורשת המספרים שהוא משאיר מאחוריו ותו לא

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 16:53:50

איזה עולב

דן רוזנבלום
03/07/2024 17:00:18

אווץ'. לא כיף.
טור הילול ועכשיו זה, לא נעים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 21:44:07

הזהרתי אותך דן.
הוא מהות הכוונה ב"רקוב"

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 17:06:01

הלייקרס כבר הרבה זמן לא רלוונטית, אבל עכשיו היא הפכה באופן רשמי לשיט שואו של הליגה.
אין לה שום ערך ספורטיבי יותר, רק טראש ומופעי נרקסיזם של היצור שהחליטה להתרפס בפניו.

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 17:07:23

אף שחקן עם חצי מוח לא יתקרב לזוועה הזו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 17:44:53

מסקנה, יש די הרבה שיכולים להגיע לסיבוב ליקוקי עכוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת יגיעו כל אלה שיסכימו לומר 3 פעמים לכתבי החצר לברון הגואט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת זה רק פריק שואו, עיתונאים דיבורים היילייטס כמה לברון גדול ומקצוען שגידל בן שחקן כזה מדהים שאגות שרירים, קיצר wwe על ספידים לעשות ברינקס על מי שצופה בהם ולמכור חולצות.
לכו תקנו חולצות של ברוני

golan
golan
03/07/2024 20:58:57

לא סובל אותם.
לא את לברון ולא את הלייקרס.
אבל לומר לא רלוונטי על מועדון שלקח אליפות והיה בגמר אזורי ב4 שנים האחרונות זה קצת צורם

Don
Don
04/07/2024 6:14:44

כל הגועל נפש של אמריקה מתרכז בלייקרס.

Jonathan
03/07/2024 18:01:25

מה באדי הילד? אנחנו צריכים גבוהים, לא את כל השוטינג גארדים סוג ב' כדי לפצות על לכתו של קליי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

גם קווין דוראנט לא יעזור לכם

jefffoster10
03/07/2024 19:35:43
Reply to  Jonathan

זה מצחיק כי באדי הילד (וגם סלו מו) הם סוג של ריבאונד לקרי אחרי העזיבה של קליי.
מצד שני, ריבאונד זה בדיוק מה שהם לא נותנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

🤣🤣🤣

Om3r
Om3r
03/07/2024 18:42:55

זה נורא אירוני שאף שחקן שלברון רצה לקצץ בשכר בשבילו לא הגיע ללייקרס. אני בטוח גם שפלינקה נתן הצעות נדיבות ופשוט לאף אחד אין רצון להתקרב לשכונה הזאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

נדרש הצהרת נאמנות להגיד 3 פעמים לברון הוא הגואט

אור
אור
03/07/2024 19:02:10

לפי וואלה ברוני חתם על 7.9 מיליון ל-4 שנים

ולצוות של רדיק הצטרפו נייט מקמילן וחביב שם שמעון סקוטי ברוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מאמני עילית חחחח נייט יסמן מקמילן וסקוטי טייק דה בול טו דה באסקט ברוקס 😆😆
כינסו את כל השפוטים יחד רק חסר לי שם דוק ריברס בצוות

אור
אור
03/07/2024 19:04:20

מי יכלו להביא במקום?

דוקטור רזי הופמן
03/07/2024 19:46:29
Reply to  אור

שימון היה בא בשימחה, כיייי, לכסף אין ריח
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. אפילו אומר ללברון לפני שמנחית עליי הוראה שברוני זה כשרון חד דורי והוא הםוינט גארד שלי שזה יוריד מהיוסג של לברון עצמו 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אותי אותך ואת nba בדם.
אשך ופופרס לא היו עומדים בלהיות יסמנים של השקץ

NBA בדם
03/07/2024 20:42:54

בכיף אני מתמנה לשם. כמה מילים ואני מקסים את לברון וזוכה במאני מזומני שיסדרו אותי ואת ניניי
ואלו מילות הקוד הרצויות:
לברון אתה הגואט
ג'ורדן עפר לרגליך מלכי
הבן שלך מזכיר את וויד הצעיר
שיערך שופע ומתגלגל על גלימתך
גמר 11' הומצא בידי שונאיך. בעונה זו הייתה בכלל שביתה.
אתה הלייקר הגדול אי פעם
show me the money
🤑 🤑 🤑 🤑 🤑

Last edited 2 days ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת. נבוא לבושים כולנו עם גופיית לייקרס עם המס,23 למשחקים.

Don
Don
04/07/2024 6:16:57
Reply to  NBA בדם

וכל אמריקה משתחווה.
אין פרשן שמעז לרדת על הגועל נפש הזה?
פשוט דוחה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 21:46:12

מתפלץ מהמחשבה

jefffoster10
03/07/2024 19:39:31
Reply to  אור

זה צוות מעניין – שני עוזרים עם המון ניסיון כמאמנים ראשיים (מקמילן עוד היה מאמן ראשי בסיאטל הי"ד אם אני זוכר נכון), למאמן חסר ניסיון לחלוטין. כמאמנים ראשיים לא הייתי ממנה אותם, אבל כעוזרים אני חושב שהם דווקא טובים ואת האיכויות שכן יש בהם הם יכולים להביא לידי ביטוי בתפקיד משני יותר (מקמילן דוגמה טובה לכך, היה עוזר טוב בפייסרס ואז מונה למאמן ראשי בינוני לכל היותר).

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 20:15:57
Reply to  jefffoster10

מה זה משנה, אתם דנים במרקם החרא והאם יש בו חתיכות תירס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

המון ניסיון ככשלונות על במשך שנים

דוקטור רזי הופמן
03/07/2024 19:50:27

אני פותח רשמית את סניף ה ללל בלוד ביחד עם סעיד ומוחמד.
חושבים איך להתנקש בחוזה הסטנדרטי של ברוני…
https://www.hoopsrumors.com/2024/07/lakers-bronny-james-to-sign-guaranteed-standard-contract.html

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך את הלום שלך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 21:47:48

תעלה את דה שוט לעגלת השלייקרז.
חיסול ממוקד

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בשורה מעולה לכל שונא לייקרס ואנוכי בינהם.מעל 50 מיליון יבזבזו עליו,וזה מעולה,כי זה לא ישאיר ללייקרס כסף לבזבז על שחקנים טובים.אין ספק שבכסף שיבזבזו על לברון היה אפשר להחתים שחקנים מעולים,זה לא יקרה לא כל קבוצה מעוניינת במסגרת שכר של מאות מיליונים.מה שטוב שגם ראסל מימש אופציה,ויתקע לליקרס עוד 18 מיליון בשכר.טרייד על ראסל ? רק מנהל רפה הבנה יקנה אותו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

עוד דבר מעולה בחוזה של לברון,אין אפשרות לטרייד.הלייקרס לא יכולים למכור אותו לאיזה פראייר ולקחת שחקנים טובים במקומו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה באמת יהיה שואו טיים

Izzy
03/07/2024 20:53:37

אני אישית לא מבין את כל המבקרים דלעיל.
עם יד על הלב, כמה מאיתנו לא היו דואגים לילדים שלנו אם הייתה לנו אפשרות?
ההבדל בנינו לבין לברון שהוא יכול לעשות את זה, ולא רק לעשות את זה אלא לעשות את זה בגדול.
אני מודה שגם אני מקנא, אבל בתוך תוכי אני יודע שהייתי עושה את אותו הדבר.

Izzy
03/07/2024 20:55:48
Reply to  Izzy

רק אוסיף שאם צריך לצלוב מישהו זה את הנהלת הלייקרס שוויתרו על העתיד בשביל הסטטיסטיקה והעתיד של שושלת ג'יימס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Izzy

הטענות לא ללברון. ברור שזה מה שהיינו עושים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Izzy

מה יש לדאוג לילד המסכן.ברוני לקח משכנתא ונתקע איתה? הוא יכול לקום בבוקר להתעסק עם בחורות לא לעבוד ולחיות כמו בן של סולטן.

Izzy
04/07/2024 7:26:45

אתה היית רוצה שהילד שלך יקום בבוקר ויתעסק עם בחורות כמו בן של סולטן?
אני לא..

thetroll
thetroll
04/07/2024 4:25:25
Reply to  Izzy

אתה זוכר שהילד הזה היה בדום לב וכמעט מת לפני כמה חודשים/שנה? לתומי חשבתי אז שלברון יוותר על החלום לשחק עם בנו. נכון שיש אישורים רפואיים וכ' אבל אם אני אבא דואג אני באופן אישי בחיים לא נותן לו לשחק יותר בטח לא בכדורסל מקצועני. אני לא מאשים את לברון שהוא מסכן את בנו הילד גם בחור גדול ויכול לקבל החלטות על עצמו. אני רק מניח את זה כאן. ובוא נגיד ככה כי אם כבר אנחנו מדברים פתוח מה ההסתברות שילד בן 17 יגיע למצב של דום לב. אני חייב לאמר לך שביני לבין עצמי עלתה השאלה בסגנון של מעניין איזה תוספת אבא שם לו בשוקו של הבוקר. בכל זאת הילד כנראה לא שחקן כדורסל כזה עילוי אבל לאבא יש חלום. מזכיר לך שלברון "הודיע" לעולם שהוא ישחק עם בנו אתה מבין איזה לחץ זה שם על הילד? אולי הילד בעצמו החליט לשים משהו בשוקו?
לא יודע. לא מתחבר למה שכתבת. לא יודע אם רק הדאגה לילד זה המניע שם ולא המורשת של האבא.
טוב פתחנו את זה.אפרופו… אז דרך אגב מאחל בריאות שלמה לכולם ובמיוחד לברוני.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 5:00:47
Reply to  thetroll

כמות השטויות בתגובה, מיטב הרופאים הטובים בעולם בדקו את הילד והודיעו שהוא כשיר לחלוטין לשחק, אם היה איזה סיכוי אפילו קטן לקבל התקף לב לברון והילד שלו היו יורדים מהרעיון. הילד מגיל 0 נושם את הNBA והחלום שלו לשחק שם, הוא לא היה לוקח סיכון בסטרואידים כאלה ואחרים בטח שאבא שלו מסדר לו מקום

thetroll
thetroll
04/07/2024 7:43:55

צודק. זו ערימה של שטויות. ובכל זאת… בהכירי את המלך שרוצה להיות כבר הרבה שנים אלוהים ולא מצליח…התגנב החשד הקל לליבי… אבל בוא נסכם את זה שבגדול אתה צודק. זו ערימה של שטויות.

Last edited 1 day ago by thetroll
Izzy
04/07/2024 7:25:48
Reply to  thetroll

לגבי העניין הרפואי אני לא יכול להגיד כלום כי אין לי מושג מה קורה עם זה, למרות שאני מניח בסבירות גבוהה שהוא נבדק ונשלל סיכון.

לגבי המורשת – אני בטוח שזה חלק גדול בסיפור. אבל שוב, מי מאיתנו לא היה עושה את זה?

thetroll
thetroll
04/07/2024 7:50:54
Reply to  Izzy

נחתום את העניין בכמו שאמרתי לברוך: אתם צודקים. זו ערימה של שטויות. בריאות לילד.

Last edited 1 day ago by thetroll
עידו גילרי
03/07/2024 20:59:11

אז ללברון יש ntc ואי אפשר להעביר אותו בטרייד. אבל אתם יודעים למי אין…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2024 22:49:57

אם הילד יישלח רוב פלינקה יישלח לתפוס תנומה ליד לוקה באראצ'י

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ארומה קרקסית משהו עולה מהלייקרס הקיץ… מניח שזה יגמר דומה לעונות-שלהי-קובי, כלומר הרבה רעש ומעט כדורסל, אבל נחיה ונראה.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 21:34:38

לברון בניגוד לקובי אחרי האכילס עדיין שחקן מצויין; באתר שונאים את לברון אז עושים יותר מדי רעשים שהוא הביא את הבן שלו ללייקרס.

זה די מצחיק שיאניס סידר חוזה לאחים שלו במילווקי זה עבר בשתיקה אבל ברגע שמדובר בלברון אוי ואבוי וחרב העולם.

NBA בדם
03/07/2024 21:49:35

+100

FAN
FAN
03/07/2024 22:45:17

לא זכור לי שזה עבר בשתיקה.. זה היה ברור מהרגע הראשון והיה יותר הזוי ככל שהזמן עבר
אבל אם יש משו יותר הזוי, זה איך כל העיתונאים בארהב נמצאים באותה עמדה של להגן על לברון על המציאות המגוכחת הזאת
עאלק בחרו בו בגלל היכולת נו באמת. או לחלופין, "יש הרבה נפוטיזם בליגה הזאת ולברון ממש לא הראשון אל תהיו צבועים" יודעים שמזלזלים באינלגנציה של כל ילד בן 12 אבל לא מזיז להם

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 23:32:24
Reply to  FAN

תראה לי חצי מהתגובות שהיה , זה בכל תחום לא רק בליגה, להקבלה יש לך עובד מצטיין שמכניס לך מאות מיליוני דולרים כל שנה , הוא רוצה שיעסיקו את קרוב משפחה שלו באחד המשרות, אתה רואה איזה בעל עסק אומר לו לא.

FAN
FAN
04/07/2024 0:11:13

העניין הוא בעיקר הצביעות
אשכרה אחד ה"עיתונאים" הזכיר את גארי פייטון גוניור כדוגמא לנפוטיזם
שחקן עם אינסטינקטים הגנתיים מהטובים שיש בליגה

עידו גילרי
04/07/2024 0:14:30
Reply to  FAN

ואחד שקרע את התחת כדי לחצוב לעצמו מקום בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

העיתונאים הם חברים שלו ועובדים אצלו הם כולם כתבי חצר. צריך להחמיא כדי לקבל גישה.
על אחד כמו גאבל מגי הם יכולים לרדת חופשי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2024 22:55:49

א. אתה צודק
ב. אם להתקטנן, האם מילווקי בזבזה על האחים של בחירת דראפט? באמת שואל, לא יודע. בנוסף, עושה רושם, וזה רק רושם, שלברון יידאג לתפקיד יותר גדול לבן שלו ממה שיגיע לו (רק ימים יגידו). האחים יאניס הם על תקן מנפנפי מגבות ומאזני משקל בסוף הספסל.
אבל כן, אתה צודק, לברון זוכה לשנאה יותר מאחרים. יהיו כאלו שיגידו שהוא הרוויח את זה

עידו גילרי
03/07/2024 23:05:09

האח הגדול בכלל היה בחירה של הניקס (שמה גם התחיל את הקריירה בליגה).
האח הקטן היה בחירה של דאלאס ומעולם לא שיחק או חתם בכלל בבאקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 23:47:40

האח הגדול שיחק שני משחקים בניקס סך הכל 6 דקות בטוטל , ומשם עבר לאירופה ל3 שנים הוא לא חזר לליגה בגלל יכולת שלו אלא בגלל של אחיו

עידו גילרי
03/07/2024 23:48:24

אף אחד לא טען אחרת.

עידו גילרי
03/07/2024 23:53:11

מה שהכי מעיד על זה שהוא למעשה בילה שלוש שנים בג'י-ליג ולא הצליח לעשות את הקפיצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 23:23:53

בחירת דראפט סוף סיבוב שני, העלות שלהם סביב מיליון דולר.

PhillySpecial
04/07/2024 6:34:50

לברון ממש לא שחקן מצויין, אלא אם אתה שפוט של סטטיסטיקה, הוא כבר שנים גולם בהגנה ומזיק לקבוצה באופן חריף, וההתקפה שלו מבוססת כולה על צעדים ועבירות

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 6:47:10
Reply to  PhillySpecial

עוד הייטר שכותב שטויות. מתי צפית בלייקרס לאחרונה? לברון היה השחקן השני הטוב בלייקרס בעונה הרגילה וגם בפלייאוף אחרי דיוויס, הוא נתן הגנה פנטסטית והפעיל את הקבוצה, וזה ממש לא הסטטיסטיקה אלא מבחן העין.
.
מה שהופך את לברון לשחקן כל כך מיוחד זה הפיזיות החד פעמית שלו גם בגילו יש לו צעד מהיר מרוב הליגה הוא כמובן גם חזק משמעותית מכל שומריו, תוסיף לזה קליעה ומסירה ומקבלים שחקן מדהים גם אם לא הסופרמן הבלתי עציר שהיה בעשור הקודם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים לגמרי שלברון עדיין שחקן מצוין, אבל זה לא סותר – האירוע עדיין יכול להיות קרקסי, מהתוצאות בשטח, ברמה הקבוצתית, עדיין יכולות להיות מוגבלות ביותר

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
03/07/2024 21:17:30

הייטרס ישנאו, אבל עם כל ההאשמות – לברון הוא זה שבחר בלייקרס, לא הלייקרס בלברון. לא מעט קבוצות היו מתחלפים עם הלייקרס והלייקרס בכלל לא יוצאים מופסדים מכל הסיפור הזה. האולמות מלאים, המרצ׳נדייס נמכרים והשונאים – שונאים..

NBA בדם
03/07/2024 21:21:21

עם כל הדאחקות על לברון, הוא הסכים לקיצוץ נכבד בשביל חיזוק והוא לא הגיע.
זה שלא רצו להגיע בגללו או לא בגללו, זה לא בעיה שלו, הוא באמת רצה שיגיע חיזוק.
הוא עדיין שחקן טופ 15 בליגה, וכשחקן כזה הוא שווה מקס, גם בגילו המופלג.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 21:36:07
Reply to  NBA בדם

לברון ביכולת גם בגילו היום שווה מקס בשינה, שאתה מוסיף את הפן הכלכלי זה בכלל נו בריינר כל קבוצה בליגה הייתה מביא ללברון גם כיום מקס אם הייתה יכולה

אור
אור
04/07/2024 4:05:49

שמע ברוך, זה שהוא שווה מקס סבבה, זה שהלייקרס לא יילכו לשום מקום עם הסגל הקיים הביאו את הבן שלו והשאירו אותו להעביר עוד שנתיים את הזמן – לא.

נדבר ב-2026 כשאולי הוא יעזוב וההנהלה תנסה לעשות משהו להחזיר את הקבוצה להיות רלוונטית שוב

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 5:07:23
Reply to  אור

מה האלטרנטיבה? אתה לא יכול לצאת לפירוק מחדש כיוון שהפליקנס מחזיקים בבחירה שלך. אין שום שחקן מעניין בשוק החופשי. הלייקרס עם לברון אולי לא קונטנדרית אבל זה יותר טוב מאופציה השנייה של להסריח את הפרקט בלי סיכוי להתחזק מהדראפט.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 5:24:42

אני ארחיב, הלייקרס תקועה עד אחרי הדראפט הבא עם האפשרות להתחזק דרך הדראפט.

בניגוד לעשור הקודם שבו כל כמה שנים יצא כוכב על לשוק החופשי (לברון 3 פעמים), דוראנט, וקוואי בעשור הנוכחי שום שחקן לא יצא.

ללייקרס גם לא היה יותר מדי נכסים לשלם על כוכב סורר שמבקש טרייד בגלל הטרייד של דיוויס וגם אין יותר מדי מקום לחת תקרת השכר (גם בלי החוזה של לברון).
.
כרגע האופציה זה להשאר עם לברון ודיוויס ולהרוויח מאות מיליוני דולרים או להיפטר מלברון להפסיד כמויות אדירות של כסף, וחטא על פשע ולהביא את הבחירה בסוף העונה אחרי שהסרחת את הפרקט לפליאקנס.

אין לי ספק מה האופציה המעודפת

אור
אור
04/07/2024 5:48:45

טוב, שכנעת

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
04/07/2024 5:44:00

המקרה של יאניס לא דומה בכלל למקרה של לברון.

אחד סופרסטאר צעיר , בא ממדינה זרה ,לבד .
הביאו לו שני אחים בוגרים כדי שיהוו לו תומכים ושלא יהיה לבד.
היתה להם חשיבות כזאת או אחרת בקידום של יאניס לפחות בתמיכה רגשית גם אם לא כדורסלנית…

לברון שחקן ותיק מאוד , ההחתמה של הבן לא באה בשום צורה לעזור כדורסלנית בקבוצה , באה למלא צרכים נרקסיזם של האבא. זה לא יתרום דבר לליקרס חוץ מעוד הייפ מיותר …הלייקרס מועדון מפואר , מה הוא צריך בכלל את לברון ?, שיבנו קבוצה תחרותית זה יותר חשוב לשורת הרווח העתידי ..

לברון הוא נטע זר במועדון , זה לא קובי שעשו לו ג'סטה כי שיחק רק אצלם.

ייקח לארגון הרבה זמן להתאושש מהמופע של גיימס לברון.

אור
אור
04/07/2024 5:50:49

אותו דבר. יכלו לתמוך בו נפשית כמו האחים של יוקיץ' גם בלי להיות חלק מהקבוצה וגם הם לא באו בשום צורה לעזור כדורסלנית

עידו גילרי
04/07/2024 5:54:22
Reply to  אור

זה מה שהם עשו…
החלק של להחתים תנאסיס היה כבר הרבה אחרי במסגרת ההפוכה של עזרה לאח הגדול.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 6:51:13

מדוייק. עדיין לא הסבירו לי איך הלייקרס מתחזקת ובונה קבוצה תחרותית בלי לברון? מי יש בשוק החופשי שאפשר להביא במקומו (הלייקרס גם בלי המשכורת של לברון ובנו סביב ה130 מליון דולר)

אור
אור
04/07/2024 9:55:30

מעבירים כל מי שעם דופק בשביל בחירות דראפט, הופכים לאוקלהומה לכמה שנים

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 12:08:10
Reply to  אור

יש הבדלים בין הלייקרס לאוקלוהמה, ללייקרס אין את הבחירת גרפיט של שנה הבאה, ואין כוכב על צעיר בפוטנציה בסגל.

פירוק יהיה בהחלט המהלך הנכון לעשות מסוף 2025 לא מעונה הנוכחית.

אור
אור
04/07/2024 10:01:06

בסדר לא אחד לאחד אותו דבר אבל בגדול בסופו של דבר כן

Shenanigans
Shenanigans
04/07/2024 9:00:05

כתבו פה שכמות ההייט ללברון היא מוגזמת, בעיניי ההפך – כל מגיב שני מנסה להצדיק אותו.
לי הכי כואב בשביל ברוני – נמצא בסיטואציה מסריחה, לחץ בלתי פוסק מצד האבא כבר שנים. מקווה שימצא את הנחלה בשנים הקרובות, ילך ללמוד הנדסת תעשייה וניהול ויהיה דאטה אנליסט כמו שהוא תמיד חלם.

אור
אור
04/07/2024 9:55:47
Reply to  Shenanigans

כל מגיב שני? אולי שני מגיבים

Shenanigans
Shenanigans
04/07/2024 11:24:04
Reply to  אור

זה הנראטיב שהשתנה תוך כדי השרשור. שים לב לכמות הלייקות של 2 המגיבים הללו (אלא אם כן זה בוטים איראניים)

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 12:37:02
Reply to  Shenanigans

אולי רק אולי המגיבים האלה רושמים דברי חכמה. שקרו מקרים כאלה בעבר שעברו בשתיקה.
.
דרך אגב החלום של הילד לדבריו זה לשחק בNBA וזה נורמלי כמעט כל ילד רוצה להיות ספורטאי בטח אחד שחיי את הNBA

NBA בדם
04/07/2024 13:01:14
Reply to  אור

נכון
5%-10% מהאתר ממחנה לברון (כולל אני כמובן). השאר מתעבים אותו בדרגות שונות ומשונות.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 13:26:23
Reply to  NBA בדם

לדעתי זה לא מחנה לברון, יש שנאה לא ספורטיבית ובריאה באתר ללברון.
מי בבון ועד שהוא מסכן את הבן שלו ולוחץ עליו

NBA בדם
04/07/2024 13:35:46

שונאים אותו כמו שקפלן שונא את ביבי.
הרגש עולה על ההגיון לעיתים, ולשנוא זה נהיה תחביב בטח שהמטרה כל כך קורצת לעין.

yaniv
yaniv
04/07/2024 13:54:47
Reply to  NBA בדם

השוואה נוראית ולא במקום וגם לא נכונה.קפלן לא שונאים את ביבי קפלן דואגים ומפחדים מגורל המדינה מה שלא נראה לי אותה סיטואציה כאן לברון במקרה הכי גרוע להייטרים ייקח עוד אליפות מהצד השני אתה לא רוצה לדעת מה יקרה אם קפלן יפסידו(ושאתה לא רוצה לדעת זה גם אם אתה ביביסט שרוף וחושב שהוא מתת האלוהים לעם ישראל )

NBA בדם
04/07/2024 14:01:01
Reply to  yaniv

במה הם יפסידו? שימשיכו להפגין בזמן מלחמה. ולקרוא קריאות נאצה לנתניהו ושהוא רוצה את החטופים מתים. מאוד פטריוטי מצדם. לא חייב להיות ביביסט בשביל לחשוב ככה.
אם מחנה הימין עולה שוב, נראה לך שהם יפסיקו להגיד שהם לא לגיטימיים. ימשיכו גם ימשיכו.
החטופים מעניינים אותם כמו שאותי מעניין ריקודי עם.

אור
אור
04/07/2024 14:16:00
Reply to  NBA בדם

המשפט האחרון שלך.. תתבייש. ואני בכלל לא משום מחנה אבל מכיר מספיק בשביל להגיד לך את זה

NBA בדם
04/07/2024 14:23:15
Reply to  אור

חלק מהמפגינים רוכבים על נושא החטופים. זה לא קשור אליך.

אור
אור
04/07/2024 14:38:29
Reply to  NBA בדם

קודם כל פתאום זה רק "חלק", ממש לא מה שרשמת וגם אם קוראים את זה כמה פעמים זה לא שאפשר לפרש את זה ככה, אבל בסדר עזוב לא באתי להיעלב בשם מישהו אחר או לויכוחי סרק על סמנטיקה. למה התכוונת באמת רק אתה יודע.
דבר שני באותה מידה אני יכול להגיד שאתה הצד השני של המטבע, רק במקום ביבי יש לך שנאה עיוורת אליהם, רק שהם לא עומדים בראש המדינה בשני העשורים האחרונים ובמקרה הכי גרוע תוקעים אותך בפקקים.
אני לא אשנה את הדעה שלך ואין טעם מבחינתי לפתוח בויכוח פוליטי, רק מציע לך לחשוב לפני שאתה רושם דברים כאלה

Last edited 1 day ago by אור
NBA בדם
04/07/2024 14:57:44
Reply to  אור

קודם כל מצטער אם נפגעת. אמיתי. זו לא הייתה כוונתי כלל. לא טענתי חלילה שאותך זה לא מעניין. ההכללה אולי לא במקום, אבל אני בדיעה שחלק נכבד מההפגנות הללו לא קשורות לנושא (פעם קורונה,עכשיו חטופים), אלא שהם "רוכבים" עליו כדי להפיל ממשלה באופן לא ענייני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה ברור שההפגנות רובם סתם ממומנות

אור
אור
04/07/2024 16:43:59

לא שווה תגובה אבל בשביל הקטע נניח שזה היה נכון, זה מאוד פשוט לתעד את זה בסתר ולהוכיח. יש לך הוכחות?

אור
אור
04/07/2024 16:41:47
Reply to  NBA בדם

תודה, כאמור מעולם לא הפגנתי (גילוי נאות אמא שלי לפעמים כן בחיפה ומכיר אחרים) ואני לא נפגע בשמם, אפשר להגיד עליהם כל מיני דברים אבל שהחטופים לא מעניינים אותם זה לא נכון

NBA בדם
04/07/2024 16:53:15
Reply to  אור

חלק מהמפגינים רוכבים על נושא החטופים כדי להפיל ממשלה.
יש כמוך וכמו הרבה אנשים שאתה מכיר או לא מכיר שהם באמת עם כוונה טובה ורצון עז להשיבם הביתה.

yaniv
yaniv
04/07/2024 15:26:01
Reply to  אור

תודה אור הגבת גם בשמי,אני לא אכנס לויכוח כי באמת אין טעם ואם משפטים פלילים,אסון מירון,פרשת הצוללות,7/10 וכל מה שקורה מאז ה7/10 ועדיין אחרי כל זה כולם אשמים וכולם נוראים והמפגינים שונאים את ביבי רק כי הוא ביבי ולא נניח מכל מה שכתבתי(ושלא נדבר על התעללות בעובדי מדינה,בזבוז מטורף של כספי ציבור על כלום ושום דבר והרשימה עוד ארוכה) אז באמת שאין טעם להתווכח או לנסות לשכנע.רק בדבר אחד אני בטוח וזה המשפט שסיימתי אותו גם הוא שכרגע שונא את המפגינים וחושב שהם האשמים בכל והם ל משל לא משחררים את החטופים כי הם הולכים להפגין אז גם הוא צריך להתפלל שהמפגינים ינצחו ולא שביבי ינצח(אלא אם הוא מתנחל שגר בשטחים ואז הוא יהיה מאושר

NBA בדם
04/07/2024 16:00:49
Reply to  yaniv

משפטים פליליים זה תפירת הפרקליטות, מנדלבליט, שי ניצן וכל החונטה המשפטית. בינתיים שנים ארוכות ומה שמצליחים לתפוס זה סיגרים ושמפניות וגם בדוחק. משפטים שנועדו לעשות את ביבי לא לגיטימי כי בקלפי לא ניצחו אותו.
אסון מירון זה מחדל של עשרות שנים של מקום ישן וצפוף שאישרו אותו כל פעם גורמי משטרה/מהנדסים.
פרשת הצוללות עשו ממנה פרשת בגידה לנתניהו, כאילו הרוויח מהנושא כסף, מה שהתברר כלא נכון בעליל. אם כבר בוגי מסובך שהוציא דו"ח כוזב לבג"ץ.
7/10 זה מחדל לאומי שאף אחד לא נקי ממנו. אבל הצבא הוא האשם העיקרי עם כל הערכות שחמאס מורתע וההחלטה שלו להימנע מעימותים במשך שנים.
הלך לישון בלילה ולא הזעיק כוחות ליתר ביטחון. אם היו מעירים את נתניהו, כולם היו על הרגליים.
לא זכור לי שממשלת בנט-לפיד רצתה למגר את החמאס. היא יצאה למבצע נגד הג'יהאד האיסלאמי והותירה אותו מחוץ למשחק, המשיכה והגדילה את כמות הערבים שיעבדו מעזה בהנחה שזה גורם ממתן. נתנה לנסראללה שטח ימי בגלל איום של 2 כטבמים.
ההפגנות הללו בחלקם הנכבד רוכבים עליהם מבחינה פוליטית.
חלקם פשוט חושבים אחרת שצריך להפסיק מלחמה בשביל החטופים. לא מסכים, אבל לא שונא חלילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אל תהחה נאיבי אתה הראש אתה אשם.
אם הוא לא יודע כלום ריזה מן ראש ממשלה זה?
20 שנה הוא שלט פה ולא עשה כלום.
הבעיה שכל ה120 חברי כנסת עשויים מאותו זבל אבל חייב לשנות אי אפשר שביבי ישאר ויחד איתו כל ראשי מערכת הבטחון והצבא שידעו כולם היטב,דחמאס חופר מנהרות ומנהרות לא חופרים למטרות שלום.
200 טילים על הצפון ואין תגובה שוב אותה מדיניות הכלה משמידים משגר חחחחח
רהמ שקרן שלא יכול להכריע כלום.
חייבים אנשים חדשים.
אותם האנשים שהובילו ל7.10 לא מצליחים להכניע ארגון קיקיוני כמו חמאס במשך שנה כי נלחמים בפינצטה בית בית ומוכרים סיפורים על חפים מפשע האג באג דאג ושטויות. במזרח התיכון שולט רק הכוח. עזה הייתה צריכה להימחק ב8.10 וגם איש לא היה מדבר איתך המומנטום הלך עכשיו זה,סתם דשדושים וסיפורים את הגוקים של עזה יש להדביר לא לחסל אחד אחד

NBA בדם
04/07/2024 16:36:54

מסכים איתך, אבל עושים כאילו ביבי הולך ואז הכל טוב במדינה והכל ורוד ונצנצים עם קונפטי יורדים מהשמיים.
גנץ ואייזנקוט, לפיד וכל אלה יותר גרועים ויותר רופסים.
לפי האמת צריל לזרוק את כולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לא צריך חייב לזרוק את כולם. כל הזקנים הרופסים הגנבים אלה שעשקו שנים על גבי שנים
צריך צעירים בני 35 חדשים רעננים שטרם הושחתו, דם חדש.
לא יכול לראות כבר את ביבי דרעי גנץ לפיד וכל הזבל הזה.
הייתי הולך אבל פוליטיקה לא בשבילי יותר מידי זבל שם.

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 1:15:25
Reply to  NBA בדם

אל תזכיר את 3 המחדלניקים

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 1:14:41

נתניהו ילך אבל אתה ידידי גיבור מיקלדת.
ראש ממשלה צריך לדעת לתמרון בין השמעונים לבין ביידן.
אי אפשר לעשות כל מה שרוצים. אחרת הייתי מעיף כמו אסאד את המתנגדים ומטרנספר מליון וחצי ערבים מעזה לאן שיחפצו ובלבד שזה מחוץ לישראל. הייתי מישב את עזה ביהודים במקומם. אבל זה לא יכול לצערי לקרות בעולמנו!
נתניהו יודע את זה.

Millertime
Millertime
04/07/2024 17:34:34
Reply to  NBA בדם

יאללה, שיהיה.
1. הלכתי לעשרות הפגנות, אף אחד לא הציע לי כסף או פיצוי אחר, וגם לא לאף אחד אחר שאני מכיר.
2. אין שום בעיה עם הפלת ממשלות. זה מה שקורה בדמוקרטיות. רוב ממשלות ישראל לא הגיעו לארבע שנים, ואם יש ממשלה שמגיע לה לעוף זו הממשלה הזאת.
3. הייתה פה פאשלה חסרת תקדים במשמרת של ביבי. מה איכפת לי אם הוא ידע או לא? או שהוא מנהל גרוע, או שהוא אדם רשע. בכל מקרה, אין לו שום כשירות להמשיך בתפקיד. חמש עשרה שנה הוא ראש ממשלה, יותר מבן גוריון, והוא אף פעם לא אשם בכלום.
4. אם לא נפגין בזמן מלחמה, המלחמה לא תיגמר. תפתחו כל אתר חדשות ותראו איך העתיד של המדינה נשרף כל יום. אין ניצחון וגם לא יהיה, כי אין הגדרת יעדים הגיונית, אין תוכנית, ואין יכולת ניהול. עד שלא ניפתר מהחלאות זה לא ישתנה. אין שום סיבה להמשך המלחמה הזו מלבד הנוחות של ביבי, כדי להשתיק ביקורת.
5. תפסיקו להאמין לשקרים בערוץ 14. הם ימכרו את סבתא שלהם כדי להצדיק את ביבי. משקרים לכם בפרצוף, בלי להעמיד פנים בכלל. למה שאנשים אינטיליגנטים ירצו לצרוך את החרא הזה, נשגב מבינתי.
6. למי שיושב בבית אין שום זכות להגיד למי שיוצא להפגין למען החטופים שאיכפת לו יותר. איכפת לכם? תעשו משהו.

זהו, זו ההתאווררות שלי להיום.

NBA בדם
04/07/2024 17:47:21
Reply to  Millertime

אין ערוץ אובייקטיבי אחד בישראל.
כולם מושכים לכיוון שהם רוצים.
14, 12,13,11 כולם פוליטיים.
ההפגנות בחלקן לא חוקיות ומדליקי המדורות וחוסמי הכבישים לא נענשים כלל.
מי שמפגין בהפגנה שהמשטרה אישרה סבבה, חסימת כבישים היא עבירה על החוק, מה לעשות שהיועמשית והפרקליטות מעלימים עין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת. תפגינו כמה שבא לכם ותפלשו לבתים שלהם גם אבל לא לחסום כבישים, סתם יוצר אנטי

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 1:17:53
Reply to  NBA בדם

צודק בכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Millertime

אתם אלה שמפגינים חינם, אתם לא מראשי המחאה.

Millertime
Millertime
04/07/2024 19:01:53

אף אחד לא מרוויח מזה כלום. רק מפסיד זמן, כסף ואנרגיה. נטו מרצון שיהיה כאן טוב. כל הסיפורים על הכסף זה כדי לא להתמודד עם הטענות עצמן.
לגבי ההפגנות – הן לא אלימות, והן הכי מנומסות שאפשר להעלות על הדעת. שלושה חרדים על כביש ארבע מפעילים יותר אלימות ממאה אלף בקפלן. האלימות מגיעה מהצד של המשטרה ומפגיני הימין. ראיתי את זה בעיניים שלי הרבה יותר מפעם אחת.
צר לי שחסימת כבישים ומדורות יוצרת אצלכם אנטי (שלא נוצר כשביבי חוסם חצי מירושלים). אני בטוח שאם לא הינו חוסמים כבישים ומייצרים תמונות לתקשורת הייתם שוקלים את הטענות שלנו בכובד ראש. או שאולי הייתם רואים משהו בנטפליקס וממשיכים בחייכם, או סתם מתמכרים לרעל של ערוץ 14. השלטון במדינה הזאת הוכיח שאם לא צועקים לו עם מגאפון באוזן הוא לא מקשיב, אז זה כנראה מה שצריך לעשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Millertime

לא ראיתי אף פעם ערוץ 14 ואני לא ממעריצי ביבי.
ההפגנות הן מזמן פוליטיות וממומנות. כמובן יש גם אנשים שבאמת מפגינים בתום לב.
חסימת כבישים זה דורש ענישה מחמירה לא משנה מי עושה את זה אם זה חרדים ימנים קפלניסטים אתיופים שוודים או כל דבר אחר.
יש לכם טענות צודקות לביבי תחסמו אותו ואת הבתים שלו, למה להציק לאנשים אחרים כל הזמן עם חסימות כבישים אנשים עובדים רוצים לחזור הביתה עייפים. כלום לא ישתנה פה בתכלס,מה שהיה הוא שיהיה. כמו שהחמאס ימשיך להתקיים כך ימשיכו 120 השודדים להתקיים ולגנוב. במקרה הטוב יוחלפו עי גנבים חדשים, במקרה הרע ניאלץ לראות ולשמוע על אותם פרצופים

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 1:20:34

בדיוק
הרוב המכריע של המפגינים לא רואה גרוש לכיס, חלק מהמארגנים זה סיפור אחר, אותו דבר מצד שני עם "דף המסרים" רוב מכריע מהר"ב לא מקבלים ממנו או מאנשיו הקרובים ממו אלא פולטים מה שהם חושבים או יודעים.

Last edited 1 day ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 1:10:24
Reply to  NBA בדם

צודק
מי שעוקב באופן יומי אחרי תיקי נתניהו ומשפט הזוטא בעניין הצוללות כבר יודע שהתיקים האלה הם בושה וחרפה בלי קשר לכן או לא נתניהו.התיקים האלה הם זלזול בחוק!!!!!!! לא ייאמן שהגיעו בכלל לפתחם של בתי משפט. מה גם שהשופטים אמרו שהפרקליטות תתקשה להוכיח שוחד ואלשיך פלט, ברוב טמטומו, שהמטרה לא היתה להגיע למשפט אלא להסדר פרישה של נתניהו וסילוקו מהפוליטיקה. האמינו שאין לו ברירה ויפרוש כמו אולמרט!
לגבי משפט זוטא בעניין הצוללות גנור מינוס שימרון, המצב לא פחות חמור.
מה יקרה אם ליאת בן ארי תידרש לעלות לדוכן ולהעיד?….. הרי הסנגור דורש מהשופטת טלי חיימוביץ לזמן אותה שתיתן תשובות והיא לא מסכימה! שמעתם? היא לא מסכימה…. לא ייאמן!
כל מה שיש להם על גנור זה עבירת מס קטנה (שנותנים עליה ברירת קנס ולא מגיעים בכלל למשפט!) שניפחו וניפחו וניפחו ל 10 מליון ושנת כלא כדי שימציא סיפור על נתניהו. כשהסיפור שהמציא לא היה מוצלח מספיק הוציאו את נתניהו מהמשוואה השאירו את שימרון וניסו בכל הכח, נגד החוק, להיכנס בחיסיון עו"ד-לקוח.
אתם לא יודעים את זה כי? למה? למה אתם לא יודעים?
תשובה, מה שמחרטש לכם את המח זו "תקשורת" שקרנית ולא אובייקטיבית שמועלת במקצוע!!!!
לא ייאמן שבשם השנאה לנתניהו העבירות של המערכת הרקובה לא מעניינת אתכם.
אדרבה, לא מבקש שתפסיקו לשנוא אותו אבל לפחות תבינו שהמערכת צריכה וחייבת להיות אובייקטיבית כדי לפעול לפי החוק ושהמטרה פה לא מקדשת מעבר כה בוטה על החוקים של מדינת ישראל.

Millertime
Millertime
05/07/2024 7:02:33

הלו, מה אתה חופר על הפרקליטות? 1600 ישראלים מתים! הצפון נטוש! הכלכלה מתרסקת! חיילים מתים כל יום! רקטות על הדרום! ישראלים טובים מהגרים לחו"ל כל יום! אתה חושב שהממשלה הזו יכולה להמשיך? באמת?

דוקטור רזי הופמן
05/07/2024 7:36:30
Reply to  Millertime

איפה קראת שזה מה שכתבתי?
התיחסתי למה שכתב מישהו אחר והוא לצערי צודק!
כתבתי גם שנתניהו ילך בסוף.
אלתרנטיבה צריכה לטפל בכל הרעות החותות שיש פה במדינה. בין היתר בבג"ץ בפרקליטות וביועצת המשפטית לממשלה.
גנץ, לפיד אייזנקוט ליברמן וסער וגם גולן לא יכולים להמשיך ממש כמו נתניהו בשביל שהמדינה תצא מהברוך לכיוון חדש אופטימי לכולם!.

Zvika Bar-Lev
04/07/2024 10:40:41

האמת לא יודע למה כל כך מדברים על הקטע של הבן. המשמעות שלו זניחה. אולי יפתיע לטובה, אולי יגיע לרמת רול פלייר סביר בליגה. זה לא מעניין באמת. השאלה היא האם הלייקרס בסגל הזה קונטנדורית. נראה לי שגם המאמן וגם כל הסגל, לא מספיק חזקים כדי להגיע לגמר איזורי במערב החזק, ובטח לא כדי להביא אליפות. אז על אני מבקר את הלייקרס ואת לברון הGM. ברוני זה פינאטס שממש לא מעניין אותי.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2024 10:56:32

אומר כך, הבן של לברון מקבל חוזה רוקי סיבוב שני לארבע שנים (דבר חדש משנה שעברה) זה נפוטיזם אבל עם השפעה הרבה יותר קטנה על הליגה מהעברה שהודבקה לגרין ב 2016 לדרישת לברון אחרי משחק 4 והביאה להשעיה שלו ממשחק 5.
.
סכ"כ, מסכן הילד. לחץ כזה מהאבא לרוב לא נגמר.

yaniv
yaniv
04/07/2024 12:55:34

אל תדאג יהיה רשום בהיסטוריה כראשון שקלע לאחר שקיבל אסיסט מאבא שלו.
לעצם העניין השאלה פה זה הלחץ של מי.האם באמת לברון לחץ בשביל שיוכל לרשום עוד היסטוריה או דווקא ברוני עצמו כל כך רוצה לשחק בNBA שלא מעניין אותו שקיבל את ההזדמנות רק בגלל אבא שלו

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2024 15:05:07
Reply to  yaniv

כיון שאיש מאיתנו לא יהיה הפסיכולוג של ברוני בעוד 10 שנים לא נוכל לומר לו "כן אני מבין שזה היה הרצון שלך, אבל מה הביא אותך לשם לדעתך".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

מה יש ללחוץ? זה חלום של כל ילד להיות בnba או להיות שחקן כדורגל בליגה גדולה.
תשאל היום כל ילד מה הוא היה רוצה להיות הרוב יגידו לך כדורגלן או כדורסלן זמר או שחקן.
בכיתה של הילד שלי עשו כזה שאלון במסיבת סוף שנה.
אצל הבנים היו 2 שבחרו כדורסל וכל היתר כדורגלן שאחד מהם כתב שוער.
אצל הבנות היה זמרת וספרית כמקצוע מאד מבוקש שהפתיע 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכן הילד?

מסכן זה מישהו שצריך לעבוד ב10 אלף דולר לחודש ויש לו משכנתא על הראש.

ברוני חי כמו קינג משחק כדורסל יביא בחורות יקבל מלא כסף מפרסום אינסטה וכאלה
יחיה כמו שייח סעודי. איזה לחץ? ויש לו מלא אחוזות.

birdman
birdman
04/07/2024 12:44:23

יכל לשחק בחינם עם סיכוי לאליפות, אבל העדיף ערימה קצת יותר גדולה בבנק.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 13:31:09
Reply to  birdman

למה שהוא ישחק בחינם? איך בדיוק הלייקרס היו מתחזקים אם הוא היה משחק בחינם (גם בלי לברון הם סביב ה130 משכורות) , הוא הסכים לקחת קיצוץ בשביל לנצח.
.
לחלק השני בשביל שללברון יהיה סיכוי לאליפות. הוא יהיה חייב לעזוב אLA ולהעביר את המשפחה בשביל לעבור לגור בקולורדו או בבוסטון, זה דבר שלא יקרה בגילו.לברון השיג הכל בקריירה כרגע הוא בשלב הבונוס

birdman
birdman
04/07/2024 14:55:06

הוא יקבל 50 מיל׳ לעונה. אם היה משחק בחינם, היה אפשר לתת למישהו אחר 50 מיל׳ לעונה. פול ג׳ורג׳, קליי תומפסון וכו׳

עידו גילרי
04/07/2024 17:00:41
Reply to  birdman

גם אם תחזרו על זה מיליון פעם זה לא יהיה נכון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2024 14:34:12

במיוחד לשמעון, חחחחחחחאגדת הכדורגל שכב עם 700 נשים – ואז באה ההצעה לככב בסרט פורנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

700 זה קצת לכוכב ברמתו בזמנו.
רוקו לעומתו היה עושה 700 בסרט אחד

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2024 15:07:51

עזבו אתכם לברון. כיוון שדאני אינג' נהנה הוא הולך למשוך את הסיפור עם מקרונין עוד שבוע לפחות (יש גג-ליין ב 8 לאוגוסט) ומכיוון שג"ס הולכת לתת לפחות 2 בחירות סיבוב ראשון, תנו לי את ההצעות שלכם, אבל הצעות רציניות בלבד בבקשה תמורת 2 בחירות.

עידו גילרי
04/07/2024 15:24:02

למה יש דדליין של ה-8 באוגוסט?

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2024 16:07:30

מרקונין יכול ב 8 באוגוסט לדרוש הארכת חוזה. אם הוא מקבל אחת הוא לא יכול להיות כלול בעסקה לתקופה של כמה חודשים וחוץ מזה זה משפיע על גובה החוזה לצרכי עסקה וכיון שג"ס בתקרה קשיחה של אפרון ראשון החוזה המוארך כנראה לא יתאים.

עידו גילרי
04/07/2024 16:59:28

הוא יכול להאריך כבר עכשיו…אין שום הגבלה כזו.
חוץ מזה שום דבר לא מפריע להאריך אותו ולהעביר אותו לווריורס.

אור
אור
04/07/2024 17:26:35

לא יודע מה איתם לי מרקונין מפריע.. 🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2024 19:22:03

ווריארס לא יכולים לקלוט אותו אחרי הארכה כי יש תקופה של עצירת עסקה עליו אחרי הארכה דבר כדי לקבל חוזה של 40 מיליון פלוס וויגינס חייב להיות כלול וליוטה אין רצון בחוזה שלו. העסקה חייבת להיות לפני שמרקוקנין מקבל הארכה ו 6 לאוגוסט (טעיתי קודם) זה התאריך האחרון להבנתי

עידו גילרי
04/07/2024 19:50:21

אני מנסה לקרוא קצת בין השורות כי לדעתי יש כאן ערבוב של מונחים ומושגים.
אין שום בעיה להאריך את החוזה של מרקנן ולשלוח אותו ישירות בטרייד (זה יגביל טיפה את אורך החוזה ואת הקפיצות בו אבל זה לגמרי אפשרי).
אתה מדבר כאן על 40 מליון וזה לא מתאפשר בהארכה אז אני חושב שמה שאתה מתכוון זה שיוטה יעשו סבוניס – כלומר יפתחו את השנה האחרונה בחוזה, יעלו לו את השכר על חשבון המקום מתחת לתקרה (מה שנקרא renegotiation) ואז יאריכו לו. גם אז ניתן יהיה עדיין להעביר אותו כל עוד הקפיצות מוגבלות לחמש אחוז כל שנה ומדובר רק בשלוש שנים.
בכל מקרה אתה אומר שבמקרה כזה יוטה לא יהיו מעוניינים בטרייד וזה משהו אחר. לענין לוחות הזמנים. הארכה רגילה הם יכולים לעשות כבר עכשיו (מרגע סיום המורטריום), רינגושיאשן הם יכולים רק משלוש שנים אחרי החתימה – שזה יוצא ב28.8 אז לא ברור לי מאיפה התאריך שרשמת. בכל מקרה זה ממש לא דדליין כי את שניהם אפשר לעשות גם במהלך העונה. אני מניח שהכוונה בדדליין הוא על פי מה שאמרת שאם הם מגדילים לו את השכר אז כבר לא ירצו לעשות טרייד.

עגל
עגל
04/07/2024 17:36:51

אני לא יודע מה קרה לברוך, ידעתי ששב"ר והוא כבר מזמן לא, אבל כזאת חדות, כזה דיוק, באמת כל הכבוד.

אור
אור
04/07/2024 17:49:32
Reply to  עגל

תסמונת בנג'מין באטן כנראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

ברוך לקח מהחומרים מהמעבדות בגרמניה שגם אלילו לוקח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2024 20:10:05

חופשי,ברוך נשרף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2024 21:17:18

ברוך נחטף עי צוות טנש ןה PR של הבבון ועבר שטיפת מוח

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2024 18:12:06

השמועות אומרות שכאלב מרטין קרוב לסגור בפילדלפיה

אשך טמיר המקורי
04/07/2024 20:31:53

דלטון קנחט (או איך שקוראים לו), הבחירה ה-17 ואחד השחקנים הטובים במכללות השנה, חתם על חוזה בלייקרס של 4 שנים עם 7.8 מיליון מובטחים.
https://www.on3.com/teams/tennessee-volunteers/news/dalton-knecht-los-angeles-lakers-rookie-contract-value-guaranteed-money/

ברוני ג'יימס, גמד בגובה שכמעט לא מגייסים ב-NBA אך עדיין אינו רכז, ממוצע של 4.8 נק' במכללה חלשה שכמעט מת מהתקף לב ונבחר על ידם בבחירה ה-55, חתם על חוזה של 4 שנים מתוכם 5.4 מיליון מובטחים.
https://www.nbclosangeles.com/news/sports/nba/bronny-james-nba-contract-lakers/3451781/

Last edited 1 day ago by אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2024 20:32:46

בחירות 55 האחרונות והחוזים הראשונים שלהם:
https://x.com/hoopshype/status/1808541132294377916
(כאן כתוב 4.4 מיליון מובטחים)

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2024 20:41:30

כולם יודעים שהוא נבחר וקיבל את החוזה בגלל אביו זה לא משנה את העובדה שזה קרה בעבר עם יאניס והתגובה הייתה פחות חריפה בהרבה, אף אחד לא דיבר על זה ושהמועדון לא מקצועי.
.
בסוף זה כולה מקום של שחקן בסוף הסגל שבקושי יראה דקות משחק.

דן רוזנבלום
04/07/2024 21:03:51

אהלן שימון
הייתי פה
הדבר הכי גרוע בגילרי, זה שאי אפשר לנצח אותו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2024 21:15:54

חחחחחח ברור.
ואם תנסה,הוא יחטוף אותך למאורה העכבישית שלו לליפוף ואכילה

דן רוזנבלום
04/07/2024 21:07:53

ולכל מי שקורא, אני מוכרח להתוודות ולהגיד שאני לא מסוגל לקרוא את כל שורות התגובות.
אין סיכוי. היום היה איזה 44 כססאמק ועד שאני מגיע הביתה לשנדי צחיח עם קרח, לא בא לי לחפור לאנשים במוח.

אז שתדעו, כמו שאתם יודעים…
שאתם חבורה של פסיכופטים מטורפים 🙂
אם היה ניתן להמיר את אהבתכם לספורט ולאתר הזה לאנרגיה אחרת…

אני סבור שהיינו פותרים את בעיית הגרעין.

למרות שבאופן מסויים, אני גם מקנא בכם.
יש לכם כאן נצח ושנים של התנגחויות, התנצחויות, הטחות וטענות אינסופיים…

קצת LייT בקטע הזה, אבל זורמים…