You are currently viewing אירועי דיומא – 03.07.2024 – כדורסל ואופניים

אירועי דיומא – 03.07.2024 – כדורסל ואופניים

הטורניר הקדם-אולימפי בכדורסל / עמיחי קטן ומתנאל אלאשבילי

מתנאל כתב על טורניר 3 ועמיחי על היתר.

טורניר 1:

18:30 פולין – איי הבהמה: הנבחרת של באדי הילד, אייטון ואריק גורדון חזרה מפיגור דו-ספרתי והשיגה ניצחון 96- 85 על פינלנד אתמול, והיא תקווה להשיג ניצחון נוסף שיבטיח לה את המקום הראשון בבית, אם כי יש לציין שגם הפסד בהפרש נמוך יותר מ-11 יבטיח לה את המקום בחצי הגמר. פולין מגיעה עם ג'רמי סוהן מהספרס, שיקווה לפגוש בפריס את חברו לקבוצה וומבניאמה שיהיה חלק מהנבחרת המארחת, אך על עף שפולין מדורגים גבוה יותר, נדמה לי שהיתרון על הנייר כאן הוא של איי הבהמה.

21:30 ספרד – אנגולה: ספרד הביסו 104- 59 את לבנון, וצפויים לקרב מאתגר יותר רק בקצת נגד אנגולה, שמצידה תקווה שברונו פרננדו יכול להיות הבסיס להגנה טובה יותר ממה שהלבנונים סיפקו אתמול. סנטי אלדאמה היה הספרדי היחיד שקיבל יותר מ-20 דקות אתמול, ויהיה מעניין לראות האם הנבחרת שלו תוכל לשמור על חלוקת דקות מאוזנת כל כך גם במשחק הזה.

טורניר 2:

15:30 מונטנגרו – קמרון: מונטנגרו הפסידו אתמול 81- 72 לברזיל, כך שהם חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונה. ווצ'ביץ' קלע 17 עם 13 ריבאונדים, אבל התקשה בהגנה על ברונו קבקולו, וקנדריק פרי המתאזרח בכלל יעדיף שלא נדבר עליו אחרי משחק של 4/18 מהשדה, אבל הפעם יש למונטנגרו משחק נוח יותר על הנייר, וכזה שאולי יכול להכניס אותם למסלול. מנגד, הקמרונים יקוו להפתיע, בידיעה שניצחון כאן יבטיח להם מקום בחצי הגמר.

19:00 לטביה – הפיליפינים: הלטבים הביסו את גאורגיה 83- 55 אתמול, ונדמה שהנבחרת שסיימה במקום החמישי באליפות העולם לפני שנה עוד לא נעלמה. ברטנס קלע 3 שלשות רצופות וזהו, אבל היה להן תפקיד חשוב בבריחה במחצית הראשונה, בזמן שמארקס מייריס, אקס הפועל ירושלים, קלע 11 ללא החטאה ושטרלניקס הוביל את קלעי לטביה מהספסל עם 18 נקודות. הפיליפינים יקוו להפתיע ללא ג'ורדן קלארקסון, כשהם יודעים שגם הפסד כאן ישאיר להם סיכוי למשחק מחר נגד גאורגיה, שהוא כנראה החשוב יותר מבחינתם.

טורניר 3:

17:30 ניו זילנד – קרואטיה: ניו זילנד, שזה יהיה המשחק הראשון שלה בטורניר, תפגוש את קרואטיה שמגיעה חמה מניצחון מרשים על סלובניה 92-108. אצל החבורה מהאיים ביבשת אוסטרליה אין שמות גדולים ורוב השחקנים משחקים ביבשת. שחקן מעניין אצל ניו זילנד הוא פין דילייני שמשחק בסראגוסה ובעונה שעברה זכה בליגת האלופות של פיב"א עם בון, במשחק הגמר נגד הפועל ירושלים שיחק דילייני 18 דקות וקלע שלשה. אצל קרואטיה כמובן יש הרבה יותר עניין כשהם מגיעים עם מומנטום אחרי הטריפל דאבל של שאריץ' ונתון נפלא של 32 אסיסטים מהחמישייה בלבד, נגד נבחרת חלשה כמו ניו זילנד לא מופרך שהמשחק ייגרר שוב לתוצאה גבוהה מצידם של הקרואטים. אני מהמר שקרואטיה סוגרת סיפור, עולה לחצי הגמר ומשאירה את סלובניה להילחם על ניו זילנד על המקום השני.

21:00 יוון – הרפובליקה הדומיניקנית: היוונים יחלו את המסע שלהם לקראת האולימפיאדה, אבל כמובן שלפני שמגיעים לשם צריך קודם כל לנצח את הרפובליקה הדומיניקנית. מבחינת יוון עוד לא ידוע מי חלק מהסגל של הטורניר הקדם-אולימפי. בהתחשב ביריבות הקלות, והעובדה ששני המקומות הראשונים עולים וגם ניצחון על מצרים יספיק להם כדי להעפיל, נראה כנראה את שחקני היורוליג הצעירים כמו קלאיצאקיס וקוסטאס אדטוקומבו מקבלים יותר דקות משחק. הרפובליקה הדומיניקנית מגיעה אחרי ניצחון מרשים על מצרים 77-90 עם חלוקת נקודות שווה. העיניים ברפובליקה הדומיניקנית נשואות לכריס דוארטה שלא הרבה לשחק העונה בסקרמנטו קינגס, אבל היכולת שלו היא מפתח להבטחת העלייה של הדומיניקנים לחצי הגמר עוד הערב. אני מהמר שיוון תנצח ותסגור כמעט בוודאות את העולות מהטורניר הזה.

טורניר 4:

0:30 ליטא – חוף השנהב: שורות אלה נכתבות טרם משחקי אמש שהתקיימו באמצע הלילה שעון ישראל, אך ליטא פייבוריטית ברורה כאן בכל מקרה בזמן שעבור חוף השנהב עצם ההשתתפות כאן היא הישג מכובד מאוד. הנבחרת של סבוניס מגיעה הפעם ללא יונאס ולנצ'יונאס, אבל עם סגל מרובה בשחקני יורוליג, בזמן שהנבחרת היחידה בטורניר הזה חוץ מהם שיש לה נציגי יורוליג זו איטליה, עם כמות זהה של 9 נציגים מהליגה השנייה בטיבה בעולם.

3:30 פורטו ריקו – בחריין: בחריין זו הנבחרת שהגיעה לכאן באופן הכי פחות מרשים, וככל הנראה הנבחרת החלשה ביותר במוקדמות על הנייר, וזו תהיה סנסציה של ממש אם היא ניצחה את איטליה אמש (נכתב טרם המשחק כאמור) או אם היא תנצח את המארחת פורטו ריקו. בצד הביתי, יהיה מעניין לראות האם חוזה אלברדו יהפוך להיות אחד מכוכבי הנבחרת כנציג ה-NBA שלה, או שזה יהיה בעיקר טרמונט ווטרס שכיכב באליפות העולם לפני שנה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 5

קטע 4 של אתמול, שהיה הקטע ההררי הראשון של המירוץ, סיפק לנו אולי רמז לגבי העתיד להתרחש בהמשך. קבוצת הבריחה כללה חברים כמתיו ון דר פול, דויד גודו, ולנטאן מדואס וגם סטיבי וויליאמס מ-IPT. בשתי הפסגות הראשונות, שחתמו את הפרק האיטלקי של המירוץ, היה זה וויליאמס שאסף את מירב הנקודות. אלא שבטיפוס הארוך לגאליבייה, הפוקוס עבר מהר מאד אחורה לדבוקת הפייבוריטים. מלפנים עדיין קיבלנו התקפה של הספרדי המצויין אוייר לזקאנו, אך לא ממש היה לו סיכוי מול מה שהתרחש מאחוריו: קבוצת האמירויות של טאדיי פוגאצ'אר הכתיבה קצב רצחני לחלוטין, שהפיל בין השאר את לובש החולצה הצהובה, ריצ'רד קאראפאז, כמו גם רוכבים כסיימון ייטס ואנריק מאס. עד שהדבוקה הגיעה קרוב לפסגה, היא הצטמצמה לכדי כעשרה רוכבים. בנקודה זו קיבלנו את ההתקפה הצפוייה מכל מאת פוגאצ'אר, שברח במהירות ליריביו. הסלובני המשיך קדימה גם בירידה מהגאליבייה, כשהיחיד שעוד היה קרוב אליו היה יונאס וינגגור. פוג הלך והגדיל את הפער בירידה, כשבמקביל הדביקו את וינגו קרלוס רודריגז ופרימוז' רוגליץ', ואחריהם גם רמקו אוונפול וחברו של פוג, חואן איוסו. אלא שאת פוג החבורה מאחור לא ממש הטרידה, והוא חצה את הקו ראשון לעבר נצחונו ה-15 העונה, בפער של 35 שניות מיריביו. מאחוריו היה זה אוונפול שהצליח להגיע שני, בעוד שאיוסו הקדים את רוגליץ' על הקו במאבק על המקום השלישי. הניצחון של פוג החזיר אותו לראשות המירוץ, כשאחריו אוונפול (45+), וינגגור (50+), איוסו (1:10+), רוגליץ' (1:14+), רודריגז (1:16+), לאנדה ואלמיידה (1:32+), צ'יקונה (3:20+) וברנאל (3:21+).
קטע 5 של היום יוליך את המירוץ מאיזור האלפים לאיזור אן שבמזרח צרפת. זהו קטע שטוח לרוב אורכו, מלבד כמה בליטות לא משמעותיות במיוחד. אמור להסתיים במיאוץ סיום, בתקווה שללא התרסקויות בדרך, כשהניצחון אמור לבוא מבין חברים כפיליפסן, פדרסן, בנט, באוהאוס, גרונבייגן, דה לי, בנט, יאקובסן, גירמאי, דמאר, אקרמן וקבנדיש. שידור ביורוספורט 1 מ-14:00 עד 19:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
elad794
elad794
03/07/2024 9:51:59

בוקר טוב.
תודה רבה פאקו – על הסיקור והדיון הנלווה – עבודה מדהימה.

כמו בתגובות האחרונות של הפוסט הקודם – השליטה הקבוצתית של UAE הייתה לפנתאון. הרבה זמן לא ראיתי כזו עבודה קבוצתית מעולה. שמראה גם על ניהול הקבוצה המעולה שלהם.

ומכאן אני מגיע לשאלתי – ולדיון בנושא.
כאשר מנהל הקבוצה של ויניגור – רואה אותו לבד, מוקף ב 3-4 אנשי UAE וברור לכל שעומדת להיות תקיפה של פוג' (כי אחרת למה כל העבודה הקשה) – האם ברגע הזה הוא היה צריך לומר לויניגור לקחת את היוזמה ולפרוץ בעצמו לסוף הפסגה? כי הרי ידוע שההגנה הטובה ביותר היא התקפה! – ובכך להוציא את העוקץ של כל עבודת UAE.
קבוצת ויסמה בבירור פחות טובה (ועוד בלי ספ קוס כמדומני, והפציעה של ויניגור וכו') – אז הם חייבים לצאת מחוץ לקופסא כדי לנצח את זה.

מה דעתכם?

עידו גילרי
03/07/2024 10:01:00
Reply to  elad794

קל להגיד – קשה לעשות…
אחד הדברים שהקצב הגבוה עושה הוא מדכא נסיונות התקפה. אם תנסה התקפה עם יותר מדי אנרגיה אתה פשוט תשרוף את עצמך.כמובן שאם יש לך את אנרגיה אז למה לא (ראינו את פוג עושה את זה בשנה שעברה).

מתן גילור
מתן גילור
03/07/2024 11:35:43
Reply to  elad794

פני הקטע אתמול וינגו דיבר על זה שהאסטרטגיה שלהם כוללת שבוע ראשון הגנתי, כתוצאה מהמצב בו הוא מגיע, כי הוא צריך להיכנס לקצב תחרותי.
אני חושב שאם יש לו איזשהו סיכוי, הוא כולל להישאר כמה שיותר קרוב עד לשבוע האחרון ואז לקוות שהעומס המצטבר על פוג יעשה את שלו. יש שם הזדמנויות לתקוף ועל הנג"ש האחרון אפשר להרוויח גם למעלה מדקה.
לא שאני מאמין שיש לו סיכוי בכושר בו הוא הגיע, אבל הגישה של הקבוצה למירוץ נראית לי הגיונית.

עידו גילרי
03/07/2024 10:17:45
Reply to  פאקו

לבשו את החליפה של האיומים.

עידו גילרי
03/07/2024 14:32:12
Reply to  פאקו

🙂

אמיר
אמיר
03/07/2024 10:20:46
Reply to  פאקו

מזכיר מאוד את מה שהם אמרו במחצית הטור שנה שעברה כשפוג הוביל על וינגו

Tom
Tom
03/07/2024 10:39:12
Reply to  פאקו

בדומה לתגובה של גילרי מעלה – קל להגיד..
חוץ מזה, הוא לא אמר את החלק השני של המשפט – "ציפינו להיות בפיגור 2 ד' אחרי ארבעה קטעים. זה ישים אותנו בעמדה טובה לטופ 5"

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 15:05:19
Reply to  פאקו

ראיתי את הראיון הזה גם. מעניין שהזמירות שלו על כך שאולי הוא בכלל לא בכושר השתנו להצהרות תחרותיות כאלה. כנראה שהביטחון חזר אליו, שזה טוב לו ולמרוץ.

Tom
Tom
03/07/2024 10:47:20

תודה פאקו.
.
הקטע אתמול קיים כל מה שהוא הבטיח.
הבידוד של יונאס ברגעים שלפני ההתקפה היתה תמונת מראה לפוג מוקף באיזה 5 יומבואים בטור 2022, רגע לפני החיסול המפורסם.
בגדול אני בדעה שהקבוצה של האמירויות נוצצת ועמוסת מטפסים, אך לא לגמרי מאוזנת. איוסו ואלמיידה במשחקי אגו ולא הפנימו עד הסוף שהם קודם כל פועלים ורק אח"כ מתחרי GC (מה שייטס למשל כבר השלים עימו).
בנוסף, קצת חסרים להם rulers, אלו שיעבדו במישורים האינסופיים. האמת שאתמול נילס פוליט עשה עבודה מדהימה! למזלם יומבו עסוקים כל העונה בלשים לעצמם מקלות בגלגלים, אז טיש בנוט נשאר בודד בצריח.
.
אני שמח שאתמול פידקוק איבד זמן משמעותי. אני מעדיף שרוכבים שלא מספיק טובים ל-GC אבל חושבים שכן יהיו יותר חופשיים לצוד קטעים.
.
בשולי החדשות – קרלוס רודריגז בתצוגת על! השדר אמר בחצי-בדיחה שלא בטוח שפידקוק הוא הדיסנדר הכי טוב באינאוס..

עידו גילרי
03/07/2024 10:52:18
Reply to  Tom

יאללה יש לנו ספרדי פרופר שיתמודד מול הקטלוני ונחכה עוד קצת לנסיך הבאסקי החדש כדי שכל חברי הממלכה הספרדית יוכלו כרגיל להילחם זה בזה…

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
עידו גילרי
03/07/2024 14:32:38
Reply to  פאקו

כשתגדל תהיה מוביסטאר…

עידו גילרי
03/07/2024 15:44:15
Reply to  פאקו

אם נצטט את המשורר:
אין שום מוביסטאר, מוביסטאר היא בלב.
אם תהיה או לא תהיה זה היינו הך,
והך בפוגי פעמיים.

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
city_jogger
city_jogger
03/07/2024 15:10:10
Reply to  Tom

האמת שפוג היה מוקף ביומבואים בהרים גם בשנים שבהן לקח את הטור. פשוט הייתה לו קבוצה הרבה פחות טובה אז אלה החבר'ה שנשארו מסביבו… אכן ניכר שהזמנים השתנו

יותם פלדהיים
03/07/2024 11:28:31

תודה פאקו
למה בעצם קבוצה זה כל כך חשוב?
אני אחדד את השאלה, נגיד אתמול בעלייה, האמירויות הובילו את פוג בקצב מטורף שהרוב לא עמדו בו, אבל אם אתה מצליח להיצמד כמו וינגגרד אתמול, אז בעצם הם עובדים גם בשבילו? בסוף גם הוא וגם פוגאצ'ר רכבו מאחורי הפועלים של האמירויות.
מן הסתם קבוצה חזקה נותנת לך לשלוט בקטע ובקצב, אבל אם מישהו לא מהקבוצה מצליח להיצמד לפועלים, מה ההבדל בינו לבין רוכב הGC של הקבוצה? איפה היתרון לרוכב הGC של הקבוצה?

מתן גילור
מתן גילור
03/07/2024 11:38:37

מעבר לזה שהם מכתיבים את הקצב שנוח לפוג באותה הרגעים ומעבר לזה שהוא יכול לתזמן תקיפה ואז הם לא יסגרו ואם מישהו אחר יתקוף הם יסגרו בשבילו, מספיק אפילו להתייחס למשקל העודף שוינגו (או כל אחד אחר בלי חברי קבוצה) צריך לקחת על עצמו, בזמן שאת המים והאוכל של פוג יכולים לסחוב חבריו לדבוקת המובילים.
יש גם עניינים של החלפת אופניים בתקלות ועוד.

אטאפומה
אטאפומה
03/07/2024 11:54:52

כל אלו ויותר :
הציעו כאן לווינגגור ברגע שהיה מוקף ברוכבי האמירויות לפרוץ.ולברוח
אם הוא פורץ הרי שיש מספיק
רוכבי אמירויות שיצמדו אליו ויאטו אותו :
בפועל ירכיב אותם על הגלגלים
שלו וכך יעבוד קשה בהרבה
בלי להיכנס להסבר הפיזיקלי :
התקפה כזו בזבזנית מאד באנרגיה ולכן תגמור את המתקיף כבר בשלב מוקדם.

אטאפומה
אטאפומה
03/07/2024 11:56:09

אופס כבר כתבת יסגרו , לא קראתי בעיון .

מנחם לס
03/07/2024 14:21:03

מתן, אתה מוזמןלהגיב גם על כדורסל! (ואתה מוזמן לכתוב אם בא לך)

מתן גילור
מתן גילור
03/07/2024 15:50:28
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם.
מקווה שהבריאות של גייל ושלך טובה.
מאחל לך אריכות ימים ובשורות טובות.

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 15:20:32

מוסיפה שיש גם עניין פסיכולוגי. זה מן הסתם מרגיש אחרת לרכב כשאתה מוקף בחברי קבוצה שיש לכם אינטרס משותף. זה נותן ביטחון. ומהעבר השני, הרבה יותר מלחיץ וחשוף לרכוב לבד בייחוד כשלמתחרה הישיר שלך יש עוד כמה חברים איתו. במקרה של uae, יש להם כמה רוכבים שיכולים לכוון לפודיום של הטור ולקחת קטעים בהרים, אז כשכולם נמצאים מקדימה הם מהווים גם סכנות פוטנציאליות לתקוף פתאום, שמן הסתם רוכב בודד מקבוצה אחרת לא יוכל להתמודד עם כולן לבד. אז נכון שפוג הוא ה-מועמד המוביל של הקבוצה, אבל הנה בוואלטה האחרון יונאס ורוגליץ' היו המובילים של יומבו ובסוף ספ קוס לקח את המירוץ.

מתן גילור
מתן גילור
03/07/2024 16:51:33
Reply to  city_jogger

זה נכון, אבל צריך לקחת בחשבון שהוא זכה כי להם כבר היה ג'ירו וטור בחגורה השנתית. אם וינגו היה מתרסק על זה, סביר מאוד להניח שהוא היה זוכה. הוא די ויתר לקוס.

עידו גילרי
03/07/2024 17:03:29
Reply to  פאקו

גם הם…זה היה הקוס ששבר את גב הגמל

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 22:07:43

בהחלט נכון, רק שזאת לא הייתה הנקודה שלי 🙂
לא התכוונתי לרמוז שקוס חזק יותר מיונאס או פרימוז'. ברור שהוא לא, כפרה עליו! כמו שהחברים מuae לא יותר חזקים מפוג. הנקודה הייתה שדווקא בגלל שלא מצפים מהסייענים ללכת על כל הקופה ולא "שומרים" עליהם, הם עלולים לעקוץ.

Last edited 1 day ago by city_jogger
אור
אור
03/07/2024 11:45:16

שאלה, דיברתם קודם על זה שפוג לא רצה לסיים עם הצהובה למרות שהיה יכול בקטע או שניים שלפני, האם זה באמת שינה משהו? והאם הם נשאלו והגיבו על כך מאז? (בראיונות איתו או עם הקבוצה)

Tom
Tom
03/07/2024 12:29:35
Reply to  אור

לא יודע אם הם דיברו על זה, אלב לענין עצמו:
החולצה הצהובה נושאת איתה משמעות, ולכן בקוד הכבוד והכללים הבלתי כתובים של הדבוקה, על הקבוצה הרלוונטית לשאת באחריות לשליטה בקטע (דינמיקה, בריחה, הכתבת קצב וכו').
מעבר לכך יש עניינים טכניים – ראיונות, טקסים, בדיקות סמים..הכל לוקח זמן ואנרגיה

אור
אור
03/07/2024 13:21:40
Reply to  פאקו

כן, לכן שאלתי. ולטום – מבין אבל לא נשמע שזה אי פעם עצר מישהו ככה

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 15:02:13
Reply to  אור

חשבתי על זה גם, שבקטע של אתמול פוג לקח בגאון את החולצה, כמו שהוא רצה. יומיים לפני זה לקח אותה "בטעות". לדעתי, כשהוא לוקח כזה צ'אנק של 40 שניות על המתחרים הישירים שלו, בנוסף זוכה בקטע ושולח לכולם מסר של דומיננטיות – זה לגמרי מצדיק את ה"עול" שבלבישת החולצה. יומיים לפני זה לא היה לו את כל אלו (אולי כשיצא לבריחה באותו קטע הייתה לו תקווה שכן, אבל אז וינגגור הדביק אותו והעוקץ יצא), ולכן לא הייתה חשיבות מיוחדת לקחת אז את החולצה הצהובה, שהוא בוודאי בנה על ללבוש אותה, פשוט בשלב יותר מאוחר (אחרי הקטע של אתמול, נניח)

The Oak
The Oak
03/07/2024 13:31:25

אחלה עידכון על הטורניר הפרה אולימפי.
אולי פיספסתי אך אפשר הסבר איך נקבעו הבתים. איך יצא שיש בית מוות של סלובניה סרביה ויוון?

Last edited 2 days ago by The Oak
עמיחי קטן
03/07/2024 14:15:02
Reply to  The Oak

לפי הדירוג העולמי. קרואטיה מדורגים נמוך (30)

מנחם לס
03/07/2024 14:21:57

לא ידעתי

מנחם לס
03/07/2024 14:19:21

תודה לפאקו הבלתי נלאה ולעמיחי שתמיד מופיע בזמן וכותב על דברים שאני לא מודע להם בכלל

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/07/2024 14:34:26

תודה רבה פאקו. התחיל הטור.
פוגצ'אר נחשב טוב יותר מוינגגור בירידות תלולות?

עידו גילרי
03/07/2024 14:36:24

נראה לי שלוינגו יש פיק ברכיים עקב זכרונות לא רחוקים…

aki
aki
03/07/2024 15:32:29

חחח זה הגיוני בהחלט

The Oak
The Oak
03/07/2024 16:13:10

לא מדברים על זה מספיק – קבוצת UAE מורידה את רמת התחרותיות בענף.
מעבר לקבוצה הכל כך חזקה שהעמידו לטור דה פראנס, וראינו דוגמא אתמול,
הם גם מחזיקים ברוכבים מובילים נוספים שאפילו לא רשמו אותם לטור, אשר יכלו כמובן לעזור לקבוצות אחרות. לדוגמא מארק הירשי – מקום שישי בעולם ב-pcs ranking
וברנדון מקנולטי שלפני שנתיים היה חלק מהפודיום הצעיר ביותר אי פעם בקטע הרים בטור דה פראנס, יחד עם פוגאצר ווינגו. שיא שנשבר אתמול.

עידו גילרי
03/07/2024 16:18:06
Reply to  The Oak

לא כי יומבו לפני שנה…

The Oak
The Oak
03/07/2024 16:37:34

נכון ו-sky לפני כן. ובכל זאת, צריך לקוות שלא נראה כאן את התהליך שקורה בכדורגל עם השתלטות המפרציות על התחום.

עידו גילרי
03/07/2024 18:40:07
Reply to  פאקו

תאכל תחת אדי מרקס…

עידו גילרי
03/07/2024 18:39:46

O-M-G

עידו גילרי
03/07/2024 18:42:02
Reply to  פאקו

ותודה לאקרמן על הלידאאוט

עידו גילרי
03/07/2024 18:40:54

סר קאב-אלוט

עידו גילרי
03/07/2024 18:42:51

לוקח את זה די בקול הטיל

עידו גילרי
03/07/2024 18:45:02

הילדים מתרגשים יותר…

אלכס דוקורסקי
03/07/2024 18:43:49

תודה רבה לכותבים ולמשתתפי הדיון. חובבי הטניס עשויים יהיו למצוא עניין הערב (20:30, לערך) בדרבי האיטלקי במסגרת הסיבוב השני בווימבלדון בין המדורג מספר אחת בעולם, יאניק סינר, למתאו ברטיני, סגן אלוף הטורניר לפני שלוש שנים. האחרון עבר בשנתיים האחרונות מספר פציעות, שפגעו ביכולתו, אך נראה שחוזר בהדרגה לכושר טוב, וחבטות ההגשה שלו יעסיקו לא מעט את יריבו, שזכה בתחילת השנה באליפות אוסטרליה.

גיא
גיא
03/07/2024 18:44:44

קבנדיש! היה שווה הכל

עידו גילרי
03/07/2024 18:47:38
Reply to  פאקו

🙂

גיא
גיא
03/07/2024 18:49:09
Reply to  פאקו

איזה אגדה הוא. כבר פרש וחזר
ראיתם את הסדרה עליו בנטפליקס? אני עוד לא.

גיא
גיא
03/07/2024 18:49:43
Reply to  גיא

הסדרה טובה?

עידו גילרי
03/07/2024 18:51:27
Reply to  גיא

אני לא

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 20:30:27
Reply to  גיא

נדמה לי שזה סרט, לא סדרה. חבל שלא חיכו עם הפרסום של זה עוד קצת, היה יוצא להם סיום מהסרטים.

עידו גילרי
03/07/2024 18:48:04

מענין כמה מה-35 היו על הזנב של מורקוב.

katriel
katriel
03/07/2024 18:49:10

איזה שיחוק של קוובנדיש ופיספוס של יאספר

גיא
גיא
03/07/2024 18:51:12
Reply to  katriel

וזה היה בקל. מרחק רציני לא איזה פוטופיניש

עידו גילרי
03/07/2024 18:52:23
Reply to  פאקו

גם קאב עשה שם סלאלום מרשים כדי להגיע לעמדה.

גיא
גיא
03/07/2024 18:53:17
Reply to  פאקו

וזה משפט שקבנדיש אמר בראיון לנטםליקס. "להיות ספרינטר זה לא להיות הכי מהיר או הכי חזק, זה מקצוע"

עידו גילרי
03/07/2024 18:55:47
Reply to  פאקו

צריך להיות גדול באמת כדי להאמין שהוא יכול עדיין לעשות את זה.
ועוד יותר גדול כדי באמת לעשות את זה…

עידו גילרי
03/07/2024 18:57:23
Reply to  פאקו

נכון, נכון.
אני אגב לא האמנתי שיש לו סיכוי.

עידו גילרי
03/07/2024 19:08:42
Reply to  פאקו

ימי ה-HTC העליזים

aki
aki
03/07/2024 19:10:29

מטורף מטורף.
קשה להאמין, עד כדי מחשבה על זה שיאספר לו רצה להיות זה שלוקח לו את זה.
אבל קאב נתן ספרינט מרשים שלא מבייש אף אחד. והוא הספרינטר הכי טוב שהיה אי פעם, אז הגיוני שילך לו גם בגיל הזה.
אקי (כן כן) התחיל את הספרינט מוקדם מידי. חבל, סטיוארט נתן שם מרפקים יפה יפה כדי שהוא יהיה ממוקם טוב. מחר הזדמנות נוספת.

רפיקי
רפיקי
03/07/2024 19:34:59

כבר בלייב הייתי דיי משוכנע שפילפסן שחרר לו, אחרי צפייה בשידור חוזר אני דיי בטוח.

אבל באמת אין סיבה לתת לפרט שולי כזה לקלקל היסטוריה

Last edited 1 day ago by רפיקי
גיא
גיא
04/07/2024 1:05:12
Reply to  רפיקי

וויתר לו???

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 20:37:36

תודה קאב שלא נתת לנו לחכות עם הרגע ההיסטורי מעבר לקטע הספרינט השני!
כשנכנס עם הקבוצה לקילומטרים האחרונים והיה ממוקם ככ טוב, כבר הייתה תחושה שאין דרך חזרה, שזה קצת חייב לקרות. ואז בכמה מאות מטרים האחרונים כשהוא כבר נשאר לבד, ראו בצילום מלמעלה איך הוא התמקם והשתחל בדיוק למקומות הנכונים, פינה לעצמו את הדרך, ממש עשה ליד לעצמו. הניסיון וכוח הרצון עשו את שלהם. שמחה בשבילו שיוכל לפרוש בשקט. יופי של סיומת בספרינט לקריירה מלאה בעליות וירידות בשיפועים תלולים!

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 20:42:59
Reply to  city_jogger

כמו כן, איזה מזל שלא חרג ממגבלת הזמן בקטע הראשון!

עידו גילרי
03/07/2024 20:56:27
Reply to  city_jogger

זה לא באמת היה קרוב.

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 21:17:49

נו טוב אבל זה היה הנראטיב לאורך כל הקטע (אולי בהיעדר אקשן מסוג שונה)

עידו גילרי
03/07/2024 21:26:01
Reply to  city_jogger

דווקא זה היה קטע מלא באקשן.

עידו גילרי
03/07/2024 21:26:58

ולא הרגיש שזה היה הנרטיב. הם פשוט עשו את המינימום הנדרש כדי לחסוך כוחות (אותו סיפור גם בקטע השני).

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 21:52:49

כנראה שכך (זה גם מה שקאב עצמו הדהד אחרי הקטע) אבל לאורך השידור ביורוספורט לא הפסיקו לעקוב אחרי מצבו ופמפמו לעתים קרובות שהוא עשוי שלא לעמוד במגבלת הזמן. אולי זה כי הוא קרוב במיוחד ללבם הבריטי, בכל מקרה זה הרושם שנוצר לי תוך כדי.

עידו גילרי
03/07/2024 21:57:34
Reply to  city_jogger

כן. יכולת לשמוע גם את האקסטרה התרגשות בשידור היום – גיבור לאומי.

city_jogger
city_jogger
03/07/2024 22:19:27

בינתיים עושה רושם שאין להם הרבה נחת מהנבחרת ביורו. הסיפור של קאבנדיש זה אסקיפיזם טהור.