You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי: טאטום ישתכר העונה $765,000 כל משחק / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: טאטום ישתכר העונה $765,000 כל משחק / מנחם לס

1.הייתכן $765,000 למשחק? ליגת ה-NBA יצאה מדעתה. הבלון חייב להתפוצץ ביום מן הימים!

Boston Celtics star Jayson Tatum has agreed on a five-year, $314 million extension — the largest contract in NBA history — sources told ESPN's Adrian Wojnarowski on Monday.

אוקיי. 314 מיליון ל-5 שנים זה 62.8 מיליון לעונה. בעונה 82 משחקים. 62.8 מיליון חלקי 82 זה $765,000.

טאטום – 9'6 – 2.06 מ' – הוא שחקן TWO-WAY מצויין. הוא לא קווין דוראנט במיטבו בשום אופן. הוא גם לא לארי בירד במיטבו. שלושתם, אגב, 2.06 מ'. טאטום קלע העונה בפיינל נגד המבריקס מדאלאס 22.2 נק' עם 7.8 ריב' ו-7.2 אס'. אלה בשום פנים ואופן לא המספרים של דוראנט או לארי בירד בסדרות פיינלס.

Most Total Value On Contract — NBA History

The two richest contracts in NBA history by total value now belong to the Celtics' duo of superstar wings, Jayson Tatum and Jaylen Brown.

TEAMPLAYERDEAL VALUE
CelticsJayson Tatum$314M
CelticsJaylen Brown$285M
NuggetsNikola Jokic$276M
SunsBradley Beal$251M
— ESPN Stats & Information

הווה אומר שאחרי שהסלטיקס העלו את משכורתם של דרק ווייט, ת'רו הולידיי, וקריסטפס פרוז'ינגיס, כל החמישייה שלהם שמורה עד, וכולל, עונת 2026. מפחיד ממש.

גם מטורף וגם SCARY!

2. קליי ת'ומפסון מצטרף ללוקה וקיירי עבור 50 מיל. ל-3 שנים. לי זה נראה כמו זיווג מהשמיים!

אחרי 13 שנים וארבע אליפויות עם גולדן סטייט, קליי ת'ומפסון – שלא היה רצוי יותר במפרץ – חתם עם הקבוצה הכי מתאימה לו ב-NBA. למה 'הכי מתאימה'?

אלף: לי נראה שלקליי ישנו אופי דומה מאד ללוקה. לא אתפלא עם בין השניים תתפתח אהבה ואהדה – NOTHING SEXUAL, MIND YOU! – והם יהפכו לצמד-חמד מספר אחד בליגה.

בית: לי נראה שקליי ת'ומפסון הוא בדיוק מה שקיירי אירוינג צריך: שחקן וותיק כמוהו שעונד ארבע טבעות מול האחת של קיירי, שיידע לשלוט ב-HEAD CASE כשצריך יהיה.

גימל: לדאלאס אין מפרץ – אם כי המפרץ בסן פרנציסקו מתאים רק לסירות המפרץ SAILGP שטסות שם במהירות 100 קילומטר לשעה – ולא לשחייה. המים שם קרים כקרח ולמפרץ אין שימוש מלבד בית הסוהר באלקטרז, ולקיחת תמונות של ה-GOLDEN GATE.

דאלאס היא לא מנהטן, אבל אולי אחרי מנהטן היא העיר השנייה שיכולה לטעון "קצת דומה לה". דאלאס היא מטרופוליטן רציני. הדאלאס קאובויז היא קבוצת הפוטבול היקרה ביותר ב-NFL והדאלאס ריינג'רס בבייסבול אינה קוטלת קנים אף היא, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון קרית-גת.

בקיצור, פרופסור לס טוען – בכל הרצינות – שקליי תומפסון בדאלאס זה הדבר הקרוב ביותר ל- – –

"מצא מין את מינו" מאז אדם וחווה

(אפילו שהם ממינים שונים אבל תשאלו את שימון. הוא מבין את כוונתי)

3. תגיד לי שימון, פייר, האם לטריי יאנג יש את זה?

שש שנים אחרי שאטלנטה האוקס החליטה לבנות את הקבוצה כשטריי יאנג הוא העוגן הראשי שלה ולא לוקה דונקיץ', הם החליטו עכשיו לעשות זאת שוב, איתו ולא עם דג'ונטה מוריי. ההאוקס הטרידה את מוריי לניו אורלינס עבור כמה בחירות דראפט עתידיות שכרגיל לא יוצא מהן הרבה.

מה השיג טריי יאנג מאז הגיע לאטלנטה? קבוצה שלישית של האול סטאר. זהו.

היום הופס הייפ דרגה אותו מס' 17 בין שחקני ה-NBA. ה-ESPN שמה אותו 29.

מאז שיאנג הגיע לאטלנטה היו לה שתי עונות מעל 500. מאז בואו ההאוקס ניצחה שתי סדרות פלייאוף, שניהם ב-2021.

יאנג, 1.85 היה פעם "הדבר הבא", והיום הוא "השחקן שהוא לא טוב כמו שחשבו שיהיה". קיוו שה-1.85 מ' יהיה כמו אחרים בגובה 1.80 עד 1.85 – ספטן קרי? כריס פול? אלן אייברסון? אייזיה תומאס? והייתה זו תקוות שוא. הוא אינו אחד מהם. אפילו לא קרוב.

אטלנטה החליטה להטריד את אחד מהשניים, יאנג או מוריי. אני הייתי מטריד את הראשון.

Boston Celtics ownership group plans to sell majority stake. 4

OWNERSHIP GROUP בראשות וויק גראוסבק קנתה את ה-MAJORITY של מנחות הסלטיקס ב-2002 עבור 360 מיליון. הם החליטו שעכשיו זה הזמן הנכון למכור את חלקם. ערך קבוצות ה-NBA עולה (ולא רק: דבר דומה קורה לקבוצות הפוטבול וההוקי קרח אבל לא באותה רמה).

רק להזכירכם, מאז 2002

Phoenix Suns, which went for $4 billion to Mat Ishbia in February 2023, the Milwaukee Bucks, with Jimmy and Dee Haslam paying $3.5 billion several weeks later, and the Dallas Mavericks, with the Adelson and Dumont families paying $3.5 billion in December.

מעריכים שערכה של הבוסטון סלטיקס היום הוא בסביבות 7 מיליארד דולארים.

5.סטפן קרי נותן מחווה ענק שאין מתוק ממנו ל'אחיו השני' מה-SPLASH BRO

Steph Curry shares emotional tribute to Klay Thompson after 'Splash Bro' left Warriors to join the Mavericks on $50M deal after 13 seasons together

On Tuesday, a day after the deal was announced, Curry littered his Instagram stories with 30 pictures of himself and Thompson over the years. At the end of the photo dump, the all-time leader in three-point shots wrote a heartfelt message to his long-time running mate. 

זהו המסר כפי שסטפן קרי כתב באינסטגראם שלו (ו-4 מתוך ה-30 התמונות שסטפן כלל במסר לאינסטגראם):

'Gonna miss you, @klaythompson,' Curry wrote.

'Even though we won't finish the journey together, what we did will never be done again.

Couldn't imagine a better run with you and @money23green

'Changed the whole Bay area. Changed the way the game is played.

Killa Klay at the center of it all. Thank you for everything bro

. Go enjoy playing basketball and doing what you do.' 

Steph Curry paid an emotional tribute to Klay Thompson after 13 seasons together

Steph Curry paid an emotional tribute to Klay Thompson after 13 seasons together

\

Steph Curry paid an emotional tribute to Klay Thompson after 13 seasons together 

סטפן מסיים:

"להתראות ברת'ר!

6. הקליפרס נפרדת מפי ג'יי טאקר

Law Murray of The Athletic reported Tuesday that the Clippers are now expected to part ways with veteran forward PJ Tucker. Either a trade or a waive-and-stretch scenario is possible with regard to Tucker, Murray adds.

7. ג'יילן בראון איבד טבעת יהלום מיוחדת במינה כשהיה ב'שיירת הנצחון'. הוא הבטיח 'פרס כספי הוגן' למוצא הטבעת ומחזירה

8. הלייקרס החתימו את ברוני ג'יימס ללייקרס, ולא לקבוצת ה-DEVELOPMENT שלהם כפי שחשבו

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 3:06:25

יופי יאמי טאמי

GZA
GZA
03/07/2024 4:17:41

אפשר לקבל מייל של המנהלים פה באתר בבקשה

אור
אור
03/07/2024 5:44:19
Reply to  GZA

יש כתובת מייל בלינק של יצירת קשר למעלה

עמיחי קטן
03/07/2024 14:13:38
Reply to  GZA

יש כתובת מייל בלינק של יצירת קשר כמו שכתבו, ואפשר גם לכתוב לעורך הראשי – jhpvcbanv2 בג'ימייל

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 5:34:53

מצויין כרגיל מנחם, היה ברור שהבן של לברון יקבל חוזה מקצועני, לאף אחד לא משנה השחקן ה15 בסגל חצי מאנשים לא יודעים מי זה השחקן ה11 בסגל. בכל מקרה הלייקרס לא יגיעו לכלום לצערי.

אני מסכים איתך דאלאס התחזקו מאוד, קליי הוא התאמה מושלמת למנהל משחק וסקורר אדיר כמו דונציץ, אני רק מדמיין אותו מקבל שלושות חופשיות במקום הנכה ג׳ונס, ההגנה תצטרך לבחור אם היא מעדיפה שדונציץ יקבור אותה ב1 על 1 או קליי מ3, הוא גם לא יצטרך להתעייף במעבר בין חסימות ויוכל להשקיע יותר בהגנה.

קריי נורא חמוד, היה לו חיבור מיוחד לקליי באמת צוות קלעים בלתי נשכח.

עד עכשיו יאנג אכזבה גם באופי וגם ביכולת, בטח שנתנו בשבילו את השחקן אולי הטוב בעולם. יאנג לא עשה שיפור מעונה השנייה, הוא עדיין אחד משחקני ההגנה הרעים בליגה, הוא יכול להיות מצויין בקבוצה כאופציה שנייה לדעתי לא כראשונה, הוא עדיין טוב ממארי .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2024 6:12:53

בוקר טוב וליל מנוחה לד"ר,
המשכורות של שחקני נבא ירקיעו שחקים בחמש שנים הקרובות בהן צפוי גידול של 10 אחוזים של תקרת השכר כל שנה. זה תוצר אוטומטי של עסקת הטלויזיה החדשה. אני מקווה שלפחות חלק מהחלק של השחקנים בהכנסות (50 אחוזים) ילך לפנסיות של שחקני העבר, במיוחד אלו של שנות השבעים שהשתכרו פרוטות.
.
כשרובנו יששנו החליק לו סלו-מו להסגל של ג"ס בחוזה של 27 מיליון עבור 3 שנים. שנה אחרונה לא מובטחת. תמיד קיוויתי שהוא יגיע לג"ס אבל אני מקווה שישפר את האחוז שלו משלוש ביחס לשנה שעברה. ההחתמה הזו מביאה את ג"ס לסגל מלא שנמצא מתחת לסף המס.
.
עכשו על הפרק של MDJ עסקה על מרקונין. מדובר על קמינגה מודי ו 4 בחירות סיבוב ראשון. אין לי בעיה עם קמינגה כיון שמרקונין טוב ממנו ומתאים יותר לסגל הנוכחי אבל 4 בחירות נראה קצת יותר מידי. בכל מקרה זה כנראה לא מקובל על אחד הצדדים ולכן עדין לא הוכרז כלום. יש עוד מתמודדות ומי שתסכים לתת לאינג שווה ערך של 8 בחירות סביוב ראשון כך שיוכל לקרוא בעיתון שהוא גבר על הנטס וקיבל יותר בחירות , תקבל את מרקונין.
.
הדבר היחד שלא טופל בסגל זה צורך בסנטר אחד נוסף
.
קרי כמו קרי תמיד יוצא מהמנהרה מענטש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לדעתי ההפרש בין קבוצה עם קליי, קמינגה ומודי, לבין קבוצה בלעדיהם ועם מרקאנן וסלו-מו, לא יעשה הבדל מהותי, או בעברית – לא יהפוך את גולדן סטייט לקונטנדרית, וללא הבחירות הללו יתקשו מאד להתחזק בטרייד נוסף. לכן, לדעתי, לא כדאי לגולדן סטייט לעשות עסקה כזו, ולמעשה, לא כדאי לה למכור את העתיד עבור אף אחד שלא יהפוך אותה לקונטנדרית. יאניס הוא היחיד שאני יכול לחשוב עליו בהקשר הזה, שהוא גם מספיק טוב, וגם עשוי לעזוב את קבוצתו, ומרקאנן אינו יאניס.

brooklyndror
brooklyndror
03/07/2024 6:16:32

כל הסיטואציה של קליי ממש מוזרה. הריי גם פול ג'ורג בן 34 ודיי פציע ועדיין מקבל חוזה מאקס. נכון שהוא עדיין משחק ברמת אולסטאר
וקליי רחוק מזה אבל עדיין פער של 150 מליון דולר בינהם? קליי הוא ווינר מוכח שעשה דברים מדהימים בפלייאוף במספר משחקיי הדחה ופול גורג עם כל הכבוד לא הגיע לשום השגים. ג'ורג מסתמך על אתלטיות והתפוקה שלו אמורה לרדת דרסטית מתיי שהוא לעומת הידית של קליי שאמורה להישאר לאורך זמן בסיטואציה הנכונה. אז איך קרה שאחד השחקנים האהובים בליגה בקושי מוצא קבוצה שתתן לו חוזה מינימלי?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 7:35:00
Reply to  brooklyndror

קליי ויתר על כסף כדי ללכת לקבוצה תחרותית, הוא יכל ללכת לזבל כמו וושינגטון או דטרויט ולקבל את ה30 מליון לעונה.

קליי גם וויתר על הצעות של פילי והלייקרס. בנוסף לצערו של קליי רוב הקבוצות התחרותיות קרובות מאוד לתקרת המס או צריכות תפקיד אחר (סטייל אוקלהומה שהעדיפה לשלם לסנטר) וקח נוצר מצב שהוא מקבל פחות מהשווי שוק שלו

brooklyndror
brooklyndror
03/07/2024 12:11:22

גם פול ג'ורג בחר ללכת לקבוצה תחרותית והוציא ממנה 150 מליון דולר יותר. ברור שכללי השכר החדשים עם מגבלת הסינר השני שינו את השוק, אבל עדיין לא ברור למה ההערכה והשוק לקלעי אבסולוטי וווינר היסטורי עם קבלות מוכחות ומניות ענק ב4 אליפויות כל כל נמוכות.

עידו גילרי
03/07/2024 12:17:09
Reply to  brooklyndror

זה לא קשור – רוב הקונטנדריות שלא עונת לשם פילדפיה נטולות גמישות להציע סכומים כאלה.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  brooklyndror

מסכים עם כל מה שכתבת, אבל לטעמי המסקנה מכך היא ששילמו לפול ג'ורג' יותר מכפי ערכו. זה לא אומר שזו טעות של פילי, כי לעתים אין ברירה אלא לשלם יותר מדי, ופילי זה לא מקום שאנשים עומדים בתור כדי להגיע אליו, אבל בוודאי שההפרש במחיר בין שניהם אינו משקף את הפער ביכולת או בתרומה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא מלא עומדים בתור להגיע למיחיוני הדולרים בפילי. בכל זאת אנחנו לא סן אנטוניו או משהו כזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הסופרסטאר האחרון שהגיע אליכם היה הארדן ב-2022 או משהו כזה, לפניו זה היה מוזס מאלון ב-83' אאל"ט. ארבעים שנה בלי סופרסטאר מבחוץ אומרים שפילי זה מקום שאנשים לא עומדים בתור כדי להגיע אליו. ופול ג'ורג', בספר שלי, לא סופרסטאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן לא היה סופרסטאר ב22 ביה סתם שמן עם עבר של סופרסטאר.
פול גורג היום יותר סופרסטאר מקאווי😉

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 6:36:28

אחלה מעורב גדוש

המשכורת למשחק לא מדויקת, כי יש פלייאוף, משחקי הכנה וזמן אימונים וכו', אבל עדיין זה יוצא סכום מטורף.

קליי לדאלאס נשמע טוב על הנייר, הפועל אני חושב שזה יהיה באסט רציני ושהם נחלשו (בהגנה מאוד) ולא יחזרו לגמר.

העכברוש זוועה, אולי עוד יטרידו גם אותו?

העסק בלייקרס מביך ביותר. כשהם יפגשו במציאות ההתרסקות תהיה כואבת מאוד

גיא הירוק
03/07/2024 7:09:55

שאלת השכר היא שאלה מעניינת.
בסופו של יום מדובר על בידור,
והשחקנים הם חלק מהותי מאותו מוצר שאנו ועדו המונים רבים כל כך צורכים.
אז ישנה את הסיטואציה של הטלוויזיה שזקוקה לשידורים חיים בשביל לשרוד,
ולכן יש סכומים בגודל הזה.
השאלה הנשאלת היא –
לאן הכסף "צריך" ללכת.
אישית, אני מאמין בכוחות שוק, ואלו הכתיבו את ה-CBA, שלטעמי הוא סביר לחלוטין.
ההשוואה הנכונה היא בין שחקני הכדורסי לבין בדרנים שמרוויים אף הם סכומי עתק, ולא לעובדים שכירים. ב-2 המקרים יש אולפן/חברת הפקות/לייבל או להבדיל קבוצות NBA שמשלמות שכר עבור כישרון.
הליגה, עם מסורות ארוכות שנים ככל שיהיו, זו ליגה של כוכבים. קרי גדול מגולדן סטייט, לברון מקליבלנד, לוקה מדאלאס. האוהדים? הם במרבית המקרים ינדדו בעקבות הכוכב.
לייקרס וסלטיקס הן יוצאות הדופן, לא הכלל.
אז בהסתכלות שכזו –
השכר של טייטום בחוזה החדש הוא לא שכר כמו של שכיר "רגיל", הוא אחוזים מהרווחים שהכישרון שלו, ושל חבריו, מאפשרים לליגה.

גיא הירוק
03/07/2024 7:11:28

דרך אגב,
הציוץ הזה של קרי?
חלק מהסיבה שהוא פשוט גדול יותר מגולדן סטייט,
שהוא אייקון בפני עצמו. אולי השחקן שגורם לאוהדים להרגיש הכי "אפשר להיות כמותו", הכי "בן אדם מהשורה".

S&M
S&M
03/07/2024 7:25:50

קרי בחור חמוד. אבל לכוכב כמו קרי יש עובדי PR בשביל דברים כאלה, כדי שאתה ואני נגיד שקרי בחור חמוד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  S&M

זה נכון, אבל גם לכוכבים אחרים יש עובדי pr, ואנחנו לא בהכרח חושבים שהכוכבים האחרים חמודים. אפשר לטעון שעובדי ה-pr של קרי טובים יותר, ולכן אנחנו "קונים את הסיפור שלהם" ולא את של מתחריהם, ואפשר לטעון שזה לא באמת בגללם אלא בגלל קרי עצמו. אני מהמר על הסיבה השניה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב,שאתה חמוד. גם לך יש כתבי חצר טובים כנראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

יש לכולם עובדי pr אבל לאף אחד אין אפילו קרוב לכתבי החצר שיש למלך.
אותי בכלל מצחיק שאנשים קונים את התדמיות האלה של הסלבס כאילו הם חברים שלהם מהגן

עידו גילרי
03/07/2024 7:17:20

מסכים עם הרוב אבל דבר אחד חשוב לדייק – לא כוחות השוק הכתיבו את ה-cba. אם היינו בליגה שבה כוחות השוק מכתיבים דברים הבעלים היו היום עם רוחים גדולים בהרבה והיינו רואים הבדלי שכר עצומים בהרבה בין השחקנים (שבגדול היו בממוצע מרוויחים הרבה פחות).
ה- cba הוכתב בהרבה זיעה ועבודה קשה של אנשים שחלקם כבר לא איתנו על בסיס חוקי עבודה ולא על כוחות השוק החופשי.

גיא הירוק
03/07/2024 7:43:35

אפשר לכתוב סמינריון שלם על ה-CBA, חוקי העובדה בארה"ב, וחוזים קיבוציים.
נכון, לא כוחות שוק בסקופ של "ביקוש והיצע" הכתיבו את ההסכם,
אלא זו נקודת מפגש בין מספר כוחות בעלי אינטרסים שונים –
ארגון השחקנים, הסוכנים, הכוכבים הגדולים (שבזמנו היו חלק בהנהלת ארגון השחקנים), בעלי הקבוצות (עם חלקו בין קבוצות שוק גדול לקבוצות שוק קטן. גם כאן יש פערי אינטרסים משמעותיים).
ברור שגם ההיסטוריה של מאבקי השחקנים (לא רק ב-NBA, אלא בכל הליגות המקצועניות) תופסת חלק משמעותי בעבודת הסמינריון…

הושרה התחתונה?
ההסכם הנוכחי, לטעמי (כמתבונן מהצד), מייצג נקודת מפגש "הוגנת" (עד כמה שזה בכלל אפשרי) בין האינטרסים השונים (מה שלא ניתן היה לומר על ההסכם אחרי שביתת השחקנים הגדולה)

Avri
Avri
03/07/2024 9:23:33

המונח "כוחות שוק" כולל בתוכו גם את הסכם העבודה של הבעלים עם העובדים. זה מו"מ וככה עובדת כל חברה בעולם החופשי. גם בעלי המניות של אפל מנהלים באמצעות הדירקטוריון מו"מ עם טים קוק על ההטבות שהוא מקבל, זה חלק מהעניין.

עידו גילרי
03/07/2024 9:25:18
Reply to  Avri

נכון – הכוונה שלי הייתה שאם היו נותנים לכוחות השוק לעשות את שלהם הסכם כזה לא היה קיים. בשביל זה יש חוקי עבודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם כמו שאנשים רואים סרטי אקשן למרות שלרוב יודעים את הסוף וכמו שמלא באים לראות wwe ככה רואים nba הם אוהבים את הwwe של הnba לא סתם יש שתפ ביניהם.
אז,הכסף יעלה ימכרו להם את הwaaw מארגינל איליגל גארדינג פוזשן וכאלה של סקוט פוסטר בלייב ניישן טיוי.
הם מתים על זה. יודעים למכור פרומוים וכוכבים מעולם אחר.
הכסף רק ימשיך לעלות. עוד עשור החוזה של מיצל יהיה,שכר נגרים.
אפשר לקרוא לזה גם ליגת הברינקס. כנראה ברינקס עצמה לא צריכים את הפרסום הזה של החסות.

טריי יאנג אחלה שחקן ובהחלט יש לו את זה. יש לו חסרונות שהוא קונוס הגנתי ולא מעלה את רמתו בפלייאוף ולא מתאמץ בהגנה ולא השכיל לשפר קליעה מה3.
אבל תמיד,שיחק לידו זבל ההוקס אף פעם לא השכילו לבנות סביבו קבוצה נורמלית או קונטנדרית.
גם העונה כנראה ההוקס לא יעשו פלייאוף הקבוצה שלהם נראית אשפה עם 0 הגנה וימשיכו לחטוף 150.

ברור שברוני אט אט יפתח שם בחמישייה באמת חשבת שלברון ישלח אותו לגי ליג. זה הכל למראית עין כאילו להתחיל מלמטה וכאלה חחח.
ברוני יהיה החל מאמצע העונה הפוינט הראשי שלהם ושחקנים בטראקרס יעבדו בשבילו כדי ליצור לו סרטוני הילייטס שאגות שרירים ולברון עושה פרצוף כועס אחרי סלים של ברוני.
הטראקרס יהיו פריק,שואו של המלך ואחכ של ברוני.

קליי זה החתמה נהדרת של המאבס לדעתי יפרח שם. עשה בשכל שעזב את הזבל של גס. חבל לי שסטף עדיין שם.
גס יהיו המגבת של הליגה הרבה שנים בטח אחרי שקרי יעזוב. לא ראיתי איזה משהו מבריק מההנהלה שלהם שמתקדמת שנות אור 🤣🤣🤣🤣

Last edited 2 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
etayef
etayef
03/07/2024 7:33:29

מסכים עם קרי לגבי ההצהרה שלו.
לא מאמין שתהיה עוד קבוצה בליגה שגם תשיג את המאזן הטוב ביותר שהיה, גם תפסיד את האליפות באותה השנה, וגם שנה אחרי, תצרף את היריב הכי גדול שלה מהקונפרנס והשחקן מס. 2 בNBA.

גיא הירוק
03/07/2024 7:46:11
Reply to  etayef

בעשור האחרון לגולדן יש 5 פיינלס, 4 אליפויות (2 ללא דוראנט).
אחת השושלות הגדולות בתולדות הליגה.

etayef
etayef
03/07/2024 11:43:13

זה לא סותר את הטענה שלי.
אגב,
סטטיסטית, פוטין הוא אחד השליטים המצליחים במאה ה 21-20. אם מסתכלים על תארים.

etayef
etayef
03/07/2024 12:54:48

יודע מה?
לא מדובר בשושלת, אלא בשתי שושלות.
אחת עם דוראנט, ואחת ללא דוראנט.
כשאתה מחליף את השחקן שניתן להגיד שהוא הכי טוב בקבוצה, זו שושלת חדשה.
הקבוצה שעכשיו מתפרקת, לא בטוח שהיתה מגיעה לאותם ההישגים.

אור
אור
03/07/2024 13:34:53
Reply to  etayef

זו ההגדרה שלך, בד"כ מדברים על הקבוצה, ע"ע הפטריוטס בפוטבול (למרות שאכן בריידי ובליצ'ק נשארו המכנה המשותף כל אותו הזמן)

NBA בדם
03/07/2024 14:13:28
Reply to  etayef

מדוייק

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 8:07:36

JJ Redick Says Bronny "Earned This" & "Hard Work" Got Him Drafted
https://www.youtube.com/watch?v=VplcxG_00a0

Last edited 2 days ago by אשך טמיר המקורי
דוקטור רזי הופמן
03/07/2024 8:35:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמה אפשר לשקר?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2024 9:56:32

כמה שצריך

מומי החציל
03/07/2024 8:10:00

תודה על המעורבב דוקטור
מומי מבין את קליי, אחרי 17 שנה בתחנה של ליאוניד, יהודה שישליק הודיע שהוא עובד את התחנה ועושה רילוקשיין לתחנה של גט-טקסי, הוא פרי לאנסר ובמגעים עם התחנה של מיקו ״המונה הדופק״ מרציאנו
וואלה כואב הלב, מומי ויהודה היו כמו אחים ועכשיו אין למי להביא לאפה שישליק
החברים של מומי בבוסטון מוסרים שמצאו את הטבעת של ג׳יילן בפי הטבעת של חשפנית, במהלך החגיגות ג׳יילן הלך אצבע אחד יותר מידי ואיבד את הטבעת
הספאלש ברות׳רס מזכיר למומי סיפור על המנשה ברות׳רס
מנש מנשה ואפי מנשה, אחים כורדים ממאפיית האחים מנשה, לב זהב יש להם.
יום אחד נתקעה גברת אחת ליד הבית שלהם, האחים מנשה נתנו הכנסת אורחים לגברת, בואי תעלי אלינו, פתחו שולחן, שמו כמה דרינקס על השולחן.
מנשה פינה המיטה שלו לגברת והלך לישון בספה, בלילה הגברת הרגישה לא נעים אמרה לבן אדם למה לא תבוא לישון איתי במיטה? אחרי כזאת הכנסת אורחים גם האח החמוד שלך יכול לבוא.
נכנסו האחים מנשה למיטה, הגברת התחילה להוריד הבגדים, שאלה אותם – יש לך אמצעי מניעה?
וואלק מה זה?
קונדומים, הסבירה הליידי
שו קונדמים?
אה, הסבירה הגברת, זה בשביל שאני לא אכנס להריון. אבל אין לכם, יש לי בתיק כמה.
עשו חגיגות כל הלילה, למחרת הגיע שירותי גרר של שיקו אלמושיננו שתיקן את האוטו והגברת הלכה.
אחרי חודשיים ישבו מנש ואפי, פיצחו גרעינים במרפסת
מנש שאל את אפי, תגיד? אכפת לך אם הגברת שהייתה פה תכנס להריון?
וואלה, באמת שכבר לא אכפת לי
אז אולי הגיע הזמן להוריד את הגומי מהשטרוגול?

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 9:12:14

גוד1

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

השכר לטאטום על יותר מ 82 משחקים,כי ברור שהסלטיקס ישחקו בפלייאוף. כמה דולרים פחות כלל משנה את העקרון של בזבוז כסף אסטרונומי.עולם הספורט מתנהל עיקום מקביל מחוץ ליקום שלנו,של האנשים הפשוטים,ביקום שלנו מלחמת הישרדות ,ביקום המקביל הכסף יורד מהעצים.
האם הבלון יתפוצץ?כן בלון תמיד מתפוצץ,סימן ראשון כבר קיים ,הסלטיקס למכירה,מי שאמור לשלם את השכר האגדי,רוצה לרדת מהקרוסלה המטורפת,אם אני לא טועה זו פעם ראשונה שקבוצה אלופה עומדת למכירה שבוע לאחר הזכיה באלופות.בא בן אדם ובעצם אומר חברה זה לא משתלם,וזה רק ילך ויהיה גרוע יותר.
לברון הקרוב ל 40,דוחה אופציה על יותר מ 50 מיליון לעונה,הוא יודע שיש פריירים שישלמו לו את הכסף הזה בחוזה ל 3 שנים.קרים מגדולי השחקנים בכל הזמנים ,חתם הגיל הזה על 3 מיליון וזה היה נחשב שכר גבוה במיוחד,האם הרמה מאז עלתה פי 17!
קראתי לא מעט תגובות ויש נטיה לזלזל בגורג וקליי.המאמר של רועי מצנן את האווירה.השגיאה היא שמסתכלים על מספרים יבשים בשנה האחרונה ,והמספרים של שניהם לא משכנעים.אבל… שחקנים הם לא רובוטים,הם מונעים מרגשות ומוטיבציה,כל אחד מהם מרגיש שהוא יכול בשנה הבאה לקחת אליפות,קחו בחשבון מה השחקנים האלה יכולים לעשות כשהם במיטבם,מה עושה בן אדם שהבריא ממחלה,הוא קם בבוקר מהמיטה כמו קפיץ ,במקום ללכת הוא עושה פליק פלאק באוויר.צריך מאוד להזהר מפילי ודאלאס של השנה הבאה.
יאנג באטלנטה צריך להתמודד מול סופרטימס,לוקה,טאטום,יוקיץ,מקסי הם לא לבד ,הם מרופדים בכוכבים סביבם.את מוריי היה צריך ובצדק למכור,הוא הוערך מעל ומעבר לערכו האמיתי,סן אנטוניו ויתרו עליו ,הם ראו שהוא קרוב למימוש הפוטנציאל שלו.מוריי רק הפריע ליאנג.מצפים מיאנג לעשות לבד,מה שלא מצפים מאף שחקן בליגה.מה השתנה השנה מבחינת יאנג? הביאו לו צרפתי רזה בן 18 שהתהילה שלו תיגמר תוך מספר חודשים.השאירו לו את בוגדן שיודע לעשות כמה דברים טוב,הרבה דברים אחרים לו,יש לו את גונסון שחקן טוב+ אבל לא כוכב.
וואלה בחום הזה מיץ תפוזים אמיתי זה מה שאני צריך הרגע.

עידו גילרי
03/07/2024 9:10:26

בשביל שבלון יתפוצץ הוא קודם צריך להיות בלון. העליות בשכר הן לא איזשהי ספקולציה על שווי עתידי אלא תוצאה של הרווחים של הליגה. אז בוא לא נהיה מופתעים כשהמשכורות ימשיכו לעלות. ההשואה לקארים מגוחכת – אין שום בסיס להשוואה בין שתי התקופות מבחינת רווחיות.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 9:25:39

השאלה היותר מעניינת היא עד כמה בוסטון תחזיק את הסגל הקיים, ומי יהיה הבעלים החדש ועד כמה הוא יהיה מוכן לדחוף את היד לכיס .מעונה הבאה הם הולכים לשלם סכומי מס אדירים והבעלים הנוכחי הקדים רפואה למכה , והעמיד את הקבוצה למכירה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

רווחים של הליגה זה סוג של בלון,הרי לא נניח שכל הזמן הרווחים רק יעלו.אני לא צופה פיצוץ של בלון בזמן הקרוב.אבל בוא ניקח שלוש קבוצות,הקליפרס,ג.סטייט,ובוסטון,והלייקרס בכולם יש בעלים עשירים.הבה נראה מה הם עושים עכשיו הקליפרס ויתרו על גורג,ג.סטייט ויתרו על קליי בעבור תמורה מזערית,בוסטון למכירה,בלייקרס לברון התבקש לרדת בשכר בשביל להחתים את קליי.קבוצות אחרות מוותרות על שחקנים כי הם לא מעונינים בהוצאות כל כך גדולות.
השגעון ימשך,שיא השכר של טאטום ישבר,הרווחים עליהם אתה מדבר זה האוויר שמחזיק את הבלון.לכל יום שישי יש מוצאי שבת!

עידו גילרי
03/07/2024 10:40:09

איך זה בדיוק בלון?

עידו גילרי
03/07/2024 10:41:18

לברון חייב לוותר בשכר על פי חוקי ה-CBA כדי להחתים את קליי זה לחא קשור לבלון.
מה יהיה מוצאי השבת אם ככה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסכים בעלים עשירים אחרים יבואו אל תדאג יש מספיק עשירים שיש להם כסף לשעשועים כאלה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כמו שכתבתי הבלון לא יתפוצץ בקרוב. ובזה אתה ועידו צודקים.
אבל יגיע שלב נניח עוד כמה שנים.בהם יצטרכו למצוא למצוא לא רק עשירים,אלא גם חסרי אחריות שירצו לשרוף כסף.כי בקצב הזה לא יהיה משתלם להחזיק קבוצה.רק לפני שנתיים שלוש 30 מיליון היה מקס היום 60 לא מספיק.בעוד שנתיים גם 100 מיליון לשחקן לא יספיקו.אני לא מאמין שזה יכול להמשך עד קץ הדורות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע הnba יהיה לדעתי קיים לעד או בעתיד הנראה לעין.
אולי רובוטים וכאלה בעתיד ימחקו אותו.
ותמיד ירוויחו שם מיליונים.
יש מלא עשירים ששורפים כסף כי מרוב,שיש להם הרבה הם לא זוכרים כמה יש 😆

עידו גילרי
03/07/2024 21:07:38

אתה כאילו מתעקש להתעלם מזה שהמשכורות עולות רק בגלל הרווחים – כלומר זה משתלם להחזיק קבוצה. זה יפסיק להשתלם רק עם אנשים יפסיקו לבוא למשחקים.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2024 8:33:29

תודה מנחם, אל תפסיק עם המעורבים. הסלטיקס מתקרבים לעונה בה יאלצו לשלם בין 400 מליון לחצי מליארד דולאר בגלל כל הקנסות והמיסים. טייטום ובראון שווים את הכסף הגדול, הם סופרסטארים מהשמינייה הפותחת.
מנחם, טייטום (מילים שלו) התבקש בפלייאוף הזה לזרוק פחות ולהתמקד יותר בלהכניס את החברים לעניינים, אז הבחירה שיזוז הצידה ויפנה יותר לבראון עבור התואר הוכיחה את עצמה. הוא לקח יותר ריבאונד, שמר קצת יותר טוב וחילק מלאנתלפים אסיסטים.

לא חושב שתופסון ישפר את דאלאס בגלל הפציעות שעבר. קליעה אולי יש אבל לא קל להשתחרר, גם ההגנה כבר לא משהו.

התמונה של תרה יאנג מפארת את בלוריתו המופלאה….

ברוני ואבא יהיו בלייקרס עד שלאבא יימאס מהביניניות של הילד. בסוף שניהם ילכו שלובי יד אל האופק וישחררו את LA לאוהדים.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 9:07:25

דוק מי שישחרר אותו זה דונציץ בחדירות. המשוואה פשוטה או שתביא דאבל או שתקבל לוב בצבע או אחד על אחד של דונציץ, עכשיו קליי זה לא הפחון ג׳ונס שלא מסוגל לקבור שלושה אם היא לא מהפינה.
.
תחשוב במפגש הבא מי שיקבל כדורים זה קליי ולך תשאיר אותו לבד על הקש,.

ההתקפה של דאלאס התחזקה באלמנט שלא היה לה מול בוסטון שלקחה לה את הלוב ואת השלושות מהפינה, בנוסף גם משחק המעבר שלהם התחזק.

הגנתית קליי יתן עודף מאמץ הוא כבר לא צריך לגמור את עצמו בריצה סביב חסימות ואת הכוח ישקיע בהגנה .

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מאוד חבל לי על קארי,לא רק קליי עזב,גם החלומות המתוקים חלפו להם.קארי , לברון,דוראנט מתים על עוד אליפות,אבל הם יודעים עמוק עמוק בתודעה שהחלום הולך וחומק מהם,יש גורי אריות חדשים/ישנים בגונגל והם מאוד צמאים לטרף.קארי נפרד גם מן החלומות שלו.
ברוני הוא פספוס דראפט,לא מעט יתחרטו שלא בחרו בו.מה היה איכפת לסלטיקס לבחור בו בבחירה 54.מה אתה כבר מקבל בבחירה כזו?בסלטיקס יכלו לבחור בו ולקבל תמורה לא רעה מהלייקרס תמורת החלפה.כל התהליך שהשאיר את ברוני פנוי עד לבחירה 55 די חשוד.האם היה לחץ עקיף של סוכנים על קבוצות? או לחץ מתון ,כמו עשו לי טובה אל תבחרו בו,אני אגמול לכם בעתיד.
שחקן לא רע בכלל.לא הצדיק סיבוב ראשון,אבל גם לא סיבוב שני?אתם קולטים פתאום הוא מתאים לסגל הרחב.תגידו בן של לברון.. . לא מדוייק ,לא כוללים בסגל שחקן גרוע.
ולסיום בהצלחה לבראון.אני מקווה שיהיה אדם הגון שיחזיר לו את הטבעת,הוא גם לא יעשה את זה בחינם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן לא רע?? אם לך היו עושים יום ולילה סרטוני היילייטס גם אתה לא היית נראה רע.
היו אומרים לא רע.הוא יקבל מאמנים וישחקו עליו יקלע פה ושם ויגידו וואו.
תן מאמנים וכדור גם לניב משגב ויקלע יותר מברוני. הוא לא מתאים לליגה ארצית.
כמוהו יש מליוני שחקנים בקחבי העולם.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

צודק.יקח עוד שנה לפחות עד שנדע על מי צריך להתחרט ומי לא.מה שכן בבחירה 54 , 55 אתה לא מצפה לכשרון גדול.

Klay Thompson
Klay Thompson
03/07/2024 10:31:18

לא משנה מה היכולות שלו, אף קבוצה לא תתחרט על זה שהיא לא בחרה שחקן שחווה דום לב (שרק ישאר בריא). זה פשוט לא שווה את הסיכון.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Klay Thompson

בבחירה 55 אתה לא מסתכן בכלום. אתה לא חייב אפילו לתת חוזה.

Shenanigans
Shenanigans
03/07/2024 9:11:45

תודה רבה מנחם.

בשנת 1997 מייקל ג׳ורדן השתכר 31 מיליון בעונה.
בחישוב עם אינפלציה, ה31 האלו שווים היום קצת יותר מ60 מיליון.

עידו גילרי
03/07/2024 9:13:19
Reply to  Shenanigans

החוזה האחרון של מייקל בשיקגו ניצל את העובדה שלא היו הגבלות תקרה בהחתמות בירד (ואחת הסיבות לחוזי המקסימום). זה בעצם "פיצה" אותו על החוזה היחסית נמוך שעליו היה חתום רוב הקריירה.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
עידו גילרי
03/07/2024 9:19:45

וב"נמוך" הכוונה לזה שהוא אף פעם לא ה יה המשתכר הגבוה בליגה (זה עדיין היה חוזה טופ 10 בליגה כמעט כל שנה).

עידו גילרי
03/07/2024 9:23:56

זה אמנם היה צפוי במידה רבה אבל זה עדיין מאכזב. יד אחת שולחת את הסוכן להגיד לכל מי שמוכן להקשיב שאתה תחתוך בשכר כדי לעזור לקבוצה להתחזק והיד השניה מחתימה את ג'וניור על חוזה. במה בדיוק אתה עוזר לקבוצה כשהבן שלך תופס מקום ברוסטר? יכול היה באותה מידה לשחק לצידו כשהוא מגיע על חוזה טו-וויי. כנראה שזה לא לכבודו של בן מלך.

אשך טמיר המקורי
03/07/2024 9:44:27

תואם ביבי. תמיד היה. יד אחת שולחת את הסוכן להגיד שאתה תחתוך משמעותית בשכר בשביל להחתים שחקנים טובים בעוד היד השנייה מבריחה אותם מהגעה לקבוצה עם התנהלות קרקסית ולא מקצוענית סביב רדיק, ברוני וכו'.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2024 15:55:24

+1965
אחרי זה שואלים למה הוא נחשב רקוב ולמה ה-ללל נגעלים ממנו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/07/2024 12:26:43

אף פעם לא אכפת לי לכעוס על המגלומניה של לברון, אבל זה בכלל משנה אם הוא תופס מקום ברוסטר? באמת משתמשים ב14 שחקנים במהלך העונה?

עמיחי קטן
03/07/2024 13:16:18

בוודאי. תמיד משתמשים ב-15 ויותר

עידו גילרי
03/07/2024 14:31:07

זה לא העניין של משתמשים או לא (וכן – משתמשים). זה העניין של זה שעכשיו יש להם רוסטר מלא (לפתיחת עונה. ביקץ אפשר להחזיק יותר שחקנים). אז כדי להחתים מישהו צריך או לעשות טרייד או לחתוך מישהו. עכשיו יש להם עד לפתיחת העונה לעשות את הצעדים שהם רוצים וזה באמת לא כזה אישיו. אבל זה בהחלט לא עוזר להחתמה של שחקן שירצה לבוא. אז כן עדיף היה להם שייקח חוזה דו כיווני.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/07/2024 22:24:38

אז נשמע לי שהפתרון ברור – יחתכו את ברוני, ישלמו לו 8 מיליון דולר, ויחתימו אותו שוב על חוזה 2way

עידו גילרי
03/07/2024 22:29:16

את זה שעכשיו החוזה של אבא דוחף אותם מעל לאפרון השני כבר אמרנו?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/07/2024 22:58:54

זה מונע אותם מהחתמת 2way? שהסקואטרים יחפשו טוב יותר…

עידו גילרי
03/07/2024 23:07:00

there is no two-way contract just one-way: my way or the highway

ארבל חילבה
ארבל חילבה
03/07/2024 23:20:26

Highway to hell

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תדאג הוא לאט לאט מקודם בקליר פאת לחמישייה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2024 10:00:24

תודה רבה מנחם

Alex Rabino
03/07/2024 10:25:24

המשכורות יצאו לגמרי מפרופורציה. צריך היום לשבור קופת גמל כדי לקנות כרטיס למשחק NBA. בעתיד קהל הצופים יהיה עשירים בלבד. לא אתפלא אם בקרוב נתחיל לראות קרחות ביציעי אולמות קבוצות ה NBA.

עידו גילרי
03/07/2024 10:47:10
Reply to  Alex Rabino

זה מה שבסופו של דבר יעצור את הסחרור.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2024 10:56:36

לא יכול….
https://gifdb.com/gif/crazy-laughing-hysterically-tyrzwa8prl92buh3.html
מה קורה היום לאוהדי הסלטיקס עם כל הידיעות המומצאות?
היום לא האחד באפריל!
אמרו שIT חוזר לשנת פרישה בבוסטון ועכשיו אותרים שנסיך הכתר הסעודי מוכן לשים 5 מיליארד ולהיכנס שותף עיקרי בסלטיקס.
מה הידיעה הבאה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2024 13:25:50

שיבוא נסיך סעודי, אדרבה. הם בדרך כלל באים עם כיסים גדולים (וכמה מיכליות נפט)

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 18:45:23

הבעלים בליגה לא יתנו לסעודים להיכנס לספורט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף הכסף מדבר. זה רק כרגע חכה כמה שנים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

נסיך הכתר מבטיח חאפלה של שיפודי כבש לאחר כל נצחון.לאוהדים בישראל השיפודים ישלחו באמצעות גמל מיוחד של וולט.

דוקטור רזי הופמן
04/07/2024 13:24:33

בתנאי שידאג לכנאפה טובה ממג'דל שאמס.

NBA בדם
03/07/2024 11:28:22

אחלה מעורב
התמונה של טריי יאנג דומה יותר לבאטלר.

etayef
etayef
03/07/2024 11:44:21

ברוני ג'יימס זה שחקן בדרגת לא אפוי כרגע.
נקווה לנס.

דדי
דדי
03/07/2024 12:54:30

יאנג הוא אולי השחקן השנוא בליגה על ידי חבריו לקבוצה. שחקנים לא רוצים לשחק איתו. היה רשה לקבל עליו תמורה רצינית אז כמו במקרה זאק לווין או ג׳ורדן פול – כבר עדיף להשאיר אותו ולאכול את הלקרדה, למרות שהיו נסיונות בשנה האחרונה להטריד אותו.
.
קליי זה סיפור מביך לווריורס מבחינתי. שסמל כזה יעזוב תמורת סכום כזה ??? בושה. ועכשיו רוצים להביא את באדי הילד שאפשר לחשוב כמה יותר זול הוא הולך להיות…
.
הקליפרס והליגה נפרדו מטאקר כבר בערך לפני שנתיים…

NBA בדם
03/07/2024 14:11:32
Reply to  דדי

+100

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2024 15:07:26
Reply to  דדי

למה מביך, חצי מהאנשים פה מלגלגים על ג"ס שלא נפטרו ממנו כבר לפני שנתיים. האיש סרב להתבגר ונשאר באותה רמה התפתחותית של בחור בן 23 כמו שהגיע, העכיר את האווירה בחדר ההלבשה, תרם לפיצוץ עם פול ועכשו התעקש להמשיך לקבל סכומי כסף שלא היו מאפשרים עידכון של הסגל

עגל
עגל
03/07/2024 15:09:33
Reply to  מנחם לס

רגע מנחם, עוד לא קראת את התגובה שלי!
אז תודה על עוד מעורב משובח.
לדעתי קליי מתאים מאוד לדאלאס ויכול מאוד להצליח שם. כמו שכתבת, הכל בהנחה שהוא יסתדר עם שני האגוזים הקשים לפיצוח לוקה וקיירי.

הערה קטנה – דוראנט ממש לא בגובה של 2.06! אולי התחלפה לך הספרה 1 בספרה 0, הגובה שלו יותר קרוב ל 2.14-2.15, כבר שכחתי. הוא בגובה של קאזינס.

Berch
03/07/2024 15:04:06

תענוג של מעורב
כולל פי ג'יי טאקר הכוכב, קשישא. עם משקפיים הוא מתחיל להיות דומה לי
🤣

Dor
Dor
03/07/2024 15:26:54

מה שהכי מפריע לי בנושא החוזים הגבוהים קשור בעיקר להפרשים העצומים שיש בין השחקנים לבין עצמם. טייטום בטופ של הליגה מקבל 765+- למשחק לעומת שחקנים שמקבלים ככה לכל העונה או פחות. בהרבה ארגונים עסקיים מקפידים שהשכר הגבוה לא יעלה על פי מספר מסוים מהשכר הנמוך. בבנקים כבר יש הגבלה מלמעלה על שכר הבכירים. נראה לי מוזר ש 3 שחקנים בכל קבוצה ישאבו 3/4 + מהקאפ וכל השאר יקבלו שאריות (לא שאני מרחם עליהם…) אבל הפרופורציות נראות לא הגיוניות

עידו גילרי
03/07/2024 15:37:07
Reply to  Dor

רוב האנשים חושבים הפוך ממך. שהפרופורציות בליגה דווקא לא מאפשרות את היחס המתאים בין כישרון לשכר. היחס המקסימלי כרגע הוא בערך 15.

עגל
עגל
03/07/2024 15:44:11
Reply to  Dor

אני גם חושב כמו דרור, הפער היחסי גדול מדי

עידו גילרי
03/07/2024 15:44:41
Reply to  עגל

מה יחס סביר?

עגל
עגל
03/07/2024 16:39:41

1:10.
אני יודע שבחברות מסחריות יכולים להיות פערים גדולים פי כמה, אבל כאן זה יותר דומה ליחידה צבאית שצריכה לצאת לקרב ביחד. הם מטלטלים אחד בתחת של השני באוטובוסים, מטוסים ומלונות. אין את הריחוק בין המנכ"ל לעובד הזוטר.
אולי 1:15 זה נסבל, לא יודע. האמריקאים מסתכלים על דברים אחרת.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 16:44:23

הפער היה אמור להיות גדול משמעותית, מי שמכניס את הכסף לליגה זה הכוכבים אנשים משלמים סכומי עתק לראות את קרי לברון לא את פודזיצקי ואת ריבס וכמובן שגם חוזה הטלוויזיה בא בגלל הכוכבים.
.
למזלם של שחקני המשנה הליגה זה לא שוק פתוח.

עגל
עגל
03/07/2024 17:35:23

אם לברון יקבל "רק" פי 10 מפודמינסקי הם לא יבואו לצפות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחח זה לא מעניין. השקץ שולט בטראקרס הם כפופים לו לחלוטין. כדברו יעשה.
אין להם מה למכור מקצועית אז,עושים כמה שמוצר כסף, שואו, מוכרים סיפורים טובים למורשת, מרצנדייז, שופטים, כתבי חצר, שימור התודעה כפני הליגה.
זו המטרה. זה גם יכניס לטראקרס את הכסף שהם צריכים זהו.
אין פה קשר כלשהו לכדורסל באמת

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 18:42:51
Reply to  עגל

למה שלברון יסכים לזה? למה שהכוכבים לא ילכו לפתוח ליגה משלהם ולקחת את כל הרווחים? בסוף הליגה בנויה על הכוכבים ושחקני המשנה נהנים מזה שזה לא כלכלת שוק חופשי ושיש הגבלה כמה צריכים להרוויח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיפתחו ליגה שלהם על מי מאיימים

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 20:01:10

הם תחת חוזה, הליגה הייתה קורסת מהר מאוד , מספיק בלצפות בקליבלנד תקופת לברון ואלרי והשינוי המטורף שהביא וומבי לסאן אנטוניו או יאניס למילווקי ולהבין מי מכניס את הכסף

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2024 20:01:41

אני מדבר על הNBA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יצפה בליגה גל לברון זה יהיה כמו wcw מול הwwe

דוקטור רזי הופמן
04/07/2024 9:00:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא יקרוס אל תדאג. יבוא שייח שיציע להם דולר יותר והם יזחלו לליגה של השייח

Lebron
Lebron
04/07/2024 0:27:53

כל יום אתה מייצר תוכן צבע משובץ, אין עליך מנחם!

דוקטור רזי הופמן
04/07/2024 7:54:36
Reply to  Lebron

אין, לא היה ולא יהיה.