You are currently viewing מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.בחירות דראפט שאהבתי במיוחד

כתבי ESPN נתבקשו לציין בחירות דראפט שהם אהבו במיוחד. הנה שתיים שג'ינובי ו-וו אוהבים במיוחד, וגם אני!

Dalton Knecht to the Los Angeles Lakers !!! – (ג'ינובי על הבחירה ה-17)

עם הדגש על קליעות 3, זה לא פחות משוק ש-29 קבוצות נתנו לקנכט ליפול כה נמוך בהתחשב בעובדה שהוא היה קלעי פרימייר מהטריי במכללות. יש לו מבנה פיזי מעולה לשחקן WING. הוא אחד מקלעי השלשות המעולים בדראפט. בוודאי שהוא היה מאוכזב שנפל כה נמוך בבחירתו מס' 17 אך אכזבתו תהפוך במהרה לאושר כשימצא את עצמו משחק בלייקרס של לברון ו-AD!

וו (WOO) על הבחירה מס' 7 של פורטלנד –  Donovan Clingan 

בחירה נפלאה של פורטלנד במקום ה-7 (כשדטרויט יכולה הייתה לבחור בו 5 ושרלוט 6). הבחירה היא ממש "COUP" – שדידה של פורטלנד. לדעתי הוא היה טופ 3, ונפילתו ל-7 היה נס לפורטלנד.

2. אשתו של לברון מגיבה לחדשה החמה ביותר באינטרנט ש"לברון שוכב עם אמא של בן קבוצתו"

LOS ANGELES, CALIFORNIA – JULY 12: LeBron James and Savannah Brinson attend the Premiere of Warner Bros "Space Jam: A New Legacy" at Regal LA Live on July 12, 2021 in Los Angeles, California. (Photo by Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic) Axelle/Bauer-Griffin/Getty Images© Provided by The Spun

זו הייתה התגובה של סבאנה, אשתו של לברון, ש-"לברון שוכב עם אמא של אחד משחקני הלייקרס החדשים":

T

3. מנצחים ומפסידים ביום הראשון של השחקנים החופשיים

(נעזרתי בפרק הזה במאמר מצויין של Ben Golliver מעתון וושינגטון פוסט)

ריצת מיליארדי הדולרים שבד"כ היא חלק מהיום הראשון של ה-FREE AGENCY לא קרתה. למעשה, השעות הראשונות עברו בשקט יחסי כשהפיצוץ הראשון הגיע עם הדיל בין פילדלפיה סיקסרס ופול ג'ורג'. תשע הפעמים האול סטאר הזה נפרד מקוואי לנרד כשסיכם עם הסיקסרס, וכך שם סוף לחמש עונות פגומות עם הקליפרס.

היו כמה סיבות להתחלה האיטית: פסקל סיאקם ואוג'יי אנוניבי היו שני המובילים ב-"FREE-AGENCY" סיכמו את עתידם לפני הדדליין:

A new rule that allows teams to negotiate with their own free agents as soon as the Finals conclude led to some early signings that thinned out the field

סיבה שנייה, ויותר חשובה היא העובדה ש –

Most importantly, the NBA has instituted a new salary cap system that includes onerous financial penalties and restrictions upon the league’s highest-spending teams. With an eye toward greater strategic flexibility, rich ownership groups like the Golden State Warriors and Clippers decided to cut payroll rather than spend as freely as they have in the past.

אז הנה המנצחים והאז הנה המנצחים והמפסידים

א. מנצחת – בוסטון סלטיקס

בוסטון היא אלופה. כל החמישייה שלה חוזרת. הספסל עמוק ועשיר. הם מוכנים להיות ה-REPEAT WINNERS הראשונה מאז הווריורס ב-2017-18. בוסטון החליטה לא לגעת בדבר טוב, ובכך הפכה למנצחת הגדולה של פתיחת עונת ה-FREE AGENCY.

ב. מפסיד – סטפן קרי

After four championships and six Finals appearances in their 13 years together, the Splash Brothers are headed their separate ways

הכתובת הייתה על הקיר עם ההפסד לסקרמנטו בטורניר הפליי-אין. כמובן שהווריורס יכולה הייתה להשאיר את קליי ת'ומפסון לו פתחה את הכיס, דבר שהיא סירבה לעשות. אז נשארת אותה ווריורס ועתה גם מינוס קליי ת'ומפסון. היא צריכה עתה להתחיל הכל מחדש. לבנות מהטפחות, אם אני זוכר נכון את העברית מלפני 63 שנה.

ג. מנצח – ג'ואל אמביד

פול ג'ורג' מצטרף לאמביד וטייריס מקסי להשלים 'שלישיית זהב'. כל מילה נוספת מיותרת

ד. מפסיד סטיב בלמר

4. Loser: Steve Ballmer

Ballmer, the Clippers’ billionaire owner and former Microsoft executive, deserves credit for admitting his team wasn’t good enough to win a championship. That had to be an incredibly bitter pill to swallow after he spent five years, hundreds of millions of dollars and countless draft picks to acquire Leonard, George, Westbrook and James Harden.

עכשיו הוא איבד את פול ג'ורג' ללא כל קומפנסיישיון!

ה. מנצח ג'יימס הארדן

בגילו – 34 – לקבל חוזה חדש (מצויין!) עם הכסף הישן של בלמר זה WINNING בגדול, אפילו שמבחינת כדורסל הקבוצה הפסידה

ו. מפסידה אטלנטה האוקס

לאבד שחקן כמו דג'ונטה מוריי זה הפסד גדול לקבוצה ולא משנה מאיזו זווית תסתכל על העיסקה שאטלנטה תקבל בעתיד!

ז. מנצחת נין יורק ניקס

מיקאל ברידג'ס…אוג'יי אנוניבי…הוריי ועוד פעם 'הוריי'!

ח. מפסידה דנבר נאגטס

לא משנה אם זה כתוב בעברית או באנגלית: ההפסד ברור בשתי השפות:

Bruce Brown, a sparkplug guard on the 2023 title team, bounced last summer when he unexpectedly landed a huge contract from the Indiana Pacers. Then, Caldwell-Pope, a key starter for two seasons, claimed a three-year, $66 million contract from the Magic on Sunday and didn’t look back. In another cost-cutting move, Denver sent three second-round picks to the Charlotte Hornets to shed Reggie Jackson’s $5.3 million last week.

ט. מנצחת אורלנדו מג'יק

ההפסד של הנאגטס הוא הנצחון של המג'יק!

קלדוול-פופ WILL PLUG בצורה הנקייה ביותר לקבוצה ההגנתית של אורלנדו, וישחרר מעט את פאולו בנצ'רו למשחק התקפי יעיל יותר מאשר היה ללא פופ.

י. מפסידה פיניקס סאנס

As other big spenders such as the Warriors and Clippers began their teardown efforts, the Suns will be paying three players — Kevin Durant, Devin Booker and Bradley Beal — more than $150 million next season when the league’s salary cap is set at $140.6 million. As a result, Phoenix is on track to be well over the $188.9 million line for the “second apron,” the spending zone that carries the most punitive penalties and restrictions.

י"א. מנצח כריס פול

Believe it or not, Paul will suit up for his seventh franchise after he agreed Sunday to sign a one-year, $11 million with the Spurs following the Warriors’ decision to waive him. This has been quite the circuitous journey for a future first-ballot Hall of Famer, but San Antonio will grant Paul, 39, the option of winding down his career in a rebuilding situation that desperately needs his veteran leadership and enduring pick-and-roll skills.

4. הסיקסרס חותמת דיל ענק עם טייריס מקסי, אחרי שעניין פול ג'ורג' הסתדר

5. לפי אדריאן ווג', טייריס מקסי הסכים להארכת חוזהו עם חוזה חדש בסך 204 מיליון ל-5 שנים

6. דטרויט מחליטה החלטת ענק בקשר לקייד קנינגהאם

7. הווריורס ממהרת להחתים גארד מצטיין מיד אחרי אבידת קליי ת'ומפסון

8. שימון, פייר, לא נראה לך ש-125.8 מיליון לדריק ווייט עבור 4 שנים זה כבר מוגזם?

מה יעשה המקורח הזה עם 30 מיליון לעונה? מאמנו לשעבר פופ לא יודע אם לצחוק או לבכות.

9. עולות שמועות שהלייקרס שמה עין עתה על ברוק לופז וה-EXPIRING חוזה שלו על 23 מיליון

כל מטרות הפרי אייג'נטס של הלייקרס התייבשו. נעלמו כשאחרים לקחו אותם. מה שנשאר ללייקרס זה ה-TRADE MARKET, ולפי Jake Fischer of Yahoo! Sports הלייקרס רציניים מאד ברצונם לעשות REUNION עם שחקנם מ-2017-18.

האול סטאר לשעבר הוא 7 פוטר אמיתי – 2.13 מ', והלייקרס מאמינים שהוא-הוא האדם שייקח הרבה LOAD מ-AD, וייתן לו מנוחה ברגעים המכריעים של משחקים כש-AD נראה נופל מרגליו.

ברוק לופז הוא לא רק RIM PROTECTOR ברמה גבוהה, אלא מסוגל לקבור את העור ב-34.9% ממהטריי. זה גם יאפשר לג'יי ג'יי רדיק לשחק עם AD כ-4 ולופז כ-5.

לופז בן ה-36 נחשב לזקן מדי במילווקי כדי לשחק האדם הראשי בפרונט-ליין, אבל עם AD ב-4 ולברון ב-3 ברוק לופז ישיל 3-4 שנים מחייו ויהפוך לצעיר בן 30.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 3:23:24

ללברון יש 1000 דוגמניות שמחכות לו כל לילה ולילה, לחשוב שהוא שוכב עם איזה שניקווה או לטישה בת 50-60 מהגטו זה מביך

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 3:24:35

ומצחיק *

מנחם חוץ מזה מצויין, המנצחות הגדולות לדעתי של היום הראשון זה פילי ודאלאס, פילי שהלכה אול אין עם הבית אבות, דאלאס עם ההבאה של קליי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הוא יורם רציני,הוא מתחרמן על כסף,והישגים אישיים.מה שיש לו בבית מספיק לו.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 7:34:13

הציניות בשיאה (: לברון בוגד בזונות עם אשתו, יש לו כסף ללא הגבלה והוא כנראה הספורטאי המפורסם באמריקה. כמות דוגמניות העל שקופצות אליו, כמו שאר השחקנים מחתימים אותם על הסכמי סודיות .
.
אני מתקשה להאמין שגבר יכול לעמוד בפיתוי רק אם מדובר בבחור דתי כמו אי גי גרין, בוא נגיד שלברון לא שבר רק את שיא הנקודות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. במנהרה יש חגיגות

Avri
Avri
02/07/2024 13:42:24

איך זה עובד שמעון? תסביר לי את המכניקה, איפה פוגשים? איך שומרים על סוד בצורה כל כך יעילה? (בכל זאת, לברון). מדובר בסקס בתשלום? או זן מיוחד של נשים שמוכנות לקפוץ למיטה בלי שום סיבה נראית לעין? 

שי אבן צור
02/07/2024 9:09:14

תגובה גזענית, סטריאוטיפית וודוחה🤮

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 12:52:34

אין שום דבר גזעני בתגובה, רוב שחקני הNBA והפוטבול האמריקאי הם כהי עור ובאו ממשפחות קשות יום מהגטו, הם בורכו בכשרון שנתן להם את האופציה לחיות חיים מדהימים ולצאת ממעגל העוני שכל כך קשה לשבור, רק אומר שקהישה ראסל לא למדה בייל.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 12:57:44

למרות שחייב להוסיף, שקיים מגמת שינוי בליגה שיותר ויותר שחקני עבר מכינים את הילידים שלהם למשחק המודרני ואתה רואה לא מעט בנים של שחקני כדורסל שנכנסים לליגה.

שי אבן צור
02/07/2024 16:42:39

"איזה שניקווה או לטישה בת 50-60 מהגטו"

שום דבר גזעני…

Kidd
Kidd
02/07/2024 9:14:51

הכוונה בשמועות זה שהוא נכנס למיטה עם אימא של ברוני ג'יימס, כן?

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 10:09:23
Reply to  Kidd

לא!
אמא של ברייס

Avri
Avri
02/07/2024 13:40:21

ברוך, אתה איש העולם הגדול, ראית דברים בחייך, ואני חייב להבין איך זה עובד בתכלס. יש איזה תור סודי בו נשים אטרקטיביות צריכות להתייצב כל ערב, בשביל הכבוד של לקיים יחסים עם לברון? ומה יוצא בדיוק לאישה אטרקטיבית וצעירה מכל הסיפור הזה? הרי אפילו להתפרסם מזה אסור לה. ואיך עד עכשיו לא יצא כלום לתקשורת? הרי גם סטורמי חתמה על חוזה שתיקה, ראינו גם את החברה של זאיון, ודי ברור לכולם שגם למי שקיבלה כסף עבור האקט משתלם להשתנקר אם יש על מה. קיצר, הייתי רוצה לדעת איך זה עובד בתכלס, עם פרטים. תסביר לי ברוך. 

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 14:01:14
Reply to  Avri

https://youtu.be/FTp4Tfa-0-k?si=8k6ngKy9eJ7cnHNI

https://www.basketballnetwork.net/off-the-court/gilbert-arenas-claims-nba-players-pay-girlfriends-60000-a-month-to-ensure-discretion

תמונה שווה אלף מילים כמה שווה סרטון? כבר 4 בבוקר לה , אם לא תצליח לקלוט אני מבטיח שאני אסביר לך בבוקר.

אני אתן לך עוד כמה רמזים, זה לא רק המענק הכספי האדיר שהם מקבלות, אלא הדלתות שכוכב על כמו לברון גיימס יכול לפתוח , האפשרות שהוא יתאהב בהם כמו ג׳ורג׳ שהתאהב בחשפנית , הלייפסטייל וכמובן הילת הסלבריטי

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 14:06:51

https://streamable.com/t52ekk

ועוד רמז קטנטן נוסף, איך זה עובד .

Avri
Avri
02/07/2024 15:10:27

ברוך אני בעבודה תסלח לי שאני לא פותח לינקים מפוקפקים. 

Avri
Avri
02/07/2024 15:09:44

אה, ברור, גילברט ארינס אמר אז כנראה זה נכון! קודם כל, אם מישהו כמו לברון היה עושה את זה, זה היה יוצא. בנוסף, מה שהוא מתאר זה זנות לכל דבר ועניין. זה לא אלפי דוגמניות שמחכות לו וזורקות את עצמן עליו, זה גבר שצורך שירותי זנות ואת זה כל גבר בעולם יכול לעשות. זה לא משהו שמוגבל ללברונים של העולם. 

על איזו הילת סלבריטי אתה מדבר? אסור לה להוציא את זה! אם לברון היה מסדר משהו לבחורות צעירות גם זה היה יוצא. 

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 17:50:48
Reply to  Avri

תפתח את הלינק אתה מפסיד, זנות? היום הזנות נורא נפוץ שכל בחורה שנייה מחזיקה אונלי פנס. הם שולחות לו הודעות באינסטגרם מחכות להם בבתי מלון… מחתימים אותם על הסכמי סודיות.
.
הם נמשכות לתדמית של הסופרסטאר שום דבר לא היה יוצא אם לברון היה מסדר לה תפקיד באיזה הפקה, קונה לה איזה תיק של שאנל.
.
בסרטונים ששלחתי אתה רואה איך בחורות קופצות על רודמן בשנות ה90, בשני שחקני הNBA הנוכחיים מסבירים איך זה עובד. תצפה בזמנך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חחחח אברי אתה תמים כל הדוגמניות רוצות את הברוני של המלך הן רוצות סיכוי להיכנס להיריון ולהסתדר.
אם לא מצליח הן נכנסות לקליקה של כוכבי אן בי איי ויקפצו מכוכב לכוכב.
לשקץ מחכות 1000 דוגמניות אינסגרם בכל ערב והוא בוחר 100 בנות מזל למנהרה עם החברים שלו כנראה.
לא מצליח עוברות לדיאנגלו ראסל ואוסטין ריבס

golan
golan
02/07/2024 3:28:35

תודה על המעורב.
לופז ללייקרס זה רעיון לא רע.
מפסידה – דטרויט. הם עושים בכוונה ? טוביאס ? פיטרו מאמן ומשלמים לו מיליונים. נתנו חוזה מוגזם לקייד – אם הוא מצדיק את החוזה הוא מקבל את פרס השחקן המשתפר

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
02/07/2024 5:07:28

החוזה של קייד קנייגהם יותר מופרך מהחוזה של דאר וויט ביי פאר. שחקן שמסיים חוזה רוקי ושנים ראשונות מאכזבות מאוד .
פרונט ליין של לברון+דיוויס+לופז יכול לעבוד לא רע …נשמע התאמה טובה.
מקסי שווה כל שקל…
פלייאוף P ?- לא הייתי בונה על זה !

מה קורה עם מילווקי ? ימשיכו לעשות אותו דבר ולצפות לסיום אחר ?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 5:49:24

מה מילווקי יכולה בדיוק לעשות , אם הטרידו את העתיד שלהם על לילארד, הם יכלו לנסות להטריד את קניגאהם תמורת קלי אבל לא נראה לי שזה מסתדר בתקרת השכר, הרבה תלוי בשילוב שנראה לפרקים בודדים בלתי עציר בין יאניס לליארד וכמה הירידה של השני חדה.
.
בכללי לראות את הולידיי לוקח עוד גביע לארי אובריאן ואת דיוונצנזו מחורר רשתות בניקס זה ההפסד הגדול שלהם.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 6:44:40

אנטה קמפופו זה אהבל רציני עם הוויתור על הולידיי בשביל סופט לילי…

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 7:57:57

אני לא חושב, הולידיי בהחלט היה חלק קריטי חשוב באליפות של בוסטון אבל מילווקי לא הייתה לוקחת אליפות איתו ללא יאניס שנפצע.
.
הסגל במילווקי עונה קודמת הגיע לנקודת מיצוי והיא חייב שם איזה רענון ועוד שחקן יוצר שיוריד את העומס מיאניס, ויעניש מבחוץ, על פניו לילארד מתאים ליאניס כמו כפפה ליד ובהחלט היו רגעים שהם נראו בלתי עצירים. העונה לדעתי זה בהחלט יראה הרבה יותר טוב היה להם שנה ללמוד אחד את השני

thetroll
thetroll
02/07/2024 8:09:45

גוזר. שם בצד. נראה. מעניין אם אתה צודק. לא פוסל.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 10:12:26
Reply to  thetroll

תגזור לניגובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבאקס לא יגיעו לכלום שדוק ריברס,שם

דה שוט
02/07/2024 12:54:32

מילווקי יהיו מצויינים. לילארד ויאניס זה כוח אדיר במיוחד אם מידלטון ימשיך לחזור לעצמו כפי שעשה בפלייאוף. אנשים שוכחים אבל יאניס היה פצוע ולא שיחק בפלייאוף בשנתיים האחרונות. לא מבין איך שופטים את מילווקי כשהכוכב הראשי שלה לא משחק.

yaniv
yaniv
02/07/2024 13:31:25
Reply to  דה שוט

אתה באמת לא מבין? רמז הוא אוהב להוביל 3-1 בסדרות פליאוף ואז להפסיד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יעופו סיב,שני

gogo
gogo
02/07/2024 5:16:07

תודה על המעורב
ומה קורה בדנבר???
מחכה למהלכים של הקבוצה

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 5:55:19
Reply to  gogo

הם לא יכולים יותר מדי להתחזק תקרת השכר החדשה, שמה אותם עמוק באפרון השני ויש לזה מגבלות חמורות. כמו שראינו העומק שאיבדו היה חשוב ועונה לצערם איבדו עוד שחקן מצויין.

הייתי בטוח שיביאו את הגופה של פול במינימום בשביל להביא מנהל משחק שיוקיץ לא על הפרקט, אבל סאן אנטוניו קפצו עליו בMLE.
.
לגבי באלמר אני לא חושב שהוא הפסיד הוא היה עושה טעות אם הוא היה מביא לג׳ורג׳ מקס ל4 שנים, הוא היה צריך להיפטר מהגופה של הארדן וקוואי ונורמן פאוול ולחכות שנה שנתיים שאיזה כוכב על יצא לשוק החופשי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 6:02:42

דרך אגב כל החוזים זה אחת הסיבות שהמעודון בוסטון מוצע למכירה, הם הולכים לשלם סביב החצי מיליארד משכורות ומיסים הם הרבה מעל השיא שהציבו הווריורס. בוסטון ימכרו סביב ה5+ בליון לקונה המאושר (המועדון נקנה ב2002 ב360 מליון) .

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 6:46:26

יותר סביב ה 6!

Izzy
02/07/2024 6:24:57

תודה מנחם! אחלה מעורב.
מה קורה בגזרת ההיט? בנתיים ראיתי 3 שחקנים שמגיעים על חוזה דו צדדי, פאט באמת חושב שהוא הולך למצוא עוד כמה יהלומים לא מלוטשים שיביאו אותנו אל הגמר?
לא פלא שג'ימי רוצה לעוף משם.
מרגיש לי כאילו כל הנהלת ההיט תקועים בשנ"צ על החוף בסאות' ביץ'.

עגל
עגל
02/07/2024 13:45:31
Reply to  Izzy

הבנתי שג'ימי לא רוצה לעוף משם, הוא דווקא רוצה חוזה גדול ומפנק.
וריילי לא מסכים ובצדק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

ימצא פראייר אחר. רוצה חוזה פרישה נאה וינוח עד הפלייאוף

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בסוף יוני הסלטיקס אלופים.
ביום הראשון של יולי ,הסלטיקס מפסידה כבר את האליפות, ומוצעת למכירה.
אבל רגע רגע אני נזכר בימי בית ספר העממי העליזים,כאשר המורה לגיאוגרפיה הסקסית עם הרגליים הלא נגמרות,הייתה מכריזה חמור קופץ בראש.
יש עוד קיץ ארוך,ועוד מים רבים יעברו בירדן.מסקנות ביניים,הם חשובות ,אבל לא יותר מידי.
בינתיים כדור הבדולח לא בכיוון של הסלטיקס,הם עומדים לשלם הון עתק ,להגדיל מאוד את סף השכר שלהם,כשהתמורה אליפות נראית פחות ריאלית.מי שרוצה למכור את הקבוצה לא כל עך מאמין בסיכויים לאליפות נוספת.כסף לא חסר לאנשים האלה.אמונה חסרה ובגדול.אם כן למה הם משלמים כל כך הרבה? הסיבה שמירה על ערך הנכס.
ירמיהו הנביא דיבר על מצפון תבוא הרעה.הצרות של הסלטיקס מגיעים מכל רוחות השמים.
פילי עם פול גורג,ודרמונד(כן,כן, ריבאונדר מעולה לגיבוי אמביד)מצטרפים לאמביד,מקסי,קלי אוברה.
הניקס שעשו שרירים עם קבוצה פצועה בפלייאוף קיבלו את ברידגס,בשנה הבאה רובינסון,רנדל ,ואנונובי בריאים,ועל כולם מנצחים ברנסון ודיונצנזו.
2 איומים בתוך הבית,ואם זה לא מספיק ,דאלאס יריבת הגמר,מתחזקת עם קליי ,אם היתה חזקה כבר קודם ,עכשיו היא עוד יותר חזקה עם קו אחורי מהגיהנום.
מה יהיה? חמור קופץ בראש!

.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 6:51:15

אתה הולך לצאת כל כך רפה הבנה ששימון יוותר על כסא היו"ר בשבילך.
🙂
הקבוצה תפתח עונה בלי הג'ירף ואולי תקרטע קצת בהתחלה, אבל תראה אותה ביוני שוב מול קבוצה מהמערב!

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 7:53:28

על פניו הסלטיקס אמורה להיות חזקה יותר משנה שעברה, בראון וטייטום נכנסים לשיאם הגופני הסגל מסביב פרט להורפורד עדיין צעיר ולקבוצה יש עוד שנה להתחזק.

אם זאת הפערים בין הקבוצות בטופ כל כך קטנים כיום שלנחש מי תצא מהמערב או מהמזרח כמעט זה בלתי אפשרי, אין איזה קבוצה מעל הליגה (זכר לגולדן סטייט של דוראנט) יש הרבה קבוצות מצויינות והליגה מאוזנת מתמיד.
.
בוסטון בהחלט פייבוריטית במזרח ביחד עם פילי ומילווקי. במערב דנבר אוקלהומה דאלאס ואפילו מינסוטה יכולות להגיע לגמר .

מה שאפשר להבטיח זה שבוסטון תהיה בטופ גם השנה, לגבי מכירת הקבוצה זה רק כדי לנצל מנייה בשיא ולא להכנס לתשלומי עתק של משכורות, אין קשר בזה לגבי אליפות אלא לגבי הבלון שהוא הNBA והספורט האמריקאי ( לא סתם קיובן מחר את הקבוצה ) הוא לא באמת היה צריך את אליסון

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 10:18:11

פילי?
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תזכיר לי בפלייאוף. אם כבר אז ניקס אבל גם זה לא סופי.
מי שיבוא ברוך הבא.
מילווקי או פילי לא בעייה בשביל הסלטיקס.
מסכים אתך לגמרי לכל העניין העסקי שהזכרת. ווייס כמו מארק מכרו כשהמנייה גבוהה לצאת מורווחים וכדי שלא יצטרכו יותר להשקיע!
גרוסבק ימכור (בהנחה שאכן יצליח למצוא משקיע) אחרי שהמנייה של הסלטיקס קפצה ב 1300% בכעשרים שנה. אדם חכם!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ממתי עושים סיכומים 11 חודשים לפני.
מי שרוצה אליפות הסלטיקס זה הקבוצה שצריך לנצח.
חוץ מזה זכור מה לימדה אותי המורה לגיאוגרפיה.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 12:27:11

היער השחור או קרמשניט?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 13:00:06

דוק הסלטיק היא האלופה ובצדק אבל אתה שוכח שהם לא היו רחוקים לפגר בסדרה 3-1 מול אינדיאנה ( הבדל של נסיון בדקות אחרונות), פילי התחזקו על הנייר ויש להם גם מאצאפ מצויין מול בוסטון. כמובן ששאלת הבריאות היא שאלת מפתח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטוון עדיין הפייבוריטית במזרח. פילי זה פח. פילי לא תגיע להרבב הדחה סיב,שני כנראה.
בתחזית האופטימית תפסיד לבוסטון בגמר המזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס לא תגיע לגמר השנה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ההייפ סביב קנקט מוגזם,זה המקום שבו היה נבחר ב 2023 ,אולי אפילו נמוך יותר.מקרה קלסי של שחקן מכללות טוב,שעומד לחוות קשיים בליגה של המבוגרים.מי שקורא את השבחים המוגזמים עליו,מקבל את הרושם שהלייקרס בזכותו הולכת לגזור רשתות.מיאמי שבחרה 15 עשתה בשכל ולקחה את קלאל גבוה עם פוטנציאל,שמוערך משום מה הנוך מידי.פילי במקום 16 לקחה את קיין שאמור בעתיד להיות תואם מקסי מהספסל,כבר בשנה הבאה הוא יבוא מהספסל ויעשה מהומות.
לפוראלנד היה מזל גדול,הם לקחו את קלינגן 2.21 אלוף מכללות,לדעתי השחקן הכי טוב בדראפט השנה שהיה צריך להבחר 1,במקום 7,הטמטום של שרלוט שבחרה ילד צרפתי בן 18 לפניו,עזר מאוד,למזלם דטרויט בחרה בהולנד ,שחקן עם קליעה גרועה.אטלנטה גם הלכה על ילד צרפתי,יוסטון הלכה על שחקן שלא יעלה בחמישיה בשנה הבאה בבחירה 3,וזה סיפור הפרברים.

thetroll
thetroll
02/07/2024 7:49:36

לא מוגזם.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 6:53:00

תודה מנחם
בת גלים פינקה אותי אתמול.
3 שעות גלישה נטו, פול פלנינג, גלים והקרם דה לה קרם, צריבה ראשונה הקייץ ממדוזה.
יום נפלא ולא בציניות. זה לא פתיחת עונה בלי איזו צריבה טובה!

אור
אור
02/07/2024 16:53:39
Reply to  מנחם לס

איך הזמן טס כשנהנים..

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 18:23:03
Reply to  מנחם לס

לפני 70 שנה לא היתה פה החוטית הנודדת רק הפיטופורה שלא מורגשת כמעט כלל.
אין על בת גלים!

אשך טמיר המקורי
02/07/2024 6:54:36

דאלאס לדעתי נחלשה.
איבדה את ג'וש גרין ודרק ג'ונס.
קיבלה את נאג'י וקליי.
את נאג'י אני לא מכיר, אבל ג'ונס היה קריטי עבורם בהגנה.
גרין היה צעיר מעולה, קלאץ', ומאוד מבטיח לעתיד.
קליי? שחקן עבר. כבד, לא זז בהגנה, לא מסוגל ליצור בהתקפה, סטריקי ועם בעיות ראש קשות כיום.
גם לא נראה לי שיאהב להיות חלק מפסטיבל לוקה הבול הוג כמו שהיו מוכנים השחקנים הצעירים שם.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 7:02:35

לדעתי אתה צודק!

Shenanigans
Shenanigans
02/07/2024 10:11:26

מסכים לגבי ג׳ונס.
לגבי קליי – דווקא אני חושב שזה יעשה לו טוב לא לגעת בכדור בהתקפה, ורק לזרוק קאצ׳ אנד שוט. הוא כבר לא יודע לכדרר וגם ייתן לו יותר אוויר בהגנה. ולוקה הוא מאדרפאקר במובן הטוב והרע של המילה. לקליי אין מולו שום סיכוי, אלא אם הוא לא ירצה לשחק.

עידו גילרי
02/07/2024 10:12:27
Reply to  Shenanigans

קליי בחר במאבס כי הוא רוצה סיכוי לאליפות – הוא לא בא לנוח.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 12:15:51
Reply to  Shenanigans

קלי רוצה 16 עד 18 זריקות במשחק. לזה הוא התרגל וכשלא קיבל את זה בג"ס התחילו בבעיות. אני צופה בעיות בדאלאס. הוא נכנס לנעלים של הארדווי שזרק 11-13 במשחק וזה פער משמעותי. כמה התקפות קלי ירד ויעלה תוך שהוא צופה שלוקה וקירי חולקים 60% מהזריקות?

עגל
עגל
02/07/2024 13:50:07
Reply to  Shenanigans

אני מסכים שהתקפית קליי יכול לתרום המון בדאלאס.
אחרי שילמד לשחק בשיטה של לוקה וקיירי

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 14:10:21
Reply to  עגל

איזה שיטה הם בדיוק משחקים? קליי צלף על שמסוגל לקלוע מכל מקום לא רק מהפינה . הוא לא צריך לרוץ בין חסימות רק לקלוע שלושות חופשיות שלוקה ימסור לו במקום ג׳ונס הנכה הזה , פה ושם גם הוא ייצר לעצמו

עגל
עגל
02/07/2024 14:35:03

זה חצי נכון. הוא יצטרך לחסום הרבה ללוקה וקיירי ולחכות לכדור במקום הנכון.
הוא יצטרך לא לחלום כדי שהמסירה לא תפגע לו בפנים פתאום
🙂

אשך טמיר המקורי
02/07/2024 6:59:01

OKC המועמדת הברורה לאליפות.
לייקרס זה יהיה שיט שואו מפואר. חבורת זקנים עם ליצן מעורר אנטגוניזם על הקווים ונפוטיזם.
הכל רקוב שם בגלל השליטה של לברון וקלאץ' וההחלטות שלא מבוססות מקצוענות, ומחכה להתרסק.
להזכירכם הם קבוצת פלייאין קבועה עוד לפני הקיץ המחריד שעבר עליהם.
חדר ההלבשה שם יילך קאפוט השנה.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 7:03:38

לפחות קיבלת איזה פיצוי אחרי שדחפו לך עמוק את ציפי.
🙂

אשך טמיר המקורי
02/07/2024 12:14:51

זה לא עוזר. ציפי תקוע לי כמו טחור

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 12:28:01

זה לא טחור, זה פיסורה…
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/07/2024 22:24:02

זה טיטול דולף

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 7:01:33

לא יודע אם יהיה דיומא היום אבל ווימבלדון יש!!!
רבע לחמש אחה"ץ גם דיוקוביץ יש מול קופריבה. לא ייאמן שהוא חוזר כל כך מהר אחרי פציעה ברולאן גארוס. אשתו אמרה לא אבל הוא כנראה מרגיש הגבר בבית והוא החליט, כן וימבלדון וכן אולימפיאדה! האחרון הוא בעצם התואר היחידי שעדיין אין לו?

S&M
S&M
02/07/2024 7:39:30

"טפחות" זה קורות הגג. דווקא די מתאים למה שגולדן סטייט עושים – הפוך ממה שצריך.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 8:01:57
Reply to  S&M

לא יודע אם הפוך ממה שצריך, גולדן סטייט סובלת ממה שכל אימפריה סבלה ממנה וזה שעון הזמן, הם כבר לא יהיו קונטנדרים ואין להם סיבה להכנס עמוק לתוך מס המותרות כמו בעבר.
.
הם עדיין ירוויחו הון תעופות מאולם החדש ומקרי, ועדיין יהיו המועדון בעל השווי הגדול בליגה (סביב ה8 מילארד).

הבחירות שלהם לא מספיק טובות וגם לקר אין מושג איך לנצל את הפוטנציאל משחקנים שלא מתאימים לשיטת משחק שלו, פלי אין בהחלט ריאלי בשבילם

עגל
עגל
02/07/2024 13:51:35
Reply to  S&M

נכון ונכון.
מנחם – הם צריכים לבנות מהמסד עד הטפחות, כלומר מהיסוד עד לגג (ולא להיפך 🙂 )

thetroll
thetroll
02/07/2024 7:54:38

מנחם מצוין תודה רבה.
מסכים שהליירזץ קיבלו את אחד השחקנים השלמים בדראפט הזה שיכול לתרום להם מיידית.
פורטלנד בניגוד למה שכתוב – קלינגון זה הימור הוא לא סתם התדרד כל כך.
בעייני הוא לא שחקן לא שווה את ההשקעה. לא שווה את הבחירה.
מקוה בשביל דני שאני טועה.

יאפ
יאפ
02/07/2024 8:31:54

דנבר משלמת מחיר יקר מאוד בגלל החוזה המופרך של מייקל פורטר.
עם חוזה נורמלי שמתאים ליכולות שלו והישארות של ברוס בראון דנבר מייצרת שושלת.
עכשיו גם איבדו את פופ ולא יכולים לעשות כמעט שום מהלך, המהלך היחיד שיכולים לעשות זה ווסטברוק…

עידו גילרי
02/07/2024 8:43:49
Reply to  יאפ

מה לדעתך היה לא מופרך? כי לא נראה לי שזה היה משנה את התמונה בכלום.
על ברוס בראון זה בכלל לא השפיע ועכשיו היו יכולים לשלם ל-kcp אם היו רוצים.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
יאפ
יאפ
02/07/2024 9:50:34

השחקן מרוויח 35 העונה 38 עונה הבאה ו40 אחרי זה, חוזה כזה לא משפיע על התמונה לדעתך?
שחקן של 20 מיליון ואני הכי לארג שיש, אפילו חוזה כמו של דריק וויט היה עוזר להם מאוד.
ברוס בראון ב15 מיליון לעונה ל3 שנים חותם שם שנה שעברה.
ובדיוק בגלל החוזה הזה הם לא יכולים להרשות לעצמם לתת לKCP חוזה ארוך טווח ומנופח, כל דולר שם משמעותי ואל תשכח שהם צריכים להוסיף ספסל העונה

עידו גילרי
02/07/2024 10:02:23
Reply to  יאפ

ברוס בראון לא היה יכול לחתום מסיבות אחרות – גם אם היית נותן לו 10 מיליון פחות לעונה.
הם יכולים להרשות לעצמם (ראה בוסטון) – הם לא רוצים.

עידו גילרי
02/07/2024 10:03:06
Reply to  יאפ

וכאמור גם על חוזה פחות גבוה לא היה להם איך לחזק את הספסל – ככה זה כשיש לך שני שחקנים על חוזה מקס ועוד שניים בדרגה מתחת לאולסטאר.

yaniv
yaniv
02/07/2024 11:01:38

תסביר לי עידו כי אני קצת מתקשה.כל הדיבור שהסינר השני ברגע שעברת אותו אין לך כמעט שום דרך להתחזק והנה בוסטון כן סינר שני לא סינר שני מחתימה את כל השביעייה שלה ואף אחד לא על חוזה קטן ל3-4 שנים קדימה.אז איפה פה ההשפעה של הסינר השני הכל כך מדובר?

עידו גילרי
02/07/2024 11:06:47
Reply to  yaniv

אז אני אשאל אותך שאלה פשוטה – הם התחזקו?
אני מקווה שהתשובה שענית לעצמך היא לא.
הם שמרו על מי שהיה אצלם וזה מתאפשר לך תוך ככדי יצירת מגבלות מאד רציניות על צירוף שחקנים חדשים לקבוצה (בתכלס משאיר לך רק חוזי מינימום), בטריידים (לא ניתן להוסיף שכר בטרייד אפילו לא באחוזים בודדים) ואפילו בחירות דראפט (אם אתה ממש מתמיד בחירות הסיבוב הראשון שלך עוברות לסוף הסיבוב בשלב מסוים).

yaniv
yaniv
02/07/2024 11:15:02

נגיד שנה הבאה או עוד שנתיים הם יכולים לעשות טרייד על וויט או על הולידי ולקבל שחקן אחר שבאותו השכר.זאת אומרת זה מקשה עלייך אבל לא חוסם בפנייך את האפשרות באמת להתחזק אם אתה מוכן לשלם את הקנסות.
אני חשבתי שזה יותר כמו שאמרת שזה משאיר לך רק חוזי מינימום.
בקשר לשאלה שלך אז פה לדעתי הייתה כנראה האי הבנה שלי בחוקים החדשים חשבתי שזה אמור למנוע ממך גם להחתים שחקנים אצלך ללא הגבלה ולייצר תקרה יותר קשיחה.
לצורך העניין שפורזינגיס יסיים את החוזה הם למעשה יכולים לתת עדיין את החוזה הכי גבוה בשבילו ולהישאר עם הבנים(השביעייה שלהם)

עידו גילרי
02/07/2024 11:27:22
Reply to  yaniv

זכויות בירד הם קודשי הקודשים עבור השחקנים ואף אחד לא יפגע בהן. זו הדרך ליצור חוסר מוטיבציה אצל הקבוצות. כמו שכבר אמרתי בעבר הפאניקה לגבי האפרון השני קצת מוגזמת – כשמסתכלים לאורך זמן אף קבוצה לא הסכימה לשלם את המס ההנדרש כדי ממש ממש להיפגע ממנו. וזה כולל למשל את הווריורס של השנה שהסיבה העיקרית לסמי -פירוק היא שהבעלים לא מוכן לשלם מיסים כאלה עבור קבוצת סף פלייאוף. במילים אחרות המס עושה עבודה מספיק טובה.
אגב הסלטיקס היו עם כל השחקנים סגורים גם לשנה הבאה – כל ההארכות המדוברות הן לשנים שאחרי.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
yaniv
yaniv
02/07/2024 11:36:46

תודה עשית לי קצת סדר

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 12:09:04

אני לא חושב שהסינר השני היה פקטור במה שקורה בג"ס. אם קלי וויגינס לא היו יורדים ברמה והשתן לא היה מציף לפול את הראש ועודף החלבונים לא היו הופכים את דרימונד לחבית אבק שריפה דליק לייקוב היה משלם בשמחה את המס ומתעלם מהסינר השני, במצב העינינים הנוכחי לא היה בזה טעם וגם אין אופציות להבאת שחקנים בעליות שפויות (של בחירות)

עידו גילרי
02/07/2024 12:10:58

הוא אשר אמרתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 13:17:20

מדויק עידו, המיסים הם בהחלט הנקודה העיקרית למה דנבר נאלצה לוותר על הספסל, מעט מאוד בעלים בליגה מוכנים להגיע לרף של 400+ מליון משכורות .

עמיחי קטן
02/07/2024 16:13:39
Reply to  מנחם לס

סכום שאם מגיעים אליו במשכורות של השחקנים יש כל מיני מגבלות על הקבוצה

עידו גילרי
02/07/2024 16:15:10

ובתנאים מסוימים הופך לתקרה קשיחה שאסור לעבור.

Last edited 1 day ago by עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2024 11:07:37
Reply to  yaniv

אז בוסטון (סטיבנס) לקחו החלטה – יש לנו קבוצה טובה, לא יהיה לנו ממש איך להתחזק יאללה להשאיר את כולם ואחרינו המבול.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 12:09:32

ומי רוצה לקנות מאיתנו את הקבוצה?

עידו גילרי
02/07/2024 12:11:55

🤷🏼‍♂️

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 12:29:22

תן לי 6 מליארד דולאר וקניתי.

Last edited 1 day ago by דוקטור רזי הופמן
האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/07/2024 8:36:19

תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החוזה של וויט הוא סבבה המחיר 30 מיליון פלוס זה מחיר נגר היום בליגה.
יש חוזים הרבה יותר גרועים יא מנחם
החוזה של דריי למשל שחקן ששווה 200 אלף דולר מקבל 20 מיליון.

Avri
Avri
02/07/2024 13:47:52

פאקינג איזייה הרטנשטיין – ההגדרה המילונית של נגר – מקבל סכום דומה אז באמת לא מובנת לי הביקורת על ווייט.  

Berch
02/07/2024 8:51:28

תודה על אחלה מעורב
אוהב את ברוק לופז, לא יודע למה.
והחדשה הגדולה באמת – פי ג'יי טאקר ממשיך עוד שנה בליגה
✨😍

עגל
עגל
02/07/2024 14:00:36
Reply to  Berch

לא סתם ממשיך, אלא תמורת 11 מיליון !
לא רע למי שהולך לשחק בערך 7-8 דקות כל ערב.

Jonathan
02/07/2024 9:33:36

תודה מנחם.
אני חושב שגם סטף וגם קליי הרוויחו מהטרייד.
אחרי שתי עונות לא יציבות לגולדן סטייט ולקליי עצמו – התחלה חדשה מבשרת רק טוב.
כן חשבתי שקליי יילך לאיזושהי קבוצה נינוחה, שבה 20 משחקים טובים שלו שווים בערך ל-20 הנצחונות בעונה… אבל יפה שהוא נשאר תחרותי ומגיע לסגנית האלופה.

NBA בדם
02/07/2024 9:45:07

תודה מנחם
ניקס ופילי שהתחזקו משמעותית הצטרפו לבוסטון כמובילות המזרח.
אוקייסי שסופר התחזקה (וגדלה בשנה) נמצאת בראש. דאלאס,מיני ודנבר קצת אחריה.

Shenanigans
Shenanigans
02/07/2024 10:15:58

לא יודע למה תמיד יש אמונה בפילי ובאמביד, זה הרי ברור שהם יתרסקו אי שם בסיבוב השני. כמובן שיהיו תירוצים ואמביד יאשים את חבריו לקבוצה.
גם על מילווקי אני לא סומך. לילארד כבר לא אותו שחקן.
ניקס היחידים שיכולים להפריע לסלטיקס, אבל אני לא רואה אותם מגיעים לגמר המזרח עם שמינייה כשירה. שנה הבאה שוב פעם הסלטיקס יגיעו בקלילות לגמר הגדול, וכנראה שייקחו אותו.

okc התחזקו, אני עדיין מרגיש שמשהו חסר להם. הפייבוריטים שלי במערב הם מיני ודאלאס.

קייד קאנינגם ומונטי וויליאמס. כולם צריכים לעשות להם סטנדינג אוביישן על העקיצה שלהם. אני מעכשיו מעריץ עצום שלהם.

yaniv
yaniv
02/07/2024 11:06:07
Reply to  Shenanigans

ואל תשכח גם מי המאמן של מילווקי כך שגם ככה אין הרבה סיכוי.למרות שבקליפד מציגים אותו כתותח על

אשך טמיר המקורי
02/07/2024 12:21:10
Reply to  Shenanigans

זה לא חוכמה לעקוץ את דטרויט. כמו להתעלל בחסר ישע.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 12:30:14

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודרק

עמיחי קטן
02/07/2024 11:44:14

תודה מנחם.
הביטוי הוא "מהמסד עד הטפחות" (כלומר, מההתחלה עד הסוף), והוא מבוסס על פסוק בתנ"ך

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 12:36:15

אני אכתוב את זה כאן כדאי שתוכלו להזכיר לי. מרקונין לג"ס זה מצויין, אבל אם המחיר הוא פודז אז לא תודה. פודז, לפני הכל הוא מנהיג. הצעירים הולכים אחריו. אני כתבתי בקיץ שעבר שאם תהיה לו קליעה הוא יגיע לרמה של נאש. בינתיים הוא עומד ביעדים. אסור לג"ס לעשות את הטעות של דאלאס.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 13:07:59

הרגת אותי, גולדן סטייט היו בועטים בטרייד את ברנדין פודזימסקי בשביל מרקנן אם הייתה להם האפשרות, מי שלא יסכים זה יוטה ובצדק .

איינג מחפש על מרקנן שנמצא על רף האולסטאר של בחירות איכותית לא איזה שחקן מחליף בלי קליעה שקולע 10 נקודות ו3 אסיסטים

Avri
Avri
02/07/2024 13:50:23

נרגן, אין עליך. אני כבר מחכה לקיץ ולטריידים שתבוא עם הצעות כמו וויגינס על לוקה. 

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 14:22:52
Reply to  Avri

דנלווי לא מזלזל ב GMים עמיתים כמוך, אבל אם לוקה בקיץ הבא ירצה לעזוב את דאלאס, הוא יהיה מוכן. בינתיים , אם לא יצא מאיינג כלום כמו שאני חושב, יש מצב שיציע לפורטלנד את וויגינס, לוני ופיטון על גרנט וטיים לורד. הכסף מתאים לעסקה, חוסך לפורטלנד כסף בסה"כ ושניהם לא שייכים לעתיד של פורטלנד. יזרוק גם איזו בחירהת סיבוב ראשון מוגנת לוטריי

Avri
Avri
02/07/2024 15:14:38

לעניות דעתי אפשר להוציא הרבה יותר על גרנט והטיים לורד מהשאריות הלא מחוממות של הארוחת צהריים שהוגשה שלשום בקיבוץ של מוריה. 

עידו גילרי
02/07/2024 14:38:18
Reply to  Avri

אההה עכשיו הקיץ…

Avri
Avri
02/07/2024 15:12:48

והינה, כמו שאתה רואה, הנרגן אכן נותן עבודה! למה לעזאזל שפורטלנד יתנו אל גרנט והטיים לורד בשביל וויג לוני ופייטון. 

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 17:13:22
Reply to  Avri

כתבתי לחסוך כסף וגם לתת יותר דקות משחק לצעירים.
עוד אני עונה לך ושמתי לב שהם משלמים 180 מיליון משכורות אז תמורת טיים לורד ג"ס תתן להם את חריגת העיסקה שהיא קיבלה משרלוט עבור קלי ותחסוך להם 16 מיליון טבין ותקילין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח חנקת. גוד וואן

דה שוט
02/07/2024 12:48:34

תודה מנחם, אחלה מעורב.

סוף סוף יש לי קבוצה במזרח אחרי כמה פלייאופים חד-קונפרנסיים. שמעון זוז תעשה מקום, אנחנו על אותה עגלה. תלמה ולואיז 2.0 חולה על ג'ורג'י בוי, רק שיהיה לי בריא.פיניקס השאירו את הטריו – נהדר! שיעשו התאמות מסביב, הם ידברו חזק. מקווה שיהיה להם שכל להבין שהעונה הרגילה חשובה. לא כולם לוקה דונצ'יץ'.בלגיה צרפת אתמול משחק אדיר של שתי קבוצות חזקות פיזית ומנטלית, וחלשות ליד השער. החצי יהיה הגמר – צרפת גרמניה. אנגליה שוב משתחלת לליגה השנייה ותטייל לגמר. רונאלדו כבר לא מצליח לקפוץ ולבעוט, מצחיק שהוא לקח אתמול 4 בעיטות חופשיות ופנדל – וחירב את כולן. זקנתו לא עושה חסד לנעוריו. ספרד זה אוק' סיטי, הילדים לא יעמדו בלחץ ברבע. או שכן… חחח… באמבפה ננוחם (רמה מעל כולם).

Last edited 1 day ago by דה שוט
yaniv
yaniv
02/07/2024 13:39:37
Reply to  דה שוט

איזה משחק אדיר,2 קבוצות פיזיות שפחדו מהצל של עצמם ולא היו מסוגלות אפילו להגיע למצב ליד השער.בלגיה בכלל מזעזעת לראות את דה בריינה בבלגיה לעומת סיטי זה שני שחקנים שונים לגמרי.

דה שוט
02/07/2024 14:57:04
Reply to  yaniv

לדעתי הן די ניטרלו אחת את השנייה, בלגיה תקפו בלי פחד והגיעו למצבים – צרפת זו מפלצת – חכה ותראה

yaniv
yaniv
02/07/2024 15:15:33
Reply to  דה שוט

מפלצת על הנייר, בינתיים משחקים הגנה חזקה סוגרים כל אופציה אצל היריבה בעיקר על ידי ניצול הפיזיות האדירה שלהם והמשחק הסגור אבל בוא 3 שערים ב4 משחקים בלי אף שער שדה של שחקן צרפתי זה לא מבשר טובות.
כמובן חייב לסייג זה טורניר נוקאווט וגם יכולת חלשה יכולה להספיק לך בטח שיש לך הגנת ברזל ואמבפה אבל עד עכשיו מאכזבים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/07/2024 17:19:02
Reply to  דה שוט

חחחחחחח
חיכיתי לתגובה שלך רוצח,
יששששש
חיזוק לתלמה ולואיז וגם לוקח את שמעון לטיול בטבע
ווינק ווינק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בלגיה צרפת זה,זבל מזוקק אף אחת מהן לא תזכה. אני עם ספרד היחידה שמשחקת כדורגל טוב ביורו.
שוויץ תכה באנגלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

וולקאם טו דה פמילי גאים להחתים אותך בפילי

KobeG
KobeG
02/07/2024 13:06:56

תכלס החוזה של קליי לא מוגזם, גם שהוא בחלק היורד של הקריירה,
לא הבנתי מה היה קשה לגולדן לשלם את זה, זה לא שיש להם משהו אחר לעשות בכסף

ברוך רובין
ברוך רובין
02/07/2024 13:21:46
Reply to  KobeG

הוא לא רצה להשאר בגולדן סטייט, הוא רצה לעבור לקבוצה קונטנדרית ולהתחרות שוב על גביע לארי אובריאן , הוא יכל לקבל הרבה יותר בקבוצות שונות אם רצה אבל העדיף לקבל פחות כדי לחתום במאבס .
.
אם הוא היה נשאר בקבוצה לא תחרותית כמו גולדן סטייט הנוכחית הוא היה דורש הרבה יותר ולווריורס אין שום סיבה להכנס עמוק לתוך מס המותרות בשביל קבוצת סף פלייאוף

The Pro
The Pro
02/07/2024 13:14:29

מבין כל המציאות והגרוטאות ביד2,
תומפסון הוא הבודד שהיה אפשר לחלום שיוכל להרים את הרמה שלו בחזרה,
טעות גדולה שלו תהיה להיות עציץ של דונצ'יץ וארווינג
במקום הזדמנות נדירה להוביל את הספסל של הלייקרס כשחקן שישי.

ג'ורג' בגילו הוא לא יותר מטוביאס האריס צעיר שהיה פעם שחקן נבא לגיטימי.
פילי חזרה להיות פייבוריטית לעוף בחצי או בגמר המזרחי
במקום בסיבוב הראשון.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 14:18:53
Reply to  The Pro

כן, רק שהוא עזב את ג"ס כי הוא נעלב שהורידו אותו לספסל (בין יתר ההעלבויות שלו מהם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נעלב בצדק

Shenanigans
Shenanigans
02/07/2024 14:52:16
Reply to  The Pro

ההפך – אם הוא יבין שבשלב הזה של הקריירה (אחרי פציעה לא פשוטה ואחרי השיא) הוא צריך להיות ״עציץ״ שזורק שלשות ועושה הגנה, הסיכוי שלו לאליפות נוספת אפשרי. מה גם שיקבל לא מעט דקות בדאלאס הנוכחית.

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 13:18:07

טו טו טו, שמועות רבותי שמועות…
סטיבנס את הורפורד מנסים להחזיר את גורדן היווארד לבוסטון על ווטרן מינימוני למחליפים.
יש?

Avri
Avri
02/07/2024 13:52:41

באמת? יאללה למה לא. אפשר גם להגשים לך את הפנטזיה ולהביא את איזייה על תקן ברוני של המזרח.  

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2024 14:17:35

יש מצב שיקבל הצעה מג"ס על ה בי-אניואל (4.6). הוא הטיפוס שהם אוהבים ויש להם את היכולת לשמור עליו בבריאות סבירה (ראה אוטו פורטר). אבל תמיד היה לי הרושם שהוא שונא אותם

Avri
Avri
02/07/2024 14:00:00

יש מצב שצריך לחשוב על דרך אחרת לתאר חוזים. כל שנה התקרה עולה ובהתאם אנחנו בסוג של שוק זמני מהסכומים. הרי גם ה26-27 של ברונסון נשמע לנו מטורף בזמנו והיום שחקן רוטציה דחלילי כמו הרטנשטיין מקבל קצת יותר. וכולנו, כל שנה מחדש, בשוק בהלם בתד-ה-מה. אז אפשר לדוגמא, במקום לכתוב שזה או אחר מקבל 40 מליון לעונה, לכתוב שהוא מקבל 35% מהתקרה. יעזור לנרמל/להבין את הסכומים המטורפים שרצים, כששוכחים מה גודל העוגה שצריך לחלק. 

עידו גילרי
02/07/2024 14:37:27
Reply to  Avri

נכון – ככה צריך להסתכל על זה. אחוזים מהקאפ.

NBA בדם
02/07/2024 14:46:21
Reply to  Avri

+100

עמיחי קטן
02/07/2024 14:49:23
Reply to  Avri

הבעיה היא שבמצב כזה אני (או כל אחד אחר) אצטרך לראות את הסכום ולחשב כמה זה. במקרה של טייטום קל לדעת שזה 35%, אבל מה יקרה עם הרטנשטיין למשל?

Avri
Avri
02/07/2024 15:16:15

תשלוף מחשבון חביבי, לא באתי לעשות לך חיים קלים! 🙂

דה שוט
02/07/2024 14:59:37

לגבי קליי בדאלאס – התאמה מלאה – לוקה משאיר את הסובבים אותו לקליעות חופשיות כל הזמן – וושינגטון וג'ונס לא היו מספיק יציבים. קליי עשוי לחגוג שם (בתסריט האופטימי)

Avri
Avri
02/07/2024 15:17:42
Reply to  דה שוט

זה לא בדיוק – אבל בדיוק- מה שהוא אמור היה לעשות עם קרי? עבד לאחרונה? 

דה שוט
02/07/2024 15:35:15
Reply to  Avri

ממש לא. קרי לא משאיר את כולם סביבו פנויים מהשלוש, הוא יוצר תנועה שמאפשרת את זה. לוקה מוסר ישירות, תחזור למשחקים לפני בוסטון ותראה כמה פעמים הם עמדו פנויים על השלוש. נגד בוסטון זה פחות עבד כי בוסטון באמת קבוצת הגנה חריגה.

אור
אור
02/07/2024 16:06:06

תודה מנחם

דונובן מיצ'ל האריך בקאבס, 150 מיליון ל-3 שנים

עידו גילרי
02/07/2024 16:07:04
Reply to  אור

יאללה תפתח את הפוסט של היום השלישי…

אור
אור
02/07/2024 16:08:29

אין לי הרשאות

ומה הם חותמים על חוזים או מכריזים עליהם באמצע הלילה

עידו גילרי
02/07/2024 16:11:25
Reply to  אור

עד עכשיו סרבת לקבל…
גם עמיחי התלונן על התופעה…

עמיחי קטן
02/07/2024 16:14:23

לי זה דווקא טוב שווג' הודיע ב-10 בבוקר שעון ישראל. הביקורת שלי היא יותר עקרונית על האופן שבו התקשורת תופסת את עצמה

אור
אור
02/07/2024 16:34:14

סליחה אבל לא יודע על מה אתם מדברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

שכר זבל מה זה ציפיתי לאיזה 80 לעונה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/07/2024 17:20:17

יופי טפי של סלט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/07/2024 20:29:55

שני פלולות
אחד המיץ השפריץ לו מהשושנה
השני לא מגיע אינפורמציה למוח

Om3r
Om3r
02/07/2024 22:10:43

30 מיליון לעונה לדרק וויט זה הוגן לחלוטין. שחקן שעבור בוסטון שווה מקס.
פילי לא נראית כרגע כמו המפסידה של הדדליין הזה ואולי בפעם הראשונה בעידן הפרוסס תגיע לגמר אזורי, אבל הם לא ינצחו את בוסטון ככה שעוד שנה מהיום אנחנו נסתכל על המהלכים האלו ונגיד שהם היו בזבוז כסף משווע.
דאלאס עשתה אחלה מהלכים. חיזוקים במקומות הנכונים. הספרס בין המרוויחות הגדולות. כריס פול כמנטור לצעירים שם יעבוד ממש טוב (כמו שעשה בOKC). סביר להניח שויתר לחלוטין על הסיכוי לטבעת.
דנבר לדעתי המפסידה הגדולה עד כה. לא הצליחה להשאיר ביחד את הקבוצה שלקחה אליפות ותוך עונה וקצת איבדה שני שחקני מפתח שלה מאותה אליפות.