You are currently viewing לקראת הטורניר הקדם-אולימפי בכדורסל / עמיחי קטן

לקראת הטורניר הקדם-אולימפי בכדורסל / עמיחי קטן

האתר הרשמי של פיב"א

המשחקים האולימפיים ייפתחו בעוד כשלושה וחצי שבועות, ובינתיים הגיע זמן טורניר המוקדמות של הכדורסל. צרפת, גרמניה אלופת העולם, סרביה סגניתה, קנדה וארה"ב הנציגות המובילות של יבשת אמריקה, וגם דרום סודן, יפן ואוסטרליה כנציגות הבכירות של היבשות השונות הן 8 הנבחרות שכבר העפילו למשחקים האולימפיים, ועוד 4 כרטיסים נוספים יחולקו בטורניר המוקדמות שיתחיל היום ויסתיים בתחילת השבוע הבא. נפתח עם הסבר על הפורמט ומשם נעבור ל-4 הטורנירים השונים, אשר מכל אחד מהם תעפיל נבחרת אחת למשחקים האולימפיים.

הפורמט:

8 מתוך 12 הנבחרות שישחקו בטורניר האולימפי כבר העפילו, כשכולן מלבד המארחת צרפת עשו זאת דרך אליפות העולם. מלבדן, 19 נבחרות קיבלו דרך אליפות העולם כרטיס לטורניר המוקדמות שייפתח היום, והן לטביה, ליטא, סלובניה, איטליה, ספרד, מונטנגרו, פורטו ריקו, ברזיל, הרפובליקה הדומיניקנית, יוון, גאורגיה, מצרים, פינלנד, ניו זילנד, לבנון, הפיליפינים, מקסיקו, אנגולה וחוף השנהב. בקיץ שעבר, התקיימו 5 טורנירים עבור הנבחרות הבכירות שלא העפילו לאליפות העולם, עבור כרטיסים לטורניר המוקדמות, ובהן זכו בכרטיסים קמרון, איי בהאמה, בחריין, קרואטיה ופולין, כשבטורניר בו זכו פולין ישראל הפסידו לבוסניה בחצי הגמר.

בסופו של דבר, 24 נבחרות העפילו לטורניר המוקדמות שייפתח היום, והן תתחרינה על 4 הכרטיסים האחרונים למשחקים האולימפיים דרך 4 טורנירים נפרדים. בכל טורניר יהיו 6 נבחרות ב-2 בתים של 3 נבחרות, ו-2 הראשונות מכל בית תעפלנה לחצי הגמר של אותו טורניר, ומשם יתקיימו משחקי חצי גמר וגמר עד שהזוכה של כל אחד מהטורנירים תעפיל למשחקים האולימפיים. הטורנירים יתקיימו בולנסיה, ספרד, ריגה, לטביה, פיראוס, יוון וסאן-חואן, פורטו ריקו, ובדרך למשחקים האולימפיים צפויים לנו כמה קרבות מעניינים, אז בואו נעבור להתמקד בכל טורניר בנפרד.

טורניר 1:

בית א':

ספרד – הסגל הספרדי כולל בעיקר שחקני יורוליג עם לורנזו בראון, רודי פרננדס, דריו בריזואלה, חואנצ'ו הרננגומז, ווילי הרננגומז, עוסמן גארובה, סרחיו יוי וגם שני נציגי NBA בדמותם של הבחירה ה-36 בדראפט האחרון חואן נונייז וסנטי אלדמה של ממפיס. יחד עם יתרון הביתיות ושני משחקים נוחים לפני חצי הגמר והגמר המאתגרים יותר, הנבחרת המדורגת 2 בעולם היא פייבוריטית ברורה להעפיל מהטורניר הזה.

לבנון – ניצחונות על חוף השנהב ואיראן באליפות העולם הביאו ללבנונים את המקום בטורניר הזה, כשהשחקן היחיד שלהם שניתן לטעון שהוא ברמה לגיטימית לטורנירים מהסוג הזה הוא עומרי ספלמן, ששיחק בעבר באטלנטה וגולדן סטייט והיום משחק בליגה הקוריאנית. מכיוון שניצחון אחד על אנגולה אמור להספיק לחצי הגמר, מדובר ביעד שאינו בלתי אפשרי עבור לבנון.

אנגולה – בניגוד לנבחרת לבנון, לאנגולה יש שחקן שהוא ב-NBA בימינו, וזהו הסנטר ברונו פרננדו. הם ניצחו את הפיליפינים באליפות העולם, מה שהספיק להם למקום בטורניר הזה, ואפשר לציין בסגל שלהם גם את סילביו דה-סוזה ששיחק באריס סלוניקי בעונה שעברה. על הנייר, מדובר בנבחרת טובה יותר מלבנון וכזאת שאמורה לנצח שם ולהשיג את המקום בחצי הגמר, שם היא כבר תהיה אנדרדוג, לא משנה מי תהיה היריבה.

בית ב':

פולין – הכוכב של נבחרת פולין כבר הרבה שנים הוא מתאוש פוניטקה, ששיחק בפרטיזן בלגרד בעונה האחרונה, אך הפעם הם יקבלו גם שחקן NBA בסגל בדמותו של ג'רמי סוהן מהספרס. הפולנים ניצחו את הונגריה, פורטוגל, אסטוניה ובוסניה פעמיים בטורניר הקדם-מוקדמות כדי להעפיל לכאן, ולמרות שהם לא העפילו לאליפות העולם לפני שנה, כדאי לזכור שרק לפני שנתיים הם העפילו לחצי הגמר באליפות אירופה, כך שמדובר בנבחרת מסוכנת שיכולה להפתיע.

פינלנד – באליפות העולם הם נפלו על בית המוות עם גרמניה ואוסטרליה, אבל אז הפסידו גם ליפן, ורק ניצחונות על ונצואלה וכף ורדה במשחקי המיקום סידרו להם את הכרטיס כאן, אבל מה שצריך להדאיג אותם יותר זה ההיעדרות של לאורי מרקאנן, הכוכב הגדול של הנבחרת, שלא ישתתף בטורניר הזה, ובלעדיו, ייתכן שמדובר בנבחרת החלשה ביותר בבית הזה על הנייר.

איי הבהמה – אחת מההפתעות הגדולות של הטורניר שקדם למוקדמות בקיץ שעבר הייתה הניצחון של איי המהמה על ארגנטינה, אבל מבט על כמה מהשמות בסגל של איי הבהמה הופך את זה לפחות מפתיע, כשבסגל שלהם בטורניר הזה ישחקו דיאנדרה אייטון, אריק גורדון ובאדי הילד, כך שבכל הנוגע לשחקני NBA יש להם יתרון גם על ספרד. עכשיו השאלה היא איך זה ייראה בפועל בנבחרת, והאם יש להם באמת סיכוי לאיים על הכרטיס למשחקים האולימפיים.

לו"ז משחקים:

2/7:

18:30 פינלנד – איי הבהמה

21:30 ספרד – לבנון

3/7:

18:30 פולין – איי הבהמה

21:30 ספרד – אנגולה

4/7:

18:30 פולין – פינלנד

21:30 לבנון – אנגולה

6/7 חצאי גמר

7/7 21:30 גמר

טורניר 2:

בית א':

לטביה – פורזינגיס הפצוע עבר לאחרונה ניתוח, כך שהלטבים לא יזכו שאלוף ה-NBA הטרי ישחק בשורותיהם. מי שכן יהיה בטורניר הזה מה-NBA הוא דאוויס ברטנס, ויחד איתו גם 3 נציגי יורוליג בדמותם של רולאנדס סמיתס, ריהארדס לומנס וארתורס זגאראס, שכיכב באליפות העולם בשנה שעברה, בה הלטבים סיימו במקום החמישי. הנבחרת הלטבית מדורגת כעת 6 בעולם לאור ההישג הזה בשנה שעברה, וגם בלי פורזינגיס יש להם סיכוי לנצח את הטורניר הביתי שלהם ולהעפיל למשחקים האולימפיים.

גאורגיה – על הקווים עומד אלכסנדר דז'יקיץ' שאימן את הפועל ירושלים עד לאמצע העונה האחרונה, ועל הפרקט יש להם שני נציגי NBA בדמותם של סנדרו מאמוקלשווילי וגוגה ביטדזה, יחד עם כוכב יורוליג בדמותו של טוקו שנגלייה והמתאזרח שלהם הוא ג'ו תומאסון ששיחק במכבי תל-אביב בחצי העונה האחרונה. באליפות העולם הם הובסו על ידי סלובניה, גרמניה ואוסטרליה, אבל ניצחו את ונצואלה והביסו את כף ורדה בשלב המוקדם, מה שהספיק להם כדי להעפיל ל-16 האחרונות ולהשיג את הכרטיס לכאן, ולפחות הקו הקדמי שלהם הוא בין הטובים שנראה בשבוע הזה.

הפיליפינים – ללא ג'ורדן קלארקסון, קשה לראות את הפיליפינים עושים משהו משמעותי בטורניר הזה, כאשר גם איתו הם הסתבכו באליפות העולם הביתית והגיעו למשחק המיקום האחרון ללא אף ניצחון, שם הם הביסו את סין, מה שהספיק להם כדי להעפיל לכאן. רוב השחקנים שלהם משחקים בפיליפינים או ביפן, ככה שתתקשו למצוא שם שמות מוכרים, וכל ניצחון שלהם יהיה הפתעה.

בית ב':

ברזיל – מרסליניו הוארטס בן ה-41 הוא עדיין שחקן מרכזי בנבחרת ברזיל, אבל יש להם גם שחקני יורוליג נוכחיים בדמותם של יאגו סנטוס וברונו קבקולו, יחד עם ראול נטו שחתם בפנרבחצ'ה לפני שנה ואז נפצע וגמר את העונה באליפות העולם, כך שהוא שחקן חופשי. נציג ה-NBA היחיד שלהם הוא גי סנטוס שמהטורניר הזה יגיע ישר לליגת הקיץ, שם הוא ישתף פעולה עם רומן סורקין במדי הווריורס. מי שחושב לזלזל בסגל הבריזלאי יכול להיזכר בניצחון של ברזיל על קנדה באליפות העולם לפני שנה וזה יעבור לו מהר.

מונטנגרודינו ראדונצ'יץ' הצעיר מבאיירן מינכן הוא נציג היורוליג של מונטנגרו, אבל גם נציג NBA יש להם, וזהו ניקולה ווצ'ביץ', הכוכב הגדול של הנבחרת הזאת פחות או יותר מאז שהמדינה קיבלה עצמאות. ניצחונות על מקסיקו ומצרים בשלב המוקדם של אליפות העולם הכניסו אותם לטופ 16, ואז הם גם סגרו משחק צמוד יחסית נגד ארה"ב בו הם הפסידו 85- 73 וחתמו את הטורניר עם ניצחון על יוון והמקום ה-12, ככה שזאת נבחרת שיכולה להתמודד גם עם נבחרות חזקות יותר על הנייר.

קמרון – קמרון הגיעה לכאן דרך זכייה בטורניר הקדם-מוקדמות של אפריקה, וללא אף שחקן יורוליג או NBA, ככה שהסיכוי שלהם על הנייר לצבור ניצחונות הוא לא גבוה. זו הייתה יכולה להיות נבחרת טובה אם ג'ואל אמביד או פסקל סיאקם היו משחקים בשורותיה, אבל אמביד בחר להיות חלק מנבחרת ארה"ב וסיאקם לא שיחק בנבחרת עד כה, ככה שזו נותרה נבחרת עם כמה שחקנים מוכשרים, רובם מהליגה הצרפתית, אבל כזאת שתתקשה לעמוד נגד הנבחרות היריבות שלה כאן.

לו"ז משחקים:

2/7:

15:30 ברזיל – מונטנגרו

19:00 לטביה – גאורגיה

3/7:

15:30 מונטנגרו – קמרון

19:00 לטביה – הפיליפינים

4/7:

15:30 גאורגיה – הפיליפינים

19:00 ברזיל – קמרון

6/7 חצאי גמר

7/7 19:00 גמר

טורניר 3:

בית א':

סלובניה – הסלובנים למדו את הלקח מהטורנירים האחרונים, בהם הם הודחו ברבע הגמר, ואולי גם מההצלחה של לייבלי וגאפורד בדאלאס בעונה האחרונה, אז הם הביאו בתור מתאזרח את הסנטר הכי טוב באלי-הופים באירופה, וזהו ג'וש ניבו שעזב עכשיו את מכבי ת"א וחתם במילאנו, והוא יהיה נציג היורוליג היחיד שלהם. מה-NBA יש להם שני נציגים, כשאחד מהם הוא ולטאקו קאנצ'ר, שרק לאחרונה חזר מפציעה שהשביתה אותו מכל העונה האחרונה, והנציג השני הוא כמובן לוקה דונצ'יץ', שכבר במשחק ההכנה הראשון עם הנבחרת סיים עם 32 נקודות ו-7 ריבאונדים ואסיסטים, ורוצה להביא את הנבחרת שלו למקום טוב יותר מהמקום הרביעי במשחקים האולימפיים הקודמים בטוקיו.

ניו זילנד – לניו זילנד יש נבחרת מוכשרת עם הרבה נציגים מהליגה האוסטרלית, אבל גם נציג יורוליג אחד בדמותו של יאניק וצל מאלבה ברלין. באליפות העולם הם הוכיחו יכולת טובה בקלאץ' כשניצחו את ירדן בהארכה ואת מצרים ב-2 נקודות, אך גם הפסידו למקסיקו, בנוסף להפסדים הצפויים יותר נגד ארה"ב ויוון. מדובר בנבחרת החלשה ביותר בבית הזה על הנייר, אך עדיין כזאת שיכולה להפתיע.

קרואטיה – 3 נציגי יורוליג יש לקרואטיה, הנבחרות שזכתה בטורניר הקדם-מוקדמות השני של אירופה, והם המתאזרח ג'אלין סמית, מריו הזוניה ודאנקו בראנקוביץ'. יחד איתם, הקו הקדמי כולל שני נציגי NBA בדמותם של דריו שאריץ' ואיביצה זובאץ', ככה שיהיה מעניין לראות האם הפעם הקרואטים יצליחו יותר מאשר בטורנירים קודמים, בין היתר במוקדמות אליפות העולם אליה הם בכלל לא הצליחו להעפיל.

בית ב':

יוון – ליוונים יש ככל הנראה את רשימת שחקני היורוליג הכי ארוכה ומרשימה כאן, כשהיא כוללת את המתאזרח תומאס ווקאפ, יאנוליס לרנצאקיס, דימיטריס מוראיטיס, ניק קלאת'ס, פנאיוטיס קאלאיצאקיס, גאורגיוס פאפאיאניס, קוסטאס פאפאניקולאו, דינוס מיטוגלו וקוסטאס אנדטוקומבו. בגזרת ה-NBA יש ליוונים נציג בודד, אבל אחד משמעותי בדמותו של יאניס אנדטוקומבו, ויהיה מעניין לראות אם וכאשר יהיה דו-קרב ישיר בין יוון לסלובניה, ובין שניים מ-3 האירופאים, ואולי גם השחקנים בכלל, הכי טובים בעולם, יחד עם יוקיץ' שממתין להם כבר בפריס במשחקים עצמם.

הרפובליקה הדומיניקנית – בהיעדרו של הכוכב קארל אנתוני טאונס, נציג ה-NBA היחיד שנשאר בסגל של הדומיניקנים הוא כריס דוארטה, ויחד איתו צפוי להוביל את הנבחרת אנדראס פליז ששיחק בבדאלונה מהיורוקאפ בעונה האחרונה. באליפות העולם הם סיימו את השלב הראשון עם מאזן 3- 0 מושלם, כולל ניצחון על איטליה, אך אז הפסידו לפורטו ריקו והובסו על ידי סרביה, וסיימו את האליפות במקום ה-14 בסופו של דבר, וזה עוד היה עם טאונס בסגל. בלעדיו, מצבם יהיה קשה יותר, על אף שמדובר בנבחרת כישרונית.

מצרים – אחד עשר מתוך תריסר השחקנים בסגל המצרי משחקים בליגה המקומית, והשחקן המוביל שלהם הוא פטריק גארדנר, ששיחק בג'י ליג חצי שנה לפני שעבר לליגה המצרית באמצע העונה האחרונה. ניצחונות על מקסיקו וירדן בהפרשים די גבוהים באליפות העולם העניקו להם את המקום ה-20 באליפות ואת המקום בטורניר הקדם-אולימפי הזה, אך מדובר באחת מהנבחרות הפחות טובות שמשתתפות בו על הנייר.

לו"ז משחקים:

2/7:

17:30 הרפובליקה הדומיניקנית – מצרים

21:00 סלובניה – קרואטיה

3/7:

17:30 ניו זילנד – קרואטיה

21:00 יוון – הרפובליקה הדומיניקנית

4/7:

17:30 סלובניה – ניו זילנד

21:00 יוון – מצרים

6/7 חצאי גמר

7/7 21:00 גמר

טורניר 4:

בית א':

ליטאדומנטאס סבוניס מסקרמנטו יוביל את הסגל הליטאי, כשיש לו הרבה שחקני יורוליג לידו – טדאס סדקרסקיס, רוקאס יוקובייטיס, דונטאס מונטיונאס, תומאס דימסה, מריוס גריגוניס, לוקאס לקאביצ'יוס, ארנס בוטקביצ'יוס, דווידאס סירווידיס ואדגאראס יולאנובאס – כלומר, 9 שחקני יורוליג ו-5 מהם מז'לגיריס. הליטאים העפילו לרבע הגמר של אליפות העולם עם מאזן מושלם, כולל ניצחון על ארה"ב, אך אז הובסו בידי סרביה ברבע הגמר, ניצחו את סלובניה והובסו ב-35 הפרש על ידי לטביה בקרב השכנות על מקומות 5-6. מדובר בנבחרת חזקה מאוד, והם ינסו לתקן את המוקדמות למשחקים האולימפיים הקודמים, אז הם הפסידו לסלובניה בקרב המכריע.

מקסיקו – השם המוכר ביותר בסגל של נבחרת מקסיקו, לפחות בקרב הקהל הישראלי, הוא פול סטול, שלקח אליפות עם מכבי חיפה ושיחק גם באשדוד ובהפועל ת"א. המקסיקנים ניצחו את ניו זילנד וירדן באליפות העולם, וזה הספיק למקום בטורניר הזה, בזמן שהם הובסו בידי מצרים, מונטנגרו וליטא, בה הם יפגשו שוב הפעם. המטרה שלהם תהיה להשיג ניצחון ולהעפיל לפחות לחצי הגמר, ומשם לקוות לטוב.

חוף השנהב – המתאזרח דיון תומפסון, ששיחק בעבר בארץ והיום בליגה הקוריאנית, הוא השחקן הבכיר של המדינה היחידה ששמה הנוכחי מסדר לכם את האות ח' במשחק "ארץ עיר". באליפות העולם הם ניצחו את איראן והפסידו לספרד בהפרש נמוך יחסית, וזה הספיק להם כדי לסיים במקום שמוביל לטורניר הזה, אך כאן יש להם יריבות מאתגרות יותר מאיראן, וכנראה גם יותר מלבנון שגם ניצחה אותם, אז כל ניצחון כאן יהיה הישג עבורם.

בית ב':

איטליה דנילו גלינארי עדיין בנבחרת, ועדיין נחשב נציג NBA, כשאת העונה האחרונה הוא סיים במילווקי, אבל יש לאיטלקים נציגות יורוליג מכובדת של אובודו אבאס, סטפאנו טונוט, ניקולו מלי, ג'יאמפאולו ריצ'י, ג'ורדנו בורטולאני, גוליילמו קארוסו, אצ'ילה פולונארה ואלסנדרו פאיולה. באליפות העולם הם היו לא רעים והעפילו לרבע הגמר, אך שם חטפו בראש 40 הפרש מארה"ב, ובין היתר גם פאולו באנקרו שהעדיף את נבחרת ארה"ב על האפשרות לשחק אצל איטליה. בטורניר הזה, הם יפגשו את פורטו ריקו אותם הם ניצחו בקרב ישיר בדרך לרבע הגמר, ויש להם עמדה טובה להגיע לפחות לחצי הגמר או הגמר של הטורניר הזה.

פורטו ריקו – טרמונט ווטרס היה הכוכב של פורטו ריקו באליפות העולם האחרונה, בה הם הצליחו לסיים במקום ה-12 המכובד, והפעם יש להם חיזוק מה-NBA בדמותו של חוזה אלברדו מהפליקנס. הנבחרת ממרכז אמריקה תקווה שיתרון הביתיות שלה, בטורניר היחיד שלא יהיה באירופה, יהיה משמעותי ויאפשר לה לגבור על הנבחרות האירופאיות שכאן, איטליה וליטא, ואם הם יגיעו בכושר של האליפות העולם ייתכן שנגלה שזאת משימה אפשרית עבורם.

בחריין – כל שחקני הסגל של בחריין משחקים בליגה המקומית או הסעודית, מלבד מוזאמיל אמיר חמודה, שתצטרכו להאמין לי שלא המצאתי את השם שלו, המשחק במכללת סקרמנטו סטייט, והיחיד שאולי קצת מוכר לעכברי הכדורסל הישראלי הוא ווין צ'יזם ששיחק חצי עונה בגלבוע/גליל. נבחרת בחריין הגיעה לכאן דרך הטורניר האסייתי לאלו שלא העפילו לאליפות העולם, שם הם ניצחו את ערב הסעודית, הודו, קזחסטן, אינדונזיה וסוריה שאירחה את הטורניר ההוא, וההעפלה שלהם לכאן היא הישג עבורם, אבל יהיה מפתיע לגלות שהם ברמה הדרושה לטורניר הזה.

לו"ז משחקים:

3/7:

0:30 איטליה – בחריין

3:30 ליטא – מקסיקו

4/7:

0:30 ליטא – חוף השנהב

3:30 פורטו ריקו – בחריין

5/7:

0:30 מקסיקו – חוף השנהב

3:30 איטליה – פורטו ריקו

7/7 חצאי הגמר

8/7 3:30 גמר

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
33 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Yinon Yavor
02/07/2024 9:44:26

תודה.
נראה שהטורניר השני (ואולי קצת הראשון) חלשים בהרבה מהשניים האחרים.

yaniv
yaniv
02/07/2024 10:49:00

תודה עמיחי.
מבאס שיוון או סלובניה אחת מהן לא תהיה.מקווה שלוקה יביא את סלובניה למשחקים.בכלל דונציץ אמנם בכיין מעצבן לא מעט אבל אין הרבה שחקנים כמוהו שחיים ואוהבים את המשחק ובטח במדים הלאומים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/07/2024 12:55:07

הרבה הזדמנויות, ורק אנחנו לא מצליחים להשתחל. אולי כדאי שנשקול חזרה לאסיה.
תודה רבה עמיחי, נקווה שנראה טורנירים מעניינים ומשחקים טובים. חשוב לדלל מעט את את אחוזי הכדורגל בדם, שכרגע עומדים בשיא שנתי

דוקטור רזי הופמן
02/07/2024 13:14:45

תודה רבה
מניח שאראה חלק מהמשחקים

Berch
02/07/2024 14:46:54

וואו איזה פרוויו נתת כאן
👏
רק דבר אחד לא הבנתי…. איך חצי גמר בבית של 3 קבוצות.
לא נראה לי שדיברת על חצי הגמר הכללי, הלוא הזכרת גם את מקסיקו ולבנון… ואפילו חסר הבנה כמו י יודע שהן לא מאריות הטורניר.
אשמח לביאור
😊
ולסיכום, פפהניקולאו…. אני מת על השם שלו

Berch
03/07/2024 15:38:15

תודה על ההבהרה, זה הפרט שהיה חסר לי
🙏

Yp
Yp
02/07/2024 15:52:29

תודה עמיחי , פוסט מעולה
מונט. מובילים 23-15 עם סיום רבע 1

Yp
Yp
02/07/2024 16:18:24
Reply to  Yp

מחצית , מונט ביתרון 42-36 . משחק לא רע .

Yp
Yp
02/07/2024 16:21:40
Reply to  Yp

לאוהדי מכבי : קבוקלו מצוין , עצר לגמרי את ווצ'ביץ מרגע שנכנס למשחק באמצע הרבע הראשון ווהיה מצוין גם בהתקפה . הצטיין גם בחזרה הגנרלית מול סלובניה .

Yp
Yp
02/07/2024 16:54:52
Reply to  Yp

ברזיל מובילה 61-59 , 3 דקות בתוך רבע 4 . קבוקלו עד כה עם 25 נק , 9 ריב.ז

Yp
Yp
02/07/2024 17:10:14
Reply to  Yp

75-69 ברזיל , פחות משתי דקות לסיום

Yp
Yp
02/07/2024 17:20:24
Reply to  Yp

ברזיל מנצחת 81-72 . קבוקלו המצטיין , השיחוק של העונה אם אכן מגיע למכבי . ציון לשבח למרסליניו בן ה-41 שקלע 17 נקודות כולל שלשת הפגיון .

מנחם לס
02/07/2024 16:31:28

תודה שעשית לי קצת סדר בעניינים

Yp
Yp
02/07/2024 18:47:02
Reply to  מנחם לס

הי מנחם , מה שלומך ?
מאחל לך ולגייל הרבה בריאות ואריכות ימים . גולש כל יום באתר , בדרך כלל לא מגיב .
במשחק שמתנהל עכשיו בין דומיניקה למצרים , המצרים הפתיעו והובילו במהלך הרבע הראשון , אך זה התהפך ונהיה חדצדדי לטובת דומיניקה . עזבתי באמצע רבע 3 במצב 66-48

Yp
Yp
02/07/2024 18:49:06
Reply to  Yp

אני אעדכן מדי פעם לגבי המשחקים שלא משודרים בערוצים של חמש ספורט

Yp
Yp
02/07/2024 18:51:13
Reply to  Yp

דומיניקה כבר 26 הפרש , אין טעם לעקוב .
בהאמס פינלנד שקול ברבע הראשון כרגע 22-20 לבהאמס

Yp
Yp
02/07/2024 18:56:29
Reply to  Yp

סיום רבע 1 , בהאמס 27-26 מול פינלנד . אני אעקב אחרי המשחק הזה . אשמח אם מישהו יעדכן מהמשחק המקביל שמשודר בערוץ 55

Yp
Yp
02/07/2024 19:20:15
Reply to  Yp

מחצית , פינלנד מובילה 54-47 .

Yp
Yp
02/07/2024 19:22:37
Reply to  Yp

גאקפו מעלה את הולנד ליתרון בדקה ה-19 בבעיטה מצוינת לפינה הקרובה

Yp
Yp
02/07/2024 19:25:45
Reply to  Yp

הקוריוז שלפינלנד יש סנטר בן 17 שדומה מאד למרקאנן , ומשפיל את איטון בזמן שצ'ונסי צופה בקהל .

Yp
Yp
02/07/2024 20:00:25
Reply to  Yp

סוף רבע 3 , בהאמס מובילים 73-67 . רבע מצוין של באדי הילד .

Yp
Yp
02/07/2024 20:30:39
Reply to  Yp

בהמאס מנצחים 96-85 . הילד עם 24 . ציון לשבח לאדג'קום , צעיר בן 18 שישחק בעונה הבאה בבילור עם 20 .

Yp
Yp
02/07/2024 20:44:30
Reply to  Yp

מאלן בדקה ה-83 2-0

asaf
02/07/2024 21:42:23

בנתיים מחצית ראשונה בשליטה קרואטית מול סלובניה. זובאץ' שולט מתחת לסלים ובעיקר הסלובנים במחצית קליעה מחרידה מחוץ לקשת ולוקה עוד לא לגמרי בעניינים, מאמין שיתאזן בחצי השני.

אהרון שדה
02/07/2024 22:21:41

מרתק תודה החלוקה היא אי שוויונית
לוקה יצטרך להתגבר על הביתיות ויאניס
מעניין מה אקס ירושלים יעשה עם גיאורגיה היה מתאים שננו יאמן את הגיאורגים
הוא היה אחראי על הסנסציה של הטורניר הקודם שעם צ'כיה חסרה העיף את יוון וקנדה

Yp
Yp
02/07/2024 23:59:53

לטעמי , כמה שגיאות משמעותיות של צוות האימון הסלובני
1.ניבו במקום טובי .
2.פרפליץ' עולה מהספסל
3.יותר מדי אשראי לצ'נצ'ר .
השאלה כעת , מה יעשו היוונים . בהנחה שקרואטיה תנצח היום את ניוזילנד היא תסיים ראשונה את הבית . אם יוון תסיים ראשונה את הבית שלה , היא מן הסתם תפגש את סלובניה כבר בחצי הגמר של הטורניר .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

ראיתי כמה דק מהמשחק הזה הקרואטים ניגבו אותם ללא מאמץ מיוחד