You are currently viewing מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.הזמן של קליי תומפסון בווריורס הסתיים. כל מה שצריך עכשיו היא הודעה שתהיה בראש חדשות הספורט של ארה"ב והיא עלולה להגיע כל רגע ממש

שלשום, בשבת, שמס צ'רנייה דיווח ב'אתלטיקס' שתומפסון והווריורס braced for the end of an era

ובכן, אנשי קהילת הופס היקרים, התכוננו להודעה שעלולה להגיע כל רגע, ש- – –

A pending free agent, Thompson is not expected to return to Golden State for the 2024-25 NBA season. 

צ'רניה כותב, מילה במילה,

קליי תומפסון, שפתאום מילד הפך להיות בן 34, היה בחירת הווריורס מס' 11 בדראפט של 2011. הוא שיחק רק עבור הווריורס אך איבד שתי עונות בגין פציעה חמורה ברגלו. הוא, אחרי סטפן קרי, אחראי יותר מכולם על יצירת הדיינסטי אחד הגדולים והמוצלחים בתולדות ה-NBA.

בהסטוריה של ה-NBA הוא ממוקם ששי במספר השלשות שקלע (2,481), ומספר 20 בדיוק קליעותיו מהטריי (41.2%). במשחקי הפלייאוף הוא שני רק לבן קבוצתו סטפן קרי במספר השלשות שקלע (501; סטפן קבר 618).

לפי צ'רניה הקבוצות המעוניינות בו – והוא בהן – הן לפי הסדר הלייקרס, הקליפרס, והמבריקס.

2. ריץ' פול: "לברון מוכן לקיצוץ במשכורתו על מנת לעזור ללייקרס להשלים את הרוסטר בצורה היעילה ביותר"

לברון HAS OPTED OUT מהשנה האחרונה בחוזהו על סך 51.4 מיל. ויסכים לחוזה חדש עם הלייקרס במשכורת נמוכה יותר על מנת לעזור לקבוצה להשלים את הרוסטר בצורה 'היעילה ביותר'.

מיד אחרי החלטתו סוכנו Rich Paul of Klutch Sports הסביר את המחשבה של הקליינט שלו:

"He is prioritizing a roster improvement. He's been adamant about exuding all efforts to improve the roster."

(ביני לבין שימון, אם לי היה 1.2 מיליארד דולארים גם אני הייתי מוותר על עשרה או חמש עשרה מיליון על מנת לעזור לקבוצה)

להיות יותר מדוייק במה שאני כותב, אז זה מה שהסוכן אומר:

Paul said James would be willing to work with the Lakers on signing a deal below the maximum three-year, $162 million he is eligible for to open up the full $12.9 million midlevel exception to sign an "impact player."

The type of player that James would be willing to make a financial sacrifice for would be an established veteran playmaker such as James Harden or Klay Thompson, or an established big man to play alongside Anthony Davis such as Jonas Valančiūnas, sources told ESPN.

3.שיקגו בולס החתימה את פטריק ויליאמס ל-5 שנים עבור 90 מיליון

Williams, the No. 4 pick in the 2020 NBA draft, was set to become a restricted free agent this summer but will return to the Bulls on a new deal after four up-and-down seasons.

ויליאמס קלע העונה 9.7 נק' ב-47% דיוק (41% מהטריי) עם 4.1 ריב'. הוא שיחק בעונה שזה עתה הסתיימה רק 43 משחקים לפני שנאלץ לפרוש בגין ניתוח בכף רגלו השמאלית.

ויליאמס בן ה-22 (בן 23 באוגוסט) יהיה אחד מצעירי הבולס בבניית הקבוצה החדשה יחד עם קובי ווייט בן ה-24, והרכש החדש ג'אש גידי בן ה-21.

לבולס נותרה עתה הבעייה מה לעשות עם דמאר דרוזן בן ה-34 שיהיה שחקן חופשי ללא הגבלות.

4. שני סיפורים על שני רוקי'ס בספארס. סיפור ראשון: הנה איך הרוקי הריסון אינגראם הפך כה מהר ליקיר קהל האוהדים של הספארס

כוכב צפון קרולינה הריסון אינגראם INGRATIATED – 'הושבע' – ע"י האוהדים כבר בפגישה הראשונה אתם!

The fourth overall selection Stephon Castle was on hand and though the team's choice at number 36, Juan Nunez wasn't present, Ingram, the team's second second-round pick did make his way to the franchise's headquarters. The Spurs allowed select fans to attend the formal introduction at the Victory Capital Performance Center, where they were treated to quite the exchange with the 48th overall pick

אינגראם נולד וגדל 2 בלוקים מ-I-35, הפריוויי העמוס של דאלאס, ואוהדי הספארס רצו לדעת אם הוא יישאר אוהד דאלאס גם כשישחק בסן אנטוניו, היריבה הגדולה של המאבריקס.

הוא הרגיע אותם: "אני לא אוהד של דאלאס. אף פעם לא הייתי דלוק עליהם". "אני אוהד של לברון ג'יימס. גדלתי להיות אוהד שלו ונשארתי אוהד שלו עד שנבחרתי בדראפט ע"י הספארס".

אוהדי הספארס לא נרגעו. לברון ג'יימס תקוע כמו עצם בגרונם, וזה לא היה מזמן:

The Spurs faced the man regarded as his generation's best player in three NBAFinals, including back-to-back series against the Miami Heat in 2013 and '14. While the '13 championship series is regarded as one of the league's most memorable title match-ups in recent memory — maybe ever — it's recalled with heartbreak in San Antonio. Though James was the driving force that year, Ray Allen's late three-pointer in regulation of Game 6 caused overtime and prevented the Black and Silver from lifting the Larry O'Brien Trophy that year after Miami won Game 7 as well.

הספארס עשו ריבאונד כשהם היכו במיאמי בשנה שאחרי.

"אני בוודאי לא אוהד דאלאס מבריקס, אבל אני מודה שאני 'DIE-HARD' אוהד הדאלאס קאובויס בפוטבול!"

Earlier in the press conference, Ingram answered a question in Spanish. Like many people in San Antonio, he speaks the language, citing Spanish classes he's taken at schools he attended throughout his academic career.

לסיכום,

Ingram's off to a good start with the Spurs faithful. His play on the court, starting with the Summer League, will determine how long that keeps up.


5. סיפור שני על רוקי שני בספארס: הרוקי מיוקון סטפון קאסל 'צובט' בעצמו כל בוקר כי הוא עדיין לא מאמין שהוא ישחק בקרוב מאד עם ויקטור וומבניימה, אחרי ששיחק עם 2.20 מ' –  Donovan Clingan – ביוקון

(חלק זה נלקח מהעתון HARTFORD COURANT)

כשעה אחרי שקאסל נבחר ע"י הספארס הוא מקבל טלפון מצרפת: "היי, סטפון, אני ויקטור וומבניימה, הסנטר של הספארס. אני רוצה לברך אותך על הבחירה ורוצה לומר לך שראיתי אותך משחק ביוקון ואני לא יכול לחכות לשחק אתך בספארס"

סטפון היה בשוק. הוא לא היה מסוגל להוציא מילה. כעבור איזה עשר, עשרים שניות, כשכל מה שהוא מסוגל לגמגם זה ררר-קק רר…גגעע…הוא ענה בקול רועד: "ויקטור, אתה גיבור הכדורסל שלי. שיחקתי ביוקון עם גבוה אחר – דונובן קלינגן – אבל לשחק אתך זה עולם אחר. אני רועד מהתרגשות"

אח"כ הוא אמר:

"Just the thought of playing with him, of course it circulates in your mind, but it really doesn't feel real until it becomes reality," Castle said Saturday morning at his introductory news conference. "So I mean, just to know that that's going to be my future teammate now, I'm just really excited for what our future looks like."

ואז הוא הוסיף: "לזרוק לובים לדונובן היה הדבר המענג אותי ביותר ביוקון. עכשיו המחשבה שאני יכול לזרוק לובים למטרה אפילו יותר גבוהה ממש מטמטמת אותי וגורמת לי לרצות כבר לשחק איתו, עם ויקטור!

6. ראסל ווסטברוק בחר באופציית ה-4 מיליון מהקליפרס לעונה הבאה

לראסל הייתה עונה מכובדת מאד של 11.1 נק', 5 ריב' ו-4.5 אסיסטים ב-22.5 דקות למשחק

7. קווין לאב דחה את אופציית השחקן שהייתה לו במיאמי היט על 4 מיליון

קווין, שבספטמבר יהיה בן 36, קלע העונה 8.8 נק' עם 6.1 ריב', כולל 34.4% מהטריי. העתון מיאמי הראלד מדווח ש"שני הצדדים 'נלהבים' לקראת שיחות עתידיות לגבי קווין לאב לעונה הבאה"

8. הסאנס מביאים חזרה לקבוצה את השחקנים החופשיים רויס או'ניל ובול בול

בול בול, 2.20 מ' יחתום לעונה נוספת בסביבות 4 מיליון, ואוניל יחתום על 4 שנים עבור 44 מיליון

9. קטע מההסטוריה: בראד מילר על דריק רוז הצעיר בבולס – "אחד האנשים ה-MOST AMAZING שראיתי בחיי"

בראד מילר הגיע ל-WINDY CITY באמצע עונת 2008-9 ומה שהוא ראה על דריק רוז היה מהשורה הראשונה. בפודקאסט האחרון שלו 'ALL THE SMOKE' הוא מתאר את מה שראה כשהגיע לבולס

הוא אמר:

That year and a half was one of my most memorable experiences. … Derrick Rose is one of the most amazing people I’ve ever met. He's not a superstar of people talking junk and all this crap. He just want to hoop and be good. He's awesome,” Miller stated.

"אני מרגיש LUCKY שזכיתי לראות את ה-BRILLIANCE של דריק רוז יומית. הוא מיד הוביל את הרוקיז עם 16.8 נק', 6.3 אסיסטים ו-4.9 קרשים, וכמובן רוקי העונה.

עם 16.8 נק', 6.3 אסיסטים ו-4.9 קרשים, וכמובן רוקי העונה.

"ראיתי בו דברים שמלבד אצל מייקל ג'ורדן לא ראיתי משום שחקן אחר. הייתה בדריק רוז מין גאונות משחק שלא ראיתי מעולם ברוקי אחר.

D-Rose became even more remarkable the following season by clinching his first-ever career All-Star selection as the franchise's centerpiece, tallying 20.8 points, 6.0 assists, and 3.8 boards.

For Miller, what makes Derrick more special is that beyond his talent, he is even more commendable with his attitude and humble demeanor despite the fame and success he seized during his gradual emergence.

"Derrick Rose is probably my favorite point guard that I met. I mean, Mike [Bibby] is my favorite, no doubt. Trust me. Then, D-Rose, his style of who he was, and how big he got recognized. But he was like so chill, awesome, and same dude. He's a Chicago guy, he's cool as f***,” Brad concluded.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
k_700 the original
k_700 the original
01/07/2024 1:15:42

מריח לי שקליי מסיים אצל לברון ואוי כמה שזה מביך.
אחוזת ראשונים.

גם עם ראסל אנחנו נתקע.

NBA בדם
01/07/2024 1:19:36

תודה מנחם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/07/2024 2:00:16

יופי של מעורב,
קליי גמר את הסיפור עם הווריורס כבר לפני שנתיים.
אם היו חכמים, היו מטרידים אותו אז. יחד עם הקשקשן.
החליטו לא, עכשיו זאת גוויה ל 12ד מהספסל עם אופי דפוק.
אמן שיצטרף לבבון ושות.
סיכוי שהבבון וקליי יחנקו אחד את השני קיים👍👍👍
גם אם ימצע את מקומו בחור הזה,הם צועדים לשום מקום👌👌👌
בתור בונוס,עם האופי הרקוב שלו,הוא גורם ל-ללל עונג

ג'ט לג
ג'ט לג
01/07/2024 2:42:05

קליי לא עבר בטרייד קודם כי סטף רצה שישאר.
פשוט מאוד.
קלי כועס שהוא לא קיבל חוזה כמו גרין? וואלה, לפעמים צריך להיות ברגע הנכון . אם הוא היה מסיים חוזה לפני שנתיים הוא היום היה יושב על לפחות עוד שנתיים באזור ה50 לעונה.
הוא צריך לזכור שבחוזה המקס אותו הוא סיים הוא לא שיחק בשנתיים וחצי הראשונות. נכון, הוא נתן את עצמו לטובת הלוחמים, מצד שני אחרי הפציעה התפוקה שלו לא שווה את המקס ולשלם מס מותרות מטורף כבר הווריורס עשו בכדי לשחזר את ההישגיות שהייתה להם, לשלם את זה עכשיו אחרי שהם מיצו את המיץ מעצמם, וכבר לא מספיק טובים לעבור פלייאין זה כבר טירוף.

רן הנרגן
רן הנרגן
01/07/2024 5:14:15
Reply to  ג'ט לג

קלי יכול לכעוס רק על עצמו כי הוא קיבל בקייץ הקודם הצעה עבור 2*24 מ ג"ס וביהורותו דחה אותה ונתן עונה מתחת לציפיות ממנו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/07/2024 5:28:12

קליי חטא בחטא היהירות והצטרף נכון לעכשיו לחבורת השיקוצים.
שידחוף לקרדה

אשך טמיר המקורי
01/07/2024 3:30:58

קליי לא רוצה הרבה יותר כסף ממה שהלייקרס יכולים לשלם?
בינתיים אורלנדו החתימו את פופ מדנבר (אאוץ') וכנראה ויתרו עליו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/07/2024 3:51:45

לדנבר יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשחזר אליפות
מחכ לאוקייסי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
.
מקווה שהאימפקט פלייר שלברון מדבר עליו אינו קליי, אבל גם רציונלית זה לא סביר – קליי לא הופך את הלייקרס לקונטנדרית, והלייקרס, לטעמי, רחוקים מטבעת מרחק דומה לזה של גולדן סטייט, אז לא ברור לי מה ההיגיון כאן, עבור שני הצדדים.
.
אמור לי שהבחירה השניה בסיבוב השני שלנו זוכה בסיפור במעורב של מנחם ואומר לך שאנחנו בדרך חזרה למעלה.

גיא הירוק
01/07/2024 5:46:01

אנחנו בעידן בו קשה מאוד לשמור על סגל מנצח ובכל שנה יותר מחצי מהקבוצות בליגה מחזיקות בתחושה שהן מרחק טרייד אחד מקונטנדריות.
תראה את דנבר –
הם בזמן הזה בשנה שעברה היו פייבוריטים לזכייה נוספת באליפות.
מאז איבדו 2 שחקני מפתח,
שהיכולת שלהם להתחזק קשה עד בלתי אפשרית.
הלייקרס?
אני מסכים שהם קרובים יותר לפלייאין מאשר לקונטנדריות.
אבל,
תיאורטית,
עם קיצוץ בשכר של לברון והחתמת mle איכותית (קליי בהחלט כזה. הוא עדיין קלע אדיר, האחוזים עדיין שם),
האם הם לא מרחק טרייד אחד מקונטנדריות?
תחשוב,
החוזה של ראסל + החוזה של וינסנט + פיצוי דראפט.
זה תיאורטית שווה טרייד עבור (השלם את החסר. אני שמח שאני לא gm, הניחושים שלי אף פעם לא פוגעים. אבל לצורך בדיחות הדעת נוסיף רדיש ונקבל למלו בול).
האם אז הם לא קונטנדרים תאורטיים?

Om3r
Om3r
01/07/2024 14:33:49

לא כזה מסכים עם נקודת המבט הזו
גם אם קליי מגיע, אני לא חושב שהסגל של הלייקרס שווה אליפות או יכול להתחרות בקבוצות הטופ במערב. קליי כבר לא יכול להגן כמו בפריים שלו, אז הוא בא על טיקט של גאנר נטו. קליעה זה לא משהו שמאבדים אבל בחירת הזריקות שלו גם התערבבה עם האגו והוא הפסיק להיות אפקטיבי כמו שהיה בעבר. לא בטוח שבלייקרס זה ישתנה כי הוא יבוא עם מנטליות של להוכיח לכולם שהם טעו, אבל כנראה שכולם צודקים.
מעבר לזה, אין בלייקרס סגל משלים לאליפות. הרול פליירס לא ברמה גבוהה מספיק בשביל לעשות את ההבדל (האצ'ימורה, ראסל, ריבס וכו' לא שחקנים שאפשר לבנות עליהם בפלייאוף), וגם אם חלק יעברו בטרייד עבור עוד איזשהו שחקן בכיר יותר, אני לא חושב שבאמת יש שם זמין שיהיה שובר שיוויון שם, אולי איכשהו דרוזן. מעבר לכך, העונה תהיה שם שכונה שלמה סביב ברוני, רדיק ולברון. למועדון אין היתכנות של אליפות כי הוא באמת הפך פשוט לגראז' של משפחת ג'יימס (ואני אומר את זה כמישהו שדי אוהב את לברון).
אם דברים לא מאוד ישתבשו אז יגיעו דרך הפלייאין לסיבוב הראשון ואם יהיה להם ממש מזל יעברו סיבוב. המערב קונפרנס חזק מדי וגדול מדי עליהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים, אבל כמו שכתבת, יש לא מעט קבוצות שנמצאות "מרחק החתמה אחת/טרייד אחד מלהיות מרחק טרייד אחד מקונטנדרשיפ", ואם הייתי קליי הייתי מעדיף קבוצה אחרת (לדנבר אין MLE? למילווקי?), אבל נראה מה יביא הים ומה קליי יחליט.

גיא הירוק
01/07/2024 5:37:25

הסאנס על דרך המלך לקונטנדריות!
בול בול ועכשיו מייסון פלאמלי כהחתמת שוק חופשי!
אם מקודם 26 בעלי קבוצות בליגה היו מחליפים עם אישבייה סגל בלי למצמץ,
עכשיו המספר הוא 29 –
הסאנס מסתכלים לסלטיקס בלבן של העיניים בלי למצמץ!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/07/2024 5:42:12

אתה ציני?
חייב להיות.
תראה את דטרויט\וושינטון\שיקגו ותפנים שתמיד יכול להיות יותר גרוע.
מה שכן, אישבייה ממשיך בדרכו בכוח עם דה שוט במורד הצוק

גיא הירוק
01/07/2024 5:56:53

אני? ציני???
אני מזועזע מההאשמה!
אין בגופי אפילו עצם צינית אחת! (וגם אם הייתה, היא מוסתרת היטב על ידי עודף משקל שמופיע בצורת כרס בירה, וויסקי, טקילה, ג'ין וטוניק)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/07/2024 6:01:46

אוקיי אוקיי שיכנעת אותי

רן הנרגן
רן הנרגן
01/07/2024 5:57:15

בום ישראלי:
רומן סורקין נכלל בסגל ליגת הקיץ של ג"ס.

Smiley
01/07/2024 6:09:45

גם הלפרין, אליהו ודאוסון נכללו בליגת הקיץ, כל אחד בקבוצתו…

רן הנרגן
רן הנרגן
01/07/2024 6:52:49
Reply to  Smiley

כן. סורקין הרבה יותר מבוגר אם אני לא טועה ועם יותר ניסיון . ראיתי אותו משחק מעט מאד ובדרך כלל לשחקנים שמצורפים לליגת הקיץ אין הרבה סיכוי אבל זו ההזדמנות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליי עושה בצדק. בליגה שפחים בליגה מקבלים 30 מיליון לעונה וגופות כמו הארדן מקבלים 35. הארדן לא יותר מקליי גם קליי רוצה ובצדק מהעוגה. מעדיף לשלם 35 ו40 מיליון לקליי מאשר להארדן או פורזי.
הוא צריך לעזוב את גס ומקווה בשבילו שיתפוס איזה פראייר שיפנק אותו בחוזה גדול ושמן כהערכה על הקריירה.
אגב אחרי העימות שראינו באמת את התפקוד,של ביידן והוא משמש כבובה כפי שהיה בשנים האחרונות שהבן אדם לא מחובר למציאות ומפעילים אותו כנראה אובמה ואנשיו וכל מיני פרוגרסיבים מה אומרים האיראנים והחיזבאללה מפחדים מהדונט שלו? 🤣🤣🤣
בטח הם רועדים כמו החותים אמאלה הפציצו איזה משגר

אור
אור
01/07/2024 7:57:20

חלאס לדחוף פוליטיקה כל יום, הבנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

Dont

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

נפילה של אימפריה כואבת ,את ג"ס אהבו גם מי שלא היו אוהדיה.סגנון חדשני בשעתו,התקפה קטלנית.והעובדה שזה קורה לאט ובמהלומות חזקות.אם קליי עוזב,זה צעד כואב אבל נכון,אין שום הגיון בתשלומי ענק של שכר בעד כלום.
לברון מתכונן להיות בעלים של קבוצה בעתיד,אם יקצץ משכרו זה השקעה לעתיד,הוא יוכיח שהוא יהיה בעלים רציני,שכדאי יהיה לעשות איתו עסקים בעתיד. הלייקרס זה היעד שלו.זה יתחיל באחוזים נמוכים עד שליטה משמעותית.
שיקגו נמצאת מחוץ לכותרות ,אבל בינתיים השתפרה במחיר לא גבוה ,את גידי שחקן מאוד מוכשר,גארד שהוא ריבאונדר טוב השיגה במחיר ויתור על רול פלייר (קרוסו),בוזיליס ששווה היה בחירה בין הראשונים השנה נפל לה ליד בבחירה 11.אחרי שתפטר מלונזו,דרוזן,ולוין יהיה לה שלד טוב לעתיד.
סן אנטוניו עוד קבוצה מתחת לראדר,אבל בימים האחרונים עשתה המון ההחתמה של פול ,מהלך מבריק אחרי חוזה לשנה יבוא עוד חוזה,זה להביא מאמן נוסף לתוך צוות השחקנים.הוא ילמד את קאסל,ואת נונז .הבחירה בנונז מאוד משמעותית מדובר בכשרון אדיר מהטובים באירופה.קבוצות עוד יתחרטו שלא שמו עליו יד בסיבוב הראשון.הביאו את אינגראם מצפון קרולינה ,עוד שנתיים שלוש לא יבינו למה נבחר בסוף סיבוב שני. וכבונוס שני נכסי דראפט,בניגוד למה שחושבים זה נכסים סחירים מאוד.לא צריך לחכות עד 2030 .זה נכסים סחירים כבר היום,וככל שיעבור זמן יהיו איכותיים יותר.
לאוהדי הפניקס אין שום סיבה ליאוש.קודם כל יש עדיין קיץ ארוך,דוראנט,בוקר,גרייסון,ביל זה שלד שהרבה קבוצות היו רוצות כזה.בול ניתן לנצל הרבה יותר טוב,פלמלי סתימת חור לא רעה,עוד שחקן פנים אם יחתימו בקרוב כדי לשחרר את דוראנט מעמדה 4 הלא מתאימה לו .חסר גם רכז אבל הליגה מלאה ברכזים בכלל לא רעים,והכי חשוב תמיד יש שנה חדשה עם תקוות.

דוקטור רזי הופמן
01/07/2024 8:00:25

שי
אני לא יודע אם לרחם עליך או לצחוק…
בגלל הצוללת האפורה
איזו בחירת דראפט ראשונה תהיה לפופ ב 2025, 2026…
רצית קיפי, קיבלת ציפי 3…
יהיה המנטור לענייני התנגשויות.
מעניין כמה זמן עד שפוףףףף יקבל על ציפי את הג'ננה כשזה לא ימסור לוומבי?
🙂

אשך טמיר המקורי
01/07/2024 8:32:23

לרחם

שי אבן צור
01/07/2024 13:14:42

על מה אתה מדבר?
ציפי3 מעולה לנו כמנטור לוומבי ולשאר הצעירים

Tzafriros
01/07/2024 8:16:17

מנחם תודה על מעורב משובח. כמו משה אתה מוציא מים מהסלע ומצליח להפוך את המעורב לאטרקטיבי מתמיד למרות שהעונה נגמרה

SWIv
SWIv
01/07/2024 9:09:26

תודה רבה מנחם אחלה מעורב

אשך טמיר המקורי
01/07/2024 9:39:05

מישהו יודע למה אי אפשר למצוא היילייטס נורמליים מהמשחקים ביורו?

עגל
עגל
01/07/2024 13:26:31

כי זה כדורגל, לא קורה כלום 90 דקות ואז יש תוספת זמן

Tzafriros
01/07/2024 13:53:51

אני צופה ביו טיוב אבל יש גם בוואלה ספורט

curry
curry
01/07/2024 14:48:17

יש תקצירים באתר של ספורט 1

אשך טמיר המקורי
01/07/2024 15:35:21

תודה, לא מצאתי לא ביוטיוב (רק צילומים מהיציע) ולא באתר של האליפות, שזה היה מוזר

Shenanigans
Shenanigans
01/07/2024 9:51:02

אפשר הסבר על מה שדאלאס עשו?
לוותר על דריק ג׳ונס (שעובר לקליפרס ב30 ל3) ולהביא את מרשל ב27 ל3?

Om3r
Om3r
01/07/2024 14:20:41
Reply to  Shenanigans

מרשל לא כזה שנמוך לעומת ג'ונס מבחינת הרול שאמור למלא והם צירפו גם את גריימס בשכר זעום. חוץ מזה, יש להם עוד את המשכורת שהתפנתה מהחוזה של THJ שאמורה להספיק לעוד חיזוק טוב לכנפיים.
מה שכן, מעניין האם הציעו חוזה דומה לג'ונס והוא פשוט סירב. אם כן זה די תמוה מצידו.

germinator
germinator
01/07/2024 17:45:52
Reply to  Om3r

מרשל בהחלט שנמוך משמעותי מדרק ג'ונס.
הוא השומר הכי טוב שלהם. קלע סביר משלוש. ושחקן חכם, גם בגמר, כשכל הצוות המסייע נעלם, הוא היה רלוונטי ומצא דרכים לתרום. רול פלייר מושלם. מארשל פחות שומר, פחות אתלטי ופחות קולע. גריימס זו אחלה החתמה, אבל היא לא קשורה לסיטואציה.
מסתבר אבל שזה לא לגמרי החלטה של דאלאס – דרק ג'ונס חתם אצל ריץ' פול. רק לפני כמה חודשים, לפני החתימה אצל הסוכן החדש, הוא אמר שהוא רוצה להישאר. אבל כנראה שהאפס הזה שכנע אותו להחליף קבוצה כי עמלה. אין לי בעיה כששחקנים מקבלים יותר כוח לידיים, אבל כשסוכנים הופכים לדמויות חזקות בליגה, גם הנבא בדרך להפוך לליגה הישראלית. גועל נפש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/07/2024 9:52:13

תודה רבה מנחם

עגל
עגל
01/07/2024 13:27:03

תודה מנחם.
עונת המלפפונים נפתחה בקול תרועה רמה (כרגיל).

Om3r
Om3r
01/07/2024 14:17:01

כואב ומבאס על מה שקורה לקליי. הספלאש בראדרס הם הקו האחורי הטוב בהיסטוריה של הליגה, ואקורד הסיום היה צריך להיות אחרת. ברטרוספקטיבה, אחרי הפרישה של בוב מאיירס מתפקיד הGM המועדון מתנהל משמעותית פחות טוב. מייק דונלבי לא קיבל החלטות טובות, ויצא שהמועדון ויתר על ג'ורדן פול (אז גארד אולסטאר בפוטנציה שהיה חלק משמעותי מקבוצת אליפות) תמורת כלום, כי כריס פול הביא 0 ערך לקבוצה ושוחרר. העזיבה של קליי צורמת ומבאסת לאוהדים. אני חושב שכל אוהד רצה לראות את סטף, קליי ודריימונד פורשים ביחד גם במחיר של פגיעה בתחרותיות המועדון בשנות הסיום שלהם, פשוט כי הם סמלי מועדון ומגיע להם הכבוד. לא שקליי עצמו לא חף מטעויות, ואם כבר – היעדר היכולת שלו להפנים שהוא כבר לא כוכב וצריך לקחת צעד אחורה גם ברול וגם בשכר היא הגורם העיקרי לזה. מרגיש לי שהוא מאוד נעלב מזה שג"ס הייתה חזק בדיבור על מקס לפול ג'ורג' בעוד שהם סירבו לתת לו את המקס, ושזה היווה טריגר לתחושת תסכול שלו שהצטברה לאורך העונה האחרונה.
בלי שום ספק, אחד הדברים המבאסים והעצובים שקרו במועדון מאז גמר 2019.

Berch
01/07/2024 15:39:03

אחלה מעורב, איזה כיף
ללברון יש מספיק כסף. עכשיו הוא ינסה לחזק את הקבוצה של הבן שלו
🤣
ודריק רוז אחת הפציעות העצובות בהיסטוריית הליגה.
אמנם חזר
אבל לא אותו דבר