You are currently viewing אבדיה בפורטלנד – ניתוח הטרייד / עמיחי קטן

אבדיה בפורטלנד – ניתוח הטרייד / עמיחי קטן

על פי הדיווחים, וושינגטון העבירו לפורטלנד את דני אבדיה בתמורה למקולם ברוגדון, הבחירה ה-14 בדראפט ובחירת סיבוב ראשון ב-2029. כמובן שייתכנו שינויים בפרטים או שיהיה טרייד המשך, אבל זה לא מה שימנע את ניתוח הטרייד בינתיים מהצד של כל אחת מהקבוצות ומהצד של אבדיה עצמו.

1. הצד של וושינגטון.

הוויזארדס יצאו מהדראפט הזה עם אלכס סאר, בוב קרינגטון וקיישון ג'ורג', 3 צעירים בני 20 ומטה, מה שמעיד על כך שהם מחפשים עוד יותר להצעיר את הקבוצה, לצד קוליבאלי בן ה-20 שנתן עונת רוקי לא רעה. במילים אחרות, אבדיה בן ה-23 כבר היה מבוגר מדי למה שהם תכננו, והוא היה הנכס המרכזי שלהם והשחקן שהיה להם הכי קל להעביר בטרייד תמורת הרווח הכי גדול. וושינגטון עדיין מחזיקים בקייל קוזמה וג'ורדן פול, ועכשיו גם ברוגדון, כשחקנים ותיקים שיודעים לקלוע לסל, והם יקוו שהצמד הזה יסחוב אותם שוב לבחירת דראפט גבוהה, או שאולי אפילו יוותרו על מי מהם בטרייד בהמשך. עדיין, למרות כל זה, הוויזארדס לדעתי היו יכולים וצריכים לקבל יותר בטרייד על אבדיה, וגם יכלו לחכות להצעות טובות יותר שוודאי היו מגיעות בהמשך, ובניגוד למקרה של ביל, הפעם לא הייתה להם שום דחיפות לעשות את המהלך עכשיו.

2. הצד של פורטלנד.

הבלייזרס התחילו בנייה מחדש בקיץ האחרון דרך העברת הכוכב בטרייד לקבוצה שחשבה שהיא קונטנדרית והודחה בסיבוב הראשון העונה, בדומה לוושינגטון, אך הם עשו את זה באיחור של חודשיים ונתקעו עם שילוב מוזר של שחקנים ותיקים וצעירים וקבוצה שהתבררה עם הזמן כגרועה ביותר במערב. את הקיץ הזה הם פותחים עם טרייד שבו הם מרוויחים את אבדיה אחרי עונת פריצה ומוותרים על השחקן היחיד מעל גיל 30 בסגל שלהם, וזה טרייד שישדרג אותם גם לטוווח הקצר וגם לטווח הארוך, עם כל הכבוד לבחירה ה-14 בדראפט. יהיה קל יותר לשפוט את הבלייזרס בסוף הקיץ, כשנדע מה באמת היה התכנון שלהם, אבל יש הרבה היגיון בציוות של אבדיה בקבוצה הזאת, קבוצה עם הרבה כישרון, אבל עם מקום פנוי במשבצות התיאורטיות של השחקנים הבכירים של הקבוצה.

3. הצד של אבדיה.

שתי בחירות סיבוב ראשון ושחקן סולידי בדמותו של מלקולם ברוגדון. זה המחיר של אבדיה כפי שהתברר בסופו של דבר, ומדובר בתפוקה לא רעה בכלל, ועוד יותר מזה, נדמה שהוא שווה אפילו יותר ושפורטלנד הרוויחו אותו במחיר נוח במסגרת מכירת חיסול נוספת של וושינגטון. פורטלנד של העונה שעברה הייתה קבוצה לא טובה בשום דבר, ואבדיה יוכל לשדרג אותה בהמון דרכים, ובעיקר בניהול המשחק של הקבוצה שהייתה הכי גרועה בזה בעונה שעברה, אבל גם להרוויח מהנוכחות בקבוצה פחות ריכוזית ויותר מאוזנת מוושינגטון. שאלת מפתח לעונה הקרובה תהיה האם אבדיה מסוגל לשמור על אחוזי הקליעה של העונה שעברה (37.4% לשלוש) והאם הוא ישמור על היכולת הכללית שלו מאז החלפת המאמן בעונה שעברה, או אפילו ישתפר עוד קצת, וזה יכול להיות ההבדל בין שחקן חמישייה סולידי על חוזה נוח ל-4 שנים, וכזה שאולי גם יראה קצת פחות את הכדור, ובין שחקן ששווה הרבה יותר מזה, ולא תהיה לבלייזרס ברירה אלא לתת לו כדורים.

יהיה מעניין לראות האם ההגעה של אבדיה תגביר קצת את קצב המשחק של פורטלנד, כי מדובר בשחקן טוב יותר בהתקפות מעבר מכל מה שהיה להם קודם לכן, ואיך בדיוק ינסו לשלב אותו בסגנון המשחק. כן כדאי לשים לב לכך שפורטלנד הייתה קבוצה הרבה יותר מאוזנת מוושינגטון בכל הנוגע לחלוקת הכדור בין השחקנים השונים, כשיש כמות כפולה של שחקני פורטלנד שזכו להחזיק בכדור באופן ממוצע או יותר (כלומר, יוסג' של 20% ומעלה – 8 מול 4 שחקנים ששיחקו יותר ממשחקים בודדים), ואפילו שחקן אלמוני כמו דואפ ריאת' החזיק בכדור אצל פורטלנד יותר ממה שאבדיה קיבל אותו אצל וושינגטון בעונה האחרונה. יחד עם המחיר הלא קטן ששולם תמורתו, קשה לי להאמין שאבדיה באמת יחזיק בכדור הרבה פחות בפורטלנד, גם אם הוא לא יצליח להפוך מיד לאחת מ-2-3 האפשרויות הבכירות של פורטלנד בהתקפה.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
89 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
27/06/2024 11:17:10

תודה רבה
הם גם ככה עניינו אותי אבל עכשיו בכלל יהיו שווים צפייה, וגם השעות נוחות.
לא איבדתי עוד תקווה מבילאפס והנדרסון.
אולי השנה תגיע הקפיצה?

FAN
FAN
27/06/2024 20:47:31

אבדיה הוא אחד מ4 השחקנים בווישנגטון שהיה עם 20 אחוז פלוס יוסג?
פול קוזמה גונס?

yaniv
yaniv
27/06/2024 11:25:57

תודה ,מסכים לגבי וושינגטון ופורטלנדץוושינגטון אכן מיהרו וגם אם הרצון שלהם להמשיך להיות גרועים בשביל פלאג עדיין יכלו לחכות ולנסות לקבל הצעות טרידיים יותר שוות.פורטלנד אין ספק שעשו טוב קיבלו שחקן שפרץ שנה שעברה על חוזה נוח ורק בן 23.
לא מסכים לגבי אבדיה לדעתי הוא ייפגע במקרה הטוב אם האחוזים ישאר פחות או יותר אותו דבר אז במקרה הטוב הוא יהיה שחקן חמישייה סולידי בכל מקרה מספרים של סוף שנה שעברה גם לא נראה ממנו,ובנוסף אין לו סיכוי לראות פליאוף לפחות עד סוף החוזה שלו(בהנחה שיישאר בפורטלנד)
ולא נדבר על גארנט שאם הוא לא עובר בטרייד אז בכלל אפשר יהיה להגיד בי בי

yaniv
yaniv
27/06/2024 11:51:13

נכון לעכשיו כבר יש לך שלושה לפניו הנדרסון,סימנס וגארנט להם תוסיף את שארפ וקליגן תקבל אופציה רביעית חמישית שגם אם גארנט נשאר אז הוא יתחיל על הספסל

yaniv
yaniv
27/06/2024 12:41:00

סימנס יקבל כדורים לפניו בוודאות כמו כן גרנט אם הוא נשאר.בכל מקרה הלוואי ואתה צודק אני מאוד פסימי זה נראה לי כל כך גרוע עבורו שלא מאמין שאני כותב את זה עדיף היה לו להישאר בוושינגטון.מקווה שאני טועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אמת הוא יהיה אופציה 5 במקרה הטוב והאופטימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה שאתה חושב את זה זה לא מה שסיימונס גראנט ואייטון חושבים 😁

Avri
Avri
28/06/2024 10:13:17
Reply to  yaniv

אתה מניח שאבדיה נשאר בפורטלנד, נחיה ונראה.

דוקטור רזי הופמן
27/06/2024 11:26:13

יופי
כולנו מאחלים בהצלחה לדני ומקווים שגם סורקין יגיע לדאלאס או סאקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בwwe הוא לא יצטרך לשמור קשה וגם עליו לא ישמרו הוא יכול לקלוע יותר

Air Canada
Air Canada
27/06/2024 11:35:48

תודה רבה. דני עכשיו צריך לקוות שגראנט יועבר בשביל בעיקר בחירות. בנוסף אני מאמין שאחד מאיטון/רוב וויליאמס יועברו גם כן. דני כנראה יצטרך להילחם לא מעט על הכדור נקווה בשבילו שהוא לא יחזור לעמוד בפינה ובעיקר לצפות במשחק

Dor
Dor
27/06/2024 14:27:12
Reply to  Air Canada

מעניין אם הבלייזרס כבר מריצים משהו לטרייד על אייטון או שיעבירו את וויליאמס (נראה לי טעות עם הערך טרייד הנמוך שלו אחרי הפציעה) ויבשלו את קלינגן כמחליף בהתחלה או שישחק ליד אייטון

idk
idk
27/06/2024 12:09:49

אם אבדיה לא יקבל את התפקיד של מנהל המשחק, הוא יעלם שם.
לדעתי, אין לו את המנטליות כדי לדרוש את הכדור.

אני מקווה שהוא יעבור בטרייד המשך לקבוצה "קבוצתית" יותר.

Last edited 3 days ago by idk
idk
idk
27/06/2024 13:00:01

מצד אחד, כתבת פה בתגובות שהוא נכנס לסיטואציה חדשה שבה הוא יצטרך להאבק על מעמדו,
מצד שני, אתה אומר שהמאמן הוא זה שיקבע.
אם המאמן יקבע, על מה הוא צריך להאבק?

idk
idk
27/06/2024 15:21:14

קבוצה בלי היררכיה, מלאה בשחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם.
כמו שאמרתי, אין לאבדיה את המנטליות לשים את עצמו במרכז והוא ידעך שם ויעלם.

gogo
gogo
27/06/2024 12:42:01

ברמה האישית המעבר לפורטלנד יפגע באבדיה. הוא קיבל בוושינגטון הרבה קרדיט ופירגון ושיפר סטטיסטיקות. אם היה נשאר בוושינגטון היה מקבל חוזה טוב בסוף החוזה הנוכחי.
ברמה הקבוצתית הוא מרוויח קבוצה עם תקרה גבוהה יותר.

אבג
אבג
27/06/2024 12:42:45

הניתוח טוב אבל לי יש קצת באסה. חשבתי שהשנה יהיה מועמד לשחקן המשתפר ושהכל יעבור דרכו או לחילופין יעבור להיות שחקן רוטציה של 25 דקות בקבוצה טובה.
בסוף יצא לא זה ולא זה אלא אם כן יצנח במקום אחר.
בעיני שווה יותר גם בגלל החוזה הנמוך יחסית ולא מבין איך וושינגטון לא קיבלו יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

אתה שואל איך ווש לא קיבלו יותר? זה האהבלים שהביאו את גורדן פול להיות הכוכב,שלהם.
הקבוצה הכי מפגרת בליגה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

קודם כל קרדיט לווינגר המנכ"ל של ווש , הוא לקח קבוצה על הפנים עם ביל בחוזה ענק ל 5 שנים,עם סגל משלים בינוני מינוס.מנקודת תחתית זו הוא עושה עסקאות חכמות שמשפרות את הקבוצה.הוא נפטר מביל,שלח את גאפורד שלא התאים לקבוצה,ומתחיל למלא את הקבוצה בשחקנים צעירים.
לגבי אבדיה היה שחקן די חלש עשה קפיצה בחודשים האחרונים,והיום הוא יכול להחשב כשחקן מתקרב לבינוני.אולי אפילו בינוני ,שזה הישג בליגה עמוסה כל כך בכשרון.
בארץ הוא אוברייטד,הוא מקבל בעיני רבים מעמד של כוכב,בליגה בוב מיירס מנהל אגדי של ג"ס ,הודה שהוא בקושי מכיר אותו.סטיפן סמית העיר שלא ראה אותו משחק.נכון זה מוגזם גם לא יפה.אבל לקבל על שחקן ממוצע את ברוגדון שהוא לפחות ברמה של אבדיה ,או יותר כשהוא בריא.בחירה 14 ובחירות עתידיות זו עיסקה מעולה לווינגר.
לא ברור לי למה פורטלנד שילמה מחיר כה גבוה.הקבוצה ניבנת על הנדרסון,סימונס,שארפ,גראנט,ואייטון,אבדיה נכנס פה רק לסייע.הוא אפילו לא אופציה שלישית.
רבים בבלוג זילזלו בבחירה 14.ווש לקחו בבחירה את קרינגטון,שחקן שהתחיל להמריא במוק דראפטס,ילד עם המון פוטנציאל 1.96 שגבה 20 ס"מ בשנה האחרונה,ועוד לא הסתגל לגוף החדש שנוצר לפתע.מאופיין באיי קיו משחק גבוה,ועתיד להיות רכז פותח בתנאי ש….
תוסיפו את סאר שאטלנטה דלגה עליו וכנראה גם תתחרט על זה(את זה נדע בעוד שנה,שנתיים)קישון גורג עם פוטנציאל טוב על פי חוות דעת של סקאוטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווינגר יהפוך לציקן ווינג ווש יהיו בזבל עוד הרבה שנים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בנקודת הזמן הנוכחית , אנו לא יכולים לדעת אם קרינגטון יהיה טוב מאבדיה.הוא גם לא התמורה היחידה,גם ברוגדון,ובחירת הדראפט העתידית במשוואה.
יש פה גישה, שאני אישית לא אוהב ,לפרק קבוצה ולהתקדם דרך דראפט,אני מעדיף כמו פורטלנד להביא שחקן משלים וסולידי בעמדה שחסר בה ,ממש חסר בה כשרון,ולשבץ שם את אבדיה.
הבעיה שבוושינגטון לא היתה אופציה אחרת.היו חייבים לפרק כאופציה יחידה אפשרית.
מנסיון עבר זה תהליך קשה וכלל לא בטוח.

thetroll
thetroll
27/06/2024 15:43:40

צודק

thetroll
thetroll
27/06/2024 15:43:08

צודק.

yaniv
yaniv
27/06/2024 13:13:22

לא יודע מי אתה חושב שנותן לו מעמד של כוכב.יכול להגיד לך שפה באתר גם האוהדים הגדולים ביותר שלו לא מחשיבים אותו כוכב.כן מחשיבים אותו כשחקן שהוא לפחות שחקן חמישייה שיכול הלגיע לבין שחקן חמישיה סולידי לבין השחקן הלא כוכב הכי חשוב של קבוצה(אופציה שלישית למשל בקבוצה טובה).
עכישו סבבה לזלזל ולהקטין אבל לפחות תהיה כנה עם עצמך אתה אומר עשה קפיצה בחודשים האחרונים-לשחקן בן 23 שעשה קפיצה יש בהחלט מקום לאופטימיות אבל מבחינתך כבר החלטת וקבעת שהקפיצה כנראה הייתה חד פעמית והוא שחקן חלש שרק בגלל שהוא ישראלי מתלהבים ממנו.
לגבי הצעדים של וויגנר אז כמו שאתה משנמך את אבדיה ככה אתה מעלה לוויגנר.מה הוא עשה ויתר על גארפורד בשביל כלום ושום דבר,ויתר על השחקן שעשה את הקפיצה הכי גבוהה אצלו והוא כולה בן 23 אה נתן לו בחירה 14 שכבר החלטת שהוא הרבה יותר טוב כנראה מאבדיה כי אתה עף עליו שאני כבר מצפה לגניבת הדראפט מקרינגטון הזה שהולך לשלוט בליגה.וכמובן שכחת שקוזמה ופול נשארו בקבוצה וכן זה יהיה אמנם אחלה בשביל פלאג שנה הבאה אבל בוא נגיד שהצעירים שאתה כל כך מתלהב מהם לא ילמדו הרבה לצד קוזמה ופול

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

אם אני כותב שהוא שחקן בינוני בליגה הכי טובה בעולם,זה להנמיך בן אדם?
אתה לא רואה בו כוכב,קראתי בעבר לא מעט תגובות (לא שלך) שעשו ממנו מעל ומעבר למה שהוא באמת.
איפה כתוב בתגובה שהקפיצה חד פעמית? מה שכן בקבוצה שלא חסרה כשרון בפורטלנד ,קשה יהיה לקבל פרס משתפר השנה.איזה שחקן יהיה טוב יותר או פחות טוב בשנה הבאה,זה אף מגיב לא יכול לדעת,כי תמיד יש שחקנים מפתיעים.
איפה כתבתי שקרינגטון טוב מאבדיה? כתבתי שיש לו פוטנציאל,זה אומר שהוא טוב מאבדיה?
יש פה טענות שהמחיר שקיבלה ווש נמוך מידי.בשביל מחיר גבוה צריך קונה מתאים.לא היה בנמצא קונה טוב יותר,אני גם חושב שלא היו מוצאים קונה טוב יותר.טוענים שעוד שנתיים המחיר היה עולה? על סמך מה ? זו סתם הנחה שצריך להוכיח אותה.

thetroll
thetroll
27/06/2024 15:44:47

צודק

yaniv
yaniv
27/06/2024 14:45:26

"לגבי אבדיה היה שחקן די חלש עשה קפיצה בחודשים האחרונים,והיום הוא יכול להחשב כשחקן מתקרב לבינוני"-אצלי שקוראים לשחקן שחקן די חלש נראה לי שזה שנמוך ליכולות שלו ומתקרב לבינוני אצלי לא נחשב לבינוני מה עוד שאתה טוען שלמרות הקפיצה שהוא עשה הוא עדיין שחקן די חלש משמע שאתה לא מאמין שהקפיצה שהוא עשה מראה ביטוי ליכולות האמתיות שלו או שאתה חושב שגם אחרי הקפיצה שהוא עשה הוא עדיין שחקן די חלש אבל זאת רק הבנת הנקרא שלי שבהחלט טעונה שיפור.
לגבי האדרה שלו אז לא יודע רוב התגובות כמעט תמיד נעים בין שחקן על סף האולסטאר נגיד ארון גורדון,דרק וויט וכאלה לבין שחקן חמישיה סולידי נגיד פופ מדנבר.
לגבי קירנגטון טוב מאבדיה אתה מתלהב מזה שהוא הולך להיות שחקן שחקן ומה שהם נתנו תמורה זה סך הכל אבדיה,לי זה אומר שאתה חושב שקרינגטון הולך להיות הרבה יותר טוב מאבדיה אחרת לא היית אומר שהם שיחקו אותה שבמקום אבדיה יש להם עכשיו את קרינגטון.
לגבי המחיר אני בהחלט מאלה שחושבים שאם הם היו מחכים היו יכולים לקבל טריייד יותר טוב מקבוצה שלחוצה להשתדרג לאליפות אבל פה יש מצב שהצדק איתך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

היה שחקן די חלש ,הדגש היה – נכון
מתקרב לבינוני-המחיר בעיסקה משקף את דעת הקונה והמוכר .שחקן רחוק מלהיות כוכב.זה לא המחיר ששולם עבור מיקאל, כי אותו מעריכים יותר.
מי שמשווה אותו לדריק וויט פשוט מגזים.
כתבתי כבר בתגובות אחרות העיסקה זה לא קרינגטון תמורת אבדיה.יש יותר שחקנים מעורבים,משום מה אתם מתעקשים לקחת את הטרייד לכיוון כזה למרות שזה לא הטרייד.המסקנות שאתה מייחס לי ,הן שלך בלבד,ולא נאמרו באף תגובה שלי.
אשמח מאוד אם אתבדה ואבדיה יהפוך לכוכב בבית החדש שלו.מה איכפת לי?מה זה מפריע לי?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

אגב מי שמנמיך אותו זה מיירס וסמית.וכתבתי שבעיני זה לא יפה.

thetroll
thetroll
27/06/2024 15:44:26
Reply to  yaniv

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה צעירים הוא הביא רק זבל לווש וימשיכו להישאר בזבל

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בכל דראפט ,אפילו דראפט טוב יש בין 6-8 שחקנים טובים.השאר סתם שחקנים ,אם תרצה קרא להם זבל.בדראפט הזה יהיו אולי 3 שחקנים טובים.זה אופיו של כל דראפט אתה בוחר מתוך ערימה.בערימה של מעט זבל.אבל זה חל על כולם ,לא על מנהל מסויים.

king devid
king devid
27/06/2024 12:55:05

ניתוח מצויין,
החזרת לי קצת מה IQ שברח לי אחרי שקראתי כמה כתבות בספורט 5

S&M
S&M
27/06/2024 13:08:52

וושינגטון כארגון היא הדבר הכי רע בליגה. כאוס מוחלט, ללא הגיון בבחירת שחקנים, ובלי המשכיות בכלום. כל שחקן שיצא משם עבר שדרוג. הם תקועים עם פול וקוזמה כמו שהיו תקועים עם ביל. בכלל לא חשוב לאן אבדיה עבר, כי כל מקום יהיה טוב יותר.

פורטלנד כארגון הרבה יותר טובה. הסיטואציה הנוכחית שהיא הכי חלשה במערב נכפתה עליה בגלל שלילארד דרש לעזוב, והמערב מאוד איכותי. לפני כן הייתה כל הזמן קבוצת צמרת. לכן זה רק עניין של זמן קצר שהיא תחזור לצמרת.
אבדיה שיחק אותה. זו קבוצה בבניה, והוא ישתלב בהיררכיה ויקבל מעמד. אם היה מגיע לקבוצה בכירה, היה שחקן קצה הספסל. בפורטלנד הוא ישחק דקות משמעותיות.

Om3r
Om3r
27/06/2024 13:18:31

לפני ששופטים את הטרייד מנקודת המבט של אבדיה, צריך לחכות לסגל הסופי של פורטלנד לקראת תחילת העונה. כנראה יהיו שם טריידים נוספים, ואני לא חושב שגראנט מתאים לשם יותר והם יחפשו להעביר אותו תמורת כנראה עוד בחירות וצעירים.
דני יכול לייצר נקודות לעצמו מהשטף של המשחק. ריבאונדר טוב, טוב בהתקפות מעבר ובחיתוכים. כמובן שיכול הרבה יותר מזה, אבל זה תלוי כבר בסכמה ההתקפית. ההצמדה שלו לקלינגן שנבחר עכשיו בדראפט טובה, וכנראה גם עם אייטון. בוושינגטון היה מעולה בשיתוף פעולה עם מטרייה אווירית כמו גאפורד ומדובר בשחקנים בסטייל דומה. לדעתי אחרי העונה האחרונה הוא התבגר ברמה המנטלית וישחק עם גישה יותר אקטיבית ויחפש את הכדורים והנקודות שלו בעצמו. סה"כ אין בפורטלנד איזשהו אלפא מובהק וסקוט עבר עונת רוקי לא טובה ובלי הרבה קבלות ביחס לציפיות ממנו, אז הדברים די פתוחים שם. הבאסה היחידה הוא שלא ישחק בקבוצת פלייאוף למרות ששם המקום שלו. לא אתפלא אם עד הדדליין יגיעו כמה הצעות לפורטלנד מקבוצות תחרותיות אם דברים יסתדרו שם עבור דני. הייתי ממש שמח לראות אותו בדאלאס.
וושינגטון יצאו פראיירים. תרבות ניהולית כושלת טבועה שם. היו נותנים לאבדיה לרוץ חצי עונה ולעשות ממוצעים משופרים על שנה שעברה, ואז היו עושים עליו Cashout לפני הדדליין. יכלו לקבל עליו לדעתי 3 בחירות סיבוב ראשון ועוד וטרן מזדקן במצב כזה. הדחף שלהם להעביר אותו בטרייד על עסקה כזאת לא ברור, גם אם הוא לא היה בתכניות לטווח הרחוק של הקבוצה.
פורטלנד פשוט הרוויחו פה שחקן מצוין במחיר מצחיק. חוזה סופר נוח, ככה שגם אם דברים לא יסתדרו שם יהיה קל להעביר שוב בטרייד. W להנהלה, נקווה שישכילו להשתמש בו בחוכמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

דני במאבס? שם זה הכי לעמוד בפינה ולעשות חיתוך

Om3r
Om3r
27/06/2024 14:09:55

נכון, אבל עם הקליעה הטובה שלו מקאץ' אנד שוט (לדעתי 40% בעונה האחרונה) וההגנה שהוא מביא הוא מתאים להם מאוד וזה מה שהם מחפשים. מפעם לפעם כשלוקה וקיירי על הספסל יהיו הזדמנויות קצת ליצור.
זה אמנם שנמוך לרול אבל משחק בקונטנדרית ולדעתי היה משתלב שם יפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה אופטימי. איזה יוביל כדור 🤣🤣🤣
הכדור יהיה השנה בידיים של סקוט שירצה להוכיח שהוא כוכב ואחד של סיימונס שמתחרה נגדו.
דני יעשה מה,שאייטון עושה, סקרין, חיתוך, לעמוד בפינה ל3, הגנה.

ווש הם כבר דרגה מעל לרפות הבנה זה נטולי בינה שצריכים ניתוח מוח.

פורטלנד על המייר עשו טרייד מעולה אבל הם לא ישתמשו באבדיה יותר מידי.
אם יעלה בחמישייה אני אופתע.
אני לא אופטימי.

מקווה לטעות.

Drexler
Drexler
27/06/2024 13:44:20

אני לא בטוח שאם וושינגטון היו מחכים הם היו מקבלים יותר על אבידה, קבוצות כבר עושות מהלכים בליגה ויתכן שזו ההצעה הכי טובה שהם קיבלו עליו. בסופו של דבר גם ברוגדון כנראה יניב להם בחירות דראפט אז הם יכולים בtotal לצאת מהטריד על אבדיה עם 4-5 בחירות דראפט שזה מחיר יפה .
מישהו כתב באחד האתרים שהוא עבר מקבוצה במקום הלפני אחרון במזרח לקבוצה במקום האחרון במערב שזה מבאס לשמוע. כתבתי גם בבלוג החי, לאבדיה יש קליעה מאוד בינונית ולפעמים לא קיימת, כל מי שראה משחק בפלייאוף האחרון יודע שאין לך מה לעשות שם בלי קליעה ,מצ'אפים בין קבוצות מוכרעים על קליעה משלוש . אם אבדיה רוצה להגיע לקבוצת פלייאוף הוא צריך להתחיל לקלוע קרוב ל- 40 אחוז ובנפח זריקות משלוש יותר טוב.
העניין הוא שאבדיה מנסה לשחק כדורסל נכון ,כדורסל אירופאי בליגה שלא משחקים בה כדורסל נכון עד הפלייאוף. הוא חוזר להיות אופציה שלישית וכדאי לו מאוד להתחיל להיות "רע" ולקחת לעצמו את הכדור אחרת הוא יתקע בקבוצות טנקינג.

Last edited 3 days ago by Drexler
Alex Rabino
27/06/2024 13:45:55

זה טרייד גרוע לוושינגטון מה שמוכיח שוב שהקבוצה לא נוהלה וגם לא מנוהלת נכון עכשיו.

לגבי אבדיה, זה הכול תלוי בו. אני מאמין שהוא יפרח בפורטלנד מה גם שסוף כל סוף הוא ישחק עם סנטר אמיתי כמו איטון.

Alex Rabino
27/06/2024 13:54:51
Reply to  Alex Rabino

כמעט שכחתי. לאיטון יש עכשיו מחליף ראוי לעמדת הסנטר בדמותו של קלינגאן הרוקי מקונקטיקט.

אשך טמיר המקורי
27/06/2024 14:12:37

בשורה התחתונה הכל יותר טוב מוושינגטון.
מההנהלה הדפוקה וסגל השחקנים האגואיסטי ובלי השיטה.

NBA בדם
27/06/2024 14:17:29

+1

Dor
Dor
27/06/2024 14:39:23

+1

Florida man
Florida man
27/06/2024 15:05:53

לגמרי

thetroll
thetroll
27/06/2024 15:54:58

צודק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/06/2024 16:26:47

+1965

דוקטור רזי הופמן
28/06/2024 4:14:32

+1966
גרוטאה אבל לפניך
🙂

Florida man
Florida man
27/06/2024 15:01:31

העיקר שנפסיק לעקוב אחרי וושינגטון- קבוצה נוראית

NBA בדם
27/06/2024 15:11:48

תודה רבה עמיחי
דני באחד החוזים הכי טובים בליגה וגם בן 23 שבהחלט יכול להיות להתפתח לשחקן טוב יותר ממה שהוא כרגע. עסקה טובה לבלייזרס. וושינגטון יכלו להוציא קצת יותר, אבל סה"כ עסקה בתחום הסביר. (ברוגדון למרות ששיאו מאחוריו קונטנדריות יכולים לתת עליו בחירה ראשונה).
דני בוושינגטון היה צריך לחכות 4 שנים עד שהייתה נבנית לצדו קבוצה טובה, בפורטלנד יש הרבה כישרון גולמי לרוץ איתו, ועוד שנה שנתיים הם בהחלט יכולים לדבר ברצינות על פלייאוף.
לפחות יצא מהחור השחור הזה. זה הכי חשוב.

NFS
NFS
27/06/2024 15:28:16

תודה עמיחי.
אני מחזיק בדעה שהטרייד טוב לדני –
קודם כל הוא עובר לקבוצה עם קהל נאמן שממלא את האולם ואוהב את הקבוצה בניגוד לפח הזבל בוושינגטון.
שנית, גם אלף סימונס לא יהיו דומים לצמד הדבילים קוזמה את פול שלצפות בהם היתה חוויה טראומתית.
דני בתקווה יהיה שחקן חמישיה (גראנט יתחפף משם) ביחד עם סימונס והנדרסון, והעגל אייטון ונניח שארפ – חמישיה צעירה ולוחמנית שיכולה לעשות גלים.

Om3r
Om3r
27/06/2024 15:32:31
Reply to  NFS

אני לא חושב שקבוצה תשלח וטרן, שתי בחירות סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני לשחקן ספסל, אפילו לא לשחקן שישי (תוך התייחסות למצב בו פורטלנד נמצאת).
דקות הוא כמעט בוודאות יקבל והרבה גם אם גראנט ישאר בקבוצה. כמה כדור הוא יראה זו שאלה אחרת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מקרה מעניין:
את וושינגטון
אפשר להבין (טנקינג/פרוסס/קופר פלאג/שקר כלשהו), אבל אין טעם להעריך אם זה ישנה משהו (מועדון כושל בכל אשר ילך)
ואצל פורטלנד זה הפוך
יש טעם להעריך אם זה ישנה משהו (מועדון רציני גם אם חסר מזל), אבל אי אפשר להבין (לפחות עד שנדע מה עוד הם עושים הקיץ).

רן הנרגן
רן הנרגן
27/06/2024 16:39:36

בשנה שעברה נאלצנו לחזות בכמה עשרות משחקים של הוויזרד. השניה הבאה נאלץ לחזות בכמה עשרות משחקים של פורטלנד. במה חטאנו?

Stockton2Malone
27/06/2024 17:04:46

תודה עמיחי.
קצר וקולע.
אני פחות מבסוט ממך.
פיני בראל תמצת את זה – דני מגיע לקבוצה לא בריאה, אפילו פחות בריאה מוושינגטון.
בילאפס כרגע מתברר מאמן כושל, סקוט הנדרסון אכזב בעונת הבכורה שלו.
טוב, מצד שני, הילד כבר בן 23, זרקו אותו עכשיו למים…

thetroll
thetroll
27/06/2024 17:07:19

תודה עמיחי. נדבר קצת על אפולו 13 לצורך ניתוח הטרייד( מי שראה את הסרט ראה מי שלא ראה מומלץ לגשת לסניף של איזה בנק קרוב לשחרר קצת חסכונות ולקנות קצת חיים – מומלץ וזה בטוח לא יזיק). בקיצור אחרי שמגלים את התקלה בחללית שהתרחשה מפיצוץ ושנמצאת בחצי הדרך לירח ועל סיפונה שלושה האסטרונאטים ג'יימס לובל ג'ק סוויגרט ופרד הייז (עושה להם כבוד) מתחילים לעוף כל מיני נתונים במרכז הבקרה ומתברר שמכל מקום מגיעות התראות. חמצן חשמל וכ' וכ'. בלאגאן שלם ואז ג'ין קראנץ' שניהל את הטיסה במרכז הפיקוד בנאסא אומר את המשפט האלמותי: עצרו רגע הכל ובואו נבדוק את הדברים מנקודת מבט של סטטוס. מה יש לנו שבחללית שבכלל פועל עכשיו ומה אין לנו. וזה דבר טוב לבדוק את הדברים מנקודת מבט של סטטוס לפעמים זה שופך אור על הכל:
אז מה יש לנו מנקודת מבט של סטטוס בוושינגטון? שני חוזים גדולים ששווים לתחת (קייל קוזמה וג'ורדן פול (שפעם החזקתי ממנו אבל היום כבר ל.א מדובר בעוד מליונר מיותר על כדור הארץ)) שחקנים לא יעילים ולא טובים .. זה ה"דואו" (???) הכי עלוב בליגה ואין מה להרחיב בעניין. ועכשיו נוסף אליהם רוקי השנה לשנת תרפפ"ו שמאז בעיקר מתמודד עם פציעות. קבוצה שויתרה על שחקן מעולה כמו גאפורד עבור נזיד פשפשים (אפילו לא עדשים) בקיצור המצב בכי רע. הדבר הכי טוב שהיא עשתה בשנים האחרונות זה את דני אבדיה. פורטלנד לעומת זאת מנקודת מבט של סטטוס מלאה בפוטנציאל. סקוט הנדרסון רוקי שהתקשה קצת אשתקד גם בגלל פציעות אבל פוטנציאל ענק אנפרי סימונס אחלה שחקן איטון שאני אוהב וחזק במשבצת של היעילות ועכשיו גם דני שללא ספק מצא מקום של כבוד בליגה בשנה שעברה.
זו קבוצה שדני בהחלט יקבל בה דקות בניגוד לקונטנדרית שהיה יכול להידבק לקצה הספסל וזו קבוצה שיש לה פוטנציאל בשנה שנתיים הקרובות לעשות "פריצה" לכיוון הפליאין. בקיצור מנקודת מבט של סטטוס דני הוא די בר מזל בעייני. נעקוב אחרי פורטלנד בהנאה. בהצלחה.

Last edited 2 days ago by thetroll
אשך טמיר המקורי
27/06/2024 17:16:18
Reply to  thetroll

אמת

thetroll
thetroll
27/06/2024 20:53:16

נראה לי שהם יהיו אחלה קבוצה לעקוב אחריה. יש שם הרבה כשרון אני חושב שהם יפתיעו.

Berch
27/06/2024 18:05:53

מחזיק מבילאפס
מקווה שיהיה לאבדיה טוב שם
😍

etayef
etayef
27/06/2024 19:23:19

ניתוח הטרייד: מן הפח אל הפחת.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
27/06/2024 20:47:21

כל מקום יותר טוב מווש..
מועדון כושל כבר כמה עשורים וזה לא הולך להשתנות. בעצם כושל מאז ומעולם.

פורטלנד לעומת זאת מועדון עם עבר מפואר עם כמה קבוצות נהדרות …כיום קבוצה מלאה פוטנציאל עם שחקנים טובים )סקוט מלא פוטנציאל ויכול לפרוץ הרבה קדימה….את העגל אני מחבב וכן מחזיק ממנו וצריך לצפות ממנו ליותק והוא יכול לתת את זה.
בהחלט משנה מקום ישנה מזל.. כל כך ייחלנו שדני יעוף מווש ,אז בואו נשמור על אופטימיות.

גראנט לא יישאר בבלייזרס.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
28/06/2024 1:14:44

אתפוס את תפקיד הגילרי התורן ואציין שהאליפות האחרונה של וושינגטון טרייה יותר (אמנם בשנה) מהאחרונה של פורטלנד

Klay Thompson
Klay Thompson
27/06/2024 20:53:29

כל מקום עדיף מוושינגטון וכל מי שאומר אחרת לא ראה אותם משחקים. פול וקוזמה עם אינטליגנציית משחק מאוד מאוד מוגבלת (מאוד). לדעתי זה מצוין שהוא עבר קבוצה בשלב שבו הוא עוד לא סיים להתפתח כשחקן. די, וושינגטון דחקו אותו והכריחו אותו לעבוד על היכולת שלו ביד שמאל (חייב להמשיך להשתפר), להיות קצת יותר סוליסט (שיפר יפה) ולעבוד על הקליעה (שיפר אבל חייב להעלות נפח). הוא צריך קבוצה בריאה ולהתאמן על משחק התקפי נכון ועל הגנה קבוצתית. לא מספיק מכיר את פורטלנד אבל נשמע שיש שם קבוצה שיותר קרובה לעולם הכדורסל. אני חושב שרכז טהור הוא לא יהיה אבל הוא צריך להוביל כדור מידי פעם. הוא יודע במה הוא צריך להשתפר וזה תלוי הרבה בו.

Last edited 2 days ago by Klay Thompson
Yinon Yavor
27/06/2024 22:16:57

אני מקווה לטוב, אבל חושש מהתסמין המוכר של ניפוח סטטיסטיקה אחרי האולסטאר, כשחצי מהיריבות כבר עם הראש בקנקון.
מקווה ששנה שעברה של דני לא היתה בדיוק זה.
אולי וושינגטון חושדים שזה המצב ולכן הטרידו אותו.
זה עליו להוכיח להם שטעו

The Oak
The Oak
27/06/2024 22:24:07

תודה רבה!

k_700 the original
k_700 the original
27/06/2024 23:11:48

אני היחיד שאוהב את הטרייד הזה?

פורטלנד חושבים איך להשתפר. לפני שנה קרה הזעזוע הגדול שלהם והם בחרו במקום להתרסק להמשיך לבנות ולהתחרות בכל משחק ומשחק.
גם הדראפפט שלהם טוב לדעתי.
לקחו שחקן שהיה יכול להבחר גבוה יותר מ-7 ומאותתים לאייטון שהוא has been, ככה צריך לתקתק ריבילד.

אם איכשהו נופל עליהם קולאק בסיבוב השני במקום לשים את הכדור בידיים של סקוט הנדרסון זה בכלל בוננזה של 24 שעות.

אני אוהב את זה מאוד גם אם אבדיה רק בתחנת מעבר אצליהם.
המחיר סביר. איבדו בחירה 14(שהיא חידה גדולה בדראפט בלי הרבה פוטנציאלים בלוטרי) ובחירה ב29 שמי יודע מה תהיה.

כמו כן, אני עושה לא מעט פרויקטים השנה באיזור סיאטל ופורטלנד זה בערך שעתיים ממני. הזדמנות טובה לגיחה.

דוקטור רזי הופמן
28/06/2024 4:19:03

תדאג לאקרדיטציה ותביא פריוויואים וריאיונות עם דני.

The Pro
The Pro
28/06/2024 17:42:11

ניתוח טוב,
הכל יהיה תלוי בחיבור האישי-קבוצתי ואיך המאמן ירזיק ממנו.
אין בסגל אירופאי אחד,
ובסוף מדובר בקבוצה שהסריחה ברמה של וושינגטון.

הנק' האופטימית-
בילאפס הוא האיש מקצוע הכי ווינר שהיה לו בקריירה,
כל המנטורים שהיו לדני הם מפסידנים סדרתיים מווסט ג'וניור,ביל ועד ראסל ווסטברוק.