מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.מצעד הנצחון של הסלטיקס ברחובות העיר: מפגן של אחדות ואהבה

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

היו הרבה מפגני נצחון לבוסטון סלטיקס. למעשה 17 לפני המפגן הזה. עדיין, לפי הבוסטון גלוב מפגן זה עלה על כולם במספר הצופים, בעליזות ובשמחה. אולי ציפייה של 16 שנה עזרה, אבל דומה שהיה יותר מזה. מצעד הנצחון החזיר לעיר את ה-GLORY של שנות ה-80 המזהירות.

אהבתי את השורה הבאה מבוסטון גלוב:

It was one more delightful reminder that Boston never looks better than when confetti is fluttering from above.

עוד מהגלוב:

What we’ve experienced over the past couple of weeks with the Celtics reminds me so much of how wonderful it felt around here during the ‘80s glory days of Larry Bird and the Big Three.

לסלטיקס של 2024 לא יכולה להיות מחמאה גדולה מזו.

2. הסלטיקס מאמינים שישנה עוד אליפות באמתחתם כמות שהם

אני מסתכל על הסלטיקס הזאת וחושב 'מה הקבוצה צריכה לשנה הבאה'. נראה שמלבד ברכיים חזקות לקריסטפאס פרוזינגיס הקבוצה הזאת קרובה – עד כמה שניתן להיות קרוב – לשלמות. אם תשאלו אותי את מי אני מעדיף לחמישייה במקום דרו הולידיי, דריק ווייט, ג'יילן בראון, ג'ייסון טאטום, ופרוז'י – הייתי מגרד בראש לחפש מתאימים יותר לסלטיקס. אולי ניקולה ג'וקיץ' במקום פרוז'י? נניח שכן. אבל כאן הייתי נעצר. סטפן קרי שחקן עילאי יותר מדריק ווייט אבל אולי לא לסלטיקס כפי שהיא.

הקבוצה האלופה הזאת היא כבר פייבוריטית ל-2025. היא נראית כמו הווריורס של 2017, אלופה שמיד נבאו לה את אליפות 2018.

שלא כבעבר, אין יותר שאלה אם בראון וטאטום יכולים לחיות יחד. ומה שמנעים לסלטיקס את החיים הוא הידע שכולם, ללא יוצא מין הכלל, הם על חוזים לשנה הבאה. גם השאלה בקשר למאמן ג'ו מזולה נענתה: אולי הוא גאון טקטי ב-"X" ו-"Y", אבל הוא בדיוק המאמן השקט, הנחבא אל הכלים, והמסור שהסלטיקס זקוקה לו. והחשוב ביותר: הוא קנה את האמונה של שחקניו.

נ.ב עם אל הורפורד, סם האוזר, פייטון פריצ'רד, לוק קורנט, וקסווייר טילמן, גם הספסל הוא הין הטובים בליגה.

3. דאלאס מאמינה שיש לה את הקבוצה לנצח. כל מה שצריך זה שיפור של 10% בכל פוזשיון עם אותם שחקנים שיש לה

מיד אחרי ההפסד לסלטיקס, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה ניקו הריסון אמר שהוא "מצפה ומתכנן שכל הקבוצה תחזור כפי שהיא – חמישייה ושחקני רוטציה – בדיוק כפי שהיא"

"אבל" הוא הוסיף, "כדי להגיע לשלב הבא על כל שחקן לתרום בעשרה אחוזים יותר מאשר בעונה שזה עתה נסתיימה"

זה כולל כמובן גם את לוקה דונצ'יץ' who just became the first player in NBA history to lead the league in total points, rebounds, assists and steals during a postseason.

כשהוא נשאל כיצד לוקה יכול להשתפר, הריסון לא היסס: "הוא אחד משחקני ה-NBA הטובים בליגה אבל יש מקום לשיפור בכושר גופני ובהגנה".

הוא הוסיף:

"We're not where we're at without Luka," Harrison said Friday. "I think that's important to point out, and we also won't be able to get where we want to go without the best version of Luka. If you look at a guy who after Game 3 had the world on his neck — the scrutiny, which was crazy, the amount of scrutiny that he had to face — for him to focus in and do what he did in Game 4, I just think it just shows the character of him. He's willing to fight through adversity, and I think he's going to continue to get better.

4. הדיונים בין קליי תומפסון והווריורס 'עלו על שרטון'

מה'אתלטיק':

The Warriors do not have an offer on the table for Thompson and the two sides have not had any constructive negotiations on a new contract, according to Anthony Slater of The Athletic. Talks between the two sides are characterized as “frozen” and the chance of Thompson leaving via free agency is increasingly likely.

5. מיאמי היט מסרבת לדרישה של ג'ימי באטלר והסיכוי הוא שהוא לא יהיה שחקן מיאמי בעונה הבאה

לפי Howard Beck of The Ringer wrote ג'ימי באטלר, שנותרה לו שנת חוזה אחת עם מיאמי, דורש חוזה מובטח לשנתיים עבור 113 מיליון ופט ריילי מסרב בתוקף. המטרה של ריילי היא להוסיף כוכב לקבוצה ואם ישלמו לבאטלר מה שהוא מבקש זה יחסל כל סיכוי להביא כוכב מעולה לקבוצה בתקופת הפרי אייג'נטס.

הסיכויים הם שמיאמי תטריד אותו.

6. לפחות שחקן לייקרס אחד "RAVE" (משתולל בהתלהבות) עם הידיעה שרדיק יהיה מאמנם

7. עשרת הסמול פורוורדים הטובים העונה לפי .HOOPS-HYPE

1Jayson Tatum (Boston)

David Butler II-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 26.5 ppg, 8.4 rpg, 5.2 apg, 1.0 spg, 0.6 bpg, 46.2 FG%, 35.9% in 93 games
Salary ranking: No. 37 ($32,600,060)

Jayson Tatum this year became the first player ever to lead his team in playoff scoring, rebounding and assists during a championship run and not win Finals MVP. However, when you look closer at the numbers, his scoring was inefficient in the postseason, even more so in the Finals, enough to somewhat justify the decision by voters.

So it’s tough to come up with a conclusion for that playoff run for Tatum. On the one hand, he put up a 25/9/6 stat line with over a steal per game. On the other, he shot the ball poorly, especially in the Finals, while his star wing teammate was more efficient with better defense. Tatum also rarely got tested late in games this postseason since Boston had not-the-most-difficult path to the championship. (Boston’s 2024 title run was the fourth-easiest of the 2000s and the 20th-easiest all-time, based on opponent regular-season win percentage, and that’s without even accounting for all of the injuries to Eastern Conference All-Star this playoffs.)

Tatum shot 42.7 percent from the floor and 28.3 percent from three in the postseason, 38.8 percent and 26.3 percent in the Finals. Let’s put it this way: If you replace 2024 Playoff Doncic with 2024 Playoff Tatum in the postseason, does Dallas even get out of the second round, let alone win a title?

Now, all that might be a bit harsh, as Tatum was 1st Team All-NBA this season for the third straight campaign, had a great overall showing and now has a championship under his belt. And we still rank him as the seventh-best player in the league this year, so it was still a massively successful year for Tatum.

It just could have been a bit more glorious with better shooting marks in the playoffs.

2LeBron James (LA Lakers)

Isaiah J. Downing-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 25.8 ppg, 8.3 apg, 7.3 rpg, 1.3 spg, 0.6 bpg, 54.2 FG%, 40.9 3P% in 76 games
Salary ranking: No. 3 ($47,607,350)

Nobody’s been as good at the same age as LeBron James was this season, who, in Year-20, with as many miles as he has on his body, still averaged over 25 points, eight rebounds and seven assists, earned 3rd Team All-NBA (with many believing he was actually snubbed from 2nd Team honors), was an All-Star and won the inaugural NBA Cup (in-season tournament).

That didn’t translate to much playoff success this season and there are legitimate questions about whether or not James can still be the best player on a championship team but what he’s doing at his age really is astounding.

Just looking at BPM in age-39 seasons, James ranks first all-time for his 2023-24 contributions at +6.5 with John Stockton ranking second at +5.3. The same rings true for VORP in age-39 seasons, with James at 5.4 ahead of Stockton, in second place, and his 4.8 mark. In fairness to the legends of yesteryear, James does rank third all-time in WS/48 in age-39 seasons, behind Stockton and former teammate Karl Malone.

Regardless, there’s no doubt no superstar player has ever aged as well as James currently is, as it truly looks like he has another two years of high-level basketball in him. Still a fringe Top 10 player in the league, James’ GOAT case only continues to get stronger.

3Kevin Durant (Phoenix)

Jesse Johnson-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 27.1 ppg, 6.6 rpg, 4.9 apg, 1.2 bpg, 0.9 spg, 52.4 FG%, 41.3 3P% in 79 games
Salary ranking: No. 2 ($47,649,433)

Although his season ended early in 2023-24, Kevin Durant was still terrific in earning 2nd Team All-NBA honors, but he wasn’t carry-you-to-promise-land terrific, raising questions about whether he’s still got that all-world ability in him.

Lest we forget, Durant just a couple of seasons ago nearly took a depleted Brooklyn Nets team to the Eastern Conference Finals, falling to the eventual champion Milwaukee Bucks in overtime of Game 7. Now, instead, with a full roster around him including two other stars in Phoenix, he got swept in the first round.

Even so, it should be said Durant didn’t have true proper support, as the Suns were an oddly put-together mishmash team featuring two star shooting guards taking turns running point without a serviceable backup true point guard on the roster.

Maybe with more balanced help next season, Durant can find his way back into the Top 10 of this ranking, as he does still remain one of the game’s elite players.

4Kawhi Leonard (LA Clippers)

Stephen Lew-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 23.4 ppg, 6.2 rpg, 3.5 apg, 1.6 spg, 0.9 bpg, 52.4 FG%, 41.1 3P% in 70 games
Salary ranking: No. 7 ($45,640,084)

Still a high-level scorer and defender when healthy, we might be reaching the point where it’s just going to be difficult to depend on Kawhi Leonard to be on the court come playoff time, as the two-time Finals MVP has played in just four playoff games over the past two seasons. That’s not even accounting for the ACL tear he suffered in the 2021 Western Conference Semifinals, either.

It’s truly a shame, too, considering Leonard is a big-time playoff performer with two championships and two Finals MVP, carrying the Toronto Raptors to an impressive 2019 championship, dethroning a dynastic Golden State Warriors team in the process.

Even so, Leonard remains an elite player when he’s out there, earning 2nd Team All-NBA and All-Star honors this season.

5DeMar DeRozan (Chicago)

Photo by Gregory Shamus/Getty Images

2023-24 stats: 24.0 ppg, 5.3 apg, 4.3 rpg, 1.1 spg, 0.6 bpg, 48.0 FG%, 33.3 3P% in 79 games
Salary ranking: No. 47 ($28,600,000)

The runner-up for Clutch Player of the Year after finishing third last year, DeMar DeRozan is aging like a fine wine, putting up a 24/5/4 stat line in 2023-24 and remaining one of the best midrange scorers in the NBA today.

It’s unfortunate that the 34-year-old is spending the end stages of his prime toiling away for a pretty mediocre team in the Chicago Bulls when he could be doing big things for a contender somewhere. 

Nonetheless, DeRozan is building up his Hall of Fame resume, as he’s about to enter the Top 30 in scoring in NBA history and with his game aging as well as it has so far, we should see a few more seasons of good basketball out of the Compton native. 

6Paul George (LA Clippers)

Jayne Kamin-Oncea-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 22.4 ppg, 5.4 rpg, 3.6 apg, 1.5 spg, 0.5 bpg, 46.7 FG%, 41.0 3P% in 80 games
Salary ranking: No. 7 ($45,640,084)

Still one of the best two-way wings in the NBA, there are questions about Clippers forward Paul George and his potential future, especially after L.A. already max extended his star teammate Leonard. After years of playoff failures for the Clippers (in fairness, health has had a lot to do with that), will Los Angeles be willing to shell out another max extension for George? Or could his time with the Clippers be coming to an end this summer?

The most smoke right now is tying George with the 76ers, who are in search of a star-level wing to play alongside Embiid and Maxey; we’ll see if anything comes of that.

Regardless, in 2023-24, George was an All-Star but wasn’t able to lead the Clippers past the first round of the playoffs with Leonard in and out of the lineup due to a knee issue. George is still a high-level tough-shot-maker and a very good, versatile defender, but if he’s your team’s best player, how good can your team be?

We might have gotten our answer in the 2024 playoffs.

7Jimmy Butler (Miami)

Isaiah J. Downing-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 20.8 ppg, 5.3 rpg, 5.0 apg, 1.3 spg, 0.3 bpg, 49.9 FG%, 41.4 3P% in 60 games
Salary ranking: No. 11 ($45,183,960)

The problem with Jimmy Butler’s most recent campaign was just that: effort. Maybe it’s the age catching up to him but Butler’s 2023-24 was an injury-plagued one that featured Butler seeming to sleepwalk through most of the regular season as the Heat once again had to get into the playoffs through the Play-In.

Except this wasn’t a repeat Playoff Jimmy performance to save Miami and carry it back to the Finals. Butler instead got hurt in the team’s first Play-In Game and he wasn’t able to return for the second or for the playoffs, leading to the Heat getting eliminated in the first round of the playoffs in five games by the Celtics.

The one positive was that Butler did shoot a career-best 41.4 percent from three, which should bode well for his future as a star-level player. But even so, he might need to start giving more effort in the regular season to stay on that Top 10 player strata many had him on after the 2023 playoffs.

8Michael Porter Jr (Denver)

Ron Chenoy-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 16.6 points, 7.0 rebounds, 1.5 assists, 0.7 bpg, 0.6 spg, 40.1 3P% in 93 games
Salary ranking: No. 34 ($33,386,850)

A poor second-round showing in the playoffs sullied what was otherwise a strong 2023-24 campaign for Nuggets swingman Michael Porter Jr., who used his great shooting and shot-making at his size to help keep Denver contending until it ran into a well-built Timberwolves squad in Round 2.

Even just prior to that, Porter was playing very well, averaging 22.8 points, 8.4 rebounds and 1.2 steals on 48.8 percent shooting from three in the Nuggets’ five-game first-round victory over the Lakers.

Porter is also an underrated defender and rebounder, as his size against fellow wings is often too much to keep him off the glass, while his length helps the Nuggets disrupt foes on the perimeter.

The next step for Porter will be to become a more willing and able passer, something that might be difficult for the Nuggets to get out of him considering how much he likes to shoot.

9Franz Wagner (Orlando) 🇩🇪

Julio Aguilar/Getty Images

2023-24 stats: 19.7 ppg, 5.4 rpg, 3.8 apg, 1.0 spg, 0.5 bpg, 47.5 FG%, 28.0 3P% in 79 games
Salary ranking: No. 236 ($5,508,720)

Already having shown big-time promise over his first two seasons with the Orlando Magic, former Michigan Wolverine Franz Wagner took another step forward in 2023-24, really cementing himself as one of the most promising two-way wings in basketball.

A three-point shot is really all that’s stopping Wagner from getting even closer to that All-Star potential he appears to possess, as he’s got a great feel for scoring as a slasher and from the midrange. His outside shot is just too inconsistent at this point, causing his game-to-game output to be erratic at times.

The playoffs were a good example of that, as there were times Wagner looked like one of the best players on the floor and others, particularly in the Game 7 defeat to the Cavaliers (he went 1-for-15, 0-for-5 from three and was a -13 in a 12-point loss for Orlando), where he was a big negative.

Once Wagner can shore up that outside stroke, he’ll be able to hit another level as a player. We’ll see if he’s able to do just that in 2024-25.

10Brandon Ingram (New Orleans)

Stephen Lew-USA TODAY Sports

2023-24 stats: 20.4 ppg, 5.5 apg, 5.0 rpg, 0.8 spg, 0.7 bpg, 48.4 FG%, 35.2 3P% in 68 games
Salary ranking: No. 32 ($33,833,400)

At one point thought of as a player with a huge ceiling, New Orleans’ Brandon Ingram actually has appeared to peak since his 2019-20 All-Star, failing to take a jump when some thought he might be an All-NBA-level player.

Instead, the former Duke standout has seemed to max out his potential as a fringe All-Star, still very clearly a good player just not a full-blown star.

Ingram is a do-everything swingman with great length who can score at a high clip from all three levels, rebound, create and disrupt on defense. He’s just not consistent enough on a nightly basis, perhaps due to his lack of an elite first step, to reach that next level of player. He’s also had a lot of injury problems over recent seasons, including in 2023-24.

Could Ingram’s future take him to another team this summer? With Williamson playing so well and Ingram’s skills kind of overlapping with his frontcourt mate, that possibility appears to be very real.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
111 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
23/06/2024 3:16:05

תודה מנחם
ההגעה של דאלאס לגמר יכולה לשמש כמלכודת דבש עבורה. היא לא מספיק טובה כדי להתמודד מול קבוצה איכותית בסגל הקיים.
בהנחה שקיירי (שכבר לא ילד – בן 32), ישאר בריא + שפוי בשנתיים שלוש הבאות, דאלאס צריכה להתחזק בשתי עמדות:
1. פורוורד סטייל וושינגטון – הקליעה של דריק ג'ונס לא מספיק טובה ואמינה והוא גם לא יכול לייצר לעצמו כלל.
בחמישייה עם סנטרים שמסוגלים לסיים רק בדאנק, דאלאס לא תוכל להרשות לעצמה עוד שחקן בחמישייה שיכול להיעלם התקפית למשך סדרה שלמה. אם צריך לשחרר אותו כי הוא דורש הרבה כסף, עדיף לוותר עליו ולהביא שחקן איכותי יותר לצד וושינגטון.
2. גאנר מהספסל סטייל מאליק מונק/ קלארקסון – חסר לדאלאס כח אש שלוקה/קיירי יורדים לנוח, ולמעשה אין בכל הספסל שלהם מישהו שהם יכולים לבטוח בו שישים נקודות על הלוח.

Last edited 3 months ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

קיירי שנה הבאה ירוץ במסגדים יצא להם איזה פוקס איתו שבפלייאוף הוא לא השתגע ולא עשה לואד. חד פעמי.
גם איתו בשיאו הם לא יחזרו לגמר. יצא להם פוקס רציני השנה בעיקר בגלל שילשול של דנבר ואוק

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 7:00:11

אני כבר מהמר שהגמר בשנה הבאה זה סלטיקס מול דנוור, אם כולם בריאים.
קיירי ולוקה כמו גם אנט וקאט לא יהיו שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר צריכים 2 שחקני ספסל

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 9:02:08

הם צריכים מארי בריא ב 100%
את יוקיץ קשה לפצוע…

Avri
Avri
23/06/2024 10:01:03

צודק, ודי ברור לי שהם די יתמקדו במשימה הלא מאוד מסובכת הזאת בקיץ.

Om3r
Om3r
23/06/2024 14:05:49
Reply to  NBA בדם

צודק לגבי 1, לדעתי זאת צריכה להיות המטרה העיקרית שלהם בoff-season הזה.
לגבי 2, ג'יידן הארדי יכול להתפתח לגאנר טוב מהספסל שיכול לתת אימפקט. צבר קצת ניסיון בפלייאוף הזה, וצריך לקבל יותר דקות במהלך העונה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/06/2024 3:49:26

נפלא וטעים

אור
אור
23/06/2024 4:06:44

תודה מנחם. הקטע על רדיק נחתך באמצע

מנחש שהווריורס סבבה עם זה שקליי יילך או להציע לו משהו נמוך שהוא יסרב לו, בעיקר כשהוא זה ש"נפרד מהם" ולא להפך אם הידיעות נכונות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נשמע לי מוזר, הקטע עם ריילי ובאטלר, עכשיו מתחילים לריב? נראה מה יקרה שם. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אשך טמיר המקורי
23/06/2024 6:35:10

בכלל לא מוזר. הוא כמעט לא משחק, וכשמשחק משחק חרא. הוא שחקן גמור – "המדדה של המזרח".
עבר להתרכז לחלוטין בשואו ביזנס, פרסומות וכדומה.
היו צריכים לעשות זאת לפני העונה ואז אולי היה להם סיכוי.

thetroll
thetroll
23/06/2024 13:05:23

+956

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/06/2024 20:04:47

+1965

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר כבר כמה שנים נח ולא משחק כמעט בעונה הסדירה. יצא לו איכשהו 2 גמרים אחרי שהגיע ממנוחות ארוכות והגיר זיעה בפלייאוף וקיבל תדמית של ווינר.
בתכלס הוא מבוגר כבר ולא שווה את החוזה הזה והוא לא יוביל את מיאמי לאליפות.

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 7:01:50

בטח שלא שווה את החוזה הזה. הוא מעבר לשיא.
מעניין מה ריילי יכול להשיג עבורו?

Avri
Avri
23/06/2024 10:03:11

באטלר לא ממש הוכיח שהוא שווה את הכסף. בכלל נראה שהוא כבר בדרגת ווטרן ולא האלפא שהיה עד לשנה שנתיים אחורה.

gogo
gogo
23/06/2024 5:19:26

תודה על המעורב
קליי צריך להבין את מעמדו ולרדת מהעץ עם דרישותיו
ברשימת הסמול פורוורד הייתה מכניס את מיקאל ברידגס במקום באטלר או אינגראם
באטלר ביכולתו כיום תוקע את מיאמי לא רק כלכלית אלא גם מקצועית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

למה שקליי ירד מהעץ אם יש מי ישלם לו מה הוא רוצה ילך לשם. זה השלב לעשות כמה שיותר כסף וחלוב את מי שאפשר

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 7:10:10

תכלס צודק.
אם הציעו לו יותר במקום אחר, שילך. כמה עוד שנים נשארו לו?

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2024 8:32:35

לפי השמועות שמתפרסמות , אף אחד לא מציע לו מה שהוא רוצה שזה לפחות 30*3 וכנראה יותר.
לא ברור אם ג"ס בכלל הציעו לו משהו השנה. בשנה שעברה הם הציעו 2*24 והוא דחה. אני לא בטוח שחזרה שלו לג"ס עם הזנב בין הרגלים זה דבר טוב בגלל האישיות שלו. בכל מקרה מי שמנהל את התהליך עושה עבודה רעה

אשך טמיר המקורי
23/06/2024 6:36:25

דאלאס הנוכחית לא נראית כמו קבוצה שתחזור למעמד, אלא one and done שהסתדר לה חד פעמית.

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 7:10:32

גמני חושב ככה.

yaniv
yaniv
23/06/2024 9:49:15

רק מזכיר שדאלאס הגיעה בשלוש שנים האחרונות פעם אחת לגמר המערב ופעם אחת לגמר הכללי,כך שלפסול אותם עוד לפני שהתחילה העונה שמשחק שם אמנם אני יודע שהוא שיקוץ גדול והמחליף של לברון אבל אפילו שמעון מודה שכמה שלוקה שיקוץ ככה הוא עילוי אז לא הייתי סותם את הגולל על קבוצה של לוקה בטח שהוא הוכיח בשלוש שנים הישגים לא רעים בכלל בפליאוף

אשך טמיר המקורי
23/06/2024 15:01:38
Reply to  yaniv

להגיע לגמר איזורי זה דבר אחד.
להגיע לגמר הכללי זה דבר שונה לחלוטין.

yaniv
yaniv
23/06/2024 15:32:32

מסכים לגמרי אבל להגיע תוך שלוש שנים גם לגמר אזורי וגם לגמר כללי שאף אחד לא מצפה ממך לא לזה ולא לזה,מוכיחה סוג של עקביות מפתיעה אז נכון שהם לא מרשימים ונכון שהם לא נחשבים קונדיטורים נגיד כמו בוסטון,דנבר אפילו אוק ומיני אני מניח יקבלו יותר סיכוי לזכות באליפות אבל כל עוד לוקה בדאלאס(יאללה שיגיע כבר ללייקרס)לדעתי זה ממש לא חד פעמי

S&M
S&M
23/06/2024 7:13:51

גולדן סטייט מאיימים על קליי תומפסון עם אקדח קפצונים. הוא לא יישאר מובטל אפילו שבוע. הרבה קבוצות צריכות קלעי הגנתי. רשימה בשלוף: דנבר, דאלאס, מינסוטה, לייקרס, פילדלפיה, הניקס, אינדיאנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

אמת. הוא יקבל את החוזה השמן שלו בכל מקרה.
אני במקומו בכלל לא הייתי חותם בגס הייתי נעלב שמישהו מעדיף את דריי על פני

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2024 8:37:06
Reply to  S&M

לכתוב זה קל אבל להחתים שחקן צריך שהיה מקום במבנה השכר וזה הרבה יותר קשה. למה לכתוב דברים לא מתקשרים למציאות? דנבר למשל, נמצאת מעבר לסינר השני ויכולה להציע רק מינימום של ותיקים. הקבוצה היחידה ברשימה שאין עליה מגבלות זו פילדלפיה

Millertime
Millertime
23/06/2024 9:46:07
Reply to  S&M

הצרה היחידה היא שהוא לא כל-כך קולע, וגם לא כל-כך מגן, וצפויה רק ירידה מכאן. מהזווית של אינדיאנה, עדיף לי להשקיע במאמן הגנה שאולי יוציא קצת יותר מהגארדים שיש לי, ויש להם פוטנציאל (נמהארד, מתורין, שפארד) מאשר לזרוק כסף על "ותרן" ממורמר שלא יתן לי יותר בצד ההתקפי, ויאכל דקות שהצעירים צריכים כדי להתפתח.

thetroll
thetroll
23/06/2024 13:08:14
Reply to  S&M

קליי תומפסון של השנה האחרונה הוא שחקן פחות מהממוצע של הליגה ולא שווה חוזה מעל 10 מ דולר לעונה והייתי נדיב. ואני לא מאמין שכתבתי את זה אבל זו האמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

יש 200 שחקנים בליגה הרבה יותר גרועים ממנו ומקבלים בוכטות וחלק חוזי מקס.
פורזיניגס שווה 40 מיליון?
נראה לי אפילו גלינארי מקבל 20 😅😅

thetroll
thetroll
23/06/2024 14:18:00

פרוזינגיס לא פצוע שווה מקס או משהו בסביבה. קליי נוראי. זהו הוא גמור. לפחות לפי העונה האחרונה. תרומה אפס. אם יחזור להיות מה שהיה (לא פוסל) אז הוא שווה הרבה יותר אבל לא נראה לי שזה יקרה. היום גם עשר לא הייתי נותן לו. אני לא מדבר על זה שאיזה 3 שנים מהחוזה האחרון הוא היה פצוע קיבל טיפולים ואת החוזה. קצת הכרת תודה לא היתה מזיקה לא. לדעתי לא ישלמו לו בשום מקום והוא חי בסרט.

אשך טמיר המקורי
23/06/2024 15:02:30
Reply to  S&M

הוא כבר מזמן לא הגנתי. וגם כבר לא יציב בכלל בקליעה.

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 7:21:17

תהלוכת הניצחון הזו של הסלטיקס בהחלט היתה אחת מהגדולות אבל לא רק בגלל הזמן מהתהלוכה הקודמת, שלטעמי היתה יותר מרגשת, אלא בגלל הפוטנציאל של הקבוצה לאליפות כבר 3 או 4 שנים והרצון של כל מי שמסמפט את הורפורד (כולם) שיקח סוף סוף טייטל ולא יגמור כמו ברקלי ועוד כמה גדולים שסיימו כמעט…
יש פה גם הערכה גדולה שהאליפות הזו היא לא וואן אנד דאן ושייש עוד כמה בדרך עם הדואו המיוחד ושאר המוצלחים סביבם. אני גם בגישה שאם אפשר, לא ישנו כלום. שחקני הספסל עוד יתנו קפיצה נוספת וכפי שמנחם חוזר לעיל על מה שאני אומר כל השנה, ורבים מרפי ההבנה פה שוללים (….), שהספסל של הסלטיקס בין טוב+ למצוין.

Yinon Yavor
23/06/2024 9:50:19

הורפורד באמת סימפטי אבל הוא לא ב level של בארקלי וכל הגדולים שלא זכו (בארקלי להזכירך היה mvp, שחקן מוביל, והמצטיין בקבוצת הדרים טים המקורית…).
ביג אל זה בעיקר עניין של "פיל גוד" כללי, קצת כמו דיוויד ווסט ואולי עוד כמה אחרים.

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 10:55:19
Reply to  Yinon Yavor

קצת הגזמתי בהשוואה אבל הבנתם את הפואנטה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
23/06/2024 22:20:30
Reply to  Yinon Yavor

מזכיר את הצדק המשני שבאליפות של דאלאס ב2011 – ברור שסוף סוף אליפות לנוביצקי וגם לקיד, אבל גם לשון מריון (נציג הסאנס של נאש) וסטויאקוביץ' (נציג הקינגס של וובר ושות')

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בעוד שבועיים נקבל תמונה לגבי 2025 ,השבוע הדראפט,ולאחר מכן העסקאות העיקריות של הפרי אייגנטס.בכל מקרה בוסטון מועמדת בכירה.
במצב היום האם דאלאס יכולה לנצח דנוור בריאה בסדרת גמר? אני בספק גדול אם מארי בריא ופורטר חוזר לכושר שלו,דנוור לוקחת .לא רואה את דאלאס מייצגת את המערב בשנה הבאה.
ג.סטייט בבעיה הם משלמים הכי הרבה בעד סחורה שהפסיקה להיות סוג א.הם הביאו שיטת משחק מהפכנית לליגה, שהיום היא נחלת הכלל.הם מנסים לתפור טלאים סביב חליפה מלאה בחורים.יש להם בעייה דומה ללייקרס עם דייויס,לג. סטייט קארי.מנסים לבנות סביב שחקן וחצי קבוצה לאליפות ,כאשר כל מה שהם יכולים לעשות זה תפירה גסה על שלד לא שלם.
באטלר לא שווה את החוזה אותו הוא מבקש,למזלה של מיאמי דיים לא נחת אצלם ,אחרת היו תקועים עם שני שחקנים במשכורת עתק,לרף שכר ענק בלי שום תוצאה שתצדיק את זה.
רשימת העשרה של מספרי 3 הכי חלשה שיש בשנים האחרונות.חוץ מטאטום במקום הראשון.
יש לברון,דוראנט , קוואי,די רוזן, גורג .חבורת ישישים הנמצאים רחוק משיאם,ב 2025 יהיו כולם פחות טובים.המשך הרשימה על הפנים באטלר ,פורטר,אינגראם ,שחקנים שהקבוצות שלהם היו מתות להפטר מהם.נשאר ווגנר באמת יופי של שחקן.
ביום רביעי הדראפט,יתחיל להיות מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ברור על סמך מה הוכנס לשם קאווי

Yinon Yavor
23/06/2024 9:51:44

הפעם הוא דווקא נתן תפוקה רצינית בעונה הרגילה, שלא כהרגלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

עזוב הוא לא טופ 10 בפורוורדס

גיא רוזן
23/06/2024 8:01:59

החולשה היחסית (והגיל הממוצע המאוד גבוה…) של עמדת ה-SF מלמדת שהליגה עוברת שינוי מהותי –
היו שנים בהן 3 מ-4 השחקנים הטובים בליגה בליגה היו SF (קרי, לברון, דוראנט, קאוויי).
היום 3 מ-4 השחקנים הטובים בליגה הם סנטרים (יוקיץ', אמביד, יאניס, לוקה).

אנחנו גם רואים יותר ויותר קבוצות עם כדורסל OLD SCHOOL שמשלבות משחק של גבוהים עם גארד התקפי (יוקיץ'/מורי, יאניס/לילארד, אדוארדס.טאונס, לברון/דייויס, מקסי/אמביד).
גם העתיד של הליגה ממתין בעמדת הסנטר (השרוך הצרפתי של סן אנטוניו).

יהיה מעניין לראות גם השנה את המפגש בין סוגי הכדורסל השונים.

עידו גילרי
23/06/2024 8:06:24

קשה להגיד שאתה רואה איפשהוא כדורסל אולד סקול – זה שהסנטרים חזרו להיות דומיננטיים זה כי הם התאימו את עצמם לשינויים במשחק. חוץ מזה אתה לא באמת יכול לשלוט באיזה עמדה יגיעו הכשרונות.

Jonathan
23/06/2024 8:29:54

הביגמנים הם השחקנים הכי טובים אבל האליפות העונה הלכה לקבוצה שהובלה על ידי שני וינגים (עם כל הכבוד לפורזי ולאל הורפורד). גם הסגנית לא קבוצה שמובלת על ידי סנטר.
גם הגמר מלפני שתי עונות (גולדן סטייט-סלטיקס) לא היה בין קבוצות גבוהות. למען האמת הראשון מאז 1976 ללא שחקן פותח מעל 206 ס"מ.
אז יש מצב שזה יותר עניין של עונה ככה עונה ככה כרגע מאשר שינוי מהותי… עד שויקטור באמת יתחיל לנצח

etayef
etayef
23/06/2024 8:32:45

להגיד שיאניס זה סנטר, זה קצת סטרץ'. הוא בגובה של סנטר, בסגנון הוא הרבה יותר SF.
באופן כללי הגמר האחרון מבחינה התקפית לפחות, היה תעודת עניות למשחק הפנים. אז אם סנטר זה סוג של 3+d עם lob אז יש חזרה של סנטרים לרלוונטיות, אבל OLD SCHOOL זה לא.

yaniv
yaniv
23/06/2024 9:52:03

בדיוק מה שגם אני חשבתי שראיתי את הרשימה.זה אשכרא כאילו לא הגיע אף סמול פאוורד נורמלי ללגיה ותכלס זאת כמעט אותה רשימה כמו לפני עשור בערך(לברון,דוראנט לנארד גורג וכו)

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2024 8:28:24
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאיזה בחינה אתה מתכוון? יצא נגד הצביעות האמריקאית בצדק.

Jonathan
23/06/2024 8:36:26

זה לא אמיתי. נעשה עם AI.
ברוך הבא לעולם של הדיפ פייק

עידו גילרי
23/06/2024 9:11:37
Reply to  Jonathan

ובאופן כללי מומלץ תמיד לקחת דברים עם מידת הספק המתאימה כשהם מגיעים ממקום שנקרא ButtCrackSports…

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 9:21:32
Reply to  Jonathan

אם זה נכון, אין חוק? אין דין ואין דיין?
רק נשאר להשתיל איזה צ'יפ במח כמו מאסק וכולנו רובוטים של תאגידי ענק…

עידו גילרי
23/06/2024 9:26:43

זה אתר שמכריז על עצמו כאתר סאטירי וכותב במפורש שום דבר שהוא מצייץ אינו עובדתי.

thetroll
thetroll
23/06/2024 13:17:16

אני לא מאמין שראיתי את זה הוא כנראה על סמים. וקשים.

thetroll
thetroll
23/06/2024 14:12:00
Reply to  thetroll

אהה זה ההסבר. סטירה. כי זה היה הרבה מעבר לגבול של ההזיה.

The Pro
The Pro
23/06/2024 9:12:11

בוסטון פייבוריטים אבל לא פייבוריטים ברורים בשנה הבאה.
הקבוצה תצתרך יותר מטאטום ובראון שהורידו קוף מהגב בגיל צעיר,
לזכות באליפות אמור דווקא להוריד מהם לחץ ויגרום לשחק יותר טוב.

1.אף אחד לא מבטיח שאחת מהקבוצות המזרחיות לא תתחזק.

2.הורפורד בגיל פרישה ועזיבה אפשרית שלו תהווה חור גדול בעמדת הגבוה.
פרוזינגס הגבוה השני בסגל, מדובר בשחקן שלא יכול לשחק עונה שלמה ופלייאוף.

golan
golan
23/06/2024 9:34:44

תודה על המעורב.

Yinon Yavor
23/06/2024 9:56:33

הווריורס משלמים על הבחירה השערורייתית שלהם להאריך לדריימונד חוזה. עכשיו הם לא יכולים לתת את הכבוד למי שבאמת בלעדיו קרי היה רק קוריוז סטטיסטי. עם כל הביקורת שלי על קליי ועל הירידה ביכולת שלו, אין לי ספק בכלל איפה היתה השגיאה הקריטית כאן

עידו גילרי
23/06/2024 10:08:50
Reply to  Yinon Yavor

כי במה זה היה משנה?

Yinon Yavor
23/06/2024 10:23:23

היה נותן להם יותר מרווח תמרון בהצעה לקליי, שכפי שנאמר כאן עוד לא הוצעה בכלל (אולי בגלל שכל הצעה במגבלות הנוכחיות תיראה כמו עלבון).
באופן כללי, אני רואה את החוזה של גרין גם בתור "פרס על מפעל חיים" ו"תרומה לקהילת גולדן סטייט". אני חושב שמי שיותר ראוי לפרס כזה הוא תומפסון, שכעת כנראה כבר לא יכול לקבל.

Yinon Yavor
23/06/2024 10:24:01
Reply to  Yinon Yavor

קצת כמו החוזה האחרון של קובי בלייקרס

עידו גילרי
23/06/2024 10:25:58
Reply to  Yinon Yavor

לא קרוב אפילו.
הווריורס לא היו משלמים לקליי מעבר לערך השוק שלו גם ככה. את חוזה מפעל החיים נתנו לו כבר.אם משחררים את גרין ומפרקים את הגרעין אז כבר היו משלחים אותו גם לדרכו.

Last edited 3 months ago by עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2024 10:28:38

באיזה עולם אתה משווה חוזה מקסימום (למעשה אפילו מעל המקסימום) לקובי לחוזה של גרין

Yinon Yavor
23/06/2024 11:10:30

זה שהסכומים לא דומים לא משנה את העיקרון. גרין בוודאות היה כבר (ועדיין) בשלב הירידה התלולה ביכולת, ועדיין קיבל חוזה נדיב מאוד ביחס לרמתו, שאני לא מאמין שקבוצה אחרת היתה מציעה לו. כמו שדוק לס אומר: "בפנקס שלי" זה אומר שמדובר במהלכים דומים, כי העיקרון זהה.
ואם כבר החליטו לתת "תעודת הוקרה" בדמות חוזה מוגזם – קליי הרוויח את זה יותר מגרין.

עידו גילרי
23/06/2024 11:21:38
Reply to  Yinon Yavor

היכולת שגרין הראה עכשיו רחוקה מאד מ"שלב הירידה התלולה". לגבי האם החוזה נדיב או לא ניתן להתווכח. סביר להניח שיש לא מעט קבוצות שהיו משלמות לו משהו באותו סדר גודל.

עידו גילרי
23/06/2024 11:26:20
Reply to  Yinon Yavor

וכאמור קליי כבר קיבל את "תעודת ההוקרה" שלו

Yinon Yavor
23/06/2024 11:29:48

לא השתכנעתי, וכנראה שגם אתה לא.
זה לא נורא. אני למדתי לחיות עם העובדה שיש אנשים, אפילו רציניים, שמחזיקים בדעות שגויות לחלוטין. זכותך להיות אחד מהם…
(-:

Yinon Yavor
23/06/2024 11:30:28
Reply to  Yinon Yavor

או כמו שנאמר:

yzc
עידו גילרי
23/06/2024 11:31:34
Reply to  Yinon Yavor

פגשתי פעם מישהו שאמר את זה יותר טוב – יש כאן חוסר סימטריה. אני צודק ואתה טועה.

עידו גילרי
23/06/2024 11:31:49

לאיש הזה אגב קראו ליעד לוי…

Yinon Yavor
23/06/2024 11:38:04

לא מכיר

עידו גילרי
23/06/2024 11:38:45
Reply to  Yinon Yavor

תגגל… בטוחח שמעת לאחרונה.

thetroll
thetroll
23/06/2024 21:03:02

חחחחחח

Dor
Dor
23/06/2024 17:19:44

זה הגאון שאמר שלמצביעי שמאל יש יותר סיכוי להירצח או שקר כלשהו אחר?

עידו גילרי
23/06/2024 18:03:44
Reply to  Dor

כן, כן…
גם שם היה חוסר סימטריה…

Yinon Yavor
23/06/2024 11:37:55

אחד המנחים שלי בתואר השני היה בשלב הזה הולך לארנק שלו, ומוציא מתוכו כרטיס פלסטיק קשיח ומרשים (כמו כרטיס אשראי) שעליו היה רשום:
The person holding this card is always right, in any argument or dispute with others
זה היה מסיים כל דיון בהכרעה ניצחת…
.
לגבי גרין – זה בעיקר מבחן העין, שלי הוא מאוד ברור, בטח בהסתכלות שנים קדימה (הוא קיבל ל-4 שנים לדעתי). לצערי אין לי זמן כעת להרחיב מעבר, אז אני פורש להיום.

עידו גילרי
23/06/2024 11:39:44
Reply to  Yinon Yavor

תירוץ קלוש "אין לי זמן"
מה במבחן העין מראה ירידה?
אני מכריז על ניצחון בנוק-אאוט.

עידו גילרי
23/06/2024 11:32:28
Reply to  Yinon Yavor

ויותר ברצינות – בוא תשכנע אותי שגרין ב"ירידה תלולה" על בסיס מה זה נאמר?

דה שוט
23/06/2024 12:47:36

על בסיס זה שהוא לא מסוגל לעשות סל ולא יכול יותר לעשות הגנה. חחח. תעקוב ותיווכח.

עידו גילרי
23/06/2024 12:51:49
Reply to  דה שוט

בניגוד אליך אני עוקב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣
אמת.
דריי גופה כבר מזמן. אולי יצא לו משחק או 2 מתוך 40 עם שאגות שקרי קולע שלשות חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Yinon Yavor

כל הביג-3 של גולדן סטייט נמצאים בחוזה מפעל חיים בקבוצה לא תחרותית, ההבדל הוא שסטף עדיין שחקן מצוין, אבל גם איתו הקבוצה לא תחרותית. זו דרכו של עולם

Avri
Avri
23/06/2024 10:10:41
Reply to  Yinon Yavor

השגיאה הקריטית היא שלפי הדיווח אין אפילו הצעה על השולחן. זה לא שאמרו לו קח 18 מליון ל3 שנים והוא היה גרידי.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2024 17:45:21
Reply to  Yinon Yavor

אני חושב שאתה טועה לאורך לרוחב ולגובה. אם הם טעו בהחלטה להשאר עם השדרה של השושלת הטעות היא בקלי. למרות זאת אני לא חושב שיכלו לבחור אחרת, גם מנקודת המבט העסקית. אולם מלא תמיד ומחירי הכרטיסים מרקיעים שחקים.
הטעות שלהם היתה בחוסר ההבנה שבחירות הדראפט מ 2019 אמורות היו לתמוך בשלד הקיים ולא לבנות דור 2. עם זה היה הלך המחשבה הם היו בוחרים בהליברטון ולא בוויסמן ובוגנר ולא בקמינגה. הם המעיטו היכולת של קרי להמשיך ברמת כוכב על.
בסוף, הליגה מלאה בקבוצות שלא זכו או יזכו באליפות בעשור הזה. לג"ס יש אחת, לפחות.

yaniv
yaniv
23/06/2024 18:03:22

אתה צודק 100% הם חטאו במה שכנראה כמעט כל מנהלים של קבוצות אלפות חוטאים וחשבו שהם גילו את אמריקה ויוכלו ליצור קבוצה אלופה חדשה תוך כדי שהישנה עדיין נמצאת.

אור
אור
23/06/2024 18:40:07
Reply to  yaniv

הם נכשלו בזה אבל לא "חטאו" בשום דבר כאילו זה לא היה אפשרי

לירון
לירון
23/06/2024 19:38:26
Reply to  Yinon Yavor

כולם יורדים על דריימונד והשטויות שעשה במהלך העונה ועל הפגיעה בקבוצה. קליי מעבר לירידה ביכולת מראה התנהגות רעילה לא פחות ופגיעה בהתפתחות של הצעירים. עם האופי המחורבן שלו, להחתים אותו על חוזה גבוה למספר שנים תהיה טעות שתקבור את הקבוצה סופית. ג"ס היו צריכים לוותר על שניהם, רק שקרי לא היה מסכים. כך שבשורה התחתונה, קרי הוא זה שהביא לסוף השושלת, עם כמה שאני אוהב אותו

zenmaster
zenmaster
23/06/2024 12:37:15

תודה מנחם
מקווה שדאלאס תעשה כמה שינויים הכרחיים בקיץ. אמנם אני לא סותם את הגולל על סיכויי ההצלחה שלהם בעונות הקרובות כמו חלקכם, אבל ברור שצריך שינויים. מה שבדם כתב נכון, בעיקר על הספסל. הארדווי היה אמור להיות הגאנר הזה אבל הוא בעיקר ירה לקבוצה ברגל ואז בראש עם המשחק המחריד שלו. בנוסף, אני שמח לראות שהאריסון אמר בלי למצמץ שלוקה צריך להשתפר בכושר הגופני ובהגנה. אם הוא יעשה את זה(בעיקר בכושר) אז דאלאס תמשיך להגיע רחוק. כדי לאיים על התואר גם בשנים הקרובות, צריך לשמור את רוב השלד הקיים(לוקה, קיירי, גאפורד, וושינגטון, לייבלי, גרין). אם ג'ונס יאלץ ללכת אכן צריך למצוא לו מחליף, וצריך להחליף את קליבה והארדווי המאכזבים, אולי גם את פאוול אבל הערך של שלושתם נמוך עד אפסי, מקווה שהאריסון יוציא מים מהסלע ויוציא משהו עליהם.
עם קפיצה ביכולת של לייבלי והתפתחותו כקלע, טריידים נכונים כמו שהאריסון עשה בעבר, קיירי עם ברגים שממשיכים להיות מסודרים וטיפול שימנע שלשול נוסף בבוסטון, ולוקה עם כושר גופני והגנה משופרים, לדאלאס יש את השחקן הטוב בעולם, את אחד הצמדים הטובים בליגה אם לא הטוב בהם, צוות מסייע סביר בתקווה שישתפר, ושחקן צעיר שעוד יכול להגיע לגדולות. וככה יש סיכוי לאליפות. במערב הייתי אומר שאנחנו אחת מ4 הגדולות, יחד עם דנבר מיני ואוק. במזרח אנחנו עדיפים על כל קבוצה מלבד בוסטון. נדבר לאחר האוף סיזן ונראה מה כל אחת מהקונטנדריות(כרגע בעיניי אלו 5 הקבוצות ואולי בלונגשוט מילווקי) עשתה, איפה התחזקה ומה מצב העניינים.
בכל מקרה העגלה תמשיך לרוץ גם בשנה הבאה, לפחות עד השלבים המאוחרים של הפלייאוף(חצי גמר מערב ומעלה). דה שוט תישאר!

דה שוט
23/06/2024 12:59:19
Reply to  zenmaster

יפה כתבת אני לגמרי איתך בדעה שדאלאס חזקים כמו כל מי שאיננו בוסטון (או מילווקי בריאים) ואין סיבה שלא יגיעו שוב לגמר.

  1. דאלאס לא נופלת מאף קבוצה במערב, כל עוד לוקה בריא. דנבר שמנבר, הם מוגבלים וחסרים, מיני חשפו אותם, הגנה קשוחה והם ניתקעים, אין מי שייצר סל מכדרור מלבד יוקיץ' ומארי. אין להם בכלל חמישייה לרמות הגבוהות. מ.פ.ג'יי ו-פופ לא יכולים להוריד כדור לרצפה. מיני כבר חטפה, היא פשוט הרבה פחות אינטיליגנטית. אוק' סיטי קטנה מדי בשביל לעצור את לוקה. אולי יעלו כוחות חדשים – אני עדיין בונה על פיניקס.
  2. דאלאס צריכה להתחזק בעיקר בתחום היצירה – עוד שחקן שמסוגל ללכת לסל בצורה אמינה. אני מאמין שהפרונט אופיס שם על זה.
  3. עכשיו אפיל פצצה קטנה – אני חושב שדאלאס – לו הייתה יכולה – טוב היה לה להחליף את קיירי בכוכב אחר. כן כן. הצמד הטוב בהיסטוריה איזה קישקוש. קיירי בגמר פשוט ניגף, בוסטון היו גדולים עליו בעיקר פיזית. הוא לא הצליח לתת תרומה. סתם לצורך המחשה – לו הייתם מחליפים את קיירי ב-בראון דאלאס היו זוכים באליפות. כנ"ל גם בטייטום. קיירי רכב על לוקה, גם נגד אוק' סיטי לפחות 3 פעמים הוא לא הופיע. תבדקו בעצמכם.

בכל מקרה זה כנראה לא יקרה כי אי אפשר להחליף אותו אחרי הפלייאוף הנוכחי, ודאלאס תצטרך להתחזק כדי לחפות על זה. אז הוא גם יוכל לפרוח (יחסית. הוא כבר לא ילד, לזכותו ייאמר).
ולגבי העגלות – אני אוסיר תודה לך על ההזמנה. אני תמיד עם דוראנט והארדן, אלה עגלות גרוטאות אבל לפחות יש בהן קליעה. אני לגמרי בעד לוקה אבל לא בטוח שאתה רוצה אותי על העגלה. עשיתם פלייאוף מדהים מעל ומעבר לכל הציפיות, אבל באנ בי איי העגלות שלי מסיימות לרוב בטרגדיה. לגמרי תלמה ולואיז. בכדורגל הולך לי הרבה יותר טוב (חכמה גדולה, ריאל מדריד גרמניה וצרפת חחח). העגלה השלישית שלי ביורו היא בלגיה (AKA צרפת ב'). לדעתי שתיים מהשלוש הללו יהיו בגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה פצצה בזה מי יקח את קיירי? רואה איזה 2 3 קבוצות מפגרות לוקחות אותו ובטח שלא תקבל עליו שום כוכב.
אולי סאנס עסכימו לטרייד קיירי ביל😅😅
אוק יעשו את השינויים הנדרשים אני מקווה הקיץ בצבע וינגבו את דאלאס בעונה הבאה.
השנה פשוט חוץ משגא כולם קפאו שם גם בקליעה במיוחד גיי וויל.

הסאנס כבר אחרי הפיצוץ מהמצוק שום חלק לא שרד.
טוב תעשו אתה ודוראנט אם תגיעו כרול פליירס לשרת את שגא ולפצות את אוהדי אוק על הבריחה ההיא.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/06/2024 19:57:01

🤣🤣🤣

zenmaster
zenmaster
23/06/2024 15:19:59
Reply to  דה שוט

אל תדאג אתה תמיד מוזמן חחחחחח
אכן אם היה אפשר להחליף את קיירי בכוכב 3&d בעמדות הווינג זה היה מועיל מאוד(נניח איזה ג'יילן בראון לא היה מזיק בכלל חחחחח)

דוקטור רזי הופמן
23/06/2024 16:35:48
Reply to  zenmaster

בחלום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אתה מאד אופטימי. לוקה רק ישמין יותר מה נראה לך אחרי הקיץ ואולי אולימפיאדה הוא ירוץ לחדר הכושר???

השלד הנוכחי לא מספיק טוב. קיירי עזדקן בעוד שנה ויתחרפן בקרוב ויהיה בלואד רוב העונה.
הארדוואי דווקא אחלה שחקן הוא פשוט יובש.

לא סתמנו עליו את הגולל לשנים הקרובות אלא לעונה הקרובה.
לוקה מחכה לאיזה שחקן ברמה של דיוויס בחינם שהליגה תשלח לו אחרת אין לו סיכוי.
זה היה פוקס ההשתחלות השנה, לגמר.

yaniv
yaniv
23/06/2024 14:44:37

הארדוואי השנה היה חושך גמור,אמנם הוא גם סבל מפציעות אבל היה חושך כל העונה.מה שכן בינתיים לדאלאס יש אחלה פוקסים של גמר מערב וגמר כללי ב3 שניםץנחמד סך הכל הפוקסים שלהם

Avri
Avri
23/06/2024 14:59:44
Reply to  yaniv

הלו, שמעתי ממך כבר ברכות על זכייתה של בוסטון באליפות? קדימה קדימה, יעלה לך בדם, אבל כשמגיע מגיע… הבונוס מכל הסיפור הזה זה כמה מסריח נראה העתיד של הלייקרס. איך אמרו בפודקאסט של סורוקה, כנראה שג'רי ווסט גם ידע מתי למות. 

yaniv
yaniv
23/06/2024 15:28:57
Reply to  Avri

צודק מה שמגיע מגיע.אז כל הכבוד על האליפות לקחתם אותה בצדק הייתם הקבוצה הטובה ביותר כל העונה אז ברכות .
לגבי הלייקרס אז אני חייב להגיד שאני בניגוד גמור אולי לכל אחד אחר שפגשתי/קראתי/הקשבתי לא נלחץ בכלל מהמינוי של רדיק ודווקא נראה לי שהוא הולך להיות אחלה מאמן(לא שזה יעזור לו בלייקרס אבל בסדר).השנה האחרונה הוכיחה לי בכל אופן שזה לא סגל לאליפות ולכן עד שלברון יפרוש זה סתם להעביר עונה.
לגבי העתיד לא מודאג זאת הלייקרס אנחנו לא צריכים עשרות בחירות דראפט בשביל להקים קבוצה מנצחת ושלברון יחליט לפרוש אני מאמין שכמה שנים אחרי זה נחזור להיות רלוונטים.
אם יש קבוצה למעשה מאז שנות ה80 שהוכיחה יכולת להקים שושלות וקבוצות אלופות זה אנחנו.
שים לב כמה שנים לקח לכם ואתם עוד נחשבים גם למועדון מפואר

zenmaster
zenmaster
23/06/2024 15:22:05

מקווה שלוקה יוכיח שיש לו את האופי הנכון לפוטנציאל הגואט שלו. פוקס זו הגזמה
עד שאוק לא ישתפרו בצבע דאלאס טובה מהם
ממיני דאלאס טובה ועם עתיד ורוד יותר בעיניי
ודנבר ראינו שלא כזו בלתי עצירה
תכלס הקבוצה היחידה שעליונה על דאלאס בוודאות, היא זו שהביסה אותה בגמר, בוסטון.
אוק אם תעשה שינויים נכונים גם שם.
זהו בסך הכל, קבוצת טופ 3-5 בליגה וקונטנדרית לשנים הקרובות, לא רע בכלל לעגלה

דה שוט
23/06/2024 15:37:23

לא השתחלו בשום פוקס לוקה חיסל את המערב. מי היה יותר טוב מהם? דנבר המוגבלים? אוק' הלא מספיק מוכשרים? מיני הלא מספיק חכמים? הם ידברו חזק מאוד גם בשנה הבאה, לוקה עוד ישתפר אל תדאג לו הוא יידע לטפל בגוף שלו, וושינגטון ישתפר, הרדווי יכול לחזור לעצמו, הגבוהים ישתפרו, לא יודע לגבי ג'ונס וקיירי זו אכן תעלומה. הפרונט-אופיס ידאג לזה. דאלאס סגורים בגמר מערב בשנה הבאה.
והסאנס עוד יפתיעו – למרות שביל ודוראנט יזדקנו עוד. אם רק היה להם שכל להבין שהם חייבים שחקני הגנה שיחפו שם – דבר אחד בטוח – הם לא היו עושים מול בוסטון פחות מ-100 נקודות בארבעה(!) מתוך חמשת משחקי הגמר.
ומי יהיה בגמר היורו? צרפת-גרמניה; צרפת-בלגיה; גרמניה בלגיה.
תבחר

yaniv
yaniv
23/06/2024 15:45:05
Reply to  דה שוט

בלגיה אתה הולך קצת על הפתעה, צרפת זאת הבחירה המובנת מאליה.

דה שוט
23/06/2024 22:53:31
Reply to  yaniv

צודק במאה אחוז

Berch
23/06/2024 12:46:01

אחלה מעורב
🙏

birdman
birdman
23/06/2024 15:57:57

טריוויה על ג׳יילן בראון. אבא שלו מרסלס בראון, אלוף העולם באיגרוף משקל כבד של ארגון WBU בשנים 2015-16. אמא שלו פרופסור, רשומה כעוזרת הדרכה בבוסטון קיימברידג׳ קולג׳. תואר ראשון במדעים ממישגן סטייט, תואר שני מאמריקן אינטרקונטינטל יוניברסיטי.

birdman
birdman
23/06/2024 16:04:32

עכשיו בשבוע הספר, האוטוביוגרפיה של קליי תומפסון ״כשכדורים הפסיקו ליפול פנימה״.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2024 17:32:28
Reply to  birdman

הבעיה של קלי אינה הירידה באחוזי הקליעה. הבעיה היא למעשה 3:
הוא לא יציב. על כל משחק טוב יש אחד בינוני ואחד או שנים חלשים.
הוא חסר מודעות וממשיך לזרוק אותה כמות גם ביום קליעה גרוע.
הוא איבד את המהירות בתנועה צידית בהגנה ולא מסוגל להשאר לפני כמעט אף שחקן. אפילו חלק ממספרי ה 4 (הארי B) חולפים על פניו כאילו היה קונוס.

עידו גילרי
23/06/2024 18:07:02

זה לא כל כך מתכתב עם העובדה שהוא חתך בערך רבע מהזריקות שלו.

birdman
birdman
23/06/2024 19:09:04

מישהו יודע מה הלוגו על האוטובוס, מימין לזה של הברוינס?

עידו גילרי
23/06/2024 20:06:38
Reply to  birdman

של הרבולושן

GZA
GZA
24/06/2024 2:34:37

חבר'ה רשימה של 100 הגדולים
https://nbarankings.theringer.com/

לפי דעתי יש מקום לג'לין בראון פה ב-10 הראשונים. במיוחד אם גם טייטום בפנים

Last edited 3 months ago by GZA