מעורב הופס לשבת: בחירת ג'יי ג'יי רדיק הולכת הרבה יותר רחוק מהפודקסט בין רדיק ללברון: מדוע הלייקרס בחרה ברדיק? / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: בחירת ג'יי ג'יי רדיק הולכת הרבה יותר רחוק מהפודקסט בין רדיק ללברון: מדוע הלייקרס בחרה ברדיק? / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: בחירת ג'יי ג'יי רדיק הולכת הרבה יותר רחוק מהפודקסט בין רדיק ללברון: מדוע הלייקרס בחרה ברדיק? / מנחם לס

הפוןסט הזה נעזר מעט בפוסט של DAN WOIKE מהלוס אנג'לס טיימס, ובעיקר תוספות משלי

1.זה למה הלייקרס בחרה ברדיק

בחירתו של ג'יי ג'יי רדיק כמאמן הלייקרס הדהימה את עולם הכדורסל. אמנם הבחירה לא הייתה רעם ביום קיץ בהיר כי ידענו שהלייקרס "מעוניינת בו". אני לבדי כתבתי על כך בארבעה מעורבים שונים, ולפני הריאיון האחרון איתו ביום ראשון האחרון כבר הזהרתי שהבחירה נעשתה. אבל עדיין: שחקן כדורסל די טוב, קלעי מצויין בעמדת שוטינג גארד (ורק לעתים נדירות ביותר כמה דקות כפוינט גארד פה ושם), ועד לפני כמה חודשים לא היה ידוע יותר מרקס צ'פמן, גרייסון אלן – שניהם אגב היו 'אוייבי הציבור מס' 1 כששיחקו בדוק יוניברסיטי) – וכאלה.

אפילו ב-NBA הגישה לרדיק – כמו לגרייסון אלן – הייתה 'הלבן שצריך לנגב לו את הפרצוף' בשעה שהוא צולף וצולף – 15 שנים בליגה הטובה בעולם עם ממדי גוף רגילים ואתלטיות מוגבלת. אילו אמרו לך היום שיום אחד בעתיד גרייסון אלן יהיה מאמן הבוסטון סלטיקס, הלעג למציע זאת לא היה נופל מהלעג שהיו מרגישים לפני 10 שנים אילו ניבאו שרדיק יהיה מאמן הלייקרס.

עד כדי כך המגוחך הפך לעובדה!

בדרך כלל כשקבוצה מפטרת מאמן, כפי שהלייקרס פיטרה את דרווין האם, יש לה כבר מחשבה בקשר למאמן הבא.

הלייקרס פיטרה את האם מבלי לבזבז שנייה של מחשבה על רדיק.

למה? כי נסיונו כמאמן מצטמצם לאימון של קבוצת הילדים של בנו, וניתן לזרוק למשוואה את הפודקאסט הדי מוצלח שלו, ואת היותו אנליסט הכדורסל הדי מוצלח של ABC, עם מושב אחורי לקשקשנית דוריס בורק.

העתונאי המפורסם של הלייקרס, ביל פלצ'קה, יצא בכותרת מיד אחרי ההודעה: "עוד צעד של הלייקרס בדרך לאבדון":

האם הלייקרס חשבו על רדיק כשפיטרו את האם? ההצעה של הלייקרס לדן הארלי מלמדת באיזה מקום ב-PECKING ORDER – היררכיה יעני – היה רדיק. WHATEVER. העובדה היא שהארלי אמר 'תודה, לא', והבא בתור היה רדיק, מכל המאמנים שבעולם.

הלייקרס חשבו על כמה עוזרי מאמנים ובראשם סם קאסל מהסלטיקס, קני אטקינסון, ועוזר מינסוטה מיכה נורי (אחד משלנו? שווה לבדוק!).

הספקולציות הסתובבו סביב שלושה משתנים:

One, the Lakers were looking for someone with strong tactical inclinations and Redick’s reputation as a basketball brainiac had only grown since he retired as a NBA player in 2021.

Two, there was a lot of confidence in Redick’s ability to sell himself as a coach to the Lakers because of his polish as a communicator.

Three, there was this podcast that really highlighted the first two things

על הפודקסט הזה עם לברון רבים מאמינים נפל דבר: היחסים בין לברון לרדיק!


אין שאלה שקיימת כימיה חיובית בין רדיק ולברון. מדובר כאן על 15 שנות כדורסל אחד נגד השני.

אבל לפי המאמר ב-LA TIMES – לבחירתו של רדיק כמאמן אין כל קשר ללברון!

הלייקרס – מהראשון עד האחרון – וזה כולל את לברון – טוענים שלברון אפילו לא נשאל בקשר לעדיפות שלו. "לברון הוא שחקן כדורסל של הלייקרס, לא פחות ולא יותר. תמיד מתחשבים בדעתו אך הפעם ההחלטה נעשתה ללא כל FEEDBACK ממנו", אומר איש כדורסל ידוע עם קשרים הדוקים ללייקרס.

In fact, prior to the first episode of “Mind the Game,” James and Redick had real no relationship to speak of, again, according to those who are aware of the situation.


אוקיי. אז למה הלייקרס בחרו ברדיק?

ראשית הוא לא היה בחירתם הראשונה. דן הארלי היה

ואז…דעתי בנידון:

*הלייקרס – כמו רבים אחרים – התפעלו מהידע של רדיק כפי שהוכח בשידורי ABC ו-ESPN

*הלייקרס הביעו הערכתם בפומבי על הרהיטות בשפתו של רדיק.

*רדיק הוא לבן, GOOD LOOKING, והתקווה היא שהוא יהפוך לפט ריילי מספר 2. גם פט ריילי הפך מאמן הלייקרס ללא כל נסיון באימון. רדיק מתאים ללוס אנג'לס והוליווד כמו כפפה ליד.

*וכאן אני מאמין באה ההחלטה על רדיק: הלייקרס סבלו בשנים האחרונות מכל מיני פאשלות גדולות. אם רדיק ייכשל, יאכלו את הכשלון. אבל אם הוא יהפוך לפט ריילי מס' 2, ג'יני באס, רוב פלינקה, ואיתם כל 'החלונות הגבוהים' של הלייקרס, יהפכו לגאוני הדור.

2. מה היה קורה אילו קובי בריאנט היה עדיין בחיים?

כרמלו אנטוני מגלה היום בפודקאסט שלו שקובי בריאנט "לא יכול היה לסבול את ג'יי ג'יי רדיק", ובאימוני הכנה לקראת בחירת נבחרת ארה"ב למשחקים ב-2008 "החליט 'TO SHUT DOWN COMPLETELY' את רדיק". הוא חשש שהמאמן מייק ששבסקי, מאמן הנבחרת אז, יבחר ברדיק רק בגלל עברם המשותף באונ' דוק כמאמן ושחקן.

מעניין כיצד היה מקבל קובי את המינוי החדש…

3. פול פירס החליט שהגיע הזמן לעקוץ את הלייקרס

4. אריק גורדון כנראה לא חוזר לפיניקס סאנס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 3:59:03

מעורב דשופרא
כרמלו אנטוני זבלון קטן, למה לחרבן לאיפה שאתה ישן?
רידיק נבחר עי הבבון. והאמת חוץ מהכסף שירוויח, אני לא מקנא בו.
הוא יזרק מתחת לאוטובוס עי "השותף" שלו ב100% והאמת מתאים לי ול-ללל.
על פי הווארד בק מיאמי מתכננים להעביר את ג'ימי באטלר בטרייד.
הבינו שבאטלר הפך למדדה של המזרח?
הבולס בשיחות טרייד מתקדמות עם יוטה ועם הסיקסרס על זאק לאבין.
מה לעזאזל יוטה תעשה עם הסוליסט הבלתי יעיל הזה שלא עושה הגנה?
לגבי פילי …..חחחחח מתאים,עגלת השונאים של פילי תיראה כמו רכבת יפנית בשעת עומס.
ברוקלין והקינגס מתעניינות במיילס ברידג'ס. שארלוט מוכנה לסיין אנד טרייד כשבדיונים עם ברוקלין אפשרות של טרייד בתמורה לבן סימונס.
חחחחחח שארלוט רוצה לחלץ את סימונס מהמדבר, איזה הזויים שם

Drexler
Drexler
22/06/2024 4:55:47

יש מלא שמות על המדף בקיץ הזה:
פול ג'ורג ,ג'ימי באטלר , זאק לאבין, דג'ונטה מארי, קליי תומפסון, ברנגדון אינגרם וגם בן סימונס.

gogo
gogo
22/06/2024 5:49:18

סמוך על דני איינג שיידע להפיק רווח מהסחורה שנקראת זאק לאבין. דרך אגב לאבין יכול להיות פתרון לקבוצות שמחפשות סקורר מהספסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 16:11:15
Reply to  gogo

תביא גם אינפורסר ופסיכולוג, כי לאבין "אני אלפא לעניים" לא ישתף פעולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 4:09:08

ביל סימונס חחחחחח
במיוחד לשונאי בבונים ורזי אחד
https://x.com/ringer/status/1804151709742305447

אופיר נ.
אופיר נ.
22/06/2024 4:40:29

אדיר!
לדעתי ביל סימונס עיתונאי ה-nba מס' 1.

Drexler
Drexler
22/06/2024 4:42:50

לברון באמת לא היה מעורב בבחירת המאמן
זאת הייתה אשתו של לברון שחיפשה מאמן לבן שלה

Drexler
Drexler
22/06/2024 4:52:58

רדיק הוא באמת פרשן טוב מאוד שהצליח לעשות עלייה מהירה מאוד לתפקיד היוקרתי של עמדת הפרשן בשידור הראשי של ה nba,
אבל הוא קיבל החלטה שיכולה לגמור לו את קריירת האימון מאוד מהר, לאמן קבוצה כמו הלייקרס עם סגל מבוגר ועם שאיפות לא ריאליות מעצמם. לא לדבר על זה שהוא יצטרך לתת דקות לבן של לברון ללא קשר לרמה שלו וזה על חשבון שחקנים אחרים, משימה לא פשוטה .החל מההפסד הראשון ה"חברים" שלו ב espn ידרכו לו על הראש . גם סטיב נאש היה שחקן גדול ומוח כדורסל אבל אחרי שהוא נכשל עם הכוכבים של ברוקלין אף אחד לא מדבר עליו למשרת אימון.
למרות כל ההשואות לפט ריילי, הוא קיבל מג'יק ג'ונסון צעיר וקבוצה רעבה זה לא מה שרדיק מקבל.

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 7:23:57
Reply to  Drexler

+1966
לגמרי צודק.
אי אפשר להשוות את פאט ריילי עם לברון גיימס… סליחה, רדיק.

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 5:26:20

רדיק הוא פרשן גרוע מאוד, וקשקשן בלתי נלאה שמאוהב בנפיחותיו.
הוא גם אדם בלתי נסבל ומתנשא.
וגם לקקן תחת מהסוג הנמוך ביותר.
מופע הליקוק, ההאדרה והזיבולים שרצו בפודקאסט עם לברון יכול לגרום לבולמיה ולהפוך obese לאנורקס.
בקיצור, הוא המאמן המושלם ללייקרס לריסוק הסופי…
תודה לייקרס, מתנה שלא מפסיקה לתת 🙏

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 7:28:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תוך כמה חודשים מאמן הלייקרס יגיד לרדיק: לא סיפקת את הסחורה, יפנה לפלינקה ולגיני ויבקש בובה זהבה חדשה. לייקרס צכים לזרוק תשקץ ולהתחיל בניה מחדש אבל את להפלופ לא זורקים, גם לא אלימלך זורקין

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 8:33:55

ומה עם ישראל אלימלך?

Berch
22/06/2024 10:01:08

ירדה לי דמעה של אושר למשמע שמו של הראשון לשמו
😍

gogo
gogo
22/06/2024 6:42:58

תודה על המעורב
רדיק מעורר הרבה אנטגוניזם אצל כוכבי עבר, כולל מהעבר הרחוק כמו מייקל קופר
קשה להגיד לא לחוזה מיליונים עם הלייקרס
מאחל לו בהצלחה- קבוצה קשה לאימון אבל עדיין קבוצה לסיבוב 1 בפליאוף
מיכה נורי החליף בפלייאוף את פינץ כשישב פצוע מאחורי הספסל (הזוי).

Avri
Avri
22/06/2024 10:06:14
Reply to  gogo

לא שאני מגן על המינוי של רדיק (או שיש לי עניין לכאן או לכאן), אבל מעניין שכל השונאים של רדיק מהליגה הם חבר'ה שמעולם לא שיחקו איתו וניזונים מהאימאג' המאוד לבן שלו. מנגד, בקבוצות שהוא שיחק דווקא די ראו בו בן בית.

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 12:37:00
Reply to  Avri

ממש לא, שחקני עבר שונאים אותו כי לא מכבד אותם ואת ההיסטוריה של המשחק וקרא להם "כבאים ושרברבים" וחושב שהשמש זורחת לו מהתחת הלבנבן שלו.

אור
אור
22/06/2024 12:59:50

איפה הוא קרא להם ככה

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 15:21:48
Reply to  אור

https://www.youtube.com/shorts/FFG3OuXmSpY
בעקבות כך, מלא שחקני עבר יצאו נגדו. לא רק "עתיקים", גם דומיניק ווילקינס, וורת'י ואחרים.
אבל זה לא רק ההערה הזו, רדיק ידוע בהגנתו על דור השחקנים הנוכחי ובזלזול בדורות קודמים, טוען שהמשחק היום הכי פיזי וקשה, וכן הלאה.
לכן שחקני עבר חושבים שהוא פול אוף שיט

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 13:10:16

משהו בטוח זורח לו משם, לא ברור מה? אולי זרח ירחמיאל? אולי זרחן חמצני?

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 15:07:32

אולי זרח ברנט?
ויואל משה סלומון, עם חרב באבנט?

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 15:55:32

כן, האבנט
ולעניין משמח מאד. המלך האמיתי בן 98 בעוד שישה ימים. שיהיה עד 120 בצלילות כמו אגם בדולח באבנט
ופיליפיני מהפנט.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=122157755966209270&set=a.122094797786209270

Last edited 3 months ago by דוקטור רזי הופמן
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הגישה לרדיק מוגזמת בשני הכיוונים.
מצד אחד מקבילים אותו לפט ריילי ,כשהמשותף היחיד איתו זה חוסר נסיון בתחילת הדרך.
בשיטת חשיבה כזו אפשר להשוות את שימון,אתם יודעים מה אפילו אותי לפט ריילי.
בצד אחר מניחים שיריב עם לברון שאגב עדיין לא חתום בלייקרס לשנה הבאה.ישתף את ברוני שעוד לא נבחר בדראפט,או שסתם יפסיד משחקים בצרורות,יש פה מספר גדול של הנחות שלא בטוח בכלל שהם נכונות.
מה עם הגבה תיאמו איתה את המינוי של רדיק? יש טענה שרדיק לא כל כך מקובל עליו.
גרייסון אלן- לא הבנתי למה בעתיד הוא לא יכול להיות מאמן של הסלטיקס? כדורסל זה המקצוע שלו,ולא נראה שהבחור טיפש וחסר כישורים.הוא לא יהיה כוכב ,אבל מאמן טוב בעתיד למה לא?
ההצהרה שהלייקרס בדרך לאבדון,לא רצויה מבחינתי הם עוד יסיימו במרתף הליגה.ואז מה יקרה יוכלו לבחור בקופר פלאג,ולהיות שוב אימפריה.הייתי מעדיף שיהיו קבוצה שמגיעה בקושי לפלייאוף ושקועה אי שם באמצע.
אם יש לו כימיה טובה עם לברון,אז למה להחתים אותו זה רעיון רע?האם זה לא השיקול של כל קבוצה בליגה? מישהו הולך למנות מאמן שלוקה לא מסתדר איתו בכלל? יש איזה כוכב בליגה שמדביקים לו מאמן ששנוא עליו?
לא שאלו את לברון? זה כמו שבקואליציה בארץ יצביעו על פי מצפון וטובת המדינה.לא מוצא אחד שמאמין בזה.
אריק גורדון עם הפרצוף הבכייני לא יחזור לסאנס? בסאנס יגמר הנאחס.קבוצה בריאה בשנה הבאה עם מעט ציפיות,תצליח הרבה יותר בשנה הבאה.מלבד 2018 בה שיחק ביוסטון בגמר המערב,יש ברקורד שלו השתתפות בקבוצות בקליפרס (הישנה) היו אורלינס,יוסטון כשחקן משלים,ועוד פעם הקליפרס.לא ביג דיל.
כן ביג דיל זה ללגום איזה כוס ערק בטעם לימון.

גיא רוזן
22/06/2024 7:46:52

ברור,
גם את דרווין האם ואת פרנק ווגל לברון בחר…

Avri
Avri
22/06/2024 10:12:06

עדיין מחכה לרשימת ההצנחות המוצלחות של שחקני העבר הישר לעמדת המאמן. להזכיר, ביקשתי מ20 השנה האחרונות (יאללה, נעשה לך עת זה יותר קל, לך 25 שנה אחורה ותכניס גם את הדוק, איזייה, ובירד לרשימה) בשביל שזה יראה רלוונטי למשהו (ותמחק את לני ווילרינס ודומיו מהרשימה), וביקשתי גם בלי נסיון אימון אחר כעוזר. יש מלא כאלה לדעתך.

גיא רוזן
22/06/2024 10:50:37
Reply to  Avri

קצר בתקשורת.
אני התייחסתי למאמנים שהיו שחקני עבר.

לעניין –
אכן, מעטים לקחו את המושכות ללא ניסיון כעוזר מאמן.
השאלה היא, היות והמדגם ממש מצומצם:
האם שחקני עבר שהוצנחו לעמדת מאמן הצליחו או נכשלו?
סטיב קר הצליח.
אבל הוא כן הגיע עם ניסיון כחלק המנהלת קבוצה.
מארק ג'קסון?
גולדן נתנו זינוק תחת הדרכתו.
ג'ייסון קיד?
היה סביר בברוקלין.
מי עוד היו?
אמרנו שלארי בירד זה רחוק מדי (בהחלט הצליח),
אז נותרו סטיב נאש ודרק פישר שנכשלו לגמרי.
ככל הנראה שיש נוספים במסגרת 20 השנה,
אבל אני כרגע לא זוכר אותם.

מרבית הקבוצות לוקחות לעמדת המאמן הראשי מישהו עם מינימום ניסיון כעוזר מאמן.

עידו גילרי
22/06/2024 11:34:15

בעשרים שנה האחרונות זה רק דל נגרו שחסר (שגם כשל). אם תרצה עוד טיפה אחורה רז אייזאה תומאס ומגע ידי הזהב שלו אחרי בירד…

Avri
Avri
22/06/2024 16:48:36

קיצר, זה מראה שאכן רק מעטים הצליחו, בגדול סטיב קר ובירד לפני שנות דור (ויסלחו לי מרק ג'קסון וג'ייסון קיד).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
32 מיליון דולר למאמן בתפקידו הראשון בליגה זה מגוחך אפילו יחסית לחוזים המגוחכים שמקבלים מאמנים אחרים בליגה.
.
גם דרו יובנקס המיתולוגי החליט לוותר על אופציות השחקן שלו בפיניקס. כשהספינה טובעת אפילו העכברים נוטשים אותה. נראה לי שאישביה לא ישקוט על שמריו גם הקיץ הזה, ושלפחות אחד משלושת הגדולים יוטרד. ברגעים אלה ממש פורצים חמישה יוצאי קרטל מקסיקנים לאחוזה של ברדלי ביל על מנת "לטפל" בסעיף וטו על טרייד שלו. נמשיך לעקוב.

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 8:35:29

להיפך, הוא מאוד מרוצה ורוצה להביא עוד כוכב.

Avri
Avri
22/06/2024 10:20:10

להטריד את ביל כרגע (אם היה אפשר) זו שטות גמורה.

קודם כל כי הערך שלו ברצפה. אם לפני שנה שילמו עליו יותר ממה שהוא שווה, עכשיו יקבלו הרבה פחות מהשווי האמיתי שלו. לא היית עושה את זה עם בית, מניה, אן כל נכס אחר, אז למה כאן כן.

דבר שני, וקשור לנקודה למעלה, לא יקבלו עליו שום דבר שיעשה שינוי אמיתי. אז בשביל מה.

דבר שלישי, קבוצות כוכבים חייבות זמן לרוץ ביחד במיוחד כשמשנים לחלק מהם את התפקיד בו הם שיחקו כל חייהם. זה לא משחק מחשב שמדביקים ויוצא טוב, צריך לפחות עונת הרצה אחת.

צריך מאמן שיידע ליצור שיטה שעובדת, לא בטוח שהיה כזה בפיזיקה בעונה שעברה.

קיצר, לא יודע עם טוב או לא טוב, אבל לדעתי מוקדם מידי לקבוע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

לא מסכים. לדעתי כדאי לעשות מה שפילי עשתה עם הארדן – להטריד אותו תמורת כמה רול פליירז שיתנו עומק לקבוצה. לדעתי קבוצה של בוקר, דוראנט ועומק תהיה לא פחות טובה מקבוצה של לוקה, קיירי ועומק. רק צריך שהוא יסכים. לכן הקרטליסטים.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/06/2024 12:54:38

אתה לא יכול להשוות את ביל להארדן. הארדן ביום טוב לוקח את הקבוצה על הגב כל הדרך לנצחון. לביל אין דבר כזה יום טוב. אין אף קבוצה שתקח את החוזה של ביל, בשום מחיר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים שביל הוא לא הארדן, אבל גם הפוך נכון – ביל לא תבע טרייד שלוש פעמים בשלוש שנים, כולל בשנה האחרונה בחוזה שלו. ועל ביל אפשר היה לומר מה שאמרת עליו גם כאשר הוא שיחק בוושינגטון, ובכל זאת פיניקס לקחה את החוזה שלו. בקיצור, אם הארדן, וקיירי, מצאו מי שיהמר עליהם, לא בטוח בכלל שלא יהיה מי שיהמר על ביל.

Avri
Avri
22/06/2024 16:49:43

כי הטרייד על הארדן מפילי היה מוצלח באיזושהי צורה? לפילי היתה עונה די נוראית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

אבל לא בגלל הטרייד אלא בגלל הפציעה של אמביד. לדעתי הטרייד על הארדן היה מעולה עבורם, לא חשבתי שמישהו יתן עליו משהו

Li Ming
Li Ming
22/06/2024 9:12:30

אריק גורדון מרוויח מינימום אני חושב? בחוזה כזה באמת אין לו מה לחפש בפניקס. שילך לדנבר או לבוסטון איפה שיש לו סיכוי להשיג טבעת

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 13:15:59
Reply to  Li Ming

בשם הסלטיקס, לא, תודה.

Avri
Avri
22/06/2024 16:50:28

למה לא? על מינימום לוקח אותו בלי לחשוב פעמיים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/06/2024 9:55:50

צריך להעריך את הלייקרס על המאמצים שלהם למלא לנו את עונת המלפפונים, אם כי נראה שהפעם הם הלכו על מלפפון מוחמץ.
תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל ק

Berch
22/06/2024 9:59:25

מעורב עשיר ומשובח
אם קובי היה בחיים לברון לא היה מגיע ללייקרס
🤣

MBK
MBK
22/06/2024 11:44:51
Reply to  Berch

הוא הגיע שקובי היה בחיים

golan
golan
22/06/2024 10:15:03

תודה על המעורב.
לא אכפת לי את מי הלייקרס ממנים למאמן… זאת בעיה שלהם, אבל להגיד שאפילו לא שאלו את לברון – נו באמת, פה הם איבדו את כל האמון שלא היה לי בהם.
הסאנס בודקים את הנאמנות של האוהדים שלהם … אין רגע של שלווה במדבר

elika
elika
22/06/2024 10:25:05

מעורב מצויין. תודה רבה!
תיקון קטן – פט ריילי היה עוזר בלייקרס עונה לפני שמונה למאמן.

MBK
MBK
22/06/2024 11:56:46

תודה מנחם
מעורב מעולה
הלייקרס לא השקיעו יותר מידי מאמצים ומחשבה במינוי מאמנים בשנים האחרונות
בייקון סקוט, דונ׳ט לוק וולטון, דרווין סנדוויץ׳ האם
במקום לנסות ללכת על מאמן מנוסה
עזוב עוזרי מאמנים, יכלו לתת הצעה לבודנהולצר.
לברון ישאיר אחריו שממה ושיממון בלייקרס.
הסגל שוב שווה מקום 5-9 במקרה הטוב
שוב פעם פלייאין ושוב תקוות גדולות בפלייאוף
שלא יעשו משהו טיפשי בפוסט סיזן
להחתים מאמן רוקי לקבוצה שהסגל שלה לא מצליח להתרומם זה מתכון לכשלון

עידו גילרי
22/06/2024 12:07:55
Reply to  MBK

הבעיה שלהם זה לאו דווקא במינוי.
מאז שפיל ג'קסון עזב הן מפילים כל דבר על המאמן דבר ראשון.
מייק בראון, ודאנתוני היו בעלי נסיון מוכח וגם קבלות. אותו דבר ביירון סקוט ופרנק ווגל. אז זה לא שהם ממנים רק 'חסרי נסיון'. גם האם וגם וולטון נחשבו מועמדים מבטקשים בזמנו והאמת שכם על רדיק התחיל באז דומה לסטיב קר רק שלא היה לו מספיק זמן בצד. לא נכנז להאם זה מוצדק או לא הבאז סביב כל אחד מהם – רק אומר שזו מערכת נורא מלחיצה שלא נותנת צ'אנס עם אורך נשימה.

MBK
MBK
22/06/2024 15:27:10

בראון שילם מחיר כבר על הקדנציה בלייקרס
הוא הגיע עם 5 שנות ניסיון והיא צעיר (41)
הוא אימן עונה אחת בקאבס ולקח לו 9 שנים עד שקיבל קבוצה (סקרמנטו)
נראה שגם וולטון שילם מחיר כבד כשכל בלייקרס ואז בקינגס
ד׳אנטוני נכשל כשלון חרוץ בעונה העגליגטיקוס
כנאש והווארד לא השתלבו לחלוטין וזאת הגיע האכילס של קובי
הנזק של דאנטוני קבר את הלייקרס ל 5-6 השנים הכי גרועות בתולדות הלייקרס.
חבל שלא נתנו הזדמנות למישהו קצת יותר מנוסה או לפחות לגלות סבלנות
פרנק ווגל היה בסדר ושילם את מחיר הטרייד של ווסטבורק על לא עוול בכפו

S&M
S&M
22/06/2024 14:11:52

יש טעות. פט ריילי היה שנתיים עוזר מאמן בלייקרס לפני שהפך למאמן ראשי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אין קשר ללברון חחחח
גם ביבי לא ידע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס הם לצורך התאגיד ועשיית רווחים עם שיפוט.
כדורסל אין להם כל קשר מבחינה מקצועית הם אוויר אבל צריך לשמר את פני הליגה בתודעה שהכסף יזרום.
רדיק תוך שנתיים כבר לא שם.

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 15:54:30

מצאתי ברשת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 16:02:36

🤣👌🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 16:15:41

אחלה אוף סיזן מלא מיץ שיקוצים.
במיוחד לשונאי התאגיד והשחיתות שרק שבר רואים.
ה-NBA "טועה" 20 פעם במשחק ולטובת כוכביה"סטטיסטיקאי טוען: "המצאתי 23 אסיסטים לאול-סטאר מהלייקרס"מהכדור הכתום חחחחחח

https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=473575

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל מי שרואה קצת רואה את זה. זה מה שניפחו אז. היום זה כפול לפחות. אמין כמו נתוני הדאבל טימ על לברון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הבנתי שכל הדטה בייס הזה רקוב ומצחין. רושמים מה שרוצים למי שרוצים בטח נתוני דאבל טימס סקרינים וכאלה, אשרי המאמן לדטא בייס.
הזכיר לי את זה שעמיחי אמר שעל לוקה המגינים לא קולעים טוב סטטיסטית חחח. הכל מפוברק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 19:08:05

תגיד לטנש 😉😉😉

Zvika Bar-Lev
22/06/2024 22:05:28

פט ריילי זכה באליפות כשחקן לייקרס ב1972 והיה עוזר מאמן שנתיים כשקיבל את הקבוצה ב1980. זה בכלל לא בר השוואה לרדיק שחקן שמעולם לא זכה באליפות. ואפילו כשחקן מעולם לא היה חלק מקבוצה גדולה באמת וגם לא תחת מאמן שמאוד מוערך.

Ari
Ari
22/06/2024 22:38:32

הלייקרס הנוכחיים עם לברון בן 40 לא רלוונטיים לכלום, אז מה זה משנה מי המאמן?

אור
אור
23/06/2024 1:04:00
Reply to  Ari

תכלס

GZA
GZA
23/06/2024 1:30:16

חברים ראיתי נתון מעניין לגבי ראשיד וואלאס. הבחור הזה מחזיק בשיא NBA של 41 עבירות טכניות בעונה.הוא היה בעייתי בכל מה שקשור לויכוחים עם שופטים. בעיקר בתקופה בפורטלנד. יש מישהו שמתקרב אליו?

Last edited 3 months ago by GZA
דדי
דדי
23/06/2024 3:59:38

מצחיק שהזכרת את נבחרת ארצות הברית וששבסקי כי התסריט המרכזי שאני שומע כבר הרבה זמן זה רדיק מאמן וששבסקי ״יועץ״. החלק הראשון קרה אז מי יודע – אולי גם השני… אני יודע שגם אוהבים את נורי.