משחק אופטימי פסימי לכל קבוצה. חלק א' / Stockton2Malone

משחק אופטימי פסימי לכל קבוצה. חלק א' / Stockton2Malone

העונה הסתיימה באליפות בוסטון סלטיקס. טייטום&בראון קיבלו סוף סוף את התואר אחרי טונות של ביקורות לא ענייניות. אל הורפורד ירד מרשימת השחקנים עם הכי הרבה משחקי פלייאוף בלי אליפות. אני, אוהד יוטה ג'אז, נשאר לבכות בפינה. 

אוקיי, הגיע שלב הסיכומים, ננסה לתת נקודה חיובית ונקודה שלילית לכל קבוצה, מלמעלה למטה.

בוסטון סלטיקס

אופטימי: צריך לפרט? קבוצה מצוינת, אין נקודות חלשות בשני צידי המגרש. עונה מחשמלת שהסתיימה באליפות היסטורית דומיננטית וצודקת. כוכבי הקבוצה, בראון וטייטום רק נכנסים לתקופת הפריים שלהם והם עדיין משתפרים ומרגישים מחויבים להשתפר, לכן אין סיבה שלא נראה את בוסטון בשלבים המכריעים גם בעונה הבאה. 

פסימי: הגיל של הורפורד ומצב הרגליים של פוריזניגס. למרות שהורפורד מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, ביממה האחרונה התחילו לצוץ שמועות שהוא מתכוון לפרוש כבר השנה. לגבי הלטבי, נוצר רושם שיש בהחלט בעיה. במשך כל העונה, בוסטון ניהלו את העומסים שלו בצורה מאוד נכונה וסבלנית. הוא שיחק רק 57 משחקים ללא פציעות משמעותיות, פחות מ-30 דקות למשחק ועדיין נפצע בסדרה מול מיאמי וגם במשחק השני בגמר! למרות המצב הפיננסי הלא פשוט, בוסטון ממש נוגעת ב-apron השני מלמטה, כדאי להם מאוד לגבות את פורזינגיס בגבוה משמעותי נוסף.

דאלאס מאבריקס

אופטימי: הגרעין של הקבוצה טוב מאוד, כולם חתומים לפחות לשנתיים קדימה, רובם על חוזים נוחים, כך שיש גם גמישות טובה לביצוע שינויים. לייבלי ימשיך להשתפר ואני מצפה שהוא יהיה הסנטר הפותח שלהם בעונה הבאה. רק דריק ג'ונס ג'וניור מסיים חוזה, הקבוצה תעשה מאמצים כדי להשאיר אותו, אבל בטוח יהיו מקומות בהם הוא ייקבל יותר כסף. יחד עם זאת, גם אם הוא יעזוב, זו לא תהיה אבידה גדולה. הם יסתדרו בלעדיו. 

פסימי: הברגים בראש של קיירי אירווינג. כן, בחרתי את הנקודה הזו ולא את הקריסה של טים הרדוואי ג'וניור. עונה זו התבלטה (בין היתר) בכך שאירווינג היה 100% מרוכז בכדורסל ו-100% מחויב למועדון שלו. מעל חצי שנה לא שמענו ממנו כלום, ראיונות איתו היו יותר משעממים משיעורי תושב"ע בבית הספר. עכשיו, תשאלו את אוהדי בוסטון וברוקלין כמה זמן הם ראו גרסה כזו של אירווינג בכמעט חמש שנים בהם הוא שיחק אצלם. לדעתי פחות מעונה אחת שלמה! פעם זה העולם השטוח ופעם זה הצ'יפים ששותלים לך במוח בתור חיסוני קורונה. אז תסלחו לי, אני לא סומך שהוא יצליח לשחזר את הגרסה השפויה שלו עונה שנייה ברציפות. 

אינדיאנה פייסרס

אופטימי: הפתעת העונה, עמוסה בכישרון, סגל עמוק, עם מלא שחקנים צעירים שרק ישתפרו בעונה הבאה. סיאקם יחתום על הארכת חוזה מקס וכך יווצר סגל דיי מפחיד. במידה והליברטון יצליח להישאר בריא לאורך עונה שלמה ולא רק אארון נייסמית יהיה מחויב בהגנה, הם בהחלט יוכלו לעשות עוד צעד קדימה, בסך הכול, גם העונה הם היו מאוד קרובים לנצח את בוסטון כמעט בכל משחק בגמר מזרח. 

פסימי: ריק קרלייל. הפסדים בגמר המזרח במשחקים אחד ושלוש, אין מה לעשות, עליו. תוסיפו לזה כמה החלטות מוזרות בסדרה מול הניקס. (מה זו סדרת חינוך שהוא העביר להליברטון במשחק 5???) אז כאשר הגורם המנוסה בקבוצה שלך, שועל קרבות הפלייאוף, אחד היחידים בקבוצה שיש לו טבעת אליפות ובגדול מי שאמור להיות האקס פקטור מול המאמנים היריבים, עושה טעויות כאלה, אז זה בהחלט מעלה שאלה האם הוא האיש המתאים לסגל הזה? 

מינסוטה טימברוולבס  

אופטימי: שלושת רבעי תעשו copy paste מאופטימי של אינדיאנה. אמנם הקבוצה לא צעירה כמו הפייסרס, אך גם לא מבוגרת מידי, יש להם עוד כמה שנים של לרוץ ביחד. עם השיפור המצופה של אנתוני אדוארדס, בעיקר בנושא קבלת ההחלטות והעובדה שרוב הסגל חתום לשנים קדימה, ניתן להיות בהחלט אופטימיים. 

פסימי: Cap space. הקבוצה כ-4 מיליון מעל second apron, גם בלי החתמה של קייל אנדרסון, אותו הם ממש רוצים להשאיר וגם בלי מונטה מוריס שאומנם לא היה פקטור, אבל הם עדיין צריכים רכז מחליף. תוסיפו לזה הבלאגן בבעלות הקבוצה ותקבלו מתכון לקבלת החלטות קשות (הפתרון הכי קל לביצוע הוא הטרייד של KAT) שיכולות לסגור את חלון האליפות של Ant עוד לפני שהוא באמת נפתח. 

קליבלנד קאבלירס

אופטימי: עומס כישרון. למרות עונה לא כל כך משכנעת ומלאת פציעות, אפשר להגיד שהקבוצה עמדה במשימת מינימום שלה לעונה – לעבור סיבוב בפלייאוף ללא לברון ג'יימס לראשונה אחרי 1993 (!!) והם הצליחו. על הנייר הסגל שלהם היה שווה יותר ולכן יש תמימות דעים שחייבים לבצע התאמות, אבל זה בהחלט אפשרי, יש עם מה לעבוד. 

פסימי: יותר מידי התאמות. ג'.בי. ביקרסטאף פוטר, צריך להביא מאמן חדש. הרביעיה גרלנד / מיטשל / מובלי / אלן לא מסתדרת ביחד, כדאי להטריד לפחות אחד, יותר טוב שניים מהם. למרות הבאתו של מקס סטרוס, הם לא השתפרו התקפית, במיוחד מה שהפתיע לרעה האחוזים מחוץ לקשת לא השתפרו, לכן גם כאן נדרשת חשיבה מחדש. 

דנבר נאגטס

אופטימי: ניקולה יוקיץ'. עם כל הכבוד לטייטומים ודונצ'יצ'ים למיניהם, השחקן הטוב בעולם עדיין משחק בקולורדו. אז אחרי הכישלון בעונה זו, יוקיץ' ושות' אמורים לחזור לעונה הבאה הרבה יותר רעבים במטרה לקרוע את הליגה. 

פסימי: שחקני משנה. לטעמי, העזיבה של ברוס בראון לפני שנה היא דוגמה מצוינת להחלטת Loose-Loose. נאגטס איבדו את השחקן השישי שלהם, בראון התגלגל מאינדיאנה לטורונטו שעכשיו מחפשת לו טרייד נוסף, כך שגם בנוסף להפסד מקצועי ענק, הוא עלול גם להפסיד כלכלית. אז כרגע לדנבר גם אין ספסל ראוי וגם KCP יכול לעזוב. הוא התיר רושם לא טוב בפלייאוף האחרון וזו באמת שאלה האם להשקיע את הכסף שהוא יבקש כדי להשאיר אותו. מצד אחד נאגטס גם ככה קצרים בסגל ולא ירצו לאבד את אחד משחקני חמישיית האליפות שלהם, מצד שני, המשכורת העכשווית שלו לא נוחה להם והם היו רוצים שהוא ייצא מהחוזה ויחתום על על חוזה ארוך טווח עם שכר שנתי נמוך יותר. הבעיה – יהיו כנראה קבוצות שיציעו לו חוזה מעל 20 מיליון לשנה, שכר שדנבר בשום אופן לא יכולה להשוות.

ניו יורק ניקס

אופטימי: איכות הסגל. את הסדרה מול אינדיאנה, ניו יורק פתחה ללא שני שחקני חמישיה שלהם, בשלב דיי מוקדם הם איבדו שחקן חמישיה שלישי, והם עדיין היו ביתרון 3-2 ובסוף נכנעו במשחק השביעי, עם עוד שחקן חמישיה (רביעי) פצוע. אם כולם בריאים, אני כלל לא בטוח שבוסטון מגיעה לגמר. אז אם להניח הנחה סבירה שהעונה הבאה תהיה יותר מוצלחת מבחינת בריאות הסגל ואו.ג'י אוננבי יחתום על הארכת חוזה, ניקס יהיו מאוד חזקים. 

פסימי: תום ת'יבודו. מ-2010 שת'יבס מאמן ראשי ב-NBA, הוא אחד המאמנים הוותיקים בליגה. הוא אימן ב-3 קבוצות, שתיים מהם, שיקגו וניו יורק קבוצות פלייאוף תחרותיות. יחד עם זאת, רק פעם אחת הוא עבר סיבוב שני. בין אם זה קריסה בריאותית של השחקנים (הפציעה של דרק רוז עדיין כואבת)

ובין אם זה חוסר יכולת לבצע התאמות מהירות הנדרשות כל כך בפלייאוף, מה שהתבטא בכדורסל קשה לצפיה (20 שניות בהתקפה ברונסון מקפיץ כדור בסוף מנסה לסחוט עבירת אוויר עם זריקת ראש, אין משהו אחר, אני לא מבין?), אני תוהה אם לקבוצות של ת'יבס יש תקרה מסוימת?

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 

אופטימי: עוד הפתעת עונה. אחת הקבוצות הכי כיפיות לצפיה, מלהיבה וחסרת אגו (לפחות נראה ככה). עכשיו גם מצטרף אליהם אלכס קארוזו שיוסיף להם קשיחות הגנתית וניסיון. רק להוסיף עוד גבוה לצד צ'ט ואוקלהומה צפויה להתחרות ממש על אליפות בעונה הבאה. 

פסימי: המממ… האמת אין כל כך 🙂. כן, יכול להיות גם ככה. הם יותר מידי צעירים וטובים, המאמן שלהם מצוין, הביאו את אלכס קארוזו שחצי ליגה רדפה אחריו וזה עוד בלי לוותר על בחירות דראפט (שיקגו … ברצינות …)  

קצת לא אהבתי את הויתור החצי מודע שלהם לעונה הזו. מאוד יכול להיות שאילו דניאל גאפרד היה מגיע לת'אנדר במקום לדאלאס, אז הראשונים היו מתחרים נגד בוסטון בגמר. בפירוש הייתה להם יכולת לבצע את המהלך. הצורך בגבוה גיבוי לצ'ט היה ברור מדי, לכן נראה שבהנהלת אוקלהומה לא ראו בהדחה מוקדמת משהו קריטי. על פניו הם צודקים – הסגל שלהם צעיר, כוכב הקבוצה, שג"א, חתום לעוד 3 (!!!) שנים קדימה ויש להם טונה כסף לבזבז. ובכל זאת, מי אם לא סם פרסטי צריך לדעת כמה משונה וקצר יכול להיות "חלון האליפות". הרי עוד דאריל מורי אמר שאם יש לך אפילו 5% לקחת אליפות, אתה צריך לעשות ה-כ-ל בשביל לרוץ אל התואר, התחושה שלי שהעונה ל-OKC היו את 5% והם העדיפו לא להתאמץ מדי. 

אני כולי תקווה שהפעם הם יעברו את הקבוצה ההיא של דוראנט ווסטברוק. 

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו מיכל ז"ל. 

שבוע הבא זה יהיה שנה למותה.

Subscribe
Notify of
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Om3r
Om3r
21/06/2024 16:38:37

תודה רבה על הפוסט המעולה.
אוקלהומה סיטי שדדה את שיקגו במה שנראה כמו מחטף. אני מהמר שיש לסם פרסטי חומר סודי על הFO של שיקגו, אחרת אין הסבר לטרייד התמוהה הזה ולעובדה שאוקלהומה עוד לא בזבזה בחירת דראפט אחת. הם יכולים להניע כמעט כל טרייד שירצו מלבד בלוקבאסטרים בגלל שהם יכולים לתת בחירות בסיטונאות. העתיד של הקבוצה ורוד אבל הם צריכים לבצע שינוי גישה ולהתניע מנועים לקראת חיזוקים לטווח הקצר ולריצת אליפות, מה שנראה שהם עדיין לא עשו.

קליבלנד צריכים לפרק את הקו האחורי. גארלאנד ומיטשל יושבים על אותו תפקיד ולא מסתדרים. עד שזה לא יקרה, הקבוצה לא תתקדם.

אינדי צריכה הגנה כי אין להם שם. לא ברור מאיפה הם ישיגו אותה. עד שזה לא יקרה, גם הם לא התקדמו. השנה שיחקו נגד קבוצות פצועות ולכן עברו שני סיבובים עד שהאליברטון נפצע. לדעתי בסדרה שלהם מול הניקס – הניקס היו עדיפים ונכנעו לרוטציה הקצרה.

אם כבר הניקס – להאריך את הרוטציה באחד מיקל ברידג'ס. אבדיה גם יכול להתאים אם כי אופציה פחות טובה, ובכל מקרה שני האופציות האלו יעלו הרבה.

מינסוטה צריכה ארגון מחדש של הסגל, ברמת החוזים. יכולים לדבר חזק מאוד שוב בפלייאוף הקרוב אבל לא ברור איך זה יסתדר כלכלית. יתכן שיהיה בלתי נמנע להעביר את KAT בשביל לאפשר רוטציה נורמלית אבל זה מהלך של הכל או כלום.

דנבר צריכה לעשות משהו דומה לדאלאס השנה ולמצוא שחקנים במחיר מציאה שיכולים להשתלב בשיטה. הרוטציה שלהם גם קצרה וצריכה עיבוי ולא ברור מאיפה ישיגו את זה. לא סתם אומרים שלזכות פעם שנייה זה קשה יותר מלזכות פעם ראשונה.

בהנחה והורפורד לא פורש – בוסטון מסודרת גם לעונה הקרובה. בהנחה והוא פורש, הם צריכים לו מחליף בהול, כי הם חייבים סנטר עם יכולת קליעה ברוב המשחק ובלי הורפורד זה אומר שפורזינגיס יעבוד שעות נוספות מה שיבטיח פציעות מהר מאוד. לא ברור אגב איפה יהיה להם שוק לזה והאם יש מועמדים מתאימים וכסף לשלם להם, כי הקבוצה תאריך לטייטום חוזה בקיץ והוא יקבל סופרמקס כמובן.

דאלאס יכולה להיות מרוצה מהעונה האחרונה למרות שלא זכתה באליפות. עשתה ריצה יפה מאוד, השיגה שחקנים שמתאימים לה, הקבוצה גם יחסית לא מבוגרת אבל גם בעלת ניסיון וקיירי אמנם בן 32 אבל יש לו עוד כמה שנים לתת לפני רגרסיה טבעית ביכולת. דאלאס צריכה להיפטר מהחוזה הגרוע של הארדווי (המשכורת השלישית בגובהה בקבוצה אחרי לוקה וקיירי) ולחזק את הכנפיים. לדעתי שחקנים כמו מיקל ברידג'ס, אבדיה, קאם ג'ונסון ואפילו יתכן שKCP מאוד יתאימו. לדעתי שווה לתת לג'ונס ללכת ולחתוך את הארדווי בשביל להשיג שם גדול יותר. בנוסף, הפיתוח של לייבלי יהיה מאוד משמעותי והוא בחירת דראפט מעולה.
דאלאס לעד תהיה תלוי במנטליות של לוקה, ורק צריך לקוות שהגמר היה כאפת התעוררות עבורו להתחיל להיכנס לכושר, כי הוא יכול לבצע עוד קפיצת מדרגה ביכולת שלו (שזה לכשעצמו די מדהים, בהתחשב בזה שהוא במקרה הגרוע ביותר השחקן השלישי בטיבו בליגה).

TheMike
TheMike
21/06/2024 16:52:33

פוסט נהדר.

ת.נ.צ.ב.ה.

Berch
21/06/2024 17:36:52

טור משובח
אחלה מחשבות
🙏

דוקטור רזי הופמן
21/06/2024 18:19:04

תודה רבה
ראוי מאד בעיני שאתה מייצר את הפוסטים לזכרה של בתך.
ככה אתה משמר את זכרה ומחזק אותו וגם תרפייה של התמודדות עם האסון הזה של איבוד ילד אהוב.

אני לא דואג ולא פסימי בקשר לעתיד של הסלטיקס. הם נכנסו למעגל האליפויות אפילו לפני שטייטום ובראון הגיעו לפריים שלהם. סטיבנס כבר הוכיח מעל לכל ספק שכיום הוא ה GM הטוב בליגה. ימצא לדעתי את הדרך לשמר מה שטוב ואפילו לחזק בכל מיני דרכים יצירתיות את הקאדר לשנה הבאה. אני מנחש שחלק גדול מהמחליפים יעזוב אבל ימצאו את הדרך להתחזק ובזול. מאזו יבחר לדעתי למאמן העונה ולא ישנה כלום משיטת המשחק ופסקי הזמן…. רק בשביל להעלות לי את לחץ הדם כמובן.

קאט לא יעזוב את מיני, אם זאת אני מהמר שלא יגיעו לגמר המזרח בשנה הבאה. מהמר שגם דאלאס לא יהיו שם בשנה הבאה.

אינדי אולי עמוסה בכישרון, אבל הם צעירים מדיי ובשנה הבאה אני מהמר שהניקס יקחו את טיבס לגמר מול הסלטיקס. גיילן ברונסון זה תואם דונציץ של הניקס. עם זאת אני מהמר שהסלטיקס יהיו גם בשנה הבאה משוכה גבוהה עבור הניקס בגמר המזרח.

מי נשאר? אוקיסי? ראה ערך אינדי. לא רואה אותם עוברים את גמר המערב בשנה הבאה. הם צכים עוד שנה או שנתיים להתבשל ולהתבגר, וזה בהנחה שלא יגיע איזה סנטר שובר שוויון.

אההה ואחרונה חביבה, דנוור. זו קבוצה שיש לה אולי הדואו הראשון באין BA. מאמני הליגה היותר חכמים ימצאו דרכים להגביל קצת את השנים האלה בפלייאוף ובא לציונה גואל רצון. אולי נקבל סלטיקס מול דנוור בשנה הבאה? למאזו פתרונים.

אלדלוקו
אלדלוקו
22/06/2024 8:56:51

ההימור שמיניסוטה לא תגיע לגמר המזרח זה ההימור הכי בטוח בעולם…

Li Ming
Li Ming
21/06/2024 22:15:49

תודה על המאמר
לקרוא אותך עד הסוף מרגש כל פעם מחדש

golan
golan
21/06/2024 22:40:43

מעולה. תודה רבה
קיירי לא היה 100% בכדורסל… אפילו לגמר הוא טרח לבוא עם כאפיה. אם זה מה שמעניין אותך לפני משחק גמר, אז אתה לא בכיוון.
לאור ההיסטוריה, לא סביר שניו יורק יהיו בריאים לפלייאוף הבא, אלה אם כן טיבודו יגלה שיש 15 שחקנים שמותר לתת להם דקות בליגה ולא חייבים לשחוק שחקנים 38 דקות.
אינדיאנה חייבים הגנה.

Drexler
Drexler
22/06/2024 3:14:42

תודה רבה על הפוסט,
הורפורד אישר שהוא נשאר לעוד עונה :
https://www.google.com/amp/s/www.foxnews.com/sports/celtics-al-horford-confirms-hes-returning-next-season-year-18-going-happen.amp
ברגע שפרוזינגיס עזר להביא אליפות הטרייד השתלם ,לא משנה כמה החסיר, מבחינתי שישחק רק בפלייאוף. יש למעט מאוד גבוהים איכויות כמו שלו. כמובן שבוסטון צריכים לחשוב על גבוה לספסל שיחליף אותו כשהוא פצוע ויתן סייז . כמו בדנבר ברגע שמישהו מהחמישייה נפצע , זה פוגע מאוד .

אוקלהומה עם פוטנציאל אדיר, קשה לא להתלהב מהם כרגע, אחרי הטרייד על קארוסו הם מאוד מזכירים לי את בוסטון , צ'ט על תפקיד פרוזינגיס שג"א על תפקיד טייטום רק יותר יציב והמון שחקני הגנה איכותיים. זו קבוצה שיש לה מספיק נכסים ואם יהיו מספיק חכמים כמו בטרייד על קארוסו , הם יביאו את המשלימים הנכונים ויבנו מפלצת לכמה שנים.
בניגוד לדנבר ובוסטון שהלכו אול אין על החמישייה במחיר הספסל, okc יכולים לבנות ספסל טוב לצד החמישייה וזה יתן להם את היתרון . לדעתי פרסטי בנה יותר נכון הפעם וחיפש שחקנים שידעו להשלים זה את זה שלא כמו בקבוצה של דוראנט. צריך לזכור שהם נפלו על קליעות עונשין במשחק מס' 6 לדאלאס ,יתכן מאוד שקארוסו ועוד שחקן זה הגרוש ללירה שחסרה להם בתוספת ניסיון שצריכים לרכוש.
קארלייל הביא את אינדיאנה לאיפה שהם נמצאים בו הוא בנה את השיטה הנכונה , זה שהוא טעה זה קורה.הקבוצה צעירה וצריכה עוד ניסיון.
למינסוטה לדעתי יש מחסור בקליעה משלוש, קשה לדעת אם גובר זה לא חרב פיפיות, יתכן שיתחרטו על הטרייד הזה והשכר שלו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/06/2024 4:04:31

יופי של נקודות.
אם אני בוסטון, הייתי מנסה להחליף את הפצוע בלופז שמילווקי רוצה לשחרר

paka
paka
22/06/2024 7:59:32

🙏

ilan m
ilan m
22/06/2024 8:23:23

כתבה מצוינת.
הרגת אותי בנושא הברגים בראש של קיירי חחחחח.
הטרייד של קארוזו מסקרן מאד, יכול להוסיף המון לאוקלהומה. שחקן שנותן הכול במגרש מבלי לערב את האגו שלו.
מסקרן לדעת מה תכתוב על הלייקרס בחלק הבא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין סטוקלון, תודה רבה.
.
מניין יבוא עזרי (הגבוה לאוקלהומה)? אפשר לחשוב על כמה אפשרויות:
.
א. שחקן חופשי – לא יודע מי מתפנה הקיץ (חוץ מדרו יובנקס, כמובן).
.
ב. טרייד – פולטל מטורונטו? מיטשל רובינסון מהניקס? אולי אפילו ג'ונתן אייזיק מאורלנדו?
.
ג. מודל לייבלי/קסלר – כלומר למצוא מישהו בשל בדראפט – אאל"ט בדראפט הקרוב יש כמה ענקים – סאר, אמור ללכת ראשון, ונדיר שמטרידים בחירה גבוהה כל כך, אבל אטלנטה לא תמיד מקבלים החלטות נכונות, ואם פרסטי מציע להם, נניח, חמש בחירות סיבוב ראשון של קבוצות אחרות, זו בהחלט יכולה להיות עסקה מעניינת, ויש גם קלינגן ואידי שאולי יוכלו להתאים.
.
ד. היי סטייקס – 4 בחירות, ו-4 החלפות וקייסון וואלאס אחד עבור אמביד? אנתוני דייויס? 6 מכל סוג עבור יאניס?
.
בקיצור, עדיין לא סלחתי לפרסטי על שלא לקח את שנגון, והקיץ זו ההזדמנות שלו לכפר על חטאו זה.

אלדלוקו
אלדלוקו
22/06/2024 9:00:49

בקיצור, בוסטון הולכת לטייל לעוד אליפות בשנה הבאה. כמו שזה נראה עכשיו, היחידות שיכולות למנוע את זה ממנה אלו הניקס ו okc, אם יביאו חיזוקים נכונים. הבעיה היא שהשוק די דל השנה והדראפט חלש מאוד גם כן, לכן בשביל סיכוי לאליפות יצטרכו לתת תמורה גבוהה.

דוקטור רזי הופמן
22/06/2024 13:02:20
Reply to  אלדלוקו

לא חושב שהסלטיקס יטיילו אבל כן הם הקבוצה שתגיע לגמר אפילו אחרי ניקס וכנראה שיקחו גם בשנה הבאה בתנאי שכולם בריאים.

אוהד ס"א
22/06/2024 12:17:22

נא לרשום:
אנחנו לוקחים את גארלנד בתמורה ל3 בחירות דראפט. אחת השנה ב26 + 28 קלדון + קולינס

אשך טמיר המקורי
22/06/2024 15:29:39
Reply to  אוהד ס"א

רעיון מזוויע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אוהד ס"א

מסכים עם אט"ה – לדעתי הוא לא יועיל לנו, ובטח שלא במחיר הזה.
.
לא מבין בכלל מה כולם מטרידים את קלדון כל הזמן, למה שלא ישאר כשהקבוצה עולה למעלה? וייט ודזונטה עזבו למקומות מצליחים יותר, אבל עכשיו המגמה השתנתה.

עגל
22/06/2024 13:39:06

מצוין סטוקטון.
קשה לי להאמין שהברגים בראש של קיירי יחזיקו עוד שנה שלמה . . .
בוסטון על הסוס, דנבר קצת בבעיה, מסכים עם רוב ההערכות שלך.
הסוף תמיד מרגש.

germinator
germinator
22/06/2024 13:51:48

מבאס על דרק ג'ונס ג'וניור. הוא שיחק טוב בגמר, מצא כל הזמן דרכים להשפיע על המשחק.
הם כן צריכים שדרוג אבל, אם כי לא ברור מה האופציות שיש להם. אין להם ככ הרבה נכסים. הייתי שמח לראות איתם את ג'רן ג'קסון ג'וניור. לא נראה לי שממפיס תחזור לרלוונטיות מתישהוא בשנים הקרובות. ג'ה הפך להיות לשחקן הכי משוגע בנבא בשנתיים האחרונות, והוא עדיין מספיק מוכשר, אז ממפיס ימשיכו להיות שבויים שלו, בטוחים שהנה השנה הכל יתחבר. האמת שגם מובלי יכול להיות מעניין שם. או אולי רוברט וויליאמס, שהערך שלו די נמוך כרגע

מנחם לס
22/06/2024 16:37:21

תודה על אחלה פוסט

ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2024 15:23:25

בס"ד
תודה רבה, פוסט נהדר.
מקוה שהכתיבה עוזרת לך קצת להתמודד עם הכאב.
יוטה לא. ממש עוזרת…