1.איך הסלטיקס ניצחו ב'משחק מכוער'
איור .תמונה מקלאצ'פוינט
אתמול אני הייתי אחד היחידים – למעשה היחיד כי לא קראתי אף אחד שכינה את משחק הסלטיקס 'משחק מכוער' – לתאר את משחקם כ'נצחון ב-UGLY GAME'. היום כמעט כל אתר מכנה את נצחונם 'נצחון במשחק מכוער'. אז הנה כיצד הם ניצחו את המשחק המכוער:
א. תרו הולידיי נתן, אולי, את משחקו הגדול ביותר בקריירה. לפחות 'משחקו הגדול בקריירה במעמד כה חשוב וקריטי'. עד המשחק הזה שמו בקושי הוזכר. זה היה הכל בראון וטאטום. אז בערב שהשניים – בעיקר טאטום – עשו את שלהם בהכל מלבד 'POINTS', הולידיי, איש השנה הראשונה בן ה-33 של הסלטיקס שכולו 1.92 מ', קלע 26 נק' (הגבוה בקבוצה), קטף 11 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים, חטף צמד, חסם אחד, והכל עם אפס איבודי כדור. ברגעים שכל שאר הסלטיקס נראו מבולבלים ולא מבינים מה קורה להם, הולידיי היה הרוח החיה של הקבוצה.
ב. טאטום עשה בדיוק מה שהיה צריך לעשות ביום קליעה גרוע
תמונה/איור מקלאצ'פוינט
אחרי שבמשחק הראשון הוא פישל עם 6 מ-16 מהפרקט, ג'ייסון טאטום היה אפילו גרוע יותר בקליעות במשחק השני כשהיה 6 מ-22 שהוא לקח אתמול והיו עוד BEATING מהמדיה על משחקו הרופף. למה? כי כולם התרגלו לראות את טאטום כצלף. למעשה אחד מצלפי הדור הגדולים. אז כשהוא מפשל בקליעה, מחסלים אותו כ'כשלון'.
למעשה, היה לו את אחד ממשחקיו החשובים ביותר כשחקן סלטיקס, למרות ה-6 מ-22 שלו. מה שהוא תרם בדברים אחרים היה לא פחות חשוב מערב קליעה של 30+.
למשל? למשל שיא אישי של 12 אסיסטים. הוא המשיך להיות מעורב בהתקפת הסלטיקס בכל מיני דברים מלבד סלים. הוא עדיין נשמר ע"י טובי השומרים של המבריקס ומשך תשומת לב רבה שהקטינה את תשומת הלב להולידיי, ווייט, בראון, או כל מי שכן קלע פה ושם. הוא מצא דרכים עדיין להיות אחד השחקנים החשובים והטובים של הסלטיקס מבלי לקלוע. הוא עדיין IMPACTED את המשחק יותר אולי מכל שחקן סלטיקס אחר מלבד הולידיי שפרח וזרח.
אגיד עוד דבר: שני המשחקים נגד דאלאס, ובמיוחד המשחק השני, העלו אותו לרמה של סופרסטאר בעיני. הוא הוכיח לי שהוא שחקן כדורסל מעולה ביותר. לא רק קלעי רצחני.
ג. הסלטיקס ניצחו את המשחק הזה בהגנה יותר מאשר בהתקפה
הסלטיקס לא עשו דאבל טים על לוקה. הם החליטו לתת לו את ה-30 שלו עד שיתעייף וייעלם ברבע הרביעי. בדיוק כך היה: הסלטיקס לא התביישו שבחצי הראשון נראה היה שהם משחקים נגד לוקה ולא נגד המבריקס. אבל את הכסף סופרים במדרגות (לדעתי צריך להיות "את הכסף לא סופרים במדרגות" אבל מה אני יודע?). לוקה קלע את ה-30 והסלטיקס ניצחו בהפרש לא גדול, אבל הם 0-2, בדיוק כפי שתיכננו.
2. לוקה מאשים את עצמו בהפסד
Luka Doncic: “My turnovers and my missed free throws cost us the game. I’ve got to do way better in those two categories.”
— Tim MacMahon (@espn_macmahon) June 10, 2024
שטויות
3. "הלייקרס הציעו לי הצעה משכנעת (COMPELLING) ביותר. אבל החלטתי להישאר ביוקון!" – דן הארלי
הרוב, כולל אני – מהללים את החלטתו של דן הארלי להישאר ביוקון ולא לחתום עם הלייקרס. תחילה ההודעה הייתה שהלייקרס הציעה לו חוזה ל-8 שנים בסך 100 מיליון. היום נודע שהוא סירב לחוזה של 6 שנים עבור 70 מיליון.
זה כבר סיפור אחר. היום ישנם כמה מאמני מכללות עם משכורת המסתובבת סביב 10 מיליון לעונה. כמאמן יוקון שהביא להם שתי אליפויות, אני מאמין שמשכורתו היא – או תהיה – <10 מיליון לעונה.
ולא יהיה לו טיפוס כמו לברון שירצה לומר לו כיצד מאמנים, ואין לו 90-95 משחקים לעונה – אולי אפילו יותר, תלוי כמה רחוק הולכים בפלייאוף.
4. רודי טומג'נוביץ' זוכה ב'פרס צ'אק דיילי' על "הישג חיים בכדורסל". מגיע לו (והוא נראה מצויין!)
(פוסט המבוסס על ESPN's Dave McMenamin, The Associated Press and Field Level Media contributed to this report.)
Rudy Tomjanovich is the winner of the 2024 Chuck Daly Lifetime Achievement Award, presented by the National Basketball Coaches Association.
הוא אחד מ-9 מאמנים לזכות בפרס היוקרתי הזה. הוא זכה בשתי אליפויות NBA רצופות, זכה במדליית זהב אולימפית, והיה נערץ ע"י שחקניו – הכל דומה לצ'אק דיילי.
Tomjanovich, 75, was an NBA head coach in parts of 13 seasons and compiled a 527-416 record with the Houston Rockets (1992-2003) and Los Angeles Lakers (2004-05).
His 1994 and 1995 teams, led by Hakeem Olajuwon, won NBA championships, bridging the gap between the pair of three-peats won by the Chicago Bulls in the '90s.
5. הווריורס עומדים לשחרר את קוון לוני, המוגדר כ'האיש הנאמן של הווריורס"
Tim Kawamaki of The Mercury News reported this week on the “Warriors Plus Minus” podcast that Golden State is expected to release veteran big man Kevon Looney this offseason.
קוון היה סנטר חשוב בשלושת האליפויות של הווריורס. משכורתו היא רק 3 מיליון לעונה. הוא ייחטף מיד עם משכורת כפולה אם לא משולשת.
6. דרווין האם קיבל את משרת ה-TOP ASSISTANT במילווקי באקס
Darvin Ham is joining the Milwaukee Bucks as the top assistant coach to Doc Rivers, sources tell ESPN. Ham returns to the franchise after spending two years as the Lakers head coach. He had been highly sought-after among teams this spring. pic.twitter.com/k0yZeVKo1t
— Adrian Wojnarowski (@wojespn) June 10, 2024
תודה מנחם, בריאות!
מה אתה אומר על התמונה הזאת?
מה שימון אומר על זה?
זה הרי אבסורד גדול. במצב כזה הייתי מחבר ללוקה 10 אינפוזיות ושם את הצוואר שלו בסד. טיפות עיניים כל דקה, ניקוז נוזלים מברך כל יום. אתם תופשים כמה זה אבסורד?
אמריקה….
https://www.facebook.com/photo/?fbid=8626274584055729&set=gm.3810459289169229&idorvanity=1644934905721689
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
לוקה לקח את סיפורי הגבורה לרמה אחרת מהיתר שכח את הכסא גלגלים ביציע
תאמין לי תן לי אותו ואת טמביד יחד ככה ההוא עם החליפת קורונה וזה יהיה waaw
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הם צכים לעלות לפארט עם כל התחבושות
ממש בוליווד
פוטושופ
כמו הפוטושופ במלחמת יום כיפור בתעלה, אריק שרון עם התחבושת על המצח על המצח אחרי שעצר בראשו פגז תותח של הארמייה השלישית!
🙂
לא תאמין, אבל התחבושת המפורסמת של אריק הייתה על פצע אמיתי, הוא ישן בנגמ"ש ונפלה לו קופסת שימורים על המצח.
שמע אח יקר
הייתי פעם ממעריצי שרון אבל האמת ופרות קדושות סופן להישחט.
כמה שאולמרט היה מושחט, אריק היה מושחט ממנו, דודה חנה ז"ל היתה בת שמונים כמדומני כשביקרתי אותה בב"ש סתם ככה מתוך רצון לדעת מה שלומה אחרי שבעלה נפטר (אשתו של אח של סבתא שלי) לפני 32 שנה בערך. ישבה מול הטלוויזיה, רזיל'ה רוצה תה עם עוגה (כל כך פולנייה!)? אמרתי בשמחה. תוך דקה התחיל ערב חדש בטלוויזיה והראו/דיברו על אריק. הפנים של חנה נהיו אדומות מלאות חימה וכעס. הרימה יד ועשתה לי באצבע לא!!! אל תאמין למילה שיוצאת לשקרן הזה מהפה, ואני אריקיסט…
רק 7 או שמונה שנים אחרי זה התחלתי להבין מי היה אריק שרון מכפר מלל וכמה הדודה חנה צדקה לגביו. כשמצרפים 1+1+1+1+1….. ועוד וזה לא נגמר, כל השקרים וכל העובדות וכל האתרוגים והמאותרגים והחברים והפשעים…
אני לגמרי איתך
אבל את זכויותיו הרבות של שרון בקידום בטחון ישראל כקצין וכמצביא אי אפשר לקחת ממנו.
עזבו את אריק שרון. שישכב על משכבו בשלום
צודק, ינוח על משכבו אבל טוב שאינך יודע במה היה מסובך, המחיר ששילמנו יקר מאד.
העיקר שלא חבשו לו את הראש!
כל הדרמות באין BA כמו בסרת הוליוודי.
תודה מנחם. ההצעה להארלי לא כזו גדולה, לא לטווח ארוך ובטח שלא עם המיסים ב-LA, אבל לא יודע אם זו הסיבה שדחה אותה
אני מוכן ב20 מיליון עם כל המיסים והכל. ממנה אותך גם לדאטא אנליסט שלי
כל מה שכתבת על טייטום אני צועק ביום וחצי. עם 6 מ 22 הוא עדיין ה MVP של הניצחון הזה (הניצחון המכוער הזה). זה ההגנה והתרומה שבמספרים האחרים ותרומה שלא בסטט. עובדה, ה MVP של הכתבים אומר בעצמו שמי שהיה החשוב מכל זה טייטום. אז נתווכח עם ג'רו הולידיי?
לדעתי זה לא ביה ניצחון מכוער.
ניצחון נהדר!
טייטום שיחק מצוין. לא מבין מה רוצים ממנו. הבחור עושה את הדברים הנכונים לאליפות.
כל הכבוד לו.
הניצחון נהדר הדרך נעדרת…
העובדה היא שמה שנמצא בכותרות זו לא האליפות אלא נסיונות לסכסך בין שחקני הסלטיקס. אפילו פול פירס חוטא שם במקום לסתום.
נכון, שניכם צודקים – הוא היה נהדר והנצחון לא היה מכוער.
בראון עם 53% 15 זריקות
ג׳רו עם 80%(!!!) 14 זריקות
טייטום עם 27% 22 זריקות
MVP MVP
חחחח על העיוורון…
בוא נדבר בסוף הסדרה.
נמחק.
צודק
תודה.מעורב נהדר
טייטום שחקן אוברייטד, ורחוק מלהיות סופרסטאר. אם אני מחפש שחקן שייקח אותי לאליפות, אני מחפש שחקן שאפשר לבנות עליו שיקלע, לא אחד שאחר כך יתרצו את המשחק העלוב שלו בכך שהוא "שמר ומסר". על הולידיי אפשר להגיד "שמר ומסר" כי זה התפקיד שלו. הנקודות שהוא קולע מדי פעם הן רק בונוס. להגיד את זה על טייטום, זה לאשר שהוא לא סופרסטאר. אין לו קילינג אינסטינקט ורועדות לו הידיים במעמדים גדולים. זה לא חדש.
טאטום בשנים האחרונות שלו שחקן טופ-10.
כמה שחקנים באמת יש בליגה שאפשר להגיד עליהם שהם פרנצייז? כם יאניס ויוקיץ' קיבלו מלא ביקורות עד שזכו באליפות.
צודק ב 80%
טייטום טופ 5 או 6.
הוא פראנציז ויקבל 340 מליון ל 5 השנים הבאות כשיגיע הזמן לחדש חוזה.
למי איכפת מה אומרים עליו?
כל הליגה הזאת אוברייטד.
את כולם מאדירים: אילית דפנדר/אוף דה צרט פרפורמנס – ניכר בטייטום שקיבל קצת שכל להתעלם מהזיבולים האלה. הוא משחק טוב ויקח אליפות.
לוקה הוא לא אוברייטד?
סופר סטאר 32 נק אבל 8 איבודים שכולם תורגמו לנק בצד השני, קונוס הגנתי, בן 25 חסר כושר שנגמר בסוף המשחק.
החוסר כושר שלו זה שהוא עוד בקושי זז ומשחק לאט תחשוב אתה מריץ אותו כמה ספרינטים כמו ראס 😅😅😅
עבר את הקליפרס בלי ביתיות
עבר את אוק סיטי בלי ביתיות
עבר את מיני בלי ביתיות
אוברייטד…
עזוב 8 איבודים, החטיא את שתי השלשות האחרונות שזרק, החטיא עוד אחת לפני כן איכשהו הצליח לעשות סל ועבירה שהדביק להורפורד. אם אני שופט לא הייתי שורק פה.
מה הגיבור הגדול עשה ברבע האחרון?….
3 נקודות בסך הכל ברבע הקובע? סל ועבירה? זה התותח הגדול? שחקן שמביא ניצחון?
איפה שחקן הקלאץ הגדול? העיקר באים בטענות לטייטום שאינו סופרסטאר, שרועדות לו הידיים אבל הוא שם 5 נקודות ברבע הזה. שתים יותר מלוקה…
כולם קצת אוברייטד.
במקרה דווקא בגמר לוקה שומר מצוין יחסית, בעיקר קרוב לסל.
במאני טיים לא שומרים כוח
שומר קרוב לסל חחחחחח זה אומר הוא נח שם כולנו שומרים טוב קרוב לסל 😅😅
צודק יותר מהשניים שרשומים מעליך.
אחד כמו לוקה שיחטיא לך שלשות בסוף המשחק מעייפות?
אפילו אתה לא מאמין למה שאתה כותב….תחליף את לוקה עם טייטום ובוסטון עם 3 אליפויות רצופות.
דאלאס עם טייטום אולי עוברת סיבוב במערב.
חג שמח
בדיוק….
תפקידו לשים נקודות על הלוח…חסימות וריבאונדים יכול לתת כל אחד.
הוא אמור להוביל את הקבוצה אבל הוא לא מסוגל כרגע…
טייטום שחקן מעולה tier 1 של הכוכבים בליגה ורחוק מאוד מלהיות אוברייטד. הוא אחד השחקנים עם הכי הרבה אימפקט על משחקים בליגה. הוא קולע הרבה נקודות ביעילות גבוהה: ממוצעים של 83-4% מהקו קרוב ל 47% מהשדה ו 38% מהשלוש. 55% אפקטיבי ו 60% טרו שוטינג עם יוסג' גבוה של כ 30%.הוא לוקח ריבאונד ומוסר אסיסטים בכמויות משמעותיות. הוא מגן מצוין. הוא גם משתתף בניהול המשחק של בוסטון. בשנים שלא היה להם באמת מנהל משחק (לפני ג'רו) הוא נאלץ לפתח את היכולת הזאת והיום הוא עושה את זה מעולה. מסכים לחלוטין שבמשחק הזה הוא שיחק מתחת לרמתו. הוא היה גרוע בקליעה. נתון של 6-22 מסוגל לחסל משחק לקבוצה שלו. אבל אני לא נותן ציון נכשל 5 על המשחק הזה כי הוא עשה הרבה ביתר הדברים אסיסטים וריבאונד לכן ציון 7 יותר משקף על המשחק הזה. הוא לא יכול לקבל על המשחק הזה 9.
אני עם אלה שהם בעד טאטום
גם אני לא מבין למה לשחרר אותו אם הוא כזה זול?
הוא שחקן טוב.
השכר של הוא 7- 8 מליון לא 3 (למיטב ידיעתי). זה עדין לא גבוה יחסית בעיניי לפחות.
הבנתי את הטעות הם לא ממשים אופצית קבוצה.
תודה על המעורב
באתר הנבא מדווחים שיוקיץ ישתתף בנבחרת סרביה במשחקים. מבחינתי הם מועמדים למדלית זהב
יוקיץ ומיציץ בנבחרת זה שתפ מרתק
הביקורת על טייטום משעשעת.
נתוני elimination game שלו (17;משחקים) הם
26.5 נק' 8.7 רב', 5.9 אסיסטים.
נתונים גבוהים ממוצעי הקריירה שלו בפלייאוף,
שהם מצדם גבוהים מנתוני הקריירה שלו העונה הרגילה.
בדיוק מה שאתה מצפה מהכוכב שלך –
להעלות את רמתו במאני טיים.
הוא הספיק ב-7 עונותיו הראשונות להעפיל בכל עונה לפלייאוף,
לעבור לפחות סיבוב אחד ב-6 מ-7 העונות,
להעפיל לגמר המזרח ב-4 מ-7 העונות,
להגיע לפיינלס פעמיים ב-7'העונות.
הוא All NBA ב-4 מ-7 עונותיו, כולל חמישייה ראשונה ב-3 השנים האחרונות.
הוא אולסטאר ב-5 השנים האחרונות.
עכשיו,
אם נחזור לנתון של 26.5 נקודות במשחקי הדחה,
שווה רגע להשוות.
הנתון של אחד, קובי בראיינט (19 משחקים) הוא 22.3 נק', 5.8 רב', 3.5 אס'.
נתון השיא של טייטום במשחק הדחה הוא 51 נק' במשחק 7 מול הסיקסרס.
נתון השיא של בראיינט הוא 42.
מצד שני,
יש את ההשוואה ללוקה דונצ'יץ'.
לא, הוא לא לוקה.
(הנתון של לוקה הוא 35 נק' 10 רב', 8.6 אס' ב-6 משחקים)
השורה התחתונה –
טייטום סקורר נהדר,
שחקן רבגוני,
ואחד השחקנים הטובים בליגה
(ברשימה שלי, טופ 10, מתחת למדרגה הראשונה של לוקה/יוקיץ'/יאניס ויש מצב שגם שג"א כבר שם).
כל נתון שהוא מאשש קביעה זו.
גם ההצלחות בקריירה.
בוקר טוב, מנחם.
תודה.
מה דחפתם את יאניס,לשם סתם מתנגש בשחקנים שגא 6 רמות מעליו. מישהו פה היה לוקח את יאניס על שגא?
חחחח יאניס באמפינג-קאר
😂😂😂
אבל מילווקי בריאה הייתה ממררת את החיים של בוסטון. בניגוד לדאלאס – יש לה יותר כלים התקפיים והרבה מאוד עצמה בצבע. בוסטון יצאו בזול עם הפציעה של היווני.
הקטע עם "אם" הוא שאפשר להדביק אותו לכל אחד ולכל קבוצה.
יש שורה תחתונה פשוטה וברורה –
הסלטיקס היו השנה הקבוצה מספר 1 בליגה, ובהפרש ניכר.
הם העפילו לפיינלס בזכות –
בזכות כדורסל מנצח (המאזן הטוב בליגה, בפער ניכר מכל קבוצה אחרת),
בזכות התקפה מאוזנת ויעילה (ההתקפה מס'1 העונה),
בזכות הגנה אדירה (ההגנה מס'2 העונה, ובהפרש ההגנה המאוזנת ביותר),
בזכות סגל רחב, עמוק ומאוזן.
אין להם לא לוקה ולא יוקיץ'.
מה שיש זו קבוצה שבעל יום נתון יודעת למצוא את הדרך לנצח גם אם שחקן כזה או אחר ביום בינוני או פוגש הגנה שמקשה.
הסלטיקס השנה זה סיטי בכדורגל – חזקים מדי בכל תחומי המשחק בשני הצדדים. אין באמת דרך לעבור אותם בסדרה. על כך אין לי ויכוח איתך. חשבתי שאולי לוקה יעשה להם ריאל מדריד (כדורגל) יגנוב להם משהו בנס – נראה שזה לא הולך לכיוון הזה. מחר נדע.
טייטום עד כה חלש – זאת דעתי – בסופו של יום הוא זרק הכי הרבה וקלע ממש גרוע. הגנה ריווח הנעת כדור ואסיסטים זה יפה – אבל שחקן פרנצ׳ייז צריך לשים גם נקודות על הלוח. בינתיים הוא לא עושה זאת והסלטיקס מנצחים בזכות אחרים ולא בזכותו.
זאת תגובה גם לרזי.
ואני מגיב לך.
שיטי אמנם לקחו השנה אליפות אבל ריאל טיגנו אותם וגם היונייטד הפילה אותם בגביע FA. פפ לא היה מאושר בשני המקרים.
🙂
לגבי טייטום, נסכים שלא להסכים.
צודק
מבחינתי זה יוקיץ לוקה טייטום שרגא ואולי אז יאניס. כל השאר גיא צודק, אבל בטח שגיא היה מכניס גם את טמביד והשקץ לעשירייה.
1. מסכים עם השורה התחתונה, טייטום לגמרי טופ 10 ושחקן אדיר. אפילו אוסיף – לתפיסתי הוא סופרסטאר ואפילו טיר-1. אין הרבה טובים ממנו, בטח בשקלול של הגנה.
2. עם זאת – בשני המשחקים הראשונים, ובעיקר בשני, הוא היה חלש. זה קורה ולא בושה להודות בזה. אבל התקשורת המגוחכת כולה מגוייסת לטובת הליגה וקידומה – ועל כן מהללת אותו.
3. הולידיי אמר משהו אחד – אבל התכוון לגמרי להיפך. מה רציתם? שיבקר את חברו בפומבי? מה הוא אמביד?
מה זה חלש?
לך תראה שוב את המשחק
תראה איך שומר אחד הפך ל 2 לפעמים ל 3.
למה לג'רו היה כל כך קל להגיע ל 100 אחוז שלו?…
אחרי זה תשמע שוב את הריאיון עם הולידיי ואחרי זה תשמע שוב את הריאיון עם הולידיי ואחרי זה תשמ…
בדבר אחד אתה צודק. טייטום הוא סופרסטאר, אגיד לך יותר מזה, הוא עדיין לא בשיאו.
התקשורת בכלל לא מהללת אותו, להיפך. בכל מקום קוראים שבראון והולידיי לפניו ל MVP.
בוא נחזור רגע לדוקי הופמן, לפני כמה ימים אמרתי שאני רוצה שהולידיי יהיה איגי מס" 2, מה זה אומר לך?
תחזור שוב למשחק ותראה את כל האסיסטים לסלקל שטייטום סידר לו ואחרי זה תחזור שוב למספר 3 האבסורדי שלך. איזו ביקורת, זו היתה דרכו להגיד תודה מכל לב.
נמחק משהו על העגלה
🙂
למה לא הבאת את הנתונים הפריכים שלו ברבע הרביעי ….
לך תבדוק …וקח פנס
למה רק רבע רביעי?
קלאצ'. בפלייאוף.
נבדוק את השלוש השנים האחרונות, בהן הוא All NBA
אז, כן, השנה הנתונים שלו עד כה לא משהו
(4 מ-14 מהשדה, 1 מ-7 משלוש, 5 מ-5 עונשין)
אבל –
פלייאוף 2023:
8 -18, 5 -10, 10- 12
פלייאוף 2022:
4 – 8, 0 – 1, 5 – 5
פלייאוף 2021:
1 – 1, 0 – 0, 0 – 0
ביחד במצטבר:
17 – 41, 6 – 18, 15 – 17
לצורך השוואה,
לוקה השנה:
6 – 16, 2 – 8, 7 – 11
פלייאוף 2022:
4 – 9, 2 – 4, 0 – 0
פלייאוף 2021:
2 – 10, 1 – 3, 0 – 0
ביחד במצטבר:
12 – 35, 5 – 15, 7 – 11
אז שלפתי את הפנס,
ואני ממש ננסה למצוא את ההבדלים.
האמת?
לא ממש מצליח.
מזולה צריך להרחיב קצת את הרוטציה אחרת עלול למצוא עצמו בלי טייטום בהמשך הסידרה. טילמן ובריסט יכולים גם לתרום כמה דקות
מאזו צריך להפסיק עם השלשות בתחילת משחק.
לתת לשלשות להגיע מאוחר יותר ולא לעשות מטווח קלינגים.
נראה שהוא עוד מחפש את המשחק הראשון בו כל הקלינגים יכנסו.
וכן הוא צריך לתת יותר זמן למחליפים.
אחרי שדן הארלי הבריז להם יכולים להציע 100 מיליון ל8 שנים לאליזבת הארלי. אולי היא תסכים.
&ct=g
דן הארלי בחור חכם.
.
גולדן כבר לא קונטנדרית, וכן משלמת מס חוזרת, אז עדיף לקוון ולגולדן להיפרד. הייתי שמח לקחת אותו אלינו, לא שאנחנו קונטנדרית, אבל שילמד את הצעירים בינה, וגם איך לוקחים ריבאונד התקפה.
.
אפרופו דן הארלי – דרווין האם יתרום במילווקי. מברוק.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
מה החלופה לקוון לוני בנזיד עדשים שהוא קיבל לעונה?
החלופה למי?
לקוון – קבוצה אחרת שבאמת חושבת שהוא יעשה הבדל.
לגולדן – כל דולר שהם משלמים עולה להם איזה 3-5 דולר במס מותרות (הנרגן ידע לדייק אותי), ובכל מקרה הוא לא יעשה את ההבדל עבורם, אז כל חלופה, כולל כלום כחלופה, יותר טובה עבורם.
כתבתי. למטה.
קוון לוני בחצי נזיד עדשים.
מנחם תודה על עוד מעורב נפלא, מאחל לך המון בריאות.
אם הלוחמים משחררים את לוני מי יהיו הגבוהים שלהם?
שחקן טוב שמכיר את המערכת במחיר כזה זול אין הרבה.
אחרי שצפיתי במשחק שוב אני גם חושב שמי שהיה הכי טוב אתמול זה טייטום,
הוא עשה הכל מהכל למרות ערב קליעה מזעזע.
לגבי לוקה, ברור שהוא אשם!
עושים לו הנחת כוכב, לא רק שהוא לא מופיע לרבע האחרון
אלא גם שכל סל שהוא קולע הוא מחזיר את זה עם איבוד כדור או הגנה גרועה.
אתמול היו לו 8 איבודי כדור ואחרי כל איבוד כדור זה היה סל קל,
ככה גם במשחק הראשון.
לא עוזר לקבוצה שלו שהוא קולע 30 ומנגד בוסטון קולעת עליו 30,
כמה שהוא שחקן התקפה גדול בכדורסל יש גם הגנה
ובסדרה הזו לא מצליחים להחביא אותו ורואים כמה ההגנה שלו גרועה.
לפעמים הוא מצליח להביא גוף או לחטוף כדור, אבל רואים את החוסר מוטיבציה שלו לעשות הגנה,
הרבה פעמים אחרי החטאה הוא מדדה בחזרה להגנה.
כמה ההגנה שלו גרועה ראו כל הזמן פשוט יש קבוצות שלא משחקות עליו כדי לחשוף אותו ברגע שאתה תוקף אותו בהתקפה אתה מעייף אותו גורם לו לזוז ואם לא אז אתה קולע בקלות.
זה השיטה גם נגד הטראקרס אבל לא מבודדים כמעט על השקץ נותנים להחביא אותו בפינה.
לוקה זה אחד השומרים הכי גרועים שראיתי אי פעם הוא פשוט העתק הדבק של הארדן.
פשוט הוא טוב יותר מהארדן בגלל הגודל שלו ויש לו את הפוסט בגלל זה אחרת זה אותו שחקן אותה עבודת רגליים אותו סטפבק אותו ריכוזיות לנפח סטט אותם רמאויות עם השופטים לוקה רק מתבכיין יותר.
זה שהוא השחקן הטוב בעולם זה תעודת עניות לליגה האמת.
הוא עובר שחקנים בטעייה פשוטה של שינוי כיוון בין הרגליים האצה האטה כל הזמן אותו מוב שגם הארדן היה עובר ככה בדיוק לא ברור כיצד השומרים נופלים בזה באמת.
אם השומרים לא נופלים הם מתחילים לזרוק ידיים רגליים בטן "ליצור מגע" ואז המגן מורתע ומפוחד משריקת אוויר ושומר פחות צמוד כי יודע שיעופו עליו ידיים ומשרוקיות ואז הם קולעים את הסטפבק מה3 או המיד ריינג אחרי באמפ למגן.
מסכים איתך,
כולם יודעים את זה שהוא מגן גרוע אבל מאז סידרת הגמר לפני שנתיים
לא ראיתי אף אחת שמנסה לשחק עליו בהתקפה.
הכי מצחיק שבכל התקפה הוא מחפש את הבידודים האלו ומקבל אותם,
צריך להרוג אותו עם הרעל שלו.
מבחינתי לוקה שווה לפריים הארדן, אותו כדורסל, אותה שיטה ואותה ריכוזיות,
ההבדל שלוקה יותר גבוה אבל הארדן יותר אתלט עם כושר טוב יותר.
הקושי בלהגן על לוקה או הארדן זה מהפחד לקבל שריקה,
הם רק נושמים ומקבלים שריקה, כשהם לא מקבלים יש את המבטים לשופטים, צעקות, קללות ואי חזרה להגנה.
אגב אם פרוזינגיס יקבל את השריקות של לוקה הוא יסיים עם 20 זריקות כל משחק,
השחקנים של דאלאס מפוצצים אותו והשופטים לא שורקים כמעט.
חחחחח את פורזי נותנים לפוצץ כאילו הוא בmma ליד אמביד אסור לעבור בכלל זה בדיחה. אגב כמו ששומרים על פורזי ככה צריך לאפשר לשמור בליגה זה הכדורסל האמיתי.
אבל האיפה והאיפה פשוט בדיחה דברים שאסורים בליגה על אף אחד מותר על פורזי.
נותנים לו מרפקים תופסים אותו דוחפים אותו נותנחם לו באמפים חחחחח נתנו אישור מיוחד מההנהלה לגבי פורזי 🤣🤣🤣
אם מישהו יעז לשמור מאית מזה את לוקה ישר יקבל שריקות זה בדיחה הלוואי שיתנו ככה לשמור את הכוכבים הסטט שלהם יחתך בחצי.
שקואים את ההגנה שמאפשרים על פורזי ואת השריקות על אמביד דיוויס ויוקיץ חחחחח פשוט בדיחה וחוסר ספורטיביות
אני בעד שישמרו חזק כולם, אבל לוקה ודומיו רק שולחים את הידיים שלהם
קדימה או זורקים ראש וישר שומעים שריקה.
צודק לגמרי לגבי הג'ירף וחוסר הכבוד מהשופטוטים. גם טייטום לא מקבל מספיק כבוד, רק כשאין להם ברירה.
את ההגנה הגרועה שלו ראו בעיקר במשחק 2.
ההפסד לגמרי עליו ולא קשור בקליעה אלא שהוא לא רוצה לרדת להגנה.
לא רוצה? לא צריך. לך הביתה וחכה לשנה הבאה!
א. תוסיף את פלייאוף ברונסון שמזכיר אחר לאחד את הארדן את לוקה. מעניין אם היו עוד שחקנים בהיסטוריה שקלעו ככ הרבה עם הסט כישורים הזה
ב. אתה טועה לגבי ההגנה של לוקה. מינסוטה ובעיקר אדוארדס שיחקו עליו לא מעט, אבל פשוט לא הצליחו. לוקה זז יפה מאוד, והצליח להעמיד את הטנק שלו מול שחקן ההתקפה…
בסדרה הזו רואים לו…
הוא אפילו לא מדדה!
בסדרה הזאת הוא נחשף לגמרי,
אני לא מבין איך עד עכשיו לא שיחקו עליו יותר בפלייאוף.
כשראיתי את המשחק החוזר ראיתי מלא סלים שבאשמת לוקה,
אם היה לי כוח הייתי שם פה את כולם.
זה התפקיד של היו"ר אבל בזמן האחרון הוא לא מתפקד.
נגמר פאפי קיקי לינק.
תתארו לכם קבוצה של לוקה עם אמביד חחחחח אני רק חושב על כמות הנפילות הפלופינג והבכיינות זה הצמד הכי בלתי ניתן לצפייה אי פעם
הגמר הכללי 2025 פילי נגד המאבס
https://giphy.com/clips/southpark-season-5-episode-6-south-park-h17BEBUgaLrKRfzyje
פרומו לגמר 2025
אמביד
&ct=g
לוקה
&ct=g
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התכוונת 2099
😂😂😂
חחחחחחחח שמעון עלית מדרגה,
היית עדין מידי 😁
הרגת אתה כבר יכול להוות יריב ראוי לדוקי פופרס (שמתי לב שבגמר הוא קצת נעלם, כנראה גם לו קשה הצפייה בבוסטון – הם קבוצה מדהימה אבל לא נעימים לצפייה – חבר שלי טוען שהם כמו סיטי – משחקים בחצי הילוך ומעבירים הילוך ברביעי כדי לגמור את המשחקים. יש בזה משהו)
דה שוטי אהובי, אני במדינ ֶ ישראל עם טאבלט ובלי ציוד,
עוד יומיים חוזר הביתה(יש) ונתחיל לקרקס אותך.
שמעון מחליף אותי
😅😅
לא מבין את השחרור של קוון לוני. החוזה הכי טוב בליגה באספקט של v4m
חייבים לחסוך.
נהניתי מהמשחק האחרון לא זוכר את עצמי מפהק,משתעמם.סוף סוף ראינו תצוגה של הגנות ,הרבה זריקות לסל היו ממצבים לא נוחים.היו ממש הגנות חונקות.
יש כבר סיכומים כאילו הסדרה נגמרה.הסדרה רחוקה ויהיו עוד תהפוכות,לוקה לא היה כשיר מלא למשחק , לכן ניתן היה לעייף אותו.זה לא יקרה במשחק השלישי.
כל הוויכוח אם טאטום הוא טמטום,או כוכב ,מיותר לגמרי.מה זה כל כך משנה? תוציא את טאטום מהסגל או תנו לו לנוח לפרק זמן ארוך,ותחשבו איך בוסטון היו נראים בלעדיו.
צודק
לפחות 40% מהזריקות של טייטום היו קשות אבל זה גמר פלייאוף.
טייטום אינו טומטום, לוקח את המילים שלי ומתנצל לפניו. אם הוא יוצא היה 2:0 לטובת דאלאס.
תודה רבה דוק
תודה רבה מנחם
אני אשמח בשביל לוני אם הוא יקבל חוזה חדש אבל חוששתני שזה לא יקרה והוא יסיים את הקייץ על חוזה מינימום של ותיקים של ג"ס. גם בעבר לא היו קבוצות שרצו את השרות שלו. להערכתי הוא יכול לקבל חוזה מינימום בג"ס עוד הרבה שנים.
במקרה הזה הוא יקבל 3 מיליון מהחוזה שבוטל פלוס 3 מיליון מהחוזה החדש. סה"כ 6 מיליון לעומת 8 בחוזה שבטל.
ג"ס תחסוך לעצמה בתרגיל הזה 3 מיליון דולר מהסכום שנספר לתקרת המס כיון שמיליון דולר מחוזה הותיקים משולם על ידי הליגה.
האמת יחסית לתרומה האדירה של השחקן הזה עשה עבור הקבוצה הזאת על המגרש, קצת מפתיע אותי שכל הקריירה שלו בגולדן הוא הרויח ממש פירורים
בין השאר הסנטר היחידי בליגה שהצליח לשמור על דונציץ
בשתי הפעמים שהוא חתם על חוזה חדש לג"ס אף קבוצה לא הציעה לו חוזה מפתה יותר.
שמע אח יקר
הייתי פעם ממעריצי שרון אבל האמת ופרות קדושות סופן להישחט.
כמה שאולמרט היה מושחט, אריק היה מושחט ממנו, דודה חנה ז"ל היתה בת שמונים כמדומני כשביקרתי אותה בב"ש סתם ככה מתוך רצון לדעת מה שלומה אחרי שבעלה נפטר (אשתו של אח של סבתא שלי) לפני 32 שנה בערך. ישבה מול הטלוויזיה, רזיל'ה רוצה תה עם עוגה (כל כך פולנייה!)? אמרתי בשמחה. תוך דקה התחיל ערב חדש בטלוויזיה והראו/דיברו על אריק. הפנים של חנה נהיו אדומות מלאות חימה וכעס. הרימה יד ועשתה לי באצבע לא!!! אל תאמין למילה שיוצאת לשקרן הזה מהפה, ואני אריקיסט…
רק 7 או שמונה שנים אחרי זה התחלתי להבין מי היה אריק שרון מכפר מלל וכמה הדודה חנה צדקה לגביו. כשמצרפים 1+1+1+1+1….. ועוד וזה לא נגמר, כל השקרים וכל העובדות וכל האתרוגים והמאותרגים והחברים והפשעים…
על היחסים בין המאמן הבעלים של הקבוצה ניתן ללמוד בסדרה חדשה בערוץ דיסני + בשם Clipped. הסדרה עוסקת בבעלים לשעבר של הקליפרס דונלד סטרלינג ובמערכת היחסים שלו עם המאמן דאז דוק ריברס. אבל עיקר העיסוק הוא בהתבטאויותיו הגזעניות של סטרלינג שהביאו לבסוף את הנהלת ה NBA להכריח אותו למכור את הקבוצה.
תודה אלכס
תודה מנחם. איש חכם הארלי. למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?
חוסר ההערכה פה באתר לעונה של בוסטון היא פשוט הזויה.
סיימו את העונה הרגילה עם אחד המאזנים הטובים בהיסטוריה, משייטים לאליפות בפלייאוף עם 2 הפסדים ב- 16 משחקים… מעניין עד מתי אנשים ימשיכו לחשוב שדאלאס פייבוריטית וטייטום אוברייטד.
פשוט אנחנו פותחים טלביזיה ורואים את המשחקים.
הכיוון הוא אליפות אנמית וכדורסל חלש עם מבול שלשות באחוזים של גבינה דלת שומן.
דטרויט של שונסי והמילטון היה הרבה יותר מלהיב ומרגש.
טומטום שחקן אדיש ואנמי.
ערב חג,
וזו הזדמנות לעשות משהו שנדיר יוצא לי לעשות ר
Rewatch
הפעם התמקדתי בטייטום ובהגנת דאלאס.
אז ככה,
מסקנות:
טייטום.
הרבה דיון מעורר השחקן. ובצדק.
האמת?
משחקים 1 ו-2 שלו בעייתיים.
במשחק 1 אלו היו איבודי הכדור,
ברובם המכריע הם היו מהזמן של "WTF?"
אז למשחק 2 הוא הגיע מוכן יותר,
ובכן, הוא ניצל את ההתמקדות של דאלאס בו
(קיד משעשע. "בראון השחקן הכי טוב של הסלטיקס. לכן אתמקד אך ורק בטייטום…)
בשביל למצוא את חבריו (ג'רו ניצל כל מסירה של טייטום לקצה).
רק מה,
אי אפשר להתעלם מכך שק
א. זה מרגיש שנכנסו לו לראש. החטיא כמה לייאפים שהוא בדרך כלל קולע.
ב. הזריקה שלו מבחוץ הרגישה הרבה פחות אוטומטית. יש לו את הלילות האלו שהוא קןלע שלשות בביטחון כמו של קרי,
אותה שלשה בודדת שקלע?
נראה כמו לוחם סיירת שסיים מד״א כומתה ויצא לראשונה מתחת לאלונקה. אף אחד מחבריו לא יודע כמה היה קרוב לשבירה…
ג. חסר לו פתרון קליעה נוסף, עדיף מהפוסט. שלשות יש, כניסה לסל יש, אין מיד גו טו עדיף לא כזה שהוא סוג של שלשה משונמכת.
זה מחזיר אותי למאבס.
הם בבעיה –
זה היה אמור להיות המשחק שלהם.
החזיקו את בוסטון על אחוזי גבינה רזה מהשלוש,
את טייטום על אחוזי גבינה דיאטטית,
פורזינגיס נראה כנפצע מחדש
(אי אפשר היה לא להבחין בכך בזמן אמת,
איך וויתר על האפשרות להדביק גג לקיירי)
לוקה חזר לעצמו כאשר הוא מפציץ מהרגע הראשון של המשחק המצליח דוב למצוא את חבריו.
לכאורה text book מתכון לניצחון חוץ.
וזה עדיין לא הספיק.
אם יש משהו שממש קפץ לי לעין?
במאבק השחקנים שאכזבו התקפית,
קיירי "ניצח" בענק בגלל שלהבדיל מטייטום הוא לא הצליח לתת משחק שלם ולתרום בחלקים אחרים.
יש הרבו סיבות לדאגה,
אם אתם אוהדי מאבס.
התגובה הזו שלך הרבה יותר נכונה ומאוזנת מהתגובות הקודמות שכתבת. טייטום לא היה מספיק טוב בעייני במשחק הזה ואין אחד שרוצה בהצלחתו פה יותר ממני. אצלי הוא מקבל ציון 7 על המשחק הזה. זה לא 5 נכשל כי הוא עשה המון דברים אחרים אבל זה גם לא ציון 9. בשום אופן לא 9. 6 מ 22 ביום נורמלי מחסל קבוצה. הבעיה שבוסטון קבוצה לא נורמלית והיה להם גם טונה של מזל אחרי ההחטאה של טייטום בסוף. הגיעה חסימה מופלאה של וויט (וגם אי השריקה לעבירה שאכן היתה – גם מזל צריך והיה להם בטונות) כי אחרת זה היה יורד לנקודה הפרש. אם בוסטון היו מפסידים היו צולבים את טייטום ובצדק. מזלו שניצחו.
מבחינת נסיבות? יש לו אלף נסיבות מקילות . דרק ג'ונס הוא שומר רוצח , טייטום עצמו אחרי כל מסעות ההכפשה שעבר שלא בצדק מתקשה לתפקד כרגע. זה לא מוריד מגדולתו אני חושב שבמשחק הקרוב הוא יהיה פקטור משמעותי.
מה שכתבתי על טייטום אחרי המשחק היה –
"טייטום, דרך אגב…
…היה בסדר גמור"
(הפרשנות שלי למשפט שכזה זה ציון 70)
אני אתך, נתקן.
"היה בסדר גמור מינוס…"
וכן, אתה צודק.
היו מפסידים?
האשמה הייתה לפתחו.
אכן.
תודה על המעורב מנחם
🙏
לא יודע כמה מכם צופים באליפות אירופה באתלטיקה, מומלץ זה אסקפיזם מוחלט. גלעד וינגרטן מצויין ונאלץ לסבול שדר מטומטם שאינני יודע מי הוא. קפיצה בגובה לנשים היתה מפגן של דומיננטיות של מהוצ'יך האוקראינית ברמה של השוודי עם השם המסובך ששולט בקפיצה במוט.
ארמנד דופלנטיס הרבה יותר קל מיאניס אנטה-קמפופו…
תודה מנחם.
לוקה משחק בלי הרבה עזרה בגמר עד כה, אבל בסיכום 2 המשחקים עומד על 12 אס' על 12 איב'.
בנוסף הוא משמש מטרה לבוסטון שחוגגת עליו המון פעמים. הוא יהיה חייב לשפר את שני אלה כדי שיהיה לדאלאס סיכוי בסדרה.
אם אני הלייקרס אני חוטף את קוון לוני תוך שנייה.
הגיע הזמן שיביאו סנטר רציני ויפסיקו לקדם פרוייקט שיקום לסנטרים שלא מצאו את מקומם בליגה.
אין מחליף לדיוויס בעמדה, וגם יש סדרות שחייבים סנטר מאסיבי שדיוויס יהיה שומר איזורי ולא אישי.
בינתיים עשו על לוקה 42 נקודות בשני המשחקים שזה המון – 20% מהנקודות של בוסטון. מצד שני זה היה ב42 נסיונות קליעה שזה יחס לא נוראי ובמשחק האחרון זה היה 19 ב-24 נסיונות.
ג'ייסון טאטום התנהג בדיוק כמו טומטום
בהרבה מאד מצבים .
לא בסדרה הזו ,לא בהתבטאויות ולא במשחק .
נכון כאשר הלחץ עליו הוא שחקן מוגבל
אך הפעם. היה מודע לכך ומצא את הדרך
למסור .
היו לו כבר מצבים כאלו בהם מסר
אך לא במשחקים ברמה הזו ,בעבכ
במיוחד מול מיאמי נשבר במצבים האלו
לא הפעם .
מסקנה בעיות התיפקוד נבעו יותר
מבעיות אישיות , תיאום ציפיות צמצום איגו
והכוונה שינו את המצב ,וכעת טייטום
מנוסה ורגוע הרבה יותר התוצאה בהתאם
מה גם שהולידיי נמצא בסביבה לעזור.
דאלאס חייבים למצוא דרך לעצור
את העזרה הזמינה מהולידיי .
כי הוא הולידיי הקלף שניצח את המשחק .
נתי
אם יתמקדו בג'רו טייטום ימטיר 35-40 נקודות. הם עושים מה שהם יכולים.
הפרס לרודי טומג'נוביץ' הוא על הישג חיים בכדורסל. לפני שאימן, היה פאוור פורווארד במשך 11 שנים, מהן 5 אול-סטאר. נודע במשחק הגנה מעולה.
שתי האליפויות עם יוסטון הושגו כשמייקל שיחק בייסבול.
ב-95 מייקל שיחק. הצטרף לבולס לקראת סוף העונה, שיחק, והם הפסידו בפלייאוף לאותה אורלנדו שהפסידה 0 – 4 ליוסטון.
יפה, קיבלתי.
למה שהשלייקס לא יחץימו את לברון
כמאמן ומנהל כללי ?
תודה לכל אחד מ-101 המגיבים
טוב חברים, חג שמח וברכות לאחד והיחיד רומן סורקין על זכיה ב MVP של הליגה.
בהחלט מגיע לו. מקווה רק שהמשחק בדרייבאין יעבור בשלום ובלי שאוהדי הפועל הורסים אותו פק"ל…
כפי שצויין בבלוג המשחק, סורקין רואיין עבור דאלאס אבל לא הוצע לו חוזה כי כל העמדות תפוסות. בקיץ יתאמן בסאק, עם הקאבאנוס ודיארון! מקווה שיהיה להם השכל להחתים אותו, הוא בטיימליין של השנים לדעתי, בערך 27? מאחל לו בהצלחה ומפגשים נעימים עם דני. הנה הידיעה מערוץ הספורט.
https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=472533&int_source=taboola
ומחווה יפה של מכבי לאוהדים שנפצעו או מתו בחרבות ברזל.
שתיגמרנה כל המלחמות הארורות
https://www.facebook.com/photo?fbid=926141639524322&set=pcb.926141782857641
בריאות מנחם…
חג שמח לכולם…פחות לטייטום שכבר לא ייקח את ה mvp
תכלס ,הmvp של הסידרה יכול לבוא דווקא מהקבוצה המפסידה….זה המצב כרגע כשלוקו השחקן הטוב ביותר וקבוצתו באפס שתיים.
אוף טופיק
יושב עם הבת במיון (הכל בסדר, נקע בקרסול היא אקרובטית, זה ספורט אמיתי, מתאמנים 6 שעות לפחות ביום, לא בטלנים כמו בסופרטי הכדור), בוהים במכונת החטיפים. התחיל ויכוח.
השורה השנייה מלמטה זה בוסטון: פסק זמן, טוויקס, סניקרס, לואקר ובואנו.
הבת עדיין צעירה, אומרת לי שזאת השורה החזקה.
אני לא מסכים.
השורה השלישית גרוטאה – קליק, שוקולד פרה קראנצ׳ (נוט באד), בפלות של עלית (נו באמת), במבה נוגט.
אבל השורה התחתונה – דאלאס! ריסס, אגוזי, מנטוס ו… הגואוט!!! טעמי
אני מסביר לה שהשורה התחתונה לוקחת בגלל הגואוט. אבל היא צעירה, ולא מסכימה.
העיקר שנצא מכאן לפני שתיים בלילה חחחח