You are currently viewing מעורב הופס ליום ששי:  בוסטון קרעה במשחק מכוער / דן הארלי מאמן יוקון, יהיה (כמעט) בטוח מאמן הלייקרס / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: בוסטון קרעה במשחק מכוער / דן הארלי מאמן יוקון, יהיה (כמעט) בטוח מאמן הלייקרס / מנחם לס

1.בוסטון ניצחה את המשחק הראשון 89-107 בכדורסל של היום: משחק שכונתי מכוער שהוא 75% אחד-על-אחד

אני מנסה לחשוב איזה משחק ראיתי הלילה. ראיתי את הכדורסל של היום ב-NBA: משחק של אחד-על אחד שבוסטון ניצחה כי ישנם לה 4-5-6 שחקנים המסוגלים לשחק ולקלוע בעצמם בעוד שלדאלאס היה הלילה רק אחד כזה – לוקה דונקיץ'. הוא היה הלוקה הרגיל שאנחנו מכירים. השחקן הטוב ביותר על המגרש שאיש לא מסוגל לעצור אותו. הוא סיים עם 30 ב-12 מ-26 (4 מ-12 מהטריי).

אני זוכר את המשחקים בבוסטון גארדן עם מג'יק, קארים, וורת'י, וכל השאר נגד לארי בירד, קווין מקהייל, דניס ג'ונסון והשאר. משחקים חכמים, ללקק את האצבעות. משחקים מלאי ערמה, חכמה, בינה, שהכדור עובד מיד ליד וכולם משתתפים במשחק. הלילה אם ראית שלוש מסירות רצופות ראית משהו מיוחד.

אני לא אומר 'יותר טוב' או 'יותר גרוע'. כל מה שאני אומר זה שאני מבין שזה המשחק של היום, נקודה, ולאוהד הטהור של פעם זה נראה מכוער.

אוקיי. הנה משוט מהיר ונקודות שרשמתי:

*הגזימו בקשר לקבלת הפנים לקיירי אירוינג. לא קרה שום דבר מיוחד. כמה שריקות בוז וזהו. פליי בול.
*עניין אותי את מי ישימו על לוקה. הסלטיקס החליטו על בראון. לוקה לקח אותו לסל וקלע מקרוב או מרחוק. (במחצית השנייה ג'ו מזולה החליט לשים עליו את ת'רו הולידיי. לוקה המשיך בשלו).
*פרוזינגיס נכנס וכמעט מיד הופך לשחקן הטוב ביותר של הירוקים. מיד קלע שלשה, ועוד שלשה ושלוש חסימות מצויינות. הוא הגורם הראשי לפתיחת 17 הפרש ברבע הראשון (20-37), שהוא, אגב, ההפרש הגדול ביותר לרבע ראשון בכל ההיסטוריה של משחקי הגמר של ה-NBA.
*כשבראון מדנקק, ואחריו שלשה וההפרש 26-44, ואח"כ גניבת כדור מלוקה וסל ההפרש גדל ל-29-53.
*כשטאטום שם שלשה ויש 29-58 אני חושש שיהיה כאן הלילה הפרש שיא.
*שני סלים של לוקה ואז שלשה ההפרש קטן ל-42-63. חצי. אני מסתכל על הסטט: לבוסטון 24 ריב' נגד ה-16 של דאלאס, וכן הסלטיקס קוברים 11 מ-27 מהטריי ל-40.7% נגד 3 מ-13 מהטריי של דאלאס, ל-23.1% ללוקה יש 17 נק'. לפרוז'י 18. אני רושם "האירופאים באים, האירופאים באים".
*הרבע השלישי לא שונה משני הרבעים הראשונים: הכל מקרי. הכל שכונתי. מנצחת הקבוצה שיש לה יותר שחקנים היכולים ליצור לעצמם זריקה, ולסלטיקס ישנם יותר כאלה.
*לפתע??? לפתע הפרש של 29 לבוסטון יורד ל-14. אח"כ ל-11, ולוקה בשלשה מצויינת מקטין ל-64-72. שמונה הפרש…
*מה קורה כאן???
*לא עברו יותר מ-4 דקות וכבר 64-80 משלשה של טאטום. וואללה שמשחק מכוער כזה לא ראיתי מזמן. שום תכנון. שום חכמה. פשוט כל אחד לנפשו.
*שלשה של בראון והרבע השלישי נגמר 64-86 אחרי שרק לפני כמה דקות היה 8 הפרש.
*ברבע הרביעי לא השתנה דבר. שוב משחק שחסימה של שחקן לשחקן עם הכדור זה התרגיל החכם ביותר. אני לא מגזים.
*ב-75-100 לוקה וקיירי יוצאים.
*נגמר 89-107. לוקה 30. בראון 22. טאטום 16. פרוזינגיס 20.
*אני מקווה למשחקים מעניינים יותר בהמשך.

2. תשכחו מ-ג'ייג'יי רדיק. הלייקרס מכינה הצעה מסיבית למאמן יוקון – דן הארלי – שהוא לא יוכל לסרב לה. הלייקרס נפגשים איתו היום, והוא 'מאד רציני לקבל את הצעתם'. אתם יכולים כבר עכשיו לחשוב עליו כמאמן הלייקרס.

Lakers preparing massive offer to UConn's Dan Hurley

הידיעה הזאת הופיעה בעת ובעונה אחת ב-ESPN מאת Adrian Wojnarowski, ESPN ( https://www.espn.com/nba/story/_/id/40289529/sources-lakers-preparing-massive-offer-uconn-dan-hurley, ובקונטיקוט פוסט (CTPOST).

כנראה שהסיפורים על ג'יי ג'יי רדיק היו סתם סיפורים להטעות את האוייב. הרי הלייקרס לא מטומטמים עד כדי כך. לרדיק אין מושג באימון קבוצה. אולי אחרי שישתפשף איזה 4-5 שנים כעוזר מאמן ויבין את כל ה-IN וה-OUT – את הבפנים ובחוץ של מה זה אימון קבוצה, יהיה מה לדבר. אולי לרדיק אין בכלל את האופי והיכולת לדבר אל 12 שחקנים מקצוענים בשעת רווחה – או צרה.

דן הארלי הוכיח את עצמו. הוא בן למשפחת כדורסלנים – מהאב ועד האחים:

Hurley was born to Hall of Fame high school coach Bob Hurley Sr. and Christine Hurley on January 16, 1973, in Jersey City, New Jersey, where he was raised with his siblings Bobby and Melissa. His brother, Bobby, is a former Duke and Sacramento Kings guard and the current head coach at Arizona State University

דן, שכדורסלן גדול הוא לא היה, זכה עם יוקון לבק-טו-בק אליפויות NCAA. אם זכית באליפות NCAA אחת אתה יכול לסמוך שהמאמן נמצא עמוק בתוך העניינים: הוא יודע לעמוד בלחץ…הוא יודע כיצד להעמיד את החמישייה הטובה ביותר על הפרקט…הוא יודע כיצד ומתי להחליף שחקנים. והוא יודע כיצד להתעסק עם שחקנים שהם 'ONE-AND-DONE'

כל הריאיונות עם מאמנים אחרים היו רק כדי 'להטעות את האוייב' כמו שאומרים החברים שלי מקרית-גת. הם רצו את דן הרלי כל הזמן אבל החליטו לעבוד כמו קבוצה חכמה ולראיין קודם את הנמושות. עכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי.

לפי Wojnarowski, רוב פלינקה ומושלת הקבוצה (היא ה-GOVERNOR; היא לא 'הבעלים' היחיד אם כי היא 'הקונטרולינג' הבעלים' השולט –Jeanie Buss is the controlling owner and president of the Los Angeles Lakers) עומדים לקבוע פגישה אם דן הארלי "כמה שיותר מהר", ולהציע "הצעה פורמלית שקשה מאד יהיה לסרב לה" (עתה נודע שהלייקרס ודן הארלי נפגשים היום!)

Lakers vice president of basketball operations and general manager Rob Pelinka and governor Jeanie Buss are eager to formally discuss with Hurley their vision of marrying his dominant program — built upon both his tactical acumen and elite player development — with the storied Lakers brand, sources said.

חובה להזכיר שדן הארלי תמיד הביע את רצונו לאמן ב-NBA "כשהזמן יהיה נכון". הזמן הנכון הוא עכשיו!!!

**********

הערה שלי: זהו זמן אידיאלי עבור דן הארלי לעזוב את יוקון. הסיכוי לאליפות שלישית הוא זעיר עד אפסי. יוקון איבדה את שני השחקנים האייקונים שלה, הסנטר Donovan Clingan והגארד  Stephon Castle שהולכים לדראפט ויהיו לוטרי פיקס. זה כאילו תוציא את לוקה וקיירי מדאלאס ותשלח אותה לשחק נגד הסלטיקס

**********

3. קיירי אירוינג מגיב על מה שלברון אמר עליו אתמול

4. השאלה שג'ברי סמית' שואל את ג'ייסון טאטום בקשר 'למשחק שאבד לו', והתשובה שקיבל

5. היום ג'ורג'יה הפכה למדינה ה-35 בארה"ב להרשות לשחקני תיכון להרוויח כסף מ-NIL

זהו קומראדים. אתלטי תיכון בארה"ב יכולים מעתה להרוויח כסף בפרסומות, מבצעי קנייה, קידום מכירות, פוסטרים, וכרזות – עם הגבלות מסויימות. בקיצור, הם מורשים לעשות כל מה שמקצוענים מורשים לעשות מבלי לאבד את הגדרת 'החובבנות' שלהם.

זוכרים את דלונטה ווסט, השחקן המצויין של קליבלנד קאבס?

אז…

והיום:

דלונטה ווסט, שחקנה המצויין של קליבלנד קאבס לפני כמעט שני עשורים נעצר לפני יומיים בפיירפקס, וירג'יניה, ע"י שוטר, והצליח לברוח. כוח משטרה שנקרא מצא אותו שוכב ללא הכרה בסבך קוצים. מיד הזריקו לו Narcan – התרכיב נגד חסרי הכרה כתוצאה מסמים – אבל לא הצליחו להעיר אותו. רק בבית החולים הוא התעורר. הוא נאסר ויכול היה להשתחרר עם BOND של $2,000 שלא היה באפשרותו להשיג. מרק קיובן שניסה לעזור לו כמה שנים פרש מעזרה לדלונטה מחוסר אונים בנסיונות לעזור לו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
163 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
07/06/2024 6:42:39

איזה הבדל זה עם או בלי פורזינגיס.
הוא מרווח את ההגנה, מנצל מיסמאצ'ים, נותן הגנה אדירה.
השאיר את קיד עם המון שיעורי בית…

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 7:02:33

מה יכול לעזור עכשיו כשסגרו ללוקה את המסירות פנימה לפיקנרול קל?

gogo
gogo
07/06/2024 6:56:17

תודה על המעורב
גרו היה ונשאר השחקן האהוב עלי בבוסטון.
הסלטיקס לא יכולים לעצור את לוקה, הם יכולים לסגור טוב את השאר.
פורזי לא כל יום יקלע ככה אבל ההשפעה שלו בהגנה בצבע והבעיות מיסמצ שהוא יוצר הם תוספת עצומה.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 7:03:58
Reply to  gogo

בדיוק
איזו טעות של אנטה-קמפופו לוותר עליו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

גרו לקח כדור חלף על שחקנים ושם סל קליל.כשהוא רוצה וחושב שהקבוצה רוצה,הוא גם שחקן התקפה טוב.הוא היום בסדרת גמר.זה מזכיר לי בחורה יפה שהיתה קונה בגדים בסופר ב 1+1 ,קונה היום בבוטיק על.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:27:03

אני רוצה שידרוש יותר אבל הוא כל כך לא אנוכי שאין דברים כאלה.
עדיין חושב שהחוזה שקיבל קצת גדול מדיי אבל אתה יודע מה? עם כזו כנפה וסברינה ליד על כוס של ליטר מוחיטו, שיקח מה שהוא רוצה.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 6:57:11

המשחק הזה היה בגדול התסריט הפסימי שלי לסדרה:
לוקה בלתי עציר אבל נותן את ה30 שלו לבד במדבר.
קיירי נעצר במשחק נפל.
המשלימים של דאלאס מנוטרלים לחלוטין(חוץ מפי ג'יי)
עבור בוסטון: טייטום אכן נתן הצהרה. תוכן ההצרה היא שהוא אינו כוכב על, ובוסטון לא מתיימרת שיהיה כזה. הוא שווה בין שווים, במפלצת בעלת 6 ראשים. יום אחד יקלע יותר ויום אחד לא יקלע בכלל, פעם זה היום של ג'רו, פעם של בראון, פעם של פורזי וכן הלאה. פורזי זה חתיכת גיים צ'יינג'ר ביכולת הזו, אך זה לא ימשיך כל הסדרה.
ובקצרה: משחק טוב מאוד של בוסטון, מול משחק רע של דאלאס שעוד לא הגיעה לסדרה, מלבד לוקה. הפסד במשחק 2 לא יסתום את הגולל, אבל יהיה נחמד לקחת את הביתיות ולחזור לדאלאס עם מומנטום.
בהצלחה למאבס ובלוקה ננוחם…

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 7:06:45
Reply to  zenmaster

חברי, גם לוקה לא הגיע.
תחשוב לבד מדוע ולמה?

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 7:16:33

דוק, לא מנסה לקחת קרדיט למשחק הקבוצתי של בוסטון, שנטרלה את הפיק אנד רול והלובים. אבל לוקה הגיע ועוד איך ברמה האישית לא ממש עצרו אותו עד שהוא יצא, וכמעט החזיר את דאלאס לבד במשחק נפל ב30 הפרש. קיירי לעומת זאת היה חושך עם 6 מ20 אם אני לא טועה. ברור שיהיה לשניהם קשה יותר מאשר בסדרות קודמות אבל יש הבדל בין להגיע ולהתמודד עם האתגר(לוקה) לבין משחק נפל. אם קיירי ישחק טוב יותר(מה שסביר שיקרה) עוד נראה את דאלאס חזק בסדרה. ביכולת שהציגו היום אין ממש סדרה, אבל אני עדיין מאמין שייקחו את הסדרה ב6. ומכאן ימים יגידו…

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 7:59:09
Reply to  zenmaster

בידיוק
זה מה שניצח את המשחק הזה, גאפורד ולייבלי ביחד עם 10 נקודות (הגולש כארים עבדוגומבר).
איך דאלאס יתמודדו עם זה?
קיירי עם 6 מ 18 לדעתי אבל מי סופר?
אני עדיין בגישה שלוקה וקיירי שיעשו מה שהם רוצים, לדפוק את השאר ושהכישרון של 6 מול 2 ינצח.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  zenmaster

לוקה היה מאוד עציר הדאבל טים עבד עליו מצויין.האיבודים שלו הפכו לסלים קלים בצד השני.
קלע כשהיה הפרש של 20 נקודות מפעם לפעם.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 10:09:56

לוקה היה עציר כי כל שחקני דאלאס ניגרו. לכן ניסה לקחת הכל על עצמו מול דאבלים ואיבד. אם מהדאבל הוא יידע שיש לו אופציה למסירה לשחקן חם דברים ייראו אחרת.

גיא הירוק
07/06/2024 10:54:30
Reply to  zenmaster

לא רק עניין של "ניגרו". יש לכם סיבות:
ברבע הראשון הסלטיקס החזיקו את דאלאס על ניסיון אחד לשלשה מהפינות.
ברבעים השני והשלישי המספר היה 0!
רק ברבע האחרון, בזמן הזבל, דאלאס הצליחו סוף סוף להגיע למצבי קליעה של שלשה מהפינה (זרקו 2, קלעו 1).
לצורך השוואה (א) –
לסלטיקס היו מהפינות 6 שלשות מ-12 ניסיונות (11 ב-3 הארבעים הראשונים).
לצורך השוואה (ב) –
את משחק 5 מול מינסוטה דאלאס סיימו את המחצית הראשונה עם 3 מ-6 בשלשות מהפינות.
נתון שני קריטי –
בוסטון לקחו לחלוטין את ההאלי הופ של לוקה עם הגבוה המזדמן.
במחצית הראשונה זה היה פורזינגיס שעצר אותם, ברבע השלישי בראון לצד 3 עבירות מהירות של לייבלי הטו את הכף.
נתון שלישי קריטי –
6 נקודות למאבריקס בהתקפות המעבר.
ניצחון ברור של הגנת המעבר הטובה בליגה.

כך שנתון הקליעה של דאלאס?
חלק מזה בגלל הגנה של הסלטיקס שהכריחה זריקות קשות.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 11:28:11

ברור, אבל כאן מגיע החלק של קיירי ליצור יחד עם לוקה. ברגע שזה לוקה לבד קל יותר לנטרל את משחק ההתקפה

NBA בדם
07/06/2024 10:02:19
Reply to  zenmaster

+100

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 7:01:41

תודה רבה מנחם וכמובן שבת שלום ומבורך לך ולג'ייל.

כמה מצער מה שקורה לדלונטה.
אם כל המיליארדים שיש לאירגון הזה האין BA, הייתי מצפה שימצאו איזו דרך לעזור לו לצאת או לנסות לצאת ממעגל ההרס העצמי שהוא נתון בו.

קיירי יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני מאמין שיש מצב והם שוב ישתפו פעולה, דאלאס, לייקרס או מקום אחר. נחייה ונראה.

אני כמובן אוהב את המשחק שהיה לסלטיקס בשנות השמונים אבל נהנה גם מהכדורסל של הקבוצה היום ולא שולל אותו בגלל נוסטלגיה.

חבל, קיוויתי שרדיק יגיע ללייקרס, מצד שני אם ההגעה של מאמן מכללות מוערך תביא בסוף לעזיבה של ברון או לחיכוכים בינו למאמן, אז דיינו.

ronsha
ronsha
07/06/2024 7:08:09

איזה עצוב על דלונטה ווסט
איך אפשר להדרדר בחיים…

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 7:53:07
Reply to  ronsha
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.
.
תשובה מצוינת ומדויקת של טייטום
I could not do it better myself

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 8:17:25

מעבר לעניין המקצועי של רדיק (לדעתי הוא פול אוף שיט), האיש פשוט מעורר אנטגוניזם.
בכל מילה שלו ובכל הברה.
הקבוצה הייתה מפתחת אליו אלרגיה מהר מאוד והוא היה מאבד את חדר ההלבשה.
אין מצב ששחקנים היו מכבדים אותו.

MBK
MBK
07/06/2024 8:40:44

וזה היה נוח ללברון
לאורך כל הקריירה מלבד רוב המאמנים של לברון היו רוקיס בליגה
מייק ביצה חמין בראון
ספולסטרה
דוויד בלאט
טיירון לו
ד׳ונט לוק וולטון
דרווין האם
הוא יתמוך ברדיק בניגוד להנהלה

The Oak
The Oak
07/06/2024 12:52:05

אחרי הראיון של רדיק עם בן (0) סימונס – שעה ורבע של כלום בעטיפת צלופן – ירד לי ממנו לגמרי

Shenanigans
Shenanigans
07/06/2024 8:21:32

משחק הגנה מדהים של בוסטון. התקפית הם משחקים בצורה מבאסת לחלוטין, אבל הרבה יותר מדי כישרון יש שם.
השחקנים המשלימים של דאלאס יבואו לעבוד רק בבית. אני צופה שהסדרה תחזור לדאלאס ב2-0 והמשחקים בדאלאס יהיו צמודים.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 8:53:34
Reply to  Shenanigans

מקווה מאד
אני קונה 3:1 לסלטיקס במשחק הרביעי וסגירת עניין בבית.

עידו גילרי
07/06/2024 14:03:30
Reply to  Shenanigans

דווקא שיחקו יפה הלילה גם בצד ההתקפי. הניעו כדור רוב הזמן ומצרו זריקות טובות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/06/2024 8:47:41

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

MBK
MBK
07/06/2024 8:50:10

תודה מנחם
צודק לגביי המשחק והסגנון שלו
היו 2 אירועים במשחק שהיו פשוט מגעילים ברמת כדורסל
הולידיי עמד חופשי מול הסל 4 מטר ממטבעת, במקום לקחת זריקה מאוד נוחה הוא שחרר כדור לשלשה בפינה של וויט שהלכה החוצה.
פאסטברייק של בוסטון, הורפורד עולה לזריקה מדאון טאון ו!!!! שובר את הקרש.
זה לא כדורסל, כשזה הולך זה לכאורה אחלה אבל כשזה לא הולך זה מכוער.
באשר לקהל של בוסטון, אין ספק שאין מה להשוות לקהל באייטיז
כיום זה אוסף של הייטקיסטים עשירים שחוץ מדיפנס-דיפנס וחיוך למצלמה לא מבינים כלום.
במגרש אירופאי (יוון,סרביה,טורקיה,ישראל או ספרד) קייירי היה עובר חוויה שלא שוכח, זאת קבלת הפנים של אוהדי בוסטון?
מה חסר בעידוד האמריקאי? אין שירי אוהדים, אין כלום, אין אווירה
אין איזה אטרף של יציע שרופים שיקום ויצעק – קיירי מאדר פאקר! בכל נגיעה שלו בכדור, איזה שיר שיטריף את הגארדן
בכל סדרת גמר יורליג הייתה אווירה פי 50 כולל במשחקים של מכבי שנערכו לעיני 1000 איש בבלגרד
לגביי דלונטה ווסט, כאביו החורג של לברון זה לא לעניין שהוא לא דואג לו בכלל
פשוט אדם חסר לב

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 9:00:16
Reply to  MBK

הוויתור הזה של הולידיי על האגו והזריקות קיצוני ביותר.
הוא צריך לדרוש את הכדור ולזרוק יותר אבל אלו בטח הוראות שהוא מקבל והבחור נראה יותר מדיי ממושמע!
צודק גם לגבי הקהל. הכרטיס הכי זול למשחק הזה למעלה בקצה שלא רואים כלום היה לפי מה שראיתי מעל ל 800 דולאר…
המחירים של הזולים בדאלאס יהיו מעל 1200 דולאר! שוב לפי מה שפורסם וראיתי וזה בערבון מוגבל!
אם יצעקו לקיירי מאדרפאקר יורחקו מהמגרש כמו בסיפורי ראס השנה…
ידוע שדלונטה עשה את האמא של השקץ אבל לא היו נשואים…???
משהו שאתה רוצה לספר?

MBK
MBK
07/06/2024 10:02:50

לפי מקורות לא רשמיים דלוטנה ווסט ניהל רומן עם אמא של לברון כשהם שיחקו בקליבלנד.
עקרונית היא מאוד צעירה (ילדה אותו בגיל 16 מינוס), הייתה סערה סביב זה.
אתה צודק לגביי המחירים, בעיני זה מגעיל
מה יעשה אבא שירצה לקחת את הבן שלו למשחק? יפרד מ 2400 דולר?
זה כנ״ל גם עם מכבי תל אביב כדורסל. מחירי מנוי גבוהים אבל הביקוש כזה גבוה שבלתי אפשרי להשיג מנוי בכלל.
המחירים של אירועי ספורט חורגים משמעותית מנורמה.
לפני המלחמה התעניינתי בכרטיסים לפריז 2024. הכל סולד אאוט, מה שקיים זה תחרויות זניחות במאות יורו…
זה פוגע משמעותית באווירה
פה ושם אפשר לתפוס משחק כדורגל טוב בישראל עם אווירה אבל הרוב זה דרעק
כשקהל של מכבי שר – פאק יו פאק יו מירוטיץ מישהו יעיף את כל הקהל? 11 אלף?
אני צופה בסדרות תעודה על היריבות של בוסטון והלייקרס בשנות ה 80.
אם אני בונה מכונת זמן, זה אחד האירועים שהייתי רוצה להיות שם.
אתה רואה את השנאה של הקהל, התנועות המגונות, הפריצה לפארקט אחרי הניצחון.
היום זה מרגיש כמו קהל מפלסטיק אם או בלי צופים, אווירה של כסאות

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:32:33
Reply to  MBK

יש לי קרוב, בן דוד של אימי שיש לו מינוי קבוע מכבי כבר בערך 40 שנה?
גם לאמא שלו ז"ל היה מנוי כזה. היו הולכים ביחד הדודה והבן. את הדוד כדורסל לא עניין…

The Oak
The Oak
07/06/2024 12:53:17
Reply to  MBK

המשחק המכוער של בוסטון קשור למאזולה בלבד. הוא הסיבה שאני כמעט מקווה שדאלאס ינצחו למרות קיירי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה משחק מכוער מנחם? הם נתנו הגנה רצח למעט על לוקה לפרקים שנתנו לו לטייל ליד הסל בלייאפים.
הם תקפו את לוקה בהתקפה עשו עליו בידודים של בראון וטייטום שהאחרון לא ככ ניצל את זה ואיבד איבודים שלומיאלים.
הנצחון היה בעיקר בזכות החצי הראשון המטורף של פורזי שנראה כמו איוון דראגו. השופטים נתנו להרביץ לפורזי חופשי וזה ככה צריך להיות תמיד ולכולם זה הכדורסל.
לשום שחקן לא היו מאפשרים להרביץ ככה על מיקום. ללוקה רק התקרבו ישר הלך לקו. אם יתנו לשמור כמו ששמרו על פורזי הסטט של הכוכבים ירד בחצי. גם לדורט לרוב נתנו לשמור כדורסל אמיתי על לוקה.
פורזי הוריד עליהם מידריינגים בלי הכרה.
הדאנקרים של המאבס ניסו לדנקק כל המשחק וחטפו בלוקים בלי הכרה לייאפ היה נותן סל.
אני בספק אם נראה עוד תצוגה התקפית כזאת של פורזי.
מי שמאכזב ממש זה טייטום ואם הוא לא יעלה את הרמה הם יהיו בבעיה לא כל משחק יהיה ככה. השאירו אותו בגארבג בסוף כדי שינפח סטט ויצמצם פערים מבראון לגבי הfmvp שבראון בזמן הזה יצא החוצה. גם לא ככ הצליח בזה.
בראון היה טוב ממנו היום בהתקפה ובהגנה והביא חתיכת פוסטר גם.
השיפוט במשחק היה נהדר שזה מפתיע מזרבה שאוהב שריקות אוויר אבל כנראה את זה ישאירו ל2 האיקולייזרים הבכירים ביתר המשחקים בסידרה בהתאם להלך הרוח.
בכלל השיפוט בפלייאוף אצלי מקבל ציון 8 עד כה לעומת 0 בעונה הרגילה שזה בדיחה. שם כנראה האנדר אובר עובד חזק מאד.

בנושא אחר בביצה המקומית et סיים עונה ואני ממליץ לקחת בחירות מפרסטי בדראפט 2033 ולטנקק כדי לקבל פוינט גארד. יש וטו על מקומות כמו מיניסוטה ואריזונה.

https://youtu.be/wHX0nqXSv0M?si=hcVj4CCIJWCNj1-9

NBA בדם
07/06/2024 10:06:13

גם אני שמתי לב שטייטום נשאר בגארבג' כדי להוסיף סטט'. איזה שמוק.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:45:27
Reply to  NBA בדם

למה שמוק?
אסור?

NBA בדם
07/06/2024 11:54:30

מותר, פשוט רואים שהוא מנסה לצבור נקודות שיחשבו בסיכום הסדרה שיש לו קייס לmvp.
הגיוני לקרוא לו שמוק.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 12:03:23
Reply to  NBA בדם

כמה זמן הוא עוד נשאר? דקה? שנים?
זה לא ביג דיל.

NBA בדם
07/06/2024 12:17:06

אפשר לתפור עוד כמה נקודות לאוסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך לצמצם פערים כל נקודה תכריע בסוף זה הנרטיב לא יזכרו מתי קלע

NBA בדם
07/06/2024 12:58:30

אכן

עידו גילרי
07/06/2024 14:06:46
Reply to  NBA בדם

איזה הייטר…איפה בדיוק הוא ניסה לצבור עוד נקודות. הוא החליט מתי לרדת? בוא נגיד שלא הוא השמוק במקרה הזה.

NBA בדם
07/06/2024 14:50:02

יפה לך שאתה שומר על כבודו של שחקן שאתה לא מכיר ומכפיש מגיב (גם אם אתה חושב שהוא טועה). זו הדרך הנכונה. המשך כך.
בכל מקרה, ניגש לעובדות. משחק גמור כבר 25+ בדקות האחרונות. בראון יצא ב4:08 לסוף, פורזי עוד לפני וטייטום שיחק עד 2:40 לסוף עם וויט ומחליפים.
פורזי יצא עוד לפני וזה מובן, שחקן חוזר מהיעדרות ארוכה, אין צורך לסכנו סתם.
בדר"כ שמשחק גמור, מאמן מוציא את כל הכוכבים במכה אחת ונותן לסגל המשלים להעביר את הזמן.
אם בראון יוצא שהמשחק גמור, מדוע לא יוצא טייטום? הוא ניסה לעשות כמה מהלכים ודקה וחצי, ראה שלא הלך לו ויצא.

עידו גילרי
07/06/2024 14:56:20
Reply to  NBA בדם

רגע אתה לא הייטר של טייטום? וואי וואי איזו הכפשה. כדאי שתצא מהארון אתה לגמרי הייטר שלו.
רוצה שניגש לעובדות? מאזולה הוציא את כל החמישיה אחד אחד כדי שהקהל יוכל לתת להם כבוד בנפרד. טייטום אפילו לא היה האחרון.כל עצירה הוא הוציא.
הכי הגיוני היה להוציא אותו אחרי בראון אבל מה לעשות בעצירה הזו הוא עמד על הקו.
ונקודה אחרונה אם אתה כזה רגיש שנעלב כשקוראים לך הייטר אז אולי כדאי שתפסיק להכפיש את כל העולם ואשתו – גם אותך אני לא מכיר.

NBA בדם
07/06/2024 15:06:03

"בוא נגיד שלא הוא השמוק במקרה הזה" – פירושו שהתכוונת שאני השמוק במקרה הזה.
ואז אתה מנסה להגיד לי שהייטר (מילה לגיטימית כמובן), זוהי ההכפשה שדיברתי עליה. רואים לך.
אני לא נעלב, אני מעמיד את העובדות על דיוקם, ואתה לא רוצה לקבל זאת. בעיה שלך.

עידו גילרי
07/06/2024 15:07:35
Reply to  NBA בדם

חחח, מראה כנראה מה אתה חושב על עצמך…
לא הוא השמוק במקרה הזה הכוונה למי שהשאיר אותו על הפרקט- להלן מאזולה.
כבר מזמן למדנו שבעובדות אתה לא חזק.

Last edited 18 days ago by עידו גילרי
NBA בדם
07/06/2024 15:10:02

כן כן כן
בטוח שהתכוונת למאזולה. הרי לפני רגע אמרת שהוא הוציא אותם אחד אחד כדי לתת להם כבוד. פתאום הוא הופך לשמוק שלא הוציא אותם יחדיו.
חושב שכולם טיפשים.

עידו גילרי
07/06/2024 15:11:53
Reply to  NBA בדם

אני מן הסתם לא חושב שהוא שמוק זה היה רפרנס לתגובה שלך למי אחראי להישארות שלו על הפרקט.

עידו גילרי
07/06/2024 15:12:42

אבל מן הסתם אתה מתקשה עם ציניות. לא מפתיע.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 15:59:51

עידו, עשית לי את השבת עד שהתנחלתי פה וזנחתי את מכבי תל אביב

NBA בדם
07/06/2024 15:16:12

אם אתה לא חושב שהוא שמוק וגם לא טייטום, אז ניסית להכפיש אותי באלגנטיות, שאתה מתנער ממנה עד לרגע זה.

עידו גילרי
07/06/2024 15:23:55
Reply to  NBA בדם

אם הייתי רוצה לקרוא לך שמוק הייתי עושה את זה באופן ישיר.

NBA בדם
07/06/2024 15:27:10

הפוך, אתה עושה את זה תמיד ברמזים.
זו דרכך

עידו גילרי
07/06/2024 15:29:12
Reply to  NBA בדם

וואלה באמת.
רמזים זה חבר שלך שמפחד לעמוד מאחרי המילים שלו. כשיש לי משהו להגיד למישהו אני אומר אותו.
'זו דרכך' …כאמור אתה כנראה מכיר אותי יוצר טוב מאני את עצמי. זה יצוק בעובדות אני מניח.

Last edited 18 days ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:00:29
Reply to  NBA בדם

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 15:58:59
Reply to  NBA בדם

עכשיו לגמרי לא הבנתי, NBA בדם, אתה מטריל אותי?
לא יפה. אני לא מאזולה, נא לא לא להטריליליליני

NBA בדם
07/06/2024 15:33:14

איך למדת שבעובדות אני לא חזק- אתה הרי "לא מכיר אותי"

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 15:57:28

זה באמת כל כך חשוב, בידור להמונים….
הוספתי עוד נקודה, מה משמעותה?

עידו גילרי
07/06/2024 16:04:51

שכרגיל אין לך משהו אמיתי להגיד.

Last edited 18 days ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:11:21

אין מה להגיד כשאתה צודק אז הצדק אתך.
נשיקות ושבת שלום.

עידו גילרי
07/06/2024 15:09:25
Reply to  NBA בדם

ורגע איפה העמדת דברים על דיוקם?
התעלמת לחלוטין מכל שאר הדברים שרשמתי.

NBA בדם
07/06/2024 15:17:57

התעלמת מזה שאתה לא חוזר בך שהכפשת אותי.
התעלם גם מלהעמיד דברים על דיוקם.

עידו גילרי
07/06/2024 15:22:41
Reply to  NBA בדם

אתה מחליט עכשיו בשבילי מה הכוונות שלי?
נהדר.
מזכיר עוד מישהו כאן.
שוב לא מפתיע.
זו גם באמת לא פעם ראשונה שאתה מתנפח כשאתה מבין משהו לא נכון.

NBA בדם
07/06/2024 15:27:47

חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:02:02
Reply to  NBA בדם

ירדת לתרבות רעה עם יותר מדיי חיתים, נכנסת לאזור הדימדומים!
🙂

NBA בדם
07/06/2024 15:34:43

חשבתי "שאתה לא מכיר אותי".
מעניין.
אולי אתה מגיד עתידות

עידו גילרי
07/06/2024 15:39:03
Reply to  NBA בדם

נכון אבל אני קורא כאן מספיק זמן.

עידו גילרי
07/06/2024 15:39:36

ובעתידות אני לא משהו דווקא.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:05:01

עד גיל 21 תגיע לירח

NBA בדם
07/06/2024 15:41:25

אז אולי קצת אתה מכיר.
יש תזוזה מסתבר

עידו גילרי
07/06/2024 15:45:04
Reply to  NBA בדם

לאן אתה רוצה שאני אזוז. רק תגיד…

NBA בדם
07/06/2024 15:46:19

תשאר איפה שאתה.
מצאת מקום שהולם אותך.

עידו גילרי
07/06/2024 15:50:37
Reply to  NBA בדם

בקיצור סיימת להתנפח?

NBA בדם
07/06/2024 15:52:13

להתנסח.
נראה לי שכן.

עידו גילרי
07/06/2024 15:54:21
Reply to  NBA בדם

אחלה אז עכשיו רק שאלה לעתיד מותר לקרוא לך הייטר או שזה טו מאץ'?

NBA בדם
07/06/2024 15:55:51

אתה יודע שכן.
שמוק פחות.

עידו גילרי
07/06/2024 15:58:06
Reply to  NBA בדם

קללות זה התחום של החבר שלך כאן (וגם שלך 'רק לאנשים שאני לא מכיר'). אהה סליחה – אצלו זה רק למי שזה מגיע לו.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:06:19

אל תזוז לשום מקום
אתה בדיוק במקום בו צריכים אותך כמו גם את שימון כמו גם את ד"ר הופמן ואין BA בדם.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 15:56:17
Reply to  NBA בדם

האמת שאני מחפש ולא רואה כלום.
איפה עידו? מה זה החידה המצויירת השבועית לילד?

NBA בדם
07/06/2024 16:00:17

😄

Guy d
Guy d
07/06/2024 17:18:12
Reply to  NBA בדם

לי זה היה די ברור שגילרי התכוון שלא טייטום קובע מתי הוא יורד מהמגרש, לכן אם מי שקבע מי יורד ומתי הוא שמוק אז זה לא טייטום זה ג'ו, ובטח לא אתה.

NBA בדם
07/06/2024 17:29:04
Reply to  Guy d

זה לא ברור. הוא הצדיק את מאזולה ביציאה אחד אחד של הכוכבים כדי לתת להם כבוד על המשחק, לכן הוא לא האשים אותו.
הוא במרומז התכוון אליי.

Guy d
Guy d
07/06/2024 17:56:45
Reply to  NBA בדם

אני חושב שאתה טועה פה, הוא גם אמר בתגובה שהוא לא התכוון אליך. מה אכפת לך להאמין שהוא לא התכוון אליך?

NBA בדם
07/06/2024 18:06:54
Reply to  Guy d

הוא לא אמר, וסתר את עצמו בזה שהוא הצדיק את מאזולה שהוציא אותם אחד אחד על מנת לתת להם כבוד. אם לא היה מצדיק אותו, זה משהו אחר.
אבל הוא אוהב לדבר בעמימות כדי שיהיה לו מרחב תמרון גם להכפיש וגם לצאת נקי בו זמנית.

עידו גילרי
07/06/2024 18:25:11
Reply to  NBA בדם

חחח, אתה ממשיך להתחפר?
אמרתי לך במפורש למה התכוונתי. זה לא מספיק לך?
כאמור להתחבא מאחורי מילים עמומות זה המעודדת שלך כאן בשרשור.
לא נורא – לא ברור לך משהו אז תשאל. אל תתנפח.

NBA בדם
07/06/2024 18:29:11

לא אמרת. דיברת עמום.
היית אומר, מזולה השמוק, אני ההייטר.
אבל אתה אוהב לדבר בחידות.

עידו גילרי
07/06/2024 18:31:30
Reply to  NBA בדם

אז גם לך קשה עם הסגנון שלי .לך תחתים כרטיס.

NBA בדם
07/06/2024 18:33:34

כל עוד הוא לא מרמז משהו שלילי כלפיי, הוא לא מפריע לי כלל.

אור
אור
07/06/2024 22:51:40
Reply to  NBA בדם

לי זה היה ברור שהתכוון למאזולה ברגע שקראתי את התגובה לפני המשך השיחה. לא צריך להיעלב בכוח

Yinon Yavor
08/06/2024 1:07:08
Reply to  אור

פור דה רקורד:
גם לי היה די ברור מהניסוח שהכוונה היא למאזולה. קשה להבין איך אתה חושב שזה עליך

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 15:53:26
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נתפש לו ההארדום

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:40:17

עזוב יה סל"ב, טייטום עוד יתן את התפוקה שלו. זה רק משחק ראשון מתוך לפחות 5. יהיו לו את הרגעים שלו. בראון היה הכי טוב היום בהגנה על המגרש. איזו תצוגת תכלית הוא והג'ירף.
שיפוט היה כמעט 10 טוב, לא היו פוסטר והמניוק השני ברודרס…
יה אללה על ET
שימון הוא בן 8 או 9?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

8 עוד 3 חודש יהיה 9

The Oak
The Oak
07/06/2024 12:54:47

לא ראיתי הגנה רצח של בוסטון, כמו משחק לא הכי חכם של דאלאס והגנה טובה של בוסטון.

דה שוט
07/06/2024 13:47:48

יפה כתבת, פורזי גמר את המשחק כשנכנס מהספסל. זה לא יהיה ככה בהמשך.
et כוכב יש לו את הסקילס והאטיטיוד. יאללה, להראות לו קלטות של כריס פול חחח שידע לאן לכוון

The Pro
The Pro
07/06/2024 8:53:28

מה שרוכבי העגלות והמסקרים פספסו 
דאלאס היא לא יותר מסוס שחור שיצא מהמערב,
לוקה הוא גיפטד אירופאי אבל לא ברמה של לברון ג'יימס
שיכול לסגור פערים כאלו לבד.

פרוזינגס היה כשיר ממזמן ונח במיוחד לרגע הזה,
 -מבחינת איכויות
לבוסטון יש עוד כמה הילוכים שאף קבוצה לא הוציאה ממנה.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 9:04:30
Reply to  The Pro

לא נראה לי שלטייטום יש עוד הילוך ואם קיים אז שייכנס למוסך כי כנראה יש לו בעיה בקלאץ' …
הוא ממש נראה אנמי .

Last edited 18 days ago by Kareem Abdul-Jabbar
NBA בדם
07/06/2024 11:04:21

יש לו רק רוורס לסתום.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:49:51

שום בעייה בקלאץ.
משחק אחד פחות טוב. במשחק הבא הוא יכול לשים 32 או 38 נקודות. לא ביג דיל.

NBA בדם
07/06/2024 10:06:42
Reply to  The Pro

אמת

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:48:54
Reply to  The Pro

גם לי יש הרגשה ששמרו אותו וכשראו שמסתדרים בלעדיו חיכו איתו עד לגמר.
איסטרטגיה מצוינת. אני מבסוט שיש שם אנשים עם שכל שמתכננים נכון כולל הלואוד.
פרוזינגס זה שחקן שיכול לתת 15 עד 20 למשחק באחוזים מעולים ב 15 עד 20 דקות ואז לרדת לנוח והורפורד במקומו לשאר הזמן. את הנזק שיעשה כשהוא רענן בתחילת משחקים ואחרי כן מנוחה.

birdman
birdman
07/06/2024 8:59:37

מנחם סיכם מצוין: משחק מכוער. בדאלאס רק שחקן אחד עם 2 אסיסטים, לשאר אסיסט 1 כ"א, לסך של… 9 אסיסטים קבוצה שלמה. מה שלום הגיפטד של לברון?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ההגנה של הסלטיקס עשתה את ההבדל,לוקה נוטרל לגמרי כשההפרש ירד ל11,נכון שרק לדקות ספורות,אבל בדקות האילו ההפרש קפץ ל 20.הם רכזו מאמץ גדול על קיירי שנשא פרי 6-19 לקיירי.על לוקה דאבל טים ובסה"כ לוקה פחות מ50% מהשדה.
כפי שהזהרתי בתחילת השבוע דאלאס תתקשה להתמודד עם פורזו,כל הסקאוטינג שלה זה על סלטיקס נטולת פורזו.קיד בחור חכם הוא ינתח היטב משחק זה ויתכונן היטב למשחק השני.
משחק לא מעניין? אפשר להאשים רק את דאלאס.37-20 ככה לא פותחים רבע ראשון.צר לי לא הרגשתי שלוקה מאיים ,הסתדרו איתו בכלל לא רע.אבל יש עוד משחקים.
פורזו בסלטיקס וושינגטון בדאלאס שיחקו בקבוצות פח שנה שעברה,ניכר במשחקם הצמא לכדורסל אמיתי,תחרותי,סדרת הגמר היא עבורם בונוס והגשמת חלום.איזה הבדל ושיפור במשחק שלהם.זה כמו סוסים שעבדו בפרך כסבלים בשמש היוקדת,והפכו פתאום לסוסי מרוץ.
במקום לאכול חול,הם מקבלים עשב גורמה.
הלייקרס רוצים להחתים את הארלי שיחתימו ,מה ההפתעה פה? לא שמעתי על קבוצות שעומדות בתור לראיין אותו,את מי צריך להטעות?בכלל אני לא בטוח שהוא רוצה לאמן אצלם.הכוכבים עוזבים?זה קורה במכללות כל הזמן!כמה שחקנים טובים עזבו את קליפרי,לא ראיתי שהוא רץ לאמן בליגה. הנסיון להחתים מאמני מכללות מצטיינים לליגה,נחל לא פעם כשלון.
קפה?רעיון טוב

שייקה
07/06/2024 9:19:24

כמה מחשבות על המשחק:

  1. לא הופתעתי, אם כי התאכזבתי. זה בדיוק המשחק שציפיתי לו מבוסטון אבל לא מהמאבס. חשבתי שיהיה יותר צמוד – אם כי לא בהרבה. קיוויתי, יחד עם זאת, להפתעה נחמדה.
  2. בצד של בוסטון, אני לא יכול לחשוב על שחקן שלא שיחק טוב. ווייט אולי היה ביום חלש יחסית עבורו, אבל כשפריצ׳ארד והאוזר מקבלים דקות ועונים כמו שצריך צריך להוריד את הכובע בפניהם ובפני המאמן שלהם, מה שמביא אותי לנקודה השנייה…
  3. למרות שאני עדיין בדעה שקיד סה״כ מאמן טוב יותר מבזוקה ג׳ו, במקרה הזה תוכנית המשחק של בוסטון הייתה מושלמת. אני לא יודע אם דאלס חשבו שפורזינגיס יעלה בחמישייה וזה קצת הפתיע אותם, או יותר סביר פשוט למעט קיירי ולוקה אף אחד שם לא היה במעמדים זהים/דומים וההשפעה המנטלית הייתה ניכרת. היא גורמת לשחקנים לעשות דברים שאתה בדרך כלל לא מצפה מהם לעשות כמו, למשל, ג׳וש גרין האחראי בדרך כלל מנסה להטביע במתפרצת של גיים 1 על הר אדם כשהוא בפיגור וצריך החלטות נבונות, או לייבלי שסוף סוף הזכיר שהוא רוקי ושיחק עם תשוקה של צעיר אבל גם עם הגמלוניות של קאט, או גאפורד שהיה אנמי להחריד בכל אספקט של המשחק למרות שהוא נודע כחוסם/מעקם טבעות מדופלם. בקיצור, צעירי גמר מול כאלה שכבר חוו את התחושה הזו בדיוק + אחד שכבר היה וניצח ואחד עם קרן אחת. קיד הגיע עם תוכנית משחק סבירה אבל לא מיוחדת. אולי לקח דף מהספר של לברון וישתמש במשחק הזה כדי להגיב. חשבתי שהוא הרשה הרבה יותר מדי שלשות בהתחלת המשחק. הטקטיקה הזו לא תעבוד מול הסלטיקס האלה בבית במשחק הראשון של הפיינלז. הסיכוי שתיפול לבור מוקדם גבוה הרבה יותר. מבחינת התאמות תוך כדי משחק הוא היה בינוני פלוס. לג׳ו לא היה ממש למה להגיב, חוץ מהריצה של דאלס בשלישי וזה היה מוצלח מספיק ומוקדם מספיק (ומאוחר עבור דאלס, שהיו צריכים לרוץ לפני המחצית ואז לבוא במחץ מחדר ההלבשה).
  4. מצד שני… דאלס קלעו גרוע מה-3, היו מאובנים בהתקפה והגיבו רע מאוד להגנה על הפיק אנד רול של לוקה עם הגבוהים. אני מאמין שלפחות חלק מזה ישתנה ובוסטון יקלעו פחות טוב ונראה משחק יותר מאוזן.
  5. בצד המעודד של דאלס אפשר לראות את: וושינגטון וג׳ונס – הראשון עם כמה חדירות לסל שמראות את האקס פקטור שהוא מביא להתקפה של דאלס. אם יעשה 5-10 יותר כאלה כל משחק זה יהיה מעניין. מבחינה מנטלית הוא לגמרי שם, ואם גרף השיפור שלו ימשיך אפשר לצפות לכמה אסים בשרוול. לבד לא יספיקו, כמובן, אבל אם כל הכוכבים יסתדרו זה יהיה משמעותי. ג׳ונס התחיל טוב ועבר להגנה, מה שהוציא לו את הקצב בהתקפה והוא היה נראה איטי וקיבל כמה החלטות לא נבונות. מצד שני, הוא בחור צנוע ועובד קשה. אני חושב שנראה אותו זורק יותר משחק הבא ואולי מוסר גם יותר בצבע או מעלה את הקצב במתפרצות אם דאלס ייקחו את הסיכון של משחק מהיר מול הסלטיקס. מבחינת קיירי…
  6. אולי אני בדעת מיעוט, אבל חשבתי שהיה לו משחק מצוין מלבד העובדה שהכדור לא נכנס. הוא היה נראה מפוקס, אולי ניסה קצת יותר מדי אבל בכל זאת, הגיע לספוטים שלו מתי שרצה וקיבל גם זריקות טובות שפשוט לא נכנסו. אם אני בוסטון אני פוקח על זה עין. אם רק 3-4 מהזריקות המוקדמות שלו בזמן הריצות הראשונות של הירוקים היו נכנסות היינו כנראה במקום אחר לגמרי. צלף כמוהו, שכמו שכבר אמרתי לדעתי נמצא במקום טוב מנטלית כרגע, הוא לא יחטיא ככה עוד הרבה זמן. הבוז לא היה כזה רציני. אל תתפלאו אם הוא דופק איזה 40-50 משחק הבא במשחק שהולך להארכה.
  7. פורזינגיס היה נראה בינוני בהתקפה וחד בהגנה. אני אומר בינוני משום שאני יודע למה הוא מסוגל כשהוא באמת מכוייל. אני חושב שעם הגנה קצת יותר חכמה עליו אפשר להנדס כמה זריקות קצרות או פחות נוחות. בהגנה…
  8. יש לו reads מעולים ויחד עם הורפורד הם באמת חכמים ומסוכנים מאוד. אני עדיין מאמין שבסדרה של 7 משחקים עוד נראה שינויים לכאן ולכאן.

לסיכום, ניצחון משכנע של בוסטון. המשחק הבא הוא מבחן גדול יותר.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:54:39
Reply to  שייקה

תודה
תכנית זה לא רק מאזו, יש גם עוזרי מאמן וגם יועצים טאקטים ומה שמו? סטיבנס? מי אמר ואן גנדי ולא קיבל?
מסכים לגבי קיירי שהגיע לזריקות פנויות ופשוט פספס. יש ימים כאלה.

עידו גילרי
07/06/2024 14:08:46

אהה ברור שאם משהו היה טוב אז זה לא המאמן אלא כל שאר הצוות.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 14:33:25

כפי שציינתי בעבר לא מעט פעמים האוריינות שלך לא משהו…
אתה מוזמן גם לעבור על הבלוג החי למרות שאני מאמין שכבר קראת הכל.
תקרא שוב ל-א-ט…
קראת?
הבנת?

Berch
07/06/2024 9:25:22

אאוץ'….
לא ציפיתי לבלואו אאוט
🤦

yonis
yonis
07/06/2024 9:51:47

תודה מנחם על עוד מעורב נפלא!
לא מבין מה הכוונה במשחק מכוער?
בוסטון מנצלת טוב מאוד את היתרונות שלה מול היריבה וקולעת באחוזים מצויינים,
היריבה שלה דאלאס כל הפלייאוף הזה משחקת כדורסל ״מכוער״ שבנוי על חסימה ללוקה או קיירי וחדירה או הוצאה, כל עוד זה עובד ממשיכים עם זה.

לגבי המשחק הלילה בוסטון באו ממוקדים בהגנה, על לוקה הם החליפו שומרים שהתישו אותו וגם כשהוא הצליח לעבור את השומר שלו הוא היסס לזרוק בתוך הצבע.
בנוסף לזה הם תקפו אותו הרבה בהתקפה וכך גרמו לו לבוא עייף בהתקפה.

הצליחו לעצור את הלובים של לוקה ובכללי מנעו ממנו ומכל הקבוצה למסור, סיימו עם 9 אסיסטים.

קיירי היה חלש היום אבל משחק הבא בטוח שהוא יחזור וירצה להוכיח, חתיכת שחקן.

לגבי בוסטון, הם עשו כל מה שצריך, ניצחו בקלות בערב קליעה לא מיוחד, יש להם כלים התקפיים, הגנתיים ואת פרוזיניגיס שלדאלאס אין תשובה בשבילו.

איש המשחק שלי היה בראון, מה שהוא עשה בהגנה על כל מי שהוא שמר זאת עבודה מופת.

איך אפשר לדעת שדאלאס לא במשחק, תסתכלו על לוקה, אם הוא בוכה או מדבר עם השופטים זה אומר הרבה, היה לו קשה מול ההגנה ולמרות שהוא קלע 30 הרבה נקודות של בוסטון היו עליו.

נתון מעניין, דאלאס לא עברו את ה24 נקודות לרבע.

Last edited 18 days ago by yonis
עידו גילרי
07/06/2024 14:10:19
Reply to  yonis

בראון באמת היה מספר אחת במגרש (למרות שכל המומנטום הגיע מפורזינגיספ) וגם אני לא הרגשתי שהיה משחק מכוער.

דה שוט
07/06/2024 10:03:43

תודה מנחם
משחק 1 מציע להרגיע,

  • כולנו יודעים שבפעם הראשונה שמשחקים אחרי הפסקה ארוכה – לא מחטיאים. פורזי יחזור לקרקע במשחק הבא.
  • קיירי ישחק יותר טוב במשחק 2
  • דאלאס ייצאו מההלם. אתמול חוץ מלוקה כולם שם היו בשוק. בכל זאת, חבר'ה לא מנוסים בגמר ראשון.
  • הספסל של בוסטון עדיין חלש (פורזי זה לא ספסל).
  • טייטום בלחץ, בראון מאיים לגנוב לו את ה-FMVP איך הוא יהיה ממבה ככה?

לא כתבתי תחזית הלילה בקדימון לבלוג החי כי לא באמת האמנתי שדאלאס ייקחו את הראשון, ובטח שלא אהמר נגד עצמי.
שורה תחתונה – הפעם אני מכריז – דאלאס תגנוב בשיניים את משחק 2.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 10:11:05
Reply to  דה שוט

+100 נראה את ההתאמות והשינויים בגיים 2. גם פיגור 2-0 בחוץ זה לא הסוף, ובסוף הכיוון אליו אנחנו הולכים יוכרע בצמד המשחקים בדאלאס בכל מקרה.

דה שוט
07/06/2024 11:02:19
Reply to  zenmaster

מסכים. אלה משחקי המפתח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דווקא הבנתי מרזי שטייטום קיבל את מצטיין המשחק חחחח אם הייתי בראון

comment image&ct=g

מנסים לדחוף בכוח. בראון פורזי והולידיי היו טובים ממנו היום.

דה שוט
07/06/2024 11:05:30

חחחחח נכון. רע מאוד בראון יבוא עצבני הוא מס-1 של בוסטון בפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:58:38
Reply to  דה שוט

בראון היה יוצא מהכלל בהגנה. בזה הוא קנה אותי. השאר לא ממש מעניין אותי ומחליק לו את הפספוסים מהקו…

שייקה
07/06/2024 10:12:44
Reply to  דה שוט

מאיפה הבאת את זה שאחרי הפסקה ארוכה לא מחטיאים? אם כבר, בדרך כלל הזריקות קצרות כי אין רגליים… יש יחידי סגולה אבל ממש לא נראה לי דפוס, בטח לא קביעה כזו. הלוואי שאני טועה, יש לך משהו שיתמוך בזה?

דה שוט
07/06/2024 11:03:30
Reply to  שייקה

תשאל כל שחקן או כל ספורטאי, אפילו נגנים. משחק ראשון – אש – אחר כך מתחיל הסלאמפ

עידו גילרי
07/06/2024 14:10:42
Reply to  דה שוט

שאלתי…

דה שוט
07/06/2024 15:40:23

ומה כל מי ששאלת ענה?

עידו גילרי
07/06/2024 15:44:24
Reply to  דה שוט

זה תלוי.

The Pro
The Pro
07/06/2024 10:16:06
Reply to  דה שוט

בשורה העליונה
המשחק של בוסטון לא מתחיל ונגמר ביום קליעה של פורזי.
הם עברו פלייאוף שלם בלעדיו.
אם הוא יקבל את אותם מבטים פנוים אז הוא ישים אותם כי מדובר בקלעי שלא משאירים לבד.

קיירי ארווינג כבר שיחק בגמר ועדיין לא הייתי קורא למשחק שלו הלם,
בראון םשוט שחקן יותר טוב ממנו גם בצד ההגנתי,

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 12:00:51
Reply to  The Pro

הקליעות שלו לא היו כל כך קלות. נשמר חזק אבל יש לו בהחלט יתרון על שחקן נמוך ממנו ב 20 ס"מ גם אם זה צמוד אליו.
לגבי קיירי-בראון כשחקן שלם, אני מסכים אתך.

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 10:17:39
Reply to  דה שוט

מסכים עם הכל

משחק ראשון אחרי תקופה ארוכה – לא מחטיאים (בכל ספורט)
משחק שני – לא קולעים כלום

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 12:01:51

משחק שני רק ביום א'. יש פה שלושה ימי הפסקה. מספיק זמן להתאושש.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:56:59
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחח
OIIIII
טוב נו די לבכות!
ספסל חלש? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
07/06/2024 15:41:36

אחרי ניצחון כזה אין לי איך להתמודד איתך
🙂
תהנה… אני בצנטרישוט… מתמרק

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 16:08:21
Reply to  דה שוט

תפנה לי מקום במשחק הבא.

NBA בדם
07/06/2024 11:00:26

תודה מנחם
ג'בארי סמית' שואל את טייטום כאילו הוא שחקן עילית בליגה שישתפר מעבר למספרים😂😂😂 הוא עוד שחקן איכותי בבוסטון שמנסה בכח להפוך לכוכב הראשי. לוקח את בראון עליו בעצימת עיניים.
גם אם ייקח אליפות זה ממש לא רק בזכותו. הוא חלק ממפלצת אבל לא המפלצת עצמה. הוא לא בטופ 5 בליגה וגם טופ 10 הוא גבולי
את יוקיץ',לוקה,יאניס,לברון,דיוויס,קרי,אנט,שיי,ברונסון,קיידי לוקח לפניו לפיינלס הנוכחי, שיש עוד כמה גבוליים (מיטשל,פוקס,בוקר,מקסי,מארי,קיירי).
האליפות במידה ותגיע תוריד ממנו קוף, אבל שאנשים לא התעוורו לי פה, הקוף הורד ע"י הקבוצה בלבד, לא יכולת שלו שהשתנתה, גם אם ייתן משחק אחד או שניים חזקים. זה השחקן: סופר לא יציב שמשחק בקבוצה הכי טובה הליגה בפער. תחליף בינו לבין לוקה ומוציאים את הסדרה מטופס ההימורים.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 11:20:24

פה פה פה פה פה פה פפ
אההה????
https://www.facebook.com/watch/?v=452219770877564

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2024 11:33:53

אחד הכותבים כתב בקדימון לגמר שלסלטיקס הגנה בינונית. בכל הנתונים ההגנתיים הסלטיקס מהטובות ביותר ובחלקם ראשונה כמו בהגנה מהתקפות מעבר. אז איך אפשר לחשוב שההגנה שלה בינונית?!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2024 11:36:03

הסדרה תלויה בסלטיקס בלי להוריד מיכולתה של דאלאס, גם לא אחרי המשחק הגרוע במשחק הראשון בגמר. כל עוד הסלטיקס בסגל מלא וכולם נותנים יכולת טובה ומעלה, הסלטיקס אלופים.

Last edited 18 days ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2024 11:38:34

לוקה לא היה מרשים עם פחות מ-50% מהשדה ועם 33.333% מהשלוש ולכן לא היה השחקן הטוב ביותר.

מתן יעקובי
07/06/2024 12:11:09

תודה רבה על המעורב מנחם
הסלטיקס לא השאירו שום ספק לגבי הדומיננטיות שלהם העונה ככלל ובפלייאוף בפרט, פורזינגס פשוט שינה את כל ההגנה של דאלאס וקבוצה שמסתמכת על סנטרים יחסית כבדים לא תוכל לנצח את הסלטיקס ככה. אולי קליבר או אולי לשחק עם ג'וש גרין או אקסום במקום הסנטרים ואז אפשר להכניס את פיג'י על פורזינגס שהוא הרבה יותר נייד

etayef
etayef
07/06/2024 12:40:08

לא משחק מכוער, ולא נעליים. רוצה לראות משחק יפה? תסתכל על המעודדות בפסקי הזמן.
הוצאה לפועל מצויינת של בוסטון, לקחו כל מה שנתנו להם, והניעו את הכדור כשצריך. הם עדיין יכולים להשתפר – לדחוף קדימה במשחק מעבר, פחות איבודים.
טייטום במשחק מצויין – לא ניסה להיות כוכב, אלא לשחק על מי שטוב ולקלוע רק כשצריך.
דאלאס יכולה להשתפר אם תציע לבוסטון את מרכוס סמארט (שהיה כידוע הלב של הסלטיקס) במקום ג'רו הולידיי, כדי לשמור על המסורת וההפסדים.
פורזינגיס זה מותרות. יוניקורן שעולה מהספסל ומשום מקום מפרק את הקבוצה השניה משני צידי המגרש.

עידו גילרי
07/06/2024 14:12:18
Reply to  etayef

לא משחק מצוין אבל בהחלט כמעט לא כפה זריקות קשות וניצל את השמירה עליו כדי לסדר לאחרים מצבים.

The Oak
The Oak
07/06/2024 12:49:11

בדומה למה שפיני בראל כתב, דאלאס כל כך איטיים בעזרה בהגנה שבוסטון קורעת אותם על ידי מעבר שחקן באחד על אחד ומסירה לשחקן שנשאר פנוי בעקבות העזרה. אם בוסטון הייתה משחקת מול מינסוטה זה היה סיפור אחר לגמרי, ומצד שני יש שם את גובר בסימן שאלה על יכולת השמירה שלו מול חמישייה שכולם קולעים מהשלוש.
דאלאס חייבים לשנות משהו בהגנה אחרת זה ייגמר בארבעה או חמישה משחקים.

Last edited 18 days ago by The Oak
עידו גילרי
07/06/2024 14:00:11

הכנה מאד מעניינת של מאזולה. אז במידה מסוימת זה שהוא יעשה חילופים על הפיק-אנד-רול אבל הבחירה לשים את טייטום על גאפורד ולייבלי הכריחה את יוקיץ ללכת לפיק-אנד-רול עם פרטרנרים פחות מוצלחים. מה גם שהורפורד היה פשוט נהדר גם אחרי החילוף. מעניין עם קיד ישים אותם בפוסטאפ על טייטום במשחק הבא.

גיא הירוק
07/06/2024 15:12:47

אני חושב שבמהלך הראשון במשחק היה פוסט אפ של גאפורד על טייטום (או אחד הראשונים). הסתיים בשלושה של דאלאס.

עידו גילרי
07/06/2024 15:21:01

אמת כי הם הביאו עזרה של הורפורד.

גיא הירוק
07/06/2024 15:15:26

מילה על טייטום המושמץ.
יש לו הרבה מניות בניצחון הלילה –
היות והוא הופקד על הסנטר המזדמן של דאלאס, היכולת שלו לקחת את ריבאונד ההגנה הייתה קריטית לסלטיקס.
יותר מכך, אחרי הריבאונד, לא פעם הוא היה אחראי להרצת הקצב והתחלת ההתקפב של הסלטיקס.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 16:11:07

את זה גם דריימונד יכול לעשות. השאלה אם הוא סופרסטאר או אולסטאר טוב. בעיניי הוא אולסטאר טוב. הוא ממבה או דריימונד?

NBA בדם
07/06/2024 16:20:40
Reply to  zenmaster

+10

גיא הירוק
07/06/2024 17:48:47
Reply to  zenmaster

הוא טייטום.
אין לו את השליטה בכדור ואת ראיית המשחק שהייתה לקובי. אבל הוא גם הרבה יותר קבוצתי והרבה פחות מכריח זריקות.

הלילה היה צריך ממנו למנוע מגבוהי דאלאס לשלוט בריבאונד ולנצל את העובדה שהוא לקח את ריבאונד ההגנה בשביל לצאת להתקפות מהירות.
את זה הוא עשה מצוין.

אני חושב שלקראת המשחק הבא אחד השינויים של הסלטיקס יהיה לגרום לטייטום לשחק מהר יותר והחלטי יותר בגלל שיותר מפעם אחת הלילה הוא החמיץ את ההזדמנות לתקוף את הסל.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 17:58:18

מסכים. מה שניסיתי לומר הוא שה"השמצות" של טייטום לא נובעות מחוסר הערכה שלו כשחקן כדורסל, ולתרומה שלו למשחק. אלא פשוט באות כקונטרה לטענות אוהדיו בקהל ובמדיה שמדובר בסופרסטאר גדול. לא ולא! מדובר בשחקן טוב שמשחק יחד עם עוד 4 שחקנים שהם פחות או יותר ברמתו, בוודאי אם מדברים על בראון. כנראה שהוא הטוב מהחמישייה, אבל לא בהרבה בכלל. היום לא היה טופ 3 בקבוצה נניח ועדיין ניצחו בבלואאוט. אני רוצה לראות שלוקה יקלע 13 נקודות באחוזים כאלה עם 10 ריבאונדים ובלי להכריח זריקות, ונדבר כאן על המאבס בבלואוט ועל התרומה של לוקה מעבר לסטט חחחחח
לשחקנים גדולים לרוב אין את הפריבילגיה לא להיות גדולים. לטייטום יש אותה, והוא משתמש בה כמעט בכל משחק

גיא הירוק
07/06/2024 18:02:52
Reply to  zenmaster

דירוגים זה לעומת המלפפונים…

סוגיית הפריווילגיה?
זה תלוי בהרכב הקבוצה.
דוראנט שחקן גדול?
קרי?
אני ראיתי את גולדן מנצחת בקלילות יריבות קשות גם כאשר אחד מהצמד החמיץ פרקי זמן משמעותיים.

(למען הסר ספק –
כן.
2 מגדולי השחקנים שעלו על הפרקט)

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 18:13:29

דוראנט וקרי מוכחים כל אחד מחוץ למערכת של הקבוצה ההיא. בנוסף, גם באותן עונות שניהם התעלו ונתנו הופעות גדולות בגמר. בוא נגיד שדוראנט וסטף לא היו קולעים במשחק 35 נקודות כמו שטייטום ובראון עשו היום(בראון היה מעולה אגב) ועדיין מנצחים בבלואאוט. ג'רו/וויט/קריסטפס/הורפורד סוחבים יותר טוב מקליי/דריי/איגי/מקגי לבד. תחליף את טייטום בבוקר ובוסטון באותו המצב. תחליף את לוקה ובוקר ודאלאס עפה מול הקליפרס.

גיא הירוק
07/06/2024 18:24:26
Reply to  zenmaster

אין ויכוח שלוקה שחקן עדיף על טייטום.
רק מה,
יש רק לוקה אחד בליגה.

הרשימה קצרה, ממש. לוקה, יוקיץ', יאניס וזהו.
קרי, דוראנט ולברון היו ברשימה,
אבל מה לעשות,
הזמן עושה את שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס לא שם. שכחת את שגא שבהחלט שם

גיא הירוק
07/06/2024 18:40:50

יאניס שם. אבל צודק, גם שג"א.

zenmaster
zenmaster
07/06/2024 19:17:58

בוסטון עם סטף הרבה יותר מפחידה.
ויש עוד כמה שהייתי שם ברשימה. טייטום הוא טופ 10 בכל מקרה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 17:15:06
Reply to  מנחם לס

אין כמו קטטה טובה, כדת וכדין וגם לזכרו של ביל היקר.
https://www.facebook.com/reel/1517291795663368

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום זה הרחקה לשנתיים 😅😅

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 17:40:19

גיא הירוק
07/06/2024 17:55:39

נתון מרתק ששמעתי היום בפודקאסט של זאק לואו:
לא זאת בלבד שלוקה סיים את המשחק עם אסיסט בודד,
בכל המשחק כולו מסירות שלו יצרו רק 6 הזדמנויות קליעה, כאמור, רק אחת הפכה לאסיסט.
לצורך השוואה, עד כה בפלייאוף שחקני בוסטון קןלעו 57% מהמצבים שלוקה סידר להם.
זה נתון מטורף.

דבר נוסף שלמדתי בפודקאסט של זאק לואו זה שהנתונים מאששים את מראה העיניים –
בוסטון בורחים מבליץ' כמו מאש.
למיטב זכרוני כמות הפעמים שבחרו בטקטיקה כזו העונה זעומדת על מספר חד ספרתי.
הם לא מפחדים מהחסימות דרכן עובר לוקה כאשר אין להם בעיה לעשות סוויץ' בעת הצורך,
ואין להם בעיה לשלם את המחיר.

Eladkatz
Eladkatz
07/06/2024 18:27:56

אני דווקא נהנה מהמשחק של בוסטון, במיוחד בהגנה. אולי בגלל שאני אוהד.
אבל ממש לא הייתי קורא לזה מכוער, יש מהלכים קבוצתיים, וגם המהלכים האישיים מגיעים על מיסמצ'ים, וזו עבודה קבוצתית להגיע למצבים האלה. זה אולי לא המשחק שובה הלב של חלק מהקבוצות הגדולות מהעבר אבל הוא בהחלט קבוצתי.
וההגנה הקבוצתית היתה פשוט מצויינת.

עידו גילרי
07/06/2024 18:29:23
Reply to  Eladkatz

מסכים. היה יפה לראות איך התמקדו בלוקה כדי שיתעייף (למרות שלמעט כמה מקרים הוא התמודד לא רע).

איש הערפל
איש הערפל
07/06/2024 21:02:52

העיקר שהחמאסניק שיחק רע ושימשיך ככה אינשאללה!!!!

ירון, החלום
ירון, החלום
10/06/2024 12:56:36

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.