You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.מג'יק, שפעם שנא (ופחד) מהסלטיקס, והיום הוא די אוהד אותם, מזהיר: "אנחנו, הלייקרס, פעם ב-2004 הפסדנו עם 4 'שחקני היכל תהילה'"

מג'יק ג'ונסון – שפעם שנא, פחד, וחשש – אבל בסתר לבו גם העריץ את הסלטיקס בגלל לארי בירד – מצא לנכון להזהירם שלשום מפני דאלאס. הוא מזכיר להם שבשנת 2004 הלייקרס מלאת הכוכבים (שארבעה מהם הם 'שחקני היכל התהילה כבר או בעתיד – קובי בריאנט, שאקיל אוניל, גארי פייטון, וקרל מלון, וניתן להוסיף את הוראס גראנט) הפסידה לקבוצה האפורה והאנדרדוג הברורה – דטרויט פיסטונס.

הסלטיקס אמורה לנצח את הסידרה. לא מאמינים? צלצלו ללאס ווגאס. "אני ראיתי קבוצות מלאות כוכבים מפסידות. זיכרו את הלייקרס של 2004 שהפסידה לפיסטונס שכוכבה הגדול היה ריצ'רד 'ריפ' המילטון (צ'אונסי ביליאפס מרים את ידו – 'גם אני! גם אני!').

מג'יק אומר:

"The Mavericks definitely have an opportunity to win the championship as the team that’s hot" right now and playing with a lot of confidence and swagger! Luka and Kyrie won’t have the same luxury of resting on defense like they did against the Timberwolves, because every starter on the Celtics team is a scoring threat."

"Another big difference in this series is Dallas can’t afford for Luka and Kyrie to get into foul trouble, but on the other side, the Celtics can handle Jaylen or Jayson getting in foul trouble and having to sit out because they have depth on their bench!"

לדעת מג'יק ה-ATTITUDE נכון לעכשיו היא לטובת המבריקס: "לוקה וקיירי רוכבים עתה על CONFIDENCE ו-מומנטום שעושה מהם יריב FORMIDABLE (אדיר), למרות שעל הנייר בוסטון היא עדיפה.. "דאלאס הראתה לי שהיא מסוגלת לרומם את היכולת הקבוצתית שלה לגבהים חדשים, במיוחד כשגבה אל הקיר (מתי היה גבה אל הקיר נגד מינסוטה? אני, מל, שואל). היא הוכיחה לי שהיא 'קבוצת פלייאוף מיוחדת במינה שבהרבה מקרים עולה בסיכום הכללי של שחקניה על סכום חלקיה.

מג'יק ממשיך:

Johnson also highlighted the strategic challenges that lie ahead for both teams. He noted that, unlike their previous matchups, Luka and Kyrie will face constant defensive pressure since every Celtics starter poses a significant scoring threat. This will prevent them from conserving energy on the defensive end, as they might have done against the Timberwolves. 

יתרון נוסף של הסלטיקס הוא עניין הפאולים. "כשללוקה וקיירי יש FOUL TROUBLE דאלאס בבעייה גדולה. כשטאטום או בראון בבעיית פאולים, מחליפיהם יעשו את העבודה במקומם!"

מג'יק שואל שאלה קריטית: על מי ישמור תרו הולידיי. על לוקה או קיירי? "זה כמו להחליט ממי אתה מעדיף לחטוף 30-35 נקודות".

ולסיכום של מג'יק:

Magic Johnson’s insights serve as a reminder that despite their apparent advantages, the Celtics cannot afford to underestimate the Mavericks. The unpredictability of the Finals, combined with the Mavericks' current form and confidence, means that Boston will need to bring their A-game and strategic acumen to secure the championship. 

2. כרטיס חתום של מייקל ג'ורדן (CARD) נמכר במחיר שיא

3. טרבור אריזה מתאר כיצד פיל ג'קסון 'MESSED UP' את המוח של קובי בריאנט עם "REVERSE PSYCHOLOGY"

phil-jacksonmichael-jordankobe-bryant© Provided by BasketballNetwork.net

מאמן הלייקרס לשעבר פיל ג'קסון, הזן מסטר הידוע, החליט שהצורה היעילה ביותר להניע (MOTIVATE) את קובי היא להשתמש ב-NEGATIVE PSYCHOLOGY.

טרבור אריזה שהיה חלק בגמר המערב כשהלייקרס פגשו את הסן-אנטוניו ספארס ב-2008 מספר על מקרה אחד כשג'קסון החליט לשחק משחקי ראש עם קובי. פיל החליט לפנות אל קובי כ-'מייקל'. הנה:

"Kobe had…I don't know if he was struggling or he struggled the game before, but usually, doing the pregame film, Kobe will be like dribbling the basketball or whatever just to prepare while the film was going on, and one day, PJ he was fu**** with him the whole time. He was like, 'Michael, )(put the ball down,'(said Ariza on the Forgotten Seasons podcast.

'Phil intentionally called out Kobe as 'Michael

אריזה מספר שפיל ג'קסון לא סתם קרא, "מייקל…"; הוא צרח 'מייקל' כך שכל אחד ישמע זאת. פיל ג'קסון לא התבלבל בשמות כי מייקל פרש שנים לפני-כן. הוא החליט לפנות לקובי כ-'מייקל' במחשבה שקובי יקבל זאת כמחמאה. כאילו הוא שווה-יכולת למייקל וג'קסון סתם התבלבל.

מסתבר שההיפך בדיוק קרה. קובי לקח את הצרחה 'מייקל' כאילו להזכיר לקובי שמייקל לא היה מוסר מסירה טפשית כזאת, או מנסה להיכנס נגד מערבולת מגינים כזאת.

אבל היו מקרים שה-REVERSE PSYCHOLOGY של פיל ג'קסון כן עבדה:

Jackson also used reverse psychology to wake up the Lakers

"למשל במשחק נגד פורטלנד בחצי גמר המערב הלייקרס פיגרו במחצית ב-17 נקודות. פיל ג'קסון אמר לשקיל וקובי וכל האחרים בהפסקה: "היי, הם מובילים ב-17. אנחנו לא טובים מספיק לחזור מדפיציט 17 אז בואו נחסוך באנרגיה ונקרע אותם במשחק הבא. קובי ושאק נפגעו עד עמקי נפשם, חזרו לתת משחק גדול בחצי השני, מחקו את הדפיציט וניצחו!

4. הסטטוס של קריסטפאס פרוז'ינגיס – (מעתה, לפעמים, KP) – למשחק הראשון

5. ג'ברי פרקר מסביר מדוע פרץ בבכי בריאיון האחרון אחרי שקבוצתו ברצלונה הפסידה 0-3 במשחקים נגד ריאל מדריד בחצי הגמר של LIGA

בריאיון עם ג'ברי פרקר הוא לא עצר דמעותיו ופרץ בבכי. הוא לא היה מסוגל לענות על השאלה כיצד המרגש לשחק שנה ראשונה מחוץ לאדמת ארה"ב.

6. לוקה: "קיירי אינו רצוי ואינו 'אהוב' ע"י קהל בוסטון? ומה בקשר ל'אהבה הגדולה' שקיימת בין קהל דאלאס ו-KP? אבל האמת? שני הדברים האלה מוגזמים!"

ביג דיל. לוקה מודה, ו-KP מודה אף הוא שבעונת 2022 בין השניים "לא הייתה תקשורת רצוייה". רגע. האנגלית היא שפה שנייה לשניים, אז לא הייתה תקשורת מי-יודע-מה. אבל בכ"ז. פרוז'י מודה ש- "There were situations we should have just talked to each other. That does not mean that me and Doncic dislike one another.

KP יתקבל בוודאי בשריקות בוז בדאלאס, וקיירי יתקבל בשריקות בוז בבוסטון.

ביג דיל. PLAY BALL!

עדיין. צ'נדלר פרסונס מאמין שזה יותר מזה. הוא היה השדר בדאלאס כשהשניים שיחקו שם והוא אומר:

אני עדיין אומר:

ביג דיל. PLAY BALL!

7. לאוהדי הלייקרס באתר בהוקרה: תתרגלו לעובדה ששמו של מאמן הלייקרס הבא יהיה ג'יי ג'יי רדיק. הייתי אומר ב-75% בטחון. אם לא רדיק אז ג'יימס בורגו, אסיסטנט המאמן בשרלוט.

צ'רניה מדווח היום ב'אתלטיק' שג'יי ג'יי רדיק וג'יימס בורגו הם שני השמות היחידים שנותרו ברשימת "מאמן הלייקרס הבא".

העובדה שהלייקרס הודיעו שהם יודיעו את שם המאמן רק בסיום הפלייאוף היא עבורי הודאה שהמאמן יהיה רדיק. למה? כי הוא עסוק בדיווח משחקי הגמר ב-ABC ו-ESPN (ה-ESPN שייכת ל-ABC). אחרת מה הטעם לחכות?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אור
אור
05/06/2024 4:33:23

תודה מנחם

סוסמעץ
סוסמעץ
05/06/2024 5:45:10

תודה רבה דוק

asaf
05/06/2024 5:47:34

תודה מנחם על המעורב. לגבי המינוי של רדיק אין מילה אחרת מלבד בדיחה אם כל הערכתי אליו, זילות של התפקיד שבנאדם מקבל מאמן ראשי בליגה בלי שום נסיון קודם באימון. ככה זה שלברון עושה את ראיון העבודה בפודקאסט משותף.

אשך טמיר המקורי
05/06/2024 6:22:08
Reply to  asaf

💯 +

עידו גילרי
05/06/2024 6:25:12
Reply to  asaf

אתה רוצה שנעבור על הרשימה של כל אלה שקיבלו משרה בלי נסיון קודם באימון?
חלקם יאמן עכשיו בפיינלס…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יש מספיק חומר להעמיד כתבה מעניינת מאוד.לפעמים חסרי הנסיון האלה עושים נפלאות.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 6:46:10
Reply to  asaf

לגמרי צודק
לפחות אם היו לו כמה שנים של ניסיון כעוזר מאמן עוד הייתי מבין. אבל נראה שמי שקובע בLA זה השקץ בכבודו ובעצמו, ויסלח לי NBA בדם.
לפלופ מביא את החברים שלו וגוזר על הלייקרס בינוניות אפילו אם בסוף יצליח להביא גם את קיירי. זה אחרי כל ההתחנפויות האחרונות.
שישחק שנה שנתיים עם הבן ויפרוש כבר. יש לנו שיקוץ חדש, סופגנייה, וזה מה שחשוב.

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 8:11:51

דוק עזוב לי את הסופגנייה הוא מיתן ברמות השיקוציות. יש לו צ'אנס להתבגר והוא לא שקץ מוחלט כמו ה-שקץ(בראיונות נניח).

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:20:41
Reply to  zenmaster

בסיידר הוא עדיין לא שקץ, ניתן לו להינות מהספק בתנאי שיפסיק לנג'ס כל הזמן לשופטים.
הסופגנייה/מרשמלו נשאר!
🙂

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 9:49:59

סופגנייה אני מקבל עד שיחליט להרזות חחחחחח
הוא אכן היה שקץ בלתי נסבל לפרקים, לאחרונה הוא קצת מיתן וטוען שהתבגר ולכן חזרתי בי מההכרזה

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:58:02
Reply to  zenmaster

+1966
מקבל

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לברון יפרוש יחד עם הבן שלו.אחרי שלברון יפרוש הביקוש לברוני עלול להיות אפס,אלא אם כן יוכיח את עצמו כרכז,בינתיים אני לא רואה קבוצה שתתן לו לשחק 1.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:22:17

ברוני יעלה במשחקים גמורים של הסלטיקס וכן הוא יפרוש, גם לא חייב לעבוד כל החיים שלו…
ישב על כנאפה בכפר יסיף ויספר לכולם איך כבשה את העולם…

asaf
05/06/2024 5:48:24

לא יודע איך ייגמר אבל ממש מקווה שתהיה סדרה מצוינת דאלאס-בוסטון יש לה הרבה פוטנציאל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/06/2024 6:10:12

נפלא,תודה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עם רמת אמינות ביבי גלנט חמאס וחיזבאללה מורתעים כפסע מנצחון🤣🤣🤣

יש לו פוסטר של פורזי שהוא יורה בו חיצים וצועק דיס ביץ קאנט גארד מי פאקן קאנט

קיירי עושה וודו עם קטורת על פוסטרים ובובות של גיילן וגייסון

מי יצעק ללוקה בבוסטון ביץ אס וויט בוי? אל הורפורד? כולם שם ילדים טובים כמעט. יצטרכו את השטויות של סמארט שאולי ישב בקהל ויצעק לו משם.

המאמן של הלייקרס הוא אותו מאמן כבר מס שנים, השקץ המלכותי. כל היתר המתחלפים זה שלמלך יהיה על מי לצעוק ואת מי להאשים.

מה הסיפורי ילדים קטנים האלה על פיל גקסון אפילו על et השטויות האלה לא עובדות. ככה מאדירים את הזן מאסטר? לא מצאו משהו יותר טוב?
מזכיר לי שפעם מנחם האגדי כתב פה שהיה מאמן כדורגל הוא אמר לאיזה כתב שהמציא תפקיד חדש בלם דינמי😅😅😅.
יש מצב שברט בראון ניסה לעשות את זה עם באטלר שקרא לו גיימס?😂😂

אם היה לי לזרוק כ3 מיליון דולר ככה סתם בטוח לא הייתי קונה קלף. הייתי מארגן אולי איזה מסיבת הארדן כזאת עם מלא שטרות.

מעניין כמה שווה קלף עם חתימה של דה שוט מ1988?

מנחם אולי לך גם יש איזה חולצה או קלף מהאליפות באדלפי?

לקינוח הנה ביץ אס וויט בוי הקטן סוגר עונה אתמול עם play of the game

https://youtube.com/shorts/wiJk-DGA7SU?si=XHMwngT-jYjfZA8U

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 6:49:32

https://www.youtube.com/watch?v=q00RuyfOIJE

Maggie, Maggie you cunt Maggie, Maggie you cunt Maggie
Maggie you cunt Maggie Maggie Maggie Maggie you fucking cunt

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 7:05:52

לא יודע עם מאט היה בארץ אבל וואטי והאקספוייטד היו פה והופיעו ליד בורסת היהלומים. יש לי הוכחות מצולמות, אולי יום אחד אעלה פה כמה תמונות (כמו דה שוט) מאז.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2024 18:21:03

ענק הילד שמעון

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 8:15:56

חחחחחחחח ענק
לוקה וקיירי כנראה באמת באים עם טינה אישית. גם פורזי אבל הטינה שלו פחות מאיימת.
המהלך של הילד ענק!

עגל
עגל
05/06/2024 13:35:07

וואו ET בשליטה מעולה בכדור.
ממש קיירי קטן (ולבן)

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 13:50:52
Reply to  עגל

+1966
אני הכי נהנה מהכדרור של הילד
בן 8? תקן אותי יה אבו ET אם אני טועה.
הכדור דבוק לו ליד ואי אפשר להוציא משם.
אני כדרורים כאלה לא היו לי אף פעם, אולי בעולם הבא.
72 בתולות, יהיה לי זמן לכדרר?

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 7:03:02

נפלא מנחם

הגמר הזה הוא לסלטיקס להפסיד. כפי שהמהמרים רואים, הסלטיקס קבוצה טובה יותר כשמדברים על 6 שחקנים ראשונים (כולל הורפורד) אבל אנחנו זוכרים מצוין את דטרוייט שפשוט ביטלה את הכישרון הגדול יותר של הלייקרס באמצעות כדורסל הגנתי יותר וחכם יותר שלא נזכיר פאוור וסנטר שמכניסים שלשות ופותחים את הצבע. גם לסלטיקס יש שניים כאלה. שלושה כאלה אם לוקחים את הורפורד בחשבון. אז אולי הסלטיקס הם גם דטרוייט וגם לייקרס של 2004?

אני חסיד תורת החילופים כמו קיד וגם מאזו. חושב שהסלטיקס צריכים לתקוף דרך קיירי ובמיוחד דרך לוקה שאינו אתלט. צריך להשאיר את בראון וטייטום מול קיירי ולוקה לחדירות שמסתיימות בדאנק אנד וואן או הוצאה החוצה לשלשה פנוייה אם ההגנה של דלאס מתכווצת פתאום על החודר.

הג'ירף הלטבי הוא שובר שוויון לדעתי בין הסלטיקס לדאלאס. האם יצליח לשמור על הרגליים בגמר הזה?????

לוקה יכול להקטין את השנאה לקיירי ב TD כמה שהוא רוצה, זה לא ישנה את העובדה שהיא קיימת וחזקה. הם סופרים לו כבר 10 הפסדים רצופים (2 השנה) ב TD מאז הדריכה הטקסית על הלוגו אנד סטיל קאונטינג….

על רידיק עניתי בתגובה אחרת. לברון דה עז, אם הוא גם נראה כמו עז ופועה כמו עז אז הוא כנראה עז.

Last edited 20 days ago by דוקטור רזי הופמן
דן רוזנבלום
05/06/2024 7:43:29

מעורב מעולה. יהיה גמר מעניין.
תודה מייקל.
אהה…מנחם…

Berch
05/06/2024 8:07:41

תודה על מעורב משובח
🙏

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 8:28:39

סדרת הגמר הבאה עלינו לטובה מתחילה בעוד יומיים. עד אז, לכל אחד יש את דעתו ואת הניתוח שלו. בעיניי אף דעה לא שווה יותר מהשנייה, ואין לי אישית מושג מה יקרה. האמונה שלי בגדול היא זו – בוסטון צריכה להרוג את המשחקים. כלומר, לפחות 10 הפרש בכניסה לרביעי. אם היא תשחק כמו ששיחקה עד עכשיו(כמו אינדי נניח) ותרשה לעצמה להגיע ל3 משחקים בפיגור בקלאץ' – היא פשוט תפסיד. פה בקלאץ' הם לא מול נמבהרד, אלא מול שני הטובים בליגה בקלאץ'. בקיצור נחכה לראות איך הסדרה תתפתח. לדעתי במשחק הראשון יש לדאלאס צ'אנס להפתיע, זו עבודת הכנה של המאמנים. קיד מול מאזו זה אחד המאצ'אפים החשובים.

לגבי לוקה-פורזי קיירי-בוסטון: סביר להניח שיש שם משהו, בעיקר קיירי שלפני שהתבגר בדאלאס היה חתיכת asshole ודרך להם על הסמל עם אצבע שלישית וקללות לקהל אחרי ששיקר להם. לוקה על פרסונס:"דיברתי איתו פעמיים כל החיים אז אין לו מאיפה לדעת את זה" חחחחחחח פרסונס עדיף שייהנה מהכסף שהוא שדד.
הזן מאסטר(המקורי) הוא מאמן מהגדולים שהיו וזה סיפור נחמד. אישית, לא יודע כמה קובי היה צריך את המשחקים האלה של הפסיכולוגיה, ממה ששמעתי מי שקיבל את התרומה הגדולה יותר מהנוכחות של פיל זה דווקא שאק.
רדיק ללייקרס זה הימור, לברון ממשיך להיות מירי רגב של הnba(רק עם הרבה יותר כישרון) ועושה לנו חבר מביא חבר בלייקרס. אם יש משהו שאני אוהב בפלורנטינו מריאל שהוא מעיף כל אחד שעושה בעיות, אין שחקן גדול מהמועדון אם אתה חושב שתנהל את ריאל תתכבד ותעוף מריאל. הלייקרס(שהם המועדון הגדול בספורט) נותנים לשקץ לנהל לאבדון. קדימה להביא את ברוני ולהחתים את כרמל, ציפי ודוויין. בכל מקרה, בעבר זה עבד עם סטיב קר, וגם שני המאמנים בגמר(תקנו אותי אם אני טועה) לא באו מנוסים מדי. מצד שני סטיב נאש(או קיד במילווקי וברוקלין) מראים שלרוב זה נגמר בכישלון, לפחות בהתחלה. עדיף גם לרדיק לצבור קצת ניסיון כעוזר, אבל מי אני שאתן לו עצות חחחחחחח שיהיה לו בהצלחה(אבל לדאלאס יותר…)
https://youtu.be/LbCr7ZR3igQ?si=KxSvJmOtr2VsvI6D

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:35:13
Reply to  zenmaster

צודק לגבי להרוג ו 10 הפרש לא תמיד מספיק מול הדואו עגבנייה/מרשמלו/סופגנייה והחמאסניק.
לגבי האסהול, לפחות למד משהו מהחאמאסניקים.
לברון בהחלט מתאים למירי גרב, גם לבילבי לא כלום…
פלורנטינו באמת דוגמא לאיך בדרך כלל מתנהלים נכון. הראייה היא שיש לו לדעתי 7 גביעי אירופה (ב 21 שנה) ושבע אליפויות לה ליגה באותו הזמן ועם הפסקה של שלוש שנים באמצע.
בנוסף יש לו גביעים מעוד כל מיני סוגים ומינים.

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 9:52:10

10 הפרש לפחות דוק שלא יסמכו על זה שלא ידעו להוציא חוץ בקלאץ' כמו אינדי
בכלל יש לכם בעיה שאתם משחקים ברמה של היריבה יביאו לכם את נס ציונה ועדיין ייגמר צמוד

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:58:57
Reply to  zenmaster

לא אנפיץ פה תיאוריות וקונספירציות
🙂

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 12:15:00

מול אינדי בלי האליבורטון היה מצופה שתדרסו ותנגבו, בעצם בכל סיבוב עד עכשיו. להפסיד למיאמי בלי באטלר בבית זו בדיחה. העניין הוא שידוע שבוסטון plays down to your level. ולכן זה לא אומר כלום על הגמר או על המפגש הפוטנציאלי שהיה מול דנבר.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 12:21:12
Reply to  zenmaster

שיחקו בהילוך ראשון עד גמר המזרח.
יהיו חייבים להעלות רמה. אני חושב שהחזרה של פרוזינגס תהיה משמעותית, אבל נחייה ונראה.

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 14:38:59

מסכים איתך. השאלה האם אפשר להעלות מהילוך ראשון לשישי תוך שבוע. לדעתי המשחק הראשון זו הזדמנות טובה לדאלאס להפתיע ולגנוב את הביתיות.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 17:44:42
Reply to  zenmaster

אני אזמין לך משטרה עם כל הגניבות האלה…

FAN
FAN
05/06/2024 9:52:25
Reply to  zenmaster

לגבי הקלאץ', בוסטון לדעתי צריכה להיות כמה שיותר מוכנה לזה.. לא רואה איך הם גורמים לדאלאס לרדוף אחריהם במאני טיים משחק אחרי משחק…
בשונה ממינסוטה, הם היו מספיק פעמים (אולי הכי הרבה בליגה !) בסיטואציות מכריעות והגיע הזמן שלהם להשתמש בנסיון הזה.
הפלייאוף הזה היה כנראה היריבות הכי קלות מאז שבראון וטייטום הגיעו לליגה, ולכן החשש המובן של רבים ממה שמצפה להם. אבל לאור השנים הרבות שלפניכן הם חייבים לדעת שאין קשר בין מה שראו השנה לבין הגמר ולהיות מוכנים לאור מה שעברו ככ הרבה פליאופים ביחד

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 12:16:09
Reply to  FAN

לדעתי אם הסדרה הזו מגיעה לקלאץ' זה של דאלאס. שיהיו מוכנים כמה שירצו, לוקה וקיירי עדיפים בקלאץ על כל הליגה. בוסטון תיקח משחקים בהם ינצחו בקלות יחסית של 10 הפרש ומעלה, והם לגמרי מסוגלים לעשות את זה במשחקים בהם דברים הולכים טוב

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חברה אתם בטוחים שהלייקרס מחפשים מאמן? קוראים למה שהם מחפשים מאמן?אולי הם מחפשים מנתח הרמת ישבנים ,וקראו למשרה בטעות מאמן?
לגבי הפרשנות של מגיק,רואים שהבן אדם אולטרה מבין את המשחק,נהניתי לקרוא את הפרשנות שלו.על פי הפרשנות אני לא חושב שהוא שונא את הסלטיקס.בולט מאוד הנסיון שלו במעמדים כאלו.
במחיר שגורדן מקבל עבור איזה כרטיס חתום,הייתי נובר בבית מחפש אם יש איזה נייר טוואלט עם חתימה של גורדן.שמועה אומרת שגם המוצץ שהיה לו כתינוק עומד למכירה.
לגבי גקסון הבן אדם ידע שיש לו עסק עם אנשים עם מח מחורפן,מסובב, קרוב למח של ילדון.
ניסיתי בעבר טריקים כאלו זה עבד על ילדים עד גיל 4.כמו לשים על השולחן עוגת שוקולד שהשוקולד נוזל ממנה ומאיים להתפוצץ לך בפה, ליד ילד בן 4 ולהגיד לו אתה לא יכול לאכול את זה, רק ילד גדול מסוגל לאכול את זה!מיד הילדון מראה לך שהוא כן מסוגל וטורף את העוגה בשניה וחצי.מסתבר שהטריק הזה עובד גם על ילד כמו שאקיל השוקל 150 ק"ג.
למרות שעברתי מזמן גיל 4.הטריק הזה עובד מצויין עליי.למרות מה שקורה בצפון אני עוד יכול לראות את עצמי בכפר יאסיף אוכל כנאפה,כדי להראות שלא רק גדולים יכולים.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 9:37:11

אל תבלף, אתה אוטוטו בן 4, חתיכת ילד עם קרמבו.

yaniv
yaniv
05/06/2024 9:02:11

לשם שינוי אני מסכים עם מגיק והניתוח שלו מה שבדרך כלל לא קורה אבל הפעם הוא צודק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/06/2024 9:30:26

יאללה, שתתחיל כבר סדרת הגמר, למלפפונים יהיה זמן בעונת המלפפונים.
תודה רבה מנחם

TheMike
TheMike
05/06/2024 9:31:11

מעולה, דוק

e.a sport
e.a sport
05/06/2024 9:33:26

ממש ביזיון כל העיניין עם מינוי רדיק.

בחור מוכשר אבל אין אפשרות שיצליח
תראו את סטיב קר שחירב את הלוחמים והפך אותם לאחת השושלות המשלשלות בכל הזמנים.

מאמן ב nba זה לרוב פסיכולוגיה.
תקיף את עצמך במוחות כדורסל וזה יספיק.

e.a sport
e.a sport
05/06/2024 9:33:53

תודה על התענוג מידי בוקר דוק

FAN
FAN
05/06/2024 9:35:45

בינתיים היחיד שהצליח באמת (לזכרוני) להשפיל את הולידיי היה באטלר. מעבר לכך לא זכור לי משהו דומה לזה בעשור האחרון.. ככה שלא הייתי ממהר להספיד אותו, אפילו לא מול לוקה..

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 9:51:04
Reply to  FAN

לוקה 5 רמות מעל ג'ימי אז בשביל בוסטון עדיף שתטעה

FAN
FAN
05/06/2024 10:26:24
Reply to  zenmaster

במקרה של ג'ימי זה היה יותר עניין של מאצאפ מאשר היכולת בתוספת טירוף ג'ימי שמגיע בעיתים שונות ורחוקות. למרות שבסדרה הזאת זה אחת הסדרות הטובות בקריירה שלו אם לא ה
למרות שהולידיי התמודד כבר מול כל שחקן אפשרי שנזרוק לחלל האוויר ככה שברזומה שלו יש מספיק סטופים על כוכבים
וכמובן בנוסף, בוסטון מלאה בשחקני הגנה ככה שאין צורך בשחקן אחד כמו לו דורט או מקדניאלס שיצמדו אליו משחקים שלמים

yaniv
yaniv
05/06/2024 10:59:56
Reply to  FAN

צודק זאת בדיוק הנקודה הוליידי או וייט אולי לא יכולים לשמור על לוקה משחק שלם אבל חלקים מהמשחק כל אחד יכול לתת כמה דקות של הגנה מעולה על לוקה.פעם הוליידי יציק לו קצת וברגע שלוקה יבין מה היתרון שדלו על הוליידי וייט יעבור אליו אחר כך בראון אחר כך טייטום בכל שלב יהיה עליו מגן שלפחות יכול להאט אותו קצת

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 12:17:59
Reply to  yaniv

לגבי זה נראה כבר בסדרה… ככה אמרו גם על מקדניאלס-ניקיל-אדוארדס-קונלי או על דורט-וויליאמס או על ג'ורג'י-קאווי-טאקר. בסוף אני מאמין שלוקה ייתן את ה30 שלו, השאלה איך יבואו האקס פקטורים לסדרה ומה יעשה קיירי

yaniv
yaniv
05/06/2024 12:43:17
Reply to  zenmaster

תסתכל מה אני אמרתי לגבי מקדיניאלס ואפילו התווכחתי פה לגבי זה.לגבי דורט אתה לא יכול להגיד שהוא לא עשה עבודה טובה(הפציעה של לוקה גם עזרה אבל עדיין)בשורה תחתונה לוקה יגיע ל30 אבל השאלה איך הוא יעשה את זה,אם יצליחו להציק לו ולהתיש אותו זה יגרום ללוקה להתרכז יותר בעצמו/יותר בכייה לשופטים וכו.
רק סתם להסרת הספק אני חזק חזק על העגלה של דאלאס למעשה כבר 20 שנה +/- היא הפילגש שלי ומחזיקה את השחקן שאני הכי אוהב בליגה(קודם נוביצקי ועכשיו לוקה) אבל פשוט נראה לי שבוסטון בנויה בשביל לפגוע בדאלאס ובתכלס היא יותר טובה אבל הלוואי הלוואי שאני אתבדה

zenmaster
zenmaster
05/06/2024 14:40:45
Reply to  yaniv

לוקה והבכי לשופטים זה תלוי בו לגמרי. אם הוא מפוקס ובאמת למד משהו מהריצה הזו זו לא אמורה להיות בעיה. במשחק 5 היה נראה מפוקס כמו שצריך. דורט יחסית עשה עבודה טובה על לוקה פצוע אבל בוא נגיד שהוא היה רחוק מלעצור אותו. בוסטון בנויה מעולה והיא הפייבוריטית לכן נחיה ונראה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2024 17:31:08
Reply to  zenmaster

הולידיי לא יכול לשמור על לוקה הוא פשוט קטן מדי

ברוך רובין
ברוך רובין
05/06/2024 17:30:19
Reply to  FAN

בוקר קלע להולידיי 40 נקודות על הראש, הוא היה בלתי עציר באותה סדרה

FAN
FAN
05/06/2024 9:41:31

נ.ב העיתוונאי שמצלם את ג'אברי צריך לקבל מדליה. התרגלתי שכתבים רואים שחקן בוכה הם עושים לו זום אין על הדמעות… כיבד אותו מאוד, שאל אותו אם להפסייק ובסוף החליט בעצמו..

FAN
FAN
05/06/2024 9:47:19

ושוב, עד כמה שזכרוני אינו מטעני, בוסטון ששיחקה נגד דוראנט וקיירי היו פשוט מדהימים בהגנה עליהם. נראלי הסדרה הראשונה ש2 השחקנים האלה נראו ככ אומללים…

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
05/06/2024 10:41:43

מי שאחראים על מערכת התגובות החדשה – you da real MVP. תענוג!
במיוחד הפיצ׳ר שמדגיש תגובות חדשות שלא נקראו עדיין.

NBA בדם
05/06/2024 11:02:15

תודה על המעורב

רן הנרגן
רן הנרגן
05/06/2024 11:08:08

איזו קבוצה תעשה חסד עם אוהדי ג"ס ותקח את אטקינסון? סטיב קר חייב עוזרי מאמן עם אופי חזק לידו שיכלו לאתגר את התפיסות השמרניות שלו. לא נראה לי שאטקינסון יש את זה.

שייקה
05/06/2024 13:26:51

בהתחלה חשבתי שהקטע עם רדיק לא יכול להתפתח למשהו רציני, אבל יותר ויותר נראה שטעיתי. זה מעניין, כי על הסקאלה של המאמנים (Players' Coach vs X's and O's), הוא לגמרי ״מאמן של שחקנים״, שזה תיאורטית מה שהלייקרס צריכה יותר מאשר איזה בוק. זה למה הם כל כך רצו את לו ולדעתי היה גם מצליח שם מאוד. אולי עוד יקרה, מי יודע. דרווין האם היה נראה כאילו הוא יכול להיות כזה אבל בסוף התברר שהשילוב של פער הגילים יחד עם העובדה שכנראה לא היה הכי חזק באופן טבעי בהתאמות תוך כדי משחק או לפעמים בהחלטות (באופן יחסי, כמובן. כדי להגיע לעמדה שלו ברור שנקודת הפתיחה היא שהוא יודע משהו). וזה ערער את הביטחון של השחקנים בו כך שהקבוצה שיחקה ברמה שלא הצליחה להתרומם באמת אחרי השיא במשחקים הראשונים של גמר המערב שנה שעברה. אז כל מה שהיה צריך זה את המסמר הגדול האחרון, שהגיע בדמות הרבע הרביעי ההוא לפני כמה שבועות, כשהוא לא שיתף את דייוויס אחרי שלושה רבעים מעולים. זה היה יותר מדי ונתן גושפנקא לכל הצדדים להיפרד באופן שיאפשר לו למצוא עבודה בקבוצה כמו פורטלנד, נניח, ומשם כבר לא הייתה דרך חזרה.

רדיק הרבה יותר, המממ איך לקרוא לזה, אולי מתרפס? אוהב לרצות? מתחכך בגלימות זהובות? בקטע טוב דווקא. לא עד הסוף, גם לו יש גבולות והוא לא מתבייש להגיד את דעתו. נראה אם זה ברמה שזה כמו טיי לו שאין לו בעיה להעיר לשחקנים, או שזה יותר יתיישר לימין הלברוניזם, שלפעמים צודק אבל לפעמים גם מווסטברק. לא מכיר כל כך את ברגו אבל זה מרגיש כמו כיסוי תחת תקשורתי קלאסי, להוריד מהלחץ על רדיק ולהראות כאילו יש עניין. זה אחלה דלתות מסתובבות. במידה שבאמת יילכו עם ברגו בסופו של דבר (בהנחה שזה באמת בין שניהם, מעריך את את זה כ-77 מול 23 אחוז לטובת רדיק), אני חושב שתהיה עונה רגילה טובה אבל התקרה בפלייאוף תהיה נמוכה יותר. מקסימום כמו השנה, אולי עם ניצחון אחד יותר או משחק 7, תלוי ביריבה. עם רדיק, העונה הרגילה יכולה להיות דרמטית יותר אבל בסוף הכל יהיה רומנטי עד שיגיעו לתקרה. מה התקרה? תלויה בגדול במה הפרונט אופיס יעשה, אבל כרגע לא הייתי אומר יותר ממשחק 5 בסיבוב השני.

אני עדיין לוקח את דאלס. לא יודע אם זה מומנטום או פשוט שבוסטון היא הקבוצה הקלאסית שתפשל פה (מצד שני יש להם את ווייט שסניקי פיינלז אמוויפי רשום לו על המצח – ויש מקום גם בלי ראשי התיבות). אולי באמת אני כל כך שבוי בהופעות האחרונות שלהם אבל משהו אומר לי שהם עדיין לא הגיעו לשיא. אם יתפסו את בוסטון לא מוכנים, וקיד ימשיך בהחלטות המעולות בזמן אמת, יש להם סיכוי לא רע. תחשבו קאבס 2016 רק שבצד השני מחכים הווריורס של 2015. אה, 2014. אה, רגע…

פיל ג׳קסון תמיד נדמה לי כמו אחד האנשים הכי חיים בסרט שם בחוץ. כאילו, עמוק כזה. בחיי שעוד לא הצלחתי להחליט כמה כדורסל הוא באמת יודע וכמה גדולה הייתה התרומה שלו לניצחונות של הקבוצות הגדולות אותן אימן.

דוקטור רזי הופמן
05/06/2024 14:00:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פאפי… בלי קיקי
https://www.facebook.com/photo/?fbid=3811674249077059&set=gm.3806219799593178&idorvanity=1644934905721689

birdman
birdman
05/06/2024 14:49:25

הינה סיפור על פיל ג׳קסון שאני לא זוכר איפה קראתי, אולי אפילו כאן…
כשג׳קסון הגיע ללייקרס, הוא שם בלוקר של שאקיל אוניל את הספר ״זן ואומנות אחזקת האופנוע״, אז שאקיל הלך וקנה אופנוע.