You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון: מי תנצח את אליפות ה-NBA? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: מי תנצח את אליפות ה-NBA? / מנחם לס

1.הסלטיקס מועמדים לנצח? שאק חושב אחרת!

Dallas Mavericks guard Luka Doncic (77) tries to get past Boston Celtics defenders Derrick White (9) and Marcus Smart (36) on January 5, 2023.© LAPRESSE

אז זהו. הגענו לגמר ה-NBA. האתרים והעתונים מלאים בנבואות, הסברים, ניחושים, וחזיונות. כל אחד ודעתו. אני קורא המון, ואת דעתי אביע בשאלון כמו כל אחד מכם.

היום שאק יצא ב-"INSIDE THE NBA" עם דיעה הנוגדת לרוב: "דאלאס תנצח את הסלטיקס". אז הבה ניגש ישר לעניין:

מי אתה חושב שתנצח?

שאק מסביר: לסלטיקס אין אף שחקן שיכול לשמור על לוקה. אני מעדיף את דאלאס בסרייה נגד בוסטון. אני אוהב את הצורה בה הם משחקים. האליפות הזאת היא משהו חשוב במיוחד לקיירי. הוא שיחק בבוסטון ועזב שם בבושת-פנים. יש לו עניין נגדם. אני מאמין ביכולת של המבריקס 'TO CHALLENG' בוסטון. האליפות הזאת היא משהו מיוחד עבור (קריסטפאס) פרוז'ינגיס אבל גם משהו מיוחד עבור קיירי, במיוחד עם ה-IMPACT של לוקה"

שאק ממשיך: "האמת היא שאף פעם לא ראיתי את לוקה דונקיץ' כמו שראיתיו עכשיו נגד מינסוטה. לא תארתי לעצמי את גודל הגוף שלו. הוא גדול יותר מאשר חשבתי וחזק יותר מאשר חשבתי. Once he gets you on the side, sort of like a big man, he does whatever he wants. Plays with poise and he can't be shook.

"הוא משחק מקצועני מגיל 13 ושום דבר לא SHAKE (מנער) אותו. אני לא רואה אף אחד בבוסטון שיוכל לעצור אותו. הוא-הוא הסיבה שדאלאס תנצח את הגמר!

.

התוספת של פיג'יי וושינגטון ודניאל גפורד לפני הדדליין של הטריידים חיזקה את דאלאס בצורה חסרת תקדים. שניהם היו 'NON-FACTORS' בשרלוט, והנה בדאלאס הם שינו את פני כל הקבוצה. הם גרמו לכך שדאלאס מוכנה להתמודד עם כל קבוצה אחרת ב-NBA, וזה כולל כמובן את הבוסטון סלטיקס!

2. ג'ו מזולה מתפוצץ ("BLASTED") על המדיה שרק משווה בין ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון, ושטוענת "הכל יפה ומובן אבל לשניים אפס אליפויות"

מבוסס על פוסט מאת  Victor Barbosa

Boston Celtics head coach Joe Mazzulla let loose on Friday, giving a passionate defense of the team's superstar duo of Jayson Tatum and Jaylen Brown.

ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון משחקים את כל הקריירה שלהם – בינתיים – יחד. הם כוכבי אותה קבוצה, ולפי מאמנם ג'ו מזולה, "הם גם החברים הטובים ביותר. כל הזמן ביחד". השניים שילבו (COMBINED) 8 אול-סטארס ו-5 ALL NBA, והובילו את קבוצתם כשני ראשי חץ ל-7 פלייאוף רצופים, שמהם הם העלו את קבוצתם ל-5 אליפויות המזרח.

"אבל", כותבים במדיה, " לג'ייסון טאטום וג'יילן בראון יש גם…

"אפס אליפויות"

ג'ו מזולה כועס. הוא החליט ללכת ל-"X" עם טענותיו:

ג'ו מזולה מסכם: במקום להכות בשניים שלא זכו באליפות, חובה לזכור ש…:

Tatum won the Eastern Conference Finals MVP when the Celtics defeated the Miami Heat in the 2022 playoffs. However, in six games, the group fell to the Golden State Warriors in the NBA Finals after holding a 2-1 series lead. Brown won the 2024 Eastern Conference Finals MVP in a tightly contested vote over Tatum.

The 27-year-old University of California product garnered the hardware after finishing second on the team in points (29.8) and minutes per contest (40.9) across the four-game sweep of the Indiana Pacers while ranking fourth in both rebounds (5.0) and assists (3.0) per tilt. Tatum led the squad in points (30.3), minutes (43.9) and rebounds (10.3) per game and finished second in assists (6.3).

3. עוד על מזולה, שנאמר לו ש"קיירי אירוינג יתקבל כ'נבל' (VILLAIN) כשיגיע לבוסטון גארדן"

4. קריסטפאס פרוז'ינגיס השתתף היום באימון הסלטיקס "ועשה מה שכולם עשו" – הוא מוכן לשחק

5. הקינגס מחליטה החלטה ענקית בקשר למאמנה מייק בראון

6. למה ברוני ג'יימס נשאר בדראפט, ומה יקרה אחר כך?

ברוני הצטרף ל-NBA DRAFT COMBINE בחודש שעבר בשיקגו כשהוא מדורג 98 בין כל באי הדראפט. היו לו כמה שבועות טובים מאד במדידות, בתרגילים, ואפילו ב-SCRIMMAGES. נאמר שכשהכל נעשה ונחתם הוא טיפס 44 מקומות מעלה אחרי ה-COMBINE למקום 54. הסיכויים הם שהוא יטפס אפילו גבוה יותר כי כל עונה ישנם כאלה המדורגים מעל 32-36 המחליטים לחזור למכללה לשנה נוספת (ויותר).

Thus, it might not come as much of a surprise to learn James has elected to keep his name in theבעיית הלב של ברוני June 26-27 draft in New York, his agent, Rich Paul, told ESPN.

כמובן שבעיית הלב של ברוני נלקחת בחשבון, אבל ב-COMPBINE הוא הוכיח את עצמו כאחד האתלטים הטובים בדראפט, ורופאיו נתנו לו אור ירוק על כל החלטה שיחליט.

Bronny James has done well to remind NBA scouts of what made him such a highly regarded prospect entering college, making clear strides with his frame and conditioning and showing improvement as a perimeter shooter.

James conducted a 40-minute one-on-zero workout where he again displayed his physical ability with explosive dunks and improved perimeter shooting — making a barrage of 3-pointers from all over the court. NBA executives expressed varying views to ESPN as to the importance of such showcases as an evaluation tool, but James certainly did not hurt his standing among team officials, who have warmed up to view him as a legit NBA prospect over the past few weeks, especially seeing how he performed compared to his peers.

אחד הסקאוטים סיכם:

"I'm not putting unrealistic expectations on Bronny. He's far from a finished product. But he has a hell of a start. He's positioned well

וכשהסקאוט נשאל אם ברוני היה נבחר בדראפט אילולא היו בנו של לברון הסקאוט הגיב:

"אבל הוא כן הבן של לברון!"

7. נבחרת קנדה החזקה ביותר – הפוסט הזה הופיע לפני שלושה ימים ב-פיידאוויי וורלד


Canada Could Send A Powerful Team To The 2024 Olympics


Starters

PG: Jamal Murray

SG: Shai Gilgeous-Alexander

SF: Luguentz Dort

PF: Dillon Brooks

C: Dwight Powell


Bench

PG: Andrew Nembhard

SG: RJ Barrett, Shaedon Sharpe

SF: Andrew Wiggins, Nickeil Alexander Walker

PF: Brandon Clarke

C: Tristan Thompson

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
145 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
02/06/2024 2:19:25

מאז שבראד סטיבנס מנהל את העניינים, אין דרמות בסלטיקס (כולל התקרית עם יודוקה שנחתכה בשקט יחסי ובמהירות). אז עכשיו שנשארו רק שתי קבוצות פתאום מחפשים לגרד לכלוך בין בראון לטייטום כדי שיהיה על מה לדווח. יאללה שיביאו אליפות ויסתמו לכולם את הפה (מאוד תלוי בכשירותו של פרוזי לדעתי)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 2:50:54

תודה מנחם.
מיץ רימונים עם סחלב הבאת פה.
אני מת שהירוקים יקחו,
אני מדמיין את רמת השיקוציות של הבלרינה והמוזלמי אחרי אליפות, ואני מתפלץ.
למדתי לקח בפלייאוף הזה(דנבר מול מיני+מיני מול דאלאס, מדהים),מומנטום ובעיקר המטץ' אפ,
אין לי שמץ מי יזכה.
לא אתפלא אם הירוקים יזכו, אבל הם יצטרכו להשפריץ כדי לזכות.
קדימה משחקי השפרצה.
מאזולה,יפה שאתה מגן על השחקנים שלך, תעלה את רמת ההחלטות והתזמונים שלך לרמת גמר WWE.
בינתיים מרגרינה מאכזב.
דטרויט פתחה את הברז ועכשיו יש הצפה. באיזה עולם הזוי, מאמן בינוני כמו בראון שווה כזאת משכורות.
מחריד באותה מידה כמו המשכורות לבדרנים על המגרש.
ברוני נשאר בדראפט כי הוא יודע בוודאות שמישהוא יבזבז עליו בחירה בגלל שהוא הבן של הרב שיקוץ.
נמאס לי לשמוע מכל השלשולים הללו. אני מתכונן לעונה אלוהית מבחינה בידורית, הבבון\הבן ורוח הקודש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 2:52:25

בראד סטיבנס אצלי רב אלוף הג.מ.
צריכים להסביר את הפעולות שלו מהיום שהחליף את טריידן ועד הלום בבית ספר לניהול.

Avri
Avri
02/06/2024 14:10:40

הוא פשוט אדיר, אין ספק. אבל צריך להזכיר שהיה לו מורה מצויין, שהשאיר לו הרבה עם מה לעבוד.

NBA בדם
02/06/2024 2:52:56

תודה רבה מנחם.
להגיד שאין לבוסטון אין אף שחקן שיכול לשמור על לוקה זו בורות. אולי לוקה יצליח לגבור על כל שומריו, אבל בהחלט יש מספיק שומרים טובים שיכולים להקשות עליו. (הולידיי,בראון,טייטום).
טייטום ובראון חייבים להביא אליפות השנה, ולא ה"0 אליפויות" ירדוף אותם ולא מעניין אנשים כמה הם מוכשרים וכמה פעמים הם הגיעו לגמר המזרח/ nba. זה שלהם להפסיד.
נבחרת קנדה מאוד חזקה, רק צריך לשים את קלארק בסנטר הפותח (אם הוא בריא בכלל), כי פאוול ותומפסון שייכים כבר מזמן לעולם הבא.

דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 5:01:53
Reply to  NBA בדם

לגמרי צודק
הגמר הזה הוא לסלטיקס להפסידו
גם אם מאמן בינוני כמו מאזולה הם צריכים לקחת את גביע לארי אובראייאן.
צודק גם לגבי קנדה, תומפסון זה גרוטאה לגריטה. צריך כבר לפרוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

שכחו בקנדה את הסנטר הפותח האמיתי שלהם קלי אוליניק

Air Canada
Air Canada
02/06/2024 3:29:24

תודה רבה מנחם. אני לא חושב שדאלאס יכולה להתמודד בהגנה מול 5 שחקנים שקולעים ל3 ועל זה הסדרה תוכרע. אם קיירי יעשה סדרה טובה זה יעזור לדאלאס אבל לא יספיק בוסטון ב6

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 3:57:15

הבידור היומי מרחבי הWWE
"טראג'ן לנגדון נשיא דטרויט החדש בהחלטה ראשונה פיטר את טרוי וויבר הג'נרל מנג'ר. כרגע הפיסטונס בשיחות לשכור את מייקל בלאקסטון המשמש כסגן נשיא בפליקנס"
החלטה ראשונה טובה? שיפטר גם את עצמו!
אשכרה הניהול של הפליקנס זה אות ומופת לאיכות חחחחחח.
ג'ו מאזולה מאמן בוסטון על איך הוא מתכוון לעצור את לוקה דונצ'יץ': "אין איך לעצור את לוקה וקיירי."
ג'ו מרגרינה מכין כיסוי תחת, הדביל הזה משדר הפסד מראש. 🤣🤣🤣
הבולס מתכוונים להוריד במחיר שהם מבקשים על זאק לאבין.
עונש על הניהול הנפלא ב5-10 שנים האחרונות🤣🤣🤣
אם אני ג.מ אני דורש מהבולס בחירות כדי לקחת את התאום של ביל מהסאנס.
דמרכוס קאזינס זכה באליפות ובפיינלס MVP בליגה הטייוואנית.🤡🤡🤡

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 5:58:02

החלטה ראשונה טובה.
זה טרוי וויבר:
https://www.youtube.com/shorts/-dMcS-B7H50

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 6:09:48

נשמע ונראה כמו ערס ישראלי מצוי בצבע קקי

שי אבן צור
02/06/2024 7:14:00

מממממ מעניין
יש דרך לעצור את לוקה וקיירי?

שייקה
02/06/2024 12:22:26

כן, אבל זה לא יהיה קל. הנה כמה היילייטס:

  • אסור להפסיד בבית.
  • צריך לקלוע שלשות.
  • צריך להפסיק להסתמך על שלשות, ולחדור לסל. הרבה.
  • צריך לבוא מוכן אחושרמוטה עם מלא Xs and Os.
  • צריך שהקבוצה שלך תהיה מסוגלת ליישם את הסעיף הקודם.
  • צריך להבין שעם לוקה, מדובר באתגר ארוך ומעצבן ולכן יש לנצח אותו כל הזמן במשחק המנטלי, גם אם הוא צעד לפניך. תלמד על ניצחון פירוס.
Avri
Avri
02/06/2024 14:11:53
Reply to  שייקה

צריך בעיקר לקלוע יותר מהקבוצה השנייה.

שי אבן צור
02/06/2024 14:32:38
Reply to  שייקה

🤣🤣🤣
או בקיצור, תעשה כל מאמץ בהגנה כדי להאט אותם וכדאי מאוד שההתקפה שלך תתפקד

Pistons
Pistons
02/06/2024 4:18:44

Long time
הרבה זמן לא הייתי באתר. מה קרה למערכת תגובות? אני רואה שהיא השתנתה.
ושאלה נוספת – למה כשלוחצים על התגית של מנחם בתחילת הכתבה לא מקבלים את הכתבות האחרונות שלו? גם מגוגל זה נותן כתבות מלפני כמה שנים

Pistons
Pistons
02/06/2024 4:20:14

לא עקבתי בכלל לאחרונה. חייב לומר שאני מאוד מופתע לראות את המאבריקס בגמר. קיירי המחורפן לא התחרפן עד עכשיו? גמר מעניין עם בראון. יהיה הרבה מרווה 🙂

עגל
עגל
02/06/2024 12:00:47
Reply to  Pistons

כנראה שבאמת הפסדת הרבה.
קיירי לא מחורפן ודאלאס מאוד חזקים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 4:46:16

אני עושה אמבוש לדה שוט לפני משחק #1
https://giphy.com/gifs/fight-costume-QFU5098t92tG0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

דה שוט
02/06/2024 11:34:21

חחחח זה באמת דומה לי

דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 4:56:44

תודה רבה מנחם
הסלטיקס כבר עצרו את דאלאס פעמיים העונה. ידעו לעצור את הדונקיץ גם בהמשך ואם לא, אז יאטו אותו ויעצרו את השאר.

gogo
gogo
02/06/2024 5:03:44

תודה על המעורב
לדעתי אסור לבוסטון להתפתות לעשות על לוקה דאבל אפ, בהנחה שפורזינגיס אורב לו בצבע

Om3r
Om3r
02/06/2024 11:13:35
Reply to  gogo

לא רואה איך פורזינגיס יהיה מה שיקשה על גאפורד/לייבלי אם גובר וטאונס לא עשו את זה. אם לוקה עובר את השומר שלו ב1 על 1, פורזינגיס או נותן לו פלואטר חינם או יוצא אליו ומסתכן במסירה לאלי הופ/לפינה. ראינו את דאלאס מתרגלת את המתודה הזאת כמעט כל פוזשן מול מינסוטה.

דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 11:28:03
Reply to  Om3r

טאונס? אתה בטוח?
איך דאלאס ישמרו על הפרימאטר שם גר הג'ירף בהתקפות?

Om3r
Om3r
02/06/2024 13:52:48

אחד מהדרקים מסוגל להתמודד איתו יפה. בסוף פורזינגיס הוא שחקן רך ולא יכול לקחת שחקנים פיזיים לצבע, הוא חי על הג'אמפר שלו. הוא מגוון את ההתקפה של בוסטון אבל שחקן מוגבל. לא צריך לעשות ממנו דברים שהוא לא.
אני מעריך שלייבלי באיזשהו שלב יפתח במקום גאפורד וגאפורד יעלה בחמישייה השנייה מול הורפורד. לדאלאס לא תהיה בעיה פשוט לתת להורפורד לזרוק שלשות כמה שהוא רוצה, ולכן גאפורד יכול לעמוד קרוב לצבע במצב הזה ולא להיחשף.

Avri
Avri
02/06/2024 14:16:05
Reply to  gogo

אין שום פתרון קסם (או פתרון בכלל) לבעיית לוקה. צריך להגביל להתיש ולהקשות עד כמה שניתן, ולקוות לטוב. גם את קיירי אין באמת דרך לעצור, זה בעיקר הוא שעוצר את עצמו. ווייט והולידי הולכים להיות סופר עסוקים, והשאר צריכים לדאוג שכל מיני וושינגטונים כאלו לא נותנים עלינו 20 נקודות למשחק.

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 5:53:29

תודה רבה
על הנייר בוסטון חזקה יותר ואמורה לקחת.
אבל הצבעתי דאלאס.

הסיבות:

  • בוסטון לא התמודדו מול שום התנגדות בפלייאוף בעוד דאלאס עברה חישול באש ומגיעה מוכנה הרבה יותר מנטלית.
  • לבוסטון משחקי off בהם השלשות לא נכנסות והם חסרי אנרגיה ועניין. עד כה הצליחו לנצח יריבות חלשות למרות זאת. הפעם זה לא יקרה וזה נותן יתרון של כמה משחקים לדאלאס.
  • מזולה מקובע מדי
  • טייטום נחנק מדי ולא ניתן לסמוך עליו (וטיפש מדי)
  • לוקה השחקן הטוב בסדרה – כמו שדה שוט אמר לאורך הפלייאוף – "מכופף הבננות" סטייל ג'ורדן שמכריח ניצחונות ויהי מה. ועכשיו כשהוא כ"כ קרוב הוא לא יוותר
  • קיירי יהיה באקסטרה מוטיבציה נגד בוסטון ואתם יודעים מה זה אומר כשהוא באקסטרה מוטיבציה – הוא נותן הצגות פסיכיות

ווייט והולידיי הם הנכסים הגדולים ביותר לבוסטון (פורזינגיס השלישי אם יהיה בריא וברמה שהציג) אבל זה לא יספיק.

דה שוט
02/06/2024 8:51:48

כל מילה

Avri
Avri
02/06/2024 14:20:02

לעניין ה"חישול באש", בוסטון עושה ריצות פלייאוף עמוקות כבר שנים, הכוכבים שלהם אולי לא מבוגרים אבל סופר מנוסים.

לעניין שאר הנקודות, בגדול די מסכים, אבל לא הייתי כותב בכל כך הרבה נחרצות. בוסטון עדיין קבוצה מצויינת, וזה עדיין שלנו להפסיד.

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 6:07:50

Josh Hart Sees Derrick White As A More Impactful Player Than Jayson Tatum
https://www.opencourt-basketball.com/josh-hart-sees-derrick-white-as-a-more-impactful-player-than-jayson-tatum/

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 6:11:36

חחחח ראיתי את זה,אחלה הדלקה
טייטום יבוא למשחק 1 עצבני ויככב\יתפרק כמו אהבל.
מחק את המיותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

להערכתי הפיינלז פתוחים לגמרי, אין לי מושג מי תיקח. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

The Pro
The Pro
02/06/2024 7:35:02

ג'רו הולידיי הוא השומר הכי טוב שדונציץ' פוגש
בפלייאוף הזה,
הקרדיט לאליפות של בוסטון (חוץ מסטיבנס), מגיע למטומטמים שהסכימו לפרק את העסק
בשביל צ'וקר מוכח כמו ליליארד. וכמובן לאלו שלקחו את מרכוס סמארט להוביל את הנגריה שלהם.

פרוזינגס בריא הוא ההבדל בין סוויפ קליל בוסטון לניצחון צמוד של בוסטון,
בקיצור, דונציץ צריך להתעלות כאן ברמת הדומיננטיות של לברון מלפני עשור.

yaniv
yaniv
02/06/2024 7:57:07
Reply to  The Pro

צודק לגמרי,כמה מלל שרפנו על הטרייד של גובר בעוד הטרייד הגרוע ביותר של השנה זה ללא ספק מילווקי ולילארד,גם הקבוצה נראת ושיחקה פחות טוב וגם יצרתם מפלצת מטורפת בצד השני,בלי הוליידי ודאלאס היו פייבורטים גדולים ץהקיצר סטיבנס צריך לשלוח זר פרחים ענק אחרי האליפות לGM של מילווקי וכנראה יאניס שדרש שינוי

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 8:06:25
Reply to  yaniv

זה גם היה ברור

yaniv
yaniv
02/06/2024 8:47:00

הטעות הגדולה של מילווקי הייתה בוויתור על הוליידי.אם בשביל להביא את לילארד הם היו חייבים לוותר על שחקן אז כבר היה עדיף להם לוותר על מידלטון ולא הוליידי.וזה לא חוכמת הבידעבד אלא בזמן אמתראו את זה כי קודם כל הם פגעו קשות בהגנה שלהם,אז אם כבר אתם מביאים גארד שההגנה זה לא הצד החזק שלו.תשאירו לפחות מישהו שיכול להגן בשבילו

דה שוט
02/06/2024 11:35:03
Reply to  yaniv

לא מסכים! אם יאניס היה בריא מילווקי היו מאתגרים את בוסטון

yaniv
yaniv
02/06/2024 12:12:10
Reply to  דה שוט

לא חושב,קודם כל ראית במהלך העונה שזה לא זה,בטח לא מה שציפו.והדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות בטרייד זה לחזק בצורה ישירה את היריבה העיקרית שלך.תחשוב בוסטון בלי הוליידי זאת בוסטון שונה לגמרי והרבה הרבה יותר פגיעה.
ואל תשכח שמילווקי גם גזרו עליהם גזר דין מוות ברגע שמינו את דוק ריברס במקרה הכי הכי טוב הם היו מובילים על סלטיקס 3-1 וא מפסידים

דה שוט
02/06/2024 12:51:58
Reply to  yaniv

הולידיי ייחשף בגמר. הוא כבר קצת זקן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

גם אני לא הייתי מוותר על הולידיי, גם לא עבור לילארד, אבל בנוגע לבוסטון – מילווקי לא ידעו שהם מחזקים את היריבה הכי גדולה שלהם. הולידיי הוטרד לפורטלנד, ולא ניתן היה לדעת, באותו שלב, לאן ומתי יעבור משם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

הולידיי אוברייטד לוקה ינגב איתו את הםרקט הוא ממש לא השומר הכי טוב,שהוא פוגש

דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 10:06:25

הולידיי ובראון ישמרו על לודה ויעשו את העבודה.
חכה ותראה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ינוגבו בעיקר בראון

דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 11:29:07

כפי שנוגבו בעונה הסדירה?
הרי אתה צריך להסתמך על משהו…

yaniv
yaniv
02/06/2024 12:13:53

לדעתי הוליידי בעיקר יוצב נגד קיירי וגם לא מבין למה אתה ואחרים לא חושבים הוא יכול לשמור על לוקה,הוא אמנם נמוך ממנו אבל הוא ממש לא מקדניאלס שהוא היה פשוט רזה מדי בשביל לוקה.הוליידי בהחלט יכול להציק ולהפריע ללוקה

Avri
Avri
02/06/2024 14:25:07

לוקה מנגב כל שחקן בעולם, זה לא אומר כלום על הולידיי. הולידי שחקן מצויין שיקשה ויתיש.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2024 18:56:54

לוקה 250-260 פאונד הולידיי מגרד את ה210 פאונד , לוקה חזק וגבוה משמעותית, הוא מוזיז כל פווארד אז גארד?

Dor
Dor
02/06/2024 14:04:00
Reply to  The Pro

לוקה יאכל את הולידיי בקלות. הוא הרבה יותר חזק והזריזות של הולידיי כאן לא משנה כי לוקה ממילא לא מסתמך על זריזות. על לוקה חייבים שומר עם מאסה שידחוף אותו והולידיי לא שם

Avri
Avri
02/06/2024 14:24:06
Reply to  The Pro

מסכים עם דה שוט, קצת שכחנו שיאניס היה פצוע וברור שבלעדיו אין להם תפילה. בנוסף, הדבקות של כוכבים בסדר גודל הזה כמעט אף פעם לא עובדות בשנה הראשונה. גם הביג 3 של לברון לא לקחו אליפות בשנה הראשונה. אני גם לא אהבתי את הטרייד הזה אבל נשפוט בסוף העונה הבאה (כנ"ל פניקס, אגב).

דה שוט
02/06/2024 15:57:30
Reply to  Avri

מעניין על פיניקס… (ד״א בהמשך לדבריך, גם מיני חיכתה שנה.)

Last edited 23 days ago by דה שוט
גיא הירוק
02/06/2024 7:39:32

יש שחקן אחד שעדיין לא שם את חותמו על הפלייאוף השנה
(היה עסוק להחתים כרטיס בקופת החולים…) –
פורזינגיס.
פורזינגס היה אדיר במשחק בו הסלטיקס ניצחו את דאלאס בגרסתם העכשיוית (אחרי הטרייד דדליין). ריווח את המשחק עם מבול שלשות שהתחיל ישר עם פתיחת המשחק ופתח את הדרך לשחקני הכנף לנצל את היתרון הפיזי שלהם בכניסה לצבע, מה שמחדש פתח את הדרך לעוד שלשות.
.
שחקן נוסף שיכול להוסיף חותמת על פנקס מלא חותמות של רגעי שיא בפלייאוף הוא ג'רו הולידיי.
בצד ההגנתי זה ברור למה הוא כל כך חשוב. אבל זו ההתקפה (והפיזיות) שלו שיכולה להיות גיים צ'אנג'ר.
לדעתי, להבדיל מהסדרה מול מינסוטה, לדאלאס מאצ'אפ מזעזע מול הקו האחורי של בוסטון. אני רואה את הדקות בהן אין לסלטיקס ברירה אלא להציב את קיירי על הולידיי, ואם יש משהו שלמדנו על הולידיי זה שבמאניטיים הוא יודע לקחת את כל מה שנותנים לו ושהוא ממש לא מפחד להשתמש בפיזיות שלו. בפעמים הבודדות שקיירי היה עליו במשחק בין הקבוצות במרץ הוא ניפנף אותו כמו אבק.
.
מועמד אחרון לזכיה בחותמת ה-X פקטור הוא יקיר המערכת ווייט שכאשר פורזינגיס על הפרקט החיים שלו כמנהל משחק קלים בהרבה ואז ניתן להבין מדוע לסלטיקס הייתה השנה התקפה חזקה כל כך.
באותו משחק במרץ, ווייט ניהל משחק מופתי כאשר גם בדקות בהן הוא עם הורפורד על הפרקט, הסלטיקס משחקים כדורסל שוטף (לא סתם הוא סיים את המשחק עם ה+/- הגבוה בקבוצה). דרך אגב, הוא היה אדיר בהגנה על קיירי שנראה מתוסכל למדי מהגנת הירוקים.
.
מה שמביא אותנו לפקטור המשמעותי ביותר במפגש הזה –
ההגנה של הסלטיקס.
דאלאס קלעו מול הסלטיקס כמעט 8 נקודות פחות מהממוצע שלהם, וזה למרות משחקים גדולים של לוקה.
המאצ'אפ שלהם כקבוצה פשוט בעייתי מול הסלטיקס כאשר אלו בהרכב מלא.
.
השורה התחתונה –
הסלטיקס יפסידו משחק אחד בגלל חלודה ומשחק נוסף בגלל ערב בו להם כלום לא נכנס וליריבה קולעת מבול של שלשות, את השאר ינצחו.
סלטיקס ב-6.
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

Last edited 23 days ago by גיא הירוק
דה שוט
02/06/2024 11:36:39

חבריקו – הבירה האולטימטיבית! כל הכסף על השולחן. אול אין. לי יש אס! לך יש מלכות
😀

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 11:49:17
Reply to  דה שוט

אני בשוק,אני הולך לעזור לטנש כנגד דה שוט.

דה שוט
02/06/2024 13:06:56

מכרת את נשמתך!
העונש יגיע… הכדור לא משקר…

comment image&ct=g

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 13:15:08
Reply to  דה שוט

חחחחחח הרגת

Avri
Avri
02/06/2024 14:27:27
Reply to  דה שוט

חחח.. סופסוף אני מבין את משמעות הכינוי דה *שוט*.

דה שוט
02/06/2024 15:55:11
Reply to  Avri

😂😂😂

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 16:33:04
Reply to  Avri

גוד 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

yaniv
yaniv
02/06/2024 7:54:22

מסכים עם גיא מעלי.סלטיקס ייקחו את זה מקסימו ב6.המאצאפ של דאלאס גרוע מול בוסטון.מה עוד שלרעת דאלאס ,הקבוצה שהפתיעה בסיבוב הקודם נמחקת בסיבוב הבא כך שזה לא מבשר טובות לדאלאס.ההרשה שלי שקיירי יחזור להיות קיירי הרגיל ולא ההופעת סופר סופר סאר שראינו עד היום.
בעוד אצל דאלאס ללא יכולת שיא של הצמד אין לה בכלל סיכוי אצל בוסטון הכוכבים יכולים לנוח ולשחק גרוע ועדיין יבואו 2 אחרים ויקלעו את הכמות שהכוכבים יקלעו,זה יתרון אדיר

Don
Don
02/06/2024 8:07:57

שאקיל המגעיל הזה עם האגו שלו.
בא לי להזכיר לו שמישהו פעם קרע אותו 4-0 בגמר…
יהיה גמר טוב. היסטורית, לטייטום ובראון אין את זה. לוקה וקיירי יתעללו בסלטיקס. זו התחזית שלי והלוואי ואתבדה כי אני אוהב את הירוקים.

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 8:15:36
Reply to  Don

גם אני בעד הירוקים, ווייט הולידיי הורפורד הם השחקנים האהובים עלי בשתי הקבוצות.
לא סובל את טומטום והמקופח.
אמורה להיות סדרה הכי תחרותית שניתן היה לרקוח.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חז"ל אמרו הנבואה ניתנה לרפי הבנה.
וואלה כבר סיפקו לי סיבה לנבואה.מאחר וחז"ל כבר קבעו שדרך ההגיון הנבואה לא תצלח.אנסה דרך שונה,מה אני חושב מרגיש שיקרה.נראה לי שבוסטון תזכה בכתר ,נראה לי שהולכת להיות לנו סדרה של 7 משחקים.
לכל מרזולן יש שכבות,ככל שיש יותר שכבות ,העוגה טובה יותר.פורזו הוא השכבה העליונה .כל הסקאוטינג מבוסס על בוסטון ללא פורזו.עם פורזו המשחק של בוסטון יהיה שונה,יש עוד שחקן שצריך להשגיח עליו.מזולה צודק לדאלאס יש התקפה, לנו יש התקפה טובה יותר.המקרה של חירום בו הצליחו לנטרל את פורזו,טאטום , בראון .עדיין יש את הולידיי ,וויט, הורפורד.
מה קורה באתרים השונים.סקרים מראים יתרון לדאלאס,גם בהופס יש יתרון לדאלאס.
לגבי הטרייד של גאפורד הוא בא מוושינגטון לא משרלוט.הבדל לא גדול כמו להגיד בא משדרות לא מאופקים(יש לי יותר מכבוד כלפי שני המקומות).
לטאטום ובראון אפס אליפויות,כמה יש ללוקה? נו באמת גילו את אמריקה,חז"ל היו גם צריכים לאמר גם הכתיבה ניתנה לשוטים.עוד פנינהשל עיתונאים ,קיירי יתקבל כנבל.נו באמת אולי שישפכו עליו אורז כמו שנהוג באיזור שלנו.
ולבסוף משקה לשוטים סחלב עסיסי.

Om3r
Om3r
02/06/2024 9:19:45

בכנות, אחרי מה שדאלאס עשו להגנה של מינסוטה (הייתה הטובה ביותר בעונה הסדירה), לא חושב שבוסטון זה מה שיתקע אותם התקפית. הולידיי יכול להיות פיזי עם לוקה, אבל הוא נמוך מדי בשבילו באיזה 10 סנטימטר, ולוקה יכול לזרוק מעליו. ראיתי שהשוו את הסיטואציה הזאת לסדרה מול OKC, שם שמר אותו דורט, אבל בסדרה מול OKC לוקה שיחק חצי פצוע ודורט עשה כמה מהלכים מלוכלכים עליו, ראו שלוקה היה חצי כוח. לבוסטון הוא יגיע fresh אחרי מנוחה וגם בסדרה מול מינסוטה נראה משמעותית יותר טוב. ההתקפה של דאלאס טובה מההגנה של בוסטון. יהיה מעניין לראות את ההגנה של דאלאס מול ההתקפה של בוסטון. אם בוסטון תמשיך להתעקש לא לשחק עם שיטה נורמלית אלא פשוט לזרום על ISO אחרי שלוחצים אותם קצת – זה של דאלאס. מאזולה מאמן מקובע ולא יודע לעשות התאמות, לעומת קיד שהוא בעל ניסיון וגם לו יש חלק לא קטן בכלל בפיצוח ההגנה של מינסוטה. לדאלאס היום יש שיטה פשוטה ויעילה שממצה מלוקה את המקסימום. אי אפשר להגיד אותו דבר על בוסטון.
לדעתי האופי יכריע – דאלאס ב6.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2024 18:57:50
Reply to  Om3r

לוקה 50 פאונד מעל הולידיי, מוזיז כל פווארד אז גארד? הולידיי פשוט קטן מדי

Om3r
Om3r
02/06/2024 22:48:40

כשאתה צודק אתה לא טועה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה הרעש לגבי נבחרת קנדה? שיי +מארי ,מעולה טעים כמו עוגת גבינה בסקית.יש עומק לא רע.זה הכל .מה חסר לארה"ב כוכבים כנגד?
אתם משווים וופל בלגי לוופל אמריקאי.בוופל האמרקאי יותר גלידה איכותית ,יותר קצפת,יותר פירות יער.

zenmaster
zenmaster
02/06/2024 9:44:08

תודה מנחם!
לגבי הגמר, ברור לכל שעל הנייר בוסטון פייבוריטית. גיא ניתח מעליי בצורה יפה, אישית אני לא מאמין שבאמת ניתן להמר כרגע. פורזי זה פקטור גדול, ואי אפשר לדעת איך הוא חוזר. הולידי מגן אדיר, אבל מול לוקה הוא קטן מדי ולא פיזי(סטייל מקדניאלס), זה לא דוראנט הסטיקמן או זרוקר. נשמור את הניתוח המלא לפריוויו, אבל בגדול: לדאלאס היתרון היחיד והמרכזי זה לוקה וקיירי, ובעיקר לוקה. דרושה ממנו התעלות היסטורית, ולכן לכאורה הם יפסידו. הגיוני לא? לא. כי אני מאמין שלוקה הוא שחקן היסטורי ברמות הגבוהות ביותר, ווינר שאין כדוגמתו עוד מגיל הנוער, ולכן כשיידרש להתעלות, כך יהיה(בניגוד לפייק ממבה טייטום). גם קיירי אותו הדבר. בכל מקרה אין ספק שעל הנייר בוסטון פייבוריטית עם סגל עדיף, אבל בתחושתי ואמונתי דאלאס לוקחת ב6, לפחות עד המשחק הראשון בו נראה איך פורזי נראה ואיך כל המאצ'אפ נראה ככלל. סך הכל אני לא חושב שבוסטון נראתה מפחידה מדי בפלייאוף,, בטח מול הקבוצות שפגשה. אם הפסידו משחק למיאמי בלי ג'ימי להמר עליהם ב5 זה זלזול בלוקה וקיירי(זה לא טיילר הירו וחיימה חחחחח)

נ.ב. לדעתי זה שרוב ההימורים על דאלאס זה ווישפול(כמו במקרה שלי). תכלס רובנו נופתע מניצחון שלהם

yaniv
yaniv
02/06/2024 10:59:01
Reply to  zenmaster

דווקא אני מאמין שהכל ייפול על קיירי,לוקה ייתן את שלו וישלוט בסדרה אבל על מנת שדאלאס יוכלו לנצח הם חייבים את קיירי ביכולת כמו עד עכשיו.מכיוון שזה קיירי אז אני לא בטוח שהוא ימשיך ביכולת הזו.
בכלל ההבדל הגדול בין בוסטון לדאלאס זה שבשביל שדאלאס תנצח סדרה היא צריכה שכולם כולל כולם יהיו טובים מהכוכבים.ועד השחקנים המשלימים שכל אחד ייתן את שלו.
בבוסטון גם אם טייטום לא יהיה טוב יש גיבוי ככה גם בראון .לבוסטון יש את הפריבלגיה שגם אם הכוכבים שלה לא מספיק טובים יש מספיק תחמושת לכפר עליהם

zenmaster
zenmaster
02/06/2024 11:00:56
Reply to  yaniv

הכוכבים של דאלאס פשוט טובים אז לא צריכים פריבילגיות חחחחחחח
בוא נראה את דריק ווייט בקלאץ' מול לוקה, ההימור שלי בטוח אם זה המצב

yaniv
yaniv
02/06/2024 11:14:48
Reply to  zenmaster

העניין שהם יצטרכו גם התעלות של הסנטרים,של וושינגטון של גונס הקיצר הם צרכים שכולם יהיו בכושר שיא.דווקא וויט יכול להיות X פקטור בשמירה על לוקה.מדובר בגארד החוסם הטוב בליגה בפער והוא יוכל לנסות לחסום את לוקה בכמה זריקות שיכולות לשנות את מהלך המשחק

Om3r
Om3r
02/06/2024 13:35:22
Reply to  yaniv

ווייט רזה מדי בשביל לוקה, אם הוא עבר את מקדניאלס בלי למצמץ, הוא יעשה לווייט אותו דבר. הולידיי נמוך מדי, מעליו לוקה באמת יכול לזרוק. בראון אולי מתאים במידות להתמודד מול לוקה, אבל הוא שומר פחות טוב מהשניים האחרים והוא גם צריך לסחוב בהתקפה (במיוחד בערבים בהם טייטום לא קיים, ויהיה לפחות משחק אחד כזה ב3 הראשונים).
ללוקה אי אפשר להפריע, הוא יעשה את ה30 נקודות וה8 ריבאונדים שלו. השאלה היא מה קורה מסביב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 10:15:16

🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/06/2024 16:22:28
Reply to  מנחם לס

לא צריך לשלם מנחם. כנס לכאן, תפתח Videos או Shorts ותהנה..

https://www.youtube.com/@RiotComedy

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 11:05:49

דאלאס מובילה בגדול בסקר.
גולשי הופס לא פראיירים

FAN
FAN
02/06/2024 11:18:19

בסוף, נראלי כולנו גם מתבססים על הזכרון הקצר טווח…בדיוק כמו שחשבנו שדנבר עפה אחרי 2-0, ואיך חשבנו שמינוסטה מושפלת אחרי 2-2 או ה3-2

בNBA היום לא חייב ככ הרבה כוכבים. פשוט צריך את אלה שאי אפשר פשוט לשמור עליהם לא משנה מה תעשה, ולדאלאס יש 1 וחצי מהם. ומסביבם פשוט שחקנים סולידיים שמכסחים בהגנה ופשוט מנצלים הזדמנויות בהתקפה.
לבוסטון לא חושב שיש 1 שהוא נכנס לקטגוריה הראשונה, וזה החסרון העצום..

למינסוטה יש את אחד הסגלים ההגנתיים שאפשר לבקש מול החלק האחורי של דאלאס וגם זה לא עזר לה. היחידה שמתחרית איתה היא בוסטון ואני ממש לא בטוח שיש להם יותר כלים בסגל מולם לעומת מה שהיה למינסוטה

היתרון העיקרי לטעמי שדאלאס פחות התמודדה מולו בפלייאוף הזה זה האפשרות של הקבוצה היריבה לשחק עם 5 שחקנים מחוץ לקשת.. מה שיקח את החיות של דאלאס בעמדה 5 מחוץ לצבע.

מקוה מאוד שתחזיותינו לא יתממשו והנבלה בדאלאס לא יזכה להניף את הגביע.

yaniv
yaniv
02/06/2024 11:18:54

גולשי הופס מסתכלים על הסדרה הקודמת ומסיקים על הסדרה הבה כמו שרוב גולשי הופס נתנו למיניסוטה ניצחון על דאלאס.
הסדרה היא קודם כל של בוסטון להפסיד,יש לה מספיק כלים להתמודד מול דאלאס .יש לה סוללת שחקנים שבכל רגע נתון יכולים להפריע ללוקה וקיירי ,יש להם סנטר שיעמוד על קו השלוש כל המשחק וימנע את היתרון של הסנטרים של דאלאס בתוך הצבע.נגיד בדאלאס גונס ווישנגטון ישמרו על טייטום ובראון מי ישמור על וויט והולידי?

דה שוט
02/06/2024 11:26:03

חבריקו ברגע שהתעלית על עצמך, בלעת את הצפרדע ועלית על העגלה הנכונה – חרצת את גורל האליפות ! (לזכותך ייאמר שעלית כבר בגמר המערב). לדוקי ודוקי אין סיכוי נגדנו אנחנו נכניס אותם לסל. יש לנו את לוקה סקייווקר.
קבל משהו רציני בקטנה – הרבה שנאת זרים בדמוקרטיה הגדולה בעולם. זה רק ייתן לנו כוח

https://youtu.be/ufsgIAVAZCY?si=j6h3jyxUyLgv_m-t

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 11:53:04
Reply to  דה שוט

אתה מחוסל, הירוקים יהפכו את הבלרינה לכוסית נכה

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 16:38:26
Reply to  דה שוט

גם אם המוח והלב בוחרים את העגלה, הקיבה לא משקרת
הקיבה העבירה אותי ממיני לדאלאס

בגדול אני אמור להיות בעגלה הירוקה עכשיו. חולה על ווייט + הולידיי + הורפורד קשישא.
ובוסטון על הנייר הכי חזקה בליגה כל העונה.

אבל ייתכן והקיבה שוב תצביע הפוך.
דאלאס כרגע קבוצה יותר מרגשת

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 16:39:43
Reply to  דה שוט

בשורה התחתונה פשוט מרגיש כמו עוד אליפות של סופרסטאר אירופי, אחרי יאניס ויוקיץ'.
שחזור למסע של דירק.
ועוד L לקבוצת הכמעט של טייטום.

דה שוט
02/06/2024 16:46:20

אמן

דה שוט
02/06/2024 11:06:52

הסתיים משחק הגמר השנתי מורים-תלמידים.
השנה הטורניר היה לזכרו של מורה שנפטר בדמי ימיו, המשפחה הוזמנה, הוכנו גביעים, מדליות, במה ויציע כבוד, ולא תאמינו – מעניק הגביע היה לא אחר מאשר אלוף משנה טליק ברודיק (כן כן, טל ברודי – נראה נהדר ואיש חביב מאוד).
3 על 3 עם שופט וקליעות עונשין, מוציאים כדור מעבר לפאול, 10 דקות על 10 דקות.
התחלתי טוב עם שלשה וסל, מחצית ראשונה נגמרה 8:9 לתלמידים.
ברודי חשב לרגע שהוא ב-ווירטון או בבלגראד (שהצעירים יעשו גוגל) ו… כאן פחות או יותר זה נגמר
אוי אוי
בן של מהגרים מניגריה, 1.98 מ' רזה חזק ואתלטי, הכניס אותי לתוך הסל, פעם אחר פעם, ומנגד נגמרה לי הסוללה (שגם ככה התחילה עם 27% טעינה חחח). בקיצור נגמר 24:12 לתלמידים, הוספתי עוד סל אחרי ההפסקה ויצאתי שתי דקות לסיום – קיבלתי מהקהל סיטינג-אוביישן חחח
לא נורא, הזעתי כמו שצריך ואפילו לא נפצעתי!
זהו, הסתיימה השושלת – הצ'אנס היחידי שלנו לזכות בשנה הבאה היא להרחיק את התלמיד מבית הספר. אני עובד על זה… ווינק ווינק

עידו גילרי
02/06/2024 11:10:39
Reply to  דה שוט

אתה כרגיל עם החשיבה הנאיבית שלך. מה הבעיה להוציא לו תעודת הוראה באופן מזורז?

דה שוט
02/06/2024 11:18:26

חחחח רעיון טוב פלורנטינו פרס היה עושה את זה
אבל שמע – בניגוד לשנים קודמות הפעם הצעירים שיחקו הגנה – לא נתנו לי להגיע לספוטים שלי (שזה לעמוד באיזור הקשת ולחכות בסבלנות לתורי). מסתבר שהרבה יותר קשה לקלוע כששומרים עליך

עידו גילרי
02/06/2024 11:21:40
Reply to  דה שוט

תירוצים של לברון.

דה שוט
02/06/2024 11:33:01

חחח מילים קשות… אותך לשמעון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 12:11:20
Reply to  דה שוט

דה שוט אתה משתין לבאר,זהר מהכוח העולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😅😅😅 חנקת לא נתנו לך אפילו לעשות אל הורפורד.

דה שוט
02/06/2024 12:41:11

הרגו אותי, לצערי/מזלי כרגע אין לי תמונות. ברובן רואים אותי עם הרגליים הפוך תקוע בתוך הסל… מה שכן הייתי הלידינג סקור של הקבוצה שלי… הזכיר לי את צעירותי שזה כל מה שעניין אותי חחחחח (סתם סתם בסופו של דבר תמיד רוצים לנצח)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 13:16:18
Reply to  דה שוט

דה שוטי שלנו,סיבו עם העגלה המעפנה של הבלרינה והמוזלמי

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 16:59:26
Reply to  דה שוט

חזק !! 🤣

עגל
עגל
02/06/2024 12:08:52

בוסטון עוד לא נתקלה בהתנגדות אמיתית.
דאלאס הגיעה בכושר מצוין לפלייאוף ומאז בכל סיבוב היא מעלה עוד הילוך.
הולידיי לא באמת יכול לשמור את לוקה, הוא קטן מדי.
קיירי מעולה לאחרונה והוא מנוסה וקילר.
במשחקים צמודים בוסטון הולכת להירו בול מבולבל ובדאלאס יש מנהיג אמיתי.
אבל לבוסטון חוזרת האיטריה הלאטבית, יש להם את ווייט האליל והם מאוזנים. אני בעדם אבל מגיע עם חשש גדול.

Berch
02/06/2024 12:12:09

תודה על אחלה מעורב
ברוני קפץ למקום ה 54 כשללייקרס יש את הבחירה ה 55
ואבא של ברוני משחק בלייקרס
ואפילו די מנהל אותה, יש שיאמרו
ולכן צירוף המקרים פה מדהים
קסם
מה רבו מעללייך אלוהים…. וואו
🙂

אסי שלם
02/06/2024 12:12:35

אני הייתי מכניס את וויגינס וקלארק לחמישיה של קנדה. באמת קבוצה מפחידה

שייקה
02/06/2024 12:18:24

אחלה מעורב, מנחם. מחשבותיי:

  1. דאלס לוקחת. ב-6 או 7, עדיין לא החלטתי. הם עדיין מטפסים במעלה הגרף בעוד הסלטיקס כבר חוו את הפיק שלו. הם גם במומנטום אדיר, אבל אלו לא הסיבות העיקריות. האשך כבר פירט את רובן ואחרים כאן נגעו גם בקריטיות ביותר מתוכן. מבחינתי, הרי ברור שהסדרה תהיה תחרותית ולכן פקטור האימון יהיה משמעותי (נוקאאוט לדאלס). פורזינגיס חלוד וישר לקפוץ לגמר יכול להיות מאתגר. בצד הפרקטי, לדאלס סיכוי לא רע לקחת את אחד המשחקים בבוסטון וזה ישנה את כל המשחק המנטלי של הסדרה. אצל הסלטיקס, הגורמים הכי חזקים מנטלית הם לא הכוכבים (אלא ווייט, הולידיי, חלק מהספסל) ואצל דאלס כן וביג טיים. כשזה מגיע למשחקי מוחות, אני שם את הכסף שלי על לוקה all day long.
  2. סתם הזדמנות לרעש במדיה.
  3. כנ״ל.
  4. כפי שהזכרתי, פורזינגיס צריך להיות מוכן מנטלית ואני לא בטוח שהוא יכול להיות שם מייד. אם לוקח יריח דם במים, עד שהסלטיקס ופורזינגיס יישרו קו – ולא רק מבחינת כדורסל, שכמובן לא נמצא בוואקום אלא קשור ישירות למצב המנטלי של השחקן, במיוחד בפלייאוף – הוא לא ימקסם את הפוטנציאל שלו במצ׳אפ הזה, וחבל, כי יש הרבה ממנו לנצל.
  5. החלטה מצוינת של הקינגז. אחרי כל כך הרבה שנים של דשדוש, יש הישגים להתגאות בהם, והכי חשוב, יש אסטרטגיה וחזון. טוב ששילמו לו, מקווה לראות אותם בסיבוב השני שנה הבאה.
  6. שמעו, קשה לי לגבש דעה על עניין ברוני ג׳יימס. מצד אחד, החסרונות ברורים. תורידו את לברון מהמשוואה, ומדובר בגארד נמוך עם קליעה לא יציבה, יכולת עשיית משחק מוגבלת, ובעיה רפואית עלומה שלכאורה אינה מהווה בעיה אבל בהחלט מהווה דאגה לכל קבוצה שתשקול ברצינות לבחור בו. מצד שני, יש גם יתרונות מעניינים. מכניקת הזריקה שלו טובה. הוא אשכרה אוהב לשחק הגנה, ואין עוררין על כך שהוא גם די אתלטי. כמו כן, יש לו מוסר עבודה גבוה, גנים טובים, ונראה שהוא גם בחור נבון וצנוע שמחפש להתקדם בזכות עצמו (משימה קשה כשלעצמה בהתחשב בנתוני הפתיחה שלו). לצערו, בקונטקסט של הצלחה בנבא, החסרונות במקרה שלפנינו עולים על היתרונות, אם כי אולי לא בפער גדול כפי שניתן לחשוב. אם ייבחר במקום טוב, סטייל הספרס, אוקייסי, מיאמי, יש לו סיכוי להתפתח לרול פלייר ממוצע, שיכול להיות חזק מנטלית ובריא מספיק כדי לעשות משהו בקבוצה הנכונה. תחשבו דייביון מיטשל פלוס (פלוס? כמה פלוסים למיטשל זה התקרה שלו? עד מיטשל השני..? כמה פלוסים ממיטשל למיטשל?) כזה. מצד שני, אם ייפול במועדון שלא ידוע בפיתוח צעירים/תרבות ארגונית או שנמצא יותר מדי באור הזרקורים, סטייל פילי, לייקרס, מילווקי, יוטה, פליקנס (אם כי השתפרו), אז זה עשוי להיגמר מהר מהצפוי.
  7. לקנדים חיסרון משמעותי *מאוד* בעמדת הסנטר. דווייט פאוול (שאני מת עליו) וטריסטן הם כרגע פסע ממשרת אימון זוטרה שכוללת הרבה צ׳אפים ומגבות. להתחרות ברמות האלה עם ליטרלי ענקי הברזל מרחבי הגלובוס, עם החוקים והאווירה, ג׳יזס. אולי יתקדמו יפה כי הגרלה וכו׳ אבל צריכים חיזוק דחוף בבפנוכו אם הם רוצים לעשות רעש אמיתי. זה לא אליפות העולם פה, זה פאקינג האולימפיאדה. מה שכן, אחלה קבוצה ובהחלט יהיה תענוג לראות אותם. אגב, לדעתי יהיה טורניר ברמה גבוהה מאוד. שאר העולם לא יבוא פרייאר, ויגרום לבחורילים (וסטף) לעבוד קשה.
דוקטור רזי הופמן
02/06/2024 12:57:56
Reply to  שייקה

להלן התגובה של מאזו על שהקטנת אותו
https://www.facebook.com/reel/1807919633048511

zenmaster
zenmaster
02/06/2024 12:32:08

הקנדים לא יזכו בכלום, אולי בארד. סגל יפה אבל עם פאוול וקרדשיאן בסנטר לא מגיעים רחוק. אפילו ג'וש ניבו הסלובני(חחחחחחחחחחח) יכניס אותם לסל.
מדד העוצמה:

  1. ארה"ב
  2. סרביה עם הגאון
  3. קנדה
  4. גרמניה
  5. סלובניה עם לוקה(יכול להיות שינוח בגלל הפציעה והפלייאוף הרצחני)
  6. צרפת
  7. ספרד
  8. ליטא

אם יאניס משחק אז אולי יוון תעבור איזה סיבוב, מקווה שלא שכחתי מישהו(אוסטרליה תשיעית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

סרביה חלשה אין לניקו את הגמיל

zenmaster
zenmaster
02/06/2024 12:46:37

שימון ניקו לא צריך את הג'מיל כדי להכניס את קרדשיאן לסל. חוץ מזה שנגיעו לגמר האליפות האחרונה בלעדיו. סרביה מדינת כדורסל ברמות הגבוהות זה לא סלובניה שמאזרחים את ג'וש ניבו כדי שלוקה לא ישחק 1 מול 5 חחחחחח אני אף פעם לא פוסל את השחקן הטוב ביותר על המגרש. לסלובניה יש את השחקן הטוב בעולם ונגרים, והוא בא כנראה לא בשיא לכן מדורגים נמוך. לסרביה השחקן השני הטוב בעולם ונבחרת חזקה, ולקנדה השלישי אבל חולשות בעמדות קריטיות. לארה"ב יש את הסגל הכי טוב בפער אני לא מבין מי מסתכל על הסגל הקנדי ומפחד מוויגינס חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

השחקן השני הטוב בעולם נמצא בקנדה לא בסרביה 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה הסיבה למה פפסי פתאום פרסמו באלופות
https://www.ynet.co.il/economy/article/hj1bncyvr#autoplay

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 12:42:34

מי שותה את הרעלים הללו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני משתדל לא לגעת לפעמים נופל בקולה באירועים וכאלה. אצלי לבית כל זה לא נכנס

yaniv
yaniv
02/06/2024 12:47:20

סחתיין על דק פפר

birdman
birdman
02/06/2024 12:35:12

בעניין ברוני ג׳יימס, כידוע, בחירת סיבוב ראשון היא חוזה מובטח, אבל עדיף לא להיבחר בכלל במקום להיבחר בסיבוב השני. במקום שרק לקבוצה אחת יהיו זכויות עליך, אפשר להתייצב לליגת הקיץ ולאחר מכן להיות פתוח להצעות מ- 30 קבוצות.

דה שוט
02/06/2024 13:13:49

אלוף משנה טליק ברודיק והבחורצ׳יק שהכניס אותי לסל…
😀

4EDA4BFD-0826-46B4-9C09-78207DB40F11
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2024 13:18:50
Reply to  דה שוט

וואו טל ברודי נראה מדהים,הבן אדם בן 70+?
איזה הגדה.
גדלתי עלמכבי שלו

דה שוט
02/06/2024 13:29:30

+ 100
במציאות נראה ונשמע אפילו יותר טוב. ממש מרשים.
טל ברודי הוא דוגמה לחיים טובים ונכונים, מבלי להכיר, עשה מה שהוא אוהב, עלה מציונות, שמר כעל הגוף והנפש. ווינר

Last edited 23 days ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אחלה תמונות 🏀🏀🏀🏅

דה שוט
02/06/2024 13:14:46

וזה אני מדדה לספוט שלי… לצערי היה תפוס

17F14BBC-29CE-4E05-93BD-74556A18DE3C
Dor
Dor
02/06/2024 14:20:31
Reply to  דה שוט

יכול להיות שאתה לא עם נעליים גבוהות…? אני כבר פותח פה מימון המונים לאיזה אייר ג'ורדן מודל 84

דה שוט
02/06/2024 14:52:26
Reply to  Dor

אבחנה נאה
אני כבר לא משחק באופן פעיל אלא בעיקר רץ וכדומה, לא זוכר איפה הנעליים הגבוהות שלי (בגלל זה המטרה העיקרית שלי הייתה לא להיפצע 😀)

אשך טמיר המקורי
02/06/2024 17:02:46
Reply to  דה שוט

🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😅😅

zenmaster
zenmaster
02/06/2024 13:19:10
דה שוט
02/06/2024 13:30:16
Reply to  zenmaster

זה רציני?

עידו גילרי
02/06/2024 13:43:48
Reply to  דה שוט

למה שזה לא יהיה רציני?
שחקן יוסג' גבוה עם הכי הרבה משחקים.

דה שוט
02/06/2024 13:49:12

צודק. בכל זאת זה מדהים. זה אשכרה כל הקטגוריות המשמעותיות

עידו גילרי
02/06/2024 13:56:32
Reply to  דה שוט

פונקציה בעיקר של יתרון משמעותי בזמן על המגרש – תוסיף גם איבודים, זריקות מכל טווח שתבחר ומבטים זועפים לשופטים.
הדבר היחיד שאולי מפתיע זה הריבאונדים.

Last edited 23 days ago by עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2024 14:02:18

הרגשתי צורך לבדוק את עצמי – אז הוא זרק כל כך הרבה שלשות שבזריקות ל-2 נקודות ברונסון וסיאקם לפניו (למרות שיש לו פור של כמעט 40 זריקות בכללי על ברונסון.

דה שוט
02/06/2024 14:18:33

הדיח שלוש מדורגות, סוויפ ג׳נטלמני בגמר ללא ביתיות. היוסג׳ וההשתוללות הוכיחו את עצמן. מי יוכל לומר שזו לא הדרך הנכונה מבחינת שחקן כזה?

עידו גילרי
02/06/2024 14:21:41
Reply to  דה שוט

אני רק קישרתי בין סיבה לתוצאה… לא אמרתי אם זה טוב או רע.

Om3r
Om3r
02/06/2024 13:58:18
Reply to  zenmaster

מטורף

גיא הירוק
02/06/2024 18:40:32

נקודה למחשבה, עד שהסדרה המרתקת תתחיל –
לוקה.
הוא את צמד המשחקים מול הסלטיקס השנה סיים עם ממוצע של טריפל דאבל של 35 נקודות.
ועדיין, זה היה רחוק מלהספיק.
הסיבה היא שלוקה קיבל מעט דאבל טים,
בטוח בדקות בהם זה לא היה אחד משחקני הספסל שמצא עצמו עליו.
בצד השני של המשחק,
בוסטון עשו עבודה לא רעה בכלל בלנצל את חולשתו בהגנה.

Om3r
Om3r
02/06/2024 22:47:23

אני חושב שמאז חולשתו בהגנה כבר פחות חלשה.
דאלאס שומרת טוב. היא משחקת רוטציות טובות בהגנה וגם לוקה נראה מחויב. יהיה מעניין לראות מה יעשו עם הריווח שפורזינגיס מביא. קיד יצטרך למצוא פתרונות.

Florida man
Florida man
02/06/2024 20:48:00

שאק טועה. לבוסטון דווקא יש ערימה של שומרים משובחים על לוקה. הבעיה שלהם לדעתי היא דווקא מתחת לסל.

thetroll
thetroll
02/06/2024 21:09:35

מנחם תודה. לדעתי למרות שהכוחות שווים ולמרות שלדאלאס יש שני כוכבים מוכחים במאני טיים. צבע חייתי (גאפורד + לייבלי). הגנה אדירה עם אתלט על דרק וויט – האליפות תהיה של בוסטון. זה בעיקר בגלל המסיבת עיתונאים ב 2022 אחרי הגמר. נרחיב בהזדמנות.

Last edited 23 days ago by thetroll
Zivo
02/06/2024 22:04:13

וואוו איזה דיון מהנה. העסק מתעורר לקראת הגמר. לוקה זה משהו אחר. אצל קיירי אי אפשר לדעת אם הלחץ בבוסטון יגרום לו לככב או לשבוק, נראה לי שגם וגם משחק אחד מהשניים הראשונים ככה ואחר ככה. טייטום יהיה כרגיל לא יציב ובראון לא יודע לכדרר. פורזינגיס בגמר אחרי פציעה זה גם התרגשות וגם חלודה. הולידיי הכי אנדרייטד שיש. מילווקי לא עבדו חכם. לגבי ווייטנאני לא יודע וגאפורד ולייבלי יתנו קונטרה בצבע לבוסטון. הטרייד דדליין של דאלאס הוא גניבה מטורפת מ okc הנאיביים.הקיצר תהיה סדרה ויהיה פייט. האם טייטום ובראון מסוגלים לקחת אליפות? להורפורד הפתרונים.

thetroll
thetroll
03/06/2024 0:26:55

זה קרב בין האיכות והעומק העדיפים של בוסטון אך גם הלוזריות שלה להתלהבות המומנטום והווינריות של דאלאס.
אני בוחר בבוסטון בגלל המסיבת עיתונאים אחרי הגמר של 2022.

GZA
GZA
03/06/2024 1:44:05

מישהו יכול לומר לי מה שמו של השיר של תכנית חמישיות בערוץ 5SPORT