You are currently viewing מעורב הופס ליום ששי: אז יש לנו בונבוניירה – לוקה נגד טאטום וקיירי נגד בראון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: אז יש לנו בונבוניירה – לוקה נגד טאטום וקיירי נגד בראון / מנחם לס

1.דאלאס, עם 72 נקודות שהתחלקו בין לוקה וקיירי עולה לגמר נגד הסלטיקס עם נצחון 124-103

לוקה דונקיץ' – ה-MVP של סדרת הגמר המערבי

*לוקה דונקיץ' החליט מהרגע הראשון שהוא לא נותן למינסוטה לנצח את המשחק הזה. הוא התחיל עם 5 מ-6 מהפרקט, כולל 2 מ-3 מהטריי וב-5 דקות יש לו 12 נקודות.
*היי, דרק לייבלי נכנס. הוא חשוב ביותר למבריקס. הוא יהיה שחקן חובה נגד הסלטיקס אם דאלאס מנצחת את הסידרה.
*כשהתוצאה 16-10 אנטוני אדווארדס עושה 16-12 עם לפחות ארבעה צעדים.
*אני רושם:"לוקה הוא לא כזה טוב כמו שחושבים. הוא טוב יותר". הבנאדם הוא 8 מ-10 כולל 4 מ-5 מהטריי. הבנאדם סיים את הרבע עם 20 נקודות באחד הרבעים הגדולים שאני זוכר מאז שאני חוזה ב-NBA מ-1961.
*הרבע נגמר 35-19. אני רושם לעצמי "IT IS ALL OVER" אבל בעברית. קיירי לא נראה כל הרבע. קלע 4 נקודות.
*אני מסתכל על אנטוני אדווארדס. הוא שחקן טוב מאד אבל כל השוואה למייקל ג'ורדן מיותרת.
*אני רושם: משחק שכונתי של האבא של השכונות. בדאלאס הכדור הולך ללוקה ששולח שחקנים בידיו לימין ולשמאל, ואז מחליט אם להיכנס או למסור. בטימברוולבס זה משחק של 2 אנשים שאחד מהם הוא כמעט תמיד אדווארדס. מסירה, חסימה, ואז זריקה מרחוק או כניסה לסל. אצל דאלאס זה לוקה. הוא מרים אצבע ל-"אחד", הווה אומר 'פנו לי את הדרך…אני עומד להיכנס או לזרוק פגז. מי שרוצה משחק קבוצתי עם תבנית שילך לראות WNBA.
*קיירי מתחמם. יש לו כבר 12 נקודות.
*שלשה של לוקה. שלשה של קיירי.
*חצי 69-40. לוקה עם 25. קיירי עם 19.
*המשחק של מינסוטה היה חצי המשחק הגרוע ביותר שראיתי קבוצת NBA העונה. מאומה לא הלך להם. רחמנות ממש. היא משחקת כאילו היא מרוצה שלא היה סוויפ. כאילו היא עשתה את שלה.
*דאלאס הייתה מצויינת כל החצי, עם 9 מ-15 מהטריי ל-60.9%.
*הרבע השלישי היה של קיירי. ההבדל בין לוקה וקיירי הוא שכשללוקה יש 30 נק' הוא מרגיש שעשה יום עבודה והגיע הזמן לנוח. כשלקיירי יש 30 הוא רוצה 40.
*הדבר המיוחד ברבע זה היו 4 שלשות רצופות של אדווארדס, אבל ההפרש נשאר כפי שהיה – התנדנד בין 22 נק' ל-30. הרבע השלישי הסתיים עם 97-75.
*הרבע הרביעי היה לגמור כבר עם המשחק הזה. לוקה וקיירי קלעו 36 נק' כל אחד. מנגד אדווארדס וטאונס קלעו 28 כל אחד. 124-103 מספר את סיפור המשחק טוב יותר ממנו.
אני מחכה בכליון עיניים ל-

לוקה נגד טאטום וקיירי נגד בראון

2. נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נמצא אשם ב-34 FELONIES – "שלושים וארבעה פשעים". הוא לעולם יהיה "CONVICTED FELON" – פושע מורשע. ואולי הוא יהיה מנהיג העולם החופשי? זה מה יש, קומראדים.

3. סטיבן איי סמית' החליט להיות אמיתי בקשר לברוני ג'יימס (אני מתנצל שאני כותב שוב על הסמית' הזה אבל הפוסט הוא בראש חדשות ה-NBA)

Stephen A. Smith is skeptical of Bronny James' ESPN NBA Draft ranking.© Provided by Awful Announcing

הדדליין לסגת מהדראפט עבר, וברוני ג'יימס החליט להישאר.

אין כאן בכלל שאלה: הוא המועמד המפורסם והידוע מכולם, אבל באותו זמן הוא הקשה ביותר לדיון כי בנוסף ליכולתו כשחקן, אין להימנע מהעובדה שהוא בנו של לברון. כל דיון עליו מערב את האב, אם תרצו או לא.

באפיזודה האחרונה היום של FIRST TAKE סטיבן איי סמית' ניסה לדסקס את מצבו של ברוני בדראפט הקרוב בצורה הרצינית ביותר, וזה לזכותו של סמית' השולף בד"כ מתחת לחגורה הרבה יותר מאשר מעליה: הוא מדסקס היום את המוק דראפט האחרון של ESPN שברוני ממוקם בו במקום 54. זה קרה היום אחרי שרק לפני שלושה שבועות הוא היה ממוקם במקום 98.

"ברוני ג'יימס ממוקם 98 מבחינת יכולת, והקפיצה למקום 54 היא מקוממת. לפתע הוא עלה 44 מקומות מעלה למקום 54 כי הלייקרס בוחרת 55. I MEAN, REALLY.כיצד זה קורה פתאום? הוא לא ירד במיקום שלו שבדראפט 36 מקומות והוא לא עלה 55. הוא עלה בדיוק למקום שהלייקרס בוחרת בו. הוא ממשיך:

In other words, so if we pick him, it’s justified because, ‘Look, they had him ranked 54th and we had the 55th pick.’ I mean come on, man.”

Smith went on to compare the situation to LeBron’s lack of subtlety in starting a podcast with JJ Redick, who now happens to be the frontrunner for the Lakers’ head coaching job.

I guess one plus one really does equal four. I mean, it’s just the math. You can’t make this stuff up,” Smith said. “At some point in time, it’s like too much looks too damn obvious. And so I look at Bronny James and I’m like, ‘Man I’m rooting for this kid. Great kid. Wish him nothing for the best. Wonderful family, wonderful kid, all of that other stuff.’ But when stuff like this happens, it just invites cynicism and skepticism. And that’s totally unfair to that kid, because he did nothing to warrant that.”

ומה אהבתי ביותר מכל ה-FIRST TAKE . הזה? שסמית' סיכם את כל המצב בארבע מילים:

"זה לא פייר לצעיר!"

4. לא תאמינו את מי פיניקס סאנס רוצה: טי ג'יי מקונל!

רק מי שראה את המשחקים של אינדיאנה נגד הניקס והסלטיקס יבין למה קבוצה כמו פיניקס סאנס שמשחקים בה קווין דוראנט, דווין בוקר, ובראדלי ביל תרצה שחקן לבן בגובה 1'6 (1.85 מ'). למה? כדי שיהיה מי שימסור לשניים מהם (דוראנט ובוקר) כדורים, ויכניס אש להבה בקבוצה המתה הזאת.

פיניקס החליטה להתחזק והיא מאמינה שהיא זקוקה לשחקן כמו טיג'יי. הסאנס מעוניינת ב-STRATEGIC MOVES במקום צעדים שהם יותר SPLASHY מאשר יעילים. השם שעולה בדפי העתון המקומי המצטט שחקנים, ואנשים מהחלונות הגבוהים הוא טיג'יי מקונל. הוא לא כוכב. הוא לא סופרסטאר. אבל הוא שחקן כדורסל העושה את העבודה השחורה, מוסר לכוכבים במצבים מצויינים, וכשצריך הוא גם קולע מעולה, ודווקא באזור הסל ולא מחוץ לקשת: בפלייאוף האחרון הוא קלע נגד הסלטיקס 11 נקודות למשחק ב-49% דיוק, עם 5.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים, והכל ב-20 דקות משחק. גם נגד הניקס הוא היה מצויין.

הוא היווה REVELATION לפייסרס, במיוחד אחרי שטייריס הליברטון נפצע, ומה שמלהיב ביותר אצלו היא העובדה שהוא זוהר דווקא ברגעי הכרעה סוערים.

האם אינדיאנה תוותר עליו, והאם יש לפיניקס מה לתת עבורו?

לאינדיאנה ישנם שני שחקנים די דומים לו, אנדרו נמברד וארון נסמית'. גם בנדיקט מת'ורין. וכמובן יש את טייריס האליברטון שאינו דומה כלל במשחקו לטיג'יי, אבל הוא לוקח את המשבצת ל-35-38 דקות. הוא הרבה יותר חשוב ויכול לתרום הרבה יותר לפיניקס מאשר לאינדיאנה שיש לה גארדים די דומים לטיג'יי, והוא מסיים את חוזהו עוד עונה אז לפייסרס יהיה די חכם להטריד אותו, במיוחד לקבוצה מערבית, במיוחד לאור העובדה שבפייסרס הוא שחקן ספסל שיכולים בלעדיו. הפיניקס יכולים לתת עבורו לפייסרס את הבחירה ה-22 שלהם, ואולי עוד שחקן מהסוג של נאסיר ליטל, ובסאנס הוא יכול להיות שחקן חמישייה (במקום בראדלי ביל שיהפוך ל'שחקן הששי'?)

לדעתי זה טרייד שיכול TO MAKE SENSE לשתי הקבוצות.

5. מי הם 20 השחקנים החופשיים הטובים ביותר (מועתק מ-ESPN ל-INSIDERS)

.

1. LeBron James
Los Angeles Lakers | F | Player option
Projected WAR: 24.4

A three-year projection for James, who will turn 40 in December, is pushing it. At some point, how long James wants to play will be more important than how well he can play. Still, given James was an All-NBA pick this season — and on my second team — he is likely to be the best player in this group next year, if healthy, and retain significant value beyond.


2. Paul George
LA Clippers | F/G | Player option
Projected WAR: 23.3

Due to his playing style being more dependent on physical skills, George — who turned 34 in March — is forecast to lose more of his value over the next three seasons than James. Nonetheless, if he leaves the Clippers, George will have the best three-year projection for a player who changed teams since the star-studded 2019 free agency. No wonder ESPN's Brian Windhorst reported earlier this month that George is at the top of the list for the 76ers, who have max-plus cap space to build around their core.


3. Tyrese Maxey
Philadelphia 76ers | G | Restricted
Projected WAR: 21.6

The whole reason the Sixers are uniquely positioned to add a top free agent is Maxey's bargain $13 million cap hold, which prices him in at a fraction of the 25% max contract he is likely to secure as a restricted free agent. Having developed into an All-Star at age 23, Maxey is projected behind only James by the end of the three-year window. Philadelphia can shop for a star in free agency then exceed the cap to re-sign Maxey to a long-term deal.


4. Immanuel Quickley
Toronto Raptors | G | Restricted
Projected WAR: 20.9

My projections are also high on Quickley, Maxey's backcourt mate at Kentucky who likewise just completed his rookie contract. In 38 games with the Raptors, who acquired Quickley as part of the deal sending OG Anunoby to the Knicks, Quickley averaged 18.6 points per game and 6.8 assists per game, the latter nearly doubling his previous career high. Quickley's efficiency predictably dropped in a larger role, but it was important proof of concept that his productivity as a sixth man with the Knicks could translate against starters. Given Quickley will turn 25 in June, there's probably still more development to come.


5. James Harden
LA Clippers | G | Unrestricted
Projected WAR: 18.4

Second on this list a year ago, when he declined a player option and requested the trade that ultimately sent him to the Clippers, Harden suffers from looking a year deeper into his future. The three-year window now takes Harden through age 37, and while his projected value in 2024-25 ranks third among free agents, that drops to 11th by 2026-27.


6. De'Anthony Melton
Philadelphia 76ers | G | Unrestricted
Projected WAR: 17.2

Melton's ongoing back issues quietly helped derail Philadelphia's season in combination with the absence of MVP center Joel Embiid. The 76ers went 22-11 in Melton's 33 starts, but he played just six games after Jan. 12. When healthy, Melton is a standout in terms of adjusted plus-minus impact because of his versatile defense and capable 3-point shooting (37% career). And Melton — who will turn 26 on Tuesday — is right in his prime years.


Pascal Siakam fights off 2 defenders for Pacers bucket

Pascal Siakam gathers the rock and gets a basket to fall through traffic.

7. Pascal Siakam
Indiana Pacers | F | Unrestricted
Projected WAR: 16.6

Adding Siakam midseason as a second star alongside Tyrese Haliburton helped elevate the Pacers to the Eastern Conference finals. Projecting ahead, Siakam could start to lose some value on his next contract. He turned 30 in April, and similar players at the same age saw their per-minute productivity drop by 5% the following season. Nonetheless, Siakam projects as an above-average starter for years to come.


8. OG Anunoby
New York Knicks | F | Player option
Projected WAR: 13.8

Box score stats, in particular, might not capture the value of Anunoby's rock-solid play at both ends of the court. His impact on the Knicks was obvious after they added him in late December. New York went 20-3 (.870) with Anunoby in the lineup the rest of the season and started the playoffs 6-2 before the left hamstring strain that sidelined him through an ill-fated attempt to play in the Knicks' Game 7 loss to Indiana.


9. DeMar DeRozan
Chicago Bulls | F | Unrestricted
Projected WAR: 13.8

It's a testament to how well DeRozan has offset the effects of aging that his projection is actually better now than when he hit free agency three years ago and joined the Bulls via a sign-and-trade deal. During that span, DeRozan was an All-Star twice and finished as runner-up for this year's Jerry West Clutch Player of the Year Award. At some point, DeRozan might be slowed by age, as he will turn 35 this summer after leading the NBA in minutes played this season. For now, bet against him at your own risk.


10. Malik Monk
Sacramento Kings | G | Unrestricted
Projected WAR: 12.6

Monk averaged a career-high 15.4 points and 5.1 assists in just 26 minutes per game and was the odds-on favorite for the Sixth Man of the Year Award before a sprained right MCL ended his season early, hurting Sacramento's bid to make the playoffs for a second consecutive season. A free agent for the third time in the past four summers, Monk is just entering his prime at age 26, making him an intriguing target for a team willing to test the Kings' willingness to possibly go into the luxury tax to re-sign him.


11. Nic Claxton
Brooklyn Nets | C | Unrestricted
Projected WAR: 12.1

Claxton's value is built more on his leaping ability and speed than his skill, so it's possible we've already seen his peak level of play by age 25. Nonetheless, Claxton figures to hold his value as a quality starting center over the life of his next contract.


12. Tobias Harris
Philadelphia 76ers | F | Unrestricted projected
WAR: 11.9

Evaluated based on the five-year, $180 million contract he signed with Philly in the summer of 2019, Harris was always going to come up short. On what could be a more appropriate deal this time around, Harris looks far better as a capable 3-point shooter (37% for his career) who also can create his own offense.


13. Gary Trent Jr.
Toronto Raptors | G | Unrestricted
Projected WAR: 11.8

After exercising an $18.6 million player option for 2023-24, Trent saw his production sink to its lowest point — averaging 13.7 PPG in 28.1 MPG — since becoming a part-time starter in 2020-21. At 25, there's little to suggest a decline in Trent's underlying ability, making him a strong bounce-back candidate for next season.


14. Gary Payton II
Golden State Warriors | G/F | Player option
Projected WAR: 11.8

Injuries have limited Payton to 66 games over the two seasons since he signed with the Trail Blazers as an unrestricted free agent after helping the Warriors to the 2022 NBA title. His per-minute productivity remains strong, and Payton's impact in terms of adjusted plus-minus has gone beyond that. Among Golden State regulars last season, the team's net rating with Payton on the court ranked second behind rookie Brandin Podziemski, according to NBA Advanced Stats. Although Payton has a $9.1 million player option, he told reporters at exit interviews he'd be interested in opting out to re-sign on a longer-term contract that would cut the Warriors' luxury tax bill by reducing his 2024-25 salary.


D'Angelo Russell lowers his shoulder for the tough floater

D'Angelo Russell drops his shoulder into Jamal Murray and finishes the tough floater.

15. D'Angelo Russell
Los Angeles Lakers | G | Player option
Projected WAR: 11.6

Russell's decision on an $18.7 million player option for 2024-25 will have important implications for this summer. He's coming off a strong second half, having shot a career-high 41.5% on 3s. But Russell's production again declined in the Nugget's first-round sweep of the Lakers, during which he made just 32% from deep. If Russell opts in, he becomes much easier for the Lakers to trade in pursuit of a star player; but if he tests free agency, the team will lack cap flexibility to replace him.


16. Miles Bridges
Charlotte Hornets | F | Unrestricted
Projected WAR: 11.6

Based strictly on basketball, Bridges would be one of this summer's most coveted free agents. He is a versatile forward who is unrestricted at age 26 and has averaged 20-plus PPG during each of his past two seasons. Bridges sat out the entire 2022-23 campaign, however, after pleading no contest to felony domestic violence charges in November 2022. Suspended by the NBA for the first 10 games of this past season on top of the time missed, Bridges played for his $7.9 million qualifying offer as a restricted free agent, making him unrestricted this year.


17. Buddy Hield
Philadelphia 76ers | G | Unrestricted
Projected WAR: 11.5

Only Stephen Curry (1,618) has made more 3s than Hield (1,600) over the past five seasons, and nobody else is within 260 makes of Hield. That's about the sum total of Hield's offensive contributions, however, which can lead him to run hot and cold. Hield was down most of his first career playoff series with Philadelphia, falling out of the rotation, before scoring 20 points in 21 minutes during Game 6 versus the Knicks. Given shooting tends to age better than any other skill, the 31-year-old Hield projects as a contributor going forward.


18. Tyus Jones
Washington Wizards | G | Unrestricted
Projected WAR: 11.2

A full-time starter for the first time in his career, Jones averaged career highs in points (12.0), assists (7.3) and 3-point rate (41%) while breaking his own record for the best assist-to-turnover ratio (7.35) ever by a qualifying player. As Jones approaches his 30s (he recently turned 28), compensating for a lack of size with quickness might become more difficult and leave him more likely to be an elite backup point guard than a quality starter.


19. Isaiah Hartenstein
New York Knicks | C | Unrestricted
Projected WAR: 11.1

Stepping into New York's starting center job after Mitchell Robinson went out of the lineup due to left ankle surgery, Hartenstein continued the Knicks' dominance on the offensive glass and improved their interior defense. Had Hartenstein qualified, he would have had a case for making an All-Defensive team. Opponents shot just 52.5% on attempts within five feet from where Hartenstein was the primary defender, good for a top-10 finish among players that defended at least four such shots per game, according to NBA Advanced Stats. That should earn Hartenstein a raise off last year's $9.25 million salary.


20. Markelle Fultz
Orlando Magic | G | Unrestricted
Projected WAR: 9.2

After posting the best statistical season of his career with 14.0 PPG and 5.7 APG as a full-time starter in 2022-23, Fultz helped anchor Orlando's talented second unit most of this past season. The former No. 1 pick might fit well in a reserve role similar to one played by another top prospect who struggled with injuries, Shaun Livingston, with the Warriors.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zenmaster
zenmaster
31/05/2024 6:42:07

https://www.instagram.com/p/C7njADpIDVP/?igsh=eG43cm9lOGJlOTc5

בוקר טוב לאנתוני "נתראה במשחק 6" אדוארדס.
מייקל ג'ורדן U ARE NOT THE FATHER!

נועמיקו
נועמיקו
31/05/2024 12:38:16
Reply to  zenmaster

שטויות! הוא צעיר מאוד. גם מייקל התחיל לזכות באליפויות רק בגיל 27-8
גם לברון למשל

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 6:43:16

תודה מנחם.
שביקה אדירה של מיני. זה לא גובר בכלל זו שביקה של קבוצה שלמה והחתול והנמלה מוזמנים לנפח סטט עד מחר. חצי הראשון רצחו אותם והם לא הגיבו, נזכרו לקלוע ב35 הפרש חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 7:02:01

תודה מנחם
אולי שמישהו יסביר לי מה הם ה 36 סעיפי האישום של טראמפ?
יחסי מין עם מי שלא תהיה מחוץ לנישואים זה פשע?
לשלם לה שלא תספר ותהיה דיסקרטית זה פשע?
מה אני מפספס פה?
איך הגיעו למעל ל 30 סעיפי אישום?
גם לנעול נעל אחת ירוקה ואחת אדומה זה פשע פדראלי?

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 7:36:20

FAT MIKE

Don't ever take away from me my pornography
We obviously don't agree on what's obscene
I have the right to choose what I
Want to see and read
Don't try to take away from me
My right to privacy what I
Do is no one's business but me

So stay in your missionary position
I hope that you get bored to death
There's no way I'm going through life
Having vanilla sex

The government's trying to get in
Your bedroom you better lock your
Door and close your shades because
There could be someone watching you today

Why do you try to make things illegal
Why do we have to be twenty one
Are you afraid that people are having
Too much fun
Why do you care what I do in my bedroom
Why do you want to know how I screw
It seems to me you've got nothing better
To do.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/05/2024 11:41:26

👍👍👍

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:50:22

הלהקה בסיבוב הופעות אחרון כרגע
מפרקים תחבילה. נראה לי שלמייק נגמר הבנזין

שייקה
31/05/2024 7:36:55

34, לא 36. האם אתה מומחה בחוק האמריקאי? על מנת לא לעייף את הקוראים, להלן לינק עם כל הסעיפים:

https://www.npr.org/2024/05/30/g-s1-1848/trump-hush-money-trial-34-counts

לסכם,

Invoices for legal servicesGuilty on 11 of 11 charges

Checks paid for legal servicesGuilty on 11 of 11 charges

Ledger entries for legal expensesGuilty on 12 of 12 charges

כמובן, שסעיפי עברה כאלה (או felonies) מפרקים פעולות לפרטים ולכן יש ריבוי שלהם בקייסים מסוג זה. ולשאלתך האחרונה, לא.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 7:43:15
Reply to  שייקה

תודה
לא מבין ובטח לא מומחה בחוק האמריקאי.
לא ברור לי למה תשלום נגד חשיפת סקס ובגידה זה פשע פדראלי מה גם שמזכירים פה כמה שנים בכלא על תשלום לגולדיגרית שלא תכתוב ספר זכרונות או תמכור את הסיפור בכסף טוב לעיתונות.טלוויזיה? ותשלום לשוער בבית דירות שלא ימכור את הסיפור לעיתונות?
ממש לא מבין איפה החופש בארה"ב? החופש שכולם מדברים עליו…

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 7:48:38
Reply to  שייקה

מתחת ציטוט ממכלכליסט, אני באמת שלא מבין איך הדברים האלה הם עבירות של טראמפ, אם כבר אז נסיונות סחיטה ע"י שתי נשים ושוער!
זה שטראמפ שקרן, זה לא חדש. הוא פוליטיקאי….
לפי סוכנויות הידיעות, טראמפ מואשם בשלושה מקרים שונים של תשלום דמי שתיקה בניסיון להסתיר את היחסים שניהל מחוץ לנישואים. לפי כתב האישום, התשלומים בוצעו לשלושה בני אדם: שתי נשים – ככל הנראה סטורמי דניאלס וקרן מקדוגל שבהן התמקדו הדיווחים לקראת מעצרו של טראמפ – וכן שוער במגדל טראמפ שטען כי הנשיא לשעבר הביא לעולם ילד מחוץ לנישואים. הנשים קיבלו ממנו 130 אלף דולר ו-150 אלף דולר בהתאמה, והשוער קיבל 30 אלף דולר.

שייקה
31/05/2024 8:15:02

עשית בלגן שלם. אנסה לתמצת:

  • קודם כל, זה לא פשע פדראלי ולא יודע מאיפה הבאת את זה. הוא נשפט במדינת ניו יורק משום שהוא עבר על החוק של מדינת ניו יורק, לא החוק הפדראלי.
  • העבירה היא לא התשלום עצמו. אלא שהוא שילם דמי שתיקה במהלך קמפיין בחירות, ואז הסווה את התשלומים הללו בתואנת שווא של ״הוצאות משפטיות״, הווי אומר זיוף מסמכים פיננסיים עסקיים. עכשיו, לפי החוק של מדינת ניו יורק, אם אתה מזייף נתונים עסקיים, זה נחשב עבירה אם פעולת הזיוף נעשית מתוך כוונה לבצע (או להסתיר ביצוע) של עבירה אחרת. במקרה הזה, ברור שתשלום דמי שתיקה במהלך קמפיין בחירות נועד אך ורק לסיבה אחת – למנוע מהסיפור להתפרסם ולהשפיע על תוצאות הבחירות. וזו, כמובן, עבירת בחירות ברורה וגסה.
  • אין כאן שום ניסיונות סחיטה, ואני לא ממש מבין את הכוונה שלך לגבי החופש בארה״ב… אין לאף אחד חופש לעבור על החוק. לעומת זאת, יש לכולם את החופש לטעון שמשהו קרה ואף ללכת איתו לעיתונות ולכל מקום שהם רוצים. הצד השני חושב שהם לא דוברי אמת, למרות שמקור הפרסום האמין להם? שיתכבד ויציג טענות נגדיות וייתן לציבור להחליט.
  • ״כמה שנים בכלא״ – שוב, לא על פעולת התשלום עצמה. לפי החוק של מדינת ניו יורד – Each felony count of falsifying business records can carry a sentence of up to four years in prison. ומכאן הדיבורים על משך העונש. שוב, לא סחיטה ולא הפללה. אלא פשוט, החוק.
  • אני כותב את זה שוב כדי שיהיה ברור. גם באנגלית. האישומים הם לא על התשלום, כפי שמצוין במקור שהבאת. העבירות הן עבירות זיוף מסמכים עסקיים.

Jurors in the New York criminal trial against former President Donald Trump have convicted him of 34 felony counts of falsified business records

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:18:17
Reply to  שייקה

אוקיי
תודה רבה על ההבהרה
דורה-לקס סד-לקס
זייף נתונים עסקיים של קח כסף תן סקס אבל אל תפרסם שהיה סקס קח כסף אל תפרסם שיש לטראמפ ילד מחוץ לנשואין בשביל לא להשפיע על תוצאת הבחירות. מאד מעניין העניין הזה. אני מבין שזה החוק. שאלוהים יעזור לנו
🙂

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:22:01

אגב, גם פה היה מעורב יהודי אחד, כהן שמו…
היום הוא עושה לפי שמועות הרבה כסף מהסיפורים אבל לפי שמועות הוא זה ששילם לפרוצות ולשוער כדי להשתיק אותם ולא קיבל תפקיד בבית הלבן אחרי שטראמפ כן נבחר. זו הנקמה שלו?

Stockton2Malone
31/05/2024 13:25:39

כתבו כבר – הרשיעו לא מתן כסף אלא על זה שהוא שיקר שנתן את הכסף.
בנוסף, האמירה "הוא פוליקיטאי מותר לו לשקר" פסולה לגמרי בעיניי.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:17:37

מי אמר מותר?
לא זכור לי שאמרתי מותר

Stockton2Malone
31/05/2024 19:52:29

כתבת "זה שטראמפ שקרן, זה לא חדש. הוא פוליטיקאי….". תחליף במקום פוליטיקאי מקצוע אחר ותראה כמה משפט שלך מגוחך – ברור שהוא משקר – הוא רופא \ מהנדס \ עורך דין …

etayef
etayef
31/05/2024 8:39:43

נסכם לך רזי: בארה"ב עוד יש משמעות לחוק. בישראל עוד רגע כבר לא. כשאנשים לא טורחים לקרוא את ההאשמות, אבל כן מפרסמים את דעתם, אפשר להסית נגד מערכת המשפט.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:22:29
Reply to  etayef

בית המשפט העליון בישראל פעל מצוין מקום המדינה ועד לאהרון ברק ולשינויים שהנהיג פה. יש ממשלה נבחרת והבוחר צריך לקבל את זה. זה המשטר הדמוקרטי כפי שנקבע בישראל. לא יכול להיות שבג"ץ זה גוף פוליטי ומשליט את האג'נדה שלו. הוא לא נבחר בבחירות דמוקרטיות.

etayef
etayef
31/05/2024 10:10:52

כן, זה מה שהתכוונתי. שלטון החוק הוא קונספירציה נגדך, נגד טראמפ, נגד הדעות שלך. לא חשובות העובדות, לא חשוב הנושא, לא חשובים העקרונות. לא חשובה המציאות.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 10:52:47
Reply to  etayef

סתם תזרוק סיסמאות נבובות, בזה אתה טוב. העובדות הן שלני בערך 30 שנה אהרון ברק עשה פיגוע בדמוקרטיה הישראלית והכניס את בג"ץ ככח פוליטי על מלא במדינת ישראל. היום מפחדים שאם המצב יחזור לקדמותו תהייה פה דיקטטורה בלי לראות שבג"ץ עצמו הפך לדיקטטורה של השיבוט המשפטי.
טרמפ מבקש שתתרום לו כסף, מסכן, נהייה עני…
https://secure.winred.com/trump-national-committee-jfc/lp-website-guilty

הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 14:12:42

דוקטור – מתאים לך לתרום לו. אודרופ.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:35:50

אני תורם למטרות הרבה יותר טובות, בין היתר לחיילינו או לאנשים נזקקים בישראל כמו שהיה ג'ימי לוייד ז"ל שקיבל חיבוק מאנשים שנהנו ממנו (פסטיבל הכלייזמרים בצפת, או אולי מסיבה בטכניון בדיוק באמצע שנות השישים 1965) לפני המוות.

Dor
Dor
31/05/2024 21:41:21

לא חושב שבאמת יש לך מושג מה ברק עשה או לא עשה או בעיקר מה הביטוי שזה קיבל בשטח בפסיקות עצמן. סיסמאות נבובות זה להגיד ״פיגוע בדמוקרטיה״ ועוד ליצור קורלציה לכאורה לדמוקרטיה. אתה מוזמן לבדוק בכמה חוקים התערב ביהמ״ש העליון מחקירת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו (שהליכוד עצמו תמך בו) ואז להשוות למצב בעולם. יש לי הרגשה שהעובדות האמיתיות (לא השטויות של עמית סגל או ערוץ 14) יפתיעו אותך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/05/2024 12:19:45
Reply to  etayef

העובדות והמציאות לגבי מערכת המשפט בישראל היא כפי שכתב רזי וראה תגובתי למעלה.

Last edited 25 days ago by הציפור הנדירה
הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 14:11:58

בית המשפט העליון בישראל פעל בסדר גם בתקופת ברק . הבעיה החלה לפני עשור ויותר, כשהגיעו שרי משפטים שהחלו לנסות לכופף את העליון. זה החל מיעקב נאמן, והמשיך עם בושם הפאשיזם, שנחשפנו רק לאפס קצהו של שותפותה עם העבריין אפי נווה

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 15:47:30

מה הבעייה עם נאמן חוץ מזה שרדפו אותו בממשלת נתניהו הראשונה כמדומני ושיצא זכאי? הוא העלה את הצעת החוק לבטל ביטולי חוק על ידי בג"ץ.
לפני אהרון ברק בג"ץ יכול היה ליעץ לגבי חוקים ולא לבטל אותם כי הם השופטים הם האדם הסביר ואנחנו רק עמך ולא ברמה של להמציא חוקים בלי אישור.

Yosi Berkeley
31/05/2024 16:17:28

אתה מודע לזה שחוקקו חוקי ייסוד בתקופה ההיא על ידי דן מרידור והליכוד שהם מהווים את הבסיס לפעילות הזו "של ברק"?

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 17:38:11
Reply to  Yosi Berkeley

יודע
יודע גם שהשיטה לפני אהרון ברק לא היתה רעה בכלל. שירתה יפה את מדינת ישראל. אגב, איך אתה מסביר את זה שהמאסטר הגדול, הסנדק, לא הסכים לפלורליזם בבגץ ונלחם שלא ימנו את רות גבינזון לבג"ץ? היתה פה שרת משפטים שניסתה וברק פשוט ציפצף עליה. אם היתה הולכת עד הסוף, סופה היה רע ומר!

רן הנרגן
רן הנרגן
31/05/2024 21:57:13

הזיכוי של נאמן במשפט (על עברה מדרג נמוך) היה פארסה. אתה ואני לא היינו מזוכים מהעברה ההיא.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/05/2024 11:54:45
Reply to  etayef

הבעיה המרכזית של מערכת המשםט בישראל שהיא לא דמוקרטית. כשבג"ץ מתנהל כאילו הוא השלטון הנבחר בעקבות המהפכה החוקתית של אהרן ברק עם לקיחת סמכויות מהכנסת והממשלה ואקטיביזם שיפוטי קיצוני ופסקי דין נגד לשון החוק ורוח החוק וכוונת המחוקק. וכשהפרקליטות מתנהלת כמו קרטל פשע שפוגע במי שלא מוצא כן בעיניו עם האשמות שווא ומשפטי שווא והרשעות שווא על בסיס שקרים וכך גם משפטי נתניהו כשהשופטים העבירו ביקורת חריפה על הפרקליטות (וכל זה חוץ מהשחיתות של הפרקליטות כמו של רות בן דוד וחוץ משיטות החקירה הפסולות של חוקרי משטרה עם פגיעה בזקנים וחולי סרטן). הרפורמה המשפטית של לוין-רוטמן באה לתקן זאת ולבטל את ההפיכה המשטרית של אהרן ברק ולהחזיר את מערכת המשפט בישראל למצב דמוקרטי כפי שהיה לפני אהרן ברק. ראו בתגובותיי בקישור הבא שאהרן ברק הור שביצע הפיכה משטרית והחקיקה המשפטית באה לבטלה ולהחזיר למצב התקין של מערכת משפט במדינה דמוקרטית:
https://m.facebook.com/story.php?id=100090873969104&story_fbid=197596749946123

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:19:31

בגדול אני דיי מסכים שצריך לשנות אבל הדרך בה בחרו לוין ורוטמן היתה טעות חמורה מעין כמותה! על זה גם אתה יכול להעיד! אם הייתי יכול להחזיר את הזמן אחורה הייתי אומר להם כן ניצחתם בבחירות עכשיו תהיו ענווים ולא גאוותנים. בואו לתיקון בדחילו ורחימו ולא ברעש וצלצולים. אולי היינו מצילים פה כמה אלפים מהמלחמה הארורה הזו. הכל במשא ומתן ותוך הסכמה רחבה עד כמה שאפשר. זו הטעות הראשונה שנתניהו עשה, נתן ללוין לנהל את העניינים כמו פיל בחנות חרסינה. אם רבין ז"ל, אהוד ברק, ציפי ליבני, ועוד רבים וטובים ניסו בצורה כזו או אחרת לשנות ולא הצליחו אז צריך לעשות בחכמה ובזהירות. והכי חשוב, סבלנות!

Stockton2Malone
31/05/2024 13:32:34

בדיוק.
רוטמן לא מעוניין בדמוקרטיה, רוצה מדינת הלכה.
רוב הכנסת – סער ליברמן לפיד מבינים שצריך לעשות שינוי במערכת המשפט. אילו היו עושים הכול בהסכמה, לאט, היו מגיעים לרפורמה נדרשת.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:25:07

מאיפה הקרצת את זה שרוטמן רוצה מדינת הלכה?
הוא דמוקרט אמיתי ממש כמו נתניהו, עד מתי תפלו בפרופגנדה הזו שגנבו לכם את המדינה ותיכף יש דיקטטורה? כל 4 שנים יהיה פה בחירות עם נתניהו ובלי נתניהו, עם ובלי סמוטריץ. אף אחד לא ישנה את זה ובטח שלא רוצה לשנות את זה.
לא רואה טמבלוויזיה וחדשות לא ערוצי רל"ב ולא ערוץ ר"ב. מתעדכן בעיתונים
אני כן מסכים עם עניין השינוי שצריך לעשות בזהירות. אבל חייבים לעשות.

Yosi Berkeley
31/05/2024 16:10:26

תראה ראיונות עם רוטמן – דמוקרט גדול הוא בטוח לא, ונתניהו, בהחלט היה דמוקאט, עד לפני כמה שנים. אבל הכוח משחית, וגם אותו ואת הסובבים אותו, אחרי 15 שנה כהר זה לא מעניין.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 17:52:15
Reply to  Yosi Berkeley

איזה כח משחית? שותים להם את הדם. בנאדם נורמאלי היה מתאבד. נתניהו אולי גמיש מדיי אבל הרבה יותר חזק למשל מבגין ז"ל שעזב בסוף כי לא נשאר לו כח להתמודד עם שתיית הדם ורצח האופי שעשו לו. מה שכן, נתניהו עשה המון טעויות, בין היתר עם מה שמקיף אותו היום בליכוד. אני מקווה שכשהכל יגמר הוא יפרוש ושמו ינוקה לגמרי בבית המשפט. אני גם מקווה שאותה מערכת שאחראית לכל תיקי נתניהו, 1000 הישן, 1000 החדש, 1500, 1501 (נדמה לי שזה הפרחים….), 2000, 3000 (3000!!!-כן תיק הצוללות זה תיק נתניהו קלאסי אבל התיק נשכח משום מה בטפשורת….) ו 4000 יחקרו היטב ויתנו את הדין אם יצאו אשמים. אני גם מקווה שזליכה ירוץ שוב כי הקול שלי אצלו אם יבטיח להילחם במשפחות ולהוריד את יוקר המחייה. לא שרע או קשה לי אישית אבל אני כן רואה את הסבל של האחרים כשאוסם, יוניליבר ושות רק מתעשרים יותר על הגב של אנשים קשי יום שצריכים לאכול. אני דיי בטוח שינסו לתפור לו תיק אם יעבור את אחוז החסימה ויעשה פה רפורמות כלכליות שיקטינו את הרווחים של החזירים האלה, כמו שעשו בזמנו עם בדש כי הוא העיז ליצר מתחרה לאמא אבא במבה… זוכר שלפני שלושים שנה הייתי לקוח נאמן של תישלובת סלטי פיקנטי. הסחורה תמיד היתה טרייה.

Stockton2Malone
31/05/2024 16:34:59

גם במצריים יש בחירות כל 4 שנים, מה זה עוזר?

לגבי רוטמן … רק זה למשל..
https://www.ynet.co.il/news/article/hyhdbud9j

למה טמבלווזיה? אני לא כל כך רואה, אבל המלחמה הזו מוכיחה עד כמה חשובים אמצעי תקשורת מדיניים חזקים עצמאיים בלי פייק ניוז שבודקים מקורות ולא משדרים כל שטות.

תאמין לי, אתה גם לא תרצה להיות ברוסיה שם כל דבר מוצף תיאוריות קונספירציה מטורפות ואנשים כבר למדו לא להאמין לכלי תקשורת שלהם

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:02:34

או, להכניס את מצרים?
אתה טוען שהליכוד מצליח לעבוד על הקלפיות שסופרות את הקולות? אי אפשר לעשות את זה כי יש משקיפים מכל המפלגות אולי חוץ מחלק מהכפרים הערבים. טמבלוויזיה כי מבלבלים לך את המח ויש המון פייק. בגלל זה לא רואה טלוויזיה, אין לי טלוויזיה. לא מחובר לאף אחד.
פתחתי את הקישור ששמת וכן ראיתי ושמעתי איזה רעש זה עשה. זה לא אומר שישליט פה את השריעה ושזו כוונתו. במשפט העברי יש הרבה דברים טובים שאני כחילוני חושב שאולי ראוי שידונו בהם. מה רע שידונו בשנים אוחזין בטלית? זה לא אומר שמחר בבוקר ישנו לגמרי את חוקי ישראל ונתחיל לסקול את החוטאים באבנים. תפסיקו כבר עם ההיסטרייה מכל פיפס קטן.
חוץ מזה, אתה מאמין שנתניהו יתן לסמוטריצים להעביר פה שהמדינה תתנהל לפי התורה? שום דבר מזה לא יסכימו בליכוד עצמו.
כל ההשוואות לאל סיסי ארדואן פוטין וגונג און מצחיקות אותי מאד. לנתניהו אין שום שאיפות להיות כמוהם אבל אתם אוכלים את ההיסטרייה שמטפטפים לכם כל הזמן וכל היום ויש כמובן אנשים שעושים מזה כל מיני סוגי רווחים.

Stockton2Malone
31/05/2024 19:49:44

ברוסיה גם ב-1996 היו בחירות חופשיות.
ב-2000 בחירות ראשונות של פוטין, היו חופשיות.
ב-2008 כאשר כבר רצחו עיתונאים שכתבו נגד פוטין, הבחירות עדיין היו יחסית חופשיות. למה אני חופר את כל זה. בחירות חופשיות != דמוקרטיה

מאיפה אתה יודע מה שאיפות שלו ומה לא?
אני בוחן אך ורק במעשים שלו ובמעשים מפלגת ליכוד חותרת בעדינות הכי גדולה לצמצום הדמוקרטיה בישראל.
זה כמובן בלי לגעת בפיל הגדול – ראש הממשלה מואשם בפלילים וכמובן יש לו אינטרס אישי מובהק להחליש את מערכת המשפט.

Yosi Berkeley
31/05/2024 16:08:52

תפסיקו כבר להיות תוכים, ולחזור על שטויות בצורה כל כך נלהבת. באמת, קצת רצינות, ועוד ממישהו שיש לו תואר מתקדם. וכמובן, שזה גם מתחבר שמה בסך הכל עשה הטאמפ החמוד הזה – רימה, זייף, שיקר, והכל כי "כמה פרוצות". ניכולת לנרמל כל דבר כשהוא באג'נדה הוא בזוי.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:10:19
Reply to  Yosi Berkeley

ניסה להסתיר מאישתו ומהציבור ולכן עבר על החוק.
אני הייתי שמח לראות את פנס או ניקיי היילי במקום טראמפ אבל זה מה יש וזה יותר טוב מביידן והיהודי שמנסה להתחפש לקיסינג'ר ולאיים עלינו כמוהו וכמו שאיים על גולדה בשם האיטרסים שלו ולהעביר את מצריים מציר הרשע למלאכי השרת..
אני זוכר לטראמפ לטובה שאדון יוסי יכול לקחת את אשתו לטיול באבו דאבי ולהיפגש שם לאור יום עם אנשי עסקים. זוכר לו לטובה שהכיר בבירת ישראל ופתח שם שגרירות.
והנה אתה מנסה לעשות לי שיימינג וכמובן להוציא דברים מהקשרם.
כן בזוי שהטראמפ בוגד באישתו עם נשים אחרות ושזה בן אדם שלא יכול לעמוד בפני יצרו ועשה יותר מדיי שטויות.

הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 14:14:04

אתה לא במקרה שמחה רוטמן הידוע גם בכינויו רוטוויילר ? כי אתה מהדהד את כל המשטמה והשנאה שלו .

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:32:39

יפה פה לעשות לבן אדם שיימינג כי הוא חושב אחרת…
רוטמן הוא לא רוטוויילר אלא יהודי כמוך, הוא באמת חרד מהשתלטות בג"ץ על חיינו וחקר את זה יותר טוב מרוב האנשים פה במדינה ולא בגלל שהוא מתכן לך מדינת הלכה שכל הנשים ילכו עם חיגאבים. אין לו שום כוונה לצלוב את הלהטבי"ם ולשרוף גאים ממצעדי הגאווה, אני יכול להבטיח לך. הוא חרד לדמוקרטיה כי בג"ץ לא צריך להיות כח פוליטי. בזה הוא צודק. לא צריך לחסל את בג"ץ זו לא הכוונה שלו, אלא להכניס בו איזון. לא יכול להיות זבגוף הזה אין פלורליזם. לא יכול להיות שהגוף בוחר את אנשיו לפי איזו אג'נדה ולא מאפשר חופש מחשבה. ראינו איך אהרון לא איפשר בחירות לעליון בגלל אג'נדות שקצת שונות מאלו שלו. בג"ץ אסור שיהיה משובט!

explayer
explayer
31/05/2024 16:06:39

כאחד שמשוכנע שביבי עושה הכל, אבל הכל, כדי לשרוף את המדינה, ובהצלחה רבה, ובלבד להמשיך לשאת את התואר של ראש הממשלה, אני מסכים שמערכת אכיפת החוק, זקוקה לתיקון.
שיטת לוין לקוחה מפורום קהלת, שיושם בהצלחה חלקית בפולין והונגריה.
השיטה אמורה בסוף הדרך למנוע אפשרות לחילופי שלטון.
על הדרך, הראשונים להיפגע מאובדן העצמאות של בגץ הם החיילים והטייסים.
האג אמנם הצטרף לחמאס נגדנו, אך עדיין נותרו מספר מדינות שלא קפצו על עגלת האנטישמיות, כי הדמוקרטיה פה עדיין קיימת.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:19:11
Reply to  explayer

בגלל זה אמרתי שנתניהו היה צריך להיות יותר זהיר ולעבוד בצורה מדודה ומחושבת. מה בער להם? יש בחירת שופטים וחילופי שופטים, אפשר להגיע להסכמות. לא חייבים לריב. אני לא מאמיןאפילו לשמץ מהפאניקה הזו שהתכנית היא לחסל את הדמוקרטיה בישראל. ראיתם יפה מאד שקמה פה ממשלה אחרת בלי נתניהו. אז תגידו אבל היא נפלה ועשו מחאה מול בתי חכים של קדימה עד שהפילו את הממשלה. נכון????
נכון?
אז יש לי תשובה בשבילך. אם היית נבחר על אג'נדה מסויימת וציפי ומשה ישעיו בחרו בך ופתאום אתה עושה בדיוק ההיפך ממה שאמרת שתעשה. אנשים שנתנו לך קול מרגישים שרימית אותם ותקעת להם סכין בגב. אלה אנשים שלדעתי יש להם זכות למחות! חד משמעי, כי הם מרגישים שגנבת להם את הקול שנתנו על רעיון הפוך!
הדמוקרטיה פה לא בסכנה כל עוד נתניהו בשלטון, עוד שנתיים וחצי יהיו פה בחירות דמוקרטיות והעם יחליט כמו תמיד מי המפלגות שיהיו בשלטון.
מקווה שנתניהו יפרוש עד אז ויזוכה לגמרי.

Yosi Berkeley
31/05/2024 16:15:29

מה הקשר יהודי? אין קשר בין איך שהוא תופס את היהדות לבין הדת הנפלאה הזו. בג"ץ לא כוח פוליטי, וכמובן, שכמו כל גוף, צריך לתקן את מה שלא עובד – בין זה לבין ההסתה שגרמה לאנשים כמוך לראות את בג"ץ כמקור כל הרע – יש שמים וארץ.
רוטמן הוא בריון קצר רואי, משפטן שגר שנים על אדמה גנובה, ואיש שהחוק חשוב לו רק אם הוא משרת את דעתו.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:20:29
Reply to  Yosi Berkeley

אל איזו הסתה אתה מדבר?
אני מתמקד כרגע בדבר אחד בלבד רות גביזון
בסדר? עם זה תתמודד!

Dor
Dor
31/05/2024 21:48:51

זה אתר כדורסל אז נראה לי הזוי פה סביר לך ולרזי כמה אתם טועים וכמה אתם פשוט לא מבינים את המטריה (מתנצל על ההתנשאות זו לא הכוונה), אבל לכתוב שמערכת המשפט בישראל לא דמוקרטית ושבגצ מתנהל כמו השלטון הנבחר מעיד בעיקר על חוסר הבנה גמור של המערכת הדמוקרטית בישראל, מה גם שאין לכך שום תימוכין אמיתיים. אתה מוזמן כמו רזי לבדוק כמה פעמים בגצ התערב בחוקים של הכנסת ב 35 שנים האחרונות ואם קצת תשקיע ממליץ לך גם לקרוא באילו נושאים התערבו (רמז: אחד האחרונים היה קיצוץ בתשלומים לאברכים שליברמן ביקש לעשות) ובעיקר מה מהות ההתערבות. אח״כ אני חושב שאתה צריך לחזור לעשות שיעורי בית ולהבין בכלל מה זו דמוקרטיה (עוד רמז: לא שלטון הרוב) ולהבין את המבנה החוקתי הישראלי ואת החסמים והבלמים שצריכים לאזן בין הרשויות השונות מה שאתה בעצם רוצה לבטל ועוד צועק ״דמוקרטיה״. בקיצור מקווה שתעשה שיעורי בית ולא תחזור לי עם כל מיני סיסמאות מדף המסרים

הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 14:07:49

קיום יחסי מין מחוץ לנישואין אינו פשע.
אל תיתמם . לא על כך הוא עמד לדין בכתב האישום הזה, אלא על עבירה על חוקי המס . אם היה משלם לה מכספו הפרטי, לא היתה כל בעיה.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:35:31

לא מיתמם, ביקשתי הסבר וקיבלתי משייקה.
לא חושב שטראמפ צדיק אבל לפי הסקרים הוא יכניס לדמוקרטים חזק בבחירות הקרובות.

אשך טמיר המקורי
31/05/2024 7:06:06

שיתפגרו הסאנס. בחיים לא יגיע אליהם מקונל!

שייקה
31/05/2024 7:39:28

אני ממש מקווה שאתה צודק לא מגיע לו. אבל, עם ההתקדמות של ניימהארד ושפרד, וכמובן הגרף של הליברטון, אני חושש שהוא לא יהיה בראש מעייניה של אינדיאנה הקיץ. במערב יהיה לו קשה יותר בפלייאוף אם כי אני לא ממש דואג לו, יש לו אופי של פלדה והוא שחקן חכם. בסוף יגיע אולי לאיזו קבוצה שצריכה יותר הנהגה של ווטרנים כמו אורלנדו או אוקייסי כזה.

אשך טמיר המקורי
31/05/2024 8:45:36
Reply to  שייקה

לא יוותרו עליו! והוא לא יוותר על אינדי

שייקה
31/05/2024 8:52:30

לצערי, בליגה הכסף מדבר חזק מכל. והגיל, לא הרבה אחרי. יהיה קשה להשאיר אותו בסכום שמגיע לו.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:23:41
Reply to  שייקה

עדיף להם לגזור קופון כי ממילא יפסידו אותו לכסף הגדול.
בוא נניח שיקבל חוזה של 80 עד 100 ל 4 שנים.
נראה.

אשך טמיר המקורי
31/05/2024 10:44:28
Reply to  שייקה

למה, כמה כסף יישאר לסאנס אחרי שלושת הליצנים?

שייקה
31/05/2024 13:08:21

לא אומר שיילך לסאנס אלא שלא יישאר באינדי…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/05/2024 11:43:42

🤣🤣🤣

שייקה
31/05/2024 7:29:19

תוכנית משחק יוצאת מן הכלל של קיד, שהוצאה לפועל בצורה מושלמת על ידי השחקנים שלו. ברור שהכוכבים של המאבס הגיעו למשחק אבל בואו ניתן כבוד לרול פליירז שעשו מעל ומעבר במשחק. ג׳וש גרין במשחק מעולה פשוט, וושינגטון כנ״ל. לייבלי הוא מזמן שחקן מפתח וראו את זה היום. אם ימשיך בתהליך שיפור קבלת ההחלטות שלו הוא בדרך להיות דריימונד גבוה (והרבה יותר רגוע). אפילו אקסום, קליבה, קצת הארדי, היו טובים כשנכנסו.

מיני, לעומת זאת, סבלה מאותם דברים מהם סבלה לאורך כל הסדרה ובמיוחד בהפסדים. קאט גרוע, אנט לא עקבי בתקיפות הצבע, והכי חשוב – אין להם מושג מה לעשות עם הפיק אנד רול הגבוה, במיוחד מול לוקה ולייבלי. ההגנה הכי טובה בליגה השנה ולוקה פשוט פרץ אותה בצורה מעוררת גיחוך. גובר נמצא על המגרש הרבה יותר משהיה צריך, במיוחד במחצית השניה. קונלי, שעד כה היה לו פלייאוף לא רע, פשוט לא נמצא היום. המיסמצ׳ עם קיירי שפשוט בישל אותו כל פעם פשוט ייתר אותו בימים שהוא לא פוגע בהתקפה, אבל המלכוד הוא שבלעדיו מיני אפילו יותר גרועים כשפתאום אין להם עוד עושה משחק נורמלי ליד אנט וזה יוצר פקקים, חוסר תזוזה, וכמובן סטגנציה.

איזה גמר הולך להיות וואו.

שי אבן צור
31/05/2024 8:16:22
Reply to  שייקה

יופי של תגובה!

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:38:07
Reply to  שייקה

כל מילה! קרדיט גדול ללייבלי, הרבה יותר מנס ציונה חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אם נס ציונה נתן בראש לגובר הם בצרות
קבלו מילה שלי מימי לא תגיע יותר לגמר המערב עד סיום החןזה של גובר

thetroll
thetroll
31/05/2024 8:22:16

מנחם תודה על מעורב מעולה. ההפסד הזה לא קשור לא לגובר ובטח שלא למיני. הוא קשור ללוקה ודאלאס. איך שהם שיחקו אתמול ועם היד המטורפת שלוקה תפס אתמול ואחריו כל הקבוצה אין קבוצה בליגה שלא היתה מובסת. אפילו קבוצות הסטוריות מהעבר סטייל המפלצת מהמפרץ שיקגו השואו טיים לייקרס היו חוטפות בראש. זה היה משחק מטורף.
חייב לציין את משחק ההגנה של לוקה. הוא היה אתמול אמתני.
לגבי הטרייד של גובר שכל אחד יחזיק בדעתו לדעתי מיני הבינה בסדרה הזו שיש לה תקרה. יצטרכו לעשות שם שינויים מקוה בשבילם שיש להם מספיק גמישות לעשות אותם.
בוסטון קבוצה טובה מאוד.
הגמר יהיה שקול אני עדין הולך עם בוסטון אבל נהיה חכמים יותר אחרי המשחק הראשון.
מי שלא תהיה האלופה היא תהיה חדשה והיא תהיה ראויה.

Last edited 25 days ago by thetroll
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פיניקס צודקים, אבל אני לא בטוח שכדאי למקונל לעבור לשם, או בכלל לעזוב את אינדי. נראה.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Shenanigans
Shenanigans
31/05/2024 8:31:14

תודה מנחם.
אשמח לשמוע דעות מתומכי גובר – אחד הטיעונים שעולים להגנת הטרייד הוא שמיני הגיעו רחוק העונה.

מעבר חד לניקס העונה: טיבודו שיחק בפלייאוף עם רוטציה של בערך 5.2 שחקנים. לפי מה שהרגשתי הוא אמר לעצמו: ״המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק למרות שאני יודע שאין סיכוי שניקח אליפות עם 5.2 שחקנים. אני יודע שעם רוטציות רחבות יותר יש סיכוי גבוה יותר שניקח אליפות, אבל לא בטוח בכלל שאפילו נעבור סיבוב״

נחזור לגובר – האם מיני באמת חושבים שהם יצליחו להגיע לגמר ולנצח בלי לפגוש קבוצה שהיא עם מיסמאצ׳ עדיף עליה בגלל גובר?

כמובן שאי אפשר לדעת – אבל אני חושב שלולא הטרייד (ועם חיזוקים אחרים) מיני אולי לא היו עוברים אפילו סיבוב, אבל מצד שני היה להם סיכוי גבוה יותר להגיע לגמר ולנצח בו.

שייקה
31/05/2024 8:55:28
Reply to  Shenanigans

לא תומך גובר אבל הוא ממש לא הסיבה שמיני הפסידה את הסדרה. אם כבר, הוא באמת אחת הסיבות העיקריות שמיני הגיעה עד הלום. או במילים אחרות, קאט האשם העיקרי ולא מילא את חלקו בעסקה.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:28:02
Reply to  שייקה

צודק לגבי קאט
הוא לא ממש מתאים למעמד של קונטיינדר.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:27:14
Reply to  Shenanigans

לטיבס לא היתה הרבה ברירה עם כל הפצועים.
אל תשכח שרנדל השחקן השני בחשיבות לא השתתף בפלייאוף הזה והיו עוד כמה חיסורים משמעותיים.
טיבס הגיע לאן שהגיע במסגרת התנאים שקיבל.

Avri
Avri
31/05/2024 10:17:05
Reply to  Shenanigans

אני "תומך גובר" (מה שזה לא אומר) וחושב שהטרייד ההוא היה מצויין (בעיקר עכשיו כשברור שהבחירות שניתנו יהיו מאוד נמוכות). צריך להבין, התקרה של מיני מעולם לא היתה אליפות, הדיבורים על קונטנדרית עלו רק במהלך הפלייאוף הזה, זו לא היתה הכוונה המיידית. הכוונה היתה ליצור מעטפת שתאפשר לאנט להתבגר ולצמוח בקבוצה תחרותית וקשוחה בשביל שעוד 3-4 שנים תהיה שם קונטנדרית. וכאן הטרייד הזה הצליח מעל ומעבר.

אמנם תיבודו עשה חצי גמר מזרח עם "5.2 שחקנים", אבל אני לא מבין למה זה עומד לגנותו. גם כאן שפיטת הבדיעבד מוגזמת, הוא לקח שחקנים כמו הארט, דיוויצ'נזו והרטנשטיין – שאפילו הם לא ידעו שהם שחקנים מובילים בקבוצת פלייאוף – רחוק יותר ממה שרובינו נתנו להם. אין שם חומר לקונטנדרית, זו קבוצה חביבה, 4-5 במזרח, לא יותר מיזה.

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:20:47
Reply to  Avri

בול בפוני. חסכת לי תגובה מתישה נוספת אבל זה בדיוק העניין הרצון להפוך את מיני לחבר. קבועה בצמרת המערב וריצות עמוקות בפלייאוף. מה עוד שמיני התכוננה ונבנתה מול דנבר אני מאמין שידעו לעשות שם חיזוקים אפילו לא צריך שחקנים חדשים אלא לשנות טקטיקה בהגנה או ניצול אחר של שחקנים

שי אבן צור
31/05/2024 10:39:19
Reply to  Shenanigans

אם ואם ואם

רן הנרגן
רן הנרגן
31/05/2024 8:38:32

מהות הדראפט היא צבירת נכסים (קצת מקומם להתיחס לאנשים כנכסים אבל אלו החיים בנבא). ברוני גיימס הוא נכס כיוון שאביו יפעיל לחץ על הלייקרס לשלם עליו מעבר לערכו. אני לא רואה אותו נבחר נמוך משלושת הבחירות שיש לאינדיאנה בסיבוב השני. מעבר לכך הוא הפגין בקומביין יכולת קליעה לא רעה.

רן הנרגן
רן הנרגן
31/05/2024 8:41:40

תחזית, קאט שיחק את משחקו האחרון במינסוטה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/05/2024 8:53:41

תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דאלאס עשתה מה שציפיתי ממנה,היא הרבה יותר טובה ממיני.יש לה צמד גארדים שהרבה מאוד זמן לא היה כזה בליגה.אני בטוח שהצוות המקצועי בבוסטון שובר עכשיו את הראש איך להסתדר עם קיירי ולוקה.הסיבה קיירי+לוקה טובים יותר מטאטום +בראון.בוסטון חייבת את פורזי בריא כבר למשחק הראשון.פורזי יכול וחייב להיות שובר שוויון,אחרת בוסטון יתקשו להשיג את התואר.
קראתי פה ויכוחים סוערים על טראמפ.לצערי אנו בארץ עושים מאמצים לחקות את ארה"ב דווקא בשלילי שבה. מה שמשותף לנו ולהם זה אובדן הבושה. טראמפ ונתניהו אנשים חסרי מוסר רואים בעצמם מנהיגים.הם מסובכים בפלילים, רואים את עצמם מעל לחוק, הם שכחו מזמן עקרונות מוסר ויושר.והכי גרוע יש ציבור גדול של אנשים שמאמין בהם, ולא זורק אותם לכל הרוחות.אין יותר טוב מהתנ"ך להסביר את מצב האומות, ואני מתכוון למשל יותם .עצי היער בחרו למנהיג את האטד,העץ הכי פחות איכותי שיש.הפכנו עמים רווי אטד.
לגבי ברוני הוא כנראה ישחק עם אביו, הוא כנראה גם יפרוש עם אביו.הוא לא מזכיר את האבא בכלום,לא בגודל,לא ביכולת,לא בכשרון.הסיכוי היחיד שלו להשאר בליגה זה אם יוכל לשחק רכז,אבל אפילו לטריי יאנג יש בקושי ביקוש בימינו.
כדי שמקונל יעבור קבוצה ,קודם כל אינדי אמורה לרצות בזה.למה שירצו? עם תרומה כל כך גדולה מהספסל,לא מעבירים שחקן כמוהו.אם יש עודף בגארדים הם יעבירו שחקן אחר בטרייד.אני בטוח שהוא נשאר באינדי.

Avri
Avri
31/05/2024 10:19:05

צודק בהכל.

Ari
Ari
31/05/2024 10:51:13

ההשוואה בין ביבי לטראמפ היא שיטחית ורדודה,
אין שום דמיון ביניהם.
דבר ראשון טראמפ הרבה יותר אותנטי, הוא מייצג עמדות קיצון (סטייל בן גביר), והוא אשכרה מתכוון ליישם את מה שהוא אומר, וזה למה אנשים משוגעים עליו בארה"ב, רואים בו דמות חד פעמית בנוף הפוליטי.
ביבי? פוליטיקאי קלאסי שלא מתכוון לאף מילה שיוצאת לו מהפה (כמו גנץ לפיד ובנט אגב..), בדרך כלל הוא מנסה להוביל עמדות של ימין ממלכתי וללכת על האמצע ולרצות את הבוחרים, ההבדל בינו לאחרים זה שיש לו סקילס ברמה מאוד גבוהה.
זה שנגד שניהם מתנהל משפט/המערכת נלחמת בהם דרך בתי משפט, לא הופך אותם לדומים.

Last edited 25 days ago by Ari
yaniv
yaniv
31/05/2024 11:22:54
Reply to  Ari

ההשוואה נוגעת יותר למכונות רעל שהם מפעילים גיוס התקשורת הפצת פייק ניוז ברמות שכבר לא נתפסות ובעיקר הנדוס התודעה של לא מעט אנשים שלא משנה מה הם יעשו תמיד יבחרו בהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

מכונת הרעל זה ביידן.
לכולם יש מכונת רעל משלהם

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:34:47

בדיוק
והכי מצחיק שיניב מזכיר את התקשורת שרובה המכריע רלבית על מלא עד כדי כך שהפסיקה להעביר מה קורה במשפטי נתניהו, ויש להם בעייה עם כבשת הרש בערוץ 14. אפילו ישראל היום הפך לאנטי ביביסטי אבל לפחות יש לו את היושרה להשאיר גם דעות פרו ביביסטיות ולא ברמה של עלה של Wolffia arrhiza של ערוצי להרוג את ביבי
אגב, אני מגדל את צמח המים הזעיר הזה במעבדה באוניברסיטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Ari

מה קיצוני בעמדות של טראמפ? רוצה לטובת ארהב ולטובת עצמו😉
מנהיגי אירופה החריבו את אירופה שהכניסו מוסלמים אליהם. ארהב בדרך גם.
פולין והונגריה צריך להיות המודל.
אין מה להכניס גיאדיסטים במסווה של פליטים. יש להם מספיק מדינות.
ארהב רק דיבורים אפילו חותים לא משתינים עליהם. הם משקשקים מהרוסים אפילו בנתיבי הסחר. הם משקרים חופשי לציבור האמריקאי

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:36:44

צודק לגבי פולין והונגריה
קנדה הציעו לקלוט 5000 משפחות מעזה. אולי נקבל אותו סיפור כמו בסוריה משם ברחו מעל ל 4 מליון ערבים.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:28:31
Reply to  Ari

יש בזה המון הגיון למרות שאני לא בטוח שהוא משקר במצח נחושה וידע שהוא משקר.
אני יותר סלחני ממך וחושב שהוא מבטיח אבל לא מבטיח לקיים בכל מחיר אז בחלק מהפעמים הוא יוצא בסוף שקרן. בעיקרון אתה צודק שנתניהו לא ימין אמיתי אלא יותר ימין מרכז לפעמים מרכז-שמאל. הוא בורח מבעיות אבל הבעיות רודפות אחריו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המילה מוסר ופליטיקאי לא הולך יחד.
פוליטיקאי משפיע מטבעו אמור להיות מושחת שקרן רמאי נוכל ולא אמין אבל אמור לעשות טיפה למען האזרח גם. הבעיה שהם לא עושים את זה ורק גונבים.
עוד לא הכרתי פוליטיקאי ישר. הרי בכל הועדים בעיריות וזה הכל בשחיתות בנמלים וכו זה ככה אגב בכל מקום לא רק בארץ.
אנחנו האזרחים פיונים. הדבר היחידי שיכול לעזור זה מרד אמיתי לא הפגנות ממומנות אחרת הגנבים ימשיכו למשול

yaniv
yaniv
31/05/2024 12:03:58

דבר היחידי שיכול לעזור זה מרד אמר האדם שמאושר מהנכלוליות של ביבי וקורא לו מלך ואיך הוא מנגב את כולם ובלה בלה בלה כאילו אתה מעריץ את ההתנהגות שלו או לכל הפחות רואה אותה כמשחק מגניב שהוא תמיד מנצח בו ופתאום את. קורא למרד. בוא נתחיל שתקיא מתוכנו את המושחתים ולא לא כולם מושחתים ולא לא כולם משחיתים את כל המדינה

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:42:39

צודק
תראה אני בחרתי בכחלון בזמנו כי רציתי מנהיגות שאיכפת לה מהציבור.
הבנתי שעשיתי טעות. ההוכחה היתה כשה-מ-ע-ר-כ-ת הגנה עליו, ולמה? כי כחלון עמד על רגליו האחוריות והגן על בג"ץ ומערכת המשפט והפרקליטות אז אנחנו לא שומעים שום דבר על חקירות נגד השחיתויות שלו.
בבחירות הבאות רסמי אני אלך עם זליכה למרות שדי בטוח שהמשפחות השליטות בישראל יפעילו את מערכת המשפט נגדו אם יעבור את אחוז החסימה. כל עוד הוא לא נחשד בפלילים שווה לנסות מי שאיכפת לו מהאזרח הקטן.

SWIv
SWIv
31/05/2024 9:44:17

תודה מנחם
סדרת גמר מעניינת מאוד

יאפ
יאפ
31/05/2024 10:03:55

תודה מנחם, המעורבים שלך זה מנקודות האור היחידות בימים אלה

etayef
etayef
31/05/2024 10:07:52

הולך להיות גמר מרתק בין שתי קבוצות עם שני כוכבי על.
אדוארדס הבן של ג'ורדן כמו שברוני הבן של לברון.

etayef
etayef
31/05/2024 10:16:44

מה מינסוטה צריכים לעשות עכשיו?
לחזק באיזה גארד על תפקיד קונלי שגם יודע לתת הגנה. לחכות שאדוארדס יתבגר בשנה.
בגדול, כמעט כלום

Berch
31/05/2024 10:25:01

כשלקבוצה כמו דאלאס במעמד הזה הכל הולך אז זה מאוד קשה.
אפילו אם אתה ממינסוטה…..
עונה יפה עברה על הזאבים וידברו חזק שנה הבאה
🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מצחיקים האישומים נגד טראמפ בקטע של הסקס חחח בדיחה. אם זה לא רדיפה פוליטית אז אני לא יודע מה זה רדיפה פוליטית. ממתי לבן אדם אסור לזיין כנשוי?
מה עם ההפרה של ההסכם שתיקה היא לא מחוייבת לשלם כלום על הפרת ההסכם?

רן הנרגן
רן הנרגן
31/05/2024 10:47:47

המשפט הוא לא על הסקס. המשפט הוא על עברות עסקיות והונאה. רישום הוצאות כוזב וכדומה. העדות של דניאלס הובאה כדי להראות היה מה להסתיר ועל המועד. כמובן שלהגנה לא מפריע שהעדה מרחה לו חרה על הפרצוף אבל היא לא מעידנ על העברות. על אלו העיד עורך הדין

Last edited 25 days ago by רן הנרגן
גיא הירוק
31/05/2024 10:55:02

ממתי לעובדות היה חלק כלשהו במשהו שנכתב כאן בהופס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח כמו שאמרתי רדיפה פוליטית לחלוטין.
באח רצו שיוציא קבלה חחחחח.
ביידן בטח תמיד הוציא קבלה😆
הלוואי שהוא יזכה בבחירות רק כדי לעצבן אותם

עומר
עומר
31/05/2024 14:41:01

דיעה כזאת מטומטמת. תגיד אתה ידוע לקרוא עובדות על שחור ולבן ולא להמציא לך דברים בראש?? אתה מבין שאם רתה משלם למישהו על עבודה שהוא עושה לך ומצהיר בפני הממשלה שזה תשלום לעורך דין שלך בכלל כחלק מקפיין בחירות, זה עבירה על חוקי המס. גם אותך כאזרח פרטי רגיל היו תובעים וצולבים. מה הקשר לסקס עצמו. הוא היה בקמפיין בחירות ושילם לה כסף שתשתוק שלא יגלו את הרומן. הוא עשה זאת תוך זיוף מסמכים, עבירה על חוקי מס כדי להסתיר את זה. אתה יכול לחשוב שטראמפ זיין תותח גבר שמזיין כוכבות פורנו בתשלום, אין אם זה בעיה, כל עוד היה עושה את זה מכספו הפרטי בריש גלי. מן הסתם הוא לא רצה שידעו על זה ולא רמה לשלם מכספו הפרטי, אז הוא עבר על החוק

שייקה
31/05/2024 20:43:17
Reply to  עומר

יודע? מבין? אני מוכן להתערב שהוא אפילו לא קרא את התגובה שלך עד הסוף…

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 11:02:54

כן הבננו שזה בעיקר רישום הוצאות כוזב בכמה הזדמנויות אז כל הזדמנות היא עבירה בפני עצמה. כל פעם שאתה מזמין פרוצה ב 1000$ אתה משלם לה וצריך להצהיר למס הכנסה כדי לשלם את המס. כלומר אין חופש הפרט כשזה נוגע בחיים פרטיים של בן אדם ובמיוחד אם אתה מועמד לנשיאות. אני מבין מדוע הרפובליקנים קוצפים. זה ידפוק לדעתי את הבחירות לדמוקרטים כי הרוב לא מוכן שיכנסו לצנעת הפרט שלו.
ואם אני טראמפ על זה הייתי הולך כמכפיל כח ובכל הכח.
בנאדם רוצה לשמור על הפרטיות שלו ואם צריך לשלם כסף לא צריך להפוך את זה לפשע אם הוא לא מצהיר על כך לא משלם על זה ויטמינים מיסים ביוב ארנונה…

Last edited 25 days ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 10:57:08

מה נעשה? זה החוק בניו יורק. אסור לך לשלם לפרוצות דמי שתיקה כי זה הסתרת מידע עיסקי מהבוחר. הבוחר צריך לדעת הכל על החיים האישיים שלך אם אתה מכניס מימין, משמאל מקדימה מאחורה או שמצאת איזה כיוון חדש. הכל פתוח, כלום לא מאוחר. מה נעשה שזה החוק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך פעם אמר לי אדם חכם מה אני אשם שהחוק עקום.
החוק הוא לא חזות הכל. גם באיראן צריך בורקה זה החוק 😉
מי מחוקק חוקים? רפי הבנה גמורים שרוצים להזיק לאזרחים ולעזור לעצמם.
כל חוק מאחוריו יש אינטרס

שייקה
31/05/2024 20:43:48

עמוק.

גיא הירוק
31/05/2024 10:53:58

לקא"ט + גובר היו ב-2 העונות האחרונות 87 משחקים משותפים.
נדרשת עקומת לימוד משמעותית כאשר מנסים לשלב 2 גבוהים משמעותיים כל כך בשיטת משחק של קבוצה.
התהליך הלך בהתחלה קשה בגלל הפציעה של קא"ט, אבל חלה התקדמות עצומה ככל שהתקדמה העונה, בעיקר בצד ההגנתי.
.
זה לא אומר שאין סימני שאלה לקראת העונה הבאה, בעיקר בכל הנוגע לתלות המוחלטת באדוארדס בהתקפה.
.
מה מצב הקבוצה לקראת העונה הקרובה?
מצוין.
אדוארדס בן 22, זו הייתה ריצת הפלייאוף הארוכה הראשונה שלו.
טאונס?
הוא נתן זינוק מרשים בצד ההגנתי.
השחקנים המובילים חתומים קדימה,
כאשר מה שהם צריכים זה חיזוק בעומק ניהול המשחק. לא קל, אבל אפשרי.
.
אני לא רואה למה בשנה הבאה תהיה להם הגנה פחות טובה,
אני בהחלט רואה התבגרות של אדוארדס וניסיון לשלב יותר פיק אנד רול עם גובר (היה מהכלים המשמעותיים של יוטה עם דונובן מיצ'ל)
לצד המשך התפתחות של טאונס שלראשונה בקריירה לא נראה אובד עצות בהגנה.
.
מי שהיו צריכים לקבל את הבמה, אלו דאלאס.
לוקה מדהים.
קיירי מצוין.
יש עומק וקשיחות.
רק רוצה להזכיר –
היו המון סימני שאלה לגבי היכולת של מינסוטה לעצור צמד גארדים דומיננטיים.
בוסטון?
הם התמודדו היטב עם דאלאס.
לשמחתם, סימן השאלה שלהם (דנבר) כבר בבית.
.
ברמות הגבוהות של הפלייאוף,
מאצ'אפ זה המון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/05/2024 11:31:49

מרגרינה בהכנה למשחק #1
https://giphy.com/gifs/bitch-slap-MooYP55O0SVOM

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/05/2024 11:40:36

לא תאמינו את מי פיניקס סאנס רוצה: טי ג'יי מקונל!
חחחחחח שי בצרות.
טי ג'יי לפיניקס זה כמו פלסטר לגוויה מתה.
הבעלים החדש חייב להיות טיפש מסומם.
ברוני "אני לא קשור לאבא שלי" חחחחח
הWWE זאת בדיחה חסרת ספוטיביות.

NBA בדם
31/05/2024 11:41:05

תודה מנחם.

הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 14:22:23

תודה, מנחם .
תחזית שלי לגמר :
60 שנים ועוד טיפה אחרי שבדאלאס חיסלו נשיא לפריקורני, המחסלים מרח' אלם יבצעו שוב חיסול של לפריקורנים. זוג הגארדים שלהם קטלני, ולוקה מריח טבעת. מולם צמד שעושה במכנסיים לעיתים קרובות כשצריך אותו. הצוות המסייע של הסלטיקס עדיף, אבל בפלייאוף זה פחות מהותי. גם בעמדת הקואץ' לטקסאנים עדיפות ברורה. קיד יעשה התאמות הרבה יותר טוב.
הטקסאנים התחשלו במערב האיום בעוד שהבוסטונים טיילו ללא אתגר אמיתי .
בקיצור – בחמישה, שישה או שבעה. אבל זה של לוקה וקיירי.

Florida man
Florida man
31/05/2024 14:43:49

פיניקס בתור התחלה צריכים להעיף את הדביל לכל הרוחות ולבנות ספסל ראוי. גם איזה גבוה אחד נורמלי במקום יוסוף .
לא רואה ברשימת השחקנים החופשיים אחד שמסוגל לשנות קבוצה בצורה משמעותית. אולי פול ג'ורג' אם יבחר חעזוב את הלייקרס.

גיא הירוק
31/05/2024 16:29:41
Reply to  Florida man

הסאנס יכולים להביא כלום ושום דבר בשוק השחקנים החופשיים,
פול ג'ורג' עדיין לא בקטגוריה זו…
.
(משאלת הלב שלי, כזו שתקפיץ את שאר אוהדי הסאנס עד לרמה של סכנת סילוק ממועדון האוהדים,
זה טרייד.
דוראנט ללייקרס, לברון לפיניקס,
אבל עם גלולת רעל בדמות החוזה הבלתי ניתן להזזה של בראדלי ביל.
זה יהיה במקרה הטוב מבדר בטווח הקצר,
ועם יכולת התחלה חדשה בזכות מעברו של ביל בטווח המעט ארוך יותר)

עידו גילרי
31/05/2024 17:18:13

🤦‍♂️

גיא הירוק
31/05/2024 17:32:57

נו, נערכה כבר ישיבת ההדחה???
נשלפו המספריים לקראת טקס גזירת תעודת החבר???

עידו גילרי
31/05/2024 17:58:25

you have seniority…

gogo
gogo
31/05/2024 17:27:54
Reply to  Florida man

ובכל זאת החתימו מאמן טוב שדרך אגב מגיע מבחינתו הביתה לאריזונה. האם כוכבי פניקס יישרו איתו קו? יהיה מעניין.

אמנון
אמנון
31/05/2024 16:44:22

מכיוון שאין היום 'דיומא' אז אני מתעלק על ה'מעורב'.
תוצאות בולטות מתחרות ליגת היהלום שהתקיימה אתמול באוסלו.
https://oslo.diamondleague.com/en/programme-results/programme-2023/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Oslo_2024_CURRENTEVENT_JSON
400 מ' נשים: מאריליידי פאולינו מהרפובליקה הדומיניקנית קבעה את תוצאת השנה שלה 49.30. במקום השני סיימה הפולניה נטליה קזמארק. גם היא בתוצאה הטובה ביותר שלה השנה 49.80.
.
400 מ' גברים: הבריטי מת'יו האדסון סמית' קבע את התוצאה הטובה ביותר שלו 44.07.
.
קפיצה משולשת גברים: הוגו פבריס זאנגו מבורקינה פאסו הקדים בשני ס"מ את הקופץ האלגי'ראי מוחמד יאסר טריקי וסיים בתוצאה בינונית של 17.27 מ'.
הקופץ האגדי האמריקאי כריסטיאן טיילור שקבע בעבר את התוצאה השניה בטיבה לאחר ג'ונתן אדוארדס, 18.21 מ', נמצא בשלהי הקריירה שלו. הוא עבר פציעה קשה ולא חזר לעצמו. אז הוא משתתף בסבב כפרידה וקבע תוצאה של 16.41 מ'.
.
3000 מ' נשים: האוסטרלית ג'ורג'יה גריפית' קבעה תוצאה מעולה של 8:24.20 (שיא אישי. שיא אזורי ושיא תחרות). השנייה אחריה, האתיופית ליקינה אמבוו קבעה שיא אישי של 8:24.29.
.
זריקת דיסקוס גברים: הליטאי מיקולס אלקנה, בנו של הזורק האגדי וירג'יליוס אלקנה, קבע תוצאה טובה: 70.91 מ'. השנה הוא ניפץ שיא עולמי עתיק של הגרמני יורגן שולט וקבע תוצאה של 74.35 מ'. בתחרות השתתפו, בין היתר הנפיל השבדי דניאל סטאל. הסלובני כריסטיאן צ'ה ופרדריק דקרס הג'מייקני. אלה ארבעת הזורקים הבולטים של התקופה האחרונה.
.
5,000 מ' גברים: האתיופי האגוס גברווט קבע את התוצאה השניה בטיבה בהיסטוריה של הריצה, 12:36.73. במקום השני סיים האתיופי יומיף קג'לצ'ה בתוצאה של 12:38.95 שמהווה שיא אישי עבורו.
.
100 מ' גברים: הדרום אפריקאי אקאני סימבינה סיים בתוצאה טובה (ביחס לתוצאות הנקבעו השנה) של 9.94. הדאבליסט האולימפי האיטלקי מרסל למונט ג'ייקובס סיים רביעי בתוצאה מאכזבת של 10.03 שנ'. זו התוצאה הטובה ביותר שלו השנה.
.
400מ' משוכות גברים: הברזילאי אליסון דוס סנטוס קבע את תוצאת השנה בעולם: 46.63 שנ' והקדים בשבע אלפיות את שיאן העולם הנורבגי קרסטן וורהולם. המתחרה השלישי הטוב האמריקאי ראי בנג'מין שקבע השנה 44.74 שנ' לא השתתף בתחרות.
.
1500 מ' גברים: הנורבגי יקוב אינגבריטסן קבע תוצאה מעולה של 3:29.74 והקדים ב-3 אלפיות את הקנייתי טימוטי צ'ריוט.
.
ועוד נושא: שימו לב לאנסטסיה גורבנקו. היא קבעה השבוע חמישה!!! שיאים במשחים 200 ו-400 מ' מעורב אישי ו-200 מ' גב ונמצאת בכושר אדיר לקראת האולימפיאדה.
https://worldathletics.org/records/toplists/sprints/100-metres/all/women/senior/2024

עידו גילרי
31/05/2024 17:19:01
Reply to  אמנון

go nastia

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:26:16
Reply to  אמנון

תודה רבה
GO-רבנקו

עגל
עגל
01/06/2024 14:12:10
Reply to  אמנון

תודה רבה אמנון.
עדכון חשוב מאוד

jefffoster10
31/05/2024 17:23:48

לא לא לא לא לא לא לא, זה לא טוב.
סניף אוהדי הסאנס באתר – אני מצטער אבל לא.
מקונל הוא אנטאצ'בל.
ואין לזה בכלל קשר מקצועי, למרות שמקצועית הוא נתן פלייאוף אדיר והוא חלק חשוב בקבוצת ההתקפה הטובה בליגה (הוא יכול לשחק גם לצד האליברטון ולא במקומו, כאשר האליברטון יותר כסקנד גארד וסקורר בהרכב כזה). גם במציאות שמאת'ורין חוזר ונמבהארד ממשיך להיות הבולר שהוא, יש לו נתח דקות מכובד כי הוא פשוט עד כדי כך טוב.
(איך זה מסתדר חוזית, עם ההארכה שתגיע לסיאקם הקיץ, ובקיץ הבא הארכה לנמבהארד ומקונל וטרנר מסיימים חוזה – בל נקדים את המאוחר!)
אבל המקצועיות היא משנית.
הוא אנטאצ'בל. הוא סמל. הוא לא יעזוב. הוא פרח לבן כמו כותנה ולבוש צהוב כמו תירס, מקונל הוא השידוך המושלם לקבוצה ממדינת הכותנה והתירס. מה לו אריזונה, או כל מקום אחר על הגלובוס, עכשיו?

והיה גם משחק שהדונאט משך אליו את החתול והנמלה רק כדי שהקוסם יעלים אותם מהפלייאוף.
תודה מנחם.

עידו גילרי
31/05/2024 17:27:04
Reply to  jefffoster10

תהיה בטוח שאם הוא הולך לאנשהו זה לא אלינו. לא יכולים להציע לכם כלום.

Last edited 25 days ago by עידו גילרי
גיא הירוק
31/05/2024 17:34:19

למה כלום?
דאנג'לו ראסל כחלק מעסקת לברון/דוראנט/ביל…

jefffoster10
31/05/2024 23:03:14

אני מודאג מזה שילך, לאן פחות חשוב לי. אמן ספק שהןא יושב בול על מה שהסאנס צריכים מקצועית אם כי תיקצר ידו מלהושיע לנוכח החטא הקדמוני של טרייד ביל.
הרב סיימון לא אוהב לשלם מס ולהצלחה יש מחיר. החוזה שנייסמית' חתם בקיץ עוזר קצת, אבל נמבהארד הולך לקבל כסף לא קטן (קיץ הבא) שלא נדבר על טרנר וסיאקם.

המשגיח
31/05/2024 18:17:50

תודה רבה דוק, אחלה מעורב!
מעניין לאן פול ג'ורג' יילך. מרגיש לי שיישאר בקליפרס, אבל אם הוא רוצה אליפות לדעתי הוא חייב לעבור למזרח. המערב עמוק פתוח ותחרותי מדי כרגע

שייקה
31/05/2024 21:13:30
Reply to  המשגיח

השמועות האחרונות היו על אורלנדו. די הגיוני בסך הכל מכל הבחינות. יכול להיות שיחוק.

jefffoster10
31/05/2024 23:00:34
Reply to  המשגיח

אם אורלנדו רוצה להמשיך להיות מודחת בסיבוב הראשון – playoff peace of shit מתאים כמו כפפה ליד.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/06/2024 2:05:18

ראיתי וואלה צעיר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/06/2024 2:04:51

ידיעות מעניינות מרחבי הWWE
אייזיאה הרטנשטיין מעוניין בחוזה של 100 מיליון, הניקס בשל מצב קרת השכר יכולים לשלם רק 72.5 מיליון ל-4 שנים (הרטנשטיין היה שנתיים יש לניקס זכויות בירד חלקיות).
 הת'אנדר מתעניינים לגבי אייזיאה הרטנשטיין (להם אגב יש מקום מתחת לתקרה ותודות לחוזה הנגמר של גורדון הייוורד)
אחלה שחקן לאוקלהומה, אבל 100 ל4 שנים? WTF

קליבלנד לא מעוניינת להעביר בטרייד אף אחד מהרביעייה.
לא להאמין כמה הג.מ\בעלים טיפשים.
מגיע לניהול שכזה שיכשלו.

הסיקסרס מוכנים לשלם לג'ימי באטלר מקס.
חחחחחחח ירוצו פה דחקות בשנה הבאה.
את מי ג'ימי יחנוק ראשון?

אשך טמיר המקורי
01/06/2024 7:17:06

הרטנשטיין יהיה תוספת מצוינת. אם יש כסף שישלמו. אלה המחירים היום.
באטלר לא יחנוק כבר אף אחד. לא אכפת לו. הלואודר של המזרח (קרדיט למי שטבע את הביטוי).
גופה מרקיבה מחפשת סיבוב על הפראייר האחרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי זה גופה. מקס לגימי יהיה הדבר הכי מצחיק שיש באיחור של 4 שנים. הוא גם כל הזמן בלואד.
אם רוצה מקס לשנה אחת אין בעיה בשביל ניסיון ואולי נוצר לו משהו לעוד ריצה אחת אחרי כל המנוחה העונה. כל דבר אחר זה אסון.
25 מיליון היום זה כבר,שכר נגר אז כנקאה שהרטשטיין יקבל משהו בסביבה הזאת בין ה20 ל25.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2024 5:36:41

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח