חם מהתנור: קווין לאב בדרך לקאבלירס/רועי ויינברג

הטרייד המדובר סוף סוף סוכם, כאשר כוכב מינסוטה טימברוולבס, הפאוור פורוורד קווין לאב, יעבור לקליבלנד תמורת אנטוני בנט, אנדרו וויגינס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת (אם תהיה באזור מסויים, תעבור למינסוטה) ב-2015. הטרייד צפוי להפוך לרשמי ב-23 באוגוסט, ביום הראשון בו אנדרו וויגינס, בחירת הדראפט של קליבלנד, יוכל לעבור בטרייד. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה בה 2 בחירות דראפט עוקבות, אנטוני בנט ואנדרו וויגינס (2013 ו-2014), עוברות ביחד בטרייד.

לאב, שקלע 26.1 נק' ב-45.7% מהשדה למשחק יחד עם 11.2 כדורים חוזרים למשחק, יצא מאופציית השחקן בסוף השנה, רק כדי לחתום על חוזה מקסימום של למעלה מ-120 מיליון דולר לחמש שנים. הטרייד מרמז על הניסיון של קליבלנד להסתער על אליפות השנה, כאשר הקבוצה השיגה 2 חברי חמישיות הליגה השונים, כאשר שניהם יכולים לצאת מחוזיהם בסוף השנה, ו-ויתור על 2 בחירות דראפט ראשונות של הקבוצה. בנט נתן עונת רוקי מאכזבת עם 4.2 נק' ו-3 ריב' למשחק, ו-וויגינס עדיין לא שיחק באנ.בי.איי.

*

בשורות טובות לקורא עמרי כספי-הניקס ביצעו טרייד עם סקרמנטו, במסגרתו קווינסי אייסי וטרוויס אאוטלו עברו לניו יורק תמורת ג'רמי טיילר ו-ווין אלינגטון. הטרייד מוביל לכך שכספי, כרגע, הסמול פורוורד המחליף של גיי, כאשר אין אחד שמתחרה על דקותיו בצורה משמעותית. בעונה האחרונה, אייסי קלע 2.7 נק' עם 3.4 ריב' לערב, אאוטלו קלע 5.4 נק' עם 2.7 ריב', טיילר קלע 3.6 נק' עם 2.7 ריב' למשחק, ואלינגטון קלע 3.2 נק' לערב העונה במדי דאלאס (הועבר לניו יורק כחלק מהטרייד של טייסון צ'נדלר וסמואל דלמברט).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. סה"כ טרייד מעולה למינסוטה, למרות שלא היו להם הרבה ברירות. גם קליבלנד השיגו את שני השחקנים הטובים בשוק ההעברות. לברון עשה את זה שוב, ועכשיו יותר מבמיאמי, כל חובת ההוכחה עליו!

    1. הקאבס נפגשו איתו לפני יומיים, והוא שוקל להצטרף לקבוצה. השחקן קיבל הצעה של 1.4 מיליון דולר (מינימום לשחקנים ותיקים), אבל הוא שוקל הצעה גבוהה יותר, 5.3 מיליון, מאינדיאנה, בתור מחליף לפול ג'ורג'.

  2. גם אני חשבתי בהתחלה שזו טעות ענקית של קליבלנד,

    אבל אני לא מאמין שיצא מבנט משהו יותר מסביר,
    לוויגינס יש הרבה פוטנציאל, אבל גם לביזלי ואוון טרנר היה פטנציאל בשמיים ותראו לאן הם הגיעו.

  3. ויגנס שחקן הגנה נדיר ויש לו יכולות אתלטיות ומשמעת אין מצב שלא יצא כוכב.. הוא יהיה פול גורג 2 , בנט עדיין סימן שאלה..
    מינסוטה הייתה צריכה לקחת את ויטרס ןלא בנט , מינסוטה צריכה לעשות סדר בקבוצה יש יותר מדי שחקנים שפוגעים בצעירים מלהתקדם , רוביו פאקוביץ מיותרים , לקליבלנד העסקה שווה כי עכשיו הם קונטנדרים ל5 שנים הקרובות בלי שום סימני שאלה .. של האם הופטנציאל יתממש כמו במקרה ויגנס בנט

  4. אולי שכל החכמולוגים יסבירו לי איך קבוצה כמו קליבלנד שכל כך צמאה לאליפות כאן ועכשיו ולא אולי מתישהו בעתיד שהשיגה את השחקן השני מבין 5 השחקנים הכי טובים בליגה!!! עשתה טעות כל כך דרמטית????

    מה וויגינס עשה בחייו? מה אנטוני בנט עשה בעונה הראשונה שלו בליגה? איך שני השחקנים האלו יביאו היום ועכשיו אליפות לקבוצה הזו? חוץ מפוטנציאל על הנייר אין לחברה האלו כלום, בחייאת וויגנס אפילו לא הביא אליפות במכללות. אולי בעתיד הוא יהיה השחקן אבל היום קומרדים הוא ממש לא ה"שחקן"

    לאב לעומת זאת הוא שחקן מוכח, הוא מביא לקבוצה קבלות אמיתיות ולא אי אילו יכולות בפוטנציה. הבחור משאבת ריבאונד, קלעי שלוש בחסד ושחקן שהוכיח שיש לו יכולת מדהימה לקחת את המשחק עליו ולא פחות חשוב הוא דיי צעיר (הבחור בסה"כ בן 25 אם אני לא טועה), אם הוא ולברון ישארו בקבוצה ב3-4 שנים הקרובות (כן אני יודע שיש להם אופצייה לעזוב אבל ברור שזה לא מעניין עכשיו, לדעתי לברון ישאר לפחות את השנתיים שהוא חתם ואם הוא יישאר אז גם לאב!)

    לי אין ספק שבטווח העכשווי (והרי זה מה שבסה"כ הקבוצה רוצה) הם עשו את שלהם. לא טעות ולא נעליים. אם לי הייתה הזדמנות לקחת מחר אליפות (איי ניקס ניקס ניקס מתי יגיע תורנו מתי????) בכלל לא הייתי חושב פעמיים

    1. מסכים. בצד השני זה היה גם טרייד טוב. הם ראו שהקבוצה עם לאב לא מגיעים לכלום אז הם ניסו קבוצה אחרת עם הרבה פוטנציאל. טרייד טוב לשני הצדדים.

      1. מה דיינסטי? לברון בן 30 בערך, זה שנות השיא שלו ואין לו עוד הרבה לתת. הוא לא יכול לחכות שוויגינס יתפתח ויהפוך לכוכב עוד 3-4 שנים.

        1. הת'ריפיט השני של ג'ורדן התחיל בגיל 33.

          חוץ מזה שהתכוונתי עוד שנה אחת, כשקווין לאב יכל להגיע כשחקן חופשי, בלי לוותר על וויגינס.

          לשנה הזאת בטח שזאת הבחירה הטובה, אבל לעתיד של המועדון? שאלה…

          1. אם הם היו מחכים עוד שנה קווין לאב היה בורח להם. אי אפשר לחכות, כשיש לך הזדמנות להנחית בקבוצה אולסטאר כמו קווין לאב, שמתאים כמו כפפה לקבוצה הזאת, אתה עושה זאת, גם אם זה אומר לוותר על אנדרו וויגינס.

    1. הטרייד הנ"ל נפל אז בגלל לאב.
      קליבלנד רצתה להחתים אותו על חוזה ארוך טווח והוא הסכים רק לשנתיים ואוםציית היציאה שנשארו לו בחוזה.

  5. טרייד טוב לשתי הקבוצות.
    קליבלנד צריכים לנצח כאן ועכשיו, מינסוטה צריכים תהליך בניה ארוך כדי שיהיו להם תירוצים לאוהדים.
    השאלה המעניינת – האם הקאבס יתנו לבלאט לאמן אותם?
    יש לו את הסמול פורוורד שהוא חלק מהותי מהובלת הכדור ועוזר בריבאונד (פארקר, סמית'), יש לו רכז שקולע (פארגו, רייס) ויש לו את ה-PF שהוא גם פיזי וגם קולע משלוש (בלו).
    כל אבני הבניין שהוא אוהב שם.

  6. אשאר איתן בדעתי, שהיא שהטרייד מצוין לקליבלנד.

    בנט עם כל הכבוד הוא הבחירה מס' 1 הגרועה בהיסטוריה (נכון להיום, שיהיה בהצלחה בהמשך), וייקח לויגינס זמן לפני שיהפוך לאולסטאר.

    קווין לאב הוא שחקן נהדר ומוכח, וחצי העונה האחרונה שלו בה מסר בצרורות מבטיחה שיתוף פעולה טוב עם לברון. בנוסף, יש להם את וויטרס כשוטינג גארד. לא רע בכלל.

    למינסוטה הטרייד טוב כי היא מקבלת אנדרו ויגינס, הרוקי לו מחכים כבר שנתיים. בנט? יכולת טובה תהיה בונוס.
    נראה לי שיהיה ממש כיף לראות אותם עם ריקי רוביו שיחפש ללא הרף את המעופפים זאק לאבין וויגינס.
    תמורה טובה מאוד עבור שחקן שלא היה נשאר יותר משנה.

  7. אכן עסקה טובה לכולם, ובלאט עכשיו רץ לאליפות הNBA. לא יאומן. יש לו חמישיית חלום עם לברון, לאב, ד"ר דרו, וויטרס ווורז'או. זה רוסטר מטורף לחלוטין, עם יכולת התקפה מדהימה, עם משאבות ריבואנדים וחוטפי כדורים ואיטנטליגנצית כדורסל. זה צוות מפחיד.

  8. הוולבס בונים פה קונטנדרית. רוביו, לווין, וויגינס, בנט, פקוביץ', עם מרטין כשחקן שישי. הייתי מנסה להעביר את מרטין ופקוביץ' בשביל סנטר מהאיי ליסט, אבל אין הרבה כאלה.

    1. אפילו פקוביץ' תמורת לארי סאנדרס. עם וויגינס כ-3 ובנט כסטרץ' 4, מדובר בחמישייה מאוד נמוכה, גם אם אתלטית. צריכים מישהו שיאטום את הרחבה. החוזה של שניהם די דומה, והטרייד טוב גם למילווקי, שיש לה מלא גבוהים אתלטיים עם כישרון קליעה מוגבל. פקוביץ' בדיוק ההיפך.

  9. הוולבס יגרדו בעונה הבאה בלחץ 28 נצחונות.

    יחד עם זאת תהיה להם קבוצה מעניינת עם המון מרחפים, מעט קלעים ואופציה לשחק עם רוביו בדיוק בצורה שהוא אוהב שזה יותר ראן אנד גאן במגרש פתוח(ואולי על ידי כך להצליח לשווק אותו בעונה טובה).

    שום קונטנדרית ושום בטיח.
    מבקום 12-14 במערב.

  10. לא יודע אם קליבלנד עושים טעות או לא, נראה את העונה ונדע מה שבטוח שהמרויח הגדול הוא ויגינס, ליד לברון לא היה לו סיכוי להתפתח למה שהוא יהיה בעוד שלוש שנים. במינסוטה לעומת זאת יהיה לו את הזמן ללמוד ולגדול והמשחק יבנה סביבו

  11. שתי הקבוצות הרוויחו קליבלנד כאן ועכשיו ומינסוטה קיבלה אולסטאר עוד 3-4 שנים, קליבלנד קונטנדרית ומועמדת מספר 1 מהמזרח , רווח נוסף מהטריד שלקחו בקליבלנד זה שהגעה של לאב תמשוך עוד שחקנים טובים ותיקים להגיע (מריון, ריי אלן…) עדיין יש לקליבלנד עבודה בבניה של הקבוצה , צריך לראות מה עושים עם ויטרס שלא נראה מתאים בדיוק , וצריך סנטר נוסף אפילו 2 על וראזו איאפשר לסמוך , רק שבסוף קליבלנד לא תיהיה מיאמי 2 עם כל הותיקים שמועמדים להגיע אלן מריון בילאפס ..
    במקום מינסוטה הייתי מחפש טרייד דחוף על פאקבויץ מרטין רוביו ובנט , פאקבויץ רוביו תמורת לין רנדל ואז יש למינסוטה חמישייה צעירה כשרונית לווין רובינסון ויגנס רנדל דיאנג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט