You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון: לוקה צוהל כילד. הוא בגמר המערב/ השבוע ספורט המכללות ישתנה לעולם/ סיכוי שאנונובי והארט ישחקו / ג'מל מוריי מרגיש 'נפלא'/ מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: לוקה צוהל כילד. הוא בגמר המערב/ השבוע ספורט המכללות ישתנה לעולם/ סיכוי שאנונובי והארט ישחקו / ג'מל מוריי מרגיש 'נפלא'/ מנחם לס

0.לא חשבתי לכתוב על המשחק אבל אני חייב: לוקה צוהל כילד… הוא בגמר המערב

בסיום הרבע הראשון OKC חזרה מפיגור לקלוע 24 נק' רצופות ולהוביל ב-16. החצי השני היה כולו של OKC עד שויליאמס קבר שלשה ועשה 107-108. הקהל יצא מדעתו.

עם 27 שניות וושינגטון עושה פאול על שג"א שהיה טכני כי הכדור היה עדיין כדור חוץ. שג"א שם אותו 114-115. 20.1 טיקים – צ'ט הולמגרן שם האלי הופ ל-116-115. 2.1 טיקים – צ'לנג' של OKC לא מתקבל. וושינגטון זורק לשלשה ויש פאול. הוא מכניס ראשונה, 116-116. מכניס שנייה 116-117. מחטיא שלישית בכוונה ושג"א מיותר מחצי מגרש מחטיא. דאלאס מתפוצצת. האולם מתפוצץ.

שג"א שם 36. הולמגרן 21. לדאלאס לוקה עם 29, קיירי עם 22, ודריק ג'ונס עם 22, כולל 4 מ-6 מה-3 כשכל דאונטאוני שלו היה חשוב במיוחד כל פעם שהת'אנדר איימה לברוח.

1.השבוע ספורט המכללות ישתנה לעולם. תגידו שלום לספורט החובבני במכללות.

המעבר מחובבנות למקצוענות בקולג' ספורט נעשה בצעדים קטנים, קודם שחקני מכללות בכדורסל ופוטבול (כולל 'שחקניות'; ראה קטלין קלארק) הורשו להשתמש בשמם לפרסומות, פרומושיונס, אימג'ס וכו'. אבל כשמאמני פוטבול וכדורסל משתכרים מיליונים – ברוב המכללות הסופר-גדולות משכורות המאמנים מגיעות לשבע ספרות – והאוניברסיטאות הגדולות מרוויחות מיליונים רבים בפוטבול וכדורסל, הגיע הזמן לשלם לאלה הגורמים להכל להיות: השחקנים עצמם. הפרטים ייקבעו בישיבה המכרעת של הסופר-טימס ב-NCAA, אבל מדובר על משהו בסביבות 38 מיליון שכל מכללה מהסופר-A תוכל לשלם לשחקניה לעונה.

זוהי רק ההתחלה. כשה-NCAA, והמכללות, מרוויחים בכל עונה מאות מיליונים (כמובן שמנהלי חשבונות ממולחים 'מקטינים את ההכנסות' האמיתיות ב-'הוצאות נכונות ומדומות' כדי להקטין את התשואה האמיתית), הקונגרס בתחילה, ועתה ה-NCAA, הגיעו למסקנה שחובה להתחיל להתחלק בהכנסות האדירות עם שחקני המכללות, שהם הגורם היחיד להכנסות האדירות. בתחילה הסופר-מכללות תוכלנה לשלם סכום של 38 מיליון לאתלטים שלה בפוטבול וכדורסל. הסכום הזה יילך ויגדל מהר מאד, ואז יגיע השלב האחרון: תשלומים לשאר האתלטים המצטיינים בספורטים אחרים. הבנות בהתעמלות למשל, תהיינה הראשונות מחוץ לפוטבול וכדורסל, ליהנות ממשכורות גבוהות כי התעמלות נשים במכללות הפכה להיות "IN" מהמם ממש.

2. סיכוי גדול שאוג'יי אנונובי וג'אש הארט ישחקו הלילה

המצב של הניקס קריטי: אם ג'אש הארט ואוג'יי אנונובי לא משחקים היום אחר הצהריים (אצלכם 22:30), הסיכויים שלהם לזכות במשחק השביעי הם קלושים, כמו שאומרים החברים שלי מקרית מנחם. סיום המשחק שלשום הראה את הניקס החסרה בקשייה.

אתמול קרה לניקס משהו טוב: אנונובי וג'אש הארט השתתפו באימון הקליעות ו-'שחרור השרירים'. בתחילה המחשבה הייתה שאוג'יי אנונובי שנפצע בשריר ההמסטרינג לא ישחק אלא אם כן הניקס עולים לגמר המזרח נגד בוסטון. אבל לפתע חל מין צו שעה: הניקס החסרה ארבעה שחקנים נראית עייפה ורצוצה, ולהוסיף שמן למדורה ג'אש הארט נפצע בבטנו. מכנים את הפציעה "STRAIN". לפציעות בטן כאלה אין כל מרפא מלבד מנוחה. מצד שני הפציעות הללו – אם לא ברמה מסוכנת – מאפשרות לשחקן לנוע, וככל שהוא מתחמם יותר התנועה נעשית קלה יותר.

בקיצור ולעניין, הניקס במצב חרום. השניים יתלבשו לשחק לדעתי. זה כמעט בטוח לדעתי. שניהם ינסו לשחק לדעתי. עצם בואם לבושים למשחק ייתן BOOST רציני לניקס.

3. ג'מל מוריי: "אני מרגיש מצויין. אני אהיה במיטבי למשחק

ג'מאל מוריי והנאגטס פוגשים הלילה (מחר לפנות בוקר אצלכם, ב-03:00) בביתם את OKC. המצב הוא 3-3.

4. לדעת ניקו מרטינז (https://fadeawayworld.net/anthony-davis-was-not-on-board-with-darvin-ham-leading-up-to-lakers-firing) זה היה AD אפילו יותר מלברון שלא רצה שדרווין האם יישאר

משפט המחץ: (said NBA insider Sam Amick)

The season had only just ended when the Lakers decided to officially part ways with Darvin Ham. After just two seasons in power, the Lakers felt they needed a change and it was Anthony Davis, specifically, who inspired them to finalize Ham's departure.

כבר מהרגע הראשון שהלייקרס בחרו בדרווין האם להיות מאמנם, היה ברור להרבה ש-"AD לא היה ON BOARD עם ההחלטה", וזה הדבר האחרון שהחלונות הגבוהים רצו. AD הוא ילדון בנשמה וחשוב שהוא יהיה מרוצה עם הסוכריה על מקל שהלייקרס הכניסו לפיו מאז הטרייד שהביא אותו מניו אורלינס.

הדבר החשוב ביותר ללייקרס היה להבטיח שהגבה תהיה 'מאושרת'. הוא לא 'איש L.A". הוא נולד וגדל בשיקגו, ולמד באונ' דוק. הוא כיכב בפליקנס שם קלע 23.7 נק' ב-52% דיוק, 10.5 ריב', ו-2.1 אס' למשחק. למרות שהפליקנס באזור המערבי, היא הרבה יותר מזרחית משיקגו ודטרויט. הלייקרס חששה ש-AD לא מאושר יבקש טרייד. יותר קל היה לפטר את המאמן.

5. הלייקרס הצליחה בעשרים השנה האחרונות למצוא את המאמנים המחורבנים ביותר לאמן אותה

הרשימה מביישת את 'האימפריה' (אימפריה מיי אס): ממייק ד'אנטוני ועד ביירון סקוט. מלוק וולטון (אוי ואבוי לבחירתו) ועד פרנק ווגל. והאחרון דרווין האם.

הלייקרס החליטה לא לפשל הפעם. לכן, כנראה, היא מעוניינת בג'יי ג'יי רדיק (אוייץ'; הוא עלול לקחת את המקום הראשון של המחורבנים, אז זה כנראה מעלה את סיכוייו!)

ההודעה מהלייקרס היא שהם "מבטיחים" למצוא מאמן ש-'WILL STAND THE TEST OF TIME'. אם קובי בריאנט היה בחיים הוא היה היום מאמן הלייקרס. אבל הוא איננו. אז את מי הם יכולים למצוא? אני יכול לחשוב על כמה מאמני מכללות בעלי שם, נסיון, וכריזמה. אבל אף אחד מהם לא אץ לאמן ב-NBA כי המשכורות במכללות הגדולות לא נופלות – ולמעשה עולות – על משכורות מאמני ה-NBA, מקום העבודה מובטח, וישנם 30-35 משחקים בשנה במקום 82 עד 100 ב-NBA.

אז אגיד לכם מה: אין אף מאמן שהלייקרס יכולים למצוא עם בטחון שהוא-הוא יהיה הכוכב שהם מחפשים (ג'יי ג'יי רדיק? גיב מי א ברייק)

6. קווין דוראנט עבור אנטוני דייויס?

בהופס הייפ התפרסמה הודעה שכאילו הלייקרס הגיעה למסקנה ש-AD הוא לא השחקן שיכול לעזור ללברון ג'יימס לזכות בעוד אליפות, אבל קווין דוראנט כן (https://hoopshype.com/storyline/kevin-durant-to-lakers/)

הלייקרס הוציאה מיד הודעה שהיא לא מעוניינת, לפני שההצעה (שיש בה די הרבה הגיון) של הופס-הייפ תקבל גוף, עור, וכנפיים:

Related: לLos Angeles Lakers Would Refuse To Trade Anthony Davis For Kevin Durant

7. הלייקרס אמרו 'לא'. "NO WAY"

Los Angeles Lakers Would Refuse To Trade Anthony Davis For Kevin Durant

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
99 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם תגיד המאמן של אוק לא נראה כאילו תקוע לו מקל בתחת? עומד כל משחק כמו אילם עם ידיים שלובות ואומר לשגא בהצלחה?
אף מילה על האח טוני שנתן למאבס את המשחק?
יש פה בהופס רפי הבנה שטוענים שהיה עבירה על איזה המצאה של זרוע אחרי הבלוק או משהו כזה. צריך לצרף אותם לאיגוד.
חבל על אוק שיחקו הגנה מעולה פעמיים בסוף שעון אחרי בלוק כדור נפל לידיים של המאבס ונגמר עם שלשה של קיירי ומיד ריינג של גונס
ואז טוני בראדרס נעץ את המסמר, צאחנג אנסקקספול…. לא סתם הליגה שיבצה אותו.
מקווה שהמאבס ינוגבו בשלב הבא הקבוצה שאני הכי מתעב מהיום בליגה.

שייקה
שייקה
19/05/2024 6:24:39

טוב לדעת שאם היה תקוע לך מקל בתחת היית עומד כמו אילם עם ידיים שלובות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שייקה

אז מקל לפני הוצאה?

TRIP
TRIP
19/05/2024 6:26:49

לא היה פאול של שיי בסוף? טוני בראדרס רצה משחק 7

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

הביאו את טוני לסגור את הסידרה ולהבטיח את לוקה בגמר. במהלך של השלשה לוקה גם דחף שם שחקן לפני שהכדור הגיע לוושינגטון זרק שם ידיים

שי אבן צור
19/05/2024 6:37:02

לא יאה ליו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי להדביק כאן תארים של רפי הבנה לאנשים שאפילו לא ביקשו להתקבל לאיגוד

וכן, היה פאול – תתמודד

נראה לי שאתה חייב להתמנות לקומישינר! חייב!!!!

איך יכול להיות שכל החכמה שלך מתבזבזת בצורה מופקרת כזאת???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יור האיגוד זה גם הקומישנר!!!
האיגוד גדל ואנחנו תמיד מחפשים רפי הבנה איכותיים!!!
ראיתי את ההילוך החוזר עכשיו מלא פעמים!!!
בלוק נקי לחלוטין. מגע אחרי בלוק באוויר לא נחשב לעבירה!!!
שריקה פשוט חרפה עוד אחרי צאלנג!
וגם לוקה עשה שם עבירה כדי שלא יגיעו לווש

גיא הירוק
19/05/2024 7:11:35

זה נחמד שעכשיו אתה גם ממציא חוקים חדשים…
מה הבא בתור?
אם שחקן חוטף כדור ובדרך נותן נוגרה לשחקן התוקף זו לא עבירה בתנאי שתפס את הכדור, כרע ברך והכריז "לא עבירה, נוגע בכדור הארץ אחת שתיים שלוש…"

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:24:52

חחחחחחח רק אם הנגיחה וורטיקלית ובליגל אטאקינג פוזישן(וברצינות, עד שלא תכתוב את ספר חוקי השיפוט בכדורסל מחדש, אל תמציא שימון 🙂 )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

https://youtu.be/bldN-4ZE530?si=3pc0ovkj7ZUj_019

חצי מהבלוקים יש מגע בין הידיים אחרי הבלוק תראה את הבלוק על גריפין…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע שנותנים בלוקים יש אחכ מגע עם הידיים לא ראיתי ששרקו את זה בבלוקים אהה זה איך שרוצים….
העיקר שאצלך החוקים תואמים 😉

גיא הירוק
19/05/2024 7:37:21

זה לא באמת מסובך.
שחקן מגן מנסה לחסום, יש מגע בכדור ובחלק של היד של השחקן התוקף שנוגע בכדור (לצורך העניין, כף היד) –
לא עבירה.
שחקן מגן מנסה לחסום, יש מגע בכדור ובחלק גוף אחר של השחקן התוקף שאינו נוגע בכדור (לצורך העניין, האמה) –
עבירה.
אלו הכללים.
כל השאר?
המצאות שלך.

שי אבן צור
19/05/2024 7:31:21

אם נוגעים רק בכדור – לא עבירה
אם נוגעים ביד – עבירה
אם נוגעים בכדור – וכתוצאה הכדור בורח מהיד של הזורק – ואז נוגעים ביד של הזורק כהמשכיות של התנועה – לא עבירה
אם נוגעים בכדור אבל הכדור נשאר ביד של הזורק ואז נוגעים ביד של הזורק – עבירה ועוד איך! זה בדיוק מה שהיה!

שולח עוד חבילת טישו, שיהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכדור לא נשאר ביד,שלו זה נפל עליו אחרי הבלוק

שי אבן צור
19/05/2024 7:44:29

למה אתה ממציא?

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:46:39

אתה ממשיך עם האירבול אה?
אתה רואה שבטנ"ש הוציאו את ספר החוקים אין לך לאן לברוח. שיי נגע בכדור, הכדור נשאר ביד של וושינגטון, ואז נתן לו סטירה באמה. אחרי הסטירה וושינגטון שחרר את הכדור וסחט את הפאול. זו עבירה לפי כל שופט כדורסל, מגע ביד תוך כדי הזריקה זה אסור. כמו שכתבו פה, מבאס עבור אוק ושיי אלה אלו החוקים מה לעשות.
אל תהיה כמו לוקה 😉

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:55:27

+100

עגל
עגל
19/05/2024 13:11:53

הוא כבר הקומישניונר.
הקומישיונר של איגוד רפי ההבנה העולמי.
אין לו מה להוכיח והוא הוכיח את זה שוב היום

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 6:55:39

שימון חמוד, אתה צודק בראדרס טועה אבל טעה גם לטובת אוקייסי עם הפאול ההזוי שהדביק ללוקי על שגא שנכנס פה. אחי, אתה תמיד מתלונן שלא שורקים תוקף לשחקן שנכנס בשחקן אחר ושנותנים פה יתרון לכוכבים הגדולים? גם פה היתה שריקה הזוייה נגד לוקה שנדרס על ידי שרגא, היה צאלאנג והשופטוטים לא חזרו מדעתם.
לגבי בראדרס, הוא היה צריך לעוף מזמן מהאין BA.
אנחנו נפרוש לפניו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקות אוויר זה אצלו בדם אבל הוא הכריע את המשחק עם השריקה הזבלה הזאת

Eldad Ben-Moshe
19/05/2024 7:53:22

לפי השידור של espn, שי צודק והוא תיאר את הסיטואציות השונות נכון. לכן, הייתה עבירה.

sroni741
sroni741
19/05/2024 6:16:02

הנתון שניצח למבריקס את המשחק הוא ריבאונד התקפה, בכלל ההפרשים בכדורים החוזרים גדולים מדי במשחק הדחה ובכלל, אוקלהומה רכה מדי. טעות בסיום של שאג גם אם השריקה מאוד בעייתית, הוא היה צריך לעשות הגנה בצורה אחרת במהלך מכריע שעלה להם בהדחה כואבת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

זה על פרסטי והמאמן שלא לחצו להביא שחקנים בטריידים. גאפורד וושינגטון אצלם ויכול להיות שהם אלופים…
במקום זה הביאו את היוורד…

sroni741
sroni741
19/05/2024 6:36:09

ולחשוב כמה דברים הם נתנו עבורו וכמה הוא נתן בפלייאוף הזה (אפס בטור הנקודות בדקות המועטות שקיבל)..

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 6:59:22
Reply to  sroni741

זה חוזה נגמר. המטרה היא להציע הרבה בשנה הבאה.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 6:58:16

שמע, הם לא בנו על השנה אלא על שנה הבאה…
מה זה אומר? יש חוזה גדול (הווארד) נגמר ואפשר להביא מישהו גבוה יותר טוב מגאפורד וושינגטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מכה בברזל שהוא חם אף אחד חא מבטיח להם שנה הבאה להגיע עד הלום.
בקיץ יהיו ימבה טריידים שישנו את מאזן הכוחות. אוק הייתה כשירה כבר השנה וכולם ראו ואמרו את זה בזמן אמת שחייבים מסה בצבע עם כל הכבוד לגיילן אח של ברונסון וויליאמס

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:47:10

+100

TRIP
TRIP
19/05/2024 6:29:04

קיירי ולוקה הדואו הכי טוב בליגה. כל שחקני דאלאס התעלו על עצמם שאפו

שייקה
שייקה
19/05/2024 6:56:11
Reply to  TRIP

בקו האחורי אתה מתכוון? אחרת עדיין לא רואה איך הם משתווים ליוקיץ׳ מורי.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:08:29
Reply to  שייקה

יוקיץ'-מארי עדיפים בגיוון, קיירי-לוקה עדיפים באיכות. מארי עם כל הכבוד רמה מתחת לקיירי, והוא רמה מתחת ללוקה/יוקיץ'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

מורי הרבה מעל קיירי

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:48:07

באיזה ספורט? אולי בהוקי.
קיירי כשהברגים מוברגים זה אחד השחקנים המוכשרים בהיסטוריה, מופת של דריבל וסיום בטבעת. אוהב את מארי עם הקלאץ' אבל זה לא אותו לבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

מורי עולה על קיירי בהכל

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 8:11:36

בהכל? גם בהנדל וסיום סביב הטבעת?

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 9:11:43
Reply to  zenmaster

קיירי מהנדל…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2024 6:36:57

תודה רבה מנחם

gogo
gogo
19/05/2024 6:42:00

יצאצי 5 דקות לפני הסוף לעבודה (ארכיאולוגים עובדים מוקדם) ופספסתי את המהפך של דאלאס.
סדרה מדהימה

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 7:01:16
Reply to  gogo

תעלה פה מידי פעם כתבות מעניינות על ארכיאולוגיה.
אגב מה האמת מאחורי זרעי התמר ששרדו חיוניים במצדה?

Yinon Yavor
19/05/2024 7:28:42
Reply to  gogo

איפה החפירה?

gogo
gogo
19/05/2024 8:09:51
Reply to  Yinon Yavor

תודה על ההתעניינות
חפירת בית קברות קדום. ובחפירת קברים אנחנו לא משחררים מידע עד שמסיימים, עקב חשש מהפרעות של גורמי דת

Yinon Yavor
19/05/2024 8:19:40
Reply to  gogo

מובן לחלוטין. מכיר את הנושא הזה מקרוב

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 17:57:12
Reply to  gogo

אם מדובר בקברים שאינם של יהודים ז אין בעיה כי לגויים לא מפריע בעניין זה מה שמפריע ליהודים לכן הבעיה היא רק אם מדובר בקברי יהודים.

Last edited 29 days ago by הציפור הנדירה
עגל
עגל
19/05/2024 13:16:37
Reply to  gogo

גם אני אשמח לשמוע קצת חוויות מחפירות ובכלל תגליות ארכיאולוגיות.

gogo
gogo
19/05/2024 6:42:15

תודה על המעורב

שייקה
שייקה
19/05/2024 6:48:14

איזה משחק נהדר זה היה. אני ממש נהנה מדאלס השנה, ובמיוחד בפלייאוף הזה. לייבלי היה מדהים בסדרה ובכלל ברבע האחרון של המשחק הזה. לקח את ההזדמנות בשתי ידיים עכשיו כשקליבה בחוץ. קיירי, ברור שידע את המאזן המושלם שלו במשחקי הדחה וניסה, קצת בכוח אפילו, להיות הגיבור. למרות שכנראה היו כמה פוזשנים שהיה צריך לתת את הכדור ללוקה שהיה חם ולרוב קיבל החלטות מעולות במשחק, נראה שהגישה האגרסיבית הזו השתלמה לכולם.

יהיה סופר מעניין לראות את המאץ׳ אפ בגמר מול מי שלא תהיה. האתגר מול הגבוהים בשתי היריבות הפוטנציאליות הולך להיות משוגע, אבל מצד שני לדאלס יש את כל הכנפיים האלה שמסתבר שיודעות לקלוע ולהגן, גם בפלייאוף, מה שכל הליגה בערך רוצה כבר איזה עשור. גם אם לא יחזיקו מעמד, עם עוד עונה-שתיים של התאקלמות וצמיחה מקצועית של הסנטרים שלה, יש למאבס הרבה סיבות להיות אופטימיים.

משחק 7 בגארדן – דם, יזע, ודמעות או דם, אש, ותמרות עשן?

אצל הלייקרס, הבעיה היא לא המאמן. זה רק אחד הסימפטומים. הבעיה היא הפרונט אופיס שכבר הרבה מאוד זמן עושה דברים מאוד מוזרים. בין אם בהשפעת אחרים בארגון ובין אם על דעת עצמו, בסוף פלינקה ושות׳ הם אלה שמקבלים את ההחלטות וצריכים להתאפס על עצמם. הלייקרס מסרבים להכיר במציאות שבמסגרת הסגנון והרכב הקבוצה הנוכחיים שלהם, התקרה שלהם נמוכה ביחס לציפיות שלהם עצמם (שלא לדבר על הציפיות ההזויות של המרקט והמדיה מהארגון). הם צריכים להתחיל להביא שחקנים שימקסמו את לברון הזקן ודייוויס הביישן. לא יודע איך יעשו את זה, עדיין לא התעמקתי בשוק הממשמש ובא. אבל אפשר להתחיל בהגנה, שלשות, ועמידות (כוח, קשיחות, כל הסיסמאות).

אני לא יכול לחכות למשחק הלילה בדנבר. אופציה לבאנגר אמיתי – עוד צ׳אנט לשיר של אנט? עוד שוקר מהחבילה של הג׳וקר? עוד ביטר לסל של ג׳מאל?

אופיר נ.
אופיר נ.
19/05/2024 6:57:45

תודה מנחם.
OKC קבוצה נהדרת ששילמה שכר לימוד של קבוצה צעירה.
כמו שכתבו לפני היא הפסידה את המשחק בצבע.
צ'ט הולמרגן צריך לחזור לעונה הבא עם מס שרירים משמעותית יותר, כדי שיוכל לשים גוף בצבע על הגבוהים, ולא רק לאיים בחסימה.
את Jaylin Williams שאמנם ומאסיבי, אבל לא מגן טוב בצבע, ובעיקר זורק מ-3,הם צריכים להטריד עבור גבוה ואתלטי ומאסיבי יותר,שיודע לסיים ליד הטבעת.
אולי אפשר להטריד גם אארון וויגינס שלא תרם יותר מדי בפלייאוף.
עם התאמות נכונות בצבע, ושנת ניסיון נוספת, לדעתי הם מועמדים גם לגמר המערב בשנה הבאה.

לגבי דאלאס, אם הם היו מפסידים היום, זה היה על הראש של לוקה, שכל המשחק התבכיין לשופטים.
קיירי, דרק ג'ונס ודרק לייבלי, סחבו אותו על הגב לגמר.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19/05/2024 20:14:05
Reply to  אופיר נ.

צ-ט לא יכול להוסיף מאסה ..הוא לעולם ישאר שחיף חלשלוש…גם עם עוד כמה קילו הוא יכופכף עי חזקים ממנו וזאת תהיה הבעיה של אוקייסי כל עוד לא יהיה לידו מישהו מסיבי שיוכל לשים גוף. אפילו לייבלי שהוא עצמו רוקי גבוה ורזה עד מאוד ,מעך אותו בכל הזדמנות.

גיא הירוק
19/05/2024 7:07:57

טוב, למען הסר ספק.
פאול.
שג"א אכן נגע בכדור בניסיון לחסום,
והכלל אכן מאפשר מגע עם היד של השחקן התוקף בתנאי:
The hand is considered “part of the ball” when it is in contact with the ball. Therefore, contact on that part of the hand by a defender while it is in contact with the ball is not illegal.
זה לא המצב.
היד של שג"א על האמה של שחקן דאלאס ולכן זו עבירה.
באסה לשג"א שנתן משחק ענק,
נפל למלכודת עודף מוטיבציה –
בסיטואציה הזו היה צריך להישאר עם הידיים מונפות ולהימנע מניסיון מגע.
שחקן ענק, אין לי ספק שילמד.
.
אלא אם מדובר על המציאות האלטרנטיבית של שמעון…

עידו גילרי
19/05/2024 7:13:25

לא חושב שזו הייתה טעות. הוא חסם את הכדור רק שוושינגטון איכשהו הצליח להמשיך להחזיק בכדור. לא היה חסר הרבה שם שהוא לא יגע לו בזרוע אבל אין מה לעשות לפעמים אתה מפסיד על סנטימטרים.

thejanitor
thejanitor
19/05/2024 7:14:48

כל מילה. אני גאה להיות רפה הבנה כמוך בעולם האלטרנטיבי של ראש התאגיד.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:26:14

אכן הסרת את הספק והלכת את האקסטרה מייל להביא את הציטוט המדויק.
+100

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שקר וכזב הכדור נחסם ולא היה בשום שליטה התנועה הייתה חלק מהבלוק והיד הייתה חלק מהכדור חחחח
מה שאתה מביא עוד יותר מאשש את טענתי

גיא הירוק
19/05/2024 7:55:21

שמעון, אתה זקוק לשירותי תרגום? אני קצת עסוק היום,
אבל במיוחד בשבילך, בבקשה:
.
היד נחשבת ל"חלק מהכדור" כאשר היא באה במגע עם הכדור. לכן, מגע באותו חלק של היד על ידי מגן בזמן שהוא במגע עם הכדור אינו בלתי חוקי.
.
עכשיו, רגע של ריכוז בבקשה,
החלק המשמעותי הרלוונטי לדיון המשעשע:
"לכן, מגע באותו חלק של היד"
לא האמה. אותו חלק של היד.
.
רואה את ההבדל בין מצאיות למציאות אלטרנטיבית.
הפרטים הקטנים… (כמו מה באמת התרחש על הפרקט, מה הם באמת הכללים, וכ"ו. זוטות שכאלו)

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:58:58

חחחחחחח שמעון האמה זה חלק מהכדור? איך הגיע הכדור לאמה אל תמציא(דריימונד כבר שנים טוען שהאשך זה חלק מהכדור והוא בעט שם כחלק מהתנועה הטבעית, ידוע שגם האגרוף לג'ורדן פול היה תנועה טבעית של השמירה באימון)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2024 17:01:20

לגיא: ראה את תגובתי אליך בעניין הסנטרים הטובים בכל הזמנים בסיקור המשחק המשחק הלילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להימנע מניסון מגע חחח כלומר לתת לוושינגטון לקלוע בכיף במסווה של כאילו שמירה…

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:49:55

לא נו מותר לגעת בכדור. ולא בידיים זה הכל. אולי גם המהלך של זאזא על קוואי היה חלק מהבלוק?(מה שימנע ממגע ויתן לו לקלוע סלים בכיף?) גם דריימונד נותן אגרופים ובעיטות לאשך הטמיר כחלק מהבלוק 😉

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:15:05

כל הכבוד לדאלאס, שנתנו סדרה טובה ורצו חזק בפלייאוף כדי שלפחות אחת מההשערות שלי תצליח ולא אהיה רפה הבנה מוחלט. גם אוק בניגוד למיני בסוף התנהלו כצפוי, כמו שנאמר עליהם כל העונה קבוצה טובה ושיי סופרסטאר אבל צ'ט וג'יי עוד לא שם, גידי כרגע לא שייך לאירוע והיו חייבים להתחזק בדדליין, בכל מקרה העתיד וורוד.
עבור דאלאס, לוקה חזר לקלוע באחוזים טובים, ועם יכולת טובה שלו ושל קיירי אפשר גם לראות טבעת, הם לא נופלים בכח אש מאף קבוצה בליגה בטח עם הפלייאוף של וושינגטון וג'ונס. שדרגו את עצמם בענק בדדליין ויחד עם התהליך של קיירי ולוקה נראים על אמת.
בוסטון כמעט בוודאות תחכה בגמר למנצחת במערב, ונהנית מדרך נוחה ומפנקת לגמר, מול קליבלנד ומיאמי ועוד עם פציעות חחחחחח בלי צחוק כל הקבוצות שבוסטון פגשה היו עפות ב5 משחקים מול כל קבוצות המערב, מלבד הפליקנס והכאוס של השמשות. גם הניקס אם יגיעו יגיעו פצועים ואינדי לא שייכת למעמד עם כל הכבוד הם סטייל אטלנטה של טריי שהגיעה לקונפרנס פיינל או דאלאס ב22. אגב דאלאס של 22 הפעם מדובר בקבוצה יותר עמוקה בוגרת ורצינית שתדבר חזק עד הסוף לדעתי, לא רואה אותם עפים בפחות מ6 מול מי שתעלה מולם.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:22:02

ולנושא השיפוט: נחמד לראות שלוקה צמצם את תדירות הבכי לשופטים, מפעם בפוזשן לפעם בכמה דקות חחחחחח עדיין קשה לצפייה אבל נסבל יותר מבדרך כלל.
קמתי ממש עם סוף המשחק וראיתי ששימון כעס על השריקה בסוף. שימון אני מסכים איתך לא מעט אבל הפעם נתת איירבול. יש דבר כזה תהליך זריקה(ובלעז: shooting motion) ושיי בבירור אחרי שנוגע בכדור נוגע לוושינגטון בזרוע מלמעלה עד למטה מלטף את היד ולא מפספס שום מגע. מבאס להפסיד ככה משחק אבל מה לעשות זו עבירה בכדורסל. בכל מקרה, אני חושב שכולנו יכולים להסכים שאוק הפסידה את הסדרה בעיקר בגלל חוסר מוכנות של הסגל סביב שיי, משלל סיבות(ניסיון, מסה הן העיקריות), ובתכלס שלטה במשחק הראשון בסדרה בלבד. מאז שלטה ברבע הרביעי של גיים 4 וברבע השני היום. חוץ מזה דאלאס הייתה עדיפה כל הסדרה, ביכולת רעה עד בינונית של לוקה וקיירי לפחות חצי מהסדרה. עם כל הכבוד לשיי(ויש כבוד, היא היה אדיר) לאוק לא הגיע לעלות, עם או בלי בראדרס והאקוולייזר. בפלייאוף הם עדיין לא הוכיחו את עצמם, ניצחו את הפליקנס בלי ציון והתחילו לנבוח חחחחחח גם דאלאס עדיין לא פגשה קונטנדרית אמיתית בעיניי ויעמדו למבחן בסיבוב הבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

בכמעט כל בלוק הידיים נפגשות לאחר הבלוק זה לא פאול סורי. הסתכלתי מלא פעמים המגע שנוצר הוא אחרי הבלוק כחלק מהתנועה הטבעית של היד כלפי מטה אחרי שאתה מרים אותו ונותן את הבלוק.
זה פשוט שריקה בזיונית

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:53:24

שיי היה בהתלהבות יתר על הקלוז אאוט ופי ג'יי סחט את הפאול. זה שהוא לא התכוון וזו הייתה התנועה אני מסכים אבל ברגע שאת אומר שנוצר מגע אז מגע זה פאול, זה לא משנה אם ניסה לתת בלוק או שניסה לתת לו סטירה על הזרוע. זה פשוט פאול לפי החוק אין כאן מקרה של איקוולייזר

Yinon Yavor
19/05/2024 7:23:46

דיוויס שיחק בקנטקי ולא בדיוק, אבל העיקרון זהה

עידו גילרי
19/05/2024 7:30:25
Reply to  Yinon Yavor

תרשום לזכותך שני משחקים הלילה

Yinon Yavor
19/05/2024 7:35:53

ראיתי כבר אתמול. מסיבת סיום. אני לא מתלונן

Smiley
19/05/2024 7:27:57

המפלצת הדו-ראשית של המאבס עולה לגמר.
שגם ג'ונס ו-וושינגטון קולעים את המבטים הפנויים אין הרבה מה לעשות.
דונצ'יץ' וקיירי יכולים לעשות סל מכלום וזה לוקסוס שאין להרבה קבוצות.

OKC לא היו אמורים להיות פה בכלל. אף אחד לא ציפה שהם יסיימו ראשונים והם משלמים את המחיר של קבוצה צעירה בפלייאוף ראשון (פרסטי נתן לזה לרוץ כדי לדעת איפה להמשיך).
שג"א קפץ לרמת סופרסטאר, ג'יילן וויליאמס בדרך להיות אול-סטאר והולמגרן נהדר ורק ילך וישתפר (ויוסיף מסת שריר).
פרסטי יודע שהוא צריך להוסיף גבוה והלוואי שאדאמס יחזור לשם מבחינתי (אבל אין לדעת איך הוא חוזר מהפציעה), וגידי נהייה מיותר ללא קליעה אמינה ולצד שג"א ו-וויליאמס שיותר דומיננטיים ממנו. הבעיה שהמניות של גידי ירדו לאחר הסדרה הזו, אבל עדיין יש לו איכויות של רכז ראשון (אולי בבולס לתפוס את המקום של לונזו).

עידו גילרי
19/05/2024 7:29:21
Reply to  Smiley

יהיה קיץ מעניין בת'אנדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אדמס כבר גופה ולא יכול לשמור על אף אחד

עגל
עגל
19/05/2024 13:20:29
Reply to  Smiley

+100

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 7:43:08

אוק זה חתיכת מקרה מעניין.
מצד אחד: אין ממה להתאכזב. קבוצה צעירה מאוד, שעוד לא בטיימליין לאליפות, והתכנון הוא להתחיל להגיע לשיא בעוד שנתיים ואולי שלוש, לכן לכאורה לא רע לשלם שכר לימוד קטן ולצבור ניסיון וצלקות קרב.
מצד שני: הם בנו כל כך טוב, והגיעו למצב כל כך טוב, ושיי עשה קפיצה לסופרדופרסטאר שרובנו לא ראינו לפני הטרייד על פול ג'ורג', שמרגיש חבל לבזבז את זה, לא להכות בברזל בעודו חם, ולשלם את שכר הלימוד על התפתחות הנוכחות בצבע של צ'ט, הקליעה של גידי, וחוסר הניסיון הכללי של ג'יי דאב ושאר הסגל.
אני אישית מאמין שלהביא את הייוורד בדדליין היה צעד מגוחך, ורע מאוד.
שושלת לא מובטחת לאף אחד, לא משנה כמה טוב בנית, ובטח שלא במערב. נכון שהכל נראה ורוד, ונכון שאלו שאומרים "תראו את ממפיס" עושים עוול לאוק(שמנוהלת יותר טוב, בנויה יותר טוב, עם כוכב יותר טוב ונורמלי שלא יסתבך עם נשק מזוין, ובכללי יותר טובה כמעט בכל פרמטר). נכון שצ'ט וויליאמס ישתפרו ויתפתחו, ויש מלא בחירות ואולי יעשו טרייד וגם אם לא הם ידברו חזק עוד הרבה שנים. אבל העשור הקרוב במערב יהיה מרחץ דמים. כמעט כל הכוכבים הצעירים של הליגה הגיעו למערב, אולי מלבד באנקרו.
אנט במיני, לוקה בדאלאס הם כבר איומים ברמה מעל אוק כרגע. זה לא נגמר שם. וומבי בדרך לערער את סדר הכוחות, יוקיץ' ודנבר לא הולכים לשום מקום, יוסטון נראית כמו כוח עולה ומסוכן ולך תדע מה יהיה עם ממפיס, ניו אורלינס או קופר פלאג(או פלאגג?). אולי אפילו יהיה איחוד של השקץ קשישא וסטף או איזה מהלך של אחת הזקנות(לייקרס,פיניקס,גולדן,קליפרס) שגם הן תמיד יכולות להפתיע פתאום. בקיצור כל קבוצה במערב היא איום לכל הפחות, וקונטדרית לעשור הקרוב לכל היותר(מיני,אוק,דאלאס,דנבר,יוסטון,ספרס). ברגע שזו מפת הכוחות, חבל לא לנסות לנצל שנה בה הליגה פתוחה מאוד, והסגל כרגע רחוק כמה צעדים קטנים מהתמודדות רצינית, סטייל גאפורד ופי ג'יי בדאלאס, ויודעים מה, אפילו סטייל הטרייד על רודי במיני(בשביל שי ויניב 🙂 ) שמראה על רצינות ושאיפות גבוהות להצלחה עכשיו לכל הפחות, ללא קשר לדעות החלוקות על טיבו. בקיצור, אוק נמצאת בעמדה מעולה לעשור הקרוב, ואולי במצב הכי טוב בליגה. הם עוד יחזרו, ועוד יתקדמו, ויהיו חזקים יותר. אבל זו עונה מפוספסת והחמצה גדולה, ובעתיד יכול להיות שלא יקבלו עוד צ'אנס כזה(מזכיר לי קבוצה אחרת, שהגיעה רחוק עם הרבה צעירים מבטיחים, אחד ברמת mvp, ועוד שניים עם פוטנציאל גבוה, וגם סגל משלים טוב, איפשהו בסביבות 2011. העתיד שלהם נראה מדהים לא? מעניין באיזו קבוצה הם היו, בכמה אליפויות זה נגמר, ומי היה הgm)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אמת אוק יכולה בקלות לסיים עונה הבאה מקום 6 או משהו יהיו בקיץ לדעתי המון טריידים שעלולים לשנות את מערך הכוחות. בליגה הזאת לא כדאי לחכות בטח לא במערב.
ממפיס הייתה נראית בדיוק כמו אוק ותראו אותם היום.
פרסטי פיספס בגדול

yaniv
yaniv
19/05/2024 9:55:57
Reply to  zenmaster

אין ספק שהם היו חייבים טרייד והדבר המתסכל ביותר נתת את הדוגמא של מיני וגובר פה הם אפילו לא היו צריכים להתקרב לדבר הזה.יש להם מספר דו ספרתי של בחירות ובהחלט לוותר על כמה מהם ולהביא שחקן או שחקנים שהיו משדרגים את העומק של הקבוצה ואז גם אם לא הולך אין נזק גדול חוץ מכמה בחירות דראפט.
בכלל אמנם עוד מוקדם ואוקלהומה בהחלט בדרך למעלה אבל יש לי הרגשה שפרסטי מעולה בבניית קבוצות ובחירת שחקנים בדראפט אבל לא מסוגל לעשות את הצעד הנוסף .בוא נראה אם התחושה שדלי נכונה או לא

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 12:00:03
Reply to  yaniv

יכלו להביא את רודי גובר 4 פעמים חחחחחחח עם כל הנכסים שיש שם. אני דווקא מאמין שפרסטי הוא אחד ממוחות הכדורסל הטובים בנמצא, עשה כמה טעויות אבל תכלס שומר את אוק רלוונטית כמעט כל שנה לתואר כבר עשור וחצי, עם כמה גלגולים של קבוצות רציניות(ביג 3, דוראנט-ראס, ראס לבד ועם מלו וג'ורג'י, ציפי והצעירים, והיום). מקווה שידע לקחת את הצעד הבא כמו שאתה אומר, אפילו עם משלימים סטייל מה שדאלאס עשו, ויודע מה – גובר היה מעולה באוק חחחחחחחח

Eldad Ben-Moshe
19/05/2024 7:58:34

תודה מנחם, מעניין כמו תמיד!
מקוה שסוף סוף הלייקרס יביאו מאמן נורמלי, לא מבין מה לוקח להם 20 שנה לעשות את זה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה משותף לצנחן השוהה באוויר,לקרואסון עם ארומה אלוהית של חמאה.
תשובה: סוף בלתי נמנע.הצנחן יגיע בטוח לקרקע,הקרואסון יהיה פגז.
אתה מסתכל על אוק הם מובילים בהפרש גדול ,הם משייטים להם בשמים,אבל אתה לא בטוח שהם מנצחים,איך שהוא יש לך הרגשה שהמשחק לא גמור.
למען הסר ספק לא ניבאתי את התוצאה הסופית,אפילו 5 שניות לסיום ,לא היה ברור לי מי המנצח.וושינגטון קלע 3 מ5 בעונשין אבל 2 מהשלוש שוות גמר ,ובשניה הכי חשובה.תאמינו לי גם גורג וושינגטון הנשיא הראשון, היה מתרגש , מזיע,לו היה צריך לקלוע קליעות עונשין מכריעות שאומרות או גמר מערב או 3-3 ומשחק שביעי בחוץ.
ומילה על הרוקיס לייבלי והולמגרן שניהם שיחקו מצויין , אבל הולמגרן 3 קרשים,לייבלי 15 קרשים,יכול להיות שבזה אנו מסכמים את המשחק.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 8:14:28

בזה ובסברינה עם דובדבן עם ארומה אלוהית של פיטאנגו.
בלי חמאה בשבילי.
לייבלי לא יקח 15 קרשים על יוקיץ/גרבר (אם מזכירים מזון-לתינוקות)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה יודעים שהליגה מחרטטת זוכרים שאין דבר כזה בליגה קפיצה? בשנייה ששניים נוגעים בכדור באוויר הם נותנים ביניים?
אז תראו את החרטוט של האח טוני הוא בכלל שרק על הבלוק הרגיל ואז מצא בריוויו שיש לו דרך להיחלץ מזה מהמצאה שהכדור היה בשליטתו…. הכדור לא היה בשום שליטה
אם הכדור היה בשליטה איך היה איירבול?
ולמה אין כדור ביניים כמו בשריקות ההזייה שלהם כבר שנים?

The Pool Report interview was conducted by Tim MacMahon (ESPN) with Crew Chief Tony Brothers following tonight’s Thunder vs. Mavericks game.

QUESTION: Why was a foul called on Shai Gilgeous-Alexander on last sequence after contact was made with the ball first and what did you see on the review that would suggest otherwise?

BROTHERS: During the review we saw that Shai (Gilgeous-Alexander) initially starts on the ball, but then he slides off of it and clearly makes illegal contact with (P.J.) Washington’s arm while he still has control of the ball and is in the act of shooting. Since the ball was not dislodged by the contact, the ensuing contact to the arm is illegal. Had the ball been dislodged when Shai hit it, the contact afterwards would have been deemed marginal, which did not happen here.

פשוט חירטוט משפטי לצאת נקי משריקת אוויר

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 8:13:36

https://youtube.com/shorts/0ty5EwNyfD8?si=kdBKWdTRjDGjIM9N

שמעון לגמרי יש שליטה על הכדור וזה בדיוק מה ששי הסביר בתגובות וגם גיא הוסיף את הציטוט בדיוק. מעבר לזה הנה שיי אומר עשיתי פאול טעות שלי חחחחחחח מה עוד אתה רוצה

אור
אור
19/05/2024 8:20:28

זה מילה במילה מה שחמישה אנשים פה מנסים להסביר לך. שחרר

שי אבן צור
19/05/2024 8:32:57

שמעון אף פעם לא טועה, זה העולם שמתהפך על צירו

NBA בדם
19/05/2024 8:07:40

תודה על המעורב.
דיוויס עם כמה שהוא פציע (לא העונה) וחסר אופי, הוא מחזיק לבדו את ההגנה של הלייקרס והוא קל שחקן ההגנה של העונה. הזוי שנתנו את זה לגובר ועוד פעם רביעית.
בקיצור דיוויס (שגם תורם בהתקפה ומוריד כמות נאה של ריב'), שווה הרבה יותר מקיידי בשלב הזה של הקריירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת.

zenmaster
zenmaster
19/05/2024 8:15:35

קבוצה של השקץ, קיידי ודיאנג'לו זה גרסה משונמכת של פיניקס חחחחח בוודאי שכרגע עדיף את הגבה נותן הגנה ומועיל ללייקרס יותר. מה שכן אשמי לראות איזה איחוד של השקץ הקאפקייק וסטף לנקום בדור הצעיר על ההשפלה שהעבירו אותם

Berch
19/05/2024 8:12:16

אחלה מעורב
שאפו לדאלאס
🙏

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אני מקווה שהארט ואנונבי יחזרו,מסיבה פשוטה הייתי רוצה לראות את הניקס ותיבס בגמר.
אם גמאל מוריי פצוע ואפילו פצוע חלקית,דנוור לא שורדת את משחק 7.יוקיץ טוב כשגמאל טוב.
כמה טוב לקרוא באמצע מאי שהלייקרס מחפשים מאמן ולא מתכוננים למשחק הפלייאוף הבא שלהם.
דוראנט עבור דיוויס? לא יקרה בחיים. קבוצה נורמלית לא תחליף שחקן פנים איכותי בשום פנים ואופן.קבוצות בייגלה (בלי שחקן פנים נורמלי)לא מגיעות רחוק.הם נשארות עם השומשום.
דאלאס ובוסטון בגמר.יש סיכוי גדול מאוד שנראה אותם מתמודדות אחת מול השניה.כמובן על הפרס הגדול.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2024 9:17:17

אמן
אני מעדיף דאלאס על מינידנוור כזה.

thetroll
thetroll
19/05/2024 9:53:50

אני מתבכיין הרבה על השיפוט בליגה אבל הערב זה לא היה הסיפור. כמות העבירות תוקף ששרקו ללייבלי בדקות האחרונות הטכנית של פי ג'יי על שגא שנשרקה כיאות וכ' מורידים את האפשרות שהיתה הטיה מכוונת. העבירות האלה די החזיקו את אוק במשחק. חלקן גבוליות ובכל זאת נשרקו. אני לא יודע לגבי המהלך האחרון אם היתה או לא היתה עבירה לא מספיק מבין בחוקה אבל התרשמתי שלשם שינוי היה שיפוט טוב. חבל על אוק ושרגא.
ההצהרה של מארי שחצנית מזכיר לי את ההצהרה של קליי תומפסון בפליאוף הקודם. זה מדאיג לגבי המשחק הערב. שידבר אחריו לא לפניו.

The Pro
The Pro
19/05/2024 12:41:09

אוקלהמה היא קבוצה שאפשר להכניס לדיון של לבנות או לפרק.
זה ברור שאין כאן מספיק כישרון כדי לקחת אליפות.
יש להם הייפ של מקום ראשון והזדמנות לעשות עסקה שתחזק אותם.

קווין דורנט נכשל כבר ב-2 שלישיות ברציפות שכולן נבנו עליו.
השלב הבא שלו יהיה להחליט אם הוא מוכן לוותר על החוזה והמעמד של שחקן ראשי
כדי לבוא לספסל של קבוצה כמו הלייקרס.

Florida man
Florida man
19/05/2024 16:19:42

אוקלהומה חייבים גבוה רציני. רוצים כמה רעיונות בבקשה. כי פרסטי חכם מאוד והוא צריך לפנות לקבוצות שהן לא קונטנדריות ונטולות בחירות דראפט בשביל להביא גבוה רציני.
למשל לתת את הולמגרן וכמה בחירות דראפט תמורת AD, טרנר, באם או אפילו אמביד (לחשוב על הפיק רול בין שרגא לבאם- אללה ירחמו) והרי לכם קונטנדרית שנה הבאה.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19/05/2024 20:29:56
Reply to  Florida man

אכן…הולמגרן זה מילכוד . מצד אחד הוא רוקי מלהיב שקולע שלשות ודופק גגות…אבל הוא שחיף חסר מסה ותמיד ישאר כזה. זה לא הולך להשתנות . מול לייבלי הוא לא מסוגל לקחת ריבאונד ,וזה גם גבוה רזה ורוקי. הוא חייב לידו עוד מישהו גדול וחזק.

רן הנרגן
רן הנרגן
19/05/2024 20:40:33

נותן עליו את וויגינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני נותן את טוביאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

אמת אני חופשי מטריד את צט וגידי עם בחירות על כוכב

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19/05/2024 20:32:48

המניה של ג'וש גידי קרסה כמו הבורסה של ישראל בשנות ה80.
מחיקת ערך טוטאלית משחק חמישיה במשחקים הראשונים ,לשחקן שאפילו לא נספר כמחליף.
חבל עליו ,אבל נראה שהוא לא שייך לענף כרגע.

Yinon Yavor
19/05/2024 20:56:00

למי שמחפש גבוה רציני לאוקייסי (אני לא בטוח שצריך):
אדי טאבארז רוצה לחצות את האוקיינוס מהיבשת הישנה. אפשר להציע לו חוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

מה הוא יעשה בnba? הכי לא מתאים לשם איטי כמו צב יקחו אותו לסלואו כל פוזשן

Yinon Yavor
19/05/2024 20:58:05

ורק לוודא שהבנתי נכון:
התגובות עם הרקע הצהוב הן אלה שלא היו שם בפעם הקודמת שגלשתי בעמוד? כלומר מסמנים לנו את התגובות שטרם קראנו? זה ממש שיחוק אם כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לורנזו נזכר עכשיו לשחק חח את הגביע העיקר הפסידו