You are currently viewing מעורב הופס ליום חמישי: הסלטיקס בגמר המזרח פעם שלישית ברציפות  / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: הסלטיקס בגמר המזרח פעם שלישית ברציפות / מנחם לס

בוסטון סלטיקס גברה על הקאבס חסרת דונובן מיצ'ל עם בריחה ברבע הרביעי

שתי הקבוצות הופיעו שוב ללא הסנטרים שלהן, פרוז'י בסלטיקס וג'רט אלן בקליבלנד. אבל בנוסף, בקליבלנד שוב חסר דונובן מיצ'ל. הקאבס נלחמה בשיניים. אחרי שהסלטיקס יצרה הפרש 57-88 בתחילת הרבע השלישי, הקאבס העלתה את מרכוס מוריס לראשונה. הוא רק עלה ומיד קבר 3 שלשות. הרבע נגמר 79-85,

וברבע הרביעי כשמוריס עלה שוב, הוא שוב קבר שתי שלשות והיתרון הצטמק ל-83-86, ומרכוס מוריס, שהקאבס לא השתמשה בו משך כל הסידרה נגד הסלטיקס, סיים עם 25 נקודות ב-6 מ-9 מהטריי.

לקאבס היה ממש צ'אנס, אבל דריוס גרלנד היה גרוע הלילה עם 4 מ-17 ו-0 מ-4 מהטריי ל-11 נקודות, כולל כמה כניסות עם הראש בקיר שהסתיימו באיבודי כדור.

אבן מובלי היה היחיד מלבד מוריס עם משחק! הכל תחת הסל, בימין ובשמאל, ל-33 נקודות ב-15 מ-24.

בבוסטון כל החמישייה בדאבל-פיגר כשטאטום עם 25 ואל הורפורד – לעיני אביו – מוסיף 22 לנצחון 98-113.

בואו נתחיל להספיד יחד את ה-"INSIDE THE NBA" – תכנית הטיווי הכה פופולרית שמלווה אותנו ברוב משחקי ה-NBA המשודרים ב-TNT.

TNT בבעלות טרנר ברת'רס הולכת לאבד את זכות שידוריה של ה-NBA ל- Comcast  (CMCSA). צ'ארלס בארקלי הופך בסיום העונה להפוך ל-'FREE AGENT' ועם תכנית הריאיונות הבלעדית שלו ביום רביעי ב-10 בלילה שנפכה לדי פופולרית, הוא הפך לעוף בודד שלהופיע עם ארני ג'ונסון, קני סמית', ושקיל או'ניל, הפך עבורו למין מעמסה, ו-"OLD STORY".

הכל יהיה שונה בעונה הבאה. ה-NBC ניכנסת לתמונה חזק (היא עומדת להציע ל-NBA מיליארדים רבים עבור הזכות לשדר את משחקיה), וכך ערוצי ה-STREAMING הנכנסים למשחק. ה-NBA, "INSIDE THE NBA" הפופולרית תיעלם. היא עדיין לא מתה, אבל היא גוססת.

כל מה שמעניין את ברוני ג'יימס זה להגיע ל-NBA. "אין לזה כל קשר ל-'פאפא שלי'" (אבא שלי)

('Bronny James focused on simply 'getting to the league)

סוף-סוף שמענו מברוני עצמו ולא מאביו לברון: אני מקווה שיפסיקו לדבר על 'פפה' (אבי) ועלי. להחלטה שלי ללכת לדראפט אין כל קשר ל'פפה'. זוהי החלטה שלי ושלי בלבד. כל מה שאני רוצה זה להיבחר בדראפט – לא משנה באיזה דרוג ולאיזו קבוצה. כל מה שאני רוצה זה להיות שחקן NBA עם הזדמנות להוכיח את עצמי ללא כל קשר להיותי בנו של לברון ג'יימס". מילים כדרבנות כמו שאומרים החברים שלי מנס ציונה המערבית.

הוא ממשיך: "אין שאלה שישנו 'EXTRA ATTENTION' שבא עם היותי הבן של לברון ג'יימס", אבל…

Yet, the 19-year-old USC guard reiterated that his goal is simply to play in the NBA, not :necessarily on the same team as his father

No, never. My dream has always just been to put my name out, make a name for myself, and get to the NBA, which is everyone’s end goal that’s here. I never thought about just playing with my dad, but of course he’s brought it up a couple of times. But yeah, I don’t think about it much.”

הוא מסכם:

"I would be happy about getting to the league instead of me thinking about playing with my dad," Bronny James said. "That's not my mindset or not at all. I'm just trying to put in the work and see where it takes me from there."

ביום הראשון של ה-COMBINE ברוני פקח הרבה עיניים כשהוא קבר 19 מ-25 זריקות מה-3 וניתר לגובה 40 אינטשים (101.2 ס"מ) אבל במשחק מבחן היום הוא קלע 4 נק' ב-19 דקות משחק ב-2 מ-8 מהפרקט, וקטף 4 ריבאונדים.

לכריס פול ישנו ג'וב חדש: אנליסט טיווי!

לכריס פול הייתה – כי ברור שהוא לקראת הסוף – קריירה מצויינת ב-NBA. למרות שהוא לא זכה באליפות, הוא ייבחר להיכל התהילה בקריאה ראשונה.

בדבר נוסף מצטיין כריס פול: הוא נשמע נהדר, ונראה נהדר, בשידורי טלוויזיה: בריאיונות, ובהזדמנויות אחרות שהוא הופיע בטלוויזיה, כולל פרסומות. זוהי הפעם הראשונה מאז 2010 שקבוצתו של כריס פול איננה בפלייאוף, ו-ESPN מיד חטפה אותו: ESPN הודיעה שכריס פול יהיה אורח ראשי – למעשה לא 'אורח' אלא 'משתתף' התכנית ה-ESPN "NBA COUNTDOWN" של גמר המזרח.

קני סמית, המכיר את מייקל ג'ורדן טוב מכמעט כל אחד אחר: "הגדולה של מייקל ג'ורדן הייתה בעיקר בגלל שהוא אף-פעם לא החשיב את עצמו ל-"גדול"

kenny-smith–michael-jordan-© Provided by BasketballNetwork.net קרדיט:

אין הרבה שחקני NBA מהעבר המכירים את מייקל ג'ורדן כקני סמית'. כשמייקל היה ג'וניור באונ' צפון קרולינה קני סמית' הצטרף כפרשמן, ואחרי זה הם היו יריבים ב-NBA כתריסר שנים.

קני סמית' מגלה נדבך חדש על מייקל ג'ורדן שאיש לפניו לא גילה: בזמן שישנם הרבה שחקני NBA מצויינים שידעו שהם מצויינים והתגאו בכך – ואין כל רע בהכרה עצמית מסוג זה: אם אתה שחקן מיוחד במשהו אין כל רע בכך שתתגאה במצויינתך – ה-MINDSET של מייקל ג'ורדן היה שונה, לפי קני סמית'.

According to his former University of North Carolina teammate Kenny Smith, what sets MJ apart from other basketball legends is his refusal to embrace greatness, let alone the GOAT status. Instead, Jordan constantly pushed himself to be better and often downplayed his accomplishments.

"I think his enthusiasm and love of the game, and you can even see in an interview, his reluctancy to accept greatness, but to be great is what makes him Michael Jordan," Smith once said.

לפי קני סמית' – Jordan's humility came from Coach Dean

קני סמית' היה אחד היחידים שחווה ממקור ראשון את הטרנספורמציה של מייקל משחקן-על במכללות, לשחקן הטוב ביותר ב-NBA מאז ומעולם, אבל לפי קני סמית', התורה שהרביץ בו מאמנו דיו סמית' שאין דבר כזה 'שחקן מושלם' – תמיד יש מקום לגדילה והשתפרות, נכנסה עמוק עמוק אל תוך נשמתו של מייקל, שתמיד כשהשאלה של "GOAT" – הגדול אי-פעם – עלתה לדיון, מייקל קטע אותה מיד באומרו "אין GOAT. תמיד ישנו ויהיה GOAT גדול יותר".

קני סמית' מסכם:

"So, I really think all of that competitive nature comes from Coach Smith," Kenny added. "And the way he kind of psychologically got us to go at each other, as well as the other team, and keep us so sharp. So all of those things that I hear Michael say that he does, you got that from Coach Smith. You didn't even think of these things. You weren't that competitive. You were just like everyone else, but Coach Smith kind of put the seed in for him."

In conclusion, in addition to the fact that there are different eras in the NBA, this mentality is also the reason why Jordan never anointed himself as the rightful GOAT.

*********

ניקולה ג'וקיץ' כבר אמר פעם שגיבור הספורט שלו הוא הקוורטרבק פטריק מהומס, ובמשחק הוא הראה למה

אולי הדנבר ברונקוס חייבת להמשיך בהתענינותה בניקולה ג'וקיץ' כקוורטרבק שני לפטריק מהומס כשיגיע היום.

ג'וקיץ' נראה לא פחות ולא יותר כסגנו של פטריק במשחק אמש נגד הטימברוולבס. כשהנאגטס מובילים 57-62, ג'וקיץ' זרק מסירה לאורך כל המגרש המתאימה יותר לקוורטרבק מאשר סנטר בכדורסל:

דיביזנצו על 'כמעט המכות' בינו לבין מיילס טרנר: "אף אחד אינו 'TOUGH GUY' ב-נבא. – JUST KEEP IT MOVING!

ניקולה ג'וקיץ' אינו רק השחקן הטוב ביותר ב-NBA, הוא גם המצחיק ביותר, בהומור היבש שלו שמתאים לחקלאי כמוהו. כולם מתפוצצים מצחוק ממנו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 4:55:43

מעריץ את יוקיץ', הוא מדהים.
שיראו סרטים שלו לכל שיקוץ מהלך בWWE שילמדו איך לתקשר.
INSIDE THE NBA התכנית הכי טובה מחוץ למגרש.
אתמול נתנו במה לדריימונד גרין לפרשן בתור אורח.
אם זאת דוגמא לסחורה שהולכת לפרשן, שיחפשו מי מוכן להקשיב לטינופת הזאת.
פול חכם ורהוט, הוא גם שמוק לא קטן.

אשך טמיר המקורי
16/05/2024 5:46:59

יא ראבאק, איזה שאלות מטומטמות שואלים שם
האולפן של TNT ראוי להיעלם, אחרי שבחרו מכולם דווקא בדריימונד החלאה גרין לשבת איתם ולתת לו במה וקרדביליטי.
למען האמת, צ'אק הוא היחיד שמבין שם משהו, השאר זה סתם צחוקים.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 6:56:57

תודה מל
יוקיץ אדיר על המגרש ומחוצה לו. ענק! מחכה לראות את הסדרה שלו מול לקוה יהיה מאוד מעניין עם החברות ביניהם והקרב על תואר הוניל הטוב בליגה(כרגע זה של הגאון בפער)

איי כמה חבל על inside the nba. תכנית הספורט הטובה ביותר עם הפרשנים הטובים ביותר והדינמיקה המדהימה שלהם והכוונה רק לרביעייה המקורית(שאק,צ'רלס,קני וארני) הביאו את התכנית הטובה ביותר שהייתה עם אינספור רגעים גדולים כמעט בכל תכנית, פאן אדיר ופחות ניתוח רציני בכנות. הדור הבא של השחקנים-אנליסטים זה דריימונד,ציפי, רדיק ובברלי? אוי ואבוי לנו המצב חמור

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 8:25:17
Reply to  zenmaster

הצדק עמך

Drexler
Drexler
16/05/2024 10:21:52
Reply to  zenmaster

אני גם אוהב את inside the nba , נכון שרק בארקלי אשכרה אומר משהו בעל עניין אבל הדינמיקה ביניהם כיפית ,קשה למצוא כזו כימיה
באולפן פרשנים. אני לא סובל את דריימונד וכל שאר השחקנים מהדור הנוכחי שמפרשנים הם מלאים מעצמם והכי גרוע שהם מתחנפים לשאר השחקנים שמשחקים איתם ולא מסוגלים לבקר אותם כמו במקרה של רדיק. אחד הדברים הכיפיים זה לראות את המבוגרים נכנסים בדור הצעיר עם הכסף שלו

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 11:07:39
Reply to  Drexler

אני דווקא חושב שחלק מהדינמיקה גם מתבססת על ענייני כדורסל, וכל אחד מביא זווית אחרת.
ארני- הפרשן המנוסה שראה את כולם, סטייל ניב רסקין של חו"ל רק יותר טוב חחחח
קני – השחקן המשלים שהיה בקרבת גדולים(מייק, האקים) ושאף אוויר פסגות, מכיר את ההתבוננות בגדולה מקרוב וגם את הדינמיקה בתוך הקבוצות ובתור רול פלייר.
צ'אק – הסופרסטאר שכמעט היה לו הכל, אבל מכיר את האכזבה בלא לקחת טבעת, מה שמשאיר אותו צנוע יותר מהחבר הרביעי. יודע שאי אפשר לבד, ולמרות שהיה הMVP ואחד הגדולים בעולם לאורך הקריירה, לבסוף לא הצליח להגיע להישג הנכסף.
שאק- האיש שהגשים הכל, הסנטר הדומיננטי בכל הזמנים, אחד השחקנים/סנטרים/לייקרים הגדולים אי פעם, וחבר בחמישיית כל הזמנים של הקונצנזוס(סטף/מג'יק, מייק, לברון, טימי, שאק/קארים). בעל הטיעון המנצח "יש לי 4 טבעות" וקצת יותר רברבן עקב מעמדו.

בכל מקרה, לכולם יש צ'ארם בנפרד וביחד, הבדיחות שהם מריצים אחד על השני הן זהב, ודווקא על אף שלא יושב שם אנליסט גדול או היסטוריון של המשחק, הם נותנים ניתוחים וזוויות מעניינות מאנשים שהיו שם, פחות או יותר בכל מעמד אפשרי של שחקן כדורסל. רביעייה קסומה ועוד דבר שחשוב בה – כולם שם likeable. שחקנים שיש לגביהם איזשהו קונצנזוס כללי של חיבה. לכן כל מיני דריימונד, בברלי, רדיק וציפי לא מתאימים בכלל כי הקונצנזוס כלפיהם הוא שלילי. אפילו השקץ ומייק הם polarizing. בכל מקרה לא ראוה מצב בו תהיה תכנית עדיפה על זו, נהנה ממנה כל עוד היא באוויר.

zenmaster
zenmaster
16/05/2024 12:27:26
Reply to  zenmaster

אגב דווקא אלקס קארוסו מפתיע לטובה, knowledegable & likeable

thejanitor
thejanitor
16/05/2024 6:57:27
דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 8:26:21
Reply to  thejanitor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2024 6:59:43

המסירה של יוקיץ' על כל המגרש היתה הרבה יותר מקווטרבק. וממחישה את גדולתו העילאית וכמה שזו תופעה של פעם בדור.
דבר ראשון זו לא היתה "מסירה" אלא אסיסט. מטורף, על כל המגרש, בדיוק ליד של מארי שתפר מזה סל.
דבר שני ועוד יותר מדהים – כל זה קרה בקאץ' אנד שוט. אנחנו רגילים ש-C&S זה בהקשר של קבלת כדור וזריקה לסל. כאן הגאון הוריד לעצמו ריבאונד ביד אחת וביד השניה מייד ריפלקט אותו לאותה זריקת קווטרבק.
זה פריק אוף נייצ'ר!

Yinon Yavor
16/05/2024 9:40:42

אמנם אסיסט יפה, אבל קצת הגזמת פה עם תאור דרגת הקושי.
קווין לאב עושה כאלה לארוחת בוקר כל הקריירה. זה לא עד כדי כך חריג

Avri
Avri
16/05/2024 9:51:06
Reply to  Yinon Yavor

גם כשקווין לאב היה עושה את זה היה סופר מרשים. וזה שאנחנו צריכים לחסור לקווין לאב (ומי לפניו? סבוניס האב אולי?) מראה שזה אכן די נדיר.

Chaim
16/05/2024 13:21:25

מסירה של כדורמים, ספורט מאוד פופולרי בסרביה

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 7:04:05

תודה מרחם יופי של מעורבב רחמני מנחמני.
הסלטיקס צריכים להתכונן לעבוד קשה בהנחה שהניקס עם פאקינג צארלי ברונסון יגיע ל TD. תהיה פה מלחמה אמיתית.

שי אבן צור
16/05/2024 7:04:13

זאת היתה תמיד תכנית של ארבעה מדושני עונג שעפים על עצמם ומנסים להצחיק
לראות שם מישהו כמו דריימונד זה ממש מרענן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2024 7:56:22

🤡

רן הנרגן
רן הנרגן
16/05/2024 17:32:24

לחצתי על לייק פעם אחת בטעות, פעם שניה כדי למחוק ועוד פעמיים כדי לודא שיש באג ואדם אחד יכול לבדו לגרום לפופרס לעוף לירח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום אוק החליטו לעלות עם תלבושת ההפסדים של גס הותיקה, אני לא זוכר מתי אוק עלו עם התלבושת הזאת (מחכה לתשובה מטנש) ושל מי הרעיון. מה רע בסתם כחול המקורי?
סתם הגיגים להבוקר

NBA בדם
16/05/2024 7:12:17

תודה על המעורב

Yinon Yavor
16/05/2024 7:28:04

בלי להשוות כמובן, אבל רק לי הסאגה סביב ברוני ג'יימס מזכירה את ההתעסקות עם יאיר נתניהו?

שי אבן צור
16/05/2024 7:29:27
Reply to  Yinon Yavor

יש בזה משהו
מועמד זניח מבחינת יכולת

Avri
Avri
16/05/2024 9:53:46

חחח… בדיוק ככה. כולם אומרים איזה מסכן ברוני והכל, לדעתי הוא יוצא סופר מפגר אם הוא אכן יוצא לדראפט על יכולת כל כך נמוכה במכללות. לא רוצה שיזכירו את אבא'לה? אל תצפה שיבחרו אותך אחרי עונה של 5 נקודות…

Yinon Yavor
16/05/2024 7:37:21

אגב, לדעתי היה זה הלילה האחרון עם יותר ממשחק אחד, עד תחילת העונה הבאה.

עידו גילרי
16/05/2024 7:40:23
Reply to  Yinon Yavor

אז אני מבין שכבר חרצת את גורלן של הוולבס או הפייסרס…

thejanitor
thejanitor
16/05/2024 8:01:14

הבנת נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

גם אני חושב כך 🤣🤣

Berch
16/05/2024 8:15:40

יוקיץ' בסוף הרג אותי
🤣
לפחות בזה הוא כמו מייקל – לא אומר על עצמו שהוא גדול.
גם כשהוא מדבר על עצמו זה בהומור – פריק של הטבע עם אתלטיות יוצאת דופן….
🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אוק צריכה 2 נצחונות כדי להמשיך,לדעתי זה לא יקרה,מסיבה פשוטה ,ההתקפה שלהם ממש לא מאורגנת.אציין שני מצבים ,האחד שיי נכנס לצבע 3 שחקני דאלאס חונקים אותו ,הוא לא יכול לזוז ואיבוד כדור. השני התקפה של דאלאס אין סל אבל יש ריבאונד של וושינגטון שנמצא בזמן הנפילה רחוק מהסל,ואז ריבאונד וסל .בזמן שלאוק יש עוד הזדמנות לעשות משהו.
שתי בכיות נחשפו פה ,בעיות שניתן היה לפתור בדד ליין של הטריידים.הראשונה ניהול משחק הם ויתרו על מיציץ שיכול היה לנהל משחק כמו שצריך,והביאו את הייוורד במקום להביא עזרה בריבאונד.אגב היוורד בכלל לא השתתף היום.
ההפסדים של סלטיקס לקליבלנד ומיאמי כל פעם במשחק השני (אגב שימו לב שמספר 2 בסדרה זה הפסד והרגל לא טוב)היו מכה קלה בכנף.אם אני אוהד בוסטון אני רוצה את אינדי בגמר,כי אפשר לדפוק להם 4-0 בלי שום בעיה.נגד הניקס זה דם יזע ודמעות.
לברון נוקט בטקטיקה של הטעיה,אם זה לא משנה איפה ברוני ישחק,ואם ישחק עם אבא שלו.לא כדאי לבחור בדראפט בברוני,כי הרי המטרה העיקרית זה לברון. אם אני מנהל בליגה אני מוותר על שניהם.זה כמו שיציאו לי סחלב כמנה עיקרית במסעדה.
הייתי פוסל את יוקיץ להתעמלות אומנתית, חוץ מזה הוא היה יכול להיות כוכב בכל ספורט תחרותי , אפילו בכדורעף.מה שיש לו בראש,יש לאחרים כמה ס"מ יותר למטה.האם הוא המצחיק ביותר,תלוי במתבונן.אם אני יריב שלו אני קרוב יותר לבכי מר,וחוסר תיאבון.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2024 8:36:54

ישר ולעניין
תגובה למופת
מעדיף את הסברינה על הסחלב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. הטריידים של וושינגטון וגאפורד הצילו למאבס את העונה. זה הטרייד הכי משמעותי שהיה בליגה.
למה הביאו את הייורד כחוזה נגמר אם לא התכוונו לתת לו לשחק? מיציץ יכל לתרום בין כל הצעירים המבוהלים שלהם.
פרסטי נרדם לחלוטין ומשלם על זה ביוקר.
המאבס חוגגים בריב מולם בהתקפה הם די נגרים.
אותי מאכזב מאד גיי וויל שציפיתי ממנו לגדולות בפלייאוף ונחנק רצח הארדן סטייל 2012 בסידרה הזאת מפחד לזרוק שלשות וחודר שהוא צפוי.
רק שגא ודורט מתפקדים באוק.
לצאט יש פוטנציאל מודה שהופתעתי לגביו.
לפי איך שזה נראה הקיץ הזה הולכים להיות ימבה טריידים

NBA בדם
16/05/2024 9:33:49

+100
ההשוואה להארדן בגמר 2012 מדוייקת.
אבל ג'יי דאב שחקן אש שישתפר עם הזמן ויצבור ביטחון במעמדים הגדולים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תענוג של מעורב מנחם, תודה רבה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2024 8:46:58

יוקיץ׳ ענק בכל המובנים.
תודה רבה מנחם

k_700 the original
k_700 the original
16/05/2024 9:43:21
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבנים כבר מזמן קופצים כי הם מתאמנים מגיל קטן מאד אימוני אתלטיות ומצמצמים את הפערים. הלבנים כבר שולטים בענף הדאנקים גם תראה מי המטביענים הגדולים היום כולם וויט בויז

אבג
אבג
16/05/2024 11:32:41

כולם תמיד התאמנו.
אם לשפוט לפי האולימפיאדה אז
בקפיצה לרוחק יש לשחורים יתרון אבל בקפיצה לגובה לא. אין סיבה שלבנים לא יקפצו לגובה לפחות כמו שחורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

הכוונה שלי הייתה שבשנות ה70 ה80 אימוני קפיצה לא היו כמו היום וכדורסלנים לא השקיעו בזה אז כמו היום.
שם הסתמכו יותר על הגנטיקה ולשחורים היה יתרון מובהק.
בעידן של היום הלבן עובד קשה יותר באימוני קפיצה ולכן היתרון הגנטי מתבטל.
סתם למשל לא נראה לי שמקלאנג ואדואדרס משקיעים אותם שעות באימוני קפיצה (מקלאנג נראה לי עובד ומתאמן הרבה יותר בהקשר הזה)

אבג
אבג
16/05/2024 17:19:16

אימונים לא מבטלים את הגנטיקה. כמו שיוקיץ אמר שהוא רצה להראות איזה אתלט הוא.
בקפיצה לגובה לא אמור להיות יתרון גנטי לשחורים אן ניקח דוגמא מהאולימפיאדה.
הכוונב – לבנים לא יצליחו להטביע מהעונשין, אבל כן דאנקים שהראש בטבעת.
זה שפעם היו פחות – אולי, אבל לא נראה לי ששחורים התאמנן יותר מלבנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

לא הבנת כלל מה אמרתי זה הפוך ממה שאמרת.
לא טענתי שאימונים מבטלים גנטיקה אלא משיגים את היתרון הגנטי.
יש מלא לבנים שמטביעים מהעונשין.
תחום ההטבעות היום נשלט עי וויט בויז.
אמרתי שפעם השחורים והלבנים לא התאמנו הרבה על קפיצה כמו היום אלא זה בא טבעי יותר והגנטיקה נתנה יתרון ברור לשחורים.
הוויט בויז התחילו להתאמן הרבה יותר מהשחורים בקפיצה ולכן צמצמו את הפער הזה.
זה גם נכון לנמוכים יותר שרוצים להטביע הם יצטרכו להשקיע יותר בשביל לקפוץ גבוה יותר.

k_700 the original
k_700 the original
16/05/2024 20:04:58

כן רק שהלבנים ששולטים בדאנקים הם לרוב לבנים עם קפיצים.
נראה לי שבכל דו״ח שלא תקרא לא יכתבו שריד שפרד או דלתון קאנקט הם ״קפיצים״.

את שפרד משווים לקירק היינריך ואת קאנקט לווילי סצ׳רביאק…
מבחינתי לראות את שניהם נותנים כאלה נתונים זו הפתעה גמורה וראיתי את שניהם המון העונה.
שפרד בכלל אנדרסייז לעמדה שלו.

פאקו
16/05/2024 17:37:35

ניסיון

אור
אור
16/05/2024 18:32:18

תודה מנחם, אף פעם לא התלהבתי מהתוכנית של שאק וצ'אק, שום ערך מוסף

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2024 5:19:12

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח