מעורב הופס ליום רביעי: הניקס ב-30 הפרש / האם הבעייה של הסאנס היא קווין דוראנט? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: הניקס ב-30 הפרש / האם הבעייה של הסאנס היא קווין דוראנט? / מנחם לס

1.הניקס עשתה זאת בגאטס, בתשוקה, בלהט, ובהתאבדות על כל כדור

מעורב הופס ליום רביעי: הניקס ב-30 הפרש / האם הבעייה של הסאנס היא קווין דוראנט? / מנחם לס

תסגבירו לי כיצד זה ייתכן שקבוצה גבוהה כמו אינדיאנה שכל שחקן חמישייה שלה גבוה מכל שחקן חמישייה של הניקס קוטפת 29 ריבאונדים נגד 53 ריבאונדים של הניקס? כיצד הניקס קוטפת 20 אופנסיב ריבאונד והפייסרס רק 5?

זה הכל עניין של מלחמה, רצון, רוח קרב, סערה, ותאווה לקטוף כל כדור.

ג'יילן ברונסון הננס קלע 44 נק', שרק 2 סלים באו מה-3. הווה אומר? הווה אומר שהוא קלע 38 נקודות בכניסות לסל וקליעות מתחת לאף של כל הענקים. הניקס קלעו גם 28 נקודות בסקנד צ'אנס.

זה הכל תוצאה של תשוקה להגן על הבית. על התפוח הגדול, והם עשו זאת טוב יותר משראיתי קבוצה אחרת של הניקס עושה זאת ככה. בינינו, הניקס חסרה ארבעה שחקנים, מהם שני שחקני חמישייה. הם עשו זאת הלילה בגאטס נפלא שמזמן לא ראיתי כמוהו.

נגמר 91-121

נ.ב: ג'יילן ברנוסון עשה הסטוריה במשחק

2.האם הבעייה של פיניקס סאנס היא קווין דוראנט?

הפוסט הזה הופיע ב-Arizona Republic ע"י Duane Rankin ועובד על ידי

סטפן סמית כותב ב-ESPN שקווין דוראנט הוא "הבעיה" כשזה מגיע לפיניקס סאנס. הוא כותב זאת לידיעת המאמן החדש מייק בודנהולצר, בעייה שעל המאמן להיות מודע לה ולטפל בה.

למה אנחנו לא 'מודעים' לבעיה? כי הסטטיסטיקה היא שם. לפי הסטט קווין דוראנט הוא-הוא הכוכב. הוא ודווין בוקר קולעים 27 נקודות למשחק, אבל הבעיה היא שדוראנט אף פעם אינו "מרוצה". 'אינו מרוצה' לא מספיק לתאר את ה-MOOD של דוראנט: הוא תמיד כועס. הוא תמיד PISSED OFF. על מה ולמה? תשאלו אותו. אולי זה פשוט חלק מהאישיות שלו.

הצרה היא ש'חלק מהאישיות שלו' משפיע על כל הקבוצה, והתוצאה היא שאף פעם אין 'אושר' בקבוצה. אין הרגשה של "ACCOMPLISHMENT".

במה מתבטא 'חוסר 'האושר' של דוראנט? נסו התעלמות לחלוטין בת כמה שבועות טובים מהמאמן פרנק ווגל. דוראנט פשוט נמנע מכל מגע עם המאמן, כולל מגע עיניים. לא רק זה. יש יותר:

They say he doesn’t look happy there. All he wants to do is play when the game starts and tip-off time arrives, but when it comes to ingratiating yourself with your teammates and getting along with everybody and stuff like that, he just lives in his own world.”

סמית מגיע למסקנה שיש לפרק את השלישייה:

Smith believes the Suns need to dismantle Phoenix’s Big 3 of Devin Booker, Bradley Beal and Durant, as those three are due to make a combined $150 million in the 2023-24 season. The Suns went 26-15 in the 41 games they played in the regular season with Booker, Durant and Beal in the lineup.

הם לא 'ביג 3' בכדורסל. הם 'ביג 3' בכסף.

חייבים לפרק אותם, ו'לפרק אותם' – זוהי המסקנה המחייבת – היא להיפטר מקווין דוראנט! (ולקבל ערך גדול מאד עבורו)

3. אנטוני אדווארדס נראה DEFIANT (מתריס) ולא DEFEATED (מובס) כשהוא פוגש את ג'מל מוריי

כששעון המשחק מתקתק לעבר ה-0 במשחק בין מינסוטה טימברוולבס ודנבר נאגטס, והתוצאה 115-107 לאורחים בביקור הרסני למקומיים כי דנבר החזירה לעצמה את הביתיות שאבדה בשני הפסדים ביתיים, והמצב עתה הוא 2-2 (אחרי שבמינסוטה כבר החלו לחגוג אחרי שני נצחונות חוץ), אנטוני אדוורדס יורד מהמגרש. הוא לא נראה מובס. הוא נראה יותר מותרס. לוחמני. כאילו ההפסדים הביתיים הבעירו בו מבערים שלא נראו אצלו אחרי שני הנצחונות.

הנה הוא חוצה את יריבו הגדול ביותר, ג'מל מוריי.

, Edwards clapped his hands, nodded his head and kept his gaze fixed on the Nuggets point guard while he delivered a message

מה היה המסר? אדווארדס – שקלע 44 (במשחק עליון של 16 מ-25, 5 מ-8 מהטריי, ו-7 מ-8 מהקו) במשחק ההפסד, אומר:

"I just told his ass we love that," said Edwards, who scored a game-high 44 points in Sunday's outing. "'Keep talking [like] that. That's what we like.' Well, I loved it. He didn't say nothing back. But I'm pretty sure he heard me. They heard me. You live for that."

הצרה הייתה ששאר הקבוצה קלעה 40.6% מהפארקט, כולל 30% מה-3, ורק 57% מהקו. אז מה עושה כל כך טוב לאדווארדס? שהוא היה קנון והשאר פישלו?

אולי לשימון פתרונים.

4. לפי העתון המקומי שלנו AJC, אטלנטה הבוחרת ראשונה תבחר באלכס סאר. הצרה? "מס' 1 בדראפט הזה שווה לבחירה 7-10 בכל דראפט אחר"

Age: 19.0

אלכס סאר בן ה-19, אחרי עונה מצויינת ב-NBL, הוא הביג-מן המוכשר ביותר מכל באי הדראפט. הוא 2.16 השוקל כמעט 100 ק"ג, והוא יהיה מרכז ההגנה שכה חסר להאוקס. להאוקס הייתה קבוצת עגולה – 'בייגלה' ללא סנטר באמצע. גארדים טובים מאד עם טריי יאנג ודג'ונטה מוריי, ושחקני קרן טובים מאד בראשות ג'יילן ג'ונסון, דאנטרה האנטר, ובוגדן בוגדנוביץ'. יש להם פאור פורוורדים טובים עם סדיק ביי וקלינט קפלה. אלכס סאר במרכז ייתן להאוקס סיכוי לצעוד קדימה.

ייתכן מאד שההאוקס תחליט להפריד בין יאנג למוריי. אם זה יקרה הם יקבלו ערך טוב מאד עבור כל אחד מהם. הבעייה של ההאוקס? זהו אחד הדראפטים החלשים בזכרון. "בחירה ראשונה שווה בערך לבחירה 7-10 בכל דראפט אחר", אומר דריימונד מיקלסון, כותב המאמר.

5. לוקה "מציע" (דורש"?) לג'ייסון קיד לשחק את כל המשחק עם דאבל-טים על Shai Gilgeous-Alexander

בשיחה עם Joey Mistretta מהעיתון דאלאס מורנינג ניוז, לוקה מציע ש'כנראה אין ברירה ונצטרך לשמור עליו דאבל-טים. "הוא ניצח אותנו ברבע האחרון בעצמו".

אוקלהומס סיטי ניצחה נצחון חוץ שהיה 'HUGE' על דאלאס מבריקס בביתה 100-96 והישוותה את המשחקים ל-2-2.

שג"א הפיק משחק של "ELITE LEVEL" -כפי שכתב דאלאס מורנינג ניוז – בעוד שלוקה וקיירי אירוינג "STRUGGLED TO SCORE" והיו נחותים כמעט בכל אספקט של המשחק לכוכב הקנדי של הת'אנדר. הוא קלע 34 ב-14 מ-27 – 52%, ו-6 מ-6 מהקו. זאת לא סטטיסטיקה שתפיל אותי מהכסא, אבל מה שהוא כן השיג היה לקלוע את רוב נקודותיו ברבע הרביעי כשאיש לא מצליח לעשות מאומה בנידון, כמו שאומרים החברים שלי מכפר הנשיא.

לוקה אמר זאת אחרי המשחק, ובשאלה של הכתב ג'ואי מיסטרטה הוא REITERATE – חזר על עצמו – שלדעתו לא תהיה ברירה אלא לשמור עליו עם שני שחקנים.

נו? אז כיצד המאמן ג'ייסון קיד יקבל את 'ההצעה-הוראה' מלוקה?

הוא נשאל על כך והגיב:

He’s been great… Just gotta make it tough,” Kidd said. “He’s one of the top players in the world… We gotta be better. But I thought the guys did a good job. He’s one of the best players in the world and tonight he got to his sweet spots. Just gotta go back and look at that, make sure we can slow him down a little bit. We sent different guys at him, try to wear him down. Tonight, he made big shots.”

אף מילה על דאבל-טים

7. בעל קליבלנד ק'אבס עם SUBTLE CRITICISM (ביקורת 'עדינה') על השופטים במשחק נגד הסלטיקס

6. ג'וואן בוהא מה'אתלטיק' כותב שג'יי ג'יי רדיק יהיה המאמן הבא של הלייקרס

7. לוקה מגיב בצורה סרקסטית לשאלה טפשית של עתונאי במסיבת העתונאים אחרי ההפסד לת'אנדר

“Luka, you played really hard on the defensive end today, err, tonight. How are you feeling, just physically, right now?” asked the reporter.

דונקיץ' מעקם את אפו, עייף מהשאלה הטפשית, ועונה:

“Great,” Doncic replied.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/05/2024 6:58:27

אחלה מעורב

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

רציתי בנצחון הניקס ,לכאורה אני צריך להיות מרוצה,אבל מה לעשות הייתי בטוח שאינדי הולכת לקרוע את הניקס,זה שעוד רבים חשבו כמוני זה לא תירוץ.
כל מה שנותר לי לעשות זה להצדיע קודם כל לתיבס שמוציא מים מן הסלע ,כן יש לו כלי חפירה מעולים ,אבל עדיין הישג אדיר קבוצה חורי ענק בהרכב,מוציאה מעצמה 200%.ברנסון 44 נקודות,אין ספק הבכי בדאלאס כפול הסידרה שלהם 2-2,והיה להם את ברנסון ביד,והנשר עף לו ולא יחזור יותר.
הרטנשטיין 12 ריבאונד התקפה. רגע אתם קולטים את המספר?הארט 11 קרשים הבן אדם רחוק משני מטר משחק כאילו היה 2.14 .ברקס שחרר את הברקס 5-8 לשלוש.

אור
אור
15/05/2024 9:36:48

הרטנשטיין שם של רואה חשבון יהודי של המאפיה

thetroll
thetroll
15/05/2024 10:02:47
Reply to  אור

חחח

Dor
Dor
15/05/2024 9:50:11

אין מה לפרגן לתיבס על כלום, בטח לא על השימוש בברקס בגלל הפציעות. הוא פשוט זורק 5 שחקנים ומשאיר אותם על הפרקט עד שמישהו מהם שובק. סהכ די פשוט…

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 10:55:20
Reply to  Dor

מדויק

Don
Don
16/05/2024 8:33:36
Reply to  Dor

לא מסכים עמך
אני מאמין שיש לו חלק גדול בהצלחה של הניקס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דוראנט רצה בשנה שעברה טרייד, הוא התחרט ,ואז קיירי שוב דפק אותו ביקש באמצע העונה טרייד,ואז ברוקלין החליטה להפטר מדוראנט.הטרייד הזה מבחינת דוראנט היה עונש,העונש הוחמר כאשר ביל הצטרף מאוחר יותר.דוראנט הוא עילוי התקפה ,הדבר האחרון שהוא צריך זה שחקנים שלוקחים לו את הכדור,ואת ההצגה.את מה שביל ובוקר יכולים לעשות דוראנט אם הוא רק רוצה יכול לעשות הרבה יותר טוב.תתארו לכם שקונדיטור גמר לעצב סברינה מילא אותה בקצפת,ואז אומר לעצמו זה לא מספיק טעים ומוסיף לתערובת מוס שוקולד ודבש.

Avri
Avri
15/05/2024 8:47:54

דווקא נשמע טעים.

אור
אור
15/05/2024 9:36:16
Reply to  Avri

רובנו חשבנו שקבוצה של דוראנט ובוקר חייבת להיות קונדיטורית

Tamir
Tamir
15/05/2024 10:29:33

הוא קאפקייק נימוך

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2024 7:55:39

כתבתי בעבר של אוקלהומה היתה צריכה לנסות כבר השנה להמיר בחירות עתידיות בשחקן שיכול לתרום. האווארד בחור טוב אבל הוא לא תורם, למעט , אולי, בחדר ההלבשה. אפילו פולטיל עם החוזה המגוכח שלו מטורונטו היה עוזר.

Berch
15/05/2024 8:04:10

אחלה מעורב
ניו יורק מדהימים. ממש מים מהסלע….
🤣

S&M
S&M
15/05/2024 8:13:53

מרוב סופרלטיבים לבן של מייקל ג'ורדן, הוא התחיל לקשקש "יותר מהגובה שלו" כמו שאומרים "החברים שלך מכפר הנשיא". עסוק בטראש טוק במקום לנצח.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
15/05/2024 8:29:36

אדוארדס חזר לגודל הטבעי שלו, וגם דנבר. איזה יופי של סדרה.
יוקיץ במשחקים האחרונים, נראה שיכול לשים את הכדור בטבעת בכל פוזשן.
הוא מוסר רק כדי שלחברים יהיה נחמד.

thetroll
thetroll
15/05/2024 8:34:50

מנחם אחלה מעורב תודה רבה. שני עניינים:
1. דוראנט – יודע שזה לא פופלארי להגיד את זה היום השהסמים והגראס נפוצים יותר מסיגריות של פעם אבל ראיתי את זה ומי שמשתמש כבד כנראה בגראס וכ' כמו דוראנט בסופו של דבר לא מרוצה מהחיים. ראיתי את זה אצל הרבה אנשים זה סוחט את כל האנרגיה הנפשית. לכאורה זה לא משפיע על התפקוד הפיזי (זה כן אבל לא נתווכח על זה) אבל אתה לא יכול לעשן ביום של משחק כי אחרת תהיה סמרטןט אז אתה עצבני. משום מה זה הוכשר בליגה – בכל מקרה מדוראנט אני לא מצפה יותר לכלום הוא רק נזק איפה שילך. הוא מסומם.
2. מיניסוטה. זה יגמר 4:2. כתבתי שמיני לא תגיע העונה לכלום באמצע המשחק השני מול דנבר כשהם שייטו בנחת ל 2:0 ונראו בשיא הגל ואמרתי משהו כמו: פה נגמרת העונה שלהם. ומישהו כתב לי על זה דברים מגעילים בתגובה. לא זוכר מי. בכל מקרה מיני גמורה. ומה שיותר גרוע מבחינתה זה שאי אפשר לצאת מהובלה של 2:0 בסדרה **בחוץ** מול האלופה המכהנת ולגמור את הסדרה ב 4:2. זה מחסל קבוצות. זה אומר שבקיץ יעופו שם סכינים (ראינו מה קרה לפיניקס אחרי שהובילה 2:0 בגמר והפסידה בסוף 4:2 לבאקס). הבעיה שלהם הם היא שהם יצטרכו להתמודד ברצינות עם הבעיה החמורה שהם הכניסו עצמם בטרייד על גובר. אין בחירות והנכס הוא לא משהו. עציץ ותו לו היום רג'י מילא אמר בשידור שיוקיץ בא למשחק הזה מול גובר כדי להוכיח לו משהו אישי והוא עשה את זה בענק. הוא שם 40 נקודות על הראש של ה"שןמר הכי טוב בליגה". הוסיף 10 אסיסטים ולא איבד כדור אחד. גובר נעדר הכישורים – ואנחנו יודעים את זה היטב – אנחנו מכירים אותו מצוין בשלב מסוים התחיל להגיב באלימות. זה ממש מתאים לו. שחקנים אחרים היו מתבכיינים שעות לשופטים אבל יוקיץ פשוט עבר דרך האלימות הזאת והמשיך להשפיל אותו עד עפר. יהיה קשה במיניסוטה בקיץ. חבל על אדוארדס היו יכולים לבנות לו קבוצה דבש אם היו נוהגים בחכמה. הוא שחקן מדהים אני מודה שטעיתי לגביו הוא עוד יהיה אלוף. זה פליאוף תענוג . אחד. טןבים ביותר שזכורים לי. האם דנבר בדרך לייצר שושלת רצינית? זה יהיה תענוג להיות בצד שלהם איזו קבוצה נפלאה.

Ari
Ari
15/05/2024 9:29:55
Reply to  thetroll

כמו שאתה אומר, הרבה מעשנים בליגה-
אז אין שום קשר לדוראנט…
זה פשוט האישיות שלו.

סטארברי
סטארברי
15/05/2024 10:06:50
Reply to  thetroll

מסכים מאוד לגבי האבחנה החשובה שמי שמעשן הרבה סיגריות גראס מריחואנה הוא בעצם שבור מבפנים. הייתי רוצה להוסיף שגם הגזמה בכוסות שיכר או בזמן מסכים, במידה ועולה על שעתיים ביום עלולים לגרום לפגיעה במצב הרוח.

בנוסף אני חושש שהרבה משחקני הליגה שופכים זרע לבטלה, והרי ידוע שווילט צ'מברליין וארווין "קסם" ג'ונסון, מגדולי שחקני הכדורסל בכל הזמנים, תמיד קיימו יחסים מלאים ומעולם לא שפכו לבטלה.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 10:56:34
Reply to  thetroll

תודה
אני חושב שדנוור עושים למיני גולדן סטייט, רק מזכיר שאת התואר האחרון הסטייקים לקחו על הגב של אידיוטק'ה והסלטיקס שהובילו 2:0 ומיד אחרי זה נשברו…
אולי נקבל סיפור כזה גם אצל מיני.
לגבי הקאפקייק, הוא צריך ללכת על קאפקייק גראס, אולי להתחיל סטארטאפ כזה.
בתכלס זה האופי שלו וזה לא קשור בכלל לגראס.

עידו גילרי
15/05/2024 11:15:18

רק שהם לא הובילו 0-2 וגם קשה לומר שהם נשברו.

דה שוט
15/05/2024 11:57:27
Reply to  thetroll

אבחנה מעולה לגבי דוראנט. מסכים איתך – הוא סטלן. זה הופך אותו לאדיש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אם דוראנט סטלן אז מה אינגרם?

דה שוט
15/05/2024 14:57:52

דוראנט סטלן אינגראם מסטול חחח

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 15:50:45
Reply to  דה שוט

אינגרם קראקהד…

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 8:50:39

מצוין

NBA בדם
15/05/2024 8:53:19

תודה מנחם.
ביג 3 בכסף זה כינוי מדוייק לדוראנט ביל ובוקר.
דוראנט לא הבעיה, אבל הוא גם לא הפיתרון.
הוא כבר מעבר לשיא ולמרות המספרים הטובים זה ניכר בעין.

Air Canada
Air Canada
15/05/2024 10:00:50

תודה רבה מנחם הביג 3 בפיניקס היה כשלון ידוע מראש עכשיו יש 2 אפשרויות: לעשות אותו דבר ולקוות לטוב או לפרק, לקבל כמה שיותר נכסים ולבנות מחדש
הניקס יפלו מהרגליים בגמר המזרח מול בוסטון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/05/2024 10:08:39

תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שואלים את לוקה שאלה במסווה של הגנה על מנת להחמיא לו לעיני הקהל ולהנדס תודעה ששיחק טוב בהגנה?
זה שיטה של התאגיד. מתי הוא מצטרף לקלאץ?
וגם באחד במשחקים ראיינו את פי גי וושינגטון שהיה מעולה ושאלו אותו על לוקה במסווה של כמה טוב לוקה.
ממש,שיטות התאגיד שמישהו אצל לברון היה משחק טוב השאלה הראשונה המופנית אליו כמה לברון טוב ומנהיג את הקבוצה ואיזה כיף לשחק לידו😁

דוקטור רזי הופמן
15/05/2024 10:42:14

תודה מנחם
דוראנט עם התנהגות של…
https://www.youtube.com/watch?v=PSZxmZmBfnU
.
בום…. הניקס קבוצה בצלמו ודמותו של טיבס, האיש והטחורים. הצליח להדביק את כולם במחלה שלו. כפי שציינתי בבלוג החי מדובר בוורקוהוליק שלא הולך הביתה. ה MSG זה הבית שלו. יש בטח מיטה מתקפלת במשרד ויש אוכל מתי שהוא צריך. כששחקנים באים לאימון ורואים שהוא כבר מזמן שם, זה מקדם אותם.
אם שחקן כמו האפציאווה וברוקס שמו ביחד מהמחליפים 22 נקודות, לא מתייחס לשתיים וחצי דקות אחרונות, אז זה אומר שעדיין יש לו ממה לסחוט את הלימון.
הוא עושה עבודה טובה מאד עם מה שנשאר. מעניין אם יצליחו שם להגיע לגמר המזרח. אם כן כל הכבוד לו ולהם. תמיד יזכרו אותם לטובה אוהדי הניקס ותמיד יזכרו את השנה הזו ואת טיבס.
.
גילברט צודק, יחס הזריקות מהקו במשחק הקודם לא לכבודו של ה NBA יותר לזה של האין BA.
.
לדונקיץ יש חוש הומור אבל שיפסיק לבכות כל הזמן לשופטים, זה פשוט נורא לראות לאיזה שפל הוא יורד.

golan
golan
15/05/2024 11:24:47

תודה על המעורב.
אז יחליפו את דוראנט בבחירות וצעירים, יבנו קבוצה מלהיבה שתגיע לגמר הקונפרנס, ואז בשביל הצעד הנוסף יחליפו את רוב הסגל בכוכב מזדקן ?
או שיבקשו כוכב אחר תמורתו וינסו ביג 3 אחרים עם אותו סגל משלים ?
עכשיו הם בבעיה כי ביל לא התאים וגם לא יתאים, ויש לו סעיף של וטו על טריידים. זאת הבעיה ברדיפה אחרי שמות במקום לנסות לבנות קבוצה שתתאים ביחד, ותשלים אחד את השני (ביל-בוקר-דוראנט= הרבה מאותו דבר)

לאדוארדס כדאי להרגיע, להתנהג בקצת יותר צניעות,ולזכור שבסופו של דבר- הוא עדיין לא עשה כלום, לא במכללות (אפילו לא עלו לטורניר) וגם לא באליפות העולם (לא עלו לגמר) אז פרשנים עשו ממנו ג'ורדן, אבל אני כבר ראיתי מספיק "יורשים" בשביל להבין שההתלהבות ממשחק אחד או סדרה היא מיותרת.

עגל
עגל
15/05/2024 13:30:31
Reply to  golan

נכון, אפילו בסרט האסלר הוא הפסיד לאיזה ארופאי לבנבן

Alex Rabino
15/05/2024 11:36:45

להיפטר מקווין דוראנט? חס ושלום. קודם כל יש להיפטר מברדלי ביל, הנ"ל פציע כרוני וכאשר הוא משחק מעניינת אותו רק הסטטיסטיקה האישית שלו. לוקה דונצ'יץ מציע למאמן? תפקידך לשחק ולא להציע הצעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Alex Rabino

הסאנס גמורים אם לא הבנתם. קליפרז 2. הייתי מטריד כל מה שלא בוקר למרבה במחיר.

אופיר נ.
אופיר נ.
15/05/2024 11:47:24

הקשיחות של הניקס, מזכירה את הניקס של שנות ה-90 (וגם את ממפיס של קונלי, רנדולף וגאסול).
אינדיאנה רכה בהגנה, וצעירה.

הבעיה המרכזית שלה היא שהסנטר שלה (מיילס טרנר), במקום להיכנס לצבע ולהילחם על הריבאונד, משחק בפועל כ-SG רחוק מהסל. ומשאיר את כל הצבע של אינדיאנה פרוץ לגארדים של הניקס לאסוף כדורים חוזרים.

לגבי האליברטון, הוא משלם שכר לימוד של חוסר ניסיון, והיעדר אגרסיביות לקחת על עצמו את הקבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

מה זה משחק? מיילס טרנר לא קובע לעצמו כיצד לשחק יש מאמן וזה השיטה של מאמן ראן אנד בלאגן. מאמן אחר היה מוציא בטרנר הרבה יותר הוא יכול לנגב הרבה יותר מול הניקס

birdman
birdman
15/05/2024 12:03:52

ריבאונד התקפה בין היתר עניין של החלטת מאמן, האם שולחים שחקנים לריבאונד או שאומרים להם לרדת להגנה. מרכיב נוסף הוא עניין המיקום מתחת לסל ובוקס-אאוט לשחקן היריב.

The Pro
The Pro
15/05/2024 12:09:25

מנחם, הגופן בצבע ירוק נראה לא מתאים ומיושן.
צריך לפחות להחליף את הגופן לצבע שחור.

הבלוף של אדוארדס ומיניסוטה התגלה. 4 איבודים, 1\5 ל-3 -33% מהשדה זה משחק פלייאוף
שלא נמצא בלקסיקון של שחקן מנצח ואחד שלפני שבוע השוו לג'ורדן ולברון ביחד.

עגל
עגל
15/05/2024 13:34:44
Reply to  The Pro

אם כבר אתה מדבר אז:

  • לדעתי הצבע הירוק נראה טוב.
  • הטקסט של התגובה הוא בצבע אפור מדי, כדאי לעבור לשחור הכי כהה שיש.
  • ולמנוע אפשרות לתת עוד ועוד לייקים לתגובה נתונה – להגביל ללייק אחד.

הנה, בדקתי את רשימת bullets וזה עובד טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צריך גם דיסלייק.
וגם כפתור של רפה הבנה גמור בכלל יהיה מצחיק

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 14:08:00

יפ
מה זה ה-PC הזה

עגל
עגל
15/05/2024 15:23:53

צריך שיהיה צבע מיוחד לרפי הבנה כמו שמעון.
אולי בעצם צבע אחד לאסכולת שב"ר+ללל וצבע שני לטנ"ש.
או אייקונים שונים, כמו לרפובליקאים והדמוקרטים (ברור מי יקבלו את החמור, לא? 🙂 )

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 15:46:44
Reply to  עגל

אוי זה מעולה

אגב עוד שאלה – האם ניתן לבטל את הרקע לתגובות שלא נקראו?

עגל
עגל
15/05/2024 16:23:42

לא ברור.
אצלי הרקע נעלם אחרי שקראתי תגובה, אבל כשנוספת תגובה חדשה למגיב הראשי בעץ התגובות, הרקע חוזר גם לתת-התגובות שכבר קראתי.

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 16:49:15
Reply to  עגל

אני הייתי רוצה אפשרות לבטל את זה לחלוטין

פאקו
15/05/2024 17:12:21

דווקא קיבל פידבקים טובים. אם הרבה יתנגדו אז נבטל, אבל ממה שדיברנו רוב האנשים אוהבים את זה (גם אני).

אור
אור
16/05/2024 2:51:48
Reply to  פאקו

לא לבטל כמובן..

The Pro
The Pro
15/05/2024 14:40:21
Reply to  עגל

סליחה ,אבל הירוק זה צבע שמתאים לאגד או לאתר אוהדים של מכבי חיפה.
-מסכים האפור גם לא נראה טוב, הגופן והצבעים הופכים את העיצוב למיושן.

הלייקים זה אוברייטד, בטח באתר שמלא בחסרי הבנה עולמים.

פאקו
15/05/2024 17:11:23
Reply to  עגל
  • הירוק גם בעיניי נראה סבבה
  • נבדוק אפשרות להכהות את הטקסט
  • האפשרות לתת כמה לייקים זאת בעייה ידועה שאאנו מנסים לפתור
The Pro
The Pro
15/05/2024 16:07:09
Reply to  The Pro

-עוד תקלה טכנית
לא רואים תגובות אחרונות כמו במערכת הקודמת ואין סדר בין התגובות.
הייתי מוכן לוותר על הלייקים והסמיילים כדי לתקן את זה.

פאקו
15/05/2024 17:16:27
Reply to  The Pro
  • התגובות האחרונות גם בטיפול (יש לא מעט נושאים שאנחנו צריכים לטפל, יטופלו אחד אחד).
  • לגבי הסדר בין התגובות: זה משהו שקורה רק בנייד, וזה למעשה פיצ'ר יותר מאשר באג. אם תסתכל על התגובות במחשב, אז תראה שעל כל תגובה לתגובה היא תוזז עוד רמה שמאלה, ואז הסדר עושה היגיון. לעומת זאת בנייד זה מוזז רק ברמה הראשונה, כי אחרת זה ייראה כמו קודם שכל מילה תופסת שורה. בגלל זה נראה שהסדר מתבלגן.
Klay Thompson
Klay Thompson
15/05/2024 17:21:59
Reply to  The Pro

מסכים, הסדר של התגובות זה הכרחי ומאפשר קריאה נוחה.

Drexler
Drexler
15/05/2024 12:30:28

דוראנט שחקן אנוכי מבחינת המשחק שלו והאופי שלו, זו הבעיה שלו בקריירה, הוא לא למד שהוא צריך מערכת טובה וסגל איכותי מסביבו כדי להצליח, הוא יכול להמשיך להסתובב בליגה אבל הוא לא ימצא את האיכות שהייתה לו בגולדן סטייט ואפילו אוקלהומה . אם הוא רוצה לתקן את הרושם לגביו שיצטרף לאוקלהומה בסוף החוזה שלו ויעזור לשג"א לקחת אליפות.
פיניקס לא צריכים לפרק את החבילה כי הם לא ישתפרו מטריידים על דוראנט וביל(קבוצות למדו ולא יתנו יותר נכסים משמעותיים עבורם) ואין להם את בחירות הדראפט שלהם כדי ללכת לבנייה מחדש , הם צריכים לנסות למצות את מה שיש .

The Pro
The Pro
15/05/2024 13:20:56
Reply to  Drexler

דורנט הוא לא אותו שחקן שהוביל את גולדן סטייט,
בה עבר פציעה קשה ב-ACL ואם נשאר בו עדיין ערך אז הסאנס צריכים לעשות
הכל כדי להעביר ביחד עם בוקר בשביל בחירות דראפט,
אין מה למצות כשאין על מה לשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

הם צריכים לפרק יקבלו מלא בחירות על דוראנט. גם על ביל.
למצות מה שיש,זה להיות קליפרס. הסיםור שלהם נגמר פיניטו

אופיר נ.
אופיר נ.
15/05/2024 14:12:11

בעניין דוראנט – הבעיה היא אצלו.
הוא מתעסק יותר מדי בעצמו.
(אולי בין היתר בגלל העובדה שלמיטב ידיעתי הוא לא נשוי, ובלי ילדים).
זוגיות וילדים מביאה בדרך כלל בגרות, בשלות וסובלנות.

ה-Redemption היחידי שיכול להיות לו טוב זה (אם בטעות OKC לא תעבור את דאלאס),
זה לחזור ל-OKC לריקוד האחרון, (תמורת 7000 בחירות דראפט, שסם פרסטי לא יודע מה לעשות איתם), ובכפוף לזה שיובהר לו שזו הקבוצה של SGA (אלפא דוג), צ'ט וג'יילן וויליאמס.

אם הוא מוכן להיכנס לפוזיציה שהוא מספר 4 בחשיבות בקבוצה,
אבל מס' 2 בכישרון, הוא יוכל לקחת איתם אליפות בשנה הבאה ואולי לקבל גם עוד איזה FMVP.

k_700 the original
k_700 the original
15/05/2024 17:55:56

אם אני אטלנטה אני משתמש בבחירה הראשונה כחבילה בטרייד או מחפש לעשות טרייד דאון לשתי בחירות.

לא מחזיק מסאר ובכלל בדראפט הזה לא מומלץ לבחור 1-3.

הספרס במצב אידיאלי בדראפט הזה, הניקס עם שתי בחירות 24-25 גם כן.
המון ממתקים ישארו על הלוח אז.

לגבי הלייקרס. מדהים שעדיין מתחנפים ללברון….רדיק. ג׳יזס.

עידו גילרי
15/05/2024 17:56:29

אם אתה כבר כאן – לא מתחרט על היוורד?

k_700 the original
k_700 the original
15/05/2024 22:55:53

הוא בהחלט שחקן אחר מלפני הפציעה. ומה יש להתחרט? שלחו בעסקה הזאת שלושה שחקנים בלי עתיד באוקלהומה וקיבלו שחקן עם חוזה נגמר ועל הדרך קיבלו את גידי מפוקס יותר לחודש האחרון של העונה+ יותר דקות לוויגינס שמשתלמות גם בפליאוף עד כה.

רוצה לומר, מהטרייד הזה אוקלהומה קיבלה רק דברים טובים.

עידו גילרי
15/05/2024 23:11:28

גם לדעתי פרסטי עשה את זה במחשבה על הקיץ. אתה פשוט התעקשת שזה טוב לכאן ועכשיו…

k_700 the original
k_700 the original
16/05/2024 1:00:48

גם בהסבר על הטרייד כתבתי שזה קודם כל טוב בגלל החוזה של היוורד וביחד עם השחקנים שיעזבו.
לא החזקתי לא ממיסיץ׳ לא ממאן ולא מברטאנס. אף אחד מהם לא התאים להגנה של אוקייסי. נכון שהערכתי יותר את היוורד אבל אני מזכיר לך שהוא עבר פצוע, אחרי תקופה בחוץ ולכן לא אני ולא אף אחד אחר יכול היה להעריך שלא ישאר שם כלום מהשחקן שנתן כמעט שלושה חודשים טובים בשארלוט כווינגמן.

הסיכון שאוקייסי לקחו פה הוא אפסי והם כאמור הרוויחו את וויגינס עם יותר דקות ואת גידי מרוכז יותר בעונה הרגילה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לבעיה של פיניקס קוראים אישביה. דוראנט, באמצעות הטרדתו, יכול להיות חלק מהפתרון. לא חושב שיצליחו להיפטר מביל, אבל אשמח להתבדות (סקרמנטו? אטלנטה? שקר כלשהו?). לא רואה איך בוקר נשאר שם לאורך זמן, צריך לקוות שלא יעבור ללייקרס.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אשך טמיר המקורי
15/05/2024 20:30:35

העיקר שכולם מרגישים safe

שדות פופ לנצח
15/05/2024 21:43:28

הניקס קבוצה מדהימה שכייף לראות, וגם כייף לראות את כל כוכבי העבר באים לתמוך ולתת כבוד…ההפתעה הנעימה של הערב – אלק ברקס, מודה שזו הפעם הראשונה שאני רואה אותו משחק וישר קפץ לי – טוני פרקר…משהו בתנועה… בזריקה… באומץ לקחת קליעות חשובות…אני יודע שהוא רחוק מאוד מלהיות מושווה לhof כמו פרקר..אבל אשמח לשמוע אם רק אני רואה את זה או גם אחרים הבחינו בכך

ירון, החלום
ירון, החלום
16/05/2024 15:22:37

בס"ד
תודה רבה מנחם.
מעורב נהדר.
הניקס כל הכבוד.